neprihlásený Piatok, 22. novembra 2024, dnes má meniny Cecília
UPC zvyšuje ceny aj viazaným, neinformuje o možnosti odstúpenia ako vyžaduje zákon

DSL.sk, 28.6.2013


Telekomunikačný operátor UPC v ďalšom kontroverznom kroku aplikuje zvyšovanie cien, ktoré oznámil včera a o ktorom sme informovali v tomto článku, plošne aj na zákazníkov, ktorí majú s operátorom uzatvorenú platnú viazanosť.

Serveru DSL.sk to potvrdilo viacero zákazníkov UPC s viazanosťou.

Tento krok je samozrejme výrazne kontroverzný, keď podstatou zaviazania sa na využívanie telekomunikačných služieb na dlhšie časové obdobie zo strany zákazníka a protihodnotou od operátora je poskytovanie dohodnutých služieb za dohodnuté ceny za celé obdobie.

Či UPC pri tomto kroku plne dodržala platnú legislatívu a ďalšie vlastné zaväzujúce dokumenty preverujeme.

Operátor v každom prípade ale v oznámení o zvyšovaní cien svojim zákazníkom týchto neinformuje o možnosti odstúpiť od zmluvy tak, ako to požaduje zákon.

V Zákone o elektronických komunikáciách, v paragrafe 43 odsek 2 písmeno c sa ako povinnosť telekomunikačného podniku uvádza "písomne, elektronickou poštou, službou krátkych správ (SMS) alebo telefonicky oznámiť účastníkovi najmenej jeden mesiac vopred podstatnú zmenu zmluvných podmienok a zároveň ho informovať o jeho práve odstúpiť od zmluvy o poskytovaní verejných služieb bez sankcií, ak tieto zmeny neakceptuje; oznamovacia povinnosť je splnená aj oznámením účastníkovi, že došlo k podstatnej zmene zmluvných podmienok a kde sa s týmito zmenami môže podrobne oboznámiť."

Operátor ale svojich zákazníkov priamo a explicitne o ich práve odstúpiť od zmluvy bez sankcií neinformuje. V emailoch a listoch rozosielaných zákazníkom, ktoré serveru DSL.sk poskytli zákazníci tohto operátora, sa iba uvádza "Pre Vami zvolený rozsah služieb bude od 1.8.2013 platná cena XX,XX EUR mesačne. V prípade Vášho nesúhlasu si môžete zvoliť postup podľa § 43 odsek 2 Zákona o elektronických komunikáciách a Všeobecných podmienok na poskytovanie verejných služieb."

Zákazníkom UPC je potrebné pripomenúť, že podľa paragrafu 44 odsek 6 písmeno a ZEK majú právo odstúpiť od zmluvy do jedného mesiaca odo dňa, kedy im operátor listom alebo emailom oznámil uskutočnenie podstatnej zmeny v zmluvných podmienkach, ktorou je v tomto prípade zvýšenie ceny.

Pre časť zákazníkov môže byť tento postup výhodnejší ako pokračovanie v zmluve aj v prípade následného uzatvorenia zmluvy s UPC, keď súčasné akcie môžu mať výhodnejšie parametre ako akcie využívané zákazníkom doteraz.

Okrem nedostatočného informovania v zasielaných oznámeniach sa navyše UPC snaží informáciu o práve odstúpiť od zmluvy bez sankcií zákazníkom neposkytovať ani pri volaniach na infolinku operátora. Pri viacerých dnešných volaniach na infolinku nám pracovníci na priamu otázku, či nám UPC naúčtuje zmluvnú pokutu ak odstúpime od zmluvy kvôli podstatnej zmeny podmienok v podobe zvýšenia ceny, vo väčšine prípadov odmietli priamo odpovedať a uvádzali odpovede ako "všetky informácie máte v liste", "ja Vás nedokážem informovať viac ako je obsah listu", "na to Vám neviem odpovedať", "nie som právnik" alebo dokonca zavádzajúce tvrdenia ako "každopádne predčasné ukončenie viazanosti je samozrejme vždy sankciované a považované za porušenie zmluvných podmienok".

Spoločnosť UPC vôbec nereagovala na otázky týkajúce sa zdražovania zaslané vo štvrtok serverom DSL.sk a hovorca spoločnosti opakovane redaktorom nezdvíhal svoj telefón.


      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

Apple má prvýkrát použiť vlastný 5G modem v iPhone v marci
Linux dostáva podporu veľkokapacitných pamäťových SDUC kariet
USA požadujú, aby Google predal Chrome a potenciálne aj Android
ISS zvýšila orbitu, aby sa vyhla troskám zo satelitu
Vzniknú fyzické zábavné tematické Minecraft parky
Qualcomm chystá Snapdragon CPU pre lacnejšie PC, majú začínať na 600 dolárov
SpaceX nezachytávala prvý stupeň Starship kvôli problému na štartovacej veži
Sprístupnená prvá testovacia verzia už Androidu 16
Starship má dnes uskutočniť ďalší let, video
Google chce údajne na notebooky nasadiť Android namiesto ChromeOS


Diskusia:
                               
 

Posielam otčenáš a zdravas. Kvety zdraželi.
Odpovedať Známka: 6.9 Hodnotiť:
 

zdrazenie o 36 centov by ma tak netankovalo ak by to nebol skaredy precedens. Inflacia dosahuje na slovensku normalne hodnoty s ktorymi kazdy rozumny podnikatel pocita dopredu. Takze je to NORMALNY ODRB!
Odpovedať Známka: 9.4 Hodnotiť:
 

uplna klasika od UPC. mal som s nimi takuto skusenost pred takmer dvadsiatimi rokmi. nahodili navnadu v podobe nizkych cien do panelakov v 95om a nez som sa ako klient nazdal, uz som platil stvornasobok povodnej ceny. nerozisli sme sa v dobrom a odvtedy dostavam vyrazky uz len ked pocujem UPC.
Odpovedať Známka: 9.3 Hodnotiť:
 

Vtedy to nebolo upc ale skt...
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Sú tu články, ktoré sa oplatí čítať. dsl.sk je jeden z najlepších slovenských webov.
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

Stastny to clovek 36centov mne to zdvihli zo 41 na 54€ mesacne a to je uz dost citelne.Urcite vyuzijem prilezitost skoncit to s nimi nakolko mi este ty hajzlici samovolne minuly rok prdlzili viazanost lebo som nereagoval na ich "list" ktory som bral len ako nejaky reklamny bullshit.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Kontaktujte nás prosím na redakcia@dsl.sk
Odpovedať Známka: 8.3 Hodnotiť:
 

No nebudem navadzat ale ak to urobili takymto sposobom tak zmluvna pokuta ktora musi mat pisomnu formu zjednana riadne nebola.
Odpovedať Hodnotiť:
 

a palec hore pre dsl.sk, ze sa do toho pekne obulo.
Odpovedať Známka: 9.5 Hodnotiť:
 

A kebab do ruky :D
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Si strelil trosku mimo :D
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

tomu sa vravi vystrel do vlastneho kolena..
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Sakra musim pozriet na fakturu. Ale ked to bud viac tak rozviazanie zmluvy to isti.
Odpovedať Známka: 8.1 Hodnotiť:
 

Neostava uz nic ine, len dufat, ze je dost nahnevanych ludi na UPC, ktory by aj chceli odist, ale kvoli vysokej pokute sa im to jednoducho neoplatilo, pripadne uz odisli ale platia do konca viazanosti pravidelne faktury, lebo ich to vyjde menej ako samotna pokuta.

Ak bude odidenych viac ako 3.6% (inflacia, o ktoru ide UPC zdrazovat) moze sa stat ze aj napriek zvysovaniuc cien bude mat UPC nizsi cash-flow. Podla TU SR je pocet ludi pripojenych na internet cez kablove pripojenia vyse 132 tisic. Pri cca 70% podiele UPC to je cca 90 tisic zakaznikov. Teda 3.6% je nieco vyse 3 tisic ludi. Myslim si, ze urcite viac ako 3 tisic UPC zakaznikov ma moznost prejst ku konkurencii, lebo je v pokryti ineho operatora. (Samozrejme zastavby s rodinnymi domami to asi nebudu, ale panelaky by mohli).
Odpovedať Známka: 9.0 Hodnotiť:
 

Dalsia vec je, ze inflaciu tu mame kazdy rok a ked to ludia nechaju tak (teda neodidu od UPC), co zabrani UPC to o rok jednoducho znova zopakovat.

Mozno sa aj objavia letaky konkurenie v schrankach, ze oni take veci robit neplanuju a ze da sa jednoducho prejst bez pokuty od UPC.

Uvidime.
Odpovedať Známka: 8.3 Hodnotiť:
 

Dnes som podal vypoved.
Ak by sa este niekto taky nasiel, tak treba pisomne. Tlacivo nemaju, preto si napiste vypoved v klude doma.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

no toto cele mi hra iba do karat, a hned to vyuzijem a rozvazujem zmluvu!
nastastie!!!
pri podpisovani zmluvy v januari ma ojebali. nevedel som sa dovolat spravodlivosti kedze ich zamestnanec pochybil a sluzba bola funkcna dnom podpisu co som prizvukoval ze tak nechcem. nic mi neostavalo len zaplatit za nieco co som nechcel!
poslednej dobe ten ich uchvatny net nejde od piatku do nedele. ked som volal na technicku podporu ze nejde net ani sa ma neopytal odkial volam a hned len vyhrkol ze maju sum na optickej linke.
dakujem upc uz vzivote nechcem.
dufam ze teraz od nich vsetci odidu a cele upc skrachuje, ine si ani nezasluzia zato co robia!
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

V akej si lokalite? Presne toto mi kedysi (2008?) tvrdili v centre BA viac ako rok, aj to ze na tom pracuju. Prejavovalo sa to tak, ze v spickach (vecer od 20 do 22, vikendy) bol brutalne vysoky packet loss (>50%). Odisiel som od nich a dal si ADSL. Lepsie fungujuce 2Mbps ako nefungujucich 20.
Odpovedať Hodnotiť:
 

NENI to packet loss. To je filtrovanie paketov v spicke, pripadne este mozno agregacia, ked sa vela zakaznikov pripoji a taha naraz.

UPC s tym maju vseobecny problem, treba vypovedat zmluvu a zobrat si net za 8 EUR bez viazanosti od Digi Slovakia.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Mas nejaky vzor ako ma taka vypoved vyzerat? Nasiel som len nieco taketo http://dopice.sk/6rf
Odpovedať Hodnotiť:
 

pozor, ak ste podali VYPOVED, UPC vam to nemusi uznat, resp.vam nauctuju pokutu v plnej vyske !!!
musite podat ZIADOST O ODSTUPENIE OD ZMLUVY !
samozrejme tlaciva nemaju ... - skusenost z dnesneho dna priamo u nich.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Na spinave praktiky RadioLAN-u este nemaju, ale celkom pekny pokus :) Nemyslim ale, ze si dovolia vyberat pokuty. Nemaju to ako zakonne obhajit.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

aké špinavosti robi RadioLAN?pýtam sa zo zvedavosti.
Odpovedať Známka: 6.9 Hodnotiť:
 

radiolanaci su celkom svinky.... skusenosti s nakupom konektu a ukoncovanim spoluprace. polena pod nohy a okradnut to je ich motto.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Tak napriklad znizenie uploadu na polovicu pocas viazanosti a tvrdenie, ze kedze je to agregovana linka, tak niekto na nej uploaduje. Na otazku ci niekto uploaduje uz 3 mesiace 24 hod denne presne 1 Mbit bolo odporucanie zriadit si neagregovanu linku (ako ostatne riesenie akehokolvek problemu s rychlostou). Alebo zvysenie platieb po zvyseni DPH, napriek tomu, ze zmluva uvadza konecnu sumu s (nespecifikovanou) DPH, ci zvysenie ceny na dvojnasobok po skonceni viazanosti napriek tomu, ze zmluva ja na viazanostnu cenu na dobu neurcitu.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nemaju to ako zakonne obhajit? Samozrejme, ze nie, ved zakon to explicitne zakazuje.
Odpovedať Známka: 8.2 Hodnotiť:
 

Vazeny pan Jaroslav Kolar.

Svojvolnou zmenou cien smerom nahor zakaznikom s ktorymi spolocnost upc uzatvorila dohodu o poskytovani sluzieb v urcenej cene, povazujem ako znak neucty k nim.

V mnohych pripadoch ak chce zakaznik v pozadovanom rozsahu a mnozstve vyuzivat vase sluzby nadalej, nema inu moznost ako zaplatit viac (ci uz akceptaciou zmeny cien, alebo novou kombinaciou sluzieb v inych kampaniach), alebo uplne vypovedat zmluvu. Osobne mam pocit, ze ratate s tym, ze zakaznik od vas nebude moct pre rozne dovody odist a tak vam zaplati tak ci onak viacej penazi.
Odpovedať Známka: 9.4 Hodnotiť:
 

Ja to vsak akceptovat nemienim a tymto sa s vami lucim. Najblizsie odo mna dostanete uz iba oznamenie o odstupeni od zmluvy v zmysle zakona.

S pozdravom,

Spokojny Zakaznik.
Odpovedať Známka: 9.0 Hodnotiť:
 

poslal si to omylom na dsl, nie kolarovi do mailu... na to je taka aplikacia co sa outlook nazyva.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Mam taky neprijemny pocit, ze UPC nebude jediny v zdrazovani.
Odpovedať Známka: -2.7 Hodnotiť:
 

Párik ide do lesa. Ona:
- Mám pocit, že ma chceš pretiahnuť.
On:
- Ani nie.
Ona:
- Pretiahni ma aj napriek tomu. Nech sa zbavím toho zlého pocitu
Odpovedať Známka: 9.2 Hodnotiť:
 

Teraz som volal do UPC, ja som dostal inu odpoved, ako bolo v clanku: "Ja nie som pravnik, ale mate pravo samozrejme podat vypoved zmluvy, ktora bude hodnotena individualne, ci budete platit pokutu alebo nie." - WTF, co je toto kurva za pristup?
Odpovedať Známka: 9.5 Hodnotiť:
 

uz chyba len: "Nechapem, preco ma otravujete s vasimi problemami" a dokonalost UPC hotline dosiahne vrchol
Odpovedať Známka: 9.5 Hodnotiť:
 

To sa sťažuješ na nesprávnej adrese. Pracovníci hotline len papagájujú scenár, ktorí dostali. Príčinu hľadaj u bielych golierov vo vedení.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

ja by som šetky tié internety zakázau..
Odpovedať Známka: -2.9 Hodnotiť:
 

Kedze pred cca dvomi mesiacmi zaviedli nove tarify s novymi cenami, tak teraz na ne zial museli nahodit nie dvojmesacnu, ale rocnu inflaciu. Si z nas robia prdel, nie? Ale mne to celkom vyhovuje, lebo som chcel prejst na rychlejsi internet za menej penazi a nedalo sa bez pokuty. Teraz to pojde:)
Odpovedať Známka: 9.3 Hodnotiť:
 

Mozes trpnut, ci ti o rok nezdvihnu zase o inlaciu.
Mozno aj spatne za roky pred 2012. UPC je toho schopne, ved tu inflaciu vlastne nezohladnovali :-)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Len pozor na to, ze s novymi rychlostami sa zvysili aj pokuty zhruba dvojnasobne:

UPC Fiber Power 50 - 397 €
UPC Fiber Power 100 - 517 €
UPC Fiber Power 150 - 469 €

Odpovedať Hodnotiť:
 

Hromadne ich zazalovat ako v CZ
Odpovedať Známka: 8.6 Hodnotiť:
 

mam tu pred sebou mail od UPC ktory bol doruceny vcera!
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

hop, mea culpa, je to ok lebo zmena nastava od 1.8.

Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

nechal som sa uniest, nasrany som ako cert. s UPC koncim.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Zdravim
Kedze som tiez zakaznikom UPC, precital som si vcera vseobecne podmienky ktore som dostal k zmluve. V jednom odseku sa pise ze poskytovatel moze zmenit cenu. Hned v nasledujucom sa pise ze zakaznik moze zmluvu po takejto zmene vypovedat. Je tam ale este jeden odsek - na poslednej strane , cislo 19.8 ze zakaznik ktory uzavrel zmluvu na zaklade kampane UPC - teda nejaku akciovu ponuku tak sa zrieka prava na vypovedanie zmluvy podla predosleho odseku inak musi zaplatit sankciu. U mna je to konkretne vo vyske 128 € a kedze mi viazanost konci v novembri tak sa mi to asi neoplati.
Zaujimala by ma jedna vec: najde sa niekto kto neuzavrel s UPC zmluvu v ramci nejakej akcie? Ak ano tak ten moze zmluvu zrusit. Ostatni mame smolu.
A este posledna vec: poslal som podnet na slovensku obchodnu inspekciu ci je taketo nastavenie zmluvnych podmienok v poriadku. Uvidim co odpisu kazdopadne najneskor v novembri zmluvu rusim a uz nikdy ma neuvidia aj keby mali byt jedinym operatorom na celom svete.
Pekny den
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

ano, v podmienkach je to presne takto napisane. aj ked sa mi nezda ze by nemal clovek moznost vypovedat zmluvu pri zmene ceny. povedzme ak by UPC zvysilo ceny o 50 euro mesacne tak by nemalo 99% zakaznikov moznost odstupit? pochybujem ze UPC je pod kontrolou URSO.
pokuty v novych kampaniach su 598euro + 60 euro za kazdy mesiac prenajmu zakladneho STB.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ono je to aj tom o kolko zvysia. Keby zvysili povedzme o tych 50 eur tak sa ti mozno oplati zaplatit tu pokutu a usetris. Urcite rataju aj s tym ze ked to zdvihnu o par centov tak vacsina ludi mavne rukou a neriesi lebo pokuta je vyssia. Ked sa ale zoberie do uvahy ze maju mozno okolo 100000 zakaznikov tak je to pre nich celkom vyhodny kseft. Osobne si myslim ze tak ako maju nastavene vseobecne podmienky tak to nie je uplne koser. Pravnik ale nie som tak to neviem posudit.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Odpoviem ti rychlejsie ako SOI-ka. NIE JE! Z jednoducheho dovodu. UPC (ani ziadna ina spolocnost, podnikajuca na uzemi SR) nemoze v obchodnej zmluve zakotvit podmienky, ktore su nad ramec zakona, schvaleneho zakonodarnym organom SR. Inymi slovami - to ze si v zmluve daju podmienku, ze "sa zriekas prava na vypovedanie zmluvy podla platnych zakonov" je v podstate priamym utokom na platnost takeho zakona a dane ustanovenie je NEPLATNE. Mozes ho kludne ignorovat. Je to to iste, ako ked predajca partioveho tovaru ti na uctenku vytlaci, ze na takyto tovar sa nevztahuje ziadna zaruka atd. Co je blbost, lebo zakon taketo vynimky nepozna, takze to jednoducho neplati a ty mas pravo vratit tovar podla zakona - ak to situacia vyzaduje.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Dik za nazor. Presne toto si myslim aj ja ze zmluva nie je nad zakon ale asi skusim zohnat nejakeho pravnika nech mi to potvrdi. Iba pre istotu. Pekny den
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

To co napisal Magy nie je nazor, ale explicitna pravda a fakt. Nazor je nieco, co si dana osoba mysli a pritom si nie je ista. Ale toto je doslovne litera zakona.

Tlieskam mu, napisal to uplne presne.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

V článku 19.8 Všeobecných podmienok sa jednoznačne píše, že za žiadosť o ukončenie zmluvy sa považuje okrem iného aj odstúpenie od zmluvy z iného dôvodu, než je porušenie povinností na strane Používateľa. Podľa môjho názoru je zvýšenie ceny jednostranným porušením zmluvného vzťahu Poskytovateľom, ktorý porušil zmluvný záväzok poskytnúť Užívateľovi konkrétny balík služieb za konkrétnu vopred dohodnutú cenu. Preto sa zmluvná pokuta na prípad odstúpenia od zmluvy z dôvodu zvýšenia ceny Poskytovateľom nevzťahuje.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

aha takze ked mam na nieco nazor, znamena to ze niesom si istý v danej veci? :D trosku blbost
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Nazor a tvrdenie su dva rozne pojmy. To co som vyssie napisal nie je ani troska blbost.

Nazor vychadza z myslenia a kedze plati znama poucka, ze mysliet (si) znamena hovno vediet, tak casto krat su nazory fakticky len akesi domnienky.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ako viem, tak taketo pripady sa potom riesia na sude. Kedze UPC si bude stat za svojim a od daneho zakaznika bude vymahat peniaze. Malokto sa potom obrati na sud z dovodu financneho a casoveho, kedze na Slovensku sa male spory tahaju aj viac ako 10 rokov (hovorim z vlastnych skusenosti).

Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Podla mna je ten odsek o zriekani sa prava na vypoved neplatny. Nemozes sa zrieknut prava, ktore ti garantuje zakon. Preto mas pravo podat vypoved, aj ked si zmluvu uzavrel pocas akejkolvek akcie.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ten odstavec nie je o tom, že nemôžeš vypovedať zmluvu podľa bodu 17.3. Je iba o tom, že aj Ty dodržíš akciu a zotrváš vo vzťahu. Bod 17.3 má vyššiu moc, keďže sa opiera o zákon. bod 19.8 sa o zákon nemá ako priamo oprieť, jedná sa o dohodu dvoch strán.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ano presne tak. Otazka je ci dohoda dvoch stran moze byt nad zakon a priamo mu odporovat a ci sa nou musis riadit. Z toho co som dnes precital mi vychadza ze nie a tym padom mozem ukoncit zmluvu bez sankcie a bod 19.8 resp. 19.9 sa neda uplatnit kedze odporuje zakonu.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Dohoda dvoch stran nemoze byt nad zakon a nemoze mu odporovat .

kazda taka dohoda je neplatna a sud nebude mat ani inu moznost, ako zmluvny vztah oznacit za neplatny.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

teda 30 rocna zaruka je neplatna?
Odpovedať Hodnotiť:
 

smutne je ze UPC je jediny kto ma k nam natahane kable... takze v podstate si mozu s cenou robit co sa im zachce
Odpovedať Známka: 8.8 Hodnotiť:
 

u mna je to zial tiez rovnako
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

mozu, kym im ostane nejaky zakaznik ;)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

aj u mna, ale mam pici, radsej na drahsie a pomalsie DLS ako hentym mahaganskym kurvam platit
Odpovedať Známka: 8.8 Hodnotiť:
 

mahagánskym :D dobre ty, ale k veci, je to pekné že info o zdvíhaní cien zaslali včera večer, čiže mám deň na vypovedanie zmluvy - písomne im to treba doručiť ešte tento mesiac, čo znamená dnes, lebo ak to príde pondelok - 1.7. tak hop, musím platiť ešte za celý ďalší mesiac samozrejme. Výborne premyslené
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Nie nemusis. V pripade ze nesuhlasis so zmenou ceny mozes podat vypoved zmluvy najneskor 10 dni pred zaciatkom zmeny. To znamena ze staci podat vypoved k 20.7. a bude platit. Ale ako som pisal vyssie to mozes spravit iba v pripade ak si neuzavrel zmluvu s nejakou akciou resp. kampanou. A zatial sa neprihlasil nikto kto by mal zmluvu s upc bez kampane. Ja som to tiez najprv neriesil ale vcera ked som studoval papiere od upc tak som zistil ze kampan ktoru som podpisal bola na uplne rovnaku sumu ako je cennikova. Osobne si myslim ze upc ti ani nedovoli uzavriet zmluvu bez kampane. Prave preto aby mohli potom robit taketo divy. Uvidime co na to povie soi.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

my čo máme zmluvu najskor sme mali s kampaňou, mali sme asi o 5-6e nižšiu sumu.Po 2 rokoch zľava padla tak sme zmluvu zrušili a dali novu, z vtedy aktualnej ponuky, 3play balíček,bez zliav...ale i tak v mojom prípade je to bezpredmetné, človeka to naserie ale niečo lepšie bohužial v okolí nemám (iked je v baráku Tcom aj orange ale po prepočítaní je to bud rovnaké alebo v niečom aj slabšie)...to som písal do predchádzajuceho článku...proste schopná služba s +/- 60 programami (niečo HD)a normálnym rastrom nie po250 nemeckych/madarskych/talianskych... zbytočných programov, internetom s Up nad 2Mb a aspon zakladnym telefonom do 40e neexist...
Odpovedať Hodnotiť:
 

To je prave to. Mas sice standardny balicek bez zlavy ale v ramci nejakej kampane a preto sa zmluva neda zrusit aj keby si chcel. Aj ja mam pristup aj k orange aj k telekomu ale je pravda ze programova ponuka upc je asi najlepsia. Aj preto som vahal so zrusenim. Toto ale bola posledna kvapka a v novembri rusim zmluvu aj keby som mal zostat bez tv. PS internet mam od OR a maximalna spokojnost.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Zakon je nad zmluvou. Teda ked zakon hovori, ze zakaznik ma pravo odstupit od zmluvy pri zmene podmienok, zmluva moze obsahovat akekolvek klauzuly, zakaznik sa z pravneho pohladu nemoze zriect svojich zakonnych prav nejakou zmluvou.

Ked by som podpisal so zamestnavatelom zmluvu, kde sa dohodneme ze budem mat len 1 tyzden dovolenky, tak to jednoducho pravne neplati.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Podla mna ma zakon vyssiu pravnu silu ako Vseobecne podmienky nejakej organizacie a ked je v zakone uvedene: " Podnik je povinný ... písomne, elektronickou poštou, službou krátkych správ (SMS) alebo telefonicky oznámiť účastníkovi najmenej jeden mesiac vopred podstatnú zmenu zmluvných podmienok a zároveň ho informovať o jeho práve odstúpiť od zmluvy o poskytovaní verejných služieb bez sankcií, ak tieto zmeny neakceptuje"
Je tam vyslovene uvedene "odstupit BEZ SANKCII", tak to je bez sankcii.
Clanok 19.8 Vseobecnych podmienok UPC sa tyka beznej situacie, ked si zakaznik zoberie akciu, tak sa zavazuje nepodat vypoved. Zakon o el. komunikaciach vsak zavadza vinimku a to je zmena zmluvnych podmienok.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Hlavne doporucujem vsetkym, ktori sa rozhodnu podat vypoved, aby tam nezabudli uviest ako dovod nesuhlas so zmenou zmluvnych podmienok a odvolavku na prislusny paragraf.
Inak moze byt ich vypoved posudena ako porusenie clanku 19.2. Vseob. podmienok UPC.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Zdravim
Tak som pozrel zakon o elektornickych komunikaciach par. 43 odsek 2 pism. c a podla mojho laickeho pohladu je odsek 19.8 a 19.9 vo vseobecnych podmienkach UPC protipravny. Takze treba ist zrusit a ohanat sa tymto paragrafom podla ktoreho pri zmene tarify je mozne zrusit zmluvu bez sankcie.
Uvidim v pondelok ako pochodim. Pekny vikend
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

všetci sa tu ohanate § 43 ods. 2 písm c) ale ods. 2 nemá nijaké písm. c), alebo neviem čítať ??
Odpovedať Hodnotiť:
 

asi nevieš čítať, alebo nemáš zákon v najnovšom znení, bol pár krát novelizovaný
Odpovedať Hodnotiť:
 

no jo...A kolko platíte mesačne ak sa smiem spýtať?A aké služby, ste spokojný s orangom?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Zdravim
Za tv od upc platim 20 € mesacne. Od 1.8. To ma byt 20,72. Idem v pondelok zrusit. Za internet platim 15 € za optiku 100/10 Mb. Internet bez vypadkov absolutne spolahlivy a bez akychkolvek obmedzeni. Tv od upc - digital nie cez stb ale priamo v telke pichnuty ca modul s kartou sa pri prepinani kanalov stvorcekuje. Neviem cim to je ale k spokojnosti to neprida. Ked porovnam sluzby orangeu a upc ( aj pri predlzovani viazanosti) tak je to 100 a 1 pre orange.
Odpovedať Hodnotiť:
 

ja mam stb od orange a to je dost katastrofa, radsej mam v telke pichnutu izbovu antenu a zakladne programi pozeram cez dvbt, stb pouzivam len na 7 dnovi archiv a to je hotovy porod sa pretlacitkovat k pozadovanemu programu
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tcom je rovanko svinská firma ako UPC, takže treba hľadať iných poskytovateľov ...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Neštudoval som právo, ale myslím si nasledovné:
Podľa zákona spomenutého v článku, ak sa jedná o zmenu akýchkoľvek podmienok dohodnutých v zmluve, máš právo vypovedať zmluvu. Vážený provider si do zmluvy môže napísať čo chce, trebárs aj že podpisom sa zriekaš práva vypovedať zmluvu. Čo podľa mňa samozrejme nie je možné, pretože zmluva, aj ak si ju podpísal a nebodaj by si sa vedome toho práva zriekol, nie je to právne možné, lebo tou zmluvou nemôžeš zrušiť platnosť zákona (resp. sa zmluvou nemôžeš zriecť práva daného zákonom). Ak sa tam takáto podmienka uvádza, predpokladám, že zmluva je protiprávna, a predpokladám, že takú nejakú odpoveď dostaneš od SOI. Toľko môj názor.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Bohužiaľ sme voľakedy naleteli na ich sľuby a tiež ceny, pamätám sa ako sa ceny "upravovali" z 80 Kčs za rok na 120 Kčs, teraz je to už za mesiac.
Najlepšie by bolo naozaj podať hromadnú žalobu, ale to by sme si museli najať právnika z ČR, tusa na to každý vykašle.

Odpovedať Hodnotiť:
 

Na infolinke som si overil ze mozem ukoncit zmluvu(uz su asi pouceni). Najneskor sa to da urobit do 20.7(10dni pred zaciatkom noveho fakturacneho obdobia s novymi cenami), zaroven ak to ukoncim dnes tak od 1.8 uz nebudem viazany UPC(mam v plane zobrat si iny a ovela vyhodnejsi pausal znova v UPC). Ak by som podal vypoved v pondelok tak nebudem viazany az od 1.9(tj 30dnova vypovedna lehota plati stale). Plati to aj na "zvyhodnene" kampane, bez pokut!
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

O 17:30 som dosiel na pobocku kde som si vytiahol listok ukoncenie zmluvy(7xx). Vytiahol som si 767, na rade bola 721. Cela pobocka uplne plna, ludia stali az vonku a bezradne posedavali na schodikoch. Jeden chlapik sa tam tak pohadal tak ze pri odchode hodil o zem celou silou ich masivnu kovovu stolicku(bol tam asi s 7 rocnou dcerou). Za hlasnych vulgarizmou opustil pobocku.
Asi po 10minutach cakania sa zamestnanec opytal ci je tu niekto kto chce odovzdat a potvrdit nejake dokumenty(tento krok chvalim, nemusel som tam cakat hodinu!). Tak som odovzdal svoju vypoved a chvilu pokecal s chlapikom za stolom. Ten bol z celej situacie uplne zufaly, postazoval sa mi ze nechape ako moze toto urobit firma ludom. A ze ked chcem zmenit pausal tak nech dojdem v auguste ze nieco vybereme. Tak som mu poprial pekny den, vela sily a isiel som domov. VELMI nezavidim ludom vo vsetkych UPC centrach a na hotlines :/ Za vsetko jedna fotka z centra UPC: goo.gl/yByIY
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

ouuu....a teraz si predstav že nebodaj stojíš vonka a je 30°C :D
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Výpovedná lehota uplynie dňom nadobudnutia účinnosti zmeny zmluvných podmienok, čiže 1.8.2013. Tzn. ak podáš výpoveď zo zmluvy z dôvodu, že nesúhlasíš so zmenou zmluvných podmienok v zmysle bodu 17.3. a v zmysle zákona do 20.7., tak si od 1.8. voľný.

Píše sa to v bode 17.3 VOP.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Pozor na pojmy.

Nieco ine je vypoved zmluvy a nieco ine zase odstupenie od zmluvy. Su to dva rozne instituty podla zakona a aplikuju sa nane dva rozne postupy.

Takze NEZAMIENAT si tieto dva pojmy a nadavat medzi ne rovnitko.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

UPC to vo VOP nazyva vypovedou, pravne je to odstupenie od zmluvy. Podstatne je podla mna uvadzat dovod vypovede/odstupenia, aby bola jasna vola zakaznika. Inak mas recht :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

neviem ci to UPC domyslelo, ale napr.:
- ja mam od nich internet a zvysi sa mi cena o cca 40centov
- v priemere sa zvysuje cena sluzieb asi o 1,5 eur.
teraz ked stratim 1000 nahnevanych zakaznikov, ktori mi mesacne priniesli v priemere 25000 eur, kolko zostavajucich zakaznikov mi uhradi tuto stratu pri navyseni ceny v priemere o 1,5e ?
= odpoved je 25000/1,5 zakaznikov , ci bude mat UPC dostatocne pokrytie a uvolnilo si teraz linky bez strat, alebo su to uplni amateri rovnako ako ich IS system a pridu o kseft, no uvidime.
- mne ako ich klientovi co platim iba net sa tato "akcia" vobec ale vobec nepozdava, toto by si snad nedovolili ani telekomaci, ale J&T su ini (vid. aj skylink) , takze odomna iste , ze uz od UPC si pre istotu ziadne dalsie ine nikdy nevezmem
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

ziadne dalsie ine nikdy nevezmem
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

ziadne dalsie ine SLUZBY nikdy nevezmem
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Chlapi ktorych pausalov sa to tyka? Mne zatial mail nedosiel do schranky, je sanca ze este pride? Mame od nich telefon, kablovku aj net... platime okolo 35 mesacne... Rok a pol stara zmluva cca
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

mozno si jeden z tych vyhercov ktorym to dojde oznamit Jopo osobne! mozete si pripit tymi velkymi slamkami :)

k veci, mozno ti to poslali na tvoj UPC email ktory si v zivote nepouzil. mne tam od nich chodili emaily asi 3 roky kym som si to zmenil. pokial viem tak sa tato zmena dotyka vsetkych co uzavreli zmluvu pred xx.05.2013.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

No u mna zmena z 12,80 na 15,19 co je viac ako 18%. Hned idem pisat vypoved.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Len si dávaj pozor aby si neplatil odstupné možno o to ide tým echm.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nie vypoved, ale odstupenie od zmluvy. Vypoved a odstupenie nie je to iste. Pri zmene zmluvnych podmienok resp. jednostrannom poruseni zmluvnych podmiemnok je potrebne aplikovat institut odstupenia od zmluvy.
Ma to okrem ineho tu vyhodu, ze pri odstupeni sa neoplikuje ziadna vypovedna lehota.
Specialne sa odstupenie od zmluvy vyuziva v pripadoch, ze nejaka zo stran porusi zmluvne podmienky.

Vypoved zmluvy sa pouziva pri standardnom skonceni zmluvneho vztahu.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

odkedy poznam UPC tak mam z toho zly pocit a teraz odkedy lokovali antik sa to len a len ukazuje a potvrdzuje :-D no co kto ho chce nech ho ma ale osobne radsej hocico ine aj o2 internet je ferovejsi ako toto :-D
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Vie mi niekto poradit? Ja som dal vypoved zmluvy asi mesiac po instalaci internetu ku dnu koncu platnosti zmluvy lebo som vedel ze ich internet dalej nebudem chciet. Mozem napriek tomu teraz odstupit od zmluvy?
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Jasne
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

zdravim, nema uz niekto natukane odstupenie od zmluvy s odvolavkou na spravny paragraf? a bol by ochotny ho hodit na web?
chcem odstupit a zobrat hned dalsi :) ktory mi aj tak vyjde lacnejsie ako teraz s rychlejsim netom
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Super, mozno dostanes novu verziu zmluvy, kde uz bude zvysovanie o inflaciu priamo zakotvene v podmienkach.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nemohol by niekto niekde zavesit vzor vypovede ako by mala vyzerat aby bola pravoplatna?Nech sa potom neohanaju ze tam nieco chyba atd.Vdaka
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

To sucasne navysenie o par desiatok centov nie je az tak strasne, ale keby radsej bezplatne zvysili upload... Vsak to je hrozny nepomer 25 mbit download / 2 mbit upload. Mne ten download bohato staci, ale upload je malo.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Da sa zmluva vypovedat aj cez email ale musim ist do pobocky?
Odpovedať Hodnotiť:
 

no ja keď som si prečítal, že zvyšujú o mieru inflácie a mám namiesto 10,90 platiť 25,69 tak ma išlo roztrhať od jedu...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

a nekončí vam akurat nejaka zlavnena cena? vramci nejakej akcie?
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

nie nekončí, som mal len internet a k tomu základný balík tv staníc za rovnakú cenu na 24 mesiacov
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Vec: Odstúpenie od Zmluvy číslo 123456 a jej dodatkov.

Vážená spoločnosť UPC (ďalej len Poskytovateľ), na základe Vášho písomného oznamu a Vami iniciovanej podstatnej zmeny v zmluvných podmienkach, tj. zmenu fakturovanej sumy služby za jeden mesiac, počas doby viazanosti, prislúchajúcej k zmluve číslo 123456 (ďalej len Zmluva) uzatvorenej v rámci “Jesenná kampaň internet – NMA”, Vám týmto oznamujem, že s novými podmienkami zmluvného vzťahu nesúhlasím.

Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Z dôvodu znenia Poskytovateľom doručenej prílohy k Zmluve “Podmienky kampane Jesenná kampaň internet – NMA”, kde sa Poskytovateľ zaväzuje: “poskytovať Užívateľovi základnú službu UPC Fiber Power 120 za Cenu vo výške 25,90 € mesačne po dobu 24 mesiacov”, ďalej z dôvodu, že so zmenou tejto zmluvnej podmienky nesúhlasím a na základe Zákona o elektronických komunikáciách platného na území Slovenskej Republiky, od tejto Zmluvy odstupujem, bez nároku Poskytovateľa na uplatnenie ustanovení o zmluvných pokutách týkajúcich sa viazanosti Zmluvy, ďalej žiadam, aby Poskytovateľ naplánoval a realizoval demontáž prenajímaných zariadení, na vlastné náklady, ku dňu ukončenia zmluvného vzťahu tj. ešte pred aplikovaním naplánovaných tarifných zmien vzťahujúcich sa k Zmluve.

Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 


Ďalej Vás týmto žiadam, na základe ustanovení Zákona o ochrane osobných údajov platného na území Slovenskej Republiky, o odstránenie mojich osobných údajov po skončení zmluvného vzťahu zo všetkých typov dátových úložíšť použitých u Poskytovateľa.

S pozdravom Váš doteraz verný a spokojný zákazník,
XYZ
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

a ja som dal toto znenie:_______________

Vec: Odstúpenie od zmluvy podľa Zákona o elektronických komunikáciách č. 351/2011 Zz., § 44 odsek 6 pismeno a)

Na základe e-mailu zaslaného Vašou spoločnosťou v súvislosti s novou tarifou (Tarifa pre poskytované internetové služby UPC Fiber Power) platnou od 1.8.2013 dôjde z Vašej strany k podstatným zmenám zmluvných podmienok voči podmienkam platným v dobe uzatvárania zmluvy o poskytovaní internetovej služby UPC Fiber Power.

So zmenami zmluvných podmienok nesúhlasím a preto podľa aktuálne platného Zákona o elektronických komunikáciách č. 351/2011 Zz., § 44 odsek 6 pismeno a) (tiež podľa dokumentu Všeobecné podmienky spoločnosti UPC BROADBAND SLOVAKIA, s.r.o. na poskytovanie verejných služieb, čl. 17, bod 17.3 a podľa čl. 18, bod 18.3),
Odpovedať Hodnotiť:
 

odstupujem od zmluvy (podľa Zákona o elektronických komunikáciách č. 351/2011 Zz., § 44 odsek 6 pismeno a))
(podľa dokumentu Všeobecné podmienky spoločnosti UPC BROADBAND SLOVAKIA, s.r.o. na poskytovanie verejných služieb, čl. 18, bod 18.3 „podávam výpoveď Zmluvy“)
ku koncu platnosti podmienok pôvodných zmluvných podmienok platných v dobe uzatvárania zmluvy o poskytovaní internetovej služby UPC Fiber Power, t.j. k 31. 7. 2013 (vrátane)(podľa VOP, čl. 17, bod 17.3 a podľa čl. 18, bod 18.3).

(Odstúpenie oznamujem podľa zákona č. 351/2011 Z.z., § 44 odsek 6 pismeno a): právo účastníka odstúpiť od zmluvy o poskytovaní verejných služieb bez sankcií.)

aktuálne služby poskytované podľa zmluvy:
miesto inštalácie:
variabilný symbol:
Odpovedať Hodnotiť:
 

k 31.7.2013 ---- boli tam tenke medzery
Odpovedať Hodnotiť:
 

Vyborne napisane :-)

Tlaci sa a uz si musim ist len pre hotovy papier.
Odpovedať Hodnotiť:
 

UPC mi pije krv uz davnejsie, ale pre babku a rodicov nepotrebujem 100Mbit, im by bohate stacil 10Mbit, len ked som pozeral ponuku ostatnych velkych providerov nenasiel som nic lacnejsie. Dorazila ma ponuka Slovak Telekomu (od ktoreho som si nedal pit krv 20 rokov), ktory ponuka pre seniorov 5 Mbit za 9 Eur a pritom ma v ponuke optiku 10Mbit za 6 Eur. To akoze dochodcov osklbeme viacej, ved oni uz nemaju kde tie peniaze minut, alebo co?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Odstupenie vytlacene co s tym dalej?Ist to odovzdat osobne ci poslat doporucene?Prip. co dalej sa tam postupuje ako napr. vratenie modemu,setopboxu alebo jak to tam vlastne prebieha?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Zdravim vas, ako ste pochodili s odstupenim od zmluvy? Chcu od Vas, aby ste zaplatili sankciu za "porusenie zmluvy" alebo nie? Chcem ist aj ja do konca tyzdna odniest papier o odstupeni od zmluvy a neviem co mam caka, tak aby som sa pripravila :P
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ja tam idem asi zajtra lebo to uz co robia je sila platil som 39€ za balik koncila mi viazanost,necital som poriadne ten ich list a akosi som si nevsimol ze ak to nechcem mam na ten list reagovat co som neurobil a tak som tam isel az cca mesic po skonceni viazanosti ze dam si ten lacnejsi balik za 20€ ale ze nie uz mi automaticky predlzili viazanost,dali mi o kapku rychlejsi net a uz som platil 42€ a teraz mi to zdvihli ze na 54€ tak ako uz co je moc to je moc.39-42-54.Sami si predlzia viazanost,prihodia nejake tie € navrch a teraz este o 12€ to zdvihnu.To kam toto speje to mi zachvilu banka svojvolne predlzi splacanie hypoteky na dalsich 30rokov?Uz by mali klepnut UPC po prstoch lebo si robia co chcu...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Téma skončila? Zostalo ticho.
Odpovedať Hodnotiť:
 

u mna nie, cakam na vyjadrenie UPC, ak by niekto uz mal "vyjadrenie", prosim kratku spravicku. Vdaka.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tiez som si podal ziadost o odstupenie od zmluvy, tak sa uvidi.
Odpovedať Hodnotiť:
 

ja som bol dnes rano, pouzil som template od "kvety posielam" (velka vdaka mu a plusko). Ani sa nepokusali vymyslat, povedali, ze automaticky suhlasia a mam cakat na instrukcie ohladom vratenia zariadeni (vracat sa budu po 1.8.2013). Zamestnanec mi potvrdil, ze v tomto pripade nebude ziadna pokuta. Vyzeralo to, ze to vzdali :D
Odpovedať Hodnotiť:
 

Podla cennika je Trio M za 27,90 + 1,90 + 1,90 = 31,7 EUR
Mne prisla faktura na 46,29 + 1,90 + 1,90 = 50,09 EUR

Dostal som zlavu 22,55 EUR takze konecna suma na fakture je 27,54. Podla reklamy som mal prvy a druhy mesiac predlzenej zmluvy platit 12 EUR..prvy mesiac som tolko aj platil, ale akosi im to nevydrzalo :) Som zvedavy na buduci mesiac, budem platit M za cenu XL :D

*1,90 su zalohy za modem a STB.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Kto hladá iné riešenie či už výpoveď na upc ,bezplatne mu poradím!
poprosím len kontaktnú mailovú adresu! :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ak teda chcete bezplatne poradiť, tak treba uviesť adresu, na ktorú sa môžeme obrátiť, alebo mám napísať svoju adresu a takto ju zverejniť pre všetkých???
Odpovedať Hodnotiť:
 

ako.dalej?
Od: telekomunikacnaspecialista

tak ako specialista, dáme adresu aby ste pomohli???
Odpovedať Hodnotiť:
 

najprv si zrus zmluvu s UPC:

Vec: Odstúpenie od zmluvy o poskytovaní služieb č ... zo dňa ...

Dňa ... som ako účastník s vašou spoločnosťou uzatvoril zmluvu č. ...

Na základe informácie zaslanej Vašou spoločnosťou v súvislosti s novou tarifou platnou od 1.8.2013, dôjde z Vašej strany k podstatným zmenám zmluvných podmienok voči podmienkam platným v dobe uzatvárania zmluvy.

So zmenami zmluvných podmienok nesúhlasím, a preto podľa aktuálne platného Zákona o elektronických komunikáciách č. 351/2011 Z.z., § 44 odsek 6 písmeno a) odstupujem od tejto zmluvy.


aktuálne služby poskytované podľa zmluvy:
miesto inštalácie:

s pozdravom
Praci cest
Odpovedať Hodnotiť:
 

Text mi opravoval pravnik, tak hadam to niekomu pomoze. To co je zltym treba zmenit podla konkretnej zmluvy.

http://ulozto.cz/x1UajD6z/odstupenie-od-zmluvy-doc
Odpovedať Hodnotiť:
 


http://ulozto.cz/x1UajD6z/odstupenie-od-zmluvy-doc

to sú tam pekní hajzlici, môžeš to napísať rychlo ako chceš, stále to vypisuje: "Vypršel časový limit. Prosím, odešli formulář znovu.

Odpovedať Hodnotiť:
 

skus toto:

https://mega.co.nz/#!U9kE2Cyb!HbmYl21 y7q9UdoBS81rsGSevAUIjfOo9IwBLDYgkIJ4

treba vymazat medzeru za 121, lebo najdlhsie slovo moze mat len 50 znakov mi tu vypisuje :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Vážené UPC.

Váš jednostranný návrh na zmenu podpísanej zmluvy na 2 roky z vašej strany nepríjmam a trvám týmto naďalej na dodržaní pôvodných podmienok zmluvy.

S pozdravom.

P.S.: Ak vy môžete spraviť zmenu v platnej zmluve pomocou zaslania emailu, tak ja môžem oficiálne túto zmenu pomocou emailu odmietnuť a nežiadajte ma, aby som išiel kvôli tomu na pobočku !!!
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tak ako väčšine aj men došiel email o zvýšení ceny za služby, keď som volala na infolinku ako postupovať keď chcem s nimi zmluvu rozviazať aj počs viazanosti operátor mi povedal, že musím prísť osobne na pobočku. Keď som došla na pobočku tak slečna čo žúvala ako krava bola neskutočne arogantná a povedala: "musíte si to napísať osobne a doniesť". Keď som sa jej spýtala či skutočne nebudem platiť zmluvnú pokutu jej slová boli len v prípade ak si tú výpoveď správne napíšem!!!!
A teraz mi vysvetlite čo myslia pod pojmom správne napísať??? Čo je pre nich správne nepísané ???
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tak ako to je uvedene vyssie nad tebou. Musi to byt ODSTUP od zmluvy. A urcite nie: Vypoved zmluvy zo strany klienta (teda teba).
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ponukli mi povodnu cenu ("bez inflacie") a k tomu podpultovu zlavu 10 Centov :-D
Odpovedať Hodnotiť:
 

To som netusil, ze UPC je take pomstychtive :-) Hodinu po telefonate, kde som odmietol tu ich ukrutnu zlavu 10 centov, ma odpojili od internetu a radsej vratia zvysne peniaze. Oni asi nechapu, co je to inflacia, a co je paradox... aplikuju minulu inflaciu na terajsie ceny. Co je strasna blbost.

To uz aj potravinove retazce si mozu povedat: V priebehu minuleho roka sme vam dvihli v priemere cenu nakupenych potravin v hodnote 100E na 103.6E. Kedze minuly rok bola inflacia 3.6%, tak vam dnes predame to iste mnozstvo potravin za 107.33E. Takze by nam firmy mohli takto garantovat minimalnu inflaciu 3.6% :-D Dakujeme!!!
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ja som to napísal tak.Moje údaje,Vám dávam na vedomie,že odstupujem od zmluvy na základe § 43 odsek 2 Zákona o elektronických komunikáciach a Všeobecných podmienok na poskytovanie verejných služieb UPC z dôvodu nesúhlasu s podstatnou zmenou zmluvných podmienok-zvýšenie ceny mojej služby.Z tohto dôvodu odstupujem od zmluvy bez akýchkoľvek sankcií.Za kladné vybavenie vopred dakujem.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Zdravim,

Je chyba ak som uviedol paragraf 43, ods. 2 a nie 44 ods. 6?

Diky za info
Odpovedať Hodnotiť:
 

to zbadáš potom
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tak som konecne dostal odpoved od UPC huraaaaaaaaa :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Takisto som dostal mail od UPC o zmene cien a taríf a to som uzatváral zmluvu vo februári.Nesúhlasil som takže som 15.07.2013 podal výpoveď podľa čl:18.3 Všeobecných podmienok spoločnosti UPC Kde sa píše:,,....doručiť písomnú výpoveď najneskôr 10 dní pred dňom nadobudnutia účinnosti" teda to som splnil keďže účinnosť nadobudla 01.08.2013.,,Výpovedná lehota v takomto prípade uplynie ku dňu nadobudnutia účinnosti nových podmienok......" a tu nastal problém dňa 25.7.13 mi doručili list s výpoveďou k 31.08.13 teda jednomesačná výpovedná lehota. Takže som najprv telefonoval na zákaznícke číslo operátorka mi oznámila že výpovede nerobí aby som poslal mail.Mail som poslal 27.7.13. 01.08.13 som dostal mail od UPC vystavenie faktúry na obdobie 01.08-31.08.13 s novou cenou.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Dnes je 05.08. doručili mi mail kde potvrdzujú dátum 31.8. Tak som navštívil zákaznícke stredisko v BB no ani tu som neuspel vraj kompetentní sú v BA a že so nemal napísať Výpoveď od zmluvy, ale odstúpenie. Proste jednanie úplne ne-fér. Len aby im človek platil.Môžem ešte podať reklamáciu ale už sa s nimi asi nebudem naťahovať. Aj zlá skúsenosť je skúsenosť.Nikdy viac UPC
Odpovedať Hodnotiť:
 

Sa nečuduj, že s tebou UPC zametá... Mal si pozornejšie čítať diskusné fóra. Od zmluvy sa dalo odstúpiť bez problémov ak si podal žiadosť 10 dní pred 1.8.2013.

Výpoveď je štandardne 1 mesačná, tak sa nediv.

V podmienkach schválne zavadzajú a spomínajú výpoveď a výpovednú dobu aby si to nemal také jednoduché odísť :d

Mne to potvridili k 1.8. Zaniesol som im starý modem s káblom a konečne free.

Pevne verím, že vedenie spoločnosti časom zmení prístup k verným zákazníkom.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Zdvihli ceny, porušili zmluvu. Bodka! Treba sa hromadne ozvať. Spamujte obchodnú inšpekciu, píšte tam, kde to môže niečo zmeniť. UPC si myslí, že s nami môže vybabrať, ale keď sa im to nepodarilo v Česku, nemuselo by sa im ani tu, len sa musíme nahlas ozvať.
Odpovedať Hodnotiť:
 

neviete mi niekto poradiť či je možné odstúpiť od zmluvy aj teraz v septembri? oznámenie od UPC mi prišlo 29.6.2013 ale v e-maili nebolo upozornenie o možnosti odstúpiť od zmluvy bez sankcií.pred pár dnami bol u nás chlapík od T-comu a lanáril nás k nim.ked som mu povedal že už som to premeškal tak mi tvrdil že podľa zákona č.43 odsek 4 písmeno b môžem odstúpiť od zmluvy do troch mesiacov odo dňa oznámenia...nevie niekto niečo o tom???
Odpovedať Hodnotiť:
 

OPRAVA:Ten zákon čo som menoval je staršieho dáta.v novelizovanom to už nie je...takže neviem...či ma ten T-comák len zavádzal alebo mal naozaj pravdu...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Dobrý deň prajem,
mám zmluvu s UPC s viazanosťou na dva roky.od 1.8.2013 zdvihli ceny a bola možnosť odstúpiť od zmluvy bez sankcií.neviete mi
poradiť či je možné odstúpiť od zmluvy aj teraz v septembri? oznámenie od UPC mi prišlo 29.6.2013 ale v e-maili nebolo upozornenie o možnosti odstúpiť od zmluvy bez sankcií.pred pár dnami bol u nás chlapík od T-comu a lanáril nás k nim.keď som mu povedal že už som to premeškal tak mi tvrdil že podľa zákona č.44,odsek 6 môžem odstúpiť od zmluvy do troch mesiacov odo dňa oznámenia...neviete niečo o tom??? Ďakujem
Odpovedať Hodnotiť:
 

Takze,moja skusenost s ukoncenim UPC internet 9.90e (bez tv).Akciova zmluva mi bude koncit 3.10.2013,bol som vyrozumeny,ze musim podat vypoved(odstupenie) od zmluvy,kedze nadalej by som bol ich zakaznikom, samozrejme za inu cenu platnu podla cennika (nie akciovu)cca 20e :-) kedze som nesuhlasil s podmienkamy+zvysovanie podla seba+ porusenie zakona atd.... podal som osobne ziadost o ukonceni zmluvy+upovedomenie SOI
P.S.:Zabudol som dodat,ze po ukonceni 3.10.2013 mi este bude plynut 1mesacna vypovedna doba, t.j. musim zaplatit uz nie akciovu cenu ale podla cennika 20e,
UPC bye bye
Odpovedať Hodnotiť:
 

mam rovnaku skusenost, po skonceni 2 rocnej viazanosti s Fiber power 25 za 9,90 eur k 5.9.2013 mi bolo oznamene, ze bud mi "nahodia" (doslova takto sa vyjadrili) cenu 20 eur a budem mat neviazany Net, alebo si zmenim sluzbu na Fiber power 50 a zaviazem sa opat na 2 roky + zaplatim 19 eur za zmenu!!
Zabudli na moznost c.3 - VYPOVED.
Odpovedať Hodnotiť:
 

A este som zabudol napisat, ze cela ta fraska okolo toho pojde na SOI a uvidime co bude dalej. Som realista, ale verim, ze raz aj motyka niekedy vystreli, lebo to co sa deje za poslednych vyse 20 rokov na spotrebitelovi (politiku netaham) to ani v bangladesi nemaju..... ryzuju a ryzuju a ty plat...
Odpovedať Hodnotiť:
 

UPC mi 27.1.2014 oznámili, že mám nedoplatok 6,03e za poskytovaný balík služieb Digital Basic + Fiber Power 50 + Telefón Basic + Nájomné za modem + Nájomné za STB.
Začal som pátrať ako mi mohol vzniknúť nedoplatok keď v maily od UPC z 27.6.2013 mi bola oznámená zmena /zvýšenie poplatku na 22,79e/ to som akceptoval a zmenil výšku trvalého príkazu. Žil som si spokojne, že nemám žiadne podlžnosti.
Ale mail od UPC z 27.1.2014 ma prebudil. Na moju reakciu že som o žiadnej zmene nevedel, mi odpísali, že 2.10.2013 ma listom upozornili o zmene výšky poplatku na 24,80e. Žiaden list som ale nedostal. Mám právo teraz po takom čase odstúpiť od zmluvy bez sankcie?


Odpovedať Hodnotiť:
 

ahoj,
ja som na tom presne rovnako.platila som dohodnutu cenu, spokojna,ze mam vsetko vysporiadane a min. tyzden mi prisiel nedoplatok + poplatok za vystavenie upomienky...ako si dopadol ty?
Odpovedať Hodnotiť:
 

tak ja dokonca ani ten mail nemam...
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár