neprihlásený Piatok, 13. marca 2026, dnes má meniny Vlastimil
Windows 8 ako Android, výrobcovia PC budú mať vlastné náhrady štartovacieho menu

DSL.sk, 20.10.2012


S novou verziou Windows 8 by prvýkrát mohlo prísť k situácii, kedy budú užívatelia počítačov s Windows od rozličných výrobcov pracovať a ovládať tento operačný systém mierne odlišne. Viacero výrobcov sa totiž rozhodlo riešiť odstránenie tlačidla Štart a štartovacieho menu vo Windows 8 poskytovaním vlastnej náhrady.

Vo Windows 8 Microsoft odstránil tlačidlo Štart a klasické štartovacie menu na desktope používané od Windows 95 po Windows 7. Za jeho náhradu spoločnosť považuje novú štartovaciu obrazovku rozhrania doteraz označovaného Metro a vyhľadávanie cez tzv. Charms v tomto rozhraní.

Na desktope zostalo len jednoduché menu odkazov aktivovateľné kombináciou tlačidla Windows a X, ktoré napríklad pri výbere hľadania prepne na hľadanie v rozhraní Metro.

Krok bol podrobený výraznej kritike, keď okrem pridania úplne nového Metro rozhrania Microsoft odobratím funkčnosti štartovacieho tlačidla a menu mení doterajší bežný spôsob ovládania aj klasického desktopového rozhrania Windows.

Náhradu za štartovacie menu v podobe doplnkového softvéru poskytuje viacero alternatívnych tvorcov softvéru, tento týždeň zároveň spresnili plány s alternatívami aj dvaja výrobcovia PC.

Spoločnosť Toshiba pri predstavení nových notebookov s Windows 8 tento týždeň oznámila, že PC s Windows 8 bude dodávať so softvérom Toshiba Desktop Assist, ktorý má poskytovať podobnú funkčnosť ako štartovacie menu v predchádzajúcich verziách Windows. Samotný softvér zatiaľ ale nepredstavila.


Samsung S Launcher (foto: LaptopMag.com)



Svoje plány spresnil tiež Samsung. Spoločnosť ešte na konci augusta predstavila náhradu štartovacieho menu S Launcher, ktoré sa ale nezobrazovalo v ľavom dolnom rohu desktopu ale v jeho strede. Či bolo aktivovateľné klávesom Windows nie je jasné.

Tento týždeň spoločnosť potvrdila, že S Launcher medzičasom premenovaný na Quick Starter síce nebude predinštalovávať na nové PC, užívatelia si ho zároveň s dostupnosťou Windows 8 budú môcť ale stiahnuť zdarma. Finálna podoba softvéru zatiaľ rovnako nie je známa.

Definitívna podoba riešenia od Toshiby a Samsungu, spôsob progagovania jeho stiahnutia Samsungom a miera integrácie týchto nástrojov do Windows 8 nie sú zatiaľ jasné, v prípade dostatočne kvalitnej náhrady doterajšieho štartovacieho menu vzhľadom na takmer 20-ročné zvyklosti užívateľov Windows majú ale potenciál byť masovo používané.

Vysokú používanosť si potenciálne, ak sa užívatelia hromadne odmietnu prispôsobiť zmenám Microsoftu, môžu získať aj alternatívne náhrady od nezávislých tvorcov softvéru, napríklad Stardock Start8, IObit StartMenu8, ViStart, Classic Shell.



Najnovšie články:

Slovenská sporiteľňa bude mať opäť v noci odstávku
NASA plánuje let ľudskej posádky k Mesiacu hneď na začiatku apríla
Chrome bude dostupný pre Linux na ARM počítačoch
Slovensko.sk bude mať už tretiu dlhú odstávku za týždeň
Populárny klient pre Let’s Encrypt umožňuje získať certifikáty pre IP adresy
Mozilla opäť predĺžila podporu Firefoxu na Windows 7, hoci ju najskôr ukončila
Google začal poskytovať optiku v ďalšom väčšom meste
Intel uviedol novú generáciu desktopových CPU
Vlastník linuxovej distribúcie Suse zvažuje jej predaj, za 6 miliárd
Sabinov zavádza smart smetné koše, bude sledovať množstvo odpadu jednotlivých domácností


Diskusia:
                               
 

co robi klavesa windows vo windows 8? bo ja by som si tym chcel prepinat medzi metrom a desktopom.
Odpovedať Známka: 8.2 Hodnotiť:
 

a presne to to robý
Odpovedať Známka: -7.2 Hodnotiť:
 

roby? to je nejake nove slovo?
Odpovedať Známka: 7.7 Hodnotiť:
 

Prečo to neposunieš na vyššiu úroveň a neskritizuješ ho aj za nepoužívanie diakritiky a interpunkcie? Asi viem prečo. ;-)
Odpovedať Známka: -6.4 Hodnotiť:
 

Pouzivanie diakritiky na internete najma kvoli odlisnostiam a nepodporovani v OS je neziaduce a sposobuje problemy. Dokonca vo viacerych sluzbach je to (opravnene) zakazane! Takze narazat na diakritiku je velmi hlupe a znaci to akurat o neznalosti tohto problemu v IT.
Odpovedať Známka: 4.1 Hodnotiť:
 

Konecne to niekto grammarcazimu povedal na plnu hubu aj s vysvetlenim.
Mozno im to aspon na jeden den zavrie usta.
Odpovedať Známka: 0.4 Hodnotiť:
 

Naozaj? Toto platilo možno pred rokmi. Dnes je problém s nekompatibilitou minimálny. Okrem toho vidím, že tebe to nebráni v písaní aspoň veľkých písmen na začiatku viet. Alebo aj s tým je problém kvôli nekompatibilite?
Odpovedať Známka: -0.5 Hodnotiť:
 

Plati to aj teraz!!! Niektore OS nepoznaju stredoeuropske jazyky! Tak netrep kraviny. A co maju kapitalky spolocne s diaktritikou? Vies co je vobec diakritika?
Odpovedať Známka: 2.4 Hodnotiť:
 

Milý môj. Problém s diakritikou je v súčasnosti marginálny. A je spôsobený v značnej miere lenivosťou, hlúposťou a ignoranciou vývojárov. Ak slovenčinu a jej diakritiku ignoruje nejaký francúzsky programátor, je to ešte pochopiteľné. Ak to isté robí nejaký kvázislovák a ešte to aj obhajuje, je to len smutné.
Odpovedať Známka: 4.7 Hodnotiť:
 

marginalny je tvoj pindur. ja mam v thunderbirde odjakziva problemy s diaktirikou. vyslovene neznasam ked ju v mailoch niekto pouziva.
Odpovedať Známka: -6.0 Hodnotiť:
 

Teba aj dyjakrtytyku mam fpytchy. Je s nou stale problem, za 50 rokov som nepochopil, na jaku pytchu nam je.
Odpovedať Známka: -6.4 Hodnotiť:
 

tak ty si teda riadny princ.
Odpovedať Známka: 8.7 Hodnotiť:
 

A aby Ti to v tej Tvojej gebuli konecne zapalilo, moj OS podporuje stredoeuropske jazyky, ale pisem bez diakritiky prave kvoli tomu, aby druhi ktori pouzivaju nekompatibilne systemy nemali pripadne problem.

A este ak je podla Teba gramaticka chyba na tej istej urovni ako absencia diakritiky, tak mi vysvetli ako sa da objetivne vysvetlit tato gramaticka chyba? Nijak inak len hlupostou a nevzdelanostou dotycneho. Pricom absencia diakritiky je cielenou a vedomou cinnostou technicky podlozenou. Takisto aj preklep, ci syntakticka chyba sa da ospravedlnit. Stane sa ze prst preskoci.
Odpovedať Známka: 2.3 Hodnotiť:
 

mal by si pisat v binary, aby s tym nemali ani mimozemstania problem s kompatibilitou...

pride mi to dost sracka to co pises, myslim ze taky problem aky tu opisujes ma dnes tak 0,001%, proste kto chodi na web, tak si zabezpeci plne funkcny system ktory riesi taketo obycajne zalezitosti. Kto to moze mat dnes rozbite? Linuxak na hacknutej kalkulacke? Jemu sa ty prisposobujes?
To by sa dalo lepsie argumentovat o tom ze radsej sa prisposob slepim uzivatelom, a pis korektne aby im ich slepecky software nerobil problem s nasim kaslanim na diakritiku.
A ja na nu kaslem lebo sa mi ju nechce pisat, pouzivam EN klavesnicu a uz som si zvykol. Ale takuto sracku by som nevypotil ze to robim kvoli takemu problemu co popisujes ty. lol
Odpovedať Známka: -0.4 Hodnotiť:
 

Ak používaš win, tam sa dá nastavíť slovenská qwerty klávesnica :)
Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

ano tu mam ako sekundarnu klavesnicu, EN pouzivam lebo programujem a som zvyknuty na jej rozmiestnenie vselijakych znakov, a je to aj omnoho rozumnejsie rozmiestnene.
Odpovedať Známka: 1.1 Hodnotiť:
 

Len k tomu argumentu ze "je to rozumnejsie rozmiestnene", tak cele rozmiestnenie znakov na klavesnici je marketingovy tah vynalezcov pisacieho stroja tak, aby sa len pouzitim klaves na vrchnom riadku dalo napisat slovo "TYPEWRITER". Gratulujem k takej logike.
Blizsie k dokonalosti, logike a ergonomii ma DVORAK...
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

od windows 95 si vies nastavit slovensku qwerty klavesnicu.
Odpovedať Hodnotiť:
 

to mam datlovat kvoli diakritike, ked bez nej pisem desiatimi, lebo vela pisem aj po anglicky (viac nez po slovensky), a preto som sa naucil pisat desiatimi v anglictine? xuj aj s diakritikou.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Keby všetci používali UTF-8 a nie tie debilné regionálne kódovania ISO-xxx... a CP-xxxx, tak by neboli problémy. Aj tie debilné zakončenia riadkov CR NL by som zrušil.
Odpovedať Známka: 8.2 Hodnotiť:
 

Nie nahodou CR / LF, Carriage Return / Line Feed?
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

V roku 2012 má nejaký OS/prehliadač problém s diakritikou na webe?
Odpovedať Hodnotiť:
 

v roku 2012 maju niektore servery problem s diakritikou na webe. nie na jednom zahranicnom fore sa mi stalo, ze po pisani s diakritikou a odoslani spravy bola tato sprava necitatelna, otaznikmi ci podivnymi znakmi miesto znakou s diakritikou. potom mozes mat OS/prehliadac aky chces, ked na to sere server
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

To už je demencia správcu fóra, že si nevie správne nastaviť vstupy a výstupy z databázy s kódovaním stránky.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Tak by ma celkom zaujímalo, načo píšeš na zahraničné fóra s diakritikou..
Odpovedať Hodnotiť:
 

A este si rypnem do Teba, pretoze si tomu sam nahral na smec! Pisal si v odpovedi, ze preco dotycny neskritizuje prispievatela aj za nepouzivanie diakritiky a interpunkcie.

Znamienko otaznik je podla Teba co? Nie nahodou interpunkcne znamienko? Ked si uz do toho zaplietol interpunkciu, napis mi na svoju obhajobu, co sa na tom prispevkou ohladom interpunkcie dalo skritizovat? Pretoze ja tvrdim ze nic!

Neber to osobne, len nemam rad frajerov ako si Ty, ktori si namyslaju ze vsetko vedia, vsade boli, pritom sa vo finale ukaze pravy opak. Kritizijes druhych, pritom sam nemas pozametane pred svojim prahom.
Odpovedať Známka: 2.9 Hodnotiť:
 

Veď sa nerozčuľuj. Ja som len poukázal na to, že kolega kritizuje gramatiku, pritom jeho prejav tiež nie je dokonalý. A že nie je dokonalý ani ten môj? Tak toho som si vedomý a bol som si vedomý nedostatkov už pred odoslaním môjho príspevku.

Okrem toho nikde v mojom komentári netvrdím, že dotyčný kolega nepoužíva interpunkciu. To je len tvoja domnienka. A keby som to aj tvrdil, tak odkiaľ vieš, že interpunkciu používa? Z otáznikov na konci viet? Poznám veľa ľudí, ktorí interpunkciu ako takú nepoužívajú, ale pri otáznikoch robia výnimku, pretože sa im priveľmi často stávalo, že keď ju nepoužívali, tak im ľudia nerozumeli. Jedným zo sprievodných znakov týchto ľudí je, teda okrem nepoužívania diakritiky, že používajú malé písmená na začiatku viet.

Ale hlavne že som podľa teba frajer, ktorý si myslí, že všetko vie. A na záver tvoje vlastné slová: "Kritizijes druhych, pritom sam nemas pozametane pred svojim prahom." Želám Ti pekný večer a už neriešme hlúposti. :-)
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

Tvrda robota.
Odpovedať Známka: 8.3 Hodnotiť:
 

ty si fakt vôl!
Odpovedať Známka: -7.3 Hodnotiť:
 

akurat v tom bude dobrý chaos
Odpovedať Známka: 3.8 Hodnotiť:
 

tiez si myslim... stare dobre casy uniformnych XP (no mozno iba stare)...
Odpovedať Známka: 4.1 Hodnotiť:
 

taký boom okolo win8....neviem v čom je rozdielny od win7
Odpovedať Známka: -0.9 Hodnotiť:
 

V nicom, musis si uvedomit, ze MS zaraba na novych systemoch. V podstate je to vnucovanie sa, kup, aby sme mohli za chvilú zavrhnut WIN 8 a predstavit nieco dalsie, co si opat kupite. V garazi som nasiel stare PC s WIN 2000 a cuduj sa svete, vsetko,co dnes robim by som zvladol na 12 rocnom starom PC bez akychkolvek problemov. Cely IT svet je len o zvysovani vykonu PC, naslednym zvysenim narokov na software, software opat zvysuje naroky na hardware a tak stale dookola. Dodnes ficim na jednom HP laptope z roku 2004 s WIN XP bez akychkolvek problemov a nepocitujem ziadne obmedzenie oproti dnesnym PC.
Odpovedať Známka: 5.3 Hodnotiť:
 

A co otazka podpory novych technologii, podpory noveho HW? A co bezpecnost? Win 2000 je dost deravy. XP-cku tiez o chvilku konci podpora.
Odpovedať Známka: 2.2 Hodnotiť:
 

Marek, davam ti za pravdu.
na bezne domace cinnosti to staci.
Kym dodycha hw, tak funguju skvele.
A bezpecnost?
S poslednou verziou brovseru, antiviru, pripadne firewallu je to bez problemu.
Odpovedať Známka: 6.2 Hodnotiť:
 

To nie je pravda! Co zranitelnosti samotneho OS? Pozrel si si niekedy repozitar Metasploitu? Co zranitelnosti SMB, Telnet, Netlogon, IPSec, Kerberos, Netlogon, chybne implementacie SSL, FAT, NTFS, internych DLL na parsovanie obrazkov, xml, atd.
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Ako sa rozsiruju novsie systemy, tie starsie prestavaju byt pod natlakom. Paradoxne prave ta 2000 moze byt dnes bezpecnejsia ako 7 z rovnakeho dovodu - koli zastaranosti na nej nepobezi ten cerstvy virus, trojan nenajde dieru v tom DDL ktore pod 2000 este neexistovalo atd.

Odpovedať Známka: 1.2 Hodnotiť:
 

No je rozdielny v tom, ze je prisposobeny na dotyk a tablety a tam si myslim, ze aj vynikne. Kto ma desktop alebo notebook, nema absolutne zmysel Win7 upgradovat.
Odpovedať Známka: 6.5 Hodnotiť:
 

Napr. ak chces vyvijat Windows modern UI apps, tak asi tazko mozes ostat na W7...
Vidis ? Toto je priklad kedy sa pri kupe W8 nejedna o hura system technicky nevzdelaneho jedinca (ktory ma rad nove veci / podlahne marketingu) ale presny opak - technicky (IT) "az prilis" vzdelaneho.

dalsie veci (ktore osobne mna zaujimaju): IIS8, WinRT api (nie len z pohladu tvorby), Hyper-V v3...
Odpovedať Známka: -4.0 Hodnotiť:
 

sorry ale to je sprostost, takych ludi je absolutne minimum a su statisticky bezvyznamni. Okrem toho existuje aj dualboot a VM. A posledna vec je taka, ze aj vyvojar v drvivej vacsine vyvija na platformy, ktore su mu blizke a sympaticke, co je v pripade metra dost male percento. Pre mna je cely tento koncept zly a mam nejak pocit ze o tom nie ze vedia ale je to zamer. Moze ist o snahu pretlacenia windows phone platformy tymze to cele zjednotie, spolu aj s tabletmi ale je to proste nanuteny gyc tak uz sa pekne potichu pripravuje win9, ktoru zase vsetci ti co teraz nadavaju hned kupia lebo to bude ovela praktickejsie a lepsie ako 8. (historia to len potvrdzuje vid naposledy vista a 7)
Odpovedať Známka: 4.5 Hodnotiť:
 

"A posledna vec je taka, ze aj vyvojar v drvivej vacsine vyvija na platformy, ktore su mu blizke a sympaticke, co je v pripade metra dost male percento."

Clovece, pri citani tej prvej casti som skoro vratil prave pity obsah pohara na obrazovku...
Vyvojar v drvivej vacine robi to, co prinasa peniaze - idealne co najviac.
Blizke = ma vedomosti a schopnosti
Sympaticke = velkost trhu
Aby bolo jasne, bavime sa o pracovnej cinnosti, nie o hobby.

Ad druha cast - to sudis na zaklade akej statistiky ?
Odpovedať Známka: -1.4 Hodnotiť:
 

Paralela porovnania Visty a W7 nema absolutne ziaden suvis s W7 vs. W8. Alebo chces seriozne porovnavat nepripravenost driverov (novy driver model), programov (novy security model) a konfiguracii predavanych zostav (za predavanie PC s 512MB RAM v tej dobe by som stinal). S pridanim dalsieho API do systemu ?

W7 jednoducho vytlacil starnuci XP. Ved na 10 rocny PC sa nikto nesnazi W7 nainstalovat. Upgraduje relativne male percento ludi. Takze k obmene z W7 na W8 dojde rovnako plynule ako sa postupne z mesiaca na mesiac menili pomery XP:W7. Proste sa vsetky nove PC predavali uz len s W7 a za par rokov tvoria vacsinu. Statisticky bezvyznamni su prave home useri s doma skladanymi PC.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

neporovnavam w7 a w8 ale w8 a buduce w9. Som nazoru ze w9 nebude vyzerat ako w8 a w8 bude komercny fail a nepodari sa im navyknut userov na toto nove UI (lebo je skratka zle a nehodi sa na desktop ani notebook).

a na margo komentu vyssie o developeroch: developer nie je automat na programy, nekodi to co momentalne sefko chce bez ohladu na vsetky okolnosti. Naucit sa dobre pracovat napr s javou trva nejaky cas a to s cim sa clovek nauci pracovat si vybera este niekedy pocas skoly a na to sa neskor zameria. Nasledne si potom hlada robotu, ktoru robit vie, cize napr ako java programator plsu napr sql. Ak by zrazu po nom firma chcela aby kodil v .net tak skor bud sam odide niekam kde bude robit zase javu alebo bude v .net slaby a vymenia ho za niekoho kto sa tomu venuje uz 10 rokov
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Ako moze byt komercnym neuspechom ? Ved jednoducho bude vo vsetkych novych PC a postupne bude znizovat podiel W7.
Vynimka s Vistou (t.j. ze sa pc nadalej s XP predavali) bola koli HW/SW komplikaciam a nie koli tomu, ze sa ludom nepacilo aero alebo novy start.

Ad vyvojari (ved presne to som pisal...) tak este raz:
Blizke = ma vedomosti a schopnosti (.Net (ideal WPF), C++)
Sympaticke = velkost trhu (zariadeni so systemom bude dost)

Bavime o Win8 - teda o windows developeroch, a nie ci pre programatorov embedded systemov je WinRT vhodne api...
Ak sa na windows robi aplikacia s grafickym rozhranim, tak sa len velmi zriedkavo voli Java. Takze v preklade: WinRT vyvoj sa vobec "windows javistov" netyka. Kedze v Modern UI su VYHRADNE aplikacie s GUI.

AD "blizke&sympaticke, co je v pripade metra dost male percento." - malo .Net/C++ vyvojarov ? Oo
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Rozhodne je tu jeden dovod a tym je administracia Windows Server 2012. Z Windows 7 to skratka nejde...
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Zase mi natolko START nechyba, uz som si zvykol, tak tychto 2 vyrobcov chvalim !
Sam mam dve Toshiby a jednu uplne novu, tak som zvedavy, ci to bude platit i pre UPGRADE.
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

Ved Windows 8 ma start len sa to vola metro a ma to inu grafiku ale pouziva sa to uplne rovnako
Odpovedať Známka: -0.9 Hodnotiť:
 

asi nevies o com hovoris, alebo si postihnuty.
Metro sa od ponuky start dost lisi.
Metro je fullscreen sracka v ktorej su apps v dlazdicovom skaredom UI, blbo sa tam pohybuje s klavesnicou a mysou a je to vytvorene pre retardovanych neproduktivnych uzivatelov ktori ked si to osvoja budu chciet aj mobil s windowsom pretoze to bude jediny interface ktoremu rozujemu aj s xboxom.
Odpovedať Známka: 2.5 Hodnotiť:
 

A ja ze pocitacovi guru ficia s dvoma rukami na klavesnici a aplikacie spustaju zasadne win+R > Enter alebo "autocomplete" ekvivalentom Win+"string" > Enter. V com sa od seba v tomto lisi W7 a W8 ?

Ti ostatni "neguru" su v porovnani s tymto pristupom rovnako neefektivni aj na W7. Ak sa po start menu vo W7 pohybujes klavesnicou (vycitas to W8), tak to si teda "extra" produktivny...
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

minimalne ten autocomplete nefunguje ako vravis, kedze ked das WIN tak sa zapne metro. Hovorim ale o default nastaveni, ja mam na osmicke samozrejme classic shell a akoze metro vypnute.
A inak mas pravdu ficim cez win + R, a ine klavesove skratky, keby som to tak nerobil tak by som si win8 ani nedal. Tak ci tak, metro je to riadna sracka v systeme, a to ze je tak nasilu do systemu zakomponovana ma len nasiera, pretoze nie vzdy sa da kompletne odignorovat...
Odpovedať Známka: 1.1 Hodnotiť:
 

stlac na win 8 "win" key > napis notepad > stlac enter

Alebo to u teba funguje inak ?
Odpovedať Známka: 1.4 Hodnotiť:
 

ty si kokot viac k tvojmu prispevku nemam co dodat
Odpovedať Známka: -4.3 Hodnotiť:
 

Tak to si sa teda predstavil, este ze Internet je anonymny...
Odpovedať Známka: -1.4 Hodnotiť:
 

suhlasim, si kokot a pises uplne picoviny.

vyhlasit, ze v metre sa blbo pohybuje mysou moze iba retardovany cigan.
metro start je uplne v pohode, len ty si jebnuta konzerva.
quick search sa neda s win7 porovnat.
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

metro je nieco, ako keby si mal vo windowse aplikaciu v ktorej bezi OS z mobilneho telefonu. Len to spravili turbo jebnuto, kedze je to sucast windowsu a nie len (vypnutelna) aplikacia. Takze treba pockat na daky "nlite" (ten bol pre XP) aby sa metro dalo do p...rec a pripadne sa pridal normalny start, alebo aj nie. Hlavne nech je prec metro.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

dole v rohu by mali byt dva tlacitka,jedno start,teda menu a druhe off.,za 20 rokov neprisli na to,ze ked idem vypnut pc,tak nebudem predsa stlacat start jak u blbych :)
Odpovedať Známka: 2.7 Hodnotiť:
 

Ja by som dal off tlačítko na pravo, tam kde je show desktop teraz.
Odpovedať Známka: -6.0 Hodnotiť:
 

co ste sa zblaznili ja mam pc zapnuty 24/7 minimalne ho vypinam, absolutne neprakticke davat shutdown niekde priamo do listy kde sa na to s vysokou pravdepodobnostou mozes nechtiac kliknut... nieje to tak casto pouzivana cinnost pri PC. Este dobre ze sa nerobia UI podla vas.
Problem na ploche stlacit alt + f4?
Problem kliknut start, shutdown?
Problem dat CTRL + R, shutdown -f -t 00, enter ?
fuck, ved to robite snad len na konci dna, ked nemate 24/7 zapnuty komp jak ja. Alebo si vypinate PC ked sa chodite vystat?
Odpovedať Známka: 1.1 Hodnotiť:
 

Mat tvoje problemy ... ale skusme takto: startujes vypinaciu sekvenciu
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

ja vypinam pc 3x denne(mam na to hardwarove tlactko na nb,alt F4-ka ma akosi nenadchla),vypinat cez start je len detail...jedna zo specialit ms,ved sranda musi byt :) ano su aj smiesnejsie veci ako toto,apel ich nasiel na oblokoch asi 10
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

http://englishrussia.com/ 2012/07/11/where-do-passport-photos-come-from/
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

http://www.foxnews.com/ science/2012/10/19/ no-life-in-found- antarcticas-buried-lake-vostok-yet/
Odpovedať Známka: -6.0 Hodnotiť:
 

ja uz nejaku dobu uzivam... customer preview verziu .....a v poho metro vynechavam hned na zaciatku ...pozakazoval som dajake services a v podstate slapem ako na win7 akurat som mal mensi problem s kalibracnou sondou co ale vyriesil upgrade softwaru.......dost ma ale udivuje nemoznost prepinat medzi metro apliikaciami a klasickymi cez klasika tab shorcut...ale ceez task manger to ide...... + email google bez problemov a exchange ucet sa mi nepodaril rozbehat :-)
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

A na kieho otca ti to potom bolo treba?!
Odpovedať Známka: 8.6 Hodnotiť:
 

no napr koli rychlemu startu a navise sa mi paci disk defrag na pozadi....a este hlavne aby somnezakrpatel a zyskal skusenosti.....
Odpovedať Známka: -2.7 Hodnotiť:
 

nielen start je rychlejsi, za 14 sekund sa mi nabootuje OS do pouzitelneho stavu s SSD diskom.
Ale mame aj lepsie FPS v hrach, rychlejsie sa connectujes do sieti. Vymakanejsi task manager, taka optimalizovana widla 7
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

http://goo.gl/0SJRz
Odpovedať Známka: -7.3 Hodnotiť:
 

niekto sa snaží nepoctivo vyhrať ;)
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

Testujem finálnu verziu windows 8 a po poslednej aktualizácii resp. po nainštalovaní office 10 , neviem , sa mi po pripojení na net akýmkoľvek spôsobom začne vyťažovať cpu na 50 - 100%. Driverom to nieje ..bude tam nejaký vírus ...asi od M§
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

veru tak je
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Ti v MS sa spravaju rovnako detinsky ako EU. Vezmu si nieco do hlavy a presadzuju to aj ked je to vlastne kademu na p*cu.
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

musi to byt super pocit vymysliet kravinu a cely svet to bude z minimalnym reptanim pouzivat :))) ved zvyknut sa da aj na horsie veci
Odpovedať Hodnotiť:
 

Android je absolutna kravina. Mam SGS3 8 dní a už mi padá systém. 2x zamrzol a teraz sa mi ešte aj reštartuje. Uplne super telefóny vyrábajú SRALAXACI. Obhajujte si to kto chcete ale niet na iOS. Radšej uzavretosť ako nervy drásajúci systém ktorý sám myslí a chce sa mu kolabovať....
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:

Pridať komentár