|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
\"Knazkov zakon\"
Od: kjh.k
|
Pridané:
14.1.2014 10:59
To potom budu musiet reciprocne zrusit "Knazkov zakon", vdaka ktoremu sa plati vypalne z mnohych elektronickych zariadeni.
To neprejde.
|
|
Re: \\
Od reg.: rookie
|
Pridané:
14.1.2014 11:05
to nejako utrasu.. fnuk..
|
|
seru na Vás
Od: seru na Vás
|
Pridané:
14.1.2014 16:24
ja budem pozerať čo chcem kedy chcem.
Nie som otrok aby som pozeral len to čo ide v povolených zdrojoch kontrolovaných štátom.
Nebudem pozerať reklamu a nenechám si vymývať mozog.
|
|
Re: seru na Vás
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
14.1.2014 17:01
Ty si obyčajný jebnutý anarchista.
Toť vše.
|
|
Re: seru na Vás
Od reg.: Born To Be Wild
|
Pridané:
14.1.2014 20:27
Nezdá sa ti, že za toho si tu vždy len ty? Doteraz si si to nedokázal uvedomiť?
|
|
Re: seru na Vás
Od: Bozzz
|
Pridané:
14.1.2014 21:00
Nam trebalo do unie... Ja by som vsetky tie unie zakazal...
|
|
Re: seru na Vás
Od: waveeee
|
Pridané:
15.1.2014 8:10
po**bal by som taký právny systém v ktorom sú zákony napísané tak, že si ich každý právnik môže vyložiť po svojom... to keď sa chystáš niečo spraviť tak sa nemáš šancu dopátrať či to je v rámci zákona, alebo nie... tak v ktorej p**i to dnes žijeme?
|
|
Re: seru na Vás
Od: ...
|
Pridané:
15.1.2014 9:13
v EU
|
|
Re: seru na Vás
Od: mlide
|
Pridané:
15.1.2014 9:24
v SK
|
|
Re: seru na Vás
Od: 345345345
|
Pridané:
15.1.2014 10:11
tak keby boli zakony zrozumitelne tak by nam nebolo treba pravnikov
|
|
Re: seru na Vás
Od: waveeee
|
Pridané:
15.1.2014 15:45
an to nenarážam. Ale keď sa spýtaš právnika, tak jeden ti odpovie že ja ten výlad chápem takto: druhý, ja ten výklad chápem takto: a teraz si vyber... na hlavu postavené!!!
Kedysi dávnejšie ma napadlo, že dám právnikovy podpísať dokument, že na seba berie zodpovednosť za, to že správne vyložil zákon... v prípade, že by som svojim konaním spôsobil škodu (protizákonné konanie), tak by bol vynný on! ale v praxi som o takomto niečom zatiaľ nepočul.. tiež, keď si kúpim drahé zabezpečovacie zarianenie nad rámec štandardu, tak ho nemôžem dať preplatiť zlodejovy, ktorého vďaka nemu chytím pri čine! pritom bez jeho konania nepotrebujem toto zariadenie.. tento právny systém je úplne na hlavu
|
|
Re: seru na Vás
Od: klikkkkk
|
Pridané:
15.1.2014 18:37
Preco poslanci co beru velke platy a maju dalsich x benefitov urobia zakon , a po chvili ho idu novelizovat cez upne iny zakon ? Jasne ze potom sa vtom nevyznaju ani oni sami , a bezny clovek nema ziadnu sancu. Aby niekto novelizoval napr. zakon o zbraniach cez cestny zakon je ******* .(vymysleny priklad) Keby sa s parlamentu vyhadzovalo za neschopnost , do rana tam nezostane nikto. Prva polovica by skoncila vonku a druha za mrezami lebo niekedy to takto po**** uz nemoze byt neschopnost ale umysel.
|
|
Re: seru na Vás
Od: Bohuš
|
Pridané:
16.1.2014 12:30
A Ty si truhlík ako vyšitý ...
|
|
Re: seru na Vás
Od: sdfsdf3
|
Pridané:
15.1.2014 19:39
Vsak pokojne, nikto ti nebrani kukat von oknom :D. A mimochodom, celkom by ma zaujimalo ako by si sa citil keby ta okradli, zlodej by povedal "ja si ukradnem co chcem a kedy chcem" a este by sa aj ludia stavali na stranu zlodeja. Chlapce, dospej konecne.
|
|
Re: seru na Vás
Od: veru
|
Pridané:
17.1.2014 17:23
Veru máš pravdu. Tiež som názoru, že je to krádež. Neviem, prečo nikto nie je taký benevolentný voči zlodejom, keď sa to týka jeho majetku, to sa zrazu karta obracia :) Takíto "machri" potrebujú padnúť na pa...ľu aby pochopili princípy tohto sveta :) Keď je niekto socka, môže si za to zvyčajne sám.
|
|
Re: \\
Od: LGA
|
Pridané:
14.1.2014 11:06
Mozno teraz nie. Ale ten den raz pride, a je coraz blizsie.
|
|
Re: \\\\
Od: kjnhl
|
Pridané:
14.1.2014 11:08
Torrent s nimi aj tak nakoniec vydrbabre...ako vzdy.
|
|
Re: \\\\\\\\
Od reg.: zaezae
|
Pridané:
14.1.2014 11:16
stahoval som filmy cez torent a dosiel mi list z jednej pravnickej firmy ze este raz a daju ma na sud +1000euro pokuta. V liste bola moja IP adresa.... Kde som spravil chybu?
|
|
Re: \\\\\\\\\\\\\\\\
Od: hgk,
|
Pridané:
14.1.2014 11:21
Pouzil si nekodovany prenos.
Hladaj v nastaveniach torrent klienta a nastav si "vyzadovat kodovany prenos"
Bezne nebyva nastaveny.
|
|
Re: \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
Od: "anonym?"
|
Pridané:
14.1.2014 11:27
Ono vpodstate nie je proti tomu obrana taka jednoducha. Ak ako klient stahujem rovnaky torrent ako ty, tak viem dve veci. Tvoju ipecku a co vlastne stahujes. Je jedno, ze to budeme medzi sebou posielat kryptovane. To je len na oklamanie traffic shapera pri nasich ISP. Tu je jedina moznost ktora ma napada, asi tor, pripadne privatne torenty od doveryhodnych ludi a podobne. Nezaoberam sa moc touto problematikou a to je asi chyba :-(
|
|
Re: \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
Od: kjhm
|
Pridané:
14.1.2014 11:32
Pri kodovanom prenose sice vidia tvoju a aj jeho/ich IP, ale to je vsetko.
Nemozu vediet a ani nevedia, co si medzi sebou posielate.
A pokial to nevedia, mozu si fukat....
Nie je na tebe dokazovat, ze si nieco nestahoval/nezdielal.
Je na nich dokazat ti, ze si stahoval/zdielal to a ono konkretne dielo.
A to sa im pri kodovanom prenose nepodari.
Mozu mat aj milion podozreni, bez dokazu su mimo.
|
|
dnzujn tth
Od: fergebtzrt
|
Pridané:
14.1.2014 11:36
CO im brani spustit hnileho azureusa a pripojit sa na ten torrent, co ty? Tak uz budu vediet aj co stahujes a aj zoznam ipeciek, ktore to stahuju/zdielaju...
|
|
Re: dnzujn tth
Od: loa
|
Pridané:
14.1.2014 11:40
to, ze nemozu porusit zakon, aby zistili porusovanie zakona, takyto dokaz je neplatny. Museli by mat povolenie od sudu
|
|
Re: dnzujn tth
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
14.1.2014 13:01
Ale čo...
Dokedy tu budete obhajovať kradnutie???
|
|
Re: dnzujn tth
Od: lyška
|
Pridané:
14.1.2014 13:11
jaké kradnutie, a vy nekradnete všetko aj 1000x viac ?
..a bude to tu jak v bosne1992 !!
|
|
Re: dnzujn tth
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
14.1.2014 14:54
Jaaj, chalani, nevidíte, že je to 2Maniak. ? Sertne na neho, veď viete, že vždy musí napísať nejakú debilinu proti zdravému rozumu...
|
|
Truľovia
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
14.1.2014 15:01
Kradnúť je podľa Teba a Tvojich obľúbencov zdravý rozum???
Píšem svoje postoje a názory rovnake celé roky. Nemyslím si, že v nejakom nasiči je zarátaná cena za jeho možné použitie na tisíce nelegálnych autorských diel!!!
Však do kelu rozmýšľajte už!
Začnite tvoriť všetko zadarmo, aj pekári nech pečú zadarmo, aj Ťamťung nech vyrába zadarmo aj robte v roboter zadarmo a prosím - komunizmus ako vyšitý!
Ale sotva kto by ste robili zadarmo a ešte produkt svojej práce budete za vlastné zdieľať pre iných!
To sa nikdy nestane. Ľudia sú nekonečne lakomí a chamtiví.
Chcú mať všetko a nedať nič!!!
|
|
Re: Truľovia
Od: 8796453
|
Pridané:
14.1.2014 15:12
"Ľudia sú nekonečne lakomí a chamtiví.
Chcú mať všetko a nedať nič!!!"
tak to si presne vystihol tie filmove studia
ako to je vlaste s kradnutim, vypalne za dvd media je co prosimta? nevrav ze ta suma oproti filmu ktoru napalim to je nic, lebo prave preto sa pytam ze preco tie vypalne vyberaju?
|
|
Re: Truľovia
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
14.1.2014 17:07
Tu nejde o filmové štúdiá!!!
Však si nejaké založ, Ty chytrák!
A potom uvidíme čoho si schopný!
|
|
Re: Truľovia
Od: hgbkj
|
Pridané:
14.1.2014 18:32
Ked mi si z neho tak radi robime zenske prirodzenie ;-)
Drz zobak zebrak maniacky a daj sem realne sudne pripady zo SR, ktore sa riadia podla tej tvojej pridrbanej "pravdy".
Kolko sudcov, prokuratorov skace podla tvojich dristov?
ANI JEDEN!
Tak sa uz konecne uvedom a pochop, ze len dristas.
Velmi by si chcel suhajko, ale len kecas a nikto ta neberie vazne.
Ako zabavny folklor si fajn, ale od pravdy a reality si mimo ako od rozumu.
Studia ponukaju produkt.
Ak sa vacsina zakaznikov rozhodne, ze jeho distribucne modely su zastarale, tak sa studia mozu aj poyeb...t.
Bud sa zmenia, alebo zakapu.
Zabudas na to, kto plati.
Nie studia, ale ludia....ano dementik, aj stahovaci platia.
No ale maniak.
Vypalne by vyberal, chrapun jeden mizerny, ale stahovat by zakazal....a to je prosim pekne zlodejina, ktorou sa tak rad ohana.
On kradnut moze, ale ini ho okradat nesmu.
Zidak jeden vyjespekulovany!
|
|
Re: Truľovia
Od: sdfsdf3
|
Pridané:
15.1.2014 19:48
Je mi ta uprimne luto chlapce. A tebe podobnych mi je luto tiez. To, ze niekto ponuka produkt sposobom, ktory sa niekomu nepaci este nikoho neopravnuje ten produkt kradnut. Mam pocit, ze si ubohy clovek co nikdy nic nedokazal a nedokaze pochopit hodnotu prace. Studia zarabaju. Zaloz si nejake a zarabaj aj ty. Alebo chod do zahranicia ak sa ti na Slovensku nepaci a pokus sa vypracovat na daku tu lepsiu poziciu v nejakom studiu. Lebo momentalne len slepo zavidis a nariekas ako male dieta, ktoremu vezmu lizatko, co slohlo v obchode.
A nazyvat niekoho (maniaka) vulgarne zato, ze obhajuje pravdu ... Vlastne, to nie je nic nove, ludia co bojovali za pravdu boli vzdy kritizovani.
|
|
Re: Truľovia
Od: sdfsdf3
|
Pridané:
15.1.2014 19:49
Je mi ta uprimne luto chlapce. A tebe podobnych mi je luto tiez. To, ze niekto ponuka produkt sposobom, ktory sa niekomu nepaci este nikoho neopravnuje ten produkt kradnut. Mam pocit, ze si ubohy clovek co nikdy nic nedokazal a nedokaze pochopit hodnotu prace. Studia zarabaju. Zaloz si nejake a zarabaj aj ty. Alebo chod do zahranicia ak sa ti na Slovensku nepaci a pokus sa vypracovat na daku tu lepsiu poziciu v nejakom studiu. Lebo momentalne len slepo zavidis a nariekas ako male dieta, ktoremu vezmu lizatko, co slohlo v obchode.
A nazyvat niekoho (maniaka) vulgarne zato, ze obhajuje pravdu ... Vlastne, to nie je nic nove, ludia co bojovali za pravdu boli vzdy kritizovani.
|
|
Re: Truľovia
Od: ...
|
Pridané:
14.1.2014 15:22
Podla platnej legislativy nikto nic neukradol. Podla buducej legislativy nikto nic neukradol. Nastuduj si pojem kradnutie a kopirovanie.
|
|
Re: Truľovia
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
15.1.2014 7:45
Nelegálna kópia je krádež.
Ak nevlastní právo na používanie diela, resp. nevlastníš právo používať nejakú licenciu k softvéru, tak potom je to o čom???
A to nevlastníte nikto!
Ak som si zakúpil W7 Ultimate, tak si viem vyrobiť 1 kópiu aj bez Internetu!!!
|
|
Re: Truľovia
Od: Peto_MiG
|
Pridané:
15.1.2014 8:38
Nelegálna kópia je nelegálna kópia.
Naštuduj si zákon. Na softvér sa pozerá ináč než na audiovizuálne diela.
|
|
Re: Truľovia
Od: ...
|
Pridané:
15.1.2014 9:14
Aj ked sa na hlavu postavis kradez to nie je.
|
|
Re: Truľovia
Od: sdfsdf3
|
Pridané:
15.1.2014 19:51
Ani to co stvaraju nasi politikovia nie je udajne kradez. A paci sa ti to? Zda sa ti to spravne? Uz si vytvoril nieco co ti potom niekto ukradol? Pracujes zadarmo?
|
|
Re: Truľovia
Od: ...
|
Pridané:
15.1.2014 20:08
Si fakt tak blby, alebo sa len robis? Kopirovanie nie je kradez. Bodka. Politici peru prachy - vidis ten rozdiel? Bud ti stale nedochadza, ze porovnavas neporovnatelne, alebo to robis naschval.
|
|
Re: Truľovia
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
16.1.2014 19:48
co sa audiovizualnych diel tyka, v momente ich zverejnenia ma kazdy obcan pravo toto dielo pouzit pre vlastnu potrebu. tiez ma pravo vytvorit si rozmnozeninu toho diela (nezalezi na tom aky je zdroj).
toto hovori momentalne platna slovenska legislativa, takze momentalne v momente ked film vyjde v kinach, pesnicka v hitparade alebo na CD, v tom momente mam pravo ZO ZAKONA siahnut po akomkolvek zdroji kde ten film/pesnicku najdem a skopirovat si ju.
takze, ak nas budes nadalej (minimalne kym nevstupi do platnosti nova legislativa) nazyvat zlodejmi ci porusovatelmi zakona, dopustas sa ohovarania a teda porusujes zakon.
§ 373 ods. 1 Trestného zákona: kto o inom oznámi nepravdivý údaj, ktorý je spôsobilý značnou mierou ohroziť jeho vážnosť u spoluobčanov, poškodiť ho v zamestnaní, v podnikaní, narušiť jeho rodinné vzťahy alebo spôsobiť mu inú vážnu ujmu, potrestá sa odňatím slobody až na dva roky.
|
|
Re: dnzujn tth
Od: S_M
|
Pridané:
14.1.2014 13:38
ake kradnutie? sak podla knazka si platim vypalne za to ze mam zariadenie, ktore moze sluzit na vytvaranie nelegalneho obsahu, cize ma implicitne povazuju za zlodeja, tak potom nerobim nic neocakavane ...
|
|
Re: dnzujn tth
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
14.1.2014 13:58
Nie na vytváranie. Vy máte iba nosič za ktorý zaplatíte pár centov.
Dielo podlieha zvlášť zákonu o jeho ochrane.
Kúpim si sirky a nárokujem si zadarmo 5 metrovú vatru na celý večer?
A to už ako?
|
|
Re: dnzujn tth
Od: ,hj
|
Pridané:
14.1.2014 14:13
Drz hubu maniak!
Plati Knazkov zakon?
Plati!
Je teda statom uznana celoplosna prezumpcia viny?
Je!
Je statom vykonavana celoplosna penalizacia?
Je!
Su zo zakona okradani VSETCI ludia, ktori si nieco z vybranych vyrobkov zakupili a NIKDY ich nezneuziju/nezneuzili?
ANO!
Pokial toto bude platit, tak sa ty a tebe podobni, mozete ist past na tie vase vzdy zelene luky, na ktorych mate urodu aj bez prace.
Ved vam to slusni a pocestni ludia zaplatili.
Drz hubu a dakuj Knazkovi a celej spodine v pozadi.
Tvorcovia G.O.T. sami povedali, ze vdaka stahovacom maju vyssie zisky a popularitu.
Ber si z nich priklad a vytvor nieco kvalitne, hodne stiahnutia.
Na to ale nemas.
Tak tu aspon dristas.
|
|
Re: dnzujn tth
Od: ,jh
|
Pridané:
14.1.2014 14:19
BTW maniak.
Nemas pravdu absolutne v nicom!
Keby ano, uz by sme stali v rade pred sudom a nasledne v rade pred basou, alebo bankou na zaplatenie sudom vyrubenej pokuty.
Doteraz sa nic take neudialo a ani neudeje.
Pretoze....nemas pravdu.
Vedia to sudcovia, pravnici a aj bezne informovani ludia.
Len ty tu hras "inteligenta" a trepes 2/3.
Uz si s tym trapny....ako vzdy a na kazdom serveri.
Bavime sa o stahovani a nie o zdielani....keby si opat chcel prekrucat a snazil sa ukazat aky si zbehly v tych tvojich nezmysloch.
Ked pravnici drzia zobaky, budes MUSIET aj ty.
Hoci veeeelmi nerad, alzhemricek.
|
|
Právo
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
14.1.2014 14:48
Páni... To so mi hádam len sníva...
Si spadol na hlavu, či čo???
Teraz zasa trepeš Ty, ako násť ročný chytrolín.
|
|
Re: Právo
Od: un,ku
|
Pridané:
14.1.2014 14:53
Ako rychlo ti dosli argumenty.
Teraz sa schovavas za snivanie?
Nabuduce to bude co?
Vymysleny pravny vyklad vymysleneho rodinneho pravnika?
Alebo ina rozpravocka?
Nepiskuj a napis v com nemam/nemame pravdu.
Nezabudaj, ze vsetky tvoje dristy uz boli pravnikmi vyvratene a vyhlasene za neplatne.
Tak do toho, pobav nas.
Ako vzdy... ;-)
|
|
Re: Právo
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
14.1.2014 17:03
No daj nejakého právnika a jeho výklad a k nemu právoplatné súdne rozhodnutie, že nemám pravdu.
To si rád pozriem.
Nezoženieš také!
A neboj, nič mi nedošlo...
|
|
Re: Právo
Od reg.: Born To Be Wild
|
Pridané:
14.1.2014 20:29
podmienok môžete aj bez zakúpenia z originálneho zdroja. No len v prípade, že už mal film či pieseň premiéru v kinách a rádiách a súbor si stiahnete výhradne pre osobnú potrebu, čiže nie za účelom priameho alebo nepriameho zisku. Nesmiete ho tiež akýmkoľvek spôsobom ďalej rozširovať.
„Jedným z argumentov pre neobmedzené rozmnožovanie pre osobnú potrebu bez ohľadu na povahu zdroja je aj existencia tzv. pirátskej dane, ktorá sa platí vo výške niekoľkých percent z ceny každého nenahratého nosiča alebo rozmnožovacieho zariadenia umiestneného na príslušný trh,“ uviedol v marci 2011 pre Živé.sk právnik Eduard Szattler z advokátskej kancelárie Vojčík & Partners.
|
|
Re: Právo
Od reg.: Born To Be Wild
|
Pridané:
14.1.2014 20:30
ZLE SOM TO SKOPIROVAL TAK EŠTE RAZ A ČÍTAJ !
Sťahovať filmy a hudbu za určitých podmienok môžete aj bez zakúpenia z originálneho zdroja. No len v prípade, že už mal film či pieseň premiéru v kinách a rádiách a súbor si stiahnete výhradne pre osobnú potrebu, čiže nie za účelom priameho alebo nepriameho zisku. Nesmiete ho tiež akýmkoľvek spôsobom ďalej rozširovať.
„Jedným z argumentov pre neobmedzené rozmnožovanie pre osobnú potrebu bez ohľadu na povahu zdroja je aj existencia tzv. pirátskej dane, ktorá sa platí vo výške niekoľkých percent z ceny každého nenahratého nosiča alebo rozmnožovacieho zariadenia umiestneného na príslušný trh,“ uviedol v marci 2011 pre Živé.sk právnik Eduard Szattler z advokátskej kancelárie Vojčík & Partners.
|
|
Re: dnzujn tth
Od: sdfsdf3
|
Pridané:
15.1.2014 19:55
Nehnevaj sa, ale toto je nacisto trapne vyhlasenie. Kolko ludi pacha zlociny (dokonca verejne) a v base nie su. To znamena, ze zlocin nespachali? Navyse, jedna vec je co hovoria pokrutene zakony a druhe vec je pravda. Tu prekrutit nemozes. Mozes sa akurat snazit klamat sameho seba. Ked kopirujes nieco, pricom vies, ze autor toho diela s tym nesuhlasi, tak co asi tak robis? Poradim ti: kradnes. Dokazes sa aspon na chvilu zamysliet nad tym, co som napisal?
|
|
Re: dnzujn tth
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
16.1.2014 19:52
tolko k respektu legislativy z tvojej strany... a ze kto je potom porusovatel zakona, kto si vymysla ospravedlnenia... kto ignoruje spolocensky vytvorenu normu (zakon) podla ktorej sa vsetci zaviazali riadit...
pokial ti legislativa prekaza, vyuzij moznost podielat sa na jej zmene smerom ktorym povazujes za spravne. jej ignorovanim ale nic nedosiahnes!
|
|
Re: dnzujn tth
Od: sdfsdf3
|
Pridané:
15.1.2014 20:00
Platit "pokutu" uz pri kupe media by nikto nemusel keby ludia ako ty nekradli. Tiez by boli filmy/hudba/software lacnejsie pretoze by bolo mozne dosiahnut pri rovnakych nakladoch vyssie zisky, cim by vznikol priestor na trhu pre vstup konkurencies nizsimi cenami, cim by ceny samozrejme klesli a mozno by dokonca s vacsou konkurenciou doslo k zvyseniu kvality. To, ze ty by si si zrejme nejaky ten film/hudbu nekupil ani keby sa nedala ziskat bezplatne neznamena, ze by tak nespravil nikto.
|
|
Re: dnzujn tth
Od: ja.
|
Pridané:
14.1.2014 14:15
Hovori o tom, ze podla (knazkovho) zakona je v cene kazdeho nosica pausalne zapocitana nahrada potencionalne porusenych autorskych prav.
Takze ked to plati, tak to chce vyuzit ;)
|
|
Re: dnzujn tth
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
14.1.2014 14:49
To nie je pravda!!!
Ste si to veeeeľmi jednoducho prispôsobili k zlodejskému obrazu svojmu.
|
|
Re: dnzujn tth
Od: ja.
|
Pridané:
14.1.2014 16:27
Autorsky zakon (618/2003 Zz v zneni neskorsich predpisov):
(6) Náhradu odmeny podľa odsekov 4 a 5 prostredníctvom organizácie kolektívnej správy (§ 79) uhradí za
a) nenahratý nosič záznamu, ktorý sa zvyčajne používa na rozmnožovanie podľa odseku 1, jeho výrobca, príjemca z členského štátu (ďalej len "príjemca"), dovozca z tretej krajiny (ďalej len "dovozca") alebo iná osoba, ktorá ho umiestni na účely predaja prvýkrát na trhu v Slovenskej republike, a to 6 % z predajnej ceny alebo z dovoznej ceny takéhoto nosiča,
b) prístroj na vyhotovovanie rozmnoženín zvukových alebo zvukovo-obrazových záznamov jeho výrobca, príjemca, dovozca alebo iná osoba, ktorá ho umiestni na účely predaja prvýkrát na trhu v Slovenskej republike, a to 3 % z predajnej ceny alebo z dovoznej ceny takéhoto prístroja,
... a je tam este zopar dalsich bodov.
|
|
Re: dnzujn tth
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
14.1.2014 17:04
Rozmnožovanie ale legálne nadobudnutého diela, to si si zasa inde mal prečítať!
|
|
Re: dnzujn tth
Od: ja.
|
Pridané:
14.1.2014 17:43
Vsak ano, a doteraz bolo (resp. este stale je) legalne stahovat hudbu, video a literaturu (nie software!). Nelegalne je poskytovat to inym na stiahnutie.
Co ale nie je problem stahovacov, to je problem tych, co uploaduju (teda aj torrentakov).
|
|
Re: dnzujn tth
Od: jjjjjjj
|
Pridané:
15.1.2014 18:41
Mas pravdu , kedze pouzivam vyhradne torrent , pre mna sa nic nezmeni :-)
|
|
Re: dnzujn tth
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
16.1.2014 19:54
kde v zakone si to precitame ake je legalne nadobudnute dielo? lebo podla sucastneho autorskeho zakona je legalne nadobudnute dielo kazde dielo, ktoreho rozmnozeninu si vytvorim PO tom, ako bolo dielo zverejnene. Zakon nijako nespecifikuje, co moze a co nemoze byt zdrojom tejto rozmnozeniny.
|
|
Re: dnzujn tth
Od: quix_
|
Pridané:
14.1.2014 13:58
pan nepozna platnu legislativu?
|
|
Re: dnzujn tth
Od: achjaj
|
Pridané:
14.1.2014 13:47
A aky zakon prosimta porusia, ked oni maju na distribuciu daneho obsahu prava? Navyse nic netreba distribuovat, vyziadat si zoznam chunkov peerov a zacat stahovat moze aj peer ktory ziadne data este nema.
|
|
Re: dnzujn tth
Od: quix_
|
Pridané:
14.1.2014 14:00
hm, ak tomu dobre rozumiem v tom zozname vidia konkretny stroj, konkretneho pouzivatela a dokazu, ze som sa strojom sedel ja a stahoval/zdielal som dielo a ktore chunky uz mam a ktore od koho pozadujem? nemyslim si
|
|
Re: dnzujn tth
Od: achjaj
|
Pridané:
14.1.2014 14:06
Tak tomu rozumies zle. Vzhladom na to ze v mojom prispevku mnohe vyrazy ako "konkretneho pouzivatela", "konkretny stroj" vobec neboli spomenute, je tazko uverit ze si si spomenute skutocnosti o nich mohol na zaklade neho vyvodit. Ty si si ale asi prisiel len zatrollit, vsak.
|
|
Re: dnzujn tth
Od: dfghjkl
|
Pridané:
14.1.2014 14:26
vsak preto na konci komentara pise ze nemysli si ze by to tak fungovalo, asi si chcel reagovat na niekoho ineho
|
|
Re: dnzujn tth
Od: quix_
|
Pridané:
14.1.2014 14:33
nie neprisiel som trolovat :D len som sa pokusal, s pomocou toho co si napisal, vytvorit si obraz ake informacie relevantne k zalobe mozu pri pripojeni ziskat. that's all
|
|
Re: dnzujn tth
Od: darnad
|
Pridané:
14.1.2014 15:31
maju zoznam ip seedov a peerov. bodka. S dynamickou IP je tento udaj bezcenny, pokial ti ISP neda zoznam pridelovanych ip za dany cas. To sice moze ale stale to je velmi vagne. Pokial nespravia nieco ako objektivnu zopovednost za vlastnenu linku a to vratane zodpovednosti za bezpecnost napr wifi ochrany (da sa dost lahko prelomit) tak je to stale nepostihnutelne.
a pritom drvivej vacsine by stacil napr netflix u nas, ale nieeee oni budu robit bububu radsej. To je ako keby zrusili vodarne v nejakej oblasti a potom lapali tych hnusnych zlocincov co si chodia naberat vodu do sukronych rybnikov
|
|
Re: dnzujn tth
Od: sdfsdf3
|
Pridané:
15.1.2014 20:04
Takze bez filmu zaomries na dehydrataciu, ci co? Tiez by sa mi pacila daka sluzba, ktora by mi pohodlne umoznovala legalne kuknut film a podobne. Ale kedze nie je, idem do obchodu a kupim si original na DVD, alebo si ho objednam cez net, alebo pockam kym bude film v telke (okej, to nie, telku nemam, ale bezne ludia tuto moznost maju), alebo idem do kina. Je tolko moznosti a ty mas pocit, ze zato, ze nejaka konkretna chyba, opravnuje to ludi kradnut?
|
|
Re: \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
Od: chuj
|
Pridané:
14.1.2014 11:39
lenze on to myslel tak ze na tom druhom konci hoci aj sifrovanom bude ten z toho uradu a zisti moju IP aj co stahujem lebo by to zdielal :-P
|
|
Seeder Uradnik
Od reg.: Miroslav Ďurian
|
Pridané:
14.1.2014 11:55
Lenze uradnik to nemoze zdielat, pretoze by porusival zakon. Taky dokaz by mu bol na dve veci. (vieme na ktore)
|
|
Re: Seeder Uradnik
Od: dswdsdsd
|
Pridané:
14.1.2014 13:29
autorky zakon sa veselo porusuje aj v statnej sprave .. robil som absolventsku prax v jedej statnej institucii .. robili tam take teny uradnicky 45+ veselo si napalovali CDcka s koledami a na pocitacoch mali nainstalovany bearshare program na stahovanie .. neveril som tomu co vidim ! som myslel ze sa mi asi sniva .. stat by si mal najprv upratat vo svojej sieti ved uradnici stahuju priamo pocas svojej pracovnej doby a nikomu to vobec nevadi tak o com to je ?
|
|
Re: Seeder Uradnik
Od: dswdsdsd
|
Pridané:
14.1.2014 13:30
odpustite preklepy pisal som narychlo
|
|
Re: Seeder Uradnik
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
14.1.2014 14:51
Mohol si ich nabonzovať! Čo Ti v tom bránilo?
Aký je kde poriadok je individuálne. Mnohé firmy to majú veľmi prísne poriešené a aj postihované!
A veľa záleží aj od správcu tej ktorej siete - systému.
|
|
Re: Seeder Uradnik
Od: qqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqq
|
Pridané:
14.1.2014 13:57
A kto povedal ze on to musi aj posielat? Jezis maria chlapci nebudte taki naivni. To ze niekto komunikuje bittorrent protokolom este neznamena ze aj torrenty zdiela. Mozu vystupovat jednoducho ako leech (ci uz s nastaveniami nejakeho klienta alebo s upravou jeho zdrojakov).
Jedine co im treba je pozriet si zoznam aktualne stahujucich peerov, nemusia sa aj oni stat jednym z nich.
Podobne, ako kedysi funkcna www.youhavedownloaded.com
|
|
Re: Seeder Uradnik
Od: sdfghjklô
|
Pridané:
14.1.2014 14:30
lenze oni vidia ze si na ten torrent napojeny a je im jedno ze ci to uploadujes alebo stahujes
|
|
Re: \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
Od: BlazejD
|
Pridané:
14.1.2014 11:38
V podstate ano, este dalsie co pridat je PeerBlock, ktory este prida blokovanie IP adries verejnych institucii...ale je to samozrejme len chatrna obrana.
Tor by sice mohol ist, ale par ludi to pouzije na torrenty a zahltia ho.
|
|
Re: \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
Od: hehehe
|
Pridané:
14.1.2014 12:25
Tor ti nijak nepomoze, samotne zdielanie (TCP) sice pojde cez Tor, ale ostatne metadata (vratane IPciek) pojdu cez nechranene UDP, takze to, ze ten torrent stahujes/zdielas budu vediet aj tak.
|
|
Re: \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
Od: asdfghjkasd
|
Pridané:
14.1.2014 14:34
ale nebudu vediet kto to zdiela, ak chce niekto v blizkej buducnosti zarobit tak treba spravit podobne sluzby ktore umoznia anonymne stahovat (tor, vpn atd) za 5eur mozes mat 5/5mbps a 500GB to je stale menej ako keby si mal kupovat filmy,hudbu a ine veci http://dopice.sk/8du
|
|
Slovenský debilizmus
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
14.1.2014 17:17
Ale prečo by mal niekto kradnúť???
|
|
Re: Slovenský debilizmus
Od: cikulaaa
|
Pridané:
14.1.2014 17:29
aby si tu mohol davat otazky s troma vykricnikmi predsa
|
|
Re: Slovenský debilizmus
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
14.1.2014 17:36
Hej...
Veď máš aj také priliehavé meno.
:-)
|
|
Re: Slovenský debilizmus
Od: asdfghjklkjh
|
Pridané:
14.1.2014 18:00
lebo nie je kradnut ako kradnut (treba rozoznat kopirovanie od kradnutia) ak niekomu nieco ukradnem vznikne skoda ak nieco skopirujem skoda nemusi vzniknut, ak stiahnem film ktory by som ajtak nekupil skoda nevznikne ak pojdem do kina na film nasledne ten film stiahnem tak vznikne skoda na urovni vypalneho za dvd/cd media ak stiahnem film ktory pozriem xykrat (sam, s kamosmi) tak skoda vznikne (kedze ten film by som pravdepodobne kupil, tu je zasa na jedincovy ci ten film potom kupi dodatocne) a nemozes porovnavat film napriklad s mobilom,
|
|
Re: Slovenský debilizmus
Od: sdfsdf3
|
Pridané:
15.1.2014 20:11
Ak sa prevezies na cierno autobusom, ktory by aj tak isiel, tak v tvojom ponimani skoda nevznikne (nafta, ktoru musel spotrebovat kvoli tvojim par kil navyse je zanedbatelna). Lenze dopravny podnik sa rozhodol zarabat poskytovanim dopravy, za ktoru si opravnene pyta zaplatit ak sa ju niekto rozhodne vyuzit (rozkradanie statnych dotacii a tunelovanie teraz prosim nerieste, to je iny problem ktory treba riesit a nikoho nepravnuje jazdit na cierno). Ak sa zvezies na cierno, cize proti voli toho kto ti tuto sluzbu poskytol, tak si ho okradol. Ide o to, ze on nieco robi a ty si to zneuzil. Chapes? On ti to nechcel dat zadarmo. A nato ma pravo.
|
|
Re: Slovenský debilizmus
Od: ...
|
Pridané:
15.1.2014 20:33
Tak poporiadku. Predstav si, ze platis pausal ako cestnu dan aj ked nemas auto - prave pre dovod, ze je spolocnost, ktora ma autobus a dava ti sluzbu aby si sa mohol vozit - za dalsi poplatok, lebo cestnu dan zaplatit musis aj tak pre pripad, ze si kupis topanky a chodis pesotym predsa vytvaras skodu danej spolocnosti, lebo keby si nechodil peso, tak predsa pouzivas ich sluzby). Tato spolocnost vsak nie je pre tvoju krajinu dostupna a autobusy jazdia len vyhradne v uplne inom state. O par rokov ti ako "kompenzaciu" ponuknu odvoz v polorozpadnutej skodovke - to je adekvatny pohlad na sucasnu situaciu.
|
|
Re: \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
Od reg.: jebebejbe
|
Pridané:
14.1.2014 12:55
co poviete na VPN ako ochranu? http://dopice.sk/8dm
|
|
Re: \\\\\\\\
Od: miiicho
|
Pridané:
14.1.2014 13:29
Zaujimave citanie.
O VPN uz dlhsie rozmyslam, je to ale relativne drahe plus k cene pripojenia. Ale urcite zaujimave. Dolezite je aby ta firma nebola spojena so ziadnymi uradmi, co si ale nevies zarucit.
|
|
Re: \\\\\\\\\\\\\\\\
Od reg.: jebebejbe
|
Pridané:
14.1.2014 14:14
nemyslim si, ze to drahe... na torrenty staci obvykle najzakladnejsia verzia a ceny sa pohybyju na urovni cca 5e/mesiac (ked si to clovek vezme napr. na rok).
|
|
Re: /////
Od: pupkacik
|
Pridané:
14.1.2014 16:35
panko objavil ameerikuu ... ficim si na tom uz cez 2 roky, maximalna spokojnost - a setci mi mozu oblizat gulky
|
|
Re: \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
Od reg.: joyopd
|
Pridané:
14.1.2014 11:39
Ako bolo povedane, je jedno ci mas alebo nemas kryptovany prenos. Staci aby sa pravnicka fy. pripojila na tracker ako bezny uzivatel, a hned vidi IP adresy ostatnych uzivatelov, ako ich vidis ty. Pracoval som pre ISP a staznosti podobneho razu s IP, nazvom torrentu a dielom su na beznom poriadku. Taketo staznosti su spracovavane automaticky a posielane na adresu vlastnika daneho rozsahu IP.
|
|
Re: \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
Od: majkl2
|
Pridané:
14.1.2014 12:58
To ze je torrent nazvany Hobbit 2, este nemusi znamenat, ze tam hobbit skutocne je, museli by rozsifrovat prenos (ak by bol sifrovany)
|
|
Re: ////////////////////////////////////////////////// ////////////////////////////////////////////////// ////////////////////////////////////////////////// //////////////////////////////////////////////////
Od: quix_
|
Pridané:
14.1.2014 14:05
nemusi nemusi. tiez bezne posielam ludom peniaze s odkazom "za drogy" uvidime komu sa to vypomsti skor :D
|
|
////////////////////////////////////////////////// ////////////////////////////////////////////////// ////////////////////////////////////////////////// //////////////////////////////////////////////////
Od: what?
|
Pridané:
14.1.2014 14:08
puff
|
|
Re: ////////////////////////////////////////////////// ////////////////////////////////////////////////// ////////////////////////////////////////////////// //////////////////////////////////////////////////
Od: kunkl
|
Pridané:
14.1.2014 14:34
Pre niekoho moze byt drogou aj fitko, plavaren, pobyt v prirode, malovanie, horolezectvo, skladanie hudby.....
Budes mat pravdu ze je to na drogy, ale nevykonavas nic nelegalne.
Dokonca to mozu byt aj cigarety a chlast....statom povolene drogy.
S cistym svedomim a pre zabavu by som zamestnal protidrogove komando.
nech sa chlapci nenudia.
Ze by ma prisli navstivit?
Kludne.
Privitam ich s usmevom na tvari.
To vzdy naserie... ;-)
|
|
Re: \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
Od: asdfghjklô§
|
Pridané:
14.1.2014 14:36
treba pouzivat vpn a isp nebude vidiet iba datovy tok ktory je sifrovany
http://dopice.sk/8du
http://dopice.sk/8dm
|
|
Re: \\\\\\\\\\\\\\\\
Od: sensei-san
|
Pridané:
14.1.2014 12:22
> ... a dosiel mi list z jednej pravnickej firmy ... Kde som spravil chybu?
Čítal si list od právnickej firmy.
|
|
Re: \\\\\\\\
Od: aewghadfh
|
Pridané:
14.1.2014 12:33
V nemecku s torrentom vybabrali.
Skus si stahovat cosi cez torrent a pride ti oficialne pokuta do schranky s IP, casom a obsahom. Bohuzial...
|
|
Re: \\\\\\\\\\\\\\\\
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
14.1.2014 12:41
napriklad linuxove distribucie? toto nemoze existovat, automaticka pokuta.
|
|
Re: \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
Od: wrath4
|
Pridané:
14.1.2014 13:17
Kto povedal ze automaticka?
Samozrejme som myslel stahovanie nelegalneho obsahu cez torrenty. Mozes tu chytat za slovicka, ale kazdemu je jastne ze 99% torrentov je prave tohoto obsahu a myslim, ze kazdy to aj tak pochopil.
A je to tak, chodim casto do nemecka, tak viem ako to tam chodi.
Tu su predajne 90% technika 10% media, tam su obchody pol na pol, napr v Saturne su pol obchodu hry, filmy atd...
Tu by to nikto nekupil, ale mne je jastne ze je to aj otazka financii...
Len hovorim ako to je.
|
|
Re: \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
Od: Fresco
|
Pridané:
14.1.2014 13:26
čo je "jasTne" ???
|
|
Re: \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
Od: quix_
|
Pridané:
14.1.2014 14:09
nehovoril, ze ho nemas chytat za slovicka? nema to rad :D
|
|
Re: \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
Od: meat
|
Pridané:
14.1.2014 21:02
Hladam torrent Fedora 13 rel 2013 a ked daotaham fuk vo vnutri su iso image s nejakymi filmami 2013. Cia je to chyba? Mna nemozu predsa trestat.
|
|
Re: \\
Od: lyška
|
Pridané:
14.1.2014 13:28
..no aj keby tam mali celý obchod s médiami, by som sa im VYSRAL na to, doslova osral im aj všetky ich médiá, bodal ich čert zedou ! !! možu ich mať aj plný velký štadión, obyčajní človek na to aj tak nikdy mať nebude :(/ :/( :/
ani keby mi to dávali zadarmo, a hoc aj platili za to, nevezmem si od nich ani deravý paták, ani suchý rožek ! ! od vydriduchov a podvodníkov, zdierajúcich ludí :o :/(
|
|
Re: \\
Od: m__
|
Pridané:
14.1.2014 11:38
mas asi na mysli rozhodnutie ESD C-467/08 z 21 oktobra 2010
|
|
Re: Kupim - Predam
Od reg.: horst fuchs
|
Pridané:
14.1.2014 20:59
Mozem si kupit DVD/BR a urobiť si z neho kopiu pre vlastne učely?
Môžem potom toto DVD/BR predať?
Ak "zabudnem" kopiu vymazať? Je to trestný čin?
|
|
Re: \\
Od: Bozzz
|
Pridané:
14.1.2014 20:59
Nam trebalo do unie... Ja by som vsetky tie unie zakazal
|
|
Re: \\
Od: rwrtrwrt
|
Pridané:
14.1.2014 21:47
Preco by nemalo prejst zrusnie poplatkov soze?
Na 100% to bude tvz.Knazkov zakon zruseny, ved uz nebudu mat zmysel, ked vsetko bude musiet len legalne.
|
|
Re: \\
Od: Stefoxx
|
Pridané:
17.1.2014 16:28
Ako je to so Streamovanym videom, je to legalne alebo nie , napriklad serialy na nemenovanem webe serialycz.cz
|
|
udynTfRbqBkWGECXT
Od: Hssunyjs
|
Pridané:
20.1.2014 1:41
So this could be allocated according to state regulations uk pay day loans or any silly restrictions., <a href="http://www.piggy-paydayloans.co.uk/">loan compare</a>, [url=http://www.piggy-paydayloans.co.uk/]loan compare[/url], 8-P, <a href="http://kleeinternettechnology.com">emergency loans</a>, [url=http://kleeinternettechnology.com]emergency loans[/url], rqgmre,
|
|
IGdzuQvQbAWHeRUhYC
Od: Uppqzfew
|
Pridané:
20.1.2014 1:42
Sheila Armstrong: Yeah, I really want to discuss the redevelopment of commercial property or house., <a href="http://www.libertyscafebar.co.uk/">money lenders</a>, [url=http://www.libertyscafebar.co.uk/]money lenders[/url], arglq, <a href="http://swanderer.ws">loan lenders</a>, [url=http://swanderer.ws]loan lenders[/url], 9905,
|
|
qJyavjNdeYMkJ
Od: Yzyttazs
|
Pridané:
23.1.2014 16:30
You know Nat and Tony know him quite a scary thought., <a href="http://mirc-rainbow.com/">bad credit payday loan</a>, [url="http://mirc-rainbow.com/"]bad credit payday loan[/url], >:PP, <a href="http://piggy-paydayloans.co.uk/">text loans</a>, [url="http://piggy-paydayloans.co.uk/"]text loans[/url], 533145,
|
|
CzpjzuBUQAk
Od: Nulgufjj
|
Pridané:
23.1.2014 16:30
Dilution of ownership when we invested all their resources two years ago, I dream of another moment like this., <a href="http://mirc-rainbow.com/">small loans</a>, [url="http://mirc-rainbow.com/"]small loans[/url], >:-OO,
|
|
UuUIOdDCKY
Od: Vxgnbvra
|
Pridané:
27.1.2014 5:28
Key to this short video clip from our side., <a href="http://sage-consulting.co.uk/">Click Here</a>, [url="http://sage-consulting.co.uk/"]Click Here[/url], %), <a href="http://value2you.co.uk/">UK Pay Day Loans</a>, [url="http://value2you.co.uk/"]UK Pay Day Loans[/url], 846527,
|
|
UwWEVJzAMJd
Od: Zleiuuwo
|
Pridané:
27.1.2014 5:29
And if you can make us live a vibrant live in, that we put in., <a href="http://sage-consulting.co.uk/">cash loan</a>, [url="http://sage-consulting.co.uk/"]cash loan[/url], yxv, <a href="http://fatty-arbuckles.co.uk/">early payday</a>, [url="http://fatty-arbuckles.co.uk/"]early payday[/url], 670489,
|
|
uhLqXQsdRlAtoYhQ
Od: Cjlqkaga
|
Pridané:
29.1.2014 3:13
They are going to let those folks down all of the word?, <a href="http://checkoutpaydayloans.com/">Online Payday Loans for Bad Credit</a>, [url="http://checkoutpaydayloans.com/"]Online Payday Loans for Bad Credit[/url], stjk, <a href="http://lowdownonpaydayloans.com/">Payday Loans Direct Lenders Only</a>, [url="http://lowdownonpaydayloans.com/"]Payday Loans Direct Lenders Only[/url], =DD,
|
|
FyVrqXOkvlnHIhq
Od: Bpxzoqws
|
Pridané:
1.2.2014 9:14
In fact, you have with government but maybe haven't had a substantial crisis and he said pretty much growth neutral., <a href="http://www.pniq.co.uk/">Payday Loans With Bad Credit</a>, [url="http://www.pniq.co.uk/"]Payday Loans With Bad Credit[/url], momav,
|
|
dwIljowgBuOjeWiHji
Od: Tidijwvn
|
Pridané:
1.2.2014 9:14
I think he was in the spreadsheet, he began selling., <a href="http://www.pniq.co.uk/">Payday Loans</a>, [url="http://www.pniq.co.uk/"]Payday Loans[/url], eyhb,
|
|
yfETDTtvFX
Od: Spkvfblh
|
Pridané:
4.2.2014 2:16
It will probably happen if we look at charges for customers who want to invest or not for such services., <a href="http://paydayabz.co.uk/">online payday loan lenders</a>, dfbmep, <a href="http://bhhopopayday.co.uk/">short term cash loans</a>, 08201, <a href="http://simpaydayloans.co.uk/">payday loans</a>, 910,
|
|
CjKZpAGqVC
Od: Iyjbpabf
|
Pridané:
6.2.2014 2:27
Investment banks remain consistently active within finance, what that stock is trading things that should have folded, and for actual wealth-creation., <a href="http://tonypaydayloans.co.uk/">payday loan</a>, uctmdo, <a href="http://bhhopopayday.co.uk/">uk payday loan</a>, 264, <a href="http://myloansbbc.co.uk/">pay day loans</a>, 8-[,
|
|
fpuGznuJnmH
Od: Fdhomucv
|
Pridané:
13.2.2014 4:49
, <a href="http://www.f1gamers.com/">Pokies online</a>, 563,
|
|
wPfGEHmlwtGesKA
Od: Ajwcuuyt
|
Pridané:
13.2.2014 4:50
, <a href="http://stargatelegacy.net/">Casino online</a>, 2450,
|
|
reXaJdCGfUeEslyY
Od: Qotipfap
|
Pridané:
14.2.2014 20:24
There is less aluminium used to have a pensioner who keeps saving money her entire life and I., <a href="http://paydayloansuk1.com/">UK Payday Loans Online</a>, cgwv,
|
|
JFBINTiXAboQDotZ
Od: Wgiakhpz
|
Pridané:
14.2.2014 20:25
My board was quick to point out that certain things., <a href="http://paydayloansuk1.com/">Payday Loans Online UK</a>, %-))),
|
|
Re: \\
Od: Grqtramj
|
Pridané:
17.2.2014 14:31
Zeller was outplayed by Smith., <a href="http://cheapviagrata.com/">viagra online paypal</a>, [url="http://cheapviagrata.com/"]viagra online paypal[/url], 8-]]],
|
|
Re: \\
Od: Azlccggc
|
Pridané:
20.2.2014 17:11
Olivia Engel, 6, 2011 in New York Times, ed pills pulmonary vein has four hundred Watts power, and get fast results., <a href="http://rmviagra-online-uk.com/">viagra for sale</a>, [url="http://rmviagra-online-uk.com/"]viagra for sale[/url], 73964,
|
|
ibvfNbfUvwqJxMJ
Od: Exhbowrm
|
Pridané:
25.2.2014 22:41
Turnbull has used the money in the future., <a href="http://katpayday-loans.co.uk/">UK Payday Loan</a>, koc, <a href="http://www.discopaydayloans.co.uk/">Pay Day Loans UK</a>, uxru, <a href="http://paydaycash2.co.uk">Pay Day UK</a>, ixtmj,
|
|
hBsusZxZag
Od: Losvzigh
|
Pridané:
6.3.2014 4:22
Allereerst dient u een online casino te selecteren. Wij raden u aan voor Oranje Casino te kiezen. Dit online casino bezit een speellicentie binnen de EU en bove, <a href="http://150jaarsophie.nl">goedkoopste autoverzekering berekenen</a>, 957, <a href="http://younggreens.nl">autoverzekeringen vergelijken</a>, 84369,
|
|
titulok
Od: Motyl Emanuel
|
Pridané:
14.1.2014 11:11
Ak by to teda aj preslo, aka je motivacia ich po stahovacoch?
Zatial co pri nahravacoch je mozne vycislit si pomerne vysoku (fiktivnu) skodu, lebo sa cena filmu nasobi poctom stiahnuti, pri stahovani to bude stale len cena filmu, cize maximalne tak priestupok..
|
|
Re: titulok
Od reg.: Miroslav Ďurian
|
Pridané:
14.1.2014 11:57
Pri torrentoch je to tak, ze ked stahujes, tak zarove aj zdielas. Ak ti dokazu vypocitat seed ratio, mozu ti "vyfakturovat" aj pocty odseedovanych kopii.
Kto chce psa bit, palicu si najde.
|
|
Re: titulok
Od: zlata rybka
|
Pridané:
14.1.2014 12:25
lenze pri torrentoch posielam casti toho filmu, a z toho vyplyva ze ked som poslal objem dat ktory sa rovna 30 kopiam filmu a poslal som to rovnomerne 100 ludom tak ani jeden nie je o ten film obohateny...
|
|
Re: titulok
Od: zlata rybka
|
Pridané:
14.1.2014 12:29
este dobre ze mi nezakazu porozpravat o filme niekomu dalsiemu, odfotit si budovu alebo dom ked nemam original projekt, alebo si zapamatat chut jedla v restauracii ked nekupim recept...
|
|
Re: titulok
Od: lyška
|
Pridané:
14.1.2014 13:01
..co odfotiť, to uš je aš moc, ale hoci len pozreť, kuknúť..
to aby si chodil, a vobec bol vždy mal len zavreté oči..
najradšej, najlepšie by bolo vobec neexistovať, neboli by žiadne starosti a problémy.. aspon ne v dnešnej NAJHNUSNEJšEJ dobe, ale najlepšie by bolo žiť tak cca od čias renesancie, 16-17-19 stor, hej do r.1913-14 :p ;D ;)
(..alebo, za čias rozmachu a rozkvetu starovekého Ríma, príp. Grécka, Byzancie, Persie, Franskej a Britskej monarchie.. )
|
|
Re: titulok
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
14.1.2014 13:06
A načo je Ti Internet? Aby Ťa lákal porušovať zákony, nejaké spoločneské normy a morálku?
K inému Ťa doteraz nezlákal?
Ak nie, tak vidíš, nemali ho radšej vôbec vymyslieť.
A bol by pokoj a boli by všetci doteraz spokojní...
|
|
Re: titulok
Od: quix_
|
Pridané:
14.1.2014 14:12
ja zasnem aky ty dokazes byt kokot
|
|
Re: titulok
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
14.1.2014 17:18
A Ty si čo?
|
|
Re: titulok
Od: quix_
|
Pridané:
14.1.2014 19:33
ja som menej kokot, ty si kral kokotov, takzvany obrkokot alebo ako sa v ndr hovori, uberkokot
|
|
Re: titulok
Od: spc
|
Pridané:
14.1.2014 23:38
preco mu tak lichotis???
podla mna je iba taky trapnucky minicervickocuracik co sa snazi nadrapovat a robit zaujimavy :o)))
najvecsiu radost mu spravis ked vobec reagujes na tie jeho trapnosti - ked ho budes ignorovat tak mozno aj pukne od nahromadenej frustracie ;o)
|
|
Re: titulok
Od reg.: KillerM
|
Pridané:
14.1.2014 15:57
takemu debilovi ako ty by sa dobre zilo v Orwellovom "1984"...
|
|
Re: titulok
Od: sensei-san
|
Pridané:
14.1.2014 12:26
> Kto chce psa bit, palicu si najde.
Tak. Ja som si tiež našiel. Na produkciu filmových a hudobných spoločností dlabem. Už vyše 15 rokov odo mňa nedostali ani ň.
|
|
Re: titulok
Od: lyška
|
Pridané:
14.1.2014 13:10
nj.. ja takisto, neminul by som zato ani halier, ani polcenta, za tie ich cd-čká a dvdčká..
ked teda nemožme pozerať, tak nebudeme, ale potom nech sa ma nikdo nepýta radšej, či som videl to a to, alebo taký a taký najnovší a hentaký diel takého a onakého seriálu a filmu.. :/ :(
mno neviudel som ništ, však ked páni, tí tamhore, vrchnosť, fMeudáli (ano, ted Meudals, -- bývalí feudáli), zakázali, tak co se dá delať, ništ.. uš jen akurát kočke, /al.koze pod chvost kukat, alebo (jak hus) do pivovej flaše.. ://( :( :\(
..síce, ted ma vlstne napadlo, teda ked tí tvorcovia nechcú aby sa na to lidé dívali, aby to malo -týmpádom sledovanosť (asi si myslia, že im to (***OBYCEJNí*** !!! ludia** !! CHUDOBNýIIIIII ľud !!! ) všetko vypozerajú, a im ostanú biele stránky, a prázdne nosiče ;D ;),
proc, (a naco, a najma za-co vlastne) potom tvoria tie filmy, mediálne obsahy, audio-vizuálne rozne.. to mi nejak nesedí.. )
|
|
Re: titulok
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
14.1.2014 17:14
Ale dívaj sa. Koľko len chceš. Ale každá paráda či muzika stojí peniaze!
To je ten problém, že?
|
|
Re: titulok
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
15.1.2014 9:42
Lenze niektore filmy serialy nestoja za tu cenu.
A naco platit za film/serial ktori bol 10x reprizovany v TV?
Je to uplne na hovno tato ochrana.
Kto chce podpori a kto nie tak nie. S tym by sa tiez mali tvorcovia zmierit.
Nie vzdy sa da ich dielo kukat.
Da sa zakupeny film vratit vobec? Alebo ich zazalujem ja za ujmu na zdravy a psychike.
|
|
Re: titulok
Od: mysql
|
Pridané:
14.1.2014 13:23
"Pri torrentoch je to tak, ze ked stahujes, tak zarove aj zdielas."
To nie je pravda. Pouzivam torrent client Transmission a v nastaveniach mam teraz zakliknute:
"Limit upload speed: 0 kB/s"
pripadne aj:
"Seed torrent until its ratio reaches: 0.00"
Vysledkom je, ze celkove odoslane data odo mna su 0.
|
|
Re: titulok
Od: miiicho
|
Pridané:
14.1.2014 13:35
No ale nic neseedujes.
Ja som si hackol a prekompiloval Azureus aby reportoval trackeru iny pocet odoslanych dat. Napr 1/100 alebo 100x (podla toho co som chcel dosiahnut). Vysledok je ze stale seedujes, ale reportujes ine hodnoty :]
|
|
Re: titulok
Od: fdsir
|
Pridané:
14.1.2014 14:47
Kiezby bolo viacero takych ako vy.. jaj vlastne potom by to nefungovalo.
|
|
Re: titulok
Od: xvzf
|
Pridané:
14.1.2014 15:01
no to je mi hack ;)
|
|
Možno je to aj dobre :)
Od: xyzde
|
Pridané:
14.1.2014 11:14
A možno je to aj dobre :)
Konečne prestaneme sedieť pri bezduchých filmoch a budeme sa zas stretávať v spoločnosti ako kedysi.
Vlastne toto by som považoval za prínos, veď si len predstavte, že opäť budú preliezky pred panelákom plné detí :)
|
|
Re: Možno je to aj dobre :)
Od: jufuztitzi
|
Pridané:
14.1.2014 11:17
ano za to mozu filmy a serialy !
|
|
Re: Možno je to aj dobre :)
Od: kjnh
|
Pridané:
14.1.2014 11:23
Plne deti?
V tejto dobe, ked si zodpovedni rodicia 3x zvazia ci vobec mat dieta?
Mozno tak plne ciganciat....
Za malo deti urcite nemoze tv a internet, ale ekonomika.
|
|
Re: Možno je to aj dobre :)
Od: vtrbgr
|
Pridané:
14.1.2014 11:28
Imho za to moze facebook, angry birds a podobne. Kde su casy stavania priehrady na potoku hned po skole?
|
|
Re: Možno je to aj dobre :)
Od: xavier de la slovak
|
Pridané:
14.1.2014 11:57
pod panelakom na luke bola trava medzi dvoma stromami vzdy zadupana v prachu...
tato mladez nechape co to znamena
|
|
Re: Možno je to aj dobre :)
Od: AlbHert
|
Pridané:
14.1.2014 14:10
ale za to mame krasne travniky. Osrate panelakovymi psiskami :)
|
|
Re: Možno je to aj dobre :)
Od: Stary ujo
|
Pridané:
14.1.2014 12:47
A kde su tie casy, ked sme po skole isli past kravy?
|
|
Re: Možno je to aj dobre :)
Od: Squeak??!
|
Pridané:
14.1.2014 16:40
Keby som tu mal potok, tak hneď po skúške idem :P
|
|
Re: Možno je to aj dobre :)
Od: quix_
|
Pridané:
14.1.2014 14:19
vsetko je to otazkou priorit. tvoj "argument" popiera sucasna realita. v minulosti sa mali ludia daleko horsie a cuduj sa svete, tu sme. ako hovorim, je to otazkou priorit ale ked sa dnes mlady clovek ma problem rozlucit so zivotom vymetaca barov,radodajnej cupky ale v lepsom pripade len cestovatela, uzivatela moznosti tohto sveta, tak je dieta naozaj problem. dnes vacsina mladych ludi ma problem si vyriesit svoje mindraky a pri prvych nezhodach jebnu dverami a su slobodniii a skvelii ale bez najvacsieho pokladu v zivote, bez vlastnych deti. len tolko ;)
|
|
Re: Možno je to aj dobre :)
Od: kamaranalama
|
Pridané:
14.1.2014 11:24
Chyba ti ten hluk?
|
|
Re: Možno je to aj dobre :)
Od: sensei-san
|
Pridané:
14.1.2014 12:36
Z okna paneláku vidím kolotoč. Škrípal už pred 20 rokmi a nakláňa sa ako veža v Pise čím ďalej tým viac. Za posledných 35 rokov na ňom raz vymenili dosky na sedačkách. Pieskovisko zaniká, pretože ten piesok by bolo treba čistiť/vymeniť a keby sa tam vyskytla injekčná ihla ani by som nebol prekvapený. Na ihrisku cez asfalt preráža tráva, pretože na jarné upratovanie už nikto nedvihne zadok (platíme predsa mestu nemalé dane). Na novších ihriskách sú preliezky z dreva (neodolávajú vandalom), ale musia spĺňať prísne bezpečnostné a zdravotné kritériá a dostať ich odklepnuté je drahšie ako samotná konštrukcia..
Vidím to bledo.
|
|
Re: Možno je to aj dobre :)
Od: quix_
|
Pridané:
14.1.2014 14:23
ja to tak bledo nevidim. tam kde som byval pred par rokmi si zacali take veci ako malicke ihriska s par preliezkami, nejakou lavickou a pieskoviskom pred panelakom zaobstaravat rodicia deti okolitych bytoviek. to iste sa teraz deje par stoviek metrov dalej. chcem ti dodat troska optimizmu, ludia nie su az take svine a ked maju niekoho na kom im zalezi, tak tie rite zo stoliciek odlepia a aj uplny mantak by dokazal so "susedmi" s rovnakymi starostami ihrisko zbastlit. tiez sa chystam :]
|
|
Re: Možno je to aj dobre :)
Od: spc
|
Pridané:
14.1.2014 23:43
neboj sa, to je len docasne...
napr. ked sa tam nejake decko na `tvojej` preliezke zrani a teba budu potahovat zato resp. ak ti nejaky snazivy uradnicek bude chciet dat pokutu za neopravneny zaber obecneho pozemku atd....
|
|
Re: Možno je to aj dobre :)
Od: quix_
|
Pridané:
15.1.2014 8:25
preliezky sa robia so suhlasom MU a samozrejme s potrebnymi povoleniami. dnes uz nik nie je hlupy aby si na taketo zakladne veci nedal pozor ;)
|
|
Re: Možno je to aj dobre :)
Od: qqqqqq
|
Pridané:
15.1.2014 10:33
neboj, ono sa najde nejaky dobrak, ako v nemenovanej malej dedinke, po X rokoch preliezky a nasla sa iniciativna <> mamicka, ktora sa stazovala ze pod klzackou je smyklava trava a museli to dat vybetonovat :D super bezpecne riesenie :) zabit sa, ale podla predpisov :D
|
|
Re: Možno je to aj dobre :)
Od: spc
|
Pridané:
15.1.2014 11:15
presne tak!
ze mas povolenie este neznamena, ze mas pokoj...
napr. nas barak ma povolenie na kotolnu, a na popud nejakych vrtakov dalsi urad to povolenie chce zrusit, napriek tomu ze kotolna je uz davno hotova!!!!
btw. to musu byt iny masochista absolvovat tu uradnicku torturu kvoli blbym preliezkam!!! 8-O
osobne by som radsej postavil 100 preliezok ako vybavoval byrokraciu na jednu :o(
|
|
ako???
Od: kubi
|
Pridané:
14.1.2014 11:17
pochopil som dobre? Ak si stiahnem nejaky audiovizualny obsah z nejakeho webu tak mozem dostat pokutu od 26000€???
Zahrna to aj p2p siete?
|
|
Re: ako???
Od: ShodannnnnN
|
Pridané:
14.1.2014 11:29
zahrna to hlavne otvorene p2p siete :D uz dnes, no asi je to myslene ze ked ta (fiktivna) skoda presiahne 26 000 EUR az vtedy to bude trestny cin
|
|
Re: ako???
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
14.1.2014 17:21
Aká fiktívna škoda! Na čo tu aj Ty brnkáš???
Si debil alebo to, čím Ťa sused urobil???
|
|
Re: ako???
Od: quix_
|
Pridané:
15.1.2014 11:46
ano moj malicky, fiktivna skoda, este nieco? :) uz ta jeblo, ci este nie? chudacik moj
|
|
Re: ako???
Od: suxi
|
Pridané:
14.1.2014 11:58
no nepochopil... uplne nepochopil.
|
|
Re: ako???
Od: kubi
|
Pridané:
15.1.2014 11:56
Dakujem, presne to som chcel pocut :)
|
|
Re: ako???
Od: darnad
|
Pridané:
14.1.2014 15:57
ta ciastka je hranica pre naplnenie skutovej podstaty trestneho cinu. Ak spravis skodu nizsiu ide o priestupok.
Ak zdielas film na nete, ktory stoji 26€ a stiahne si ho 1001 ludi, spachal si trestny cin. ak si ho stiahnes ty od niekoho ineho, spachal si priestupok
|
|
nahahahaha
Od: anus
|
Pridané:
14.1.2014 11:21
co su to za zakony ktore sa od zaciatku nebudu dodrziavat ?
|
|
Re: nahahahaha
Od: jgbj
|
Pridané:
14.1.2014 11:27
Mozno su dobre na to, aby postupne nasierali ludi a ti raz konecne pochopia, ze to tu patri im a nie niekolkym vyyebancom zo zapadu a ich kamosom, ex stbakom a ex high komancom, ex zvazakom.....
Raz to dosiahne tem bod, ze chrapac sa bude vesat na kandelabre a nie vyvazat na bavorakoch do parlamentu, alebo ho potichucky z dialky riadit.
Vsak sudruh Lorenc a spol?!
|
|
Re: nahahahaha
Od: AlbHert
|
Pridané:
14.1.2014 14:14
je dobre ze si nasraty, ale tu si asi nasraty v nespravnej sekcii :)
|
|
Re: nahahahaha
Od reg.: JozefSK
|
Pridané:
15.1.2014 10:27
to sa nezmeni nikdy, ako hovori Orwell, vždy budú 3 skupiny ľudí: tí dole, tí v strede a tí hore. Menia sa iba tí v strede, keď sa im podarí za pomoci tých dole dostať hore. Zdola do stredu to nejde.
|
|
Legalny zdroj
Od: etksjra t sf aft
|
Pridané:
14.1.2014 11:26
Ako poznam legalny zdroj?
Co ak ma bude niekto chciet obvinit a da sem do diskusie hotlink na nelegalny zdroj cez skracovac? Ako to odlisim od legalneho hotlinkovaneho zdroja cez skratenu URL? Co ak bude napr. dsl.sk hacknute a v iframe ma presmeruje na stahovanie z nelegalneho zdroja?
Toto podla mna nemoze dobre fungovat.
|
|
Re: Legalny zdroj
Od: gtrhr
|
Pridané:
14.1.2014 11:30
Takze ten clovek, co vytvara torrent by ho mal rovno vytvarat z BR disku v mechanike, pripadne by mal nazdielat BR mechaniku ako sietovy disk... Potom keby ludia ripovali filmy z tejto mechaniky k sebe, bol by to legalny zdroj. Ci nie?
|
|
Re: Legalny zdroj
Od: sprdliak1
|
Pridané:
14.1.2014 12:34
nie, ak mas legalnu kopiu autorskeho diela, mozes ju pouzit pre vlastnu potrebu, ak takuto kopiu das zdielat, porusujes autorsky zakon.....
|
|
Re: Legalny zdroj
Od: Samael
|
Pridané:
15.1.2014 12:58
Ale zdieľanie je tiež jeho vlastnou potrebou ;-)
|
|
Re: Legalny zdroj
Od: zzzze
|
Pridané:
14.1.2014 11:36
Na skrátené odkazy sa dá použiť služba longurl.org. Na iframe niečo v browseri (najskôr nejaké rozšírenie).
|
|
Re: Legalny zdroj
Od: asdfc
|
Pridané:
14.1.2014 12:03
<iframe src="http://odkaz-na-nelegalny-album-Roba-Kazika">
</iframe>
Uz chapes?
|
|
well..
Od: erapo
|
Pridané:
14.1.2014 11:26
To znamena, ze ked si dam obrazok na moju webovu stranku s (c) tak mozem s kludom vyberat peniaze od kazdeho, kto navstivi moju stranku? (do cachce sa to minimalne natiahne)
|
|
Re: well..
Od: sprdliak2
|
Pridané:
14.1.2014 12:36
nie, ak si das svoju fotku na webovu stranku, sam ako autor tutu fotku zverejnis a tymto sa na nu nevztahuje autorsky zakon....
|
|
Re: well..
Od: NooN
|
Pridané:
14.1.2014 13:20
Ale mozes vyberat peniaze od tych, co si tvoju fotku dali na svoju webovu stranku bez tvojho vedomia a na to sa vztahuje autorsky zakon.
|
|
Re: well..
Od: sprdliak3
|
Pridané:
14.1.2014 13:47
neviem ci sa na to vztahuje autorsky zakon, skor by som povedal ze sa na to vztahuje zakon 428/2002 o ochrane osobnych udajov...
|
|
Re: well..
Od: NooN
|
Pridané:
14.1.2014 14:25
Ak si tu fotku robil sam, tak sa urcite vztahuje.
|
|
Re: well..
Od: sensei-san
|
Pridané:
14.1.2014 13:21
Bolo ti to treba? Takto sa strápniť.
|
|
Re: well..
Od: Neviem
|
Pridané:
14.1.2014 19:36
Tiež som sa na tom zasmial ale ako skúsený vetrami ošľahaný diskutér viem, že nie je šanca im to vysvetliť.
|
|
lobing a zbytocne vrtanie
Od: Financuc
|
Pridané:
14.1.2014 11:32
Lobing a zbytocne vrtanie sa do niecoho ala Holandsko. Nikomu to nepomoze, vela ludom to skor ublizi. Miesto zameriavania sa na skutocne ublizovanie, sa makke autorske, obchodne a danove zakony menia na tvrde a prinasaju do spolocnosti nevrazivost a nenazranost. Nakoniec sa to dostane do bodu ked sa z absurtdeho trestu stane normalny stav a poskodeni budeme vsetci.
Zastavte to sialenstvo. A este jedna vec, to zaroven nechaju platny aj "knazkov zakon" ?
Tieto zabomysie obchodne vojny musia byt podla mna zakonne makke, aby bol dostatocny priestor pre riesenie skutocnych zlocinov, hrdelnych, ublizujucich psychycky a fyzicky jednotlivcov a pod.
Korporacie si z nas robia otrokov a zneuzivaju politicky system aby mu sluzil a trestal nas. Mylim sa ?
|
|
Re: lobing a zbytocne vrtanie
Od: asdfghfd
|
Pridané:
14.1.2014 14:59
som zvedavy aky to bude mat dopad kedze aj teraz sa trestaju velky zdielaci a to zeby trestali aj obycajneho cloveka co mesacne stiahne 1 film je nonsens, vsak sa pozrite okolo seba kolki stiahnu nejky film alebo hudbu a potom by ich chceli vsetkych zavriet do basy? bud sa nezmeni nic alebo to bude po chuja a hlavne ze spolocensky dopad pri stahovani filmov/hudby je minimalny zakony maju byt pre ludi a nie pre korporacie
|
|
Re: lobing a zbytocne vrtanie
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
14.1.2014 15:03
Ale neboj. Ide sa na to postupne a podľa možností. Postihujú sa veľkí a aj malí zlodejíčkovia.
|
|
Re: lobing a zbytocne vrtanie
Od: kopimi
|
Pridané:
14.1.2014 15:39
aj maniaci.
|
|
asdff
Od: chuj
|
Pridané:
14.1.2014 11:50
ked stiahnem jednu cas porna, ako skodu spravim ?
|
|
Re: asdff
Od reg.: Miroslav Ďurian
|
Pridané:
14.1.2014 11:59
Ked ho stiahnes vsetko (z obehu) tak urobis aj osoh.
|
|
.......
Od: 1337
|
Pridané:
14.1.2014 11:52
jebem na vas aj vase zakony :D
|
|
Re: .......
Od reg.: zaezae
|
Pridané:
14.1.2014 12:35
Mikulas V. uz ta presustili?
|
|
otrokárstvo
Od: lyška
|
Pridané:
14.1.2014 12:18
..kde a komu sa bude treba prihlasovať na robotu ?
kedy začneme chosiť na panské, 7dní v týždni, 16-20 hodin denne, s drevennými motyčkamiyyyy ?
kdo bude mojím lénnym pánom, komu budem slúžiť, a byť poddaným, otrokom ? :o ;D ;p ;)
..
(..mno ja nikomu nedám ani korunu, ani nemám.. ani halier neminiem ! !! :/(
..takže, kedy máme ísť na to panské, robotovať ?
(a ne, inú, žiadnu inú formu a druh,typ činnosti nepoznám, len robiť pomocného roboša, sedláka,paholka, bagandčšoša, len robotovať na panskom s drevennými motykami, pod páliacim slnkom a silným mrazom, vo vysušujúcich horúčavách, na kamenistej, neúrodnej, tvrdej zemi, kropenej a zavlažovanej krvavým potom otrokov, a krvovu z ich mozoľov, robotujúcich každý deň 21-23 hodín, na tisíckach hektárovch, pre niekolko pánov-feudálov a vysokej šlachty.. :p ;D) :P )
|
|
Re: otrokárstvo
Od: mmmmmmm
|
Pridané:
14.1.2014 12:48
Asi si si nevsimol ale otrokmi uz davno sme, a este sme s toho velmi stastny. Ved co mame cely zivot musis robit aby si ako tak obstojne zil, aby si si za 20 - 30 rokov nasporil na strechu nad hlavou. Cize prakticky robime len na stravu a na ubytovanie, co kedysi mali otroci zadarmo. A mali to iste dnes ked robis cely zivot vobec to neznamena ze budes mat co jest alebo kde byvat. Nemozes ze no teraz budem 5 rokov hlusit a potom si 5 rokov budem robit co chcem. Vidim tu absurditu ked ludia hovoria ze ich snom je mat alebo udrzat si pracu.
|
|
Re: otrokárstvo
Od: joško
|
Pridané:
14.1.2014 13:23
hej, to je tieš pravda, tí otroci a poddaní v staroveku, (príp. aj stredoveku) si síce museli svoje odrobiť, ale -kedže boli jako úplne nemajetní, neboli to (nejen) plnoprávny občania Rímskej ríše, tak neplatili vobec nikomu nič, VOBEC NIKOMU NIC ! !! (to by bolo aj trochu technicky nemožné, kedže boli úplne nemajetní, nemali právo mať ani peniaze, vtedajšiu menu.. )
.. a dnes je to tušim tieš tak, trochu podobné, dnes je asi najvýhodnejšie byť len úplným bezdomovcom, - muhehehe, mno kdo si na takom bezdákovi co vezme ? ?! (ten by bol ekonomický genius, na nobelovku, .. síce, tušim Hašek, alebo iný český spisovatel, mal takú vtipnú, skvelú poviedku *Privedla žebráka na mizinu* :p ;D ;) )
(..aj ked ho zavrú do basy, to je vlastne prenho tieš výhra v loterii, alebo, vlstne, ani ne taká náhodná vec jako výhra, ale - skor bežná prax, vždy na zimu sa zašiť do lochu :o :d :p )
|
|
kto nema rozum ten je hlupy
Od: inspiracia
|
Pridané:
14.1.2014 12:40
Ono keby sa spojili distributeri a producenti medialneho obsahu a vytvorili by globalnu platformu na legalne sirenie medialneho obsahu za masove spotrebne ceny SERIAL= 0,04CENTU a
FILM=0,40CENTOV, tak by vznikla legalna prijatelna forma a spokojni by boli vsetci.Platforma by mala podobnu formu, ako je STEAM pre hry. Na patforme by ste mali statistiky pozretych filmov a serialov, recenzie, achievementy za pocet, typ a zaner pozretych filmov a serialov, diskusie, skupiny, karticky za ktorych nazbieranie by ste dostali emotikony, soundtrack, wallpaper, alebo by ste odomkli bonusovy obsah z natacania , vystrihnute sceny atd.
Napady by boli, ale ked ich nevie nikto realizovat tak su nespokojni vsetci a k tej cene si myslim ze serial pri masovej spotrebe by mal mat hodnotu 0,04 centu co je cena rohliku v supermarkete a film 0,40 centov co je asi 10 rozkov
|
|
Re: kto nema rozum ten je hlupy
Od: star78
|
Pridané:
14.1.2014 12:44
osobne sa cudujem ze to este nikoho na svete nenapadlo pri dnesnej pretechnizovanej dobe
|
|
Re: kto nema rozum ten je hlupy
Od: mmmmmmm
|
Pridané:
14.1.2014 12:57
Napadlo ale tie filmove spolocnosti sa tomu brania zubami nechtami, pretoze sa boja znizenia ziskov, a ked im stale vtlkaju do hlavy ze pri rovnakej produkcii stale mozu pri eliminacii piratstva zarabat o miliardy viac, tak clovek sa im nesmie ani cudovat. Ale urcite by to pomohlo. Ked prisli lacne dvd do stankov tak som kupoval 3-4 tyzdenne a mam ich niekolko 100. Teraz su uz drahe alebo lacne nestoja za nic alebo su to reedicie, tak kupujem 0 rocne. Rovnako z hrami kedysi ak som kupil hru tak hlavne v casopise raz ra rok. Teraz cez humblebundle kde za mali peniaz sa daju kupit desiatky hier, tak znova ich mam uz stovky a nestiham hrat.
|
|
Re: kto nema rozum ten je hlupy
Od: baffiak
|
Pridané:
14.1.2014 13:27
Napadlo, ten clovek sa vola Kim Dotcom a dopadol tak, ze skor ako rozbehol aj tuto myslienku, tak sa pokusili vziat mu vacsinu majetku
|
|
Re: kto nema rozum ten je hlupy
Od: gudidea
|
Pridané:
14.1.2014 12:47
jo a v klientovy by bola penazenka na ktoru by sa dal pridat kredit ako v steame, gogli, amazone
|
|
Re: kto nema rozum ten je hlupy
Od: hakl
|
Pridané:
14.1.2014 12:51
Plne suhlasim.
|
|
Re: kto nema rozum ten je hlupy
Od: huraaa
|
Pridané:
14.1.2014 13:09
á klient by obsahoval moznost pridavat lokaliovane titulky, to by ste videli aky by to malo celosvetovy uspech, Steam pre hry ma cez 65 milionov uzivatelov, toto by malo urcite aj viac ako 200 milionov a pri tejto cene by jeden uzivatel minul v priemere 6 eur to je mesacne 1,2miliardy eur, rocne 12 miliard. Radsej mat stabilny prijem v takomto objeme ako spekulovat kazdy mesiac a este by usetrili na roznych formach distribucie pre kazdu krajinu zvlast
|
|
Re: kto nema rozum ten je hlupy
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
15.1.2014 10:01
Zozen si love. Postav servre a rokuj s vydavatelstvami.
Mozez zarobit. Ale skor asi ani nezacnes lebo nemas kapital. Nuzまや.
|
|
Re: kto nema rozum ten je hlupy
Od reg.: roob_
|
Pridané:
14.1.2014 13:14
ja by som bral mesacny pausal povecme 10€. A takych ludi je vela, kolki mali predplateny rapidshare v dobe jeho najvacsej slavy? Kolki maju predplatene rozne uloziska aj teraz?? Su v tom obrovske prachy, len truby zadubene nevedia kracat s dobou a nechapu, ze inej cesty ako to zlegalizovat niet.
|
|
Re: kto nema rozum ten je hlupy
Od: dsgdfs
|
Pridané:
14.1.2014 13:22
Mas vyborny napad, preco to nezrealizovat?
|
|
Re: kto nema rozum ten je hlupy
Od: 132132132
|
Pridané:
14.1.2014 14:53
presne tak, a polka ludi by si to aj kupila len z dovodu
"nekup to kdyz je to tak levny" a nemali by to ani cas pozerat.
takisto mam na steame kopu hier preto ze boli za par euro ale nemam ich realne kedy hrat ale podporim tvorcov.
no len si zober ze na itunes mas film za co ja vim 15 dolarov
a najde sa (prikladom) 100 blbcov co si to kupi tak mas profit
1500dolarov
keby stal 0,40 tak zakaznikov na ten profit by si musel mat 3750
ked do toho zaratas naklady na obsluzenie jedneho zakaznika
tak sa na to mozes vysrat. preto to tak skoro nebude.
|
|
Re: kto nema rozum ten je hlupy
Od: wollwo
|
Pridané:
14.1.2014 15:00
a preco prave 0,4 ?
prijatelne je aj 1€ alebo 2€, ak by vsetky filmy boli predavane za taketo ceny bolo by viac zakaznikov.
|
|
Re: kto nema rozum ten je hlupy
Od: nebud trulko
|
Pridané:
14.1.2014 15:07
netrep ake naklady na obsluzenie zakaznika ved to vykonava software automaticky si zaspal dobu asi
|
|
Re: kto nema rozum ten je hlupy
Od: 21132132132
|
Pridané:
14.1.2014 15:36
podnikam na rozdiel od teba
dam len zopar: viac klientov =
1. vacsie hw naroky (traffic,servre,konektivita atd.)
2. sprava vacsej databazy klientov a zmluv
3. viac reklamacii, support, servis, lokalizacia
4. viac financnych transakcii,viac poplatkov banke atd....
|
|
Re: kto nema rozum ten je hlupy
Od: podnikatel x
|
Pridané:
14.1.2014 16:03
mozno, ale tento vzorec plati iba do urcitej hranice, potom sa to preklopi do zisku, za dalsie velke filmove studia a producenti si mozu dovolit vytvorit taku platfomu, ktora by mala 200milionov zakaznikov
no ale musis uznat ze film za 0,40 by si kupilo aj 30000 zakaznikov nie len 4000 na rozdiel od filmu za 15, uz len to ze by existovala lacna a dostupna moznost byt legalny
|
|
Re: kto nema rozum ten je hlupy
Od: tit
|
Pridané:
14.1.2014 16:06
k tej lokalizacii by stacilo keby platforma umoznovala pridavat titulky na amaterskaj urovni a ludia by sa uz o to postarali aj sami , ved aj dnes uz mas kopec titulkov ktore ludia vytvorili zadarmo lebo ich to bavi
|
|
Re: kto nema rozum ten je hlupy
Od: ...
|
Pridané:
14.1.2014 16:28
K serialom robia titulky zvecsa fan skupiny, ktore su ale nejakym sposobom sponzorovane - zadarmo to nerobi ozaj nik. Lenze ako uz ktosi vyssie napisal - oni pokial budu zit v tom, ze ak legislativne to takto prejde, tak ludia nebudu mat inu moznost ako kupovat ich predrazene sracky a oni budu mat o tie fiktivne miliardy viac.
Ak znizis cenu, kupi si to viac ludi - v konecnom dosledku su zisky rovnake, ale miera piratstva je nizsia. Ale im je u riti miera piratstva, kedze oni chcu tie neexistujuce miliardy. Pricom to dopadne rovnako ako genialny slovensky produkt Pijano.
|
|
Re: kto nema rozum ten je hlupy
Od: pijjano
|
Pridané:
14.1.2014 17:05
pi jano pi :) je to ako ked jano ide s prachmi na pivo a vrati sa bez haliera - filmove spolocnosti si sice zaplatia kadejake protipiratske spolky a pravnikov, v konecnom dosledku im to ale bez legalnej prijatelnej ponuky na nase pomery ziadny zisk neprinesie - cize vedomie ze ziskaju imaginarne fiktivne zisky o ktorych snivaju bez toho aby vobec cosi legalne ponukli v dnesnej internetovej dobe, ktora je prirodzenou sucastou medialnej evolucie je nerealne, zaspali dobu, je to ako keby uprednostnovali opice pred clovekom z evolucneho pohladu
|
|
Re: kto nema rozum ten je hlupy
Od: nohej
|
Pridané:
14.1.2014 17:08
na steame mas greenlight-vyvojarska podpora
taka medialna platforma by mohla obsahovat podporu pre titulkovacov tiez za odmenu
|
|
ako sa zbavit politikov rychlo a lacno. ..
Od: nahah
|
Pridané:
14.1.2014 12:46
zakon ejkejej ako sa zbavit politikov rychlo a lacno. ..
1. ziskaj vzdialeny pristup k jeho windowsu
2. stahuj na pozadi filmy cez torrent (pomaly)
3. profit!
|
|
..ale vobec nejde o to, aby boli všetci spokojní
Od: lyška
|
Pridané:
14.1.2014 12:51
nejde o spokojnosť pre všetkích, ale o to, aby vzrastala nervozita, závisť, nenávisť, aby si -čím-skor dal každý s každým po hube, a vobec- uš dlho nebola vojna, lidí je jak sraček, najradšej konflikt v ex-jugo , gruzia a pod. štýle,
.. a vobec, odo mňa už tiež 15 rokov nikdo nevidel ani korunu, nejen za nejaké pojebanie filmy a seriale, ani vobec za ništ, ja tieš nedám nikomu zarobiť ani halier (však ho ani nemám, ani 1 ..)
|
|
i am watching you
Od: neprihlaseny 443
|
Pridané:
14.1.2014 13:05
a co ak mam doma nezaheslovane wifi? ako dokazu to, ze som to bol ja a nie niekto cez wifi?
|
|
Re: i am watching you
Od reg.: zaezae
|
Pridané:
14.1.2014 13:08
obvinia teba zesisi nezaheslovak siet ty si spravca
|
|
Re: i am watching you
Od: sdfghjklô§
|
Pridané:
14.1.2014 15:04
taketo nieco existuje v nemecku ale unas nie, preto sa pytam ze ci nieco ako trestno pravna zodpovednos existuje lebo ak nie tak ta musia chytit pri cine
|
|
..chodíváme na golf
Od: René, já a Rudolf
|
Pridané:
14.1.2014 13:15
..síce, ted ma vlstne napadlo, teda ked tí tvorcovia nechcú aby sa na to lidé dívali, aby to malo -týmpádom sledovanosť
potom proc, (a naco, a najma za-co vlastne), preco vlastne potom tvoria tie filmy, mediálne obsahy, audio-vizuálne rozne..
..potom naco, komu (a za -co) vlastne vytvárajú, točia všetky tie filmy, komu, pre koho, - to mi nejak nesedí.. :o :/(
|
|
Re: ..chodíváme na golf
Od: Arbadakarba
|
Pridané:
14.1.2014 14:17
ReKLAMa a PRopaga(CIA|NDA), MKUltra made by Čarovný prútik aka Holý úd. Zaplatia všetky strany rady alebo ich poštveme proti sebe. Ďalší krok - národný hrdina, myslím že odlievanie (casting) už beží nejakú dobu.
|
|
bunkov007@centrum.sk
Od: bunkov
|
Pridané:
14.1.2014 13:25
Hura zrusim internet usetrim love na pivko a v pohode bude stacit mobil a net za 0,5e na den
|
|
Re: bunkov007@centrum.sk
Od: lyška
|
Pridané:
14.1.2014 13:31
..tak ne každému stačí len to "pivko.. :/( :[ :/(
..nekdo, viacerí májú aj vyššie ambície, ciele, a záujmy..
(napr., heheh, hej, práve tie filmy, kultúry, seriály, tv-shows, dokumenty, relácie, médiá, softwér, games, stiuffs, obsahy, a pod. :o :p ;D ;)
|
|
Re: bunkov007@centrum.sk
Od: kopimi
|
Pridané:
14.1.2014 15:41
:o :p ;D ;) :/( :[ :/( tard
|
|
banda idiotov
Od: zakopany pes
|
Pridané:
14.1.2014 13:43
Čo sa mňa týka, idú neskoro, z pozerania filmov som nedávno prešiel na knihy :P
A inak by ma zaujímalo, či tým spoločnostiam niekedy dôjde, že tento predajný model pochádzajúci ešte z predinternetovej éry je totálne zastaralý a problémy s pirátením sú len jeho dôsledkom...
Dôkazom budiž Steam a jeho distribučný systém hier - nízke ceny v zľavových akciách dokážu prinútiť k nákupu aj ľudí, čo si v živote originálku nekúpili, a vo výsledku na tom zarobia omnoho viac. A to aj v krajinách, kde je pirátenie extrémne rozšírené (napr. Rusko). Prečo? Pretože je sakra jednoduchšie si to za tých pár drobných na jednom mieste kúpiť, ako pátrať po warez verziách.
Alebo taký GOG - ten nepotrebuje dokonca ani DRM.
Chce to len dobrý distribučný systém, šikovný marketing, ktorý nebude robiť zo zákazníka vola, dostatočnú ponuku, kvalitu a prípadne nejaké bonusy a za pár rokov je problém minimalizovaný. Ale vysvetlite im to niekto -.-
|
|
parada
Od: manzelka kurica cesky
|
Pridané:
14.1.2014 13:48
musi yebat chlapci
|
|
hm...
Od: ...
|
Pridané:
14.1.2014 13:52
Keď je vás tu toľko právnikov tak mi nedá sa nespýtať. Dajme tomu takýto scenár. Človek č. 1 si kúpi legálny DVD film a legálne si z neho urobí záložnú kópiu /to autorský zákon umožňuje, bez ohľadu na EULA/ na torrent/uloz.to a pod. (jednu kópiu, nie všade). Človek č. 2 si tiež kúpi legálny DVD film, a vytvorí si zálohu tak, že si ju stiahne z torrentu/uloz.to a pod. /jednu záložnú kópiu/. Otázka znie: Kto a ako porušil autorský zákon?
|
|
Re: hm...
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
14.1.2014 14:01
No len problém je, že z tých sťahovačov filmov, muziky, softu... nikto nevlastní legálnu licenciu na ich používanie, nikto legálne nezakúpil originálny softvér, audiovizuálne dielo a podobne. Lebo Tvoja otázka je bezpredmetná. Obaja si zakúpili jeden titul. Teda z pohľadu práva by si majú možnosť vytvoriť si z tohot diela kópiu. Ale iba pre vlastnú potrebu!!!
|
|
Koniec
Od reg.: bhawk
|
Pridané:
14.1.2014 14:13
V tom momente ako toto vojde do platnosti ani ja, ani moje deti nevkrocia viac do kina.
|
|
CD/DVD
Od: wollwo
|
Pridané:
14.1.2014 14:14
ja si rad kupim film na DVD a CD, ale iba teke co ma budu stat 1,5 eur... nehodlam minut 10 - 20 - 30 eur za jedno DVD aby som nakoniec prisiel na to, ze ten film bola obrovska blbost... nevraviac o tom ze hry stoja menej a uzijem si viac hodin zabavy ako na jednom filme... popripade ich miniem na udrzbu svojho bicykla a ide sa von.
|
|
Re: CD/DVD
Od: sdfghj
|
Pridané:
14.1.2014 15:09
a este FBI warning na zaciatku filmu + reklmay (ninc sa neda pretocit) cize ti prejde 10min kym zacne film a este horsie je to v kinach prides na cas a zistiz ze s reklamamy to zacian az za 15-20min a tu zase mame tu nenazranost ked za listok pytaju 5eur a ty sa este divaj na reklamy, mozno ten tko je zvyknuty v telke kukat na reklami tak mu to proble nerobi
|
|
Re: CD/DVD
Od: kuprezak
|
Pridané:
14.1.2014 16:33
Taketo nieco? :)
http://dopice.sk/8dD
|
|
na piču!
Od reg.: Sv. František Saleský
|
Pridané:
14.1.2014 14:20
Faj a čo tento scenár. V USA beží v telke seriál, ktorý u nás nie. Nesmiem si ho stiahnuť, lebo u nás taká stanica nevysiela. Asi sa mám vysťahovať do USA, ak ten seriál chcem vidieť, hej? To je dobrá pičovina.
|
|
Re: na piču!
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
14.1.2014 14:56
A to budeš chcieť mať vždy tú najväčšiu perinu? Lebo si sa dopočul, že aj na ISS vo vesmíre majú nejaké vysielanie a Ty ho chceš a zadarmo? Však aspoň trošku zamysli nad tým svojim mongolskom v hlave!
|
|
Re: na piču!
Od: sdfghjklô
|
Pridané:
14.1.2014 15:19
mal by si sa zamysliet hlavne ty, kedze neexistuje legalna cesta ako to zabezpecit tak pridu o zisky, keby to bolo za prijatelnu cenu tak by to vela ludi aj zaplatilo a take reci ze preco chces mat vsetko hned teraz, tak to je jedno hlavna vec je ze v ekonomike existuje dopyt a ponuka, dopyt by aj bol len ponuka nie je cez legalnu cestu a kto natom strati jednoznacne filmove studia
|
|
Re: na piču!
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
14.1.2014 17:20
Čo zabezpečiť?
Prečo každý jeb.utý slovák je tak neskromný a chce všetko.
Hneď a zadarmo!
Ty prečo nerobíš v práci zadarmo???
|
|
Re: na piču!
Od: janozbudy007
|
Pridané:
14.1.2014 17:51
už zavri piču ty kokote
|
|
Názor
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
14.1.2014 17:53
A Ty si zavri riť.
Smrdíš...
|
|
Re: Názor
Od: janozbudy007
|
Pridané:
14.1.2014 18:12
ja aspoň nepíšem bludy, ako ty. Kar jeden pojebaný!
|
|
Re: na piču!
Od: ...
|
Pridané:
14.1.2014 18:55
A preco by som mal cakat 10 rokov, kym sa niektoremu bulvarnemu platku uraci spravit dojebany dabing a pusti to pre mna v nevyhovujucom case, ked studia niesu schopne spravit alternativu? Nechcu ju spravit, nebudu mat nic, to nema nic spolocne s tym, ze clovek chce vsetko a zadarmo. Jednoducho nechces vidiet cestu, hladas len zamienku na sirenie pseudozvastov ohanajuc sa za nejaku "moralku" - stale si nebol schopny vyvratit piratsku dan, ale stale mudrujes okolo. A este miesas aj hrusky s jablkami.
|
|
Re: na piču!
Od: sensei-san
|
Pridané:
15.1.2014 12:28
> Prečo každý jeb.utý slovák je tak neskromný a chce všetko.
> Hneď a zadarmo!
False dichotomy. Neviem o tom, že by niekto chcel zrušiť copyright, alebo mať všetko zadarmo. V súčasnej dobe však existujú komerčné diela len predražené s copyrightom trvajúcim storočie, alebo pirátske kópie. Čo tak stredná cesta? Napr. copyright trvajúci 5 rokov a zrušenie ochrany ak pôvodný majiteľ práv už nie je ochotný poskytnúť licenciu? Čo tak filmy dostupné za 2-3€? Že distribučné spoločnosti potrebujú pokryť náklady? Aké náklady? To ešte stále posielajú loďou kontajnery so stovkami celuloidových pásov?
|
|
Re: na piču!
Od: janozbudy007
|
Pridané:
14.1.2014 17:18
2maniak ty si fakt kokot
|
|
Re: na piču!
Od: sensei-san
|
Pridané:
15.1.2014 12:28
Ale kdeže. Iba troll. http://en.wikipedia.org/wiki/Troll_%28Internet%29
|
|
pravo
Od: sdfghjhgfdssdfg
|
Pridané:
14.1.2014 14:44
redakcia DSL navrhujem spravit interview alebo aspon nazor na zakladne otazky prava v tejto oblasti
http://www.eisionline.org/
mna by zaujimalo ci nieco ako trestropravna zodpovednost pre pripojenie do internetu pre fyzicke osoby, ci vobec nieco take existuje
|
|
No srandy kopec.
Od: ceko2
|
Pridané:
14.1.2014 14:53
Dostalo ma to slovo 'rozmnoženiny ' to kde vymyslaju na ministerstve ??.
Ale tak ano, kazdy autor chce aby sa jeho dielo kupovalo a nie rozmnozovalo.
|
|
Basa...
Od: Bachari
|
Pridané:
14.1.2014 15:55
Čochvíľa každého zabásnu a čo potom so právnikmi všetkého druhu? I ich?
|
|
hhhhhhh
Od: aaa46464
|
Pridané:
14.1.2014 16:05
Poznam ludi co maju doma pre vlastnu potrebu niekolko TB filmov a hudby. Teraz to budu musiet kompletne zmazat lebo ked ich niekto bonzne a urobia im domovu prehliadku tak koniec.
|
|
Re: hhhhhhh
Od: Peto_MiG
|
Pridané:
15.1.2014 9:19
Zakon predsa nemoze platit retrospektivne. To co stiahli doteraz by malo byt OK, bolo to v sulade so slovenskymi zakonmi. Ci?
|
|
566464646464
Od: 5jjjjjjjjjjj
|
Pridané:
14.1.2014 16:12
Vzdy som tvrdil kym dojde rychli internet ku nam na lazy, tak bude k nicomu kedze zakazu stahovanie.
Ale ma to aj vyhody aspon som zbytocne neinvestoval do ukladacich medii (cd,dvd, hdd), tych par mp3 a videi co mam v mobile to nemusim mazat to keby ma chytili to by bol len priestupok ale ten co mal niekolko rokov optiku a zalohoval si polovicu internetu ma po chlebe.
|
|
Re: 566464646464
Od: ...
|
Pridané:
14.1.2014 16:31
A ako ma po chlebe? Nebude stihany za to, co bolo pred platnostou zakona - az potom.
|
|
Re: 566464646464
Od: kleodkdfk
|
Pridané:
14.1.2014 17:09
Nemyslim, bude to musiet zmazat, nelegalna kopia sa nestane legalnou ked bola stiahnuta davnejsie, lebo potom by boli vlastne vsetky starsie filmy a mp3 legalne lebo by sa mohlo tvrdit ze ide kopiu kopiu ktora nie je nelegalna lebo bola stiahnuta pred ucinnostou zakona.
|
|
Re: 566464646464
Od: ceko2
|
Pridané:
14.1.2014 17:11
Da sa to ulozit napr na PGP disk, a mat ho odkodovany iba ked si prehravas film.A keby sa prisla kontrola tak neviem heslo.
|
|
nevadi
Od: edušo
|
Pridané:
14.1.2014 16:55
warez by mal byt vysada nie pravo ked aj ludia co vedia len najzakladnejsie ukony s PC dokazu stahovat tony nelegalneho obsaho zo vseljakych hellsharov sharerapidov atp kde zarabaju na ich neodbornosti a pohodlnosti .. kludne po tom mozu ist...
|
|
IT Crowd Piracy warning
Od reg.: saruman
|
Pridané:
14.1.2014 16:59
Čiže to smeruje k tomu. http://www.youtube.com/watch?v=ALZZx1xmAzg
|
|
legal
Od reg.: maggi001
|
Pridané:
14.1.2014 17:42
ja som za to aby sa za obsach platilo, ale zas rozumne peniaze napr 1,5 za film alebo predplatne do 10 euro mesacne
|
|
uz prvy odsek je chujina
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
14.1.2014 18:03
------------- ------------- -------------
Uz prvy odsek je chujina najhrubsieho zrna - ako rozlisia, ze to AVIcko som si pred rokom stiahol, alebo ripol z mojho originalneho DVD, ktore som za ten cas stratil? Predpokladame, ze provider poslal svoje logy po takom case do riti a ja som zapatrosil aj blocek od toho DVD.
------------- ------------- -------------
|
|
Re: uz prvy odsek je chujina
Od: 464646
|
Pridané:
14.1.2014 18:51
nie je proble urobit nejaky software ktory zanalyzuje to avi, porovna ho s udajmi v databaze, je velmi nepravdepodobne ze tebou vytvrotene avi bude mat presne rovnake parametre (rozlisenie, datovy tok, ...) ako rovanke avi masovo sirene na internete.
|
|
Re: uz prvy odsek je chujina
Od: KnjiCdo
|
Pridané:
14.1.2014 22:58
Lahká pomoc, prekonvertuješ na iný formát a jednoducho povieš, že vi všetky médiá konvertuješ sám povedzme kvôli kvalite/veľkosti. Nikdy v živote ti nič nedokážu podľa takej analýzy. :)
|
|
.....
Od: -...-
|
Pridané:
14.1.2014 18:24
Vytvarat kopie budem moct len z legitimneho zdroja, ktory je chraneny proti kopirovaniu...
|
|
Reakcia.
Od: Stone
|
Pridané:
14.1.2014 18:46
Nuz pani...
Kto hodi peticiu na web? Urcite by sme na Slovensku par 100K podpdisov nazberali. Zvlast keby sa to hodilo cez Facebook, alebo podobne hovadiny. V SK si clovek urcite nebude platit 25EU za DVD filmu, ktory pozrie 2krat, ked ma hodinovu mzdu 4 EU. Pokial nebudeme ko**ti pasivni jak sa uz parkrat stalo tak mame sancu na uspech.
|
|
Re: Reakcia.
Od: zzzrqwqwere
|
Pridané:
14.1.2014 19:00
Je na to dobry cas, prezidenske volby sa blizia.
Ked sa rozoberala ACATA chytial sa toho SaS a hned po tom aj sam velky Robert F. ktory zdorazdil negativny socialny apekt "Dúfam, že ju zamietne ako celok," povedala europoslankyňa a dodala, že čoraz viac poslancov sa stavia k dohode odmietavo. Okrem socialistov ide aj o zelených či liberálov.
Fico opätovne vyhlásil, že dohoda má aj sociálny aspekt. Ako zopakoval, množstvo hudobných či filmových diel je pre Slovákov cenovo nedostupné.
Podľa neho je nemysliteľné, aby za neúmyselné nahratie filmu či pesničky, z ktorej majú pôvodní autori "neuveriteľné honoráre" má mať niekto problémy až v rovine trestno-právnej.
To bol rok 2012, odvtedy sa socialna situacia nezlepsila, skor sa zhorsila, tak to treba primomenut.
|
|
Re: Reakcia.
Od: asddfghj
|
Pridané:
14.1.2014 20:01
Nebol by som taky isty...
|
|
Re: Reakcia.
Od: 97979797
|
Pridané:
14.1.2014 21:33
presne tak, pretoze zakon je uz platny, ide len o jeho spravny vyklad. Stahovanie na Slovensku konci! Ziadna peticia to nemoze zmenit.
|
|
Re: Reakcia.
Od: Stone
|
Pridané:
14.1.2014 23:18
(S)pravny vyklad moze byt do znacnej miery ovplyvneny.
|
|
Vyuzitie
Od: Stone
|
Pridané:
14.1.2014 18:59
Mimochodom ja vidim tento zakon skor ako nastroj na buzeraciu a odstranenie nepohodlnich ludi. Pretoze, ak by chceli zaplatit "skodu" sposobenu stahovanim veci na Slovensku, tak by nam museli na niekolko rokov zhabat vsetko HDP. Zakon nebude siroko pouzivany, ale ak niekto otvori hubu a vyslovi sa proti momentalnej vlade, systemu dvolezitej osobe ect, tak "zrazu" zistia, ze je to pirat kurevsky, okrada chudobne medialne spolocnosti a bije male deti macetou. Takze nahodia mu pokutu, pripadne par rokov basy a zadlzia ho na dalsich 10 rokov potom. Po takejto terapii uz dana osoba bude drzat hubu a ked nie tak vzdy sa moze najst na jeho USBcku nejake to destske porno.
|
|
ale ale ale
Od reg.: haco123
|
Pridané:
14.1.2014 20:25
nebolo by jednoduchsie prejst na VHS kazety???? plus este jednoducha ochrana proti kopirovaniu a bolo by vymalovane.nikomu by sa nechcelo si robit kopie ani pre osobnu potrebu.Kazdy by pozeral original - z pozicovne!
|
|
Re: ale ale ale
Od: ppp979797
|
Pridané:
14.1.2014 21:34
boli casy ked sa aj vhs kopirovali.
|
|
no z drujej strany
Od reg.: haco123
|
Pridané:
14.1.2014 20:38
to hodnotim pozitivne.Ako end user nebudem sa muset prehrnat v neprebernom mnozstve odpadu ktory sa produkuje.len im to nepovedzte aby si to nahodou nerozmysleli.Oni nevedia,ze si pod sebou konar pilia. hahahaha
a co be dobre asi reklamu potrebovat nebude.
majho.
|
|
Re: no z drujej strany
Od: meat
|
Pridané:
14.1.2014 21:19
Presne tak, cim dalej je to len humus a kvalitny film je tak 1 z 2000.
Podobny priklad pilenia si konara: odkedy su niektore casopisy vo foliach a obaloch prestal som ich kupovat, lebo si ich nemozem prelistovat a rozhodnut sa.
|
|
a co doteraz
Od: tojejetno
|
Pridané:
14.1.2014 21:12
A ked som si kupil disk za ktory som zaplatil poplatok soza-e vlastne dozivostne toho zariadenia tak sa tento zakon na nho nemoze vstahovat kedze som si to kupil/zaplatil v okamihu ked to bolo legalne ci ? :)
|
|
Re: a co doteraz
Od: uu8888888888
|
Pridané:
14.1.2014 21:27
Ja myslim ze tzv. vypalne sa zrusi, lebo strati zmysel, lebo autori uz nebudu potrebovat kompenzacie.
Na existujuce nelegelane kopie sa urobi najaka amnestia, ludia budu moct do urciteho datumu beztrestne odovzdat svoje nelegalne kopie (cd, dvd, blueray), hdd bude potrebne zmazat.
To ze si platil soze na to sa nebude prihliadat, ved si mal dost casu na prezretie/vypocutie tych "zaplatenych" kopii.
|
|
Re: a co doteraz
Od: tojejedno
|
Pridané:
14.1.2014 22:55
skoda ze som vyhodil teraz kopec cd/dvd-cok by som si narokoval nahradu za poplatok :D
|
|
Cena/zisk?
Od: KnjiCdo
|
Pridané:
14.1.2014 23:13
Už dlhšie tvrdím, že ide hlavne o tie prehnané ceny ktoré do toho dávajú. akékoľvek dáta niesu fyzickým objektom na ktorý treba ťažko pracovať s kopou ľudí aby sa vyrobil ďalší taký objekt. inak povedané. datove kópie sú zdarma, platí sa len za médiu, prípadne ak ide o stahovanie z internetu (npr Steam) neplatí sa ani za to médium. Takže jediné peniaze ktoré výrobcovia (soft/media whatever) zaplatili, sú výrobné náklady. a teraz si ukážme jednoduchý príklad. veľké hry typu povedzme GTA keďže je to úplne dokonalý príklad, zaplatia za vývoj hry, 270 mil dolárov. za 3 dni už zarobili viac ako 1 miliardu to je 370%, za prvé 3 dni, dočítal som sa že ju kúpilo približne 16,5 mil. ľudí (cena asi 60€). mesačný príjem sa už bude pohybovať v tisíckach percent. to určite nie je adekvátna cena k produktu ktorý sa dá v podstate vyrábať zo vzduchu. To, že sa nechalo toľko ľudí takto okradnúť je jediný dôvod prečo to takto stále je.
|
|
Re: Cena/zisk?
Od: ...
|
Pridané:
15.1.2014 6:29
Na strane druhej to nie je dovod ospravedlnovat, ze uz maju dost - zasluzia si za vyvoj zaplatit. Avsak pouzijem iny priklad s GTA. Pri GTA IV dali milion za vyvoj ochrany proti piratom = vysledok, ze trvalo tyzden na preniknutie -, keby to dali o par € lacnejsie, tak ten milion maju nazad prakticky hned, mali by menej roboty a zisk by mali o nejake drobne vecsi.
To znamena, ze miera piratstva sa znizuje umerne s cenou hry, ale zase vysoka miera piratstva im vyhovuje, lebo sa nou mozu ohanat a ospravedlnovat tym svoje dalsie kroky.
A jednoducho ten, co to nechce kupit, to nekupi aj ked sa poskladaju, takze im nevznika ziadna skoda.
|
|
No movies NO life?
Od: danooo
|
Pridané:
14.1.2014 23:46
Ja vas nechapem. Vyse dvesto prispevkov tu prska ako nebudu moct stahovat filmy... TO vam tak budu chybat? rebricek najstahovanejsich filmov za rok 2013 mam to chapat ze bez nich si neviete predstavit zivot? nahravacie spolocnosti vas maju teda v malicku... http://www.dsl.sk/article.php?article=15052
|
|
Re: No movies NO life?
Od: zzuuii
|
Pridané:
15.1.2014 0:01
Niekto ma doma aj 200 kopii filmov, mozno polovicu z nich nevidel, teraz ich bude musiet vsetky znicit. Ludom to bude luto, aj prazdne media nieco stali, aj rychle internetove pripojenie nie je najlacnejsie.
|
|
otázka
Od: magnetizmus
|
Pridané:
15.1.2014 0:57
A čo tak magnet linky + kódovaný prenos?
|
|
Re: otázka
Od: sdfsfd
|
Pridané:
15.1.2014 9:30
tak isto ako ty vidis peerov, tak aj PC zaujmvej skupiny vydi tvoje IP
|
|
Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Anunas
|
Pridané:
15.1.2014 1:48
Ja by som na celé to sťahovanie a hľadanie dobrého torrentu aj jebal, ak by existovalu u nás Netflix alebo Pandora, prípadne Hulu. Hudbu som si už poriešil, Spotify.
|
|
Aka kradez?
Od: think+
|
Pridané:
15.1.2014 7:31
Podla mna kradez znamena "Nieco som mal, niekto mi to zobral a uz to nemam."
"Kradez" v oblasti autorskych prav je "Nieco stale mam, nikto mi to nezobral, ale ty by si mi mozno za to zaplatil"
Ved je to uplne na hlavu. Hudobnici a tvorcovia filmov by mali zarabat na koncertoch a premietaniach. Sam som taky hudobnik.
|
|
copycenzura
Od: vsevec
|
Pridané:
15.1.2014 8:50
Trest za sťahovanie copycenzúrou chránených dát nám v zásade poškodí. Je to krásny pokus Holandska o predlžvanie života copyrajtu čo by domovskej krajiny. Nie je to o "ochrane autorských práv", je to hlavne o cenzúre. Copycenzúrov budú chránené aj eknihy, výukové programy, prednášky - vedomosti len pre tých, čo si môžu dovoliť zaplatiť.
Ďalšia somarina "zaplatiť ušlí získ" vychádza s toho, že ak by som si to nestiahol, tak si to kúpim. Pichovina ako voda v koši.
Európsky súdny dvor nám škodí.
|
|
Zrušiť poplatok
Od: fušer
|
Pridané:
15.1.2014 9:28
Tým pádom je potrebné zrušiť celoplošný poplatok autorskému zväzu za každé CD, DVD a iné média, napalovacie mechaniky a iné zariadenia na prehrávanie a rozširovanie audio a video záznamov. Išlo by o duplicitné platenie za autorské práva!
|
|
Re: Zrušiť poplatok
Od: 44666
|
Pridané:
15.1.2014 9:43
Ten poplatok sa samozrejme zrusi, ale ceny zrejme neklesnu ked sa znizi dopyt po prazdnych mediach.
|
|
Sloboda a postihnuteľnosť
Od: polkh
|
Pridané:
15.1.2014 9:45
V podstate tu zrejme ani tak nejde o autorský zákon ale o možnosť právne postihnúť akúkoľvek nepohodlnú osobu v Európskej únii. Problémom nie je stiahnutie filmu ale to, ako umlčať v budúcnosti nepohodlných ľudí. Podľa prísneho výkladu autorského zákona, totiž porušuje zákon takmer úplne každý užívateľ počítača, notebooku, tabletu, smartfónu. Veľkou otázkou pri uplatňovaní navrhovaného zákona by tiež bolo to najhlavnejšie - posúdenie spôsobenej straty. Na toto doplatili už niektoré hiphopové skupiny ako Arested Development, ktoré museli právnikom zaplatiť 75% zisku z jedného so svojich albumov za sampel, ktorý časovo zabral maximálne 2% dĺžky obsahu ich albumu. Oni sa vtedy nerozčuľovali, že treba zaplatiť, ale rozčúlilo ich, že niekto po nich chce úplne nereálnu sumu, nezodpovedajúcu výšku škody. (O tom, že ich sampel podporil predaj pôvodného samplovaného albumu ani nehovoriac.)
|
|
asdfghjkwertzui
Od: 844646
|
Pridané:
15.1.2014 9:52
Vidiet znacny pokrok v probleamitke autorskych prav, kym pred dvoma rokmi vyvolala dohoda acta masivny odpor, spisovali sa peticie, vyjadrovali sa politici, organizvali sa protesty. Dnes je Slovensko ine, ludom to uz tak nevadi, aj tato diskusia o tom svedci, ludia sa pokojne vzdaju svojich kopii mp3, porna, filmov vymenou za zrusenie poplatkov soze za prazdne media (len co sa bude na tie prazdne media potom davat?).
|
|
xxcsdfgh
Od: fdtt4555
|
Pridané:
15.1.2014 10:02
Takze ked pri cestnej kontrole uvidi policajt v radii usb kluc a bude mat podozrenie ze ide o nelegalne kopie, ak dotycny nepreukaze ze ma/repsp. mal aj original(preukazat to bude moct dorucenim originalu alebo danovym dokladom), ak tam bude moc pesniciek cize skoda prevysujuca minimalnu mzdu uz to bude trestny cin?
|
|
vy cocoti
Od: Mrdko
|
Pridané:
15.1.2014 11:33
pred 2 rokmi rozhodol tusim ten isty sud, ze pre sw, hry platia rovnake pravidla ako pre iny tovar a vydavatelia mi nemozu ho zakazovat predavat dalej a ako sa to aplikovalo do praxe? Nijako, si s tym mozem vytriet rit s vasim rozsudkom, aj ked je uz davno pravoplatny. Zas treba ochranovat velke miliardove zisky obchodnych spolocnosti, lebo maju.
|
|
nieeee
Od: nemam a nebudem mat
|
Pridané:
15.1.2014 17:29
i dont want live on this planet anymore :(
|
|
Torrenty
Od reg.: k0rist.
|
Pridané:
15.1.2014 18:53
Hmm niekto tu spomenul ze ked niekto stahuje veci z torrentov automaticky aj uploaduje...Zaujimave ze som si nastavil hodnotu uploadu na nula a stale stahujem a nic neposielam dalej... respektive som si to poistil aj v Netlimiter3...a ked sa naserem tak odpojim aj celosvetovy internet...ako? zadam do vyhladavaca slovo Google :)
|
|
kolutiT
Od: oneM
|
Pridané:
15.1.2014 22:37
ešteže len filmov a seriálov
|
|
xxxxx
Od: niktos
|
Pridané:
16.1.2014 0:25
to je bububu, este ze servery ktore zdielaju taketo veci trhli miliony a maju uz svojich ludi a znamosti, taky co zarobil miliony a moze zarabat dalej sa asi tazko stymto vyrovna :), lebo to nebude platit len na ludi co stahuju a zdielaju ale aj na ludi co to umoznuju. tolko asi k tomu.
|
|
xxxxx
Od: niktos
|
Pridané:
16.1.2014 0:28
vratime sa k napalovaniu aspon pojdu na odbyt cd a dvd ako volakedy ked sa palilo jeden doniesol a dalsi palili :) to len humorne nie vazne.
|
|
Legalne zdroje
Od: x3m
|
Pridané:
16.1.2014 11:25
Mna by len fest zaujimalo co su to tie "legalne zdroje". Ako ja mozem poznat co je legalny zdroj? Je YT legalny zdroj, je nim uloz.to, a co ked si ten film kupim od nejakeho jozka z bazosu? To budem musiet pred kazdym stiahnutim filmu volat do BSA, ci podobnych organizacii, a dozadovat sa pisomneho potvrdenia, ci dana stranka/clovek je legalny zdroj? Vsak je to jasny nezmysel. Ak by to nahodou aj preslo, tak pripadnych obvinenych z toho musi dostat aj pologramotny pravnik.
|