|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
............
Od: Tomaxxko
|
Pridané:
30.11.2012 8:58
Aj tak je to dosť, v Taliansku je limit 2000€ a to sa tam točia troška iné peniaze...
|
|
Re: ............
Od: 2341erw
|
Pridané:
30.11.2012 9:11
ze to je niekde inde este horsie predsa neznamena, ze tu je to ok ak je to vyssie cislo (plati pre vsetko, nie len pre tento pripad)
|
|
Re: ............
Od: kra kra
|
Pridané:
1.12.2012 0:16
Za kontraband platím výhradne Diamantmi.
|
|
Re: ............
Od: prdlajs
|
Pridané:
1.12.2012 2:03
A dedovou drevenou nohou.
|
|
Re: ............
Od reg.: dentista quix
|
Pridané:
30.11.2012 9:20
v taliansku je limit 1000€
|
|
Re: ............
Od: ibrahim majzga
|
Pridané:
30.11.2012 18:27
Taliansko je policajny stat cislo 1
|
|
Re: ............
Od: quix_
|
Pridané:
30.11.2012 19:13
a nejake fakty by neboli?
|
|
Re: ............
Od: drtfsugf
|
Pridané:
30.11.2012 22:12
Hej, ale bol si tam? Tam maju iny zivot...
|
|
Re: ............
Od: Wtfff
|
Pridané:
1.12.2012 1:19
V IT mi pred rokom a pol povedali, ze cash im mozem zaplatit maximalne 5k(a aj som zaplatil) a zvysok prevodom. To ich stihli okresat na polovicu?
|
|
hyfbkk
Od: hshb
|
Pridané:
30.11.2012 9:06
A uz kontroluju vsetko:P
|
|
Re: hyfbkk
Od: Mumsito
|
Pridané:
30.11.2012 10:25
Bitcoin chlapci Bitcoin!
|
|
Re: hyfbkk
Od reg.: FilipSK
|
Pridané:
30.11.2012 12:51
ak pominiem fakt ze bitcoin je z ekonomickeho pohladu neudrzatelny model (kedze je ho obmedzeny pocet a tym padom skor alebo neskor nastane hyper-deflacia), tak sa moze hocikedy stat ze ho proste nejaky uradnicek prehlasi za nelegalny... EU s tym uz napriklad zacala > http://goo.gl/vdGKC
|
|
Re: hyfbkk
Od reg.: __Ondrej
|
Pridané:
30.11.2012 13:10
Ak niekto vie, že nastane hyper-deflácia prvé čo by mal spraviť je nakupovať bitcoiny aby sa mu neskôr zhodnotili.
|
|
Re: hyfbkk
Od: Kicko
|
Pridané:
30.11.2012 14:16
Ty si nakup bitcoiny, ja si kupim radsej drahe kovy a diamanty.
|
|
Re: hyfbkk
Od reg.: FilipSK
|
Pridané:
30.11.2012 14:26
Ako si predstavujes zhodnotenie v hyperdeflacom scenari? Totizto tych ludi co si myslia ze to zhodnotia je uz aj dnes privela (70 ci kolko % BTC podla studii nebolo pouzitych pri inej ako "vyrobnej" transakcii ked si rozdelili blok v ramci mining poolu). Dostanes sa nasledne do situacie, ked bude realny obeh penazi tak mizivy (lebo budu mat velku hodnotu a setci to budu zbierat), ze trh jednoducho okrem spekulacii prestane existovat. Toto sa stalo uz aj v pripade svajciarska, ked musela ich narodna banka intervenovat kedze kopec CHF je mimo obeh a len to hromadia bohati investori.
|
|
Re: hyfbkk
Od reg.: FilipSK
|
Pridané:
30.11.2012 14:27
Dalsi zaujimavy fakt je, ze pokial mas limitovany pocet platidla tak zakonite sa zacne sustredovat u par ludi ktori generuju zisk na nejakej "potrebnej" sluzbe. Proste minas peniaze u cloveka X, ale ten nema sancu ich minut zas, lebo ich ma proste privela. Nasledne sa dostavas do situacie ked sa obnos len hromadi na par miestach a mizne z obehu, co zas umelo nafukuje jeho cenu ale zaroven ho robi menej a menej pouzitelnym. V jeden moment uz maju peniaze len ti vyvoleni, a su im nanic pretoze trh s nimi proste nebude existovat.
|
|
Re: hyfbkk
Od: lentilka
|
Pridané:
3.12.2012 8:13
Tí čo nahrabú zlato si za neho neskôr kúpia hoci len luxusný tovar, a o tom to je, sloboda robiť si so svojimi zarobenými peniazmi čo chceme. So zlatými mincami sa platilo v stredoveku, fungovalo to a príliš sa nehromadili. Aj vtedy chápali že väčšiu hodnotu majú domy, pôda a stroje, ako zlatý poklad ktorý niekto môže ukradnúť. Dôležitá je produkcia tovarov ktoré ľudia vytvoria, nie platidla pomocou ktorého si ich vymieňajú. Pri vyššom stupni samostatnosti, farmy, grófstva, ani peniaze netreba.
|
|
Re: hyfbkk
Od: kamokere
|
Pridané:
30.11.2012 14:01
it s not a bug, it s a feature!
|
|
Re: hyfbkk
Od: Kicko
|
Pridané:
30.11.2012 14:15
Chcem kupit auto .. predas za bitcoiny?
|
|
Piatok, 30. novembra 2012, dnes má meniny Ondrej, zajtra Edmund Pošli kvety
Od: pampo
|
Pridané:
30.11.2012 9:06
A ked budem chciet s banki vybrat peniaze nad 5.000 to tiez nepojde?
|
|
Re: Piatok, 30. novembra 2012, dnes má meniny Ondrej, zajtra Edmund Pošli kvety
Od: salamparka
|
Pridané:
30.11.2012 9:08
Mozes ale nezaplatis v obchode v hotovosti... Jedine Pistovi Lakatosovi do ruky mozes dat 100... Do zajtra
|
|
Re: Piatok, 30. novembra 2012, dnes má meniny Ondrej, zajtra Edmund Pošli kvety
Od: Rubick
|
Pridané:
30.11.2012 13:38
plťka more
|
|
Re: Piatok, 30. novembra 2012, dnes má meniny Ondrej, zajtra Edmund Pošli kvety
Od: qwrwq
|
Pridané:
30.11.2012 9:10
trosku stracas prehlad kvoli comu to je zavadzane, je to kvoli tomu aby bol prehlad o toku financii
|
|
Re: Piatok, 30. novembra 2012, dnes má meniny Ondrej, zajtra Edmund Pošli kvety
Od reg.: dentista quix
|
Pridané:
30.11.2012 9:24
je to kvoli tomu ze zasrany stat je h0vno do toho co a komu platim v hotovosti(o vyske sumy ta teraz netreba bavit). dnes ej to 5000€ o par rokov sa posunieme k "vyspelemu" zapadu a budeme mat limit na 1000€ a neskor sa hotovost zrusi a ludia budu uplne pod kontrolou statu/bankarov. z principu nesuhlasim s obmedzenim akehokolvek zakonneho konania obcanov statu a ked raz chcem platit cash tak sa stat do toho nema co starat aj tak mi z kazdej koruny/eura ujebe 20% len co to z vrecka vytiahnem. nehovoriac o tom,ze z vyplaty mi zoberie 40%(naklady zamestnavatela)
|
|
Re: Piatok, 30. novembra 2012, dnes má meniny Ondrej, zajtra Edmund Pošli kvety
Od reg.: dentista quix
|
Pridané:
30.11.2012 9:25
v skutocnosti to expert na grafy ospravedlnuje "sedou ekonomikou".. saso jeden pocmarany, eura im utekaju inde, nie hotovostnymi platbami
|
|
Re: Piatok, 30. novembra 2012, dnes má meniny Ondrej, zajtra Edmund Pošli kvety
Od: slecna.l
|
Pridané:
30.11.2012 11:01
Hej, ale ked si desiatky firiem medzi sebou posuvaju faktury na fiktivny tovar a sluzby a na zaklade toho ziadaju odpocet dane, mohlo by to pomoct... vlastne, sme na Slovensku, takze na kratenie dani sa vymysli iny sposob a ostane zbytocna buzeracia tych poctivych.
|
|
Re: Piatok, 30. novembra 2012, dnes má meniny Ondrej, zajtra Edmund Pošli kvety
Od reg.: dentista quix
|
Pridané:
30.11.2012 13:24
a to je akoze pre vladu jednej strany (komunisticky smer) problem odhlasovat povinnost elektronickych platieb za sluzby medzi nimi? preco mam ja ako obcan (fyzicka osoba) trpiet buzeraciu statom len preto, ze si financna sprava nedokaze spravit poriadok a zaplatit kvalitnych ludi a prisposobit legislativu aby pre "podnikatelov" bolo skoro nemozne robit podvody s dhpckou?
|
|
Re: Piatok, 30. novembra 2012, dnes má meniny Ondrej, zajtra Edmund Pošli kvety
Od: jarac
|
Pridané:
1.12.2012 18:04
no tak podvodnici daju dokopy cash, ktory bude kolovat. stratia iba trochu na bankovych operaciach. spekuluju ti, co maju peniaze, a nie ti, co ich nemaju. skor to vidim tak, ze zavedu dan z transakcie a zvrhne sa to na formu dodatocneho zdanenia. skryteho..
|
|
Re: Piatok, 30. novembra 2012, dnes má meniny Ondrej, zajtra Edmund Pošli kvety
Od: dayc
|
Pridané:
30.11.2012 10:47
vies mi vysvetlit preco by mal mat stat prehlad o mojom toku financii ?
|
|
Re: Piatok, 30. novembra 2012, dnes má meniny Ondrej, zajtra Edmund Pošli kvety
Od: dsafsdaf
|
Pridané:
30.11.2012 14:09
to myslis ironicky alebo si uplne blby?
|
|
Re: Piatok, 30. novembra 2012, dnes má meniny Ondrej, zajtra Edmund Pošli kvety
Od reg.: AeroPo
|
Pridané:
2.12.2012 4:28
Dane synku dane, ujovi Hranolovi do prasiatka :)
|
|
Re: Piatok, 30. novembra 2012, dnes má meniny Ondrej, zajtra Edmund Pošli kvety
Od: Unexist
|
Pridané:
1.12.2012 15:39
velke hovno! je to preto, aby si bol povinne zaviazany o sukromnej banky a ked bude vsetko elektronickuy riadene, tak budes uplny otrok zavisly na instituciach. Bude stacitg vypnut elektrinu a budes v prdeli, pretoze si nekupis ani rozky. Uz sa konecne ludia zobudte, ved zeriete jednu kravinu za druhou a vobec vam nedochadza k comu to smeruje.
|
|
Re: Piatok, 30. novembra 2012, dnes má meniny Ondrej, zajtra Edmund Pošli kvety
Od: einstein
|
Pridané:
30.11.2012 11:10
nerob vlny, kto napise "z banky" ako "s banki", ten v zivote nemal 5000 eur pokope a nikdy ich mat ani nebude, ledaze by bol nejaky kriminalnik.
|
|
Re: Piatok, 30. novembra 2012, dnes má meniny Ondrej, zajtra Edmund Pošli kvety
Od reg.: boitanko
|
Pridané:
30.11.2012 16:12
on to myslel makko
|
|
5 znakov
Od: Matooo01
|
Pridané:
30.11.2012 9:40
menova reforma - uder na spekulantov
|
|
Re: 5 znakov
Od: drapak
|
Pridané:
30.11.2012 11:36
Matooo01 - ficovoličská tupá ovečka
|
|
Re: 5 znakov
Od: Matooo01
|
Pridané:
30.11.2012 13:36
To bol ironicky komentar v retrespektive na rok 1953.
|
|
Re: 5 znakov
Od reg.: durpalo
|
Pridané:
30.11.2012 23:54
Kto vie, kolko ludi by sa obesilo, ako v 1953 ? Ale Penta a J&T by obisli v pohode.....vedeli by to prvy :-)
|
|
.....
Od: draku
|
Pridané:
30.11.2012 9:49
Rátajú sa medzi poštové slušby súkromné kuriérske spoločnosti?
|
|
Re: .....
Od: sensei-san
|
Pridané:
1.12.2012 15:10
Čítam prvý raz: "... poštové holuby ..."
Čítam druhý raz ... a nebolo to o moc lepšie ;-D
|
|
Otázny výsledok
Od: Meks Džejsnova Mejova mamka
|
Pridané:
30.11.2012 10:43
Podľa mňa si špekulanti typu Vareha urobia 1912 faktúr po 4999€ - baťovské ceny a sú von z toho. A zase len bežný dodrbaný slovák Jozef Mak keď si kúpi Thaliu s doplnkovou výbavou - zrkadlá vo farbe karosérie za nekresťanských 5100€ tak budú mať o ňom záznam všetci, aj keby to registroval na babku. Určite potom časom limit znížia a aj za pivo budeme musieť kartou platiť. Potom tvoj zamestnávateľ si vytiahne z nejakej šedej databázy že si "potenciálny alkoholik" a job je fuč... 1984 sa blíži.
|
|
Re: Otázny výsledok
Od: hlas podobny Ficovmu
|
Pridané:
30.11.2012 11:49
Tiez ma napadlo ze ci sa v zakone myslelo aj na moznost rozdelenia jednej velkej sumy na 10 mensich...
Lebo ak nie tak je ten zakon na smiech a vsetkym poslancom by sa mal znizit plat o cas ktory tomuto genialnemu zakonu venovali.
|
|
Re: Otázny výsledok
Od reg.: edvordo
|
Pridané:
30.11.2012 15:16
tak, snáď na to mysleli, aj keď táto časť vety ".. , ktorý obmedzuje maximálnu dovolenú výšku _jednej_ hotovostnej platby ..." nabáda k tomu, že možno nie .. a však uvidíme, keď zverejnia definitívnu podobu :)
|
|
Re: Otázny výsledok
Od: prdlajs
|
Pridané:
30.11.2012 16:43
Myslis tych 5 sekund, co im povedal sef strany "Jozo hlasuj za" ?
|
|
Re: Otázny výsledok
Od reg.: durpalo
|
Pridané:
30.11.2012 23:58
Tomu Jozo nerozumie,"hlasuj za"- maju tam v kazdej strane "otacaca palca"-ten ukaze palec hore alebo dolu, tomu Jozo rozumie.
|
|
Platby nad 5 tisíc budú môcť byť od januára už iba bezhotovostné
Od: aasfdsdf
|
Pridané:
30.11.2012 10:46
new age?
|
|
...................
Od: krakenova noha
|
Pridané:
30.11.2012 11:38
Nebojte saaaa, však oni tú sumu stihnú poposúvať smerom dole, treba si len tupých občanov postupne pripraviť, preto to dali najprv tak vysoko...
|
|
Re: ...................
Od: 3124wer
|
Pridané:
30.11.2012 11:54
Smerom dole ani nebude treba. Ceny stupnu a limit sa nezmeni. Dosiahne sa to iste.
|
|
Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: prispevok
|
Pridané:
30.11.2012 12:03
nad 5 je to v pohode a suhlasim s tym, nizsie by som sa citil uz kontrolovany a to by som uz nesuhlasil
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: dsafsdfasdfasdf
|
Pridané:
30.11.2012 14:11
blba ovca zamékala
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: Tempter
|
Pridané:
30.11.2012 14:14
tak nieco spapaj a nemekaj tolko.
|
|
bananova supka
Od: zrukiak
|
Pridané:
30.11.2012 12:23
Nemyslím si že na to nemysleli, ale platbu proste rozdelím na viac častí ak už chcem tak zúfalo platiť hotovosťou. Napríklad pri predaji predám na dve časti - bez motora a potom motor :D
|
|
Re: bananova supka
Od: zrukiak
|
Pridané:
30.11.2012 12:24
*pri predaji auta :)
|
|
Re: bananova supka
Od: vajce na vandrovke
|
Pridané:
30.11.2012 22:29
Tvoje "Nemyslím si že na to nemysleli" znamena to iste ako "myslim si ze na to mysleli"? Lebo ak ano, tak by rozdelenie platby nemalo byt mozne. Aj ked si neviem predstavit ako by sa tomu dalo zakonne zamedzit, resp. ako taketo rozdelovanie velkej sumy na viac mensich odhalovat.
|
|
Vsetci mudri
Od: Franto F.
|
Pridané:
30.11.2012 12:47
Neviem ci niektori z Vas nevedia citat, ale fyzicke osoby (obycajni ludia) maju limit 15 000 €. Takze jebnutu Thaliu si mozes ist smelo kupit.
Je to preto, ze DPHckari si vystavovali prijmove a vydajove doklady medzi x firmami na sumy v desiatkach az stovkach tisic € bez toho aby tam peniaze fyzicky boli a potom si narokovali vratenie DPH od statu cim okradali Fica aj Vas. Ked kradnu je zle, ked im v tom chcu zabranit je tiez zle.
Ked sa niecomu nerozumiem, tak nebudem silou mocou vypisovat svoje mudra do diskusie.
|
|
Re: Vsetci mudri
Od: Index
|
Pridané:
30.11.2012 13:06
Neviem, kto tu nevie citat, ale je tam napisane ze pokial je jedna zo stran podnikatel, tak limit je 5000. Takze jebnutu Thaliu so zrkadlami vo farbe karoserie si za hotovost nekupim. A ojazdene auto z autobazaru nad 5 tisic tiez nie, kedze aj autobazar je podnikatel.
|
|
Re: Vsetci mudri
Od: prdlajs
|
Pridané:
30.11.2012 16:48
To ale podvodom s DPHckou nezabrani, len ich to trochu odlozi na cas, ked si podvodnici nizsimi sumami zarobia vacsie. A potom budu navyse robit len prevody za fiktivny tovar 100x medzi tymi istymi firmami. A samotne podvody to takmer vobec neodstrani.
|
|
Re: Vsetci mudri
Od: jasneze
|
Pridané:
2.12.2012 0:21
jasne ze nezabrani, ale nie preto preco pises ty, ale pochop ked niekto robi podvody a kradne, tak porusuje X zakonov, tak ho hadam nebude srat ze porusil zakon o bezhotovostnej platbe
To je to iste akoby by si sa opytal ci to bude platit ten novy zakon aj pre korupciu. Teda ak prijme niekto (poslanec) hajzel uplatok/proviziu cash tak tiez ma predsa u riti nejaky zakon o bezhotovostnej platbe
|
|
Re: Vsetci mudri
Od: meno nepoviem
|
Pridané:
2.12.2012 8:22
Keď politici a štátni úradníci prestanú okrádať občanov, tak i občania budú štát okrádať prinajmenšom menej. Ale toto je utópia.
|
|
HA HA
Od: Kolobot
|
Pridané:
30.11.2012 13:15
Ze im v tom chcu branit tak to bol dobrý vtip.
Ved onisu v tom práve ty prvý čo to robia a niekdy by nepodpisali ziadny zakon ktorý by ich obmedzoval teda mozeme s kludom povedat ze sa to urcite da obist kedze to tak hladko preslo.
|
|
Re: HA HA
Od: meno nepoviem
|
Pridané:
2.12.2012 8:26
+1
Toto si vystihol. Najväčší zlodeji si nedovolia schváliť zákon proti sebe. Obchádzka existuje tak ako vždy. A ak by aj náhodou nie, tak novelizáciami si ju vytvoria. Pri novelizácii zákonov je menšia kontrola zo strany verejnosti, či si svoju prácu robia bez bočných úmyslov.
|
|
cipova totalita
Od: astar seran
|
Pridané:
30.11.2012 13:24
prorokoval som vam cipovu totalitu a smiali ste sa mi... tu ju mate v praxi
|
|
kontrola
Od: MarianODjazera
|
Pridané:
30.11.2012 14:08
velmi sa mi paci ako sa tu pohorsujete vsetci, nechcem rypat alebo co, ale vacsina z vas polozky nad 5k plati kolko krat ? 3-4x za zivot ?
>kupa domu
>kupa auta
>rekonstrukcia
>svatba
v taliansku funguju na limite 999 eur, nikto neplace iba ty ktory nemaju tie peniaze.
cmuk
|
|
Re: kontrola
Od: ...
|
Pridané:
30.11.2012 16:11
Svatba mozno v cechach. U nas su len svadby :-p Kazdopadne aj ta vie vyjst pod 2 000€, a nie je to dobry priklad, lebo ak by to aj bolo viac, neplatis to jednemu cloveku, leda ze si tak lenivy, ze su ti peniaze u riti a das si to spravit nejakej firme all inclusive.
|
|
Re: kontrola
Od: prdlajs
|
Pridané:
30.11.2012 16:51
Vyraz ekonomicka sloboda ti nieco hovori? Ked mi uz stat zoberie 80% na 50 roznych daniach a odvodoch, tak aspon s tymi mizernymi 20% by som si mohol robit co chcem, nie? V ramci zakona samozrejme.
A nie nechavat nutene vsetky uspory v bankach, ktore kazdu chvilu idu krachovat. Take sme tu mali uz v 80-tych rokoch.
|
|
Re: kontrola
Od: Wtf
|
Pridané:
1.12.2012 12:00
By si sa divil kolko penazi vie nezistne poslat / SK podnikatel do/z zahranicia. Asi je to mierene nanich. Vyhoda je ze sposob sa najde, ved sme na Slovensku, tu sa da vsetko.
|
|
vsetko nad 10 satoshi
Od: stevo6
|
Pridané:
30.11.2012 18:17
by malo ist bezhotovostne
|
|
Coconuts
Od: Pakomil
|
Pridané:
30.11.2012 21:30
Risenie?
Surovo a na drzovku zaplatit hoci aj za dom 200 000 v hotovosti.
A keby daco?
SKUTOK SA NESTAL a hotovo.
Co mi mozu?
Zavriet ma, za to ze som platil legalnym platidlom?
Ved neexistuje 5000 Eurova bankovka, ja som platil nanajvys 500 Eurovkou a tym padom povazujem transakciu za 400x 500 Eur a nie 1 x 200 000 Eur a mozu mi pobozkat pozadie.
|
|
Coconuts
Od: Pakomil
|
Pridané:
30.11.2012 21:36
Uz by som fakt chcel vidiet a tesim sa na sudny pripad, ze kupim si auto bez kolies = akcia minus xyz EUR.
A na druhy den sa vratim a sypem popol na hlavu ze lacnejsie som nenasiel, kupim ich osobitne.
Faktura je na 2x.
Alebo ja kupim auto, bracho kupi kolesa, preda mi ich.
Aj keby som mal auto povedzme za 50 000..
Tak predajca moze podpisat kazdu pneu kriedou a kazdy disk kriedou, a tym sa hodnota zvysi, lebo je pneu a disk unikatny zberatelsky kusok podpisany slovenskym podnikatelom..
Nech mi sud dokaze, ze tolko ta pneu nestoji, ja mu ju s radostou predam za 5000 evri..
A ak by chcel kupit moju karoseriu za 5000 (i ked realna hodnota 40000), tak si ju podpisem a hodnota proste stupne..
A zas mozu ist do prdele, lebo ked mam majetok, je MOJA VEC, aku hodnotu danemu majetku dam.
Otazne je, ci sa bude dat auto poistit na 50000, ale pravdepodobne ano, proste prepisem hodnotu pneu a diskov na karoseriu ci cokolvek.
Staci par piv nes vecer a este vymyslim vela srand.
|
|
Re: Coconuts
Od: Pakomil
|
Pridané:
30.11.2012 22:17
Uz to mam.
Kupim auto na casti, moze sa to vo firmach (podiel), akciach, tak sa to moze aj pri aute a nikto mi nic nemoze..
Proste 14:01:54,8 kupim 5728409 akcii auta po 0,000832 EUR
14:01:57,3 dalsich 476617 akcii a podobne..
|
|
Re: Coconuts
Od: Pakomil
|
Pridané:
30.11.2012 22:18
ooooo oOOOOOoooo
4766 = prva splatka, to som TIPOL, vidite, mam krv obchodnika...
|
|
Re: Coconuts
Od: 2Maniak22
|
Pridané:
3.12.2012 16:34
Ty si dobrá KOKO tyČINKA!!!
To kde si na také bludy prišiel?
Takéto špekulácie s peniazmi, majetkom vedeli už pred revolúciou vhodne "oceňovať".
|
|
Re: Coconuts
Od: Pakomil
|
Pridané:
30.11.2012 22:48
Uz sa tesim na toto, uz sa tesim..
Ked si budem kupovat veci za 1 Eur
(podnikatel si svoj majetok moze predat za lubovolnu cenu, za 1 cent alebo 10000000000000 Cetov)
Alebo kupim auto za 1 Eur a v nom budu zlate mince, ktore mi momochodom nemusia danit, ani zisk z nich. (Do 80% ci kolko? tj kupim 1000 eur zlata, neplatim dan zo zisku ak predam do 1799 Eur)
Ha !
Bitchez, you lose !
|
|
Re: Coconuts
Od: Pakomil
|
Pridané:
30.11.2012 23:30
kupim avto za evro a umyje mu ho za 4 tisic eur.
tyzden co tyzden, den co den a mam aj lambo za hotovost.
PS:
seriozna otazka, preco nema statna pokladnica online historiu k dispozicii.
Tj. to iste co stat chce odomna (stat = banka defacto) a chce vidiet, kolko kondomov kedy a kde kupujem ?
|
|
5000€
Od: Wtffff
|
Pridané:
1.12.2012 1:25
Otazka : Ked spravim 20 platieb po 5000€, pojde to? Vystavia mi 20 blockov s 20 roznymi datumami po 5000€?
|
|
Re: 5000€
Od: prdlajs
|
Pridané:
1.12.2012 2:02
Nie, 5k je uz tresne, musis dat max. 4999.99 na jeden blocek :) Ak to tu teda bolo spravne napisane.
|
|
Demokracia ako svina
Od: farrar
|
Pridané:
1.12.2012 2:07
Tak tu mame tvar demokracie: mozes si vybrat, bud zaplatis bezhotovostne, alebo bezhotovostne. A o par mesiacov k tomu schvalia, dan za bezhotovostny styk. Pomaly ake iste pritvrdzuju. A ovecky na Slovenku idu podla cesty.
|
|
Originálne 24 hodín Pôžička Ponuka Použiť Fast
Od: Tom Bell
|
Pridané:
6.1.2013 23:16
FINANČNÉ SLUŽBY OZNÁMENIE
Dobrý deň pán / pani:
Hľadáte originálny úver spoločnosti, ktorá ponúka pôžičku za prijateľnú úrokovou sadzbou spracovaného v rámci 3-6 pracovných dní. Bol ste odmietli neustále vašimi bánk a iných finančných inštitúcií? Počúvajte: Získanie legitímna úver je vždy problém pre ľudí, ktorí potrebujú finančnú pomoc. Problematika úverov a záruk je niečo, čo klienti sa obávajú, bout pri žiadosti o úver od legitímne veriteľa. Ale TOM FINANČNÉ INC .. robil to iné v oblasti úverov priemysle. Organizujeme pôžičku od rozmedzí $ 5,000. na 500.000.000 dolárov, a tiež v eurách libier, a Randové. Pre ďalšie informácie, ako ísť o obstaranie úveru, kontaktujte nás, Láskavo okamžite reagovať na tento e-mail: tombellong30@gmail.com
|
|
ÚVER PRIHLÁŠKA
Od: Tichelen Gumez Alex
|
Pridané:
7.4.2013 9:15
Dobrý deň, pán / Vážená pani,
Moje meno je pán Larry Thomas finančný poradca s KLM. Ja som výkonného riaditeľa, aby QUICK poskytovanie pôžičiek PLC.
Pôžičky certifikovaný medzi finančné pôžičky a registrované medzinárodnej asociácie úveru jednodňové vlády a medzinárodné úverové agentúry pre bezpečnosť, rovnako ako anti-peniaze Práčovňa Monitory agentúry. Ste vo finančných ťažkostiach, nespokojný s vašimi finančnými inštitúciami, ktoré nebudú pomôžu? Len ma kontaktovať pre akýkoľvek typ úveru v rozmedzí od 3,000.00euro na 5.000.000,00euro Poznámka: To, že sme riešiť len s čestnými ľuďmi. Pre vaše finančné riešenie, kontaktujte nás prostredníctvom e-mailu:
info.quickloan1960@gmail.com
Warm pozdravom,
QUICK poskytovanie pôžičiek PLC.
|
|
Dajemo pravih odgovorov prave rešitve za vaše finančne težave
Od: Mr Williams
|
Pridané:
1.5.2015 1:37
Dajemo pravih odgovorov prave rešitve za vaše finančne težave. Ali vam je banka zavrnila, ali boste morali hitro hitro posojilo, da izpolnjujejo svoje finančne potrebe posojilo za poravnavo svoje račune, dolgove in vzpostaviti svoje poslovanje.
Zaprosi za posojilo zdaj. Mi dal ven posojilo z nizko obrestno mero 2% na letni.
Če ste zainteresirani kontaktirate preko: williamfinanceagency@gmail.com in izpolnite prijavnico posojilo spodaj.
POSOJILA PRIJAVNICA:
Polno ime:
Država:
naslov:
Telefonska številka:
Znesek kredita:
Loan Trajanje:
Poklic:
Mesečno zaslužim:
Spol:
Starost:
Kontakt Email: williamfinanceagency@gmail.com
|