|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
......
Od: hotentot
|
Pridané:
13.8.2013 16:41
preco? preco? PRECO?!!
nepaci sa mi to
|
|
Re: ......
Od: kidos
|
Pridané:
13.8.2013 16:55
lebo najlepsi idu za nami :)
|
|
Re: ......
Od: oYoYo
|
Pridané:
13.8.2013 17:00
Čiže: Nienajlepší idú pred nami :) , hahaha.
|
|
Re: ......
Od: lalo
|
Pridané:
13.8.2013 17:15
zenu vas metlami? :)
|
|
Re: ......
Od: Janka Hospodarova
|
Pridané:
13.8.2013 17:17
Najlepši ženú metlami! Tatár Banka...
|
|
Re: ......
Od: Fako
|
Pridané:
13.8.2013 18:04
Chcel si napisat: Tatar Banda ... :-)
|
|
Re: ......
Od: MMudraninec
|
Pridané:
13.8.2013 22:07
Prečo sa dnes niekto zasiera Flashom na stránkach???
|
|
Re: ......
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
13.8.2013 22:11
TB su vlastne taki experimentatori. ako co najlepsie nieco doj****bat. je**nite ma 2x po hlave ze som este nemal cas zbehnut do tb a zrusit ucet, uz sa tam chystam min. pol roka
|
|
Re: ......
Od: martin z martina
|
Pridané:
14.8.2013 10:46
kokos, ja ja sa uz pol roka snazim zrusit ucet, aj koli tej ich stupdnej eurokalkulacke.
|
|
Re: ......
Od: Male deti
|
Pridané:
14.8.2013 11:01
no comment, len vyhovorky a ciny nikde. To je taky problem tam ist a zrusit ucet?
Radsej budete frflat a kydat si bahno na hlavu jak ste lenivi :D:D:D
|
|
Re: ......
Od: 3znaky
|
Pridané:
14.8.2013 11:33
No divil by si sa ale je to problem, ja som tam pred nejakym casom bol a za 40 minut sa to nepodarilo :-( Isiel som na inu pobocku...
|
|
Re: ......
Od: qark
|
Pridané:
14.8.2013 23:40
je to problem, najma ak mate v TB aj uver ci hypoteku .. ale da sa to, mne sa to podarilo, chce to len byt vytrvaly, nakoniec vas bude vybavovat priamo riaditel pobocky, treba napisat podnety na SOI, GP, postrasit podanim na sud a potom sa to podari :)
|
|
Re: ......
Od: Janka Hospodarova
|
Pridané:
14.8.2013 8:19
Najlepšich ženú metlami! Tatár Banka...
|
|
Re: ......
Od: drw
|
Pridané:
14.8.2013 9:22
ale opacnym smerom...
|
|
Re: ......
Od: Pepe_____
|
Pridané:
14.8.2013 9:25
najlepsi idu za nami, zrusit ucty.
|
|
canine tramadol
Od: bubdouchE
|
Pridané:
8.10.2013 9:43
Nice post )
http://nf2g478l9.com my blog
|
|
tam kde
Od: iba_ja
|
Pridané:
13.8.2013 17:11
tam kde ini koncia, my len zaciname?
|
|
Re: tam kde
Od: asfsadfasdgasdg
|
Pridané:
13.8.2013 17:17
Tam kde iny koncia, mi koncime tiez
|
|
Re: tam kde
Od: lololololol
|
Pridané:
13.8.2013 17:47
4 chyby vo vete, ktora ma 7 slov. good one
|
|
Re: tam kde
Od: rookie
|
Pridané:
14.8.2013 11:37
este zarataj aj chybajucu diakritiku.. :)
|
|
Re: tam kde
Od: ficoid
|
Pridané:
13.8.2013 17:53
no nekúp to!
|
|
Re: tam kde
Od: balmerX
|
Pridané:
14.8.2013 0:04
Tam kde iní kódia my len začíname.
Áno, nie som z tejto správy v šoku. O tejto banke si už nejaký ten rok myslím svoje.
Nemám rád banky ale TB si píli konár pod vlastou riťou.
Držím Vám palce, nech ešte niekto pôjde po nejakom čase za Vami.
|
|
Dnešný stav
Od reg.: horst fuchs
|
Pridané:
13.8.2013 17:35
Pôvodne (asi pred rokom) ma tento nový internetbanking vytáčal.
- Neumožňoval mi robiť väčšie úhrady (nepodporoval i-key ako autorizačný nástroj).
- Neumožňoval hromadné platby importovaním súboru s jednotlivými platbami v Gemini formáte z účtovníctva.
- Neumožňoval sťahovanie bankových výpisov do formátu Gemini a tak aj do účtovníctva
- Neumožňoval ukladanie zahraničných príjemcov do adresára
- ...
- ...
Po cca. roku som ho pred asi 2 mesiacmi znova otestoval a zistil som, že všetky mnou nahlásené problémy sú už implementované / vyriešené. Bol som v šoku. Neviem sa vyjadriť ku bezpečnosti aplikácie napísanej v tejto technológii, ale po funkčnej stránke je to pre mňa dnes minimálne ekvivalentné. Napríklad sťahovanie výpisov je podstatne lepšie vyriešené.
Na androide mám inú aplikáciu a tak ma prístup cez browser netrápi.
|
|
Re: Dnešný stav
Od: ivan+
|
Pridané:
13.8.2013 20:43
Je to o bezpečnosti, ale nie o bezpečnosti internetbankingu TB. Rizikom je, že TB núti svojich zákazníkov používať Adobe Flash Player, jeden z najchybovejších programov v histórií. Takže nejde o riziko banky (to sa dá dôsledným testovaním zmenšiť) ale o riziko pre zákazníkov, ktorí sa môžu brániť iba odchodom.
Ak (vo východných kultúrach) niekoho privediete do situácie bez východiska je to veľká urážka. TB práve uráža svojich živiteľov, aj keď si to mnohí neuvedomujú.
|
|
Re: Dnešný stav
Od: Alino
|
Pridané:
14.8.2013 8:10
tak ked v cine im blokuju google, facebook, youtube a kadeco ine, cinania musia byt mizerne urazeni :D
|
|
Re: Dnešný stav
Od: 54321
|
Pridané:
14.8.2013 11:35
Len sa smej. Na tvojej prave 2rocnej smart mikrovlnke bolo prave aktivovane ku**itko, aby si vedel ze sa nehnevaju.
|
|
Re: Dnešný stav
Od: Adrique
|
Pridané:
14.8.2013 16:54
mikrovlnka zohrieva len pri otvorenych dvierkach?
|
|
Re: Dnešný stav
Od: ASD_
|
Pridané:
14.8.2013 11:56
Ovela vacsia diera su citacky na mobiloch. Hlavne Android s jeho aplikaciami je na tom z bezpecnostou dost biedne. Kym pouzivam karta a citacka, tak cez naburany flash si tak nanajvys niekto pozrie moj stav uctu. Zato s citackou na mobile moze ziskat plny pristup bez ohladu na webovu technologiu.
Nehovoriac o tom, ze castejsou dierov je sfusovana stranka a az potom niekde su diery vo flashy.
Ale inak by som bol tiez rad keby flash skoncil. Ale cim ho nahradit, ked HTML5 je 5 rokov pozadu?
|
|
flash
Od: matus_v
|
Pridané:
13.8.2013 17:47
Neviem možno je to len môj pocit ale nemám moc rád hocičo postavené na flash príde mi to pomalé a nestabilné. Keď už chcú niečo pokrokové a interaktívne tak prečo nie html5 ?
|
|
Re: flash
Od: ffsdfgsdg
|
Pridané:
13.8.2013 18:14
lebo len vymyslaju kraviny, pritom za 3 roky prevadzky neboli schopny dopracovat do preddefinovanych prijemcov aj VS, ale hlavne ze maju zbytocny flash ;-)
|
|
Re: flash
Od: dsadsfdsfs
|
Pridané:
13.8.2013 19:23
no do toho klasickeho to doplnit nevedia ale v tom flashovom to uz maju, heureka pokrok :-), ale uz nevyzera ten flashovy tak zle ako na zaciatku, ale chcelo by to este aspon dake farebne temy, v tej tmavej farbe to vyzera neprehladne
|
|
Re: flash
Od: prdlajs
|
Pridané:
13.8.2013 19:50
Nie za 3 roky, ale nieco cez 10. Pred 10 rokmi som od nich odchadzal a uz vtedy to slubovali, ale neslo to.
|
|
Re: flash
Od: Alino
|
Pridané:
14.8.2013 8:12
samozrejme ze html5 by bola najvhodnejsia volba, ale predstav si manazera v TB v obleku s kravatou ktory pije kavicku a nevie ze existuje nejake html5 a pozna iba flash, ze tam su pekne animacie, dajme ludom pekne animacie a zvola projekt IB vo flashi!
|
|
Re: flash
Od: ASD_
|
Pridané:
14.8.2013 12:04
No hej lebo ten HTML5 flash ale bije. Rychlostou aj odladenostou. Pri tom ako sa na nom pracuje to bude vecny prototyp, zial.
|
|
a to sa v TB nehanbia???
Od: milankoo
|
Pridané:
13.8.2013 17:47
som z nich zhrozeny, to sa v TB nehanbia postavit internet banking na deravom flashi? som ich klient a nepaci sa mi to, velmi sa mi to nepaci! obmedzuje ma to! a z bezpecnostneho hladiska je to krok spat! naviac im v tom flashi nefunguje ani prihlasovanie pomocou i:key! to aj pri i:key mi chcu povedat, ze to mam nahradit kartou a citackou, lebo je to bezpecnejsie?
|
|
Re: a to sa v TB nehanbia???
Od: Getrudo
|
Pridané:
13.8.2013 17:58
Ponadavaj si. Aj tak u nich zostanes tak co?
|
|
Re: a to sa v TB nehanbia???
Od: Fako
|
Pridané:
13.8.2013 18:13
Mozno si na omyle...
Vela ludi (a firiem) zvazuje, ci od nich odide. Ja tiez - aj ako clovek i firma. Prvym klincom do rakvy bola karta+citacka, druhym (a zrejme poslednym) bude povinny flash. A to som ich klient od roku 1998! Vdedy to bola teda aka banka!!! Ine sa nechytali! Ale po 15-tich rokoch sa situacia uz znacne zmenila.
Takze v novembri bude testovanie, v decembri rozhodovanie a od januara zrejme ina banka, lebo zmena je zivot... :-)
|
|
Re: a to sa v TB nehanbia???
Od: Janko Vanko
|
Pridané:
13.8.2013 18:55
Tak od nich kazdy odide, jak odchadza zo Skylinku, z Orange atd. a furt maju najviac klientov...
|
|
Re: a to sa v TB nehanbia???
Od: Getrudo
|
Pridané:
13.8.2013 19:04
Toto pocuvam uz aspon dva roky od kadekoho. Ale len malo skutocne odislo.
Hlavne je to lenivost, kedze zmenit banku, hlavne pre firmu nie je take lahke.
|
|
Re: a to sa v TB nehanbia???
Od: Ljuk
|
Pridané:
13.8.2013 19:05
Preste tak.. Citacku mi nanutili nastastie, ked uz som mal Androidny fon a existovala mobilna citacka, takze som neodisiel. Ak mi ale nanutia FLASH, skoncili krasavci.. Prvym klincom bolo spoplatnenie prijatych pladieb - poriesili sme odchodom do inej banky, no pre lenivcov, co si nevedie zmenit trvaly prikaz sme nechali aj TABA.. Teraz nebude dovod. Proste sa to obvola, zrusi a este usetrime.. A to si uz hodne dlho s nimi pisem, ze preco je odkaz na povodny HTML inet banking prave vo FLASHI - absolutny nonsens. Tatrabanka je krasny priklad ako z leadra spravit posledneho, ked slava stupne do hlavy a nepocuvaju sa zakaznici..
|
|
Re: a to sa v TB nehanbia???
Od: Fako
|
Pridané:
13.8.2013 23:51
Plne s tebou suhlasim - len neviem, co za magori ta minuskuju... :-(
|
|
Re: a to sa v TB nehanbia???
Od: kekeket
|
Pridané:
14.8.2013 8:16
moj kolega to takto tiez vnima ako klient TB :) plus ho serie ze robia trapne marketingove kampane s rytmusom, a bol im to vsetko povedat ze preco odchadza a odisiel do mBank
|
|
Re: a to sa v TB nehanbia???
Od: Matus UHLAR - fantomas
|
Pridané:
14.8.2013 20:45
heh, z tej ich marketingovej kampane s ritmusom mi prisli uz tri maily. Kreteni z tatrabanky sa neunuvali overit si ci im e-mail adresu zadava skutocne majitel uctu. Dufam ze im to SOI pekne zrata, a teraz budem ochotny poslat na SOI staznost ak to skusia zahrat do autu
|
|
Efektivita
Od: Rado2
|
Pridané:
13.8.2013 18:55
Udržiavať HTML verziu, ktorá funguje všade je neefektívne, ale udržiavať flash plus špeciálnu verziu pre každú mobilnú platformu, to teda je efektivita.
|
|
Re: Efektivita
Od reg.: _EtHAN_
|
Pridané:
13.8.2013 23:21
Moze byt jedno aky je frontend pokial pouzivaju rovnake API
|
|
ja som teda riadne nespokojny
Od reg.: Torys
|
Pridané:
13.8.2013 19:20
Doteraz som unikal na "Povodny IB", teraz som nasraty.
Nerobi sa mi s tym dobre. Furt musia do toho babrat. :-(
|
|
Re: ja som teda riadne nespokojny
Od: Kent
|
Pridané:
13.8.2013 19:27
Suhlasim. Citacku este stravim, no ta flashova ukrajinska MINICLIP videohra pre deti od 0-3r je vyplod akeho d-i-l-i-n-a ? HTML verzia bez zbytocnych hluposti uplne postacuje. Ak ostane iba flash tak odchadzam. Poradte alternativu.
|
|
Re: ja som teda riadne nespokojny
Od reg.: roob_
|
Pridané:
13.8.2013 19:55
mbank
|
|
Re: ja som teda riadne nespokojny
Od: Chupacabra
|
Pridané:
13.8.2013 20:24
ČSOB? Pekná banka ktorá je v úzadí Tatri, no s aplikáciami ma pokryté všetky platformi (aj WP) a normálny IB je tiež pohodový. Oproti Unicredit ktorý mam ako druhu banku.. Neporovnateľne, od nich ruky prec.
|
|
Re: ja som teda riadne nespokojny
Od: Fako
|
Pridané:
13.8.2013 23:56
CSOB?!
No teda ty si sa musel zrazit s lokomotivou v tuneli a v protismere pri delta v aspon 250 km/h. :-)
|
|
Re: ja som teda riadne nespokojny
Od: Antipov
|
Pridané:
13.8.2013 21:11
Ze mBank...som zvedavy, ako budes o tri mesiace vyberat peniaze z polskeho fondu na ochranu vkladov...
|
|
Re: ja som teda riadne nespokojny
Od reg.: Born To Be Wild
|
Pridané:
13.8.2013 22:00
Ja mám ZUNO a nemôžem povedať nič zlé na nich
|
|
Re: ja som teda riadne nespokojny
Od: dddddgg
|
Pridané:
13.8.2013 22:36
Az na to, ze Zuno konci, ja som uz vybral odtial vsetko.
|
|
Re: ja som teda riadne nespokojny
Od reg.: Born To Be Wild
|
Pridané:
14.8.2013 0:16
To je sprostosť nekončí aj sa kvôli ich reklamám dostali do sračiek
|
|
Re: ja som teda riadne nespokojny
Od: srandiak
|
Pridané:
14.8.2013 8:32
zuno nekonci, je to dobra banka, mam tam obycajny ucet uz druhy rok a max. spokojnost, za nic neplatim, ale som fyzicka osoba nepodnikatel, takze to je moje hodnotenie z tohto pohladu....
|
|
Re: ja som teda riadne nespokojny
Od: dennis_sk
|
Pridané:
14.8.2013 9:04
Zuno má dlhy a hrozí, že slovenských klientov presunú práve, čuduj sa svete, do Tatrabanky.
|
|
Re: ja som teda riadne nespokojny
Od reg.: Born To Be Wild
|
Pridané:
14.8.2013 20:50
Nie, to bola kačica ZUNO to vyvrátilo že žiadne zlučovanei klientov s Tatrabankou nebude
|
|
Re: ja som teda riadne nespokojny
Od: Fako
|
Pridané:
13.8.2013 23:58
... ale asi ani dobré ... :-)
|
|
Re: ja som teda riadne nespokojny
Od reg.: Born To Be Wild
|
Pridané:
14.8.2013 0:18
Tak poraď alternatívu kde sa neplatí za vedenie účtu, prevody, žiadny minimálny zostatok, neplatí sa za kartu... :-)
|
|
Re: ja som teda riadne nespokojny
Od: Fako
|
Pridané:
14.8.2013 9:25
Nemyslel som to tak...
Aj ja tam mam osobny ucet, len ma mrzi ten strmy pad urokov na sporeniach a vkladoch, ale to zavisi od ECB.
Ide mi o to, ze cely projekt ZUNO je marketingovy tah "Reiffky" (mimo Rakuska), ktory realizuje na Slovensku cez TB. Klientov nalakali na na vysoke uroky a stiahli cast volnych penazi od ludi na nasom financnom trhu.
Ale biznis je biznis...
|
|
Re: ja som teda riadne nespokojny
Od reg.: viperman
|
Pridané:
13.8.2013 22:11
mbank mala zisk, ked nic nevies radsej nepis.
|
|
no zbohom
Od: dlhoročný klient
|
Pridané:
13.8.2013 20:29
miesto toho aby išli s dobou tak nanútia povinne ten otrasný neprehladny flash
|
|
je pkeikla
Od: jozkooo
|
Pridané:
13.8.2013 21:14
je realny priklad ze by klient odysiel z tejto banky kvoli flashu? 90percent obyvatelstva netusi co flash je...
|
|
Re: je pkeikla
Od: qwerty/z
|
Pridané:
13.8.2013 23:02
dalsia zaujimava otazka ze kolko ludi ktory nevedia co ten flash je ho ma nainstalovany kedze uz ani na strankach sa nejako neobjavuje
|
|
Re: je pkeikla
Od: Fako
|
Pridané:
14.8.2013 0:00
Strasne sa hanbim za tvoje meno... :-(
|
|
bezpecnost
Od: ???
|
Pridané:
13.8.2013 21:33
v com presne je ten flash deravy? prosim vsetkych odbornikov z tejto diskusie o odpoved:)
(inak robim vo flashi 9 rokov a sledujem denne vsetko okolo neho, tak prosim ziadne mudrosti co vam povedal kamarat jablckar na kave)
|
|
Re: bezpecnost
Od: juro4
|
Pridané:
13.8.2013 22:13
Ak to sledujes denne, tak urcite poznas napr. tuto stranku, kde su vsetky bezpecnostne chyby flashu:
http://dopice.sk/6Ou
http://www.cvedetails.com/ vulnerability-list/vendor_id-53/product_id-6761/ Adobe-Flash-Player.html
|
|
Re: bezpecnost
Od: reg.: x x l l
|
Pridané:
13.8.2013 22:28
Tazko si niekto prizna, ze nadisiel cas, po 9 rokoch opustit potapajucu sa technologiu :)
|
|
Re: bezpecnost
Od: jablckar
|
Pridané:
13.8.2013 22:25
Issues z minulosti flashu pokazili povest (googluj "flash security issues"). V dnesnom stave sa pre TB riesenie tazko hladaju argumenty:
- uzavretost (nevidno zdrojak),
- cielenost - specializovane na mieru pre kazde zariadenie.
Vyhody ale mozu byt aj nevyhodami:
- uzavretost - Adobe v minulosti zamlcal security issues. Ak sa niekto o nejakej dozvie, je mensia sanca, ze to objavi niekto dalsi. Pri verejnych standardoch s otvorenymi zdrojakmi je ta sanca objavenia niekym dalsi vacsia.
- cielenost - manazovat viacero verzii pre rozne zariadenia a zmeny v nich, je narocnejsie na zdroje i prehladnost.
Neefektivita - financna i bezpecnostna. Zdroje pre rozne riesenia, mohli ist na zlepsenie bezpecnosti jedneho riesenia. V mnozstve verzii sa lahsie prehliadnu chyby. Neverim, ze pri tolkych verziach ma SK firma nepriestrelny security manazment. Za pripadny exploit by zaplatila bud banka, alebo niekto iny :)
|
|
Re: bezpecnost
Od: reg.: x x l l
|
Pridané:
13.8.2013 22:43
Ja ten flash tiez neschvalujem, avsak HTML5 tiez nie je samospasitelne. Napriklad v case, ked drviva vacsina top 20 rozsireni v Chrome Store vyzaduje plny pristup na VSETKY stranky ktore uzivatel navstevuje, je uplna sebevrazda s takto vysperkovanym browserom ist do internetovej banky. Plny pristup znamena pristup do local storage, do vsetkych elementov stranky a pod. Napriklad napisat v javascripte kradnutie kreditiek z hojne pouzivanych platobnych portalov, je dnes uloha pre trochu sikovnejsieho stredoskolaka. Potom je to uz len otazka napriklad socialneho inzinierstva, ako takuto podvodnu extension kreativne dostat do pocitacov obeti...
Ja som vyvojar mobilnych bankovych aplikacii a mozem ti s kludom povedat, ze dnesne moderne smartphone bankovnictva su bezpecnejsie, ako akekolvek riesenia na PC/Mac. Moderne myslim take, co vznikli/boli upgradnute za posledny rok, kedy si banky odkrutili porodne bolesti typu logovanie PIN do systemoveho logu viditelneho pre vsetky aplikacie a pod :)
|
|
Re: bezpecnost
Od: Rudolf Dovičín
|
Pridané:
14.8.2013 5:15
Kto Ťa núti používať Chrome browser a ešet ktomu top 20 rozšírení z Chrome Store?
|
|
Re: bezpecnost
Od: reg.: x x l l
|
Pridané:
14.8.2013 9:09
Mna vzdy prekvapuje, ako tu exotom na DSL chyba kreativita. Mna nikto nenuti pouzivat chrome a ani 20 rozsireni. Chrome je vsak jeden z najrozsirenejsich prehliadacov (no 35%-40% a nech nezerem), ktory sa dostal do popredia vdaka puncu "rychlosti a bezpecnosti" na ukor "nebezpecneho a pomaleho" IE. Takze uzivatelia ho aj takto vnimaju. Ako browser, v ktorom mozu chodit na porno stranky a nic sa im nestane.
Zaroven casom prisiel Google s ideou marketu velmi podobnou tomu z Androidu. Kde zodpovednost jednoducho prenechal do velkej miery na uzivatelovi v podobe odsuhlasenia "ano suhlasim, ze mi toto rozsirenie bude robit A, B, C, D". Cize klasicky alibizmus ako svina. Je az prekvapive, ako toto nikde nikto neriesi, neprebieha ziadna osveta. Pritom utoky cez podvrhnute chrome rozsirenia zacinaju naberat na obratkach.
|
|
Re: bezpecnost
Od: Rudolf Dovičín
|
Pridané:
15.8.2013 2:01
Čo majú fakty spoločné s kreativitou?
Čo má spoločné tuposť ľudí s faktami?
Už si robil osvetu? Kto si myslíš, že by ju mal robiť?
|
|
Re: bezpecnost
Od: sdfsdfxxx
|
Pridané:
14.8.2013 7:39
Hlavne hackovatelna SIM karta je skvela zabezpecenost mobilnych aplikacii :)
Android, ktory ma diery kam sa pohne.
Ano, mobilne aplikacie su najsambezpecnejsie. Este jednu o cervenej ciapocke napis :) Nie je nic jednoduchsie ako si nastavit PC tak, ze si nepiskne ziaden trojan a neukradne mi ani bajt udajov, aj keby som ich ich mal na PC celu armadu.
Ze si vyvojar este fakt nic neznamena :)
|
|
Re: bezpecnost
Od: reg.: x x l l
|
Pridané:
14.8.2013 8:58
Nuz, je jasne ze ty si frajer, ale tych 99% ludi okolo takych nie je. Ak si bezny clovek ne-rootne / ne-jailbreakne telefon, tak tam momentalne vela moznosti, ako narusit zabezpecenie mobilnych bank nie je. Mozes si o mne mysliet co chces, ale fakt je vsak ten, ze mobilna bankova aplikacia vie momentalne poskytnut vyssiu mieru pasivneho zabezpecenia ako internetova. Uz len napriklad tym, ze ti JS v browseri, na rozdiel od nativneho kodu aplikacie, neumozni paranoidne kontroly SSL certifikatov a pod. Vzdy je to ale boj na dlhe trate a o par rokov, pri rozsireni trojanov / virusov pre android, bude situacia urcite ina.
Co ma hackovatelna SIM karta spolocne so smartphone aplikaciou? Ako mi uz len cez SIM kartu hacknes aplikaciu? Jedna vec je odpocuvat telefonaty / citat SMS spravy (ano, zla vec) a druha vec sandbox aplikacii...
|
|
Re: bezpecnost
Od: reg.: x x l l
|
Pridané:
14.8.2013 9:09
A perlicka na zaver. Rozsirenia maju aj FF, IE a Safari. Dokonca pomaly vznikaju frameworky, ktore umoznuju pisat jeden kod pre viacero platforiem. Bezpecnostny model tychto prehliadacov som vsak neanalyzoval.
|
|
Re: bezpecnost
Od: jozkooo
|
Pridané:
14.8.2013 7:43
ty si vyvojar? Ty si rychlokvaseny absolven "vs" v kezmarku ktory sa do bankonvnictva si sa dostal cez pribuzdneho ktory ti vybavil teplucke miestecko niekde v kutiku. Trepes zo dva na tri.
|
|
Re: bezpecnost
Od: reg.: x x l l
|
Pridané:
14.8.2013 9:24
Jozko, pokial s tym svojim zivotom nic neurobis, tak budes az nadosmrti vypisovat taketo dementne komentare na DSL.sk. Nezavid a zacni pekne od lopaty...
|
|
Re: bezpecnost
Od: sensei-san
|
Pridané:
14.8.2013 8:55
> Ja ten flash tiez neschvalujem, avsak HTML5 tiez nie je samospasitelne.
To, čo ja od internetbankingu očakávam, sa dá bez problémov vyriešiť v HTML 3.2.
|
|
Re: bezpecnost
Od: reg.: x x l l
|
Pridané:
14.8.2013 9:19
Ano, pochopitelne. HTML3.2 v kontexte modernych browserov trpi rovnakymi bezpecnostnymi problemami, ako HTML5. Pripadne este vacsimi, kedze nie je mozne v JS implementovat aspon ake-take dodatocne navysenie bezpecnosti.
Inak som narazal na to, ze dnes je velmi popularna otazka typu - naco mat 3 aplikacie pre 3 platformy a k tomu este web, ked to cele moze byt web? Buzzword HTML5 dnes proste leti, ale realita je taka, ze takato mobilna webova aplikacia bud 1) chcipa, 2) debilne sa pouziva, 3) nema moznosti inregracie do systemu ako nativna aplikacia, 4) chcipa (pre istotu este raz)...
|
|
Re: bezpecnost
Od: sensei-san
|
Pridané:
14.8.2013 9:47
O tomto asi prd viem (lebo to, čo píšeš, mi nedáva zmysel), tak ma pouč: ako sa v JS implementuje dodatočné navýšenie bezpečnosti?
|
|
Re: bezpecnost
Od: reg.: x x l l
|
Pridané:
14.8.2013 17:04
Napriklad dodatocnym podpisovanim dat, vid napr. kb.cz
|
|
Re: bezpecnost
Od: reg.: x x l l
|
Pridané:
14.8.2013 17:09
Len dodam, ze vsetky kryptograficke funkcie (podpis certifikatom a pod), ktore donedavna poskytoval applet v jave prepisali do JS.
|
|
Re: bezpecnost
Od: Rudolf Dovičín
|
Pridané:
15.8.2013 2:05
Prečo by mala mať stránka v JS implementované aspoň aké-také dodatočné navýšenie bezpečnosti. Prečo by vôbec nejaká stránka internet-bankingu mala mať nejaký script?
|
|
Re: bezpecnost
Od: reg.: x x l l
|
Pridané:
13.8.2013 22:26
google.com/search?q=flash+remote+code+execution
|
|
Re: bezpecnost
Od: wqr34gdfvd
|
Pridané:
14.8.2013 7:40
Uz len v jeden zakladnej veci...nemam nad nim ziadnu kontrolu :)
|
|
Re: bezpecnost
Od: Matus UHLAR - fantomas
|
Pridané:
14.8.2013 20:49
kazdu chvilu v niecom inom. Ked mi IS zahlasi deravy nainstalovany program, vacsinou ide o flash.
hrat sa v nom hry, v pohode, ale IB... fuj
|
|
Tatrapay?
Od: Nemamkes...
|
Pridané:
13.8.2013 21:40
@Redakcia: Mohli by ste do clanku doplnit ako bude po novom fungovat tatrapay? Dik
|
|
Re: Tatrapay?
Od: Bobik
|
Pridané:
14.8.2013 12:58
Ako doteraz.
|
|
mrnave mravce
Od: havo_80s
|
Pridané:
13.8.2013 21:50
.. a kto ma nad 30 "oceni" o polovicu prtatejsie pismenka/cisielka vo flash verzii. len tak dalej.
|
|
Re: mrnave mravce
Od: ferdo mravec
|
Pridané:
13.8.2013 22:09
ved mas dole +/- na zvacsenie/zmensenie asi uz naozaj nevidis ...
|
|
Re: mrnave mravce
Od: Fako
|
Pridané:
14.8.2013 0:08
A este mi porad nejake "easy" klavesy na tu jebnutu farebnu skalu toho Tatra-flashu... :-(
|
|
proti prudu
Od: cavosk
|
Pridané:
13.8.2013 23:06
snad okrem developerskych stavebnych a podobnych len-pre-oko stranok, kde chcu uzasne animacie a hudbu na pozadi, sa vsade flash vytlaca. html5 je cim dalej tym mudrejsie a taku primitivnost ako internetbanking (z hladiska frontendu je to len zopar formularov) implementovat vo flashi je... kktina.
|
|
slovaci
Od: ivan99
|
Pridané:
13.8.2013 23:52
Typicki Slovaci - nadavate ale nic proti tomu nerobite. Ked som sa pred rokom dozvedel, ze IB v TB prechadza na Flash okamzite som presiel k inej banke a v TB som nechal len dojist platby asi cca 6 mesiacov a zrusil ucet.
Skuste tiez ukazat, ze vam to vadi, vykonajte cin, prazdne slova na fore nikoho netrapia.
|
|
Re: slovaci
Od: Fako
|
Pridané:
14.8.2013 0:09
Niekto robi, niekto nerobi...
Tak nas laskavo nehadz vsetkych do jedneho vreca!
|
|
Re: slovaci
Od: Sheddow
|
Pridané:
14.8.2013 0:42
vsetci sa stale pysite tym, ako ste dali TB zbohom, ale hanbite sa napisat do ktorej banky ste to odisli. Zamyslel som sa nad tym preco to tak asi je, bojite sa kritiky od ludi. Ze vas svojimi poznamkami k novej banke zneistia alebo este viac skritizuju vasu novu banku? Mna osobne totiz zaujima ktora je a dobra alternativa ku ktorej ste presli. S istotou viem povedat, ze Mbank to nie je. Predsa len mi tam chybaju sms notifikacie a vybery zdarma. A pre niekoho mozno zbytocna vec, ale 1-2x do mesiaca musim vkladat peniaze aj na ucet a ani to sa v mbank neda..
|
|
Re: slovaci
Od reg.: Co ta Potem
|
Pridané:
14.8.2013 7:35
sms notifikacie tam su, len su spoplatnene, neni to nejaka velka suma ak ti tak chybaju tak si ich kludno aktivujes, na android maju widget, ktory ti hodi notifikaciu ked sa zmeni stav uctu. Vybery su sice zadarmo neni (resp su podla toho kolko platis kartou), ale to mi az tak nechyba
|
|
Re: slovaci
Od reg.: Co ta Potem
|
Pridané:
14.8.2013 7:36
a to vkladanie je asi najvacsie minus
|
|
Re: slovaci
Od: jozkooo
|
Pridané:
14.8.2013 7:46
pre tych ktory dostavaju cierne peniaze na ruku mbank teda nie je. Dneska kazdy zamestnaval dava posiela ludom peniaze na ucet
|
|
Re: slovaci
Od: Fako
|
Pridané:
14.8.2013 9:33
Tak sa ti teda priznam: Sberbank. O "total" plnej spokojnosti to zatial tiez nie je, ale je to neporovnatelnejsie lepsie ako v TB.
|
|
Re: slovaci
Od: sheddow
|
Pridané:
14.8.2013 23:36
nejde o cierne peniaze, spolubyvajuci mi davaju peniaze na ruku a ja vyplacam naraz najom za byt, nie kazdy ma PC alebo IB.. alebo ho nie kazdy vie ovladat alebo dokonca chce pouzivat. Su situacie kedy treba vkladat na ucet. Sberbank som nikdy necheckoval, ale ani nie je nejako rozsirena, preto by som sa bal ze bankomatov bude nedostatok, ale pokial by sa dalo bezplatne vyberat aj z inych nebol by to problem.
|
|
omg....
Od: Klbko
|
Pridané:
14.8.2013 5:45
LOL. Vsetci co pisete o bezpecnostnych chybach vo Flashi, viete vobec co to je Flash? Viete ako je IB Tatrabanky nakodovany? Myslite si ze chalani co to kodovali o tych moznych chybach nevedeli ked to kodovali? Ukazte mi zdrojak toho flashu a konkretne miesta kde je kod napadnutelny...
"Google" mudrci......
|
|
Re: omg....
Od: jozkooo
|
Pridané:
14.8.2013 7:45
na iphone to ani nespustim ty jebo tak to je super bezpecne aj moje peniaze su nedoktnutelne
|
|
Re: omg....
Od: dagi1984
|
Pridané:
14.8.2013 8:25
to je pekne, ale vzhladom na to ze Flash je vsade na ustupe, ktory sa podoba na kontrolovanu demoliciu, tak mi taketo rozhodnutie pride ako trochu divne
|
|
Re: omg....
Od: Alino
|
Pridané:
14.8.2013 8:27
a vies o tom ze ked ma flash najdenych cez 200 fatalnych vulnerabilit ze je vysoko pravdepodobne ze ich tam moze byt dalsich 50 este neobjavenych? ktore budu postupne zneuzivane ked sa stanu 0day?
wake up
|
|
Ktore?
Od: Banky
|
Pridané:
14.8.2013 8:43
Ja mam hlavny ucet v mbank, kde pouzivam ucet len na obcasne vybery ( normalne 1 vyber za mesiac zadarmo, ak vyberam nad 200e tak su 3 vybery ), a na platenie kartou mam zuno kde presuvam $ z mbanku kolko cca planujem minut.
A zas terminovane vklady tam, kde maju najviac %.
A to s tym zunom ,ako vyberate $ je trapne, do 100 000e su kryte statom, takze panika nie je na mieste :), prinajhorsom zuno spadne pod tatrabanku.
|
|
Re: Ktore?
Od: Fako
|
Pridané:
14.8.2013 9:38
Ale urocenie (vkladov a sporenia) je iba do 30 000 € - tuto zmenu si nezaregistroval?
|
|
Re: Ktore?
Od: Banky
|
Pridané:
14.8.2013 9:44
Mozes poslat odkaz kde sa to spomina? Ja som cital len o tych 100 000e, diki..
|
|
Re: Ktore?
Od: mclient
|
Pridané:
14.8.2013 9:56
To máš odkiaľ?
|
|
Re: Ktore?
Od: Banky
|
Pridané:
14.8.2013 10:10
http://dopice.sk/6OC
o tych 30 000e sa kde docitam? :)
|
|
Re: Ktore?
Od: Banky
|
Pridané:
14.8.2013 10:16
http://www.zuno.sk/pomoc/moja-ochrana/vklady/
|
|
flash
Od: Markomanx
|
Pridané:
14.8.2013 9:31
youtube vimeo maju videa aj cez flash.
flash sa mi nepaci, nemam ho rad.
pred rokmi to bolo tak ze len radoby luxusni slovaci chceli dajme tam flash, nepoznas niekoho kto vie robit flash ..do telefonu po schodoch so sklonenou hlavou, cau ty vies robit flash..
vam pridrblo paradne, pomyslel som si a tajne sa modlil, nech ten flash nema dlhe trvanie ved je to hroza.
|
|
a tie poplatky
Od: Juro2013
|
Pridané:
14.8.2013 10:11
A všimli ste si poplatky od marca 2013 ? za vedenie účtu, za transakcie, za poštovné.
www.alibaba.sk
|
|
Re: a tie poplatky
Od: jake poplatky??
|
Pridané:
14.8.2013 10:19
V ktorej banke?
|
|
Re: a tie poplatky
Od: Hadimrska
|
Pridané:
18.8.2013 23:28
Ved pise, Alibaba... :)
|
|
Jedno slovo.
Od: Vašo
|
Pridané:
14.8.2013 18:13
Kokoti.
|
|
koncim s TB
Od: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
|
Pridané:
14.8.2013 21:18
" ... banka plánuje prevádzkovať popri flashovej aj zjednodušenú HTML verziu, určenú pre mobilné prehliadače a ostatné prehliadače bez podpory Flashu. Či je tento plán naďalej aktuálny zisťujeme. "
nuz ja (v zaujme TB) dufam ze tento plan je nadalej aktualny v opacnom pripade 1.novembra koncim s TB a mozem povedat ze patrim k nadstandardnym klientom ... v mBank budu radi :)
|
|
Re: koncim s TB
Od: yyyy
|
Pridané:
14.8.2013 22:28
Moja rec, len sa ti cudujem ze ti to trvalo tak dlho :), ale lepsie ako nikdy ;)
|