|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
to co vseci vedeli už aspon rok
Od: miso.....
|
Pridané:
3.9.2013 8:02
Hura uz priviedli nokiu ku krachu tak sa obchod môže úspešne zavŕšiť.
|
|
Re: to co vseci vedeli už aspon rok
Od: Steve Ballmer
|
Pridané:
3.9.2013 8:51
Nokia sa ku krachu priviedla sama tým že ignorovala trh.
|
|
Re: to co vseci vedeli už aspon rok
Od: Steve Ballmer
|
Pridané:
3.9.2013 9:57
Nokia uz velakrat uplne zmenila svoje portfolio. Najprv sa tusim zaoberala tazbou dreva. Ja si ju pamatam z90tych rokov ako vyrobcu kvalitnych PC monitorov a digitalnych satelitnych tunerov (D-BOX NOKIA)
|
|
Re: to co vseci vedeli už aspon rok
Od: kubi
|
Pridané:
3.9.2013 11:17
tazbou dreva?
|
|
Re: to co vseci vedeli už aspon rok
Od: Beloslav
|
Pridané:
3.9.2013 11:39
ano Nokia zacinala s vyrobou papiera
|
|
Re: to co vseci vedeli už aspon rok
Od: quix_
|
Pridané:
3.9.2013 11:49
a aj gumaky!
p.s. som rad ze tu nie je piano len pri tomto clanku by som si pre<>bal denny limit.
|
|
Re: to co vseci vedeli už aspon rok
Od: MAJAK - neregistrovany
|
Pridané:
5.9.2013 10:42
tak toto je dost silna kava... cely trh budu ovladat tri firmy ... uzasne
|
|
Re: to co vseci vedeli už aspon rok
Od: axiom
|
Pridané:
5.9.2013 12:08
este nie :)
zatial tu mas RIM, MS, Apple a Google /plus par nepodstatnych malych hracov :)/
ale! co nebolo moze byt, nakolko MS pokukuje po BlackBerry a zvazuje kupu RIM :)
|
|
Re: to co vseci vedeli už aspon rok
Od: djnxm
|
Pridané:
3.9.2013 14:19
Kazdy kokotko hned vyskakuje s tazbou dreva ci vyrobou papiera, ale nokia napriklad robila kable, zavadzala elektrinu domov. Chladnicky a mrazaky tiez nemaju s mobilmi moc spolocneho, vsak homoskovia.
|
|
Re: to co vseci vedeli už aspon rok
Od: ATX
|
Pridané:
3.9.2013 22:00
Ved sa neposser, pisal cim zacinali a je to pravda.
|
|
Re: to co vseci vedeli už aspon rok
Od: aseli
|
Pridané:
4.9.2013 14:53
prosim ta pobal si svoje formicky a utekaj spat na pieskovisko
... a podobne vulgarizmy si nechaj k nedelnajsiemu obedu s rodinou ... mimochodom sam som dufal v ozivenie nokia znacky bohuzial skutocne si to pokaslali
|
|
Re: to co vseci vedeli už aspon rok
Od: djnxm
|
Pridané:
9.9.2013 9:46
Co si pokaslali ty hmosexual? Elop to dojebal!
|
|
Re: to co vseci vedeli už aspon rok
Od: JohnyTR
|
Pridané:
3.9.2013 8:53
Presnejšie sa to nedá napísať...
|
|
Re: to co vseci vedeli už aspon rok
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
4.9.2013 11:37
z biznis pohladu co ine ostavalo microsoftu. google odkupilo motorolu, MS si potrebovali zaistit buducnost. tak sa uzatvorili zmluvu s nokiou, ktoru takto znicili, "lacno" ju kupili a teraz cely system vytunuju. keby mali odkupit nokiu v jej stastnom veku, pokojne by za nu zapytali aj 15-20 mld. eur. takto sa Microsoft zahral na neschopneho a dokopy prisiel len o 7-8mld. kvoli menej vydarenemu WinRT a WP8 .
|
|
Re: to co vseci vedeli už aspon rok
Od reg.: Born To Be Wild
|
Pridané:
3.9.2013 9:32
Nič v zlom, ale Micro$oft aj Nokia majú vyhliadky na budúcnosť ako hajzelpapier.
|
|
Re: to co vseci vedeli už aspon rok
Od: potkan5525
|
Pridané:
3.9.2013 9:54
tak to zarobia mrte, ved hajzel papier treba :P
|
|
Re: to co vseci vedeli už aspon rok
Od: hvghvhv
|
Pridané:
3.9.2013 10:37
hajzelpapier je isty biznis ... rovnako ako vlozky s kridelkami :-D
|
|
Re: to co vseci vedeli už aspon rok
Od reg.: Born To Be Wild
|
Pridané:
3.9.2013 20:42
Najväčšia sranda je ak tak to že Micro$softu spadla dnes hodnota akcií o -5.6% a Nokií vzrástla o 30%. Aspoň vidno ktorý "tábor" sa potešil a ktorý nie :D
|
|
Re: to co vseci vedeli už aspon rok
Od: 654654
|
Pridané:
3.9.2013 15:19
hajzelpapier je cool!
...az tvoja firma bude mat po 32 rokoch 79tis zamestnancov a prijem - 77.85 billionov USD (aj pri prepocte ze dolar ma dnes hodnotu asi 0.25$)potom ti poviem ze si vizionar...
ps.> ze su wokna na <> vieme vsetci ale predavaju sa...
|
|
Re: to co vseci vedeli už aspon rok
Od: sdfghjhgf
|
Pridané:
3.9.2013 18:09
slovaci madari cesi..... pouzivaju miliardu a nie bilion, bilion je 1000miliard
|
|
Re: to co vseci vedeli už aspon rok
Od: ine cislo
|
Pridané:
3.9.2013 20:25
dakujem za jazykove okienko
|
|
Re: to co vseci vedeli už aspon rok
Od reg.: DakuHonoo
|
Pridané:
4.9.2013 20:20
a používame to teda zle, nemá to žiadny logický zmysel
|
|
Re: to co vseci vedeli už aspon rok
Od: Squeak??!
|
Pridané:
8.9.2013 16:59
Presne naopak, americký systém je ďaleko idiotskejší a čím skôr zanikne, tým lepšie. Rovnako ako imperiálne jednotky.
|
|
Re: to co vseci vedeli už aspon rok
Od: ZyXEL
|
Pridané:
3.9.2013 10:01
Milé deti hlúpe,
reči ako krach nokie, rip nokia sú smiešne
ak by ostali na svojom Symbiane, tak by zvnútra prehnívali, a nikto by jej biznis telefónov nechcel kúpiť, tak ako nikto nechce kúpiť BlackBerry
takto sa NOKIA ako taká odľahčila o stratovú divíziu, a zameria sa na siete, technológie ako mapy
telefóny NOKIA ako značka ostávajú, čo sa zmení bude lepšia integrita HW a SW, lepší marketing, lepší vývoj pod jednou strechou, a tým pádom väčšia konkurencia pre Android a iOS.
|
|
Re: to co vseci vedeli už aspon rok
Od: aaaaaaaaaaa
|
Pridané:
3.9.2013 10:04
akoze toto vyhlasit za uspech uz fakt konkuruje len jakesovksym dristom o uspechu socializmu. ty by si asi dokazal obhajovat aj obsrate trenky s tym, ze ved sa usetrila hneda farba. :-(
|
|
Re: to co vseci vedeli už aspon rok
Od: &&&&
|
Pridané:
3.9.2013 10:11
ze blackberry nikto nechce? odkedy som kupil bb telefon tak uz nechcem fon bez hw qwerty klavesnice, 9900 uz dosluhuje ,moj dalsi teledon bude bb q10
|
|
Re: to co vseci vedeli už aspon rok
Od: Kicko
|
Pridané:
3.9.2013 23:08
tomu sa hovori pochopit pointu
|
|
Re: to co vseci vedeli už aspon rok
Od: ZyXEL
|
Pridané:
3.9.2013 10:45
Nevravim, ze to je uspech, ale kazdy hlada vinnika v Elopovi, ja vravim ze vinnik je stare finske vedenie, ktore ignorovalo nastup iPhonu. Meego bol skvely system, ale mal prist ako REAKCIA na iPhone, nie ked uz Android prekvital na trhu. Co vravim, ze ak by ostali na Symbiane, mohli by sa skor ci neskor dostat do rovnakej situacie ako dnes, len s tym rozdielom, ze by neuspesne hladali kupcu/partnera ako BlackBerry, ktore je tiez na predaj, ale nikto ho nechce, lebo vo firmach su postupne vytlačany prave WP.
|
|
Re: to co vseci vedeli už aspon rok
Od: aaaaaaaaaaa
|
Pridané:
3.9.2013 12:42
ale ved prave elop meego definitivne potopil. a nasadit meego mohli az vtedy, ked ho mali. skor sa to robi tazko.
ak si pozries predaje N9 s meego pri jeho restrigovanom predaji (len v krajinach typu Rumunsko a zasadne mimo USA a DE), tak mohol Nokii pomoct viac nez dost.
|
|
Re: to co vseci vedeli už aspon rok
Od: Nokia mapka
|
Pridané:
3.9.2013 17:01
Bud si zaspal dobu, alebo sa stale nechces pozriet pravde do oci...
JEDINYM zdrojom prinosov pre Nokiu poslednych par rokov su low-end telefony pre trhy ako Pakistan, India, ciatocne Rusko a pod. A dnes o tento zdroj prisla.
No, a teraz akoze maju prevratit svet tvorbou mapiek?!?
Tie siete by mohli byt spravnym smerom, lenze aj tento trh Nokia pos.rala v prospech cinskych vyrobcov (Huawei,ZTE). Co je podstatnejsie, tu sa spominalo, ze trh sieti ma velmi dlhodoby charakter (tam sa uzatvaraju zmluvy na min.5 rokov).
Takze, aj keby tam Nokia robila zazraky, je to investicia na 10 rokov do predu.
|
|
Kupim Nokiu za 100 eur
Od: rm -rf /
|
Pridané:
3.9.2013 11:27
Kupim Nokiu za 100 eur. Telefon alebo bars aj celu firmu.
|
|
Re: Kupim Nokiu za 100 eur
Od: djxjxkxk
|
Pridané:
3.9.2013 14:24
Debilek, nokia ma hodnotu tak vysoku, ako si jebnuty, cize skoro nevycislitelnu.
|
|
Re: Kupim Nokiu za 100 eur
Od: Matoo0001
|
Pridané:
3.9.2013 14:38
:D
|
|
Re: Kupim Nokiu za 100 eur
Od: rm -rf /
|
Pridané:
3.9.2013 19:50
Co som napisal bolo myslene ako zart s davkou ironioe. Ironia je asi nieco co ti vela nehovori.
ps. Myslis ze argumentacne nieco ziskas ak budes utocit na ludi vulgarizmami? Budes len na smiech.
|
|
Re: Kupim Nokiu za 100 eur
Od: dmmdkk
|
Pridané:
7.9.2013 10:27
Fakt nechapem co je na tomto ironicke. Nokia robila prevazne lacne lowendy ale vola odkupena za miliardove ceny, ta ironia v style "lacnu nokiu alebo celu firmu" je uplne nahovno. To neni ironia ale nejaky nepodareny akoze vtip.
|
|
Re: to co vseci vedeli už aspon rok
Od: Slavius
|
Pridané:
5.9.2013 13:35
http://www.dsl.sk/article.php?article=12835
Micro$oft
Od: Slavius | Pridané: 19.7.2012 14:22
Microsoft vydieranim ukecal Nokiu aby zacala predavat jeho telefony a skoncila s vyvojom vlastnych OS. Takticky im dodal Win Mobile 7 a 7.5, ktore maju predajnosti vo svetovom meritku sa bliziace k promile a bude ich drzat az kym akcie Nokie nepadnu k zemi. Potom kupia znacny podiel spolocnosti a dodaju im WP8... Dobre vymyslene...
|
|
Pošli kvety
Od: rapalo
|
Pridané:
3.9.2013 8:04
R.I.P. Nokia
|
|
Re: Pošli kvety
Od reg.: leader
|
Pridané:
3.9.2013 8:10
job well done, elop
|
|
Re: Pošli kvety
Od: quix_
|
Pridané:
3.9.2013 8:18
od zaciatku sme tu vsetci vedeli aku ulohu ma elop ;)
mission accomplished http://goo.gl/TDPzK8
|
|
Re: Pošli kvety
Od: NooN
|
Pridané:
3.9.2013 8:59
Jobs aj Elopa poznam....
...ale kto je Well a Done ?
:)
|
|
Re: Pošli kvety
Od: trollol
|
Pridané:
3.9.2013 9:05
Ich partneri
|
|
Re: Pošli kvety
Od: dawkmdow
|
Pridané:
3.9.2013 10:08
Otvor si anglicko-slovensky slovnik, a tam sa docitas aj o wellovi a donovi :D
|
|
Re: Pošli kvety
Od: segal
|
Pridané:
5.9.2013 19:29
Ty si dobryyyy, poj domna chlapec moj, poj do mna a vela ma uc do p.ce...
|
|
MS vs Nokia
Od: Cage
|
Pridané:
3.9.2013 8:09
Dalo sa to cakat, aj ked osobne som ocakaval, ze MS vstupi iba ako akcionar, alebo ako 100% vlastnik ale, ze odkupi takmer celu mobilnu diviziu je celkom prekvapenie.
Prakticky tam slo uz o 2 roky riadenu likvidaciu Nokie.
|
|
Re: MS vs Nokia
Od: nokiak
|
Pridané:
3.9.2013 8:15
ja si zas myslim, ze nokia isla do upadku tak ci tak a win na nokiach bol posledny pokus o zachranu - cenou androidom konkurovat uz nemohli, ich vlastne platformy boli v keli, vela alternativ neostalo...
Osobne si myslim, ze ani tento plan velmo nevysiel, ale bez neho by asi realne krachli, takto maju stale este aku-taku sancu pokracovat (ak ked pod M$) ako minoritny hrac na trhu.
|
|
Re: MS vs Nokia
Od: Cage
|
Pridané:
3.9.2013 8:26
Nokia Solutions and Networks je uz niekolko kvartalov ziskova..
|
|
Re: MS vs Nokia
Od: melmacan
|
Pridané:
16.9.2013 9:46
Nemohli konkurovat cenou??? Si kedy pozeral ceny telefonov?
High-e Lumia 920 stoji kolko? Ked si to zistis, tak si ju porovnaj napr. s S4, a telefony mam oba, este, ze ten predrazeny kver od Samsungu je firemny. Lumia 920 a teda, ze s polovicnou HW vybavou schova S4 do vrecka...a fotky? PureMotion HD na nokiach neprekonal ziaden vyrobca fonov...
WP8 je neuveritelne svizny system, vo svete Lumie v predajnosti skoruju s predajnostou na druhom mieste po Samsungu, tak neviem aky R.I.P. ...
WP bol dobry krok, hlavne, ked je trh presyteny jablkami a androidmi...Nokia s androidom po zaspati so Symbianom by sa len velmi tazko prebijala, takze to, ze sa kvoli OS obratila na MS chapem.
Sa tesim na avizovane OS na smartfony a tablety od Firefoxu a Ubuntu :)
|
|
Re: MS vs Nokia
Od: hulo
|
Pridané:
3.9.2013 8:23
Microsoft si sám začne vyrábať mobily s Windows. Ide o výrobné kapacity, know-how a hlavne patenty.
|
|
Re: MS vs Nokia
Od reg.: reakcia
|
Pridané:
3.9.2013 8:26
z tych patentov mam obavy ako to dopadne, ci nezacne novy kolotoc sudnych procesov okolo patentov... Nokia ako taka velmi do patentovych vojen nesla
|
|
Re: MS vs Nokia
Od: jojojoj
|
Pridané:
3.9.2013 9:13
... co sa zase o M$ povedat neda :-)
Najvacsi patentovy trol je vsak momentalne stale Apple ...
|
|
Re: MS vs Nokia
Od: ASD_
|
Pridané:
3.9.2013 10:20
Nokia patenty samozrejme riesila a islo jej z toho vela penazi. Ale na rozdiel od Apple nebol ciel zastavit predaj konkurentov, ale len zobrat svoj podiel a tak tieto spory neboli tak medializovane.
|
|
Re: MS vs Nokia
Od: quix_
|
Pridané:
3.9.2013 11:48
hlavne vsetky patenty budu aj nadalej patrit nokii, na 10rokov si ich M$ licencuje a naopak. Uz fakt nie je co predat na nokii a to ich patentove portfolie je fakt velke a nie su tam ziadne prihluple dvojkliky a oble rohy.
|
|
Nokia is dét
Od: provokátor
|
Pridané:
3.9.2013 8:13
Nokia už nejaký čas umierala a mrkvosoft jej dal ranu z milosti.
|
|
Re: Nokia is dét
Od: fgfgf
|
Pridané:
3.9.2013 10:42
... ako uz mnohim pred nou :-)
|
|
u mad.
Od: u mad?
|
Pridané:
3.9.2013 8:15
Ja mam zase opacny pocit. Nokia s tymto tahom bude mat sancu sa niekam dostat, vzhladom na to, ze Micorosoft ma "neobmedzeny" kapital, ktory moze investovat do vyvoja, kdezto Nokia posledne roky stagnovala. Som zvedavy. Rad by som videl Nokiu na prednych prieckach, kedze som vzdy mal tie telefony rad.
|
|
Re: u mad.
Od: marosx
|
Pridané:
3.9.2013 9:18
No, ak bude Mrkvo$oft robit mobily tak ako windowsy (nebude pocuvat, co ludia chcu, ale sam vie najlepsie co maju chciet), tak tie mobily budu mat uspech ako Surface RT.
|
|
Re: u mad.
Od: u mad?
|
Pridané:
3.9.2013 9:25
Ved tu je to prave o tom, ze bude potrebne si vybrat spravneho sefa a team, ktory bude tuto celu diviziu viest, aby sa z toho nestalo fiasko. Problemom je, ze v poslednych rokoch sa stalo trendom, a nie len u Microsoftu, da sa hovorit aj o EA napr. a tak dalej, ze tie firmy absolutne nepocuvaju zakaznika, ktoremu to konieckoncov maju predat, ale robia na vlastnu past. A ked im nieco nevyjde, resp. sa to nepredava, tak sa cuduju, ze kde sme to dokelu spravili chybu, a ako vzdy ju hladaju vonku a nie doma. Takze ja verim, ze Microsoft sa poucil z Windows 8, zo Surface a na tomto projekte si daju zalezat. Ja viem, ze dnes je moderne nenavidiet Microsoft, ale mne sa ich technologie pacia a firme fandim. Ano, su veci, mnohe veci, s ktorymi nesuhlasim a nepacia sa mi, ale stale si myslim, ze len vdaka nim su nam pocitace blizsie a robi sa nam s nimi pohodlne.
|
|
Re: u mad.
Od: phx
|
Pridané:
3.9.2013 9:29
Ja viem, ze dnes je moderne nenavidiet Microsoft, .... za toto mas u mna 100 bodov
|
|
Re: u mad.
Od: u mad
|
Pridané:
3.9.2013 9:32
Ak dnes nenavidis USA, ci Microsoft v internetovych diskusiach, tak si loser, jebo, lama, fas, kokot a neviem co vsetko. Takze ja sa uz nad tym len usmievam.
|
|
Re: u mad.
Od: plesniak
|
Pridané:
3.9.2013 18:06
tak ako prepac ale americka vlada spravila z tej krajiny jedneho hnusneho parazita tohto sveta, zober si len jednu z noviniek, ako ten cierny kokot z bieleho domu co ma doma nobelovu cenu za mier vyhlasil vojnu syrii. to je retardacia posledneho stupna celeho americkeho ludu ked si na cele drzia takeho cloveka.
no nic, haters gonna hate, dohovoril som
|
|
Re: u mad.
Od: cfcfcfcfcfcf
|
Pridané:
3.9.2013 10:45
No trochu si nastuduj M$ historiu a pochopis ze M$ stale dokolecka opakuje tie iste chyby ... :-) preco prave teraz by sa to malo zmenit ?
|
|
Re: u mad.
Od: Ten spravny sef
|
Pridané:
3.9.2013 16:36
"...bude potrebne si vybrat spravneho sefa..."
No a teraz pozor:
po skonceni restrukturalizacii MS bude sefom hardware divizie... Greenova :)
|
|
Re: u mad.
Od: jojojoj
|
Pridané:
3.9.2013 10:29
... no tvoj pocit je bezpredmetny, Nokia uz davno zaspala dobu, a ked sa zobudila, bolo uz neskoro, moze mat HW aky chce ked nema dobry OS ... a M$ nerobi uz roky nic mobilne co by stalo za pouzitie
v momente ked vstupil M$ do Nokie, tak to mala spocitane - co sa potvrdilo, a bude to len otazkou casku kedy znacka Nokia medzi mobilnymi telefonmi a smartfonmi zanikne, bude to len M$ ... a nic viac
|
|
Re: u mad.
Od reg.: ccccc
|
Pridané:
3.9.2013 10:41
najhorsie ze aj taky mamrdi ako ty maju pravo volit a mnozit sa
|
|
Re: u mad.
Od: ufff-c
|
Pridané:
3.9.2013 10:46
... a tebe uz volebne pravo zobrali ? ci len tak zavidis ze nemas vek a nemozes volit Fica :-D
|
|
Re: u mad.
Od reg.: roob_
|
Pridané:
3.9.2013 14:37
ale on ma pravdu... zle to vidis ty
|
|
bude sustredit
Od: Mr X
|
Pridané:
3.9.2013 8:19
Nokia sa po odpredaji svojej kľúčovej divízie bude sústrediť
to co je za slovne spojenie bude sustredit?ked uz tak tak sa sustredi alebo sustredi sa!
inac to je dalsi klinec do rakvy microsoftu.to je ako ked lodny kapitan preda potapajucu sa lod tak nokia tym predajom vyhrala.microsoft si mysli ze bude ako apple alebo samsung.s tym ich pristupom ku zakaznikovi moze zabudnut...
|
|
Re: bude sustredit
Od: siirii
|
Pridané:
3.9.2013 8:43
Ľudovít a vieš aj nám, obyčajným ľuďom vysvetliť, ako inak v Tvojej milovanej slovenčine povieš budúci čas od slova sústrediť? Ďakujem pokorne.
|
|
Re: bude sustredit
Od: gramarnazi
|
Pridané:
3.9.2013 9:10
Normálny človek povie: "Nokia sa po odpredaji svojej kľúčovej divízie sústredí na..."
Možno raz keď ty budeš prestať Markíza pozerať Jojka alebo, a budeš začať knihy čítať, tak sa budeš rozprávať naučíš ako človek.
|
|
Re: bude sustredit
Od: nl12345
|
Pridané:
3.9.2013 9:24
slovaci maju 3 casy a aj to ti robi problemy, bud rad, ze nezijes v anglicku
|
|
Re: bude sustredit
Od: sdfghjklkjhgf
|
Pridané:
3.9.2013 9:36
hahaha, a co francuzstina, alebo spanielcina?
|
|
Re: bude sustredit
Od: Sloniiik
|
Pridané:
3.9.2013 9:52
Anglictina a Francuzstina maju podobny pocet casov. Ako to je v pripade Spanielciny, to uz neviem.
|
|
Re: bude sustredit
Od: Rytmus for president
|
Pridané:
3.9.2013 17:40
U miňa mnoga časov
|
|
Re: bude sustredit
Od: siirii
|
Pridané:
3.9.2013 11:08
Lenže ona sa na to ešte nesústredí, lebo odpredaj ešte neprebehol. Znova sa spýtam, ako povieš sústrediť v budúcom čase?
|
|
Re: bude sustredit
Od: qsk
|
Pridané:
3.9.2013 11:20
No ale za to clo by potom EÚ mohla napríklad dotovať polnohospárstvo a potraviny všeobecne čím by boli lacnejšie a tým ničiť produkciu v afrike lebo aj tam sa naše dotované potraviny vyvážajú .
|
|
Re: bude sustredit
Od: Mr X
|
Pridané:
3.9.2013 11:29
sustredi sa kedy?v buducnosti takze to je buduci cas
nechapem co s tym ma slovo bude to neni definicia buduceho casu.
|
|
Re: bude sustredit
Od: ms3
|
Pridané:
3.9.2013 11:51
a ako sa povie keď to robí práve teraz?
|
|
Re: bude sustredit
Od: xyz123
|
Pridané:
3.9.2013 12:16
Trtká? :)
|
|
Re: bude sustredit
Od: ms3
|
Pridané:
3.9.2013 19:15
:-D +
|
|
Re: bude sustredit
Od: vcvdsaa
|
Pridané:
3.9.2013 14:32
je sustrediva!
|
|
Re: bude sustredit
Od: Mr X
|
Pridané:
3.9.2013 17:52
sustreduje sa
|
|
Re: bude sustredit
Od: siirii
|
Pridané:
3.9.2013 12:19
Nie sústredí sa je prítomný čas. Krátku lekciu budúceho času v slovenskom jazyku nájdeš tu: http://dopice.sk/6YR
Asi si bol vtedy chorý, keď sa to na základnej škole učilo.
|
|
Re: bude sustredit
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
3.9.2013 16:40
Blbost.
On/Ona/Ono sa sustredi - je buduci cas.
On/Ona/Ono sa sustreduje - je pritomny cas.
Mozes pouzit buduci cas, ktory je vyjadreny v pritomnom, ak k spojeniu pridas prislovkove urcenie casu vyjadrujuce pritomny cas.
On/Ona/Ono sa teraz/momentálne/práve/fčíl/fčuléky/teďka/... sustredi.
Ziadne On/Ona/Ono sa bude sustredit - NEEXISTUJE a je nespisovne.
Mozes ale napisat v zmysle planovania do buducnosti: On/Ona/Ono sa bude sustredovat na ... (ako to tu uz uviedli).
|
|
Re: bude sustredit
Od: gramarnazi
|
Pridané:
3.9.2013 17:44
Ďakujem!
|
|
Re: bude sustredit
Od: lrowerd
|
Pridané:
3.9.2013 18:00
Sa nepoyeb.
|
|
Re: bude sustredit
Od reg.: wradgio
|
Pridané:
4.9.2013 7:24
A čo s touto tvojou teóriou povieš na vetu z jazykovedného ústavu "Športová činnosť sa sústredila v kluboch"? Kde je tam ten tvoj veľmi zaujímavý budúci čas? :)
Sústreďovať je nedokonavá forma (tj. forma časovo neohraničujúca dej - pre zopakovanie čo je slovesný vid, viď. http://sk.wikipedia.org/wiki/Slovesn%C3%BD_vid )
Sústrediť sa nie je budúci čas. Aj ja sa snažím práve teraz sústrediť na tvoje argumenty a s budúcim časom to nič nemá.
Pre priamu ukážku slova sústrediť ti prikladám linku na online slovníky JULŠ
http://dopice.sk/6Zl
|
|
Re: bude sustredit
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
4.9.2013 8:33
"Športová činnosť sa sústredila v kluboch" - co je toto za priklad. Sam si uviedol, ze to je nedokonava forma. Ked pouzijes sloveso v minulom case, tak ako tam mozes hladat minuly cas?
"Aj ja sa snažím práve teraz sústrediť na..." - ak by si cital poriadne moj prispevok, tak s prislovkovym urcenim casu mozes urobit vetu, ktora zacina v pritomnosti a dejovo pokracuje.
Podobny priklad je so slovesami robit - urobit.
On robi = prave teraz robi, stale robi
On urobi = (planuje) niekedy urobi nieco.
On prave teraz urobi = od tohto momentu nieco bude vykonavat.
On sa sustreduje = teraz sa sustreduje
On sa sustredi = (planuje) niekedy sa sustredit na nieco
On sa prave teraz sustredi = od tohto momentu sa na nieco zamera
Ak uz das sloveso do minuleho casu, tak tazko z toho spravis nieco v buducnosti.
|
|
Re: bude sustredit
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
4.9.2013 8:33
*mozes hadat buduci cas.
|
|
Re: bude sustredit
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
4.9.2013 8:34
*hladat :-)
|
|
Re: bude sustredit
Od: Meno musí mať
|
Pridané:
6.9.2013 17:10
Vam to yebe chlapci
|
|
Re: bude sustredit
Od: Maranello
|
Pridané:
3.9.2013 11:30
...bude sa sústreďovať... ???
|
|
Re: bude sustredit
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
3.9.2013 14:54
Staci pohladat a najdes vela linkov kde ti to vysvetlia. Ale ak by si mal s tym problem, tak napriklad tu:
http://dopice.sk/6YV
Vyjadrovanie budúceho času spojením budem sa sústrediť nie je gramaticky správne. Správne sú spojenia ako zajtra sa sústredím na prípravu alebo (analyticky) zajtra sa budem sústreďovať na prípravu, t. j. budúci čas slovesa sústrediť sa má v 1. osobe jednotného čísla tvary sústredím sa a budem sa sústreďovať. Tvar prítomného času je sústreďujem sa. Viac si o tejto problematike môžete prečítať v elektronickej poradni, keď si zadáte do vyhľadávača heslo sústrediť sa.
|
|
Re: bude sustredit
Od: siirii
|
Pridané:
3.9.2013 17:01
Ok beriem, máš pravdu. Ale dúfam, že nie som jediný, ktorému to príde ako ďalší z mnohých jazykovedných znásilňovaní a v totálnom rozpore s bežným používaním tohto slova. Určite mi príde prirodzenejšie povedať: "ticho, teraz sa sústredím", ako: "ticho teraz sa sústreďujem".
|
|
Re: bude sustredit
Od: gramarnazi
|
Pridané:
3.9.2013 17:52
Prepáč, ale každý normálny Slovák cíti rozdiel v týchto vetách. Samozrejme že je prirodzenejšia tá druhá. "Sústreď sa! Musím sa sústrediť." Vždy to smeruje do budúcnosti, aj keď možno blízkej. Ale "sústreďujem sa..." - tam je striktné vyjadrenie prebiehajúceho deja.
|
|
Re: bude sustredit
Od: linuxak
|
Pridané:
3.9.2013 19:09
Nikto okrem teba by druhu variantu nepovedal. Ide uplne proti srsti.
|
|
Re: bude sustredit
Od: siirii
|
Pridané:
3.9.2013 22:33
Presne ako píšeš: "Musím sa sústrediť." A ak sa mi to podarí, tak poviem: "Teraz sa sústredím, dajte mi pokoj". Teraz sa sústreďujem mi príde extrémne proti srsti. Na druhú stranu mi to dáva zmysel pokiaľ sa jedná napr. o sústreďovanie energie v zmysle hromadenia.
Povedal by som, že nejde o normálnych a nenormálnych Slovákov, ale určitá skupina (pravdepodobne na západe Slovenska) to slovo proste vníma a používa trochu odlišne.
|
|
Re: bude sustredit
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
4.9.2013 8:43
praveze ty sa vyjadrujes proti srsti.
"Teraz sa sústredím, dajte mi pokoj"
Prva veta: Teraz sa sustredim... = teraz planujes sa na nieco sustredit vo velmi blizkej buducnosti. Spravne je: Idem sa (potrebujem sa) teraz (na nieco) sustredit, dajte mi pokoj"
Druha veta: dajte mi pokoj. = Rozkazujes ostatnym aby ti odteraz dali pokoj. Spravnejsie by bolo cele: Snazim sa sustredit, dajte mi pokoj.
To tvoje spojenie z pohladu deja, nedava vobec zmysel. Takto sa casto vyjadruju obcajnia z juhu, ktori sa stretli so slovencinou az na vysokej skole.
|
|
Re: bude sustredit
Od: siirii
|
Pridané:
4.9.2013 9:09
Snažím sa sústrediť vyjadruje, že sa mi to ešte nepodarilo. Moja veta vyjadrovala, že práve teraz som sústredený a nechcem aby ma niekto vyrušoval. Ja rozumiem, že to je gramaticky nesprávne, len sa snažím vysvetliť, že mnoho ľuďom neznie "sústredí" ako budúci čas, ale ako prítomný.
Narážky na Maďarov si nechaj. Osobne si myslím, že sa častejšie na Slovensku používa sústredím, bude sústrediť, ako sústreďovať. Možno sa mýlim, ale rozhodne to nie je výsada ľudí neovládajúcich poriadne slovenčinu.
|
|
Re: bude sustredit
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
4.9.2013 12:05
Ak chces vyjadrit momentalny stav, tak jedine:
Teraz som sustredeny na nieco, dajte mi pokoj. Toto vyjadruje okamzity stav.
To ze mnohym ludom neznie "sustredi" ako buduci cas, prave smeruje k tomu juhoslovenskemu zmyslaniu. Mne tiez na zakladnej skole neznelo kopu veci - kedze som rodeny moravak, no naucil som sa ich. Aj ked urobim chybu, tak sa vsetci zasmejeme a ideme dalej s tym, ze nabuduce uz snad to poviem spravne.
Na madarov narazam preto, ze sa nemas snazit presviedcat cez komentare, ze "mnohym to znie takto lepsie", ale okamzite lepsie/horsie zavrhnut a zobrat to ako je.
Slovencina je sakra narocny jazyk na gramatiku, ale podla mna lahsi ako rustina (maju viac vynimiek, ako pravidiel). A aby slovencina smerovala k cestine je zasa tiez zle, aj ked cestina je taky hovorovejsi a volnejsi jazyk. Preto je kopa prekladov lepsich v cestine. No neznamena to, ze budeme nicit existujuce pravidla Slovenskeho jazyka.
|
|
Re: bude sustredit
Od: abTTec
|
Pridané:
4.9.2013 10:13
Tento ize clanok je o nokii a microsofte, neskladame tu statnicu zo slovenciny a kedze si vsetci rozumieme o com tocitem, tak ti len nespisovne povim ze by si si zasluzil jednu cez pi*u
|
|
bude lepšie
Od: oldo
|
Pridané:
3.9.2013 8:28
Microsoft má niečo v talóne a tí opitý fíni ešte nevytriezveli aby to zvládli, tak preto ich kupili. Veríííme
|
|
Re: bude lepšie
Od: hgjdkdnf
|
Pridané:
3.9.2013 8:42
Myslis odchod Balmera z MS? Ta firma kolabuje rovnako ako zacala kolabovat nokia pred 4 rokmi.
|
|
Nokia
Od: ucto
|
Pridané:
3.9.2013 8:35
Ete destilere
|
|
no tooooto
Od: paan
|
Pridané:
3.9.2013 8:44
no takze rekapitulacia:
1. Ballmer je fuc
2. Nokia je uz v ramci spolocnosti
3. win 8 tragedia a 9 na rade
ak to neposeru, maju po rokoch sancu zabodovat, dolezity bude vyber noveho CEO, takuto sanca na nieco prevratne tu dlho nebola, aj ked im davam len 20% pravdepodobnost prekvapenia, lebo microsoft
|
|
Re: no tooooto
Od reg.: Born To Be Wild
|
Pridané:
3.9.2013 9:39
Win 10 má byť už čisto systém bežiaci iba v trapnom "kloude". Takže oni už skončili nadobro.
|
|
Re: no tooooto
Od reg.: cookie_monster
|
Pridané:
3.9.2013 15:27
zato win 9 ma byt navratom k win 7, coz je len a len dobre :D
|
|
Re: no tooooto
Od reg.: Born To Be Wild
|
Pridané:
3.9.2013 20:34
To je len tvoje zbožné želanie že dostanú rozum a bude sa podobať na wokna 7 :D Viem že to nieje podložené o tých woknách 10 ale kdesi to písali že to bude "podľa uniknutých info" tak.
|
|
Re: no tooooto
Od reg.: cookie_monster
|
Pridané:
3.9.2013 22:23
samozrejme, ze vsetko su to len klebety :D
ale pre uplnost>
linky 1 - treba sa regnut na ruskom fore>
http://dopice.sk/6Ze
linky 2 - pre tych lenivejsich clanok v anglictine>
http://dopice.sk/6Zd
tldr: verzia>
winRT a win mobile sa spoja do jedneho
win 9 - ma byt navrat ku win 7 /aka modifikovane aero/
win 10 - cloud system /ala google chrome os/
|
|
Re: no tooooto
Od reg.: Born To Be Wild
|
Pridané:
3.9.2013 20:34
To je len tvoje zbožní želanie že dostanú rozum a bude sa podobať na wokna 7 :D Viem že to nieje podložené o tých woknách 10 ale kdesi to písali že to bude "podľa uniknutých info" tak.
|
|
Re: no tooooto
Od: len ma to zaujima
|
Pridané:
3.9.2013 15:56
To si kde vycital? Fakt? Len sa pytam.
|
|
Re: no tooooto
Od reg.: roob_
|
Pridané:
3.9.2013 16:34
ma, ale nikde sa nepisalo, ze to bude jediny windows na trhu. Cloud windows nikdy neprejde, resp. ak umoznia firmam hostovat svoje vlastne servre, tak preco nie? ale to sa nestane, domaci sa im na cloud windows zvysoka vyprdnu. 10na je zas parna, takze...
|
|
Smutná ale predpokladaná informácia.
Od: Effe
|
Pridané:
3.9.2013 8:47
Keď sa tak pozerám na moju Nokiu N900 a premietnem si, ako od vtedy zletela firma dole, je to smutné...
|
|
Re: Smutná ale predpokladaná informácia.
Od: Murcsi
|
Pridané:
3.9.2013 9:30
Manželststvo s Microsoftom ešte nikdy nikomu nič dobré neprinieslo...
|
|
Vzdy lepsie
Od: Ro0545
|
Pridané:
3.9.2013 8:48
Vzdy lepsie ako keby to kupili Cinsky kopirovaci ako Huawei a ZTE, ktory cely biznis postavily na tom, ze nelegalne okopirovali Europske a Americke vyrobky (Ericsson, Cisco, NSN, AL)....
Len skoda, ze Nokia uz nevyraba v Europe ale celu vyrobu presunula do Ciny.
Treba zaviest 100% clo na Cinske smejdy.
|
|
Re: Vzdy lepsie
Od: Malcolm Reynolds
|
Pridané:
3.9.2013 8:54
Tí kopírovači sú už pred spoločnosťami ktoré kedysi kopírovali.
|
|
Re: Vzdy lepsie
Od: 5345345
|
Pridané:
3.9.2013 9:12
napr apple tak isto kopiroval a kopiruje tak neviem o com ocis. Kazdy tak zacal.
|
|
Re: Vzdy lepsie
Od: vcxyaas
|
Pridané:
3.9.2013 14:35
Samsung by tak isto vyrabal vysavace keby neskopiroval iphone. Tiez by ma zaujimalo od koho skopiroval tie vysavace...
|
|
Re: Vzdy lepsie
Od: cfcfcfcfcfcf
|
Pridané:
3.9.2013 10:33
Sa zobud, v Cine sa vyraba takmer vsetko ... ak by sa zaviedlo 100% clo, tak sa to bude tykat vsetkeho co kupis a je jedno pod akou znackou ... vsetky vyrobky su viac ci menej vyrobene prave v Cine, takze by si sa divil ako by si si to 100% clo sakramensky preplatil z vlastneho vrecka :-D
|
|
Re: Vzdy lepsie
Od: Ryzojeb
|
Pridané:
3.9.2013 16:00
A to je ten problem - ze vsetko sa presuva/alebo uz vyraba u premnozenych aziatov. Zajebat clo 150%!
Chvilu by to mozno trvalo, ale tak raz by sa zacat mohlo. Tie nase inteligentne hlavicky v politike, unii by aspon riesili nieco uzitocne z coho bude casom prospech a nie kazdu chvilu vseliake krizy.
Premnozene sikmooke opice nas tu valcuju a je otazkou casu kedy budeme hovorit korejsky, cinsky... A nielen my ale aj nemci, polaci... Casom sa pripoji aj zvysok sveta.
|
|
Re: Vzdy lepsie
Od: ffdssd
|
Pridané:
4.9.2013 0:56
ak by si zaviedol 150% clo, slovaci by pokapali od hladu ... takze zbytocne by si to robil :-)
ved teraz lovaci radsej kupia "lacny" cinsky cesnak (1ks za napr. 10centov) ako nas drahy slovensky (1kg za 10evri) ... :-)
alebo mrazene zhnite a nadopovane polske ci brazilske kury kde lad tvori 50% vahy ... ale nekupia slovenske chladene kde sice lad nie je ziadny ale zato su o malicko drahsie :-D
|
|
Re: Vzdy lepsie
Od: blow me
|
Pridané:
4.9.2013 5:37
To teraz hovoris o vzorke 100'000, 1'000'000 slovakov alebo co vidis u vas na dedine v coop jednota?
|
|
Re: Vzdy lepsie
Od: ffdssd
|
Pridané:
4.9.2013 8:02
Chudacik, poopravim ta, nikdy som nebyval na dedine a ani malom meste, jedine ak ked som bol na vylete ... a v Coop a ani Jednote som v zivote bol mozno len raz ale zlakol som sa toho co som tam videl.
Vzorka zhruba moze bez problemov pokryvat ten milion a aj viac (co by sa do poctu pomaly blizilo poctu pracujucich na SK), staci ak si zoberies ficovolicov a k nim pridas este aj cast ktora sa podla tlace/bulvaru dostala na hranicu chudoby , dochodcov, nezamestnanych a mas to aj o hodne viac ... staci ist do obchodov a pozerat co za sracky zabalene ako jedlo (napr. polske alebo juhoamericke kury a to nespominam parky a salamy) kupuju slovaci koli par centom, pomaly je problem kupit kvalitne potraviny, clovek aby hladal ako detektiv ...
|
|
Re: Vzdy lepsie
Od: ffdssd
|
Pridané:
4.9.2013 8:03
...
Takze ty si myslis ze ak by si zaviedol to 150% clo na vsetko z Ciny tak by ceny tych sraciek ostali tam kde su ? Vela veci by sa poriesilo ale nie hned ale v horizonte 5-10 rokov, kym by sa to vsetko zacalo vyrabat mimo Cinu, v lepsom pripade tam kde sa to povodne vyrabalo ... ale to vysvetluj tym co nemaju nadpriemerne prijmy, ci a ako sa im chce cakat dalsich x rokov kym "bude dobre" ... po vyse 23 rokoch budovania blahobytu :-)
Je to podobne ako ked zdrazie ropa ... a nasledne zdrazeju aj potraviny ... vsetko so vsetkym nejak suvisi ... ani ta blba ziarovka co osvetluje tie sracky v obchode nebude vyrobena na slovensku ... skus davat dokopy fakty ako to vo vseobecnosti na SK funguje a nie svoje navyky ktore si ziskal v coope, tie su nepodstatne.
|
|
Re: Vzdy lepsie
Od: blow me
|
Pridané:
7.9.2013 10:37
Jasne ze sa jedna o casovy horizont trvajuci niekolko rokov ktory sa ani nepokusim odhadnut, a prave preto ze vsetko so vsetkym suvisi by mohla EU konecne nieco robit. Za par rokov sa kludne moze stat ze tu budeme mat len vladu, policiu a zopar uradnickov, ostatne bude z ciny... Stale nechapes?
|
|
Stavka
Od: mylankooo
|
Pridané:
3.9.2013 8:52
Da sa este stavit, kto bude novym CEO Microsoftu? :)
|
|
Re: Stavka
Od: Admin.
|
Pridané:
3.9.2013 9:02
Barack Obama?
|
|
Re: Stavka
Od: ererer
|
Pridané:
3.9.2013 10:36
ze by najvyssi velitel US army a majitel nobelovky za mier (rovnako ako terorista Arafat ... sami mierumilovni ludia) :-D
|
|
Re: Stavka
Od: Nap42
|
Pridané:
3.9.2013 14:49
a to si ešte nepochopil, že je to v súlade s newspeakom (G.O. 1984) a tak je to dobré, tak je to správne!
|
|
Re: Stavka
Od: mylankooo
|
Pridané:
3.9.2013 16:50
Mohli by ste nas navstivit?
- Vase Ministerstvo Lasky
|
|
Re: Stavka
Od: Murcsi
|
Pridané:
3.9.2013 9:31
Nášho Ficka by si mohli zobrať za CEO
|
|
Re: Stavka
Od: Krinko
|
Pridané:
6.9.2013 11:39
Dobra volba!
|
|
.........
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
3.9.2013 9:03
Co chceme vidiet este viac do**bane jak je, to nech kupi MS:
McAfee
Skype
Nokia
.
.
.
len take dalej
|
|
Re: .........
Od reg.: pocitujlasku
|
Pridané:
3.9.2013 9:49
Takze coskoro kupi bud nasu vladu, ale rovno celu republiku. Doj..t sa to tu uz asi ani viac neda.
Vladu by som im dal aj zadara, ale pod podmienkou, ze ich vsetkych presunu do Ciny.
|
|
Re: .........
Od reg.: yanick
|
Pridané:
3.9.2013 12:40
... cinska vlada na cele so sudruhom Robertom Ficom ....
To ich radsej poslat na Sibir odpratavat sneh :-)
|
|
koniec
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
3.9.2013 9:10
Kto by to bol povedal pred 8-10-12 rokmi (ked bola Nokia spicka v mobilnych telefonoch, pretoze vtedy platilo poriadny mobil = Nokia), ze tejto legende a priekopnikovi mobilnych telefonov sa nepodari nastup na uhanajuci rychlik plny dotykovych smartfonov, geniusfonov, blbfonov, tabletov a tabletofonov aka fabletov a inych chujovin. Kto by si bol vtedy pomyslel ze cela vyroba mobilov v Nokii sponci pod kridlami MS.
Koniec jednej legendy.
|
|
Re: koniec
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
3.9.2013 9:11
Ale ono sa im to nepodarilo preto, lebo pachtlovali s MS a ich mobilnym Win a nie s Androidom.
|
|
Re: koniec
Od reg.: ccccc
|
Pridané:
3.9.2013 10:46
uz aj tebe jebe ? Chrumkavy Android ktory potrebuje 4jadro a 2g ramky za 600euro aby len homescreen fungoval plynulo ..so zapnutou wifi zdochne baterka za pol dna ..to je uz len mobilny system ako hovado ..hlavne ze potrebujem aplikaciu na ukoncovanie aplikacii lebo po tyzdni je uz aj tych 2g malo ..fakt parada ..hlavne ze si mozem zmenit pozadie a mastrubovat nadtym aky je android custom friendly
|
|
Re: koniec
Od reg.: yanick
|
Pridané:
3.9.2013 12:27
Mam Tipo od Sony (mali dobru akciu v Draciku), baterka da cca 4-5 dni a vacsinu casu mam zapnutu wifi. HW parametre su kdesi pri nohach lowendu.
Jasne, ze s tym telefonom sa da len volat, pisat sms, obcas si pozriet nejaku stranku a ked sa nas...rdi, da aj Angry Birds.
Ale chcel som tym napisat, ze zalezi od vyrobcu a od optimalizacie. Jasne, ze su (hlavne cinske) telefony, kde nestaci ako 4-jadro (Mediatek), ale to nie je chyba Androidu, ale vyrobcu.
2 roky stara motorola atrix s tegrou 2 nema problem s CM 10.1 (Android 4.2.2)
|
|
Re: koniec
Od: sony tippko
|
Pridané:
3.9.2013 16:43
So robis srandu. Prtavy Tipo s displejom s casio hodiniek a hardwerom vykonnym jak PMDcko. Porovnavaj porovnatelne. Ja mam zapnute tiez 3G a taham cez 3 dni v poho. Ale nic nestahujem.
|
|
Re: koniec
Od reg.: yanick
|
Pridané:
3.9.2013 18:02
Pisal som to kvoli tomu, ze 'ccccc' napisal toto:
"Chrumkavy Android ktory potrebuje 4jadro a 2g ramky za 600euro aby len homescreen fungoval plynulo"
Tipo som spomenul preto, ze na adnroid netreba 4-jadro a 2GB RAM, ak je SW optimalizovany na HW a nie su nan kladene prehnane poziadavky.
PS: A neurazaj PMD-cko :-))
|
|
Re: koniec
Od: kekekekt
|
Pridané:
3.9.2013 19:53
mam slimbeam romku a som spokojny, s touto romkou to nieje tak ako pises. Hoci pravdu mas pri default romkach.
|
|
Re: koniec
Od reg.: viperman
|
Pridané:
4.9.2013 7:23
ja mam original sony romku, a nemam problem, telefon vydrzi aj dva dni ;)
a tu hlupost ze za pol dna vybije mobil na wifi ako myslel..sak ked browsuje vkuse na wifi a svieti displej vybije hociaky iny mobil ;)
na nexuse teablete mam wifi nonstop a ked sa vypne screen tak sa wifi neskor aj tak odpoji a sa da do rezimu spanku, tablet mi vydrzi aj tyzden, ho pouzivam prilezitostne. ani ho nevypinam.
|
|
Re: koniec
Od: xyy
|
Pridané:
3.9.2013 21:10
Pre takéto komentáre by mali na dsl.sk vymyslieť nejaké hodnotenie nad 10... plný súhlas!!!
|
|
Re: koniec
Od reg.: viperman
|
Pridané:
4.9.2013 7:21
tolko hluposti v jednom prispevku....asi bola chyba v uzivatelovi.
a btw 4 jadro a 2 giga ram kupis uz za 159 libier ;) (nexus 4)
|
|
Microsoft
Od: achee
|
Pridané:
3.9.2013 9:41
nechajme sa prekvapkať čo z toho bude
|
|
Microsoft kupuje výrobu telefónov od Nokie
Od: NOKIA nekončí
|
Pridané:
3.9.2013 9:45
NOKII ako takej stále ostáva zisková divizia NSN a HERE, t.j. zameria sa na siete, technológie, a mapy.
|
|
Re: Microsoft kupuje výrobu telefónov od Nokie
Od: beerko
|
Pridané:
3.9.2013 10:01
to mozno, ale bola to prave Nokia, ktora svojou snahou urobila z windows phone skvely system.
microsoft urobil IBA dobry system, nokia ho pozdvihla uplne inde. ako to skonci, ked ju odkupi microsoft si mozeme len domyslat, ale obavam sa ze logo nokia postupne z mobilov vymizne a vyvoj z nokie sa bude pomalicky po troske presuvat z europy do ameriky a tam skonci v byrokratickom bahne, ktorym je MS znamy. to je obrovska skoda.
dodnes som si mohol hrdo povedat ze mam Nokiu vyvinutu v europe, s najlepsimi mapami, najlepsim displejom, fotakom, mikrofonom, spracovanim, podporou...obavam sa ze sa to zmeni
|
|
fuj az mi doslo zle
Od: mysql
|
Pridané:
3.9.2013 10:03
Takto z rana taketo spravy ... fuj
|
|
profi praca
Od: aaaaaaaaaaa
|
Pridané:
3.9.2013 10:03
cez trojana elopa znizit hodnotu firmy a potom kupit. rokmi preverene a absolutne spolahlive know-how.
ps: pre najifky duverive - vazne si myslite, ze M$ potrebuje od Nokie cokolvek okrem patentov? :-) zvysok hodi cez palubu a necha vsetko robit Foxconnu ako vsetci ostatni. :-)
|
|
Re: profi praca
Od: 5eter
|
Pridané:
7.9.2013 11:24
Smola, ze mu Nokia tie patenty nepredala, co? Teda okrem dizajnovych.
Viac citat sa niekedy aj oplati :)
|
|
A predsa to prišlo....
Od: webboy
|
Pridané:
3.9.2013 10:26
Všetci sme na to čakali, kedy sa podarí Elopovi znížiť hodnotu Nokie na toľko, aby ju MS kúpil. Je to koniec histórie jednej veľkej, slávnej značky.
Sám mám Nokiu s WP8 (áno,som prekvapivo spokojný), ale dúfal som, že Elopa pošlú dakam a postavia sa na svoje nohy :/
|
|
Re: A predsa to prišlo....
Od reg.: XAPOH
|
Pridané:
3.9.2013 10:41
Za to co sa mu podarilo usetrit MS pri kupe mu daju kreslo CEO minimalne na 5 rokov :)
|
|
Re: A predsa to prišlo....
Od: aaaaaaaaaa
|
Pridané:
3.9.2013 10:46
aj ked niektori ludia by mu dopriali aj elektricke :-)
|
|
ja to rikal velebnosti
Od reg.: XAPOH
|
Pridané:
3.9.2013 10:40
Presne na tuto temu som sa vyjadril par mesiacov dozadu, a bohuzial zas som mal pravdu. Vsetky tie tahy dosadenia MSpositive cloveka za seba, ignorovanie zakaznikov, neochota MS updatovat telefony na novsi OS to vsetko malo za nasledok pokles aj tak dost slabych predajov ma poli smartfonov. Tym sa znizila cena a teraz si uz v MS uvedomili ze nizsie asi ist nemozu, tak si ich jednoducho kupia za "par" dolarov. Ked si to porovname s Googlom ktory kupil Motorolu a vzhladom k tomu ake je postavenie oboch znaciek, tak je to skutocne par dolarov. Vobec by som sa necudoval keby sa teraz politika MS o 180 stupnov...
|
|
cakal som to
Od: duck fresh
|
Pridané:
3.9.2013 10:47
skoncil som pri n97 a o nokii uz ani pocut nechcem
|
|
Re: cakal som to
Od: primitiv rulezz
|
Pridané:
3.9.2013 16:46
Tvoj problem. Ja som mal 120-ku a povedal som si - SKODU UZ NIKDY.
|
|
Re: cakal som to
Od: ......
|
Pridané:
7.9.2013 14:36
Nie kazdy telefon je idealny pre kazdeho. Mal si skusit Nokiu 6681 alebo E66, to boli na svoju dobu vyborne modely. Dnes by sa hateri len smiali ale skalni Nokiaci vedia o com hovorim.
|
|
Porovnanie trhovej sily
Od: Porovnanie trhovej sily
|
Pridané:
3.9.2013 11:00
http://apina.biz/107792 - Porovnanie trhovej sily oboch spolocnosti
|
|
Microsoft kupuje výrobu telefónov od Nokie
Od: ZyXEL
|
Pridané:
3.9.2013 11:02
Majoritným akcionarom NOKIE su finske fondy, ak nebudu suhlasit s akviziciou, ziadny deal nebude. Hlasovanie 19. novembra
|
|
........
Od: msx
|
Pridané:
3.9.2013 11:28
Najprv ich zruinovali a teraz ich kúpia za babku. Dobre si to vymysleli, Nokia sa mala rozhodnúť pre Android, ale kto vie, či to šéfovia celé nenaplánovali.
|
|
Re: ........
Od: Vinczák
|
Pridané:
20.11.2013 21:03
Elop to naplánoval a za domenu teraz zasadne do čela Microsftu...
|
|
........
Od: Tomasssss
|
Pridané:
3.9.2013 11:40
Takže novy Surface bude ten Nokia tablet ?
To by vysvetlovalo preco sa nokia pustila do W8 RT
|
|
WP - podiel vyrobcov
Od reg.: yanick
|
Pridané:
3.9.2013 11:56
Len pre zaujimavost, podiel vyrobcov zariadeni s WP (2Q 2013)
1. Nokia - 81.6%
2. Samsung - 11.5%
3. HTC - 4.6%
4. Huawei - 2.3%
http://goo.gl/pjBZIO
|
|
Telefony Microsoft
Od reg.: yanick
|
Pridané:
3.9.2013 12:01
Microsoft sa uz pokusal vyrabat telefony, skoncilo to katastrofou, potom sa poucil a pokusil o tablet :-)
Teraz som zvedavy kto bude mat hlavne slovo pri Lumiach od MS, ak to nebudu ludia z Nokie, tak Lumiu caka osud Kin-u
... a tu telefony od MS: http://www.gsmarena.com/microsoft-phones-64.php
|
|
Re: Telefony Microsoft
Od reg.: yanick
|
Pridané:
3.9.2013 12:10
(...) pokusil sa o tablet (...)
|
|
Re: Telefony Microsoft
Od reg.: roob_
|
Pridané:
3.9.2013 17:06
tie tablety skoncia rovnako ako Kin...
|
|
mrkvosoft a nokia
Od: mrjoda
|
Pridané:
3.9.2013 13:21
nejaky manazer vyhlasil na koneferencii ze chce kupit nokiu pre deti a zenu na vianoce, manazeri na konferencii to zle pochopili a kupili miesto troch mobilov celu firmu :D
|
|
Jolla
Od: Iwo
|
Pridané:
3.9.2013 17:12
Ešte si počkať čo vytvoria tí odídenci od Nokie s projektom Jolla...
|
|
Re: Jolla
Od: dmdkksk
|
Pridané:
3.9.2013 17:54
Tiez som si na nich spomenul. Bol by som rad keby zabodovali, ale nech zmenia nazov: "jolla" napis na smartphone znie odporne.
|
|
......
Od: ......
|
Pridané:
3.9.2013 20:16
Pre redakciu:
Vystizny obrazok logo nokia akoby preciarknute ciernym logom microsoft, vidim ze mate radi cierny humor, to uz ste rovno mohli pouzit taky smutocny: http://i.imgur.com/a7UlbZg.png ;D
Ale aj bez toho to je hned na prvy pohlad jasne - doslova cierne na bielom.. :D
|
|
som prorok
Od: XMen
|
Pridané:
3.9.2013 20:39
omg ludia ja som dobry, presne toto som pred casom predpovedal, ze M$ nasadil do nokie vlastneho cloveka, ktory ju oslabi aby ju neskor mohol M$ kupit. Je to cista spinavost na nokiu a dost sa divim, ze akcionari uz nepodavaju zaloby, ved M$ ich priviedol min. o polovicu investcii (ak nie aj viac tym ze odignorovali android). Podla mna su to cisty hlupaci tak teraz dostali co si zasluzia.
|
|
Re: som prorok
Od: ......
|
Pridané:
3.9.2013 22:30
Proste si vsadili na zleho kona, to je vsetko..
|
|
Re: som prorok
Od: XMen
|
Pridané:
4.9.2013 9:07
skoda ze som si nemohol vsadit ja
|
|
ms nokia
Od: laco.bike
|
Pridané:
3.9.2013 21:11
Myslím si že je to šanca presadiť WP v kategori lowend...MS to trochu zadotuje...a rozsiria to medzi sirsiu skupinu ľudí...nokia si to dovoliť nemohla lebo potrebovala každé € ...a ostatne spoločnosti tiež nechceli urobiť lowend s wp...telefony s wp sú gro stredná a vysia trieda... Chyba nizsia trieda ktorá je lacna. PS: mam nokiu lumiu 820 a som skutočne spokojný...
|
|
Re: ms nokia
Od reg.: reakcia
|
Pridané:
4.9.2013 8:10
ja som skutocne spokojny s androidom
|
|
Re: ms nokia
Od: tic tac
|
Pridané:
6.9.2013 10:20
A mas uz kit-kat?
|
|
Re: ms nokia
Od: ko7llo
|
Pridané:
4.9.2013 10:40
Lacne mobily nemozu dat uz len pre cenu windowsov. Aby to bolo mozne museli by zmenit v microsofte strategiu a odklonit sa od kopirovania obchodnej politiky apple a priklanat sa k obchodnej politike googlu, co by bolo uplne popretie toho co robili doteraz, a to neviem ci na to maju odvahu.
|
|
toto su zaujimave data
Od: igor...
|
Pridané:
3.9.2013 23:20
http://goo.gl/3b8wqn
|
|
záchody
Od: hogofogo123
|
Pridané:
4.9.2013 8:31
Microsoft bude vyrábať Billove záchody a nokia sa vráti k výrobe toaletného papiera. Idú na to s rozumom.
|
|
Hura!
Od: telefonista
|
Pridané:
6.9.2013 11:01
bude ma hriat pocit, ze mam vo vrecku MS - Nokia...
uz asi 4 roky dozadu som sa preorientoval na Samsung... :-|
|
|
Re: Hura!
Od: telefonista_2
|
Pridané:
6.9.2013 11:41
nenos mobil vo vrecku, lebo ti to kraslice oziari... :D
|
|
:))))
Od: Jan Kobulica
|
Pridané:
9.9.2013 13:13
toto vam sprijemni den :))
http://www.youtube.com/watch?v=DmFlrnIS5KI
|