|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
To trvalo...
Od: Mark01
|
Pridané:
12.1.2014 10:33
To trvalo pokym na to prisli...
|
|
Re: To trvalo...
Od: fuckero
|
Pridané:
12.1.2014 10:47
Pozri sa nato aj tak, ze desktopovi W8 ma uz 10% a mobilny W8 rastie medzirocne viac ako 100% a uz v 40 krajinach je pred iOS. To, ze W8 nie je natom predajne tak ako W7 neznamena, ze sa nepredava.
|
|
Re: To trvalo...
Od: ja.
|
Pridané:
12.1.2014 10:55
Statistika je krasna vec, mozes nou povedat, co len chces.
Napriklad pred 2. svetovou vojnou v ZSSR vyrobili rocne jednu lokomotivu, po vojne 3. Nie je ten rast 300% nadherna vec?
|
|
Re: To trvalo...
Od: Adrique
|
Pridané:
12.1.2014 12:18
Myslím, že penetrácia W8 sa bude rýchlejšie zvyšovať, potom, čo sa ukončí vydávanie záplat pre WXP.
|
|
Re: To trvalo...
Od: Ja.
|
Pridané:
12.1.2014 19:11
po 20 rokoch by teda mohol byť na dobrých číslach?
|
|
Re: To trvalo...
Od: mezerník
|
Pridané:
12.1.2014 20:16
20 rokoch? Ti to dobre kuruje. Keby das 10, to by sa este jakz takz dalo. Skus pouzit hlavu.
|
|
Re: To trvalo...
Od: alter012
|
Pridané:
13.1.2014 9:32
...a vieš vôbec kde bude svet IT v roku 2024 ? Porovnaj si dnešok s rokom 2004 .
Za 10 rokov sa všetko zmení . nie o 100% , ale o 200%. to mi ver.
|
|
Re: To trvalo...
Od: Adrique
|
Pridané:
13.1.2014 11:51
to je tazko povedat, ale oproti 2004 podstane viac sedim v kancli na prdeli, takze v 2024 mozno ocakavat, ze budem viac lezat... :)
|
|
Re: To trvalo...
Od: spc
|
Pridané:
13.1.2014 22:48
a tych 10 rokov ma byt MS s chabymi ziskami v divizii OS len pre vlastnu tvrdohlavost a jednu pani, co lobuje za svoje nepodarene dietka?
|
|
Re: To trvalo...
Od: hrrr
|
Pridané:
13.1.2014 23:47
Poloz si otazku - kto este pouziva XP? Domaci pouzivatelia, ktory castokrat vobec neupdatuju, alebo korporacie ktore pojdu skor na W7 koli tomu, ze W8 mozno ani len nezacali testovat. Takze neverim ze stop XPciek prinesie nejaky velky narast pre W8.
|
|
Re: To trvalo...
Od: čačo
|
Pridané:
15.1.2014 18:56
predaj a predaj sú dve rozdielne veci.ked si kupuješ PC,alebo noťas máš tam väčšinou drbnutý w8 ináč by W8 nikto nekúpil.Wxp bez záplat je vždy lepšie aKO W8 zo záplatami
|
|
Re: To trvalo...
Od: MathNazi
|
Pridané:
13.1.2014 8:40
narast 300% je 4x povodnej vyroby
|
|
Re: To trvalo...
Od: zmihberggeueg
|
Pridané:
12.1.2014 10:58
Hej, rastie, už ho používa 20 ľudí, oproti 10 v minulom roku. A narastie to možno až na 100, takže vlastne 1000% nárast. No veď je to vlastne totálny úspech, či?
|
|
Re: To trvalo...
Od: alter012
|
Pridané:
12.1.2014 11:03
Však to aj písali . Titulok : W 8 dobíja trhy , najpredávanejší. / a prečo aj nie , ke´d je dnes jediný/
Dole nalými písmenkami : Už má ho 8,5% počítačov!
Ovce moje , ovce!
|
|
Re: To trvalo...
Od: alter012
|
Pridané:
12.1.2014 10:59
Ale nóó ! Mobilný W8 porovnávaj s Andridom , králom mobilného internetu a nie s nejakým iOS.
MS už svoj vlak v mobilnom internete, tabletoch naveky zmeškal.
Alebo nás klamú . Asi celý W8 nie je viac ako 400-500MB a oni tam nabali plno balastu , nafúknú to aby mohli urobiť cenu.
A tiež nikdy sa nebude tak predávať ako W 7 . Človek je v podstate tvor lenivý . Ak ho život na niečo neprinúti tak to nerobí. A W 7 mi dnes a najbližšie 2-3 vyhovuje , tak v roku 2015 budem uvažovať nad výmenou OS.
PS. nový PC, nové OS - platí na 100%.
|
|
Re: To trvalo...
Od: Georgius
|
Pridané:
12.1.2014 11:14
Ty bulo. O akom mobilnom INTERNETE to preboha pises? Co to ma spolocne s WP, Android, ci iOS? Ujasni si pojmy a potom hraj mudreho.
|
|
Re: To trvalo...
Od: alter012
|
Pridané:
13.1.2014 1:01
Kúp si okuliare , pravítko a zlajnuj si vlákny . A pozri čo píše fuckero....ty bulovič.
|
|
Re: To trvalo...
Od: Georgius
|
Pridané:
13.1.2014 10:02
Uz prosim ta nic nepis. Robis tym medvediu sluzbu sam sebe.
|
|
Re: To trvalo...
Od: gfx
|
Pridané:
12.1.2014 14:16
Kralom Internetu aj prilahlych mobilnych galaxii je Vera Pohlova, na to pamataj!
|
|
Re: To trvalo...
Od: lolo21
|
Pridané:
12.1.2014 22:46
snad margita piriova, nie?
|
|
Re: To trvalo...
Od: ceko2
|
Pridané:
12.1.2014 15:20
Dobry den, debatujuci :-)
Mal som moznost porovnat vsetky systemi, Android,WP7,IOS,
ale nakoniec som ostal pri IOS, android mi stale pride ako 'dorob si sam' a neskutocne ma vytacalo to zamrzanie a nikto sa mi nedovolal, WP7 bol lepsi ale zalostne malo aplikacii,IOS mi z toho vychadza najlepsie aj co sa tyka aplikacii ,grafickeho spracovania (nie IOS7) a aj stability.
Navyse ked porovnam Samsung alebo Nokia s tymi plastiakmi sa nechytaju na ocel a sklo.Tolko moj subjektivny nazor.
|
|
Re: To trvalo...
Od: XMen
|
Pridané:
12.1.2014 15:57
A skusal si ten android aj zapnut ci si sa len pozeral na tu nalepku so zelenym robotikom co je na display pri kupe fonu a plakal, ze ho mas zamrznuty? Ono treba ho mat aj zapnuty a prihlaseny do siete aby sa ti niekto dovolal.
|
|
Re: To trvalo...
Od reg.: Xwing
|
Pridané:
12.1.2014 16:17
No ak si skúšal Samsung tak to sa nečudovať, najhoršie androidy aj s tým ich zabugovaným nedorobkom=spomaľovačom Touchwiz. Vyskúšaj čistý android, budeš prekvapený.
|
|
Re: To trvalo...
Od: PowerCoderMan
|
Pridané:
12.1.2014 16:28
To je mytus. Aj "cisty" android je nedorobok od Google. Cim mam byt prekvapeny? Mam nexus a ten "cisty a dokonaly" android je katastrofa a isiel prec.
Android je pre tychto ludi:
- lamy, ktore sa zmieria s tym, ze budu trpiet a rozculovat sa
- alebo je pre tych, ktorym umoznuje si ho dokonale prisposobit, ale stoji to cas a aj pouzivanim sa android sere a musis sa mu venovat ako tamagochi
To nie je OS pre plnohodnotne pohodlne pouzivanie. Ak niekto chce telefon nato, aby mu sluzil a nie on sluzil telefonu tak musi android vynechat. Je to OS dvoch tvari - hrackarskej pre lamy a kutilskej pre tych, ktori maju cas nato, aby sa s nim vacne hrali
Android ako rychlo svoj podiel nabral tak rychlo on pride. iOS aj WP su neporovnatelne lepsie, len uzavrete. Staci, ze pride nieco na styl mobilneho Ubuntu a android pojde dole. Android uz zo svojej podstaty je nedorobok, tym ako funguje a z coho vychadza.
|
|
Re: To trvalo...
Od: XMen
|
Pridané:
12.1.2014 16:34
Dalsi expert ktoremu mrzne android? Tieto diskusie su uplne zbytocne lebo drtiva vacsina ludi ma android a vie ako to je takze zbytocne hovorite o niecom co ludia denne pouzivaju. Ale mate pravdu wp ziska podiel na ukor ios hlavne v bussines sfere koli sluzbam ms.
|
|
Re: To trvalo...
Od: quix_
|
Pridané:
12.1.2014 17:05
to v ziadnom pripade nie je mytus. CM mal oproti stock androidu na samsungu o 40%mensiu spotrebu pamate po starte telefonu.
|
|
Re: To trvalo...
Od: androidna osrata rit
|
Pridané:
12.1.2014 17:36
CM je cisty android? Ujasni si pojmy. Ked sa povie cisty android tak sa tym mysli to co vyjde z Google a nie CM. A za spotrebou hladaj kernel a nie samotny android.
|
|
Re: To trvalo...
Od: 3453534
|
Pridané:
13.1.2014 9:08
CM je potom co ked nie android? Uplne iny OS?
|
|
Re: To trvalo...
Od: pouzivatel
|
Pridané:
13.1.2014 1:53
PowerCoderMan, fkat kus si nexus 4 a vyskusaj, nemusis ani n5.
nepis bludy ked si ho nepouzival, fakt :)
|
|
Re: To trvalo...
Od: Klokanko
|
Pridané:
14.1.2014 9:51
Rovnaka skusenost. Android siel do mediaca prec. Nedalo sa to pouzivat. Ciste tamagoshi
|
|
Re: To trvalo...
Od: fsdfds
|
Pridané:
13.1.2014 14:02
"Andridom , králom mobilného internetu"
To je z nejakej mytologie ten Andrid, kral mobilneho internetu?
|
|
Re: To trvalo...
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
13.1.2014 8:33
Zabudli ti napisat, ze z tych 10 % co ma W8 je 8-9 % uplne nechcenych a z uplneho donutenia = kupene notebooky, ktore sa uz neponukali s W7... Na polovicu z nich (kde to slo a kde to dovoloval rezim propojenie disku ci UEFI ...) siel W7.
Bohuzial coraz viac NTB sa ale optimalizuje len pre W8.
|
|
Re: To trvalo...
Od: alter012
|
Pridané:
13.1.2014 9:29
Veď dnes už nič iné ako WIN 8 /8.1/ nie je k dispozícii. Už bude iba rásť a za 3-4 roky aj dobehne WIN7. Hurá!
|
|
Re: To trvalo...
Od: Hmmm
|
Pridané:
13.1.2014 9:37
Áno zvyšuje sa im podiel keď nasilu do drvivej väčšiny notebookov dávajú win 8. Neviem prečo rôzne regulačné úrady riešia somariny s prehliadačmi a ich poradím a pod. a neriešia toto. Podľa mňa by malo byť pravidlo, že každý predávaný pc má byť v ponuke aj bez os, nech je na užívateľovi čo si do neho dá resp. či si kúpi pc už s os. Toto už pre obrovský biznis nikto nerieši...Každý predajca by mal mať v ponuke každý jeden model aj bez os a videli by sme tie podiely. myslím, že by aj dosť porástol podiel alternatív,ako napr. Linux...
|
|
Ešte majú čas
Od: Kubo123555
|
Pridané:
12.1.2014 10:39
Ja som skôr očakával že vznikne niečo ako Android pre desktop a naň sa naportujú najpoužívanejšie aplikácie a MS pôjde s Windowsom na smetisko dejín
|
|
Re: Ešte majú čas
Od: Fico ako ľahká žena roka :)
|
Pridané:
12.1.2014 10:40
to áno, ale microsoft to nespraví sám. To musí užívateľ
|
|
Re: Ešte majú čas
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
12.1.2014 11:58
nevidim zmysel kupovat android tablet. WIN tablet je ovela vsestrannejsie pouzitelny a je mozne tam pichnut aj linux desktop. android max do smartu. na to ludia pridu ked sa zacnu predavat za rozumnejsie ceny
|
|
Re: Ešte majú čas
Od: mato9X
|
Pridané:
12.1.2014 12:35
Zda sa, ze ti unika jeden maly detail... a to je ten ze Win ma na tablete omnoho vyssie naroky na HW ako Android. Vykonnejsi HW predsa stoji viac, ci?
|
|
Re: Ešte majú čas
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
12.1.2014 12:51
co z toho, ked na androide nespustim app , ktore vseobecne pouzivam a dodnes nema vyriesene najzakladnejsie funkcie?
|
|
Re: Ešte majú čas
Od: Mato9X
|
Pridané:
12.1.2014 14:02
- tie aplikacie nespustis, lebo je to iny system; je na kazdom co si vyberie ci zmeni svoje zvyky a usetri peniaze alebo si priplati....
- neviem co mas na mysli co su to najzakladnejsie funkcie, lebo podla mna ich ma, inak by sa ani nerozbehol
|
|
Re: Ešte majú čas
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
12.1.2014 15:44
to by bolo na dlho, ale ja nevidim zmysel dat za android tablet 350 - 400e ked za 600e mam kvalitny hybrid konvertovatelny na netbook so vsetkymi app a x86 cpu, mozno 1h-2h kratsou vydrzou doplnitelne ext.bat na cestovanie. tot moj nazor, samozrejme na surfovanie a bavkanie je tablet ok.
|
|
Re: Ešte majú čas
Od: Mato9X
|
Pridané:
12.1.2014 16:11
To ze ty nevidis zmysel, neznamena, ze to nema zmysel. Kazdy vyuzivame pocitace/tablet/telefony inak. Ty si zhodnotil, ze ty potrebujes hybrid konvertovatelny za 600e, to je ok, kup si ho. Ale nerozumiem, preco by si iny ludia nemohli kupit tablet za 200e ked oni zhodnotili, ze im to staci, obavam sa ze tych inych ako si ty je drviva vacsina...
|
|
Re: Ešte majú čas
Od reg.: Xwing
|
Pridané:
12.1.2014 16:21
A na keru *** ti budú aplikácie uspôsobené na klávesnicu+myš na tablete? :)
|
|
Re: Ešte majú čas
Od: sten
|
Pridané:
12.1.2014 20:58
Od toho je tu Metro nie? Preto ho trpia všetci uživatelia desktopu, aby predsa fungoval na touchscreenoch...
|
|
Re: Ešte majú čas
Od: posli kvetyyy
|
Pridané:
12.1.2014 13:06
Vyssie naroky jedine na vnutorny pamat, inak je windows sviezi, rychlejsi, univerazlnejsi. Android je lag a crep. Android ked nema styri jadra a dva giga ramky tak je to utrpenie horsie ako win95.
|
|
Re: Ešte majú čas
Od: Mato9X
|
Pridané:
12.1.2014 14:43
- co je to podla teba vnutorna pamet? Ked prisiel surface RT na trh, mal 2GB RAM, vtedy top android zariadenia mali 1GB... androidy 4.x mozu bezat aj na 512MB RAM - nie je to nic moc, ale da sa to pouzit, narozdiel od win, ked sa ti to vobec podari rozbehat... tak az potom pochopis co je to utrpenie...
- zeby bol win univerzalnejsi? je predsa kopa zariadeni, routre, prahravace, a kopa inych hraciek v ktorych je linux, mnoho krat je to prave android a ziaden win... ano android nema MS Office... ale tej miliarde ludi rocne co si kupi android zariadenie to akosi nevadi...
- ti prezradim tajomstvo : ARM jadro je mensie ako X86 jadro, preto by si ich ani nemal porovnavat
|
|
Re: Ešte majú čas
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
12.1.2014 15:46
surface rt vynechajme, zaujimavy je o plnohodnotny win.
|
|
Re: Ešte majú čas
Od: Mato9X
|
Pridané:
12.1.2014 16:56
Win RT som vybral pre to ze je na rovnakej platforme ako android tablety, cize na ARM. Ale sak ho vynechajme.... ten plnohodnotny win v porovnani spotreby RAM je na tom este horsie ako Win RT
|
|
Re: Ešte majú čas
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
12.1.2014 19:58
Technická: Na 512 MB dokáže bežať až Android 4.4 KitKat.
|
|
Re: Ešte majú čas
Od: psyched972
|
Pridané:
12.1.2014 20:28
To je zaujímavé. Mám Sony C1505 (Xperia E) s 512MB RAM a Androidom 4.1 (Jelly Bean). Máš na to nejakú teóriu?
|
|
Re: Ešte majú čas
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
12.1.2014 21:39
To, že výrobcovia pchali staršie Androidy na zariadenia s 512 MB je iná vec. Ale až 4.4 je oficiálne prispôsobená i na túto kapacitu.
|
|
Re: Ešte majú čas
Od: psyched972
|
Pridané:
12.1.2014 20:28
To je zaujímavé. Mám Sony C1505 (Xperia E) s 512MB RAM a Androidom 4.1 (Jelly Bean). Máš na to nejakú teóriu?
|
|
Re: Ešte majú čas
Od: Washington Irving
|
Pridané:
12.1.2014 15:51
Android 4.4.2, pri bežnom používaní 450 mb zaplnené, 1.3 gb volne, 2 jadrá spia a 2 pracujú ked treba. Lagy a mrznutie u androidu su ked je pod 512 mb ram a plno cocotín od výrobcov ako htc, samsung,sony a pod.
|
|
Re: Ešte majú čas
Od reg.: viperman
|
Pridané:
12.1.2014 16:51
to ze ty nevies pouzivat aylebo nerozumies nejakej feature a nazves ju cocotina je problem v tvojej hlavicke...
|
|
Re: Ešte majú čas
Od: dagi1984
|
Pridané:
13.1.2014 16:36
tak z tohoto hlaska nebude :(
|
|
Re: Ešte majú čas
Od: XMen
|
Pridané:
12.1.2014 16:06
To si cital na forach ze android laguje? A v com je win univerzalnejsi? Ze ty si myslis, ze spustis app z desk. win pod wp?
|
|
Re: Ešte majú čas
Od reg.: viperman
|
Pridané:
12.1.2014 16:51
hlupost
|
|
Re: Ešte majú čas
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
12.1.2014 20:00
Na mojej Nexus 5 nič také nepozorujem. Všetko ide plynulo. Moja predošlá Nexus 4 detto. To máš tak, keď si systém nezasieram hovadinami, ktoré dokážu poslať do kolien aj Windows.
|
|
Re: Ešte majú čas
Od: Urbani
|
Pridané:
12.1.2014 10:44
Handoshit je ten najvacsi odpad za celu existenciu vyvoja softwaru, to nie je OS, to je bug a spyware tvariaci sa ako OS.
|
|
Re: Ešte majú čas
Od: XMen
|
Pridané:
12.1.2014 16:08
Aaa pan super vyvojar sa ozval. No daj este daco nech sa dozvieme nieco nove od pana mudreho.
|
|
Re: Ešte majú čas
Od reg.: viperman
|
Pridané:
12.1.2014 16:50
odpoj sa z internetu
|
|
Re: Ešte majú čas
Od: súbory
|
Pridané:
12.1.2014 20:31
Presne tak (a to mam android na tablete a telefone, a mam este aj jeden mobil s Wp)
|
|
Re: Ešte majú čas
Od: ja.
|
Pridané:
12.1.2014 10:57
Nevidel si, co Intel pretlacal na tohtorocnom CES? Hybridy tablet/laptop, ktore bezia pod Windows a Androidom naraz, prehadzuje sa medzi nimi stlacenim tlacitka.
|
|
Re: Ešte majú čas
Od: Sever
|
Pridané:
12.1.2014 11:01
Intel urobil procesor, ktory zvlada dva OS subezne bez virtualizacie, ale ten druhy nemusi byt android, moze to byt cokolvek ine.
|
|
Re: Ešte majú čas
Od: alter012
|
Pridané:
12.1.2014 11:05
A ten tablet má akú pamäť ? 100GB?
|
|
Re: Ešte majú čas
Od: _xxx
|
Pridané:
12.1.2014 14:59
2kB
|
|
Re: Ešte majú čas
Od: x3m
|
Pridané:
16.1.2014 12:31
64kB, to musi predsa stacit kazdemu :)
|
|
1. april
Od: Alino:
|
Pridané:
12.1.2014 10:47
podla mna by to mali uviest presne 1. aprila, keby to bolo opat tak intenzivne kritizovane tak by sa este mohli vyhovorit ze si robili len srandu.
|
|
Začínali na 10 disketách - W3.1!
Od: alter012
|
Pridané:
12.1.2014 10:50
A dnes by to bolo na 3000 disketách ! A pochybujem , že 75 % ludí potrebuje niečo viac ako je Android. Ale to by ho nemohli predávať za 100a viac € .
Všetko je iba o peniazoch . Ludí treba drať pokial majú na tele kúsok kože.
O tom čo potrebujem rozhoduje MS , tel. operátor , vláda lebo oni to najlepšie vedia a my sme nesvojprávne ovce.
|
|
Klasika
Od: MyR@ge
|
Pridané:
12.1.2014 10:51
Klasicka metoda pokus-omyl, ktoru pri vyvoji Microsoft oblubuje. uspech->bullshit..Win98->Millenium, XP->Vista, Win7->Win8
|
|
Re: Klasika
Od: XMen
|
Pridané:
12.1.2014 16:12
Nieje to celkom pravda bullshit boli win 98 aj milenium ale inak to sedi. Takze teraz by mohol prist lepsi system.
|
|
valve
Od: sten
|
Pridané:
12.1.2014 10:53
Ak budú vývojári ochotný portovať na linux kvôli steamOS, tak určite prejde slušný počet hráčov na linux keďže mnoho z nich teraz ostáva na windowse len kvôli hrám, ako aj ja...
|
|
Re: valve
Od: lunex
|
Pridané:
12.1.2014 10:59
Zatial je steamOS nepodareny paskvil a portuju sa stare hry. Vidim to skor len ako experiment ktory dopadne tak ako lunex v desktope a neprekroci nikdy svoj tien teda 1-2% podielu.
|
|
Re: valve
Od reg.: errnope
|
Pridané:
12.1.2014 12:51
http://dopice.sk/8cb
|
|
Re: valve
Od: XMen
|
Pridané:
12.1.2014 16:23
Zatial steamOS nieje kedze oficialny release neexistuje. Zatial je to len beta. Co sa tyka hier tak budu musiet byt portovane vsetky, ktore chcu ist na konzolach. Pocitam, ze vsetky vyznamne nove hry vydane po roku 2014 pojdu pod linuxom. Taktiez su teraz vyrobcovia grafik nuteny robit lepsie drivre pre linux. Takze ide o same pozitine zmeny.
|
|
Re: valve
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
12.1.2014 20:05
Beta vydaná Valve nie je oficiálna?
|
|
Re: valve
Od: XMen
|
Pridané:
12.1.2014 21:56
Oficialna je ale je to beta na testovacie ucely a nie ostry release. Ten bude asi az tak o par mesiacov, kedze este riesa graficke ovladace. Zatial je to iba pre geekov a nie normalnych ludi. Ani sa vlastne nevie ci to bude viac konzolovy OS alebo desktopovy.
|
|
Re: valve
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
13.1.2014 10:52
Tak o čom si písal ty je finálna verzia, nie oficiálna.
|
|
Re: valve
Od: XMen
|
Pridané:
13.1.2014 22:42
OK tak nazvyme to stabilne vydanie ale myslim, ze vieme o co ide. To co je teraz je iba test a z mojho pohladu ako normalneho uzivatela oficialne steamos este neexistuje.
|
|
Dovtedy Google vylepší svoje Chrome
Od reg.: Jozef Kostelanský
|
Pridané:
12.1.2014 10:55
a Microsoft pôjde "do kytek". Aspoň u bežných, priemerných používateľov počítačov.
|
|
Re: Dovtedy Google vylepší svoje Chrome
Od: 5eter
|
Pridané:
12.1.2014 15:38
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
|
|
dmadma
Od: ppp p
|
Pridané:
12.1.2014 11:21
ja si radsi pockam rovno na 9.1 o)))
|
|
zly win
Od: peter980
|
Pridané:
12.1.2014 11:25
by ma zaujimalo kolko z prispevkov na zly zly ms bolo napisanych z windowsu :-)
|
|
Re: zly win
Od: Neviem
|
Pridané:
12.1.2014 11:50
presnejšie z Windows XP ...
|
|
Re: zly win
Od: kolomly
|
Pridané:
12.1.2014 12:38
Cela diskusia sa toci okolo toho, ze W7 je fajn a W8 sam osebe tiez nie je zly, akurat popri W7 uplne zbytocny.
|
|
Re: zly win
Od: XMen
|
Pridané:
12.1.2014 16:14
No ja ich pisem z nasich novych windows ibaze je vonku zima tak uz musim zatvorit.
|
|
Re: zly win
Od: Chupacabra
|
Pridané:
13.1.2014 3:05
Nechápem prečo tento príspevok nemá 10 hodnotenie. Naozaj veľmi veľa ľudí kritizuje Windows a sám ho používa. Nechápem ale zmysel toho. Tak si kúpte Macy a držte huby.
|
|
Re: zly win
Od: Vždy Z úsmevom!
|
Pridané:
13.1.2014 18:20
ty si primitiv. no a co ze niekto kritizuje a pise z neho? asi pozna jeho neduhy, nedostatky a vie o com pise. bolo by lepsie nadavat na windows 8 ktory som nikdy nevyskusal, len ficim na ubuntu? ach pane boze, udivuje ma logika niektorych jedincov.
|
|
ovladace
Od: Financuc
|
Pridané:
12.1.2014 11:40
co verzia to ine ovladace, ako ked po 8 prisla 8.1 a kopa veci nesla spravne, horsie ako na 8. to je tak, vedie to baba, to nebude nikdy bez chyb. davaju tam skratka to co tam nema co robit. keby to tam nedali, bola by to pre nich vyhra a nemuseli by uz nic riesit.
|
|
Je to pravda veliká
Od: windows xp
|
Pridané:
12.1.2014 15:06
windows xp večne žívý
|
|
Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: menomeno
|
Pridané:
12.1.2014 15:35
To ten Windows este existuje? :O
|
|
moj nazor
Od: jozkooooo
|
Pridané:
12.1.2014 15:54
Handroshit < Bubububuntu < Lulunex < MSDOS < Symbian < Windows
|
|
Re: moj nazor
Od: drt
|
Pridané:
12.1.2014 16:16
Na konci ma byt iOS.
|
|
Re: moj nazor
Od: jozkooooo
|
Pridané:
12.1.2014 16:23
:))))))))
|
|
Re: moj nazor
Od: drt
|
Pridané:
12.1.2014 16:28
Potom to uz bude pekne zoradene od najlepsieho po najhorsie ale treba este vymenit symbian za msdos.
|
|
Re: moj nazor
Od: opasok
|
Pridané:
12.1.2014 17:03
+100
|
|
......
Od: ...
|
Pridané:
12.1.2014 16:49
Som zvedavý kedy sa dištancujú aj niečim iným než len číslom verzie. Čo tak napríklad návrat do klasického desktopu pre uživateľov nedotykových displejov napr. automatickou detekciou typu displeja? Ak máte dotykový, zapne sa ten Modern UI, ak máte klasický nedotykový displej, zapne sa klasický desktop, alebo aspoň možnosť ručne nastaviť a nechať bootovať do prostredia aké uživateľovi vyhovuje - Žiadne nanútené rozhranie! Ja osobne debakelom nazývam aj stránky technickej podpory Microsoftu pre Windows ktoré automaticky bez ohľadu nato že mám ešte stále Windows 7 predpokladajú že mám Windows s Modern UI a dotykový displej a tak návod ako mám spustiť tú a tú funkciu systému popisuje "preťukávanie sa" prstom po displeji v Modern UI rozhraní a ani za Boha som nemohol nájsť návod ako sa tam dostať v systéme Windows 7, aspoň nie na oficiálnej stránke Microsoftu. Bravo Microsoft...
|
|
Re: ......
Od: ...
|
Pridané:
12.1.2014 19:05
To preto, ze pouzivas moj nick.
|
|
Re: ......
Od: ...
|
Pridané:
13.1.2014 15:11
...
|
|
xixixi
Od reg.: viperman
|
Pridané:
12.1.2014 16:49
mna by zaujimalo ze kto hodnoti windows 8 ako debakel?
sak je to to iste ako 7-micka + rychlejsie to bootuje a a celkovo sviznejsi. len menej inteligentni ludia su bez start menu tusim strateni... alebo nevedia si tam doinstalovat alternativu? :)alebo command line pouzivat?
|
|
Re: xixixi
Od: Windows...
|
Pridané:
12.1.2014 17:01
No kto? Lamy, kere to bavi:DDD W8 ma prekopane jadro, kniznice, mnoho pokrokovych veci.. Len vidlacka lama vidi metro tak je zhrozena:DDD W8 rastie tak, ze ine OS len slintaju ked vidia ten rast, mas OS, kere sa desatrocia neprekrocili 2% a su vysadou na desktopoch /nemyslim ine oblati/ sockarov se starymi srotmi alebo masochistov s mastnymi vlasmi a hrbom keri zabijaju cas v terminale:DDD A sak metro je to iste co start len vo full mode a dokonca pokrokovejsie. Nechaj lamy nech si ponadavaju, nechaj ich zit, nech maju radost buraniska:DDD
|
|
Re: xixixi
Od reg.: Born To Be Wild
|
Pridané:
12.1.2014 17:07
Niekto je lama a niekto krypel čo zoberie všetko čo mu namasíruje marketing do hlavy.
Prezraď mi, čo také je tam pokrokvé a čo prekopali na tom jadre že je to také super?
|
|
Re: xixixi
Od: Windows...
|
Pridané:
12.1.2014 17:16
Ved si to zisti ak vies aj nieco ine ako vypisovat. A presne taki, keri nemaju prehlad ani sajnu najviac nadavaju:DDD
|
|
Re: xixixi
Od reg.: Born To Be Wild
|
Pridané:
12.1.2014 20:32
Také debilné reči ako ty, maju iba takí čo h*vn* o tom vedia ale aj tak tvrdia že to je najlepšie. Ja na to nenadávam, iba viem že celé Wokna 8 sú katastrofa.
|
|
Re: xixixi
Od reg.: roob_
|
Pridané:
12.1.2014 17:16
vecer pred vydanim zobrali W7, pomenili zopar ovladacich prvkov pridali tam prostredie z aktualneho mobilneho OS a rano oznamili prevratny novy produkt.
|
|
Re: xixixi
Od: Windows...
|
Pridané:
12.1.2014 17:21
Take fory ficia u vas v krcme alebo v tej specialnej skole? Dnes si musel posluchat, ze ta pustili na internet?
|
|
Re: xixixi
Od reg.: Born To Be Wild
|
Pridané:
12.1.2014 20:34
Áno on možno poslúchal aby ho pustili na internet, ale ty si sa dostal nejako von z klietky a ku internetu.
|
|
Re: xixixi
Od reg.: roob_
|
Pridané:
12.1.2014 17:14
ti menej inteligentni drzia huby a prisposobia sa kazdemu vrtochu MS, ti inteligentnejsi mu ukazu stredny prst a odmietnu nasledovat. Nastastie je ich vacsina a o tom je clanok, ze MS sa uvedomil a ma byt zjednana naprava. Ci chces alebo nie, tvoj nazor na W8 je silne minoritny a obhajujes ho zlymi argumentmi. Lebo relevantne argumenty pouzivat W8 namiesto W7 ani niesu.
|
|
Re: xixixi
Od: Windows..
|
Pridané:
12.1.2014 17:19
Minorita? Rast W8 sa lisi od rastu W7 v rovnakom obdobi len minimalne a to musis zobrat do uvahy celkovy pokles PC trhu. Keby si mal prehlad najma z renomovanych zahranicnych serverov a nazorov skutocnych odbornikov a nebol ovplyvneny bulvarom tak by si pochopil:DDD
|
|
Re: xixixi
Od: Mato9X
|
Pridané:
12.1.2014 17:24
Co keby si zobral do uvahy ze 8-micku tlacia vsade a ze 7-micku je cim dalej tym tazsie zohnat
|
|
Re: xixixi
Od: fundrak
|
Pridané:
12.1.2014 20:05
jedine riesenie - treba ostat na desktope ak sa da
|
|
Re: xixixi
Od reg.: roob_
|
Pridané:
12.1.2014 17:31
kecas, W7 prisla 2009 ked bola kriza v plnom prude. Rast W7 bol ovplyvneny najma Vistou, ktoru nikto nechcel a W7 bol doslova vykupenie. Naproti tomu W8 je katastrofa, navyse prichadza priskoro po W7. Jediny dovod, preco bola 8ka vydana je MS store, kde tupci videli jak Jobs zaraba $$$ na aplikaciach a chceli to preniest do sveta windows. Kedze ale protimonopolny urad by ich poslal dopice, keby zakazali instalovat z inych zdrojov ako MS store, vzniklo Metro. Ako to je dalej uz vie kazdy.. nieze nezarabaju na appkach, ale dodrbali si image + padali hlavy :) Hadam si nemyslis, ze Ballmer odchadza lebo ho uz nebavi saskovat na podiu..
|
|
Re: xixixi
Od: jxx
|
Pridané:
12.1.2014 19:05
W7 a Vista su v skoro totozne systemy, W7 by mal byt skor service-pack ako novy system. Vista chodila biedne na strojoch s malou RAM, ja som ju na 4GB bez problemov pouzival skoro 2 roky.
|
|
Re: xixixi
Od reg.: roob_
|
Pridané:
12.1.2014 19:17
Vista bola nedoladena zlatanina nasilu a narychlo vytvorena, ked chvilu pred vydanim "zahodili cely longhorn" vratane noveho FS a narychlo nasukali na jadro 2003server nove prostredie. Najvacsia chyba bola ako spravne pises to, ze to zacali tlacit na vsetky nove PC, aj ked to bolo evidentne nedoladene, lebo chceli ukoncit zivot XP. Kupil si si krasny novy book s 512MB ram a po zapnuti si to bud obuchal predajcovi o hlavu, alebo nainstaloval cierne XP, ina moznot nebola. MS velmi rychlo pochopil, ze spravil chybu a miesto SP vydal radsej z marketingoveho hladiska vyshodnejsi "novy OS". Presne to sa udeje aj teraz. Jo a vista je lepsia jak Win8..
|
|
Re: xixixi
Od reg.: roob_
|
Pridané:
12.1.2014 19:21
jo.. uz vtedy podlahli trhu a ak si vspominas museli predlzit zivot XP koli netbookom, ktore zazivali boooom. Ibaze s tym srackovym Atomom a na malom (predchodcovi) SSD vista nesla, resp. sa tam nezmestila. Tak museli ponechat XP home.. Proste v MS nemaju nikoho so zdravym rozumom, len tupo odkukavaju ako to robi Apple a myslia si, ze to bude fungovat aj im. No nebude.
|
|
Re: xixixi
Od reg.: Trovaricon
|
Pridané:
13.1.2014 17:55
roob, mam pre teba jednu serioznu otazku, naktorej za zaklada cela tvoja "inteligentna uvaha":
Vies ty taku "drobnost", ze aplikacie predavane cez Windows Store nepodliehaju automaticky 20/30% "poplatku Microsoftu"? Aha nie, ono to je cekom "nepodstatny detail", ktory som nevidel este ani jednu osobu na internete spomenut. Nuz zijte si dalej v svojom "informacnom Matrixe" - ved predsa len Cypher mal pravdu: Ignorance is a bliss. Smutne je, ze skutocna (tzv. fakt) informacia narozdiel od virtualnej reality v spomutom filme je k dispozicii ale aj tak je totalne ignorovana.
http://goo.gl/YNHMgI
|
|
Re: xixixi
Od: x3m
|
Pridané:
16.1.2014 12:43
Postavim pred teba originalny Rolls Royce a Rolls Royce + 1 v kasni od trabanta, co je lepsie?
Pri OS je rovnako dolezite GUI ako jadro a z toho pohladu je to naozaj debakel. A myslim, ze za vsetko hovoria hlavne predaje W8.
|
|
...........
Od: ropman
|
Pridané:
12.1.2014 17:43
neviem ci sa to len mne zda ze je to cele len marketingovy tah ? meeting v microsofte ohladom windows 8 mohol vyzerat asi takto:
- no sraci, potrebujeme zarobit dalsie love, musime vydat novy windows
- ok, ale co tam dame noveho ? windows 7 je uz celkom dobry OS a musime predsa ludi nejako motivovat aby si novy windows kupili
- mohli by sme napriklad zlepsit performance a bezpecnost
- co ti jebe, bezneho frantu taketo veci nezaujimaju, to nikto nekupi
- dobre teda mam napad. vytvorme uplne nove UI a odstranme tlacitko start. tak vznikne vela kontroverzie, vdaka comu budeme mat dobru reklamu a vo vseobecnosti to bude vyzerat ako velka zmena.
- vyborne! sice je to dost zly napad, ale niekto si to predsalen kupi ale hlavne potom sa znova dalsia verzia bude predavat velmi dobre, ked tam start znovu pridame!
|
|
WINDOWS 8
Od reg.: Brisk
|
Pridané:
12.1.2014 18:46
win8 je ... veď my všetci vieme čo to je. (shit)
|
|
Re: WINDOWS 8
Od: reg.: Brisk
|
Pridané:
12.1.2014 20:06
(odoslané z Windows 8)
|
|
Windows 8 je najlapsia platforma!
Od: overclocker london
|
Pridané:
12.1.2014 20:07
Windows 8 urcite najlepsi OS a pokrok oproti 7. Ktory OS je lepsi? OSX je viazany na zelezo ak neratam hackintosh, tazkopadny Lunex ma pred sebou este dlhu cestu a na PC a notebook sa nevie chytit, lunex tak na server, router a samo do chladnicky. Chrome OS je viazany na cloud a ostatok je sajrat. Mam vsetky OS, mam dela kompy, mam polkilovu retaz na krku, mam zo vsetkym skusenosti a nie ako vacsina, ktora to videla len na obrazku. Najlepsie sa mi robi v OSX, ale tam pouzivam len par veci a nehram, linux je vhodny tak na internetbaking alebo na pecko, ale Windows je vhodny na vsetko ak nie je za nim amater. Vo windows 8 mastia lepsie aj hry len treba najnovsie drivre, vykon isiel hore, rychlost brutalna, najlapsia spolupraca OS a vykonneho zeleza.
|
|
Re: Windows 8 je najlapsia platforma!
Od: peter980
|
Pridané:
12.1.2014 20:40
ak mas polkilovu retaz na krku tak mas urcite pravdu :) odbornik sa hned pozna :)
|
|
Re: Windows 8 je najlapsia platforma!
Od reg.: Born To Be Wild
|
Pridané:
12.1.2014 20:41
A ešte raz a stručne - čo je najlepšie na Widlách 8?
|
|
Re: Windows 8 je najlapsia platforma!
Od reg.: panskypan
|
Pridané:
12.1.2014 21:20
čítanie s porozumením nie je asi tvoja najsilnejšia stránka
|
|
Re: Windows 8 je najlapsia platforma!
Od reg.: panskypan
|
Pridané:
12.1.2014 21:19
palec hore
|
|
Re: Windows 8 je najlapsia platforma!
Od: XMen
|
Pridané:
12.1.2014 22:04
a gate dole
|
|
Re: Windows 8 je najlapsia platforma!
Od: meko
|
Pridané:
12.1.2014 23:09
A retaz kam?
|
|
Re: Windows 8 je najlapsia platforma!
Od reg.: Born To Be Wild
|
Pridané:
13.1.2014 0:33
Takú akú má on na krku iba do železného šrotu
|
|
Re: Windows 8 je najlapsia platforma!
Od reg.: roob_
|
Pridané:
12.1.2014 22:02
http://goo.gl/U2rhD
tuto si pozri (a hlavne siroka verejnost, aby videla ake kraviny trepes) aky je rozdiel medzi 8 a 7 v hrach. Je to na urovni statistickej chyby, neskutocny pokrok a dobra spolupraca so zelezom.
btw. ak veris marketingovym kecom, tak zrejme mas tu retaz pritesnu a brani ti riadnemu prudeniu krvi do mozgu
|
|
Re: Windows 8 je najlapsia platforma!
Od: kimono
|
Pridané:
13.1.2014 1:51
October 25, 2012 ty chuj. odvtedy sme sa pohli dalej.
|
|
debakel
Od reg.: l1@p5
|
Pridané:
12.1.2014 21:27
Cize opravime debakel a predame to ludom este raz. Pekny business :)))
|
|
xxxxx
Od reg.: Harris1
|
Pridané:
12.1.2014 22:43
W 8.1 používam len na ťahanie torrentov ale môžem povedať že je svižnejší ako W 7 . Keď ťahám viac filmov tak ho musim minimum 3 krat do tyždňa defragmentovať lebo potom spomaly ako slymák .
|
|
Re: xxxxx
Od: Harris2
|
Pridané:
12.1.2014 23:16
defragmentacia je o suborovom systeme nie o windowse a torrenty sa tahaju cez NAS a do kompu si kup na operak ssd a defragmentacia neni, je rok 2014 aha sice ak warezis tak asi nemas lovaky tak chod makat a budu
|
|
Re: xxxxx
Od: niktos
|
Pridané:
12.1.2014 23:56
za cenu ssd mas dva ak nie tri sata v minimalne trojnasobnej kapacite, a kvoli tomu aby som mal nabehnuty system za 10 sekund a nemusel defragmentovat je hlupost kupovat, myslim si ze ten co taha skor potrebuje disky na velkost nie na rychlost.
|
|
Re: xxxxx
Od: harris2
|
Pridané:
13.1.2014 0:11
nejde len o nabehnutie systemu ale aj nacitanie aplikacii ssd je uplne ina liga a dnes uz su akotak lacne 250GB mas za stopade a to ti na system a aplikacie a par hier staci, zbytok das na klasiku
|
|
Re: xxxxx
Od: harris2
|
Pridané:
13.1.2014 0:15
nejde len o nabehnutie systemu ale aj nacitanie aplikacii ssd je uplne ina liga a dnes uz su akotak lacne 250GB mas za stopade a to ti na system a aplikacie a par hier staci, zbytok das na klasiku
|
|
Re: xxxxx
Od reg.: roob_
|
Pridané:
13.1.2014 8:33
SSD sice nepatri do kategorie "bez toho sa neda zit" ale ak ho raz okusis, PC bez neho chciet nebudes... Radsej by som kludne kupil pomalsi procesor, keby nevychadzal rozpocet na PC ako nekupil SSd...
|
|
xxxxx
Od: niktos
|
Pridané:
12.1.2014 23:49
ja pouzivam aj w7 aj w8 a som spokojny, jedine co musim vytknut je externa wifi vo win8 sa nejak casto odstavuje a zapina este som nestihol skusit 8.1 aj ked uz je nachystana a mozno to tam uz bude ok. Kto nechce nech nepouziva vsak to je len na cloveku nie na nadpisoch prepadak alebo nieco podobne a hlavne na ludoch co ho len kritizuju ja max spokojnost, k tej defragmentacii, windows uz 7 ma ze sa v klude sam defragmentuje alebo o urcitej hodine, cize to by som neriesil, potom sa mi ani nezda co pises. a ty co pises ze nema peniaze lebo taha s torrentu? ten kto setry ma najviac, to nevies? ked usetri len na filme 10 eur tak si zato moze nieco kupit podstatnejsie pre rodinu a filmova spolocnost urcite neskrachuje. Tym nechcem propagovat aby tahali vsetko zadarmo ale taka blbost ze kto nema peniaze taha cez torrent je totalna hovadina hambil by som sa za taku hlupost co pises.
|
|
Re: xxxxx
Od: ...
|
Pridané:
13.1.2014 8:27
pozri či to nie je nastavením napájania /wi-fi, usb konektorov/. Vo Win 8/8.1 sa moc silno šetrí energiou a odpája sa všetko čo sa dá aby to žralo čo najmenej.
|
|
xxxxx
Od reg.: Harris1
|
Pridané:
13.1.2014 14:51
Odkaz pre Harris 2 ssd by som kupil len mi prosim Ta vyrob aspon 2TB lebo ja totiz vsetko taham blu ray tak mi porad aspon disk ssd kde sa zmesti aspon 10 filmov co maju v priemere 40G dakujem !!!!
|
|
win8 a iné
Od: navstevnik
|
Pridané:
13.1.2014 16:42
Spravujem niekoľko firiem a tak s príchodom Win8 sa začali objavovať, či som chcel či nie ( musím ovládať systém ak ho spravujem ), musel som si Win8 kúpiť, kedže som si aj potreboval vymeniť notebook tak som si zobral s Win8.
Hneď som si nainštaloval Start menu a zakázal Metro a odvtedy nemôžem povedať nič negatívne. Čo sa týka GUI tak vyzerá to ako WIN7 s vylepšeným TaskManagerom.
Nepredpokladám, žeby ľudia ktorí poznajú len čiernu alebo bielu to dokázali pochopiť. Normálne ma udivuje ako na dsl.sk môže mať plusové body názor že Vista je lepšia ako Win8. To je to čo ma naštartovalo tu napísať.
A ešte tie hlúposti čo tu čítam k androidu. Očakával by som, že tu chodia ľudia slengovo nazvaný Geeks a práve pre takýchto je android ako stvorený, kde si môžu urobiť čo si len zmyslia. A napriek tomu tu vychvaľujú uzamknuté a predražené riešenia. Naozaj tu chodia IT-čkari ?
|
|
Re: win8 a iné
Od: prispievatel
|
Pridané:
13.1.2014 17:51
nie, tu sa chodi zastavat mensiny.
nadavame na windows - lebo ma vacsinu v PC
nadavame na android - lebo ma vacsinu v smartphonoch
nadavame na apple - lebo je najlepsi predajcovia
nadavame na samsung - lebo je najvacsi predajca androidov
nadavame na nokia - lebo su najvacsi producent winphone
nadavame na intel - lebo ma najlepsie procaky
nadavame na amd - lebo maju najvacsie varice
nadavame na nvidia - lebo maju najrychlejsie grafiky
nadavame na fica - lebo fico je najvacsi...
vyber si tabor a nadavaj, bo ak nenadavas s nami, tak nadavas proti nam.
|
|
Re: win8 a iné
Od: ffffff
|
Pridané:
13.1.2014 18:30
inak vsetko v pohode?
|