| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
.....
Od: unreal
|
Pridané:
8.11.2012 13:56
no ale samsung ma tych medelov trochu viac ne?
|
| |
Re: .....
Od: juAhele
|
Pridané:
8.11.2012 14:03
Aj iphon ma prakticky kopu modelov ne?
|
| |
Re: .....
Od reg.: 100k45h
|
Pridané:
8.11.2012 14:18
Apple predava sucasne jeden, maximalne 2 modely iPhoneu (dopredanie zasob stareho modelu). Samsung sucasne predava viac modelov, kedze vyraba aj low-endy a mid-endy
|
| |
Re: .....
Od: ......
|
Pridané:
8.11.2012 14:42
apple predava sucasne 3 modely - 5,4S,4
ale nejak nechapem tvoj ebly koment, kedze sa porovnava konkretne SGS3 a 4S, tak neviem co s tym maju spolocne ine modely Samsungu.
nebudes ty iOvca?
|
| |
Re: .....
Od reg.: Bryan Fury
|
Pridané:
9.11.2012 13:10
To sú megafasa 3 modely, asi taký rozdiel ako v rade 10tich HTCčiek. Ten istý design, ten istý software, tie isté funkcie, 4 a 4S, nenechaj sa vysmiať, 4je betaverzia, kto ju používa je idiot, 4S je finálka. Niečo ako bola fermi prvá 480tka, beta, 580tka, final. A iP5 je "nový" telefón, áno je "nový" má väčší display o pár pixlov, je dlhší a je to skrátka "super-nový-najúžasnejší" kakofón aký kedy bol, reinventnutý 10 miliónov krát so super mapami.
|
| |
Re: .....
Od reg.: Tempter
|
Pridané:
8.11.2012 15:19
no a co?
|
| |
Re: .....
Od: Huh
|
Pridané:
8.11.2012 16:52
Presne si to trafil.
Apple predáva len low-endy. Asi by sa to ani nemalo porovnávať.
|
| |
Re: .....
Od: edi
|
Pridané:
8.11.2012 22:15
Re: .....
Od: juAhele | Pridané: 8.11.2012 14:03
Aj iphon ma prakticky kopu modelov ne?
------------------------
Nechcel si napisat, ze: "kopa modelov ma iPhone"?
|
| |
Re: .....
Od reg.: Tempter
|
Pridané:
8.11.2012 22:27
ty smiesko jeden!
to nie su modeli, to su bezeranti!
|
| |
Re: .....
Od: ........
|
Pridané:
8.11.2012 17:11
iphone 5 ma SAR 1,25 W
Samsung galaxyS3 ma SAR 0,28 W
Pre zdravie je ip5 viac ako 4x škodlivejší.....
Obrovska skoda ze android si stiahne vsetky dolezite data z mobilu bez toho ze by si o tom vedel
Ios detto len mozno v mensej miere....
|
| |
Re: .....
Od: ja.
|
Pridané:
8.11.2012 17:42
No povedz mi viac o tom, ako si android stahuje vsetky dolezite data z mobilu. Ale konkretne, nie ze na diskusiii anonym pisal...
|
| |
Re: .....
Od: ........
|
Pridané:
9.11.2012 7:47
Staci si pozriet clanok na dsl zpred nejakeho roka a pol kde bolo pisane ako na vsetkych telefonom s androidom z vecera do rana boli centralne po sieti vymazane urcite aplikacie....bez vedomia a zvolenia uzivatela
|
| |
Re: .....
Od: axiom
|
Pridané:
9.11.2012 8:09
jj, pry sa dokazalo, ze ten program mal v sebe jakysi skodlivy kod :)
btw, apple nie je na tom o nic lepsie, tam boli tiez aferky stejneho razenia :)
microsoft taky instaloval aktualizacie bez vedomia a potvrdenia uzivatelov...
takze... ak chces byt pred podobnymi blbostami chraneny, nakod si vlastny system a mas klud :)
|
| |
Re: .....
Od: axiom
|
Pridané:
9.11.2012 8:10
jj, pry sa dokazalo, ze ten program mal v sebe jakysi skodlivy kod :)
btw, apple nie je na tom o nic lepsie, tam boli tiez aferky stejneho razenia :)
microsoft taky instaloval aktualizacie bez vedomia a potvrdenia uzivatelov...
takze... ak chces byt pred podobnymi blbostami chraneny, nakod si vlastny system a mas klud :)
|
| |
Re: .....
Od: ja.
|
Pridané:
9.11.2012 9:40
Co nie je ziadne stahovanie skodliveho kodu Androidom.
Aplikacia Google Market dostala push notifikaciu, ze ma odstranit zo systemu package x.y.z., pretoze je to malware.
Ano, Google ma moznost odstranit aplikaciu zo systemu a boli by na neho hadzane hromy, blesky, keby to neurobil. Stale vsak ziadne dolezite data zo systemu nestahoval. Bez suhlasu pouzivatela sa na servery Googla neulozil ani bajt.
Teda ked vies, kedy Android stahoval data z telefonu, znovu poprosim o nejaky link. Inak je to iba sproste hadzanie spiny.
|
| |
Ani sa ne4uduje
Od: ererer
|
Pridané:
8.11.2012 13:59
Ja sa nečudujem, Samsung Galaxy III je nádherný telefón, podľa mňa krajší ako akýkoľvek iPhone. Dizajn iPhone je už "okukaný", stále je to to isté, Apple neviem prísť s ničím novým. Na obrázku to tak nie je vidieť, treba ísť do obchodu, kde majú zapojený reálny SIII. Chytiť do ruky, vyskúšať a SIII vás chytí za srdce. Len tá cena by mohla byť ešte lepšia, aj keď dnešných 458€ je už naozaj dobrých. Proti cene iPhone 5 je to zadarmo.
|
| |
Re: Ani sa ne4uduje
Od: dsdf
|
Pridané:
8.11.2012 14:00
Cenu 458€ nájdete cez heureka.sk
|
| |
Re: Ani sa ne4uduje
Od: morylev
|
Pridané:
8.11.2012 14:04
Tiež sa divím, prečo si ešte niekto kúpi iPhone.
|
| |
Re: Ani sa ne4uduje
Od: jasomto.
|
Pridané:
8.11.2012 14:09
lebo je lahsi o tretinu, tensi ako s3, lepsi display (s3 nema retinu, menej ppi, vyssie ppi iba pre jednu farbu), ip5 ma lepsi graficky vykon, pri lepsej vydrzi na bateriu - osobne je pre mna lahsie ovladatelny a krajsi - pre niekoho urcite nie
|
| |
Re: Ani sa ne4uduje
Od: sdfsdf
|
Pridané:
8.11.2012 14:12
Lepší display nemá, ani čo sa týka reálneho výkonu a výdrže batérie nie je na tom iPhone lepši ako SIII. No a ľuďom sa na SIII páči práve veľkosť - že má väčší displej ako iPhone. Ani ovládanie nemá iPhone lepšie. Takže vlastne nie je iPhone lepšie v ničom. SIII je výrazne lepší práve vo veľkosti displeja. Viac ako 30-ročný človek nemá zvyčajne zrak na 100% v poriadku, takže ocení väčší displej SIII.
|
| |
Re: Ani sa ne4uduje
Od reg.: 100k45h
|
Pridané:
8.11.2012 14:23
ako suvisi kvalita zraku s velkostou displeja???? :-D :-D tam su podstatne faktory rozlisenie v pixeloch a zaroven pixel density :-D Pretoze ty kludne mozes mat 200xnieco rozlisenie na tej obrazovke, cize ikony budu brutus velke atd, ale vdaka vysokemu ppi to bude relativne ostre(ok pri rozliseni 200xnieco asi nebude uplne najostrejsie)... takze tam vobec nezohrava velkost obrazovky taku rolu :-D
ale suhlas, ze vydrz baterie ma SIII lepsiu, ovladatelnost je subjektivna a velkost je tiez subjektivna.
|
| |
Re: Ani sa ne4uduje
Od: sdfsdf
|
Pridané:
8.11.2012 14:26
SIII má veľký displej s veľkým rozlíšením - ideálne na čítanie. Čím väčšiu plochu displej má, tým sa lepšie číta.
Keby to tak nebolo, nemali by sme tu trend zväčšovania displejov mobilov.
|
| |
Re: Ani sa ne4uduje
Od: paviel krochniak
|
Pridané:
8.11.2012 14:31
ano ale mobil so sirsim displayom si tak lacho nenatlacis do prdele, preto je iphone 5 uzky a dlhy
|
| |
Re: Ani sa ne4uduje
Od: fsdfsd
|
Pridané:
8.11.2012 14:50
Tam patrí celé Apple aj s jeho súdnymi spormi....
|
| |
Re: Ani sa ne4uduje
Od: jasomto.
|
Pridané:
8.11.2012 14:28
vase kecanie do vetra
DISPLAY: SIII nema ani lepsi display ani ako ip4s, nie moj zaver, ak vam hovori nieco DisplayMate (uznavani), tu su ich vysledky testov - http://a.toprq.com/VHih4R
pri displeji, tu sa ani samsung nehada ze ma lepsi ako ip5, tu ajpapierovo kazdy vidi kto ma lepsi display, pocet PPI, svetelnost, farebnost, atd.
BATERIA: porovnanie, podotykam ze ip5 ma o 1/3 mensiu kapacitu (1500 vs 2100mah) , napriek tomu vyhrava v testoch ... http://a.toprq.com/WqcoYh
pisalo sa to uz velakrat, testovali mnohi, aj tu aj na inych slovenskych, zahranicnych portaloch - vysledok rovnaky (podotykam ze su aj lepsie vysledky ako mal ip5, ale sIII to urcite nie je)
ZRAK: tak tu som sa dobre zasmial... ale ok, ja vam vratim podobne vtipny argument. TAKE RUKY na SIII nema ani decko, ani mlady clovek, ani ziadna zena, ani dochodca, len VY :-)
|
| |
Re: Ani sa ne4uduje
Od: werwe
|
Pridané:
8.11.2012 14:34
S ovcou sa hádať nebudem. Trvám na tom, že SIII sa dobre predáva aj práve kvôli veľkosti displeja. Keď dospeješ a budeš starší zistíš, že na väčšom displeji sa web lepšie číta.
A papierové výsledky si strč, ja som hovoril o reálnych testoch. A keby aj papierové body iPhone 5 vyhral, stále stojí 2,5x viac ako SIII.
|
| |
Re: Ani sa ne4uduje
Od: NooN
|
Pridané:
8.11.2012 14:40
Typycky adnroid Baran. Kazdy kto len v niecom poukaze ze Android nie je najlepsi, je hned Apple ovca.
Takze aj kzdy test, v ktorom je Apple lespi ako Adnroid (v tomto pripade iPhone vs S-3) robia iOvce.
Nuz...
|
| |
Re: Ani sa ne4uduje
Od: xef
|
Pridané:
8.11.2012 15:38
Nie kazdy. Ale jasomto je tu znama firma, resp. znama iOvca
|
| |
Re: Ani sa ne4uduje
Od: jasomto.
|
Pridané:
8.11.2012 14:41
pozri sa mne je to uplne jedno, v recenziach to vidi vacsina, len VY nie... nepomoze vam ani linka na renomovane zdroje
ja nehanim samsung, ani s3, je to len predsa starsi telefon ako ip5, nie som ani ovca ani FANDROID (http://a.toprq.com/VqWDwW) -
samsung uz na zaciatku 2013 predstavi novy galaxy, nastupcu s3 a ma moznost spravit lepsi display ako ip5, aj vykonnejsi, aj dat novy android s lepsou vydrzou na bateriu - a ja sa na to tesim
|
| |
Re: Ani sa ne4uduje
Od: siirii
|
Pridané:
8.11.2012 15:34
Vieš sem dať prosím nejaký ten reálny test? Či len tliachaš do vetra a osočuješ, keďže argumenty došli?
iPhone 5 stoji 1145€? Čo to tu trepeš?
|
| |
Re: Ani sa ne4uduje
Od reg.: cca01
|
Pridané:
8.11.2012 16:42
Ja som ho videl vo vitríne v jednom obchode v nákupnom centre Centrál za cca 1350€. Ale to je asi iba špeciálna cena pre tých nagelovaných blbečkov, čo sa tam chodia prechádzať, s kľúčami on meďáka na prste, aby sa na nich nalepila nejaká tá k****čka...
|
| |
Re: Ani sa ne4uduje
Od: siirii
|
Pridané:
8.11.2012 16:49
Skvelé, takže porovnávame cenu Galaxy SIII z internetového obchodu a cenu iPhonu 5 odniekiaľ z vitríny, kde mal s vysokou pravdepodobnosťou 4x viac pamäťovej kapacity ako SIII (64GB vs. 16GB) a aj tak bola jeho cena o 500€ vyššia ako normálne.
|
| |
Re: Ani sa ne4uduje
Od reg.: cca01
|
Pridané:
8.11.2012 17:02
Sory, zabudol som tam dať smajlíka :D
|
| |
Re: Ani sa ne4uduje
Od: sdsds
|
Pridané:
8.11.2012 17:50
Nech sa páči najnižšie ceny IPhone na internete - Sk shopy:
Apple iPhone 5 16GB - 800€
Apple iPhone 5 32GB - 830€
Apple iPhone 5 64GB - 999€
Samsung i9300 Galaxy S III 16GB - 458€
Ceny: heureka.sk
|
| |
Re: Ani sa ne4uduje
Od: sdfsd
|
Pridané:
8.11.2012 17:54
Nehovoriac o tom, že pamäť SAmsung Galaxy SIII ľahko rozšíriš SD kartou za pár eur, o čom iPhone môže lemn snívať.
Ceny SDkariet:
SD karta 32GB - 18€
SD karta 64GB - 40€
|
| |
Re: Ani sa ne4uduje
Od: old
|
Pridané:
8.11.2012 18:51
mikro sd
|
| |
Re: Ani sa ne4uduje
Od: siirii
|
Pridané:
9.11.2012 10:42
Orange.sk:
Apple iPhone 5 16GB - 680€
Apple iPhone 5 32GB - 790€
Apple iPhone 5 64GB - 900€
|
| |
Re: Ani sa ne4uduje
Od: asdas
|
Pridané:
9.11.2012 10:51
Ale to sú dotované ceny!!! Nemôžeš porovnávať dotované ceny, kde sa musíš zaviazať platiť zvyčajne 2 roky drahý paušál s nedotovanými cenami. Dotovaný Samsung III stojí v Orange aj 1€.
|
| |
Re: Ani sa ne4uduje
Od: siirii
|
Pridané:
12.11.2012 10:22
700€ a viac sú podľa teba dotované ceny? Si sa pomiatol? Dotované iPhone 5 16GB stojí v Orange 79€.
|
| |
Re: Ani sa ne4uduje
Od: Murkoslav
|
Pridané:
9.11.2012 11:21
Tak toto je riadne trápne.
|
| |
Re: Ani sa ne4uduje
Od: Saekkki
|
Pridané:
8.11.2012 20:52
Hardwarovo je aj iPhone 5 zastaralý a slabý, výhodou je to, že keďže vyrábajú systém spolu s telefónom a presne na ten telefón, je tento systém lepšie optimalizovaný, preto obstáva lepšie v testoch, to ako keby si testoval výkon hardwaru PC na Windowse a Linuxe ;-) takže testy nemajú žiadnu výpovednú hodnotu, ale treba uznať, že symbióza ich systému a hardwaru je na veľmi vysokej úrovni, takú android dosiahne len ak si Google začne vyrábať vlastné smartphony.
Batéria to isté, lepšie otimalizovaná spotreba, inak je slabšia.
o Displeji sa hádať nebudem, Iphony majú dobré displeje ale ani zďaleka najlepšie (HTC Butterfly a podobné ich strčia do vrecka) ale ajtak podľa mňa proti galaxy prehráva, lebo zbytočne vysoká hustota pixelov na tak malej ploche nieje výhodou oproti veľkému displeju.
|
| |
Re: Ani sa ne4uduje
Od: siirii
|
Pridané:
8.11.2012 15:30
Display SIII je otrasný, Pentile je veľký omyl. Na tom displayi sú zubaté aj rovné čiary, nehovoriac a zlom podaní farieb. Inak je to zaujímavý telefón, ale kvôli displayu by som si ho nikdy nekúpil.
|
| |
Re: Ani sa ne4uduje
Od: jurskyto
|
Pridané:
8.11.2012 14:21
Ze vraj lepsi displej. :-D
|
| |
Re: Ani sa ne4uduje
Od: jasomto.
|
Pridané:
8.11.2012 14:32
s3 ma horsi aj papierovo, menej ppi, mensia hustota, menej ostry, horsia farebnost, a vyssie PPI len pre jednu farbu - iphone ma pre kazdy farebny pixel vyssie PPI ako s3
|
| |
Re: Ani sa ne4uduje
Od: jurskyto
|
Pridané:
8.11.2012 16:46
Tak to máme problém, pretože vidím že presvedčiť sa nedáš. So I, len ak mi niekto vyvráti mne známu informáciu, že Retina používa TFT displej, síce pekne upravený, ale vo výsledku je to stále len lacný a nedokonalý displej, ktorý už len papierovo nemôže AMOLEDu konkurovať. Ja osobne si potrpím na fakt čiernej farbe, tam kde má byť. A to že ip má viac dpi, tak stačí mať elementárne poznatky matematiky a jednoduchým matematickým vzťahom zistíš, že čím menšia uhlopriečka displeja, tým väčšie dpi, t.j. ip so svojími 4" (na výšku :-D) bude mať určite robustnejší nárast dpi oproti 4.7" displeju s3. A taktiež na TFT displeji nie je problém dosiahnuť vyššie rozlíšenie, pretože tam výrobca nadrbe vela pixlov vedľa seba a už ich len osvetluje zozadu, kdež to AMOLED to má oveľa ťažšie, pretože jeho pixel musí vedieť svietiť sám (komplikovanejšia výroba, väčšia veľkosť pixelu), čo vo výsledku ale má fakt dobrý efekt, pretože farby sú farebné presne tak, ako si to developer želal, žiadna prídavná hodnota bielej farby.
|
| |
Re: Ani sa ne4uduje
Od: oOo
|
Pridané:
8.11.2012 17:28
To si snad robis prdel. IPS je stale TFT a amoled je stale len oled. Amoledy su precenovane displeje, zle podanie farieb ci vypalovanie pixelov. Ale tie farby su fakt neskutocne hnusne prepalene. IPS zobrazuju konzistentne a presne farby zo vsetkych uhloch. O amolede sa to povedat neda, citatenost na slnku fajn, aj pozorovacie uhly ale tie prihriate farby a duchovia. A to este zalezi od matice aku vyrobca da.
PS: Nemam iPhone.
|
| |
Re: Ani sa ne4uduje
Od: yntelygentik
|
Pridané:
8.11.2012 17:27
Vysvetli mi prosím, ako môže mať pre každý pixel vyšší "pixel per inch", tomu naozaj nerozumiem.
a čo je to farebný pixel? existuje aj nefarebný?
|
| |
Re: Ani sa ne4uduje
Od: kvakvakva
|
Pridané:
8.11.2012 18:15
PenTile displays have only half the number of Red and Blue Sub-Pixels as standard RGB displays.
|
| |
Re: Ani sa ne4uduje
Od: vifon
|
Pridané:
8.11.2012 14:24
praveze s tou retinou apple zaspal dobu pozri si nejake testy na nete Samsung vs. Apple
|
| |
Re: Ani sa ne4uduje
Od: jasomto.
|
Pridané:
8.11.2012 14:31
DisplayMate - http://a.toprq.com/VHih4R
podrobnejsi test nikto nerobil
|
| |
Re: Ani sa ne4uduje
Od: Tup
|
Pridané:
8.11.2012 14:54
ešte Anandtech robí celkom podrobné testy, dopadli takisto v prospech iPhonu
|
| |
Re: Ani sa ne4uduje
Od: dsdf
|
Pridané:
8.11.2012 14:59
Čo tam po testoch. Aj drahý Mercedes môže mať v niečom lepšie testy ako KIA, ale aj stojí 3x viac.
SIII dnes stojí 458€, iPhone 5 dvojnásobok.
O čom sa bavíme? V čase vyjdenia SIII bol najlepší, IPhone 5 vyšiel neskôr a nijako výrazne ho neprekonal. Onedlho tu bude SIV a viem že bude zasa najlepší.
Ja sa z konkurencie teším, jediné čo ma štve sú Appple právne ťahanice.
|
| |
Re: Ani sa ne4uduje
Od: siirii
|
Pridané:
8.11.2012 15:38
Vy Fandroidisti ma fascinujete:
"praveze s tou retinou apple zaspal dobu pozri si nejake testy na nete Samsung vs. Apple"
"Čo tam po testoch"
Naozaj stojí iPhone 5 16GB vyše 900€? Asi ťažko.
|
| |
Re: Ani sa ne4uduje
Od: sirano
|
Pridané:
8.11.2012 16:09
aha takze ked v teste napisu ze si dementny imbecil budes tomu verit?
|
| |
Re: Ani sa ne4uduje
Od: siirii
|
Pridané:
8.11.2012 16:52
Opäť argumenty došli tak sa hlupáčikovia musia uchýliť k osobným invektívam.
|
| |
Re: Ani sa ne4uduje
Od: mecheche
|
Pridané:
8.11.2012 17:27
neplac radsej sa skuz zamysliet
|
| |
Re: Ani sa ne4uduje
Od: jasomto.
|
Pridané:
8.11.2012 14:05
iphone5 je lahsi, tensi, lepsia vydrz... mne vyhovuje - u mna jednoznacne lepsi dizajn, s3 som chytil do ruky, ale za srdce ma teda nechytilo, ale ok, kazdy si vyberie podla seba.
apple nevie prist s nicim novym? vsak apple meni notebooky na unibody-> vsetci po nich, smartfony->vsetci po nich, tablety->vsetci podla nich - trochu objektivity by vam nezaskodilo, inak sa z vas stava toto
http://a.toprq.com/VqWDwW
;-)
|
| |
Re: Ani sa ne4uduje
Od: rtyrty
|
Pridané:
8.11.2012 14:09
Myslím s novým dizajnom - všetky iPhone sú rovnaké, top isté tablety. Súhlasím, že na začiatku to bol nový svieži vzhľad, ale držať sa ho roky je dnes už príťaž.
|
| |
Re: Ani sa ne4uduje
Od reg.: cca01
|
Pridané:
8.11.2012 16:21
Suhlasim Fandroidi su podla mojej skusenosti casto krat vacsi fanatici ako iPhonisti.
|
| |
Re: Ani sa ne4uduje
Od: LOPAR
|
Pridané:
8.11.2012 14:06
Neobhajujem iPhone ani ho sam nemam, ale povedat ze Galaxy SIII je nadherny telefon ... mozno keby mal rovnaku velkost ako SII, tak povedzme, ale mat lopar pri uchu netuzim.
|
| |
Re: Ani sa ne4uduje
Od: dfgdfg
|
Pridané:
8.11.2012 14:16
Asi by si ho už nekúpilo 30 miliónov ľudí, keby sa im nepáčil.
No a nie je každý teenager a nemá dobrý zrak. Vekom sa zrak zhoršuje. V dnešnej dobe má väčšina 30 ročných ľudí aký-taký problém so zrakom, preto ocení väčší lepšie čitateľný displej. Aj preto má SIII úspech, práve kvôli veľkému displeju. Nehovoriac o Galaxy Note.
Keď trošku podrastieš, uvidíš...
|
| |
Re: Ani sa ne4uduje
Od reg.: 100k45h
|
Pridané:
8.11.2012 14:25
ako som napisal niekde vyssie-> velkost displeja nema so zrakom nic spolocne :) Nauc sa zakladne veci o displejoch :)
|
| |
Re: Ani sa ne4uduje
Od: qwedfsd
|
Pridané:
8.11.2012 14:31
Ale má, spýtaj sa ľudí... Je rozdiel lúskať web na malom 3" displeji s rozlíšením 320 x 200 a na veľkom displeji SIII 4,8" s rozlíšením 1280 x 720.
Ja neviem, čo sa hádaš, menší ako 4" displej je na prehliadanie webu takmer nepoužiteľný. Pozeraj si web na tak malom displeji rok a uvidíš, že budeš musieť zájsť očnému po predpis na okuliare.
|
| |
Re: Ani sa ne4uduje
Od: jasomto.
|
Pridané:
8.11.2012 14:34
ty mas kolko rokov? 12?
argument typu "ale ma, spytaj sa ludi" fakt stoji za to :-)))
|
| |
Re: Ani sa ne4uduje
Od: sdfsd
|
Pridané:
8.11.2012 14:37
40
|
| |
Re: Ani sa ne4uduje
Od: takveru
|
Pridané:
8.11.2012 14:43
jaj tak uz chapem uz vam ide na 50 - "dedo bez zakladneho prehladu so zlym zrakom" - v dobrom samozrejme :-)
|
| |
Re: Ani sa ne4uduje
Od: sdfsd
|
Pridané:
8.11.2012 14:49
Choď si prečítať Dobšinského frkan...
|
| |
Re: Ani sa ne4uduje
Od: takveru
|
Pridané:
8.11.2012 14:35
zmier sa s tym, ze s3 je velky LOPAR so slabou vydrzou, horsim vykonom a horsim displejom... nehovorime ti to tu len my, pise sa to vsade na webe :-)
|
| |
Re: Ani sa ne4uduje
Od: asdas
|
Pridané:
8.11.2012 14:38
No, píše to 30 miliónov ľudí, čo si ho doteraz kúpilo, že?
A na konci roka to bude možno 50 miliónov.
Si smiešny, ako tu chceš silou-mocou zadupať SIII pod čiernu zem.
|
| |
Re: Ani sa ne4uduje
Od: jasomto.
|
Pridané:
8.11.2012 14:46
nechcem nikoho zadupat, pisal som to uz vyssie... tesim sa na novinku predstavenu samsungom na zaciatku roka 2013... ma moznost spravit ovela lahsi, tensi telefon, lepsi display, lepsi vykon, lepsiu vydrz, este vacsi displej (najlepsie meter, a najlepsie aspon 20cm ikonky aby ich kazdy videl)
aj kedpisem poslednu vetu ironicky (sranda musi byt), na novu konkurenciu od sams-ungu sa tesim, treba ale uznat, ze apple si zatial svoju pracu s novinkou odviedol velmi dobre
|
| |
Re: Ani sa ne4uduje
Od: asdasdfsd
|
Pridané:
8.11.2012 14:48
Podľa mňa neodviedol, lebo pomer strán 16:9 okopíroval od Androidu...
|
| |
Re: Ani sa ne4uduje
Od: root_the_master
|
Pridané:
9.11.2012 0:30
zmier sa s tym ze ta robili po tme
|
| |
Re: Ani sa ne4uduje
Od: NooN
|
Pridané:
8.11.2012 14:42
...a po chvili mas prsty ako ET...
Som zvedavy ci S-IV bude mat aspon 5.8"
|
| |
Re: Ani sa ne4uduje
Od: ASDAS
|
Pridané:
8.11.2012 14:47
No vidíš a ja dúfam, že bude mať 5"-cov.
Máme tu svetový trend zväčšovania displejov, to nie je výmysel Samsungu. Keby to trh nechcel, mali by sme stále 3"-cové displeje. Je vidno, že masy Tvoje názory ohľadne veľkého displeja SIII nezdieľajú.
|
| |
Re: Ani sa ne4uduje
Od: NooN
|
Pridané:
8.11.2012 14:55
pockaj chvilu a uvidis po case akm sa to zasa vrati...
|
| |
Re: Ani sa ne4uduje
Od: qweqw
|
Pridané:
8.11.2012 15:02
Nemyslím si, že sa to otočí. Ale myslím si, že 5" už bude dosť pre každého. Navyše, tu sa ukazuje výhoda Android platformy. Máš na trhu plejádu telefónov s rôznymi veľkosťami displejov, výkonom a cenou. Každý si môže vybrať čo chce a na čo má.
U Apple musíš kúpiť iba jeden predražený model. To je veľmi obmedzujúce. Preto má Android 75% trhu a Apple len 25%.
|
| |
Re: Ani sa ne4uduje
Od: Chefino2
|
Pridané:
8.11.2012 16:21
uh-huh
Matika moc nešla v škole, či?
|
| |
Re: Ani sa ne4uduje
Od: ere
|
Pridané:
8.11.2012 16:43
No išla mi dobre aj na univerzite. Si pozri výsledky za posledný štvrťrok, ujo Google Ti napovie...
|
| |
bbbiphone
Od: aaa1566666
|
Pridané:
8.11.2012 14:32
ja si osobne myslim ze SIII je fajn ale nosit vo vrecku piinpongovu raketku tak neviem neviem a kvalita materialu umela hmota tiez nic moc preto podporujem iPhone kvalita materialov sa neda porovnat a po dalsie OS na androide vzdy treba spravit o 1klik naviac ako na iOS
|
| |
Re: bbbiphone
Od: sdfsd
|
Pridané:
8.11.2012 14:39
Super argumentácia z Apple košiara....
Ty si Android nevidel ani z rýchlika...
|
| |
Re: bbbiphone
Od reg.: SedyMrak
|
Pridané:
8.11.2012 20:29
Si robíš kozy s tym klikom navyše?
Ked som prechádzal z umierajucho WM (na ktorom BTW šlo všetko , žiadna funkcia mu nechýbala, no predsalen ,skončila podpora,display malý-en 3,5" a už bol takmer dva roky starý) tak som sa nechal oklamať reklamou(priznávam... ) a išiel som do iPhone. Aké bolo moje prekvapenie sa nedá ani popísať... Vsetky bežné dennodenne používané funkcie boli zrazu zložitejšie (touch flo3D aby str si nemysleli že to porovnávame s čistým WM :-) ) a hlavne kopa vecí čo som pouzival iphone nevedel!
Po pár týždňoch musel ísť preč a skúsil som android. Nie je o čom, ostal som pri ňom, už mám druhy model a zodpovedne musím.prehlasit že na iphone som všetko robil min o klik navyše.. ak dá.bavíme o nastaveniach tak aj o 5 klikov navyše....
|
| |
Re: bbbiphone
Od reg.: Tempter
|
Pridané:
8.11.2012 20:51
ako ten iphone podporujes? posielas do apple nejake prispevky alebo vecne dary?
|
| |
S3 majitel
Od: mkkkkkkkkkkkkkkkkk
|
Pridané:
8.11.2012 14:35
Mam S3ku 4mesiace, max spokojnost, keby kupujem teraz este viac by som si bol isty ze ho chcem. Kto ho nevlastni a nepouziva nevie posudit, prekvapil ma vybornymi napadmi prehladnostou , rychlostou, a zvysenim komfortu, do zahranicia som nemal potrebu brat na surfovanie po nete na hotely notebook ;)) to je to najmenej. Na velkost displeja sa da zvyknut velmi rychlu je to ovela komfortnejsie na smartphone funkcie a da sa este stale nosit vo vacku :D, je to maximum na vrecka, ale da sa ;) Prenosne delo :D P.S. tie trivialne funkcie 1. nevypinanie obrazu pri sledovani obrazovky alebo 2. ak nechcem pisat sms po precitani a obratim telefon k uchu uz vola dotycnemu, su viac ako vyborne ;)
|
| |
Re: S3 majitel
Od: ewrwe
|
Pridané:
8.11.2012 14:44
Súhlasím. Keď som pozeral SIII len na webe, hneď ma nezaujal. Tiež som si myslel že je veľký a plastový.
Potom som bol v Datarte, tam ho mali/majú napojený na internet, reálne som si SIII vyskúšal. Garantujem, že keď si siahnete na reálnu SIII (nie na plastovú vzorku), SIII-ka vás chytí za srdce. iOvce tu môžu písať čo chcú. Ja nie som Samsung fan, ale SIII je špička na trhu. Svoj názor nikomu nevnucujem, na rozdiel od Apple fanatikov.
Na druhej str
|
| |
Re: S3 majitel
Od: oOo
|
Pridané:
8.11.2012 14:51
Ovca ovce nazyva. Dobry koment, zial len prva polovica. Fanatikom je tu asi niekto iny
|
| |
Re: S3 majitel
Od: NooN
|
Pridané:
8.11.2012 14:44
... a vzdy si mal istotu ze si ho nikde nezabudol, pretoze si ty lopatu vzdy citil v nohaviciach.
A ma to jednu nevyhodu, ak si ho chces zobrat na palubu do lietadla, musis si priplatit za miesto navyse....
|
| |
Re: S3 majitel
Od: werwergdfg
|
Pridané:
8.11.2012 14:54
Tie iOvce sú už trápne. Však keď nechceš, nekupuj.
Tak prečo, keď je malý displej taký super, prečo Apple pri iPhone 5 tiež zväčšil displej? A dokonca zaviedol pomer 16:9, ktorý Android používa už dávno? Prečo to Apple spravil, aj keď to dnes nevyužije temer žiadna Apple aplikácia - na obrazovke za zobrazujú čierne pasy.
|
| |
Titulok
Od: Tup
|
Pridané:
8.11.2012 15:00
aj tak v súčasnosti najväčšia brzda Applu nie je Samsung, ale rýchlosť výrobného procesu. Tento štvrťrok im môže byť jedno, či Samsung predá 300 mil., keď oni aj tak predajú toľko, čo vyrobia
|
| |
Re: Titulok
Od: oOo
|
Pridané:
8.11.2012 15:04
Su to len cisla z dodavok, nie je to presne. V analayze sa pise, ze tam nastalo spomalenie predaja 4S z dovodu cakania na novy iPhone. Zatial co S3 islo na plno. Takze cele je to take vseliake.
V podstate ludom moze byt jedno kolko sa toho predalo, nic to neznamena.
|
| |
Re: Titulok
Od: sfsd
|
Pridané:
8.11.2012 15:06
Apple nevyrába nič....
Všetko vyrába činsky Foxconn. Apple len na to dáva 58%-tnú maržu.... A čínsky robotníci z toho majú 1€ na deň. Apple je knižný príklad vykorisťovania.
|
| |
Re: Titulok
Od: oOo
|
Pridané:
8.11.2012 15:11
Prestan s tou vycucanou marzou a s tou cinou. Tam sa to sklada a nie vyraba. Radsej nepis nic ako mas pisat blbosti.
|
| |
Re: Titulok
Od: sdfsdfg
|
Pridané:
8.11.2012 15:18
Marža 58% nie je vycucaná - použi uja Googla...
|
| |
Re: Titulok
Od: asdasdghfgh
|
Pridané:
8.11.2012 15:22
Napr. tu (treba spojiť do jedného riadku):
http://news.cnet.com/
8301-13579_3-57481203-37/
apples-iphone-margins-
hit-58-percent-
nearly-double-ipads/
|
| |
Re: Titulok
Od: treba
|
Pridané:
8.11.2012 15:50
dopice s tvojim linkom ne do jedneho riadku ty kde zijes
|
| |
Re: Titulok
Od: oOo
|
Pridané:
8.11.2012 15:24
Podla tvojho clanku je 49% az 58%. Neviem preco pouzivas len to vacsie cislo a neudavas rozsah. A je tam zahrnute len balenie a naklady na vyrobu. Ziaden marketing, ziadne nakladany na datacentra pri icloud atd. To cislo je len zhruba dane.
|
| |
Re: Titulok
Od: sfsd
|
Pridané:
8.11.2012 15:30
To bol prvý článok, čo som bájočko našiel, v iných sa píše už len o 58%-tách. A keby aj nie, aj 49% je úžernícky veľa. Však skús legálne podnikať, keď dosiahneš 10% budeš rád.
|
| |
Re: Titulok
Od: Tup
|
Pridané:
8.11.2012 15:37
zelenina v supermarketoch predáva s 30% maržou obchodu + nejakých 20% distribútora. Čiže jablká sa bežne predávajú s 50% maržou ;-)
|
| |
Re: Titulok
Od: Curamedan
|
Pridané:
9.11.2012 6:41
Hej, ale pri jablkach nevies, kolko ich predas a kolko zhnije... to je kapanek rizikovejsie obchod...
|
| |
Re: Titulok
Od reg.: Tempter
|
Pridané:
8.11.2012 15:20
kde sa to ma akoze vyrabat? v kalifornii?
|
| |
Re: Titulok
Od: oOo
|
Pridané:
8.11.2012 15:21
Zle som to sformuloval. Vyrabaju sa suciastky po celom svete aj v Cine, ale aj v USA, Nemecko, hlavne japonsko a v Cine sa to vsetko sklada. Ale neorobi sa to cisto v Cine.
|
| |
Re: Titulok
Od reg.: Tempter
|
Pridané:
8.11.2012 15:28
ok, co sa vyraba v nemecku, usa a hlavne v japonsku?
|
| |
Re: Titulok
Od: napr.
|
Pridané:
8.11.2012 15:52
porno?
|
| |
Re: Titulok
Od: cvbcvb
|
Pridané:
8.11.2012 15:28
Veď to, predávajú, ale nevyrábajú. Z pohľadu ekonomiky nevytvárajú žiadnu reálnu pridanú hodnotu. Iba prihadzujú na cene - ako niektorí naši "podnikatelia" - lacno kúpiť a draho predať. Toto dnes už robí väčšina amerických spoločností. Všetko si nechajú vyrábať v Číne, oni len závratne navýšia cenu a zhrabnú zisky. To je ten nekonečný zázračný rast, ktorý vedie USA na pokraj finančného útesu. To je virtuálny rast HDP.Dolár dnes už nie je krytý reálnou hodnotou, preto padá na cene. Sú to len natlačené papieriky.
Áno, máš pravdu, Apple by mal vyrábať doma v USA, napr. aj v tej Kalifornii. Pri ich marži by sa im to aj tak kráľovsky oplatilo.
|
| |
Re: Titulok
Od: siirii
|
Pridané:
8.11.2012 16:46
Koľko máš rokov, 12? Alebo si zaostalý, že nechápeš jednoduchý princíp? Nie je dôležité, kde sa vyrobia súčiastky, ide o vývoj, návrh, dizajn, softvér, marketing, dokázať to predať. Vyrobí ti to "ktokoľvek", tým myslím, ak by teraz prestal existovať Foxconn, za chvíľu je tu niekto iný a vyrába identické iPhony. Dôležitá je kreativita, nie mechanická výroba.
Posledná veta svedčí naozaj o slabomyseľnosti, inak si ju neviem vysvetliť.
|
| |
Re: Titulok
Od: ewr
|
Pridané:
9.11.2012 10:57
Zaostalý a slabomyseľný si Ty, mám 40 rokov a Ekonomické vzdelanie na univerzite. Ja som odpovedal na predchádzajúce príspevky, kde sa písalo že Apple vyrába. Fakt je, že Apple nevyrába, vyrába Foxconn v Číne. Apple len nenormálne o 58% nafukuje cenu len na svojom rabate. Ja píšem, že je to ekonomický nezmysel, ak sa toto zarátava do HDP USA. Je to virtuálna ekonomika. Toto spôsobuje, že to s USA (a čiastočne aj s EÚ)ide dolu vodou. Keď nerozumieš ekonomike, tak sa k nej nevyjadruj a hlavne neurážaj ľudí. Svedčí to o tvojej slabomyseľnosti.
|
| |
Re: Titulok
Od reg.: cookie_monster
|
Pridané:
9.11.2012 15:39
ak si dobre spominam, tak rabat je zlava, ktora sa poskytuje (velko)odberatelom. nemysleli si nahodou marzu, sudruh ekonom?
|
| |
Re: Titulok
Od: siirii
|
Pridané:
12.11.2012 10:41
Takže zlý Apple si dáva maržu 58% na produkt, ktorý sa predáva takým tempom, že sa nestíha vyrábať, preboha, normálne ako keby to bola súkromná firma, alebo čo. Kľudne si môžu dať maržu aj 500% a teba do toho nič, je to ich vec.
Čína je lacná a preto si to tam dávajú vyrábať. Naša firma si tiež necháva vyrábať kopec vecí v Číne, neviem čo je na tom čudné. K tomu blábolu, ako Apple nevytvára žiadnu pridanú hodnotu ani nemám silu sa vyjadriť.
|
| |
cena Ip5
Od: adgfaefg
|
Pridané:
8.11.2012 16:40
tak na sunnysoft.sk bola 16gb verzia iphone 5 za 999eur a po kontaktovani sunnysoftu mi odpovedali takto "Ak mate na mysli cenu 16GB verzie to nieje chyba ale cena telefonu, kedze je ako jediny dostupny posledny kus skladom."
|
| |
Re: cena Ip5
Od: sdfs
|
Pridané:
8.11.2012 16:47
Ľudová cena. SIII za menej ako polovicu...
|
| |
iphone
Od: Stock
|
Pridané:
8.11.2012 17:20
Niekedy som si myslel, co ti ludia na tom iphone vidia. Sak je to predrazene, za tie prachy si kupim turbo rychlejsi samsung alebo htc a este s vacsim displejom. Uzival som si spokojne android na svojom HTCku a krutil som hlavou nad ludmi co vysolia tolko prachov za mobil a aki su blbi ze potrebuju americke jednoduche blbuvzdorne zariadenie. Az som si prednedavnom zaobstaral Iphone 5. A poviem Vam, nadchol ma - ziadna iovca ziadny apple fanda nie som. Ten telefon funguje bezchybne, ma krasny displej, vyborne prevedenie, lahky a neskutocne rychly. Ta rychlost sa prejavuje vo vyladenosti HW + IOS, je to na nom vidiet. Ziadne task killery a utilitky na zvysovanie vykonu a uvolnovanie ram, svisti ako raketa, co spustim to sa okamzite otvori. Samozrejme drahy ako slak, ale dostal som za to skutocne kvalitny kus smartphone. Nie som hater ziadnej platformy, v podstate sympatizujem aj s Androidom, IOS, ako aj Windows Phone. Fandim Samsungu. Ziadne ine jabko doma nemam, ale ten telefon je fakt dobry.
|
| |
Re: iphone
Od reg.: Tempter
|
Pridané:
8.11.2012 17:43
zacinas mat nabeh. takto sa to vsetko zacina.
|
| |
Re: iphone
Od: Stock
|
Pridané:
8.11.2012 20:42
Tak to si musim dat pozor:-) Ale uz aj android fans sekta komunita je pocetna.
|
| |
Re: iphone
Od: sdgd
|
Pridané:
8.11.2012 17:58
Vidíš o tom to je, väčšina normálnych ľudí by za telefón tie nekresťanské prachy - 800€ a viac nedala. Za 200€ mám veľmi dobrý Android.
|
| |
Re: iphone
Od: Mehmed
|
Pridané:
9.11.2012 8:39
Ja mám Nokiu 6120 a ako hodinky a budík mi to stačí. Každé ráno ma to pekne zobudí a je to lepšie ako by som celé noci nespal kvôli výčitkám, koľko som to zbytočne za nejaký drahý 700-eurový krám utratil.
|
| |
Samsung je kulotelefon
Od: stokar
|
Pridané:
8.11.2012 17:35
som big boss a preto mam iphone
|
| |
Re: Samsung je kulotelefon
Od reg.: Tempter
|
Pridané:
8.11.2012 21:24
nie nie nie. mas iphone a preto si big boss.
nepliest si prosim pricinu a nasledok!
|
| |
kopírovanie
Od: Apple vs. Samsung
|
Pridané:
8.11.2012 18:05
Toto je hlavný dôvod prečo Apple chodí vyplakávať po súdoch, je to ich najväčšia konkurencia na poli smartphonov, ostatni vyrobcovia su len omrvinky, najväčšia inovácia iOS6 je 5. rad ikoniek, Maps fail, SiRi je oproti Google Now ovela pomalšie s robotickym hlasom, iPhone 5 tiež vysmech pre inovatora, ale je to aj logicke, lebo zas sa predáva tak, že Číňania nestihajú vyrábať, až boli zo začiatku doškriabané priamo z výroby, tak nie je dôvod, aby mal nejakú revolučnú novinku...
|
| |
wegergerh
Od: turdburglar
|
Pridané:
8.11.2012 19:10
mmmm nexus 4
|
| |
Apple je uz dnes len zdochynajuci kon...
Od: Janko-Vanko
|
Pridané:
8.11.2012 21:17
Nech je jablku zem lahka.
|
| |
Re: Apple je uz dnes len zdochynajuci kon...
Od: edi
|
Pridané:
8.11.2012 22:37
vsak to Newton uz davno dokazal, ze jablko pada na zem.
|
| |
Keby bol vyrobeny v USA
Od reg.: dll.exe
|
Pridané:
8.11.2012 23:04
Keby bol Iphone 4S vyrobeny v USA tak si ho kupim.
Cinsky brak si mozu nechat...ked sa bude vsetko vyrabat v Cine co my budeme robit a za co budeme kupovat Cinske vyrobky?
|
| |
Re: Keby bol vyrobeny v USA
Od: b2un0
|
Pridané:
8.11.2012 23:44
Apple je vinný za to, že prakticky každý výrobca vyrába v Číne?
|
| |
Re: Keby bol vyrobeny v USA
Od: kamokere
|
Pridané:
9.11.2012 0:12
ja dam prednost cine pred usa. americania nevedia makat rukami jedine co sa v amerike naozaj vyraba je porno.
|
| |
Re: Keby bol vyrobeny v USA
Od reg.: Tempter
|
Pridané:
9.11.2012 0:39
keby bola ryza vyrobena v usa, tiez si ju kupim.
cinsky brak si mozu nechat. ked sa bude ryza v cine vyrabat, co budeme my jest a zaco budeme kupovat cinske vyrobky?
ej keby bola ryza z usa, tak by tu bolo hned viac roboty a dolare by sa nam len tak hrnuli aby sme si tu americku ryzu mohli kupit.
|
| |
12345
Od: AlbHert
|
Pridané:
8.11.2012 23:07
Najpredávanejším smartphonom v galaxii je Galaxy
|
| |
Re: 12345
Od: stokar
|
Pridané:
8.11.2012 23:22
cekuj moj tvitter https://twitter.com/Richvrd1
|
| |
Re: 12345
Od: stokar
|
Pridané:
8.11.2012 23:22
a moj tumblr http://richvrd.tumblr.com/
|
| |
.....
Od: ase
|
Pridané:
8.11.2012 23:23
To je tak :) normalny clovek respektuje rozhodnutie toho druheho ja mam telefon aj tablet na androidoch kamarat ma vsetko od applu a ked si niekto z nas kupi nieco nove telefon/tablet tak pri pive si vyskusame ten "2. tabor" a zijeme dalej ... neviem nemam potrebu mu tlacit svoje nazory ze odhliadnuc od technologickych moznosti (co su cakompak to iste) je to cena a uzitkovat a hlavne ta cena hovori v prospech androidu no on by tu rovnicu doplnil o image a hned by to uz tak jasne nevychadzalo ruku na srdce zboznujem linux a android servery mi na nom bezia debian pouzivam ho ako hlavny desktop OS a telefon na androide spravi dnes uz pomaly kazdy na kolene :) tak mu to ubera na prestiznosti
|
| |
NEJDE !!!
Od: banking
|
Pridané:
9.11.2012 6:48
NEFUNGUJE BANKING SLOVENSKEJ SPORITELNE !!!
|
| |
Re: NEJDE !!!
Od: jozkooo
|
Pridané:
9.11.2012 7:57
preto bankujem v styroch inych bankach
|
| |
Re: NEJDE !!!
Od: curidlo
|
Pridané:
9.11.2012 8:57
A to s kym bankujete?
|
| |
galaxy s advance
Od: asi
|
Pridané:
9.11.2012 9:20
nevie niekto kedy bude na s advance jelly bean¿
hrozne sa mi na tom pise. ale padlo do v recka nechxem
|
| |
apple
Od: Tou
|
Pridané:
10.11.2012 12:15
na apple nadavaju ludia, ktory ho nikdy nemali ... len z principu
mal som aj iphone a aj posledny android ... a vybral som si pokracovat s applom. Kto skusil vie preco ...
ostatne je flame
|
| |
Re: apple
Od: ja.
|
Pridané:
10.11.2012 15:07
Flejmujes tu akurat ty. Ja som tiez mal aj iPhone aj Android a momentalne mam znova Android (Nexus). IOS mi jednoducho nesadol a nie som jediny. Zato vsak netvrdim, ze Android je jednoznacna volba pre kazdeho.
|
| |
íííííííííííííííííííííííí
Od: dvaprdyajedenser
|
Pridané:
10.11.2012 17:29
Nemám laptop, nemám tablet, nemám smradfón. V práci PC, doma PC a čuduj sa svete, stačí mi to...
|
| |
Re: íííííííííííííííííííííííí
Od: dvaprdyajedenser
|
Pridané:
10.11.2012 17:31
*len sa ma, neviem prečo, stále niekto snaží presvedčiť, že to potrebujem.
|