neprihlásený
|
Sobota, 23. novembra 2024, dnes má meniny Klement |
|
STV dnes ako prvá na Slovensku odvysiela v priamom prenose HD reláciu zo štúdia
DSL.sk, 14.2.2013
|
|
Slovenská televízia, organizačná zložka Rozhlasu a televízie Slovenska, RTVS, dnes ako prvá slovenská televízia odvysiela v natívnom HD rozlíšení v priamom prenose reláciu zo svojho štúdia.
Pre server DSL.sk to potvrdil riaditeľ sekcie technickej realizácie RTVS Andrej Doležal.
Touto reláciou bude Večer pod lampou vysielaná na Dvojke o 22:05. Relácia bude natáčaná v štúdiu Mlynská Dolina 2, MD2, prerobenom na HD vysielanie.
Do konca týždňa budú nasledovať ďalšie dve štúdiové relácie vysielané v priamom prenose v natívnom HD, v sobotu o 12:00 na Dvojke diskusno-vzdelávacia relácia pre teenegarov 5 minút po dvanástej a v nedeľu o 11:55 na Jednotke politická diskusná relácia O 5 minút 12.
STV nakúpila päť štúdiových HD kamier Ikegami model HDK-79EXIII na prelome rokov 2011 a 2012. 1080i kamery snímajú obraz s 50 fps a používajú 2/3" CCD senzor s rozlíšením 2.3-megapixelu, odstup signálu od šumu pri HD signále je podľa špecifikácie 60 dB.
Prvé HD vysielanie zo štúdia uskutoční STV potom, ako v stredu televízia oficiálne oznámila dokončenie prekonfigurovania vysielacieho pracoviska Dvojky na HD a v súčasnosti tak má kompletný štúdiový reťazec v HD.
Na Dvojke bude STV vysielať v HD okrem iného relácie Anjeli strážni, Família, A3UM, Slovenské kino, Umenie 2012, Rómsky magazín, Ovce.sk, dokumenty z tvorby nezávislých producentov a zahraničné dokumenty, na Jednotke vysiela v HD Hlavne, že sa máme radi, Nebíčko v papuľke a viaceré športové podujatia.
Dvojku v HD vysielajú, pričom doteraz ju vysielali v upscalovanej podobe, minimálne Telekom a Orange. Či títo operátori už používajú respektíve kedy začnú používať ako zdroj pre tento kanál Dvojku v natívnom HD od RTVS nie je jasné.
"Na distribučnej stratégii Dvojky v HD však intenzívne pracujeme a budeme sa snažiť, aby programovú službu Dvojka v HD zaradil čo najskôr najširší počet operátorov. Určite budeme rokovať napr. aj so Satro, UPC, Antik, Martico a ďalšími," avizuje plán aktívnej podpory vysielania Dvojky v HD Doležal.
Jednotka v HD je v súčasnosti naopak bežnou súčasťou ponuky slovenských IPTV a káblových operátorov, nachádza sa tiež vo verejnoprávnom multiplexe DVB-T. V ponuke satelitných operátorov zatiaľ chýba. "Nebránime sa a budeme rokovať aj o uplinku Jednotky v HD na satelit Astra 3B 23,5," uviedol Doležal.
Hoci v poslednej dobe Markíza a Joj vysielali v porovnaní s STV výrazne viac obsahu v HD, verejnoprávna televízia dnešným odvysielaním prvej štúdiovej relácie v HD v priamom prenose získa ďalšie prvenstvo v oblasti HD medzi slovenskými televíziami.
Už drží prvenstvo medzi slovenskými televíziami vo vysielaní prvého HD obsahu, ktorým boli Olympijské hry v Pekingu v 2008, aj vo výrobe pôvodného programu v HD, ktorým bol priamy prenos z vyhlasovania výsledkov ankety Osobnosť televíznej obrazovky v marci 2010. Kanál STV v HD bol, dočasne, ako prvý v HD vysielaný cez satelit a ako prvý je v DVB-T.
Najnovšie články:
Diskusia:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
titulok
Od: 129687
|
Pridané:
14.2.2013 18:33
A bude to aj streamovane cez ich web?
|
|
Pod zumpou
Od: Pista Suchohrib
|
Pridané:
14.2.2013 18:41
Hribove picoviny v HD... Kristove lave vajco, tak toto nam ozaj TREBALO!
|
|
Re: Pod zumpou
Od: Galaxy
|
Pridané:
14.2.2013 19:05
Ved tam mas pre seba aj Romsky magazin, co sa stazujes.
|
|
Re: Pod zumpou
Od: ad25..
|
Pridané:
14.2.2013 23:46
Romsky magazín je naňho príliš realistický.
On je milovník Drišľaku a ten môže pozerať už len z VHS-iek.
|
|
Re: Pod zumpou
Od reg.: rosouk
|
Pridané:
14.2.2013 19:32
Trebalo od slova Trebať :/
|
|
Re: Pod zumpou
Od reg.: a3a3a3
|
Pridané:
14.2.2013 21:19
a prechodnik bude "trebajuc"
|
|
Re: Pod zumpou
Od: landa321
|
Pridané:
15.2.2013 10:31
a podstatne meno Trebula
|
|
Re: Pod zumpou
Od: 5eter
|
Pridané:
15.2.2013 13:16
Tribula
|
|
Re: Pod zumpou
Od: tradicionalista
|
Pridané:
15.2.2013 13:40
Trubač
|
|
Re: Pod zumpou
Od: zigzag
|
Pridané:
15.2.2013 16:35
Trabant
|
|
Re: Pod zumpou
Od reg.: raketa
|
Pridané:
14.2.2013 20:01
same hluposti vysielaju, ale Hrib je najvacsia, ani keby bolo to rozlisenie neviem ake velke, nenalakaju ma pozerat na hentoho kokota, nech mu tam ta lampa zhasne a jebne na hlavu sprostu..
|
|
Re: Pod zumpou
Od: quix_
|
Pridané:
14.2.2013 20:43
sam si kokot sam. a myslim ze hovorim, aj za hriba ked poviem "a co si ty o tom myslis raketa?"
|
|
Re: Pod zumpou
Od reg.: roob_
|
Pridané:
14.2.2013 21:39
raketa teraz nemas pravdu.. Lampa je jedina sk relacia, ktora sa da obcas pozerat. Ked maju politicke temy, tie nech si nechaju, ale vedecke temy su vzdy podane tak, aby z toho mal nieco aj laik. Takze Lampe vela uspechov do buducnosti a vela vedeckych tem. Zatvaraju na 2 roky LHC, mohla by byt o tom jedna z Lamp.
|
|
Re: Pod zumpou
Od: Galaxy
|
Pridané:
14.2.2013 23:32
Vedecke temy su fajn, pri tych sa hrib tvari strasne nablbo.
|
|
Re: Pod zumpou
Od: NieSomIQ5
|
Pridané:
17.2.2013 9:57
a keď už sa dostanú na obzor nejakého zaujímavého jadra problému... tak celú diskusiu pochová na nejakej elementárnej hovadine... typu a čo je to tá pravdepodobnosť..
|
|
Re: Pod zumpou
Od reg.: raketa
|
Pridané:
15.2.2013 1:42
Hrib je neobjektivny jednostranne tvrdo pravicovo orientovany dilino, skus citat jeho tyzdennik ".tyzden", prajem vela stastia pri utvarani si vlastneho nazoru tvrdo potlacovaneho nazormi hentoho blba...
|
|
Re: Pod zumpou
Od: jojoj555
|
Pridané:
15.2.2013 7:05
je to buzerantsky kokotko, ale dnes iba takych vacsina vychodniarov uznava, ktory tu davaju minuska....ok uznavam jedna z jedinych relacii na vedeckejsie temy, ale nechapem aky prinos k tomu ma hrib, kludne by tam mohli doist ti ludia aj bez neho a bolo by to mozno lepsie
ale vseobecne clovek co dokaze obhajovat slovensku kulturu musi byt vychodniar, alebo inak znetvoreny
sk funguje vacsinou tak ze vsetko sem pride 50 rokov po vyspelom svete, ale kultura sem nejako nedorazila...okrem smotanky a podobnych IQ 10 relacii...to definitely mame svetove
|
|
Re: Pod zumpou
Od: Moralista
|
Pridané:
15.2.2013 7:22
Fuuha , ty musis byt jeden z tych bratislavcanov, ktory su velmi sikovny ale su nastvaty lebo ti niekto z Kosic ukradol vysnivanu pracu mechanika vo VW a teraz robis predavaca v Lidli,ze? Och... Ze Vas to bavi za vlastny neuspech stale vinit ineho...
|
|
Re: Pod zumpou
Od: fst345
|
Pridané:
15.2.2013 8:15
prosim nezabudnut, ze smerom na zapad od BA este zopar dedin je
|
|
Re: Pod zumpou
Od: Moralista
|
Pridané:
15.2.2013 7:22
Fuuha , ty musis byt jeden z tych bratislavcanov, ktory su velmi sikovny ale su nastvaty lebo ti niekto z Kosic ukradol vysnivanu pracu mechanika vo VW a teraz robis predavaca v Lidli,ze? Och... Ze Vas to bavi za vlastny neuspech stale vinit ineho...
|
|
Re: Pod zumpou
Od reg.: roob_
|
Pridané:
15.2.2013 7:20
mna nezaujimaju jeho politicke nazory.. hovorim o Lampe a o vedeckych temach a o tom, ze su tam aj vdaka Hribovi podane odborne temy formou pristupnou laikovi. Hrib neni dement, netvari sa jak dement, ale schvalne dava otazky na takej urovni, aby to laicka vacsina pochopila.
|
|
Re: Pod zumpou
Od reg.: raketa
|
Pridané:
15.2.2013 10:17
laicka verejnost je davno pred Hribom, jedine ze aby to pochopili dochodcovia... vdaka tej jeho zaujatostti a neobjektivnosti je to podobne ako pozerat na TA3 nieco politicke s Bielikom... profesionalita ako hrom...
|
|
Re: Pod zumpou
Od: MuadDib
|
Pridané:
17.2.2013 10:08
No, čo sa týka vlastnej výroby, tak okrem spravodajstva a publicistiky už zostávajú len politické relácie – a tie sú dosť špecifické...
...tak Večer pod lampou je naozaj "občas 1 z najlepších relácií".
Problém je však v tom, že je to veľmi zriedkavo – len vtedy, keď je to o vede, nie o spoločenských témach – vtedy sa to naozaj dá pozerať, vtedy je to dobré a rád si to pozriem, aj keď mne osobne to veľa nedáva, ale je dobré, keď sa medzi ľuďmi ohlúpnutými kapitalistickým školstvom robí aj nejaká vedecká osveta.
Lenže inak je to len hlásna trúba propagandy istej skupiny extrémistických názorov, ktoré vyznáva Hríb a jeho ideologickí kamoši. Skrátka, je to niečo ako náboženská relácia... ako kázeň zo zostrihanej bohoslužby.
|
|
zaspali dobu
Od: ja1
|
Pridané:
14.2.2013 19:00
nie je sa cim chvalit...
|
|
goooooooo
Od: 7797297297
|
Pridané:
14.2.2013 19:07
stv drzi aj dalsi rekord, je to najdrahsia tv, lebo je jedina za ktoru musim platit a podla takychto sprav ako je tato bude este horsie, ocakavam, ze za ten hnoj budeme coskoro platit este viac, hlavne ze to bude hnoj v HD.
|
|
Re: goooooooo
Od: Src
|
Pridané:
14.2.2013 20:42
platis, ale nemas tam reklamy, to si treba cenit
alebo potom to netreba platit ale budu reklamy
alebo to netreba platit a stale nebudu reklamy ale budu vyssie dane :)
vela moznosti nie je :p
|
|
Výčitky
Od: MuadDib
|
Pridané:
17.2.2013 23:26
Ale on má na mysli ten obsah.
Vieš, hovorí sa, že verejnoprávne médiá by tu mali byť ako spoločenská služba verejnosti, hlavne pre nestranné spravodajstvo a informácie, ako miesto pre pluralitu názorov atď., dookola sa omieľa, aký je alebo by mal byť rozdiel oproti komerčným televíziám...
... no bohužiaľ, okrem nejakého dokumentu raz denne, je naša verejnoprávna STV vlastne úplne rovnaká ako komerčné televízie.
A tak namiesto úloh, ktoré tvoria tú verejnoprávnosť, sa verejnopráva televízia predbieha v sledovanosti, nakupuje šialene predražené "formáty" pochybných pseudozábavných hier za milióny €... namiesto toho, aby vymyslela niečo vlastné (čo by si vyžadovalo asi 1/2 hodiny premýšľania).
|
|
Námietky
Od: MuadDib
|
Pridané:
17.2.2013 23:27
Bohužiaľ, nijako nevyniká spravodajstvom – redakcia zahraničného spravodajstva je akási prepisovacia dielňa agentúrnych správ "Veľkej trojky" (TR, AFP, AP). Priestor pre otvorené besedy o celospoločenských témach tam tiež nie je (porovnajte si to s Hyde Parkom na ČT24).
Atď., atp.
Čiže: máme tu verejnoprávne médium, ktoré ani náhodou nie je "hlasom ľudu" svojím obsahom, čo sa práve snažil naznačiť tvoj predrečník.
Potom sa totiž ľudia celkom pochopiteľne pýtajú, že načo nám je také "verejnoprávne" médium... najmä ak nedáva priestor ani mladým odborníkom, filmárom, dokumentaristom atď.
A ak má byť ten najväčší rozdiel len v reklamách, tak to teda dosť málo!
|
|
ze parada
Od reg.: Emzi101
|
Pridané:
14.2.2013 19:13
tak tomu sa vravi fraska, vysielaju to z Dvojky, pricom jej nativnu podobu nevysiela ziaden z operatorov a este sa chvalit? tym ze to nema moznost pozerat nikto v HD? natívnom, samozrejme, mozno okrem kameramana
|
|
Re: ze parada
Od: Fero518
|
Pridané:
14.2.2013 20:31
Kameraman má väčšinou čiernobiely náhľad...
|
|
Re: ze parada
Od: Src
|
Pridané:
14.2.2013 20:44
dobre ze nevysiela nikto, ale aspon to bude v archive uz v HD :p pre buduce generacie :D
|
|
Re: ze parada
Od: Emzi102
|
Pridané:
14.2.2013 21:28
Je tazke riesit najskor distribuciu ak nemas obsah. Niekde zacat musis. Vacsinou zacina vysielatel obsahom v HD a ked ukaze, ze ho vie vyrobit a to v uspokojivom objeme, az potom operatori tuto programovu sluzbu zaradia a zacnu sirit...
Takze ziadna fraska. Budme radi, ze sa nieco hybe a ze sa snazia
|
|
Re: ze parada
Od: 5eter
|
Pridané:
15.2.2013 13:21
A to akoze mali najprv operatori zacat sirit HD Dvojku, ktora neexistuje a az potom mala Dvojka obsah v HD zacat vyrabat?
Pan neracil mat na matematike aj zaklady logiky? Aspon fakt tie zakladne zaklady?
|
|
Re: ze parada
Od reg.: roob_
|
Pridané:
15.2.2013 14:24
pan zabuda, ze vela programov sirenych ako HD je upscalovanych - preratanych (zvacsenych) z PAL na fullHD. Teda ano, HD Dvojka sa mohla vysielat aj predtym, ako zacali nativne natacat 1080.
|
|
Re: ze parada
Od: 5eter
|
Pridané:
15.2.2013 14:39
Ibaze pan vyssie hovoril o nativnej Dvojke, nie preratavanej.
|
|
HD a Hríb :o}}}}
Od: Fero518
|
Pridané:
14.2.2013 20:28
Neuveriteľné - miesto toho, aby tam už nebol - svojim jednostranným politickým profilom do verejnoprávneho média nepatrí - ešte ho vysielali v HD!
|
|
Re: HD a Hríb :o}}}}
Od: quix_
|
Pridané:
14.2.2013 20:46
nie je dolezite aky ma hrib politicky postoj ale to, ci sa aspon snazi pozvat si do relacie aj druhu stranu. holt to sa na ta3, krize ani hnojke nevidi. osobne sa skor desim toho ake dosledky na zdravie obyvatelstva slovenskej republiky bude mat vysielanie cervenej svine bradavicnatej v niektorej z epizod frasky o 5minut 12 alebo vlastne aj ako dalej pan premier
|
|
valentin
Od: jozkooo
|
Pridané:
14.2.2013 20:31
no dneska som su kupil plnu kyticu kvetov na toho valentina a teraz si idem pripravit veceru pri svieckach. Opekany rozok s cenaskom :) Veseleho valentina aj vam
|
|
Re: valentin
Od: quix_
|
Pridané:
14.2.2013 20:48
opekany rozok s cesnakom.. lol tak to je delikatesa. a ako prilohu budes mat salat z tej kytice co si si priniesol, uhadol som?
|
|
Re: valentin
Od: jozkooo
|
Pridané:
14.2.2013 21:14
uz sa pecu rosky ku svieckam. Slavnostny vecer dnes :))
|
|
Re: valentin
Od: Galaxy
|
Pridané:
14.2.2013 23:34
Priatel Ta nechal?
|
|
Re: valentin
Od: prdlajs
|
Pridané:
15.2.2013 0:06
Preto ta kytica. Do ri*i.
|
|
Re: valentin
Od reg.: TOSOMJAHALAVA
|
Pridané:
15.2.2013 9:19
ja som nechal priatelku 6 rokov dozadu
|
|
Čoho sme sa to len dočkali.
Od: Gój
|
Pridané:
14.2.2013 20:39
Tak žid bude v HD rozlíšení? Ja s tým nesúhlasím. Nemáme na Slovensku nikoho hodnotnejšieho kto by si to viac zaslúžil? Musí to byť akurát nejaký pošuk s rozčapeným nosom, preškolený v Langley na rozvracanie krajín, neukotvený židisko bez vlastného názoru, posluhujúci za omrvinky ešte horším židiskám ako je on sám? To je skutočne neúnosné čo sa tu deje, hentakého kokota treba vyšľahať žihľavou po tom obrezanom žaľudi a hnať ho kade ľahšie z televízie a nie ho vysielať v HD kvalite.
|
|
Re: Čoho sme sa to len dočkali.
Od: quix_
|
Pridané:
14.2.2013 20:50
a teba ide rozdrapit od jedu co? ah ty zakomplexovany curacik.
|
|
Re: Čoho sme sa to len dočkali.
Od: Gój
|
Pridané:
14.2.2013 21:55
Mne je to tak akurát jedno. Nemám jednoducho toho makaka rád, to je všetko. Ty si tiež od nich?
|
|
Re: Čoho sme sa to len dočkali.
Od: MuadDib
|
Pridané:
17.2.2013 9:45
Dávam ti + za tie prívlastky, dobre som sa pobavil. :-D
Neviem síce, o akého žida ide (pravda, vo Večeri pod lampou bola rad nejaká židovská hudobná skupina), ale Hríb to asi nebude, lebo ten je veruže pevne ukokotvený v svojich pravicových, svetoobčianských, globalistických, transatlantických extrémoch...
|
|
Re: Čoho sme sa to len dočkali.
Od: MuadDib
|
Pridané:
17.2.2013 9:47
Dávam ti + za tie prívlastky, dobre som sa pobavil. :-D
Neviem síce, o akého žida ide (pravda, vo Večeri pod lampou bola raz nejaká židovská hudobná skupina), ale Hríb to asi nebude, lebo ten je veruže pevne ukokotvený v svojich pravicových, svetoobčianských, globalistických, transatlantických extrémoch...
|
|
Vam tu niektorym fakt prepina
Od: JUSTO
|
Pridané:
14.2.2013 21:23
Akoze Vecer pod lampou je jedna z mala relacii, ktore si pozriem, pretoze sa venuje aktualnym temam a "snazi" sa byt ako tak objektivna, to ze niekedy 2. strana nema zaujem diskutovat aj ked je pozvana je uz druha vec ... a k tej zaujatosti Hriba, no ked tu relaciu sledujete, tak vacsinu casu nerozprava on, ale jeho hostia, ktori maju tiez pravo na nazor a dokonca ho maju pravo prezentovat
|
|
Re: Vam tu niektorym fakt prepina
Od: MuadDib
|
Pridané:
15.2.2013 19:15
Prepína zrejme asi len tebe, pretože to, že je Hríb zaujatý (neobjektívny), musí byť každému jasné ako facka! Už neraz za to tá relácia dostala pokutu, ibaže ju obratom Hríbovi ako dramaturgovi nevyrubili v plnej výške, lebo už by bol dávno skončil.
Naposledy som ho pozeral, keď bola s témou "či sú si všetci pred zákonom rovní", alebo také niečo... a, samozrejme, všetko sa to zvrhlo len na propagandu v prospech generálneho politruka pretlačeného gorilami a sasankami...
Predovšetkým jeho neobjektivita začína už tam, ako si tam vyberá tých hostí. Už v tom je obrovská zaujatosť, lebo on si vyberá len svojich ideologických kamošov.
|
|
Re: Vam tu niektorym fakt prepina
Od: MuadDib
|
Pridané:
15.2.2013 19:16
K Čentéšovi tam tliapali sprostosti, stále dookola účelovo vyťahovali len 1 časť argumentov v jeho prospech (napr. taký Trimaj, ktorý neustále omieľal len svoje "argumenty" od veci, ktoré s podstatou nijako nesúviseli a snažil sa to prekrúcať)... čo by nebolo ešte najhoršie, keby sa to v takých prípadoch Hríb ako moderátor nejako snažil vyvažovať, ale práve naopak, on sa aj tu neustále snažil zvrtnúť debatu smerom s svojmu extrémnemu postoju... Stále bedákal, aké je to strašné, že súd môže po niekoľkých "kolách" a odvolaniach stále dospieť k rozhodnutiu, ktoré je v neprospech jeho postoja, jeho ideológie, jeho chránenca... lebo že "stále o všetkom rozhodujú len ľudia", čiže kým nerozhodnú v jeho prospech, tak je to "vrcholne nespravodlivé" – podľa neho.
Akonáhle by nejaký oportunista rozhodol v jeho prospech, tak sa (podľa neho) dosiahla spravodlivosť.
|
|
Re: Vam tu niektorym fakt prepina
Od: MuadDib
|
Pridané:
15.2.2013 19:22
Vrcholom toho celého a ako najlepší dôkaz zaujatosti bol samotný záver, ako sa ich všetkých snažil dotlačiť s nejakému politicky (propagandisticky) využiteľnému vyhláseniu, keď sa ich spýtal, že či podľa nich bude Čentéš generálnym prokurátorom, alebo nie (alebo také niečo)
Skončilo to 4:1 v prospech Čentéša... ten sudca bol jediný proti. Ostatní všetci prinajmenšom vyjadrovali svoju ľútosť z toho, že Čentéš nebude generálnym prokurátorom (ako to urobila Čapútová).
Čiže to prekrásne odhalilo skladbu ideologických postojov a hrubú nevyváženosť celej relácie.
Je otrasné, že si toto môže dovoliť, je otrasné, že si toto dovoľuje verejnoprávne médium voči svojim divákom.
Napokon, asi si nepostrehol, že nie je podstatný rozdiel medzi tým, keď hovorí Hríb... a keď hovoria jeho ideologickí kamoši, ktorých si on sám vyberá.
Nikto tu nespochybňuje, že tí zúčastnení "majú právo na názor", ale nemajú právo robiť si z verejnoprávneho média hlásnu trúbu pre svoju propagandu, a určite nie mimo reklamného času!!
|
|
som ale prekvapeny
Od: qwert/z
|
Pridané:
14.2.2013 21:35
som ale trochu prekvapeny ze statna televizia je ta ktora je v pouzivani novych (pre Slovensko) technologii ako prva... by som cakal ze sa skor do tohu pusti nejaky nas kanal
|
|
MILA REDAKCIA
Od: kristof
|
Pridané:
14.2.2013 21:39
Prepacte, ale tv Digi Sport vysiela v HD nazivo vsetky studia, a to uz 2roky. Bohuzial si to zatial mozu vychutnat len uzivatelia, ktory maju kablovku...
|
|
Re: MILA REDAKCIA
Od: HKJ
|
Pridané:
14.2.2013 22:07
A v ktorom studiu sportuju ?
|
|
Re: MILA REDAKCIA
Od: columbus
|
Pridané:
14.2.2013 22:20
neprepacime! digi sport su rumuni a nie je mozne aby to bolo prave hd, to je iba lacna nahrazka!
|
|
Nespratný Hríb
Od: MuadDib
|
Pridané:
15.2.2013 11:17
To sa dalo čakať... Hríb sa už nezmestí do svojho formátu...!
A namiesto toho, aby ho vyrazili, alebo najali niekoho, kto dokáže klásť vedcom podobne hlúpe otázky, alebo aspoň upravili zmluvu tak, že za všetky pokuty za zaujatosť (neobjektivitu) bude napokon znášať on, a nie RTVS... tak radšej nakúpili nové kamery.
Dobre, však by to bola hanba, keby verejnoprávna televízia nemala slušné kamery... ale zase nebolo by to nič nezvyčajné, keďže verejnoprávne spravodajstvo už pomaly ani nemá svojich spravodajcov zo sveta, všetci v zahraničnej redakcii sú len otrockí prepisovači agentúrnej propagandy...
(Napr. ani slovko nikde nezaznelo o tom, ako hackeri odhalili dokumenty vo forme Britham Defence, podľa ktorých Katar pripravoval v Sýrii provokáciu s chemickými zbraňami prepašovanými z Líbye... atď., atp.)
|
|
Re: Nespratný Hríb
Od: FickoRitopich
|
Pridané:
16.2.2013 14:17
fickoritopich, ty si z uradu vlady, alebo zo sunmracnej, priznaj...
|
|
5 znakov ...
Od: Awi
|
Pridané:
15.2.2013 12:17
No blb v priamom prenose a v HD, možno v tom HD zbadáme na Hríbovi konečne aj nejakú modrú pleseň :-)
|
|
HD studio
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
15.2.2013 16:20
na studio kamery su to nahovno kamery, lebo na studio kameru nejdem pod 2 cm CCD. henten ma v prepocte nejak 1,6cm CCD.
cize ten obraz bude sumet.
|
Pridať komentár
|
|
|
|