|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
doktor arogant
Od reg.: leader
|
Pridané:
21.3.2013 12:58
to "arogantne spravanie" je nejaky pravnicky termin alebo o co sa akoze opieraju? (narozdiel od pojmu "sietova neutralita")
|
|
Re: doktor arogant
Od reg.: gandor
|
Pridané:
21.3.2013 13:09
Chapem UPC. Jednoducho pokial by to nechali len tak, tak nemozu na beznu linku nechat napichnut 100 zakaznikov, ked maju kapacitu len pre 10-tich. Do teraz im to prechadzalo, lebo ved tych 100 zakaznikov ten internet na 100% nonstop nepouzivalo. Teraz by im to uz nepreslo a stazuju sa...
Na druhej strane - WTF? Ako zakaznik UPC si platim za cely pristup na internet a nie len za jeho cast. S tohto hladiska sa mi skvor zda byt arogantne blokovat mi vyuzivanie sluzby, ktoru som si zaplatil - s odvododnenim, ze keby mi to povolili, tak by som tu sluzbu ktoru si platim vyuzival na 70% miesto 5% (Pricom stale plati, ze si platim za 100% vyuzivania linky)...
PS. nie - nemam set-top-box od antiku a ani ho nechcem mat. TV naozaj nepotrebujem. Nepaci sa mi to len s principu veci...
|
|
Re: doktor arogant
Od: aosdu809fu
|
Pridané:
21.3.2013 13:14
problem nie je kapacita siete ale to ze im to stupilo na otlak, ich mizernu kablofku totiz chce coraz menej zakaznikov :D
|
|
Re: doktor arogant
Od: aaaaaaaaaaa
|
Pridané:
21.3.2013 17:49
och tie GIGABAJTY ...
tolko GB za den, tolko za tyzden, tolko za mesiac...
co sme vsetci romovia, aby sme mohli pozerat TV nonstop 24h denne?
|
|
Re: doktor arogant
Od: simw
|
Pridané:
22.3.2013 11:03
keby antik neponukal s.b. ale len streami priamo na webe, tak by blokovali jeho web?!
co tak potom blokovat aj YouTube?
|
|
Re: doktor arogant
Od: Jadro
|
Pridané:
22.3.2013 13:23
Je to velmi krátkozraké od UPC. Ak by neboli služby ako youtube google a iné píkoviny, tak na čo by bol ľudom internet? Oni by mali platiť youtubu a iným službám na internete, lebo keby nebolo ich, tak oni nemajú zisk za kopanie a ukladanie káblov.
Klasické UPC pozitívne externality trhu áno, ale negatívne externality tak to nie.
|
|
Re: doktor arogant
Od: MAJAK - neregistrovany
|
Pridané:
22.3.2013 13:48
co sa tyka kapacity tak to zrejme nie je az tak celkom pravda ze by bola az taka obmedzena... niekde som totiz davnejsie cital ze keby chceli tak su schopni pustit 100/100 tak isto ako ma aj fibernet a to aj v SR aj v CR lebo ich "aorta" je na to technicky pripravena uz niekolko rokov
|
|
Re: doktor arogant
Od: adrianobohumil
|
Pridané:
22.3.2013 15:52
no,neviem ci by ich docsis3.0 na ich super kvalitných kábloch a preplnenom spektre analogu+dvb-c zvládol symetriku 100/100
|
|
Re: doktor arogant
Od: simw
|
Pridané:
22.3.2013 11:03
keby antik neponukal s.b. ale len streami priamo na webe, tak by blokovali jeho web?!
co tak potom blokovat aj YouTube?
|
|
Re: doktor arogant
Od: Budovi
|
Pridané:
21.3.2013 13:18
Je to problém poskytovateľa, má poskytovať také služby, na ktoré má stavanú infraštruktúru + rezerva. Ak mu to prestáva stačiť, čo mu bráni modernizovať infraštruktúru? Ako môže uzavrieť zmluvu na niečo, čo nedokáže poskytovať?
3Mbps keď to zaokrúhlim, pri tých rýchlostiach, ktoré deklarujú je akože problém? To nie je ani 10% ponúkanej šírky pásma...
Nie, to je dosť chabá výhovorka, proste ich serie že majú konkurenta, to je všetko.
|
|
Re: doktor arogant
Od: Kokolik
|
Pridané:
21.3.2013 16:16
Agregacia ;)
|
|
Re: doktor arogant
Od: Soaron
|
Pridané:
21.3.2013 22:28
Agregácia, neagregácia. Je to stále len blokovanie služby. Proste sa UPC rozhodlo, že ich bude blokovať a hotovo. To mi chceš povedať, že keď pozerá 100 percent zákazníkov UPC televízor, tak im to linky nestíhajú. Podľa mňa to stíhať musia, tak že musia tsíhať aj Antik TV. Hovorím samozrejme o ich infraštruktúre. Neviem ako sú pripojený do netu. Na druhej strane, sa toto rieši inak a to kvôtou na prenesené dáta. Vezmi si, že si zaplatíš nejakú videopožičovňu. Napríklad VoYo. To je podobná služba ako Antik TV, ale nemôžeš ju využívať, lebo UPC to nechce.
|
|
Re: doktor arogant
Od: Kokolik
|
Pridané:
22.3.2013 6:14
Agregacia negregacia.. si nastuduj co mas v zmluve ty lolo a potom tu zacni diskusiu hentakou pitchovinou. Nastuduj si co to znamena! A ano to ti chcem povedat ze mali hraci kdesi v Hornej Ptichi na dolnom konci ktory tam maju 500 zakaznikov a ich najviac uzivany program je 5mega/1mega tak to uzivia zo 100/100Mbit (suroveho netu) nakupeny od inych hracov lenze ten net a jeho transmisia do bodu v Hornej Pitchi na Dolnom konci stoji take tuke za megabit ze by si cumel ake su to sajby! Tam by ti stacilo 50 takych zakaznikou a uz by antik nevedel garantovat nic a tento poskytovatel by aj keby nechcene upltanil agregaciu ktora by ti znizila priepustnost a zo strany ISP by bolo vsetko v ramci zakona a dohodnutej zmluvy.
A antik ti negarantuje nic .. to ze ti ide do cache stream z youtube neznamena ze linka ti rovnako dobre pojde aj z realtime stremu antiku. tam staci ze sa ti zesere par paketov a uz to seka .
|
|
Re: doktor arogant
Od: Kokolik
|
Pridané:
22.3.2013 6:19
Dalsia vec nad ktoru stoji rozum je ze ako sa antik neferovo chova voci zakznikovi... Tvrdi ze ak mate 2 mega dajme tomu ze to pojde supeeer . Dobre lenze to ma hacik. Antik nema ziadnu zmluvu s nikym ze by mu vyhradil presne pasmo na kazdeho zakaznika. Ak by sa rozmyslalo takymto sposobom tak kazdy narodeny obcan slovenskej sr by musel mat garantovane pasmo co ja viem 100 mega v sixe... dialnice by sa stavali nie 4 pruhove ale 50 pruhove.. co ti povedat ked ISP ktory je poctivy si nedovoli ani IPTV sirit mimo svoju siet kde sa podobne data siria multicastom na infrastrukture kde ma priamo paky na to aby vedel ovplyvnit kvalitu / respektive priesputnost dat ku zakaznikovi.
|
|
Re: doktor arogant
Od: siirii
|
Pridané:
22.3.2013 11:23
Trepeš neskutočné hovadiny. Antik poskytuje službu, rovnako ako napr. YouTube, Huste.tv a ďalších milión poskytovateľov live/VOD obsahu na Internete. To teraz každý z nich si má s každým ISP na svete dohadovať podmienky, alebo čo sa nám tu snažíš povedať? Keď raz ISP poskytuje koncovým zákazníkom 30 Mbps, tak má mať linky dimenzované tak, aby to väčšinu času stíhalo. Doba kedy sa Internet používal na email a web je dávno preč a pokiaľ to UPC nevie utiahnuť, tak nech neposkytujú 30 Mbps.
|
|
Re: doktor arogant
Od: Koklik
|
Pridané:
23.3.2013 10:09
Nejdem sa k tebe ani vyjadrovat lebo teoretikov ako si ty je tu prevazna vacsina...
AK porovnavas sluzbu Youtube huste atd ku realtime stremu tak si riadny odbornik v obore.
|
|
Re: doktor arogant
Od: siirii
|
Pridané:
23.3.2013 10:38
Nakoľko som zopár služieb live streamovania programoval ako na serverovej, tak na klientskej strane, tak si trúfam povedať, že naozaj som odborník v obore. Asi Ti ušlo, že YouTube ponúka tak isto live streaming zo zaujímavých udalostí.
Huste ponúka niekoľko krát do týždňa live (alebo ako Ty nazývaš, realtime) stream zo športových udalostí. Takže ešte raz sa pýtam, aký je rozdiel medzi Huste a Antik TV?
|
|
Re: doktor arogant
Od: 2Maniak33
|
Pridané:
25.3.2013 7:26
Keby ste tu mnohí neboli totálni magori, že ťaháte Downloadom a prakticky aj celým Uploadom 24-hodín v kuse nejaké sprostosti z Internetu, tak by nemali dôvod obmedzovať pripojenie.
Podmienky by mali byť stále jasne dané.
Napríklad 100GB download a 10GB upload. A každý nech si rozmyslí či a ako sa do tohoto limitu vojde.
A ak sa vám nepáči, choďte inam.
To je úplne normálny trh a úplne normálne správanie!
|
|
Re: doktor arogant
Od: ...
|
Pridané:
25.3.2013 23:22
A ty si uplne normalny kreten.
|
|
Re: doktor arogant
Od: Kokolik
|
Pridané:
22.3.2013 6:27
ps: neplet si multicast a unicast, neplet si realtime strem a cachce stream! Ked budes vediet nieco o tomto a o topologii sieti a ich priepustnosti potom tu rob mudraka.
|
|
Re: doktor arogant
Od: Kokolik
|
Pridané:
21.3.2013 16:05
Agregacia podla zmluvy a mozes byt spokojny ked ti nepojde to co mas na zmluve... za druhe platis si garantovanu linku?
Dobre ja viem ze jedna stranka veci je taka ze chces mat pristup ku vsetkemu ale toto je parazitovanie na cudzej technologii... da sa to ojebat aj tak ze ti ten stream bude padat.. kazdy xty paket ti isp dropne a vydrbes antik stb von oknom...
Dalsia vec antik ma uplne na salame ze sa buduju siete kam velki hraci kabel netahaju.. taki ludia su radi ze im ten internet aspon kvapka... takze si je treba vybrat ze co budete chciet. Ale chovanie antiku je paraziticke!
|
|
Re: doktor arogant
Od reg.: leader
|
Pridané:
21.3.2013 16:12
ok, tak nech bloknu aj youtube a pod
|
|
Re: doktor arogant
Od: Kokolik
|
Pridané:
21.3.2013 16:14
nemusia... upltania ti agregaciu ktoru mate v zmluve a budes velmo smutny i ked boli isp docela fit ze sa doteraz neprejavila...
|
|
Re: doktor arogant
Od: Soaron
|
Pridané:
21.3.2013 22:31
Dal som ti samozrejme -. Vysbetlenie máš vyššie. Podľa tvojej logiky, sú všetky službym, na ktoré používaš svoju prípojku a neplatíš svojmu ISP, ale tretej osobe/firme, je parazitovanie. Podľa mňa je to bežné fungovanie internetu.
|
|
Re: doktor arogant
Od: siirii
|
Pridané:
22.3.2013 11:27
To je úplne neuveriteľné, čo píšeš. Podľa Tvojej sú všetci poskytovatelia akéhokoľvek contentu na Internete paraziti, lebo využívajú cudziu technológiu. Si normálny?
|
|
Re: doktor arogant
Od reg.: THOMAS
|
Pridané:
21.3.2013 16:10
Skutočne si si zaplatil celú konektivitu ? Vieš vôbec aké sú ceny transportu ? Za ten mesačný poplatok by si dostal tak 2 Mbit portovej konektivity A aj to aby si sa dostal na takú cenu za Mbit by si musel zobrať 500.
A to stále nieje v cene rozrátaná lstmile , a zariadenia zriadenie služby za euro .
|
|
Re: doktor arogant
Od: Kokolik
|
Pridané:
21.3.2013 16:12
tak tak.. vidno ze vidis do grafov ;)
|
|
Re: doktor arogant
Od: Kokolik
|
Pridané:
21.3.2013 16:13
Sak neboj nech im len nahodia agregaciu ktora sa do teraz neprejavovala aj ked v zmluve je ;) potom zacnu ludia inak rozpravat.
Na takom dslku pri 1:64 by boli ludia asi velmi smutnucki...
|
|
Re: doktor arogant
Od reg.: yanick
|
Pridané:
21.3.2013 18:11
Ja UPC nechapem, ak by na traffic smarttvboxov hodili rozumny FUP, tak nikto k tomu nepovie/nenapise ani pol slova a vyriesili by problem s pretazenim siete (ak nejaky maju)
Ale podla toho co o tom citam, tak neprekonatelny problem pre UPC bude v slove "rozumny"
|
|
Re: doktor arogant
Od: Kokolik
|
Pridané:
21.3.2013 18:19
Antik predava settopbox a nevie poskytnut stopercentnu spolahlivost transmisie ich stremu az ku zakaznikom...
Preto kazdy rozumny ISP poskytuje IPTV alebo nejaky jej derivat len vo vlastnej sieti na optike/metalike.
Blbec zakaznik si to kupi a na vine je UPC. :D hlavne ze Vsetci frcia na fullHD televizoroch ale ked je daco za prvotny poplatok nech to je aj sd hnoj ;).
Antik je z obliga lebo nepredava sluzbu ale settopbox... ale hlavna myslienka bola s volny upload trafficom a nejaky mudrak poveal v antiku .. sak ked tu uz mame tu nasu IPTV tak to transcodujme a vyuzivajme technologiu sieti konkurencie.
Ta nasa povaha Slovenska.
|
|
Re: doktor arogant
Od: Kokolik
|
Pridané:
21.3.2013 18:32
Este taka vec.. majitelia iOS zariadeni velmi dobre vedia ako to je s traficom antiku v ich zadarmo sluzbe pre iOS zariadenia ohladom TV.. Ano bol hokej bol v priamom prenose... ale kapacitka zial nie...
a to ten ich stb nebol ani v predaji
Takze ak nemate moji drahi hlavu v rici tak sa nad tym zamyslite...
hrozi riziko .. antik pri predani velkeho mnozstva zariadeni nepokryje upload... tvoj isp ti negarantuje linku... tvoj isp nieje povinny vykonavat retransmisiu antiku kedze infrastruktura siete patri isp a nakup surovej linky stoji viacej nez je schopny antik konkurencnym isp preplatit...
|
|
Re: doktor arogant
Od: peter5678
|
Pridané:
21.3.2013 21:22
o com tu tocis?
majitelia iOS zariadeni by si mali vsimnut to slovo zadarmo :)
ak antik usudil, ze mu staci poskytovat TV cez mobilne zariadenia len x userom sucasne, a nestoji im za to upgradnut kapacity, tak je to ich rozhodnutie. nikto ta tu sluzbu nenuti pouzivat. davaju to zadarmo... ak sa ti nepaci, stazuj sa. vela stastia :)
okrem toho, to ze to napr. pocas hokeja to nestihalo, nemusi nutne znamenat, ze nestiha ich linka, kludne to mohlo byt aj nedostatocnou priepustnostou / vykonov serverov, z ktorych sa to streamuje.
nikto nepovedal, ze ak antiku PLATIACI zakaznici vytazia existujuci upload, ze ho antik nebude mat zaujem navysit. rozmyslaj.
|
|
Re: doktor arogant
Od: ducductuctuc
|
Pridané:
21.3.2013 22:32
prestante pouzivat to slovo retransmisia, ktore teraz UPC odniekial vytiahlo.
UPC blokuje pristup k sluzbe, ktoru si zakaznici zaplatili, a tou je pristup a tou je pristup do internetu! cize k vsetkym sluzbam, ktore na internete niekto spravil dostupnymi pre ostatnych pouzivatelov internetu!
ak ti tvoj provider tuto sluzbu prestane poskytovat, alebo ju spravi pre teba nepouzitelnou, tak mozes od neho odist, pripadne sa snazit nejak o napravu danej situacie.
to, ze sa mu to financne neoplati, a nakup linky je pre neho drahy, nie je problem zakaznika! provider ti poskytuje sluzbu, ty mu za nu platis. a platis taku cenu, ktoru ti provider sam navrhol. takze, ak to financne nezvlada, nech tie ceny zdvihne. pripadne nech si dalej niektore sluzby blokuje. ma na to pravo. potom nech ale necaka, ze mu to zakaznici budu tolerovat, a ze budu platit aj nadalej...
|
|
Re: doktor arogant
Od: feroxxx
|
Pridané:
23.3.2013 0:45
No schvalne, pozri si vseobecne podmienky na smarttvbox.sk, ze aka je to sluzba - ja tam vidim ze je to sluzba retransmisie.
Internetovi zakaznici maju objednane u svojho providera co - ja tipujem ze pristup na internet.
A zakaznik ktory ma objednany internet, sa teraz akoze ma stazovat u svojho internetoveho poskytovatela, ze mu ide internet, ale nejde mu retransmisia - ktoru si ale us vojho poskytovatela neobjednal. Kde ma toto logiku?
|
|
Re: doktor arogant
Od: siirii
|
Pridané:
23.3.2013 11:09
Pletieš piate cez deviate, hrušky a jablká. Antik poskytuje retransmisiu. Príjma signál, transkóduje ho a posiela ho na Internet. To je retransmisia. Zatiaľ chápeme, hej?
Ty si zaplatíš prístup na Internet, pomocou ktorého pristupuješ k službe Antiku.
Ešte raz na záver:
Antik - retransmisia
Tvoj ISP - prístup na Internet
Tu je tá logika.
|
|
Re: doktor arogant
Od: siirii
|
Pridané:
22.3.2013 11:35
Tváriš sa strašne múdro, ale pletieš tu piate cez deviate. Akú retransmisiu Antiku? Čo to melieš? Jediné čo Antik trápi je upload do SIXu, prípadne jeho medzinárodný upload (pokiaľ by niekto používal jeho STB v cudzine). Za doručenie ku koncovým zákazníkom je zodpovedný ich ISP (samozrejme pokiaľ servery a upload Antiku stíhajú). Je to úplne rovnaká služba ako (platené) Huste, alebo v USA Netflix, Hulu, atď.. Služby fungujúce na tomto princípe sú už pekných pár rokov na Internete úplne štandardné, tak tu prestaň trepať o parazitovaní na sieti konkurencie.
|
|
Re: doktor arogant
Od: siirii
|
Pridané:
23.3.2013 11:05
Pozrime sa, čo je retransmisia podľa zákona: príjem a súčasný, úplný a nezmenený prenos pôvodného vysielania programovej služby alebo jeho podstatnej časti vysielateľom, určenej na príjem verejnosťou, uskutočnený elektronickou komunikačnou sieťou.
Pokiaľ toto uvážime v kontexte Internetu, tak retransmisiu v podstate vykonáva každý aktívny prvok siete.
Teraz sa pozrime na Tvoj hlúpy komentár:
"tvoj isp nieje povinny vykonavat retransmisiu antiku"
Ok tak potom to môžme s Internetom zabaliť.
|
|
Re: doktor arogant
Od reg.: yanick
|
Pridané:
21.3.2013 18:56
Z pohladu UPC je jedno co Antik predava a ci ma dostatocnu kapacitu siete. UPC nemalo SmartTVVBox zablokovat, ak ma problemy so sietou malo obmedzit rychlost. Ak by zakaznikom Antiku v sieti UPC vznikol problem s rychlostou downloadu (alebo uploadu z Antiku) musel by to riesit Antik a UPC by ostalo ciste.
|
|
Re: doktor arogant
Od: Loque
|
Pridané:
22.3.2013 7:40
Akurát že potom by sme sa museli pohybovať v cenách okolo 20€'za 1MB konektivity, ak by chcel mať zákazník rezervované celé pásmo a to som do tej ceny nezapočítal náklady na prevádzku siete, takže 10MB internet za príjemných 200€ mesačne a može si tam dať dotyčný kolko len sa mu uráči antik boxov, v opačnom prípade súhlasím s postojom UPC
|
|
Re: doktor arogant
Od: siirii
|
Pridané:
22.3.2013 11:37
Súhlasíš s postojom UPC? Tak mi prosím vysvetli, aký je rozdiel medzi Antik STB a akýmkoľvek iným poskytovateľom live obsahu na Internete (Huste, Netflix, Hulu, ...).
|
|
Re: doktor arogant
Od: feroxxx
|
Pridané:
23.3.2013 0:55
elektronicke komunikacne sluzby sa normalne podla zakona rozdeluju na - telefonnu sluzbu, pristup do internetu, a retransmisiu.
huste, youtube, atd, su internetove servre a su dostupne beznym sposobom (napr cez web prehliadac).
smarttvbox je sluzba retransmisie, priamo takto ju nazyva aj antik vo vseobecnych podnmienkach http://smarttvbox.sk/doc/VZP.Tango.Smart.pdf
pre poskytovanie retransmisie pritom platia uplne ine zakonne pravidla, ako pre zverejnovanie na internete.
je to jasne?
|
|
Re: doktor arogant
Od: siirii
|
Pridané:
23.3.2013 10:42
Ok beriem, ten komentár má hlavu a pätu. Takže pokiaľ to chápem správne, Antiku by stačilo zmeniť podmienky, spraviť z toho internetovú službu a majú vystarané?
|
|
Re: doktor arogant
Od: siirii
|
Pridané:
23.3.2013 11:01
Beriem späť, nemá to hlavu ani pätu. Antik je prevádzkovateľom retransmisie (toto je napísané v podmienkach), pretože prijíma signál a vysiela ho na Internet. SmartBoxTV je následne túto internetovú službu využíva. Je to to isté ako live vysielanie na joj.sk, alebo iných stránkach TV staníc.
|
|
lalalala
Od: ......
|
Pridané:
21.3.2013 13:01
Prezidentom APKT je Róbert Ťavoda, ktorý je zároveň prevádzkovým riaditeľom UPC.
|
|
Re: lalalala
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
21.3.2013 16:00
Takže už nám to je jasné...
|
|
Re: lalalala
Od: *?*
|
Pridané:
21.3.2013 18:19
Ťavoda... nie je od Detvy, či Zvolena? Tí sa vedeli vždy obrátiť s vetrom...
|
|
Re: lalalala
Od: quix_
|
Pridané:
21.3.2013 19:15
buhaha, na ceste ked vidim vodica z ditrojtu(DT) alebo ZV tak dovidenia.
|
|
Re: lalalala
Od: mariooo
|
Pridané:
21.3.2013 20:02
zvolen sa este da, ale detroit a hugáni, to je postrach :-)
|
|
Re: lalalala
Od: ... ... ...
|
Pridané:
26.3.2013 17:24
Raz červený, potom modrý, možno neskôr i zelený. Takí dúhoví...
|
|
hlupe UPC
Od: heletoto
|
Pridané:
21.3.2013 13:01
Zacali ma uz s tym dobre srat. Ak mi robi problem 2Mb/s tak im treba ukazat co je zatazena siet. Ja mam uz 3 dni linku stale na plno obsadenu, je mi jedno co stahujem, stiahnem a vymazem az pokial mi neuzjanu reklamaciu.
|
|
Re: hlupe UPC
Od: 0dee
|
Pridané:
21.3.2013 15:44
stahuj dvd iso zo vsetkych linux distribucii :)
|
|
Re: hlupe UPC
Od: bazkoo
|
Pridané:
21.3.2013 15:53
tak tak.. sprav svetu sluzbu a zabi dve muchy jednou ranou.. nechaj postahovat cez torrent vsetky obrazy diskov linux distribucii a nechaj seedovat.. vsetko bez limitov.. //ak by nestacilo prihod tam aj nejake..sak vies
|
|
Re: hlupe UPC
Od: jddd
|
Pridané:
21.3.2013 20:23
ak chces uskodit musis uploadovat ;) "opticke" kalblovky maju na upload vyhradenych iba par megaherzov 0-65 Mhz kdezto na download mozu spajat hocikolko vyssich kanalov...
;)
|
|
Preco sa tym zaoberaju?
Od: karolko4
|
Pridané:
21.3.2013 13:03
Nechapem, preco sa tymto vobec zaoberaju, da sa to poriesit aj v tichosti.
Tych 5,5 ludi co to maju doma az tolko zataze nespravi..
|
|
Re: Preco sa tym zaoberaju?
Od: as9uis9jasd
|
Pridané:
21.3.2013 13:06
podla posledneho prieskumu TUSR ma UPC len miminum internetovych zakaznikov, predbeli ich aj mali lokalni operatori ... asi to chcu zabalit a potrebuju sa zbavit aj poslednych zakaznikov :D mna sa uz zbavili ... cakam kym skonci vypovedna doba
|
|
Re: Preco sa tym zaoberaju?
Od: xavier de la slovak
|
Pridané:
21.3.2013 14:14
co si pass?? necajak!
a ked to zrusis a na druhy den ti bude UPC volat a ponukat super-tuty ponuku, pekne od srdca a vajec ich poposielaj do vsetkych udov a dutin.
|
|
taka otazka
Od: KocuRisko_
|
Pridané:
21.3.2013 13:11
Ja neviem aký problém s tým poskytovatelia môžu mať ak ponúkajú k internetu základné TV kanály v rozumnej cene (zadarmo).
|
|
Re: taka otazka
Od: Kokolik
|
Pridané:
21.3.2013 16:07
Asi taky ze musia platit za retransmisiu a mat vybudovanu siet ktora ti ten stream utiahne...
nehovoriac o streameroch a politike settopboxov
|
|
Re: taka otazka
Od: siirii
|
Pridané:
22.3.2013 11:40
Nech potom UPC neponúka služby, ktoré nevie utiahnuť.
|
|
Re: taka otazka
Od: KocuRisko
|
Pridané:
22.3.2013 12:14
nie zom si isty ci si ma spravne pochopil, ja som sa pytal, ci maju zakaznici s kvalitnou kablovkou vobec potrebu kupovat si nejake dalsie stb, ved DVB-C vie mat peknu kvalitu a ked uz cez ten kabel vyuzivas internet, tak snad nemoze byt pre operatora problem supnut ti tam aj par zakladnych programov zadarmo, ci za nejaky symbolicky mesacny poplatok. Antik ti napriklad k internetu od nich da zadarmo 80 programov. A pri tom ten internet ide rychlo a nie je postihnuty fupkom. Ako to ze to oni vedia a kopec inych nie?
|
|
Re: taka otazka
Od: feroxxx
|
Pridané:
23.3.2013 0:57
antik dokaze dat 80 kanalovg zadarmo k internetu preto, lebo tuto telku pusta nacierno a neplati za prava vysielatelom ani autorskym zvazom a nepriznava sa k tomu, ze ju siri. je to taky novodoby janosik, preto je tu za narodneho hrdinu.
|
|
Re: taka otazka
Od: adolf ha
|
Pridané:
23.3.2013 3:13
samozrejme, nepriznava sa k tomu ze tie programy siri. a preto ma svoju ponuku programov pristupnu na internete, kde si ju kazdy moze pozriet :)
nebude to nahodou tym, ze zo zisku, ktory ma antik z poskytovania internetu, si moze nejake to euro-dve-tri na zakaznika dovolit dotovat? z tych 80 kanalov v zaklade sa vacsinu z nich poplatky neplatia. vynimky su napr. discovery, eurosport atd.. to je v sucte to euro-dve...
|
|
Re: taka otazka
Od: adolf ha
|
Pridané:
23.3.2013 3:09
neplet si kablovku (DVB-C) a IPTV. je to dost podstatny rozdiel. pre IPTV - cize to co poskytuje napriklad antik, stb potrebujes.
ono to IPTV nie je take jednoduche ako si myslis. to nie je ako kablovka, ze na jednom konci kabla nejaky signal vlozis dnu a na druhej to pozeras. plus po ceste mozes pridat zopar rozbocovacov.
na IPTV potrebujes aktivne sietove prvky, cize routre, switche, a v idealnom pripade, ak chces ako-tak garantovat nejaku kvalitu, tak ziadne lowcosty.
samozrejme operator musi vybudovat aj headend na prijem tv signalu. co samozrejme kablovi operatorori musia tiez, ale ty si sa pytal preco to neposkytuje kazdy operator. nuz, preto, lebo su to pre nich dalsie naklady.
|
|
ODRBAVANIE ZAKAZNIKOV
Od: i09eiqpojeqweji
|
Pridané:
21.3.2013 13:13
Nech sa paci pan Tavoda,blokujte co len chcete, aj cely internet ale treba to ZVEREJNIT V VSOBECNYCH PODMIENKACH a na WEBE ! v opacnom pripade SPROSTO KLAMETE ZAKAZNIKOV o neobmedzenosti internetu ako v tejto chvili este stale !!!
|
|
Divné
Od: Jon ponozka
|
Pridané:
21.3.2013 13:14
To je skôr arogantné správanie UPC voči zákazníkovi internetového pripojenia.
|
|
Re: Divné
Od: Koklik
|
Pridané:
21.3.2013 16:29
Ked si kupis garant tak sa mozes ohanat takymito recami...
|
|
Re: Divné
Od: Antares
|
Pridané:
21.3.2013 22:03
Ty si co za kokota preboha? Sam tavoda? Co chranis tych zmrdov? Ved to su obycajni podvodnici. Podobne ako bansksteri predavaju ludom nieco, co vobec ani nemaju a potom to tak vyzera.
Kokoti nakupia napr. 5 Gb/s konektivity a hlavne ze predaju zakaznikom 20.
Potom nech sa nedivia, ze ked vacsina chce naraz vyuzivat podla zmluvy celu konektivitu, ze to kolabuje. A preco to kolabuje? Pretoze su ojebavaci!
Plna huba kecov v reklame o neobmedzenom nete, ale ak to niekto zacne naozaj pouzivat neobmedzene, tak ti zlodeji uz krakaju ako chore vrany.
JA by som sa s nimi nesral. Pobral licencie, zabavil zisk ktory aj tak bol ziskany klamstvami a podvodmi a smaril do basy. Takto treba jednat so zlodejmi a podvodnikmi. Rychlo by sa naucili serioznemu konaniu.
|
|
Re: Divné
Od: Alfonz.
|
Pridané:
21.3.2013 22:51
Za prve tri vety ti davam plus, za zvysok minus.
Ten zvysok tvojho prispevku o konektivite, to nie je ojebavanie, ale podstata fungovania internetu. To podla teba kazdy ISP je ojebavac? Je logicke, ze kazdy z nich pocita s tym, ze nie vsetci jeho zakaznici budu sucasne plne vytazovat poskytnutu linku. Ak by to bolo inak, a ISP by vyhradil dostatocnu kapacitu, ktora by toto umoznovala, tak to by sme tu mali x-nasobne ceny pripojenia do internetu oproti dnesku. A dovolit by si to mohlo len zopar ludi! Aj samotny internet by vyzeral uplne inak, kedze by nebolo pre koho ten obsah vytvarat.
|
|
Re: Divné
Od: Outblast
|
Pridané:
22.3.2013 16:08
Ano, je to ojebavanie, pretoze aj predavas nieco, co v reale nemas, tak si podvodnik. To nie je argument, ze takto to funguje uz dlhsie. To je len smutne, ze tento podvod je tolerovany. ten kto ma napr. 10 Gbps linku, nemal by predat viac konektivity ako 10Gbps, pretoze neskor aj tak ten cely podvod praskne. Skus napr. Ty predavat nieco co nemas a ani sa nenazdas a budes sediet v base.
|
|
Re: Divné
Od: KocuRisko_
|
Pridané:
22.3.2013 18:49
má pravdu, toto funguje vo veľkoobchode a ceny sú rádovo inde, žiaden ISP nemá toľko konektivity aby pokryl všetkým používateľom plný uvádzaný bandwidth. A ani to nie je treba, pretože notorických sťahovačov máš len malé percento. LENŽE niektorí provajderi majú fakt smiešnu konektivitu vzhľadom na to čo ponúkajú.
|
|
Re: Divné
Od: 2Maniak33
|
Pridané:
25.3.2013 7:30
Logika veci.
Neobmedzený Internet nikdy logicky a ani fyzicky existovať nemôže.
Je to reklamný, marketingový slogan. Čo si kto za tým predstavuje... no to je jeho vec.
Ak ste ľudia takí naivní, že jediní vadní sú tí, čo vám poskytujú nejaké služby... tak sa potom nehnevajte, rovnako vadní ste aj vy sami.
|
|
Re: Divné
Od: Alfonz.
|
Pridané:
21.3.2013 23:00
A este, ze podla zmluvy... Stavim sa, ze nemas v zmluve uvedene, ze mas garantovanu konektivitu X Mbps. S najvacsou pravdepodobnostou tam mas len nieco v zmysle, ze maximalna dosiahnutelna rychlost je... Dovod? Pozri co pisem vyssie.
|
|
Re: Divné
Od: ...
|
Pridané:
22.3.2013 1:50
antik poskytuje viacere TV streamy bez toho, aby mal na to kupene prava. iba preto ich moze poskytovat zadarmo, pretoze ich kradne.
a teraz sa rozhodol tieto ukradnute streamy pustat nielen vo vlastnej sieti, ale aj cez cudzie siete, a robit tak tymto poskytovatelom konkurenciu.
tychto poskytovatelov nazyvas zlodejmi.
mas to pomylene, chlape. zlodej je tu antik a ta reakcia je odpoved.
|
|
Re: Divné
Od: Antares
|
Pridané:
22.3.2013 16:21
Daj sa liecit Ty kreten. Na tie Tvoje bludy tu uz bolo napisanych dost argumentov. Ziadne ukradnute streamy, sluzba na nete ako kazda ina. Je mi jasne, ze si nejaky kokot z UPC co potrebuje za kazdu cenu to svinstvo obhajit. Zozeri ti to len idioti.
|
|
Re: Divné
Od: feroxxx
|
Pridané:
23.3.2013 1:01
pred par dnami som z antik serverov pozeral TV NOVA a potom film+. nemam s nimi ziadnu zmluvu, nie som ich klient, len som si nasiel URL na internete, a ono to ide.
ak sa nemylim tak TV NOVA sa na slovensku mesmie sirit, vyslovene to zakazuje, a film+ je kanal za peniaze a za jeho sierenie sa musi platit. myslis ze antik za mna zaplatil prava, ked som sa len tak priopjil a pozeral? mysils ze mu nova dovolila sirit ju na slvoensku? antiku ako jedinemu to povolila, vsetkym ostatnym to zakazuje?
|
|
Re: Divné
Od: ...
|
Pridané:
23.3.2013 16:31
A ked uz vypisujes chujoviny, tak si aspon zmen nick, ktory si taktiez ukradol.
|
|
Problem
Od: NooN
|
Pridané:
21.3.2013 13:23
Tak s tymto vyjadrenim (ak je oficialne) si pekne zavarili...
"Každý vlastník a prevádzkovateľ elektronickej siete má právo rozhodnúť, komu povolí podnikať na jeho infraštruktúre, navyše s rovnakým druhom podnikania,"
..
Pretoze si seru sami sebe do huby. Jednak chcu po Telekome aby mohli bez problem po ich linkach pouzivat svoje sluzby a z opacnej strany na svojich chcu ostatnym zakazovat.
..
Myslim ze aj s nasimi zakonmi bude toto ich vyjadrenie sporne
|
|
Re: Problem
Od: Lenovo@
|
Pridané:
22.3.2013 1:51
Podla mna si brania infrastrukturu a chcu jednat z lepsej vyjednavacej pozicie. V prospech vnutorneho prevadzkovatela ISP (ako je napriklad UPC, a podla mna aj Telekomu to nie je jedno, lebo ma pomalsie linky a vacsiu agregaciu) je, ze si zakaznik musi kupit settopbox a sluzba posobi ako retransmisia a poskytuje sluzbu na ktoru zneuziva cudziu technologiu. Dalej napr. Google plati prevadzkovatelom sieti peniaze za vysoky traffic. Dalej kablovky mozu distribuovat obsah optimalizovanejsou cestou, investovali do technologie. Ja byt akcionarom, tiez by som si chcel zabezpecit, aby sa technologia, do ktorej som investoval, mala navratnost. Dalsi faktor je ten, ze mnohi ludia si zapnu TV ako kulisu.
Takze, kedze sa Kablovky nebudu chciet sudit a Antik sa bude chciet dohodnut, tak mozno dohodnu nejake poplatky za quoty uzivatelov.
|
|
Re: Problem
Od: ja.
|
Pridané:
25.3.2013 13:32
Kedy zacal Google platit ISP za traffic? Pokial viem, tak su akurat ochotni peerovat a ponukau spolupracu pri CDN, inak kazdeho ISP poslu do pecka. Co tito mozu spravit, zablokovat Youtube?
|
|
Problem je v SIX...
Od: liberty
|
Pridané:
21.3.2013 13:30
Problem je v tom, ze UPC (Liberty Global Services), nema v SIX peering s Antikom. Cize cela ich premavka musi ist cez 3. osobu - cize asi za nu musia platit.
No voci zakaznikom UPC je to totalne neferove. Mohla by redakcia zistit kto je na vine, ze neexistuje tento prepoj v SIX? Ci ho nechce UPC, alebo ho nechce Antik?
|
|
Re: Problem je v SIX...
Od: fghf
|
Pridané:
21.3.2013 14:03
doteraz s nimi peerovali v sitelixe ( http://www.sitelix.sk/sitel-sitelix/sitelix-grafy ) , potom to islo cez energotel a teraz to tlacia cez zahranicie. proste bordel. sprav si traceroute a uvidis.
|
|
Re: Problem je v SIX...
Od: bazkoo
|
Pridané:
21.3.2013 15:57
odveci otazka.. ale ten graf je v akych jednotkach?? Bits per second asi nie a M ako Mega asi tiez nie..
|
|
Re: Problem je v SIX...
Od: Kokolik
|
Pridané:
21.3.2013 16:20
Vo fazulkach tyvl.. :D
|
|
Re: Problem je v SIX...
Od reg.: ujo horar
|
Pridané:
21.3.2013 16:41
v burizonoch...
|
|
Re: Problem je v SIX...
Od: Kokolik
|
Pridané:
21.3.2013 16:43
aky tahak si mu dal :D
|
|
Re: Problem je v SIX...
Od: Cpx
|
Pridané:
21.3.2013 14:41
Veru tak ako vravis.
http://www.six.sk/aktual_peering.php
26-2 nemaju peering ;)
|
|
banda vypatlana
Od: Kleofasz Kutya
|
Pridané:
21.3.2013 13:33
Sak nech si potom predavaju to pripojenie pod hocijakym nazvom ale nie "internet".
|
|
Re: banda vypatlana
Od reg.: saruman
|
Pridané:
21.3.2013 14:26
napr. "nap*cunet" :-)
|
|
Re: banda vypatlana
Od: m__
|
Pridané:
22.3.2013 10:36
Nap*cunet Power 30
Nap*cunet Power 60
Nap*cunet Power 120
to je celkom nap*cu ponuka :)
|
|
Bandwidth na strane Antik-u
Od: prihlásený užívateľ
|
Pridané:
21.3.2013 13:33
Vie niekto akym sposobom to Antik streamuje? idu do cudzich sieti, takze multicast asi nie je riesenim. pri 1000 aktivnych uzivateloch a 2Mbps zaberaju 2Gbps bandwidth do SIX-u?
|
|
Re: Bandwidth na strane Antik-u
Od: Kveri_
|
Pridané:
21.3.2013 13:41
ano
|
|
Re: Bandwidth na strane Antik-u
Od: janino123
|
Pridané:
21.3.2013 14:04
huste.tv tiež pekne vyťažovalo six svojho času :D
|
|
Re: Bandwidth na strane Antik-u
Od: Kokolik
|
Pridané:
21.3.2013 16:44
Otazka znie aky ma antik upload :) a pri kolkych zakaznikoch ta sluzba pojde srat...
|
|
typicke
Od: miro j.
|
Pridané:
21.3.2013 13:35
spravanie sa UPC, arogancia a debilizmus. Som rad ze nie som ich zakaznik a keby som bol tak cau parky, ale aspon sa konecne priznali ze im nevadi zatazenie siete ale konkurencia
|
|
sranda
Od: hulo
|
Pridané:
21.3.2013 13:38
To si tí poskytovatelia robia srandu? Nechcú blokovať aj videohovory cez skype? Alebo sťahovanie z rapidshare? Nestačí im, že obmedzujú zákazníkov cez FUP, ešte chcú rozhodovať aj to, ako a kde zákazník pridelenú kvótu dát minie?! Za využívanie ich infraštruktúry platí zákazník. Prečo by im mal platiť aj poskytovateľ obsahu? Veď ten si už platí connect u svojho providera!
|
|
Re: sranda
Od reg.: roob_
|
Pridané:
21.3.2013 13:46
praveze neobmedzuju cez ziane FUP a ani nechcu, tak obmedzuju vsetko osatne co sa da. Ak ti povolia telku cez internet, tak by museli zdrazit sluzby alebo nasadit ozajstne FUP. Co aj bude koniec tychto natahovaciek.
|
|
Re: sranda
Od: chocholusik2
|
Pridané:
21.3.2013 14:29
No a?
|
|
Re: sranda
Od: mariooo
|
Pridané:
21.3.2013 20:08
ved o to ide, potom si zakaznik vyberie, ci to chce pouzivat, alebo nie. Vyhra ten, kto to ma skutocne neobmedzene, uz sa nebudu vsetci pysit 100mb/s, ale inymi parametrami.
|
|
Shorter blog post disclose the proven details about gucci and ways it can influence on your site.
Od: Emagiopepeams
|
Pridané:
22.4.2013 21:00
http://www.adidasjashoes.com/ http://www.adidasjpshoes.com/ http://www.adidasjashoe.com/ http://www.nikeshoeja.com/ http://www.nikejashoes.com/ http://www.nikeshoesja.com/
|
|
ved co...
Od: pjetro101
|
Pridané:
21.3.2013 13:45
Slovakistan a v nom si krasne chrochta arogantne UPC
|
|
facebook
Od: __fuxo
|
Pridané:
21.3.2013 14:00
Navrhujem tieto komenty paralelne postovat aj na ich facebook. Nech aj neITckari vedia, ake spinave praktiky UPC nevaha nasadit.
(som zhnuseny viazany UPC zakaznik)
|
|
Velky pan ,,K,, TAVODA
Od: JuuuuuuJ
|
Pridané:
21.3.2013 14:03
Velky pan ,,K,, TAVODA uz vyskakoval po vsetkych mediach ked riesil MMDS ,,cierny,, priem ich kablovky len vtedy zabudol ze pre svoj ucel si zo ,,vzduchu,, mozem primat co chcem!!! Rovnako si teraz vysvetluje co je to neutralita internetu!!!
|
|
Nech zije sloboda
Od: Kuba
|
Pridané:
21.3.2013 14:04
UPC sa boji o svoje ovecky, ze prestanu vyuzivat ich kablovku a zacnu pouzivat od konkurencie? Tak radsej zablokuju IPTV od antiku, aby nemali ziadnu konkurenciu. By som im taku pokutu naparil, ze by sa ta firma uz nezviechala.
|
|
Re: Nech zije sloboda
Od: Kokolik
|
Pridané:
21.3.2013 16:48
UPC moze so zakaznikmi tak nepekne vyjeb4t ze sami vyhodia stb od antiku von oknom... zatial to riesia ofiko... horsie bude ked si budes trhat vlasy ak sa ti raz za desat minut strati par paketov zo streamu...
|
|
Re: Nech zije sloboda
Od: Kokolik
|
Pridané:
21.3.2013 16:50
Antik nevie garantovat mimo svojej siete ze setko pojde GRANDE... no ocividne maju gule zobrat 99 euro od slovacika ktory nevidi hlbsie do toho co isp smie a co nie..
|
|
Re: Nech zije sloboda
Od: kjbgfhy
|
Pridané:
21.3.2013 20:35
a co?? antik to jasne deklaruje. bud to akceptujes a ich stb si kupis alebo nie.
|
|
vzduch
Od: fuuuha
|
Pridané:
21.3.2013 14:15
a čo všetko ešte majú v pláne zablokovať? Voyo, huste, archívy TV, youtube ...?
Služby = ich káblová TV? Tú asi ohrozuje Antik? Čiže akákoľvek internetová služba v budúcnosti čo i len potencionálne ohrozí "majetok a služby" UPC, tak ju zablokujú? O to Vám ide? Asi Vám chlapci z Antik-u dýchajú Váš vzduch čo? :DDD
|
|
Re: vzduch
Od: mariooo
|
Pridané:
21.3.2013 20:11
inak, tiez by ma zaujimalo, ci huste.tv plati nejaky poplatok za kazdy zaplateny prenos hokeja... UPC su chrapuni a tvaria sa ako strasny trendsetter. Mam pre Vas novinku, mile UPC: Vy podmienky nediktujete. Vas ex zakaznik.
|
|
UPC, good job...
Od: x3m
|
Pridané:
21.3.2013 14:23
Takato reakcia sa dala cakat od toho zdruzenia, kedze je predsedom UPC. Byt zakaznikom UPC, tak okamzite rusim zmluvu pre porusenie podmienok zo strany poskytovatela a idem dalej. Pochybujem, ze by UPC malo v zmluve uvedene, ze moze blokovat IPTV ostatnych poskytovatelov. A nemoze to hrat ani na neumerne zatazenie siete. Vsak pri 120Mbps programe, aby bolo zatazenie na urovni 3% neumerne, je kravina jak mraky.
Toto je hlavne arogantne a neferove konanie UPC voci svojim zakaznikom. ANTIK nerobi nic zle/neferove. Naozaj velka skoda, ze este nemame uzakonenu sietovu neutralitu.
|
|
Re: UPC, good job... (pokracovanie)
Od: x3m
|
Pridané:
21.3.2013 14:24
A co ti clenovia kecaju o poruseni ich zakladnych prav a ochrane majetku a sluzieb? Jedine, co ich zaujima je ochrana vlastnych ziskov za nekvalitnu/drahu kablovku, ktoru uz nikto nechce. A ked tym poskytovatelom tak vadi zneuzivanie ich infrastruktury, tak nech zablokuju vsetko a nechaju len pristup na ich vlastne propagacne stranky. Sak kazda sluzba na internete, ci sa uz jedna o stranky smer.sk alebo google.com, podla tejto definicie zneuziva ich infrastrukturu. Oni si vazne myslia, ze im toto niekto zozere?
|
|
Re: UPC, good job...
Od reg.: roman2
|
Pridané:
21.3.2013 14:49
ja by som UPC zrusil hned. keby bola alternativa. zijem v ruzinove v BA a nic ine ako UPC a DSL tu nieje. UPC mi ponuka 100mbitku ktora mi ide full speed (10-11MBs torrenty). nemam problem s vypadkami, pingy su super. k tomu celkom slusny STB s HDD+ dost kanalov a to vsetko za 37euro. to je pre mna rozumna cena za to co chcem.
jedine z coho sa mi chce grcat je ich spravanie. zial u telekomunistov by som zaplatil viac za nejaku 2mbitku a orange tu nieje.
|
|
Re: UPC, good job...
Od: byhyy
|
Pridané:
21.3.2013 19:53
byvas v panelaku a nemas lokala?
|
|
Re: UPC, good job...
Od reg.: roman2
|
Pridané:
22.3.2013 10:22
predtym som zil na trnavke, boli tam iba 3 poschodove tehlove domy, v kazdom iba 6 rodin. zaujem lokalnych poskytovatelov bol nulovy. aj na UPC som musel asi rok cakat a chvilu som musel fungovat na DSL(vtedy 128kbps).
teraz som kupil byt v tichej casti ruzinova, su tu vacsinou rodinne domy a iba zopar 3 poschodovych domov. o taketo lokality lokalni provideri zaujem nemaju. aj v Bratislave je vela ludi limitovanych na DSL alebo UPC. z tychto dvoch moznosti nieje o com rozmyslat.
|
|
Pekné stanovisko!!!
Od: Fanatixx
|
Pridané:
21.3.2013 14:24
Aspoň si vie každý inteligentný človek urobiť obraz o UPC a hlavne o "človeku" (musel som to dať do zátvorky, pretože takým živočíchom neprislúcha status ľudská bytosť a v ich prípade by mal byť povolený odstrel ako v prípade lovnej zvery) menom Róbert Ťavoda.
|
|
Inak nechápem
Od: Fanatixx
|
Pridané:
21.3.2013 14:27
ako môže byť predsedom združenia poskytovateľov niekto, kto zastupuje hádam najnedôveryhodnejšiu spoločnosť v tomto segmente, ktoré sa nebráni ani porušovaniu zákonov.
|
|
pomylene chovanie
Od: MaDI
|
Pridané:
21.3.2013 14:41
Pan Tavoda a UPC to ma cele nejake pomylene a obratene. UPC zaraba na tom, ze existuju sluzby na sieti zvanej Internet (Facebook, Google, Youtube a aj AntikTV). UPC sa rozhodlo podnikat a poskytovat ludom pristup do tejto siete. Ludia maju zaujem o tieto sluzby a UPC je pre ludi iba sposob ako sa k tymto sluzbam dostat. Ak pozakazuju pre svojich zakaznikov tieto sluzby tak su zbytocny a bud si to uvedomia ze oni niesu ty na ktorych cely business stoji, alebo skoncia. Vidim to skor na tu druhu moznost.
|
|
Re: pomylene chovanie
Od: siirii
|
Pridané:
22.3.2013 11:48
Pekne napísané, pán Ťavoda má úplne pomýlenú logiku. Veď nech si odlákajú aj posledných zákazníkov, dobre im tak.
|
|
asociácie?!
Od: provokátor
|
Pridané:
21.3.2013 14:53
To aké preboha asociácie u nás máme??? Vlbec by som sa nedivil, keby u nás existovala aj Asociácia honičov!
|
|
Re: asociácie?!
Od: xvmxmk
|
Pridané:
21.3.2013 15:08
alebo asociacia asocialov
|
|
Re: asociácie?!
Od: ertyert
|
Pridané:
21.3.2013 15:29
neexistuje? zakladam!
|
|
asociácie?!
Od: provokátor
|
Pridané:
21.3.2013 14:53
To aké preboha asociácie u nás máme??? Vlbec by som sa nedivil, keby u nás existovala aj Asociácia honičov!
|
|
to zakazu aj youtube?
Od: ktossoom
|
Pridané:
21.3.2013 15:12
to zakazu aj youtube? ved aj ten vie pri 3h pozerania denne zabrat znacnu cast sirky pasma :)
|
|
nekala konkurencia, kartelova dohoda?
Od: dagi1984
|
Pridané:
21.3.2013 15:41
Konkurencia...CO?
Samozrejme ze v UPC potrebuju zakazat pouzivanie sluzby, ktoru poskytuje aj same UPC.
|
|
Re: nekala konkurencia, kartelova dohoda?
Od: Kokolik
|
Pridané:
21.3.2013 16:37
Antik predava svoj upload.. ale rad by som vedel co sa stane ked predaju tak 2-3 tisic tych zariadeni ci im postaci ich vlastny upload. Ja sa obavam ze cim bude viacej zakaznikov antiku na tomto stb tym viacej bude sluzba v buducnosti sekat a padat.
|
|
Re: nekala konkurencia, kartelova dohoda?
Od: krokodilx
|
Pridané:
21.3.2013 17:05
tchnologia na toto sa vola multicast
|
|
Re: nekala konkurencia, kartelova dohoda?
Od: Kokolik
|
Pridané:
21.3.2013 17:07
Na svojom subnete ;)
|
|
Re: nekala konkurencia, kartelova dohoda?
Od: Kokolik
|
Pridané:
21.3.2013 17:09
A to co robi antik je unicast ;)
|
|
Re: nekala konkurencia, kartelova dohoda?
Od: siirii
|
Pridané:
23.3.2013 10:47
Toto je úplne DSL.sk komentárová klasika, píše sa o streamingu na INTERNETe a vždy príde frajer, ktorý zahlási že: "veď multicast". Akoby sme všetci, vrátane ISP boli úplní debili. Ach jaj.
|
|
Re: nekala konkurencia, kartelova dohoda?
Od: gbygjgjf
|
Pridané:
21.3.2013 20:32
no co by sa stalo. su 3 moznosti:
nespravia s tym nic a pohnevaju si zakaznikov ze im pojde vsetko napikacu
upgradnu linku
obmedzia ine sluzby na ukor tejto
|
|
-rea:
Od: reakcia
|
Pridané:
21.3.2013 15:47
just upc nikdy viac... hambim sa za to ze mam kablovku od UPC, ako skonci viazanost, tak menim poskytovatela. Optiku na internet mam od ineho poskytovatela, tak to nebude ani boliet, kedze poskytuju aj tv /antik to nie je aj ked mu drzim palce v tejto bananovej republike, kde sa skladame aj napriklad na Cyprus, ktori su 4x majetnejsi ako slovaci - 80k eur majetku na kazdeho cypercana oproti 19k eur na kazdeho slovaka, aj greci su 3x majetnejsi ale nepomoz no..., ale my sme este aj najblbsi ze si to nechame :)/
|
|
Re: -rea:
Od: vsbybyb
|
Pridané:
21.3.2013 19:56
bud si das lokala orange alebo telekom zbohom zdravy rozum
|
|
Titulok
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
21.3.2013 15:57
ja s UPC suhlasim. Antik posiela data po UPCakcej infrastrukture. podla mna by UPC mal zablokovat uplne kazdeho, kto prenasa data po ich infrastrukture, pokial s nimi nema zmluvu. youtube, dsl.sk, facebook a vlastne vsetky stranky a sluzby poskytovane cez internet. dokonca aj DNS by mali bloknut, pokial im spravca DNS serverov nebude platit.
a aby to vsetko bolo uplne korektne a bez pravnych preslapov, tak svoju sluzbu neobmedzeneho Internetu premenuju na neobmedzeny Intranet :)
takyto krok by bol z ich strany uplne spravny a spravodlivy, neporusoval by sietovu neutralitu a vyhnal by od nich aj posledneho zakaznika, ktory by bol radsej packety posielal hoci aj pomocou holubov.
|
|
Re: Titulok
Od: Kokolik
|
Pridané:
21.3.2013 16:10
Byt upc tak si ziadam prachy za plosnu retransmisiu .. vybavene.
|
|
Re: Titulok
Od: Antares
|
Pridané:
21.3.2013 22:07
To nie je ziadna retransmisia,. Z pohladu UPC ide o prachobycajny tok dat ako v kazdom inom datovom toku co sa tyka internetovej prevadzky.
P.S.: este ta bavi zo seba robit kokota a neskutocne trapnymi pseudoargumentami podopierat zlodejov z UPC?
|
|
Re: Titulok
Od: feroxxx
|
Pridané:
23.3.2013 1:06
nie je to retransmisia???
http://smarttvbox.sk/doc/VZP.Tango.Smart.pdf
Všeobecné podmienky pre poskytovanie služby retransmisie Tango Digitálna Televízia Slovensko
prostredníctvom Smart TV set-top boxu
spoločnosti ANTIK Telecom s.r.o.
dobre rano stara mama
|
|
Re: Titulok
Od: siirii
|
Pridané:
23.3.2013 11:11
Ďalší expert, Kokolik zmenil prezývku? Napísal som to už vyššie, ale tak napíšem aj sem:
ANTIK - retransmisia
UPS - poskytovanie prístupu na Internet
|
|
Titulok
Od: Tup
|
Pridané:
21.3.2013 16:33
neviem, je mi to jedno, ak blokujú jednú službu, stratia zopár zákazníkov. Ak začnú blokovať torrenty, IPTV, YouTube, Steam, Netflix a iné služby, ktoré spôsobujú veľký traffic, prídu o všetkých. Trh chce slobodný internet a čím sa od toho firmy viac odklonia, tým budú viac potrestané.
Ak by to spravili mne, hneď mením
|
|
mail ...
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
21.3.2013 18:57
mali by zablokovat aj vsetky prichadzajuce maily z alebo odchadzajuce do inej ako UPC domeny ... ziadne gmail alebo hotmail sluzby predsa nebudu zneuzivat ich infrastrukturu na dorucovanie sprav! ...
|
|
A čo Voyo
Od: majky9964
|
Pridané:
21.3.2013 19:40
Markíza Slovakia vysiela cez voyo 6 live kanálov a aj v HD kvalite. Zaujímavé že toto nikomu nevadí a nikde sa to nespomína. Tu ide len o konkurenčný boj. BTW.: Podľa mňa ich sieť nepoužíva Antik, ale zákazníci UPC, ktorým bola prakticky obmedzená služba.
|
|
kablovka u nas
Od: ayw
|
Pridané:
21.3.2013 23:19
nasa kablovka sa nesere, v dobe digitalizacie ked kazdy isiel na digital, u nas sa z nepozeratelneho analogu stal pozeratelny analog-digital, co znamena prijem v analogu, ale prvotny signal je digital.
skoro 40 programov, za 5€ mesacne, mozete zapojit hocikolko TV, ziadn STB a pod, posledny rok bezi bez vypadku, aj v zlych poveternostnych podmienkach, je to OK, a nikdy neplanuju prejst na digital u nas, pokial to nejaky blby zakon nezakaze ze uz ani kablovky nemozu mat analog... co by bola velka blbost.
Z digitalu sa mi pozdava len FTA prijem satelitu, na to mam fajnovu parabolu s motorom.
Keby skoncila kablovka analogova, tak by sa preslo na DVB-C na ktoru som pripraveny tiez, takisto sa nebranim satelitu len to je nakladne na viac TV, DVB-C sa da u nas naladit ale cez antenu, ano DVB-C cez antenu cez pasmo MVDS.
|
|
IPTV Antik
Od: weqe
|
Pridané:
22.3.2013 3:15
co brani UPC urobit setbox ako Antiku a ponukat svoje sluzby podobne ... UPC asi prehliadlo "zakaznik nas pan" a mysli si zakaznik nas sluha ... ty co maju aj inu moznost vo svojej lokalite ako UPC urcite po skonceni viazanosti budu premyslat ci je dobre ostat v takej spolocnosti kde si robia co chu a vykladaju - prisposobuju si veci po svojom. Konkurencie sa netraba bat mile UPC treba zdvihnut zadok zo stolicky a nieco robit aby ste boli lepsi a zaujimavejsi ako vasa konkurencia. Toto mi pride ako keby UPC nevedela viac spravit ako tahat kable na internet a spravit zasuvku u zakaznika ...
|
|
Re: IPTV Antik
Od: adrianobohumil
|
Pridané:
22.3.2013 13:02
UPC tomu bráni to že oni nemajú IPTV :) oni majú DVB-C a to je úplne iná technológia... a z mojho pohladu majú asi jednu z najkvalitnejších TV (myslím kvalitu obrazu) ako vačšina IPTV...
|
|
pokracovanie
Od: weqe
|
Pridané:
22.3.2013 3:15
inovovat, inovovat, inovovat zisk treba investovat a nemysliet si ze ludia budu chodit do nekonecna s vedrom po vodu do vykopanej storocnej studne ... aspon vidno ktora spolocnost sa snazi o inovaciu a chce ponukat zakaznikom nieco co iny nemaju prajem ANTIKU vela dalsich skvelych napadov, nech ich je co najviac a nech aj nadalej posuvaju hranicu dalej ... to ze konkurencia placka do vankusa je len signalom ze to robia dobre a idu spravnym smerom.
|
|
Re: pokracovanie
Od: feroxxx
|
Pridané:
23.3.2013 1:10
to s cim prisiel ANTIk teraz, nie je nic nove, v tejto podobe to nikto doteraz neuviedol na trh preto, ze to nie je v sulade so zakonmi. antik sa rozhodol ze zakony moze kaslat, a tu ma vysledok.
|
|
Re: pokracovanie
Od: Jebe ti ?
|
Pridané:
24.3.2013 4:10
Pekne vela kokotov sa najde v tejto diskusii, najlepsi su ako ty, ze antik porusuje zakony...
Tak sa pytam, kolko trestnych oznameni, kolko pravoplatnych alebo aj nepravoplatnych rozsudkov je, kolko pokut dostal antik za take nahanebne porusovanie zakonov ?
A ten kokotko "preceda" to je cisty skurvysyn , hodil by sa do SOZY, tam zgrupuju prijebanych.
|
|
No toto je uz na smiech....
Od reg.: NikhajZzz
|
Pridané:
22.3.2013 11:16
UPC rozhoduje predovsetkym o kablovkach a ich stave u nas. Je to smutna realita. Slovenske kablovky budu mat ubytok zakaznikov ak sa celoplosne zavedie blokovanie iptv sluzieb. Je to fakt chore. Iptv v podstate je len streamovanie obsahu po internete. STB antiku nie je nic ine ako pocitac, ktory vytvara spojenie a prehrava ho na TV. V podstate keby smart tv dokazal sam s antikom spolupracovat cez vlastnu aplikaciu, tak STB nie je treba. UPC len chce dosiahnut aby neprisiel o zakaznikov a vyuziva na to svoje postavenie a nekale prostriedky. Tymto padom zakaznik UPC nemoze pozerat ziaden stream na internete? Co tak youtube napriklad. UCP ty chuju!!!
|
|
upc a konektivita ..
Od: koumak
|
Pridané:
22.3.2013 15:42
Nuz, zrejme UPC naplakava minimalne z dvoch dovodov:
1. maju uz tak vysoku agregaciu, ze ani tie mizerne 2Mbit nedokazu uzivatelom zagarantovat (velmi smutneee..), resp. fyzicky dodat.
2. do ich vysoko ziskoveho biznisu prisla cierna ovca, ktora ponuka to iste, za iny peniaz a UPC z toho nic nema (akurat naklady na tu "garantovanu" konektivitu)
|
|
Re: upc a konektivita ..
Od: koumak
|
Pridané:
22.3.2013 15:43
Ja ked som kedysi ako lokalny ISP posobil, tak som mal v zmluvach aj minimalnu vyhradenu/garantovanu rychlost, ktora
davala ludom zaruku, ze aj keby slony z neba padali, tak pod nu neklesnu (vravim o rychlosti v ramci nakupenej konektivity, lokalna a distribucna infrastruktura mala nasobne vyssie kapacity). Teraz je v mode vsade davat za par susnov iba maximalnu moznu rychlost a nic negarantovat. Agregacne pomery v ramci zmluvnych podmienok sa menia dynamicky a od reality maju hodne daleko.
Sa este cudujem, ze nejaka asociacia internetovych poskytovatelov sa este neohradila voci kablovym operatorom, ze oni ponukaju cez tie svoje zhnile kable (UPC) aj internetovu konektivitu (ved im uberaju z "kolaca"!!!) a sposobuju im tak naklady, lebo kablovkari nemaju dostatocne bezpecnu infrastrukturu, kedze je to len ich podruzena cinnost ("pocuvat" aky IP traffic lezie po UPC kablovke neni ziaden vacsi problem...)
|
|
Re: upc a konektivita ..
Od: Miro Sk
|
Pridané:
22.3.2013 18:24
2Mbit ani nikto nemusí garantovať, mám 30Mbit a pod 20 nejdem (Wifi klient/router - modem UPC....)
|
|
A co ....
Od: LFST
|
Pridané:
22.3.2013 17:12
Jedna vec ma napada. Co urobi UPC, ked Antik vyda aktualizaciu firmware-u, a set-top boxy sa budu pripajat cez VPN tunel. Ja to tak vyuzivam(VLC,alebo Virtual STB), a v podstate je to jedno ze od ktoreho operatora mam internet :)
|
|
A co ....
Od: LFST
|
Pridané:
22.3.2013 17:12
Jedna vec ma napada. Co urobi UPC, ked Antik vyda aktualizaciu firmware-u, a set-top boxy sa budu pripajat cez VPN tunel. Ja to tak vyuzivam(VLC,alebo Virtual STB), a v podstate je to jedno ze od ktoreho operatora mam internet :)
|
|
Re: A co ....
Od: feroxxx
|
Pridané:
23.3.2013 1:15
co by urobilo UPC? zareze IPcku toho servera, kam su ukoncene VPNky... je vari pre UPC problem kupit si ANTIK STB, zapojit si ho, pozriet kam sa pripaja, a zarezat to tak isto, ako sa to stalo teraz?
|
|
Zadarmo
Od: majky9964
|
Pridané:
23.3.2013 17:05
UPC nech pusti programy ktore dava antik zadarmo do siete tiez nekodovane a ma vyriesene. Myslim ze takmer nikto zo zakaznikov UPC by si za takych okolnosti nemal dovod kupovat Smartv box. Iba ak koli archivu ktory zatial u UPC nieje.
|
|
googletv
Od: appletv
|
Pridané:
23.3.2013 20:02
Uz sa neviem dockat ako budu bojovat proti vyrobcom smart tv's...
|
|
Concise statement shows you the unquestionable info regarding gucci and how it can have an effect on users.
Od: Emagiopepeams
|
Pridané:
22.4.2013 18:08
http://www.adidasjashoes.com/ http://www.adidasjpshoes.com/ http://www.adidasjashoe.com/ http://www.nikeshoeja.com/ http://www.nikejashoes.com/ http://www.nikeshoesja.com/
|
|
Obtain This Scoop On The mulberry bags Before You\'re Too Late
Od: hekvvddtest
|
Pridané:
2.5.2013 17:29
The problem of cheap Canada Goose purses is that you do not know these Canada Goose bags are fake or not. <a href=http://www.gocheapnikeairmax.co.uk/>nike air max 1</a>
<a href=http://www.bycheapniketrainers.co.uk/>nike trainers</a> but our Canada Goose outlet are all quality autentic and the material are the best,you can let your heart down for shopping on our website.
|
|
Discover The Insiders Info Around mulberry bags Before You\'re Too Late
Od: hekvvddtest
|
Pridané:
19.5.2013 6:37
There was a time when the gladiator shoes were mainly made of leather. <a href=http://www.xfthomassabouk.co.uk>cheap thomas sabo charms</a>
<a href=http://www.huansnapbackshatsok.com>snapback hats</a> However, currently along with pure leather, synthetic leather, plastic is also used in their manufacture.
|
|
My Personal Idiot\'s Help Guide To mulberry bags Described
Od: hekvvddtest
|
Pridané:
27.5.2013 8:05
It is better if you will go to authentic cheap louis vuitton Bags Outlet stores in order to make sure that you are only buying original cheap louis vuitton Bag. <a href=http://thomassabooutlet.zohosites.com/>Thomas Sabo Outlet</a>
<a href=http://www.yhthomassabosale.co.uk/>thomas sabo sale uk</a> cheap louis vuitton is one of the best handbags producers all over the world.
|
|
Get The Insiders Info Around mulberry bags Before You\'re Too Late
Od: hekvvddtest
|
Pridané:
17.6.2013 5:01
You can finish track of Ugg Boot that appear to be nearly the same as Ugg Boot but won't have exactly the same versatility, sturdiness, lightness and thermostatic qualities just as real UGGs. <a href=http://poloralphlaurenuk.moonfruit.com/>ralph lauren polo</a>
<a href=http://michaelkorssale.freevar.com/>Michael Kors Sale</a> Undertaking sufficient study supports you uncover Uggs and sandals within an acceptable rate however it's fairly complicated to get these questions reasonable priced cost..
|