|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kvety
Od reg.: marha
|
Pridané:
25.8.2012 6:26
posielam peniaz
|
|
Re: kvety
Od: Austin Power
|
Pridané:
25.8.2012 8:38
Takto sa tvaril Cook po vyneseni rozsudku
http://dopice.sk/3pZ
|
|
Re: kvety
Od: dsfgdsfgsd
|
Pridané:
25.8.2012 12:14
ja som ani nic ine necakal vo fasistickom USA nikdy nepadlo rozhodnutie v prospech zahranicnej firmy
|
|
Re: kvety
Od: gfdgfdgdfgfg
|
Pridané:
25.8.2012 13:40
sak hadam nikto necakal ze amici rozhodnu v prospech korejskej firmy ;-), vykaslat sa na cele usa, nech si tam predava len apple, ale zakazat jej vyvoz , vsade inde bude samsung ;-)
|
|
Re: kvety
Od: Cuda
|
Pridané:
25.8.2012 15:55
Ty si dobrý truhlík...
Chránia si svoj trh. Hádam každému je jasné, aby sa kórejské, čínske a neviem aké šmejdy presadili a zdokonaľovali, potrebuje kradnúť rozumy, technológie, ľudí, lacno vyrobiť a
sprostej Východnej Európe predať.
Nie každý je v USA padnutý na hlavu, ako tu na Slovensku.
|
|
Re: kvety
Od: sadsad
|
Pridané:
25.8.2012 16:31
ty truhlík, nebyť konkurencie apple predáva stále iP 1
|
|
Re: kvety
Od: Deziderrrr
|
Pridané:
25.8.2012 17:45
To je sprostosť, kebyze je na trhu stale len iphone 1.generacie a ziadne ine smartphony, ludia by si ho raz kupili a potom uz nic lebo by nemali dovod kupit novsi kedze ten novsi je stale ten isty a neponuka nic ine. Z toho dôvodu by apple muselo vyrobit iphone 2.generacie a urobit ho lepsim resp.dat mu nieco navyse. Cize pokrok by tam bol tak ci tak...
|
|
Re: kvety
Od: Ladik 7
|
Pridané:
26.8.2012 19:38
To, jo, ale třeba, ne o tolik, lepším než udělalo, když na něj, tlačila, ještě, Firma Samsung, inu, kdo-ví, do-cela, celkem, zase, tedy! :-)
|
|
Re: kvety
Od: Ladik 7
|
Pridané:
27.8.2012 8:16
moje,mama,ma,plnovous,a protahovala mne,taky,brachu,no.tak,jsem,kapanek,utrapenej, inu, kdo-ví, do-cela, celkem, zase, tedy! :-)
|
|
Re: kvety
Od: fdfdf
|
Pridané:
25.8.2012 18:02
hlavne ze apple to sklada v US vsak?
|
|
Re: kvety
Od: gdfgfdgdgd
|
Pridané:
25.8.2012 20:06
vidim ze v tom mas jasno, tak nic, tak zlez ;-)
|
|
Re: kvety
Od: dedko mraz
|
Pridané:
26.8.2012 1:40
Smejd si ty kamarat...
|
|
Re: kvety
Od: mmmmm
|
Pridané:
26.8.2012 11:11
lebo apple nie je azijsky smejd? odkedy sa vsetko vyraba v azii je to vsetko jedna smejdovina... ja teda pouzivam tri apple smejdy a zbytok ostatne smejdy ale vsetko su to smejdy!!! Macbook pro v zaruke menili logicboard, klavesnicu, dvd mechaniku...mimo zaruky hdd a teraz ho asi hodim do kosa bo prestalo fungovat chladenie a baterka uz je na sracku... macbook pro 13" momentalne v servise odisiel radic disku! ajfony to uz sa ani nebudem vyjadrovat to je na dlho... stara dobra nokia... 5 rokov stary notebook hp ziadny problem... ugradol som RAM a operacny system a funguje ako hodinky, baterka drzi... neviem ci som mal stastie alebo to kazde hpecko je taketo...
|
|
Re: kvety
Od: Ladik 7
|
Pridané:
26.8.2012 19:42
Fakt, Tetě, v tom NoteBOOKu HP, Taky, odešla, Baterka, ale to se dá, koupit, nová, takže my-slím, že tak, hrozné to zase, není, je taky, otázka, jestli jsi s tou, Baterkou v NoteBOOKu, špatně, ne-zacházel, i když, ne-vím, jak to je s Technologií, Baterek, v NoteBOOKu, a jestli s ní tedy, vůbec, za-cházet, špatně, jde, to je, pravda, do-cela, zase, tedy!
|
|
Re: kvety
Od: Kuba
|
Pridané:
26.8.2012 20:05
Tiez mam notebook od HP a to uz nieco cez 4 roky a zatial som nemal ziadnu poruchu a to ho pouzivam denne, aj ked zvecsa je napajany zo siete, stav baterky je aj po tolkej dobe vyborny, notebook bez problemov vydrzi vysse hodiny.
Co sa tyka baterky je dolezite ako sa o nu staras, pokial nepouzivas casto notebook na baterke ako ja, tak ju odkladam do suflika zo 60% nabitim. Ked ju pouzivas, tak dolezite je robit cykly, teda ked sa vybija tak vybit ju do par percent a az potom zacat nabijat a zasa ked sa nabija tak nabit ju doplna.
|
|
Re: kvety
Od: poldinko
|
Pridané:
26.8.2012 20:17
bez urazky ale to je kravina, cykly na nove li-ion baterie neplatia, praveze naopak je pre ne najhorsie ked privelmi vybiju (pod 10 percent)
idealne je nabijat uz ked je bateria na urovni 20 percent
|
|
Re: kvety
Od: kvargla
|
Pridané:
26.8.2012 20:21
ten kto ti povedal, ze cykly na li-on akumulatory neplatia ta paradne ojebal.
je to fyzikalne nemozne.
|
|
Re: kvety
Od: ...
|
Pridané:
27.8.2012 9:30
Mam 3rocny ntb. Vyrobca deklaroval vydrz baterie na 4 hodiny. Po prvom spusteni na nizky vykon realna vydrz 3 hodiny. Tieto 3 hodiny mi drzi vydrz po 3 rokoch a ntb je takmer stale nv sieti a baterku nevytahujem. Takze cykly, vytahovanie baterky apodoben su len zvasty
|
|
Re: kvety
Od: kvargla
|
Pridané:
27.8.2012 9:37
lol.
keby si mal napr lenovo, tak by si v servisnom sw videl jasne znizenie kapacity z vyrobnej na dnesnu.
li-on bateriu nie je mozno z principu vyrobit tak, ze jej neklesa kapacita. zakon zachovania energie stale plati a materialu v akumulatore ubuda.
pleties si to s pamatovym efektom.
|
|
Re: kvety
Od: ...
|
Pridané:
27.8.2012 11:32
Mam Ideapad G550 - este nejake sproste otazky?
|
|
Re: kvety
Od: kvragla
|
Pridané:
27.8.2012 11:35
mam thinkpad T s tusim 84 li-ion baterkou.
odporucam bud pozriet, alebo nainstalovat power manager od lenova, v podrobnejsom vypise najdes info o kapacite akumulatora a rozdiel oproti novej.
|
|
Re: kvety
Od: Ladik 7
|
Pridané:
26.8.2012 19:40
Zdar Cuda, ne-jezdíš, hru Flat Out 2, asi ně-jaká verze CZ, jako MultiPlayer, já že tam, tuhle, byl, ně-jaký Cuda, tak jetli to nejsi ty, já jezdím, svoji Originální hru Flat Out 2, asi ně-jaká verze CZ, přes, MultiPlayer, jako, Schumi, tak a to tak, si to, třeba, u-žijte, tak třeba, se tam, někdy, po-tkáme, a nebo, ne-vím, inu, kdo-ví, celkem, do-cela, zase, tedy! :-)
|
|
Re: kvety
Od: Ladik 7
|
Pridané:
26.8.2012 19:36
Přesně, tak, to by, bylo dobré, nebo, co oni si pa-tentovali, jak jsem, slyšel, ve zprávách, to je prostě, moc, já, si asi, ne-chám, patentovat, Dýchání, a pak za to budu, vy-bírat, ty voe, sv.ině, tss, docela, celkem, zase, tedy.
|
|
Re: kvety
Od: Cuda
|
Pridané:
26.8.2012 21:22
Ty si celkom slušne blbec.
Alebo si vážne tak neinformovaný???
|
|
Re: kvety
Od: martin z martina
|
Pridané:
27.8.2012 9:13
Dalsie hlupe vitazstvo americkej demokracie.
|
|
Re: kvety
Od: Jadro
|
Pridané:
27.8.2012 10:17
to je taka hovadina toto
vsetci vyrobcovia CRT monitorov
by mali platit tazke prachy tomu co prvy vyrobil CRT monitor
lebo ostatní kopirovali dizajn 4:3 s velkým zadkom 30rokov vrátane apple.
Prvý notebook 16:9 by si mal patentovať, že bol 16:9, aby nikto nemohol mat rovnako hlúpy dizajn notebooku 16:9.
Čistá magória toto.
|
|
Re: kvety
Od: szaga72
|
Pridané:
25.8.2012 14:44
Nebude trvat dlho a v niektorej krajine bude platit Aple Samsungu take iste mandzare. Toto je len cirkus a nic ine. Ako ked Slota a Bugar po nadavani si v telke odskocia na pivo do Gyoru. :-))))
|
|
Re: kvety
Od: fdfsfsdfsd
|
Pridané:
26.8.2012 15:11
staci ked im samsung zdvihne ceny za suciastky a zaplatia si to sami sebe ;-))
|
|
Re: kvety
Od: 2Martin
|
Pridané:
27.8.2012 11:24
Aký Samsung, a komu zdvihne ceny za súčiastky??
Ak aj niečo vyrába, tak by si týmto krokom definitívne podpílil aj ďalšiu významnú haluz svojho chatrného stromu.
|
|
O.J.Simpson ako vyšitý...
Od: tombask
|
Pridané:
25.8.2012 18:36
Zase jeden príklad odborne nefundovanej,o to ale viac "motivovanej" poroty... To by stalo za remake 12 rozhnevaných muzov.....
|
|
Re: O.J.Simpson ako vyšitý...
Od: nohy nohy nohy
|
Pridané:
27.8.2012 9:39
dalsi?
|
|
Re: kvety
Od: J V Stalin
|
Pridané:
25.8.2012 12:07
Apple = komunisti
|
|
Re: kvety
Od: J V Stalin
|
Pridané:
25.8.2012 12:35
este doplnim ze dusevne vlastnictvo je vymysel utopickych socialistov a etatistov ktorym sa snazia popriet samotny koncept vlastnictva.
|
|
Re: kvety
Od: vibetribe
|
Pridané:
25.8.2012 12:59
Blbost ak mraky. To je vymysel tzv. kapitalistov, aby mohli zdierat a hrabat prachy takmer zo vsetkeho. Mas to pomylene synku.
Kapitalizmus = nerobi sa to co je dobre a uzitocne pre ludi, ale to, co vynasa peniaze a najvyssou mantrou je zisk, nie clovek, ale falosne bohatsvo pod nazvom "VYTLACENA CIFRA NA PAPIERI" na toto raz ludstvo seredne doplati.
|
|
Re: kvety
Od reg.: Squeak?
|
Pridané:
25.8.2012 14:10
Dobré a užitočné pre ľudí JE to, čo vynáša peniaze. Samozrejme, ak ti do toho nekafre štát, ktorý má o "dobrom a užitočnom" totálne zvrátanú predstavu.
|
|
Re: kvety
Od: Tup
|
Pridané:
25.8.2012 14:13
hej no, inak by za to ľudia neplatili :-)
|
|
Re: kvety
Od: Taki
|
Pridané:
25.8.2012 14:48
Aha a teda lekar ktory predpisuje pacientovy lieky nie na zaklade jeho detailnej diagnozy, ale na zaklade zisku ktory z toho bude mat od farmaceutickej firmy je podla teba pre ludi dobre.... Rovnako ako je dobre pre ludi ak sukromna vodarenska spolocnost co sprivativovala rozvody, pripadne aj zdroj vody znizi vstupy - kvalitu - a zvysi cenu vody, pretoze jej to prinasa zisk.... Spamataj sa clovece.
|
|
Re: kvety
Od: rigoleto
|
Pridané:
25.8.2012 13:11
vacsiu hovadinu som uz davno necital.
dusevne vlastnictvo ma zaklad v stredovekom patentovom a licencnom systeme, ktore sa udelovali slachte a slobodnym.
dusevne vlastnictvo vymysleli v usa v 18 storoci.
no fakt, utopicki socialisti.
co mas v kokose? snurku?
|
|
Re: kvety
Od: tripod
|
Pridané:
25.8.2012 13:56
no ty koky.
dusevne vlastnictvo neoddelitelne od drzitela ako popretie sukromneho vlastnictva.
Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!
|
|
Re: kvety
Od: meme
|
Pridané:
25.8.2012 17:41
dnes je krasny den, same dobre spravy ... :)
|
|
Nejasnosti
Od reg.: julus
|
Pridané:
25.8.2012 6:26
Ono je tam nejasnych viacej veci, napriklad ako mohla porota tak rychlo prist k rozhodnutiu kedze spis cital 700 otazok a im to zabralo len 23 hodin. Aj ked som applista toto rozhodnutie ma vobec netesi. Aj ked je pravda ze Samsung par veci okopiroval. (kto dnes nekopiruje). Navyse vdaka americkemu sudnemu systemu toto vytvorilo nebezpecny precedens ktory postihne vsetky android mobily (minimalne do verzie 4.0, novsie pokial viem uz spominane patenty neporusuju).
Preco nemozu urobit patenty stylom "ok tu mate patent, ale za dva-tri roky bude uvolneny, tak vyuzite svoj docasny naskok"
|
|
Re: Nejasnosti
Od: Tup
|
Pridané:
25.8.2012 9:59
" im to zabralo len 23 hodin" pokiaľ viem, rozhodovalo sa od utorka do dnešnej noci
"ok tu mate patent, ale za dva-tri roky bude uvolneny, tak vyuzite svoj docasny naskok" " - pekná predstava, no nepoužiteľná pre tri dôvody:
1) 1-5 rokov trvá len schálenie patentu a jeho rýchlosť je veľmi nekonzistentná, čiže sa nedá nijak časovať, aby ti to vyšlo vhod, keď to ty začneš predávať
2) vývoj iPhonu začal v 2003, čiže patenty by boli neplatné už v polke vývoja, čiže patenty by ako keby ani neexistovali
3) nie každá technológia nájde svoje využitie tak rýchlo, ako v smartphonoch. Napríklad pri vynájdení elektriny bolo spočiatku jeho využitie minimálne a pritom táto technológia asi najviac ovplyvnila vývoj ľudstva. Alebo keby si vyvinul revolučnú technológiu raketového pohonu - Z ľudstva by sa stala medziplanetárna rasa vďaka tebe, no taká NASA by nemala problém počkať 2-3 roky....
|
|
Re: Nejasnosti
Od: rotoped
|
Pridané:
25.8.2012 10:05
jobs bol obycajny zlodej a klamar.
|
|
Re: Nejasnosti
Od: AWP
|
Pridané:
25.8.2012 13:17
Zlodeja je ťažšie dolapiť ako kopiratora.
http://dopice.sk/3qa
|
|
Re: Nejasnosti
Od: cumlicuci
|
Pridané:
25.8.2012 10:32
ty porovnavas raketovy pohon s obdlznikom so zaoblenymi rohmi? haluzak
|
|
Re: Nejasnosti
Od: Tup
|
Pridané:
25.8.2012 10:55
Porovnávam jeho návrh fungovania patentov so súčasným. Neuviedol, ako by sa to malo deliť podľa typu patentu, len že všeobecne by patenty mali byť na 3 roky
|
|
Re: Nejasnosti
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
25.8.2012 22:22
Odvolajú sa a hotovo veď keď sa už len apple súdi o zaoblený obdĺžnik tak ja sa idem súdiť že Nekonečný príbeh nekonečný nebol.
|
|
Pľuť na apple
Od reg.: Marek B
|
Pridané:
25.8.2012 7:02
Apple by mal platiť každému záhradkárovi ktorý vlastní jabloň za kopírovanie ich jabĺk. Takáto patento príživnícka firma by mala zmiznúť z povrchu zemského. Pľuť na nich. Špiny.
|
|
Re: Pľuť na apple
Od: Juuuujuj
|
Pridané:
25.8.2012 10:09
Ty si fakt tazky dement, vymysli nieco originalne a potom ked Ti to vsetci skopiruju sa budes tvarit akoze je vsetko ok?
Pleties si jablka s hruskami.
|
|
Re: Pľuť na apple
Od: mariooo
|
Pridané:
25.8.2012 10:18
ono tu ani tak nejde o to, kto komu co konkretne ukradol. Islo v celom spore o to, ze Samsung kopiruje co sa da a apple tomu potreboval zabranit na prvy pohlad banalnymi spormi o patenty, len ak sa s nimi nedao podobrom, maju co chceli. Netvrdim, ze spravnost patentu na tvar obdlznika je spravny, no spravanie Samsungu bolo prehnane a ani sa nesnazili data veciam vlastnu invenciu, jednoducho zobrali to co uz bolo vymyslene a funkcne. Bez vyvoja, lacno a rychlo prisli k rozumu. Teda podla mna dostali co si zasluzili.
PS: Radim as do rodiny APPLE haterov :)
|
|
Re: Pľuť na apple
Od: netload
|
Pridané:
25.8.2012 11:54
a odkusnuté jablko je niečo originálne? :)
|
|
Re: Pľuť na apple
Od: Hhhhhhuuuj
|
Pridané:
25.8.2012 20:02
Pochval sa, co originalne si vymyslel Ty , dristat vie kzdy hlavne na pitchnom SK ale urobit nieco prevratne uz hocikto nevie...
|
|
Re: Pľuť na apple
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
25.8.2012 23:36
dobre.. a ty si vymyslel čo, keď si chytrák?
|
|
Re: Pľuť na apple
Od reg.: YaDo75
|
Pridané:
26.8.2012 13:11
Odkusnute jablko je logo...
A akurat ten zaobleny obdlznik je nieco, co je typicke pre Apple (teda aspon v softwerovej oblasti). Je k tomu aj historka.
http://www.folklore.org/StoryView.py?story= Round_Rects_Are_Everywhere.txt
|
|
Re: Pľuť na apple
Od: ? AppleError
|
Pridané:
28.8.2012 7:47
Ano, ako cely Apple:
Server error!
The server encountered an internal error and was unable to complete your request. Either the server is overloaded or there was an error in a CGI script.
If you think this is a server error, please contact the webmaster
Error 500
|
|
Re: Pľuť na apple
Od: kuktu
|
Pridané:
29.8.2012 21:37
http://www.mac-history. net/computer-history/ 2012-03-22/apple-and-xerox-parc
a aky obdlznik ? ze vraj typicke pre Apple ... prd makovy
http://www.zive.sk/samsungu-ma-v-spore-s- apple-napomoct-vesmirna-odysea/ sc-4-a-295685/default.aspx
alebo co cpt. picard obcas drzi v ruke :) a je to obdlznikovite a ma to oble hrany a je to skoro 20 rokov stare
to ani jedna z tych veci nemala nic spolocbe so softwerovou oblastou ? to akoze boli na mechanicky pohon a len displeje ?
|
|
Re: Pľuť na apple
Od: sdfsdf
|
Pridané:
25.8.2012 12:19
sorry, ale co je originalne na obdlzniku alebo skoku spat pri scrollovani? su to extremne vseobecne veci. nic nove, nic originalne, ziaden extra prinosr pre ludstvo, ktory by si zasluzil ochranu. tieto patenty nemali byt nikdy udelene. ale boli, kedze v USA su evidentne riadne do hlavy udreti ...
|
|
Re: Pľuť na apple
Od: Pružina
|
Pridané:
25.8.2012 12:21
pružinove skrolovanie je originálne pre Apple zariadenia, Apple to vynašiel, ostatni nech si najdu niečo ine.
|
|
Re: Pľuť na apple
Od: sdfsdf
|
Pridané:
25.8.2012 13:25
nevynasiel. vynajst sa da penicilin, neviditelny plast alebo elektricky motor. pruzinove scrollovanie sa da jedine vymysliet.
|
|
Pľuť na Samsung
Od: Cuda
|
Pridané:
25.8.2012 15:58
Nebyť USA, nemáme Intel a kotvie aké by boli dnes počítače a procesory.
Všetko im rusi a číňania kradli a kradnú.
To nie je v poriadku. Určite nie!
|
|
Re: Pľuť na Samsung
Od: robur
|
Pridané:
25.8.2012 16:04
pises picoviny.
|
|
Re: Pľuť na Samsung
Od: bukake
|
Pridané:
25.8.2012 17:03
pises ficoviny
|
|
Pľuť na Samsung
Od: Maniak
|
Pridané:
26.8.2012 18:59
Určite nepíše...
|
|
Re: Pľuť na apple
Od: Pružina
|
Pridané:
25.8.2012 17:05
Ľudia hýkali keď prvý-krát pružinové skrolovanie uvideli. Je to veľký objav.
1:33
http://dopice.sk/3qg
|
|
Re: Pľuť na apple
Od: Sebu
|
Pridané:
25.8.2012 17:37
Na tej konferencii po prvé ľudia híkali preto, že sú to oslovia, po druhé preto, že im niekto nadvihol tabuľku s pokynom, a po tretie, tak či tak híkali len pri tom, že scrolovanie bolo plynule na dotykovom displeji - jedna z mála vecí, ktoré apple mal fakt dlhý čas bezkonkurenčné. Keď zascrolloval na začiatok a bolo vidno to "pružinové scrollovanie" nikto si to ani nevšimol.
|
|
Re: Pľuť na apple
Od: sdfsdf
|
Pridané:
25.8.2012 20:23
Velky objav bol, ked objavili Ameriku alebo novy mesiac nejakej planety, ale nie scrollovanie. Urcite je fajn, ked niekto vymysli nieco nove a uzitocne a samozrejme je velmi zle ked mu to niekto slohne. Lenze mala by byt rozumna hranica medzi tym, co ma zmysel patentovat (ziarovka) a co by sa patentovat nemalo dat (obdlznik, scrollovanie, vyhladavanie cisel v SMS na zaklade regularnych vyrazov a ine trivialne alebo vseobecne veci). Rozhodne nie je dobre dostat sa do jedneho extremu (znicme vsetky patenty a zrusme USA) ani do druheho extremu (ja si patentujem modru farbu, ty cervenu a ruzovu uz nikto nenamiesa). Treba trochu mysliet.
|
|
Re: Pľuť na apple
Od: Cpx
|
Pridané:
26.8.2012 7:15
Kebyze Tesla bol patent troll tak by sme ani ziarovky nemali, kedze ochotne predal svoj dizajn ziarovky edisonovy (troll + keket) a ten to uz len dotiahol do dnesnej podoby. A tieto patenty na uplne trivialne veci mozu byt fakt len v USA, chora krajina.
|
|
Re: Pľuť na apple
Od: Cudo
|
Pridané:
26.8.2012 11:22
Ty si chorý chuj. Odjakživa sa aj v Československu patentovalo čo sa dalo!!! Priemyselné vzory, zlepšováky, patenty, ochranné známky, registrované známky...
|
|
Re: Pľuť na apple
Od: ...
|
Pridané:
26.8.2012 12:20
Ukaz mi "sudruha" co patentoval obdlznik a ukaz mi toho dalsieho, ktory to schvalil, ty retardovany exot.
|
|
Re: Pľuť na apple
Od: Maniak
|
Pridané:
26.8.2012 19:01
Retardovaný si Ty. On to napísal všeobecne. A by si sa veľmi čudoval, čo všetko sa už vtedy zlepšovalo, patentovalo už v ČSSR.
|
|
Re: Pľuť na apple
Od: nejebeti?
|
Pridané:
28.8.2012 7:53
len kokot moze porovnavat Priemyselné vzory, zlepšováky, patenty, ochranné známky, registrované známky s obdlznikom......
|
|
Re: Pľuť na apple
Od: Bozzz
|
Pridané:
25.8.2012 13:26
Ja myslim ze dement si ty a tento link hovori za vsetko:
http://dopice.sk/3qb
|
|
Re: Pľuť na apple
Od: dafp
|
Pridané:
25.8.2012 15:22
na tento obrázok ti zareagujem :) a s radosťou..
apple ipad už bol dávno vynájdení ešte pred iphonom ak to nevieš tak nevieš históriu applu :)
|
|
Re: Pľuť na apple
Od: Steven P. Jobs
|
Pridané:
25.8.2012 15:33
Presne tak...
I’ll tell you a secret. It began with the tablet in the early 2000s. I had this idea about having a glass display, a multitouch display you could type on with your fingers. I asked our people about it. And six months later, they came back with this amazing display. And I gave it to one of our really brilliant UI guys. He got [rubber band] scrolling working and some other things, and I thought, ‘my God, we can build a phone with this!’ So we put the tablet aside, and we went to work on the iPhone.
|
|
Re: Pľuť na apple
Od: reg: Steven P. Jobs
|
Pridané:
25.8.2012 15:37
lebo fakt, dovtedy to nikomu neprislo na um.
omg, jablkovi kokoti.
|
|
Re: Pľuť na apple
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
25.8.2012 19:01
to vies... tablet PC vzniklo za noc na kolene. applu to trvalo 7 rokov k smarphonu :D
|
|
Re: Pľuť na apple
Od reg.: Marek B
|
Pridané:
25.8.2012 16:16
A čo je originálne na odhryznutom jablku? Keby im niekto ukradol technológiu výroby mikročipu alebo niečo iné čo vynašli tak nepoviem ani slovo. Ale že si dajú patentovať oblý tvar? A aký má byť oblý? Aký má presný rádius? A má samsung taký istý alebo len podobný? To čo vynašli? Koleso? Ozaj nemá apple patentované aj koleso? Lebo vtedy keď ho niekto objavil nebol ešte ani patentový úrad. Apple by si mal dať patentovať aj to že vymyslel patentový úrad lebo to si určite ešte nikto nepatentoval. Ja rozmýšľam že si dám patentovať odraz v skle. Ale nie v zrkadle. Keď pozerám na smartphone tak sa mi tam odráža ksicht. To si dám patentovať a apple a všetci výrobcovia skla sú v prdeli. Pľujem na apple. Pfuuuj!!!
|
|
Re: Pľuť na apple
Od: Cudo
|
Pridané:
25.8.2012 16:18
Za tými tvarmi je desivé kradnutie aj výrobných technológií, v minulosti aj štruktúry čipov a podobne.
|
|
Re: Pľuť na apple
Od: robur
|
Pridané:
25.8.2012 16:21
pises picoviny.
|
|
Re: Pľuť na apple
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
25.8.2012 19:03
kde? kto? kedy? a preco ich potom zaluju "len" za kradnutie obdlznika?
|
|
dobry obchod
Od: badyto
|
Pridané:
25.8.2012 7:40
Ja si myslim ze aj tak to bol pre Samsung dobry obchod. Ta publicita a pozicia na trhu im zaruci navratovost tej pokuty (ak uz nezarucila) celkom frisko.
|
|
Re: dobry obchod
Od: Fanatixx
|
Pridané:
25.8.2012 8:03
Možno teraz niektoré tupé iOvce zistia, že existuje nejaká firma, ktorá vyrába výrobky podobné iBludom a keď si skúsia ich funkčnosť, tak sa na tie iNepodarky zvysoka vy***.
|
|
Re: dobry obchod
Od: siirii
|
Pridané:
25.8.2012 9:45
Myslím že práve keď skúsia funkčnosť, tak sa s radosťou vrátia k Apple výrobkom.
|
|
Re: dobry obchod
Od: nasakja
|
Pridané:
25.8.2012 14:29
Uvedem si ze iPhone sa bez jailbreaku neda naplno vyuzit.
|
|
Re: dobry obchod
Od: ZyXEL
|
Pridané:
25.8.2012 14:50
Kde sa dvaja bijú, tretí vyhráva (Alcatel)
|
|
Re: dobry obchod
Od: iOvca
|
Pridané:
25.8.2012 16:23
tak to sa mylis... Ja ho bez JB vyuzivam uplne normalne...
to, ze ty nemas na app a musis za kazdu cenu piratit nech sa paci...
Nikto ta nenuti ho kupovat...
|
|
Re: dobry obchod
Od: paan
|
Pridané:
25.8.2012 18:16
hhh ty lama, co nema potuchy o potencialy toho stroja
|
|
Re: dobry obchod
Od: ...
|
Pridané:
26.8.2012 12:21
no vsak i-ovca.
|
|
Re: dobry obchod
Od: siirii
|
Pridané:
27.8.2012 17:03
Predstav si, ani auto sa bez načipovaného motora nedá naplno využiť.
|
|
Re: dobry obchod
Od: quix_
|
Pridané:
25.8.2012 11:05
som android fanusik, v zivote by som iphone nechcel ani zadarmo ale volat zkaznikov applu iovce mi pride dost detinske. mam pocit ze spolu s jobsom z apple odislo viac ako len jeho osoba. teraz mam z tej firmy pocit ze je to len banda pravnikov a trollov. dufam, ze samsung sa za to applu dost odvdaci, pretoze miliarda nie je vreckove. uvidime ako sa to prejavi na dalsej generacii iphonov. drzim palce vyrobcom pouzivajucim android. live long and prosper.
|
|
Re: dobry obchod
Od reg.: 100k45h
|
Pridané:
25.8.2012 11:09
patentove spory sa viedli uz za Jobsa. Neviem, preco vravis, ze z iPhoneu by si nechcel volat ani zadarmo a neviem, ake su tvoje skusenosti s iPhoneom. Ja mam denny kontakt s oboma technologiami, kazda ma to nieco svoje, ale v prospech iPhoneu jednoznacne hovori stabilita a vykon. Zase iTunes je nieco, za co by som najradsej vrazdil.
|
|
Re: dobry obchod
Od: Sebu
|
Pridané:
25.8.2012 17:44
Mám požičaný iPhone zadarmo a neviem sa dočkať kým si našetrím na samsung/htc s androidom a hodím tento šrot o stenu. Tu sa bez JB nedá ani jednoducho nastaviť vlastné zvonenie, a to už sme len pri úplne prvej veci, ktorú robím keď dostanem iný telefón... Dva mesiace s tou blbosťou a mám dosť.
|
|
Re: dobry obchod
Od: name123
|
Pridané:
27.8.2012 9:01
v prospech iphone, vykon? ten bol dobry :D
|
|
Re: dobry obchod
Od: siirii
|
Pridané:
27.8.2012 17:05
Nebodaj máš pocit, že Android majú lepšiu odozvu?
|
|
Re: dobry obchod
Od: reg.: Hrivis
|
Pridané:
27.8.2012 17:16
vykon nema nic spolocne s odozvou.
|
|
Re: dobry obchod
Od: Jaaa
|
Pridané:
29.8.2012 21:44
porovnavat "HW+OS" s "OS" ... no len tak dalej, som zvedavy kam sa dopracujes :-D
a co tak zacat porovnavat:
- iOS vs. Samsung (HW)
- iPhone HW vs. Android (OS)
a taketo nezmysly by slo vymyslat este dlho :-)
|
|
Re: dobry obchod
Od: siirii
|
Pridané:
31.8.2012 11:55
"jednoznacne hovori stabilita a vykon" - z tejto vety vyplýva, že veľmi pravdepodobne hovorí o softvéri, v takomto prípade sa dá za výkon považovať aj odozva.
|
|
Re: dobry obchod
Od: iOvca
|
Pridané:
26.8.2012 15:42
A co teraz? Mame sa ako pokakat ze si fanusik Android? Pokojne bud, ked sa ti paci...
nebudem ta presviedcat nad kupov Apple ked nechces... tak nenut ani ty ludom Android ked sa im paci znacka Apple...
|
|
Re: dobry obchod
Od: quix_
|
Pridané:
26.8.2012 17:38
chrobacik a nutim ta? a to ze mas problem udrzat stolicu je tvoj problem, nas do toho nic.
|
|
Re: dobry obchod
Od: iOvca
|
Pridané:
25.8.2012 13:37
Vyserem sa akurat tak na tamtung... pochopte iOvce nechcu tamtungy chcu jablka... zbytocne sa tu vsetci vzrusujete, aj tak hovno zmozete... Apple ani Tamtung z primarneho hladiska nezaujimaju diskuteri a ich jeble nazory na dsl.sk... Jedine co mozte ziskat ako diskuter je dobry pocit, ze s vami niekto suhlasi a da Vam to neuveritelne plus... Diskusie pod clankom nemaju ziadnu vypovednu hodnotu... nikoho nezaujimaju iba co sa Vam tu chodia smiat... co robim aj ja... Sam sa divim, ze to vobec komentujem... viem, ze za 2 dni bude moj komentar absolutne zbytocny, co je aj teraz..
Pytam sa Vas diskuterov co vidite na diskutovani? Aj tak Vas nikto nepresvedci o inom nazore tak naco vsetky tie riadky?. Zbytocne... Vam podobni su vsade: topky, youtube, sme a ine... Mate potrebu sa vyjadrit v nadeji, ze Vas niekto vypocuje alebo co?
|
|
Re: dobry obchod
Od: Sebu
|
Pridané:
25.8.2012 17:46
jj, uspokojujeme si tým potrebu "Social"...jak v Simse.
|
|
Re: dobry obchod
Od: vrmvrm
|
Pridané:
25.8.2012 18:36
pocuj trtko a ty si si potreboval aku potrebu ukojit ked si toto pisal?
|
|
Re: dobry obchod
Od: iOvca
|
Pridané:
25.8.2012 19:11
No mam dost... :D :D :D :D ine odpovede som necakal :D
Pokusal som sa Vas osvietit ale ste beznadejne pripady...
Serussss
|
|
:-D :-D
Od: deter122
|
Pridané:
25.8.2012 7:57
no a teraz sa uz nikto nemoze ohradzovat ovcami a evil apple, americania sa rozhodli ...
|
|
Re: :-D :-D
Od: Robo1111
|
Pridané:
25.8.2012 20:39
A ako obvykle, zle.
|
|
samsung
Od: reg.: Hrivis
|
Pridané:
25.8.2012 8:17
no urcite ze by v usa potopili americku firmu.
samsung uz to nejako vymysli, ze nebude skodny a apple bude lutovat.
|
|
Re: samsung
Od: Tup
|
Pridané:
25.8.2012 10:01
To, že samsung kopíruje bounce efekt a pinch to zoom rozhodli aj v Kórei, čiže neviem, či ide len o zaujatosť USA
|
|
Re: samsung
Od: reg.: Hrivis
|
Pridané:
25.8.2012 10:11
http://www.youtube.com/watch?v=L1s_PybOuY0
|
|
Re: samsung
Od: netload
|
Pridané:
25.8.2012 11:57
ten bounce efekt to je fakt mega patent. To si rovno dám patentovať že keď scrolujem prstom dole tak mi odbraz ide tiež dole. Ostatné firmy to budú musieť mať naopak. Čiže scrolll prstom dole posunie zoznam hore.
|
|
Re: samsung
Od: Rasto12
|
Pridané:
25.8.2012 12:12
Ja by som si patentoval skôr opak, keď už...
|
|
Re: samsung
Od: flo
|
Pridané:
25.8.2012 12:40
ked to nie je "mega patent", tak to nemuseli pouzit a dat tam klasicke skrolovanie.
|
|
Re: samsung
Od: nasakja
|
Pridané:
25.8.2012 14:32
zabudol si povedat ze v Juznej korei a to mas skoro USA
|
|
Zdavá konkurencia zničená
Od: Pestovateľ
|
Pridané:
25.8.2012 8:32
Posielam kvety a smrtku do Cupertina
|
|
Pravda
Od: Jozkooo
|
Pridané:
25.8.2012 8:33
Sa dnes zobudim a hned citam tuto spravu a hned moj den je krajsi
|
|
Re: Pravda
Od: jujuju
|
Pridané:
25.8.2012 15:58
detto, pan je tiez akcionar?
|
|
jabukvice
Od: pjotr
|
Pridané:
25.8.2012 8:34
Tak americania by nesli proti svojej firme, to radsej rozhodne sud s do oci bijucou nespravodlivostou. Patenty na kvadre a ine zakledne veci, ktore tu uz boli predtym, ale nikto ich nepatentoval, lebo su tak primitivne ako cele Jablko s ich Gayphonmi. To co uz robia nema obdobu, ako male dieta, zislo by sa mu nalozit na holu rit.
|
|
hm...
Od: Cargo71
|
Pridané:
25.8.2012 8:54
Čo iné sa dalo čakať... Snáď si Samsung nemyslel, že v USA vyhrá spor Kórejská spoločnosť a Amerika si nas...rie do vlastného hniezda..? Nedržím v tomto spore nikomu palce, ale bolo jasné, že si to Amerika nepustí, sú vychcaní a už vôbec nie sú v tomto spore objektívni. Zaujatosť tu smrdí až za Curiosity na Marse..! Jediné, kto si to tu všetko vypije, sme my užívatelia, ktorí sme okrátení o zabrzdený vývoj... Good bye zdravý rozum a úsudok...
|
|
Re: hm...
Od: Tup
|
Pridané:
25.8.2012 10:06
Ja práve dúfam, že z toho budú benefitovať používatelia, keď sa Samsung poučí a bude vyvíjať vlastné technológie a nie S Voice, dock konektor zhodný s Applovým atď. Samsung je dosť veľká firma na to, aby mohli vymyslieť smartphony, ktoré prinesú novú revolúciu, len to najprv musia odtrhnúť oči od zadku Applu
|
|
Re: hm...
Od: rotoped
|
Pridané:
25.8.2012 10:08
ty hlupak, samsung vyvija vlastne technologie.
si vytiahni tu tvoju gebulu z jobsovho zadku.
|
|
Re: hm...
Od: Tup
|
Pridané:
25.8.2012 10:57
Pokial sa bavíme o procesoroch, RAMkách a displayoch, tak hej, pokiaľ sa bavime o UI, designe a featurách, tak nie :-)
|
|
Re: hm...
Od: rotoped
|
Pridané:
25.8.2012 11:20
to si fakt myslis, ze chytre hlavicky v apple si sadli za stol a dumali tak dlho, az kym nevymysleli nieco originalne?
nebud naivny.
everything is a remix.
http://www.youtube.com/watch?v=wq5D43qAsVg
jobs 1994: "good artist copy, great artists steal"
apple 2012: "stealing is not right
apple je velmi nebezpecna firma. co sa pred par desiatkami rokov zhodilo zo stola ako neopodstatnene apple dokaze pretlacit pred sudom a to moze mat vplyv na buduce technologie a progres.
cupoertino HQ by mali vypalit do tla a posypat defoliantom.
|
|
Re: hm...
Od: flo
|
Pridané:
25.8.2012 13:26
vyborne, viac takychto extremistickych nazorov. vsetkych vypalit, lebo ty s nimi nesuhlasis.
co sa tyka tych chytrich hlaviciek, tak je velky rozdiel v postupoch applu a samsungu. samsung je typicka korejska spolocnost, ktora chce maximalizovat zisk a nechce riskovat. oni nikdy neprinesu nic ako prvi. pockaju, a ked uvidia uspech, tak ho skopiruju.
mozem ti dat predpoved do buducnosti - pozri aky je stav televizorov. su na trhu "smart" TV, ale predaje nie su nijak zavratne. samsung sa snazi pridavat features do kazdeho modelu, no vela vody nenamutili. a potom pockaj ako to spravi apple a ako sa zmeni trh.
|
|
Re: hm...
Od: rotoped
|
Pridané:
25.8.2012 13:38
ak by ti to v tej tvojej kalvadosovej kotrbe nedocvaklo, specialne pre teba:
vypalenie a defoliant je hyperbola.
proti takymto veciam by sa mal razne zakrocit na legislativnej urovni.
|
|
Re: hm...
Od: flo
|
Pridané:
25.8.2012 14:12
je to dost extremisticke, aj ked su to iba plane vyhrazky.
ktovie, ci si to tak myslel, alebo si si iba ventiloval zlost. ale to nie je podstatne.
|
|
Re: hm...
Od: rotoped
|
Pridané:
25.8.2012 14:14
am i talking to the wall?
|
|
Re: hm...
Od: flo
|
Pridané:
25.8.2012 14:20
to ja nemozem vediet, ci sa rozpravas so stenami. nepoznam ta, ale sedelo by to k tym agresivnym vylevom, ktore nazyvas hyperbolami :)
|
|
Re: hm...
Od: rotoped
|
Pridané:
25.8.2012 14:21
am i talking to the wall?
|
|
Re: hm...
Od: Cudo
|
Pridané:
25.8.2012 16:00
Samsung môže niečo vyvíjať iba na základe sprostého trhu, ako je napríklad ten východoeurópsky, že kupuje lacno všetok čínsko-kórejsky šmejd.
Prečo?
Načo mám mať každý rok 5 nových mobilov???
Stačí mi jeden na telefonovanie raz za 5-10 rokov.
|
|
Re: hm...
Od: robur
|
Pridané:
25.8.2012 16:05
pises picoviny.
|
|
Re: hm...
Od: Cudo
|
Pridané:
25.8.2012 16:06
Ani nie. Len Ty si na tieto myšlienky príliš mladý...
|
|
Re: hm...
Od: robur
|
Pridané:
25.8.2012 16:12
ok, takze skusime to nejak rozvinut, kedze som na tie hlboke myslienky velmi mlady.
ty potrebujes telefon vymenit raz za 5-10 rokov, lebo ti vydrzi.
nepotrebujes 5 mobilov do roka.
na zaklade tohoto faktu tvrdis, ze samsung moze vyvijat iba na zakladne uspechu vo vychodnej europe.
rozumiem tomu dobre? lebo toto si napisal.
|
|
Re: hm...
Od: Cuda
|
Pridané:
25.8.2012 16:20
Najmä mladí, najmä vo Východnej Európe sú tak jeb..tí, že ich nároky prerastajú príjmy ich rodičov.
Vždy sa kupoval elektronika, ale skôr taká kvalitná na dlho, nie každý rok nová!!!
|
|
Re: hm...
Od: robur
|
Pridané:
25.8.2012 16:24
prosim ta, co fetujes?
najdolezitejsi trh pre samsung aj apple nie je vychodna europa. peniaze zarabaju uplne niekde inde.
este by ma zaujimala spojtost s technologickym vyvojom vo firme samsung.
|
|
Re: hm...
Od: Cuda
|
Pridané:
26.8.2012 11:25
Si jednoduchý. Iba vo Východnej Európe sa kupuje elektroniky a mobily ako nikde vo svete!
|
|
Re: hm...
Od: rotope
|
Pridané:
26.8.2012 11:42
link or die.
ty si vymyslas jak dieta.
|
|
Re: hm...
Od: robur
|
Pridané:
26.8.2012 11:42
link or die.
ty si vymyslas jak dieta.
|
|
Re: hm...
Od: ppp11
|
Pridané:
27.8.2012 10:42
Nie, on si skor vymysla ako stary senilny ch*jsky dochodca...
|
|
Re: hm...
Od: 2Martin
|
Pridané:
27.8.2012 11:32
Asi im tu nedošlo, že na počet obyvateľov príliš nakupujem a príliš skoro vymieňame za iný a novší model.
Podľa mňa toto tak búrlivo už nikde vo svete neprebieha.
|
|
Re: hm...
Od: Sebu
|
Pridané:
25.8.2012 17:55
Práve si povedal jednu peknú pravdu, aj keď si ju sám nechcel vysloviť. Keď Samsung kopíruje od applu debilné UI, dostane pokutu miliardu dolárov, keď však príde s niečím novým Samsung, tak na to americký trh zvysoka serie, kým s tým istým nepríde apple, a všetci sa posadia na zadok, aké je to originálne.
|
|
Re: hm...
Od: flo
|
Pridané:
25.8.2012 21:38
myslim, ze samsung ma peniaze na marketing. tak preco tie ich prevratne novinky nevedia predat?
lebo to nefunguje alebo to zle cielia. tak ako ta ich nova smart telka, ktora je neovladatelna gestami aj hlasom, lebo to odflakli (prectaj si hociaku recenziu).
|
|
Re: hm...
Od: 2Martin
|
Pridané:
27.8.2012 11:12
Je v tom úplne iná mentalita ľudí, chudoba Východnej Európy, chudoby Číny a okolitých krajín. Bohatí Arabi, USA a Západná Európa.
Samsung NIKDY nevyrábal kvalitné veci, preto má asi problémy!
|
|
Re: hm...
Od: Suhlas
|
Pridané:
25.8.2012 10:11
Tak je.
|
|
hm......
Od: Cargo71
|
Pridané:
25.8.2012 8:56
...a to samozrejme neriešim absurditu, že už v starom seriáli Startrek - ako inak americkom - používali zariadenia - vôbec nie podobným tabletom...
|
|
som hrdý
Od: Steven P. Jobs
|
Pridané:
25.8.2012 9:02
Dnes som na celý Apple hrdý ako nikdy predtým. Som rád, že Cook pokračuje v mojej morálke, Android je ukradnutý produkt, dnes zvíťazila spravodlivosť.
|
|
Re: som hrdý
Od: Fanatixx
|
Pridané:
25.8.2012 9:10
A tebe šikmáči evidentne ukradli mozog.
|
|
Re: som hrdý
Od: Jozkooo
|
Pridané:
25.8.2012 9:13
Steve si to ty? Stale zijes v nasich srdciach.
|
|
Re: som hrdý
Od: registrovany remen
|
Pridané:
25.8.2012 9:17
Steve si to ty? stale zijes v rakve s hlinou v cupertinskom suterene.
|
|
Re: som hrdý
Od: Patented!
|
Pridané:
25.8.2012 9:59
http://www.youtube.com/watch?v=8JZBLjxPBUU
|
|
Re: som hrdý
Od: kuktu
|
Pridané:
29.8.2012 21:51
Multi-touch :
http://www.redorbit.com/news/ technology/1112675418/ apple-vs-samsung-multi-touch-081412/
|
|
Re: som hrdý
Od: JjjjGhh
|
Pridané:
25.8.2012 10:20
Presne tak, dufam len ze Apple nezaspi na vavrinoch...
|
|
Re: som hrdý
Od: kuktu
|
Pridané:
29.8.2012 21:54
uz sa stalo ...
co myslis ze je Apple bez Jobsa ? no presna ta ista firma ako predtym ked bankrotovala potom co Jobsa odtial vyliali, pochybujem ze budu vediet sami od seba ze co vsetko si treba rychlo patentovat :-)
|
|
winning song
Od: 2ManyFingers
|
Pridané:
25.8.2012 9:10
aj tak sme stále fagoti, stále tí istí fagoti
|
|
Smiesne patenty
Od: Georgius
|
Pridané:
25.8.2012 9:20
Ja si dam patentovat vyprazdnovanie analnym otvorom a budete platit, az budete z toho cierni!
|
|
Re: Smiesne patenty
Od: robur
|
Pridané:
25.8.2012 9:20
az sa z toho poserete!!!
|
|
Re: Smiesne patenty
Od: Georgius
|
Pridané:
25.8.2012 9:22
Ked sa poseru, zaplatia znova B-)
|
|
Re: Smiesne patenty
Od: Solo Kamen
|
Pridané:
25.8.2012 9:29
Toto ludom s hnačkou nemôžete urobit!
|
|
Re: Smiesne patenty
Od: Georgius
|
Pridané:
25.8.2012 9:31
Neboj, vymyslim mnozstevnu zlavu :D
|
|
Re: Smiesne patenty
Od: robur
|
Pridané:
25.8.2012 9:34
hneda pausalalala
|
|
Re: Smiesne patenty
Od: Solo Kamen
|
Pridané:
25.8.2012 10:08
Dobre, tak idem porušit tvoj patent, účet mi pošli poštou... :o)
|
|
Re: Smiesne patenty
Od: jelito
|
Pridané:
25.8.2012 12:45
A nie že si tým účtom vytrieš riť.
|
|
Re: Smiesne patenty
Od: jinnx
|
Pridané:
25.8.2012 10:01
Neskoro, Apple si uz na sranie podalo 7 patentov....
|
|
Re: Smiesne patenty
Od: typcy
|
Pridané:
25.8.2012 15:37
Uz stihli vyrobit aj funkcny prototyp noveho hajzlu: http://dopice.sk/3oO
Bill Gates bude mat konkurenciu.
|
|
Re: Smiesne patenty
Od: Hmmm
|
Pridané:
25.8.2012 10:15
Sranie je uz zname tisicrocia cize si ho asi tazko das patentovat, ale ked vymyslia napr sranie cez ucho, tak prosim...:))
|
|
Re: Smiesne patenty
Od: rotoped
|
Pridané:
25.8.2012 10:16
apple by si mohlo patentovat sranie cez hubu.
toto uz robia aspon 20 rokov a nemaju to nijak osetrene.
|
|
Re: Smiesne patenty
Od: iOfca z BA
|
Pridané:
25.8.2012 17:30
U made my day :)
|
|
patent na dizajn
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
25.8.2012 9:40
Apple si mal patentovat dizajn na patent a mal by vsetky patenty v rukave! To su mi odbornici.
Vsetky otazky ohladom porusenia dizajnu mali byt odstranene, pokial sa nepreukaze, bud ze Samsung ukradol ich formu na ten ich iObal, alebo, ze dizajn vyrobku Samsungu je vernou kopiou vyrobku Applu.
Patenty na lahko odpozeratelne prvky by vobec nemali existovat. A hlavne v dnesnom svete, kde vyrobok je po 5 rokoch stara haraburda, by vacsina patentov mala byt casovo ohranicena - na bulharskej konstante by sa dokazali dohodnut.
Zvysne ozajstne technologicke patenty by mohli mat vyssiu ochranu.
|
|
not a big fan of samsung, but..
Od: fapple
|
Pridané:
25.8.2012 9:55
http://dopice.sk/3q1
|
|
mam ajfon a som na to hrdy
Od: Ajfon
|
Pridané:
25.8.2012 9:55
Toto je najkrajsi den pre DSL.sk :) Dufam, ze tu vsetkych tych intelektualnych odbornikov rozšklbe od jedu :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
|
|
Re: mam ajfon a som na to hrdy
Od: Georgius
|
Pridané:
25.8.2012 9:58
Tak potom nech tvoju mamu rozsklbe od jebu :)
|
|
Re: mam ajfon a som na to hrdy
Od: Ajfon
|
Pridané:
25.8.2012 11:27
Pod sem a povedz to mojej mame do oci
|
|
Re: mam ajfon a som na to hrdy
Od: Georgius
|
Pridané:
25.8.2012 11:41
to ju rovno roztrham. Vsak ty vies ako :)
|
|
Re: mam ajfon a som na to hrdy
Od: mamoklatil
|
Pridané:
25.8.2012 20:48
A mama pukne ako breza
|
|
Re: mam ajfon a som na to hrdy
Od: kakafko
|
Pridané:
25.8.2012 10:01
toto je velmi smutne.
bohuzial, takych brzd ako si ty je v populacii vacsina a tak sme potom v takej riti, v akej sme.
|
|
Re: mam ajfon a som na to hrdy
Od: wewewe
|
Pridané:
25.8.2012 14:16
co je smutne? ze vsetci neviete prekusnut vyhru jednej korporacie nad inou korporaciou? a ze vas ide vsetkych roztrhnut od zlosti kvoli znacke?
|
|
Re: mam ajfon a som na to hrdy
Od: Ajfon
|
Pridané:
25.8.2012 14:23
vies co je smutne? ta banda ludi ca sa tu bucha do prs a poukazuju na to aky su oni lepsi ludia lebo pouzivaju mobil znacky samsung a v nom DOKONALY OS menom ANDROID. najprv som to len citla a smial sa, potom som zacal provokovat pod roznymi menami...a smial som sa este viac :D
|
|
Re: mam ajfon a som na to hrdy
Od: kakafko
|
Pridané:
25.8.2012 14:24
uzivatelia, ktori sa buchaju do prs, ze pouzivaju dokonaly OS su apple fagoti.
|
|
Re: mam ajfon a som na to hrdy
Od: fundrak
|
Pridané:
25.8.2012 14:30
Ja pouzivam dokonaly OS - Nokia S40
|
|
Re: mam ajfon a som na to hrdy
Od: jujuju
|
Pridané:
25.8.2012 15:31
jediny dokonaly os ma blackberry.
|
|
Re: mam ajfon a som na to hrdy
Od: iOvca
|
Pridané:
25.8.2012 19:47
no mozno pred troma rokmi hej... Teraz to robia Android Samsung ovce...
Aspon tu na dsl. Nejaky clanok o Apple a zbehnu sa tu sami Tamtungaci s Androidmi a snazia sa vsetkych presvedit na ich znacku...
Jebte na to uz... Bohuzial ziadna Samsung Android ovca ma nepresvedci na tuto sikooku znacku... I love USA an I love Apple .... bodaj by Apple kupil Samsung...
A koniec koncov myslim, ze Sefovia oboch stran sa poznaju, kedze maju medzi sebou obchody a robia si picu z celeho sveta...
|
|
Re: mam ajfon a som na to hrdy
Od: Deziderrrr
|
Pridané:
25.8.2012 22:46
Presne tak, davas sem najinteligentnejsie komentare zo vsetkych. Plne s tebou suhlasim... Ale obavam sa, ze je to ako vykrik do tmy :D :D
|
|
Re: mam ajfon a som na to hrdy
Od: iOvca
|
Pridané:
26.8.2012 14:28
Som si toho vedomi :D
|
|
A na Slovensku
Od: Hmmmmm
|
Pridané:
25.8.2012 10:04
Keby sa ten sud konal na Slovensku, pre procesnu chybu by boli vsetci oslobodeni:))))
|
|
Re: A na Slovensku
Od: cumlicuci
|
Pridané:
25.8.2012 10:34
ale az po 15tich rokoch odkladania pojednavania
|
|
Re: A na Slovensku
Od: nasakja
|
Pridané:
25.8.2012 14:44
No jeden lepsi ako druhy :D :D
Sanka dolu sefe :D
|
|
Re: A na Slovensku
Od reg.: lolololo2
|
Pridané:
25.8.2012 16:16
nie. zaplatili by sme to mi vsetci
|
|
Nokia 1011 ..
Od: Sneh
|
Pridané:
25.8.2012 10:06
Si mala dať patentovať menší a oblý tvar, prípadne Motorola DynaTac prenosnosť mobilu. Apple je na trhu mobil. telefonov zo vsetkych najkratsie ale rozhadzuje svoj bordel po sudoch ako keby zacal prvy. Ktovie ake ma patenty Motorola, mozno to Google rozbehne s nimi naplno...
|
|
Re: Nokia 1011 ..
Od: netload
|
Pridané:
25.8.2012 12:02
Tiež čakám kedy sa Google naserie a rozdupe Apple na prach. Google musí mať toľko patentov. Však odkúpili patenty z kade tade a ešte keď motorolu mobiles majú. No myslím si že patentov Apple porušuje tiež veľa ale dúfam že Google si krásne počká na úspechy Apple a potom vytiahne všetky patenty a Apple bude musieť zaplatiť za porušovanie patentov na ktorých sa neprávom nahrabali nemalé peniaze. Teraz je to pre Samsung 1 miliarda, ale potom to bude pre Apple omnoho viacej.
Google mlyny melú pomaly ale isto :)
|
|
Re: Nokia 1011 ..
Od: nasakja
|
Pridané:
25.8.2012 14:46
pssst neprezrad to !!!!
|
|
Re: Nokia 1011 ..
Od: Sebu
|
Pridané:
25.8.2012 18:03
No jo, teraz si apple vytvoril precedens, ktorý ho môže vyjsť celkom draho...
|
|
Re: Nokia 1011 ..
Od: kuktu
|
Pridané:
29.8.2012 22:02
Google sa toho patentoveho chaosu nechcel zucastnovat, ale casom pochopil a uz niekolko rokov skupuje patenty ako na beziacom pase ... takze ked by boli aj v Google rovnaki despoti ako bol Jobs tak Apple by to mal uz dopredu spocitane.
No ale kedze nie su az taki magori ako Jobs, tak idu na to fikane potichucky poza bucky :-)
http://phandroid.com/2012/07/21/ google-writes-to-senate-judiciary- committee-requesting-certain- apple-patents-be-made-standard/
|
|
Americania a ich pravny sytem
Od: Markoman2
|
Pridané:
25.8.2012 10:10
Kopu si vlastny hrob. Evidentne nadrziavanie a ine velmi zle veci prikraslene holymudom vsak neneznamena ze su tam zly ludia. Je to civilizacny obchodny politicky problem ktory sa tam vymkol kontrole. Ved ako praniruju sudy ich vlastnych obcanov.
Je nesporne ze maju niektori ludia zijuci v USA velmi dobry tah v technologii a inovacii. To vsak sucastne rozhodnutie a ostatne diania neospravedlnuje, historicky aj Europa pokial ma priestor je v inovaciach dobry tahun. Myslim ze sa to uz davnejsie presunulo na juznu aziu. USA ide iba zo zotrvacnosti a ticha dohoda nepusta inovacie azie sem. Cestu si najdu veci ktore v USA a EU skoncili, fotaky, kamery, ...nemyslim vyrobu. Najkomickejsia je obava z terorizmu a opatrenia ktorimi sa nechavame najma na letisku obmedzovat. To je uz velmi zle.
Dufam ze to neskonci vojenskym konfliktom, pripadne nejakou vaznejsou obcianskou krizou...
Na takom slovensku su inovacie v keli.
|
|
Re: Americania a ich pravny sytem
Od: netload
|
Pridané:
25.8.2012 12:05
USA je celé drbnutá krajina. Zober si že oni proste idú do iných krajín napr Iráku a spravia tam prevrat pretože bolo USA v ohrození a majú zbrane hromadného ničenia. Všetci im zaplieskajú a pchajú sa ďalej do zadku a pritom tie zbrane ani nenašli. Ale boli tam! :) Ale keď napr USA spravilo ten vírus čo ničilo chladiace jednotky v atomovej elektrárny neviem presne v akej krajine to bolo, a prišlo sa aj na to aj sa vie že to bolo USA lebo sa aj priznali tak aké dôsledky z toho? Žiadne. Oni sú samy sebe terroristi a majú to v hlave riadne vypatlané.
|
|
Re: Americania a ich pravny sytem
Od: Cuda
|
Pridané:
26.8.2012 11:23
Ty si mantynel!!!
Aj monzúnové dažde spustili vo Vietname skôr...
Ale že Rusi, Čína, regulujú počasie, či aspoň dážd nad svojimi metropolami pre veľkých udalostiach, to nikoho nesere???
|
|
bitku si možno vyhral, ale vojnu
Od: Atila II.
|
Pridané:
25.8.2012 10:22
Apple možno bitku vyhral, ale vojna ešte len vypukne. Motorola (Google) už tasí zbrane.
|
|
Samsung ovce
Od: ANTISAMSUNG
|
Pridané:
25.8.2012 10:40
Hahahahaha, tak vam treba samšunt zaslepenci!!! :D :D Samsunt je kopirka iphonu, rozhodol o tom aj sud, ale samozrejme vy ste mudrejsi stale budete tvrdit tie vase hovadiny. OTVORTE OCI!!!
|
|
Re: Samsung ovce
Od: rotoped
|
Pridané:
25.8.2012 10:43
aha! fagot dosol!
|
|
Re: Samsung ovce
Od reg.: 100k45h
|
Pridané:
25.8.2012 11:06
no ja sice suhlasim, ze Samsung kopiroval iPhone a su o tom aj predmetne dokumenty priamo zo spolocnosti Samsung. Ale to, ze o tom rozhodla porota zlozena z nahodnych ludi, ktori drviva vacsina nerozumeli ani 5% toho sporu, tak to rozhodne neznamena, ze to je pravda a ze ich rozhodnutie je spravne.
Hovoris ako keby ta porota mala nejaky patent na rozum a to je potom dost nebezpecne zmyslanie...
|
|
Re: Samsung ovce
Od: nasakja
|
Pridané:
25.8.2012 14:49
Na iPhone nemam tak ho nescem!
|
|
Re: Samsung ovce
Od: Roman456
|
Pridané:
25.8.2012 19:33
Prepac, ze moj zivotny sen nieje kupovat si novy iPhonik za 600 €. Prepac, ze mam Samsung telefon. Ale asi ta sklamem mam Omniu a nie Galaxy. Fuha teraz si asi skapal co ? Dokonca mam iPod Touch !! A niesom ovca, a vyhra Applu ma netesi. Lebo to co dovadza s iOS poslednom case tak koniec. Seka sa to viac ako android 4 na 600 Mhz cpu a 256 MB ram.
|
|
Re: Samsung ovce
Od: TMac
|
Pridané:
25.8.2012 20:29
Takmmas tam asi nieco nefunkcne, mne ios nikdy nikde nesekal.
|
|
Re: Samsung ovce
Od: Juuuuuj
|
Pridané:
26.8.2012 7:53
A Ty tam mas jailbreak? ja som JB mal iba 3 mesiace, ked som potreboval otestovat navigacnu appku, potom som ho s radostou zrusil a nikdy nebol s iOS problem.
|
|
konecne
Od: karolkok
|
Pridané:
25.8.2012 10:51
No co. Apple vyhral a aby bezny Slovak mal na kupu Apple vyrobkov bude musiet vlada zdvihnúť minimálnu mzdu aspon na 1500,- €. Čistá matika :-D
|
|
Re: konecne
Od: TMac
|
Pridané:
25.8.2012 20:31
Tak si spocitaj kolko Kusov PC si si kupil za poslednych 7 rokov.
|
|
re....
Od: dando111111
|
Pridané:
25.8.2012 11:01
Vsetci kopiruju design Applu????
NIE
Vsetci kopiruju LG!!!
http://dopice.sk/3q4
|
|
re....
Od: dando111111
|
Pridané:
25.8.2012 11:02
apple bude este draho plakat za toto. samsung totiz vyrobil iphone. apple dodala iba softwer
|
|
aple zomiera
Od: polluxtroj
|
Pridané:
25.8.2012 11:05
mal som nokie kym nezacali upadat potom dva mobility s androidom a distal sa mi do ruky iPhone...no jedine pozitiva co som na nom postrehol: ma omnoho viac aplikacii na nete.je dost? rychly ma dobre bezpecnostne opatrenia.no android si mozete prisposobit ako chcete.ziadny Mobil s androidom nemal problem chytit wifi pritom iPhone 3gs s tym sakra problem mal.do iphonu mate problem nieco dostat.Bluetooth nonsens. Po mojej skusenosti s iphonmi a androidmi som prisiel k zaveru ze iphone je dobry pre ludi co maju plnu kreditku z apple store si kupia film hudbu program a maju bez starosti.na android markete aj na symbianovom markete je krasne prehladne vidno co uz mate kupene na app store som take nieco nevidel.iPhonu 3gs som sa zbavil a teraz mam HTC hd2 s android 4 a este aj tablet s androidom.do obidvoch mi idu pamatove karty,bezproblemov funguje wifi,bluetooth..
|
|
Re: aple zomiera
Od reg.: 100k45h
|
Pridané:
25.8.2012 11:12
v iPhone je to tiez vidno, v app store v updates je taky odkaz v zozname ze Purchased a tam to mas... Dokonca aj aplikacie, ktore nemas na tom konkretnom zariadeni, narozdiel od Androidu
|
|
dodávateľka zmluva
Od: ZyXEL
|
Pridané:
25.8.2012 11:09
Prave čitam na Engadget, že Samsung vypovedal všetky dodávateľske zmluvy s Apple s okamžitou platnosťou. Samsung zaplati Apple ďalšiu pokutu vo výške $4.7mld. za predčasné ukončenie kontraktov, ale tým pádom Apple nemá hlavné súčiastky na výrobu svojich produktov. Tim Cook chce ešte dnes so Samsungom rokovať.
|
|
Re: dodávateľka zmluva
Od: Sand
|
Pridané:
25.8.2012 11:23
link or fake :P
|
|
Re: dodávateľka zmluva
Od: alfi2
|
Pridané:
25.8.2012 11:55
dajte sem prosim linku, nemozem to tam najst
|
|
Re: dodávateľka zmluva
Od: Sebu
|
Pridané:
25.8.2012 18:14
Not sure if actually happened, or just troll.
Každopádne, toto presne by teraz Samsung mal spraviť. Však apple si bez nich neposkladá ani lego.
|
|
bordel
Od: asdsdf
|
Pridané:
25.8.2012 11:09
Niekolko ludi pri Galante doslova otroci pre Samsung a znacna cast penazi sa nakoniec dostane do Apple. Nehovoriac o tom o kolko penazi Samsung osklbal nasu vladu.
|
|
Re: bordel
Od: nasakja
|
Pridané:
25.8.2012 14:55
tos je sice pravda ale nic to nemeni na siuaii ohladne onoho sporu.
|
|
apple vyhral bitku nie vojnu
Od: polluxtroj
|
Pridané:
25.8.2012 11:11
...mal som android presiel som na iPhone no lutoval som a tak som sa vratil k Android...najsmiesnejsie na apple store je to ked si date vyhladat live water.na androide to mate pod ikonami no iPhone vam otvori ten program a nemate tam Nic len vodu a tak sa hrate a klikate..ked date vyhladat 3d icon tak van najde len obycajne tapety ktore akoze z klasickych ikon urobia akoze 3d len tak ze pod kazdou ikonou je nakrwsleny stvorec no a ak nemate plnu obrazovku ikon tak smola stvorce mate aj tak kde by ikony Mali byt.....nie mna iPhone nenaplnil..foti sice rychlo ako daabel no to nestaci.....Apple vyhralo bitku ale nie vojnu.Ani Apple ani Samsung Ani Google android nezanikli
|
|
Re: apple vyhral bitku nie vojnu
Od reg.: 100k45h
|
Pridané:
25.8.2012 11:16
ako sorry, ale tunak nejake tvoje sprostosti s live water su dokazom kvality Androidovych zariadeni? :-D To nemyslis dufam vazne :-D Ako Android je urcite customizovatelnejsi v brutalne vacsej miere, na druhu stranu stabilita systemu je o dost horsia, vykonnostne tie telefony nie su na tom dobre, sekaju animacie... Ako, presiel aj android uz kusom cesty v tomto, ale iPhone je v niektorych veciach stale vpredu a Android len dobieha.
|
|
SAMSUNG
Od: PETERKOOOO
|
Pridané:
25.8.2012 11:21
AJ TAK SI BUDEM KUPOVAT PRODUKTY SAMSUNG--NEOBMEDZUJU,SPOLAHLIVE A CENOVO DOSTUPNE !!!!
|
|
Re: SAMSUNG
Od: iOvca
|
Pridané:
25.8.2012 21:13
Tak si kup...
|
|
apple je v srackach
Od: pollux
|
Pridané:
25.8.2012 11:25
apple je v srackach....ak ma Samsung patenty na display a vsetko co vyraba tak iPhone 5 tento rok na svete v predaji urcite nebude....Dufam ze ma Samsung na vsetko co vyrabal pre apple patentovane a miliardy Mozes apple investovat do noveho vyvoja......
Apple je kvalita? fotaky az pri Iphone4!!! wifi brutalne biedna na 3g a 3gs..na 4s odchadzal signal ked ste telefonovali akoze za tie peniaze undo tuti kvalita....kupil som 4 telefony s androidom jeden iPhone a jeden tablet s androidom takze u mna je volba jasna...a ano mne zalezi aj na dizajne menu ako vyzera tak ako si prisposobujem windows v pc tak chcem aj Mobil..tu sa smejes na water live paper a pritom team zo samsungu s tou pupavou je najstahovanejsia na stores...kritizuj ako chce android mne je to jedno.ja som rad prispel Android Samsungu a HTC a budem v tom pokracovat.......pa pa iPhone 5 mozno sa objavis pristi rok
|
|
Re: apple je v srackach
Od: ZyXEL
|
Pridané:
25.8.2012 11:32
Samsung je inovator v súčiastkach, ale na spotrebiteľskom trhu nemaju vlastne napady, Apple vsadil na uspech iPhonu všetko, ak by iPhone neuspel, padli by, lebo vtedy nemali nič ine vo vyvoji. Samsung sa zviezol na uspechu, vykoristil iPhone OS do svojho TouchWizu
|
|
ze iphone neseka
Od: polluxtroj
|
Pridané:
25.8.2012 11:40
haha neseka iPhone a neseka ani android ale neboj Nic aj bootovanie na iPhone je ina pesnicka ked tam mas toho nainstalovane trosku dost..a ze android je customizovatelnejsi o cosi viac???? aaahahaa uplne ze viac v iPhone si tak akurat Mozes customizovat toto: dolne ikony nula az styri..stranky kdeze mas ikony s nainstalovanymi programami sa ti ikonky drbkaju jedna vedla druhej za radom ako ich nainstalujes.jasne mas aj supliky s ikonami chytis jednu prilozis k druhej...belle hodiny? kdeze Nic take! weather na obrazovke kdezeeee Nic take.kazdy program si musis spustit..cuatomizovanie je toto? stiahnem editor na iPhone a v mom menim pozadie...potom blbe stvorce pod ikonami a luxusneee regaliky ze akoze ikony su polozene....pri zamknutej obrazovke tvoje o nieco mensie customizovanie iphonu jw to ze menus vrchnu cast nejaky obrazok.strednu cast nejaky obrazok a cast pod odomknutim iphonu..
|
|
freeedom
Od: polluxtroj
|
Pridané:
25.8.2012 11:42
..kaaamo customizoval som si napriklad zamknutie androidu a mozem si tam supnut napr.fotak.hlasitost.jas akykolvek program...proste si andorid urobim na obraz svoj a tomu hovorim slobodaaaaaaa Freeeedom
|
|
iovce
Od: iovce
|
Pridané:
25.8.2012 11:50
korejci samsungu nevedia vymysliet nic sami len kopiruju a ryzuju miliony denne.su to trapny sikmooki dementi
|
|
Re: iovce
Od: Meeee
|
Pridané:
25.8.2012 12:09
tvoja mama je sikmooka dementica ty..
|
|
Re: iovce
Od: netload
|
Pridané:
25.8.2012 12:11
Dementi? Keby ich nebolo tak sa nevyrába veľa vecí, pretože väčšina sa vyrába v Ázii.
|
|
Re: iovce
Od reg.: YaDo75
|
Pridané:
27.8.2012 13:53
Bohuzial vyraba sa to tam kvoli tomu, ze su lacnejsi a nie preto, ze su lepsi...
|
|
iovce
Od: rofl
|
Pridané:
25.8.2012 12:15
ano ako aj tvoj post ;)
|
|
svetlovanie
Od: Marek Uhorsky
|
Pridané:
25.8.2012 12:17
Moja mama je kadernicka a tento spor ju moc nezaujima.
|
|
:-D :-D
Od: deter122
|
Pridané:
25.8.2012 12:37
byt apple tak si dam aptentovat aj ten magneticky klip na iPade na zakryvanie ochrannym obalom ...... ake je to vsetym samsungom a asusom dobre ked nie je na to patent
|
|
haha take blbosti
Od: jonatan_666
|
Pridané:
25.8.2012 12:53
hlavne ze si iphonisti zaplatia za novy iphone 5 1100eur :-D samsung mozno kopiroval desing no hardware ma nekonkurencne lepsi ako nejake jablko a som si isty ze okrem toho vecneho obmedzovania iphone zariadeni pametami typu 8gb verzia 16gb verzia o 100e drahsia ci 32gb verzia o 300e drahsia.samsung je celosvetova spolocnost a apple je len mala budka niekde v nejakom mestecku preplnena bankovkami vdaka tomu ze ludia nevedia co je dobre a kupia hned to najdrahsie. lebo drahe je dobre podla nich a potom ked im to v hlave tukne a povedia si ze su blbci lebo kupili drahy iphone a nedokazu ho vyuzit naplno tak potom len tupo utocia na okolie a ospevuju ho ze je to to najlepsie co na svete moze byt:-D ved ja som rad za kazdeho co si kupi iphone uz len preto ze uz trpi tym ze si ho kupil :D
|
|
Samsung best
Od: jupiter
|
Pridané:
25.8.2012 12:54
Samsung ma nesklamal maju super podporu, konektivitu a ich produkty su kvalitne,nieje sanca ze iphone bude niekedy lepsi, preco? lebo samsung im dodava suciastky bez ktorych by tak apple mohol vyrabat len plastove pohariky v tvare obdlznika:-P
|
|
Klientelizmus
Od: Venda Lahev
|
Pridané:
25.8.2012 12:55
Ani sa nedivim, ze v USzraeli americky sud nechal vyhrat v spore americku firmu a nie azijsku. Je to smiesny a klientelisticky rozsudok a v mojom ponimani nelegitimny.
Ak by ten sud bol v Azii, Apple by dnes uz boli na mizine, pretoze by platili pokutu oni Samsungu. Ja len dufam, ze Samsung im nezaplati nic. Este chvilu nech US fasisti seru Aziu a Cina si ich skupi uplne vsetkych. USD rezervy maju ohromne.
|
|
Re: Klientelizmus
Od: Cuda
|
Pridané:
25.8.2012 16:07
A prečo by mal vyhrať Samsung, keď kradne a priživuje sa na cudzom???
|
|
Re: Klientelizmus
Od: zemepan
|
Pridané:
25.8.2012 21:14
Pane, pouzili ste tri otazniky za sebou.
Bud mi zaplatite dobrovolne bolestne na dusevnej ujme vlastnictva 450 Eur, alebo Vas budem sudit o 45 000 Eur.
Kontaktujte ma pre cislo uctu.
|
|
oslava
Od: reg.: Tempter
|
Pridané:
25.8.2012 13:36
nas apple klub bude mat malu oslavu, gratulujeme najlepsej firme na svete, firme apple.
kto by sa chcel pridat, pridite dnes vecer do klubu Apolon v bratislave.
neformalne vesele oblecenie a BYOL (bring your own lube)
|
|
mala uvaha..
Od: TTToooMMM
|
Pridané:
25.8.2012 13:37
Cisto teoreticky..
design sa naozaj tazko meni (resp. bude zaujimave vidiet, co teraz vymyslia, aby bol ten design naozaj iny).
Otvara sa tu vsak cesta pre WP. Samsung predsa len chysta mobily s tymto operacnym systemom a priznajme si, ekosystem to bude velmi zaujimavy. Zaroven WP zrejme nebude zatazeny patenatmi ako Android, co moze nakoniec viest k upadku Androidu a pretlaceniu WP prave pri Samsungu. Mozno nastane doba, kedy vlajkove lode u Samsungu budu s WP a lacne phony s Android (to by malo za nasledok zrejme spomalenie vyvoja android zariadeni). Samozrejme.. je to len uvaha a tiez pochybujem, ze by si google nechal len tak vyfuknut prestor pre mobilny trh.. No zda sa, ze je velmi nepruzny pri takychto sporoch..
|
|
Re: mala uvaha..
Od: xvzf
|
Pridané:
25.8.2012 14:13
nj... predstav si napr. ako by to dopadlo, ak by si niekto zrazu patentoval dizajn stolicky :-/
|
|
Re: mala uvaha..
Od: gdfgdg
|
Pridané:
25.8.2012 14:33
logika hovori, ze po poslednom sude applu v usa sa to asi chysta :D
|
|
oslava za apple? :D
Od: jamesbound
|
Pridané:
25.8.2012 14:39
oslava za apple? poslem ti tam talibanca v obleceneho ako jablko z bombou :-D nahuckam ho ze ste americania a ze vas pozna tak ze mate iPhony a ze planujete utok na alaha
|
|
dimitry
Od reg.: Dimitry
|
Pridané:
25.8.2012 14:48
a potom ze microsoft je zly.... aspon dufam, ze MS ma tieto patentove veci poriesene lepsie ako Google a Samsung.
|
|
pleseň
Od: SAV0
|
Pridané:
25.8.2012 14:49
Redakcia, polejte to tu Savom proti plesni.
|
|
Re: pleseň
Od: kvok
|
Pridané:
25.8.2012 14:52
veru. plesnive jablka uz tu zacinaju smrdet.
|
|
Re: pleseň
Od: Cuda
|
Pridané:
25.8.2012 16:05
Tu ani zďaleka nejde len o jablká.
Ale o celý rozum sveta. Ak sa Čína a okolitý šmejd priživuje na rozumoch a sprostosti Západu.
Niekto im už konečne musel dať po prstoch. Rozumej aspoň Samsungu.
Nezmyselné súdy a ich rozhodnutia Únie voči americkým firmám sú totálny výsmech a rany pod pás.
To že Únia zruinovala Chemičku v Novákoch dnes už slovač asi neserie.
Že nasrala Microsoft hnusným vydieraním, Intel tým, že mu zakazuje zvýhodňovať predajcov ich výrobkov.
Pane Bože, čo je toto za svet!!!
Veď samozrejme že dám lacnejšie niekomu, kto odo mňa kupuje zeleninu, med, a čo ja viem čo a rád príde aj o rok...
|
|
Re: pleseň
Od: robur
|
Pridané:
25.8.2012 16:28
bez ciny by si si zadok utieral rukou a pisal by si na pergamen.
samsung je z korey, nie z ciny.
zrejme si sa v tej novackej chemicke nadychal viac vyparov, ako bolo treba.
|
|
usa fucking system
Od: HVAC
|
Pridané:
25.8.2012 14:55
lol, akoze vazeni a vazene, co uz dokazuje americky sudny system spolu s applom je na smiech a zaplakanie zaroven. normalne som par mesiacov myslel ze tieto patentove spory vyjebaneho applu su len novinarske kacice, ale nie. odteraz kazdeho paka s i* vyrobkom ktoreho stretnem obdarujem jemnym kopancom do jeho zasrateho analu, za podporu firmy ktora brzdi pokrok a funkcionalitu nezmyselnymi patentmi. skutocni vyrobcovia smartov a telefonov ktori posobia na trhu dlhsie nez kedy vymrdany plesaty jobs pomyslel na svoj prvy jaTelefon ako nokia, samsung, moto-google-rola by sa mohli spojit proti tejto demenciu-siriacej jablkovej spolocnosti.
|
|
Re: usa fucking system
Od: Deziderrrr
|
Pridané:
25.8.2012 18:00
Hej jasne huste slova:D Urcite si jeden s tých chudorukých jebkov z jebakovými plecami čo v zivote nevideli ani holu babu...
|
|
Re: usa fucking system
Od: HVAC
|
Pridané:
26.8.2012 8:50
ty buzna potentovana, kokotkov ako ty si vychutnavam skoro kazdy den. zajebem ta
|
|
:-D :-D
Od: deter
|
Pridané:
25.8.2012 15:15
HVAC zebrak kt sa nicomu nerozumie
|
|
Pozrite si to
Od: Intrigar(neprihlaseny)
|
Pridané:
25.8.2012 15:28
Neviem aký postoj k nemu máte, mne je urkadnutý .. náhodou som to našiel .. skúste si ho vypočuť .. .. najlepšie povedal .. je to tak ...
http://goo.gl/6ZExZ (hovorí o američanoch a vystihol ich perfektne)
|
|
Zhnité jablká
Od: jarkov1
|
Pridané:
25.8.2012 15:50
Tak nech si teda Američania žerú tie svoje znité jablká...
|
|
Motorola
Od: karolkok
|
Pridané:
25.8.2012 15:56
Sranda ze dizajnovy patent porusuju. Napr. tuna Motorola Droid Razr Maxx a Nokia N8 tie ich oble rohy: http://img24.eu/v-oslua2t9.jpg a nikto nikoho nezaluje.
|
|
Re: Motorola
Od: antiapple
|
Pridané:
26.8.2012 1:40
na tom by moc nezarobili kedze sa ich az tak vela nepredalo
|
|
Re: Motorola
Od: mdmdmd
|
Pridané:
26.8.2012 8:54
ano, mas vlastne pravdu
|
|
AppleA
Od: AppleA
|
Pridané:
25.8.2012 16:18
We are grateful to the jury for their service and for investing the time to listen to our story and we were thrilled to be able to finally tell it. The mountain of evidence presented during the trail showed that Samsung's copying went far deeper than even we knew. The lawsuits between Apple and Samsung were about much more than patents or money. They were about values. At Apple, we value originality and innovation and pour our lives into making the best products on earth. We make these products to delight our customers, not for our competitors to flagrantly copy. We applaud the court for finding Samsung's behavior willful and for sending a loud and clear message that stealing isn't right.
Take kaleraby trepat ...
|
|
Tak im treba.
Od: dll.exe
|
Pridané:
25.8.2012 16:44
Tak im treba sikmacom kopirovacim!
Europania a Americania vrazia do vyskumu a vyvoju miliardy € a Azijska firma jednoducho vysledok skopiruje a ma drzost predavat kopiu na Europske a Americke trhy!
A Europske firmy potom krachuju....
Teraz by si malo USA posvietit na Cinske kopirovacie firmy ZTE a Huawei, ktore vykradli technologie Europskych firiem.
|
|
Re: Tak im treba.
Od: dll.exe
|
Pridané:
25.8.2012 16:49
prepacte, som daco zle pojedol a mam hnacku jak hovado.
tak som to vypustil tu.
dufam, ze to velmi nevadi.
|
|
Re: Tak im treba.
Od: HVAC
|
Pridané:
26.8.2012 16:40
v podstate mas pravdu ale nikto to nechce pocut. kopiruje sa po vzore applu ale nie uplne. samsung je len zarabajuca spolocnost, sikmaci chcu maximalizovat zisky, je to podobne ako s nokiou; samsung kopiroval dizajny, moznosti pri odosielani sprav, menu.. je to take zlozitejsie na vysvetlenie.
|
|
Re: Tak im treba.
Od: ...
|
Pridané:
26.8.2012 17:51
Unika mi pointa byt inym. jednoducho zariadenia su tu na to, ze si zvyknem an jedne standard a pri kupe noveho zariadenia sa nemusim vsetko nanovo preucat. Je to to iste s OS v PC a podobne. Ak som na nieco zvyknuty, tak nech sa to aspon da urpavit podla mojho gusta, ale nie ze JA sa musim prisposobit zariadeniu.
|
|
Vytáča ma to.
Od: Nevie
|
Pridané:
25.8.2012 17:37
Neviem čo tie k****y zase robia ale mojom prehliadači odrazu www.google.com vedie na google.cz, a to ani nehovorím, že keď začnem niečo vyhľadávať, tak už asi týždeň prvých desať odkazov vedie na cz stránky.
|
|
Re: Vytáča ma to.
Od: Deziderrrr
|
Pridané:
25.8.2012 18:02
mne zase vyhladáva len eng stránky... neviem čo je stým
|
|
Re: Vytáča ma to.
Od: igoogle
|
Pridané:
25.8.2012 18:20
nj skurˇilo sa to dost
|
|
apple su zidacke svine
Od: ehrm
|
Pridané:
25.8.2012 19:20
a jablko hriechu je cervave ...dobru chut
|
|
kujvyamerické
Od: M.M
|
Pridané:
25.8.2012 20:30
Posielam Amíkom ATOMOVKY aspon 20x a bol by pokoj Samsung je best znacka a maju velmi kvalitné produkty
|
|
Re: kujvyamerické
Od: flo
|
Pridané:
25.8.2012 23:22
no vidis, ale teraz si kazdou kupou samsungu mozes povedat, ze platis aj apple.
a budes dvojnasobne spokojny :D
|
|
Zlodeji
Od: TMac
|
Pridané:
25.8.2012 20:43
Znova musim pripomenut ze vsetci cu tu tak kydaju na Apple by si mali radsej uvedomit pri pouzivani samsungom okopirovanych zariadeni a googlom okopirovane ovladanie a design uzivatelskeho rozhrania, ze len vdaka Apple a hlavne obycajnym ludom a vyvojarom ktory pre apple pracuju a ktory to cele dopracovali az do pouzitelnej podoby, mozete aj vy samsungaci a androidaci toto pouzivat. Preco ked ste taky mudri neprisiel nikto este pre iphonom s podobnou myslienkou. Ved predtym tu boli len s obtiazou pouzitelne stylusom ovladane krabicky.
|
|
Re: Zlodeji
Od: Neviem
|
Pridané:
25.8.2012 20:59
Az na to, ze vacsina smartfonov s androidom a vsetky iPhony su taka p*****na, ze by som prefackal toho cloveka, co to pretlacil.
Pri soferovani sa to skoro neda pouzit, lebo zabijem seba alebo aj celu matersku skolku na prechode, to pri starej dobrej nokii som vsetko robil po pamati s ocami ako rys sustredenymi na vedenie motoroveho vozidla.
Ked mam mokre ruky, lebo k***ti v restikach na zachodoch montuju tie zufale susice, tak sa to neda pouzit, triafa ma slak, ked mi niekto vola a ja to k***a neviem zodvihnut.
Ked je vonku zima a ja mam studene ruky tak rovnako, ked mam rukavice, tak este horsie. P*****na je to ale koli internetu to musim nosit. K***t je aj ten upir, co to pretlacil aj ti rakosnici, co pokracuju v jeho slapajach.
|
|
Re: Zlodeji
Od: TMac
|
Pridané:
25.8.2012 21:12
Ved preto ani ja zjadny smartphone ani iphone nepouzivam. Iphone je pre mna alebo bol pre mna len ako predchodca ipadu. Ale to bola len otazka dostupnej technologie tej doby, ze co sa uz da a co sa este neda vyrobit. Moja 3 rocna nerezova nokia este funguje, skoda ze uz ale pomaly za nu nebude nahrada a to aj vdaka lacnym android telefonom. Iphone nepovazujem za taky zazrak ale ipod touch a ipad uz hej, lebo tie sa na dany ucel plne hodia.
|
|
Re: Zlodeji
Od: Hmmm
|
Pridané:
26.8.2012 7:57
Dalsi xui co telefonuje pri soferovani, dopravnych policajtov na Teba.
Pri soferovani sa NETELEFONUJE a ked tak cez handsfree vole!!!
|
|
Re: Zlodeji
Od: Neviem
|
Pridané:
26.8.2012 16:37
Ako hovoril Forest, tupy chuj so zelenym policajnym mozgom vidi chujov vsade.
Mam v aute handsfree. A co teraz, blbecek? Uz mozem?
|
|
.....
Od: xvzf
|
Pridané:
25.8.2012 20:44
tak a teraz sup sup, precitat komentare k tomuto pripadu na http://groklaw.net
|
|
.....
Od: xvzf
|
Pridané:
25.8.2012 20:46
"This case really shows only one thing. The patent system, especially when it comes to software, is utterly and totally broken. While I tend to side with Samsung—come on Apple you really believe that your patenting the rectangle makes sense in any sane world?"
--Steven J. Vaughan-Nichols, ZDNet
src: http://is.gd/VOGZmH
|
|
Apple
Od: jyl
|
Pridané:
25.8.2012 21:04
...trapny vyrok sudu!
|
|
Samsung a Android....
Od: Hmmm
|
Pridané:
25.8.2012 21:29
Cakal som , ze toto bude jedna s najväcsich diskusi uz ked som uvidel v nadpise "Samsung , Android , Apple" Stalo sa.
|
|
gratulujem
Od: jullo
|
Pridané:
25.8.2012 23:13
kto videl piratov, vie ako dopadol apple po spolupraci s ms. potom sa nemoze cudovat ako si apple vsetko chrani a sudi sa s kym moze.
a nie je to len o zaoblenom obdlzniku a nejakom blbom patente. preco htc, nokia, ms vedia ist vlastnou cestou? fandim takymto firmam.
vezmite si auta. kazdy sa snazi byt originalny. oni sa doslova nechcu podobat.
aaale nech sa kopiruje. vid. napr. macbook. za par rokov budu booky na jedno kopyto, radost si vybrat :/
|
|
Re: gratulujem
Od reg.: roob_
|
Pridané:
26.8.2012 10:23
ty ake IQ? Alebo len potrebujes 3x silnejsie dioptrie alebo co? V meritku ake pouziva apple napr. na ipad vs galaxy tab su VSETKY AUTA UPLNE ROVNAKE!! Vsetky notebooky su uplne rovnake, moze sa sudit kazdy s kazdym. Vsetky televizory su uplne rovnake, napr. barum 205/45/16 a pirelly a continental a goodyear a vsetci ostatni su uplne rovnaki. Okruhla guma rozmeru 16" dopyce ako si to mozu dovolit vsetci take vyrabat? Patenty na nich!!!!!!!
Zobud sa panacik, apple su bohati jak svina a nastupili cestu znicenia celej konkurencie. Oni nechcu konkurovat, chcu vsetkych naokolo znicit, samsung bol prvy, najvacsi. Teraz je uz jasne, co s tymi 100mld, co maju cash, financuju znich trivialne patenty a nicia konkurenciu.
|
|
Re: gratulujem
Od: jullo
|
Pridané:
27.8.2012 7:30
ak je podla teba lumia rovnaka ako iphone, kia ceed rovnaka ako fabia, silnejsie dioptrie potrebujes ty sam...
|
|
Re: gratulujem
Od reg.: roob_
|
Pridané:
27.8.2012 18:46
no ved nije a ani galaxy tab nieje ako ipad a S2 nieje ako iphone. Ale ak zavedies kriteria, ktore medzi ne daju =, tak podla nich je aj lumia uplne rovnaky zaobleny obdlznik ako iphone, rovnako ako hociake HTC alebo LG alebo hocico. Tak isto vsetky cinske sracky tabletov co zaplavili teraz trh su uplne rovnake ako ipad.
|
|
Ale redakcia je pri je banejsia
Od: Prijebany z dsl sk
|
Pridané:
25.8.2012 23:29
Tak ako funguje redakcia sfetovana vychodnou kulturounepriznat pravdu, si nemoze narokovat na seriozne hodnotenie. Treba sa jej pozriet na zubky.. Cez fiktivne obvinenie. A sudkynu... Poplasne spravy ste uz dostalizadara, nabuduce to nebude!
|
|
xxxxxxxxx
Od: niktos
|
Pridané:
25.8.2012 23:41
apple sa pusta do kazdeho, mrkvosoft, android cize google, samsung a bohovie este do koho, no moj nazor ze s tohto skonci apple dost zle, kedze ma svoj system a dost drahe zariadenia, to skonci krachom a kedze samsung ma podporu google a mrkvosoftu ci uz samsung vyrobky plne podporuju windows alebo android, tak iba fakt blbec si moze mysliet ze to apple prezije, mat ich akcie tak cim skor predavam.
|
|
Tamtungaci
Od: Feroslav II.
|
Pridané:
26.8.2012 0:50
Keby nebolo Applu, tak by ste tu teraz nemohli onanovat na svojich galaxy-ckach so super androidom. Mali by ste maly displej, klavesnicu, hrali by ste java hry a pocuvali polyfonicke zvonenia :P
|
|
Re: Tamtungaci
Od: fuckUSA
|
Pridané:
26.8.2012 9:23
nieco si si dal?
|
|
Re: Tamtungaci
Od: antiapple
|
Pridané:
26.8.2012 11:02
ja mam nokiu n82 s rozlisenim 240x320, OS je symbian s60v3, telefon ma normalnu klavesnicu a som s nim maximalne spokojny a ani nechcem tie tehly s velkymi displaymi. Takze ja by som bez applu asi ani neprezil.
|
|
hmmmmm...
Od: dedko mraz
|
Pridané:
26.8.2012 1:35
Nic ine som ani necakal, kedze Apple je americka spolocnost:)
Takze pohoda.... nikdy by som si dobrovolne nekupil produkt od applu.... Ta znacka sa mi komplet zhnusila.....
|
|
NEKONZISTENCIE
Od: Linux
|
Pridané:
26.8.2012 8:40
Tých nekonzistencií je v celom súdnom procese veľmi veľa.Čítaj linuxos.sk.
http://linuxos.sk/spravy_historia/index.html
|
|
:-D :-D
Od: deter122
|
Pridané:
26.8.2012 8:47
ono je to vsetko nadhera, ked sa povie Johny Ive tak vsetci, to je pan, super chlap, dizajner, dostal titul a vyznamenanie od britskej kralovnej .... a uz ked sa povie ze on a jeho tym stoji za dizajnom vsetkych zariadeni apple, uz od roku 2002 ak sa nemylim, ktore tie sikmooke cinske ovce permanentne vykradaju, tak uz je zly, obycajni pokrytci a ovce samsungu ..... ten vymysla patenty za tyzden .... ale nie svoje :-D
|
|
Fantastic bejby ;-)
Od: T.O.P.Gangnam
|
Pridané:
26.8.2012 8:56
sodoma, gomora velebnosti....toto je do nebe volajici !!!
asi najlepsie bude, ked si obe spolocnosti budu kasirovat miliardove zisky na vlastnych piesockoch ;-)
Ameriku by som uplne celu zrusil...naco su nam vlastne? okrem trapnych tzv. "filmov" z nich ziaden uzitok nikto nema...len sa seru inym do zivota =P
|
|
Re: Fantastic bejby ;-)
Od: Dusler
|
Pridané:
26.8.2012 10:31
Aby si nePovedali nieco podobne o nas :) ked su pre nas americania zbytocni tak co ske potom my slovaci?! Nieze by som nas ponizoval ale predtym nez taku chujovinu zabijes tak pouzi hlavu ak tam nieco mas.
|
|
Re: Fantastic bejby ;-)
Od reg.: roob_
|
Pridané:
26.8.2012 10:38
ak by USA hned teraz zmizlo zo zemskeho povrchu, svetu by sa neskutocne ulavilo, nerastne suroviny by nam stacili na 2x taku dlhu dobu a nemal by kto robit problemy. Ale prisli by sme o Simpsonovcov, South park a najma Game of thrones :( Usa sa po pade ZSSR hraju na majitelov Zeme, a to je velmi velmi velmi zle :(
|
|
Re: Fantastic bejby ;-)
Od: Dusler
|
Pridané:
26.8.2012 10:39
To je politika
|
|
Re: Fantastic bejby ;-)
Od: Cuda
|
Pridané:
26.8.2012 19:03
Ty si ešte asi nikdy nepočul Putinove vyhlásenia, že?
|
|
krasa, nic ine som ani necakal
Od: luke peterson
|
Pridané:
26.8.2012 9:14
zasraty kopirovac dostal na hubu, iba robi problemi, ci uz v amerike, alebo v japonsku. A v europe musim trpiet tie jeho smejdy na kazdom kroku. Od samsungu by som nekupil ani topinkovac.
|
|
Re: krasa, nic ine som ani necakal
Od: kuktu
|
Pridané:
29.8.2012 22:23
tak neviem naco kupujes tu iKopirku:
http://www.redorbit.com/news/ technology/1112675418/apple-vs- samsung-multi-touch-081412/
http://arstechnica.com/tech-policy/ 2012/02/if-android-is-a-stolen -product-then-so-was-the-iphone/
|
|
grupensexUSA
Od: grupensex USA
|
Pridané:
26.8.2012 9:19
nestrannost sudu bola urctite dodrzana!
to ako keby americky sud rozhodoval ci fero zo zahoria alebo jano z texasu ma krajsiu zenu!
ako asi rozhodne ked s janom z texasu a s jeho zenou chodi po fajronte do trojky!
|
|
apple
Od: coronnie
|
Pridané:
26.8.2012 10:27
az mi tak srdce pookrialo,
nuz darmo kopirovat sa neoplati :-)
a este to urcite neskoncilo, kral je iba jeden - apple
|
|
k clanku..
Od reg.: roob_
|
Pridané:
26.8.2012 10:34
1. ak v OS android je nejaka funkcionalita, ktora porusuje nejaky patent, tak treba zalovat tvorcu tohoto OS, nie spolocnost vyrabajuca zariadenie, na ktorom OS bezi. Priklad: MS by porusoval vo win* 2klik mysou, tak treba zalovat MS a nie povecme HP, ze je v notebooku probook 4515s ten windows. Co stym ma HP, OS spravil microsoft.
2. patenty na tvar. Kde by sme sa to dostali, keby povecme vyrobca vrtul si patentoval zaobleny tvar lopatky? Tak to kazy by musel mat rovnu? alebo hranatu alebo co? Taketo veci sa nemaju dat patentovat a sudca mal tie apple patenty zrusit a este im dat pokutu ze vytahuju taketo pycoviny. Tam nech sa patentuje laser na pocitanie baz DNA, nie skosene rohy obdlznika!
|
|
Re: k clanku..
Od: jullo
|
Pridané:
27.8.2012 7:42
1.napr. ten bounce efekt v zakladnom androide nie je. vraj si to samsung pridal dodatocne.
2.patenty na tvar existuju asi by si sa velmi cudoval.
|
|
Re: k clanku..
Od: tvoja mamka
|
Pridané:
27.8.2012 8:54
mno microsoft dostava od googlu celkom pekne prachy za kazdy jeden pristroj s androidom.. tak preco by google neplatil apple??
a patenty na tvar... ak nie si deges. tak vies ze je patent na tvar bezna vec... napriklad flaska coca coly, kofoly, rajca, fialova farba na obale cokolady milka, bocna linia na bwm, celny obluk nad svetlometom audi, kefka curaprox a milion dalsich veci, ktore nevidis. patent na designovy vzor, je takmer samozrejmost... a ano aj tvar vrtule a lopatky, ci dokonca turbiny sa plati...napriklad jeden pan cech a jeho kaplanova turbina. http://en.wikipedia.org/wiki/Kaplan_turbine... mozno to tvoja hlavicka nevie absorbovat, ale patentuju sa aj fonty.. co je podla mna absurbnejsie.
|
|
Re: k clanku..
Od: lobda
|
Pridané:
27.8.2012 9:10
microsoft od googlu nedostava za android ani cent rocne.
nevadi?
|
|
Re: k clanku..
Od: tvoja mamka
|
Pridané:
27.8.2012 9:26
pardon.. od googlu nie ale od htc, samsugnu, lg, sony, huawey.. len od htc dostali za q1 cosi viac ako 35 mega dolarov..a ak si das priemerny poplatok za kazde zariadenie 5 dolarov tak jednoducho vies, ze microsoft zaraba na androide viac ako na windows mobile.. zatial.
http://goo.gl/tv5o4
|
|
najkrajsie zelanie
Od: reg.: Tempter
|
Pridané:
26.8.2012 11:04
dufam ze za toto jobs zomre na rakovinu.
|
|
Re: najkrajsie zelanie
Od: igigi
|
Pridané:
26.8.2012 11:43
...Jobs je uz mrtvy :D
|
|
Re: najkrajsie zelanie
Od: antiapple
|
Pridané:
26.8.2012 12:24
no len nepovedz ze zomrel na rakovinu lebo to by bola riadna nahoda...
|
|
Re: najkrajsie zelanie
Od: robertk
|
Pridané:
26.8.2012 14:43
zomrel lebo nevlastnil a nechcel platit za patent na zivot.....
|
|
Re: najkrajsie zelanie
Od: Juve
|
Pridané:
26.8.2012 17:41
fantomasovi.
|
|
príspevky
Od: Žumpár
|
Pridané:
26.8.2012 11:09
Lacná Slovač nemá na telefon 700€, tak tu vypúšťa svoju fekálnu žumpu, aby sa jej uľavilo. Je to psychický blok, ktorý vedie k depresii, ktorá si za cieľ odventilovania vyberá iPhone, ako ventil svojej frustrácie.
|
|
Re: príspevky
Od: veduci odboru hygieny
|
Pridané:
26.8.2012 11:13
pada z teba hovno a smrdis.
chod prec.
|
|
Re: príspevky
Od: antiapple
|
Pridané:
26.8.2012 11:18
to akoze si mam kupit iphone? :D :D a este k tomu za 700€? :D :D si ty kompletny?
|
|
Re: príspevky
Od: mehmed
|
Pridané:
27.8.2012 13:53
Ja mam nokiu staru 4 roky a novy mobil mi netreba, pretoze okrem hodin, budika a telefonatov s esemeskami nic viac nevyuzijem. To si mam kupovat nejaku hracku za 700 evri len preto, aby som bol cool? My, inteligentni ludia, sme uz z toho vyrastli. Taketo komplexy postihuju vacsinou len deti zazobancov a pubertakov.
|
|
Re: príspevky
Od: Tiez mam Nokiu
|
Pridané:
27.8.2012 18:48
+ asocialov a chlapcov s malymi penismi
|
|
macblog
Od: juAhele
|
Pridané:
26.8.2012 12:47
fiha macblog.sk mlci asi sa boja prispevkoveho spamu pod clankom
|
|
Re: macblog
Od: tha ved
|
Pridané:
29.8.2012 22:25
nebudu si kydat hnoj na hlavu ... nieeee :-)
|
|
macblog
Od: juAhele
|
Pridané:
26.8.2012 12:47
fiha macblog.sk mlci asi sa boja prispevkoveho spamu pod clankom
|
|
keby chceli skrachovať
Od: azurko
|
Pridané:
26.8.2012 14:37
Apple si kúpilo patent hádam aj na budúci trh na Marse..
|
|
Re: keby chceli skrachovať
Od: reakcia
|
Pridané:
26.8.2012 23:10
jj http://www.imars.com/
|
|
Re: keby chceli skrachovať
Od: kvok
|
Pridané:
27.8.2012 7:45
jobsa tam poslali dopredu na prieskum trhu.
|
|
:-D :-D
Od: deter122
|
Pridané:
27.8.2012 8:04
:-D jobs nikdy nerobil prieskum trhu pretoze ludia nevedia co chcu ...
|
|
Akcie
Od: mojNAzor
|
Pridané:
27.8.2012 10:27
Podla mojho nazoru toto je este posledna moznost ako este zarobit na akciach Apple pred uvedenim na trh iphone 5, ten sa po dizajnovej stranke nema lisit od iphone 4s mozno ta 5 tka bude sklamenim az tak velkym ze cela bublina okolo Apple splasne.
|
|
Re: Akcie
Od: ASD_
|
Pridané:
27.8.2012 18:35
Niekde zas presakovali informacie, ze bude sirokouhly. Co by bolo jasne inspirovanie sa Samsungom.
A pre vsetkych doporucujem pozret sa na Samsung F700 jeho datum uvedenia a datum uvedenia prveho iPhone. A potom sa este raz zamyslet, ze kto koho kopiruje.
|
|
Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: juAhele - kokot
|
Pridané:
27.8.2012 10:47
Ty si asi pekne jebnuty, ked musis chodit na macblog a spamovat tam ako je apple zumparska firma :D V tomto ste androidaci pekne za opicami. Komplexy su kurva.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: kakafko
|
Pridané:
27.8.2012 10:51
lebo sem fagoti vobec nechodia a nezvestuju nam evanjelium o svatom Jobsovi, patronovi vsetkych zlodejov.
|
|
SAMSUNG
Od: PETERKOOOO
|
Pridané:
27.8.2012 17:44
http://www.youtube.com/watch?v=FL7yD-0pqZg
|
|
Apple
Od reg.: johny13
|
Pridané:
27.8.2012 21:46
Firma Apple zažalovala rodinu Sira Isaaca Newtona.
Skorumpovaný blázon nemal žiadne práva použiť jablko pri dokazovaní teórie sily a gravitácie...
|
|
Apple pichol do osieho hniezda .
Od: PeterSK
|
Pridané:
29.8.2012 20:56
Dnes v Televiznych spravach na markíze bolo o tom spore povedane ... povedane aj to ze apple kupuje od samsungu retina displaye a ine kompononenty tak ...tak nech si ti Americky grazli uvedomia,ze ak si samsung dupne tak zadne i zariadenie s retina displeyom,a podla poctu komponentov aj vobec uz nemusí vyrobit :-) Aj vtedy by boli Americania svetovy ze Ze Koli ich genialite by znicili android a pevne dufam ze samsung by im uz nepredal nic ... A s takou spolocnostou akou je Apple (cize problemovou) by do spolocneho kseftu nesiel ani debil :-)
|