|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lol lol
Od reg.: smetie
|
Pridané:
2.9.2013 11:08
dobrá pixovina
|
|
Re: lol lol
Od reg.: yanick
|
Pridané:
2.9.2013 12:15
Presne.
Nedokazu to urobit tak, aby sa to nedalo cracknut. Cize, ti co budu chciet chodit rychlo, budu chodit aj dalej a tych ostatnych to bude len obmedzovat.
Ale mozno to bude mat opacny efekt, zrejme ubudnu kontroly rychlosti a ti co teraz chodia rychlo, budu lietat rychlejsie.
Tento nezmysel by bol dokonaly, ak by to namontovali aj na sanitky, poziarne auta a samozrejme aj policajtom.
|
|
Re: lol lol
Od: 423fdsasd
|
Pridané:
2.9.2013 12:30
Inej veci by som sa bal. Tym co sa planuje (gps, cierne skrinky) bol jasne vyslany signal kam to pojde. Otazka je kolko tisicov vodicov sa preplo do stavu kedy si zacali uzivat moznosti ktore este par rokov budu kym ich uplne stratia vdaka par lamam. A kolko "zaujimavych" situacii vzniklo iba kvoli tomuto. Tiez som zacal posledne roky vyrazne viac cestovat po Europe a vyslovene s dovetkom "kym sa da". Nie je to totiz iba o preprave z bodu A do C cez B. To staci tym co tieto systemy obhajuju. To co som videl iba tento vikend v dopravnom znaceni, tak dodrziavat iba rychlost na 100% tak som este teraz za hranicami...alebo by som skratil vylet na 1/2.
|
|
Re: lol lol
Od: quix_
|
Pridané:
2.9.2013 13:28
mna dodnes zaraza, naco chce dopravca(ktoreho cipovu kartu na mhd mam) vediet KOHO vezie a nestaci mu vediet KOLKO ludi vezie.. a argument "ked stratis kartu ako budu vediet ze je to tvoja karta ktoru chces zablokovat" neobstoji. ked nechcem aby ma niekto spehoval kade a kedy sa vozim verejnou dopravou tak proste meno ku karte nechcem mat sparovane, staci ked si to ta pani co vydava karty overi podla obcianskeho alebo defaultne vydava kartu pre dospelych. alebo chcem velmi vela?
|
|
Re: lol lol
Od: xom
|
Pridané:
2.9.2013 15:16
To je obmedzovanie slobody.
Ja mám predsa právo zraziť chodca v obci v 130km/h a
čo keď budem chcieť spáchať samovraždu v 180km/h na dialnici?
|
|
Re: lol lol
Od: djdjdk
|
Pridané:
2.9.2013 20:07
Bezne sa to deje, kazdy den vidim v spravach aspon 5 pripadov ktori hraju kolky na prechode. Auto nieje na vine, rovnako ako strelna zbran. Vinny je clovek, chapes?
Tieto opatrenia aj tak neodstrania z ciest to najhorsie a to su: mikrospanky, zly stav vozidiel, veseli vodici-zaciatocnici, alkohol...
|
|
Re: lol lol
Od: MAJAK - neregistrovany
|
Pridané:
3.9.2013 6:43
ale kurvy na slovnaftskej ostanu tak ci tak :)
|
|
Re: lol lol
Od: chocholusik2
|
Pridané:
3.9.2013 7:54
Ako chces odstranit z ciest vodicov zaciatocnikov? Budeme davat VP len tym ktori maju prax v riadeni motoroveho vozidla 10 rokov? :-D
|
|
Re: lol lol
Od: ...
|
Pridané:
3.9.2013 8:33
Z ciest odstranis idiotov komplexnymi psychotestami - ktore by mali byt povinne kazdych povedzme 5 rokov. Su mladi, ktori su priposrati, a su mladi, ktori sa hraju na frajerov. Najdu sa vsak medzi nimi aj normalni. Lenze ked vidis chujov, co si leti cez dedinu 150, tak vtedy je na mieste otazka, ako mohol taky curak dostat vodicak.
Dalsia povinna cast by mala byt skola smyku alebo skola krizovych situacii. S tymto sa casto clovek stretne bez skusenosti a velmi malo aj skusenych vodicov by vedeli dobre zareagovat. Lenze miesto takejto formy sa radsej vymysli hentaka picovina, ktora ani jeden z vyssie uvedeneho neriesi.
|
|
Re: lol lol
Od: jkljkljkl
|
Pridané:
3.9.2013 10:05
Psychotest je zbytočnosť. Dneska už pre kopec povolaní je potrebný psychotest ale v realite sa nič nezmenilo.
Psychotesty obhajujú len psychológovia lebo 60 až 70€...
Tiež je zaujímavosťou že psychológovia nenesú za testy žiadnu zodpovednosť - lebo vraj psychotesty dokážu odhaliť len momentálny stav.
|
|
Re: lol lol
Od: ...
|
Pridané:
3.9.2013 14:24
Psycholog nie je povolanie ale diagnoza, na strane druhej taketo "peciatkove" testy su presne ako si opisal. Ja vsak hovorim o normalnych testoch, ktore by neboli zamerane na nabalenie sa urcitymi ludmi.
Psychotesty dokazu odhalit vela ak sa spravne vedia pouzit a ich opakovanie by dokazalo zabezpecit ako taku rovnovahu.
Samozrejme to by ale muselo fungovat inak ako funguje a museli by sa urcite veci zmenit - vid aj tvoj argument o ziadnej zodpovednosti tychto ludi.
|
|
Re: lol lol
Od: spooxik
|
Pridané:
4.9.2013 8:18
spolu so systemom automatickeho zaparkovania uz niesi panom svojho auta
|
|
Re: lol lol
Od: alter011
|
Pridané:
2.9.2013 14:11
Chcú skenovať značky aj osobných aut. Tak nie je vôbec spočítať tvoju okamžitú rýchlosť a na konci ti vystaviť pár pokutových bločkov. Koľko šoférov už len oklame Mýtne brány?
Ale aj to , že si povinne budeš musieť
za 50€ kúpiť ,
za 25 € dať namontovať u autorizovaného "vypalníka"
a potom za 25 € dať zablombovať " čiernu skrinku" u štátneho autorizovaného výpalníka " má svoje neskutočné čaro . Zase ak je 2 miliony aut v SR x 100€ , a hneď je 200 milionov € v kešeni.
Ako som neskutočne milival boľševika z jeho riadením môjho života , tak dnes už viac milujem jeho potomka v Bruseli! Už si naozaj začínam myslieť , že soudruzi z NDR dobyli sídlo EU a vládnu naďalej.
|
|
Re: lol lol
Od: lel
|
Pridané:
2.9.2013 15:30
lel, si niekedy veril niecomu inemu? :D
sa pozri co sedi 20 rokov po strngani vo vlade a musi Ti byt v momente jasne ze to bola len hra s blbeckami v panelakoch..
|
|
Re: lol lol
Od: Fako
|
Pridané:
3.9.2013 14:04
Sice si sa ma dotkol, ale dal som ti plus, lebo mas pravdu.
|
|
Re: lol lol
Od: Hmm
|
Pridané:
2.9.2013 20:47
ako tu aj píšete je to iba ďalší výmysel ako "udržať" ekonomiku. Však vodič si to zaplatí kaziť sa to bude tiež a ešte si aj tí "šikovnejší" zaplatia za obchádzanie toho systému. Kedy docvakne ľuďom, že celkom sľubný projekt medzinárodnej spolupráce a voľného pohybu osôb sa vymkol z pod kontroly a zmenil sa na diktatúru EÚ smerujúcu k federácii. Takéto rozhodnutia majú ďaleko od slobody a demokracie, ako s tými klasickými žairovkami, aby človek nemohol kúpiť žiarovku za 40 centov , ale za niekoľko eur ( našťastie sa ľudia a výrobcovia vynašli), zakážu klasické teplomery kvôli ortuti a pritom podporujú úsporné žairovky, ktoré ortuť obsahujú... smiešne...
|
|
Re: lol lol
Od: veruveru
|
Pridané:
2.9.2013 12:38
veru tak, z čoho budú potom žiť naši policajti, keď nebudú môcť dávať pokuty za rýchlosť?
|
|
Re: lol lol
Od: alter011
|
Pridané:
2.9.2013 14:12
Už to nebudú policajti , už to bude robiť systém!
|
|
Re: lol lol
Od: hura hura hurá
|
Pridané:
2.9.2013 15:18
ja by som to používal aj dobrovolné
ak by zrušili tých zelených obsmŕdačou
nech idú robiť niečo užitočnejšie.
|
|
Re: lol lol
Od: Linda8
|
Pridané:
2.9.2013 15:20
teraz je na ceste 90km/h, aby tam autá jazdili 110km/h, potom tam bude môcť byť skutočná limitná rýchlosť.
|
|
Re: lol lol
Od: 4325rdfa
|
Pridané:
2.9.2013 15:37
myslis ako ze tam daju tych 110 na taku cestu?
|
|
Re: lol lol
Od: 3x0
|
Pridané:
2.9.2013 20:46
unas to urcite nazavedu ... nacom by potom A.C.A.B kovci ryzovali
|
|
buy ultram
Od: truggerry
|
Pridané:
7.9.2013 5:11
Enjoy your blog )
http://quytrwjez.com my blog
|
|
Re: buy ultram
Od: Co to je za blbost
|
Pridané:
12.9.2013 14:56
Ten blog nejde zapnut... zato napriklad http://www.uzavripzp.sk zapnut ide!
|
|
hmmm...
Od: rookie
|
Pridané:
2.9.2013 11:09
no neviem.. niekedy mozes potrebovat ist rychlejsie ako je povolene.. napr. v krizovej situacii..
|
|
Re: hmmm...
Od: dimitrij
|
Pridané:
2.9.2013 11:12
tak je tam napisane ze system by navrhvoval rychlost, co znamena, ze to mozes odmietnut. v kazdom pripade urcite by som to nedaval do aut ktore uz boli vyrobene. uz len do novych a od roku 2015 povinne, dovtedy len dobrovolne (myslim pre vyrobcov automobilov). v kazdom pripade, by uz kazde auto malo GPS tak rovno by uz mohli mat aj navigaciu.
|
|
Re: hmmm...
Od: old
|
Pridané:
2.9.2013 11:23
nečítal si pozorne, nielen upozorniť, ale limitovať, tj obmedziť rýchlosť vozidla. Ako môžeš s takým buzeratívnym návrhom súhlasiť. Nezabúdaj, že tu zase bude kasta, pre ktorú ani tieto obmedzenia platiť nebudú
|
|
Re: hmmm...
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
2.9.2013 14:47
A aký máte s tým stále problém jazdiť podľa predpisov, správať sa v spoločnosti podľa pravidiel?
Prečo vás mnohých stále láka anarchia???
|
|
Re: hmmm...
Od: Peter Kažimír
|
Pridané:
2.9.2013 15:34
Presne tak. Ale nie. Problém je v tom, že predpisy a pravidlá vymýšľajú častokrát kreténi, ktorí sú mimo. A mne nejaký kretén nebude hovoriť čo a ako mám robiť. Samozrejme ale cez dediny chodím 50.
|
|
Re: hmmm...
Od: 24sa
|
Pridané:
2.9.2013 15:38
len treba doplnit, ze nie kvoli zakonu, inemu zdrapu papiera, zabkam pri ceste a neviem comu ale pretoze vieme ake budu nasledky a tomu sa prisposobujeme
|
|
Re: hmmm...
Od: ...
|
Pridané:
2.9.2013 15:46
Ked ty potrebujes aby ti niekto povedal podla coho mas zit a ked ti papierom nariadia ze si rit budes utierat zasadne len lavou rukou je to tvoj problem. Ak nemas vlastny rozum a vlastne uvazovanie. To nema s anarchiou nic spolocne, pravidla treba, ale v rozumnej rovine a nie nariadovat kokotiny, ktore sa tvaria ako nam maju pomoct v "bezpeci".
|
|
Re: hmmm...
Od: Hmm
|
Pridané:
2.9.2013 20:51
Ono je to až dojímavé a sa mi slzy tisnú z očí , že ako veľmi nás chcú chrániť a ako im leží naše zdravie a šťastie na srdci. Je to dojímavé asi ako bilboardy a reklamy politikov, že aký sú dobručký a ľudomilný, že si takých dobrých politikov ani nezaslúžime...
|
|
Re: hmmm...
Od: ventYl
|
Pridané:
3.9.2013 9:11
ak sa jedna o system, ktory iba upozornuje na rychlost na zaklade znaciek a satelitnych info, tak na to nepotrebujeme sajuz, drviva vacsina automobilek dokaze do auta namontovat system rozoznavajuci znacky sama od seba (dokonca nie je ziadna raketova veda nieco take naprogramovat na kolene a nechat to bezat na smartfone).
|
|
Re: hmmm...
Od: jano peter
|
Pridané:
2.9.2013 12:21
Napr. ked ta chyti sranie
|
|
Re: hmmm...
Od reg.: Y x u s
|
Pridané:
2.9.2013 12:26
idealne na predbiehanie...
|
|
Re: hmmm...
Od: gfhjk
|
Pridané:
2.9.2013 13:32
ak by ma vtedy zastavili policajti, tak si stiahnem gate a vyserem sa, potom by asi pochopili kam som sa tak rychlo ponahlal :)
|
|
Re: hmmm...
Od: Furty
|
Pridané:
2.9.2013 14:02
presne tak,
situacia ze z nejakych dovodov potrebujes ist na chvilu rychlejsie (obiehanie, cesta do nemocnice, atd), sa zrazu auto rozhodne ze TU JE 70kmh tak pojdes 70. a vznikne ovela rizikovejsia situacia.
Druha vec, ako sa zisti na ktorej ceste sa auto nachadza? pomocou GPS? Pride horsi signal, GPS ta prehodi na inu paralelnu cestu kde je rychlost nizsia (napriklad subezna cesta v obci) a opat kriticka situacia ked auto necakane zacne spomalovat
|
|
povinné dodržiavanie
Od: old
|
Pridané:
2.9.2013 11:18
debilný nápad, nezvýši bezpečnodť, iba buzeráciu. Už vidím, ako na 50tke ide vodička 44km/h, a nemám šancu ju predísť, pretože by som na to potreboval 300m voľný úsek. Som si istý, že to povedie k zvýšeniu nehodovosti. Vidieť to na diaľniciach, ak ide kamionista 87km/h a ďalší ho obieba 5 minút, pretože nemôže ísť viac, ako 90
|
|
Re: povinné dodržiavanie
Od: Anonymik
|
Pridané:
2.9.2013 11:24
Naco by kamion predbiehal iny kamion ked ide 3 km pod maximalnou povolenou rychlostou
|
|
Re: povinné dodržiavanie
Od: chlpaty kamionista
|
Pridané:
2.9.2013 11:47
To sa pytam aj ja ked to vidim....
|
|
Re: povinné dodržiavanie
Od: sikmooky
|
Pridané:
2.9.2013 12:52
to sa nepytaj nas tu, ale tych kamionistov co to dennodenne takto robia ;) minule som vazne za jednym takym siel pomaly od viedne po odbocku na BA...
|
|
Re: povinné dodržiavanie
Od: 3453453
|
Pridané:
2.9.2013 14:24
este som nepocul ze by kamion mohol predbiehat na dialnici
|
|
Re: povinné dodržiavanie
Od: 42sf
|
Pridané:
2.9.2013 15:41
mlady a este ani paty za hranice ocividne nevytiahol
|
|
Re: povinné dodržiavanie
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
2.9.2013 19:59
pretoze ma zapnuty tempomat a nebude si ho kvoli tomu nastavovat na inu rychlost ...
|
|
Re: povinné dodržiavanie
Od: Furty
|
Pridané:
2.9.2013 23:44
to je vec limiteru a nie tempomatu. ak si niekedy používal tempomat tak vieš že pridať plyn sa dá aj bez toho aby si niečo prestavoval. rýchlosť sa potom vráti na pôvodnú hodnotu
|
|
Re: povinné dodržiavanie
Od: Pakomil
|
Pridané:
2.9.2013 21:34
klud.
priklad:
si otcom a zivitelom rodiny, a mas limit na jazdu 8hod denne.
ak predbehnes kamion a pojdes 89kmh namiesto 87kmh, dojdes do ciela s reezervou 1 minuty. ak nie, chyba ti 5 minut a pre tychto 5 minut neuvidis rodinu a/alebo ta vyhodia - lebo musis 16hod spat/cakat.
takze nesudil by som kamionistov. ver mi, ze na to dovod maju, ked takto riskuju..
|
|
Re: povinné dodržiavanie
Od: Rudolf Dovičín
|
Pridané:
3.9.2013 2:28
Nikto Ťa nenúti robiť prácu, kde od Teba vyžadujú ohrozovanie cudzích životov...
|
|
Re: povinné dodržiavanie
Od: Cage
|
Pridané:
2.9.2013 11:35
Limit je udajne nastaveny na 113km/H.
|
|
Re: povinné dodržiavanie
Od: lolo21
|
Pridané:
2.9.2013 13:36
113 kilometrov na henry? wtf?
|
|
Re: povinné dodržiavanie
Od: nieco
|
Pridané:
2.9.2013 13:46
top koment! :D :D
|
|
Re: povinné dodržiavanie
Od: Cage
|
Pridané:
2.9.2013 14:08
70MPH !
|
|
Re: povinné dodržiavanie
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
2.9.2013 20:00
70 Mega Peta Henry? ...
|
|
Re: povinné dodržiavanie
Od: ...
|
Pridané:
2.9.2013 11:51
A nastane druhy pruser - ze vodic, ktory nutne potrebuje odbocit, alebo hlada nieco pri ceste a preto ide pomalsie - alebo zla situacia na ceste, ktora vyzaduej znizenu rychlost, zrazu nepusti auto pomalsie a to co problem doetraz nebol, zrazu bude obrovsky. Je to hovadina a buzeracia v kazdom smere.
|
|
Re: povinné dodržiavanie
Od: _PM
|
Pridané:
2.9.2013 12:57
Citaj poriadne. Ide o obmedzenie maximalnej povolenej rychlosti.
|
|
Re: povinné dodržiavanie
Od reg.: roob_
|
Pridané:
2.9.2013 14:05
presne tak! mohla to vymysliet jedine chora hlava, co vzivote nesedela v aute. Bude to mat 2 efekty, zvysi sa nehodovost, celne narazy aut a polisi vyberu podstatne menej penazi. EK zacina mat yebnute napady, pomaly sa oplati zvazit vystupenie. A nemcom ako chcu limitovat, tam bude ako doteraz nelimitovane?
|
|
.............
Od reg.: pocitujlasku
|
Pridané:
2.9.2013 11:25
a cestari zabudnu dat koniec obmedzenia, ako to u nas byva zvykom a par kilometrov pojdem 20km/h.
Ked limitovat max. rychlost, tak aj min. Detekciu na pripojeny vozik ma uz kopec aut, tak bez vozika nech nepusti menej ako 45 km/h, a mimo obce menej ako 80km/h. Pretoze vliect sa za autom, ktore bez problemov zvlada cez 100km/h (samozrejme prida, ked uz predbieham) ide 70-tkou a najlepsie tesne pri stredovej ciare, aby ho nahodou niekto nechcel predbehnut.
|
|
Re: .............
Od: _PM
|
Pridané:
2.9.2013 12:58
To je najvacsia blbost tohto fora. Ako chces potom zabezpecit brzdenie pred prekazkou, odbocovanie, kolony a milion dalsich situacii.
|
|
Re: .............
Od reg.: pocitujlasku
|
Pridané:
2.9.2013 13:07
To uz nech domyslia mudre hlavy v unii. Ja nechcem nic do auta, co by ma obmedzovalo a bonzovalo. Napr. ecall, teraz tato blbost. A ked nieco buzeruje, tak nech to robit poriadne a nie polovicne. Ja si uz fakt pripadam, ze za par rokov budeme zit v absurdistane, kde ludia budu len tupci pozerajuci na telku bez akejkovek zodpovednosti a stipky rozumu.
|
|
Re: .............
Od reg.: roob_
|
Pridané:
2.9.2013 14:07
ake brzdenie? ako ty chces zabezpecit bezpecne predbiehanie niekoho co ide 80 a ma ist 90? 90 ho nepredbehnes nikdy vzivote, je to neskutocne rizikove a hlupe.
|
|
.....
Od: _PM
|
Pridané:
3.9.2013 9:23
Mas problem s citanim? Kde vidis, ze pisem o predbiehani, reaguj vecne. Moja reakcia je reakciou na zavedenie spodnej hranice.
|
|
Re: .....
Od reg.: roob_
|
Pridané:
3.9.2013 16:43
nemam, ty tam pises o brzdeni a odbocovani a cela diskusia je o max rychlosti a predbiehani. Spodna hranica musi byt zabezpecena preto, aby sa nestalo, ze pako ide 80 a ma ist 90 a brzdi dalsich 20 aut za sebou, lebo nieje mozne ho s tak malym rozdielom predbehnut. Napr. dnes som predbiehal autobus ktory siel 60. Bol som za nim asi 100m-150m, keby som siel 90 tak kym knemu pridem, v protismere su auta, zrychlil som, vedla busu som siel uz asi 120, bezpecne som ho predbehol, v protismere este bolo kopec miesta, pustil som plyn a po "par metroch" sa vratilo na tempomatovu 90tku (jazdim s tempomatom aj mimo dialnice). Tak sa predbieha, nie jak kokotkovia chcu zaviest, nebrzdis premavku a je t bezpecnejsie. Tych pakov v EK treba defenestrovat.
|
|
dalsia blbost
Od: roman...
|
Pridané:
2.9.2013 11:30
Niekto v EK sa musi velmi nudit, ked vymysla taketo kraviny...alebo niekto vidi sposob ako jednoducho vytiahnut z ludi dalsie peniaze.
|
|
Diera do rozpoctu :D
Od: Gokuu
|
Pridané:
2.9.2013 11:37
A z coho sa budu vyplacat dochodky ?
|
|
Re: Diera do rozpoctu :D
Od: vit
|
Pridané:
2.9.2013 11:52
Aké dôchodky?
|
|
Re: Diera do rozpoctu :D
Od: fundrak
|
Pridané:
2.9.2013 19:08
Co su to dochodky?
|
|
Nech ma bozajú
Od reg.: Born To Be Wild
|
Pridané:
2.9.2013 11:44
Ešte že mám staršiu voňavú (smradľavú) motorku kde jediná elektronika sú káble a pár maličkostí. Nie že by som porušoval rýchlosť, ale môžu ma bozať aj s tými fotiacimi "vtáčimi búdkami" radarmi. Keď mám značku vzadu možem im tak na fotke ukázať prostredník keď namiesto 50 ma odfotia pri 55.
|
|
xxxxx
Od reg.: Harris1
|
Pridané:
2.9.2013 11:48
Už vo všetkom chcú ludí obmedzovať buzeranti a,že za komunistov boli ľudia utlačovaný. Nenávidím to slovo povinne znamena to ,že nemaš inu volbu.Vtedy sme fajčili kok.....t rusom a dnes sa to vola EU.
|
|
Re: xxxxx
Od: seretlek
|
Pridané:
2.9.2013 12:10
A povolenie zabijat nechces aby si sa citil slobodnejsie?
|
|
Re: xxxxx
Od: meno uzivatela
|
Pridané:
2.9.2013 12:40
to uz ma denzel washington..
|
|
Re: xxxxx
Od: ...
|
Pridané:
2.9.2013 12:41
Prave teraz ho mam - je na mojom slobodnom rozhodnuti ci niekoho zabijem, avsak ked to intepretujes na tuto hovadinu co chcu zaradit do prevadzky by bolo to iste, ako keby sa zbran sama rozhodla nevystrelit, lebo si "nemysli" ze dotycny je nebezpecny - plati aj na sebaobranu.
|
|
Re: xxxxx
Od reg.: Trovaricon
|
Pridané:
2.9.2013 19:32
Kto si takto nasadenu absurditu nevie celkom predstavit, tak odporucam Psycho Pass [2012] http://goo.gl/zYsfTN
|
|
Re: xxxxx
Od: ...
|
Pridané:
2.9.2013 22:42
Nieco podobne bolo pokial viem Minority Report. Kazdopadne je to o tom, ze uz nezavisi na tvojom usudku, ale ako to nekto posudi zvonku - bez ohladu na to co clovek urobi. Ludom, co obhajuju taketo praktiky z celeho srdca tento system doprajem, ale ja sa mu v zivote neprisposobim.
|
|
Re: xxxxx
Od reg.: viperman
|
Pridané:
2.9.2013 15:00
ked chces zabijat musis si pockat na očistu :))
|
|
All For Your Safety
Od: .em
|
Pridané:
2.9.2013 12:06
ked uz nevedia ake kurvitko okrem DPFiek a pod. dat do auta, daju limiter... a vsade znizia rychlost, to bude z momentalnej priemerky o 10-20 km/h nizsia... to sa uz viac oplati ist bicyklom, no tipujem, ze aj tie budu mat coskoro cosi povinne...
mimochodom, odporucam pozriet interview o CO2 TAX a Global Warming scame z dokumentu na 50to1.net, chlapik odviedol dobru pracu.
|
|
EUBLUD
Od: euMAN
|
Pridané:
2.9.2013 12:07
zas vymyslia nejaku drahu pi... kde sa nabali par jedincov
|
|
12345
Od: AlbHert
|
Pridané:
2.9.2013 12:19
Podla mna je to super. Cital som, ze v dalsej faze system rozsiria o funkciu, ktora nedovoli soferovi v lavej zakrute tocit volantom do prava, a v pravej do lava. Maju to strasne vymakane a prespekulovane. Dokonca v priamom smere ( a teraz sa drzte!!) to nedovoli otacat volantom ani do lava ani do prava! A to uz je predsa uzasne. Tiez sa pohravaju s myslienkou, ze system nedovoli soferovi otvorit dvere pri rychlosti nad 58,23km/k a najvacsi vyzionari snivaju, ze system soferovi za vonatom nedovoli, vtahovat nit do ihly! Ja padam na zadok, neviem ako vy..
|
|
Update firmware
Od: 432fsaf
|
Pridané:
2.9.2013 12:21
Nebezpecna nie je rychlost, ta iba zvyraznuje nasledky. Ked ale niekto nevie co robit s autom a kde su limity (a takto ich uz nezisti ani nahodou) tak je nebezpecny aj na rovnej ceste pri 30.
Dolezita otazka je kto bude kazdy mesiac tlacit do kazdeho jedneho auta povinne aktualizaciu dopravnych predpisov z celej EU a kto to cvakne (stat sme my, takze si mozeme zodpovedat uz teraz). Kazdy stat to ma inac. Alebo zacnu uradnici generovat zakony ktore budu jasne na prvy krat, nebudu umoznovat viacero vykladov a upravy kazdu chvilu? A aj tak je to stale o tych updatoch. Alebo kym sa auto nepripoji na spravny server tak ani nenastartuje? A co ked bude mimo signal niekde v doline?
Navrh dopravneho znacenia je v celej Europe tiez tam kde je a dodrziavat sa jednoducho neda. Za tento vikend som take miesta ratal na stovky po Europe. Dalsi oser na ludi. Treba sa branit takymto systemom. Bezpecnost nie je cielom, iba zamienka na utahovanie srobov.
|
|
Re: Update firmware
Od reg.: FilipSK
|
Pridané:
2.9.2013 13:07
'Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.' - Jeremy Clarkson
|
|
Re: Update firmware
Od: 432fsaf
|
Pridané:
2.9.2013 13:19
Speed Saves Lives
https://www.youtube.com/watch?v=Dnf6ib823vM
|
|
V prvom rade to majú aplikovať vo vlakoch
Od: jinsl
|
Pridané:
2.9.2013 12:21
a strašná havária rýchlovlaku v Španielsku z takého stupidného dôvodu, akože rušňovodič zabudol brzdiť by sa nestala.
|
|
Limit 5 kmh^-1
Od: Kryton
|
Pridané:
2.9.2013 12:40
Znížme rýchlostný limit na 5 kilometrov za hodinu a nehodovosť bude takmer nulová. Až na tých, čo zaspia a zídu z mostu.
|
|
Re: Limit 5 kmh^-1
Od reg.: yanick
|
Pridané:
2.9.2013 12:52
Alebo tych co nestihnu prejst cez zeleznicne priecestie, lebo bude jazdit viac vlakov a miestenky na vlak pojdu na dracku aj keby stali 50 euro :-)))
|
|
Re: Limit 5 kmh^-1
Od: fsfsfs
|
Pridané:
2.9.2013 13:23
Aj vlaky na neuzavretej trati s priecestiami budu pre istotu jazdit pomaly - kvoli pomalym baranom v autach.:))
|
|
hlupost
Od: BUS
|
Pridané:
2.9.2013 12:41
Ja by som to dal len autoBUSarom.. aby nemohli jazdit pod maximalku.. v meste jazdia od 35-40km/h a mimo od 50-60km/h. samozrejme ze sa neda obehnut pretoze je premavka ako svina.. Inak je to ozaj bozi napad :D
|
|
NWO si pripavuje ihrisko
Od: misoxxxxx
|
Pridané:
2.9.2013 13:01
Za 20 - 40 rokov si ludia povedia .... zvolili sme si "bezpecne" otroctvo namiesto "nebezpecnej" slobody
|
|
Re: NWO si pripavuje ihrisko
Od reg.: DakuHonoo
|
Pridané:
2.9.2013 13:59
to už sa predsa dávno stalo
|
|
Re: NWO si pripavuje ihrisko
Od: ofsajd
|
Pridané:
2.9.2013 17:41
Nestalo. To čo máme je nebezpečné otroctvo. To najhoršie pohromade. A mám pocit že žvásty o slobode sú najväčší kaleráb aké ľudstvo do dnešného dňa vymyslelo.
|
|
xxxxx
Od reg.: Harris1
|
Pridané:
2.9.2013 13:18
Povolenie zabíjať nechcem ale keď pride zakon na ochranu pred vysokou umrtnosťou na AIDS tak povedia ,že musíš mať na ko...te kameru aby skontrolovali či maš prezervatív povinne!!!
|
|
........
Od: Tomasssss
|
Pridané:
2.9.2013 13:42
jasne.
A ked budem chciet niekoho predbehnut tak sa to ani nebude dat lebo to nestihnem (zraska s protiiducim). Fakt super napad.
|
|
Re: ........
Od reg.: Gyrxiur
|
Pridané:
2.9.2013 13:48
Presne, a čo ak anténa stratí signál z toho satelitu? Alebo spoluobčania ukradnú značku?
|
|
Re: ........
Od: AlbHert
|
Pridané:
2.9.2013 14:58
s predbiehanim sa uz v buducnosti nepocita. Zabudni. Je to v zaujme zvysenia sledovanosti komercnych a politickych bilboardov popri ceste
|
|
netreba sa bat
Od: hokojoko
|
Pridané:
2.9.2013 13:54
Tohto sa skutocne nemusime bat. Ako by potom ministerstvo vnutra plnilo rozpocet ak by nemohlo vyberat pokuty za rychlost. A hlavne by to bolo ohromne bezpecne ked mimo obce niekto ide 85 ja mam tempomat na 90 a ked ho potrebujem teraz predbehnut zrychlim tak na 120 a je to hned... Potom by som ho prebiehal 5 minut a vrazil do niecoho v protismere
|
|
Re: netreba sa bat
Od: Hokojoko
|
Pridané:
2.9.2013 13:57
Aj ked slovensku verziu neurobia s obmedzovacom rychlosti. Rychlost sa bude len zaznamenavat a domov budu chodit uz len pokuty
|
|
Re: netreba sa bat
Od reg.: pocitujlasku
|
Pridané:
2.9.2013 14:09
To aby som si namiesto schranky zaobstaral nejaku velku krabicu (Pre rypalov: v meste jazdim 50, mimo mesto na prazdnej ceste idem aj 100-120). Alebo budu rovno stahovat pokuty z uctu :)
|
|
Re: netreba sa bat
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
2.9.2013 14:49
A výpis Ti pošlú cez wifi až k Tebe domov.
A nabudúce už ani nebudeš musieť nikam chodiť, lebo Ti systém aj "papiere" zablokuje.
Neboj, tu je ešte toooooooooooľko možností.... Stačí to len začať realizovať!
|
|
Re: netreba sa bat
Od: 6875yh
|
Pridané:
2.9.2013 15:41
naco krabicu? Do schranky skartovacku!
|
|
Re: netreba sa bat
Od: ...
|
Pridané:
2.9.2013 17:45
Ale vazne - mali by zacat nieco robit s tymi tonami papieroveho spamu co chodia dennodenne do schranok.
|
|
Re: netreba sa bat
Od: chocholusik2
|
Pridané:
3.9.2013 8:06
Ved robia, davaju ti to do schranky.
|
|
....................
Od: pamatnik
|
Pridané:
2.9.2013 15:08
Finalne to vsetko smeruje k totalnemu monitorovaniu pohybu vozidiel(vysielanie SOS signalov, snimanie EC za ucelom urcenia, ci je za vozidlo zaplateny dialnicny poplatok,...), co je pocetnosti ich vyuzivania v reale dalsie monitorovanie pohybu osob. V kombinacii s platobnymi kartami a mobilnymi telefonmi uz bude dielo zavrsene takmer dokonale. Uz by som len ocakaval, ze mi danovy urad bude generovat knihu jazd automaticky...
|
|
Re: ....................
Od reg.: Deafboy
|
Pridané:
2.9.2013 17:21
Keby aspon to! Ale aj jebnute dane si musis vypocitat sam napriek tomu ze stat disponuje vsetkymi potrebnymi udajmi :P
|
|
Je to celé zle.
Od: Jajatron
|
Pridané:
2.9.2013 16:13
Prekročenie MPR môže niekedy aj zachrániť život.
|
|
Ide o to, či by používanie bolo povinné alebo nie
Od: jozzephko
|
Pridané:
2.9.2013 16:23
Ak by to bolo dobrovoľné a kedykoľvek by som systém mohol vypnúť, tak by som to bral všetkými desiatimi. Ak by to však bolo povinné, nemám záujem.
|
|
Re: Ide o to, či by používanie bolo povinné alebo nie
Od: 345sdf
|
Pridané:
2.9.2013 22:09
Nie, nemame zaujem. Akonahle to dostanu do auta pod ruskou "dobrovolnosti" je to uz iba krocik od povinnosti. Vid u nas napr zavedenie pokuty za prekrocenie MPR o 5kmh a diskusiu o tom, ze to aj tak nic neznamena ked to je za 0 (slovom NULA). Dnes je realita uplne inde. Cize este raz, nieco take v autach nechceme ani nahodou. Co chceme je realne dopravne znacenie, nove cesty dizajnovane uz na buducu premavku (nie ako teraz ked nezvladaju ani to co predtym zvladali), stare cesty opravene a najma nevydavanie vodicakov ako teplych rozkov kazdemu kto o to poziada a vie otocit volantom. Tito sposobuju na cestach najvacsie problemy...nepriamo ale sposobuju. Nedavat im vodicaky ak na to nemaju a zlepsit hromadnu dopravu. Spokojny tak budu vsetci. Aj bez tychto kravin.
|
|
Re: Ide o to, či by používanie bolo povinné alebo nie
Od: majkyman
|
Pridané:
3.9.2013 8:26
Velmi dobra myslienka ale bez vlastnej armady na ovladnutie statu mozme snivat dalej :D
|
|
Re: Ide o to, či by používanie bolo povinné alebo nie
Od: 345sdf
|
Pridané:
3.9.2013 9:07
tak sme uz minimalne dvaja :). Statistika by povedala, ze sme prave zdvojnasobili armadu...
|
|
Patolog
Od: trololo
|
Pridané:
2.9.2013 17:42
9 z 10 patologov odporuca vyuzivat tento system pri predbiehani.
|
|
Re: Patolog
Od reg.: roob_
|
Pridané:
2.9.2013 18:04
a este sranda je vtedy, ked niektore individua idu jak spomaleny film a ked ho zacnes predbiehat tak prida.
|
|
Re: Patolog
Od: brano2
|
Pridané:
2.9.2013 20:47
oni sa chcu podla mna pretekat, chce ukazat ze ta stara favoritka ma este tah, alebo tak nieco..
trepe sa 70 a kym ho obehnem idem 120, vazne bezpecne ak by vybehlo nieco oproti
|
|
Re: Patolog
Od: sdf546hg
|
Pridané:
3.9.2013 9:06
Na to su experti nemci. Ked dobehnes nemca na uzkej lesnej ceste plnej zakrut tak je jedno ako pomaly isiel, zrazu ma chut pretekat. Ked ho konecne niekde trhnes tak znova ide svojich 30 a v dalsej zakrute uz o nom nevies. Sledujem to uz niekolko rokov po celej EU, to nemoze byt uz nahoda.
Ti na okreskach to vacsinou pri 120 vzdaju. Jeden vydrzal do 140 (nastastie velmi prehladne miesto). Ale tak vrat sa za neho ked pre zmenu potom maju tendenciu zadupnut to hocikedy lebo sa im nepacis.
|
|
ofc..
Od: retro
|
Pridané:
2.9.2013 18:43
Tolko dopravnych expertov sa tu zislo ach ach :D
|
|
Re: ofc..
Od: antiretro
|
Pridané:
2.9.2013 19:29
zase si necital ani clanok ani diskusiu?
|
|
europain union
Od: psyched972
|
Pridané:
2.9.2013 20:28
Boha co to tam v tej EU sedi za vymletych kokotkov co ani vseobecny prehlad a trochu logiky nemaju? Navrhnu picovinu gigantickych rozmerov a este to idu aj konzultovat. Kurva no to su len kapacity a za tie prachy. Toto sa neda napisat slusne!
Uplna strata slobody (cipove karty v mhd, eCall coskoro, teraz toto...)
|
|
Re: europain union
Od: 234fdsa
|
Pridané:
2.9.2013 22:04
politika dnesnych dni. Vsetko co politici robia musi byt viditelne a presaditelne v danom volebnom obdobi. Inac o nich ludia nevedia a teda im nezachrania ich teple miestecka. A tak vymyslaju stale <> len aby si zabezpecili hlasy. A takto to potom vyzera. Ziadna EU, toto pachaju konkretny ludia. VELMI KONKRETNY LUDIA.
|
|
kktia hlava
Od: provokátor
|
Pridané:
2.9.2013 20:53
To očividne zase nejaká kktia hlava pohla tým svojim jedným polzávitom a toto je výsledok jeho "rozmýšľania"! :-D
|
|
IE users
Od: Pakomil
|
Pridané:
2.9.2013 21:35
cize ak bude lad, na dialnici ma nepusti pod 80kmh a zabije ma to?
take auto nech si daju nazi z bruszelu a ne mne nanutit.
verim ze budu fake auta, doknale kopie tychto "super aut" a clovek tam bude jazdit v limite, ale v krajnej nudzi sa limit porusi.
radsej byt sudeny dvanastimi, ako noseni siestimi..
|
|
IE users
Od: Pakomil
|
Pridané:
2.9.2013 21:41
5 piv na to, ze sa stane toto:
typek si povie "ved system ma podrzi" takze bude dupat na plyn az sa predupe cez podlahu a zabudne na to, ze jeho vozidlo nie je stavane na 90kmh ostru zakrutu, kedze limit, ako vzdy, tam bude bezpredmetne mimo, tj 90kmh..
a o 1 strom menej..
|
|
blaah
Od: prdlajs
|
Pridané:
2.9.2013 22:17
Ale my tu ten system uz predsa davno mame. Prvym krokom bolo nechat schatrat cesty, aby sme ich nemuseli rozkopavat kvoli automatickemu dobijaniu elektromobilov. Druhym krokom je nechat tam tie jamy aj tak, aby spomalili vodicov same. No nie je ta nasa vlada bleskova v implementacii smernic EU? :)
|
|
dig choj do chanes
Od: katan
|
Pridané:
2.9.2013 22:42
mam kawasaki z750r, keby som mal jazdit podla predpisou tak ju ani do 2-ku nezaradim a to ich ma 6. Nastastie kde zijem maju policajti inu pracu ako cakat za dedinou s radarom a suchat si dlane. Mimochodom toto bol jeden z dovodov preco som odisiel s mojej milovanej krajiny. Vyjeb4ny buzeranti co nemaju inu robotu ako slusnych ludi jebat a pritom oni su najvacsi zmrdi, mafia najvacsa. Ok to uz je na inu temu... Minule ked som bol doma zobral som mamkinu staru feldu a hybaj ho kupat.S konca dediny kde uz som nikoho nemohol ohrozit som trosku pridal a na konci debilcek si sedi a mera ma...
|
|
Re: dig choj do chanes
Od: ...
|
Pridané:
2.9.2013 22:49
Ved aj on musi z niecoho zit no nie ? Uz nemoze za to, ze sa nevie inak zamestnat ako u legalnej vypalnickej institucie ...
|
|
dig choj do chanes
Od: katan
|
Pridané:
2.9.2013 22:44
Zastavil ma chmulo jeden ze "pan vodic viete kolko ste isli" ja mu na to ze "nemam sajnu" on, 65km a ja na neho kukam jak k0k0t ze co ste? Vypalnik mi stel dat tusim 25£ nastastie som mal len nahradny papierovy vodicak vystaveny v uk tak mi ju nemohol nablokovat. 15min. to skusal vselijako :) Pamatam si ked 65km este bola povolena rychlost a mi sme behali 100km cez dedinu a bola to prca. Ked som sa vracal, novy opel pred mnou nikde nikoho ide pomalicky 50-tkou ja si v duchu nadavam aka stara babka sa zasa pred mnou vlece. S mamkinou starou feldou podradim, obieham pozeram spatne do vnutra vozidla a co som uvidel ma az zamrazilo, seriozne asi 20 rocny chalan kuka sa na mna...
|
|
dig choj do chanes
Od: katan
|
Pridané:
2.9.2013 22:45
rozmyslam tak nad tym to asi sa boji pokuty bo nase platy nas uplne zotrocuju (a nebude lepsie!!!!), uprimne lutujem tuto mladu generaciu pretoze co sa tuto deje je na zaplakanie a uz ani to nie. Naozaj mna 50km za hod. uspava bo si pripadam ze kracam. to si rovno mozem vytiahnut novinky a citat za jazdy. Jeb4t system a chodit bicyklom bratia vsetci dodrziavajte predpisy bo tam ty nasy estebaci maju pekny prijem.Normalne mi z toho zle aj ked toto pisem idem radsej majte sa tu
|
|
Nieco vam prezradim!!
Od: Umyvacka
|
Pridané:
2.9.2013 23:14
EU planuje system pre auta. Takze? Kupte si motorku alebo skuter. Posledna volba slobody. Ale dokedy?
|
|
neboj
Od: katan
|
Pridané:
2.9.2013 23:37
Dovtedy dokedy si nekupis bicykel ;)
|
|
Re: neboj
Od: 534sgf
|
Pridané:
3.9.2013 9:02
na bicykloch budu ECV o chvilu tiez
|
|
Vítam to.
Od: SeppWinkler
|
Pridané:
3.9.2013 9:41
A nechápem, ako môže niekto napísať, že ho to bude obmedzovať. Dodržiavať pravidlá cestnej premávky je to isté, ako dodržiavať iné zákony. Majú snáď ľudia, ktorých to bude "obmedzovať" pocit, že aj trestný zákon zbytočne obmedzuje zlodejov, aby si bez problémov ukradli niečo z ich majetku? Prípadne, prečo musí zákon obmedzovať vrahov, ktorí si nemôžu beztrestne odstrániť nejakého otravného človiečika??? Je zarážajúce, ako silne je u Slovákov zakorenená tolerancia k porušovaniu zákonov. Kydy z týchto príspevkov by si v Švajčiarsku nikto ani nepomyslel, nieto aby si ich ešte dovolil napísať.
|
|
Re: Vítam to.
Od: old
|
Pridané:
3.9.2013 10:57
ideálna ovečka na strihanie, sama sa ponúka
|
|
Re: Vítam to.
Od: hgd546yfg
|
Pridané:
3.9.2013 14:35
Taku bonzacku krajinu ako Svajciarsko len tak nenajdes. Jasne, ze sa tam kazdy boji nieco urobit, tak isto ako sa bali ludia u nas za komunistov. Potom uz staci iba sledovat co robia ked prejdu cez hranice...
Sa tu ludia hadaju o kravinach. Pravdou je, ze kazdy jeden clovek denne porusuje niekolko zakonov a nariadeni. Otazka je iba ako moc medialne znamy je a aka je pravdepodobnost, ze ta za to pokefuju. Ta veta o dodrziavani zakonov je preto iba vtip. Dnesne zakony su umyselne tak zle napisane, tak zlozite a tak navzajom poprepajane, ze sa v tom nevyznaju ani pravnici a ani tvorcovia. Takze si tieto reci nechaj od cesty. Na dostanie sa z bodu A do bodu B potrebujes pravidla ktore dostanes na 2xA4. Nie 100+ stran a zopar zakonov a automatickych sliedicov k tomu.
|
|
Re: Vítam to.
Od: SeppWinkler
|
Pridané:
3.9.2013 15:06
Áno, s tým Švajčiarskom máš pravdu a podobne je to v Rakúsku. Je skutočne hrozné, aký sú tam ľudia neslobodní. Asi preto majú najvyššiu životnú úroveň v Európe a asi kvôli takým ako ty sú ich štatistiky krádeží a trestných činov napĺňané menami zo slobodného Slovenska a ostatných krajín východného bloku. Po týchto vyjadreniach celkom chápem, prečo sú germánske národy presvedčené o svojej nadradenosti. Jednoducho sú ďalej a závistlivci len štekajú a ... závidia.
|
|
Re: Vítam to.
Od: hgd546yfg
|
Pridané:
3.9.2013 18:56
Ak im zavidis je to tvoj problem. Ja im a ani nikomu inemu nemam co zavidiet. Zdrzuje to od naozaj dolezitych veci.
Aspon povedz, ze si tie statistiky falsoval sam a ze si v oboch krajinach zil. Skor ako budes pokracovat v oslavnych piesnach.
|
|
Za poslednu hodinu 507 merani
Od: tuxx
|
Pridané:
3.9.2013 12:04
Ja budem na svojej felde jazdit 240 aj keby mi palubny pocitac v ramci bezpecnosti motor zhasol!
|
|
Ovecka
Od: janeviem
|
Pridané:
3.9.2013 13:13
ano ty obmedzenec mam problem s niektorymi zakonmi lebo ich vymyslaju taky ako si ty. Pozri sa co sa okolo teba deje a otvor si oci toto je obmedzovanie slobody a nie nejake "dobro pre obcana"
|
|
Re: Ovecka
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
5.9.2013 13:06
Tomu hovoríš obmedzovanie slobody? Že treba dodržiavať pravidlá? Tie sú už dávno dohodnuté a stanovené zákonmi a vyhláškami. A teraz Ti na nich vadí čo???
|
|
Ovečke.
Od: SeppWinkler
|
Pridané:
3.9.2013 13:29
Mohol by si presnejšie opísať, čo je podľa teba obmedzovanie osobnej slobody, a ako by si si to predstavoval ty? Možno, keď raz niekto podobný ako ty zrazí tvoje decko (aj keď si myslím, že to škoda nebude, vzhľadom na genetickú kvalitu otca), tak potom budeš slobodu vidieť inak.
Inak, nemyslím, že by si ma mohol uraziť, dokonca ani menom svojho otca, ktorého si menoval.
|
|
Re: Ovečke.
Od: Dementos
|
Pridané:
3.9.2013 15:51
Nechces zakazat aj lietadla za to ze pilot to nezvladol alebo pri vyvoji na nieco zabudli/odflakli? Obcas lietadla padnu aj do obyvanych oblasti.
|
|
Re: Ovečke.
Od: SeppWinkler
|
Pridané:
3.9.2013 16:18
Skutočne je ťažké pochopiť rozdiel medzi nezvládol a úmyselne porušil? Navyše si nemyslím, že pilot volí rýchlosť lietadla podľa svojej chuti, ale dodržiava omnoho prísnejšie pravidlá, ako je obmedzenie rýchlosti.
|