|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
alebo prave naopak
Od: usaoficialnefasistami
|
Pridané:
8.10.2012 10:17
podla mojich informacii je to prave naopak, USA zneuzivaju vsetko v ich prospech a neustale klamu a podvadzaju a uz to cely svet dobre vie a kazdy rozmyslajuci clovek co sleduje dianie vo svete to musi vediet...
amici su fasisti....
a hlavne tym sleduju aby sa predavali ich americke vyrobky a nie cinske..
|
|
Re: alebo prave naopak
Od reg.: NikhajZzz
|
Pridané:
8.10.2012 10:20
Niekto musi nahravat Applu vsak :D
|
|
Re: alebo prave naopak
Od: pimp
|
Pridané:
8.10.2012 12:36
všetci traja slovenskí mobilní operátori chtiac nechtiac používajú sieťové prvky huawei. paranoja nieje na mieste.
|
|
Re: alebo prave naopak
Od reg.: raketa
|
Pridané:
8.10.2012 13:04
"Huawei is the largest telecommunications equipment maker in the world, after having overtaken Ericsson." ..btw, takze predsa sa USA priznali k sledovaniu, zlodej krici chytte zlodeja :-)
|
|
Re: alebo prave naopak
Od: nato treba rozum
|
Pridané:
8.10.2012 15:11
Taká maličkosť USA sú náš spojenec. Viete Nato taká vojenská besiedka do ktorej patríme.
Spojenci sa navzájom špehujú, ale ak Vás špehuje komunistická strana z Číny tak - niektorý si ešte pamätajú čo sú ŠTBaci schopný urobiť pre svoju stranu.
|
|
Re: alebo prave naopak
Od reg.: raketa
|
Pridané:
8.10.2012 15:20
samozvani spojenci.. mne osobne by menej prekazalo, keby moje osobne informacie prudili niekde do Ruska alebo Ciny, ako ked sa dostanu do USA k planovacom NWO, globalistom, bankarom alebo neviem este ako ich nazvat...
|
|
Re: alebo prave naopak
Od: smutne
|
Pridané:
8.10.2012 15:23
Keďže žiješ v "demokracii" kde si každému ukradnutý a každý si robí čo chce ako chce, môže ti to byť jedno.
Pred 25 rokmi by ti to v komunizme jedno nebolo.
Môžno by si prišiel o robotu, len preto že počúvaš hudbu, ktorá nieje schválená stranou.
Tvoje deti by vyhodili zo školy, lebo tvoja žena nemá nieje v strane.
|
|
Re: alebo prave naopak
Od reg.: cookie_monster
|
Pridané:
8.10.2012 15:56
nah, byt bez roboty bolo vtedy hodne kriminalu :) ak si aj o svoj post prisiel, vzdy ti pridelili nejaky iny...
si dobre spominam, jako policia vbehla k jednemu znamemu a dostal tyzden basy za to, ze sa dva dni po sebe neukazal v robote... :)
a jo... mali sme kvalitnejsie potraviny, fungujuce druzstva a hlavne - robili aj cigani - coz je nepochybne jedna z hlavnych vyhod komunizmu :)
|
|
stačí pár rokov + Amnézia a všetko je fajn
Od: smutne
|
Pridané:
8.10.2012 16:22
A prečo sa ten hnoj rozpadol?
ČSSR - kvalitné družstvo
CCCP - kvalitné družstvo
MLR - kvalitné družstvo
PĽR - kvalitné družstvo
Lebo každý chodil do roboty a viac s nej odniesol ako v nej vyrobil.
Družstvá boli dotované a keď ich prestali dotovať tak tam už nebolo čo ukradnúť.
|
|
Vďaka súdruhovia z černobyľu
Od: smutne
|
Pridané:
8.10.2012 16:28
Kvalitné rádioaktívne maslo.
Od roku 1986 je na Orave stúpa počet onkologických ochorení
|
|
Re: alebo prave naopak
Od: brigita
|
Pridané:
8.10.2012 10:22
na slovensku by bol kazdy za tento vyrok brany ako extremista & showinista & rasista a nwm co vsetko vymysleli
|
|
Re: alebo prave naopak
Od reg.: mmt z pn
|
Pridané:
8.10.2012 11:05
Ako pacifista sa týchto žabo-myších vojen nebojím.
Len dúfam, že táto, takmer celosvetová kríza, nevyústi do ešte väčších konfliktov, aké majú ľudia v Grécku alebo v Sýrií, a v okolí Sýrie.
Myslím si, že nacionálnych/nacistických, patriotických, rasistických/fašistických, náboženských/ideologických a iných vojenských konfliktov bolo na Zemi a jej okolí už viac ako dosť!!!
Nech nás svetlá strana sily sprevádza, nie tá tmavá!!!
|
|
Re: alebo prave naopak
Od: hlupy jano
|
Pridané:
8.10.2012 11:14
Join the dark side!
|
|
Re: alebo prave naopak
Od: asfethan
|
Pridané:
8.10.2012 12:21
We have cookies...
|
|
Re: alebo prave naopak
Od: flo
|
Pridané:
8.10.2012 13:15
podla akych tvojich informacii je to naopak? podla tvojich hlasov v hlave? usa robia spionaze, ale na rozdiel od ciny neblokuju a nefiltruju internet pre uzivatelov. vsetci nadavate na americanov (netvrdim, ze oni si svaty), no neda sa to porovnat s tym, ako obmedzuje svojich ludi cina.
btw.huawei je uz nejaky ten rok zakazany aj v australii. z toho isteho dovodu.
|
|
Re: alebo prave naopak
Od: 4xxx
|
Pridané:
8.10.2012 19:40
Si si istý, že "neda sa to porovnat s tym, ako obmedzuje svojich ludi cina" ?
Skús toto
http://dopice.sk/3Pb
|
|
Re: alebo prave naopak
Od: trepeš
|
Pridané:
8.10.2012 20:07
nieje zakázaný v austrálii, lebo minimálne vodafone austrália pokračuje v modernizácii a rozširovaní svojej 3g siete práve s huawei. huawei akurát nepustili do výberového konania na štátom vlastnenú infraštruktúru. predtým ako tu budeš púšťať podobne zaručené infošky si ich láskavo najprv over inak sa ti môže stať že z toho celého vyjdeš ako blb len ty presne tak ako sa ti to stalo aj teraz.
|
|
fascio
Od: brigita
|
Pridané:
8.10.2012 10:19
USA = FASIZMUS !!!
|
|
Re: fascio
Od: zeus treti
|
Pridané:
8.10.2012 10:31
priatelia, priatelia prosim o trosku pozornosti... no taaak aj vy tam vzadu....dakujem.
takze preco sudime krajinu podla zhluku bandy politickych kokotov ? Zamysleli ste sa uz niekto nad tym, ako by niekto iny hodnotil Slovensko podla toho co dokazala vyprdnut nasa politicka (s)picka ?
|
|
Re: fascio
Od reg.: NikhajZzz
|
Pridané:
8.10.2012 10:39
Sak nas aj hodnotia, preto hovno mame a hovno mat budeme :D
|
|
Re: fascio
Od: Pakomil
|
Pridané:
8.10.2012 10:55
A kto volil nasich ?
Hadam nie madari ?
|
|
Re: fascio
Od: Neviem
|
Pridané:
8.10.2012 11:53
Áno, áno, slobodné voľby.
Pamätám si, ako som si kedysi mohol vybrať medzi Mečiarom a Gašparovičom. To bola dilema ...
|
|
Re: fascio
Od: Zeus styri
|
Pridané:
8.10.2012 11:56
trosku si to ujasni. vo volbach sa voli predovsetkym politicky program danej strany a volic po volbach straca akukolvek kontrolu nad tym ci tento program bude alebo nebude naplneny, nehovoriac uz o tom ze 8 stran sa zlepi dokopy a vladne... Takze nieco volit je jedna vec a co spravia politici po volbach druha.
|
|
O (amerických) kokotoch
Od: MuadDib
|
Pridané:
8.10.2012 14:28
Áno, presne tak to je, že aj Slovensko hodnotia podľa tých výstupov, ktoré plodí miniser Vajčák... pretože to sa až do pozvracania omieľa vo všetkej propagande – od masmédií až po turistické príručky.
Nehovoriac o tom, že drvivá väčšina Amíkov sú skrátka kokoti... pretože práve drvivou väčšinou si volia čoraz horšie bandy kokotov... a to i s ohľadom na to, že drvivá väčšina Amíkov sú kokoti, lebo vôbec nevolia a tvária sa, že im je to jedno...
[Nie že by to jedno nebolo (veď to poznáte: keby v demokracii voľby mohli niečo skutočne zmeniť, už dávno by ich zrušili), ale oni sa ani nesnažia prejaviť, že by neboli kokotmi... už len preto sú to kokoti!]
|
|
dnes má meniny Brigita, zajtra Dionýz
Od: hocijak
|
Pridané:
8.10.2012 10:28
cele usa by mali zlikvidovat a bolo by na svete o mnoho menej problemov, lebo amici sa hlasaju za strazcov slobody a nositelov "demokracie", no opak je pravdov. zacinaju vojny, a ich obmedzena demokracia je horsia ako totalitny rezim...
|
|
Dnes nikto neoslavuje
Od: 2Maniak
|
Pridané:
8.10.2012 11:01
Ty brďo... Si vážne taký pribrzdený?
Takže kľudne zahoď svoj Intel procesor, svoju nVIDIA kartu, svoje rifle, svoje elektronické súčiastky v mnohých zariadeniech v domácnosti.
A zostanú Ti iba nejaké čínske braky, ako nejaké tenicky za 150 korún, či okopírovaná technika z nekvalitných materiálov.
V Číne je ekológia, parametre, napr. už len pri výrobe mosadze úplne v riti!
Neviem čo sa nejakí sopliaci stále obúvajú do veľmoci sveta.
Nechce sa mi veriť, že máte radšej arabov, poľské braky a čínsky nakradnutý šmejd zo škodlivých materiálov...
|
|
Re: Dnes nikto neoslavuje
Od: ja.
|
Pridané:
8.10.2012 11:16
Ten Intel je niekde z Izraela alebo Ciny, nVidia z Taiwanu, rifle z Indie, elektronicke suciastky na 99% CJK (China-Japan-Korea). Zvysne 1% je Malajzia & spol.
V Cine ti vyrobia produkt tak, ako si zadas. Ked si zadas vyrabat lacny smejd, vyrobia ti lacny smejd. Ked si das vyrobit kvalitne veci, vyrobia ti kvalitne veci. Za cenu a v takom case, ze je jasne, ze EU/US nedokazu konkurovat.
Btw, ich ekologia je na tom o drobatko lepsie, ako nasa. To len taky drobny detail na zamyslenie.
|
|
Re: Dnes nikto neoslavuje
Od reg.: viperman
|
Pridané:
8.10.2012 11:25
intel ma vela tovarni aj v usa
|
|
Re: Dnes nikto neoslavuje
Od: 2Maniak
|
Pridané:
8.10.2012 12:07
Ale veď ten truľo vôbec nerozmýšľa. Tie čínske šmejdu sú tie ich, nie amerických firiem.
Presne toto som vedel, že kopu ľudí je tak zadubených, že si ani tento zásadný rozdiel nevšimlo.
A okrem toho je kopu fabrík na PC súčiastky aj rovno v USA.
|
|
Odbrzdenému magorovi
Od: MuadDib
|
Pridané:
8.10.2012 14:54
Ďakujem... zatiaľ si teda ponechám svoj (AMD) procesor z Malajzie, svoju základnú dosku i grafickú kartu z Číny (ATIny sa robia vlastne tiež tam, kde aj nVidie), svoju, oops, operačnú pamäť z J. Kórey, svoj pevný disk z Thajska i svoju napaľovačku z Japonska...
(Mimochodom, je tiež dosť možné, že jeho procesor navrhli v Izraeli.)
Keby som sa mal spoliehať na americké oblečenie či obuv, chodil by som holý a bosý. (Ehm, a to nielen ja, ale aj prakticky všetci Amíci.)
Takže tak je to s tými „(čínskymi) brakmi“.
Na ekológiu sa môžeš vysrať – pardon, nie môžeš, ale musíš – a nehovorím ti to ja, ale diktuje to Svetová obchodná organizácia!
Keď už hovoríš o tom, kto sa obúva do veľmocí sveta... už si si utrel ten sopeľ?
|
|
Re: Dnes nikto neoslavuje
Od: hocijak
|
Pridané:
8.10.2012 15:15
ty musis byt poriadna brzda. mam Elitebook vyrobeny v Cechach, a verim, ze vsetky ostatne suciastky co su v nom, pochadzaju z ciny a nie je to ziadny smejd. Procik je sice Intel I5-ka, no stavim sa ze vyrobeny v Malajzii, ramky Taiwan, lebo som zvysoval pamat, no ale ver mi, ze nie je to ziaden crep, ale dost namakana mashina, a nikde ani naznaku usa. na nvidia kartu kaslem, tak isto aj na rifle a kadeco, mozno by mi lepsie bolo zit bez tychto sraciek, ale v lepsom svete. teba potom asi robili cez deravy americky iprimak, ked si tak obahujes burgeracov... :)
|
|
Re: Dnes nikto neoslavuje
Od: Cuda
|
Pridané:
8.10.2012 18:57
Ale to je jedno kde je vyrobený.
Je to americký CPU postavený n amerických patentoch a technológiách!!!
Nie nejaký čínsky CPU, ktorý ani počítať ešte nevie. Ale nebojte, tie ich sa k nám ani nedostanú.
A tie lacné v kadejakých jednorazových hračkách, no na tie sa môžme... že áno.
|
|
Re: Dnes nikto neoslavuje
Od: FSA CSR
|
Pridané:
12.10.2012 10:40
Tvoj Elitebook je pekná sračka, procesor máš síce dobrý ale odchádza v týcvh mašinách severný most ako na bežiacom páse.
Od skončenia 775 vyrába intel sračkové čipsety ktoré su načasované na zdochnutie po 2 rokoch a 2 dňoch. Hlavne v notebookoch kde je chladenie na hrane životnosti. Fuckink states america and chinasky shit republic
|
|
Re: Dnes nikto neoslavuje
Od: hocijak
|
Pridané:
23.10.2012 9:00
ty sa uz potom vyznas. by som bol zvedavy, ze aku sracku pouzivas ty. Ja ho uz mam druhy rok, a ziaden problem som s nim nemal, tak isto ako ani predchadzajucimi HP-ckami, a to beriem stale iba masiny s intel procikom, a nikdy ziaden problem som nemal. Raz davnejsie som mal amd, ale po 3 tyzdnoch jak som ho kupil, tak som ho predal, lebo to bol totalny shit a zhodou okolnosti to nebolo ani HP-cko...
|
|
ha ha ha
Od: peeeet
|
Pridané:
8.10.2012 10:28
socializmus na americký spôsob
|
|
ZTE Blade
Od reg.: NikhajZzz
|
Pridané:
8.10.2012 10:36
Ja mam ZTE Blade, cize Orange San Francisco. Mam tam zmeneny firmware. Celkom som spokojny.
To ze by ma niekto odpocuval mi nevadi, sak nech kludne pocuvaju ako volam denne zene nech kupi rohliky a sunku :D
|
|
Re: ZTE Blade
Od: smutne
|
Pridané:
8.10.2012 15:22
Keďže žiješ v "demokracii" kde si každému ukradnutý a každý si robí čo chce ako chce, môže ti to byť jedno.
Pred 25 rokmi by ti to v komunizme jedno nebolo.
Môžno by si prišiel o robotu, len preto že počúvaš hudbu, ktorá nieje schválená stranou.
Tvoje deti by vyhodili zo školy, lebo tvoja žena nemá nieje v strane.
|
|
Re: ZTE Blade
Od: J&T
|
Pridané:
8.10.2012 17:25
Ked uz chces prednasat o "komunizme", daj si tu namahu, a skus nazvat ten rezim spravne, lebo komunizmus tu bol tazko..Bol to obycajny totalitny rezim a mal ako tak blizko ku socializmu, aj ked ani tento tu nebol...Ako chapem, ze je v mode sa opakovat po tupych Americanoch, ktore kazdu totalitu, ktora nie je naklonena ich ideam, nazyvaju komunizmom, ale tym budes v kvalitnejsich diskusiach len za idiota. Alebo mi chces tvrdit, ze tu bola dokonala beztriedna spolocnost a blahobyt...? Nemyslim...Tak sa bav vo faktoch.
|
|
Tam kde vládnu komunisti je komunizmus
Od: smutne
|
Pridané:
9.10.2012 2:09
pardon oprava
Pred 25 rokmi by ti to v Socialistickom československu jedno nebolo.
Môžno by si prišiel o robotu, len preto že počúvaš hudbu, ktorá nieje schválená stranou.
Tvoje deti by vyhodili zo školy.
|
|
aaaaaaaaaaa
Od: tretinos
|
Pridané:
8.10.2012 10:37
haha, ako keby to americke firmy nerobili tiez
|
|
Čínske ZTE
Od: Rami ZTE
|
Pridané:
8.10.2012 10:44
Mám ZTE Blade II a nejak nemám obavy z toho, že by som tam mal mať nejaký bordel. To sú len vykonštruované a vymyslené rozprávky USA vlády.
|
|
Re: Čínske ZTE
Od: Netrep
|
Pridané:
8.10.2012 15:33
Vláda USA namiesto tej slovenskej niečo robí.
Samozrejme, že je to spravodajská hra USA, ale niečo tým sledujú.
Tí nenažraný američania porazili nacistov, prežili ruských komunistov.
Dúfam, že im Číňania, už dajú po zobáku.
Neviem čo tu niekto stále otravuje stou demokraciou.
|
|
Re: Čínske ZTE
Od: J&T
|
Pridané:
8.10.2012 17:28
Nacistou Americania nikdy neporazili, porazili tak akurat Japoncov, USA vstupilo do vojny vtedy, ked bola pre Nemcov fakticky prehrata a viedli vojnu na vsetkych frontoch, resp. vstupili do nej vtedy, ked bolo jasne, ze ZSSR zacne neskor oslobodzovat a tak by mohli pohltit celu Europu..Pravdaze, hovorim o aktivnom vstupeni do vojny v Europe, keby mi nejaky chytrak chcel pripominat Japoncikov...Za vojnu s Japoncami si tiez mohli sami, a na Europe sa len prizivovali drahymi dodavkami surovin.
|
|
Re: Čínske ZTE
Od: deed
|
Pridané:
8.10.2012 17:33
USA nevyhralo druhu svetovu vojnu, iba sa tak raadi oznacuju za hrdinov. tam boli viaceri zapojeni, rusko, francuzko, velka britania a ine narody om pomahali. vyhralo by vtedy ak by samotmne usa a nemecko bojovalo a usa by zvitazilo. vo vietname dostali na frak. odisli z tamat, beriesa o ako remiza alebo zase niekto tvrdi, ze vyhrali. boj s terorizmom tiez prehravaju, zabili bin ladina, pridu dalsi. nenavist plodi nenavist.
|
|
Re: Čínske ZTE
Od: 2Maniak
|
Pridané:
9.10.2012 8:17
Ty asi dosť dobre nevieš o čom píšeš...
Čo iné má mať krajina k teroristom ako NENÁVISŤ?
Je Slovensko je zbabelá krajinka niekde medzi Záhorím a maďarskom, ktorá furt bude rýpať do tých, čo ju ochraňujú...!
Si naštuduj vojnu vo Vietname, koľko strán tam medzi sebou bojovalo a prečo sa nepokračovalo v tej vojne dovtedy, aby celý tamojší región ľahol popolom.
Bol to začiatok krutej vojny - Studenej vojny!
Veľmoci sa uzbrojili a pokorili ekonomicky. Obzvlášť Rusi to budú cítiť ešte dlhé roky...
|
|
Jasné
Od: Budovi
|
Pridané:
8.10.2012 10:50
Hej, všetky sieťové zariadenia od týchto výrobcov posielajú tajné informácie do USA, doteraz to nik nepostrehol, a sú tak dokonalé, že vytušia, či ich niekto sleduje a vtedy to nerobia (keď im na nájdenie dôkazu nestačilo "niekoľko mesiacov").
FAIL
Podľa mňa smutnejšie je, že väčšina Američanov tomu uverí ako ovečky, a dovolia takéto zásahy do trhu.
|
|
Re: Jasné
Od: Budovi
|
Pridané:
8.10.2012 10:50
Sorry, malo tam byť *do číny*, len som v rozhorčení stratil myšlienku (:
|
|
Re: Jasné
Od reg.: FilipSK
|
Pridané:
8.10.2012 11:08
Nie si ani tak daleko od reality...
Na SecNET conferencii minuly tyzden mal vystup aj zastupca Huawei a ukazoval nam ich system "ochrany dat", co v podstate znamena ze router analyzuje tvoj traffic plus sem tam daco posle do ciny kde to analyzuju dalej na signatury, aby ti pripadne vedeli dat alarm ze na teba niekto utoci.
Otazka je, ci to je len koli signaturam >.>
|
|
Re: Jasné
Od: Fanatixx
|
Pridané:
8.10.2012 11:20
A tak sa ťa opýtam, Android, iOS, Mrkvosoft, samotný Google o tebe nezbiera informácie a neposiela ich do USA? Nehovoriac o Facebooku, Twitteri a My Space. Si si 100% istý, že ani za jedným z nich nie je Americká vláda a tajné služby? Skôr by som povedal, že som si na 100% istý, že za niektorým z nich je vláda USA a tajné služby.
|
|
Re: Jasné
Od: Jozko-++
|
Pridané:
8.10.2012 11:59
Mozno zbieraju mozno nie, stale mas moznost vyberu OS/App ... Ale ak ovladnu siet, tak ovladli kazdeho jedneho uzivatela, a to je fuk ci mas Fejsbucik, Twitter, alebo katolicke noviny.
|
|
Re: Jasné
Od: Budovi
|
Pridané:
8.10.2012 17:20
Nevidím v tom problém, nakoľko neverím, že nie sú schopní overiť či analyzovať prípadné nežiadúce správanie týchto zariadení. "Robili" na tom týždne a vypustili takúto informáciu bez výsledkov?
Myslím, že "vlastnosti", ktoré tým zariadeniam pripisujú, by neboli ani zďaleka tak nevýrazné, aby na to potrebovali týždne. Podobná činnosť by sa navonok zaručene prejavila. Už len to množstvo dát alebo jeho nutné spracovanie...
|
|
nezabudajme,
Od: jyl
|
Pridané:
8.10.2012 11:23
ze vsetko co je americke je najlepsie, (vratane ludi), aspon tak sa vsade prezentuju, pritom su to najnevzdelanejsi ludia na svete - pracoval som s nimi 10 rokov...
|
|
Re: nezabudajme,
Od reg.: viperman
|
Pridané:
8.10.2012 11:27
jj slovenske skoly maju urcite lepsiu uroven.
|
|
Re: nezabudajme,
Od: meno nepoviem
|
Pridané:
8.10.2012 12:52
Mali väčšiu úroveň. No pomaličky ale isto ich dobiehame.
|
|
a nech...
Od: xyzde
|
Pridané:
8.10.2012 12:14
a nech ma odpočúvajú, aspoň sa naučia variť :)
|
|
Re: a nech...
Od: Alino
|
Pridané:
8.10.2012 12:25
a ty si co, plateny kuchar po telefone?
|
|
Re: a nech...
Od: Chlapáci
|
Pridané:
9.10.2012 6:47
on je jeden z tych buzikov z relacie MasterChef, hadajte ktory?!
|
|
ROZUM
Od: PETERKOOOO
|
Pridané:
8.10.2012 12:33
MY NEVERIME USSA !!!!!
|
|
Re: ROZUM
Od: 2Maniak
|
Pridané:
8.10.2012 12:35
A ja ani Tebe...
|
|
Backdoor
Od: Niekto iny
|
Pridané:
8.10.2012 12:44
Ved je to jasne. U americkych vyrobcov nie je problem zabezpecit, aby bol vo firmweri zariadeni pritomny backdoor zo schopnostou umoznit americkym vladnym agenturam preniknut do siete resp. monitorovat jej prevadzku.
|
|
Kupujte čínske vládne výrobky!
Od: MuadDib
|
Pridané:
8.10.2012 15:13
Haha... Pre mňa sú Huawei a ZTE značkami najvyššej akosti, aspoň pokiaľ ide o (moju) bezpečnosť...
Dôvodom je práve to, že ich Amíci považujú za „nedôveryhodné“, čo v preklade zrejme znamená to, že tí výrobcovia neskáču tak, ako si agenti z NSA pískajú...
Pre ľudí žijúcich v kapitalistickom režime je len obrovskou výhodou, ak používajú zariadenie, ktoré ten kapitalistický režim nedokáže tajne ovládať... čo kapitalistické režimy považujú za „bezpečnostnú hrozbu“.
|
|
Re: Kupujte čínske vládne výrobky!
Od: Jurop
|
Pridané:
8.10.2012 20:40
no vidis fesi, pre mna su to zas synonyma mobilneho odpadu
|
|
Zial je to pravda
Od: dll.exee
|
Pridané:
8.10.2012 21:24
Ano, USA ma pravdu.
Cinska sukromna spolocnost Huawei a Cinska statna spolocnost ZTE preukazatelne nelegalne skopirovali vyrobky a okopirovali patentovane technologie od Europskych firiem ako Ericsson, Nokia Siemens Network, Lucent (francuzka) a Americkych ako Cisco, Motorola a Lucent. Huawei a ZTE maju drzost tieto nelegalne kopie, resp. produtky obsahujuce ukradnute technologie predavat do sveta a dokonca do Europy ako keby sa nic nedialo!!! Okrem ineho Huawei a ZTE poberaju nelegalnu Cinsku statnu pomoc - dumping. ( Momentalne Europska komisia za to vysetruje Huawei a ZTE.)
Tym padom, ze Huawei a ZTE kradne/kopiruje EU/USA technologie a su nelegalne dotovane tak Europske a Americke spolocnosti musia prepustat desattisice Europanov a pomaly krachuju!
Nehovoriac o tom, ze vyrobky Huaweiu a ZTE obsahuju backdoory a tajne pristupy pre Cinsku armadu. Preto Ruska federacia, Indicka republika, Australia a USA zakazali predaj casti vyrobkov od Huawei/ZTE.
|
|
Re: Zial je to pravda
Od: pandrawa
|
Pridané:
9.10.2012 20:30
môžeš tri krát hádať prečo Francúzsky Orange na Slovensku kupuje technológiu od vysoko stratového čuduj sa svete zase len Francúzskeho Alcatel Lucentu ktorý aj v druhom štvrťroku tohoto roka vykázal čistú stratu 254 miliónov eur a je v pekných srajdách podobne ako orange v rakúsku. ale najprv vysaď lieky a zlož si tie zasvinené okuliare. A potom porozmýšľaj ak máš čím nad tým prečo ak by bola všetko čo si napísal pravda sa ani jedna z firiem ako Ericsson, NSN, Alcatel Lucent nepustila do žiadneho súdneho sporu s Huawei alebo ZTE práve na pôde EU. veď podľa teba je všetko úplne jasné.
a teda teraz úplne vážne - daj sa liečiť.
|
|
Chvalabohu, nie je to pravda
Od: MuadDib
|
Pridané:
11.10.2012 16:44
Počuj, ty dilino exemplárny,
jediné „technológie“, ktoré EÚ/SŠA majú, sú vojenské a slúžia na bombardovanie bohatých ropných štátov s neskorumpovateľnými „diktátormi“.
Jediné, čím sa ich výrobky odlišujú, je fimvér, ktorý je však „ako z 90. rokov“, ako poznamenal nejaký snaživý „analitik“, ktorý vraj preskúmal „milióny riadkov kódu“ smerovačov. :-DD
Rozumej: „kód z 90. rokov“ znamená bez „bezpečnostných aktualizácií“ z NSA a CIA.
Zvyšok sú všeobecne známe fyzikálne zákony, ktoré EÚ a SŠA určite ani nevymysleli, ani nevyvinuli, hoci na to patentoví trollovia z EÚ a SŠA mnohokrát úspešne dostali patent, bohužiaľ. Chvalabohu (pre nás), patenty ešte neplatia celosvetovo.
A s tými dotáciami si ma naozaj pobavil... Vieš ty vôbec, že celá Južná Kórea bola takto dlhoročne dotovaná...? [Ale na to „páni liberálni kapitalisti“, ktorí sa silou-mocou (a bombami) udržať na pupku sveta, už akosi „zabudli“!]
|
|
.....
Od: xvzf
|
Pridané:
9.10.2012 12:28
A Foxconn? Ten sa neodvazia zakazat? :D
|