| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
ha ha ha
Od: meno nepoviem
|
Pridané:
7.9.2012 14:56
Len žeby to nebol zas nejaký Ficov tunel.
|
| |
Re: ha ha ha
Od reg.: lolololo2
|
Pridané:
7.9.2012 17:07
Co takto za tie peniaze najprv vymenit okna? HM?
|
| |
Re: ha ha ha
Od: fako
|
Pridané:
7.9.2012 18:01
Myslis ako windows? :-)
Ved tie sa samozrejme tiez kupia...
|
| |
Re: ha ha ha
Od: ftrjtzjztjztj
|
Pridané:
8.9.2012 13:37
Zas tu maze bezdovodne prispevky ten zdrogovanec
|
| |
Re: ha ha ha
Od: kubi
|
Pridané:
12.9.2012 8:38
no ak maze tvoj bezdvovodny prispevok tak sa necudujem ... ak ale bezdvovodne maze, tak to je uz daco ine
|
| |
fonty
Od: iba ja
|
Pridané:
7.9.2012 15:02
dufam, ze zaimplementuju nejaky handWriteDoctor.tff. bez lustenia textu to nebude ono
|
| |
Re: fonty
Od: NooN
|
Pridané:
7.9.2012 15:18
Myslim, ze to nebude potrebne. Staci si precitat aj to co MUDr. tuka do PC, preklepov, skratiek a chyb je tam neurekom.
Sem tam uvazujem ako mohli dostudovat, hlavne ak si spomeniem na spoluziakov zo strednej :(.
|
| |
Re: fonty
Od: Alino
|
Pridané:
7.9.2012 15:32
kaslat na preklepy na klavesnici, pokial ti klavesnicou pomocou robota nevymienaju organy... :)
|
| |
Re: fonty
Od: neverim
|
Pridané:
7.9.2012 17:24
Co ma stredna spolocne s MUDr. to nepochopim vazne
|
| |
Re: fonty
Od: ľuboš
|
Pridané:
7.9.2012 17:35
Veru, poniektorí "dochtori" neskončili poriadne ani ZDŠ...
|
| |
Re: fonty
Od: fako
|
Pridané:
7.9.2012 18:03
Vážne? To ako fakt...?
|
| |
Re: fonty
Od reg.: boitanko
|
Pridané:
7.9.2012 20:38
ze na strednej ledva zmaturovali a teraz su MUDR
|
| |
Re: fonty
Od: ...
|
Pridané:
8.9.2012 14:25
Kde je problem? Clovek moze preliezt strednu len tak tak a zacne sa ucit az na VS. Pretoze stredna ma plno vseobecnych a zbytocnych predmetov. Resp ked sa decko hlasi na strednu, tak ocakavania a realita je castokrat rozdielna. Clovek potom pride na VS a ho to chyti a stane sa odbornikom vo svojej oblasti. Co je na tom nepochopitelne netusim. Dalsia vec, ze clovek, ktory prejde tazku VS, tak zrejme to svedci o jeho schopnostiach a to, ze ledva zmaturoval skor svedci o lenivosti.
|
| |
Re: fonty
Od: migg
|
Pridané:
8.9.2012 15:10
Neverím, že si študoval nejakú slovenskú VŠ... resp. veľmi dávno.
|
| |
Re: fonty
Od: xzz
|
Pridané:
8.9.2012 20:44
suhlas. Ma prehnane idealisticke predstavy o absolventoch VS.
Co som zazil na VS, tak to bol des. U mna VS titul neznamena nic. VS titul by mal byt predpokladom inteligencie, vedomosti, urovne,... ale do uz nejaku dobu neplati. Lahko nadobudnute tituly su este stale dobre pre verejnu spravu, kde je prvorady titul a potom az vedomosti a sikovnost (politicku prislusnot neratam).
Samozrejme netvrdim, ze to plati o vsetkych absolventoch.
|
| |
Re: fonty
Od: migg
|
Pridané:
9.9.2012 18:53
Nejde ani tak o absolventov ako o školy. Myslí si, že na VŠ je možné sa úzko špecializovať - že tam nie sú zbytočné predmety...Bežná prax, že keď nevychádzajú na katedre kredity, tak schytáš povinný predmet, ktorý je dosť mimo...
Ďalej, si myslí, že VŠ produkuje odborníkov... Ak niekto má na to byť odborník, tak či tak sa musí učiť sám...
|
| |
Re: fonty
Od: ...
|
Pridané:
9.9.2012 20:13
Ja vobec nemam ani mylnu predstavu ani nic. Nic co tvrdite nevyvracia to co som povedal. Ci chces povedat ze absolutne ziaden odbornik z VS nevysiel? Ja nehovorim, ze nase skolstvo je uzasne, len hovorim, ze clovek, co na strednu kaslal moze byt vo svojom odbore po VS odbornik. Nic ine som nepovedal.
|
| |
Re: fonty
Od: ASD_
|
Pridané:
10.9.2012 9:01
Otazkou je co znamena kaslat na skolu. Clovek co blicuje je flakac a vzdy nim bude. Ale poznam dost ludi co si na strednej vybrali uzku skupinu predmetov, ktore ovladali a dalej rozvyjali na VS a zvysok doslova preliezali, lebo znamky neboli podstatne podstatne bolo len neopakovat rocnik.
|
| |
Re: fonty
Od: asdsdf
|
Pridané:
9.9.2012 11:19
co sa tyka preklepov :) http://dopice.sk/3xu
|
| |
podla mna
Od: XMen
|
Pridané:
7.9.2012 15:04
v dobe, ked ako hovoria nieje dost financii v rozpocte, je toto zbytocny luxus. Najskor treba stabilizovat financie. Nerobit rozpocet s deficitom a potom sa mozme zacat zaoberat elektronizaciou. Inak to je len prilezitost pre niekoho aby dobre zarobil.
|
| |
Re: podla mna
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
7.9.2012 15:21
ze rozpocet bez deficitu. lol
a mimochodom, precitaj si clanok. peniaze maju byt z EU [to ze ich budeme potom zase vracat pre nedodrzanie podmienok je druha vec]
|
| |
Re: podla mna
Od: XMen
|
Pridané:
7.9.2012 23:53
hmm vy si vsetci este stale myslite, ze tie peniaze co nam akoze EU dava su zdarma? Viete ako EU funguje? Nielenze by sme ich vracali, ved mi ich do EU davame aj teraz.
|
| |
Re: podla mna
Od: Jaro 55
|
Pridané:
8.9.2012 7:13
Jasné, že dávame. Presne 1/5 z toho čo inkasujeme. No neviem, ale ja tomu hovorím dobrý obchod.
|
| |
Re: podla mna
Od: iOfca z BA
|
Pridané:
8.9.2012 9:36
Myslíš na ten dobrý obchod s Írskom, Gréckom, Španielskom, Portugalskom, Talianskom a bizňisom okolo Eurovalu.... Či ?
|
| |
Re: podla mna
Od: Bubuntu
|
Pridané:
8.9.2012 12:19
Veľa ľudí si myslí, že napriek všetkým zlým veciam nám EÚ pomáha aj v tom, že si cez eurofondy rozvíjame našu krajinu. Ako fakt už berú vec, že SR z EÚ viac čerpá, ako z nej dostáva. Alebo dokonca že sme čistým príjmateľom. To je však obrovský omyl. Za obdobie rokov 2004-2010 bolo na prijatie 1 Eur z rozpočtu EÚ potrebné vynaložiť 90 centov výdavkov z našich zdrojov.
bit.ly/P3mdHN
|
| |
Re: podla mna
Od: gfdhjk
|
Pridané:
10.9.2012 0:09
pokial viem prispevok do eu je plateny viac-menej nezavisle na rozsahu cerpania tzn ak sa bude cerpat viac tak nezaplatime viac(tzn treba co najviac tieto fondy vyuzivat aby sme na ne nedoplacali)
tento zly pomer je vo velkom sposobeny nedostatocnym a neefektivnym cerpanim
|
| |
Re: podla mna
Od: -=oOo=-
|
Pridané:
8.9.2012 8:27
Bohuzial vacsina Slovakov tomu veri. Nenadarmo sa hovori aky sme sprosty narod.
|
| |
Re: podla mna
Od: Sheer_Mirage
|
Pridané:
7.9.2012 15:21
"Príspevok bude financovaný z európskeho Operačného programu Informatizácia spoločnosti..."
|
| |
Re: podla mna
Od: fako
|
Pridané:
7.9.2012 18:06
No ved to kaaamo! Dodatocne sa zisti, ze z tej sumy niekto polovicu ukmasol, tak budu ziadat o vratenie dotacie. A potom sa to bude musiet pekne zalatat zo statneho rozpoctu, cize z dani... :-(
|
| |
Re: podla mna
Od: Komentátor
|
Pridané:
7.9.2012 16:59
To čo hovoríš je dobrá teória, ktorú ale nikto v praxi nevykonáva.
Súčasným vládnucim politikom na Slovensku je vyrovnaný rozpočet úplne ukradnutý. A nielen im - každá firma chce a potrebuje aby sa míňalo, aby sa stavalo, aby sa vyrábalo, aby sa nakupovalo. Pre nich nie je podstatné, že sú aj dôležitejšie veci. Oni potrebujú obraty. A preto lobujú u politikov a financujú ich a oni im na oplátku aj takýmto spôsobom dohadzujú všeliaké zákazky. Tým pádom je "hospodársky rast" na svete.
|
| |
Re: podla mna
Od: ľuboš
|
Pridané:
7.9.2012 17:40
Akurát je fór v tom, že tých cca 49 milionov eur tvorí v skutočnosti:
Vyše 100 milionov eur vybraných na daniach, 51 mil. sa "prerozdelilo"na platoch úradníkov a vrchnosti, ich požitky,autá, kancle, "poradkyne pre všetko"...tých 49 sa "investuje " do úúúplnej hovadiny,lebo aj tak bude systém v kuse KO.
Ale aspoňsa môže 20 % prerozdeliť pri zákazke, že áno.
Akurát, že to zaplatíme všetci, aj zdraví,aj tí,ktorí to vôbec nepotrebujú.
|
| |
Danovy urad
Od reg.: Deafboy
|
Pridané:
7.9.2012 15:05
A vsetci dufame ze to nedopadne ako danovy urad :)
|
| |
mrokár
Od: xmrokár
|
Pridané:
7.9.2012 15:05
eu rozhodne a dilino uroby co chce eu vsetko je eu iba plat mzda ??? africky stopar v somalsku zarobi viac ako zamestnanec v korejskej firme na slovensku. majte ma rad!
|
| |
fsdfsadfsd
Od: Rubick
|
Pridané:
7.9.2012 15:15
jasné zase sa ideme všetci sťažovať :) náhodou je to super nápad, nebudete musieť kôli hovadine stáť 2 hodiny u doktora, lenže vám by sa nepáčilo aj keby na námestí rozdávali peniaze ešte by ste hovorili že málo
|
| |
Re: fsdfsadfsd
Od: ľuboš
|
Pridané:
7.9.2012 17:42
"Super nápad."...,daj si ešte poldeci. Ty si náš ideálny volič. Je to obyčajný oyeb, stačí,že si musíš zo sebou zobrať hajzlák, kúpiť injekcie, lieky,obväzy...,ked si chceš poležať v H.
|
| |
Heeeej makarena
Od: makarena
|
Pridané:
7.9.2012 15:20
Posielam kvety, len v dobrom...
|
| |
......
Od: oleee
|
Pridané:
7.9.2012 15:21
taka socialna siet zdravotnych kariet, pekne len tak dalej..
ja som uz u lekara nebol 5-6 rokov, akurat u zubneho tak mna akurat tak stuchnu :D
|
| |
Re: ......
Od: asdadad
|
Pridané:
7.9.2012 15:26
tam ta stuchnu? :-D to tam chodis cez facebook ci co? :D
|
| |
meh meh
Od: FilipSK
|
Pridané:
7.9.2012 15:49
tak uz je jasne preco fico nepodpisal prevzatie funkcnej implementacie prvej etapy zdravotnickeho systemu co spravili este za dzurindu... potreboval to dat asi svojim spravit zas :/
|
| |
Re: meh meh
Od: prestante
|
Pridané:
7.9.2012 17:30
Nechcel aby oni dali svojim, chcel pre svojich. Ty by si nechcel pre svojich?
|
| |
v CZ 5 znakov
Od: Markoman2
|
Pridané:
7.9.2012 16:23
v cz bol z toho tunel ktory sa nakoniec nerealizoval
|
| |
Databaza
Od: TMac
|
Pridané:
7.9.2012 16:49
50 mil eur je trochu dost za mierne vylepseneny databazovy softver. Ta firma co to bude programovat sa dobre nabali. Alebo to kupia uz hotove zo zahranica a prelozia do slovenciny.
|
| |
Hned prvá veta :D ma dostala...
Od: arnošt
|
Pridané:
7.9.2012 17:08
Dalej to ani nejdem citat, je to pekne zhrnute, degesi si chcu schvalit nenavratny tunel... Ja len dufam, ze to raz zacne niekto vysetrovat a pôjdu sediet vsetcia bastardi co kedy okradli SR.
|
| |
susedia
Od: mgr
|
Pridané:
7.9.2012 17:58
...a slovenska verzia ceskeho IZIP-u je na svete. Dufam ale, ze nedopadne tak ako jej zapadny kolega.
|
| |
CZ sv. SVK
Od: darkvajco
|
Pridané:
7.9.2012 18:09
slovenská verzia českého izip systému, v česku im to vyšlo tak to skúšajú aj u nás. kkti
|
| |
tucny tunel
Od: trololololo
|
Pridané:
7.9.2012 18:17
Uplne zle je hlavne to, ze takuto zakazku nedostanu skoly. Na FEI/FIIT/FMFI by sa spravilo to iste, len by to pomohlo skole. Takto to budu robit studenti za ktorych dodavatelska firma bude pytat 300e/MD.
|
| |
Re: tucny tunel
Od: pypo
|
Pridané:
7.9.2012 19:45
Celé zle. V dobrom, samozrejme. LOL OMG Kvázi
|
| |
Re: tucny tunel
Od: slecna.l
|
Pridané:
10.9.2012 11:52
Skoly si nerobia ani vlastny softver, tiez radsej platia ine firmy..
|
| |
Je zaujimavé
Od: neMUDro InVestované
|
Pridané:
7.9.2012 18:44
Ze v mnohych nemocniciach nefunguje ani normalny nemocnicny inf systém,lekar napise nalez jednemu pacientovi a ten sa prekopiruje do zlozky uplne inemu cloveku,system pada,system nevie sparovat rontgeny,ctcka ultrazvuky a krv vysetrenia s konkretnym uctom pacienta,na konci mesiaca sa odovzdava "vytlac vykonov" z pocitaca plus to iste pisane rucne dokonca nefunguje prepojenie s ostatnymi slov. nemocnicami a na túto "stavbu z blata" sa ide nadstavovat europsky zdravotnicky informacny systém ako toto asi bude fungovat?
Ako SW na vyber daní bez dokumentacie bez koncepcie?! tak začnite všetci veľa ale veľa zdraviť aj cudzích ľudí aby ste sa uzdravili :DDD toto hockto neprežije!
|
| |
rychlost
Od: roni
|
Pridané:
7.9.2012 22:06
to akože zabezpečia nja každe pracovisko bezproblemovy rychly internet ? , alebo sa budu davat prachy niekomu za nejaký software a o rychly internet nech sa postarAJU poskytovatelia aj v hornej dolnej ?
|
| |
Re: rychlost
Od: Tocumim
|
Pridané:
8.9.2012 1:53
nie ty pako :)
Za 1 000 000 eur zrobia soft (tim 10tich programatorov dostanu po 10k alebo v horsom pripade traja po 3k), za 1 000 000 nakupia elektronicke karty pre kazdeho obyvatela, za dalsi melon X tisic citaciek kariet pre doktorov ...to su cele naklady.
Ak si myslis ze v tom je nejaky internet ci nahradna karta po strate zadarmo tak si vedla. Ee sice je to super a mozno nam to ulahci zivot (ak ten soft nedopadne nahovno). Dalsi melon je na nahadzanie zdravotnych kariet do databaz a nepredvidane vydavky.
Co je na tom projekte bez tenderu na kazdu cast podstatne je ze niekto zhrabne 45 milionov eur....presne na chlp. Pojde to cez rozne "poradenske firmy" a hlavne "v sulade so zakonom".
|
| |
Re: rychlost
Od reg.: ccccc
|
Pridané:
10.9.2012 10:52
celkom dost naivny pohlad na tvorbu komplexneho software-u a cennoveho odhadu. Tu zakazku tak ci tak dostane NESS, pretoze ten robil eHEALT a urcite ma nejake zadne vratka v zmluve aby robili aj druhu fazu projektu.
|
| |
klokocovo
Od: stary
|
Pridané:
8.9.2012 4:28
tak tak,byynys zo zdravim je stary ako ludstvo samo,melon sem,melon tam :)
|
| |
Obycajny zlodeji :-D
Od: -=oOo=-
|
Pridané:
8.9.2012 8:23
Vystiznejsi a pravdivejsi nadpis by bol.
STAT CHCE VYTUNELOVAT 49 MILIONOV Z EU.
GORILY potrebuju banany :-D
|
| |
O tomto je tych 49 mllionov
Od: Slavo2435
|
Pridané:
8.9.2012 8:35
http://afinabul.blo g.cz/1208/ditec-i lcham-izrael-ako-sa-eviduje-obyvat elstvo-na-slovensku
|
| |
Re: O tomto je tych 49 mllionov
Od reg.: ujo horar
|
Pridané:
8.9.2012 15:16
skratena verzia toho tvojho predlheho linku..
http://goo.gl/liw7q
|
| |
Re: O tomto je tych 49 mllionov
Od: daggavfg
|
Pridané:
9.9.2012 0:30
zevraj dneska to ma buchnut ^^
|
| |
cele je to tak
Od: fundrak
|
Pridané:
8.9.2012 10:57
Dopadne to ako so skolskym systemom AIS. Temer ziadne vyhody to neprinesie, pretoze bude byrokracia navyse, bude to neprehladne a nebude to fungovat.
|
| |
cele zle
Od: pagan
|
Pridané:
8.9.2012 12:44
ak myslis taky ais ako je na euba, tak suhlas
|
| |
49 melonov
Od: Markoman2
|
Pridané:
9.9.2012 2:56
free SQL databaza a web rozhranie do nej za 49 melonov ? krasa. tu asi ide o predrazeny hw bez ceny na jeho predrazenu mesacnu "licenciu", "servisny poplatok", "udrzbu", ..lamy a "inteligentny manazeri" sa tak lahko zdieraju a daju oblbnut pripadne napalit, ze to co nestoji aspon milion, nemoze byt dobre, nehovoriac ze 49 tisic je uz viac ako dost na evidenciu statickych 5 mil poloziek.
hahahahaaaa, musim sa smiat, pretoze je to skutocne do placu.
tolko databaz co som uz porobil, vsetky free, vsetky s viac polozkami a svizne, zadarmo.
to slovensko nase doposial dlho spalo, ale ked sa prebudi zo svojeho mokreho sna, ten bordel v posteli co po nom ostane, ..to bude potom aj niekto prat ? :-)
velmi, velmi, smutne.
|
| |
Zlodeji
Od: vsevidiace oko
|
Pridané:
9.9.2012 9:53
za eHealth stoja zidia: afinabul.blog.cz /hledani?page=1&query=health&submit=Hledat
Preco to nemoze zavadzat ciste slovenska firma?
|
| |
ehealth
Od: vsevidiace oko
|
Pridané:
9.9.2012 9:56
Peniaze pojdu mimo slovensko
http://goo.gl/vmPpq
|
| |
a tak dokolecka dokola
Od: nic
|
Pridané:
9.9.2012 19:19
Zial dalsi podvod milionoveho kalibru, gorila a podobne hovadiny preberane v mediach su drobne voci sumam ktore sa stopili v IT. A ty z Vas co si naivne myslia, ze to aspon programu ju ty ,ktory rozumeju preco je potrebne uvolnit objekt z RAM, ked ho nepotrebujem ,mylite sa. Mal som tu cest svojho casu s inf. systemom na nemenovanom urade a na otazku ,ze teda by bolo dobre optimalizovat soft aby bezal svizne, jednoducha odpoved - builder.
|
| |
skynet is watching
Od reg.: e3k..
|
Pridané:
9.9.2012 23:45
cele zle. nechcem aby moje papiere boli volne pristupne.
|
| |
stat ?
Od: mareksn
|
Pridané:
10.9.2012 7:25
stat ? alebo financna skupina prostrednictvom policky nasadenych polointeligentov? Uvidime kto sa na tom napakuje.
|
| |
Chyba v skratke
Od: Chorochrontochor
|
Pridané:
14.9.2012 8:45
Národný zdravotnícky informačný systém - NaZIS a hned je jasne co je vo veci
|