| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
Zaciatok konca
Od: Eric Cartman
|
Pridané:
26.10.2012 9:39
Tak bodaj by to tak nebolo, ked nokia nema produkt s ktorym by mohla konkurovat ja mam nokiu n97 mini a je to moja posledna nokia ktoru budem vlastnit...
Urcite budem kupovat nieco od htc alebo samsungu ... A apple nech si oko vy....re
|
| |
Re: Zaciatok konca
Od: oOo
|
Pridané:
26.10.2012 9:59
Teraz sa to spytam naozaj vazne a rad by som naozaj normalnu odpoved.
Co nuti ludi pisat tie blbosti k Apple ako mas ty v poslednej vete? Co z toho mas, preco to vlastne robis?
Predpokladam, ze existuje dalsich 100 veci ktore by si si nekupil, dajme tomu nejaka znacka topanok, opaskov, kuchynske naradie, chladnicky atd. Kazdy ma nieco, ale nikdy o tom ludia nepisu a nenadavaju. Seriozne preco?
Pre tie komenty v podstate necitam diskusiu pod clankami o Apple atd.
PS: mam nokiu, nemam tablet a mam normal PC.
|
| |
Re: Zaciatok konca
Od: 456456
|
Pridané:
26.10.2012 10:07
pretoze si neni na stranke s kuchynskym naradim... Toto iste mas aj s reproduktormi autami atd. Na vsetko sa da nadavat.
|
| |
Re: Zaciatok konca
Od: oOo
|
Pridané:
26.10.2012 10:14
S tym nesuhlasim. Vsade je normalna diskusia, a vacsina ludi napise relevantny dovod. Tu to vsak neexistuje. Nikto tam nenapise, ze poj..ny xyz. Da sa tam najst vzdy diskusia, kde ludia si precitaju normalne nazory. Nehovoriac, ze sa to da aj pod clankami o mobiloch. Len tam nesiem byt apple. Cize nie.
PS: Tie diskusie co sa tykaju inych veci si rad precitam, vzdy sa dam dozviem nieco nove alebo potrebne. Tu to neexistuje.
Napriklad na MM.sk je clanok o androide a apps co kradnu data. Pozri sa aka je tam diskusia a predstav si, ze by sa tam pisalo o Apple. Vyzeralo by to inac a nebolo by tam 33 komentov.
|
| |
Re: Zaciatok konca
Od: patriciusko
|
Pridané:
26.10.2012 12:04
Videl si ty niekedy diskusiu autckarov VW group vs. PSA vs. Japonec atd ? :-D
|
| |
Re: Zaciatok konca
Od: oOo
|
Pridané:
26.10.2012 12:08
Tak PSA tu snad nebudeme miesat :D
|
| |
Re: Zaciatok konca
Od: Ruddddddko
|
Pridané:
26.10.2012 14:16
Bolo by vhodne nemiesat sem aj odpadky ako MM.sk, kde decka a oligofrenici meraju kvalitu svojich mobilov podla velkosti displeja.
|
| |
Re: Zaciatok konca
Od: xxxdsfsdf
|
Pridané:
26.10.2012 10:07
Ja ti poviem, čo núti. Ľudia jednoducho nemajú radi nekorektné a podvodnícke praktiky, ktoré tu poslednú dobu prezentuje Apple. Ako inak nazvať to, keď si niekto dá patentovať veci, ktoré sa už dávno pred príchodom Apple na trh používali, len preto aby Apple mohol vydierať ostatných výrobcov?
Predtým, ako sa na trhu telefónov zjavil Apple všetci výrobcovia normálne fungovali, jediným spôsobom konkurencie bola snaha o čo najlepší telefón. Po príchode Apple sa tu zrazu objavili mafiánske praktiky. Apple si vďaka zastaralému patentovému systému v USA dal patentovať veci, ktoré predtým používali všetci ostatní bez problém, preto nikoho ani nenapadlo dať si to patentovať. Preto veľa ľudí Apple odsudzuje a naáva na nich.
|
| |
Re: Zaciatok konca
Od: dfdgfdgd
|
Pridané:
26.10.2012 10:14
Si zober, keby si v minulosti dala Nokia s Ericssonom patentovať všetko okolo mobilov, dnes by tu okrem nich nikto nemohol byť nikto iní. A Apple už vôbec nie, lebo Apple začal robiť mobily ako úplne posledný. Apple by mal byť ticho, držať "hubu a krok" a byť rád, že môže používať všetko okolo mobilov, lebo on naozaj nič nevymyslel, len to opajcoval od dovtedy zabehaných výrobcov. Všetky princípy mobilov boli vypiplané inými dávno pred tým, ako Jobsa napadlo robiť mobily. NAmiesto toho si dá patentovať pohyb prsta, obdĺžniť, odrazenie posledného obrázky a iné blbosti a potom týmito patentami vydiera. Tieto patenty mi prešli v USA až na 10-ty pokus, keď bol nejaký úradík už unavený a zápis chybne povolil. V Európe mu tieto praktiky našťasie väčšinou neprešli.
|
| |
Veľmi dobrý článok o praktikách Apple
Od: srdfgdfg
|
Pridané:
26.10.2012 10:16
http://www.lupa.cz/zpravicky/
nyt-apple-a-google-utraceji-vice-za
-patentove-spory-nez-za-vyvoj-novych-produktu/
spojte dokopy, Najdlhšie slovo môže mať 50 znakov.
|
| |
Re: Veľmi dobrý článok o praktikách Apple
Od: dfsdfsdf
|
Pridané:
26.10.2012 10:20
Na konci linka na článok v angličtine, kde sa píše akým nekalým jednaním získal Apple sporné patenty v USA.
Na prvý druhý aj tretí krát mu to neprešlo. Jednoducho dával návrhy dovtedy, pokiaľ sa úradníci nestratili ostražitoť a vklad patentu nepovolili.
To je čestné a normálne?
|
| |
Re: Zaciatok konca
Od: oOo
|
Pridané:
26.10.2012 10:18
To by som bral. Ma to len jednu chybu mozes si to sice dat patentovat, ale ked dokazes, ze sa to uz pouzivalo patent je neplatny. Maju v tom bordel. Ale tiez to nie je ono. Ked sa zacal predavat iPhone 3G tak tiez boli diskusie plne oviec a kopec dalsich veci. S patentami to nemalo nic spolocne. Nehovoriac, ze ked predstavili iPad hned bolo plno obrazkov o zvacsenom iPhone a diskusie tiez. Ked predstavi samsung tablet bolo ticho. O patentoch to asi nie je i ked spravanim apple urcite dost ludi zhnusil.
|
| |
Re: Zaciatok konca
Od: 456456456
|
Pridané:
26.10.2012 12:57
napr 13 palcovy macbook stoji 1400 dolarov a mozes si s nim prezerat stranky na nete a tot vse, s 13 palcami sa neda pracovat a to ze tam naseru i7 neznamena ze to fici dobre. hd4000 je tiez slaba a len tak tak podporuje tie rozlisenia co teraz tak propaguju
|
| |
Re: Zaciatok konca
Od: holahej
|
Pridané:
26.10.2012 10:09
Tiez nechapem co nuti ludi zastavat sa apple.
|
| |
Re: Zaciatok konca
Od: preto
|
Pridané:
26.10.2012 15:42
lebo zaba ;)
posielam nokiu N8, nokiu 808 ;-D
kto cce najde co hladaaaaa
|
| |
nokia
Od: tralalala3
|
Pridané:
26.10.2012 9:42
mal som moznost hrat sa s lumia 920 a je to skvely telefon s kombinaciou wp8. ta kamera je skvela!
dufam ze sa tymto nokia este dostane hore aj ked cisla hovoria opak
|
| |
Nokia vypadla z prvej päťky
Od: LUMIAk
|
Pridané:
26.10.2012 9:43
Vyčkajte na štart predaja 820/920, výsledky predajnosti v Q4, a potom vynašajte súdy Vy neprajníci.
|
| |
nokia
Od: paťko
|
Pridané:
26.10.2012 10:00
Nokia ? No...!
|
| |
nie tak celkom zle mobily
Od: burito
|
Pridané:
26.10.2012 10:08
funkcionalitou niektore mobily nie su zle, len su neprakticke.
|
| |
42 znakov
Od: tvarim_sa
|
Pridané:
26.10.2012 10:15
koli "nástupu výrazne lepších mobilných operačných systémov" ?
Podla mna Symbian / WP nie su tak hrozne OS, problem bude niekde inde
|
| |
NOkia
Od: MvD
|
Pridané:
26.10.2012 12:31
Kazde podnikanie zaziva svoje vzostupy a pady.
Apple takmer skrachovalo ... a aha, kde je dnes.
Samsung teraz vedie, ale nemyslim, ze mu to vydrzi vecne.
Kto si nepamata prve Ericssony ? A ako ta firma dopadla ?
Potom prve Sony Ericssony so zabudovanym fotakom ... zase zazili obrovsky vzostup a zaujem zakaznikov. A teraz ? Je SE nejakym vyznamnym hracom na trhu ?
Ani Microsoft nemal vzdy na ruziach ustlane a tiez teraz vkladaju velke nadeje do W8 a WP8, lebo zacal upadat zaujem o ich produkty. Uspeju ? No uvidime ...
Nokia ide prudko z kopca, ale teoreticky sa moze zachranit. Ono nie je dolezite mat nieco najvykonnejsie, najlepsie ...
Ale byt prvy na trhu s urcitym typom produktu a vediet ho dobre predat. Vid iPhone. Mozeme nadavat, kolko chcem na patentove spory, ale tito ludia vedia, ako ten produkt predat ...
|
| |
Re: NOkia
Od: segrdhtfzjguk
|
Pridané:
26.10.2012 14:10
ludia sa vykaslu an W8 tak ako sa vykaslali na vistu... Ale z W7 su spokojni..
|
| |
Re: NOkia
Od: predat
|
Pridané:
26.10.2012 16:02
hej hej, predat ho ovciam, bez akychkolvek dalsich slobodnych moznosti, ajfakfon je po hw stranke uplna bomba, niektore funkcie tiez, len to ostatne je uplne pre stupidne ovce, cokolvek (os) ine tam bude, bude to lepsie ako to je teraz.
Ok, nech tam je defaulne "GUI" ale nech sa to da vypaaat a nech to ponukne dalsie customizacie az do posledneho detailu, nemyslim tym zmenit plochu, ikony, ale technicke opsny.
Ked chce clovek pracovat so suborovym syst. bez Ifaktuns, nemoze, kde je normalny fles k fotaku? kde je radio, kde je USB mass st.d. a ostatne? kde, kde kde?
je to vlastne smart?
die die, die my darling (apfel)
|
| |
Re: NOkia
Od: MvD
|
Pridané:
27.10.2012 11:37
Suhlasim. Aj pre mna su toto dovody, preco ho nikdy nekupit. Aaaale oni dobre vedia, ze oveckam su taketo veci ukradnute, lebo ani nevedia, ze by malo byt samozrejmostou USB Mass Storage, posielanie suborov cez Bluetooth, normalny OS, ...
|
| |
no ...
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
26.10.2012 12:49
to bude asi tym ze nokia vyraba iba obycajne mobilne telefony (a v tom bola spicka) a nie smartfony, dumbfony, blbfony, geniusfony a mutagenne fony
bohuzial trh obycajne mobily uz takmer nepozna
|
| |
Re: no ...
Od reg.: roob_
|
Pridané:
26.10.2012 14:23
to bude tym, ze Nokia vytrvalo ignoruje 60% trhu, zatial co na zvysnych 40% nema dosah. Nokia mala byt uplne prva s portfoliom vyrobkov google android, nebola, nebola ani druha tretia...siedma, posledna. Maju co chceli.
|
| |
Re: no ...
Od: gogel Ta vidi
|
Pridané:
26.10.2012 16:07
ty si zas dalsi endrojd pozitiiiv co?
preco by musel kazdy top vyrobca rychlo vsade tlacit anrojd?
He? Preco?
hura hura gugl, fb, tw, aaaaa aaaaa poserme sa
|
| |
Re: no ...
Od: anon
|
Pridané:
26.10.2012 16:48
Lebo je to firma ktorej ide o zisk, tak sa ma spravat podla toho po com je dopyt :P
|
| |
Re: no ...
Od reg.: roob_
|
Pridané:
26.10.2012 18:38
kamo ja mam nokiu X6 so symbianom takze niesom ziadny endojd pozitiv. Ale uz na prvej hodine ekonomiky ucia, ze predavat treba to co chce trh = proti vetru sa stat neda. V novych ucebniciach sa uz bude pisat "ked budes stat proti vetru dopadnes jak nokia".
|
| |
Re: no ...
Od: kapitalista
|
Pridané:
26.10.2012 19:29
chod si citat marxizmus a leninizmus ty lava plna trhovych dristov
trh, marketing a aplety toto teraz fici, preto sli skusit MS a ako to vyzera?
|
| |
Re: no ...
Od reg.: roob_
|
Pridané:
26.10.2012 23:58
nokia nesla skusit MS ale MS siel skusit nokiu, s tym, ze ked padne, padne. Podobne ako ich 2 smartphony co zabalili ani nie po roku a uz si nik nepamata ako sa volali (google si pamata Kin sa volali). MS (a nie samsung) je v poslednom case najvacsi kopirovac apple a je koli tomu ochotny potopit svoj vlajkovy produkt. To bude mat nasledky, len to koli neexistencii konkurencie na trhu PC OS bude trvat trochu dlhsie...
|
| |
Re: no ...
Od: MvD
|
Pridané:
27.10.2012 11:56
Kto tvrdi, ze Nokia nereflektovala na potreby trhu, je bud slepy, alebo uplny debil.
Ved nech si maju svoj Symbian, ktory uz nikto (z vyrobcov) nechce, nech si pouzivaju aj Windows vo vlajkovych lodiach, ked im to sposobuje potesenie ... ale preco sa pre kristove rany zbavili po tolkych rokoch vyvoja MeeGo a v jednom kuse odmietaju Android ? Beru drogy ? Alebo uplatky ? O co v tom Finsku vlastne ide ?
|
| |
Re: no ...
Od: MvD
|
Pridané:
27.10.2012 11:51
Paci sa mi tento nastupeny trend :)
Najprv sa pindalo na iOS (resp. na iPhone ako celok) ...
Teraz sa uz "odborne" kritizuje Android ...
O tom, ze sa bude nadavat na WP8 nepochybujem ... :)
Som zvedavy, kto vam, ludia, konecne vyhovie :D
Ci zostaneme pri paseni oviec a pouzivani telefonov od Nokie so Symbianom ?
Mne osobne sa cosi paci na kazdej z menovanych platforiem a rovnako ma na kazdej nieco stve ... ale vyberiem si tu, ktora mi najlepsie vyhovie a nebudem stale p*covat, akke su tie ostatne na hovno, ako kradnu identitu, narusaju sukromie a podobne blbosti ... :)
|
| |
Re: no ...
Od: sheep tiny
|
Pridané:
27.10.2012 17:54
nie? preco? kto mlci ten svedci ;)
|