|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
qwerty
Od: HKJ
|
Pridané:
20.10.2013 11:51
nuz, toto sa stane ked nie oco funguje daju prec a menia, tj. win xp..
|
|
Re: qwerty
Od: zrukynoha2
|
Pridané:
20.10.2013 15:10
pises jak debil
|
|
Re: qwerty
Od reg.: horst fuchs
|
Pridané:
20.10.2013 17:07
jak: http://sk.wikipedia.org/wiki/Jak_div%C3%BD
|
|
Re: qwerty
Od: lopuch22
|
Pridané:
21.10.2013 13:40
preto treba stahovat z torrentu a nie zo storu.
|
|
Re: qwerty
Od: 34535434
|
Pridané:
21.10.2013 14:54
jak debil ne jak divy. Nabuduce si nechaj tie mudrosti tam odkial si prisiel.
|
|
Re: qwerty
Od: Tom@s
|
Pridané:
21.10.2013 6:42
Ty si Maďar?
|
|
Re: qwerty
Od: segal
|
Pridané:
21.10.2013 14:56
Vy ste analfabet?
|
|
len tak dalej
Od: __fuxo
|
Pridané:
20.10.2013 11:51
Chlapci, len tak dalej... Standardne nie som skodoradostny, ale MS si za svoje spinave praktiky a politiku nezasluzi nic ine, len par kopancov.
|
|
Re: len tak dalej
Od: Alino
|
Pridané:
20.10.2013 12:30
uz nech konecne skrachuje ten microsoft, a nastane nova pocitacova era.
|
|
Re: len tak dalej
Od: ezio
|
Pridané:
20.10.2013 13:16
A na čom by si pracoval? Na čom by si pohodlne pirátil filmy a kradol hry? Na čom by si sa zabával? Na skysnutom syre z potravín? [lunex], alebo na RetardOSe? Na ktorom nič nejde, bez toho aby si to nemal [za]preplatené 10 násobne oproti MS produktom? Či ako presne si predstavuješ novú počítačovú éru? Enlighten me...
|
|
Re: len tak dalej
Od: Alino
|
Pridané:
20.10.2013 13:29
presne na tom lunexe, len si predstav ze MS padne na hubu, vsetky softy sa zacnu portovat na lunex.
|
|
Re: len tak dalej
Od: ppp p
|
Pridané:
20.10.2013 13:38
Len nech sa radsej hekeri-ovia pekne dalej navazaju do MS,ja budem mat zatial klud...tak je to spravne o)
|
|
Re: len tak dalej
Od: huhuahuahua
|
Pridané:
20.10.2013 15:17
hlavny terajsi problem lunexu je podla mna ze sa moc snazia napodobnit windows...a kedze vidite kam win smeruje, tak akoze super...mozno ked lunexakov prejde paranoja = zadavanie hesla pri kazdom druhom ukone a ked total commander vydaju pre linux sa to niekde pohne (alternativy commandera su proste hrozne, a clovek co naozaj pozna totalcmd hned vidi kolko im chyba veci, po spusteni vo wine tiez vselico nefacha - jedine co ma milo prekvapilo bolo uspesne naistalovanie Wordu vo wine....lebo priznajme si openoffice je velmi trapna nahrada napr pokial casto pisete rovnice a chcete nieco user friendly)
|
|
Re: len tak dalej
Od reg.: horst fuchs
|
Pridané:
20.10.2013 17:22
Tak neviem:
1) To že na správu súborov musíš používať software ktorý nie je súčasťou OS o tom OS niečo vypovedá. Ghisler napísal užitočný kus sw, ale nie som presvedčený o tom že je bezpodmienečne potrebný pre efektívnu prácu vo win. V časoch multimediálnych súborov, id3 tagov, exif hlavičiek, linkov... je jednoducho dvojpanelový správca súborov prekonaný.
2) Konkrétne vzorce či rovnice sú v Open/Libreoffice vyriešené podtatne lepšie ako vo worde (ak teda od 2007 niečo podstatné nezlepšili). Nevraviac o tom že na túto činnosť sa v celom akademickom svete použiva TeX...
3) Zadavanie hesla pri každom druhom ukone? WTF? Heslo sa v linuxe vyžaduje pri prihlásení. eto vsjo....
|
|
Re: len tak dalej
Od: x3m
|
Pridané:
21.10.2013 14:31
1. dvojpanelovy spravca suborov je pre mna neprekonatelna vec. Neviem, co maju spolocne ID tagy a exif s takym kopirovanim suborov.
2. Vzorce neviem, ale pre mna je predsa len viac user friendly Office, ale moze to byt aj tym, ze office pouzivam uz od verzie 97
3. Neviem ako kazdy druhy ukon, ale pri instalaciach ma to neskutocne vytaca, ked to stale chce heslo, rovnako ako pri zmene nejakych systemovych nastaveni
|
|
Re: len tak dalej
Od: 34532523
|
Pridané:
21.10.2013 14:57
to inste mas aj pri win 7 ze to stale pyta heslo pokial to nevypnes co je zasa blbost.
|
|
Re: len tak dalej
Od reg.: horst fuchs
|
Pridané:
21.10.2013 16:35
1) Ak ti ide len o kopírovanie súborov tak dvojpanelových správcov s touto funkciou je aj na linuxe nespočet (mc, krusader, gnomecomander, far.......).
Pri ID3 a exif som narážal na to, že dnes potrebuješ s dátami často pracovať na oveľa komplexnejšej úrovni, ako len so súbormi podľa koncovky, mena, dátumu. Preto sa používajú systémy ako Adobe Bridge, git, subversion....... A tam je proste dvojpanelový správca mimo.
2) OpenOffice používam od 1.2 a preto to vnímam opačne. Nedovolím si ale odsudzovať MS Office.
3) Neviem kedy si naposledy pracoval v linux terminály ale:
- ak raz zadaš pre sudo heslo, druhý krát ho už nepýta (default správanie napr. Ubuntu 12.04 LTS) až do odhlásenia.
- alebo zadáš sudo -s a si root a nebude sa pýtať vôbec nič. Nie je to ale správny návyk....
Naopak ak chceš vo win 7 niečo inštalovať ako užívateľ s nie správcovskými právami bude sa ťa pýtať stále. Samozrejme kopa užívateľov pracuje pod Win ako Administrátor. No comment.
|
|
Re: len tak dalej
Od: Sloniiik
|
Pridané:
21.10.2013 19:21
Vo Win7 Admin nie je ziadny uziv. ucet. Ja to mam tiez tak, ale kazda jedna instalacia si pyta explicitne povolenie (UAC). A je to super, ak chces mat prehlad o vsetkom, co robis. V linux konzole mozes nainstalovat hocico omylom podla toho, co pises...
|
|
Re: len tak dalej
Od reg.: horst fuchs
|
Pridané:
21.10.2013 23:00
Nepisal som nič o učte Admin. Písal som že mnohí užívatelia pracuju ako Administratori. T.J. ich účty majú práva správcu, administrátora alebo ako si to chceš nazvať. Proste plné práva.
Ja som reagoval na slová diskutujúceho, ktorého neustále zadávanie hesla (vraj viac v linuxe ako vo win) otravuje. Len som napísal, že to nie je problém obísť, presne tak, ako ked vo win vypne UAC. Aj som napísal že je to nesprávne.
|
|
Re: len tak dalej
Od: niktos
|
Pridané:
20.10.2013 19:48
No prestan fetovat, ze mrkvosoft padne na hubu :)))))), to som sa este takto nikdy nesmial, mozno preto ti ostatny co vydavaju OS maju najbohatsieho muza planety, sa zobud mrkvosoft ostane aj keby gates nebol alebo nico ine ale tu bude.
|
|
Re: len tak dalej
Od reg.: Born To Be Wild
|
Pridané:
20.10.2013 21:06
A Nokia ako dopadla?
|
|
Re: len tak dalej
Od: RIKK
|
Pridané:
20.10.2013 22:28
a cakal by si nieco ine? vid link.
http://dopice.sk/7sJ
|
|
Re: len tak dalej
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
21.10.2013 8:54
Človeče, Ty si nejaký chuj alebo čo... To ako chceš porovnávať 10-15 ročné mobily s dnešnými?
Na svoju dobu to boli vymakané mašiny na ktoré sa chytal máloktorý z výrobcov...
|
|
Re: len tak dalej
Od: ja.
|
Pridané:
21.10.2013 9:26
Ty si v tej dobe nevidel mobily od inych vyrobcov, vsak? Vsetci, okrem Cinanov v sope, mali porovnatelne produkty.
|
|
Re: len tak dalej
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
21.10.2013 10:19
Určite nezačnú. Ak sa aj zvýši ich percentuálne zastúpenie, budú rovnako spoplatnené ako aj pre platformu Windows.
|
|
Re: len tak dalej
Od: prdlajs
|
Pridané:
20.10.2013 12:56
Skor tazke zhyzdenie velkym ciernym dildom. To co posledne 2 roky vyvadzaju v serverovej oblasti - vydavanie betaverzii oznacenych ako RTM - je uz neskutocne. Takisto ako trpezlivost ich zakaznikov.
|
|
Re: len tak dalej
Od: kjjhkhjkhhk
|
Pridané:
20.10.2013 13:06
to hej, a ked su uz schopny aj do server verzie napchat metro rozranie, to uz je fakt chore ;-)
|
|
Re: len tak dalej
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
20.10.2013 16:27
treba pouzit slovo jebnute, lebo inak sa to povedat ani neda, pri Win Server 2012 uz treba ist do vulgarizmov
|
|
Re: len tak dalej
Od: ParaNoik
|
Pridané:
20.10.2013 18:18
Nebyt Microsoftu, este by si listoval v zosite s vypisanymi s MS-DOS prikazmi.
Nie je to dokonala firma, ale ktora je? A ty si? Otvaraj si papulu az nieco sam dokazes. To plati pre vsetkych.
|
|
Re: len tak dalej
Od: darnad
|
Pridané:
20.10.2013 18:33
MS-DOS = Microsoft Disk Operating System.
|
|
Re: len tak dalej
Od: tertrtrte
|
Pridané:
20.10.2013 18:37
pracujes ako manager v microsofte ?, uprimnu sustrast ;-)
|
|
Re: len tak dalej
Od: bvvyy
|
Pridané:
20.10.2013 19:12
ty o tom mozes len snivat ;)
|
|
Re: len tak dalej
Od: adfasgdsgsdd
|
Pridané:
20.10.2013 19:25
Moj zlaty, nebyt Xeroxu a Applu, od ktorych to MS okopiroval, by si si pisal prikazy ;)
|
|
Re: len tak dalej
Od: niktos
|
Pridané:
20.10.2013 20:21
ale no netrep, microsoft isiel uplne inou cestov, v 81 bol windows s oknami, macintosh 84, windows bol v inom prog. jazyku pisany, ty si teraz riadne mimo, a co ti pomoze co bolo? to ako suvisi s win 8.1? nezalezi kto bol v com prvy ale kto bude posledny a prezije, android tiez pred par rokmi by nikoho nenapadol a dnes je to jeden s najpouzivanejsich operacnych v mobiloch a tabletoch, kde je mrkvosoft v podieloch? kde je jablko? simbian uz hadam ani neexistuje, tak o com sa bavime?
|
|
Re: len tak dalej
Od: andy bodorova
|
Pridané:
20.10.2013 20:24
zalez fagot.
|
|
Re: len tak dalej
Od: lto
|
Pridané:
20.10.2013 21:14
LOOOOL .. tak tento bol dobry. V case ked M$ fical na MSDOSe, vsetci ostatni mali davno graficke rozhranie plne multitaskingove. A davno pred sibnutym MSDOSom tu bol AMIGA system, ktory prekonavali asi 20 rokov ;)
M$ zastavil vyvoj PC na 25 rokov .. jedine plus, ktore sa im rata bol brutalny pokles cien pamati po vydani Windows95 :)
|
|
Re: len tak dalej
Od: asdsdf
|
Pridané:
20.10.2013 19:32
Pre neznalych spomeniem niektore najvacsie kradeze MS z davnej minulosti, na ktorych asi aj najviac zarobili
1. Takmer cely MS-DOS bol ukradnuty a "premenovany" Killdallov CP/M-86 http://goo.gl/J4S3g1
2. Myslienku samotnych okien (Windows) zrejme ukradli z Macintoshu, hladat sa mi to nechce
|
|
Re: len tak dalej
Od: niktos
|
Pridané:
20.10.2013 20:26
nic neukradol nemal ani skade, to nieje ako dnes, ze jedna firma si prdne a druha to citi :), trepes 1981 windows s oknami vsak podla toho sa aj vola z anglictiny ze okna, macintosh v 1984 tak kto bol skor? ako neviem si predstavit ze niekto sa trepe k niekomu kopec km aby si co odfotil alebo skopol? to je uplna hovadina a skor by som povedal ze macintosh odkukal kedze sam jobs povedal ze potrebuju ikony ktore dali az v 84 a windows uz mal tak o com pises?
|
|
Re: len tak dalej
Od: niktos
|
Pridané:
20.10.2013 20:29
Sorry teraz pozeram v 82 ale to je jedno aj tak boli prvy.
|
|
Re: len tak dalej
Od: mylankooo
|
Pridané:
21.10.2013 11:18
Az na to ze prvy Windows sa zacal predavat az v 8. :) Treba citat pozorne ;) V 82 na nom zacali pracovat, ale rok je dost dlha doba na to, aby don neskor preniesli veci, ktore sa "naucili" v Appli ;)
|
|
Re: len tak dalej
Od: mylankooo
|
Pridané:
21.10.2013 11:18
*az v 85
|
|
Re: len tak dalej
Od: leporelo
|
Pridané:
20.10.2013 20:35
dat do jedneho prispevku:
"Pre neznalych spomeniem" + "zrejme ukradli z Macintoshu, hladat sa mi to nechce"
na to uz treba mat naozaj vysoku hladinu kokotizmu.
vsak ty si obycajna handra, co si serie do huby.
btw, najvacsie zarobky ms naozaj nema z ms dos.
|
|
tak im treba
Od: SlivovicaŽinčica
|
Pridané:
20.10.2013 12:36
Odišiel Bill, zomrel Steve...dvaja vizionári ktorí si išli síce každý svojou cestou ale mali aspoň víziu v lepší svet. (Hejteri, choďte radšej na rande s dlaňovkou). Teraz je to všetko o tom, poriadne vydojiť kravu (zákazníka). Pomaly ale mliečko dochádza...
|
|
Re: tak im treba
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
20.10.2013 12:54
Nj a hlavne:
Súčasní manažérikovia dostali relatívne veľmi jednoduchú úlohu: udržiavať mega rezbehnuté a prosperujúce firmy a nie sú schopní ani to. Keby mali začínať od nuly, neštekol by po nich ani pes...
|
|
Re: tak im treba
Od: poll
|
Pridané:
20.10.2013 12:58
Napriek tomu ze mas v principe pravdu, tlak na zisk existuje stale. Dosiahnut 10% rast pri $100B je o dost tazsie ako dosiahnut 1000% pri $100K.
|
|
Re: tak im treba
Od: Sloniiik
|
Pridané:
20.10.2013 18:17
Pisal, ze maju udrziavat, nie rast.
|
|
Re: tak im treba
Od reg.: Sheep
|
Pridané:
20.10.2013 13:19
Ked som videl tento clanok tiez mi napadlo nieco podobne, vyvoj stagnuje, spolahlivost, kreativita tiez, je to na nic
Co sa tyka jobsa a applu tak oni nesli tak dole vodou ako ms ale aj tak keby jobs este zil tak by nevypustili napr. 5c
|
|
kokos
Od: jazko
|
Pridané:
20.10.2013 13:36
aky neuspech vsak sralux ma ledva 2percentna desktopov na celom svete aky neuspech neuspach je linux cely a ich 3000verzii. Uz kazdy debo si zmeni pozadie a vyda dalsiu verziu
|
|
Re: kokos
Od: rio de
|
Pridané:
20.10.2013 13:41
chlapce mas zo sebou problem
|
|
Re: kokos
Od: kssj
|
Pridané:
20.10.2013 14:56
*so
Ale inak suhlasim.
|
|
Re: kokos
Od: Neviem
|
Pridané:
20.10.2013 17:49
Chalan, máš pravdu a držím ti palce aby si na svojich názoroch zotrval. Ty, aj tebe podobní.
Pre všetkých, čo ho kritizujete: Pozrite sa na vec aj trochu z inej stránky. Napríklad ja, so svojim Mintom nebudem s týmto chlapcom nikdy spojený v spoločnom botnete. Je to dobrý pocit. Nech to len tak zostane.
|
|
Re: kokos
Od reg.: cookie_monster
|
Pridané:
20.10.2013 19:32
jj, kazdy OS si zasluzi mat vlastny botnet, aby mohli potom proti sebe sutazit :D
|
|
hmmmmmmm
Od: reikii
|
Pridané:
20.10.2013 13:49
MS musel stiahnut ich novy RT 8.1 kvoli tomu, ze nik iny ho stahovat nechcel.
|
|
a co teda?
Od: vedneliiin
|
Pridané:
20.10.2013 14:24
som len velice zvedavy aku nahradu chcete vo svete za windows.. lunex? bUbuntu??! prosim, PROSIM!! LEN TO NIE !!! radsej pojdem 10rokov s5 na winxp 64bit
|
|
Re: a co teda?
Od: sjsjsjs
|
Pridané:
20.10.2013 14:43
dalsi obmedzenec
|
|
Re: a co teda?
Od: huhuahuahua
|
Pridané:
20.10.2013 15:24
ok obmedzenec, a co ? takych je plno...a preco by sa aj takym nemalo vyhoviet, a davate im minuska ? Keby boli iba inteligenti, tak asi linux nema take mizive percenta
|
|
Re: a co teda?
Od: vendelinnn
|
Pridané:
20.10.2013 15:47
dalsi clovek co aby zapadol medzi ludi nadava na MS, namiesto toho aby si ich radsej vyskusal a potom konstatoval..
|
|
Re: a co teda?
Od: vkr
|
Pridané:
20.10.2013 15:19
toho trolovania ohladom lunexu by hadam uz aj stacilo..
|
|
Re: a co teda?
Od: gjjuyt
|
Pridané:
20.10.2013 16:46
aj ty mas radsej karicku?
|
|
Re: a co teda?
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
20.10.2013 16:35
Win XP a 64 bit? Je vseobecne znamy fakt je Win XP nie je v 64 bit edicii az tak dozrety system (odvodeny od Win Server 2003 64 bit) ako neskorsie uvedene desktopove 64bitaky.
Ked 32 bit, jedine optimalizovanu verziu Win XP SP3, ktora krasne ide aj na 256 MB RAM.
Ked uz 64 bit, tak od Wokna Hlista. Hlista je ale blbost, takze pre 64 bit jedine Win 7.
Schvalne ktory vyrobca majoritneho HW sa dnes serka s ovladacmi na nedozrety Win XP 64 bit? Ked uz, tak na Win XP 32 bit.
|
|
Re: a co teda?
Od: roob_zabanovany
|
Pridané:
20.10.2013 17:13
mam tu cest v robote asi s 20 PC s winXP sp3 a 256MB Ram a ver tomu, ze to nejde. Ako ide.. ale chapes... xp potrebuje minimalne 1GB ram pre normalny chod.
|
|
Re: a co teda?
Od: seb
|
Pridané:
20.10.2013 20:55
Toto nikdy nepochopím ak niekto ma v 21 storoci 256MB ram..hodit tam min 1GB a usetrim cas ludi ktory na tom pc pracuju.presne ten cas za ktory ich platim.pamat stoji zlomok z toho co mi to prinesie spat.ked vidim niekde ako pracovnik caka na windows kym sa otvoti nejake okno...
|
|
Re: a co teda?
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
21.10.2013 7:52
Ide. Treba specialnu optimalizovanu Lite Ediciu, v ktorej su povypinane vsetky servisy a ine sprostosti, ktore 99,99 % userov v zivote nevyuzije. To si moze doma clovek aj vyrobit so svojho Win XP. Na 256 MB to ide vcelku normalne, po boote system zabera asi 150 MB. Ked to clovek troska vycacka a nieco nainstaluje, tak tych 256 MB bude len-tak-tak.
Ale uvedom si, ze nie je Win XP ako Win XP. Podnikove Win XP su imidze, ktore boli roky straroslivo vytunene a starostivo dodrbavane, aby obsahovali co najviac crapwaru a boli najpomalsie ako je to len mozne. Viem o com hovorim. Na takto dodrbane Win XP treba ozaj 1 GB RAM, idealne aj 2 GB.
Ale idea stale ostava: nie je Win XP ako Win XP.
|
|
Re: a co teda?
Od: roob_zabanovany
|
Pridané:
21.10.2013 8:35
pozri.. pc sa neda hodnotit len podla velkosti RAM. Compaq evo D510 maju takych 10 rokov cca +/- tak tie 20GB disky uz maju svoj vek, iste s novym raptorom alebo aspom black series by to slo lepsie.. ale je to ako to je, neoplati sa do toho investovat ani cent, az budu $$$ na novsie, kupia sa novsie. Nic to ale nemeni na fakte, ze na pohodlnu pracu s winXP potrebujes minimalne 1GB ram. V decembri 2004 som kupoval prvy notebook a uz vtedy som daval 1GB, dnes sme o desatrocie dalej.. 4Gb je rozumne minumum.
|
|
Re: a co teda?
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
21.10.2013 18:03
Win XP ide v totalnej polahode aj na 2 GiB RAM. Zalezi jake zverstva tam spustas.
Este ti akosi uslo, ze 4 GiB = cca 4,3 GB je teoreticka hranica 32bit systemov. Realna je okolo 3,5 GB. Takze hovorit o minime 4 GB u Win XP (implicitne predpokladame 32bit ediciu), je trocha divne a matematicky akosi opacne. Tie 4 GiB su tam maximom a nie minimom. Buhuzial tych 4 GiB 32bit architektury dnes nie je bohvieco, preto radsej 64bit system, kde si mozem dat suchsich 8 GiB, idealne peknych 16 GiB, aby som nemal problem so 4 GiB s. To vsetko vsak mozem doma a nie v pracovnom PC, notebooku.
|
|
Re: a co teda?
Od reg.: cookie_monster
|
Pridané:
21.10.2013 19:36
realna je taky 4 GB...
to ze ich cele nevidis, este neznamena, ze ich cele nedokazes vyuzit - totizto do tebou neviditelnej casti sa ukladaju textury a je vyhradena ako swapko grafiky /plus systemove prostriedky/...
a ano - it's not a bug it's a feature!
|
|
Re: a co teda?
Od: seb
|
Pridané:
22.10.2013 3:29
zasa ste vsetci uleteli niekam..chlapec napisal ze ma v podniku 256MB v pc ,"nemaju nato" aby dokupili aspon 1GB do kazdeho stroja a vy tu riesite 4GB :-))) to na slovensku bola trava vo vypredaji?
|
|
Re: a co teda?
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
21.10.2013 18:04
...aby som nemal problem so 4 GiB RAMdiskom...
|
|
moja gratulacia patri microsoftu
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
20.10.2013 16:26
Pri**bany Mrkvosoft asi este nepochopil, ze ked je vsetkom v jednom, vie to z kazdeho rozku trosku, ale pritom z kazdeho vlastne hovno. Podobne ako dnesne 5-6 palcove blb-genius-smart-fóny nie su ani riadne kamery, nie su to ani riadne zrkadlovky, nie su to ani riadne tablety, ani riadne radia, ani riadne prehravace, ani riadne diktafony, nie je to riadne kurva nic. Vzdy ked je nieco multifunkcny pasvilo-hybrid, vie to vsetko, ale vsetko na hovno a ani jednu vec poriadne. Detto megahybrid Win 8 pre x86 a jeho schyzofrenna povaha.
Gratujujem Mrskosoft. Miesto toho aby mal na trhu dve kurevsky dobre edicie Wokienok, jednu zalozenu na Win Phone pre ARM platformu (telefony a tablety) a druhu cisto pre PC a -booky (x86 platforma), tak ma na trhu TRI (este raz TRI) pri**bane Windowsy, z toho dva su pre ARM (Phone a RT) a jeden humusny megapaskvil pre x86 (Win 8). Este raz gratulujem.
|
|
Re: moja gratulacia patri microsoftu
Od: trombon
|
Pridané:
20.10.2013 17:30
tento pjetro de, to je nejaky retardovany pribuzny toho pjetra de, co sem chodil par rokov dozadu?
lebo ten bol v pohode a tento vyzera na riadne vypatlaneho zakomplexovaneho oberkokota.
len sa pytam, v dobrom.
|
|
Re: moja gratulacia patri microsoftu
Od: Neviem
|
Pridané:
20.10.2013 17:57
Prečo by mal byť retardovaný? Preto že sa kriticky vyjadruje o Microsofte?
|
|
Re: moja gratulacia patri microsoftu
Od: trombon
|
Pridané:
20.10.2013 18:43
kto sa s tebou rozprava?
|
|
Re: moja gratulacia patri microsoftu
Od: Neviem
|
Pridané:
20.10.2013 19:17
Ty, napríklad. Kladieš mi otázky. A ja ťa posielam do piče. Príjemný nedeľný rozhovor ...
|
|
Re: moja gratulacia patri microsoftu
Od: trombon
|
Pridané:
20.10.2013 19:19
aha, narazil som na retarda.
sa stava.
|
|
Re: moja gratulacia patri microsoftu
Od: Neviem
|
Pridané:
20.10.2013 19:22
Kto sa s tebou rozpráva?
|
|
Re: moja gratulacia patri microsoftu
Od: trombon
|
Pridané:
20.10.2013 19:51
neviem. nejaky chuj.
|
|
Re: moja gratulacia patri microsoftu
Od: Solo_Kamen
|
Pridané:
20.10.2013 19:54
Ludia, v poslednej dobe mám pocit, že sem nabehla armáda arogantných detí, ktoré sa medzi sebou hádajú...
|
|
Re: moja gratulacia patri microsoftu
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
20.10.2013 18:32
Kazdy je pribuzny s kazdym ! Staci ist patricny pocet generacii dozadu !
Ja som stale ja, iba som pritvrdil ton.
Ak niekto nevidi pre oci niektore fakty, tiez je vypatlany zakomplexovany oberkkt. Ked uz tu veselo pouzivame vulgarizmy, nech su trefne. Samozrejme v dobrom.
|
|
Re: moja gratulacia patri microsoftu
Od: trombon
|
Pridané:
20.10.2013 18:42
fakty?
co ti jebe helena?
sa nedaj vysmiat. si emocne zaujaty az to plieska dverami.
velmi nepekne.
|
|
Re: moja gratulacia patri microsoftu
Od: Neviem
|
Pridané:
20.10.2013 19:21
Z toho si vezmi poučenie: Nikdy nestrkaj penis do dverí keď je pjetro emočne zaujatý.
|
|
Re: moja gratulacia patri microsoftu
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
21.10.2013 7:47
pri predchadzajucom prispevku som bol najmenej emocne zaujaty zo vsetkych prispevkov
opat vedla
|
|
Re: moja gratulacia patri microsoftu
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
21.10.2013 9:33
Fakty:
- bezny dospely uzivatel pusti Metro aplikaciu a z GUI nie je jasne, ako ju zavriet/opustit/minimalizovat
- uzivatel pusti aplikaciu/nastavenia a ... "aha tu je aj windows". Nasleduje otazka: "Vedel by si mi nastavit ten windows? Pretoze toto neviem ovladat".
- deti (zakladna, stredna skola) ktore maju najviac odhodlania skusat nove veci zistia, ze to co robili na klasickom prostredi v tomto Metre uz nemozu (GUI ich na to neupozornuje)
- uzivatelia, ktory vyuzivaju viac ako 5 aplikacii pocas kratkeho obdobia maju smolu, pretoze pre spustenie dalsej im preblikne fullscreen obrazovku, to sposobuje stratu prehladnosti v existujucich oknach. Zo zaciatku to nasiera mierne, neskor velmi.
- obcas potrebuje clovek urobit nieco podla navodu, a ked ho prepina do Metro GUI, tak sa to bohuzial neda
- ludia sa pytaju, ako sa to restartuje a vypina
Viem, ze existuju rozne tooly na upravu prostredia, to ale bezni ludia netusia a GUI im nepomaha, ale hadze im polena pod nohy.
|
|
Re: moja gratulacia patri microsoftu
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
21.10.2013 11:32
Svata pravda, Win 8 je hnusny, humusny, nedonoseny, paskvilo-hybrid a velky omyl, ktory nikdy nemal uzriet svetlo sveta a ktory navyse nevie riadne ani merat cas ... Resp. mohol prist na svet, ale cisto pre ARM platformu mobilov a tabletov. Ale nie pre krista na desktop a nedotykovy -book. Tam by som dal examplarne popravit az do druheho kolena tych, co dostali napad tam nadrbat Metro.
|
|
Re: moja gratulacia patri microsoftu
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
21.10.2013 14:55
Vždy funguje zatvorenieaplikácie, či dať vypnúť stroj klávesami Alt+F4
Windows majú od Visty už hoodne klávesových skratiek...
|
|
Re: moja gratulacia patri microsoftu
Od: windowsman
|
Pridané:
21.10.2013 15:47
Ano, ale bezny uzivatel potrebuje na vsetko ikonky...
A, asi ta prekvapim, bfu sa neorientuje podla toho, co na tej ikonke je znazornene, ale, prekvapivo, podla toho, ktora v poradi ta ikonka je. (taky som tomu nechcel verit, ale pomenil som vo FF ikonky navzajom, a len jeden clovek z cca dvanastich si to vsimol - ostatnym internet normalne isiel)...
Kde nie su ikonky, pomaha zase kontextove menu...
Klavesove skratky su proste too advanced...
Takze tak to asi s tou nasou gramotnostou je - hlavne, ze kazdy ma eurovodicak na PC...
|
|
Re: moja gratulacia patri microsoftu
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
21.10.2013 18:06
to nie je IT gramotnost/negramotmost, ale ludska prirodzenost
|
|
sdfghm
Od: njgsjngsng
|
Pridané:
20.10.2013 17:22
Ako sa uz vyssie spomenulo. Lunex by bol dobra alternativa, nebyt jeho kvadrilion distribucii. Myslim si ze by sa komunita mala zamerat na max 5 (desktop, server, ...)
|
|
Re: sdfghm
Od reg.: horst fuchs
|
Pridané:
20.10.2013 17:34
V praxi ich ale ani ovela viac nie je.
6 distribucií (debian, suse, ubuntu, slax, mandriva, redhat) má viac ako 90% trhu.
Všetko ostatné su v podstate jednočlovekové projekty, kde sa autor alebo malá komunita hrá.... Prečo im brať hračku? Vo svete je veľa ludí čo si upravujú autá. So what? Je to pekný, technický koníček.
|
|
Re: sdfghm
Od: Sloniiiik
|
Pridané:
20.10.2013 18:22
Ehm ze LOL... 6 distribucii ma mozno podiel 90%, ale LUNEXOVEJ casti kolaca, cize 90% z 2-3%. A to je slabina. Potom je tu dalsich pomaly 20 distier, o ktore nikto ani nezakopne. Preco kurna nemozu byt len 3? Pretoze ako bolo spomenute, kazdy "kapo" nejakej komunity chce mat vo "svojom" distre svoje veci. Avsak pozabudol, ze to robi pre uzivatelov.
|
|
Re: sdfghm
Od reg.: Podme spolu trolit, pozri ja uz trolim
|
Pridané:
20.10.2013 19:34
Ano mas pravdu. Aj 6 je vela treba to obmedzit, zregulovat zakazat. Nech sa robi len 1. Treba prijat zakony, nariadenia, smernice, stanovit komisie... V mene pokroku.
|
|
Re: sdfghm
Od: dwadwa
|
Pridané:
20.10.2013 22:25
A dotacie, nezabudni na dotacie.
|
|
Re: sdfghm
Od: Sloniiik
|
Pridané:
21.10.2013 8:08
Nepochopil si ani ty, ani ostatni nizsie. Este ze som napisal, ze distra su urcene pre uzivatelov. Ako si ma kurna nejaky BFU vybrat linux na ucenie sa, ked narazi hned na zaciatku - nevie si vybrat, pretoze nevie na ZAKLADE COHO si ma vyberat. A potom ostane pri Win8, na ktore mozno nadava, ale stale ma lepsi pocit ako nejakom linuxe.
Ved on ani nevie, ze ked si vyberie napr. Kubuntu a sused ma Mint, ze ci mu pojdu programy na nom. Toto je problem. Ale velki "machri", ktori vedia len pindat a trollovat, toto nepochopia.
Ja nic nepisem o serverovych ci inych distrach. Tych nech je kolko ich je treba. Ale co sa domacnosti tyka, tam je najlepsie naozaj mat 2 distra a hotovo.
|
|
Re: sdfghm
Od reg.: Born To Be Wild
|
Pridané:
20.10.2013 21:10
Čo ti vadí? Že si takto môže skupinka ľudí spraviť vlasný OS, prerobiť nejaký podľa seba? Pozri sa na Linux Mint. Kedysi len čierno-zelené Ubuntu a aha kde je dneska, aj s vlastným gr. rozrhaním (Cinnamon).
|
|
Re: sdfghm
Od: kapor fuzaty
|
Pridané:
21.10.2013 8:27
presne, kazde jebnute distro ma ine graficke rozhranie, čo vplyva aj na niektore programy.
indows ma proste jedno graficke rozhranie a ide všetko.
v tomto lunex sucks
|
|
Re: sdfghm
Od: sensei-san
|
Pridané:
21.10.2013 9:18
> indows ma proste jedno graficke rozhranie a ide všetko.
Ten bol dobrý. Daj ešte niečo.
|
|
Re: sdfghm
Od: kapor fuzaty
|
Pridané:
21.10.2013 14:57
napriklad na ubuntu bolo gnome a dali tam unity a pritom všetko fungovalo, teraz to vyzera jak smartfon
alebo išiel na ubuntu super zvuk a dali tam jak pr*jebani beta verziu pulseaudio. pol roka to neupdatovali
|
|
Re: sdfghm
Od: __fuxo
|
Pridané:
20.10.2013 21:13
Z Tvojich rečí je zjavné, že o Linuxe vieš prd, rovnako ako väčšina kritizujucich.
Ja používam Voyager linux, čo je vlastne len upravené xubuntu.
Jednoducho mi vyhovuje zloženie softov, vizuálu a iných vecí, ktoré sú špecifické práve pre Voyager.
Keď je niekto admin alebo sietiar vyhovuje mu niečo iné.
Prečo tráviť hodiny prispôsobovanim, keď to urobil už niekto predtým?
|
|
Re: sdfghm
Od: sensei-san
|
Pridané:
20.10.2013 23:23
> Preco kurna nemozu byt len 3?
Kto dočerta si, aby si mi hovoril či si môžem alebo nemôžem urobiť vlastné distro?
|
|
Re: sdfghm
Od: kenvoi
|
Pridané:
21.10.2013 6:53
mozno sa pasoval za pana vsemocneho na virtualnej scene )))))
|
|
Re: sdfghm
Od: 54321
|
Pridané:
21.10.2013 8:06
Paci sa http://distrowatch.com/
Najdes presne taku distribuciu aku potrebujes.
Nom a teraz hod link, kde najdem custom win - Full Legal.
Ked sa ti nechce/nepaci neociernuj. Za komunizmu nebolo z coho vyberat. A ajhla ked je vyber prilis siroky zas je zle.
|
|
Re: sdfghm
Od: windowsman
|
Pridané:
21.10.2013 15:58
dunno - cez RT se7en lite si mozes aj sam urobit.
a ak dobre pohladas, mozes si najist aj sam par for, kde sa chlapici chvalia svojimi custom isami (osekanymi o zbytocnosti, dobre ponastavovanymi, opatrenymi uzitocnymi free utilitkami /note - nie crapware/ a up to date) - instalacia a vsetko funguje, akurat k aktivacii potrebujes vlastne seriove cislo (to ti tam nikto neda).
mozem ti pozriet aj ja, ale to az ked pridem niekedy okolo polnoci domov :)
|
|
Solution
Od: Solution
|
Pridané:
20.10.2013 18:16
Solution? KickThatComputer. lol
|
|
MS OS
Od: Daxod
|
Pridané:
20.10.2013 20:48
Osobne som začínal na dos-e a win 95 mi prišiel taký... nedokončený, čo napravila 98.. pak som šiel až do win xp, plug and play podľa mňa prešlo ,,skokom,, ale stale to nebolo vončo.. Vista? bez komentára,... a osobne si myslím že win7 pre naprostého lajka, by som aj odporučil, skôr ako win 8 čo Vám spraví tablet z pc.. a otázka:.... napr. Vaša babka si kúpi pc, doteraz ho nevedela ani zapnúť.. aký OS jej tam odporučíte? takže osobne si myslím že v komentároch sa hádať kto čo má a prečo je to jeho najlepšie je mierne detinské a arogantné.. nič v zlom, je to len môj názor, ako si tak čítam podaktoré komentáre... A k téme, MS to pekne pototo... Keďže varovanie mali, nech si nekazia meno... hm, komu to asi vyhovuje že za toto majú další čierny bod je tiež téma na zamyslenie... ale stále sa bavíme o pekne zákernej chybe softu v tabletoch že???
|
|
Re: MS OS
Od: Neviem
|
Pridané:
20.10.2013 21:01
..pak som šiel .. PAK?
PAKISTAN?
TETRA PAK?
|
|
Re: MS OS
Od: AlbHert
|
Pridané:
20.10.2013 23:49
klud a nohy v teple chlapce antibohemisticky
|
|
Re: MS OS
Od: rio de
|
Pridané:
21.10.2013 1:37
mozno mu fakt nedoslo co je pak...alebo len nemal do coho rypnut,tak sa niejako prejavil,reku aby rec nestala o)))
|
|
Re: MS OS
Od: Magorrrr
|
Pridané:
21.10.2013 8:24
Ty si pako
|
|
Re: MS OS
Od: rio de
|
Pridané:
21.10.2013 11:53
tiez ma napadlo pouzit to slovo,ake pockal som si na teba )))
|
|
linuxovy maniak
Od: linux
|
Pridané:
21.10.2013 9:21
preco dpc nedaju tu aktualizaciu na 8.1 do windows update ale len do store? lebo si to vyjebanci a chcu umelo zvisit navstevnost svojho skrachovaneho store. stale nieje dostupna aktualizacia na 8.1 z windows update tak nech sa poseru butzeranti americký.
|
|
windows 8 je fajn ale RT je hlupost
Od: jonatan_666
|
Pridané:
21.10.2013 19:46
windows 8 je fajn je to nieco nove ale ked siclovek zvykne na ovladanie je to dobry system ale ak by som si kupil tablet ktory by nemal desktop cize z windows RT tak by som bol riadne nasraty proste ked uz chcem tablet co dokaze spustat exe aplikacie ...takze si pri vybere tuto moznost overujem na youtube videach ci forach alebo inych recenziach preistotu ..
|
|
Re: windows 8 je fajn ale RT je hlupost
Od: ice
|
Pridané:
24.10.2013 22:30
ked povies A, treba povedat aj B.
Windows RT s ARM ma uplne ine vykonove naroky z coho plynie aj neskutocna vydrz na baterku. Lenovo yoga 11 - 12hodin bezproblemov, hmotnost 1.2kg a dost mensie rozmery nez yoga s klasickym windowsom.
Ak clovek chce pouzivat takyto pocitac cisto na office, web, oceni dlhu vydrz a nevadi mu horsi vykon, je to vyborne riesenie. Ak nie, su tu verzie s klasickym windowsom, kde je problem ? Mame moznost vyberu a aj tak sa nam nepaci :)
|