|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
iphone
Od reg.: reakcia
|
Pridané:
11.9.2013 14:46
http://dopice.sk/744
|
|
Re: iphone
Od reg.: leader
|
Pridané:
11.9.2013 14:57
co dokaze ulica...
|
|
Re: iphone
Od: Botbot
|
Pridané:
11.9.2013 15:03
Nooo, to fakt chcem vidiet toho debila co si kupi iphone 5c :D :D :D
|
|
Re: iphone
Od: majkyman
|
Pridané:
11.9.2013 19:29
Samotnu 5-ku uz na apple stranke neponukaju takze neboj sa bude ich dost :)
|
|
Re: iphone
Od: vlado12
|
Pridané:
11.9.2013 19:48
Mobil to može byť fain ale za taku cenu? fetuju nie? aj tak takych 85% ludi využiva mobil na sms volanie internet a sem tam cvakne nejaku foto alebo spravi video a za toto dať až do 900e? Mam Android aj WM8 mobile ale k iphone sa asi nedostanem cez tuto cenu ... nemam tlačiaren na peniaze
|
|
Re: iphone
Od: siirii
|
Pridané:
11.9.2013 19:56
A prečo by si mal niekto kupovať mobil za plnú cenu? Veď si kúpi dotovaný od operátora.
|
|
Re: iphone
Od: vlado12
|
Pridané:
11.9.2013 19:59
ano dotovany pohoda lenže nie každy chce byť viazany u tych darmozracov
|
|
Re: iphone
Od: MAJAK - neregistrovany
|
Pridané:
11.9.2013 20:20
outúčko :D
|
|
Re: iphone
Od: Hirogen
|
Pridané:
11.9.2013 20:24
Cena je preto taká vysoká, aby ti aspoň niečo bránilo šmarit ten šmejd do záchodu.
|
|
Re: iphone
Od reg.: jkasdkaklas
|
Pridané:
11.9.2013 20:46
V USA ide za 99 dolarov pri dvojrocnom kontrakte, iphone ma uz davno kazdy nieje to nicim vynimocny ani drahy telefon.
|
|
Re: iphone
Od: rufus123
|
Pridané:
12.9.2013 9:37
No to ano, ale na slovensku ho ma len asocialny odpad spolocnosti (nuly) a presny opak - spolocenska elita (odpad s mrte looove)
|
|
Re: iphone
Od reg.: Y x u s
|
Pridané:
12.9.2013 14:26
ja mam firemny iphone a aj dalsi traja kolegovia... takze sme asocialny odpad... preber sa!
uz zvonilo, sup do triedy a ruky za chrbat!
|
|
Re: iphone
Od: rufus123
|
Pridané:
12.9.2013 15:49
Na firemnych mobilistov a darceky som zabudol. Citis sa skvele s iphonom? Akp sa ti s nim telefonuje? Netreba bumper?
|
|
Re: iphone
Od reg.: Rabbit9
|
Pridané:
15.9.2013 17:56
to ze ho mas firmne nevyvracia ani nepotvrdzuje nic, takze ruku do papule a drzat pisk;)
|
|
Re: iphone
Od: webboy
|
Pridané:
17.9.2013 12:36
A videl si ceny ich paušálov? Nebodaj mobilného internetu? Tých 99USD ťa vyjde pekne draho ;) Je to len a len sprostosť ľudí, ktorí nevedia počítať. Telefón od operátora sa oplatí možno tak v 30%.
|
|
Re: iphone
Od: pohoda
|
Pridané:
11.9.2013 23:31
peniaze si mozes vytlacit priamo z PDA vo velkom kancli cez WiFi
|
|
Re: iphone
Od: kuboooo
|
Pridané:
12.9.2013 0:13
V USA urcite.
|
|
Re: iphone
Od: ignasito
|
Pridané:
11.9.2013 15:10
boze drbnuty americania, zachvilu to pride aj sem...
|
|
Re: iphone
Od: iba_ja
|
Pridané:
11.9.2013 15:16
sa mi paci, ked niekto nadava inym a nevie to ani spravne napisat ;)
|
|
Správny slovosled sa nauč!
Od: oOoOo
|
Pridané:
11.9.2013 16:05
Páči sa mi, ...
|
|
Re: Správny slovosled sa nauč!
Od: iba_ja
|
Pridané:
11.9.2013 16:15
urcite mi teda budes vediet najst pravidlo, podla ktoreho je to nespravne. a okrem toho je to hovoro.
ale plural mnozneho cisla slova drbnuty (ktore predpokladam, ze ani ne je spisovne, ale iba slangove) bude s makkym "i" stale.
ale zrejme si nepochopil pointu mojho komentu.
|
|
Ale s dlhým mäkkým...
Od: oOoOo
|
Pridané:
11.9.2013 16:26
Keď už, tak s "í".
|
|
Re: Ale s dlhým mäkkým...
Od: iba_ja
|
Pridané:
11.9.2013 16:47
pan najmudrejsi, nemas co ine povedat? nepouzivam diakritiku, nemam nainstalovanu slovensku klavesnicu
|
|
Echo...
Od: iíIÍyYýÝaAáÁäÄoOóÓôÔčČďĎ...
|
Pridané:
11.9.2013 18:16
Tak nekritizuj druhých.
Nainštaľuj si slovenskú klavesnicu!!!
A potom sa nevyhováraj!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
Re: Echo...
Od: oOoOo
|
Pridané:
11.9.2013 22:22
Ani rozčuľujúci sa "iba_on" nezbadal, že má byť < Nainštaluj ... klávesnicu>.
|
|
Re: Ale s dlhým mäkkým...
Od: len tak na stred
|
Pridané:
12.9.2013 8:07
...a to este ani len netusia, ze ine klavesnice ako SK nepodporuju ani klaves/u SHIFT. :o)))
|
|
Re: Správny slovosled sa nauč!
Od: hm?
|
Pridané:
11.9.2013 23:18
.. plural mnozneho cisla ... A čo to je?
|
|
Re: Správny slovosled sa nauč!
Od: r3tard0
|
Pridané:
11.9.2013 23:29
ako v matematike.
(mnozne cislo x plural) / (jednotne cislo x singular) = 1
|
|
Re: Správny slovosled sa nauč!
Od: len tak na stred
|
Pridané:
12.9.2013 8:03
Akoze co? Ved predsa mnozne cislo mnozneho cisla! Co je na tom nepochopitelne? ;o)
|
|
Re: iphone
Od: milan.ko
|
Pridané:
12.9.2013 9:40
Si si vedomy toho, ze ti ludia su herci a nie ludia z ulice?
|
|
Re: iphone
Od: Morte
|
Pridané:
11.9.2013 18:11
La Forge na konci to dobre zabil. Tam videt ten pristup jablckom uderenych - "i love apple products!" odporuca to kazdemu a hned vie ake je to lepsie a ani to nezapol a ani nevie co za produkt to je... ale je to cool a je to lepsie!
|
|
Re: iphone
Od: jOBS
|
Pridané:
12.9.2013 7:54
ako som si to prekladal tak som prekladal a stale mi vychadza ze clanok ZAVADZA !!! pages keynote atd NEBUDU PRE VSETKY ZARIADENIA ZADARMO ALE LEN PRE ZARIADENIA AKTIVOVANE PO 1.9.2013 !!! autor prekladu alebo pisalek by mal porozmyslat o zotrvani v tejto praci
|
|
Re: iphone
Od: Jurooooo
|
Pridané:
12.9.2013 10:06
"..na všetkých nových predávaných iOS zariadeniach..."
autor clanku (spravne) predpokladal,ze vsetci pochopia, ze hovori o 5C a 5S. a kedze tieto zariadenia pridu na trh az 20.9.2013 asi by si mal dost velky problem aktivovat ich pred 1.9.2013
|
|
.....
Od reg.: raketa
|
Pridané:
11.9.2013 14:47
strasne sa cudujem ludom, co to kupuju...
|
|
Re: .....
Od: siirii
|
Pridané:
11.9.2013 14:53
Prečo?
|
|
Re: .....
Od: 456465
|
Pridané:
11.9.2013 15:39
lebo je to zbytocne drahe
|
|
Re: .....
Od: siirii
|
Pridané:
11.9.2013 15:47
Skús porozmýšľať, prečo si ľudia kupujú napr. Audi A4 a nie Oktávky.
|
|
Re: .....
Od reg.: roob_
|
Pridané:
11.9.2013 15:54
lebo octavy sa kradnu?
|
|
Re: .....
Od: Ryzojeb
|
Pridané:
11.9.2013 15:56
Skus popremyslat co vsetko ma A4 oproti ochcavke.
A potom popremyslaj co ma iP5S oproti o polovicu lacnejsim smartom.
|
|
Re: .....
Od: siirii
|
Pridané:
11.9.2013 16:00
Naozaj neviem, skús mi povedať, čo všetko má A4 oproti Oktávke.
|
|
Re: .....
Od: 345345
|
Pridané:
11.9.2013 16:04
iny tvar?
|
|
Re: .....
Od: siirii
|
Pridané:
11.9.2013 16:21
Presne tak, iný dizajn, lepšie materiály, kvalitnejšie vyhotovenie, (možno) lepšie vyladený softvér, samozrejme sa pripláca aj za samotnú značku.
Na Audi fórach nechodia nasratí Škodovkári, prečo musím pod každým jedným jediným Apple článkom čítať nekonečné množstvo stupídnych komentárov od Androiďákov? Ani ľudia s WP8 to nerobia, možno sú so svojimi telefónmi spokojní a nepotrebujú si nespokojnosť vybíjať pod článkami o konkurencii.
|
|
Re: .....
Od: scion
|
Pridané:
11.9.2013 16:31
zalezi od auta a sofera - ak je dobry sofer, tak s trabantom v losom teste obehnes porsche 911 :)
a tak ako v autach aj tu, v mobiloch, mas rozne kategorie - od lacnych suntov, cez zlatu strednu triedu az po high end.
ak das suboj high end modelov, tak apple ma co robit, aby si svoje miesto ochranila. a toboz teraz, ked sa snazia vsemozne dodrbkat vsetko, co im pomohlo dostat sa tam, kde teraz su :)
mno, jak povedal slepy - uvidime, co ta nova hracka v testoch dokaze. creva zneju lakavo, iOS 7 zase nie; hadam z toho nebude dalsi sunt ala Samsung :)
|
|
Re: .....
Od: xjdkxk
|
Pridané:
11.9.2013 17:27
Motor, elektronika, 500 roznych vychitaviek... to sa s ochcavkou neda ani pokusit porovnat!
|
|
Re: .....
Od: Wtfff
|
Pridané:
11.9.2013 19:16
Preto su to 90% firemne vozidla. 3-4 roky a prec s nim, predat. Vtedy prichadza na rad chudak co to kupi. Casovana bomba za vyhodnu cenu. Odide jedna RJ,dalsie na seba nenechaju dlho cakat, a zabava sa zacina,
|
|
Re: .....
Od reg.: raketa
|
Pridané:
11.9.2013 19:18
skor by som na tuto otazku "Skús porozmýšľať, prečo si ľudia kupujú napr. Audi A4 a nie Oktávky." odpovedal ze preto, lebo su zakomplexovani a chcu sa predvadzat, vacsinou aj ked na to nemaju, esteze existuje leasing...
|
|
Re: .....
Od: siirii
|
Pridané:
11.9.2013 19:44
Aha, tak ak máš takýto postoj k veciam, tak potom už chápem prečo nechápeš kúpu iPhonu.
|
|
Re: .....
Od: siirii
|
Pridané:
11.9.2013 20:00
Niektorí ľudia si totiž radšej priplatia za design, kvalitu, použité materiály a aj dobrú skúsenosť. To sa týka Apple aj Audi.
|
|
Re: .....
Od reg.: raketa
|
Pridané:
11.9.2013 21:50
tak si priplat za plastovy mobil so starym HW ala 5C :D odladeny mobil, s dobrym dizajnom a kvalitnym vyhotovenim mas aj za tretinovu cenu, ja chapem v inych sektoroch trhu ked si niekto priplati za kvalitu OK ale sry, v pripade trhu mobilov a konkretne Apple sa plati cisto za znacku a inak totalne priemerny mobil, za hlupost sa plati
|
|
Re: .....
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
12.9.2013 7:34
Aky priemerny mobil? Najdi mi telefon, ktory ma vykon ako iPhone 5 ? Po grafickej aj vypoctovej stranke.
Ved do boha je tam procak z iPhone 5 ak sa nemylim a ten konkuroval
Galaxy S3 ak sa nemylim.
|
|
Re: .....
Od: Mitolo
|
Pridané:
18.9.2013 7:58
Mylis.
|
|
Re: .....
Od: siirii
|
Pridané:
12.9.2013 9:02
Jasné, inde sa platí za kvalitu, ale iPhony si kupujú ľudia len kvôli tomu, že je to Apple. Nemôžu si kupovať kvôli tomu, lebo majú s Apple dobrú skúsenosť, alebo sa im páči dizajn, alebo chcú kvalitné vyhotovenie, odladený dizajn, prípadne používajú AirPlay, iMessage, FaceTime, nákup hudby cez iTunes Store, automatický backup, atď..
Si smiešny so svojim čiernobielym videním sveta.
|
|
Re: .....
Od: 34543534
|
Pridané:
12.9.2013 10:54
to co si spomenul maju aj v inych mobiloch, napr mne sa apple dizajn nikdy nepacil, napr taka xperia vyzera 100x lepsie
|
|
Re: .....
Od: siirii
|
Pridané:
12.9.2013 11:18
No, ale niektorým ľudom sa páči práve iPhone. A preferujú iOS, pretože im zapadá do celkového ekosystému. Chápeme?
|
|
Re: .....
Od: ou em dI
|
Pridané:
17.9.2013 11:36
keby sme sa bavili o maserati quattroporte vs ochcavka tak poviem ze chapem....ale audi je rovnaky shit ako skoda.
|
|
Re: .....
Od: siirii
|
Pridané:
11.9.2013 19:46
Nemáš pravdu. Všetko je to z jedného VW koncernu, motor, elektronika, vychytávky sú identické, alebo veľmi podobné. Len zvyčajne platí to, že do Audín idú najnovšie vychytávky a v Oktávkach sa objavia v ďalšej generácii.
|
|
Re: .....
Od: POZOR p0z0r pozor
|
Pridané:
11.9.2013 20:16
Tam kde lepia ten tvoj naslapany iphone sa to vola Foxconn. A ti robia aj pre inych ako apple. Nejak ti jozko nejdu argumenty s tym WV.
|
|
Re: .....
Od: siirii
|
Pridané:
12.9.2013 9:04
A čo teraz? Číňanovi pošleš plány a vyrobí ti čokoľvek.
|
|
Re: .....
Od: jaja43
|
Pridané:
14.9.2013 1:00
napr drahssi servis?
|
|
Re: .....
Od: reg.: Sirii
|
Pridané:
11.9.2013 16:17
o polovicu lacnejsie smarty nemaju Apple logo a Apple feeling.
jednoducho zivot s nimi nie je kompletny. s iPhonom je.
keby som vytiahol telefon v spolocnosti bez Apple loga, citil by som sa ako zebrak na dezinfekcii.
|
|
Re: .....
Od reg.: DakuHonoo
|
Pridané:
11.9.2013 17:06
dal som +, a potom si všimol, že hodnotenie klesá, takže to teda nebol sarkazmus?
|
|
Re: .....
Od: vkr
|
Pridané:
11.9.2013 17:07
no ked toto myslis vazne..
.. potom by sa trebalo nad sebou zamysliet
|
|
Re: .....
Od: Fxn
|
Pridané:
11.9.2013 17:16
Najdi si lepsiu spolocnost.
|
|
Re: .....
Od: media vtip
|
Pridané:
11.9.2013 17:31
V jeho spolocnosti sa meraju telefonom. Divna mi to spolocnost. Mam kamarata co ma nokiu 100 a zda sa mi podla tvojich kecov, ze si oproti nemu spolocensky odpad. Rovnako mam aj kamosa s galaxy s3, ten je tiez v poho.
|
|
Re: .....
Od reg.: Born To Be Wild
|
Pridané:
11.9.2013 15:42
Apple si vychovalo stádo dementov čo to kupovali nech to bolo hocijaké, ale teraz len prebalili starý model do plastov a dali na to poriadnu maržu. Proste si myslia že na tom parádne zarobia lebo stádo sa pribehne nažrať.
A ovečky nepíšte tu hovadiny že nieje plastový ale polykarbonátový. Polykarbonát je čo keď nieje plast? Čo je to potom? Železo, drevo, sklo...ak nie plast? Zrazu ako nikomu nevadí že je plastový a doteraz pri ostatných to vadilo.
|
|
Re: .....
Od: siirii
|
Pridané:
11.9.2013 15:47
Vadilo to pri ostatných top modeloch. iPhone 5C nie je top Apple top telefón. Apple top telefón nie je z plastu.
|
|
Re: .....
Od reg.: KillerM
|
Pridané:
11.9.2013 16:38
ale ma cenu ako by bol top...
|
|
Re: .....
Od: spooxik
|
Pridané:
11.9.2013 18:05
top a este daco naviac ze 64bit
|
|
Re: .....
Od: Koloman O.
|
Pridané:
11.9.2013 22:39
Skus si nastudovat co znamena marza a co prirazka. Potom porozmyslaj o tom, ze jeden model je brany ako top (5S) a druhy mal byt :D lacnejsi (5C). Ale na Android fanboya slusny prispevok. Pluska ti musia padat jedno za druhym.
|
|
Re: .....
Od reg.: Born To Be Wild
|
Pridané:
12.9.2013 1:02
Nemám Android ty dement. Ale BB.
|
|
Re: .....
Od: Koloman O.
|
Pridané:
12.9.2013 8:52
Ja som dement a ty nevies rozdiel medzi marzou a prirazkou :D Vy hejteri ste uplne drbnuti a potrebujete si zvysovat ega pod clankami o produktoch, ktore neznasate. 3/4 prispevkov je tu od zakomplexovanych hejterov, ktori nevedia bud pravopis, alebo vyznamy "odbornych" slov, ktore tak casto pouzivate na preukazanie "vyssej inteligencie", ako je to v tvojom pripade. Zaujimave, ze drviva vacsina Apple uzivatelov nepise do diskusie o ostatnych znackach/systemoch. A potom tu niekomu nadavaj do dementov.
|
|
Re: .....
Od reg.: raketa
|
Pridané:
11.9.2013 15:44
resp. necudujem sa len tym, co si to kupuju ako modny doplnok, fukcionalitou rovnaky si kupis u konkurencie za 200€
|
|
Re: .....
Od: siirii
|
Pridané:
11.9.2013 16:03
To sú zase kecy. Ukáž mi prosím ten 200€ telefón a sľubujem, že môj dvojročný iPhone ešte v ten večer hodím do kanála a kúpim si ten.
|
|
Re: .....
Od reg.: Wolverine
|
Pridané:
11.9.2013 16:09
lumia 820, cena od 216E
|
|
Re: .....
Od: siirii
|
Pridané:
11.9.2013 16:29
Displej, ktorý má takmer o polovicu pixelov menej a ešte o 0,3' väčšiu šírku. Ale uznávam, 216€ je dobrá cena.
|
|
Re: .....
Od: edi
|
Pridané:
11.9.2013 17:45
pocet pixelov ti penis nepredlzi.
|
|
Re: .....
Od: ggggggggg
|
Pridané:
11.9.2013 20:18
nehaj ho v tom. aspon 9850 fotiek a 450 videi moze ukazovat svojim znamym.
|
|
Re: .....
Od: spooxik
|
Pridané:
11.9.2013 18:12
http://dopice.sk/74d
|
|
Re: .....
Od reg.: Roztopasnik
|
Pridané:
12.9.2013 7:33
4.7 palcova lopata
|
|
Re: .....
Od reg.: raketa
|
Pridané:
11.9.2013 19:24
radsej nepoviem, pretoze sa rozplaces a ozaj ho hodis do kanala a kedze ja som ekologicky zmyslajuci clovek, myslim si, ze odpad z Ciny nema co robit v slovenskych kanaloch... povedal by som ti, keby si mi slubil, ze ho pojdes ekologicky odovzdat ako elektroodpad v pravom zmysle slova do TPD-čka alebo NAY-ka a pod.
|
|
Re: .....
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
12.9.2013 23:50
http://dopice.sk/757
Tento je "len" 4.5" ale DUAL SIM a vydrz nenormalna :-)
Bral by som taky aj 4", ale mensia obrazovka sa im este nepodarila :)
|
|
Re: .....
Od: iOfcaaaa
|
Pridané:
11.9.2013 16:38
Tebe jebeeeee. Asi sotva.
|
|
Re: .....
Od: jozkooo
|
Pridané:
11.9.2013 17:02
lebo on na to nema haha
|
|
iiiiiiPhone :-)
Od: Bukvičák
|
Pridané:
11.9.2013 14:50
iPhone 5s a zlatá farba = skvelá kombinácia k zlatým teniskám, čiernemu tričku Nike zo zlatou fajkou a pričmudlému ksichtu :-D
|
|
Re: iiiiiiPhone :-)
Od: yyyy
|
Pridané:
11.9.2013 14:55
to je pre cinanov lebo oni letia na zlatu farbu ;)
|
|
Otlacky
Od: Freiser
|
Pridané:
11.9.2013 14:54
Takze NSA si konecne vytvori celosvetovu databasu odtlackov prstov ludi :), pekne na to idu :)
|
|
Re: Otlacky
Od: 5ghz Lentak
|
Pridané:
11.9.2013 15:01
a ty novy cestovny pas nemas ? nenechavas ho na recepciach v hoteloch aby si "opisali" udaje?
|
|
Re: Otlacky
Od: Freiser
|
Pridané:
11.9.2013 15:13
Zatail som ho nepotreboval, vystacil som si zatial s EU zonou
|
|
Re: Otlacky
Od: 456456
|
Pridané:
11.9.2013 15:40
nie nemam
|
|
Re: Otlacky
Od: dfy465
|
Pridané:
11.9.2013 16:47
nemam. Vybavil som si stary kym to este islo. Pri zavedeni tejto kraviny na dalsie doklady sa terajsie stratia tak vhodne, aby sa stihli vybavit este stare.
|
|
Re: Otlacky
Od: siirii
|
Pridané:
11.9.2013 17:05
A potom keď už nebudú vydávať staré vôbec, tak budeš radšej sedieť doma, pretože by si nezniesol pomyslenie, ako niekto má tvoje drahocenné odtlačky prstov!
|
|
Re: Otlacky
Od: mylankooo
|
Pridané:
11.9.2013 15:28
Podla dostupnych informacii su odtlacky uchovavane a kryptovane priamo na novom cipe A7 a pristup k nim ma len samotny senzor. Nie su ukladane na serveroch, na icloude ani nikde inde, nez v telefone.
|
|
Re: Otlacky
Od: jano1234
|
Pridané:
11.9.2013 15:38
tak urciteeee
|
|
Re: Otlacky
Od: mememe?
|
Pridané:
11.9.2013 16:35
tiez som sa zasmial :-)
ale teoreticky je to mozne, samozrejme len kym nepride prvy "security" update :-)
|
|
Re: Otlacky
Od: mylankooo
|
Pridané:
11.9.2013 16:43
Skus napisat aplikaciu, ktora sa k tym odtlackom dostane :) Ak by to nebolo chranene, tak by to malo byt teoreticky bezproblemove. Potom ti potrasiem rukou :D
|
|
Re: Otlacky
Od reg.: roob_
|
Pridané:
11.9.2013 16:57
vcera tu "oOo" pial, ze do telefonu sa nebudu prenasat obrzaky odtlacku ale sa na zaklade odtlacku vygeneruje "slovny kod" a BUM, v clanku hned obrazok na videu s velkym tucnym odtlackom na obrazovke :) Dostane sa ktomu minimalne ten soft co tie odstlacky snima + v clanku pisu itunes. Ak sa to rozsiri, garantujem ti, ze kazdy jeden soft co to vyuzije bude knemu pytat pristup, napr. ibanking aplikacie. Potom uz nebude najmensi problem aj pre "aplikaciu na zasvietenie ledky" ktoru som spominaj ja pytat ktomu pristup. Je to nebezpecne... nevravim, ze to netreba pouzivat, ale treba neznalych ludi oboznamit s rizikami. Potom nech sa rozhodnu sami...
|
|
Re: Otlacky
Od: vvvr
|
Pridané:
11.9.2013 17:12
ty trulo to je len symbolicke, nejedna sa o tvoj realny odtlacok
|
|
Re: Otlacky
Od: mylankooo
|
Pridané:
11.9.2013 18:05
V praxi sa taketo veci riesia cez API. Aplikacia inicializuje funkciu s poziadavkou na overenie odtlacku - v tomto pripade senzor, ktory ti nacita odtlacok prsta, porovna ho s tym ulozenym a len ti vrati true/false (povolit / nepovolit pristup). Samotna aplikacia (vratane AppStore / iTunes) nenacitava priamo tvoj odtlacok a senzor jej zase neposkytuje ulozenu vzorku na porovnanie. Teda autentifikacia sa realizuje bez priameho pristupu k tvojim osobnym udajom. No a ten spominany obrazok je len ilustracny :) Ukazuje ti kvalitu nacitania tvojho prsta (jednotlive ciary sa podla toho animovane vyplnaju). Obrazok prsta ani nie je potrebne uchovavat. Nacitaju sa ti len daktyloskopicke vzory, ich typy a rozmiestnenie a nasledne sa uklada / porovnava len tato mapa. Napr. kriminalisti (aspon u nas) musia po vyhodnoteni tychto map odtlacok preskumat este manualne a potvrdit, ze zhoda je naozaj zhoda :)
|
|
Re: Otlacky
Od: jozkooo
|
Pridané:
11.9.2013 18:11
typnem si ekonomicka univerzita manazmentu strednych a malych podnikov v kezmarku?
|
|
Re: Otlacky
Od: mylankooo
|
Pridané:
11.9.2013 18:19
tipnem si.. ;)
|
|
Re: Otlacky
Od: wft?
|
Pridané:
12.9.2013 12:14
A teraz ja. Jazykovedny ustav Ludovita Stura?
|
|
Re: Otlacky
Od: jan01
|
Pridané:
11.9.2013 19:59
ty egres, vsetko sa riesi cez api.
|
|
Re: Otlacky
Od: mylankooo
|
Pridané:
11.9.2013 20:13
Nie, neriesi:) Na vypocet 2+2 ziadnu APInu nepotrebujes :) Ale aby som este doplnil, co som pisal vyssie. Je to presne ten isty pristup ako ked sa prihlasujes na nejaky web cez svoj Facebook, Twitter alebo iny account. Server ta prihlasi bez toho, aby mal poznatok o tvare tvojho hesla :)
|
|
Re: Otlacky
Od: jan01
|
Pridané:
11.9.2013 20:50
nie nepotrebujes? a kam si vypises vysledok? ci panko rad tvori len vypocty v pamati?
|
|
Re: Otlacky
Od: mylankooo
|
Pridané:
11.9.2013 21:25
Chces mi teda povedat, ze napr. printf() je API a nie metoda, hej? :D
|
|
Re: Otlacky
Od: jan01
|
Pridané:
11.9.2013 22:01
ano! metoda z api stdio
|
|
Re: Otlacky
Od: mylankooo
|
Pridané:
11.9.2013 22:05
stdio je kniznica ;)
|
|
Re: Otlacky
Od: jan01
|
Pridané:
11.9.2013 22:09
aj windows.h je kniznica, teda header
|
|
Re: Otlacky
Od: mylankooo
|
Pridané:
11.9.2013 22:30
Ano to je, ale vratme sa na zaciatok. API predstavuje suhrn metod, ktore su verejne dostupne, ale nie kazda metoda = API. Zober si napr. private metody.. to s API nema nic spolocne. Teda aby som ti odpovedal.. nie vsetko sa riesi cez API. Bavme sa v rovine samostatnych a nezavislych sluzieb / aplikacii / systemov a nie v ramci vstavanych metod a kniznic vyvojoveho prostredia konkretneho jazyka.
|
|
Re: Otlacky
Od: jan01
|
Pridané:
12.9.2013 9:42
S linuxom napriklad skusenosti nemam, tam sa tiez nachadza printf v stdio?
|
|
Re: Otlacky
Od: apica
|
Pridané:
8.11.2013 13:13
mylankooo s kniznicou stdio komunikujes cez co? cez rozhranie, po slovensky api.
to ze si niekde v enterprajs svete plnov biznis vebovich sluzieb aplikacii mitingov a chujovin videl nieco comu hovorili api neznamena ze objavili teplu vodu. api tu je odjakziva. neurazaj api.
http://dopice.sk/7Cq
|
|
Re: Otlacky
Od: old
|
Pridané:
11.9.2013 17:55
ty si ešte nepočul niečo o zadných dvierkach
|
|
Re: Otlacky
Od reg.: KillerM
|
Pridané:
11.9.2013 16:41
podla donedavna dostupnych informacii NSA nikoho nelegalne neodpocuvala a nezbierala data o vlastnych aj zahranicnych obcanoch...
|
|
Re: Otlacky
Od: 123s
|
Pridané:
12.9.2013 0:15
to je jasne, predsa by neklamali.
len skoda ze oni to robia "legalne" :/
:D
|
|
64-bit
Od: 64-bit
|
Pridané:
11.9.2013 14:58
Samsung uz pripravuje odpoved -
smartphone so 64 jadrami...
|
|
Re: 64-bit
Od reg.: reakcia
|
Pridané:
11.9.2013 15:08
Planned for Q1, 2014
http://dopice.sk/745
|
|
Re: 64-bit
Od: 4533453
|
Pridané:
11.9.2013 15:40
still better than iphone
|
|
Re: 64-bit
Od: cxcxcxy
|
Pridané:
11.9.2013 17:12
tak urciteee
|
|
Re: 64-bit
Od: Kvedkoo
|
Pridané:
11.9.2013 15:41
made my day :D
|
|
Re: 64-bit
Od: kuboooo
|
Pridané:
12.9.2013 0:21
Moze byt, len som zvedavy ake budu. Melonove, alebo z uhorky?
|
|
Re: 64-bit
Od: wtf?
|
Pridané:
12.9.2013 12:15
Aj tak bude sekat pri scrolovani :-)
|
|
Defective by Design
Od: Rudolf Dovičín
|
Pridané:
11.9.2013 15:03
https://DefectiveByDesign.org/iphone5c-warning
New iPhones put more polish on Apple's restrictions
|
|
Re: Defective by Design
Od: siirii
|
Pridané:
11.9.2013 15:20
Ten odkaz je riadny bordel:
- Prečo je tam iPhone 5C warning, keď hovorí o iPhone 5S?
- Hudba zakúpená na iTunes nemá DRM.
- On chce poslať Timovi Cookovi list o tom, že si nekúpi iPhone? Veď nech si ho nekúpi, nikto ho nenúti. Ak tie iPhony ľudia nebudú kupovať, Apple si to isto všimne aj bez listu.
|
|
Re: Defective by Design
Od: Rudolf Dovičín
|
Pridané:
11.9.2013 16:23
Pretože to isté platí pre 5C ako pre 5S.
Ty sa zrejme rád dávaš špehovať a ešte za to aj rád platíš...
|
|
Re: Defective by Design
Od: siirii
|
Pridané:
11.9.2013 17:04
Hovorí tam o snímači odtlačkov prstov, ktorý 5C nemá.
|
|
Re: Defective by Design
Od: Rudolf Dovičín
|
Pridané:
12.9.2013 6:21
"The most anticipated new feature of the iPhone 5s is the inclusion of a new fingerprint scanner"
|
|
Re: Defective by Design
Od: Rudolf Dovičín
|
Pridané:
11.9.2013 16:25
Ak mu mnoho ľudí napíše, PREČO si to nekúpi, len tak môžu dať tie sračky preč...
|
|
Re: Defective by Design
Od: Rudolf Dovičín
|
Pridané:
12.9.2013 6:22
https://DefectiveByDesign.org/faq
DRM Frequently Asked Questions
|
|
Sockari
Od: Podhradie
|
Pridané:
11.9.2013 15:05
Sockari s lacnymi handroshitnymi hrackami zavidia, ticho slintaju a naoko nadavaju na iPhone. 5C si mohol Apple odpustit, ale 5S sa uz neviem dockat. Ak ste chudaci, keri nemaju osem kil na mobil tak suchajte nohami, pastikari z kralikarni.
|
|
Re: Sockari
Od: Freiser
|
Pridané:
11.9.2013 15:29
este ze ti ho ocinko kupi ;)
|
|
Re: Sockari
Od: lel
|
Pridané:
11.9.2013 15:38
ty mozes mat penazi aj milion ale sedlak ostanes nech sa budes snazit akokolvek :)
it's state of mind that matters
|
|
Re: Sockari
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
11.9.2013 16:41
Ty si sedlak.
|
|
Re: Sockari
Od: laco.bike
|
Pridané:
11.9.2013 15:39
Predstav si ze niektori ludia maju v zivote trosku ine hodnoty ako dat za telefon osem kil... Stavym sa ze ti tych osem kil daju tvoji rodicia len aby mali od teba pokoj a potom machrujes po internete a v spolocnosti...alebo setris nan pol roka a dalsieho pol roka jes pasteku s rozkom ale mas telefon za osem kil... Slusny clovek nenapise taky prispevok ako ty...
|
|
Re: Sockari
Od reg.: chatpall
|
Pridané:
11.9.2013 17:28
to preto ze media kamufluju sluznych ludi a namiesto toho pretlacaju do mainstramu iba neslusnych,"bohatych", rychlo mysliacich (v zmysle co ma napadne to urobim hned a zaraz). normalny ludia uz davno nemaju sancu sa odprezentovat, vsetky projekty ako dobre noviny a hlavne spravy a take rozne okotiny sluzia iba na zobrazovanie yeblej reklamy.
|
|
Re: Sockari
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
15.9.2013 12:53
A co je na tom... Zijem v pritomnosti a hlavne len raz. Tak preco si nedopriat ak nieco chcem. Je to len moja vec co si kupim a kolko za to dam.
|
|
Re: Sockari
Od: 456456
|
Pridané:
11.9.2013 15:41
Z1 stoji 650eur a je 2x vykonnejsia a schopnejsia ako tento paskvil
|
|
Re: Sockari
Od reg.: DakuHonoo
|
Pridané:
11.9.2013 17:15
nemám rád apple, ale vyšli už nejaké benchmarky, že tu porovnávaš výkon apple A7 a snapdragon 800? (samozrejme, že snapdragon benchmarky nemyslím) nejak som nikde žiadne porovnanie nezahliadol... okrem toho, prečo píšeš Z1? snapdragon 800 je vo viacerých modeloch
a apple-u sa teraz kvôli tebe, i keď s odporom, musím zastať, pretože paškvili zrovna moc nerobia, nehovorím o funkcionalite, ale funguje to ako má a spracovanie je tiež skvelé
|
|
Re: Sockari
Od reg.: chatpall
|
Pridané:
11.9.2013 20:37
mam doma aj "mobilny" produkt apple a aj produkty s androidom. neporovatelne veci. apple odladeny, pohodovy ale pre nejaku normalnu pracu nevhodny, android po nastavovackach spolahlivy a najma produktivny. u mne je to takto.
|
|
Re: Sockari
Od: Tomasssss
|
Pridané:
12.9.2013 0:15
sam tomu neveris ...
|
|
Re: Sockari
Od reg.: chatpall
|
Pridané:
12.9.2013 14:17
comu akoze neverim? mam viacej skusenosti s androidom a linuxom ako z apple takze je to pre mna privetivejsie. nemam cas sa hrat z apple a ich pristupom ku uzivatelovi, ked nevedia uzivatelovy povolit ani jednoduchy pristup ku file systemu.
|
|
Re: Sockari
Od: Tomasssss
|
Pridané:
12.9.2013 0:15
sam tomu neveris ...
|
|
Re: Sockari
Od: Paan
|
Pridané:
12.9.2013 8:22
Presne si to vystihol, ak tam nieje file manager je to hracka nie nastroj na pracu
|
|
Re: Sockari
Od: jozkooo
|
Pridané:
11.9.2013 17:04
bravo bravo!! sedlacke spiny si tu otieraju papulu do apple a pritom ho videli len na obrazku.
|
|
Re: Sockari
Od: Komentátor
|
Pridané:
12.9.2013 7:48
Vieš, niektorí "sockári" ako ich nazývaš nie sú ochotní dať tak veľa peňazí za telefón, akokoľvek dobrý by bol. To nie je otázka toho že by na to nemali, je to otázka princípu.
Len si uvedom že 16 GB model stojí o 200 EUR menej ako 64 GB model, pričom rozdiel v cene ich flash čipov je niekde na úrovni 10 USD a aj to som strašne prehnal. Takže viac-menej len na tom že si kúpiš 64 GB model na tebe Apple zarobí asi 190 EUR (ok, nie všetko ide priamo Apple, treba odčítať daň samozrejme - ale "point" je jasný si myslím). A to ešte vôbec neuvažujeme maržu na tom 16 GB modeli, ktorá nebude menej ako 100 EUR. Takže ... neviem, neviem, ale podľa mňa je to riadny "ripoff".
Ale kupuj ak chceš, nikto Ti nebráni rozhadzovať peniaze. Ale ja napríklad od toho dávam ruky preč.
|
|
Re: Sockari
Od: vlk na i ovecky
|
Pridané:
3.10.2013 22:13
no ty si iny dement - to ako si prisiel na to, ze ked mas v hlave vymetene tak apple sracka za 800€ z teba spravi cloveka? Tebe nedoslo, že tych 600€ z ceny pouzili na to, aby ti tieto kaleraby natlacili do hlavy a spravili z teba poslusnu i-ovecku co zozerie kazdy nesmysel co tvoja modla vypusti?
|
|
Titulka...
Od reg.: NikhajZzz
|
Pridané:
11.9.2013 15:08
iPhone 5c nie je obycajny "plast" ako pouzivaju cinsky vyrobcovia. Je vyhotoveny z tvrdenenho polykarbonatu, z materialu podobnemu aky pozname z CD,DVD, BD diskov. Samotne oznacenie "plastovy" navodzuje pocit lacneho spracovania.
|
|
Re: Titulka...
Od reg.: reakcia
|
Pridané:
11.9.2013 15:11
jj je to termoplast /do slovenciny to radsej nebudem prekladat/
|
|
Re: Titulka...
Od: Loyd
|
Pridané:
11.9.2013 15:23
Inými slovami
Designed by Apple in California. Inspired by Nokia Lumia.
|
|
Re: Titulka...
Od: stale delo
|
Pridané:
11.9.2013 16:00
Presne, pastelove farby ako z Lumii, aj tie tvary. Skor Inspired by Nokia in California.
|
|
Re: Titulka...
Od: Loyd
|
Pridané:
11.9.2013 17:31
NOKIA uz pripravuje potrebne pravne kroky
http://dopice.sk/749
|
|
Re: Titulka...
Od: Kritik
|
Pridané:
11.9.2013 22:14
dpc dobre ze nedostal standingovation za ten rip off LUMIE 620
really stunning, incredible new color design... dpc fraska v priamom prenose
http://dopice.sk/74o
|
|
Re: Titulka...
Od: Koloman O.
|
Pridané:
11.9.2013 22:50
Skus si tipnut, kde sa inspirovala Nokia...
http://dopice.sk/74u
|
|
Re: Titulka...
Od: libido
|
Pridané:
11.9.2013 23:04
tu mas, ty kablkovy trkvas
https://www.google.com/search?q=nokia+n8
|
|
Re: Titulka...
Od: Koloman O.
|
Pridané:
12.9.2013 8:56
To, ze ho daju do modrej, home tlacidlo posunu vlavo a tlacidla ovladania hlasitosti daju na opacnu stranu neznamena, ze to je original dizajn.
|
|
Re: Titulka...
Od: milan.ko
|
Pridané:
12.9.2013 9:49
Dizajn Lumie 800 je prebraty z N9, ktory je iteraciou dizajnu N8 ... staci taketo vysvetlenie?
|
|
Re: Titulka...
Od: trojuholnikman
|
Pridané:
12.9.2013 15:53
myslim ze koloman to nedokaze spracovat kedze sa jeho feeling toci okolo jednoho "smart" phonu vydaneho v piatich generaciach.
|
|
preco by mal byt lacnejsi?
Od: 5GHz Lentak
|
Pridané:
11.9.2013 15:09
5C nemal byt lacny telefon. Je to len pokracovanie ich strategie kde druhy phone je generacne starsi model a stoji o 100$ menej ako novy model. Kedze ale povodna 5 je trosku na vyrobu narocna a draha supli ju do plastu. Takze mame teraz ..5S 5C a 4s mali sme 5 4s a 4.
a hlavne jablko smeruje do Ciny kde ma velky trh a kasle na EU kde su rozne obmedzenia a rozdrobeny trh.
|
|
nokia
Od reg.: ccccc
|
Pridané:
11.9.2013 15:23
to bolo placu ked prisla s nokia s farebnymi telefonmi ake je to skarede a nevkusne ..teraz ked to spravil apple po 2 rokoch tak to vsetci obdivuju ako super feature..ciste koko*ovo
|
|
Re: nokia
Od reg.: illon
|
Pridané:
11.9.2013 16:14
To nevieš, že akúkoľvek blbosť Apple spraví, tak ľudia už úplne zblbnutí marketingom hneď všetko chvália. Ja som bol a stále som zástancom Apple PC a NB divízie (hoci si myslím, že aj tie sú predražené, ale jednoducho funkčné), no to čo stvárajú s iPhone je už vrchol. Hlavne fakt nerozumiem tomu zblbnutiu ľudí. Sony spravilo Smartwatch už pred viac ako rokom a neujalo sa to, apple o tom len uvažuje a ľudia to už chcú. Pred necelými dvoma rokmi sa Apple smialo zo 7" tabletov a nakoniec majú revolučných 7,9". Apple žaluje ako na bežiacom páse za patenty. Čo je teraz ten revolučný iOS 7 ak nie vykradnuté androidy? Vyťahovacie a sťahovacie lišty nad menu, či aj to vymyslel prvý Apple?
|
|
Re: nokia
Od: scion
|
Pridané:
11.9.2013 16:24
par rokov dozadu bol Jobs a s nim minimalizmus, funkcnost, design - tomu bolo vsetko podriadene. A preto vsetko vyzeralo dobre a preto si kazdy musel dat zalezat na tom, aby nic nesekalo (aj ked programu jeho cinnost trvala dvakrat tolko, hlavne aby menu bolo svizne :)).
vsetko muselo byt jednoduche, kazdy sa musel hned vo vsetkom vyznat, musel ti stacit jeden klik (niekedy ani ten nie) aby si mal to, co ti program poskytoval (a to co by si mohol chciet a myslel si, ze potrebujes, vlastne ani potrebne nebolo).
teraz, z odstupom casu, ked sa na Jobsove posolstvo zabudlo, sa z Apple ako prestiznej firmy stala Apple 'dalsia z mnoha' :)
|
|
Re: nokia
Od reg.: roob_
|
Pridané:
11.9.2013 16:31
tak to potom nechapem ako mohli vydat itunes (minimalne ten pre windows) kedze to je jeden neprehladny turbo mega zlozity komplikovany soft. Ani diva svina sa v tom nevyzna, vobec nechapem ako sa v tom vyznaju amici. Je to presny opak toho, co v prispevku pises.
|
|
Re: nokia
Od: axiom
|
Pridané:
11.9.2013 16:42
diva svina ma dve mozgove bunky, priemerny american iba polovicu.
ale dost blbych narazok - je to blbuvzdorny soft, ktory vsetko robi za teba. problemom je, ze kazdy mate iny system, ako si drzat vo veciach poriadok, a, ako kazdy vieme, dvaja kohuti sa na jednom smetisku neznesu :)
|
|
Re: nokia
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
11.9.2013 16:43
Ty si asi taky tupy.
|
|
Re: nokia
Od reg.: illon
|
Pridané:
11.9.2013 17:01
Problém s iTunes, je podľa môjho názoru niekde inde. Ako píšu predomnou jedna vec je, že iTunes je tak jednoduchý, až je zložitý. Keby si používal mac tak to pochopíš, pretože celá organizácia hudby funguje cez iTunes. Vo vidlách si zviknutý na prieskumníka a asi nepoužívaš albumy ani v MediaPlayer-i. Problém ale je, podľa mňa, v tom, že iTunes bol robený na hudbu a filmy, žiaľ Apple si ho vybral ako centrum na ovládanie iPod, iPhone a iných i hračiek a len lepia nové funkcie a nemenia nič na starej a prapôvodnej ergonómii tejto aplikácie a taj (hoci iFans ma ukrižujú) je ten soft pre veľa ľudí chaotický a existujú oveľa lepšie aplikácie na prácu s iFňuk zariadeniami.
|
|
A ten lacný ešte nevidali?
Od reg.: illon
|
Pridané:
11.9.2013 15:35
A kde je ten lacný iPhone o ktorom sa už rok píše? Či to je ten za tých 599? No neviem radšej si teda kúpim ten iLacný HTC One, alebo Xperiu Z a ešte ušetrím. Apple by si mal patentovať nový výraz iCheap, pretože majú zvláštnu cenotvorbu. Fakt sa aj ja budem dosť diviť, kto si 5C kúpi a nie už rovno 5S. To nedáva logiku.
|
|
Re: A ten lacný ešte nevidali?
Od reg.: reakcia
|
Pridané:
11.9.2013 15:42
dava, to je jedno ktory si vyberes, vacsia polovicka (cisty zisk) ide hned do vacku :) a na plastovom zarobia este viac...
|
|
Re: A ten lacný ešte nevidali?
Od: siirii
|
Pridané:
11.9.2013 15:51
Ale Apple nikdy nepovedal, že vydá lacnejší iPhone. iPhone 5C je len pokračovanie toho, čo Apple robil s predchádzajúcimi modelmi keď vyšli nové. Tie tiež nepredával za 100€.
|
|
Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: roob_
|
Pridané:
11.9.2013 15:49
autor clanku ma u mna pivo za nadpis :)
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: illon
|
Pridané:
11.9.2013 16:05
+++ tan nadpis sa už asi fakt nedalo lepšie napísať.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: aristokraticky povod
|
Pridané:
11.9.2013 16:23
a aky nadpis by si cakal od niekoho kto sa zivi popri socialke vypisovanim tychto clankov? ten chlapec este tolko kolko stoji iphone pokope ani nevidel
|
|
Teplo
Od: Mis0
|
Pridané:
11.9.2013 16:10
tipujem ze tie plastove Apple sa budu prehrievat, lebo Applaci doteraz stavili na hlinik a teplo prenasali na kostru telefonnu v snahe ho rozptylit. Uvidime...
|
|
maria uz zajtra
Od: libido
|
Pridané:
11.9.2013 16:30
telefon pre homoklady tu este nebol.
takze apple raz znovu prisiel s niecim inovativnym.
z celeho srdca gratulujem!
|
|
Re: maria uz zajtra
Od: scion
|
Pridané:
11.9.2013 16:37
preco by mali, ked nieco podobne tu uz dlho je?
na jednom 'tech/sex shope' sa nachadzal analny kolik, ktory po sparovani cez BT s telefonom, dokaze vibrovanim ohlasit prichadzajuci hovor/spravu :)
uzitocna vec pre tych, ktori musia nonstop podjebavat, bo na poriadnu jebacku su este primladi :)
|
|
Re: maria uz zajtra
Od: libido
|
Pridané:
11.9.2013 17:00
zas niekto kopiruje apple
http://i40.tinypic.com/711swi.jpg
|
|
Nokia
Od: toby
|
Pridané:
11.9.2013 17:02
Tie farebné obaly na farebný iPhone 5C až akosi príliš pripomínajú Nokiu Lumiu 620...
|
|
Re: 180 stupnov
Od: jozkooo
|
Pridané:
11.9.2013 17:07
den D je tu. mame vlajkovu lod vsetkych telefonov IPHONE 5S prvy telefon so 64-bit architektorov v celej mlieclej mlake. Urcite vyborny telefon s kvalitnych materialov ktorym sa gugle a samsungu nevyrovnaju ergonomia uzivatelnost funkcnost novy IOS 7 take prekvapenia v jeden den uzastne. Gratulujem. Svete skoda ze tu nie si... Ten plast by si okamzite zrusim s tym nesuhlasim. Teraz si kazda socka dovoli apple a to zas bude.. cook sklamal si ma s tymto krokom
Cakam kedy pride 84bitovi od samsungu aby sa mohli cim popisit.
|
|
Re: 180 stupnov
Od: reg.: Sirii
|
Pridané:
11.9.2013 17:16
Svete Jbos by horko zaklapal :(
|
|
Re: 180 stupnov
Od: jozkooo
|
Pridané:
11.9.2013 17:49
presne ak budu dalej takto pokracovat budem stale s mojim iphone4 a nekupim novy model. Zatial nic prevratne som nevidel. Mam totalnu hrozu z handroshitu taky OS sa rozpadava a hnije kazdym dnom pouzitia. Kdezto iphone upgrade, uzivatelnost vsetko v pohode.
|
|
Re: 180 stupnov
Od: siirii
|
Pridané:
11.9.2013 19:55
A prečo by mal zaplakať? Ešte pár rokov dozadu Apple pod jeho vedením malo plastové čierne/biele MacBooky a hliníkové MacBook Pro. A to ani nespomínam farebné plastové iBooky predtým.
|
|
Re: 180 stupnov
Od: ggvkff
|
Pridané:
11.9.2013 21:19
aj vies aka je vyhoda 64 oproti 32 bit? a hlavne v mobile treba!
|
|
Re: 180 stupnov
Od: jozkooo
|
Pridané:
12.9.2013 9:27
zavri sa do klietky so svoji handrosihitom
|
|
Re: 180 stupnov
Od: ggvkff
|
Pridané:
12.9.2013 10:00
Mam Windows Phone, na tablete mam Android, ty neziaduci ucinok potratu.
|
|
citaj socka!
Od: Magnumm
|
Pridané:
11.9.2013 17:17
Chudakom sa nezda cena:D Ooooo, staci sa pozriet ake marze maju androidne hracky, Tamtungaci vyssie ako Apple, ale socky vidia len konecnu cenu, ktora je vyssi ako ich vyplata:D Zabudaju nato, ze v cene nie je len telefon, ale aj dokonaly iOS, Apple ekosystem a pohodove bezstresove pouzivanie, nehovoriac o tom spravnom feelingu z pouzivania. Ale to socky odchovane na lacnych androidoch nepoznaju, oni poznaju len lagy, malware, viry, zabugovany android a aplikacie a v uvodzovkach dobre google sluzby prespikovane reklamou, sledovanie a citanie komunikacie dostanu od Googlu ako bonus:D Lenze to socka, ktora zobre o cigaretu alebo chodi so slamou vo vlasoch nepochopi:D
|
|
Re: citaj socka!
Od: reg.: Sirii
|
Pridané:
11.9.2013 17:40
rozhodol si sa byt sockou s iphonom.
chapem...
|
|
Re: citaj socka!
Od: Dementos
|
Pridané:
11.9.2013 22:08
"dokonaly os" - tak dokonaly ze sa ti tam nabura 15r hacker cez 8" netbook.
Feeling... to je kurva co? ostane telefony su z betonu alebo co? mam lumiu a feeling je ok, uz ho mam pol roka a vyzera ako novy, nic nehrka. Ci ty myslis ten feel ze si ho polozis na stol a premyslas v style "za tu cenu je urcite z kozmickych materialov".
Ekosystem... na lumii mam taky ekosystem ze s pc dam cez usb co chcem do telefonu a netreba k tomu itunes. mam tam aj emaily a skydrive, taka zaujimava vec. aj market sam ponuka aktualizacie. a ked pripojim lumiu cez nokia suite, vyhodi mi aj aktualizacie. priamo cez telefon si viem spravit zalohu na nokia mail. mam z toho dobry feeling.
|
|
Re: citaj socka!
Od: Koloman O.
|
Pridané:
11.9.2013 22:58
s kym, s cim...z koho, z coho
15 rocny heker s 8" netbookom :D
Ty mas v Nokii emaily? To vazne? Aj market ti ponuka aktualizacie? :D :D :D :D
vystizny nick...
|
|
Re: citaj socka!
Od: Dementos
|
Pridané:
11.9.2013 23:24
Ja neviem, ujo na predajni mi to tak hovoril. V sucastnosti uzivam hlasove hovory a kratke textove spravy, hovoril ze sa to da pouzivat normalne len na displejoch od 5" nahor.
|
|
Re: citaj socka!
Od: Koloman O.
|
Pridané:
12.9.2013 8:46
sucasnost...
Ty si fakt dement...Skoda na teba aj reagovat.
|
|
Re: citaj socka!
Od: wajko
|
Pridané:
12.9.2013 9:04
Ale reagujes, ty jablkový kokot.
|
|
smutne
Od: andy bodorova
|
Pridané:
11.9.2013 23:05
Jony Ive sa musi v hrobe obracat :(
|
|
Re: smutne
Od: milan.ko
|
Pridané:
12.9.2013 10:22
Jony Ive este zije a rozprava vo videach (to je ten plesaty ujo, co hovori o dizajne)
|
|
Re: smutne
Od: andy bodorova
|
Pridané:
12.9.2013 12:17
som sklamana :(
|
|
Re: smutne
Od: milan.ko
|
Pridané:
12.9.2013 12:21
Sucitim s tebou
|
|
??? tupe ovce?
Od reg.: k0rist.
|
Pridané:
12.9.2013 0:12
Vam uz pekne j*be z tych smartfonov...Dajte si studenu sprchu. Vsetko je to cisty kapitalisticky odpad na ukor chudobnych ludi ktory na to musia driet za par centov na den...
|
|
Re: ??? tupe ovce?
Od: xcvyv
|
Pridané:
14.9.2013 15:20
uvedomujes si ze keby nebolo toho kapitalistickeho odpadu nemali by ani tych par dolarov na den?
|
|
Košer
Od: kubiak54
|
Pridané:
12.9.2013 2:42
Ja si myslim ze Applu sa vedie velmi dobre, so vsetkym co spravili plne suhlasim. Velmi sa mi paci ich politika a hlavne rozmyslanie a velmi dobre rozumenie skutocnych hodnot - nezenu sa za cislami ale skutocnimi vykonmi - dobru fotku nerobia megapixelu, skutocny vykon nerobia gigahertze. Citacna prstou je neskutocna, ziadne kody a hesla, iba si davat pozor a neodrubat si prsty. V ponuke ostali 3 druhy iphonov - kazdy s inym dizajnom a uhloprieckamy - je tu 3,5 palec pre ludi s "malou rukou :-)", 4 palcovy 5C pre teenagerov, farebnych ludi a hlavne hrackarskych japoncou - absolutne zasadny krok pre skolsku mladez a ludi co maju radi extravagantnost, stredoskolacka sestra co ma 5tku by menila hned Potom tu je 4 palcovy premiovy 5S pre business triedu a ludi s dozretym stylom, ty sa na cenu pozerat nebudu a proste si iba kupia novu generaciu a staru predaju - a pre manzelky v zlatej farbe. Bravo Apple!
|
|
Re: Košer
Od: obdlznikman
|
Pridané:
13.9.2013 10:23
Keby taketo koncepty mali aj ini vyrobcovia bol by svet krajsi, ale zial toto pochopil len apple. Vidim to na patent.
|
|
ppppp1
Od: qqqwww1
|
Pridané:
12.9.2013 7:41
nech vymyslia nieco lacnejsie a nie taketo somarinky. nech s tym chodia inde nie tu po slovensku, tu su ludia chudobnejsi :)
|
|
Re: ppppp1
Od: xcy
|
Pridané:
13.9.2013 9:37
tak si to nekupuj!
|
|
Si to ty?
Od: milan.ko
|
Pridané:
12.9.2013 9:51
Ahoj Lumia 620, preco mas na chrbte jablko?
|
|
Re: Si to ty?
Od: Lumia620
|
Pridané:
12.9.2013 10:06
Lebo dizajnerom dochadzaju napady. Pocula som ze iphone6 bude vyzerat ako dalsia nemenovana Nokia, ale viac zatial neprezradim. Prezdradim este ze coskoro bude mozne vidiet podobne koncepty aj u jednoho najvacsieho kopirovaca z koree :)
|
|
apple
Od: seb
|
Pridané:
12.9.2013 12:31
apple by mal vyhodit vsetkych tych hercov 4 kategorie ktory maju pod menom vice president specialne Jony Ive vyzera akoby vystudoval vsmu odbor rozpravky a bajky a najat ludi od fachu..
|
|
som prispel
Od: Prispievatel
|
Pridané:
12.9.2013 13:49
Apple je seriozna firma.
|
|
Re: som prispel
Od: seb
|
Pridané:
12.9.2013 13:51
ano aj cirkus humberto je seriozna firma ..apple ich dobehne uz len slony im chybaju
|
|
Ahbože...
Od reg.: ciandrive
|
Pridané:
14.9.2013 7:29
Chuďák Jobs sa v hrobe obracá...
|
|
Re: Ahbože...
Od: ggfdd
|
Pridané:
14.9.2013 15:23
preco? ved 5S ma najviac inovacii od skoku z 3GS na 4
|
|
:)(:!
Od: petr!k
|
Pridané:
15.9.2013 23:48
Ja neviem co sa hadate... to je vec chuti. Iphone je dobry telefon tak ako iny v jeho kategorrii.
Ja mam samsung galaxy s4 a tiez nebol najlacnesji.. :)
A cena, je taka aka je aj tak to ludia budu kupovat nie kvoli cene ale kvoli tomu ze to chcu :)
|
|
Výrobné otroctvo
Od: jozi333
|
Pridané:
16.9.2013 18:38
A vyrobia to v Číne za pár dolárikov kde sa samozrejme počíta z vyššou poruchovosťou :-( Najlepší mobil je taký kde je /bude ?/ vypínateľná GSM funkcia-telefonovanie ak to nie je potrebné lebo pamätajte žiarenie zabíja ale pravdu Vám TV JoJ a Markíza ani nikde inde nepovedia lebo biznis musí fungovať aj za cenu životov !!!!!!!! :-( Mám to potvrdené od známeho jedného slovenského lekára neurochirurga ktorý pracuje vo Frankfurte a spolupracuje z výskumným centrom na výskum škodlivýn a ionizujúceho žiarenia /samozrejme výsledky sú v trezoroch a nepoznajú ich LEN vyvolení ľudia/ a na ostatných sa zarába !!!
|
|
Re: Výrobné otroctvo
Od: mino1101010
|
Pridané:
12.10.2013 10:38
to mas uplne sumafuk ci sa to vyrobi v cine alebo na marse, skoro kazdy telefon ma vypnutie gsm u iphone " lietadlovy rezim". Co ta tu trapi GSM, iphone je vseobecne znamy tym ze ma perfektne vysledky, max ked telefonujes alebo spavas pri telefone je to problem. Na meranie takychto veci dnes kupis pristroj za par euro ty vyvoleni vedec z Frankfurtu
|