|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
heeeeee?
Od: wutaf
|
Pridané:
22.11.2013 12:28
nechapem naco platit za neake noviny. Uz len z principu nedam ani cent!
|
|
Re: heeeeee?
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
22.11.2013 13:33
Nj, dosť, že im platia politici a rôzne skupiny za svoju priazeň, ešte im máme platiť aj my?!
|
|
Re: heeeeee?
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
22.11.2013 16:07
spravne... platit im 2x? :)) z dani a este aj dobrej vole. to radsej zasponzorujem dsl.sk , bohuzial zarabam 350e, takze nemam z coho momentalne.
|
|
Re: heeeeee?
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
23.11.2013 8:59
mala si sa lepsie ucit :p ...
|
|
Re: heeeeee?
Od: Dušan82
|
Pridané:
23.11.2013 10:31
Odkiaľ vieš že sa neučila?
|
|
Re: heeeeee?
Od: ezio
|
Pridané:
23.11.2013 11:38
Ty primitívny kus vola. Ľudia s VŠ, doktorandi a pod. sú najväčší chudáci, borci čo ani nedokončia SŠ, či gymko, tak sú obvykle "šikovní podnikatelia" a váľajú sa v eurách...
|
|
Re: heeeeee?
Od reg.: Jurajjj
|
Pridané:
23.11.2013 14:58
Ty primitívny kus vola. Načo sa navážaš do ostatných ľudí? Nech si každý robí čo ho baví resp. na čo má. Je to jeho život, nech ho žije ako sám uzná za vhodné. Každý máme vlastný pohľad na svet, ktorý sa diametrále líši.
|
|
Re: heeeeee?
Od: ...
|
Pridané:
23.11.2013 17:08
On narazal na to, ze "vzdelanie" nie je dolezite a veta: mal si sa lepsie ucit, vobec nesuvisi s tym, ako sa clovek bude v zivote mat.
|
|
Re: heeeeee?
Od: huhuahuahua
|
Pridané:
23.11.2013 20:50
nejde ani o to, ale za starych casov aj obycajny clovek bez speci ultra vzdelania mal obstojny zivot...a vselijake remesla - ludia ich vykonavali 20-30 rokov a teraz su nezamestnani....a kokotko manazercek v telke povie, ze to je ich vina, lebo si musia doplnit vzdelanie....debilkovi by som mu prial aby zrazu zrusili takychto darmozracov a potom by som chcel vidiet ako by on dokazal v nejakej fabrike realne hodnoty tvorit
|
|
Re: heeeeee?
Od: Neviem
|
Pridané:
23.11.2013 22:18
Súhlasím s tým, že kokotko manažerček vie o živote hovno a nemal by mudrovať ale niečo málo pravdy na tom je.
Nejde ani tak o to, ako sa človek učil v škole. Ale o to, či pochopil, že sa musí učiť celý život, alebo si myslí, že prežije do šťastného dôchodku s tým, čo sa naučil pred tridsiatimi rokmi. Ako hovoril večne živý Uľjanov: Učiť sa, učiť sa, učiť sa. I skladník si může přečíst Vergilia v originále.
|
|
Re: heeeeee?
Od: ...
|
Pridané:
23.11.2013 23:55
Ano presne o tu podstatu ide. Aj ked tiez nesuhlasim s tvrdenim, ze manazer nevie o zivote nic. Poznam ich dost, ktori to tahaju od nuly a dnes su uz za vodou - lenze je to o tom sebazapreni a makanim. Ale samozrejme nie su to manazeri typu - vystudoval som eubu a teraz som pupok sveta.
|
|
Re: heeeeee?
Od: psyched972
|
Pridané:
24.11.2013 11:53
"ktori to tahaju od nuly a dnes su uz za vodou" - ano asi kazdy manazer je za vodou, nepoznam a nikdy som nevidel skrachovalych menezerov (ani vo filmy). dohliadnes ale dalej na spicku svojho nosa? firmy ktore tahaju, su za vodou z opacnej strany. pan subjektivny, bud aspon raz za cas trochu objektivny.
|
|
Re: heeeeee?
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
24.11.2013 16:36
tomas bella, nie? typicky SK manazer. potom tu mame repcika, ...
|
|
Re: heeeeee?
Od: dadadada
|
Pridané:
25.11.2013 17:26
motivačné vetičky pre tých čo sa nechcú učiť*
*patrím k nim :-D
|
|
Re: heeeeee?
Od: el nino
|
Pridané:
23.11.2013 22:28
a toto poznáš?
Hovorí policajt smetiarom _: jáj chlapci , ja vám teda závidím takú dobrú robotu "
a Janko Vranka mu nato :" vidíš ty kokot?...keby si sa bol lepšie učil aj ty si mohol s nami chodiť!!"
|
|
Re: heeeeee?
Od: Karolovitch
|
Pridané:
22.11.2013 13:48
Platim jedine za papierove noviny. S nimi si potom este aspon mozem utriet zadok.
|
|
Re: heeeeee?
Od reg.: roob_
|
Pridané:
22.11.2013 13:57
to chodia letaky do schranky zadarmo, naco platit noviny? Ja tym zakurujem na chate, ale tie farebne sracky casto nehoria. Od roku 2003 mam internet -> papierove noviny netreba. Pri spravodajskych novinach, niesom si isty, co by mali ludom ponuknut extra, ale kopec ludi by potesilo papierove vydanie v pdf v emali, nemyslis?
|
|
Re: heeeeee?
Od: ibaran
|
Pridané:
22.11.2013 14:01
Ja letaky vymienam za toaletak. Mam dobry pocit, ze setrim prirodu a mam si s cim utriet zadok.
|
|
Re: heeeeee?
Od: Philosoraptor
|
Pridané:
22.11.2013 15:26
keby si mal hovno na inej casti tela, tiez by si si ho utrel len papierikom a siel dalej?
|
|
Re: heeeeee?
Od: ibaran
|
Pridané:
22.11.2013 15:31
nie, len by som pockal kym uschne a odpadne samo
|
|
Re: heeeeee?
Od: Neviem
|
Pridané:
22.11.2013 18:32
Toto je vynikajúci postreh. Ľudia si riť, zamazanú od hovna utrú ako tak kusom papiera a potom si na ňu (dámy) natiahnu snehobiele nohavičky. Ruky, ktoré sa hovna ani nedotkli si ale dôkladne poumývajú teplou vodou a mydlom.
Nevidím dôvod, prečo si neutrieť riť rovno rukou, ruku utrieť ako tak do papiera a natiahnuť sexi hodvábnu rukavicu z kolekcie Emporio Armani.
|
|
Re: heeeeee?
Od reg.: ujo horar
|
Pridané:
22.11.2013 20:19
neviem ako vy, ale ja si po srani rit radsej osprchujem.. setrim papier.. :-)
|
|
Re: heeeeee?
Od: Bozzz
|
Pridané:
22.11.2013 21:09
Zato vodu nie...
|
|
Re: heeeeee?
Od: HKJ
|
Pridané:
23.11.2013 11:56
ja to robim tak, ze si nasadim hadicku tam dole a potom tlacim do ust - perpetum mobile.
|
|
Re: heeeeee?
Od: fekalium
|
Pridané:
23.11.2013 14:09
Labuuuzo detected. Ostatni clenovia rodiny si k napadu tiez pricuchli?
|
|
Re: heeeeee?
Od reg.: durpalo
|
Pridané:
22.11.2013 21:06
Kua, nechutna predstava......ty musis byt ....uchylny? Mas nejake divne predstavy v mysli.....
|
|
Re: heeeeee?
Od: Neviem
|
Pridané:
22.11.2013 23:21
Neviem, čo konkrétne je na utieraní rite úchylné ale keďže minimálne raz denne seriem, tak sa minimálne raz denne plne sústredím na utieranie rite. A čo ty? Na čo myslíš ty?
Úchylné je podla mňa to, ak si niekto myslí, že utieranie rite je starodávne umenie, ktoré sa (iba) v jeho rodine po stáročia v tajnosti dedí z otca na syna a na verejnosti sa o tom nesmie za žiadnu cenu ani ceknúť.
|
|
Re: heeeeee?
Od: iOfca z BA
|
Pridané:
22.11.2013 21:15
A čo takto si rovno utrieť riť rukou v hodvábnej rukavičke, alebo natianuť hodvábnu rukavičku rovno cez zasranú riť ?
|
|
Re: heeeeee?
Od reg.: Sheer Mirage
|
Pridané:
22.11.2013 22:39
Quality internet discussion!
|
|
Re: heeeeee?
Od: WP ofca z TN
|
Pridané:
23.11.2013 14:07
Rukavickove utieranie ma uz davno napadlo, ale nejak som nepremyslal nad realizaciou. Odradili ma smrtelne hovna po prechlastanom veceri, tie su fakt zabijajuce.
|
|
Re: heeeeee?
Od: rere
|
Pridané:
22.11.2013 23:40
takze mas vlastne reklamy v prd€li. a nepustaju farbu? nemal by si jest agresivne potraviny, lebo moze ostavat farba na zadku potom
|
|
Re: heeeeee?
Od: no lebo
|
Pridané:
22.11.2013 23:37
Myslim keby sa im plati viac tak by mali aj adekvatnu kvalitu. Samozrejme nie vsetky. Napr hnonline, etrend maju kvalitne spravovanie. Zasluzia si byt zaplatene
|
|
Re: heeeeee?
Od: ...
|
Pridané:
23.11.2013 12:02
Takto to nefunguje - najrpv sa skvalitni obsah a az potom je na mieste otazka, ci si zasluzia zaplatit zan. Nie, ze najprv platit a potom MOZNO skvalitnime obsah.
|
|
Re: heeeeee?
Od: Mgfublep
|
Pridané:
19.2.2014 7:59
Women were suddenly seen as Viagra sport of kings., <a href="http://getcialissoft.com/">generic cialis</a>, [url="http://getcialissoft.com/"]generic cialis[/url], %))),
|
|
prečo?
Od: migg
|
Pridané:
22.11.2013 12:28
prečo namiesto toho aby riešili ako vyberať poplatky, neriešia radšej to, za čo ich vyberať? Určite sa aj v dnešnej dobe dajú písať články, ktoré stoja za poplatok...
|
|
Re: prečo?
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
22.11.2013 16:19
to je tazke. tento mesiac som prisiel o podstatnu zakazku kvoli tomu, ze konkurencia dala len troska nizsiu cenu ... ta firma tu robi cca 6r a nema vyriesene ani sql injection. no a teraz presvec slovaka, ked u nas je prioritou cena. ked mu to hacknu a corknu mu kreditne karty userov, tak moze rovno zabalit cely svoj startup. tomu sa hovori "vyhodna investicia" . proste na SK zabudni na kvalitu aj ked ty chces dobre robit, bud ti nezaplatia za nu, alebo sa upracujes pre almuznu
|
|
Re: prečo?
Od: Neviem
|
Pridané:
22.11.2013 18:37
Rád by som ti dal plus, len ešte taká drobnosť: Napíš prosím ťa príklad z vlastného života, keď si medzi dvoma slovenskými firmami uprednostnil tú drahšiu. Len taký malý príklad ako sa to má robiť.
|
|
Re: prečo?
Od: himmler
|
Pridané:
22.11.2013 21:34
staval som jednu nepodstatnu stavbicku.
uprednostnil som toho o cca 3500 eur drahsieho chlapa. a cuduj sa svete - za tristvrte roka vsicko postavene, vsetko je ok, material je ok, stavba uz dva roky stoji, vsetky papierovacky, uradne veci a podobna agenda v najlepsom poriadku. ani nahodne kontroly zo strany stavebneho dozoru nic neukazali.
holt investicia sa oplatila...
znamy si nedal poradit a najal si rok dozadu tu firmicku, co som odmietol. doteraz sa s nimi sudi za odflaknutu robotu a este stale ma behacky po uradoch kvoli nejakym nedotiahnutym blbostiam.
holt kvalita...
|
|
Re: prečo?
Od: prdlajs
|
Pridané:
24.11.2013 23:30
Nejake presne referencie sa nenajdu? Ja mam so stavbarmi presne opacne skusenosti - cim drahsi, tym lenivsi, a tym horsia kvalita prace. Kontrolovat ich musis tak ci tak ako tych lacnych.
|
|
Re: prečo?
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
23.11.2013 11:52
neda sa porovnavat kosenie zahrady s IT projektom, z ktoreho planujes o 2-3r. zit.
ale rovnako ako nadomnou, dali sme robit strechu firme o cca 2000e drahsej a ta strecha, rychlost, kvalita fakt stala za to. a nemuseli 3 tyzdne stravit pri chlapcoch ako pracuju.
dobry priklad je autoservis - tu sa hlavne vyhybam lacnym suflikantom, ked ti neopravi dobre auto a dalsie 3-4 dni je nepojazdne, este sa musis hadat ci to je jeho vina alebo nie...
|
|
Re: prečo?
Od: prdlajs
|
Pridané:
24.11.2013 23:28
Ze si ty este nikdy nebol v autoservise? Najst mechanika, ktory rozumie tomu, co robi, je dnes takmer nemozne. Vsetci su len obycajni kablikari - pichnu kabliky s diagnostikou do auta, ta im povie "vymen tuto krabicku za tuto" a to aj presne spravia. Vedia pritom o tom asi tolko ako tvoj pes po prechlastanej noci. To ci im zaplatis 3x alebo 10x tolko nema ziadny vplyv na kvalitu prace, urobia presne to iste.
|
|
toto je uz na smiech..
Od reg.: roob_
|
Pridané:
22.11.2013 12:29
alebo v preklade: piano nedonieslo tolko prachov, kolko sme cakali, skvalitnovat obsah aby sme mali viac citatelov sa nam nechce, tak to teraz skusime sami.
Hadajte co, aj tak vam nikto za bezne clanky platit nebude.
|
|
Re: toto je uz na smiech..
Od: kjdfgh
|
Pridané:
22.11.2013 12:48
Preco platit za bezne clanky?
Ved tie najdem v trochu pozmenenej podobe v kazdom trochu podobnom magazine, denniku.
Ludia by aj zaplatili za kvalitne clanky, na profesionalnej urovni, exkluzivne rozhovory.....
Ale kde take vziat?!
Ved na tom nasom medialnom hnoji nie je ziadna hviezda, ktora by si robila svoju pracu poctivo, nestranne, nezaujato, na vysokej profesionalnej a odbornej urovni.
Clovek sa viac dozvie z nezavislych zdrojov, blogov a zahranicia, ako od tych nasich "profikov".
Nasi skrabacikovia su len poplatne medialne prostitutky.
Pisu podla toho, kto im kolko zaplati.
Vynimiek je malo, VELMI malo!
|
|
Re: toto je uz na smiech..
Od: 100k45h1
|
Pridané:
22.11.2013 13:13
ludia NECHCU platit. To by museli byt dolezite informacie. Keby ziadna stranka neponukala ziadne spravy zadarmo ,tak sice ok, je pravdepodobne ze by viacej ludi si zaplatilo, stale by vsak vacsina ludi si neplatila, tak ako naklady novin boli aj v minulosti vyrazne nizsie, ako pocet obyvatelov. Ludi to v zasade moc nezaujima. Monetizacia prostrednictvom reklamy musi byt podla mna dostatocne dobra, je to hlavny zdroj prijmu googlu, tak nech mi nehovoria, ze z toho nedokazu uzivit napr take SME, ktore je tak zreklamnene, az z toho oci bolia.
|
|
Re: toto je uz na smiech..
Od: ,ksjgl
|
Pridané:
22.11.2013 13:23
Aj nechcu, ale hlavne, nemaju za co.
Ne/podstatne info sa dozvedia zadara z netu, tv, radia.
Co ma nedavno milo prekvapilo je napriklad to, ze nezavisle spravodajske stranky, blogy o politike, spolocnosti, nestrannych informaciach, komentare, ine pohlady na vec, politiku, ekonomiku....
Maju coraz vacsiu navstevnost.
A to ma naozaj tesi.
Ludia sa zaujimaju, hladaju pravdu, nenechaju sa odrbavat hlavnym prudom pre stado oviec.
Takze este stale mame sancu.
Nezabudaj, ze najvacsie (vraj mienkotvorne) denniky su platene zo stranickych penazi nasich debilnych politikov a ich stran.
Prostrednictvom strane "spriatelenych" firiem, cez reklamu.
Debilnych myslim vsetkych bez vynimky (to aby si nahodou niekto neotvaral hubu, ze som za jedneho, druheho ci tretiaho politickeho hajzla).
|
|
Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: qaz
|
Pridané:
22.11.2013 12:59
hnonline by v prvom rade mali poriadne zaplatiť korektora, prípadne prijať ďalšieho. Mnoho ich článkov je plné preklepov a zle preložených slov z češtiny.
|
|
Trocha matematiky
Od: rolh
|
Pridané:
22.11.2013 13:05
Podla odhadovanych informacii z neoficialnych zdrojov mal system Piano max cca 17.000 predplatitelov (Bella to nechel komentovat cize v skutocnosti to mohlo byt este menej kedze sa nemal cim chvalit)
Takze jednemu mediu sa kolko ujde mesacne???
Oni davali 30% na ruku mediu, cez ktore si to uzivatel predplatil + nejake shares ostatnym mediam podla straveneho casu.
1.700 priamych x 30% z 3.90 EUR= 1.989 EUR mesacne + nejake shares co moze byt len par eur dokopy.
Povedzme ze maju 2.500 EUR mesacne od piana (co aj tak prehanam). To je teda riadny zisk na noviny.
Ved ja sam tolko spravim na reklamach
|
|
Re: Trocha matematiky
Od reg.: zaeza
|
Pridané:
22.11.2013 13:12
ja mat 17000 emailovych adriez tak urobym taky byznis ze sa z toho tyto ametery nespametaju
|
|
Re: Trocha matematiky
Od: amatery
|
Pridané:
22.11.2013 13:16
ano jasne. doma vsetko v poriadku?
|
|
Re: Trocha matematiky
Od reg.: zaeza
|
Pridané:
22.11.2013 13:21
vsak aki je tu byzniz s emailovimy adresamy? Vydel som ako predavaju z 1 cent jednu!
|
|
Re: Trocha matematiky
Od: rolh
|
Pridané:
22.11.2013 13:23
Rozposli nejaky bullsit na link na nejaku stranku kde mas reklamy a uvidis.
|
|
Re: Trocha matematiky
Od: korektor
|
Pridané:
22.11.2013 14:43
potom si zaplat kurz slovenskej gramatiky. urobYm, amaterY a pod.
|
|
Re: Trocha matematiky
Od: kdutb
|
Pridané:
22.11.2013 13:15
Ved to drbnute Pijano nebolo robene pre dobro novin.
To bolo jedine pre niekolkych darmozracov a parazitov, ktori nevedia a nikdy nevedeli poctivo pracovat, nieco slusne a pouzitelne vymysliet, prezit bez odrbavania a zlodejiny.
Ludia im na to nastastie neskocili a poslali ich do zeravej.
Napriek marazmu v akom sa nachadza spolocnost, som rad, ze ludia este stale nie su az tak hlupi a nenechali sa odrbat niekolkymi parazitickymi hajzlikmi.
|
|
Re: Trocha matematiky
Od: rolh
|
Pridané:
22.11.2013 13:15
A inac slovensky sposob podniakania:
Zaplatte a mi skvalitnime obsah
V skutocnosti to iba znamena ze z vas vytiahneme peniaze za nic, ziadna kvalita, prave naopak, zamykaju uplne bezne clanky a znizuju pocet citatelov.
|
|
Re: Trocha matematiky
Od: 432sdfa
|
Pridané:
23.11.2013 12:38
to iste teraz robia mestsky uradnici pri nasadzovani "parkovacej politiky mesta". Zaplat a potom nieco raz, niekedy v buducnosti. Ze platite teraz je uz jedno. A u nas este aj najvyssi uradnik Ftacnik zadrie "budu to mat zadarmo lebo si zaplatili". Video s tym je na FB mesta. Ludia tomu ale tlieskaju tak to ocividne stadu nevadi.
|
|
Milujem PIANO
Od: krokodil_koko
|
Pridané:
22.11.2013 13:22
Ja milujem PIANO, teraz v akcii mesiac len za 1 cent a da sa aj cez Paypal. Akurat ked pouzivate paypal tak paypal berie z kazdej transakcie 30 centov + nejakych 3.4% takze ak niekto zaplai cent a potom neobnovi tak piano nas vlastne dotuje.
No nekupte to :))
Skoda ze DSL.sk nie je spoplatnene pianom, tu by som hned zaplatil.
|
|
Re: Milujem PIANO
Od reg.: roob_
|
Pridané:
22.11.2013 13:29
to by bolo zbytocne, lebo sem sa chodi viac-menej za diskusie, tak by sa presunuli ludia inam..
|
|
Re: Milujem PIANO
Od reg.: zaeza
|
Pridané:
22.11.2013 13:35
presne ja necitam rovno si ctrl+f jozkooo a bavim sa ako vas vsetkych roby
|
|
Re: Milujem PIANO
Od: jozkooo
|
Pridané:
22.11.2013 14:23
Ty si kár...
|
|
nestranne noviny
Od: Mixer
|
Pridané:
22.11.2013 14:23
Uplne nestranne noviny mozu byt len take, ktore neobsahuju ziadnu inzerciu. Ale tie by nikto kvoli vysokej cene nekupoval. Cena je preto stanovena ako verejne akceptovatelna hranica (ne)zavislosti spravodajstva.
|
|
Slovensko
Od: iserver.sk
|
Pridané:
22.11.2013 15:23
Slovensko je podla mna male na to, aby sa tu mohli uzivit kvalitne noviny. Jedine, co sa im oplati robit su masovky -> bulvar a tlacit tam plno reklamy.
Piano to nevyriesi, lebo poplatky su nizke.
Treba sa naucit dobre anglictinu a je to.
|
|
Re: Slovensko
Od: lxoftn
|
Pridané:
22.11.2013 16:17
Netreba ani anglinu.
Aj na Slovensku a v Cechach najdes niekolko dobrych "jednochlapovych" stranok.
Ci uz www.voltaire.netkosice.sk/index2.html
alebo www.czechfreepress.cz/
a podobne...
|
|
Re: Slovensko
Od: honibrk
|
Pridané:
22.11.2013 17:04
Niet co dodat. V podstate si vysvetlil v par riadkoch celu situaciu na SK a to NIELEN medialnom trhu...
|
|
Že významný vydavateľ,
Od: tfhr
|
Pridané:
22.11.2013 16:10
že významný vydavateľ...
|
|
Keby im to myslelo
Od: rolh
|
Pridané:
22.11.2013 17:05
Keby to pianu myslelo tak spoplatnia nejake porno stranky a nie takych "vyznamnych vydavatelov" kktin ako Hospodarske Noviny
|
|
Re: Keby im to myslelo
Od: vbnm
|
Pridané:
22.11.2013 19:59
najvacsia slovenska online fotogaleriu penisov a vagin strana-smer.sk si podla mna nemoze dovolit byt spoplatnena
|
|
knedla
Od: knedla
|
Pridané:
22.11.2013 17:34
kebyze DSL prejde pod pijano tak urcite zaplatim !! Kazdy den sem kuknem a vravim si ze redakcia to su kkti a hned mi je lepsie ze je niekto vacsi kkt ako ja
|
|
Re: knedla
Od reg.: durpalo
|
Pridané:
22.11.2013 21:19
No vidis, teraz bola zaznamenana tvoja adresa a mas dozivotny BAN na meno aj IP. Bolo ti to treba, srat tigra? ;-)
|
|
Re: knedla
Od: neviem aky nick
|
Pridané:
23.11.2013 13:02
co, ? hovno mi bolo zakazane :D
|
|
Neperspektívne
Od: fero158
|
Pridané:
22.11.2013 17:55
Súčasné všestranné možnosti ľuďom umožňujú nájsť si relevantný nespoplatnený obsah v rámci celej svetovej siete. Ani neznalosť jazyka nie je prekážkou, lebo si preklad s malými korekciami zabezpečia online.
Navia - spoplatnenie diskusie k článkom je skôr cenzorský zásah, ako ekonomická výhoda - naopak - ľudia o tom vedia a tak radšej po prečítaní článku "odchádzajú".
Zníži sa tým počet zobrazení reklám.
|
|
8797979
Od: 79797979
|
Pridané:
22.11.2013 18:46
vsetky mainstreamove media klamu, vysielaju/pisu len to co im majitelia prikazu. Vidim ako riadny nezmysel este im za to platit. Nastastie su na nete ako tak nezavisle spravy, kde sa da dozvediet pravda/realita a ta je vzdialena tomu co mainstream uvadza.
|
|
Re: 8797979
Od reg.: rishqo
|
Pridané:
22.11.2013 20:19
HAHA a teraz sa tí, ktorí stoja za tými stránkami s tzv. "nezávislými správami" rehocú, ako ťa pekne oj...li. Sú to totiž tí istí, ktorí stoja aj za mainstreamom a ten "nezávislý protipól" vytvorili len ako diverznú taktiku na vytvorenie zdania plurality a "odhaľovania skutočnej pravdy". Konšpirácia na ovládanie más nie je ani zďaleka taká jednoduchá a priamočiara, ako si to niektorí myslia...
|
|
Re: 8797979
Od reg.: durpalo
|
Pridané:
22.11.2013 21:30
Vcera som si kupil printovy dennik, kvoli prilohe TV OKO. Nechcem pisat ktory, ten najpraviciarsky na Slovensku. Kua, cele noviny boli o tom, ako maju ludia v sobotu v BB volit akehosi Manku(sory, ak som mu zpotvoril meno) namiesto Kotlebu! Bratislavske noviny SDKU, Most-u, KDH odporucaju volit Smer, lebo Kotleba je neonacista, fasista, a AI sa to nepaci. Beeee, velebnosti, du blejt.......
|
|
Re: 8797979
Od: kua kua
|
Pridané:
22.11.2013 22:36
Last price:$773.85510 BTC
|
|
Re: 8797979
Od reg.: Sheer Mirage
|
Pridané:
22.11.2013 22:41
A chlapcom z tých novín nič nehovorí moratórium?
|
|
5znakov
Od: taki
|
Pridané:
22.11.2013 23:43
to este existuje?
|
|
Login cez nezabezpecene spojenie
Od: M@jo
|
Pridané:
23.11.2013 7:02
Inak zaujimave, ze login maju cez SSL, ale spojenie je nedoveryhodne, lebno www.pianomedia.sk pouziva certifikat vydany pre api.pianomedia.eu.
|
|
Re: Login cez nezabezpecene spojenie
Od: v@jo
|
Pridané:
23.11.2013 9:49
ty si ňáky bezpečnostný
|
|
ETrend
Od: Kalíhom
|
Pridané:
23.11.2013 11:35
Ocenil by som, keby sa vzpamatal aj eTrend. Lebo teraz je tam každá blbosť v Piane.
|
|
piano kvalita
Od: sosoreal
|
Pridané:
25.11.2013 21:23
napr. sme.sk sa ohanalo tym ze bude kvalinejsie clanky zatvarat pod piano. vysledok je taky ze je to rovnaky brak ako neplatene clanky. navyse na cloveka skace rovnake mnozstvo reklamy.
ja nemam problem platit za nieco co je naozaj kvalitne a mam o to zaujem. bohuzial nic take piano neponuka.
|