|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Smutok a Plač
Od: SamSamSamuel
|
Pridané:
20.8.2012 17:00
Piano je rozladene jak rešeto. Vždy bolo a vždy bude. Uz to nezachrani ani Jana.
|
|
Re: Smutok a Plač
Od: 353453
|
Pridané:
20.8.2012 19:45
ale o tomto nie je ani zmienka :P http://dopice.sk/3nG
|
|
naskrobeni panaci
Od: rm -f /
|
Pridané:
20.8.2012 17:04
naskrobeni panaci nech radsej nemudruju a nechcu osklbat za kazdu cenu. Ziadna pridana hodnota == nulova cena. bodka.
|
|
Re: naskrobeni panaci
Od reg.: e3k..
|
Pridané:
20.8.2012 20:41
presne tak. volakedy davno ked som drtil mikro makro ekonomiu tak tam niekto hovoril ze idealny trh je vtedy ked vsetky firmy maju nulovy zisk. cize piano nie je idealny trh. cit: http://en.wikipedia.org/wiki/Zero-profit_condition
|
|
Re: naskrobeni panaci
Od reg.: Nerte
|
Pridané:
20.8.2012 22:41
DSL.sk, Y U NO MAKE CLICKABLE LINKS?
|
|
Re: naskrobeni panaci
Od: dracie gule
|
Pridané:
20.8.2012 22:46
9fag detected
|
|
Najlepsie je
Od: dll.exe
|
Pridané:
20.8.2012 17:04
Najlepsie je ked vynde clanok uplne bezplatne na Idnes.cz a Sme.sk ho o dva dni skopiruje a prelozi do Slovenciny a navyse zamkne do PIANA. xD
|
|
Re: Najlepsie je
Od: dfhfdhdfhdfj
|
Pridané:
20.8.2012 18:22
*google translator ho prelozi do slovenciny
inak sedi.
|
|
Nikdy!
Od: NEpianista
|
Pridané:
20.8.2012 17:12
A z tych 20 000 su to ich zamestnanci, novinari, a ludia, ktori si to aktivovali, lebo museli, alebo ze ani nevedia ako ... Osobne, nikdy nebudem platit za nieco, co mozem mat zadarmo a v kvalitnejsiej forme, nez co mi ponukne piano. A celkovo, smrt vsetkym sluzbam ako je Piano ci Voyo!
Mimochodom, rad by som vedel, kolko percent sa dostane skutocnym autorom obsahu...
|
|
Re: Nikdy!
Od: slecna.l
|
Pridané:
21.8.2012 10:11
Asi tolko, kolko si za tu pseudozurnalistiku zasluzia...
|
|
Re: Nikdy!
Od: yogi007
|
Pridané:
23.8.2012 9:23
V tych 20000 je kopec zamestnancov bank a financnych institucii, kde si mysleli, ze zaplatenim Piano useria na nakladoch na nakup dennej tlace alebo inych periodik...
|
|
Klavir
Od reg.: yanick
|
Pridané:
20.8.2012 17:12
Koncertne kridlo zrejme napadol cervotoc ...
|
|
Re: Klavir
Od: monopol
|
Pridané:
20.8.2012 17:18
Tak krásny nástroj a oni kompletne zničia jeho meno. :(
|
|
ahoj, dobry den
Od: vulva
|
Pridané:
20.8.2012 17:18
ja by som sa chcel spytat, co konkretne vam bella urobil, alebo cim sa vas pianomedia dotkli.
toto by ma vazne zaujimalo. takto agresivne sa zo slovenskych webov nestavia nikto.
inac pisete, ze ste ich poziadali o vyjadrenie, ale nepisete, ako dlho ste cakali na odpoved. ak to bolo par hodin, tak je to mimo obliga.
a pevne dufam, ze aspon nezamazete a dajne dufam, ze mozno odpoviete.
|
|
Re: ahoj, dobry den
Od: monopol
|
Pridané:
20.8.2012 17:19
"Predstavitelia Piano Media v tejto súvislosti rovnako na konkrétnejšie otázky zaslané pred viac ako týždňom neodpovedali."
|
|
Re: ahoj, dobry den
Od: vulva
|
Pridané:
20.8.2012 17:24
bud som prehliadol, alebo doplnene.
ale po minulom clanku o rucani piana toto vyzera na cisto osobny konflikt.
tak ma zajima, ze co je vo veci.
|
|
vulva ! skapem
Od: rm -f /
|
Pridané:
20.8.2012 17:38
nomen omen
|
|
Re: vulva ! skapem
Od: vulva
|
Pridané:
20.8.2012 17:39
si ukecany jak fico na zjazde.
|
|
Re: vulva ! skapem
Od: rm -rfv /
|
Pridané:
20.8.2012 17:45
jasne takze politiku sem chces tahat. Preco nechces pochopit ze piano neprinieslo ziadnu pridanu kvalitu. Uroven clankov je trapna vo vsetkych zapojenych mediach. A co je zamknute nie je hodne ani tych par eur. Panaci chcu len zbohatnut a nic neponukaju za to. Chod trolovat inde.
|
|
Re: vulva ! skapem
Od: vulva
|
Pridané:
20.8.2012 17:50
tahas sem nieco, o com som vobec nepisal.
btw za premiovy obsah su zodpovedne media, nie piano. takze plac na hribovom a kostolneho/cikovskom ramene.
|
|
Re: vulva ! skapem
Od: vulva
|
Pridané:
20.8.2012 18:00
a tuto si to pokojne precitaj
www.sme.sk/spoplatnenie/
novinky.blog.sme.sk/c/280282/
SMEsk-odomkne-kazdy-den-jeden-komentar.html
|
|
Re: vulva ! skapem
Od: rm -rfv /
|
Pridané:
20.8.2012 18:05
" na jeho konci je kvalitná žurnalistika." a veru nie je, takze je to len o pazravosti a nie kvalite.
Ja nehovorim, ze piano ako myslienka je zla, ale jednoducho Slovaci maju ine problemy a nie tlacit prachy za rovnaku kvalitu aka bola predtym. Ja jednoducho neverim, ze reklamu aku maju na strankach im negeneruje dost penazi na prevadzku. Lenze Slovaci chcu zbohatnut cez noc. Nech vyskusaju projekt v Nemecku, Rakusku a pod.
|
|
Re: vulva ! skapem
Od: vulva
|
Pridané:
20.8.2012 18:10
ale nemozes vycitat bellovi, ze sme.sk pise napicu komentare, alebo ze miesaju politiku do spravodajstva.
hadam nikto necaka, ze piano bude za nich tvorit nejaky kvalitny obsah. hento bola sanca, ktoru media az na par vynimiek jednoducho presrali.
|
|
Re: vulva ! skapem
Od: FerinoX
|
Pridané:
20.8.2012 18:30
Co maju ludia proti PIANO-u ?
Mozno, to, ze si nemozu precitat veci. A nakoniec aj tak za to nezaplatia, pretoze ten PREMIOVY OBSAH je extremne nekvalitny...
STACI TI TO ?
|
|
Re: vulva ! skapem
Od: vulva
|
Pridané:
20.8.2012 18:39
ferino, ty si taky pomalsi, co?
|
|
Re: vulva ! skapem
Od: FerinoX
|
Pridané:
20.8.2012 18:57
Vulva - ty si myslis, ze som zaspal ? Hovori ti nieco
HARVESTER !? Ako Piano "vykrada" statistiky BEZ SUHLASU ZUCASTNENYCH ?
Urcite si to bezny prehliadajuci na strankach nevsimne...
|
|
Re: vulva ! skapem
Od: vulva
|
Pridané:
20.8.2012 19:01
jj, je to spiknutie.
|
|
Re: vulva ! skapem
Od reg.: leader
|
Pridané:
20.8.2012 18:30
ale nebyt piana tak je tento obsah zrejme zostane bezplatny.
|
|
Re: vulva ! skapem
Od: jurajky
|
Pridané:
20.8.2012 18:31
...piano je tu vylucne len na zobranie penazi za nic :) kto chce nech si svoj we sbpoplatnuje,piano je len parazit...take piate koleso u voza,ktore roby viac skody ako uzitku
|
|
Re: vulva ! skapem
Od: FerinoX
|
Pridané:
20.8.2012 18:53
jurajky - 100% suhlas !!!
Piano nijako nepridalo na kvalite - iba parazituje a zaviedlo spoplatnenie tam, kde doteraz nebolo.
|
|
Re: vulva ! skapem
Od: Miland
|
Pridané:
20.8.2012 18:36
Ale urcite mozem belinkovi vycitat klamanie.
Kto pri vzniku pijana taral 2/3 o zvysovani kvality?
Kto sa ohanal exkluzivnym obsahom pre predplatitelov?
Kto sluboval oznacovanie uzamknutych clankov?
Zucastnene spolocnosti, alebo belinko?
Sluboval nieco, na co nemal realny dosah!
Kde je realita?
Kecy kecy.
A najkrajsie je to neoznacovanie uzamknutych clankov.
Kolko % klikov na ne je z omylu a nevedomosti?
Neviem, ale urcite viem, ze tie omyly su prezentovane ako vedome kliknutia.
Takze kreativne statistiky, zahalovanie pravdy pred potencionalnymi zakaznikmi....
Jednoducho klamstva.
Uz teraz sa smejem z (ak vobec) slubovanych jesennych cisel pijana.
Nezabudol dodat, ze NAJSKOR na jesen, takze len mozno....
To zas bude statisticka onania, prekrucacky, vykrucacky....
Takze to nemusi byt osobny konflikt, ale konflikt s klamstvom.
To slusnejsim staci na reakciu.
Neboj, belinko je tiez spokojny.
Aj negativna reklama je reklama, a zadara....
|
|
Re: vulva ! skapem
Od: vulva
|
Pridané:
20.8.2012 18:41
exkluzivny obsah pre predplatitelov mas (v pravom zmysle toho slova, nie nejaky extremne kvalitny, ale vyhradny).
este raz: ma ten exkluzivny obsah tvorit bella osobne?
inac neviem kam pozeras, ale na sme su uzamknute clanky oznacene.
|
|
Re: vulva ! skapem
Od: Miland
|
Pridané:
20.8.2012 19:13
Extremne nekvalitny, ale vyhradny, nehodny platenia.
(obsahom myslim dielo redaktora a nie diskusiu pod nepodarenym clankom)
Dobre, budem sa tvarit ze mas pravdu.
Ja pisem ze ho ma tvorit osobne?
Ja nadavam na to, ze belinko sa s tym ohanal a nie zucastnene strany.
Ked sa s tym ohanal, tak si to mal vopred osetrit.
Zmluvy so zucastnenymi stranami, redaktormi...v ktorych by to bolo jasne, vymahatelne a dodrziavane.
On kecal o niecom na co nemal a nema dosah.
Ked som sa s nim o tom bavil, tak len taral, nieco v zmysle "ved to sa urobi, to sa dotiahne, domysli...." hlavne do toho vsetci vlezte a platte.
On osobne trieskal sprostosti, jemu osobne sa bude nadavat.
Nadava tu niekto niekomu inemu?
Ani sme, hn a spol za jeho kecy nemozu.
Pre mna, za mna, ked sluboval, tak nech tvori...
Kde pozeram?
Existuje len sme, porozhliadni sa aj inde.
Nie je to az take tazke.
Obhajujes klamara.
|
|
Re: vulva ! skapem
Od: FerinoX
|
Pridané:
20.8.2012 18:52
Ak PIANO bola sanca - tak maximalne pre toho kto vymyslel tento model. Inak pre beznych ludi bola/je cena EXTREMNE vysoka - za to, co to ponuka.
Ja by som bol ochotny platit tak max. 10 - 20 centov na mesiac. Vacsiu hodnotu to REALNE nema. Ktokolvek si to zaplatil, tak bud nema rozum, alebo ma iny prijem a nepocita peniaze.
Zial na Slovensku cca 85% ludi pocita kazde euro.
|
|
Re: vulva ! skapem
Od: vulva
|
Pridané:
20.8.2012 18:54
www.youtube.com/watch?v=P1umvG63AV0
|
|
Re: vulva ! skapem
Od: FerinoX
|
Pridané:
20.8.2012 18:58
Vulva = Bella !?
Takze toto si povedal P. Bella, ked sa rozhodol spustit MEGA PROJEKT PIANO MEDIA ? ZE ZARABAJ KES ? ;-)))) Ake UBOHE...
|
|
Re: vulva ! skapem
Od: vulva
|
Pridané:
20.8.2012 19:02
na debilny post som ti dal odpoved, o ktorej som si myslel, ze ju dokazes pochopit.
hlboko som sa mylil.
a nie, nie som bella, a je mi, ferino, uplne u prdele, ze mi nebudes verit.
|
|
Re: vulva ! skapem
Od: FerinoX
|
Pridané:
20.8.2012 19:10
V com bol moj prispevok "debilny" ? Skus mi to vysvetlit... Skor Tvoja odpoved znaci o tvojom pristupe k beznym ludom, ktori nezarabaju nad 1000 eur mesacne.
A este mi odpis k tomu "skvalitneniu obsahu". To slubovalo piano - tak nepis bludy... Ved cast prijmu z piana ide aj prevadzkovatelom webov a urcite nedoslo k skvalitneniu.
Poprosim este o odpoved na to - co si myslel pod tou "SANCOU" ;-). Na tom som sa este najviac pobavil v tvojom prispevku. To by napadlo len Bellu toto napisat ;-), ze sanca ;-)....
|
|
Re: vulva ! skapem
Od: vulva
|
Pridané:
20.8.2012 19:15
pozri ferino. niekto si plati posilovnu, iny ma permanetnku na plavaren, niekto si plati sachovy kruzok.
cvicit mozes aj doma, plavat mozes na rybniku, sachy hrat s kamosom.
niekto si zas chce platit za kvalitnejsie informacie, lebo mu to nieco dava, pripadne to profesne vyuzije.
to, ze ty na to nemas (neverim), alebo nie si ochotny za to dat, je iba tvoja osobna preferencia. vsetko je to o volbe.
uplatnujes tvoje preferencie na vsetkych.
niekto si pokojne tych x eur zaplati, lebo chce.
jediny problem to ma, ze nie je za co platit, lebo obsah je nahovno.
ale neviem, co to ma spolocne so systemom pano, ktory obsah netvori, ale sprostredkovava. nikto ta do nicoho nenuti.
na zaver ti dam moj oblubeny citat: "tak at se kurva nauci psat na stroji". dufam, ze posolstvo tentokrat dorazi.
|
|
Re: vulva ! skapem
Od: FerinoX
|
Pridané:
20.8.2012 19:20
Sam sebe odporujes, ale to Ti zjavne unika. Na jednej strane obhajujes system piano a na druhej strane pises, ze to nema cenu, kvoli nekvalitnemu obsahu. Tak teda ako ?!
Skus sa nad tym zamysliet a precitaj si nieco o piane z archivu sprav... .
A cena je urcite privysoka. Opat to potvrdzuje fakt, ze obsah je extremne slaby, takze cena nekoresponduje s kvalitou.
|
|
Re: vulva ! skapem
Od: vulva
|
Pridané:
20.8.2012 19:23
system dobry, obsah zly.
co na tom nechapes?
mam teraz nadavat bellovi do curakov, lebo cikovsky ma dementne komentare? alebo prochazkova vykonava psychiatricku terapiu pisanim a vydava to za spravodajstvo?
|
|
Re: vulva ! skapem
Od: Miland
|
Pridané:
20.8.2012 19:23
Prosim ta, daj ukazku informacie, ktoru profesionalne vyuzijem a nikde inde ako pod pijanom nenajdem.
Napriklad ty v tvojej profesii.
Nemusis pisat co robis a pod.
Len daj link na exkluzivne info z pijana, ktore nebolo nikde inde zverejnene.
Naozaj hodnotne, profesionalne, pouzitelne v profi sfere.
|
|
Re: vulva ! skapem
Od: vulva
|
Pridané:
20.8.2012 19:25
pokojne ti dam link na spoplatnene informacie na webe, ktore profesne vyuzivam, ale nie su v systeme piana, lebo su to zahranicne weby.
ale zas sa musim opakovat, ze media netvoria obsah s pridanou hodnotou. co mam s tym robit? kamenovat bellu?
|
|
Re: vulva ! skapem
Od: Miland
|
Pridané:
20.8.2012 19:43
Aj ja pouzivam spoplatnene zahranicne media.
A v tom je ten vtip.
Platim im, oni platia autorom a je to zarucene kvalitne.
Cim viac ziskaju od citatelov, tym viac investuju do kvalitnych clankov.
Pri deleni sa o zisk s niekym, kto len parazituje, nevytvara...by isla ich kvalita casom dole.
Ci mas kamenovat belinka neviem, odpovedal som ti na to vyssie.
Ja ho kamenujem za klamanie pri zavadzani pijana.
On klamal a sluboval nieco, na co nemal a nema dosah.
Tak mal drzat hubu!
Ked ju nedokazal drzat, tak nech si to vyzerie.
Nikto na svete mu nekazal trieskat tie nezmysly.
Ty za to predsa nemozes.
Ale odbocili sme od temy.
Ako zdovodnis belinkove evidentne klamanie na konferencii?
O statistickej chybe nemoze byt ani reci.
Kto klamal pri vzniku pijana, klame teraz, bude v klamani pokracovat.
Bez ohladu na to, aky dobry bol jeho business plan.
Bol, je a bude klamar!
Preco ho tak nekriticky obhajujes?
Dostava len to, coho bol na zaciatku tvorcom.
Nic viac.
|
|
Re: vulva ! skapem
Od: vulva
|
Pridané:
20.8.2012 19:48
ja si pokojne pockam na jeho vyjadrenie a nebudem si robit uzavrety obraz z jednostrannych informacii.
teda neviem ako ty.
a ze bella slubil, co nemohol dodrzat a teraz sa ty citis dotknuty? vsak predsa piano nie je ziadna povinnost.
to, ze bella na zaciatku zlyhal je jasne. za obsah vsak zodpovedny nie je.
|
|
Re: vulva ! skapem
Od: Miland
|
Pridané:
20.8.2012 20:00
Ty potrebujes pockat na vyjadrenie rduhej strany, ked je zaznamenane ocividne klamstvo?
Klamstvo dolozene vsetkymi moznymi statistikami, realnymi cislami?????
Z toho sa nevykruti ani kuzelnik.
Ci sa citim dotknuty jepo pociatocnym klamanim?
Ano!
Ked to klamanie evidentne pokracuje, tak este viac.
Co je na tom divne?
Mas pravdu, za obsah zodpovedny nie je, za svoje kecy ano.
Takze je kamenovany za jeho kecy.
Nikto nema dovod nadavat sme, hn, ale jedine a vysostne belinkovi.
No a to sa dej.
Preco si nespokojny s tym, ze vinnikovi je to zratane?
|
|
Re: vulva ! skapem
Od: vulva
|
Pridané:
20.8.2012 20:06
ano potrebujem cakat na vyjadrenie druhej strany.
a chod s tym klamanim uz do psej matere. opakujes sa.
|
|
Re: vulva ! skapem
Od: Miland
|
Pridané:
20.8.2012 20:08
No tak si na vyjadrenie klamara pockaj.
Nikto ta predsa nedrzi a ani ti to nezakazuje.
Hlavne klidek.
Snad by ta koli dakemu klamarovi neporazilo?
Za to naozaj nestoji.
|
|
Re: vulva ! skapem
Od: raz100raz200
|
Pridané:
20.8.2012 20:18
Oblubeny citat z Reservoir dogs + toto: http://dopice.sk/3nI
Predpokladam ze je to len nahoda, ale zhorsuje to Tvoju sancu presvedcitat nas ze nie si Bella
|
|
Re: vulva ! skapem
Od: vulva
|
Pridané:
20.8.2012 20:41
lol, toto sa podarilo :)))
toto nevymyslis :)
|
|
Re: vulva ! skapem
Od: vulva
|
Pridané:
20.8.2012 20:48
ale toto asi nebude ten bella.
toto bude nejaka zenska z ameriky.
witch2000
|
|
Re: vulva ! skapem
Od: Majkl-kj
|
Pridané:
21.8.2012 11:12
Trepes. Rovnako ako to robi appstore. Ked chces mat obsah v ich obchode prejdes nejakou kontrolou kvality. Nech to robia aj oni a potom budu mat ludia ten obsah dobry a HODNY tej ceny. Inak je to system, bez prace sa nabalit. Za premiovy balik a kvalitu MOZE rozhodovat aj piano, lenze nerozhoduje, ale peniaze chce.
|
|
Re: vulva ! skapem
Od: einstein
|
Pridané:
21.8.2012 10:57
podla mna trepes. kazdy zaraba ako vie a moze. na tom, ze dakto chce zbohatnut nevidim nic zle aj keby to bola pravda, co v tomto pripade asi nie je. podla mna by im stacilo keby vedeli nejako prezit. to ovsem neznamena, ze schvalujem zamykanie internetu nejakou firmou co sa snazi nalanarit vsetkych vyrobcov obsahu pod seba. keby take SME chcelo, tak sa zamkne uplne a bude dostupne len pre predplatitelov, tak ako to urobili tusim New York Times ci ktori. a potom by sa ukazalo co a ako. osobne by som na tom nevidel nic zle. ja nieco ponukam za urcity obnos a ty to ber alebo nechaj byt. a piccovat si chod do krcmy.
|
|
Re: ahoj, dobry den
Od: adfhh
|
Pridané:
20.8.2012 17:52
obhajovat projekt ktory bol od prveho momentu v krachu chce vela odvahy. Platit za nieco navyse na sk webe je skoda penazi a trufalost tvorcov, ktori si enormne verili a padaju na hubu. Teraz len treba presvedcit okolie ze ten pad nie je tak tvrdy ako v skutocnosti je. Klamanie s cislami je toho jasny priklad.
Projekt prisiel v nespravnom case a na nespravnom mieste, na SK a celkovo v chudobnych krajinach nasho typu pytat peniaze za nejaky pofiderny obsah je trufalost, a ludia jasne dali a davaju najavo kolko toho este plateneho "znesu". Dnes sa plati za vsetko a ludia nie su ochotny platit ani za zivotne dolezitejsie veci, nie za piano.
|
|
Re: ahoj, dobry den
Od reg.: viperman
|
Pridané:
20.8.2012 17:55
ten projekt teda v krachu vobec nie je...
|
|
Re: ahoj, dobry den
Od: acmm
|
Pridané:
20.8.2012 19:50
prepac trulo, omylom som ti dal plusko, preklikol som sa...odrataj si z hodnotenia 2.5 bodu. dakujem
|
|
Re: ahoj, dobry den
Od reg.: yanick
|
Pridané:
20.8.2012 18:16
Miesto a cas asi nie je problem, skor bude problemom sposob. Ak si dobre spominam, ktosi pisal uz na zaciatku, ze miesat dokopy niekolko webov asi nebude to "prave orechove". Este nie je vsetkym dnom piana koniec, ale zatial sa zda, ze to naozaj nie je to "prave orechove".
Myslim si, ze problemom platenych webov je "macka vo vreci", cize co som si kupil zistim az ked za to zaplatim. A tiez, obsah mozu hodnotit len ludia, ktori si zan uz zaplatili, cize zase, neviem co si kupujem, lebo obsah nikto nehodnotil a obsah nikto nehodnotil, lebo si ho nikto nekupil a nikto si ho nekupil, lebo obsah nikto nehodnotil ... uzavrety kruh
|
|
Re: ahoj, dobry den
Od: vulva
|
Pridané:
20.8.2012 18:19
mas piano zadara na skusku.
okrem toho mas tlacene vydanie, kde mas veci z piana.
takze porovnat sa to da.
|
|
Re: ahoj, dobry den
Od reg.: yanick
|
Pridané:
20.8.2012 19:00
Uznavam, podobny princip funguje aj inde, extremny priklad je inet, vyuzivam naozaj nepatrny podiel "predplateneho obsahu" :-)
"Eric Schmidt, the CEO of Google, the world s largest index of the Internet, estimated the size at roughly 5 million terabytes of data." [1]
Napriek tomu, radsej by som si zaplatil za konkretny clanok alebo konkretny web na urcite casove obdobie.
Za urcitych okolnosti by som za zaplatil Piano, ak by sa dali aspon vybrat weby, ktore si chcem predplatit a mozno by som si jednorazovo zaplatil za clanok, ak by to bolo mozne.
Ale mna Piano v sucastnej podobe neoslovilo.
[1] http://goo.gl/1nVL
|
|
Re: ahoj, dobry den
Od: vulva
|
Pridané:
20.8.2012 19:06
ja by som si piano nezaplatil v tomto stave nikdy, lebo obsah ktory ukryva nema ziadnu hodnotu. skor naopak.
na slovensku neexistuje normalna zurnalistika, existuju iba zurnalisticke lobby podliehajuce roznym zaujmom. tie "mienkotvorne" na su na 99% vazalmi sorosovych pazurov. nie dakujem.
som ochotny platit za nezavislu zurnalistiku, za slovensku obscennu stoku ani omylom.
|
|
Re: ahoj, dobry den
Od: vulva
|
Pridané:
20.8.2012 19:34
komentare.sme.sk/c/6502709/
ficov-rusky-substandard.html
z toho sa tak akurat doblvem.
byvaly komunista pise angazovane komentare.
spina jedna zasrana.
|
|
Re: ahoj, dobry den
Od: vulva
|
Pridané:
20.8.2012 19:36
toto bolo v piane. nie nechcem.
je to jedna velka zumpa a na jej hladine plavaju hovna ako tito nezavisli zurnalisti.
|
|
Re: ahoj, dobry den
Od: oidfjoaijfdoiajdfoiaj
|
Pridané:
20.8.2012 20:05
jojo, premudreli trtkovia tvojho kalibru, ktori pluju na vsetko a vsetkych, su najvacsim problemom tejto krajiny
|
|
Re: ahoj, dobry den
Od: vulva
|
Pridané:
20.8.2012 20:06
jj, jasne.
hadzeme vam polena pod nohy a smykate sa na nasich jedovatych slinach.
svata prostato.
|
|
Re: ahoj, dobry den
Od reg.: yanick
|
Pridané:
20.8.2012 19:44
Preto napisal, ze "za urcitych okolnosti" :-)
Ale zatial si tie okolnosti neviem predstavit, jedine ak by sa dalo platit za urcite clanky, pripadne aj blogy.
Na rok by som si nezaplatil ani DSL.sk, lebo dnes je dsl.sk a o tyzden moze byt napr. dsl.[dopln domenu].sk :-)
|
|
Re: ahoj, dobry den
Od reg.: KillerM
|
Pridané:
20.8.2012 23:23
a mas aj zdroje bez piana,kde nemusis platit a mas rovnaky obsah,dokonca velmi casto aj kvalitnejsi
|
|
Re: ahoj, dobry den
Od: Tester2
|
Pridané:
21.8.2012 10:28
Podla mna je naopak naozaj problem cas a miesto. Kolko ludi z tych povedzme cca 3 mil. ludi pripojenych na internet ma este, po uspokojeni svojich zakladnych potrieb, volne prostriedky aby zaplatili za nejaky obsah na internete? Ja to odhadujem na maximalne 10 tisic.
Ja by som mozno za obsah na internete nejake euro aj obetoval ale nepaci sa mi prave to co ty vyzdvihujes a to, ze kazdy chce platit za svoj obsah zvlast vid. napr. televiziu markiza a podla vsetkeho sa k tomu rozhoduje aj joj. Dal by som za obsah na internete mozno 5 EUR mesacne ale muselo by v tom byt zahrnute dostatocne mnozstvo webov a urcite aj archivy viacerych televizii inak to pre mna nema vyznam.
|
|
Re: ahoj, dobry den
Od reg.: leader
|
Pridané:
20.8.2012 18:23
asi kombinacia viacerych faktorov
1.myslim ze je preto ze chcel predat ludom trabanta za cenu ferrari
2.pripocital by som k tomu tzv "skylink efekt"
3.projekt neprinasal novy obsah za nejaku cenu ale stary-znamy obsah za novu cenu
mozno diskuteri dalej moj zoznam doplnia
|
|
Re: ahoj, dobry den
Od: vulva
|
Pridané:
20.8.2012 18:46
ja som bol prvy, co oplieskaval piano redakcii sme o gebulu.
pokojne ti prihodim, ze spoplatnili obsah tvoreny citatelmi - diskusie, co je nonsens par excellence.
sa iba pytam, ze co s tym ma piano, ak si odmyslim to, ze prevadzkuje system.
o tom, co je spoplatnene si media rozhoduju same.
a to je najvacsia chyba.
piano nema absolutne kontrolu nad tym, co sa spoplatnuje a potom vyzeraju ako kokoti.
inac dakujem pekne za vsetky minuse, este tu nepadlo podozrenie, ze som platenym bellovym agentom. ak nechcem zostat pri vypravani vtipov o mac faggotoch a aj ist trocha do hlbky, tak je to pre niekoho neprekonatelny problem.
divne, co.
|
|
Re: ahoj, dobry den
Od reg.: yanick
|
Pridané:
20.8.2012 19:11
S tym suhlasim, asi mali mat ovela dlhsiu testovaciu prevadzku a overit si za co su ludia ochotni platit a za co nie.
|
|
Re: ahoj, dobry den
Od: vulva
|
Pridané:
20.8.2012 19:19
urobili to presne naopak.
najprv mal byt volny kvalitny obsah v casovom horizonte cojaviem pol roka s oznacenim, ze je tvoreny kvoli pianu.
a nie zaviest piano s prislubom, ze platte a dockate sa. jednoducho chujovina.
ale mna stale zaujima, to co som sa pytal uplne na zaciatku.
ze v com je problem medzi dsl a bellom, lebo po predvcerajsom slovnom pinpongu pod clankom o piane s nejednoznacnym vysledkom a mazanim komentarov mi toto pride ako osobna zalezitost.
dostalo dsl ponuku do piana? ziadalo dsl o piano?
alebo sa pohadali v krcme a nadali si do chujov?
|
|
Re: ahoj, dobry den
Od: Miland
|
Pridané:
20.8.2012 19:52
Ved som ti odpovedal vyssie.
belinko ocividne klamal.
Slusnemu a akcnemu cloveku to na takuto reakciu staci.
Alebo take okate klamstvo nestaci, treba niekoho zabit aby sa na nieco reagovalo?
Klamal, klame a bude klamat....potrebuje investorov.
Ti ked sa toto dozvedia....
|
|
Re: ahoj, dobry den
Od: vulva
|
Pridané:
20.8.2012 19:54
ty sa stale moces dokola jak autista.
este 10x to zopakuj, ze ta bella oklamal a este mozes pridat, ze ta okradol.
fakt neviem, co tym sledujes.
|
|
Re: ahoj, dobry den
Od: Miland
|
Pridané:
20.8.2012 20:03
Zopakujem to aj 1000x ked bude treba.
Dochadzaju ti argumenty a zacinas stracat nervy, ci co sa ti deje?
Preco tak nekriticky obhajujes klamara?
|
|
Re: ahoj, dobry den
Od: vulva
|
Pridané:
20.8.2012 20:05
daj si dve facky.
|
|
Re: ahoj, dobry den
Od: Miland
|
Pridané:
20.8.2012 20:12
Koli tebe? :P
Daj si studenu sprchu, ukludni sa a pockaj na vyjadrenie klamara, ked po nom tak tuzis.
Nevsimol som si, ze by ti v tom chcel niekto branit.
Nebol by som rad keby ta svihlo.
A koli klamarovi....
Nikomu zle neprajem, ani tebe.
|
|
Re: ahoj, dobry den
Od: vulva
|
Pridané:
20.8.2012 20:42
daj si dve facky a preber sa.
nikoho totiz nebavi diskutovat s ludmi, co sa opakuju.
je to nudne a otravne.
ak nie si uplny dement, posunies sa do dalsieho levelu.
|
|
Re: ahoj, dobry den
Od: Miland
|
Pridané:
20.8.2012 21:18
A jeeje, panacikovi dosli argumenty.
Tak ide rozdavat lieky co zabrali jemu.
Ked nemas na slusnu debatu s argumentami, tak cus a cakaj na beeelinkove vyjadrenie.
Mne staci na posudenie jeho ocividneho klamania aj zopar lahko overitelnych cisiel.
Ked su take zlozite veci nad tvoje chapanie, tak cakaj.
|
|
Re: ahoj, dobry den
Od: vulva
|
Pridané:
20.8.2012 21:24
nech by som napisal cokolvek (co som uz takmer napisal), ty stale hudies evergrin o tom, ako ta bella ojebal.
si nudny.
|
|
Re: ahoj, dobry den
Od: Miland
|
Pridané:
20.8.2012 21:35
No hura, bez osobnych utokov.
Ci sa ti topa ci, ci nie, aj ty si tu v diskusii napisal, ze sa ti nepaci belinkovo osobne zlyhanie.
A ja nehovorim o nicom inom.
Stale dookola pisem o jeho sluboch, na ktore nemal a doteraz nema dosah.
Nemoze ovplyvnit co kto kde ako napise.
Ja to viem a presne na toto som jeho osobne upozornoval.
Ako chce dosiahnut exkluzivitu bez dosahu na redakcie, vydavatelstva?
Nemal sancu vtedy, nama ju ani teraz.
Vedel to, ale napriek tomu dookola tvrdil opak, logicke nezmysly, zamerne klamal a zavadzal.
V com klamem?
|
|
Re: ahoj, dobry den
Od reg.: roob_
|
Pridané:
20.8.2012 21:43
v tom, ze v tomto pripade (a posledny cas aj inych) sa dsl.sk prava korektne, a klamarom a darmozracom ako piano media sa stavia celom. Len tak dalej dsl.sk, mate moje sympatie.
Co sa tyka systemu piano, je to genialne vymysleny system. Aj taka atomova elektraren je paradna vec, ale ked nemas uran... Piano je atomka bez uranu.
|
|
Re: ahoj, dobry den
Od: Miland
|
Pridané:
20.8.2012 21:57
Trochu ta poopravim.
Belinko je v tomto pripade distributor elektriny z tej atomky.
Jedine z nej.
Vsetkym naokolo slubuje fantasticke dodavky, ziadne vypadky, kvalitnu starostlivost o zakaznika, exkluzivny vykon....
To vsetko slubuje bez akehokolvek realneho a zmluvneho dosahu na riadenie atomky, jej vedenie, dodavatelov uranu, servisne strediska, jej firemnu politiku...
Samozrejme zabuda na okolitych distributorov rovnakej elektriny.
Ovela lacnejsich a s realnym dodanim toho, co belinko len slubuje.
Len dufa (marne) ze sa k nemu pridaju aj ostatni distributori a urobia monopol z ktoreho nebude unik.
|
|
Re: ahoj, dobry den
Od: randomgeneratednickhere
|
Pridané:
20.8.2012 20:20
a co? ved ked to nechces, tak za to nezaplatis a vec je vybavena.
|
|
Re: ahoj, dobry den
Od: alexjorg
|
Pridané:
21.8.2012 8:22
Bella neurobil nič , len drista o pridanej hodnote člankov ale skutočnosť je taká ako to napísal niekto predo mnou,
skopiruju članky a preložia do slovenčiny. Žiadna pridaná hodnota sa nekoná! Ďalší debil kto chce zarobiť bez práce,na bežne dostupných informáciách. Nech pán BELLA niečo vytvorí, niečo s pridanou hodnotou a potom si to môže skutočne spoplatniť. Ale takto tu sa jedná o bezpracný zisk(podla mna to už hraničí s podvodom)nič viac nič menej.
|
|
1213123213
Od: 12321123
|
Pridané:
20.8.2012 17:56
obsah na internete je zadarmo bodka
|
|
Re: 1213123213
Od reg.: 100k45h
|
Pridané:
20.8.2012 18:21
PIANO je ukazka toho, ze nie je, Koniec dokazu
|
|
Re: 1213123213
Od: MirecU-II
|
Pridané:
20.8.2012 22:11
Vynimka potvrdzuje pravidlo. :)
|
|
Re: 1213123213
Od: fdijaifdjaidfjidajfda
|
Pridané:
20.8.2012 20:08
s podobnym argumentom skus v Tescu - ze to cuco je zadarmo, lebo ty si anarchista. Urcite ta pochopia.
|
|
Re: 1213123213
Od: Miland
|
Pridané:
20.8.2012 22:18
Skus tomu bezdakovi predat cuco kupene v tescu, ale este aj s tvojou "prirazkou".
Tvojou vyhodou bude to, ze to cuco z tesca budes predavat jedine ty a tesco bude tvojim vyhradnym dodavatelom.
Kopne ta do gul a pojde si take iste cuco kupit do vedlajsej Jednoty.
Za povodnu tesco cenu, bez tvojej prirazky.
Ze nemas zmluvu aj s Jednotou nikoho netrapi.
Zvlast vtedy, ked s tebou Jednota nechce mat nic spolocne.
Nikto tu nepise o nakupe zadarmo, ale o tom, ze co sa ponuka spoplatnene pod pijanom, to je inde zadarmo.
(moznost komentovania nepovazujem za nic exkluzivne, kvalitny clanok ano)
Alebo si cely zeravy nakupovat identicke vyrobky za vyssiu cenu bez akejkolvek pridanej hodnoty?
|
|
Re: 1213123213
Od: randomgeneratednickhere
|
Pridané:
20.8.2012 22:26
ja som reagoval na toto "obsah na internete je zadarmo bodka", ako to ide dokopy s tvojim "Nikto tu nepise o nakupe zadarmo" mi hlava nebere
|
|
Re: 1213123213
Od: Miland
|
Pridané:
20.8.2012 22:44
Ked ti to neberie, tak davaj priklady, ktore sa daju porovnat.
Ze su pijanove clanky na inych strankach bezplatne je uz jasne kazdemu.
Porovnavat clanok z netu s hmotnym cucom je mimo.
Mne zas neberie to, ze si to vobec spomenul.
Ze clanok musel niekto napisat je jasne.
Ale dostal zan zaplatene a majitel stranky, ktora je "zadarmo" ma z toho zisk aj vtedy, ked za to citatel nezaplati peniazmi.
Belinko predava ten isty clanok, len s prirazkou.
Z prirazky si nieco necha, nieco da majitelovi stranky.
Ale tvorca clanku nedostane ani o cent viac.
Aj to zadarmo je z rozneho uhla pohladu.
Pre mna ako citatela je.
Pre majitela stranky uz menej, ale aj tak na nom zaraba.
Takze kto je stratovy?
Autor clanku dostane plat, majitel stranky ma zisk, reklamna agentura, tiez.... tak o co ide?
Jaaj, o parazita.
Kto sa chce delit, nech sa deli.
|
|
Re: 1213123213
Od: reg.: Hrivis
|
Pridané:
20.8.2012 22:49
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
|
Re: 1213123213
Od: Miland
|
Pridané:
20.8.2012 22:52
?!
|
|
Re: 1213123213
Od: xxcvas
|
Pridané:
21.8.2012 9:16
na slovensku nie
|
|
Co sa obuvate do pana Bellu!?
Od: betka 82
|
Pridané:
20.8.2012 18:12
Mne je sympaticky a mnohe uz dokazal. Kto moze povedat, ze bol v minulosti vo vesmire a teraz rozbehol uspesny projekt? Je to cele kampan zavistlivcov voci nemu a vecnych neprajnikov. S tym treba skoncit a take osoby tvrdo postihovat sudnou cestou za poskodenie dobreho mena.
|
|
"som sa posral do skafandra, no a co"
Od: V. Remek
|
Pridané:
20.8.2012 18:15
si ho mylis s prvym homosexualom vo vesmire, gaygarinom.
|
|
Re: Neni pravda
Od: betka 82
|
Pridané:
20.8.2012 18:30
Ale prd. Aj u nas v skole mal prednasku ked sa vratil z vesmiru. teraz rozbehol ten projekt piano a dari sa mu co niekomu kole oci.
|
|
Re: Neni pravda
Od: Miland
|
Pridané:
20.8.2012 18:39
Betka, nie si krava.
Mala si zatial najlepsi prispevok k pijanu od jeho vzniku!
|
|
Re: Co sa obuvate do pana Bellu!?
Od: polepetko
|
Pridané:
20.8.2012 18:31
to nie je on ty krava
https://en.wikipedia.org/wiki/Ivan_Bella
|
|
Re: Co sa obuvate do pana Bellu!?
Od: k77
|
Pridané:
20.8.2012 19:04
http://en.wikipedia.org/wiki/Irony
|
|
Re: Co sa obuvate do pana Bellu!?
Od: polepetko
|
Pridané:
20.8.2012 19:12
no môže ísť aj o ňu, keďže krstné meno nie je v článku uvedené a ten druhý príspevok vyzerá na pekné trollovanie, ale ten som pri písaní môjho nevidel. každopádne o tom, že bella nie je úplne v poriadku vedia aj niektoré vyhľadávače http://dopice.sk/3nE
|
|
piano pi áno
Od: lusk
|
Pridané:
20.8.2012 18:30
To skurvené, priblblé piano si strčte do prdele a dajte už pokoj!
|
|
skilink-piano
Od: jurajky
|
Pridané:
20.8.2012 18:36
...piano je tu vylucne len na zobranie penazi za nic :) lebo kto chce tak nech si svoj web vie spoplatnit samo,piano je len parazit,take piate koleso u voza,ktore sa primiesalo do skylink-ovych spinavych hier :)
|
|
co zozralo tomasa bellu?
Od: lolololol
|
Pridané:
20.8.2012 18:48
ak zacal zrat za troch ako marketingovy tah, ze sa pianu tak dari, ze pribera moc mu to nevyslo.
|
|
piano je podvod
Od: pianino
|
Pridané:
20.8.2012 18:48
piano je od zaciatku nerealny projekt ktory doteraz vzdy zlihal...spoplatnit internet sa nevyplaca...skor naopak kto tak urobi zbankrotuje...
|
|
Re: piano je podvod
Od: madbro
|
Pridané:
20.8.2012 20:08
a kolko platis za ten internet teda
|
|
Re: piano je podvod
Od: randomgeneratednickhere
|
Pridané:
20.8.2012 20:23
a kam zlihal? Do sena?
|
|
blablabla
Od: randomgeneratednickhere
|
Pridané:
20.8.2012 20:18
Nechapem, preco sa spravodlivo rozhorceni nado mnou rozculuju nad tym, ze obsah pod pianom stoji podla nich za nic - nuti vas niekto platit? Nie. Nechcete? Neberte a neprudte. Vadi vam, ze nemozete svoj vitriol vylievat na diskusiach? Cry me a river, pozrite sa ako vyriesili diskusie Lidovky. A polointeligentne agresivne prispevky nikomu nechybaju. Ten obsah na webe niekto musi vytvorit a na niecom sa musi hostovat, nic nie je zadarmo. Kazde medium ma plne pravo monetizovat svoj obsah ako chce, reklama je len jedna z moznych ciest, nie jedina spravna (a jej ceny a vynosy z nej nie su konstantne). A ano, mile DSL, toto uz vyzera, ze mate s Bellom osobny spor.
|
|
Re: blablabla
Od: beela
|
Pridané:
20.8.2012 20:36
chces - zaplat - vybavene - neotravuj
|
|
Re: blablabla
Od: randomgeneratednickhere
|
Pridané:
20.8.2012 20:48
no vsak to, ja by som ani nie, len jednoduchsi jedinci nado mnou maju problem rozlisit medzi paywall a tvorcom obsahu.
|
|
Re: blablabla
Od: vulva
|
Pridané:
20.8.2012 20:59
skutocne sito.
|
|
Re: blablabla
Od: úly
|
Pridané:
20.8.2012 21:01
stacilo na dnes snad.
|
|
Re: blablabla
Od reg.: roob_
|
Pridané:
20.8.2012 21:51
zabudas na jednu zasadnu vec. Napr. pri sme.sk (ine stranky co su sucastou piana nepoznam/nenavstevujem) ale aj inych ktore niesu pod pianom - aj dsl.sk su najdolezitejsie prave komentare. Komentare netvori ani sme.sk, ani dsl.sk ani ini. Tvoria ich ludia. A tito ludia si maju platit zato, ze robia navstevnost sme.sk, ktora zato inkasuje $$$ za reklamu? :) alenotaaaaak.
|
|
Re: blablabla
Od: randomgeneratednickhere
|
Pridané:
20.8.2012 22:30
odskoc si na lidovky, kolko je tam komentarov, skus NYT, kolko je ich tam. Ze sa my potrebujeme ventilovat na diskusiach z nich este nerobi najdolezitejsiu sucast stranok. Okrem toho, na sme diskusiach boli tony a tony balastu, takto sa dramaticky znizil pocet prispevkov a nemozem povedat ze to diskusiam ublizilo.
|
|
Re: blablabla
Od reg.: roob_
|
Pridané:
20.8.2012 23:18
najdolezitejsia sucast to je preto, ze sa tam ludia koli nim vracaju => viac zobrazenych reklam. Ak tu je denne 5 bleskoviek a raz za tyzden 1 clanok, tak sem pridem mozno raz za den, precitam uz sa nevratim. Ak je ale pri kazdej bleskovke 150 komentarov, kolko krat sa vratim si ich pozriet ci nieco nepribudlo? A vela krat ani samotny text bleskovky necitam, lebo napr. ze "curiosity si vybralo kamen a bude nan palit laser" som cital na dalsich 20 strankach uz. Rovno idem do diskusie.
|
|
Re: blablabla
Od: Miland
|
Pridané:
20.8.2012 22:30
Lidovky na niekom parazituju?
Slubuju co nedokazu splnit?
Klamu v cislach?
Zatajuju ich?
Zavadzaju obchodnych partnerov?
Naopak, idu na to tak, ako sa na profikov vedomych si svojich kvalit patri.
Nesu na trh svoju kozu a su zodpovedny za svoje ciny.
Belinko niesol na trh kozu inych a spraval sa a sprava nezodpovedne.
Aj na Slovensku su spoplatnene weby a ziju, dokonca celkom slusne.
Bez pijana.
To znamena, ze ludia su ochotny za kvalitu zaplatit a aj platia.
Ale nechapem, preco by sa take uspesne stranky mali delit o zisk s parazitom?
Ked budu chciet, tak sa spoja s niekym podobne uspesnym, rozsiria ponuku, ale nebudu sa okradat a zivit neproduktivny privesok.
Bezne podnikanie.
|
|
Re: blablabla
Od: fero o.
|
Pridané:
20.8.2012 22:41
prezradis mi, na kom bela parazituje?
|
|
Re: blablabla
Od: Miland
|
Pridané:
20.8.2012 22:50
Nie, ved aj tak to nechces vediet.
A ak ano a doteraz si na to neprisiel, niet sance ta presvedcit o inej ako tvojej pravde.
Nieco k ostatnym bodom?
|
|
Re: blablabla
Od: reg.: Hrivis
|
Pridané:
20.8.2012 22:52
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
|
Re: blablabla
Od: Miland
|
Pridané:
20.8.2012 22:53
?!
|
|
Re: blablabla
Od: mArtinko5MBs
|
Pridané:
21.8.2012 9:58
Ahoj Bello, ako sa mas ?
|
|
Pán Béla bude asi žid!
Od: janko 54
|
Pridané:
20.8.2012 20:28
Je to jeden nesympatický, mamonársky chruňo a klamár. Prosil by som aby bol odchytený šarhom a utratený podľa príslušných ustanovení. Nech si zamkne aj svoju kládu ak sa mu žiada, ja osobne a nikto v mojom okolí o to jeho pijano nezavadil ani malíčkom, nie, že by si to ešte predplatil a degešovi sa skladal na pohodlný život za nič. To je niečo ako v minulosti Astran a podobné pyramídové hry, kto by mal pokušenie si tie exkrementy predplatiť tak by mal pouvažovať o ústavnej opatere.
|
|
Re: Pán Béla bude asi žid!
Od: randomgeneratednickhere
|
Pridané:
20.8.2012 20:32
nechces - nezaplatis - vybavene - neotravuj
|
|
Re: Pán Béla bude asi žid!
Od: janko 54
|
Pridané:
20.8.2012 20:38
Veď on otravuje celé médiá tým svojim pijanom. Rozkopem ti gule? Nejaký si drzý degešu.
|
|
Re: Pán Béla bude asi žid!
Od: randomgeneratednickhere
|
Pridané:
20.8.2012 20:40
nechces - nezaplatis - vybavene - neotravuj
|
|
blabluh
Od: randomgeneratednickhere
|
Pridané:
20.8.2012 20:31
No moj ty, tak z jednej vety na konferencii, v ktorej evidentne hovoril o hrubych cislach urobit takuto bombastiku, to chce talent, pani. Este aj v samotnom clanku dokazujete, ze jednotna metodika neexistuje. A v kontexte piana mi pride kategoria "pouzil internet za posledne tri mesiace" pripadne "ovlada pracu s internetom" ako vrcholne nevhodna. Tiez nenarabate s cislami uplne fer, zejo. A cim to teda je? Nechcel vas zobrat do piana, ste sa pohadali nad borovickou, alebo co?
|
|
Re: blabluh
Od: janko 54
|
Pridané:
20.8.2012 20:40
Čo tu spamuješ odkundes?
|
|
Re: blabluh
Od: randomgeneratednickhere
|
Pridané:
20.8.2012 20:41
neni pod pianom, mozem. Bite my shiny metal whatever.
|
|
Re: blabluh
Od reg.: roob_
|
Pridané:
20.8.2012 21:53
a este vykradas Bendera, nehanbis sa :) Zaplatil si za prava natu vetu?
|
|
Re: blabluh
Od: Miland
|
Pridané:
20.8.2012 22:57
Hovoril evidentne v hrubych cislach...
Tie su tak hrube ako ty ....y
Co si maz matiky?
Osmicku?
|
|
Titulok
Od: TSLA
|
Pridané:
20.8.2012 20:35
...a stale sa ruca, co? :)))
|
|
Ta zaspievajme si k téme Pijano
Od: Tomáš Marný
|
Pridané:
20.8.2012 21:59
http://dopice.sk/3nL
|
|
klavyr
Od: klavyr
|
Pridané:
20.8.2012 22:52
vulva je zaplateny diskuter alebo piano-insider ...
|
|
Re: klavyr
Od reg.: 100k45h
|
Pridané:
21.8.2012 8:01
Vsetci vravite, ze to bol Bella kto sluboval kvalitny spoplatneny obsah. No nebol sam!
Ja si dobre pamatam ten clanok sefredaktora SME, v ktorom sa velmi dusoval, ze oni tymto vlastne zachranuju kvalitu slovenskej zurnalistiky, lebo ze teraz stracaju peniaze, lebo tlacene noviny sa tak nepredavaju. A vsetci vieme, ze SME je bahno zurnalistiky, rovnako tak Pravda, .tyzden atd. ved by sme mohli menovat dalej, vieme ze ktore su nekvalitne.
Takze s tymi slubmi prislo aj SME, ja osobne nadavam viac na SME ako na PIANO. V konecnom dosledku je to SME a im podobne media co od nas pytaju peniaze za clanky s gramatickymi i faktickymi chybami. A ked sa nechaju uplne oklamat, nikdy to nepriznaju otvorene a kadejako zahladzuju vlastnu neschopnost a naivnost
|
|
Re: klavyr
Od: vulva 2
|
Pridané:
21.8.2012 8:46
kto? Tomas Ulej? Ano, ten sa velmi bil do prs za piano a obhajoval ho prave v tom zmysle, ze "zachrani" uroven zurnalistiky, lebo ina cesta k tomu nevedie. Uz po par tyzdnoch pochopil ze to asi nie je pravda, pobalil sa a odisiel pracovat do Martinusu.
|
|
Re: klavyr
Od reg.: appleman
|
Pridané:
21.8.2012 8:54
http://www.sme.sk/redakcia/tomas-ulej/
|
|
Re: klavyr
Od reg.: appleman
|
Pridané:
21.8.2012 8:55
a nie ulej. ten mal na starosti max technicku stranku veci.
skor kostolny.
|
|
Re: klavyr
Od: randomgeneratednickhere
|
Pridané:
21.8.2012 9:35
tak vymenuj ktore su kvalitne. Extra plus?
|
|
Re: klavyr
Od reg.: 100k45h
|
Pridané:
22.8.2012 11:38
no mam obavy, ze na slovensku nie su ziadne kvalitne :-D
|
|
Re: klavyr
Od: randomgeneratednickhere
|
Pridané:
21.8.2012 10:48
kto so mnou nesuhlasi, musi byt zaplateny. Komunisti sa tym radi ohanali.
|
|
PIPIPIJANO
Od reg.: peggy
|
Pridané:
20.8.2012 23:09
PIJANO DOHRALO!!! adios priživníčkovia
|
|
Zarabaj Kes
Od: katan
|
Pridané:
20.8.2012 23:37
Chlapci chlapci ... Vec sa ma tak ze keby belinko zlacneu svoje pianko na tych 20 centov, zivatelov by mu rapidne zacalo pribudat a to tempom svetelnym... setca by s toho profitovali a kto nechce citat nekvalitny obsah nekupi si nist ... vec je taka ze setca su moc pachravy a tak aj dopadnu peace
|
|
Pppiiii
Od: Jujjboze
|
Pridané:
21.8.2012 6:08
Dajte uz pokoj s prizivnikom piJanom, naco vobec o takej Kotine pisete?
|
|
Neverim ziadnej statistike ktoru si sam nesfalsujem...
Od: hrrr
|
Pridané:
21.8.2012 8:58
to predsa uz davno pozname. A bratia na zapade tiez hovoria nieco take ako "kto lze ten krade, do pekla se hrabe". Takze ak niekto evidentne a umyselne znizi cislo pouzivatelov internetu na slovensku, tak sa da predpokladat, ze sa pohral aj s tym druhym cislom, cize cislom predplatitelov, takze ak ich maju v skutocnosti 13 tisic, tak si mozu gratulovat. To ma vsak k 1% dost daleko.
|
|
Skor by ma zaujimalo preco sa nikde nehovori o tomto
Od reg.: Vladimir Svab
|
Pridané:
21.8.2012 9:05
pozrite si tento film:
http://goo.gl/sxrKt
|
|
Ked pouzivate piano tak
Od: Ked pouzivate piano tak
|
Pridané:
21.8.2012 14:35
Ked pouzivate piano tak:
1. Tak iba platite za propagandu. Skutocna pravda sa nenachadza v mediach hlavneho prudu, a teda klientov piana. INESPRAVY.sk
2. Piano monitoruje (uklada) vsetky clanky, ktore si precitate.
|
|
Piano spehuje co si citate
Od: Piano spehuje co si citate
|
Pridané:
21.8.2012 14:43
Přitom existuje společenská představa, že do toho, co čtete, nikomu nic není,“ řekla Cindy Cohnová z nevládní skupiny Electronic Frontier Foundation.
Citat z članku: Elektronické knihy mohou čtenáře špehovat
..to este nevedia, ze na Slovensku mame Piano.
|
|
Uz sa to konecne naucte
Od: Neophyte
|
Pridané:
21.8.2012 15:37
"Podľa prieskumu Eurostatu z roku 2011 použilo Internet v posledných troch mesiacoch 74% obyvateľov od šesťnásť rokov"
Nie poslednych, ale ostatnych. Pretoze slovo posledny sa pouziva iba tam, kde to uz nema dalej nijake pokracovanie.
|
|
ten atitrust
Od: bella
|
Pridané:
22.8.2012 13:45
to je presne problem celeho tohto systemu.
preco sa nikto z protimonopolneho na to este nepozrel...
|