|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
treba volit kotlebu
Od: hrasko
|
Pridané:
13.11.2013 13:22
No za posledny mesiac input.io and bitcash.cz, takze minimalne 5000 bitcoinov cize debilko z inputs.io rozda 1500 (akoze z vlastnych) a zozstane mu 2500 * 400 = 1M dolarov. zatial co hackeri z cezkeho centra pravdepodovne venovali bitcoiny wikileaks :D
|
|
Re: treba volit kotlebu
Od: asdfgh
|
Pridané:
14.11.2013 4:07
Bublina :D bitkoin je tulipan :DD kupujte je velmi cenny :DD
|
|
Re: treba volit kotlebu
Od: nahah
|
Pridané:
14.11.2013 9:15
ty si tuplina
|
|
bitcoin
Od: Mr X
|
Pridané:
13.11.2013 13:38
neviem neviem ale cele sa to zacina podobat na pyramidovu hru a co nevidiet tu budeme mat kurz 2000 dolacov za BTC a celkovu hodnotu BTC 240(12mil BTC*2000) mld dolacov.cary mary fuk a z nicoho je 240 mld dolarov.zaujimave...
|
|
Re: bitcoin
Od: Mr X
|
Pridané:
13.11.2013 13:40
sory 24 mld dolacov
|
|
Re: bitcoin
Od: john hospodar
|
Pridané:
13.11.2013 19:28
neviem preco ale dostal som chut na kolace ...
|
|
Re: bitcoin
Od: rouen
|
Pridané:
13.11.2013 13:45
uvedomujes si, ze pre vsetky "standardne" peniaze (USD, EUR, narodne meny statov) plati uplne to iste? neexistuje ziadny zlaty standard, su to bezcenne papiere.. ktorych napr. USA tlacia - cary mary fuk z nicoho - 85 mld. novych MESACNE :)
|
|
Re: bitcoin
Od reg.: DeeerDance
|
Pridané:
13.11.2013 14:02
Akurat ze bitcoins take nie su.
Ich pocet je konecny a matematicky obmadzeny.
Co znamena ze naozaj mozme kludne vidiet rozsirenie bitconoinov a cenu aj 10k za jeden.
|
|
Re: bitcoin
Od: sem.
|
Pridané:
13.11.2013 14:08
preto tych par bitcoinov co mam, nechavam pre svojich synov.
|
|
Re: bitcoin
Od: waveeee
|
Pridané:
13.11.2013 15:35
je to tazke nakupovat a predavat btc? funguje to tak ze sa zaregistrujem a hned mozme nakupit cez napr. visa btc kolko chcem za aktualny kurz a potom kedykolvek predat kolko chcem za aktualny kurz??? lebo ak ano tak mi to pripada lepsie ako stavkovanie!
|
|
Re: bitcoin
Od: -----
|
Pridané:
13.11.2013 15:51
Ano. Ale nie cez visa ale cez sepa.
|
|
Re: bitcoin
Od: jozkey
|
Pridané:
13.11.2013 16:27
A trva to cca 4 az 8 tyzdnov, kym sa prachy prevedu...
|
|
Re: bitcoin
Od reg.: MagyG
|
Pridané:
14.11.2013 0:15
ty si este zrejme nepocul o localbitcoins.com, vsakze???
podla miesta bydliska najdes niekoho, co btc chce predat a priamo si dohodnes transakciu. kludne aj osobne v parku alebo v kaviarni. mas to okamzite, za hotove a bezpecne. staci ti smartfon s prip. na internet a prislusna aplikacia. transakcie sa daju taktiez robit prevodom medzi uctami, paypal... moznosti je kopec.
|
|
Re: bitcoin
Od: Jozkey
|
Pridané:
14.11.2013 9:46
Pokial sa biznis s dealermi riesi s aktualnym kurzom podla mtgox, je to zaujimava alternativa...
|
|
Re: bitcoin
Od: chjaj
|
Pridané:
14.11.2013 9:52
jj, chcem predat 300BTC. dnes. neda sa :(
|
|
Re: bitcoin
Od reg.: MagyG
|
Pridané:
14.11.2013 23:43
budes musiet spustit cenu. da sa predat aj online a platba cez paypal.
|
|
Re: bitcoin
Od reg.: MagyG
|
Pridané:
14.11.2013 0:15
tebe odporucam localbitcoins.com. kupis btc priamo od cloveka niekde blizko teba a osobne, z rucky do rucky, ako sa hovori. za hotove. ziadne cakanie.
|
|
Re: bitcoin
Od: janah
|
Pridané:
14.11.2013 4:02
nepotrebujem aby ma nejaky cigos klepol loparom po hlave
|
|
Re: bitcoin
Od: ...
|
Pridané:
14.11.2013 9:06
Chod sa rovno zakopat niekam, vies - aby ta nahodou auto nezrazilo.
|
|
Re: bitcoin
Od reg.: MagyG
|
Pridané:
14.11.2013 23:44
samozrejme, pokial si stretavku dohodnes niekde v opustenom rohu parku, a nie v kaviarni na namesti, tak niet o com, to si o to pohladkanie lopatou priamo koledujes. :P
|
|
Re: bitcoin
Od: tmp
|
Pridané:
13.11.2013 16:25
"uplne to iste" asi nie, povedzme ze je to metaforicky analogicke, ale od likvidity toliara zavisi zivot miliard ludi, pri bitcoine ide o par tisic dilerov, frikulinov a hipsterov
|
|
Re: bitcoin
Od: jozkooo
|
Pridané:
13.11.2013 17:27
a panicov ktory sa zdroguju opiju otravia tabletkami podrezu zili lebo nevedia narabat s milionmi dolarov ktore zarobili za nic
|
|
Re: bitcoin
Od: . .. . ....
|
Pridané:
13.11.2013 16:03
Chcel som napisat to iste. Vsetky meny su pyramida stojaca len na dovere ich pouzivateov.
|
|
Re: bitcoin
Od: nahah
|
Pridané:
13.11.2013 16:07
a euro respektive ina mena nie je? papier nema hodnotu, ma iba doveru ze ma hodnotu
|
|
Re: bitcoin
Od: nahah
|
Pridané:
13.11.2013 16:08
aha vsetky, zle som precital beriem spat
|
|
Re: bitcoin
Od: ant
|
Pridané:
13.11.2013 18:46
akurat ze tomu, ze bitcoin su peniaze veris ty a este dalsich 25 ludi a USD, EUR cely svet a to je ten rozdiel
|
|
Re: bitcoin
Od reg.: MagyG
|
Pridané:
14.11.2013 0:23
25 ludi, ano? trochu si to prestrelil, ale nevadi. uvedom si, ze bitcoin existuje len 3 roky (v komercnej prevadzke pre siroku verejnost) a uz funguju bankomaty, burzy, obchody. za btc kupis vselico (a nielen nelegalne veci). takyto vzostup nemala a nema ziadna ina mena. aj vzhladom k jej vlastnostiam, ktore takisto nema ziadna ina mena. btc ma navyse tu vyhodu, ze prevody su prakticky zadarmo a okamzite, ked cestujes z krajiny do krajiny, mas rozne obmedzenia hotovosti, pri prevodoch vyssich ciastok musis zdovodnovat a poplatky alebo zdanenie je nehorazne. u btc nic take neexistuje. vezmes do vrecka usb kluc s btc penazenkou a nikto ti nic nemoze, nepyta poplatky, nezdanuje... ano, dnes este za btc nekupis do 2 minut rohlik v hocijakom obchodiku na rohu, ale za 3 roky fungovania meny to ani nemozes cakat.
|
|
Re: bitcoin
Od: chjaj
|
Pridané:
14.11.2013 10:09
bankomatY? myslies ten jeden v kanade a dalsie 4 planovane?
to niesu bankomaty ale predajne stanice BTC. nemozes si z nich vybrat peniaze. mozes si v nich len kupit BTC.
prevody su okamzite? a co platby? cakas na potvrdenie bloku, pri velkych sumach zvyknu ludia pre istotu tak hodinu.
bad news - rohlik v hociakom obchodiku za BTC nikdy nekupis - preco si myslis ze by to stat niekedy vobec dovolil?
rozumies aspon trosku principu FIAT penazi? stat povedal ze na uzemi tohto statu je legalne platidlo EUR a hotovo. nemozes tu platit v obchode ani dolarmi, ani yenmi ani rublami ani BITCOINOM. uz to pochop - ak sa bude niekedy platit BTC tak bude kazdy predajca ktory ho bude akceptovat robit zmenarensku sluzbu. riadne zdokumentovanu. kvoli daniam, vies? ja stale nechapem ako dospely clovek odmieta pochopit ze stat ktory je ZAVISLY na tvojich daniach naozaj nebude tolerovat alternativne meny pokial z nich nebude mat DAN. to ze momentalne ignorujete realitu neznamena ze realita bude ignorovat vas..
|
|
Re: bitcoin
Od: Jozkey
|
Pridané:
14.11.2013 14:31
Dolarmi alebo ceskymi korunami mozes ;-) v mekaci som to uz parkrat zazil...
|
|
Re: bitcoin
Od: x3m
|
Pridané:
14.11.2013 16:58
Su dva druhy bankomatov, jeden je taky, co umoznuje len nakup BTC (ten by mali otvorit aj v BA), ale druhy je plnohodnotny, teda mozes zamienat aj BTC za lokalnu menu. A v Kanade mali tusim otvarat prave ten druhy typ. A co sa tyka toho obchodu tak, http://dopice.sk/7Fn
Ale je mi jasne, ze staty sa na toto dlho necinne pozerat nebudu. Uvidime s cim pridu :)
|
|
Re: bitcoin
Od: chjaj
|
Pridané:
14.11.2013 18:45
tragedi v progressbare to budu mat na okrasu..
pravdu mas, kanadsky meni obojsmerne....za 3% poplatok :D
no vsak nechajme sa prekvapit, jedna vlastovka jaro nedela..
mne hlava kaze byt skepticka
|
|
Re: bitcoin
Od reg.: MagyG
|
Pridané:
14.11.2013 23:53
bez urazky, ale si traged. v nemecku uz bitcoin legalizovali. akakolvek firma uz moze OFICIALNE prijimat platby v BTC. samozrejme to musi podla platnych zakonov zahrnut do uctovnictva a zo zisku platit dan. ale to platia aj z eur. takze sa trochu sa zamysli predtym, nez nieco napises, lebo pises nezmysly.
http://goo.gl/eXtDK4
v cine mas v podstate taktiez oficialne zlegalizovany bitcoin. alebo si myslis, ze Baidu, najvacsi cinsky portal, si moze v tej komunistickej krajine robit co chce? vsak tam je kontrolovane statom vsetko!
takze pochop to ty, ze ten rohlik si onedlho za bitcoiny naozaj budes moct kupit. presne ako pises - to ze ty ignorujes bitcoin este neznamena, ze bitcoin neexistuje.
|
|
Re: bitcoin
Od reg.: ujo horar
|
Pridané:
15.11.2013 1:33
Planujem sice nakup asi tak 20 bitcoinov do buducnosti na stare kolena a potom pre mojich chalanov.. Predpokladam ze bitcoin bude viac rozsireny a firmy ho budu akceptovat aj u nas.. Inak baidu penazenka je nejako prazdna.. http://goo.gl/XbyGlu neda sa povedat ze by hybala burzami.. Ale inak to chlapci v cine robia rozumne.. ked je tam nejaky ten bitcoin, tak si ho premiestnia inde.. predpokladam ze ide do zabezpeceneho pc ktory nie je v kuse pripojeny na net.
|
|
Re: bitcoin
Od: chjaj
|
Pridané:
16.11.2013 17:06
no vsak to je fajn, len akurat Ti odisiel jeden z argumentov preco pouzivat bitcoin - stat ti ho zdanil a na rozdiel od penazi vie presne odkial tvoje coiny prisli :D
Baidu ako take neprijima BTC, jedna z jej novokupenych dcer Jiasule ano a tak ako ho zacali prijimat tak ho mozu aj prestat prijimat - nema to zdaleka taky vyznam ako tomu radi pripisuju fanusikovia :)
ja chapem ze v tom mas peniaze a ze si presvedceny aku to ma buducnost, ale pochop prosim Ta ze bitcoin je konkurencia fiat penazi a svet momentalne funguje na tych, takze by nemalo byt tazke domysliet si ako bude bankovy system ako ultimatny hybatel jednotlivych statov reagovat na konkurenciu ktora je momentalne este smiesne malinka ale ma potencial. prepac, revolucia sa nekona z principu
|
|
Bitcoin
Od: Aristokrat
|
Pridané:
13.11.2013 14:30
Super :D Len tak dalej... Poradite mi? Co by ste radsej zobrali Mercedes SLS alebo BMW M3, pripadne nejake Ferrari alebo Lamborghini?
|
|
Re: Bitcoin
Od: jozkooo
|
Pridané:
13.11.2013 14:38
posli mi mamicku ukazem jej ako sa robia inteligentne deti :)
|
|
Re: Bitcoin
Od: Aristokrat
|
Pridané:
13.11.2013 15:06
Hehe, kludne ti mozem poslat moju 70rocnu mamicku ak chces :D
|
|
Re: Bitcoin
Od: quix_
|
Pridané:
13.11.2013 20:31
ak je pravda, ze tvoja matka ma 70 rokov, tak na svoj vek je to s tebou velmi velmi zle.
|
|
Re: Bitcoin
Od: ktovie
|
Pridané:
14.11.2013 14:51
Mozno ho mala v 50tke :)
|
|
Re: Bitcoin
Od: bernard
|
Pridané:
13.11.2013 16:15
Nalej nieco aj do svojej VUCky, inak si to auto hned rozmlatis na nasich cestach.
|
|
Re: Bitcoin
Od: emptyyy
|
Pridané:
13.11.2013 22:41
ja som precital: nalej nieco aj do svojej VNUCky, amen cma reset
|
|
Re: Bitcoin
Od: ja som to
|
Pridané:
13.11.2013 18:27
ja som zobral m3, da sa s tym jazdit na beznych cestach, cez retardery treba ist trochu opatrnejsie. Ferrari by som takto nevedel jazdit. Mas smolu, aktualna m3 8-valcova je uz vypredana.
|
|
Lákajú a lákajú
Od: ... ... ...
|
Pridané:
13.11.2013 14:43
Len aby to neboli UScenty.
|
|
rich nigga
Od: Bohac
|
Pridané:
13.11.2013 15:27
Bitcoin, vdaka tebe som taky bohaty ze zavidim sam sebe.
Mier vsetkym zvieratkam a rastlinkam !
|
|
bitcoins
Od: lto
|
Pridané:
13.11.2013 15:40
No ked je to mena, ktora pouziva hlavne na kupu a predaj drog a zbrani, pricom transakcie su bezpecne a anonymne, tak je uplne jasne, preco cena vzrasta :)
|
|
Re: dnisdnbsdklnflksd
Od: zrukynoha2
|
Pridané:
13.11.2013 15:43
2011: "Výmenný kurz medzi digitálnou menou Bitcoin a dolárom začal tento týždeň prudko klesať a dnes dosiahol hodnoty na úrovni pod 2.5 doláru za 1 BTC" Človek si udiera hlavu o stol ked si to cita :D
|
|
Re: dnisdnbsdklnflksd
Od reg.: MagyG
|
Pridané:
14.11.2013 0:25
to je nocna mora spekulantov. kto si pockal a nespanikaril, tak ma vdaka vzostupu kurzu plne vrecka. a kto spanikaril, tak popredal a dnes si moze udierat hlavou o stol, ked si cita, aky je kurz dnes :P
|
|
skoda
Od: maniak
|
Pridané:
13.11.2013 16:51
boli ma z toho hlava
|
|
Ehmmm
Od: Loliiiittot
|
Pridané:
13.11.2013 17:23
Este ze som btc podrzal..
|
|
altcoiny
Od: lamosty
|
Pridané:
13.11.2013 18:08
joj dobre dobre to ide. Hadam aj altcoiny narastu na hodnote.
|
|
COINik
Od: BIT_BTC
|
Pridané:
13.11.2013 19:53
Tu je pravda: http://www.hraj.to/soutez/?ref=8805
|
|
uz je cenzura aj na dsl?
Od: ajtomam
|
Pridané:
13.11.2013 20:02
Redakcia priznajte kto z vas drzi bitcoiny, ze tak usilovne mazete negativne prispevky? Aspon z toho vidiet, ze vam ide iba o to sa nabalit a nie o nieco lepsie ako peniaze.
|
|
Re: uz je cenzura aj na dsl?
Od: niktos
|
Pridané:
13.11.2013 21:14
To som uz riesil v poslednom bitcoin clanku, neries to, nema to cenu, nechaj to na ludi co vedia co robia, ono sa im to vrati tie prispevky ze mazu.
|
|
Re: uz je cenzura aj na dsl?
Od: zrukynoha2
|
Pridané:
13.11.2013 21:51
aha lebo komenty na dsl urcuju vyvoj kurzu :D a obama je jaster a nad hlavami mame vesmirne koraby
|
|
Re: uz je cenzura aj na dsl?
Od: ajtomam
|
Pridané:
14.11.2013 7:29
Dopyt po tejto nedostatkovej mene urcuje vyvoj kurzu, by si sa cudoval. Tak preco to mazu? Ziadne vulgarizmy, nic.
|
|
Re: uz je cenzura aj na dsl?
Od: zrukynoha2
|
Pridané:
14.11.2013 22:33
preco to mazu neviem, ale poukazujem na to ze bitcoin cena sa vdaka par komentom na jednej z milionov stranok o bitcoine nijak viditelne nezmeni. A ak si to moderatori myslia tak to je ich smola :)
|
|
Predaj energie vs. predaj bitcoinov
Od: JohnyX
|
Pridané:
13.11.2013 20:03
Ako to vychadza ekonomicky ked by som si energiu vyrabal sam a v case jej prebytku by mi bezal nejaky efektivny bitcoin miner - nebolo by to vyhodnejsie "zbavenie" sa nadbytocnej energie vs. jej odpredaj?
|
|
Re: Predaj energie vs. predaj bitcoinov
Od reg.: cookie_monster
|
Pridané:
13.11.2013 21:11
zalezi od minera - ak budes mat trebars 10TH/s minera, tak ho v pohode mozes pumpovat aj 20KW/h a najblizsi polrok sa ti ho stale oplati zivit - a bombovo budes zarabat :D
|
|
xxxxxx
Od: niktos
|
Pridané:
13.11.2013 21:10
furt to nieje 600 a ani nebude, inak radsej uz no koment na bitcoin.
|
|
Re: xxxxxx
Od reg.: MagyG
|
Pridané:
14.11.2013 0:28
otazka casu, kedy to prekroci tisicku (eur) za btc. uvedom si, ze na obmedzene mnozstvo btc sa vrhli cinania. a tych je kurevsky vela. inymi slovami - na urcite pevne stanovene mnozstvo niecoho je zrazu niekolkonasobne viac zaujemcov, ako donenadva. TO je dovod vzostupu kurzu a ten vzostup este nejaky cas potrva. keby hoci len kazdy desiaty cinan chcel jeden jediny bitcoin, tak si spocitaj, aky je to dopyt. a to je cisty obchod. ponuka vs. dopyt.
takze to zhrniem. mylis sa. a kruto.
|
|
Re: xxxxxx
Od: .. ... ... .....
|
Pridané:
14.11.2013 10:40
Fanatický Fantasta.
|
|
Re: xxxxxx
Od: oný
|
Pridané:
14.11.2013 14:37
takisto je aj otazkou casu kedy zacne jeho hodnota padat.
a to potom bude este prudsie ako rast hodnoty.
dalsia vec je bezpecnost tejto virtualnej meny.
|
|
sdasdasdasd
Od: ksdasjdj
|
Pridané:
13.11.2013 23:47
bude to tisic, pametaj moje slova
|
|
................
Od: Neat
|
Pridané:
14.11.2013 0:39
A?
|
|
bitcoin je blud
Od: navaho
|
Pridané:
14.11.2013 4:13
moj nazor je ze bitcoim je bublina. Veď tu predsa už existujú platidlá bez centrálnej autority. Napríklad zlato, striebro. Jediná výhoda sa stráca ked pri registrácii na burze alebo rôznych iných strankach musíte prezradiť svoju identitu.
|
|
Re: bitcoin je blud
Od: sdafasdf
|
Pridané:
14.11.2013 4:37
zlato striebro je tazke, system podobny bitcoinu v tomto doslova moze ulahcit obchodovanie.
tie burzy a ine weby su podvod, nedrzal by som tam nic.
inak tiez suhlasim ze bitcoin je bublina, bude zaujimave sledovat ked praskne.
mam len 0.004 BTC takze mi je to v podstate jedno
|
|
Re: bitcoin je blud
Od: ajtomam
|
Pridané:
14.11.2013 7:33
Ako ktore. Ked na normalnej burze nieco nakupis, tak to nieco niekde realne existuje. Investicne zlato predavaju aj banky. Az na to, ze cena zlata tiez nie je stabilna.
|
|
Re: bitcoin je blud
Od: sdafasdf
|
Pridané:
14.11.2013 7:45
sorry hej mal som na mysli tie bitcoinove burzy
|
|
Re: bitcoin je blud
Od: nikdo
|
Pridané:
14.11.2013 10:35
ono tie tranzakcie a bloky tiez niekde realne existuju (elektrony v pametiach kompov po celom svete). to ze ich vsetci zo dna na den mozu vyjebat je druha vec. a tebe ostanu len smutne oci.
aj tu tvoju zlatu tehlu moze niekto jebnut do oceanu o to nejde.
skor problem bezpecnost IT je taka aka je a to nehovorim o spolahlivosti hardveru. len mantak by pripajal na net komp obsahujuci viac ako 1 BTC. samozrejme posielat vec na viac krat tiez nie je vyhra ale co uz.
a to uz nehovorim o bezpecnosti smartphonov vid dnesny clanok len noob by
z toho chodil na banking. som pocul ze windows 98 je fajn os a ani trojany sa nan uz moc nerobia
takisto wallety vypalene/vytlacene vo velkom kancli a jebnut pod kazdu parketu.
ked odide disk rad si to prepises alebo stiahnes z cd
|
|
Re: bitcoin je blud
Od: ...
|
Pridané:
14.11.2013 12:17
To nie je pravda. Obchodovat mozes napriklad aj s predkupnym pravom na 3 roky dopredu. Cize este to realne neexistuje, len je to v plane. Napriklad obchod s Aloe Verou je zaujimavy - preda sa jej 3x viac, nez sa za rok realne dokaze dopestovat. Jednoducho sa to moze zdat ako podvod, ale v tom su zahrnute prave taketo obchody.
|
|
tipos-bingo
Od: tipos-bingo
|
Pridané:
14.11.2013 9:22
Kurz ako na hojdacke, ti co maju stastie vyberaju obrovske zisky, ti co maju smolu vyberaju obrovske straty. Dobra loteria.
Len vsetkych gamblerov upozornujem, ze do rulety by 1000 alebo viac evri asi nikdy nestavili :P
|
|
Re: tipos-bingo
Od: chjaj
|
Pridané:
14.11.2013 10:12
nie je to gamblerstvo ak vies co robis. da sa na tom pekne zarobit, zatial.
|
|
Re: tipos-bingo
Od: okoloiduci
|
Pridané:
14.11.2013 10:25
kurz bitcoinov nieje naviazany na ziadnu firmu, ziadnu komoditu, ziadnu menu. navyse lieta furt o desiatky percent hore a dolu. obchody s nim su minimalne. vacsinu hodnoty dnes drzia spekulanti, co chcu zarobit na kurze (v preklade-obrat menej stastnych o peniaze co do toho napchali).
Tu bezne strategie investovania funguju, len kym clovek zisti ze vlastne nefunguju a bola to len nahoda.
Ak sa mylim, velmi rad si precitam, aka investicna strategia v tomto cirkuse moze spolahlivo fungovat.
|
|
Re: tipos-bingo
Od: nikdo
|
Pridané:
14.11.2013 10:39
presne tak keby tam bola centralna autorita tak by zmensili obtiaznost aby rozjebali tu bublinu co tam vznikla.
neni normalne aby NIC stalo.. kolko?? 420 dolarov??
picovina
|
|
Re: tipos-bingo
Od: chjaj
|
Pridané:
14.11.2013 12:23
ale vsak ja s tebou uplne suhlasim. da sa na tom pekne zarobit pokial mas rad riziko a trufas si odhadnut kedy praskne. momentalne pocet "pouzivatelov" stale rastie. to ze su to spekulanti a chcu len zarobit je nepodstatne. podstatne je ze su stale tu a stale kupuju a "hodnota" rastie. ono BTC moze vyletiet aj na 1000dolarov, v tom problem nevidim. je ale naivne mysliet si ze cena bude uz len stupat a stupat - ako vravis - nieje podlozena ekonomikou/realnymi obchodmi..
ak by si v marci nakupil v aprili predal - super zisk
ak by si v aprili nakupil aj na spicke a predal dnes - super zisk
ak dnes nakupis a si ochotny riskovat ze stupne na 1000$ - super zisk
to ale bezny triezvy clovek nespravi, na to su spekulanti s dostatocnym kapitalom..
|
|
cena_
Od: asddsf
|
Pridané:
15.11.2013 19:02
wtf ? kto to kupi - 400 usd za 1 btc ? Kazdy bude cakat kym to padne
|
|
Re: cena_
Od: butas
|
Pridané:
18.11.2013 5:22
vyzera ze niekto predsa len necakal
|
|
Re: cena_
Od: 1138
|
Pridané:
18.11.2013 10:04
jj, spekulanti co hajpovali cenu aby mohli predat zajtra :D
|