|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
okuliare
Od: fffffffffffffffffffffff
|
Pridané:
4.12.2013 9:54
... a potom zakazu okuliare, aj dioptricke a na skuske:
"Opiste si priklady z tabule" :D
|
|
Re: okuliare
Od: MAJAK - neregistrovany
|
Pridané:
4.12.2013 10:09
vtip dna: spravny holandsky futbalista najskor vyskusa ci je dobra trava
|
|
Blbý a blbší
Od reg.: saruman
|
Pridané:
4.12.2013 9:55
Keby len vedeli, že tie smart hodinky sú blbé jak tágo. Na takú školu by som sa vykašľal.
|
|
hodiny
Od: 546tet
|
Pridané:
4.12.2013 10:02
dufam, ze v ucebni budu nainstalovane velke hodiny aby bolo vidiet kolko este ostava casu. Najlepsie take tie velke rucickove zo stanic, co ich je pocut kazdy minutu cez celu stanicu ako sa pohne rucicka :)
|
|
Re: hodiny
Od: Neviem
|
Pridané:
4.12.2013 10:23
Takéto hodinky urobia na skúške správnu atmosféru.
http://dopice.sk/7QN
|
|
Re: hodiny
Od: MAJAK - neregistrovany
|
Pridané:
4.12.2013 11:06
vola sa to pragotron
|
|
nase VS
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
4.12.2013 10:15
Nase VS su na tom opacne. Beru z ulice vsetko co ma dve ruky a nohy, DOSLOVA. Moze to byt aj slepe a hluche (sproste jak tago uz ani nehovorim). Za komunizmu sa niekto s postihnutim hlavnych vnimacich zmyslov na VS nedostal. Nepresiel zdravotnou prehliadkou sposobilosti studia na VS. Nemam sajn ci sa taka prehliadka dnes este realizuje.
A kedze sa na VS dostane aj ten najsprostejsi odpad, ktory ma maturitu tiez len uplnym omylom (omylom, ktory je len o triedu nizsie a presunul sa z urovne VŠ-SŠ na uroven SŠ-ZŠ), tak potom aj tak to nase skolstvo vyzera. Mladi pedagogovia na VS dnes zvysoka seru na to, ci niekto opisuje alebo nie. Nie su policajti.
|
|
Re: nase VS
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
4.12.2013 10:17
A koho ma bavit davat polovici dementov pisat zapoctove pisomky styri krat?
|
|
Re: nase VS
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
4.12.2013 10:21
Len aby nam nedajboze neklesol pocet studentov? To im rovno da Ečka hned a ma pokoj.
|
|
Re: nase VS
Od: nahah
|
Pridané:
4.12.2013 10:45
neviem na aku skolkarsku vysoku skolu si chodil ty ale na tej mojej nemenovanej sa nas zbavovali po stovkach bez pardonu
|
|
Re: nase VS
Od: grtr
|
Pridané:
4.12.2013 10:57
Tiez neviem, na akej skole dotycny spomina 4 "pokusy". Zo zakona je riadny pokus a opravny (aspon pri skuskach) garantovany. Naco davat studakom viac moznosti a sebe (pedagogovi) pridavat viac opravovania <|>-vín? Dve sance a bud sa nauci/vie, alebo si pojde hladat pracu...
|
|
Re: nase VS
Od: 432sfa
|
Pridané:
4.12.2013 11:05
na vela skuskach mas dokonca iba jeden termin. Prvy a posledny.
|
|
Re: nase VS
Od: qwerty/z
|
Pridané:
4.12.2013 11:44
no naprilad predmet sa da opakovat... a to ty uz da 4pokusy
|
|
Re: nase VS
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
4.12.2013 21:51
Kuratenko, lebo ti veduci povie, ze je jednoducho nemozne, aby to nespravili. Tak bud sa s tym neseres a das Ecka na prvy krat, alebo sa budes srat a handrkovat a robit si robotu sam pre seba a pisat to 4x. STUDIJNY PORIADOK JE POSLEDNU DEKADU ABSOLUTNE BEZCENNY A NERESPEKTOVANY ZDRAP.
Dalsia moznost: nevydrzis sa pozerat na to humusne zdementnievanie a odkapes prec zo skolstva.
|
|
Re: nase VS
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
5.12.2013 8:28
Keby sa malo drzat takych poziadaviek ako v polovici 90. rokov, musel by som vyhodit min. polovicu rocnika. Avsak takeho rocnika, ze miesto mame pre 100 a prihlasilo sa 70 (a nie ze miesto mame pre 100 ludi a prihlasilo sa 500 ako to este niekdy mozno badat). Teda nemame z coho vyhadzovat !!!!!!! VS je tu nasratych pomaly 40. Pokojne by stacilo 12-15 tych najstarsich a najetablovanejsich, co existuju minimalne toho 1/4 storocia.
LENZE: vyhodit polovicu rocnika ti nikto nedovoli, veduci katedry, dekan, NIKTO!
A tak znizujes naroky z roka na rok a vzdychas nad demenciou. Po chvili to zacnes davat takmer zadarmo.
Tak ku**a postavme 4 sexy pipky v minisukniach pred univerzitu, nech uz rovno rozdavaju okoloiducim diplomy.
|
|
Re: nase VS
Od: JUSTO
|
Pridané:
4.12.2013 12:13
mozem potvrdit, nastupilo nas 450, Bc. skoncilo 160, na Ing. 126, a k tym skuskam u nas to bolo tak, ze riadny, opravny a narok pri dvoch predmetoch za rok na dekansky.
|
|
Re: nase VS
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
4.12.2013 21:53
Zalezi od univerzity, fakulty, katerdy. Niekde si este mozu dovolit vyberat. To je ale par svetlych vynimiek univerzit/fakult v SR. Ale to bude skor mensina. Inde musia brat vsetko.
|
|
Re: nase VS
Od: _jupiii
|
Pridané:
5.12.2013 13:26
To mas este vela. 13 rokov dozadu prislo na prijimacie skusky okolo 2000 kandidatov na fakultu s celkovou kapacitou 700 studentov vsetkych rocnikov. Z nich urobilo prijimacie skusky asi 550 studentov ale zobrali len prvych 400 a umoznili sa odvolat tym zvysnym 150tim, a kto to urobil sa dostal na detasovane pracoviska. Z tych asi 540 prvacikov preslo do druheho rocnika uz len 200, a Ing. koncilo 80-100.
Teraz na tej fakulte zoberu 700 prvacikov a 500 ich konci s Ing. Z tych 200 sa skoro vsetci dostali cez Bc. ale potom presli na este lahsie fakulty, alebo usudili, ze Bc. je pekny vysledok.
|
|
Re: nase VS
Od reg.: Trovaricon
|
Pridané:
5.12.2013 21:42
Tie cisla su mi akesi povedome - FEI TUKE '12 ?
|
|
Re: nase VS
Od: x3m
|
Pridané:
4.12.2013 15:49
A kde sa tam tie stovky ludi zobrali? Najprv nabrat vsetko co dycha a chodi a ked ziskame peniaze, tak vsetko vyhodit. Fajna to logika.
|
|
Re: nase VS
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
4.12.2013 21:55
Presne. Ked je studijny program a kapacity dimenzovane na 100 ludi a naberem 500, je jasne, ze nemam celkom striedme umysly. Chemicko-technologicka je tym preslavena uz 2 dekady.
Inde moze byt situacia s kapacitami podobna. Mozem mat na studijnom programe 100 ludi. Lenze sa mi prihlasi len 70. Co asi tak mozem robit? Co mozem vyhadzopvat? NIKOHO !!!
|
|
Re: nase VS
Od: Fako
|
Pridané:
4.12.2013 13:32
Neviem, preco ta minuskuju...
Zeby boli spomedzi tych, o ktorych si pisal? :-)
|
|
Re: nase VS
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
4.12.2013 10:19
Niekto bez stipky znalosti matematiky, algoritmickeho myslenia ci anglictiny, ide studovat informatiku. To je mozne jedina v juesej a u nas. To zachvilu beznohy a bezruky pojde studovat telesnu ... Grc ...
|
|
Re: nase VS
Od: Neviem
|
Pridané:
4.12.2013 10:28
Mám pocit, že ti uniká pointa. Zmyslom štúdia by malo byť niečo sa naučiť. Čiže už z princípu študent začína "bez znalosti".
|
|
Re: nase VS
Od: .kcgj
|
Pridané:
4.12.2013 10:39
Pointa ti naozaj unikla.
Zrejme sucasny absolvent, v tom pripade sa ani nedivim.
Skus sa zamysliet nad tym, ze preco stredoskolaci spred 20 rokov, dnes polahky vedomostne schovaju sucasnych vysokoskolakov?
Dokonca aj mimo odbor v ktorom maturovali!
Ze by drastickym poklesom urovne vzdelavania a skolstva ako takeho?
To ale nepochopis.
Ani si neuvedomujes, ze to je dlhodoby zamer vladnucej kliky.
Tupcom sa totiz tak lahko vladne.....
Ci ma tupec diplom, ci nie, je to jedno, vzdy je len tupcom.
Preto sa nespoliehame na skolstvo a nase deti doucujeme aj doma.
|
|
Re: nase VS
Od: 34535345
|
Pridané:
4.12.2013 10:41
tiez na to kukas zo zleho uhla. Napr. ludia z pred tych 20 rokov nemaju potuchy a znalosti zo sucasnych technologii.
|
|
Re: nase VS
Od: ferge
|
Pridané:
4.12.2013 11:00
by si sa cudoval, ake znalosti maju dnesni VS. Poznaju facebook a twiter. To je technologickym maximom ich vedomosti. Ked dostanu divnu hlasku na monitor, tak konzultuju rodicov/znamych a nepoznaju co je google a ako sa to pouziva. Chyba im samostatnost.
|
|
Re: nase VS
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
4.12.2013 22:00
Techniku ako debilfóny/blbfóny a tablety/lopaty dnesne 20 rocne VS sople zvladat mozu, ale ze by vedeli normalne komunikovat, ovladat gramatiku, stylizovat, hladat, logicky rozmyslat, alebo co i len vymenit posratu bateriu v kupelke ci nahodit vyrazene poistky ???
|
|
Re: nase VS
Od reg.: DakuHonoo
|
Pridané:
4.12.2013 22:37
mám taký dojem, že máte až moc skreslený pohľad, ale z komentára je beztak cítiť emócie, takže to môže byť tým
|
|
Re: nase VS
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
4.12.2013 11:08
Áno, to je možné, ale faktom je, že národ rozhodne sprostie a ešte aj arogantnie).
Dnešní mladí (a to mám do 30r) neriešia nič iné, len na akú párty pôjdu v piatok a kde sa lepšie zabavia.
Krčmy sa premenovali na bary a poldecáky na drinky a hneď to znie inteligentne:
Kedysi si povedal, že ideš do krčmy na poldeci => alkoholik;
dnes ideš do baru na drink => inteligentný trendy človek.
Druhou vecou však je, že toto všetko nie je náhoda, ale dôkladne pripravený plán. Dementi sa nezaujímajú, kto ich okráda, odpočúva alebo aký sledovací modul má "na krku". Hlavne aby popri tom prehrával HD videá a vedel tlačiť cez WiFi vo veľkom kancli...
|
|
Re: nase VS
Od: Fako
|
Pridané:
4.12.2013 13:37
Celkom si to trafil!
|
|
Re: nase VS
Od: Fako
|
Pridané:
4.12.2013 13:38
No tak ty musis byt iny k2o2t! :-(
|
|
Re: nase VS
Od: mirinop
|
Pridané:
5.12.2013 5:38
Tak to si na veľkom omyle, čo sa týka súčasných technológií, myslím si, že ťa hravo schovám do vrecka. Totižto nieje podstatné vyštudovať odbor a chvastať sa - na čo mám papier, ale podstatné je sa mu venovať, či už pracovne, alebo aj ako hoby! Čiže prax, to je to, čo vám mladým chýba!
|
|
Re: nase VS
Od: Neviem
|
Pridané:
4.12.2013 11:07
Pozri, keď prehliadnem tvoje invektívy a budem sa venovať len faktom, tak celý tvoj názor je založený na:
"stredoskolaci spred 20 rokov, dnes polahky vedomostne schovaju sucasnych vysokoskolakov".
No a to je podľa mňa nezmysel. Ak to vieš dokázať, tak prosím link. Inak je to len fantázia.
|
|
Re: nase VS
Od: drg
|
Pridané:
4.12.2013 11:20
Ze link!
No inak som sa zacal smiat. ;-)
To je z REALNEHO, DENNEHO zivota.
Neposudzuj podla seba a poobzeraj sa v skupine ludi 45+ a porovnaj ich s terajsou generaciou, ktorych vyplula masineria na tituly.
(nic viac totiz sucasne skolstvo nie je)
A ver tomu, ze skupina 45+ ma aj dostatocne vedomosti o IT.
Predstav si, len vdaka samostudiu, tomu ze ich to bavi....(niekedy aj z nutnosti, to je jasne).
Ale vies co, ty mi daj link, ze to tak nie je.
Nech sme si 50/50. :-)
Dik za vtipek, budem sa usmievat cely den.
|
|
Re: nase VS
Od: Neviem
|
Pridané:
4.12.2013 11:45
Pozri, ty veselý znalec generačných rozdielov. Akékoľvek tvrdenie typu "skupina 45+ je lepšia v niečom ako skupina XY" sa dá potvrdiť iba štatisticky. Pokiaľ to potvrdila nejaká štúdia a výsledok bol zverejnený, tak je pravdepodobne dostupný na internete. Preto chcem link. Ale samozrejme, môže byť aj tisícstranová buchla a ja ju rád a ochotne prelistujem. Čo ale nemôže byť je metóda "poobzeraj sa okolo seba", to sú tie fantázie o ktorých som písal vyššie.
|
|
Re: nase VS
Od: dkgjh
|
Pridané:
4.12.2013 11:54
Ja si tak isto rad precitam dokaz tvojich tvrdeni.
Resp. statisticke podlozenie tvojej nedovery.
Tiez mi staci link hoci aj na 1000 stranovu publikaciu.
|
|
Re: nase VS
Od: eeeq
|
Pridané:
4.12.2013 12:05
Pan bude asi samozvany IT technik 45+ ktoreho nechcu nikde zamestnat lebo ho prechytraci absolvent z polnohospodarskej. Takych poznam mnoho :D
|
|
Re: nase VS
Od: Neviem
|
Pridané:
4.12.2013 12:12
No dobre teda, nechcel som z teba robiť hlupáka ale dobre, skopíruj prosím ťa nietoré z mojich tvrdení, ktoré potrebuješ dokázať.
|
|
Re: nase VS
Od: Neviem
|
Pridané:
4.12.2013 12:50
ČAKÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁM.
Ako hovorím, nechcel som z teba robiť hlupáka ale donútil si ma.
|
|
Re: nase VS
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
4.12.2013 12:09
Oko nie je pi*a, oko vidí!
Ty sa naozaj nepozeráš okolo seba a nevidíš tú dnešnú mládež, čo si pomaly utiera sopeľ do rukáva?
A to naši veľmajstri chceli posunúť volebnú hranicu na 16 rokov.(Dôvod jednoduchý: Sulík im prisľúbi legalizáciu trávy a má hneď má 20% percent.)
|
|
Re: nase VS
Od: Neviem
|
Pridané:
4.12.2013 12:15
Ale vidím, vidím. Ale rovnako som ich videl aj pred dvadsiatimi rokmi.
|
|
Re: nase VS
Od: 34535
|
Pridané:
4.12.2013 14:11
hlupaci boli aj budu
|
|
Re: nase VS
Od: 5eter
|
Pridané:
4.12.2013 14:56
Nieco take by si mohol tvrdit len za predpokladu, ze poznas vsetkych 45+ ludi. Inac su to len a len tvoje dojmy, ktore si z pocitu svojej domnelej vedomostnej nadradenosti vydavas za fakty.
Ja mam napriklad presne opacny pocit - hociktory mlady clovek okolo 23 r. v mojom okoli v pohode schova vedomostami priemerneho 45+ cloveka. Uz len z dovodu, ze ti mladi su zvedavejsi. Ale nikdy by som si to nedovolil vydavat za vseobecnu pravdu a fakt.
Ono je to totizto len o tom, v akej spolocnosti sa pohybujes. Ak je okolo teba plno mladych "dementov", ako tu bolo povedane, tak je jasne, ze budes povazovat vsetkych mladych za dementov. A naopak.
|
|
Re: nase VS
Od: Hatatitla.
|
Pridané:
4.12.2013 21:08
Mladí sú zvedavejší? V porovnaní s kým? Určite nie sú ani najmenej zvedaví na prácu, na povinnosti, takmer nikoho z nich nebaví technika, 1 z 30tich ma nejakého manuálneho koníčka. Inak majú informácií dosť a mnohí z nich väčšine ani nerozumejú...
|
|
Re: nase VS
Od: 5eter
|
Pridané:
4.12.2013 22:30
A zas si to niekto neprecital poriadne. Hovorim, ze mladi v mojom okoli, ved som aj hned dodal, ze si nedovolim zovseobecnovat, tak nezovseobecnuj moje tvrdenia.
|
|
Re: nase VS
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
4.12.2013 22:11
Uzasne si trafil klinec po hlavicke: "masineria na tituly".
Pridavam dalsu frazu: "totalna inflacia titulov". Teda ich totalne znehodnocovanie. Este pred 10-15 rokmi znamenal Mgr. aspon trocha nieco ine ako dnes. Este davnejsie uz ani nehovorim. Za komunizmu malo VS vzdelanie 20% naroda, dnes sa na VS hlasi 60% populacneho rocnika (3x viac) !!! Sak to je totalne chore !!!!!!!!!!!!!!! Absolutne to nezodpoveda profilu realneho trhu s pracou, ekonomiky a zivota. Nehovoriac o schopnostiach predmetnych adeptov. Aj PhD je u nas totalne degradovane len na akusi trapnu nadstavbu VS vzdelanie (po Bc. a Mgr.), kedze je to u nas chapane ako treti VS stupen vzdelania.
No jednoducho ked to takto pojde dalej, za 30 rokov bude mat VS vzdelanie ABSOLUTNE KAZDY mlady, KAZDY DRUHY bude mat PhD. a kazdy treti bude docent. A pritom vsetci budu sprosti jak pantofla, ze nebudu chopni napisat ani seminarnu pracu !!!
|
|
Re: nase VS
Od: Anonymik
|
Pridané:
5.12.2013 7:21
>VS vzdelanie za komunizmu malo 20% percent naroda
>hlasi sa na vysoke skoly 60%
ale odkial sa dozviem kolko % sa hlasilo na vysoke skoly za komunizmu alebo kolko % studentov dokonci vysoku skolu sa uz nedocitam
To ze sa zvysil pocet vysokoskolsky vzdelanych ludi nie je problem ale plus pre krajinu. Problem je s absolventmi ktory sa nedokazu uplatnit vo svojom obore.
Takze svoje dristy si nechaj u piva v krcme a nie to na internet ich vesat.
|
|
Re: nase VS
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
5.12.2013 8:38
Ty to mas v hlave dobre pomotane. Takze kvantita na ukor kvality... Nech len ma VS vzdelanie vsetko co ma dve ruky a dve nohy. Co tam potom, ze to bude vsetko sproste jak druhak na gympli v 80. rokoch. A to jak po stranke encyklopedickych (skolskych) vedomosti, tak po stranke psychickej. Dnes clovek uplne bezne psychicky dospeje az (daleko) po 30tke (najma chlapi). Cest vynimkam. Bohuzial su taki, ktory psychicky nedospeju ani po 40tke a ani vobec v zivote nedostanu rozum. A takych je coraz viac.
Nazda sa ti tak troska, ze je jednoducho nemozne nevidiet v tej velkej kvantite implicitne obshiahnuty pokles urovne vzdelania (mensiu kvalitu)?
V uesej su cca 3 tisicky univerzit. Nikoho netrapi tych 2900 noname bezpredmetnych, ktore su defacto nadstavba strednej skoly. Vzdy ked sa uz spomina nejaka univerzita, ze som niekde studoval (a ze je to hodne co i len spomenut), vzdy je to univerzita z tej prvej stovky. Tych zvysnych 2900 osral pes, lebo o nich nikto ani len nechyroval ...
|
|
Re: nase VS
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
5.12.2013 8:40
chyba se vloudila, su taki, ktori ... editacia nyst ...
|
|
Re: nase VS
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
4.12.2013 11:20
Nemyslel to doslovne.
Jasné, že keď dáš najnovší neznámy smartphone 40 ročnému a 20 ročnému, 20 ročný začne robiť automaticky a 40 ročný bude rozmýšľať.
Bolo to chápané tak, že keď si pred 20timi rokmi zmaturoval, bol si dospelý človek, schopný normálne žiť, zamestnať sa, aplikovať tam vedomosti, (prípadne si založiť rodinu, udržať si manželstvo atď.)
Neviem si niečo podobné predstaviť u dnešných maturantov: Spravidla sú schopní (česť výnimkám) zamestnať sa niekde na stavbe (alebo ekvivalnet) alebo ísť na VŠ a reálny život odložiť. Racionalita, zodpovednosť a spravidla aj technická použiteľnosť v praxi sa posunula niekde pred 30tku.
|
|
Re: nase VS
Od: Ritmus for president
|
Pridané:
4.12.2013 12:37
Ked das 20 rocnemu do ruky smartfone hned sa bude vediet pripojit na facebook, pustit si hry alebo hudbu. Netusi vsak ako si skopiruje kontakty, zaktualizuje telefon alebo spojazdni vsetky funkcie pripadne synchronizaciu s inymi zariadeniami. Cest vynimkam. A toto plati aj pri praci s klasickym pocitacom/notebookom/tabletom. Takyto skill ma aj moja babka co sa po veceroch hrava na ksichtoknihe. Ale sak dobre, ved mne sa paci ked mi 20-rocny student plati za naistalovanie libreoffice alebo aktualizacii :-D
|
|
Re: nase VS
Od: 20rocny
|
Pridané:
4.12.2013 13:27
jak sa vsetci vyznate v problematike 20rocnych. Niektori z 20 rocnych studentov vysokej skoly popri nej stihaju aj pracu v IT odbore, so smartphonom sa okrem facebooku dokazu skopirovat aj kontakty, flashnut ROMku, dokonca si nakodit vlatnu appku, venovat sa dobrovolnickej cinnosti na internate, byt nezavisly od rodicov a smiat sa na ludoch co si o nich myslia ze su hlupaci... ako hovori forest....pre hlupeho kazdy hlupy..:)
|
|
Re: nase VS
Od: ...
|
Pridané:
4.12.2013 14:53
Faktom je, ze reforma z dielne SNS sa uz teraz prejavuje - na zakladnej skole sa s matematikou do deviatky doslova hraju. Cele ucivo je pomaly o rovniciach s jednou neznamou, nejake zlomky a to je vsetko. Vysoky dopyt otvara moznosti ponuky - tiez zarabam na tom, ze doucujem prave podobnych.
Je mozne uz niekolko rokov pozorovat urcity trend ako my mame problem s ucivom, ktore pred 10 rokmi bol priemer a ti co prichadzaju po nas maju problemy s tym, co my berieme ako samozrejmost.
|
|
Re: nase VS
Od: gbfgbf
|
Pridané:
4.12.2013 18:19
nemas moc dobru vzorku nato lebo ked niekto potrebuje doucovanie z matematiky tak je z nej fakt ze totalne vybity, normalny student nebude davat 10€/hod zato co sa moze naucit sam a zadarmo, takze sa necuduj ze za tebou chodia iba dementi
|
|
Re: nase VS
Od: ...
|
Pridané:
4.12.2013 20:03
Znaci to len to, ze nemas vobec prehlad ani o vedomostiach, schopnostiach a hlavne lenivosti takychto ludi. A vlastne je mi to jedno, ja na tom zarabam :)
|
|
Re: nase VS
Od: .em
|
Pridané:
4.12.2013 10:25
no a? skolstvo nie je problem, cely 'approach' k nemu je... naco idu ludia na vysku? idu v dobrej viere a v istotach, ze pre nich 'vyssia moc' vytvori 'stabilne' pracovne miesto, najlepsie do dochodku a ze budu mat po >= 3 rokoch nizsiu pravdepodobnost nutenej navstevy jednej statnej institucie...
kedze vacine ide iba o titul, nie o vzdelanie, je (im) jedno akym sposobom sa k nemu dostanu...
|
|
Re: nase VS
Od reg.: DakuHonoo
|
Pridané:
4.12.2013 22:34
som ešte stále na gymnáziu a keď sa porozhliadnem, tak vidím mnoho dementov, ale tí, ktorí na vysokú nechceli ísť študovať už väčšinou povypadávali, ja osobne nepoznám nikoho, kto by chcel ísť na vysokú len kvôli prázdnemu titulu a nie získať vzdelanie, možnosti a konexie
|
|
Re: nase VS
Od: ...
|
Pridané:
4.12.2013 22:54
V tom pripade to bude tazke prebudenie zo sna. Mnoho z nas, co to taha na ing. sa zhoduje v jednom - studujeme to uz len kvoli tomu zdrapu papiera, inak ta skola z praxe neuci nic, resp absolutne minimum - a tento problem je na 95% vsetkych skol bez ohladu na zameranie, umiestnenie a je tiez jedno ci je to slovenska alebo ina zahranicna skola.
|
|
Re: nase VS
Od: 46465
|
Pridané:
4.12.2013 10:39
vies, ludia s maturitou su brani ako samozrejmost a to je dovod preco sa vsetci seru na VS, aby mali aspon nejaky ten kus papiera o ktory sa da opriet.
|
|
Re: nase VS
Od: baffiak
|
Pridané:
4.12.2013 11:19
nie je zle dat kazdemu sancu studovat, zle je dat kazdemu sandu dostudovat... mam kamaratov co na strednej jednoducho nevynikali (ucitelia si na nich zasadli, mali v tom case rodinne problemy alebo cokolvek ine) na vyske zacinali tazko s Eckami/Dckami a skoncili Ing studium s cervenym diplomom (zacinalo nas vyse sto, skoncilo 11, cize ziadna protekcia)
ale obcas som bol prekvapeny tou urovnou, ked vecami, ktore sme preberali v prvom rocniku, sme zrazu zabili 3 hodiny na dalsom predmete v tretom rocniku (ano bolo to klucove pre praco v ramci daneho predmetu, ale vzdy som si myslel, ze VS je prevazne o samostudiu, ak som nieco zabudol/nepreberal na strednej skole, alebo cokolvek ine, tak na to su konzultacie/doucovanie a pod, a nie znizit uroven predmetu na ukor nejakeho magora (aj ked tych "magorov" bolo 90% studentov)
|
|
Re: nase VS
Od: qwerty/z
|
Pridané:
4.12.2013 11:48
zbytocne generalizujes... aj u nas este existuju skoly (fakulty), ktore su nastavene tak ako by mali
ale suhlasim ze ich je mensina
|
|
Re: nase VS
Od: ... ... ...
|
Pridané:
4.12.2013 13:58
teba nevzali?
|
|
vedecka kalkulacka ...
Od: Koumak
|
Pridané:
4.12.2013 10:25
Ja som si kedysi davno takto kupil programovatelnu kalkulacku CASIO, ktora mi na display ukazovala aj vzorce, aj priebeh funkcie, aj kadeco ineho, ked som si do nej naprogramoval (pripadne aj cele texty v poznamkach ;) a ucitelia na to civeli ako na zazrak, ale kedze jej nerozumeli, povolili mi ju pouzit aj pri pisomkach. Nemozem vsak povedat, ze by mi to nejak obvzlast pomohlo pri pisomkach, alebo skuskach, lebo pokial clovek nevie ani zatat, nepomoze mu ani svatena voda.
Takze napokon jedina pouzivana vyhoda tej kalkulacky bola, ze som videl v riadkoch postupne zadavane hodnoty, pripadne som si mohol overit priebeh funkcie, alebo spravnost vzorca a vysledkov.
|
|
Re: vedecka kalkulacka ...
Od: .em
|
Pridané:
4.12.2013 10:32
'When students perceive that the ultimate goal of learning is to get good grades, they are more likely to see cheating as an acceptable, justifiable behavior.' - A. Kohn
|
|
Re: vedecka kalkulacka ...
Od: Neviem
|
Pridané:
4.12.2013 10:33
My sme mali na škole často skúšky, kde nám vyučujúci povedal, doneste si, čo len chcete. Dobre vedel, že jedinú pomôckau, čo nám mohla pri skúške pomôcť sme mali medzi ušami.
|
|
Re: vedecka kalkulacka ...
Od: jude
|
Pridané:
4.12.2013 10:55
s nami raz tak poriadne vybabral.
prisiel na skusku, oci jak angorak, a vravi nam: "vcera bol tazky den. kludne si vytiahnite co len chcete, skripta, poznamky tahaky.. mne jedno... len budte, prosim vas, ticho..."
rozdal pisomky, sadol za katedru, nastavil si budik, spravil si z novin "ochranny stit" a veselo odfukoval...
vsetci sme vytasili vsetko, co sme mali... a vsetci sme okrem jedneho-dvoch sme vyleteli...
|
|
Re: vedecka kalkulacka ...
Od: baffiak
|
Pridané:
4.12.2013 11:15
bezne sme mali take skusky, pretoze na technike ani s najlepsimi skriptami bez logickeho uvazovania sa nepohnes... a davali nam take zadania, ktore oni museli riesit v praxi a ked nieco robis tak potrebujes vediet kde to hladat a ako s danou informaciou pracovat a nie vediet naspamat vzorce na 4 riadky...
|
|
Re: vedecka kalkulacka ...
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
4.12.2013 12:13
Podobne sme to mali aj my: Mohli sme mať všetko, okrem notebooku. To "všetko" nám však bolo prd platné, keďže sme netušili, ako to aplikovať. :)
|
|
Re: vedecka kalkulacka ...
Od reg.: gandor
|
Pridané:
4.12.2013 15:31
njn. Vcera som pisal jeden taky priebezny. Mali sme povoleny 1x A4 papier popisany z 1 strany. V danom tahaku som mal popisane 2 riadky vzorcov - viac som tam nemal co napisat, lebo by to bolo uplne zbytocne.
A to som sa pripravoval...
|
|
Re: vedecka kalkulacka ...
Od reg.: Jozef Kostelanský
|
Pridané:
4.12.2013 12:55
My sme na jednej skúške na výške mohli mať knihy, poznámky, príklady, skrátka čokoľvek. Keď však študent nerozumel príkladom a zadaniu, tak mu to všetko bolo na prd. Trvanie skúšky bolo totižto vyrátané tak, aby ten, kto tomu rozumie, dokázal tie príklady tak-tak vypočítať. Na nejaké štúdium vzorcov nebol čas...
|
|
ewhhwh
Od: egwgweh
|
Pridané:
4.12.2013 10:41
mi pripomenulo, ako som z displeja kalkulacky odstranil taku foliu a potom na nom nic nebolo vidiet, ale cez polarizovane okuliare ano. spoluziaci ma mali za boha :-)
|
|
Re: ewhhwh
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
4.12.2013 13:13
Haha, ja si pamätám na opačný prípad:
Zákazník prišiel reklamovať pokazenú kalkulačku, pretože na nej stále svietia osmičky a nedá sa vypnúť. Samozrejme tam bola len nalepená ochranná fólia s 8mičkami. :) Aby som z neho neurobil ešte väčšieho kkta, povedal som, že v pohode, že to vymeníme kus sa kus. Len som sa otočil, odlepil fóliu a dal do ruky. Odchádzal vysmiaty :)
|
|
Re: ewhhwh
Od: Neviem
|
Pridané:
4.12.2013 16:41
Ak sa tento príbeh odohral tak ako si ho napísal, tak si dobrý človek. Máš za to u mňa jeden kopček zmrzliny. Ale až v lete, teraz by si mohol prechladnúť.
|
|
potom prijdu \"intelignetne\" saty
Od: aaaaaaaaaa
|
Pridané:
4.12.2013 10:52
a studaci v holandsku budu musiet chodit na skusky nahati. :-)
|
|
Re: potom prijdu \\
Od reg.: Tomáš
|
Pridané:
5.12.2013 12:22
Taký by som nechcel písať pri spolužiačke test :)
|
|
vidím, zase sú tu stresy a nervy,
Od: strýco imro
|
Pridané:
4.12.2013 12:11
..jako vždy pár dní pred výplatou :o ;D)
jak si spomínam, minule, asi tak mesiac -2 spať, tu nekdo nervačil a stresoval o "pc-hrách a ich hraní, a "teplošoch" ´ , a pod. :o ;D :p lol omfg :/( ;)
|
|
Belgicke skoly
Od: Cpx
|
Pridané:
4.12.2013 13:24
Na belgicke skoly chodia idioti, su to na hovno skoly a co poznam par vysokoskolakov z belgicka, tak to su idioti jak rampa, podla mna ani profaci na tych skolach netusia co ucia. Vymlete cele belgicko, zakaz hodiniek nepomoze.
|
|
Re: Belgicke skoly
Od: Ježiš ta miluje,ó halelújá !
|
Pridané:
4.12.2013 13:52
...málo tam hulia, to je to ! :/( ;D) :p
|
|
in-hodinky.sk
Od: in-hodinky.sk
|
Pridané:
6.12.2013 22:07
in-hodinky.sk
|