|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12345
Od: Kdkdk
|
Pridané:
6.8.2013 11:44
Hehe tak im treba. Windows tablet by som nezobral ani keby bol v tesco akcii za 99,99999 periodickych
|
|
Re: 12345
Od: anywherehome9
|
Pridané:
6.8.2013 12:08
Windowsy je důležité úplně opustit!!
H*jzlové mají zadní vrátka pro vládu USA, Pentagon je jejich největší zákazník!
http://goo.gl/4UxJA3
!!
|
|
Re: 12345
Od: phx
|
Pridané:
6.8.2013 12:09
trapak :D
|
|
Re: 12345
Od: phx
|
Pridané:
6.8.2013 12:19
jasne minuska lebo som povedal na cloveka ci pinda na win ze je trapak? ako keby google a apple neboli dalsie zdroje pre americku vladu (ak to je vobec pravda). Proste len hlupak si moze myslie ze JEDINE MS je zalobaba
|
|
Re: 12345
Od: jv.
|
Pridané:
6.8.2013 12:49
A ktery z ty tabulky nema? Imho vsichni.
|
|
Re: 12345
Od: semeno
|
Pridané:
6.8.2013 16:06
google retard fandroid sem pride vykladat, ze pentagon ma vo ms win backdoory.
no ake komicke!
a google retard si este pochvaluje, ako ma od googlu vsetko zadarmo.
no komickejsie este vac.
|
|
Re: 12345
Od: matitik
|
Pridané:
6.8.2013 13:48
99.9999 periodickych? to si uz rovno mohol napisat za 100
|
|
dsgfgsdfg
Od: sgsadgsdfg
|
Pridané:
6.8.2013 11:46
$99...no more.
HP Touchpad bolo svojho casu lepsie zariadenie ako RT a nakoniec to bol za $99 hit.
MS by mal uznat porazku, zbavit sa skladovych RT za symbolicku cenu a hlavne poucit sa z tohto failu.
|
|
.....
Od: phx
|
Pridané:
6.8.2013 12:05
ale ved RT je v pohode, sprava sa ako klasicky tabletovy OS (ako android a ios) nevyhodou je jedine cena a nezaujem vyvojarov, ale inak je to uplne normalna alternativa... a ze sa neda pouzivat desktop? ved na to je tu klasicky win s intelom... netrolujte a nebudte slepi
|
|
Re: .....
Od: Franto123
|
Pridané:
6.8.2013 13:56
To, že je relatívne rovnaký máš pravdu. Relatívne. Nato, aby som si kúpil úplne nový, neodskúšaný a s ničím kompatibilný prístroj musím mať dôvod. Buď cenu, alebo inú pridanú hodnotu. Cena to nebola. Pridaná hodnota mala byť tá, že na tom pôjdu WIN programy. A nešli.
Takže dôvod pre kúpu bol žiadny, čo ukázala aj realita predaja.
|
|
Re: .....
Od: phx
|
Pridané:
6.8.2013 14:06
ako to myslis s nicim nekompatibilny?, ma to usb host, BT, wifi, hdmi ... a ako som vravel, ten kto chce x86 programy tak si zoberie klasicky win8....
|
|
Re: .....
Od: waaaaaaaaaaa
|
Pridané:
6.8.2013 14:28
tak potom mi povedz iny dovod na kupu...
|
|
Re: .....
Od: phx
|
Pridané:
6.8.2013 14:33
ved vravim ze ma nevyhody ako cena a appky, keby toto opravili, tak hned by to bolo o niecom inom. ja som sa pytal ohladom tej kompatibility, ze ti nepojdu aplikacie z google play? :D
|
|
Re: .....
Od: waaa
|
Pridané:
6.8.2013 14:49
keby keby...... to som uz pocul v suvislosti s linuxom..
nech si to teraz M$ sam vyskusa
|
|
Re: .....
Od: Fxn
|
Pridané:
6.8.2013 19:24
Keby cena, keby appky, keby dostupnost....
Pri 6milionoch nepredanych kusov na sklade este na co cakaju?
Nezabudajte aj na to, ze MS MUSEL ako ustupok zmluvnym vyrobcom HW slubit to, ze nebude pretlacat jeho HW.
Z toho su odvodene aj bezna nedostupnost na vsetkych trhoch a cena.
MS len zne vysledky svojej tupej politiky a dohody s partnermi.
Ti sa bali ze po vstupe MS na trh s HW pridu o zisky.
Ja len aby ste videli veci komplexnejsie.
|
|
MS Fauls
Od: Michal_ka
|
Pridané:
6.8.2013 12:14
Microsoft bol vyborny do Verzii OS: Windows 7 a Server 2008R2, od tohto obdobia okrem Hyper-V 3.0 su vsetko fauly, jeho Gui Metro-Pexeso, zrusenie SBS, nutenie do Cloudu, Tablety.... MS sa sam podkopava....ja ako dlhorocny microsoftak co sa tyka mojej profesionalne prace uz pomaly prechadzam na CentOS, myslim ze tieto kroky MS ovplyvnia vela IT profesinalov aby zacali prechadzat na Linux a kto ma aspon trochu inteligencie vyhne sa aj vsetkym Cloudom.
|
|
Re: MS Fauls
Od: phx
|
Pridané:
6.8.2013 12:17
klaudom sa praveze vyne mozno par ludi.... drviva ale DRVIVA vacsina to bude mat v hlboko v zadku... beriem, metro je fajn na domace pouzitie FB, hudba videa atd atd.. smiesne app. no 8.1 pridava moznost znova dat default desktop, a metro default screen budu aplikacie a nie dlazdice... skus 8.1 a uvidis ze dost vela chyb a much co to malo je prec
|
|
Re: MS Fauls
Od: phx
|
Pridané:
6.8.2013 12:18
pre grammar nazi ... *Cloudom :D
|
|
Re: MS Fauls
Od: michal_ka
|
Pridané:
6.8.2013 12:25
Na domace pouzitie jedine, a ludia su OVCE je im jedno kde maju data a kto sa na to pozera a spehuje ich kazdy krok a uzivatelia su nadseny aka je to super funkcia ((o: staci to len pekne prezentovat. Hlavne, ze ohladom bezpecnosti a sukromia ma kazdy plnu hubu kecov a su toho plne clanky. Ale ja pracujem so sevrami a servrovymi technologiami a na servri klikat na Pexeso je uz psycho.
|
|
Re: MS Fauls
Od: phx
|
Pridané:
6.8.2013 12:27
no ved jasne, s tym musi suhlasit kazdy :) len vravim ze novy update ti da moznost pouzivat ho ako 7micku..
|
|
Re: MS Fauls
Od: michal_ka
|
Pridané:
6.8.2013 12:34
ale preco by som to robil, Windows 8 = Windows 7 + Metro, mozno mal par veci ako Bitlocker ale kto to vyuziva, okrem mna? ((o: a 8.1 bude rovnaka, nabidka START vobec nieje START ani v 8.1 len ta prepne do Metra! jasne ze si mozem nainstalovat 3rd aplikaciu na to ale preco, mam vsetko prekonfigurovat aby som mal spet design Windows 7? to nedava zmysel. a hlavne plno veci je nekompatibilnych, MS uz nema kompatibilitu ani na vlastne produkty (o:
|
|
Re: MS Fauls
Od: michal_ka
|
Pridané:
6.8.2013 12:38
urcite, kto chce Windows 8 - 8.1 si ju nainstlaluje ale teraz je najlepsia doba na prechod na inu platformu. O MS licenciach sa radsej ani nebudem vyjadrovat...samozrejme vecsina ludi si ich "ukradne" ale firmy zaplatia len za licencie 2.5 nasobok ceny HW pri 30 uzivateloch.
|
|
Re: MS Fauls
Od: phx
|
Pridané:
6.8.2013 12:39
cekni toto video, tu mas to co som myslel www.yout ube.com/ watch?v=1h wYNK8-1yQ (vymaz medzery). a kompatibilita, no neviem mne ide zatial vsetko
|
|
Re: MS Fauls
Od: hulo
|
Pridané:
6.8.2013 13:26
Skúšal si server 2012? Čo sa týka virtualizácie a licencovania je to od MS krok vpred správnym smerom.
|
|
Re: MS Fauls
Od: michal_ka
|
Pridané:
6.8.2013 14:32
mas pravdu, ved to aj pisem, Hyperv-v 3.0 bezi na Server 2012 a uz len preto ho pouzivam .... a to ze v Std mas 2 licencie na virtualy je super ale to je vsetko, chces users? tak UsersCALs, chces postu? tak exchange + users cals .... a rovnake pre sharepoint a ostatne produkty
|
|
Re: MS Fauls
Od: x3m
|
Pridané:
6.8.2013 15:48
HyperV mne osobne moc nesedi, mam radsej vmware. Aj mne chyba, ze uplne odstavili SBS. Ale je tu Win server essentials co to trochu zachranuje, akurat je bez exchangu. :) Co mi viac vadi je, ze exchange sa neda nasadit na domenovy radic, musi mat vlastny server. A ak sa nemylim tak pri essentials je CAL pre 25 uzivatelov.
|
|
MS ufuf
Od: kukook
|
Pridané:
6.8.2013 12:21
asi tak, ja potrebujem PC na prácu a nie na hranie !!!
|
|
Re: MS ufuf
Od: blablabla
|
Pridané:
6.8.2013 12:31
ja potrebujem PC na pracu a hranie!
|
|
u mad.
Od: u mad?
|
Pridané:
6.8.2013 12:48
Ja osobne by som zobral Surface Pro s normalnym Windows-om, kde je mozne nainstalovat standardny Office balicek. Pri mojej praci by sa mi naramne hodil. Ale ked niekto tablet berie na hranie sa a pozeranie filmov, ci chatovanie, tak to je o niecom inom.
|
|
Re: u mad.
Od: ja.
|
Pridané:
6.8.2013 13:52
Najprv si to vyskusaj, aby si nenadaval. Ona je to pekna predstava, ze budes mat tablet, kde mozes pouzit vsetky aplikacie, ktore uz mas. Az na to, ze to je len predstava, klasicke GDI je bez stylusu nepouzitelne. Vsetko je moc drobne na triafanie. Po par minutach zacnes nadavat, po dalsich par to bud vypnes, alebo pripojis klavesnicu a mys a mas v podstate notebook.
NO a metro sice je pouzitelne na dotyk prstom, ale nie su pre neho ziadne aplikacie. Alebo ked aj su, tak pre iOS a Android su lepsie.
|
|
Re: u mad.
Od: okoloiduci
|
Pridané:
6.8.2013 14:25
ale ved prave o tom novy windows 8 je. ked mi viac vyhovuje tablet mam tablet, ked mi viac vyhovuje notebook mam notebook. v jednom zariadeni a za jednu cenu.
som s tym spokojny. tablet, ktory je v podstate len zvacseny mobil by mi bol na nic a skoda penazi.
vacsina ludi si bohuzial neuvedomuje ked vidia v obchode android tablet za 250€ ze si k tomu musia kupit aj pocitac, pricom ked si kupia windows8 tablet s klavesnicou za 500€, maju to uz aj s notebookom
|
|
Re: u mad.
Od reg.: roob_
|
Pridané:
6.8.2013 15:07
tu je clanok o tabletoch od microsoftu, takze vyrobky inych spolocnosti su irelevantne. Surface pro sa predava napr. na amazon.de (inde som ho pocas 10 minut nenasiel) za 900€ samozrejme bez klavesnice... klavesnica potom stoji 130 Takze hovorit o surface pro ako nahrade netbooku je zavadzanie, bez prislusenstva to original pristroj nevie. Co sa tyka parametrov, core i5, 4GB ram, 64GB SSD. IdeaPad G580 419€, +3roky zaruka 72€, 64GB SSD cojaviem 70€. Kupis tam Samsung SSD840 250GB za 160 a mas 10x lepsie zariadenie s vacsim displayom a 4x takym ssd diskom za 650€. Tak preto sa tie MS sracky nepredavaju. Lebo ludia rozmyslaju.
|
|
Re: u mad.
Od: okoloiduci
|
Pridané:
6.8.2013 15:15
a to mas odkial ze clanok je o MS surface? :)
|
|
Re: u mad.
Od reg.: roob_
|
Pridané:
6.8.2013 15:18
ok, tak diskusia, prispevky vyssie na ktore reagujes su o surface pro
|
|
Re: u mad.
Od: okoloiduci
|
Pridané:
6.8.2013 15:23
no ani diskusia nieje iba o jednom drahom modeli. sice v prvom prispevku ho spomenul, ze by ho kupil, ale uz od dalsieho sa porovnavaju systemy, nie konkretny tablet :)
|
|
Microsoft by si mal založiť múzeum...
Od reg.: Jozef Kostelanský
|
Pridané:
6.8.2013 15:12
...prepadákov. Bolo by to veľmi zaujímavé a podnetné...
|
|
nech to
Od: mbife
|
Pridané:
6.8.2013 21:31
nech to daju za 99 zelenych a chlapci na xda developers tam flashnu androdia a bude dobre.....
|
|
Re: nech to
Od reg.: cookie_monster
|
Pridané:
6.8.2013 22:12
heh, toto nie je sony, ze maju zdrojaky na vsetky ich vlajkove lode /vratane novej xperie z ultra/ na aosp :D
a po pravde, komu by sa chcelo babrat s linux kernelom na zariadenie, ktoreho sa predalo len par kuskov?
|
|
Re: nech to
Od: Fxn
|
Pridané:
7.8.2013 7:59
Keby na tom ficalo ubuntu (xubuntu, mint, lubuntu...), tak za 99$ by som to kupil.
Vtedy by to uz zacinalo mat zmysel.
|