neprihlásený
|
Sobota, 23. novembra 2024, dnes má meniny Klement |
|
Kompletný zoznam lokalít s dostupnosťou VDSL
DSL.sk, 21.9.2013
|
|
Slovak Telekom oficiálne v pondelok 16. septembra spustil pilotnú prevádzku poskytovania internetového pripojenia novšou verziou technológie DSL, VDSL2, vo svojej národnej telefónnej sieti.
VDSL je podľa oznámenia spoločnosti dostupné pre 200 tisíc domácností.
Cez VDSL poskytuje Telekom štyri nové programy, dva flatové programy Turbo 2 a 3 VDSL s rýchlosťami 20 / 2 Mbps a 50 / 5 Mbps a dva 2 GB dátovo obmedzené programy Turbo 1 a 2 Mini VDSL s rýchlosťou 10 / 1. Rýchlosť uploadu u Turbo 2 si bude možné zvýšiť na 5 Mbps a Turbo 1 na 2 Mbps.
Kompletné parametre a ceny programov sme priniesli v tomto článku.
Programy pre VDSL bude možné využívať do káblovej vzdialenosti od ústredne, podporujúcej VDSL, cca 700 metrov. Telekom doteraz nezverejnil kompletný zoznam pokrytých lokalít, overiť si dostupnosť bolo možné len individuálne podľa adresy alebo čísla. Tento spôsob overenia je podľa čitateľov ale často nepresný a najmä často informuje len o možnosti pripojiť sa pomalším programom ako je v danej lokalite reálne dostupný.
V dnešnom článku prinášame kompletný zoznam lokalít, kde Telekom poskytuje VDSL. Zoznam poskytla serveru DSL.sk spoločnosť Slovak Telekom.
Zoznam obsahuje obce a mestá, v ktorých je VDSL dostupné, a pre každú obec zoznam ústrední respektíve uzlov, na ktorých je dostupné. Celkový počet obcí v zozname je 419, pričom VDSL je dostupné na 539 rozličných uzloch. Najmä v prípade veľkých miest je často VDSL dostupné len v časti mesta.
Keďže ostatní operátori ponúkajúci DSL pripojenie ho poskytujú cez infraštruktúru Telekomu, zoznam lokalít s VDSL aj u ostatných operátorov bude zhodný so zoznamom Slovak Telekomu.
Zoznam lokalít s dostupnosťou VDSL
Okres Banská Bystrica: Banská Bystrica (ústredne respektíve uzly Bellušova, Horná, Hronská, Kalinčiakova, Lipová, Majerská cesta, Medená, Rudohorská, Wolkerova, Školská), Kordíky (Kordíky), Medzibrod (Námestie Hrdinov SNP), Selce (Selčianska cesta), Slovenská Ľupča (Czambelova)
Okres Banská Štiavnica: Banská Belá (Banská Belá), Banská Štiavnica (Kamerhofská, L. Svobodu)
Okres Bardejov: Bardejov (Gorkého, Nám. L. Berku), Beloveža (Beloveža), Raslavice (Toplianska)
Okres Bratislava: Bratislava (Bellova, Bojnická, Borinská, Furdekova, Galvaniho, Gbelská, Istrijská, Ivanská cesta, Jarabinková, Jarošova, Jelšová, Kolárska, Lamačská brána, Mierová, Mozartova, Nábělkova, Námestie slobody, Námestie SNP, Plickova, Podpriehradná, Porubského, Tomášikova, Uzbecká, Vajnorská)
Okres Brezno: Brezno (Cesta osloboditeľov, Švermova), Heľpa (Partizánska), Michalová (Trosky), Nemecká (Hronská), Podbrezová (Sládkovičova), Polomka (Osloboditeľov), Predajná (Borgondia), Telgárt (Telgárt), Valaská (Nám. 1. mája), Závadka nad Hronom (Kukučínova)
Okres Bánovce nad Bebravou: Krásna Ves (Krásna Ves), Slatina nad Bebravou (Slatina nad Bebravou), Uhrovec (M. R. Štefánika), Šípkov (Šípkov)
Okres Čadca: Krásno nad Kysucou (SNP), Nová Bystrica (Ústredie), Oščadnica (Oščadnica), Svrčinovec (Horná), Čadca (Horná, Milošová)
Okres Detva: Podkriváň (Podkriváň)
Okres Dunajská Streda: Baka (Baka), Dolný Bar (Dolný Bar), Dolný Štál (Hlavná), Dunajská Streda (Mliečany, Nám. SNP, Ružová), Holice (Holice), Horný Bar (Horný Bar), Jahodná (Jahodná), Kostolné Kračany (Kostolné Kračany), Kvetoslavov (Kvetoslavov), Kútniky (Kútniky), Lehnice (Lehnice), Michal na Ostrove (Michal na Ostrove), Nový Život (Nový Život), Okoč (Hlavná), Trhová Hradská (Hlavná), Veľké Blahovo (Poštová), Veľké Dvorníky (Veľké Dvorníky), Veľký Meder (Komárňanská), Vrakúň (Vrakúň), Zlaté Klasy (Poštová), Šamorín (Hlavná), Štvrtok na Ostrove (Štvrtok na Ostrove)
Okres Galanta: Galanta (Hviezdoslavova, Mierova), Gáň (Gáň), Jelka (Hlavná), Kajal (Kajal), Košúty (Košúty), Matúškovo (Matúškovo), Pata (Šopornianska), Sereď (Poštová, Priemyselná), Tomášikovo (Hlavná), Veľká Mača (Hlavná), Veľké Úľany (Hlavná), Šoporňa (Komenského)
Okres Gelnica: Gelnica (Slovenská), Helcmanovce (Helcmanovce), Jaklovce (Nová), Margecany (Obchodná), Nálepkovo (Stredný riadok), Švedlár (Švedlár)
Okres Hlohovec: Bojničky (Bojničky), Dolné Trhovište (Jelenová), Hlohovec (Slov. nár. povstania, Šulekova), Leopoldov (Bernolákova), Madunice (P. O. Hviezdoslava), Trakovice (Trakovice)
Okres Humenné: Ohradzany (Ohradzany)
Okres Kežmarok: Lendak (Zadná), Spišská Stará Ves (Štúrova), Zálesie (Terchovská)
Okres Komárno: Bátorove Kosihy (Hlavná), Búč (Búč), Hurbanovo (Komárňanská), Iža (Iža), Kolárovo (Kostolné námestie), Komárno (Biskupa Királya, Damjanichova, Hviezdoslavova, Odborárov), Moča (Moča), Okoličná na Ostrove (Nitrianska), Radvaň nad Dunajom (Hlavná), Sokolce (Hlavná), Veľké Kosihy (Hlavná), Zemianska Olča (Hlavná), Číčov (Mederská)
Okres Košice: Košice (Laborecká, Opatovská cesta, Palkovičova, Pri Pošte, Čordákova)
Okres Košice-okolie: Kráľovce (Kráľovce), Kysak (Kysak), Malá Ida (Malá Ida), Rozhanovce (Družstevná), Slanec (Slanec), Vyšný Klátov (Vyšný Klátov), Čaňa (Sídlisko)
Okres Krupina: Bzovík (Bzovík), Cerovo (Cerovo), Hontianske Tesáre (Hontianske Tesáre), Krupina (Svätotrojičné nám.), Litava (Litava), Rykynčice (Rykynčice)
Okres Levice: Bátovce (Bátovce), Dolný Pial (Dolný Pial), Farná (Hlavná), Hronovce (Levická cesta), Hronské Kosihy (Hronské Kosihy), Hronské Kľačany (Hronské Kľačany), Kuraľany (Kuraľany), Levice (Palárikova), Mýtne Ludany (Námestie hrdinov), Nová Dedina (Nová Dedina), Nový Tekov (Nový Tekov), Ondrejovce (Ondrejovce), Pastovce (Pastovce), Plavé Vozokany (Nová), Pukanec (Čierne blato), Starý Tekov (Nám. SNP), Tekovské Lužany (Poštová), Tlmače (Nám. 1. mája), Veľké Ludince (Veľké Ludince), Veľký Ďur (Hlavná), Šahy (SNP), Želiezovce (Nám. svätého Jakuba)
Okres Levoča: Levoča (Nám. M. Pavla)
Okres Liptovský Mikuláš: Bobrovec (Bobrovec), Liptovský Hrádok (SNP), Liptovský Mikuláš (Kamenné Pole, M. M. Hodžu), Východná (Východná), Ľubeľa (Ľubeľa)
Okres Lučenec: Divín (Nám. mieru), Fiľakovo (Biskupická cesta), Halič (Mieru), Lovinobaňa (Štefánikova), Lučenec (Námestie republiky), Mučín (Hlavná), Mýtna (Zvolenská), Ratka (Ratka), Tomášovce (Partizánska), Veľká nad Ipľom (Veľká nad Ipľom), Vidiná (Športová)
Okres Malacky: Kuchyňa (Kuchyňa), Láb (Láb), Malacky (D. Skuteckého, Zámocká), Plavecký Štvrtok (Hlavná), Rohožník (Školské námestie), Stupava (Hlavná, Na kopcoch), Zohor (Kováčska), Závod (Sokolská)
Okres Martin: Kláštor pod Znievom (Dr. M. Korauša), Košťany nad Turcom (Košťany nad Turcom), Martin (A. Kmeťa, Družstevná), Turany (Komenského), Valča (Valča), Vrútky (1. čsl. brigády), Záborie (Záborie)
Okres Michalovce: Budkovce (Budkovce), Lastomír (Lastomír), Palín (Palín), Petrovce nad Laborcom (Petrovce nad Laborcom), Veľké Kapušany (Nám. I. Dobóa)
Okres Myjava: Brezová pod Bradlom (Horný rad), Myjava (Nám. M. R. Štefánika)
Okres Nitra: Cabaj - Čápor (Cabaj - Čápor), Ivanka pri Nitre (Novozámocká), Jelenec (Hlavná), Jelšovce (Hlavná), Kolíňany (Nám. L. A. Aranya), Lehota (Hlavná), Mojmírovce (Hlavná), Nitra (Hlboká, Metodova, Mikovíniho, Novozámocká, Topoľová), Nové Sady (Nové Sady), Veľké Zálužie (Hlavná), Vráble (Hlavná), Výčapy - Opatovce (Výčapy - Opatovce), Zbehy (Zbehy)
Okres Nové Mesto nad Váhom: Moravské Lieskové (Moravské Lieskové), Nové Mesto nad Váhom (J. Weisseho), Potvorice (Potvorice)
Okres Nové Zámky: Bardoňovo (Bardoňovo), Bíňa (Bíňa), Dolný Ohaj (Dolný Ohaj), Hul (Námestie Cyrila Minárika), Jasová (Jasová), Kamenín (Kamenín), Kmeťovo (Kmeťovo), Komjatice (Nitrianska), Maňa (Železničná), Nové Zámky (Andovská, Dvorská cesta, G. Bethlena, Hlavné námestie, J. Kráľa, Komárňanská cesta, Mostná, Považská, T. G. Masaryka, Žerotínova bašta), Palárikovo (Mierová), Salka (Salka), Trávnica (Trávnica), Veľký Kýr (Nám. sv. Jána), Černík (Černík), Úľany nad Žitavou (Hlavná)
Okres Námestovo: Bobrov (Bobrov), Breza (Breza), Krušetnica (Krušetnica), Novoť (Novoť), Rabčice (Rabčice), Zákamenné (Zákamenné)
Okres Partizánske: Bošany (M. R. Štefánika), Chynorany (Moyzesova), Partizánske (Mostová, Pod Šípkom), Veľké Uherce (Veľké Uherce)
Okres Pezinok: Budmerice (Budmerice), Báhoň (A. Hlinku, Cintorínska), Limbach (SNP), Pezinok (Bystrická, Majakovského, Muškátová, Radničné námestie, Suvorovova, Viničnianska cesta), Slovenský Grob (Hlavná), Svätý Jur (Krajinská cesta), Viničné (Viničné), Šenkvice (Družstevná), Častá (Hlavná)
Okres Piešťany: Banka (Podhorská), Chtelnica (Námestie 1. mája), Drahovce (Hlavná), Pečeňady (Pečeňady), Piešťany (Javorová, Nám. J. Murgaša, Sládkovičova, Vrbovská cesta), Sokolovce (Školská), Trebatice (Trebatice), Veselé (Veselé), Veľké Kostoľany (Školská), Vrbové (Nám. slobody)
Okres Poltár: Hrnčiarske Zalužany (Hrnčiarske Zalužany), Kokava nad Rimavicou (Námestie 1. mája), Poltár (Železničná), České Brezovo (České Brezovo)
Okres Poprad: Batizovce (Osloboditeľov), Hranovnica (Budovateľská), Poprad (Mnoheľova), Veľký Slavkov (Tatranská), Vysoké Tatry (Starý Smokovec, Tatranská Lomnica)
Okres Považská Bystrica: Domaniža (Domaniža), Považská Bystrica (Prístupová, Sládkovičova, SNP)
Okres Prešov: Chminianska Nová Ves (Chminianska Nová Ves), Klenov (Klenov), Lemešany (Lemešany), Miklušovce (Miklušov), Petrovany (Petrovany), Prešov (Marka Čulena, Masarykova, Padlých hrdinov), Pušovce (Pušovce), Sedlice (Sedlice), Veľký Šariš (Šarišská), Ľubotice (Cintorínska)
Okres Prievidza: Bojnice (Sládkovičova), Dolné Vestenice (M. R. Štefánika), Handlová (Nám. baníkov), Lehota pod Vtáčnikom (Nám. SNP), Nitrianske Rudno (Poštová), Nitrica (Nitrica), Oslany (Školská), Pravenec (Pravenec), Prievidza (1. mája, Bojnická cesta, Námestie slobody, Školská), Sebedražie (Cintorínska)
Okres Púchov: Dolná Breznica (Dolná Breznica), Horovce (Horovce), Lúky (Lúky), Púchov (Štefánikova), Zubák (Zubák)
Okres Revúca: Lubeník (Magnezitárska), Revúca (Železničná), Tornaľa (Poštová)
Okres Rimavská Sobota: Hrachovo (Mieru), Jesenské (Pekárenská), Rimavská Baňa (Hlavná), Rimavská Seč (Daxnerova), Rimavská Sobota (Jabloňová, Jánošíkova, Kirejevská), Rimavské Janovce (Rimavské Janovce), Číž (Číž)
Okres Rožňava: Honce (Honce), Ochtiná (Ochtiná), Plešivec (Čsl. armády), Rožňava (Čučmianska dlhá), Vyšná Slaná (Vyšná Slaná), Štítnik (Družstevná)
Okres Ružomberok: Liptovská Teplá (Liptovská Teplá), Liptovské Sliače (Liptovské Sliače), Ružomberok (Dončova, Hlavná, Papiernícka), Valaská Dubová (Valaská Dubová)
Okres Sabinov: Lipany (Krivianska), Šarišské Michaľany (Čerešňová)
Okres Senec: Blatné (Šarfická), Chorvátsky Grob (Nám. Josipa Andriča, Čierna Voda), Dunajská Lužná (Košariská), Hamuliakovo (Hamuliakovo), Hrubá Borša (Hrubá Borša), Hrubý Šúr (Hrubý Šúr), Kalinkovo (Kalinkovo), Miloslavov (Miloslavov), Most pri Bratislave (Bratislavská), Nová Dedinka (Tomášovská), Reca (Reca), Senec (Košická), Tomášov (Bratislavská), Veľký Biel (Školská)
Okres Senica: Dojč (Dojč), Jablonica (Školská), Moravský Svätý Ján (SNP), Rohov (Rohov), Senica (Kasárenská)
Okres Skalica: Brodské (Nám. SNP), Holíč (Nám. Mieru), Skalica (Koreszkova, Lúčky)
Okres Snina: Belá nad Cirochou (Osloboditeľov), Dlhé nad Cirochou (Dlhé nad Cirochou)
Okres Spišská Nová Ves: Hrabušice (Hlavná), Markušovce (Michalská), Smižany (Tatranská), Spišská Nová Ves (Ing. Straku, Mlynská, Šafárikovo námestie), Spišské Tomášovce (Kostolná)
Okres Stará Ľubovňa: Hniezdne (Hniezdne), Vyšné Ružbachy (Vyšné Ružbachy)
Okres Stropkov: Brusnica (Brusnica)
Okres Svidník: Giraltovce (Hviezdoslavova), Hunkovce (Hunkovce), Svidník (Bardejovská)
Okres Šaľa: Kráľová nad Váhom (Kráľová nad Váhom), Šaľa (Štúrova)
Okres Topoľčany: Jacovce (Májová), Kovarce (Nitrianska cesta), Ludanice (SNP), Malé Ripňany (Malé Ripňany), Nitrianska Streda (Nitrianska Streda), Prašice (1. mája), Preseľany (Preseľany), Radošina (Školská), Rajčany (Rajčany), Solčany (1. mája), Urmince (Urmince)
Okres Trebišov: Boľ (Hlavná), Nižný Žipov (Nižný Žipov), Plechotice (Plechotice), Pribeník (Petőfiho), Slovenské Nové Mesto (Slovenské Nové Mesto), Streda nad Bodrogom (Hlavná), Čerhov (Čerhov), Čierna nad Tisou (Námestie pionierov)
Okres Trenčín: Chocholná - Velčice (Chocholná - Velčice), Horné Srnie (Potočná), Melčice - Lieskové (Melčice - Lieskové), Omšenie (Omšenie), Soblahov (Hlavná), Trenčianska Turná (Trenčianska Turná), Trenčín (Belá, Dolný Šianec, Kožušnícka, Kubranská, Liptovská, Palackého, Zlatovská)
Okres Trnava: Bohdanovce nad Trnavou (Bohdanovce nad Trnavou), Boleráz (Boleráz), Brestovany (Joža Nižnanského), Bučany (Bučany), Cífer (Nám. A. Hlinku), Horná Krupá (Horná Krupá), Kátlovce (Kátlovce), Majcichov (Majcichov), Malženice (Malženice), Ružindol (Ružindol), Smolenice (SNP), Trnava (Gen. Goliana, Mozartova, Nová, Pekárska, Starohájska, Veterná, Šrobárova), Trstín (Trstín), Zavar (Vetrová), Špačince (Poštová), Šúrovce (Nová)
Okres Turčianske Teplice: Sklené (Sklené), Turčianske Teplice (Diviaky)
Okres Tvrdošín: Hladovka (Hladovka), Podbiel (Podbiel), Trstená (J. Hertela), Tvrdošín (Sídlisko, Vojtaššákova), Vitanová (Vitanová)
Okres Veľký Krtíš: Balog nad Ipľom (Hlavná), Dolinka (Dolinka), Modrý Kameň (Mariánske námestie), Nenince (Hlavná), Olováry (Olováry), Sklabiná (Sklabiná), Slovenské Ďarmoty (Slovenské Ďarmoty), Veľká Ves nad Ipľom (Veľká Ves nad Ipľom), Veľká Čalomija (Cintorínska), Vinica (Školská), Vrbovka (Vrbovka), Čeláre (Kirť)
Okres Vranov nad Topľou: Banské (Banské), Benkovce (Benkovce), Bystré (Bystré), Dlhé Klčovo (Dlhá), Malá Domaša (Malá Domaša), Ondavské Matiašovce (Ondavské Matiašovce), Sedliská (Sedliská), Vranov nad Topľou (Nám. slobody), Ďapalovce (Ďapalovce)
Okres Zlaté Moravce: Lovce (Lovce), Nemčiňany (Rohožnička), Tesárske Mlyňany (Hlavná), Volkovce (Hlavná)
Okres Zvolen: Pliešovce (Školská), Zvolen (A. Sládkoviča, Bariny, M. Rázusa, Námestie Mládeže)
Okres Žarnovica: Hronský Beňadik (Ulička), Nová Baňa (Nám. slobody), Tekovská Breznica (Tekovská Breznica), Žarnovica (A. Sládkoviča)
Okres Žiar nad Hronom: Bartošova Lehôtka (Bartošova Lehôtka), Horná Ždaňa (Horná Ždaňa), Ihráč (Ihráč), Janova Lehota (Janova Lehota), Jastrabá (Jastrabá), Kopernica (Kopernica), Kremnica (Zechenterova), Slaská (Slaská), Žiar nad Hronom (A. Kmeťa, Pod Donátom, Svätokrížske nám.)
Okres Žilina: Gbeľany (Gbeľany), Mojš (Mojš), Rajec (Námestie SNP), Rajecká Lesná (Rajecká Lesná), Žilina (Brodno, Bytčická, Dolná Trnovská, Dolné Rudiny, Moyzesova, Na priekope, Pavla Mudroňa, Poštová, Pri Celulózke, Rosinská, Slnečné nám., Štrková)
Najnovšie články:
inzercia
Diskusia:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
.....
Od: ...
|
Pridané:
21.9.2013 11:06
málo málo..
|
|
Re: .....
Od: Joke 0
|
Pridané:
21.9.2013 19:21
Podla neoverenych informacii by malo do roku 2017 pribudnut dalsi sedemnast novych lokalit a dostupnost by sa mala zvysit aj u dvadsiatich uz teraz dostupnych lokalit(dalsie ulice).
|
|
Re: .....
Od reg.: Born To Be Wild
|
Pridané:
21.9.2013 21:15
Ale nejaký "alternatívec" môže spustiť aj inde? Samozrejme ak to pôjde naprd to je už jeho problém, nie?
|
|
jatatata
Od: matuuus
|
Pridané:
21.9.2013 11:06
juchuu som tam!
|
|
Re: jatatata
Od: alter011
|
Pridané:
21.9.2013 14:00
Len sa neteš . juchúúúú!
Dnes som bol v telekome a na moju otázku : Mám internet Turbo 2 5Mbit a , jeden rok od posledného predĺženia zmluvy / ostáva mi 1 rok viazanoti/ a chcel by som prejsť na vyšší , na VDSL sme nejako nenašli spoločnú reč ...,
Keby som bol nový zákazník , keby mi viazanosť končila za 2-4 mesiace tak nie je problém . Dajte OP ;RČ, a ideme na to!
AAby sme sa my stálí zákazníci, platitelia toho Humbuk-ccirkusu neteši skoro.
Lebo najlepšia radosť je škodoradosť, povedali v Telekome v DS.
|
|
Re: jatatata
Od: matuuuus
|
Pridané:
21.9.2013 15:07
dasa prejst len musi to byt balik pri ktorom budes platit viacej
|
|
Re: jatatata
Od: zakazniktelekomu
|
Pridané:
21.9.2013 15:39
Mas zle info. Niekolkokrat som si to overoval - telefonicky aj cez online chat na ich stranke. Da sa prejst z akehokolvek DSL na akykolvek VDSL. Jedine je tam podmienka, ze ak ste k internetu, ktory mate teraz brali router za akciovu cenu, budete musiet teraz doplatit do plnej ceny tohto routra.
|
|
Re: jatatata
Od: matuuus
|
Pridané:
21.9.2013 16:08
da sa prejst aj ked platim 30e ADSL2+ na 215e za VDSL ? Pokial ano okamzite tam letim..
|
|
Re: jatatata
Od: zakazniktelekomu
|
Pridané:
21.9.2013 16:14
Ja mam Turbo 3 a prechadzam na Turbo 2 VDSL. A bolo mi povedane, ze da sa. Nebral som vtedy ani router k Turbo 3, takze nemusim nic doplacat. Neviem sice ako mozes platit az 30€, ked najvyssi je Turbo 3 za 23,19€ ale nemal by byt problem. Povedali mi, ze za akehokolvek DSL na akykolvek VDSL sa da prejst.
|
|
Re: jatatata
Od: BigF
|
Pridané:
21.9.2013 21:11
necelych 30€ stoji turbo4 pre starych zakaznikov ty trulo
|
|
Re: jatatata
Od: alter011
|
Pridané:
22.9.2013 11:01
Ja som dostal od nich router . Tak čo ma bude stáť "nový" router ? 100€? Alebo aj viac?
|
|
Re: jatatata
Od: bigfootmax
|
Pridané:
17.5.2014 13:32
a to ti kto povedal ze najvyssi je turbo 3??? ja mam turbo 4 a platim 42€. ked nevies tak to neries.
|
|
Jajajaj
Od: . . . . . .
|
Pridané:
21.9.2013 14:07
Ešte sa neteš!
|
|
Re: jatatata
Od: Juhu by to bolo ak
|
Pridané:
21.9.2013 14:12
Juhu by to bolo ak by si mal 250Mbit/100Mbit za 14,99 eurokorun BEZ FUPu a BEZ AGREGACIE! a s pingom 4ms.
|
|
Re: jatatata
Od: Rubick
|
Pridané:
21.9.2013 14:32
stejne by ste plakali že je to málo, takže tak :P
|
|
Re: jatatata
Od: matuusss
|
Pridané:
21.9.2013 15:10
tiez si myslim.. ja sa tesim iba kvoli tomu ze budem mat vacsi upload ktory v praxi naozaj potrebujem/vyuzijem.. download mi stacil aj ten 3.5mb/s z ktoreho sme sa radovali uz davnejsie
|
|
Re: jatatata
Od: oujouo
|
Pridané:
21.9.2013 15:09
Vidno ze si nezazil dialup 56 kbps.
|
|
Re: jatatata
Od: cvrdliki-cvrdliki-šššššššš
|
Pridané:
21.9.2013 22:08
A tá labuž keď prejdeš z BBSky na prvé Hello World na Win 3.1 medzimesto pri 14.400ke. No frajerina :)
|
|
Re: jatatata
Od: segal
|
Pridané:
23.9.2013 18:54
to tu zobaci ani nechyruju... 286, 386 a pod...
|
|
Re: jatatata
Od: dagi1984
|
Pridané:
25.9.2013 11:47
ja som tie casy prosim pekne zazil ;)
|
|
zdroj ?
Od: mkonig
|
Pridané:
21.9.2013 11:07
Buď trpia schyzou alebo zavádzajú ľudí, na linke mi včera predávali 50Mbit a Mágio v mojej lokalite pričom v tomto zozname nie sme...
|
|
Re: zdroj ?
Od: NooN
|
Pridané:
23.9.2013 8:54
To je zoznam ich uzlov nie nazvy ulic. Tvoja ulica moze byt pripojena na ich uzol s inym nazvom ak su napr vedla, tak je to aj u nas. Dve subezne ulice su len na jednom uzle.
|
|
mesto..
Od: Cage
|
Pridané:
21.9.2013 11:07
Toto je DOLEZITE INFO :
''Najmä v prípade veľkých miest je často VDSL dostupné len v časti mesta. ''
|
|
Re: mesto..
Od: martincc
|
Pridané:
21.9.2013 11:09
nemecki zmrdi co by sme cakali hlavne ze nemci si buduju ekonomiku na ukor inych a nam hadzu drobky jak americania cinanom.
|
|
Re: mesto..
Od: Hmmm
|
Pridané:
21.9.2013 19:53
Neviem či mám dobré a aktuálne info , ale pokiaľ viem tak v telekome má väčšinu ( 51%) náš štát. TO, že sa necháme kľudne okrádať je druhá vec...
|
|
Re: mesto..
Od: jsfkksksk
|
Pridané:
21.9.2013 21:03
nemas, 51% maju nemci, kto by kupoval mensinovy podiel vo firme???
|
|
Re: mesto..
Od: alter011
|
Pridané:
22.9.2013 8:09
Skoro každý!
Nejde o % , ale o delegovanie moci vo firme . A to štát niekedy "rád" urobí aj pri predaji 10 % firmy.
Takže menšinový , väčšinový podiel je pre túto obskurnú guberniu nepodsattné.
|
|
Re: mesto..
Od: . . . . . .
|
Pridané:
22.9.2013 18:49
To zariadil bývalý gubernátor Miki a spol.
|
|
Re: mesto..
Od: matkoooo
|
Pridané:
21.9.2013 11:43
ono to neplatí len o mestách, ale aj obciach a ani nemusia byť zvlášť rozľahlé, stačí aby boli káble vedené po ulici do kruhu(najskôr jedna strana, na konci kábel prejde na druhú stranu) ako u nás a zrazu aj dom blízko ústredne je daľeko.
|
|
Re: mesto..
Od: joijojoj
|
Pridané:
21.9.2013 14:31
To je zrejme tak aj u nas, ustrednu mam blizko a utlm je az 10 dB. Asi preto nam vdsl2 do obce nedali, lebo by to zasiahlo 3 az 4 domy.
|
|
sdfgsdfgsdfgsdfgsdfg
Od: fdsfgsdfgdsfgsdfgsdfgsdf
|
Pridané:
21.9.2013 11:09
Tak toto je mentalita - kde je optika rubu VDSL. Kde v okr. mestach je posrane 10 mbits dsl tak nedaju VDSL.
Tak radsej si dam optiku v BA ako ich posrane VDSL.
|
|
Re: sdfgsdfgsdfgsdfgsdfg
Od: Marek138
|
Pridané:
21.9.2013 11:22
skor by som povedal, ze kde je optika je aj kratka vzdialenost k ustredni...
|
|
Re: sdfgsdfgsdfgsdfgsdfg
Od: matkoooo
|
Pridané:
21.9.2013 11:39
Ono je to dané vzdialenosťou od ústredne, čo je v podstate obmedzenie technológie. V takom okresnom meste máš jednu ústreňu a zvyčajne sa do 700m(po kábli) od nej nenachádza veľká časť mesta.
|
|
Re: sdfgsdfgsdfgsdfgsdfg
Od: Marek138
|
Pridané:
21.9.2013 11:59
To je fakt, a potom ako tu bolo vyssie spomenute... nie raz su ulice zapojene do kruhu, takze sused oproti ma kludne o 300m kratsie vedenie.
Zial Telekom DSLAMy (nie ustredne), vobec nezahustuje a potom to aj tak vyzera..
Otazka znie, kolkim sa realne za tie roky skratila vzdialenost od ustredne ? Takmer nikomu...
|
|
Re: sdfgsdfgsdfgsdfgsdfg
Od: mkonig
|
Pridané:
21.9.2013 12:13
keď už je reč o vzdialenosti, všimol som si že napr. ku mne ide vzduchom kábel len cca 30m, potom ide po jednom stĺpe dole až k ochannej trubke a do zeme nuž a potom naozaj netuším kde vychádza resp. kam ide ďalej, možno k nabližšej hviezde. Toto platí v rámci celej dediny, vypadá to na kombináciu stromovej a hviezdicovej topológie. Takto ušetrili kopec metrov, keďže "hlavná žila" ide 90% v zemi a potom len vybehne na jeden stĺp zo zeme odkiaľ je hviezda na 10 domov.
|
|
Re: sdfgsdfgsdfgsdfgsdfg
Od: matkoooo
|
Pridané:
21.9.2013 12:37
hej toto je aj u nás, vzniklo to potom ako kopali v 90. rokoch novú optickú prípojku na ústredňu a zakopali všetky prípojky cestou k ústredni, ale časom začali vznikať nové domy a tak postupne stavajú stĺpy(odkiaľ sa rozdeľuje na viac domov) a napájajú sa na tie zemné rozvody. Najlepšie riešenie by bolo celé to zase rozkopať a všetko zakopať do chráničiek v zemi odkiaľ by sa v budúcnosti ľudia pripájali. (ono to má svoj názov ale nespomeniem si).
My máme našťastie pripojené skoro najkratšou cestou - kábel je potiahnutí pred vzdialenejších susedov a odtiaľ sa vracá k nám, je to len cca 15m navyše. Viac máme káblu máme ťahaného po dome (po vnútornej strane múru na povalu, po povale cca 20 m až do obývačky, kde som som dal modem a 10 a 20 m káblami zase ťahám sieť:D ).
|
|
Chránička.
Od: . . . . . . .
|
Pridané:
21.9.2013 14:20
Zdá sa mi, že sa to volá kolektor.
|
|
Dubnica chyba?
Od: dca
|
Pridané:
21.9.2013 11:18
nenasiel som Dubnicu v zozname, pricom blizke ulice ustredne vypisalo rychlost 50 mbit...divne
|
|
Re: Dubnica chyba?
Od: dodca
|
Pridané:
21.9.2013 22:15
v dca mas v okoli posty SWAN s optikou. Ping na SIX 8-10ms.
|
|
Je zoznam kompletný?
Od reg.: rishqo
|
Pridané:
21.9.2013 11:23
No neviem do akej miery je tento zoznam dôveryhodný, či kompletný. Ulica Bernolákova v Pezinku v ňom napríklad nie je, ale na stránke Telekomu mi ukazuje dostupnosť VDSL - "Magio internet (Maximálna pristupová rýchlosť 50 Mb/s)".
|
|
Re: Je zoznam kompletný?
Od reg.: Redakcia DSL.sk
|
Pridané:
21.9.2013 11:34
To je zoznam ústrední s dostupnosťou VDSL, nie všetkých pokrytých ulíc. Máte to v článku niekoľkokrát napísané.
|
|
Re: Je zoznam kompletný?
Od: hksdksks
|
Pridané:
21.9.2013 12:16
mne to pred par dnami ukazovalo na strankach tkomu, ze vdsl u nas je a teraz mi to u nich ukazuje ze max 10Mbit a dedina v zozname nie je. Robia si z ludi akurat srandu.
|
|
Re: Je zoznam kompletný?
Od: 79hkjhkjh
|
Pridané:
21.9.2013 15:25
Asi to lepsie premerali, napriklad to 50 Mbps ukazovalo v Liptovskom Trnovci a teraz ukazuje len 10 Mpbs, ale myslim ze tam im to netraba tam su aj ine moznosti.
|
|
podľa mňa neúplný zoznam
Od: mkonig
|
Pridané:
21.9.2013 11:25
Na základe online preverenia podľa t.č. pevnej linky som prešiel celú našu dedinu od začiatku po koniec, spodná časť je zrejme ešte na starej ústredni z Ružomberka bez upgrade, dostupnosť len 10 Mbit a Magio cez ADSL2+. Cca od polovice dediny je 20Mbit VDSL a pri konci už 50Mbit pričom sme napojení na ústredni priamo v dedine. Takže, buď je to preverenie podľa t.č. nesprávne alebo sa teším zbytočne. Skôr dávam za pravdu že uvedený zoznam je neúplný, keď podľa infolinky je to už aj technicky preverené že v mojej lokalite je 50 Mbit VDSL.
|
|
......
Od: ......
|
Pridané:
21.9.2013 11:30
Hlavne že keď pôjdete z Veľkej Mače cez Vincov Háj už môžete surfovať cez VDSL.
|
|
wtfff
Od: viliam2
|
Pridané:
21.9.2013 11:34
v martine az dve ustredne, z toho jedna v casti,ktore je kompletne pokryte telekomackou optikou a druha ustredna s vedeniami z roku 5, kde je dostupnost ani nie 200 metrov od ustredne
|
|
xxxxxxxx
Od: niktos
|
Pridané:
21.9.2013 11:35
To este nic neznamena ked si alebo niesi tam, to je podla mna len orientacne, uz som zazil s telekom toho kvanta ohladne dostupnosti, dokonca aj jeden technik nieje ako druhy, jeden dojde neda sa, dojde iny a da sa. Uz by som napisal knihu co som sa rok natahoval s telekomom kedze tu ine nety nestoja za nic. Az to skoncilo na telekomunikacnom urade a tam dali bodku tomu a odrazu mam aj net aj ospravedlnenie a neplatim az dokonca viazanosti. Cize berte to s maximalnou rezervou.
|
|
Re: xxxxxxxx
Od: Unexist
|
Pridané:
21.9.2013 13:39
S Telekomom som si davnejsie tiez zazil svoje. Veru, tam prava ruka nevie co robi lava.
|
|
zapadakov
Od: few
|
Pridané:
21.9.2013 12:02
Tú Vyšnú Slanú a Ochtinú som nepochopil...
|
|
Mapa Bratislava
Od: Lenovo@
|
Pridané:
21.9.2013 12:35
http://goo.gl/IqX6R4
|
|
.....
Od: msx
|
Pridané:
21.9.2013 12:50
Toto Telekom prepískol. VDSL nie je v okresnom meste, ale v dedine na kraji okresu áno.
|
|
Re: .....
Od: 545467
|
Pridané:
21.9.2013 13:46
Tam kde dsl dlho nebolo tam sa daval cca posledne dva roky dsalam s kartou vdsl2, jedna sa o mensie obce ktore na internet cakali dlhe roky, stary typ dslamov uz tcom nema dava len novy typ. Takze je logicke ze sa mohlo stat ze obec predbehla okresne mesto. Rovnako to bolo ked sa zavadzalo Magio najprv krajske mesta (kde sa robila vymena dslamov) a sucasne male obce v roznych regionoch SR kde nebol dsl net vobec a davali sa tam rovno nove zariadenia.
|
|
Re: .....
Od: msx
|
Pridané:
21.9.2013 17:12
Asi máš pravdu. Je to celkom logické. Akurát je smiešne, že nepovedali, aké kritériá dávajú na ústredne. Sedím v dome, na druhej strane cesty, oproti, je ústredňa a VDSL tu nie je (dedina medzi dvoma dedinami, kde VDSL je.
|
|
Re: .....
Od: wqewqwqee
|
Pridané:
21.9.2013 17:48
u mna je to iste, ustredna blizko, tych 50 Mbps by to teoreticky dalo, ale VDSL2 nie je. Viem ze su nejake tri typy tych zariadeni, prve su len ADSL tam nejde ani Magio takze VDSL2 upgrade tam asi nepojde, dalsie 2 typy na tych tie su uz ADSL2, teda je tam i Magio IPTV ale neviem ako je to s kompatibilitou, meni sa tam nejaka karta. O tomto mohli dat nejake info, ved predsa sa vie odkedy davaju ake zariadenia, aspon by ludia vedeli na com su, tak isto by sa zisla informacia aka zivotnost takehoto zariadenia.
|
|
zahustovanie
Od: ejha
|
Pridané:
21.9.2013 12:50
Telekomunikacny urad by ich uz konecne mohol viac motivovat k zahustovaniu siete. U nas je napr. obecny urad pripojeny cez mobilneho operatora prave preto, ze dsl nedociahlo az k nemu :D. Si skuste predstavit, ze by sa nieco take stalo v nemecku alebo francuzsku. Niektore crty nasej "vlasti" su skutocne usmevne. Navrhujem referendum o dobrovolnom pripojeni k Nemecku-v konecnom dosledku by sme boli ich najkonkurencie schopnejsou castou-lacna nemecka nalepka.
|
|
Re: zahustovanie
Od: khkhk
|
Pridané:
21.9.2013 12:58
zahustovanie to by si chcel vela.
Su oblasti kde je novsi typ ustredne aj s Magiom a ziadny upgrade tam neurobili, takze aj 5 metrov od ustredne ukazuje 10 Mbps.
|
|
Oprava.
Od: .onom.
|
Pridané:
21.9.2013 14:34
Motivovať áno, referendum nie.
|
|
Oprava.
Od: .onom.
|
Pridané:
21.9.2013 14:43
Motivovať áno, referendum nie.
|
|
dfsafsafas
Od: fasfdasfdasfd
|
Pridané:
21.9.2013 13:05
je nejaky vyhladavac, kde sa dozviem pod aku ustrednu spada dana ulica?
ze zadam ulicu a vypise mi ustrednu? dik
|
|
Rychlejsi net
Od: pjpjp
|
Pridané:
21.9.2013 13:21
Moja obec nie je na zozname, ale asi v stredu som si vsimol ze moj internet 5 mbps ide rychlostou 8 az 13 Mbps (osem ked ked su zapnute oba Magioboxy, 12 az 13 Mbps ked su Magioboxy vypnute), skusal som viacnasobny reset routra (adsl2+) a nenapravilo sa to, ako inokedy ked bola podobna porucha. Pred asi mesiacom nieco robili na ustredni, myslel som ze upgraduju na VDSL2. Dostupnost som preveroval na infolinke kde mi povedali ze je to u mna nedostupne, vyssiu rychlost stareho adsl som im radsej nenahlasil, porucha stale pretrvava internet ide rychlejsie ako ma, ale radsej by som bral moznost VDSL2.
|
|
Re: Rychlejsi net
Od: mkonig
|
Pridané:
21.9.2013 14:00
nahlasovať, že internet ide rýchlejšie ako by mal ? klobúk dole, čestní ľudia ešte nevymreli, zdá sa.
|
|
Re: Rychlejsi net
Od: nou
|
Pridané:
21.9.2013 14:10
12-13 Mbit/s je dosiahnutelne obycajnym ADSL2+. Asi sa nieco preplo v Magio routery ktory neshapuje internetovu linku na 5Mbit ale pusta full rychlost na internet. Totiz nejaky datovy prenost potrebuje aj to magio.
|
|
Viac uz nebude?
Od: eeeee
|
Pridané:
21.9.2013 14:00
Nevie niekto to sa dotoho viac rozumie povedat aka je perspektiva dalsieho rozsirovania? Nemyslim zahustovanie to Telekom uz vylucil, ale rozsirovanie v lokalitach do 700 m od ustredne, ktore sa nedostali na tento zoznam a VDSL2 tam nie je.
|
|
Ako zistim kde sa nachadza ustredna ?
Od reg.: 2andymann2
|
Pridané:
21.9.2013 14:12
Tiez sa chcem spytat, ci je nejaky vyhladavac, kde sa dozviem pod aku ustrednu spada dana ulica?
Zadam ulicu, jej cislo a vypise mi prislusnu ustrednu? Vdaka
|
|
Re: Ako zistim kde sa nachadza ustredna ?
Od: 888998989
|
Pridané:
21.9.2013 18:03
Taky nie je, ale da sa zistit ako si od nej daleko
http://www.speedguide.net/dsl_speed_calc.php
|
|
Re: Ako zistim kde sa nachadza ustredna ?
Od: VDSL2
|
Pridané:
21.9.2013 18:40
Skusal som to a ani zdaleka to neukazuje dobre.Ja som od ustredne necelych 700 metrov to mi povedal technik ked som si daval turbo4 a ukazuje mi cez kilometer.Ja len aby niekto nebol sklamany ked sa bude podla toho riadit :)
|
|
Re: Ako zistim kde sa nachadza ustredna ?
Od: Cage
|
Pridané:
21.9.2013 18:59
Ta vzdialenost sa neda vypocitat.. zalezi od vedenia, rusenia atd.
|
|
Ale je tam legendarne Brodske
Od: brodske2013
|
Pridané:
21.9.2013 14:23
Pamatnici iste pamataju ako Tcom rozsiroval stare dsl a po kazdom clanku o novodostupnych lokalitach bol komentar kde je Brodske? Teraz je tam hned pri starte 50 Mbps.
|
|
Re: Ale je tam legendarne Brodske
Od: brodskeorigoprvy
|
Pridané:
23.9.2013 8:47
:))) pozdravujem pametnikov :))
teraz mi prisiel mail od kamarata ze ako som to vyloboval :D
|
|
preco uz raz niekto nepovie celu pravdu....
Od: robertk
|
Pridané:
21.9.2013 14:28
nerozumiem tomuto zoznamu ...... nepriklad v okres trencin uviedly dedinu omsenie ,ale obec trencianska tepla ci trencianske teplice ,ktore sa nachadzaju po ceste k tejto dedine ci dedinu dolna poruba uz v zozname nie su .....po krajoch dediny vysoke kopce ......nerozumiem teda ako tam tahaju kable ked ostatne obce obchadzaju .....plus z trencina ako mesta spomenu tri ulice ?
Oni fakt este sami netusia......hlavne ked som im volal tak povedali ze je sluzba plne funkcna a u mna vdsl dostuppne je nemozem si to objednat .....mozem si objednat stale len stary produkt, ze vdsl az od 1.10. a podobne oblbovanie........plus ale ze mozem si objednat viazane adsl na dva roky z tabletom a 1.10 mi zenia po dodatku k zmluve na vdsl . co ale zas tu citam odostatnych nejde......Tak ako je to cele teda ?
|
|
Re: preco uz raz niekto nepovie celu pravdu....
Od: ojpoipoipi
|
Pridané:
21.9.2013 14:39
asi je tam dslam v ktorom je vdsl2 karta, posledne dva roky sa davaju len vdsl2. V starsich dslamoch je to potrebne vymenit ak je to mozne ak nie tak je nutne vymenti cely dslam co je drahsie a nie vzdy sa to oplati.
|
|
Re: preco uz raz niekto nepovie celu pravdu....
Od: Robertk
|
Pridané:
23.9.2013 7:23
Ok to dava zmysel
|
|
TURZOVKA NIC ????
Od: KAPLAN
|
Pridané:
21.9.2013 14:39
a co nase krasne mestecko Turzovka . uplne nas odpisuju ako so vsetkym
|
|
.....
Od: abcdefg
|
Pridané:
21.9.2013 16:04
Zvlastne pred par dnami mi to ukazovalo 50mb teraz pre zmenu je dostupny len mobilny internet. Mam 5mb a utlm linky len 2dB. Lokalita Partizanske
|
|
asi tak
Od: asitak
|
Pridané:
21.9.2013 16:08
Tak aky to malo zmysel zavadzat VDSL na tie miesta kde uz maju optiku?
|
|
Re: asi tak
Od: Cage
|
Pridané:
21.9.2013 16:19
zeby to lepsie vyzeralo a, ze by sme pri novom vypocte rychlosti internetu k domacnosti uplne nakonci s velkou stratou ale iba nakonci s mensou stratou :)..
Pretoze z tych 200 000 domacnosti sa nakoniec pripoji realne max 20-25%..
|
|
Offtopic
Od: matkoooo
|
Pridané:
21.9.2013 16:39
Otázka úplne od veci, ale neviem na ňu nájsť odpoveď. U nás začala ponúkať spoločnosť CNS "5g internet" nevie niekto o akú technológiu prenosu sa jedná? Zrejme niečo bezdrôtové. Mne je jasné, že žiadny bezdrátový internet 5 generácie zatiaľ nieje
|
|
Re: Offtopic
Od: radis
|
Pridané:
21.9.2013 17:49
klasika wifi v 5GHz pásme...
|
|
Re: Offtopic
Od: matkoooo
|
Pridané:
21.9.2013 18:49
Takže ako fúkne vietor...
|
|
Re: Offtopic
Od: mkonig
|
Pridané:
21.9.2013 18:57
Všetko pri Wifi závisí od zarušenia 5Ghz pásma ktoré je neregulované Tel. Úradom, pokiaľ je v oblasti 57 providerov ktorí si zasierajú pásmo dľa libosti potom to aj tak vypadá, ďalší faktor je shapovanie linky koncovému odberateľovi služby, pokiaľ je nosná linka dobre nadimenzovaná pripojenie sa môže rovnať garantovanej linke, mne pri mojom poskytovateľovi nespomalí nikdy linka na menej ako 90% zaplatenej rýchlosti.
|
|
dostupnost
Od: mkkkkkkkk
|
Pridané:
21.9.2013 17:43
zatial je to s dostupnostou bieda,, este menej ako som cakal :P dufam ze s tym rozsirovanim sa nebudu zahravat 5rokov :P ako pri ADSL ale to mozem len dufat ze ano ...
|
|
Re: dostupnost
Od: Imrich911
|
Pridané:
21.9.2013 19:04
Podla neoverenych informacii by malo do roku 2017 pribudnut dalsi sedemnast novych lokalit a dostupnost by sa mala zvysit aj u dvadsiatich uz teraz dostupnych lokalit(dalsie ulice).
|
|
´tešíme sa a ktovie, či sa toho dožijeme
Od: kivi
|
Pridané:
21.9.2013 18:28
Hmm, je to celé na smiech. V mestách, kde nie je optika, nie je ani VDSL. Ale v dedinách, kde je 500 obyvateľov a je tam ADSL sa nachádzajú VDSL ústredne. Logika? Žiadna.
|
|
Re: ´tešíme sa a ktovie, či sa toho dožijeme
Od: fudodufoqu
|
Pridané:
21.9.2013 18:48
Praveze je tam logika, mensie obce sa netom pokryvali posledne, v case ked sa uz davali LEN novsie zariadenia ktore su rovno vybavene VDSL2 kartou.
|
|
Re: ´tešíme sa a ktovie, či sa toho dožijeme
Od: logitech
|
Pridané:
21.9.2013 18:59
ano je to logicke ale nie je to spravodlive. Dedinam to maju umelo zablokvat na uroven ADSL az do casu kym nebudu pokryte mesta.
|
|
Re: ´tešíme sa a ktovie, či sa toho dožijeme
Od: dgetikgkdk
|
Pridané:
21.9.2013 19:11
frustrovany chudacik z mesta, prestahuj sa na dedinu a budes mat vdsl
|
|
Re: ´tešíme sa a ktovie, či sa toho dožijeme
Od: matkoooo
|
Pridané:
21.9.2013 21:35
neviem prečo, ale mne jeho príspevok vyznel ironicky...
|
|
Sme iba slovenskí zákazníci.
Od: moxoxom
|
Pridané:
21.9.2013 18:29
Myslím si, že čo sme už doteraz zaplatili za net, by sme si zaslúžili ešte lepšie pripojenia, než čo nám blahosklonne teraz ponúkajú.
|
|
Hmm to teda hej pokrytie ako svina
Od: XXXXL
|
Pridané:
21.9.2013 19:44
Bodaj by do pondelka skrachovali...
|
|
Kosice...
Od: kosice2
|
Pridané:
21.9.2013 22:21
No to je rozsah, pana beka.
Okres Košice: Košice (Laborecká, Opatovská cesta, Palkovičova, Pri Pošte, Čordákova)
|
|
Re: Kosice...
Od: matkoooo
|
Pridané:
21.9.2013 22:40
Tie ulice sú miesta kde sú umiestnené DSLami, takže VDSL je v ich okolí.
|
|
Re: Kosice...
Od: Cage
|
Pridané:
21.9.2013 23:33
Tak super, pripocitaj 4 ulice ku kazdemu DSLAMu :)..
To mame tak 16 ulic v KE :) ...
|
|
Re: Kosice...
Od: Houston
|
Pridané:
23.9.2013 6:01
V KE mate iba 4 ulice na 1,5 km stvorcoveho? Sa vam na tych sirokych bulvaroch musi pochodlne chodit/jazdit :-)
|
|
jaaaj
Od: františko
|
Pridané:
22.9.2013 0:22
takze nadalej upload 512kb/s
|
|
Super
Od: kokoTT
|
Pridané:
22.9.2013 10:37
Super, krajské mesto a ulica, kde bývam je bez optiky, bez vdsl... Tejto zoznám je už definitíva, alebo sa bude časom rozširovať?
|
|
Re: Super
Od: ccaca
|
Pridané:
22.9.2013 10:48
Som natom rovnako...
VDSL na ustredni ale vacsia vzdialenost.. 2 ulice maju a nasa nie..
Platme dalej, musi sa niekto Nemecku na vystavbu sieti skladat.. Takze mizerna rychlost a upload ostava :). Hlavne ten upload.
optika, VDSL... snivajme dalej...
No rozsirovanie bude do roku 2020 :). Mas cas. Podla EU musia mat vsetky domacnosti aspon 30mbps a 100mbps 50% vsetkych v EU :). A nepocitaju mobilne pripojenie (zatial).
|
|
Re: Super
Od: jfsksktekekdks
|
Pridané:
22.9.2013 11:54
musia je sice pekne slovo, ale realita bude skoro taka ako dnes, nerob si iluzie, ze v tom roku to bude tak ako eu zavelila. Dovtedy eu skrachuje, to je vacsia pravdepodobnost ako ten rychly net.
|
|
U mňa to je tiež na pi.u
Od: e1.
|
Pridané:
22.9.2013 16:09
Pozerám, pozerám, a hľa, u nás je dostupné aj VDSL. :) Vzhľadom na to, že moja ulica je priamo v zozname a z okna vidím na ústredňu, predpokladám že VDSL je dostupné aj reálne. Ale na čo mi by to bolo, veď okrem toho v dome máme aj minimálne 2 optické siete a káblovku od UPC.
Yop, chválim sa, môžete mi zvádieť. :P
|
|
Re: U mňa to je tiež na pi.u
Od: alter011
|
Pridané:
24.9.2013 15:47
zvádime, zvádime!
|
|
yeahhh bitch
Od: tvojcecek
|
Pridané:
22.9.2013 16:36
GTA V dohráno.
|
|
Kremnica
Od: jon
|
Pridané:
22.9.2013 17:21
podla toho zoznamu ma Kremnica len jednu ulicu, podla vyhladavaca dostupnosti na Telekom webe ich ma kopec, tak ako to do pizdy je?
|
|
Re: Kremnica
Od: ---
|
Pridané:
22.9.2013 17:55
Ustredna, ktora je na tej ulici moze poskytovat VDSL.
|
|
Spúšťajú to čo v Nemecku už vyhadzujú
Od: Linuxák
|
Pridané:
22.9.2013 17:57
Budúcnosť aj tak patrí mobilnému internetu a mobilné LTE celé VDSL schová do vrecka.
Samsung už testuje 5G mobilné siete.
Navyše je to predražené. V Rakúsku platia za net nejakých 10€ pri platoch nad 1000€....
|
|
Re: Spúšťajú to čo v Nemecku už vyhadzujú
Od: abcdefg
|
Pridané:
22.9.2013 18:05
Ale prd schova. FUPko 5gb hahaha
|
|
Re: Spúšťajú to čo v Nemecku už vyhadzujú
Od: Linuxák
|
Pridané:
22.9.2013 20:07
FUP je obchodná politika nenažraných operátorov. Sieť musí zvládnúť záťaže a nikdy nie je zaťažená. Vždy je tam veľká rezerva. Telekom má aj na Magiu niektoré internety s FUP a dokonca 2GB na optike...
|
|
Re: Spúšťajú to čo v Nemecku už vyhadzujú
Od: dfgdgf
|
Pridané:
22.9.2013 18:06
porovnavat rakusko so slovenskom je odvaha
|
|
Re: Spúšťajú to čo v Nemecku už vyhadzujú
Od: Linuxák
|
Pridané:
22.9.2013 20:16
Porovnával som výšku platov a cenu za pripojenie.
Keď sme v EÚ a má byť akože jednotný trh prečo nie je výška platov a cena internetu a iných služieb podobná tým v Rakúsku, alebo inde? Potom načo je samotná EÚ? My sme v tej EÚ zaostalí žobráci a hlúpy Slovák pri 20€ za net ostatrným povie či by to nechceli zadarmo. No sú v zahraničí mestá, kde ide net zadarmo cez mestské wifi...
Navyše Slovensko je jediná krajina v okolí, kde nie je komerčne spustená LTE sieť. Keby Telefónica nemala testovaciu prevádzku LTE na 1800Mhz, tak Slovensko by bola jediná krajina v okolí bez LTE.
DSL aj VDSL sú zastaralé....
To je ako keď Telekom pred 10 rokmi zavádzal ISDN a v zahraničí už zavádzali DSL... Teraz to už vyhadzujú a nahradzujú optikou a tiež mobilný internet cez 3G siete s HSPA+ a 4G siete LTE začína niekde nahrádzať káblový net.
Slovensko je zaostalá diera s blbými ľuďmi a predraženými službami, lebo blbí ľudia to kupujú..
|
|
Re: Spúšťajú to čo v Nemecku už vyhadzujú
Od: fhjdgkl
|
Pridané:
22.9.2013 23:40
siete ci uz mobilne alebo pevne sa stavaju s urcitou navratnostou, kde ti bude vybudovana siet navratnejsia, v krajine kde je priemerny plat 700eur alebo tam kde je 2000eur? a pri internete neverim ze taky rakusan zdiela svoju optiku s dalsimi susedmi, ako to je naslovensku cize jasne ze mas vyssie ceny ak isp ma tiez mensie zisky
|
|
Kurna
Od: Pche
|
Pridané:
22.9.2013 18:34
Ved tych 20Mb mozu poskytnut aj nad 700 metrov, nehovoriac, ze VDSL2 by malo teoreticky pretlacit 50 Mbit/s do 1 km.
|
|
Re: Kurna
Od: gfdgfg
|
Pridané:
22.9.2013 19:02
podla mna to budu davat aj nad 700 m, po premerani linky aj s nizsou rychl. napr. Turbo 3 s rychl. 40 Mbps ak s tym bude zakaznik suhlasit. V Cechach to tak je. Telekom u nas asi nechce zbytocne drazdit ludi tak radsej infomuje len o tych je vysoka pravdepodobnost ze im to pojde, ostatni podla stavu vedenia, atd.
|
|
Re: Kurna
Od: mkonig
|
Pridané:
22.9.2013 19:05
už aby sa mi ozvali na objednávku a hor sa do inštalácie, 2 mesiace 0.99€ 4 mesiace 50/5 za 5.99€ a potom bezplatná zmena na 20/2 počas 18 mesiacov za 17.99€. Goodbye WiFi.
|
|
Re: Kurna
Od: Linuxák
|
Pridané:
22.9.2013 20:22
Telekom by to mal premenovať na Slimák 3 a dať to ako bonus. Vraj Turbo 3 a mobilnbé 3G siete s HSPA+ idú rýchlejšie. LTE v testovacej prevádzke O2 na 1800Mhz ide do 100Mb/s. A Telekom na hlúpom drôte cez ústredňu, že Turbo. Aj káblovky už idú omnoho rýchlejšie...:-D
|
|
Re: Kurna
Od: haki
|
Pridané:
22.9.2013 21:26
Ze ty mas nobilny net a mas z toho mindraky. Neboj aj u vas na dedine raz bude dsl.
|
|
Re: Kurna
Od: Pche
|
Pridané:
22.9.2013 22:47
Suhlasim. Ten 20/2 - Turbo 2 VDSL by mohol is (teoreticky) kazdemu, kto ma v sucasnosti aspon ADSL 10 Mbit ... ak upgradovali DSL.
|
|
Re: Kurna
Od: Cage
|
Pridané:
22.9.2013 23:44
nepojde... ani zdaleka..
10mbps das snad na 2500m... 20mbps das max do 1400m cca..
|
|
Re: Kurna
Od: Re: Kurna
|
Pridané:
23.9.2013 12:08
Ved chalan to myslel rovnako ako ty.
|
|
VDSL2
Od: Ernesto1989
|
Pridané:
22.9.2013 21:03
Na to ze to ma kratky dosah celkom slusne pokrytie, myslim ze viac uz nebude, maximalne tam kde je starsia ustredna ked sa za par rokov pokazi tak tam daju novu a v tej lokalite potom bude aj vdsl2.
|
|
Re: VDSL2
Od: Marek138
|
Pridané:
22.9.2013 21:21
pracujes pre Telekom?
Je to dost bieda praveze...
Niekde pojde este 20mbps ale malo..
|
|
V Kežmarku
Od: Kežmarok da best
|
Pridané:
22.9.2013 22:05
Inak, všimli ste si, že v Kežmarku ani jedna ulica nie je pokrytá? :DDDDDD
|
|
Re: V Kežmarku
Od: lioton
|
Pridané:
22.9.2013 23:51
chyba okres Ilava, Bardejov, Bytca. Ustredne v tam su, ktovie preco neurobili upgrade, mozno sa neda kazda ustredna upgradovat.
|
|
Okres Bardejov
Od: notoil
|
Pridané:
23.9.2013 0:51
Okres Bardejov: Bardejov (Gorkého, Nám. L. Berku), Beloveža (Beloveža), Raslavice (Toplianska).
|
|
Re: Okres Bardejov
Od: pkpkp
|
Pridané:
23.9.2013 10:49
Baredejov tam je, ale chybaju tam este okresy napr. Dolny Kubin, ... Okresov je 79, okresov s VDSL2 je cca 66.
|
|
Re: Okres Bardejov
Od: mkonig
|
Pridané:
23.9.2013 15:07
toto rozhodne nie je úplný zoznam
|
|
Re: Okres Bardejov
Od: oiucA
|
Pridané:
23.9.2013 16:40
Dolný Kubín je pokrytý podla overovaca takmer cely rýchl. 50 Mbps.
|
|
Re: Okres Bardejov
Od: mkonig
|
Pridané:
23.9.2013 16:54
"Takmer celý" ? Okružná 10Mbit max... Brezovec Nemocničná 10Mbit max. Matúšková 10Mbit max. SNP 10Mbit. Kde je tých 50Mbit ? :D
|
|
Re: V Kežmarku
Od: . . . . . . .
|
Pridané:
24.9.2013 13:06
Ani ML - Medzilaborce...
|
|
dostupnost_sluzieb_pevnej_siete
Od: mkonig
|
Pridané:
23.9.2013 16:11
Neustále sa mení zoznam dostupnosti na webe telekomu podľa t.č. (podľa lokality neukazuje nič resp. v minimálnom počte prípadov), Za posledné 4 dni mi na niektorých domoch v dedine ukazovalo 50Mbit, dnes už len 5Mbit :D, pričom keď zadám, že chcem novú službu 10Mbit tak ju v pohode objedná aj tam kde ukazuje len limit 5Mbit :). Najlepšie, že susedný dom jeden podľa t.č. ukazuje len 5 Mbit, všetky ostatné a aj ja 50Mbit, "určite" je všetko v poriadku... Väčšina domov ktoré mali 50Mbit už má len 5Mbit, zabudli škrtnúť nulu, jasné. Zajtra už budem mať aj ja 5Mbit, hlavne, že pani na linke áno máme to aj technicky potvrdené máte možnosť 50Mbit. :D fckin joke
|
|
Re: dostupnost_sluzieb_pevnej_siete
Od: hjhgk
|
Pridané:
23.9.2013 16:30
Treba si zistit kde je ustredna, pozriet si v routri hodnotu utlmu a ak je to ok, ak je tvoja dedina na zozname bude sa ti dat vdsl zriadit. Treba sa drzat zoznamu a vzdialenosti od ustredne, na overovac sa netreba spoliehat, obcas ukazuje blbosti, napr. priamo v budove kde je ustredna tak uzkazuje mobilny internet a magio sat, o dom dalej uz ukazuje 10 Mb/s a Magio Tv.
|
|
Re: dostupnost_sluzieb_pevnej_siete
Od: mkonig
|
Pridané:
23.9.2013 16:44
podľa toho čo zisťujem, domy, ktoré už majú zavedený internet ADSL tým vypíše 5Mbit pri dostupnosti podľa t.č. ostatným 50Mbit a od polovice dediny už len 20Mbit(zrejme kvôli vzdialenosti). Ústredňa je ~ 500-600m na družstve, káble sa kopali v r. 2000 do zeme (90%), každých 30-50m je hviezda z dreveného stĺpu, pričom kábel ide zo zeme, nuž uvidíme :/ potešilo by.
|
|
Re: dostupnost_sluzieb_pevnej_siete
Od: mkonig
|
Pridané:
23.9.2013 17:24
akurát som dovolal s telekomom, 50Mbit objednané druhý krát, prvú objednávku vraj stratili... ??? Vyplnil som s tetou online zľava nakoniec 20€ prvé 4 mesiace(5€ mesiac). Za 5-7 dní príde samoinštalačná sada... :-o tak to som zvedavý
|
|
Re: dostupnost_sluzieb_pevnej_siete
Od: gh445
|
Pridané:
23.9.2013 18:21
neviem ci je rozumne objednavat si to hned, ked je to novinka tak je velky napor a nestihaju, co tak chvilu pockat kym sa to utrasie, svoju ponuku pre vdsl2 ma coskoro predstavit aj Orange(pojde to po kabloch telekomu, dostupnost je presne ta ista), ak si zakaznik tcomu mozno vyjednas pod hrozbou odchodu do Orange Hardkampan (podpultovu cenu pre nespokojnych) a ak nie si zakaznik tcomu tak koncom oktobra zvykne zacinat vianocna akcia.
Ibaze vies ze Dslam v tvojej obci bude coskoro uplne obsadeny, v tom pripade sa cakanie asi neoplati.
|
|
Re: dostupnost_sluzieb_pevnej_siete
Od: mkonig
|
Pridané:
23.9.2013 21:51
s 14€ mesačne priemerne som OK(orange to podlezie možno o 2€ no skôr pochybujem, každopádne support budem mať radšej z telekomu, + možno časom dáme aj Mágio a to mi orange ani nikto z alternatívcov neposkytne), a aj tak uverím až keď to pôjde po zapojení a samoinštalácii 50/5.
|
|
Re: dostupnost_sluzieb_pevnej_siete
Od: Andrej979
|
Pridané:
24.9.2013 8:49
Mne sa nemeni nic, VDSL2 nedostupne .
Skoda ze nedali presnejsie informacie ci nikedy pribudnu i dalsie lokality.
|
|
Otazka pre Telekom
Od: Petko12
|
Pridané:
23.9.2013 16:25
preco je pokryte optikou namestia v levoci , ale nie su pokryte sidliska ???
|
|
Re: Otazka pre Telekom
Od: oYoYo
|
Pridané:
24.9.2013 13:03
Tam (na sídlisku) žije len plebs! Na námestí sú hlavne úrady.
|
|
Telekom
Od: JaS Om
|
Pridané:
6.10.2013 16:49
Mne prišiel predajca Telekom až domov, že sa pýta ludí, či počuli o VDSL, že sa zvyšuje rýchlosť až na 50Mbit/s a 5Mbit/s.
Bol som skeptický, poslal som ho preč a zavolal som si na Telekom linku a zistil som, že je to tak.
Ako dlhoročný zákazník mám turbo 3 DSL za 23,19€ a dá sa prejsť na hocijaké VDSL s tým, že bude dvojročná viazanosť a treba dokúpiť VDSL router za 19€.
Cena VDSL pre Turbo 3 je pre mňa taká istá (23,19€) a pritom prechádzam z 10Mbit/s na 50Mbit/s, čo je 5X viac.
Tento krok vítam najmä preto, že upload telekomu bol vždy úbohý, ale predsalen s 5MBit/s sa už dá aj čo-to uploadnúť.
Takže to zhrniem, za nemzmenenú cenu prechádzam z DSL Turbo3 na VDSL Turbo 3, pričom musím 1x zaplatiť za router a mesačne ma to výjde tak isto.
V každom prípade, ak máte VDSL dostupné, odporúčam si objednať, nakoľko môžete prejsť aj na nižší balík (napr. Turbo2) a dokonca budete platit menej za vyššiu rýchlosť, ako máte teraz.
Toľko odo mňa, čus! :D
|
|
DSL VDSL Optik
Od: T com
|
Pridané:
13.12.2013 3:14
Ahojte napíšte obec ulicu sup číslo a tel čitaren@gmail.com alebo volajte 0903372854 a ja zistím dostupnosť NA POČKANIE
|
|
vzdy, ale vzdy
Od: uff
|
Pridané:
16.2.2014 21:37
Vzdy sa tesim na spravy o zrychlovani netu, ale vzdy to ti smradi v telekome dokazu pokazit. Ako spieva v jednej skvelej pesnicke Banda tupych hlav...
|
|
Kedy bude VDSL v Šturove
Od: Stevo6969
|
Pridané:
22.2.2014 14:24
Kedy už konečne spustia VDSL v Štúrove?
Je tu niekto z telekomu??????????
|
|
Re: ........
Od: nemDobre
|
Pridané:
2.4.2014 15:16
V okrese Banovce nad Bebravou chybaju samotne Banovce nad Bebravou. Pripojenie je mozne, v praci mame pripojenie cez VDSL Telekom zriadene, doplnte zoznam.
(no necudoval by som sa, ak by aj na samotnom Telekom tvrdili, ze VDSL dostupne v BN nie je... aj ked je)
|
|
Best Stock
Od: Photo free
|
Pridané:
20.1.2015 20:28
Hi,
Free images!
ALL FREE IMAGES LICENSED UNDER CREATIVE COMMONS! :)
<a href="http://beststockphotofree.com/" rel="follow" title="Best Stock photo free - image library">image library</a>
|
|
jsme rozdávat půjčky, kontaktujte nás
Od: Heinrich Jesse
|
Pridané:
8.4.2015 1:33
Potřebujete úvěr? Dáváme se úvěr jak osobní jednotlivce a spolupracovat organizace. kontaktujte nás více informací. Jméno :. Adresa :. Místo :. Výše úvěru potřebné :. Půjčka Doba trvání :. Mobile :.
Kontakt Jméno: Heinrich Jesse
Kontaktní e-mail: Jesseserv01@gmail.com
|
|
Nejlepší úvěr v České republice
Od: katarzyna
|
Pridané:
9.11.2021 9:30
Nejlepší úvěr v České republice
Chcete rychle a efektivně vyřešit vaši finanční situaci, nebo chcete sloučit všechny vaše závazky do jednoho výhodnějšího úvěru. Pak je tato nabídka určena také pro vás, žádat můžete o úvěry od 50.000 Kč až do 2.500.000 Kč. Osobní schůzku k podepsání úvěrové smlouvy lze domluvit také ve vašem městě. Finance máte k dispozici už do 24 hodin od podepsání úvěrové smlouvy. Zdarma a nezávazně žádejte na emailu: Rollerovadominika@seznam.cz
|
Pridať komentár
|
|
|
|