|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
a preco?
Od: NooN
|
Pridané:
19.7.2013 10:49
A preco by ho mali kupit? Ved maju 51% tak sa mozu rozhodovat ako chcu, to im staci.
|
|
Re: a preco?
Od: mudrlant
|
Pridané:
19.7.2013 10:51
Lebo zo 49% musia vyplacat zisky.
|
|
Re: a preco?
Od: rookie
|
Pridané:
19.7.2013 10:52
ved nevyplacaju..
|
|
Re: a preco?
Od: msx
|
Pridané:
19.7.2013 11:26
Presne. A navyše im dávame aj pôžičky. Veď my sme tu zlatá baňa, tak načo by aj niečo kupovali. No a keďže majú predkupné právo a rozhodovanie, tak to ani nikto iný nekúpi. Štát to dobabral ako sa len dalo. Mali im dať len 49 % najviac.
|
|
Re: a preco?
Od: Augustus
|
Pridané:
19.7.2013 11:43
Najvacsia chyba bola ze sa Telekom privatizoval ako jeden celok. Ja by som ho rozdelil na 10tky malych regionalnych firmiciek z kazdej by som urobil akciovku a zamestnanci by dostali akcie telekomu podla toho ako dlho v telekome pracovali a co pre firmu urobili. Malo by to hned niekolko vyhod:
1. Konkurencia
2. zamestnanci by pracovali vo vlastnej firme dostavali by dividendy a bolo by v ich zaujme aby firma prosperovala
3. podniky by zostali v slovenskych rukach
4. stat by nemal co rozkradat a tunelovat
|
|
Re: a preco?
Od: stanoo
|
Pridané:
19.7.2013 12:01
hej a + by zamestnanci dostali daco uplne zadarmo (akcie) len tak zo srandy a stat by neziskal ani 1e - kedze tie akcie rozdal miesto predal.
|
|
Re: a preco?
Od: telkomzamestnanci
|
Pridané:
22.7.2013 8:32
Ano pises ako keby uz stat dostaval nieco za to ze ten telekom predal, dostal akurat nezamestnanych ludi ktorych musim zivit z dani.
|
|
Re: a preco?
Od: 48484
|
Pridané:
19.7.2013 12:24
Pan najmudrejsi, a kto by kupil z firmy 49% navyse ked mu do toho moze kecat nejaky poiticky dosadeny saso.
|
|
Re: a preco?
Od: Soaron
|
Pridané:
21.7.2013 23:24
Ty budeš tiež mudrc. Veď nikto ich nenútil kupovať.
|
|
Re: a preco?
Od: jop
|
Pridané:
21.7.2013 23:34
Vidiet , ze nechapes ako sme na tom v SR zle s korupciou a zlodejinou. Ked by si nechal Telekom statu, tak dodnes tu nemas ani len tie DSLky, na ktore tak nadavate. Vid vsetky statne podniky , ktore absolutne nefunguju, ked su v rukach slovakov. Sme proste banda zlodejov, ktora sa okrada navzajom hned ako pride prilezitost.
|
|
Re: a preco?
Od: fffffffffffffffffffffff
|
Pridané:
19.7.2013 12:30
Predkupne pravo znamena, ze sa akcie najpr musia ponuknut DT, ak ten odmietne, mozu sa predat hocikomu.
Neviem ako je postavena zmluva medzi statom a DT, ale asi ak dojde k predaju akcii tretej osobe a ta osoba ziska 51%, tak podla mna ta tretia osoba ziska aj kontrolu nad ST, ved predsa nie je viazana nejakou zmluvou medzi statom a DT.
A som velmi zvedavy na cenu za ten podiel, ved ST nevyplatilo dividendy za niekolko rokov, cize hodnota musi byt velmi vysoka, ale sme na Slovensku a Fico a jeho spol su banda zlodejov.
|
|
Re: a preco?
Od reg.: smetie
|
Pridané:
19.7.2013 12:39
si nečítal ten článok a zjavne ani nevieš o čo ide, DT už vlastní 51% telekomu a má nad ním kontrolu... telekom len v minulom roku vyplatil dividendy v hodnote 45 eur štátu a celkovo cca 600 miliónov
|
|
Re: a preco?
Od: PSP
|
Pridané:
19.7.2013 19:00
Prosím ťa aký štát, Dzurinda a Mikloš, ktorý zhrabli rozprávkovú províziu.
|
|
Re: a preco?
Od: Houston
|
Pridané:
19.7.2013 11:35
Nevyplacanie dividend minoritnemu akcionarovi sa pozickami materskej firme neda odsuvat do nekonecna. Nemcom to trci vo vykaze, tak ci tak to raz budu musiet splatit a potom si musia pozicat este viac a tak dookola. Sanca, ze DT to zabali a nebude to mat kto zaplatit je miziva. Na druhej strane pri predaji sa pohladavky beru ako aktiva a zvysuje to hodnotu firmy.
Takze ide o to, co prinesie cas aby bolo jasne, kto z koho.
|
|
Re: a preco?
Od reg.: smetie
|
Pridané:
19.7.2013 11:50
Štát zinkasoval od Nemcov za 51 percent podniku v roku 2002 celkovo 900 mil. eur. Pričom na dividendách za posledných desať rokov ďalších približne 600 mil. eur.
|
|
Re: a preco?
Od: MuadDib
|
Pridané:
23.7.2013 10:05
Nie, nemusia... v tom je práve ten fígeľ.
Jestvuje množstvo spôsobov, ako tú firmu (a zisk z nej) vytunelovať. Napríklad v prospech materskej firmy. Môžu si najprv postaviť niečo drahé za stámilióny €... a potom to niekomu odpredať za 1 €. Áno, podnik bude vo veľkej strate. No a? Zúri tu predsa kapitalizmus, takže: "to je vec majiteľa a nikoho iného do toho nič nie je; ak sa ti to nepáči, nemusíš tie účastiny mať".
|
|
Re: a preco?
Od: xbvcbvcxb
|
Pridané:
19.7.2013 12:19
Štát zinkasoval od Nemcov za 51 percent podniku v roku 2002 celkovo 900 mil. eur. Pričom na dividendách za posledných desať rokov ďalších približne 600 mil. eur.
|
|
Re: a preco?
Od: nbu123sr
|
Pridané:
19.7.2013 16:53
nedostal si +ka,
lebo všetci veria, že keby to vlastnil štát,
tak by Telekom skrachoval,
na slovensku by sa rozšíril chov holubov
čo by zvýšilo obsah dusičnanov v pôde
vďaka čomu by sme dosahovali rekordnú úrodu.
|
|
Re: a preco?
Od reg.: roob_
|
Pridané:
19.7.2013 17:27
keby si to nechal stat, tak by aktualni ludia pri korite nedostali vsimne od DT.
|
|
Re: a preco?
Od: 234242
|
Pridané:
20.7.2013 16:43
ja verim ze by skrachoval pretoze vsetky statne podniky su v mizernom stave a ltt ziskove
|
|
Re: a preco?
Od: rookie
|
Pridané:
19.7.2013 10:51
no ved to.. prachy aj tak nevyplacaju.. tak naco im bude zvysok..
|
|
Re: a preco?
Od: freiser
|
Pridané:
19.7.2013 10:53
presne - peniaze nevyplacaju lebo ich ulievaju cez pozicky do DE. Nemusia vynalozit dalsie peniaze na odkupenie a takto maju cely slovak telekom so 49% zlavou :).
|
|
Re: a preco?
Od reg.: smetie
|
Pridané:
19.7.2013 11:15
ale vypláca spravy.pravda.sk /ekonomika/clanok/199939-telekom-vyplati- slovensku-na-dividendach -45-milionov-eur-stat-chcel-viac/ takto by si tých 45 melka vyplatili sami sebe
|
|
Re: a preco?
Od: NooN
|
Pridané:
19.7.2013 11:28
a co myslis ze kolko by museli zaplatit za ten zbytok? Takto cast zisku niekomu daju a maju pokoj.
|
|
Ale žinčicu tú mame najlepšiu
Od: =oOo=
|
Pridané:
19.7.2013 16:57
Hlod mesiaca.
Si to pletieš s Vašim rodinným salašom.
|
|
Re: a preco?
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
19.7.2013 11:30
Fico hlada prachy na znizenie zadlzenosti rozpoctu na 3%. Bez dodatocnych prachov sa k tomuto cielu tento rok nedostane. To je cele. Preda im to aj pod cenu, len aby dostal do rozpoctu nejake prachy a mohli v roku 2014 vyhlasit, ze oni plan splnili. To je cele. Preto nas vsetkych tento rok zdanuje, preto policia vybera pokuty ako o zavod.
On dobre vie, ze ak splni ciel, tak nas uz potom moze "dohadovat vyhodne nastenkove zmluvy bez toho, aby mu nieco hrozilo.
|
|
Re: a preco?
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
19.7.2013 11:32
chcel som napisat: tak nas uz potom moze okradat - ale bolo by to prilis priamo povedane :-)
|
|
Re: a preco?
Od: m__
|
Pridané:
20.7.2013 7:51
a co potom, ked uz nebude co predavat? kde zoberie na "istoty"?
|
|
Re: a preco?
Od: Augustus
|
Pridané:
19.7.2013 11:50
Problem je ze nasi politici (ci pravica alebo lavica) vedia znizovat zadlzenost iba rozperedavanim Slovenskeho kapitalu do zahranicia, alebo zvysovanim dani a ozobracovanim slovenskeho ludu a firiem.
|
|
Re: a preco?
Od: shutup
|
Pridané:
19.7.2013 13:54
tak tento prispevok by mali vyucovat v skolach a vysielat spolu s reklamami na markize nech sa to konecne dostane ku vsetkym ovcanom
|
|
Re: a preco?
Od reg.: Thorin48
|
Pridané:
19.7.2013 14:54
prečo by to dávali na markíze keď sú platení od toho aby dávali presný opak...
|
|
Re: a preco?
Od: jfsksfks
|
Pridané:
19.7.2013 16:25
markiza uz roky vysiela to co aktualnej vlade vyhovuje, naposledy rebelovali v 1998 ked si tu meciar robil zo slovenska vlastny kseft, odvtedy vsetky tv stanice kolaboruju s vladami...
|
|
Re: a preco?
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
19.7.2013 15:26
Suhlasim.
|
|
Re: a preco?
Od: Viktor222
|
Pridané:
19.7.2013 12:28
Ked to predala pravicova, transparentna, modra je dobra, skorumpovana tlupa, to bolo v PORIADKU? Tak pod cenu sa ani vajcia na trhu nepredavaju. Len preto, aby si dzurindomiklosovci prisli na svoje mastne odmeny. Radsej nerozpisujem predaj SPP a SE.
|
|
Re: a preco?
Od: Effe
|
Pridané:
19.7.2013 12:54
A čo si vy, Kefalín, predstavujete pod takými slovami "pod cenu"? Či to si počul u Vás na Súmračnej ?
A mimochodom :
"Nebudeme súhlasiť so žiadnym dopredajom akcií, ktoré dnes ovláda štát a Slovenská republika. Naopak, pokúsime sa posilniť postavenie štátu ako akcionára v týchto podnikoch. V tomto duchu sa mienime správať aj v nasledujúcom období," uviedol 10.1.2012 na tlačovej besede predseda strany SMER-SD Robert Fico.
|
|
Re: a preco?
Od reg.: Zmurko
|
Pridané:
19.7.2013 13:27
To nepovedal Fico. To bol iba clovek napadne podobny Ficovi, ktory rozpraval hlasom podobnym Ficovmu. To neplati :)
|
|
Re: a preco?
Od: dagi1984
|
Pridané:
20.7.2013 6:52
tak tak, iba clovek s hlasom podobnym Ficovi prichadza na veci vlastnou hlavou. Za toho druheho myslia jeho sponzori.
|
|
Re: a preco?
Od: alter011
|
Pridané:
21.7.2013 9:28
A vlastnou hlavou podobnou Ficovej.....
|
|
Re: a preco?
Od: fjfsksfkf
|
Pridané:
19.7.2013 16:29
joj a ty si akurat prisiel na sk, fiko toho nataral tolko ze keby mal splnit aspon 1% z toho tak musi zit vecne ako lenin. A on zasadne ine hovori a ine robi a ked sa na to pride tak povie ze to bol len navrh, ze oni to mysleli inac, tak je to aj s privatizaciou, nie je z coho platit sponzorov smeru, tak je kazde euro dobre. Inak ako vyjst do ulic a spravit defenestraciu tu poriadok nebude.
|
|
Re: a preco?
Od: Effe
|
Pridané:
19.7.2013 20:34
Neboj, môžem ťa ubezpečiť, že viem veľmi dobre, aký je ten trockistický bolševik táraj. To bolo písané pre toho blbečka na ktorého som reagoval a pre ktorého je Fizzo bohom.
|
|
Re: a preco?
Od: Viktor222
|
Pridané:
19.7.2013 22:57
Kefalina mas namiesto sedej hmoty, ked uz nevies co je to pod cenu. Citujes, akoby to Fico uz predal. Taketo rozlepene slova len z rozlepenca mozu vytresknut. S pozdravom modra je dobra. cs
|
|
Re: a preco?
Od: Zoner
|
Pridané:
19.7.2013 21:20
Je tu este dalsia moznost. Vlada potrebuje peniaze na odkupenie sukromnych zdravotnych poistovni Union a Dovera, aby mohli splnit svoje ciel mat jednu veeelkuuu a hlavne statnu zdravotnu poistovnu. Kde na to vsak vziat bez toho, aby sa nezvysil deficit statu? Nuz odpreda sa 49% podiel v Telekome a mozno este aj nieco zostane na "vylepsenie" vysledkov hospodarenia.
|
|
Re: a preco?
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
19.7.2013 20:51
len aby sme nezistili ze ihned po odpredani sa vyplatia dividendy, na ktore stale cakame. samozrejme pocitam ze to ale nebude zahrnute v cene akcii a teda sa len zavru dvere za peniazmi, ktore za tu dobu do nemecka cez ST natiekli.
|
|
Re: a preco?
Od: Tup
|
Pridané:
20.7.2013 14:44
dlhy voči firme sú aktíva, ktoré sa rátajú pri predaji spoločnosti.
|
|
Cinanci na Slovensku - uz coskoro!
Od: patologer
|
Pridané:
19.7.2013 11:13
Deutsche Telekom by bol blazon ak by nekupil takuto tovaren na peniaze. Kupoi, podrzi chvilku a preda Cine... Vazeni, tato vlada nas okrada! Co nam zostane?
Ako dopadla gorila? Kde sme, preco uz nie sme v uliciach? Nieco sa zmenilo? Kazdy je nespokojny no ticho mlcime!
|
|
Re: Cinanci na Slovensku - uz coskoro!
Od: dezkosfsdf
|
Pridané:
19.7.2013 11:15
nohy si daj do lavora so studenou vodou a chod na sme za gigelom
|
|
Re: Cinanci na Slovensku - uz coskoro!
Od: Ale prosim ta
|
Pridané:
19.7.2013 12:02
Ved ludia na slovensku sa o politiku nezaujimaju. Oni volia podla toho kto ako pekne vie rozpravat. Vacsina ludi nevie nic o politykoch ktorych voli (a o ich minulosti) tak co by si cakal.
Moj navrh bol vzdy: Usporiadat volby ale predtym ako cloveka pustia k volbam dat im nejaky test z nedavnej historie - dolezite reformy, vyvoj ekonomiky, a programy stran (respektive opatrenia ktore navrhuju). Ak test neprejdes, nemas moznost volit.
Ono je to celkom logicke, ako chces rozhodovat o niecom ked o tom nic nevies
Clovek co tieto veci vie urcite bude volit s rozumom a rozvahou. Pre mna za mna nech si taky clovek voli koho chce, ked aj SMER (co ja nemusim) ale aspon by sme vedeli ze je to volba ludi co premyslaju a nie ludi ktorym sa niekto paci v telke...
|
|
Re: Cinanci na Slovensku - uz coskoro!
Od: marvin
|
Pridané:
19.7.2013 13:41
Neexistuje snad jedina dolezita udalost, na ktoru by mali vsetci rovnaky nazor, ako potom rozhodnes, ci odpovedal spravne ? Napriklad - Kovac ml. bol uneseny alebo samouneseny ? Co je spravne ?
|
|
Re: Cinanci na Slovensku - uz coskoro!
Od: a10b10c10
|
Pridané:
19.7.2013 16:07
B.
|
|
Re: Cinanci na Slovensku - uz coskoro!
Od: a10b10c10
|
Pridané:
19.7.2013 16:12
B.
|
|
Re: Cinanci na Slovensku - uz coskoro!
Od: a10b10c10
|
Pridané:
19.7.2013 16:12
B.
|
|
Re: Cinanci na Slovensku - uz coskoro!
Od: Viktor222
|
Pridané:
19.7.2013 23:08
Ty hlupak, ved si tam mal transparentnu platinovu rozlepenu koaliciu, co len tliapala o transparentnosti. Kriva huba Zitnanska, Lipsic vseved, Matovic somar, Miklos somar zlodej, Simon prasa, Prochazka ajnstajn, Sulik fetak, no hotova pohroma, pardon ak som zabudol na ostatnych babrakov, ale tuto haved mam v pamati ako motovidla skorumpovane. No jasne, teraz som si este na Kanika spomenul, tyran jeden. Vsetci sa nedokazali dohodnut ani na tom, ze sa dohodnu, tragedia nad tragediu. Vsetci chceli koryta a chvalabohu to dopadlo rozpadom. SDKU, SAS sa ani do parlamentu nedostanu, Stastie nase slovenske. Na toto si uz nepamatas? Co tu o uliciach pliachas?
|
|
Re: Cinanci na Slovensku - uz coskoro!
Od: 345345
|
Pridané:
20.7.2013 16:51
Kto by povedal ze poznas tolko znamych ludi a este k tomu tak osobne. Jediny hlupak si tu ty a pokial si neuvedomis ako sa spravas tak mi je jasne ze preco volis Fica.
|
|
predaj
Od: Cage
|
Pridané:
19.7.2013 11:14
Vidim to tak, ze pokial to nekupi DTAG tak nikto.. vzhladom nato ako je sucasne vyplacanie dividend a rozhodovacie prava kupoval by to iba debil... Taktiez mizerne investicie do rozvoja vidieku, nepokrytych oblasti a to hlavne DSL. DSL ma pokrytie slabych 70%, kdezto v CR presahuje 90%... Vymena starych rozvodov je tiez slaba. Na druhej strane ak ma firma iba miernu nadpolovicu, preco by aj investovat mala ?! ...
Musime sa tych 49% jednozacne zbavit.. Ak Fico rokoval, tak tento krok chvalim..
A poradil by som aby sme spravu sieti a siete ziskali my. Lepsie aby to bolo v zaujme statu co sa rozvoj novych sieti tyka ako v zaujme zahranicnych firiem, kde peniaze budu tlacit do rozvoja sieti doma..
|
|
Re: predaj
Od reg.: Deafboy
|
Pridané:
19.7.2013 15:05
Takže radíš stratovú časť podniku nechať štátu a ten zvyšok predať? :)
|
|
rozvoj sieti
Od: gipsy
|
Pridané:
19.7.2013 11:31
kto sa ti bude hrnut do rozvoja siete ...ked najvacsi biznis ...resp pridana hodnota je na koncovej sluzbe... a naopak najvacsie naklady su na budovani technologie ktora starne kazdou minutou .... moj nazor je ze stat chce predat zlate vajce .... fix ledva vzkryva ale mobil je vo velkom zisku ... cize ak to stat preda nebude mat ani to malo co ma teraz ... preda a ST nadalej bude poziciavat domacemu DT... :D ake jednoduche.
|
|
ale co teraz?
Od: Šenkár Výčapník
|
Pridané:
19.7.2013 13:57
co teraz budu vykrikovat tie ovce zderu-sd. ved privatizacia bola to pri com najviac bacali (potom reformy). A nez mi tu ktosi napise, ze som modracik alebo podobnu kravinu. Tak ja som nebol nikdy fanusik tej skrachovanej strany co sa hra na pravicovu.
|
|
Re: ale co teraz?
Od: viditenejakeskurveneriesenie
|
Pridané:
19.7.2013 15:00
Predat, obesit Fica a znarodnit!
|
|
Re: ale co teraz?
Od: na_sak_ja
|
Pridané:
20.7.2013 15:19
Znarodnit vsetko a obesit vsetku tu pliagu modru, cervenu a kazdu farbu vlastne.
Riadit stat budeme cez internet.
|
|
mrokár
Od: xmrokár
|
Pridané:
19.7.2013 19:26
nech preda aj tych koko..v co ho zvolily
|
|
Fico je kokot
Od: ABCDEFGHIJKL
|
Pridané:
19.7.2013 19:56
a nie iba Fico, ale vacsina tych opic, co tam sedi.
|
|
Re: H.O.A.X.
Od: jozkoooo
|
Pridané:
19.7.2013 20:51
FICO CI cervena gorilia hlava ziadna privatizacia ty odpad moralne bahno spolocnosti mafian zlodej klamar vypalnik
|
|
kupa Tcom
Od: patologer
|
Pridané:
20.7.2013 14:45
Vraj by to kupoval iba debil? Tie prachy mas spat do roka! A plus monopol.
Mam pocit ze citat komentare je strata casu. Pisu ich ludia {cest vynimkam}, ktori veci nerozumeju. Ti co najmenej rozumeju, najviac kricia. Potom to vyzera tak, ze ked si niekto prejde komentare ma pocit, ze "NAROD" chce aby prebehla privatizacia.
Myslim si ze nie som daleko od pravdy, ak poviem, ze politicke strany si najimaju brigadnikov na pisanie komentarov, ktore im vyhovuju.
|
|
Re: kupa Tcom
Od: na_sak_ja
|
Pridané:
20.7.2013 15:22
A to kde sa da taka brigada poriesit?
Halooo politicke strany. Tu uchadzac o brigadu na vikendy.
:D
|
|
Re: kupa Tcom
Od: Chupacabra
|
Pridané:
22.7.2013 2:50
Ďakujeme za prejavený záujem, ozvite sa nám na email ficoilluminato @nrsr.sk (medzera pred @). Pre začiatok sa skúste pripojiť ku aktuálnym brigádnikom ktorí píšu pozitívne názory na Android a Smer-SD.
Prajeme pekný zvyšok dňa
|
|
Sprostý štát
Od: Škoro
|
Pridané:
20.7.2013 17:30
Sprostý štát ved už nemáme ani hovno... chodíme do prace aby sme platili inej krajine úplne super nápad.....cela krajina sa pomaly predáva nič tu nezostane...naše deti nám asi budu ďakovať ako sme tu všetko zničili a predali....všade budu nemci a hlodania a mi sa naučíme trávu žrať lebo nič na slovensku nebudeme mať..
|
|
ficoizmus v praxi
Od: maxos
|
Pridané:
20.7.2013 20:59
Miesto toho aby ten idiot si zabezpecil tie 2 percenta ide radsej predat sliepku co znasa zlate vajca aby mohol zabezpecit socialne istoty jemu a jeho kumpanom.
|
|
Ludia sa to neviete?
Od: alter011
|
Pridané:
21.7.2013 9:34
Že každým takýmto "štatnickým " rozhodnutím sa vám zvyšujú poplatky za internet , telefonovanie.
Nepríde lV. operátor ? Nevadí , sme iba radi , že môžeme ďaľších 10 rokov orať na chrbtoch slovákov. Pozrie si tarify a hlavne benefity napr. orange v niektorých susedných štátoch EU.
Nepredáma tých 49% T-comu ? nevadí! Ďaľších 10 rokov bude T-com s požehnaním štátu manipulovať s cenou.
Len anivný človek si môže myslieť , že k tomu úveru matke T-com v Dojčlande od slovenskej dcery sa slovenskí satrapovia nevyjadrovali!
Ovce treba strihať kým iba béééékaju v košiari!
|