neprihlásený
|
Piatok, 22. novembra 2024, dnes má meniny Cecília |
|
Liga počítačových hier za tajné dolovanie Bitcoinov zaplatí 325 + 675 tisíc
Značky:
Bitcoinťaženiehrykryptomenypokuty
DSL.sk, 29.11.2013
|
|
Spoločnosť E-Sports Entertainment Association, ESEA, organizátor ligy počítačových hier, bola uplynulý týždeň za tajné dolovanie Bitcoinov na GPU jej zákazníkov obvinená generálnym prokurátorom New Jersey a pristúpila za tento incident na vysoké finančné vyrovnanie.
Štát New Jersey spoločnosť obvinil z podvodu a nedovoleného prístupu k počítačom jej užívateľov.
O kontroverznom incidente, ku ktorému prišlo v apríli a prevalil sa na prelome apríla a mája, sme detailne informovali v tomto článku.
ESEA organizuje ligy vo viacerých populárnych počítačových hrách, pričom hráči používajú jej softvér s pokročilými proticheatovacími technológiami. V tomto softvéri bol ale od polovice apríla vložený aktívny Bitcoin miner, ktoré využíval grafické karty hráčov na náročné výpočty realizované pri Bitcoin miningu.
Spoločnosť zahrnutie Bitcoin minera do svojho softvéru zvažovala najskôr ako aprílový žart a následne aj reálne, zahrnula ho v rámci testu do oficiálneho klienta ale test povolila len na dvoch účtoch vlastných administrátorov. Následne sa rozhodla funkčnosť neaktivovať.
Podľa pôvodných informácií spoluzakladateľa ESEA Erica Thunberga mala aktiváciu Bitcoin minera na počítačoch hráčov spôsobiť chyba a reštart servera platformy. Podľa následných zistení a stanoviska spoločnosti mal ale minera aktivovať pre všetkých hráčov úmyselne jeden zo zamestnancov a nechať ho dolovať Bitcoiny na svoj účet.
Zarobiť si mal minimálne 29.3 BTC, ktoré podľa aktuálneho obvinenia predal za doláre. Hodnota 29.3 BTC sa v čase incidentu pohybovala na približne 3.5 tisíc dolárov.
Podľa obvinenia softvér bežal na 14 tisíc počítačoch.
Spoločnosť bola za tento incident zažalovaná aj trojicou hráčov, ktorým podľa ich tvrdení Bitcoin miner pokazil grafiky ich prehrievaním. Priamo na spoločnosť sa obrátilo ďalších 290 poškodených, predpokladane väčšinou najmä kvôli zvýšeným poplatkom za elektrinu, ktorým podľa svojho stanoviska z leta v prípade dokázania škôd vyplácala náhradu priamych škôd.
V rámci vyrovnania ESEA zaplatí New Jersey 325 tisíc dolárov. Ďalších 675 tisíc je podmienených dodržaním viacerých opatrení zameraných na väčšiu kontrolu zákazníkov nad softvérom spoločnosti a napríklad tým aké dáta zhromažďuje, pričom tieto podmienky musí dodržiavať po dobu desiatich rokov.
Najnovšie články:
Diskusia:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
april
Od: Misiak222
|
Pridané:
29.11.2013 10:07
"zvažovala najskôr ako aprílový žart " - seems legit
|
|
Re: april
Od: flo
|
Pridané:
29.11.2013 14:03
ved normalne - 1. aprila by to zapli a smiali by sa, ako to doluje bez vedomia uzivatelov ...
|
|
Bitcoin
Od reg.: dykeer
|
Pridané:
29.11.2013 10:11
aj mne furt pri hrani smolkov na FB akosi divne hrka HDD, mozno som uz vydoloval 1 BTC :)
|
|
Re: Bitcoin
Od: Prispievajte do diskusií ako pri
|
Pridané:
29.11.2013 11:03
BTC mining je o CPU/GPU, hrkanie indikuje uplne iny problem.. mas si kupit SSD :-)
|
|
Re: Bitcoin
Od: jude
|
Pridané:
29.11.2013 11:58
Snivaj dalej... bitcoins su uz davno uz len o ASIC - hocico ineho sa mrte neoplati...
O CPU/GPU su scrypt altcoins ako napr. LTC... A ten sa uz taky pomaly neoplati dolovat ak nemas zadarka prud a minimalne 3-4 lepsie AMD grafiky...
|
|
Re: Bitcoin
Od: uff
|
Pridané:
29.11.2013 12:27
S podobným podozrením mám pocit, že Microsoft naštartoval nový druh príjmu...
|
|
adfaege
Od: hehehe
|
Pridané:
29.11.2013 10:32
3.5 tisíc
http://i.stack.imgur.com/jiFfM.jpg
|
|
Re: adfaege
Od: .em
|
Pridané:
29.11.2013 15:39
este aj s oblubenou desatinnou bodkou... lebo vsak preco nie...
|
|
Nema niekto na predaj BTC????
Od: rolh
|
Pridané:
29.11.2013 11:25
Nema niekto na predaj BTC???? Ihned kupim, platba vopred cez paypal
|
|
Re: Nema niekto na predaj BTC????
Od: qqqqqqqqqqqqq
|
Pridané:
29.11.2013 11:55
A potom poziadas o stornovanie transakcie :-)
|
|
Re: Nema niekto na predaj BTC????
Od: jude
|
Pridané:
29.11.2013 12:03
sa regni na mt.gox, btc-e alebo od britov...
sikni si tam usd a rovno nakup od zdroja...
ziaden problem...
|
|
Re: Nema niekto na predaj BTC????
Od: hihihihi
|
Pridané:
29.11.2013 16:56
jj, odfot obciansky, pas a najlepsie aj aku dlhu cikulu mas, posli a dufaj. este by som na tvojom mieste vyskusal vlozit peniaze a skusit vytiahnut hned nejake, ze ako dlho to potrva cca... :)
|
|
Re: Nema niekto na predaj BTC????
Od: jozkey
|
Pridané:
29.11.2013 20:42
Dlho, nadherne dlho :-(
|
|
posielam
Od: erxik
|
Pridané:
29.11.2013 11:38
posielam miner
|
|
zaplatí 325 + 675 tisíc
Od: ... ... ...
|
Pridané:
29.11.2013 11:40
'zaplatí 325 + 675 tisíc' čoho? USD či btc?!?
|
|
Re: zaplatí 325 + 675 tisíc
Od: lezkoo
|
Pridané:
29.11.2013 12:17
ved to tam je - 325 + 675 TISIC :D
|
|
juchu!
Od: lezkoo
|
Pridané:
29.11.2013 12:16
DSL dava do titulkov jednoduche matematicke priklady na precvicenie! skola hrou :)
|
|
xxxxxx
Od: niktos
|
Pridané:
29.11.2013 12:21
no od vcera do dnes predali naspat uz 1000 btc, cena hned klesla o 100 dolarov, uz si myslim ze tu je niekde ta hranica kedy sa to zastavy a zacnu predavat a cena pojde dole, este odhadujem max ze na 1200 moze ist a uz len dole.
|
|
Re: xxxxxx
Od: prdlajs
|
Pridané:
29.11.2013 12:34
Panko bude jasnovidec.
|
|
Re: xxxxxx
Od: rolh
|
Pridané:
29.11.2013 12:56
Skus trocha rozmyslat, BTC ako platidlo je bezkonkurencne a cca do konca roka 2032 sa vytazi vsetkych 21 mil BTC. Z toho aspon 5-10% sa strati zabudnutim klucov a ostatnych 75% bude na uctoch velkych investorov, cize v obehu ostane okolo 20-25%. Teoreticky sa rata ze BTC pojde na 5-6 ciferne cislo za par rokov.
|
|
Re: xxxxxx
Od: amolo
|
Pridané:
29.11.2013 13:48
no tak z tvojou matematikou tych cifier bude este ovela ovela viac :)
|
|
0.0000000002
Od: . . . . . . .
|
Pridané:
1.12.2013 19:05
Ale za nulou.
|
|
Re: xxxxxx
Od: k77
|
Pridané:
30.11.2013 17:33
este ti tam niekde chyba 20-30%
|
|
xxxxxx
Od: niktos
|
Pridané:
29.11.2013 13:34
chcel by som byt optimista jak vsetci. platidlo to urcite nebude, je to len a len na investovanie co najlacnejsie kupit a co najdrahsie predat. platidlo to nikdy nebude ako ine, lebo by kazdy den museli menit ceny a u nas uz vobec nie. tak si zober takto, ja vymislim menu, napr. marcoin, spravim ich viac ale do obehu dam dajme tomu 20 mil.
|
|
Re: xxxxxx
Od: niktos
|
Pridané:
29.11.2013 13:35
aby sa to predalo a nejaka reklama tak dam 1 mrc za 10 dolarov, co nieje vela pre vela ludi, nakupia ich. cim viac ludi kupi a cim viac bude zaujem tym viac ho budem dvihat hore, ja zatial hrabem za vymislenu menu dolare, ludia vidia ze je to dobra investicia a ze mozu zhodnotit peniaze a mat dobry zisk tak budu nakupovat, a ja budem davat cenu hore hore a hore, az sa dostanem na dajme tomu 500 usd za 1 mrc,
|
|
Re: xxxxxx
Od: niktos
|
Pridané:
29.11.2013 13:36
ludia vidia jak to leti tak kupuju a dufaju ze este vileti a ze znasobia. niektory sa zlaknu pri malom poklese a predaju, ale tym ze viac ludi nakupi lebo si mislia ze pojde hore tak cena bude dalej rast, tych co nakupili po 10 a predali po 500 usd ziskali 490 usd, co si mislis ze tie peniaze su z mojho vrecka? omyl to su tie za ktore dalsi nakupuju, hadam nieste naivny ze niekto bude platit zo svojho 480 usd ste
|
|
Re: xxxxxx
Od: niktos
|
Pridané:
29.11.2013 13:37
uz bude na 1000 a ti co nakupili po 600 a predaju maju 400 usd vo vrecku, ale oslabia ho, no a teraz ta posledna faza po 1000 usd uz to moc ludia nebudu chciet kupovat pretoze je to uz vatssi peniaz a nieje sranda, tak sa to zacne zastavovat, hadam si niekto nemisli ze zdvihnem na 1200 alebo 2000 bez toho aby nakupovali, lebo keby zacnu predavat ked to uz nejde hore tak si nemislite ze zacne niekto vracat eura a este viac ako dostal, no a tomuto sa hovory pyramidova hra.
|
|
Re: xxxxxx
Od: jude
|
Pridané:
29.11.2013 13:51
nie, nehovori.
odhliadnuc od hrubiek, pyramidova hra je o niecom inom:
toto si urcite pamatas z cias, ked sme boli mladi a dobre vyzerajuci:
dostal si pohladnicu, na ktorej bolo 5 mien.
prvemu si poslal pohladnicu spat.
napisal si pat dalsich pohladnic nahodnym priatelom a na kazdu si napisal po poradi zvysne 4 mena a na spodok dopisal to svoje.
oni spravili to iste... a tak to pokracovalo...
v tomto pripade, ak vsetko dobre fungovalo si za 5 pohladnic ziskal cca 3000 pohladnic...
a ked si nakreslis na papier system, ako sa to rozsiruje dalej, tak ti vznikne pyramida :)
|
|
Re: xxxxxx
Od: jude
|
Pridané:
29.11.2013 14:03
problem je, ze casom dojdu ludia, ktorych este bavi posielat pohladnice - preto najlepsiu sancu zarobit velke mnozstvo pohladnic z celeho Slovenska mali iba ti, co to zacali... alebo ti, co sa skoro pridali...
podobne to bolo aj napr. s korunami - posielala sa koruna po desiatich menach... a bol skvely pocit, ked som na tej pyramide ako decko trhol 2.800 kcs... :)
btw- podobnu pyramidu mas teraz s poistkami:
najdi si 5 ludi, co budu ponukat pojistky a z kazdeho mas 20% proviziu... z kazdeho, co najdu oni potom 10%... v tretom rade po 5%, v stvrtom po 3%... :)
|
|
Re: xxxxxx
Od: niktos
|
Pridané:
29.11.2013 16:11
uplna pravda
|
|
Re: xxxxxx
Od: niktos
|
Pridané:
30.11.2013 10:29
Tak zacni kreslit, jeden dvaja to zacnu nech aj piati, potom to kupia desiati, potom dalsich 50 ludi, atd atd, pokial by si si to nakreslil tak to bude pyramida, kazdy to kupuje za drahsie cize aj to ked zakreslis tak mas tvar pyramidy, kazdy dalsi kto kupi musi vykrit tych co kupili lacnejsie aby bolo s coho vyplatit ked sarozhodnu predat, ludia su nepucitelny a potom ked pridu o peniaze tak nariekaju, vid bmg.
|
|
Re: xxxxxx
Od reg.: cookie_monster
|
Pridané:
30.11.2013 11:43
nope - bmg tiez nie je pyramida :D
bmg fungovalo na zaklade ponziho schemy.
v skratke
- dostaval si peniaze od investorov
- z tych peniazov si si uhradzal reziu
- z tych peniazov si vyplacal ivestorov, ktori boli skor
- rinse&repeat dokial mas peniaze/novych investorov...
|
|
Re: xxxxxx
Od: niktos
|
Pridané:
30.11.2013 12:12
Vsak presne o tom pisem, o ludoch co kupuju cize da sa povedat ze investuju, aby zhodnocovali, urcite nie aby nakupovali za bitcoin sluzby alebo vyrobky. Cize sme zas pri tom systeme presne to iste to je.
|
|
Re: xxxxxx
Od reg.: cookie_monster
|
Pridané:
30.11.2013 12:18
nie - ked kupujes, by si zhodnocoval, tak je jedno, co si kupis: ci je to uz picasso, vino, whiskey, zlato alebo btc...
kupis, aby si za drahsie predal.
co v principe robi kazdy obchodnik - od potravin az po dajme tomu predajcu vzducholodi...
za vsetko si zodpovedas sam
rozdiel:
- do pyramidy vkladas peniaze, aby ti ludia pod tebou zarabali...
ked nenajdes, nemas nic...
- do fonziho schemy vkladas peniaze, aby si vyplatil tych pred tebou a veris, ze sa ti po tebe zlozia na teba...
ked nebudu, nedostanes nic...
- do komodit vrazas peniaze preto, lebo veris, ze existuje/bude existovat niekto, kto ich od teba za drahsie kupi.
ak nekupi, stale mas komoditu, ktoru mozes predat...
tri uplne rozdielne veci...
|
|
Re: xxxxxx
Od reg.: cookie_monster
|
Pridané:
30.11.2013 12:20
sry, ponziho...
do fonziho investujes pre jeho survival sixpack...
|
|
Re: xxxxxx
Od: niktos
|
Pridané:
30.11.2013 16:24
ok ked to nieje pyramida, tak co to je? ked ty mne predas nejaku hovadinu za 10 eur, onedlho ti ju vratim za 100 eur, skade zoberies aby si mi dal tych 90?
|
|
Re: xxxxxx
Od: niktos
|
Pridané:
30.11.2013 16:29
ulahcim ti to, no zo svojho to nedas to je iste :) alebo ano? das to s penazi co ti dali ludia ktory tu hovadinu pokupili tiez ale za drahsie 10,20,50,100 eur, cize ma vyplatis tymito peniazmi, ale ked ludia zacnu tvoju hovadinu predavat a nebudu kupovat? lebo je to dajme tomu drahe? tak ty budes platit vsetkym tu 100 eurovku? aj tym co dali do toho len 10,20,50? a zcoho by si nabral? dufam ze chapes co chcem tym povedat a ako to myslim.
|
|
Re: xxxxxx
Od reg.: cookie_monster
|
Pridané:
30.11.2013 16:50
chapem, chapem. ten, kto ti to zaplati, bude rovnaky chlap ako ty...
ono, jednoduchsie bude, ked si burzu predstavis ako nejake velke trhovisko, na ktorom by predavali vsetci jednu vec - napr. uzavery z coca coly.
niekto by ponukal za 10c, niekto za 15c, niekto za 20c...
a premavali by sa tam ludia. najprv sa vykupia tie za 10c, potom tie 15c, potom tie 20c.
predavajuci si vsimnu, ze su ludia ochotni kupovat za 20c, tak vsetci zacnu predavat za 20c a viac....
teraz prides ty, co si kupil uzavery za 10c a vsimnes si, ze ludia predavaju uzavery za 20c, tak si prisadnes a ponuknes tie svoje za 20c. pojde okolo chlapik a kupi si ich. zarobil si.
|
|
Re: xxxxxx
Od reg.: cookie_monster
|
Pridané:
30.11.2013 16:51
a ludia budu predavat a cena bude stupat, dokial si to ini ludia budu kupovat.
problem je, ze ked sa zacne ponukat viac, ako su ludia ochotni kupit, vtedy cena musi klesnut /aby sa predalo/. a bude klesat...
-----
ja, ako majitel burzy /trhoviska/ s tym vela nenarobim - mozem sice obmedzit max cenu, ale riskujem, ze ludia pojdu inde.
teda, co ja budem robit, je uctovat si 0.2% z kazdej transkacie ako reziu - teda za to, ze udziavam poriadok, udrziavam zoznam toho, kto kolko chce predat a kto kolko chce kupit, kolko je podla mna ferova cena, etc...
|
|
Re: xxxxxx
Od reg.: cookie_monster
|
Pridané:
30.11.2013 16:54
cili, ja ako burza som tu nie od toho, aby som ti predaval moje btc, alebo moje usd... heh, ja ani so svojim majetkom nenarabam...
ja len poskytujem priestor pre ludi, ktori chcu kupit a predat, aby nemuseli sami po internete zhanat kontakty.
tak isto sa nemusia dohadovat o tom, kolko a za kolko kupia/predaju.
u mna ich maju presne vylistovane a k dispozicii.
vdaka mne, sa mozu bez namahy venovat tomu, co je dolezite - zbohatnutiu...
|
|
Re: xxxxxx
Od: niktos
|
Pridané:
30.11.2013 22:44
COCA COLA je zly priklad kedze je to najdrahsia znacka na svete, je to jedina ktora ponuka ten isty vyrobok od zaciatku, ale ide o to ze coca cola ti ponuka spotrebny tovar a nie virtualnu menu. Ja netvrdim ze nemas pravdu ale bitcoin neurcuje burza ale ludia nakupom a predajom, cize ked kupis akcie tak pri velkom pocte mozes mat nielen podiel na zisku spolocnosti, ale aj rozhodovacie prava a to je uplne nieco ine ako bitcoin.
|
|
Re: xxxxxx
Od reg.: cookie_monster
|
Pridané:
1.12.2013 9:05
coca cola /a konkretne uzaver z nej/ bol dobry napad preto, lebo je to, ludsky povedane, vec. a rovnaka vec je aj bitcoin.
tak isto ako uzaverov z coly je ich obmedzene mnozstvo, rovnako maju k nim pristup vsetci ludia a kazdy ich moze ziskat. a rovnako su uzavery roztrusene po celom svete. a samozrejme, aj ked k nim maju vsetci pristup, malokto si ich natolko vazi, aby ich aj zbieral.
btc preto nemozes brat ako akcie - btc je povahou podobny ako napr. obilie, kava, ropa, drahe kamene, etc...
akurat, ze ti nehrozi, ak sa ich do stredy rana na burze nezbavis, tak ti domov pride kamion s par tonami psenice /coz sa uz jednemu znamemu stalo/ :D
|
|
Re: xxxxxx
Od: niktos
|
Pridané:
1.12.2013 15:00
kamene a ine veci su komodity to je nieco ine ako bitcoin mas to asi pomilene.
|
|
Re: xxxxxx
Od reg.: cookie_monster
|
Pridané:
1.12.2013 21:28
nah, doteraz sa ludia hadaju, ci je btc menou, ako napr. uds, jpy, eur, alebo komoditou, ktorou sa da aj zaplatit, ako napr. zlato, striebro, diamanty...
prakticky, dokial ju oficialne neuzna mmf, tak to bude len dalsia komodita /aj ked ma v nazve crypto-mena/ :D
|
|
Re: xxxxxx
Od: niktos
|
Pridané:
1.12.2013 22:02
kde sa da platit zlatom, striebrom atd? komoditami? komoditu ked menis za tovar tak by som to skor nazval bartrov obchod, prave ma stala ta tvoja pyramida 35 eur, pokles o 300 usd, to normalna mena urcite nespravi, pozry u mna to furt bude pyramida na ktoru zas doplatia obycajny ludia.
|
|
Re: xxxxxx
Od: niktos
|
Pridané:
1.12.2013 22:04
to som myslel ze ked komoditou za komoditu akoze platis.
|
|
Re: xxxxxx
Od: jude
|
Pridané:
2.12.2013 5:14
prekvapivo je/su banky, do ktorych clovek vklada zlato a ked kazda jeho platba je nim plne kryta.
to jest, mas kilo zlata, zaplatis nejaku transakciu, premeni sa to na zlato a ostane ti na ucte cca tristvte kila...
a jo, o tom vravim - normalna mena to nespravi, ale u komdit je taketo spravanie (hodnota par sto percent hore a dole) bezne :)
|
|
Re: xxxxxx
Od reg.: cookie_monster
|
Pridané:
30.11.2013 12:13
btw, btc pyramina nie je a ani nikdy pyramida nebude - lebo nemas nikoho pod sebou.
pri btc ako takom to bude velika chobotnicka s napisom 'btc' strede a s chapadielkami s menami kazdeho, kto tie btc vlastni...
|
|
Re: xxxxxx
Od: jude
|
Pridané:
29.11.2013 13:57
to, co opisujes ty, je jednoduchy trhovy princip - ponuka a dopyt.
mas par ludi, co btc ponukaju...
mas dalsich par ludi, co btc chcu...
ak mas viac tych, co ponukaju, tak cena klesa - nakolko chcu predat...
ak je viac tych, co chcu btc, tak cena rastie - lebo chcu kupit...
a teraz advanced mode:
ti, co predavaju, chcu predat co najviac, co najdrahsie...
kupujuci chcu kupit co najlacnejsie...
spravime si graf... na jednu os dame cenu, na druhu mnozstvo...
nakreslime podla prikladu krivky...
a tam, kde sa krivky pretnu - tolko je cca aktualna ferova cena, kde vsetci, co chcu predat predaju a vsetci, co chcu kupit kupia...
a kedze dopyt a ponuka sa furtom menia - tak sa vsetko pekne hybe...
jednoduche, ni?
|
|
Re: xxxxxx
Od: b1sk
|
Pridané:
29.11.2013 16:26
trosku mas pravdu. Ale vymena BTC za USD/EUR prebieha na burzach, kde sa vkladaju realne peniaze. Obrazovka znesie velke cisla, aj 10 000 USD/BTC. Horsie to je v reale, kolko ti moze zmenaren, kde prebiehaju obchody, vyplatit. MtGox realne vyplacal aj po mesiacoch cash, nedivim sa, ked sa take velke mnozstvo penazi pri pade z 300 na 80 USD/BTC nechalo vyplatit. Podobne to bude aj teraz. Vzdy je zaklad dostat zo systemu (zmenarne) peniaze, nie "onanova" nad cislami, ktore mi ukazuje, lebo to su iba cisla. Pocita sa cash na bankovom ucte a ten cash si iba vyvoleni pripocitaju.!
|
|
Re: xxxxxx
Od: toto!
|
Pridané:
29.11.2013 16:59
amen bratu. vsetci su teoreticki milionari a prakticky maju na ucte zysok poslednej vyplaty..
|
|
xxxxxx
Od: niktos
|
Pridané:
29.11.2013 17:18
Napisem to jednoducho aby pochopil kazdy, kupis 1 milion btc po 500 dolarov co urcite je taky priemer, teraz ides predat je kurz okolo 1000 predas ten milion btc, cize zaplatil si 500 milionov a teraz dostanes 1 miliardu dolarov, si myslis ze ti ten niekto vyplati 500 milionov zo svojho? premyslate vobec niekedy? kto ti ich vyplati a za co? za vyrtualnu menu na ktorej dotycny zaraba a keby ide do tuheho tak sa strati aj s peniazmi.
|
|
Re: xxxxxx
Od: niktos
|
Pridané:
29.11.2013 17:23
zatial to je vyplacane od tych co nakupuju po 1000 ale ked zacnu predavat tak skoncil cely btc, teraz pozeram ze uz pomali od vcera 2000 predali a stale stupa predaj, a hned kurz nedajboze dosiahnut 1190 ako bol vcera o takomto case, preco ked ste taky mudry nenakupujete ked viete ze za par rokov bude taka a taka suma za btc? lebo nemate na to alebo viete ze je to blbost a nechcete riskovat a tu len provokujete a byvite sa o mene ktora je len na to aby par vyvolenych zarobilo.
|
|
Re: xxxxxx
Od: ...
|
Pridané:
29.11.2013 17:54
Zase sa vyplakavas nad BTC clankami? Aj ked sa poskladas, vzdy sa najdu ludia, co to kupia - takto funguje trh odjakziva a da sa to uplatnit prakticky donekonecna. Bud sa s tym konecne zmier, alebo s tym neico urob a neplac tu.
|
|
Re: xxxxxx
Od: niktos
|
Pridané:
29.11.2013 18:23
keby trojbotka citas tak ja uz zarabam na btc, na plus 500 podstivo davam :), ale to nemeni moj nazor na btc
|
|
Re: xxxxxx
Od: jozkey
|
Pridané:
29.11.2013 20:46
A kua - toto mi nenapadlo! :-(
|
|
Utulok:
Od: RIKK
|
Pridané:
29.11.2013 20:27
Pani tu pritomni, moja slovencina nieje zrovna najlepsia, ale vam to tu niektorim musi pekne jebat.
|
|
Re: Utulok:
Od: niktos
|
Pridané:
29.11.2013 20:48
tak necitaj kto ti kaze? Nemusis tu potom urazat. jebetebe?
|
|
\"Liga počítačových hier za tajné dolovanie Bitcoinov\"
Od: Ozchar_r
|
Pridané:
30.11.2013 18:48
To je daka divna liga, ja by som do nej nesiel.
|
|
Re: \\
Od: Ozchar_r
|
Pridané:
30.11.2013 18:49
hehe, dsl ma escapuje
|
Pridať komentár
|
|
|
|