|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
rakovina
Od: ooo
|
Pridané:
15.11.2013 12:03
Rakovina sa siri dalej
|
|
Re: rakovina
Od reg.: pocitujlasku
|
Pridané:
15.11.2013 12:05
Nikto ta nenuti ho pouzivat.
|
|
Re: rakovina
Od: sdafsdfsdafsdfs
|
Pridané:
15.11.2013 12:06
nikde nenapisal, ze ho pouziva
|
|
Re: rakovina
Od: blue
|
Pridané:
15.11.2013 12:44
Ale statisticky je to pravedpodobne ze ho pouziva.
Ak ma novy mobil tak je to pravdepodobne na 86%.
|
|
Re: rakovina
Od: vedanoano
|
Pridané:
15.11.2013 13:37
iba v pripade, ze ma novy smartfon
|
|
Re: rakovina
Od reg.: raketa
|
Pridané:
15.11.2013 17:04
podiel predanych telefonov s XYZ OS =/= podiel XYZ OS na trhu... BADA žijééé!!! :-)
|
|
Re: rakovina
Od: fuuuuuha
|
Pridané:
15.11.2013 20:31
Leda tak v tvojej lebeni.
|
|
Re: rakovina
Od reg.: raketa
|
Pridané:
16.11.2013 2:53
nahodou, este par mesiacov dozadu bol rebricek kde mala vyse 10 percent podielu na trhu napriklad vo Francuzsku a Rusku... ale aj tak nechapem ludi co sa nachytali na Android a su otrokmi nabijaciek... Bada si ide 5-7 dni jak nic B-)
|
|
Re: rakovina
Od: ryeah
|
Pridané:
16.11.2013 6:02
5-7 si ide jak nic lebo nic poriadne nevie.
|
|
Re: rakovina
Od reg.: raketa
|
Pridané:
16.11.2013 17:46
daky priklad by som rad pocul, co vynimocne dokaze Androshit :D
|
|
Re: rakovina
Od: quix_
|
Pridané:
16.11.2013 22:57
takze zvlada bada tethering?
|
|
Re: rakovina
Od reg.: raketa
|
Pridané:
17.11.2013 4:34
Ano
|
|
Re: rakovina
Od: 654321
|
Pridané:
16.11.2013 10:54
Porovnavas neporovnatelne.
Tvoja Bada ti 5-7 dni, pretoze nepouzivas mobilne data, vies? Skus ich zapnut, este aj s push notifikaciami a budes na tom rovnako, ako vsetky ostatne smartfony, cca 1 den.
Ked na iOS, Androide, WM vypnes data, tiez vydrzia na nabitie tyzden. Akurat naco ti je potom smartphone, ze ano.
|
|
Re: rakovina
Od reg.: raketa
|
Pridané:
16.11.2013 17:45
predstav si, ze nemas pravdu :D a ked uz dakto pise ze nic nevie, zaujimalo by ma, co konkretne nevie? :D
|
|
Re: rakovina
Od: jxjx
|
Pridané:
16.11.2013 18:28
No nevie nic, preto je tam kde je. Alebo inak: co vie?
|
|
Re: rakovina
Od reg.: raketa
|
Pridané:
16.11.2013 20:45
no ale povedz priklad :D vie vsetko co aj mobily s ostatnymi OS...
|
|
Re: rakovina
Od: jxjx
|
Pridané:
16.11.2013 21:59
Nie, nevie. Preto sa pomaly presuva na historicke smetisko operacnych systemov.
Vlastne uz tam je ta korejska lepenka...
|
|
Re: rakovina
Od reg.: raketa
|
Pridané:
17.11.2013 17:38
to je bohuzial z inych dovodov, nie z tych, ze by to bol zly OS... keby za Androidom nestal Google, tak by davno padol a mal mizerny podiel rovnako ako cely Linux nedorobeny, ved v podstate Android je furt v stadiu BETA verzie heh
|
|
Re: rakovina
Od: jxjx
|
Pridané:
17.11.2013 21:29
Co - jaka beta verzia?! Normalne sa da volat, pisat, instalovat, uz len vylepsuju a pridavaju kvalitnejsie reklamne a.spionazne nastroje.
|
|
Re: rakovina
Od: ooo
|
Pridané:
15.11.2013 14:10
Mam symbian, hadanka vyriesena :)
|
|
Re: rakovina
Od: ooo
|
Pridané:
15.11.2013 14:33
Na co ma miniskujete, len zavidite, ze ja mam skutocny OS, zatial co vy prerobeny OS z fotakov vybudovany na uspechu inej firme. Reklamosystem neni skustocny system, len vykreslovatko aplikacii, ktore aj tak robia len dva veci. Laguju a zbieraju data. Ako cely reklamosystem.
|
|
Re: rakovina
Od: symbian
|
Pridané:
15.11.2013 14:55
Dal som ti minus, lebo mam tiez tento "skutocny OS" symbian a to je jeden zufaly system, ktory priebezne laguje a mrzne, aplikacie z neznamych dovodov obcas spadnu. Takze si s tym "vykreslovatkom aplikacii" nema co vycitat.
|
|
Re: rakovina
Od: kurzy incestovania
|
Pridané:
15.11.2013 16:18
Asi si mal jeden model zo Symbianom, tipujem na nejaku 6120C za korunu z Orangeu na super pausal a teraz sa tu ides hrat experta.
Ak si skutocny expert, vygoogli si este aspon 10 modelov so Symbianom a povedz ze si ich vsetky mal a rovnako boli na picu.
|
|
Re: rakovina
Od: Fanatixx
|
Pridané:
15.11.2013 17:43
A čo ďalej s tým tvojim "skutočným OS"? Budeš ho používať ako mp3 prehrávač alebo ako navigáciu po starých cestách, prípadne na hranie solitéru? Ak máš okolo 90 rokov, tak potom prepáč, to už všetko novšie ti bude zbytočné.
|
|
Re: rakovina
Od: johnytom
|
Pridané:
15.11.2013 17:55
je dobry na vsetko, okrem hier :)
|
|
Re: rakovina
Od: kurzy incestovania
|
Pridané:
15.11.2013 18:06
Hej ty pometenec, ja som neni on. Skludni hormon.
|
|
Re: rakovina
Od: c3p0 licked.my.dick
|
Pridané:
15.11.2013 18:16
Co to tu plodis je silno zabavne, ba priam neuveritelne, somar. Symbian uz skapal, ale pamatam si ako som na nom mailoval, chatoval (fb, icq...), navigoval dokonca aj na 3D mapach, wifi hotspotoval, tocil kvalitne mp4 video... Niektore mali aj usb-otg a softu bolo popici dost, aj kvalitneho. A najlepsie je, ze to vsetko som robilv dobe, ked ty si si zhanal custom rom na svoj droid v1.6... Netrep uz picoviny pls, na tych co sa vyznaju musis posobit ako .. ..
|
|
Re: rakovina
Od: ...
|
Pridané:
16.11.2013 14:42
a ty čo robíš so svojim skutočným OS? Ja so Symbianom zvládnem všetko čo potrebujem a v čase keď bol top a zaujímal som sa o to, tak na čínskych stránkach boli aplikácie čo vedeli všetko. Keby mal ten telefón dieru tak napíšu appku na fajčenie ccn. Ale to už je nejaký ten piatok dozadu keď som si generoval certifikáty a podpisoval cracknuté appky aby mi išli nainštalovať :) A narozdiel od iOS alebo androidu som ešte nemal problém s budíkom alebo zmenou času ;)
|
|
Re: rakovina
Od: symbian
|
Pridané:
15.11.2013 18:07
Mam C5-03 a kupovat som ho nekupoval, ale je to strasny system. Ak niekto nadava na zalagovany android na nejakej sunke, tak nech si vyskusa symbian na C5-03 a bude rad za ten android.:))
|
|
Re: rakovina
Od: symbianfanboy
|
Pridané:
16.11.2013 0:51
Mal som E52, co bol na svoju dobu slusny stroj, ale potvrdzujem, ze Symbian je skutocne odpad. Okrem neskutocnej pomalosti ma ten OS totalne nekonzistentne ovladanie a debilne menu so zbytocnymi x urovnami.
Android sice tiez hlavne v starsich verziach vyzeral akoby ho navrhovali programatori, nie UX dizajneri, ale oproti symbianu je to nebe a dudy.
|
|
Re: rakovina
Od: 654321
|
Pridané:
16.11.2013 10:57
Neviem preco ho minuskujete, ma uplnu pravdu. Som byvaly majitel E50 a Symbian bol fakt za trest.
Zle UI, nelogicke rozdelenie menu (ked bolo treba nieco nastavit, bolo treba prehladat vsetky). Vzdy som mal nazor, ze ten, co to navrhoval to robil za cielom tyrania pouzivatelov.
Ale ano, animacie nesekali, lebo ziadne neboli. Zato cakania, kym telefon zareaguje na stlacenie fyzickeho tlacidla, tych bolo habadej.
|
|
Re: rakovina
Od: Vždy Z úsmevom!
|
Pridané:
17.11.2013 16:23
E50 je prastare hovno. N-kove (multimedialna rada) Nokie boli fakt jeby, E-ckove (biznis rada) boli take hracicky bez kopy softveru ktory bol standardne napr. v N-kach.
|
|
Re: rakovina
Od: ...
|
Pridané:
16.11.2013 15:22
no mám E52 tak možno pomôžem ;) Neviem ako myslíš nekonzistentné ovládanie ale menu má toľko úrovni koľko chceš. Ikonky sa dajú prehadzovať, dajú sa vytvoriť nové priečinky, proste menu je ako na PC - priečinky s odkazmi na programy. Ako si to ty usporiadaš (v jednom priečinku všetky programy alebo v každom priečinku 2-3 programy) je len na tebe. Ja mám väčšinu app na 2. úrovni v menu (napr. Pracovňa -> QuickOffice), pár na 3. úrovni. Čo sa týka iného komentu že animácie neexistujú, no keď si ich nezapneš tak neexistujú, ale Symbian má animované efekty pri prechádzaní v menu (ale treba to zapať). Ale koľko ľudí toľko chutí, niekomu sa páči jedno inému druhé...
|
|
Re: rakovina
Od: Army
|
Pridané:
18.11.2013 9:39
mal som N73 a vtedy stačila, Symbian som považoval som skvelý, aj na hry ako Asphalt tuším 4ka, a nejakí vojnová od Gameloft, no nemala WiFi
|
|
Re: rakovina
Od: kancel
|
Pridané:
18.11.2013 18:59
wifi, kancel, PDA, tá istá pesnička..
|
|
Re: rakovina
Od: Láka
|
Pridané:
17.11.2013 6:55
Pojeb si mater
|
|
Re: rakovina
Od: LickMy UniversalSerialBus stick
|
Pridané:
17.11.2013 16:20
Ale no tak klídek pičo, takto hnusne a hneď z rána, hanbi sa v rohu!
|
|
Re: rakovina
Od: fsfsfs
|
Pridané:
15.11.2013 12:28
Ale nie tak rychlo, stale ma len 3,6%.
|
|
Re: rakovina
Od: djdjjd
|
Pridané:
15.11.2013 16:38
wooow, humorista :) skoda ze uroven humornosti nepresiahla jozka so zakladky
|
|
Re: rakovina
Od: fsfsfs
|
Pridané:
15.11.2013 18:48
Na tvoju "uroven humornosti" naozaj nemam. Hlavne ked ten "jozko so zakladky" bude zrejme tvoj aktualny spoluziak.
|
|
Re: rakovina
Od: djukič
|
Pridané:
16.11.2013 18:33
Ty si velmi zabavny chlapček.
|
|
slslsksk
Od: lolo1
|
Pridané:
15.11.2013 12:08
posielam kvety :)
|
|
Re: slslsksk
Od: vccsdgf
|
Pridané:
15.11.2013 12:33
radej posli jadra
|
|
...pošli...
Od: Radšej...
|
Pridané:
15.11.2013 13:43
Ňadrá.
|
|
ako je možné
Od: sadsad
|
Pridané:
15.11.2013 12:59
že ten najdokonalejší systém na svet iOS má tak málo, ked prišiel na trh skôr a je tak extremne dokonalý?
|
|
Re: ako je možné
Od: Android
|
Pridané:
15.11.2013 13:03
iOS nikde nemal ciel byt najpouzivanejsim OS
|
|
Re: ako je možné
Od: otap
|
Pridané:
15.11.2013 15:01
Mission Accomplished, samozrejme v dobrom...
|
|
Re: ako je možné
Od: trueFucker
|
Pridané:
15.11.2013 16:06
prehovoril manager z jablcka
|
|
Re: ako je možné
Od: 5eter
|
Pridané:
16.11.2013 9:51
Mal.
|
|
Re: ako je možné
Od: vkr
|
Pridané:
16.11.2013 11:10
toto je fakt alibizmus :D
|
|
Re: ako je možné
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
16.11.2013 18:20
Keby bol najpoužívanejším OS, tvrdil by si pravý opak.
|
|
Re: ako je možné
Od: Koloman O.
|
Pridané:
15.11.2013 18:12
Keby si pozival ten prerasteny jebak co mas na krku, tak to mozno pochopis. Ale takto si len dalsi tupy hejter, ktory ani nevie pisat.
|
|
Re: ako je možné
Od: kokotman Ou
|
Pridané:
15.11.2013 18:30
Ked nevie pisat, ako je mozne ze na neho reagujes? Telepatia alebo astralna projekcia?
|
|
Re: ako je možné
Od: Koloman O.
|
Pridané:
15.11.2013 20:15
Pretoze som sikovny a desifroval som to. Vy android ovecky pekne drzite spolu a bekate tie vase radoby vtipne komentare do kazdej jednej diskusie a myslite si, ze ste velki, vtipni kingovia. Pritom ste banda trapnych posukov omielajuca to iste dokola. Chcel by som vidiet ako vyzerate v reale :D Skaredi, vyjebakovani a nepobozkani ajtickari, honiaci si nad svojim rootnutym Samsung calex okopirovanym mobilom z plastu. A uz na vas odmietam reagovat :D (radsej)
|
|
Re: ako je možné
Od: kokotman Ou
|
Pridané:
15.11.2013 20:37
Zaujimavy prispevok, kedze ja android moc nemusim a obcas si na neho v diskusiach popicujem,.ale to nic.
Vyvstava otazka drahy koloman: ako moze niekto pozivat ten prerasteny jebak co ma krku, ked usta su prave na tom prerastenom jebaku? Vysvetli viac do hlbky pls.
|
|
Re: ako je možné
Od: ...
|
Pridané:
16.11.2013 12:51
vidis, ze nemoze. Ten hnis uz natlacil do prispevku
|
|
Re: 180 stupnov
Od reg.: zaeza
|
Pridané:
15.11.2013 13:06
No ked je opensource tak kazdy vyrobca si ho forkne a mame do 10000 distribucii co nedokazu nic poriadne. System pada je nevyladeny otras pouzivat. Uzivatelnost ZERO.Taky software ani zadarmo.
Musite si uvedomit ze iphone predava IOS na JEDNOM JEDINOM TELEFONE cize je jasne predajnost je 30%. Musite si uvedomit ze jazdy treti predany telefon je IPHONE? Gde sa grabe NEXUS GALAXY a im podobne forky nepouzitelnosti ktore obsahuju snad najhorsie napisany operacny system v historii.
|
|
Re: 180 stupnov
Od: jude
|
Pridané:
15.11.2013 13:23
takto - android je ako taky bohovo dobry system - problem su jeho nadstavby. Vacsina z nich je podla XDA poriadne odflaknutych - a korunu vsetkych odflaknutych dostal prave Samsung! Potom sa netreba cudovat, ked sa aj narychlejsi Samsung sprava ako nejaky semetny lowend za pat a pol centa z Lidla :)
|
|
Re: 180 stupnov
Od: Mr. Notgreen Dildo
|
Pridané:
15.11.2013 16:17
Ale co este nepovies lollo, fanboy kecy, objektivita a prax ta obisla rovnako ako aj inteligencia. Vsak si bol na dovolenke ked sa rozum rozdaval?
"Podla "XDA" ROM kuchtikov" hehehe, kopa soplakov co si tunia svoje sracky lebo sa nevedia zmierit ze vlastnia kopu zelenych sraciek, ktore im seru reklamu rovno do huby a zasieraju filesystem dalsimi zasrackovanymi srackami.
|
|
Re: 180 stupnov
Od reg.: gasposk
|
Pridané:
15.11.2013 13:25
skusal si niekedy windows? ty najhorsie napisany OS ...:D
|
|
Re: 180 stupnov
Od reg.: zaeza
|
Pridané:
15.11.2013 13:30
ano ergonomicky graficky super ovela lepsie. Uplne dokonala sychronizacia odozva a pouzivatelnost. Absolutne neseka plynule a hlavne aplikacie su otestovate neobsahuju backdoory ako polovica google marketplace. Hned po IOS najlepsi OS na trhu v sucastnosti
|
|
Re: 180 stupnov
Od: kssj
|
Pridané:
15.11.2013 14:39
Aplikacie nemusia obsahovat backdoor-y, ked ich obsahuje samotny OS.
|
|
Re: 180 stupnov
Od: kolacik
|
Pridané:
15.11.2013 19:29
To je tak smiesne ked uzivatelia toho reklamneho spyware zabugovaneho handroshit pseudosystemu idu cosi tocit o backdooroch alebo stabilite windowsu... a realita je taka ze ci uz co sa tyka ochrany sukromia alebo spolahlivosti moze ten malware handroshit len ticho zavidiet aj tomu inak dost srackovemu windowsu (v porovnani s iOS ci Mac OS X)
Socky vsetkych krajin spojte sa a nedajte si svoje reklamne spyware atrapy operacnych systemov :D
|
|
Re: 180 stupnov
Od: kssj
|
Pridané:
16.11.2013 7:30
Asi kazdy OS z tej trojky (Droid, iOS, WP) ma zabudovanu plnu rit backdoor-ov. Lenze pri Androide mam aspon ako-tak na vyber: CyanogenMod + nemam nainstalovane Google apps a asi polovicu dalsich systemovych apps. Tj. hlavne sledovatka su prec. Ty sa citis bezpecne na svojom iOS alebo WP? Myslis, ze tam mas sukromie?
Ja aj tak len cakam, kym sa budu predavat telefony s FirefoxOS. Cisty, nezareklamovany a nezabackdoorovany open-source OS. A mozno sa na to vyseriem a kupim si dumbphone.
|
|
Re: 180 stupnov
Od: 654321
|
Pridané:
16.11.2013 11:04
Co si miestni experti neuvedomuju, ze nezalezi na OS, ked chces naburat telefon.
Ono na telefone je dalsi procesor, ktory ma na starosti baseband ("radio"). Bezi na nom proprietarny OS od vyrobcu SoC (teda momentalne najpopularnejsi od Qualcommu) a ten, aby dokazal efektivne komunikovat s aplikacnym procesorom, pouziva s nim zdielanu pamat.
Tento procesor samozrejme bootuje ako prvy a az on zapina aplikacny procesor, na ktorom bezi pouzivatelsky OS.
Takze kazdy, kto ma aspon dve funkcne bunky v hlave, okamzite pochopil, ze ziadny OS nic nezmoze, ked mu niekto iny prepisuje RAM. Takto boli napriklad jailbreaknute niektore verzie iOS a iOS s tym nic nespravi. Musi sa fixnut baseband firmware.
No a kedze radio firmware je proprietarny, nikto od neho nema zdrojaky, UMTS a LTE su neskutocne komplexne protokoly... takze v blizkej buducnosti bude zlatou banou ovladnutie telefonov OTA.
A ked si niekto mysli, ze jeho Windows Phone ho pred tym ochrani, tak je mierne povedane strasne naivny.
|
|
Re: 180 stupnov
Od: abcdef1
|
Pridané:
16.11.2013 18:27
Pekne citanie, len ti nejak uniklo ze sa nebavime o prelomitelnosti mobilov a ziskanim kontroly...
|
|
Re: 180 stupnov
Od: XMen
|
Pridané:
15.11.2013 21:29
Ked tak citam tieto vase prispevky ako vam strasne laguje fon a je strasne pomaly, tak sa mi zda, ze moj android nieje android. Mam dva a pol roka stary fon co ani ked som ho kupoval nebol zrovna top fon a ziadne strasne lagovanie nepozorujem a to mam aplikacie na snad najpomalsej sd karte, ktoru som dostal zadara pribalenu. Tiez vela ludi z mojho okolia ma android a nikto sa nestazuje. Zaujimave je ze kedze je to strasne zly system tak si ho kupuje tak vela ludi. Zacinam si mysliet, ze tu prispievaju stale ty isty ludia, ktory stoj co stoj musia ociernit konkurencny drtivo najpredavanejsi system.
|
|
Re: 180 stupnov
Od: vkr
|
Pridané:
16.11.2013 11:22
ja mam rovnaky pocit, mam samsung s7562, nic moc, stal cca 170e.
Funguje normalne, jedina uprava bola ze som si ho rootol a odinstaloval aplikacie ktore nepouzivam, tomuto nerozumiem preco majitel zariadenia nema standardne moznost odistalovat nepotrebne aplikacie
|
|
Re: 180 stupnov
Od: ja.
|
Pridané:
16.11.2013 13:03
Od 4.0 je moznost vypnut predinstalovane aplikacie, takze nemusel si kvoli tomu rootovat.
Preco ich nemozes odinstalovat - preto, ze system bezi z read-only partition a keby sa nieco stalo, tak urobis reset do factory settings a mas ho v rovnakom stave, ako ked si ho kupil. Telefony nemaju recovery partition, takze je to riesene tak, ze /system je read-only, vsetky nastavenia, udaje a doinstalovane aplikacie su v /data, resp. /sdcard a ked pouzivatel nieco zvrze, tak sa vymaze /data a /sdcard a je vymalovano.
Pokial by bolo mozne menit subory v /system (ine, ako update systemu), tak tu mame kopec expertov, ktori nieco poseru, budu otravovat predajcov/vyrobcov a samozrejme nadavat na system, ktory pokazili (pre inspiraciu, pozri vsetkych ladicov, ktori killuju tasky, optimalizuju a pod. a potom nadavaju na lagovanie).
|
|
Re: 180 stupnov
Od: johannesa
|
Pridané:
16.11.2013 18:39
Vsak ale android je linux-like, takze by malo ist urobit vsetko a bez potreby restartovania. Ci nie?
|
|
Re: 180 stupnov
Od: vkr
|
Pridané:
17.11.2013 1:29
s predosleho prispevku som si uvedomil, ze telefon nie je pc, ani zo starej nokie si si nevedel len tak nieco odinstalovat
|
|
Re: 180 stupnov
Od: ja.
|
Pridané:
18.11.2013 12:26
A to sa ako vztahuje k tomu, co som napisal?
Ano, da sa urobit vsetko, pokial mas na to prava. Aby si remountol /system read-write, potrebujes na to tiez prava, teda roota. Bezne pouzivatelia nemaju roota, pretoze je to vypnute.
Pokial ho nejako ziskaju, tak ano, mozu menit aj /system. Bez restartu. Problem je, ze ked nieco doseru, tak to do povodneho stavu daju dost tazko. Vtedy treba original image systemu od vyrobcu a ti to bezne neposkytuju na stiahnutie (okrem Googlu pre Nexusy).
|
|
rakovina, metastázy, tumor, malígny nádor
Od: Onkológ
|
Pridané:
15.11.2013 14:02
Android je ukradnuty produkt, staci sa pozriet ako vyzeral Android pred iPhonom, tlacitkovy telefon podobny BlackBerry, po predstaveni iPhonu ich osvietilo a vykradli to na com Apple roky pracoval, Jobs zuril, lebo nechcel aby sa zopakovala situacia ako v pripade PC, kde Apple priniesie revoluciu a ina firma to bez namahy skopiruje a svojou politikou ziska dominantny podiel na trhu. To bol aj dovod preco Jobs zomrel - nespracovane emocie ktore maju znacny vplyv na tvorbu rakovinovych buniek.
|
|
Re: rakovina, metastázy, tumor, malígny nádor
Od: kokot_do_huby
|
Pridané:
15.11.2013 14:15
to myslis tak ako ukradol Jobs GUI od Xeroxu? Karma je ale svina!
|
|
Re: rakovina, metastázy, tumor, malígny nádor
Od: ooo
|
Pridané:
15.11.2013 14:30
Myslis to GUI, za ktore zaplatil a zobral zamestnancov zo Xeroxu, ktory to vyvijali do applu?
|
|
Re: rakovina, metastázy, tumor, malígny nádor
Od: kokot_do_huby
|
Pridané:
15.11.2013 15:05
Ziadne GUI si nelicencoval a vobec nad nim ani neuvazoval, pokial neprisiel do labakov Xeroxu na pozvanie priatela. Na druhy den s Wozniakom zacali makat na vlastnom, ktory bol presnou kopiou Xeroxu. Deal with it. Vo filme to bolo mozno inak, kto vie.
|
|
Re: rakovina, metastázy, tumor, malígny nádor
Od: 6545646
|
Pridané:
15.11.2013 16:11
nie, mymslel to gui ktore ukradli.
|
|
Re: rakovina, metastázy, tumor, malígny nádor
Od: ttttr
|
Pridané:
18.11.2013 16:16
tak o to vies asi len ty. napis viac
|
|
Re: rakovina, metastázy, tumor, malígny nádor
Od: Primitiv_killer
|
Pridané:
16.11.2013 0:02
toto je argument ty jebko...hlavne ze ste mu dali minuska ale nejake vysvetlenie alebo argument nemate...sak jasne ze s tym korejskym mozockom sa neda nic poriadne vyprodukovat...
|
|
Re: rakovina, metastázy, tumor, malígny nádor
Od: martincc
|
Pridané:
15.11.2013 14:17
ja som myslel ze jobs zomrel preto ze bol upir a apple zlo
|
|
Re: rakovina, metastázy, tumor, malígny nádor
Od: b2un0
|
Pridané:
16.11.2013 1:24
S kopirovanim iPhonu je to pravda (pozrite si ako vyzeral prvy prototyp android phonu). Nikto okrem Apple nemal gule riskovat a kompletne zmenit koncept ovladania a rozhrania fonu.
|
|
Re: rakovina, metastázy, tumor, malígny nádor
Od: 654321
|
Pridané:
16.11.2013 11:15
Prvych prototypov Androidu bolo niekolko, akurat ti, ktori si silou mocou chcu dokazat, ze Android kopiruje iOS, vyberaju z neho jeden a to ten, ktory sa podoba na BB.
Uz prvy dostupny SDK podporoval dotyk a to bolo daleko predtym, nez bol predstaveny ten slavny BB-inspirovany prototyp.
Casto sa prihodne zabuda, ze na Androide sa robilo od niekolko rokov. Tak, ako by sa Apple nestihlo inspirovat LG Prada, nestihol by sa ani Google inspirovat iPhonom.
Ked si prekrucate minulost, klamete akurat sami seba.
|
|
Re: rakovina, metastázy, tumor, malígny nádor
Od: b2un0
|
Pridané:
18.11.2013 23:18
Ok, mali aj dotykovy prototyp - http://www.osnews.com/story/25264
Ale aj na nom dotykove ovladanie hralo druhe husle. Prostredie bolo robene pre tlacidlove ovladanie.
|
|
Re: rakovina, metastázy, tumor, malígny nádor
Od: ja.
|
Pridané:
19.11.2013 11:01
Dotykove ovladanie vobec nehralo druhe husle. Mal som kedysi HTC Dream, ktory mal aj dotykove ovladanie, aj trackpad. Boli uplne rovnocenne. (HTC Dream bol po hw stranke miernym upgradom HTC TyTN, na ktorom bezal WM).
Az ked bol na svete Android 2.x, zacali trackpady miznut a boli uz len dotykove telefony.
|
|
Androriť
Od: Get Fucky
|
Pridané:
15.11.2013 16:12
takze lagdroid oprcany sa siri, uz ho mam na tablete aj smartiku (4+) a vacsiu zalagovanu padajucu kokotinu som jakziv nevlastnil.
prave vcera som si znova kvalitne popicoval ked na 1GHz procaku trvalo po odblokovani spustenie fotaku tak dlho, ze som uvazoval ze prejdem 10km domov pre kompakt (ten nema android), stihol by som aj kavu.
|
|
Re: Androriť
Od reg.: pocitujlasku
|
Pridané:
15.11.2013 16:25
Nikdy nepochopim, preco si kupujes veci, ktore su podla teba k..ina? Ved v kazdom obchode si mozes osahat pred kupou, ale to je u teba podobny pripad, ako ked kazdy nadava na Fica, a stale ma 40%. Ty nadavas na android a tipnem si, ze kupis dalsiu vec s nim.
|
|
Re: Androriť
Od: Get Fucky
|
Pridané:
15.11.2013 16:36
Nechapes toho zjavne viac.
Predtym ako som si kupil tablet s androidom, nevedel som aka to bude kokotina, recenzia ti to urcite dostatocne neopise, maximalne zopar nejakych nedostatkov. Ani sa nedivim ked vacsinu pisu investigativci z radov ZS skolakov, stolarov, kucharov a hlavne nadrzanych androidakov. Tak som kupil, a picoval. Zastavam nazor ze ked chcem nieco kritizovat, musim to spoznat velmi dobre, nielen podla narychlo zbuchaneho 100 riadkoveho clanku od jozka.
Osahanie pred kupou sem neplet. Jedine zeby som sa dohodol s predajcom nech ma na tyzden neha v obchode, budem si instalovat aplikacie, prejdem roznymi stavmi tabletu.
A vidis, picoval som a kupil som smart s androidom. Len preto ze uz mam WP, blackberry nechcem, a kazdy kvaka ako je najnovsi android aj s updatmi svizny a nelagujuci... Prachy mam, tak co? Sviznost a stabilita oproti WP vyrazne nizsia a pouzivam ich na rovnake ucely (je toho viac nez FB a email).
|
|
Re: Androriť
Od: aaaaaaaaaaa
|
Pridané:
15.11.2013 16:59
chlape, ty si prototyp idealneho zakaznika. zozeries vsetko aj s navijakom a ked sa zbadas, nadavas ludom kolo seba a po case si zasa kupis daku blbost. :-)
prachy mas, tak co? nemas problem. :-)))
|
|
Re: Androriť
Od: Get Fucky
|
Pridané:
15.11.2013 17:53
Nikomu nenadavam, ale ak niekto tvrdi ze android je stabilny, rychly... stavaju sa mi chlpky na vajkach. Alebo inak, ked niekto permanentne zajebava ze android potrebuje cool hw ako S4 a potom pojde ok, pekne ma svojou primitivitou stve. Hovienka sa chvalia aky ma android podiel... lenze v tomto je zahrnuta aj kopa midendow, lowendov...a tych je najviac, bohuzial na nich ide android najkokotnejsie. Takze android je pomaly.
|
|
Re: Androriť
Od reg.: pocitujlasku
|
Pridané:
15.11.2013 18:11
ja mam stary HTC wildfire S 2.3.5 android a nepamatam sa, kedy mi naposledy zamrzol, alebo som ho musel resetovat. A nemam pocit ze je pomaly. Oproti takej xperii, pri ktorej som po kazdom kliknuti par sekund musel cakat, priapadne aj minut - nastavenie emailu. Vtedy som pochopil, tie staznosti na android, ze je pomaly. Lebo tu xperiu som mal chut smarit do steny. - Nebol moj, len som mal na nom nastavit emaily.
|
|
Re: Androriť
Od: Get Fucky
|
Pridané:
15.11.2013 18:18
Jaky som ti ja 'moj', si buzna alebo co?
|
|
Re: Androriť
Od: fsfsfs
|
Pridané:
15.11.2013 19:19
Dobre si sa strapnil.
Ako inak mal napisat, ze ten mobil nebol jeho?:))))
|
|
Re: Androriť
Od: Get Fucky
|
Pridané:
15.11.2013 20:48
Kurva a fakt, zle som to precital ako 'neboj moj'. To ten jebly font v standardnom prehliadaci zato moze. Ospravedlnujem sa.
|
|
Re: Androriť
Od reg.: pocitujlasku
|
Pridané:
15.11.2013 19:58
problem s pochopenim jednoduchej vety? Napisem teda inak: Tu Xperiu som nevlastnil, bola mi len zapozicana na ucel nastavenia emailoveho konta v telefone. Nasledne bol vrateny majitelovi.
|
|
Re: Androriť
Od: XMen
|
Pridané:
15.11.2013 21:41
Ale to je jedno ze ti to funguje. Neociernujes ho tak sem nepatris. Musis pisat ako ti laguje ako je pomaly ako ti ten strasny smejd handroid stale pada a nechapes preco si si ho kupil a jedine m$ ta moze zachranit takze si musis ist kupit lumiu aby si mal bleskove reakcie, nadherne a ciste gui a super cool stabilny system.
|
|
Re: Androriť
Od: loleklol
|
Pridané:
16.11.2013 14:32
Akoze nemam nic proti androidu, sam ho pouzivam, a som s nim spokojny, a uz kto si hovori, nech si hovori co chce..
Nemam problem s lagmy ani s nicim inym..
Ale co sa tyka WF S - to bud mas nieco ine v tomto kabate alebo nechapem, lebo to je prototyp spomaleneho, mrznuceho telefeonu, s malou ramkou a neskutocne malou internou pamatou kde ti fakt nic nevojde...
|
|
Re: Androriť
Od: kokotkos
|
Pridané:
16.11.2013 18:43
Fakt nic nevojde? Co si mal konkretne na myske?
|
|
Re: Androriť
Od reg.: pocitujlasku
|
Pridané:
17.11.2013 22:08
ano, pamat je katastrofa, ale ja fb, yt mapy nepouzivam, tak som vyhodil vsetky aktualizacie. A mam tam par programov, ktore mam na karte. Ale co sa tyka reakcii, tak je uplne v pohode. A urcite to nie je prezleceny, je to z Orange za euro, ci kolko vtedy stal :)
|
|
Re: Androriť
Od: chuj
|
Pridané:
17.11.2013 11:27
no ja mam teraz tiez net htc wildfire s ale je to strasna bieda. Dokial si nemal nejaky high end s2/s3/note/note2/rozne htc tak je mozno skvely ale pre mna ked som sa len k nemu vratil je to strasne utrpenie ... STRASNE je pomaly :) dokonca aj fb seka ako sialene
|
|
Re: Androriť
Od reg.: roob_
|
Pridané:
16.11.2013 20:20
android je rychly a stabilny, kludne nech sa ti postavia chlpy aj na hrudi nie len na vajciach. Sony xperia SP.
|
|
. . . . .
Od: sheddow
|
Pridané:
15.11.2013 18:10
v skratke.. či je to originál android upravený výrobcom telefónu alebo nejaký ten upravený od cyanogen s custom ROM. Obidva sú vylagované a aplikácie mi padali na oboch a to som toho poskúšal viac. Potom som si jedného pekného dňa kúpil lumiu a bol som očarený. Povedal by som, že android je dnes čo sa stability týka asi na úrovni windows 98. Kým to nebude aspoň XP tak sa k tomu systéme nemienim vrátiť. Myslím, že pre tých čo nechcu davať za telefón 700€ je tu zlatá stredná cesta a to je windows phone. Fajn systém, ktorý (ak nie si dieťa) musí človeku dostačovať a ide parádne aj na 100€ telefónoch..
|
|
Re: . . . . .
Od: Get Fucky
|
Pridané:
15.11.2013 18:19
Uplne s tebou suhlasim, palec hore! Len tych prdiacich apps neni tolko :(
|
|
Re: . . . . .
Od: cikular
|
Pridané:
15.11.2013 19:48
Dobre padne vediet ze sem chodia aj normalni rozumni ludia a nielen deti, opensource sektari a socky
|
|
Re: . . . . .
Od: kinder garden cop
|
Pridané:
15.11.2013 21:18
Ved komu sa chce davat 800e za telefon kupi si lumiu, vravim sama socka to tu je
|
|
Re: . . . . .
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
16.11.2013 18:39
Ja som tiež prešiel z Androidu a WP. A tiež som bol unesený, aký je rýchly. A teraz, po mesiaci, si mlátim hlavu o stenu aký som ja k*k*t, že som to urobil. Ako je ten systém jednoduchý, taký je aj sprostý. Jeden príklad za všetky: TRI roky po vydaní dostane KONEČNE notifikačné centrum. Hurá, radujme sa, Microsoft sa prebral!
|
|
Socialne slabsi
Od: kinder garden cop
|
Pridané:
15.11.2013 18:42
86% = socialne slabsi jedinci, my majetnejsi mame iOS
hahaha pojebte ma :D
DOES HE HAVE CEREBRAL PALSY?
|
|
Re: Socialne slabsi
Od: socialne jeblejsi
|
Pridané:
15.11.2013 19:10
Si proste kaaapo a nezavidim ti tu herku pre primitivov, ktora vie lepsie nez ty co chces urobit, naviac som za telefony uz vyhodil spolu nez 8000€, for fun, ale nikdy ma nenapadlo kupit iphone, s bumperom a nestandardmi na kazdom rohu, dufam ze ani nenapadne.
Dr. Ecstassy sagt: da sind alle die leute die wollen deine freunde sein.
|
|
Re: Socialne slabsi
Od: kretonko
|
Pridané:
15.11.2013 19:46
pomylil si si eura s korunami :D
|
|
Re: Socialne slabsi
Od: socialne jeblejsi
|
Pridané:
15.11.2013 20:45
Nie, nepomylil. Hruby odhad za necelych 10 rokov; 3-6 mobilov do roka... podla nalady.
|
|
Re: Socialne slabsi
Od: kolotocar
|
Pridané:
15.11.2013 21:16
ty si funny guy :D
|
|
Re: Socialne slabsi
Od: fsfsfs
|
Pridané:
15.11.2013 21:46
No a co. Niekto prechlasce, prehuli alebo preebe v bordeli. Henten si kupuje mobile.:)))
|
|
Re: Socialne slabsi
Od: socialne jeblejsi
|
Pridané:
16.11.2013 2:08
+ obcas aj to hulenie a chlast
|
|
Re: Socialne slabsi
Od: Primitiv_killer
|
Pridané:
16.11.2013 0:18
Ty budes ten typicky sedlak co stale kseftuje s telefonmi/autami a mysli si jaky je pan ked kupi telefon/auto z bazosu a za 2 mesiace ho preda za taku istu sumu...potom to treba povedat vsetkym v senku ze jaky si kseftar vymakany a keby potrebovali nieco zohnat tak vedia na koho sa obratit...zbuchnes nejaku dedinsku kundu a budes byvat u "svokrovcov" kde si prerobite ich podkrovie...ozenis sa, zena ti stlstne, zacnes pit a balit mlade zabky...zena ta vyhodi a ty ju budes chodit prosit nech ta zobere naspat...ked odmietne tak budes vykrikovat na celu ulicu ze je kurva a uz ju nechces vidiet...
|
|
Re: Socialne slabsi
Od: prdlajs
|
Pridané:
16.11.2013 12:14
Nadherny priklad typickej slovenskej zavisti a toho, ako vsetci ostatni vedia s istotou o cloveku viac, ako on sam.
|
|
Re: Socialne slabsi
Od: vkr
|
Pridané:
16.11.2013 12:47
to nie je slovenska zavist, ale slovenska realita
este zabudol ze v aute z bazosu ma kradnuty subwoofer a deravy vyfuk a mysli si ze aku sportovu karu ma, na celu dedinu pocut ked on ide
|
|
Re: Socialne slabsi
Od: socialne jeblejsi
|
Pridané:
16.11.2013 15:18
A este ten expert zabudol ze kseftujem s hodinkami, predavam deckam praskovy cukor namiesto pika a som kotlebov brat.
Vzdy ma pobavia taketo nazory na svet od asocialnych jebakov spoza monitoru.
|
|
Re: Socialne slabsi
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
16.11.2013 18:43
Sebakritika je úctyhodná vlastnosť.
|
|
Re: Socialne slabsi
Od: socialne jeblejsi
|
Pridané:
17.11.2013 13:47
Moralizovanie je skurvena vlastnost.
|
|
Re: Socialne slabsi
Od: loleklol
|
Pridané:
16.11.2013 14:34
Niet nad vlastnu skusenost, vsak?
|
|
Re: Socialne slabsi
Od: socialne jeblejsi
|
Pridané:
16.11.2013 15:11
Si uplne mimo, ba co viac, by som povedal ze si neni uplne v poriadku. Hovoris z vlastnej skusenosti?
|
|
Ujasnime si pojmy!
Od: Expertko
|
Pridané:
15.11.2013 19:25
82% smartphonov? Ujasnime si pojmy. Skor je to max. 20% "smartphonov" (s prizmurenym oboch oci) a 62% handroshitnych hraciek/sraciek. Rozlisujeme medzi smartphonom a niecim co je oznacovane ako smartphone, a pritom to je kopa crepov pre deti, socky a masochistov. To je z uhla pohladu cez HW. Handroshit je zo svojej postaty extremny kompromis mixu toho najhorsieho z mozneho najhorsieho - deravy javashit kompilovany ako pred opicami a beziaci virtualne, k tomu prespikovany "speh" funkcionalitou oznacovanou za feature, prespikovany reklamou oznacovanou ako bonus za ktory ma byt uzivatel dokonca rad a o backdoors zo strany cajna manufaktur uz ani nema zmysel hovorit. Vacsi stoka OS tento svet este nevidel.
|
|
Re: Ujasnime si pojmy!
Od: socialne slabsi jedinec
|
Pridané:
15.11.2013 19:49
iOS = the best OS ever
|
|
Re: Ujasnime si pojmy!
Od: hyperion
|
Pridané:
15.11.2013 21:11
Medzi BEST a OS si zabudol napisat FUCKING.
|
|
Re: Ujasnime si pojmy!
Od: kolotocar
|
Pridané:
15.11.2013 21:15
SHUT THE FUCK UP
fucking best
|
|
Re: Ujasnime si pojmy!
Od: prdlajs
|
Pridané:
16.11.2013 12:19
Ked uz tak chces vykrikovat o tom, co je smartphone a co nie, tak smartphony v podstate nie su. Stale dokazu len primitivne veci. Dokonca aj take technicke "vymozenosti" typu Siri nie su nic ine, len nahratie hlasu, odoslanie do datacentra a cakanie na vysledok (coz technicky dokazali telefony aj pred 20 rokmi, len data boli vtedy extremne drahe a pomale). Smart je na tom skor reklama, ktora smart sposobom zblbla ludi natolko, ze si myslia, ze ich telefon je smart, a potom si to namyslaju aj sami o sebe.
|
|
Re: Ujasnime si pojmy!
Od: hakimova
|
Pridané:
17.11.2013 11:19
hehe chod sa liecit
hej a vyskusaj si nexus 4 co zohnas teraz za 3k a povedz mi ze laguje , abo ze iphone 5 je rychlejsi :)))))
|
|
Re: Ujasnime si pojmy!
Od: kjhkjh
|
Pridané:
18.11.2013 16:26
Pozri si na youtube porovnanie nexus 4 a iphone 5. Ano nexus laguje
|
|
ach jaj
Od: Ladiqe
|
Pridané:
16.11.2013 19:16
ach jaj ked vidim tie vas prispevky tak neviem ci mam plakat alebo sa smiat
ked si kupis low end mobil za 100€ s and tak sa necuduj ze ti to laguje omg :D bo porovnavat 1000€ so 100 je fakt super :) good job everyone :D
taktiez, firmy ako tamtung len android kazia, preco? bo taky tamtung vyda do roka povedzme 5 mobilov, ked nie viac, neratam, neviem, ale dajme tomu ze vyda 5, a taky Apple iba 1 max 2 ako teraz s 5c a 5s, lenze Apple robi na jednom mobile cely rok a taktiez na jednom system tiez cely rok, Apple je vyrobca mobilov aj iOS, cize spravia iOS spravia mobil otestuju, aha ide napicu tak vyladime a znova a znova, ale taky Google neje vyrobca mobilov!!!!
|
|
Re: ach jaj
Od: djukič
|
Pridané:
16.11.2013 22:13
A od ostatnych vyrobcov idu mobily priamo z vyrobnej linky...
Apple Testuje... JEBE TI? Poznas aferu s bumpermi? Skutocni vyrobcovia mobilov dekady rokov dozadu vedeli ze toto fungovat nebude.
Nestrapnuj sa, ked nemusis.
|
|
Re: ach jaj
Od: rrwa
|
Pridané:
18.11.2013 16:28
strapnil si sa jedine ty :)
|
|
Re: ach jaj
Od: djukič
|
Pridané:
19.11.2013 11:57
High miki šesť salaš trať dážď dvere mňam
|
|
ach jaj - pokracovanie
Od: Ladiqe
|
Pridané:
16.11.2013 19:16
nema to kde testovat, oni vydaju max na seriu nexusov android, cize cisty android bez sraciek od tamtungu napr, cize Google vyda android, ktory je robeny na generaciu nexus mobilov a tabletov, kde tento OS je nenormalne svizny a nelaguje nepada nic, aj to ho dakedy musia este vyladit kedze priamo testovat nemozu, kedze musia cakat napr na take LG kym vyobia mobil, taze mame android vyrobeny, ktory dostanu vyrobcovia mobilov ako je napr TAMTUNG, a tento udereny TAMTUNG nebude prerabat tento OS na svoje mobily, naopak, on tam radsej drbne tie ich kktiny, ktore len zatazuju a spomaluju samotny chod systemu a clovek sa pootm cuduje, ze android seka pada laguje a neviem co este, ide o lenivost vyrobcov mobilov nie o android, ked vyrobca chce, tak aj pol roka robi na androide kym ho krasne vyladia a potom daju aktualizaciu, ale dnes je trend vydat do pol roka 15 000 mobilov od jedenho vyrobcu, ktory to maximalne odflakne a ludia sa potom cuduju, ze android pada
|
|
ach jaj - pokracovanie 2
Od: Ladiqe
|
Pridané:
16.11.2013 19:17
tak dufam ludia konecne si to uvedomite a prestanete kydat na android, mozte tak akurat kydat na vyrobcu mobilov, kedze on za to nesie plnu zodpovednost a nie android a Google
inac mala poznamka, pozrite si ako TAMTUNG spravil aktualizaciu ich mobilov na android 4.3, mrzne pada laguje vsetko mozne, dovod? chceli to mat cim skor, a tu je dovod padania systemu
|
|
.....
Od: auuuuuuu
|
Pridané:
17.11.2013 2:03
Android je best a mozte sa zakopat applaci s vasim shitOS7.
|
|
Re: .....
Od: Mezernik
|
Pridané:
23.11.2013 13:18
Skus si najst priatela a toto mu sepkaj predtym, ako spoznas zakutia jeho konecniku.
|