|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: XMen
|
Pridané:
17.8.2012 13:00
Posielam kvety, na hrob pianu.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: NooN
|
Pridané:
17.8.2012 13:24
aj pre voyo a huste...
Sice existuje hafo dr.....ch ludi ale myslim si ze aj ich to prestane bavit.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: xavier de la slovak
|
Pridané:
18.8.2012 0:38
tak vidia ze piano ide do PČ a oni idu ich cestou.... to je rozum
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: MAJAK - neregistrovany
|
Pridané:
18.8.2012 10:17
uz nam chyba len spoplatnit jojkarske archivy... potom si uz clovek absolutne nic nepozrie.. dobre im to kuruje
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: dievcence
|
Pridané:
18.8.2012 13:44
a co si ako chces v archivoch pozerat? panelak? xD
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Andy K.
|
Pridané:
18.8.2012 20:33
Co mas proti Panelaku? Vsak je to predsa perla slovenskej serialovej tvorby!
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: b2un0
|
Pridané:
19.8.2012 11:25
Dobre, ale spravne to malo byt [irony]Co mas proti Panelaku? Vsak je to predsa perla slovenskej serialovej tvorby![/irony]
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Tommmson
|
Pridané:
19.8.2012 12:11
Bohužiaľ to platí aj bez tej irónie. Panelák je perla slovenskej seriálovej tvorby.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: periculum_vitae
|
Pridané:
19.8.2012 13:44
Tak to urcite ani zdaleka, jeden z najkvalitnejsich slovenskych serialov je Mesto tienov (http://www.imdb.com/title/tt1797689/)
Btw. o kvalite Panelaku svedci aj jeho porovnanie z priemernou latinsko-americkou telenovelou, ktora ma takmer raz take hodnotenie:
http://www.imdb.com/title/tt1320219/
vs.
http://www.imdb.com/title/tt0211802/
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: xcxcvy
|
Pridané:
19.8.2012 14:00
to urcite, spolu s hotelom paradise.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: bubinko1
|
Pridané:
20.8.2012 7:21
co mas proti hotelu?
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: tibor54352
|
Pridané:
20.8.2012 8:22
oproti hotelu mas predsa plaz
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: dfdfdsf
|
Pridané:
20.8.2012 11:58
co mas proti plazi?
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: vulva
|
Pridané:
20.8.2012 12:32
plazi zvyknu bit jedovate tak bacha na to!
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: xvzf
|
Pridané:
22.8.2012 1:26
ake "plazi" biju tie jedovate? ja byt na ich mieste, nedal by som sa plazmi bit...
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: szaga72
|
Pridané:
18.8.2012 8:36
Ja cakam kedy bude na slovensku sluzba podobna ako maju anglicania a nemci pre SKY s nazvom SKY GO. To Voyo keby aspon davalo filmy aktualne a nie zastarale ktore si mozem online pozriet ZADARMO aj na internete!!! Preto toto pisem lebo moj kamarat pracuje v anglicku a teda ma predplatene SKY GO a musim Vam povedat ze tato sluzba je o 100rokou pred Voyo.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: hdhdhdhhd
|
Pridané:
17.8.2012 13:24
nj nejako sa nam to piano rozladzuje kde asi tak moze byt chyba?
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: ekotop
|
Pridané:
17.8.2012 14:22
posielam žihľavu aj do veľkého kancľu, kde to piano tlačia. Samozrejme cez wifi, určite už zarobili na nejakú tú 3D tlačiareň, nech si ten darček vytlačia
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: to je jedno
|
Pridané:
19.8.2012 11:33
Nezabudni si ale prist po hotovy papier!!!
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: boitanko
|
Pridané:
19.8.2012 21:56
pekne vam to tu hrabe... co je to vlastne ta joj?
|
|
titulok
Od: qark
|
Pridané:
17.8.2012 13:00
Tomas, nebud smutny, kazdy sa moze seknut ;)
|
|
ja som cital sprvu
Od: ppq
|
Pridané:
17.8.2012 13:00
ja som sprvu cital ze Boborovsky :)))
|
|
Re: ja som cital sprvu
Od: jojkar
|
Pridané:
18.8.2012 9:41
si čítal skoro dobre, pán borovský má komplex vlastnej slávy, ktorá sa nikdy nenaplnila, preto aj seriálové postavy TV Joj sa podobajú jeho menu
Boborovský - profesionáli
Borská - prvé oddelenie
...
|
|
pre tv joj aj markiza
Od: bastasak
|
Pridané:
17.8.2012 13:03
Je...bať vás aj s vašim programom. Dúfam že za ten brak čo produkujete vám nebude platiť nikto.
Skorý koniec prajem TV JOJ aj TV Markíza, nech sa vám to všetko zrúti až po základy.
|
|
Re: pre tv joj aj markiza
Od reg.: 100k45h
|
Pridané:
17.8.2012 13:10
ale ja skory koniec prajem aj PIANu lebo ten spoplatneny obsah vsade kde som videl vobec nestal za to, aby si to clovek kupoval. A najviac ma dorazilo, ked spoplatnene clanky na PC Revue vlastne nie su clankami ale iba tabulkami, ktore porovnavaju enajke zariadenia. Ale tieto tabulky nie su ako realne tabulky ale ako jeden jpg obrazok v uplne strasnom rozliseni, vdaka ktoremu text v tabulke je necitatelny a uplne sa tak vytraca zmysel takeho niecoho... Proste katastrofa :-D A ze casopis o svete PC :-D To robia uplni mamlasi co sa okolo pocitaca asi ani neprechadzali. Mozno si ten casopis niekto niekedy k pocitacu tak najskor polozil, to je asi najblizsie co kedy PC Revue malo k pocitacom
|
|
Re: pre tv joj aj markiza
Od: pes
|
Pridané:
17.8.2012 13:22
warning. troll detected.
|
|
Re: pre tv joj aj markiza
Od: hrrr
|
Pridané:
17.8.2012 13:40
Zial toto nie je trollovina, ale PCrevue je naozaj odpad a hnoj, nie IT casopis. Jeho objem stranok dlhodobo narastal, pricom podiel realneho textu bud stagnoval alebo klesal - zbytok zhltla reklama. Nasledne v pokuse o zachranu situacie vytvorili infoware a digicosi (nepamatam nazov) a od toho casu uz v samotnom PCrevue naozaj ostali len splasky.
|
|
Re: pre tv joj aj markiza
Od: quix_
|
Pridané:
17.8.2012 15:24
ja musim vypnut telku alebo prepnut program ked vidim "experta z PCrevue" nahodou na TA3 v spravach alebo vo svete technologii. proste grc pani. som na nich alergicky, urcite by som sa aj vyhadzal keby som to videl cele.
|
|
Re: pre tv joj aj markiza
Od: Robo1111
|
Pridané:
17.8.2012 22:49
Neviem či myslíme na toho istého ale na sračkíze bola reportáž o tom že v telefónoch je zlato a strhi na upotenéto IT experta ako šróbovákom dosloma rozmrdava celý ntb a surovo z neho trhá konektor a potom zadrie že by sa neoplatilo ZOŠKRABÁVAŤ to zlato z tých konektorov :D
|
|
Re: pre tv joj aj markiza
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
18.8.2012 10:41
Idem si pre šrobovák! :D A potrebujem aspoň 1000 pozlátených konektorov aby som snich mal aspoň miligram zlata...potom si dám spraviť retiazku na krk :D
|
|
Re: pre tv joj aj markiza
Od: Roninx
|
Pridané:
19.8.2012 14:01
V PC revue je okrem jasnej reklamy aj kopec clankov akoze odbornych ale v konecnom dosledku jasne reklamnych. Ale podobne su na tom aj zahranicne casopisy. Skutocnych odbornych casopisov je velmi malo.
|
|
Re: pre tv joj aj markiza
Od: NooN
|
Pridané:
17.8.2012 13:26
Kedysi bolo PC Revue tvorene skor pre zabavu, tvorili ho ludia ktorych to bavilo. Teraz je to cisto komercny casopis zalozeny len na reklamu.
|
|
Re: pre tv joj aj markiza
Od: Effe
|
Pridané:
17.8.2012 13:46
Veru, v 90-tych rokoch som PC Revue niekoľko rokov odoberal, doteraz mám tie čísla a veru tie za niečo stáli. Posledné roky sú to tabuľky, reklamné texty, výmysly, ....
|
|
Re: pre tv joj aj markiza
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
17.8.2012 13:28
A ten dement čo sa od nich ukazuje aj v telke toho nemôžem. Takých expertov do rána naserem celý poval.
|
|
Re: pre tv joj aj markiza
Od: hehehe
|
Pridané:
17.8.2012 13:45
mas na mysli
www.google.sk/search?q=ondrej+macko&tbm=isch
?
zdielam tvoj nazor, vzdy ked ho vidim v telke, tak uz len nedockavo cakam, aku perlu zase hodi do eteru
|
|
Re: pre tv joj aj markiza
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
17.8.2012 14:40
Presne a navyše prejav toho Ynteligenta sa nedá ani počúvať. Hľadal som čosi na internete o parádnom Hi-Fi od Philipsu a našiel som recenziu od neho. Normálne sa mi zhnusilo to rádio po jeho prejave, aj keď to rádio za to nemôže!
Skúste si to pustiť a vydržať aspoň minútu
http://goo.gl/Hb9mG
|
|
Re: pre tv joj aj markiza
Od: RIKK
|
Pridané:
17.8.2012 15:36
Milosx, odporucam ti radsej nejake B&W abo KEF (jedny mam ja, druhe znamy) a zosik s DAC abo nieco podobne si das dokopy aj sam ;-)
od pipilipsu si kup holiaci strojcek :)
|
|
Re: pre tv joj aj markiza
Od: rotoped
|
Pridané:
17.8.2012 15:54
uch!
macka by som bil!
aj ked on za to zrejme nemoze.
btw hento nazvat hi-fi je moc velka odvaha. skor domaci audio system.
|
|
Re: pre tv joj aj markiza
Od: knjicodo
|
Pridané:
17.8.2012 16:06
Pridám další link z tvorby veľmi dobrého komika, pána Maca
http://goo.gl/Lbzl9 ... nemôžem si pomôcť ale pôsoby skôr ako z relácie pre malé deti typu Majster N
|
|
Re: pre tv joj aj markiza
Od: pes
|
Pridané:
17.8.2012 16:29
pôsobí, Kefalíne, pôsobí.
|
|
Re: pre tv joj aj markiza
Od reg.: 100k45h
|
Pridané:
18.8.2012 10:06
haaahahaha ta anglictina na konci :-D RRRRRRRRRRRRRRRRight now :-D
|
|
Re: pre tv joj aj markiza
Od: ...
|
Pridané:
17.8.2012 17:58
Pan je odbornik. Vyjadrovanie na urovni stredoskolaka, ktory ide odpovedat z predmetu o ktorom netusi ani o com je. TO nie je ani na pobavenie, som to vypol presne v 2:03 a mal som dost.
|
|
Re: pre tv joj aj markiza
Od: quix_
|
Pridané:
17.8.2012 15:28
ondrej macko.. to je na samovrazdu ked ho clovek vidi a pocuje. niekedy ho fakt staci vidiet ALEBO pocut.
|
|
Re: pre tv joj aj markiza
Od: rotoped
|
Pridané:
17.8.2012 16:45
nahodou, je to zaujimava postavicka. nieco ako Ninaj a jeho svet.
ja som vdacny za takychto exotov.
|
|
Re: pre tv joj aj markiza
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
17.8.2012 17:55
A to som sa bál že iba mne žily trhá keď ho čo i len počujem :D
|
|
Re: pre tv joj aj markiza
Od: NooN
|
Pridané:
17.8.2012 15:41
Presne tak ako ty sa vyjadroval moj byvaly sef...
No ked sme odisli, tak mu nejako to sranie neslo, akosi mal problem nasjt nahradu za nas.
|
|
Re: pre tv joj aj markiza
Od: mareksn
|
Pridané:
18.8.2012 9:37
PC Revue sa uz par rokov neoplati citat
|
|
piano is fail
Od: hahahe
|
Pridané:
17.8.2012 13:23
haha taketo spravy ma vzdy len pobavia, tak im treba :))
|
|
.................
Od: ľuboš
|
Pridané:
17.8.2012 13:32
Za možnosť pozerať super kvalitný program na tv Markíza a Joj typu Mafstory a donekonečna sa opakujúce sa hodnotné seriály typu panelák, kde spí každý s každým...
....a ešte pýtať peniaze, napriek tomu, že je každých 15 minút reklama...,
asi som v Pezinku na pozorovaní a teraz ma iba "niekto " skúša...:(
|
|
IE users
Od: HKJ
|
Pridané:
17.8.2012 13:32
Nie som zo vseobecnosti neprajny, kludne nech sa niekomu dari, ale
BUHAHAHAHAHHA
DAKUJEEEEEEEEEEEM, dnes je super deeeeeeen !!!1
:D
|
|
spoplatnene weby
Od: lepton
|
Pridané:
17.8.2012 13:38
piano je rakovina, treba ho proste vyrezat, aby sa to nesirilo dalej...
|
|
Mali by platiť oni nám
Od: castaway
|
Pridané:
17.8.2012 13:39
Mali by platiť oni nám, aby sme ich pozerali a nie my im!R.I.P markiza,JOJ,Piano
|
|
a to kde je ten Piano?
Od: Sneh
|
Pridané:
17.8.2012 13:41
alebo kto vlastne...
|
|
prosba
Od: rotoped
|
Pridané:
17.8.2012 13:42
prosil by som redakciu o menej expresivne titulky.
piano sa neruca, joj iba reaguje na spravanie markizy.
s kondiciou pianomedia to ma pramalo spolocne.
|
|
Re: prosba
Od: hrr
|
Pridané:
17.8.2012 13:53
Jasne, zalostny hospodarsky vysledok pianomedia za minuly rok s tym urcite nema nic spolocne...
|
|
Re: prosba
Od: rotoped
|
Pridané:
17.8.2012 14:00
ok, takze by som si to nejako rozmenil na drobne:
piano funguje systemom, ze co zarobi system, to sa podla nejakeho kluca prerozdeli vsetkym clenom piana.
pozor, nasleduje uvaha:
ak by piano v pripade joj zlyhavalo a joj na tom prerabala (co je teoreticky nemozne, lebo prerozdeluje sa iba zisk, nie naklady), tak by neprechadzali pod vlastny system spoplatnenia (plus dalsie fixne naklady na tento system), ale by jednoducho spoplatneny obsah uvolnili zadarmo.
kedze joj zacina kopirovat model tv markiza, je velmi pravdepodobne, ze aj napriek fixnym vstupnym nakladom na vlastny system bude z toho joj profitovat viac, ako z piana, kde odvadzaju 30% zisku.
takze skus si to dat nejako dokopy, bez nejakych emotivnych vylevov, ze piano fuj, repcik svina, lebo rusko slintos.
dik.
takze v skatke: ak by sa im to neoplatilo, tak do toho nebudu vrazat dalsie vlastne prachy.
|
|
Re: prosba
Od: rouen
|
Pridané:
17.8.2012 14:06
"ak by piano v pripade joj zlyhavalo a joj na tom prerabala (co je teoreticky nemozne, lebo prerozdeluje sa iba zisk, nie naklady)" = FALSE
Podla mna vsetky zapojene media prerabaju - vzdavaju sa potencialneho zisku z reklamy pripojenej k tomu "premiovemu" obsahu (ku ktoreho kvalite sa vyjadrovat nebudem), plus veci ako konkurencna vyhoda (iste cast divakov/citatelov presla inam), imidz ("u nas stale vsetko zadarmo" je na slovensku dobra reklama), atd.
|
|
Re: prosba
Od: rotoped
|
Pridané:
17.8.2012 14:10
false nestaci.
obchodny model piana je znamy.
akoze mozem si tu robit cely den srandu, pisat volovinky, ale ak sa chces bavit seriozne, tak pod.
|
|
Re: prosba
Od: rouen
|
Pridané:
17.8.2012 14:54
co ti nestaci na mojom zdovodneni? nerozumies konceptu usleho zisku? Ak mam obsah, ktory mi ako otvoreny zarobi 10 eur na reklame, a ako zatvoreny 5 eur na piane, tak v druhom pripade prerabam (ten usly zisk).
A druha cast: ak mam obsah, ktory mi na reklame zaraba 10 eur, a na piane mi zarobi 12 eur, ale som firma pre ktoru je to doplnkova sluzba a tocim XYZ eur, tak to necham otvorene, lebo dobre PR, vyssia navstevnost, atd. mi je hodnotnejsie ako ziskane 2 eura.
|
|
Re: prosba
Od: rotoped
|
Pridané:
17.8.2012 14:56
konceptu usleho zisku rozumiem, ale vsetci velmi dobre vieme, ze reklamy sa ukazuju aj pod pianom.
|
|
Re: prosba
Od: rouen
|
Pridané:
17.8.2012 15:03
a vsetci dobre vieme, aky je ich hitrate, ked su clanky nepristupne, ze ano
|
|
Re: prosba
Od: rotoped
|
Pridané:
17.8.2012 15:08
hej, a vsetci dobre vieme, kolko adblokov funguje a tak.
inac s hitrate je to take cele osemetne.
zvacsa sa to robi tak, ze cena za reklamu sa nastavi vybalansovanim pristupov a klikov.
o tom sa fakt mozme bavit do nekonecna.
ja som chcel iba povedat, ze s kondiciou pianomedia to nema az tak vela spolocneho, aj ked moze byt zalostna. to je tiez otazne, lebo prisun prachov maju od investorov.
skor si v joj zratali, ze sa im to viac oplati vo vlastnej rezii a spoplatnenie webu je pre nich udrzatelny koncept.
tv maju predsalen ine budgety ako printy.
|
|
Re: prosba
Od: xvzf
|
Pridané:
17.8.2012 15:03
hej, len ich zobrazeni je menej
|
|
Re: prosba
Od: hrrr
|
Pridané:
20.8.2012 13:19
No pokial ma pamat neklame, tak zrovna joj v piane zrusila reklamu, takze tento argument neobstoji a skor je to naozaj o tom, ze bez piana skratka zarobia viac.
|
|
Re: prosba
Od: rotoped
|
Pridané:
17.8.2012 14:12
este doplnim, ze piano povazujem za zlo, to ale neznamena, ze sa mi musia pacit davu poplatne titulky.
|
|
Re: prosba
Od: ľuboš
|
Pridané:
17.8.2012 14:37
napr. ja osobne Pi Jano!za zlo nepovažujem, dokonca chápem tento obchodný model, ale čo nepochopím, je pýtanie peňazí za doslova stupídne články, často bulvárneho charakteru,na takých HN sa smejem,čo za "odborný" odpad produkujú -násť roční "odborníci"...
Bol som v tom, mylne, samozrejme, že PI Jano! bude niečo extra hodnotné, ale keďže mi nedopatrením chodia tlačené noviny typu SME,či HN, / za diaľničnú známku dávajú ako darček../tak tie " Pijanské" články, ktoré sú zamknuté na nette,čítam okolo 9-10.00 a nestíham sa čudovať, čo tam bolo také "hodnotné", že si za to pýtali peniaze extra na nette.
|
|
Re: prosba
Od: ľuboš
|
Pridané:
17.8.2012 14:42
doplním: sú iba 2 možnosti: alebo zruším TLAČENE noviny a v tom prípade ZAMKNEM na 100% noviny na nette, alebo zruším nettové noviny a donútim čitateľov si kupovať papierové noviny.
V oboch prípadoch ale riskujem, že aj ten posledný zvyšok čitateľov prejde na Reuters a sám skrachujem.
Výsledok nie je ťažké uhádnuť, až sareklamný koláč nezvýši,čo sa nezvýši, budeme svedkami KRACHU niektorých médii.
nakoniec tu ostane iba 100% bulvár a na to, aby nás aspoňna 5 sekúnd zaujalo tlačené slovo/al.na nette, bude treba páchať v priamom prenose vraždy, samovraždy..., lebo sme tak zahltení info a UNUDENÍ, že nás už nič/ skoro/ nezdvihne.
|
|
Re: prosba
Od: rotoped
|
Pridané:
17.8.2012 14:44
piano povazujem za zlo a bad joke, hlavne co sa tyka pristupu zo strany sme.sk
ak chce niekto za nieco platit, preco nie. s tym problem nemam.
|
|
Re: prosba
Od reg.: holden
|
Pridané:
17.8.2012 15:21
Piano je predsa platobna brana k comukolvek, tato brana (ako subjekt) nema predsa za ulohu zabezpecovat kvalitu clankov...
- Ked sa ti nepaci ich kvalita, tak nadavaj na SME resp. HN. - Ked sa ti nepaci hodnota clankov pod zamkom, tak ich necitaj - piano tym padom tvoje peniaze neprerozdeli
- Citaj len to co ta pod Pianom bavi
- Pokial ta pod Pianom nic nebavi, tak si ho nekupuj...
Tak sa este raz pytam preco nadavas na Piano (ako platobnu branu) a nie na vydavatelov?
|
|
Re: prosba
Od: rotoped
|
Pridané:
17.8.2012 16:00
jediny problem piana je, ze na slovensku takmer neexistuje obsah, ktory by za piano stal.
|
|
Re: prosba
Od: ľuboš
|
Pridané:
17.8.2012 17:27
Amen..
|
|
Re: prosba
Od: xvzf
|
Pridané:
18.8.2012 13:39
niektore veci z casopisu .tyzden by sa IMO dali....
|
|
Re: prosba
Od: sedd
|
Pridané:
19.8.2012 20:29
hm....
|
|
Re: prosba
Od: sedd
|
Pridané:
19.8.2012 20:29
...mozno
|
|
Re: prosba
Od: sedd
|
Pridané:
19.8.2012 20:29
aj...
|
|
Re: prosba
Od: sedd
|
Pridané:
19.8.2012 20:29
ano...
|
|
Re: prosba
Od: sedd
|
Pridané:
19.8.2012 20:30
ale...
|
|
Re: prosba
Od: sedd
|
Pridané:
19.8.2012 20:30
nie...
|
|
Re: prosba
Od: sedd
|
Pridané:
19.8.2012 20:30
som...
|
|
Re: prosba
Od: sedd
|
Pridané:
19.8.2012 20:30
si...
|
|
Re: prosba
Od: sedd
|
Pridané:
19.8.2012 20:30
isty...
|
|
Re: prosba
Od: Miland
|
Pridané:
18.8.2012 18:56
Vies holden...
Nie SME, HN a spol pri vstupe na trh vyhlasovali dristy o exkluzivnom obsahu, skvalitneni obsahu....ale obrchuj Belinko.
Tak preco nadavat na SME a HN, ked klamalo piano?
Uz vies preco sa nadava na tu "platobnu branu"???
To ze klamu vsetci navzajom pri neoznacovani zamknutych clankov a ludia na ne omylom klikaju ti asi tiez nevadi.
Rata sa kazde kliknutie na taky clanok, teda aj to ked tam clovek klikne omylom, lebo nevedel, zamerne nebol informovany o jeho uzamknuti.
Kto za to moze?
pijano, ci redakcie?
Pred pijanom taketo odrby neboli.
|
|
Re: prosba
Od: 5eter
|
Pridané:
17.8.2012 17:18
"ak by piano v pripade joj zlyhavalo a joj na tom prerabala ..., tak by neprechadzali pod vlastny system spoplatnenia (plus dalsie fixne naklady na tento system), ale by jednoducho spoplatneny obsah uvolnili zadarmo."
Cize ak by JOJ z Piana nic nezarabala, tak lepsie pre nu je uvolnit obsah zadarmo, ako postavit si vlastny system, ktory im bude vynasat??
Ty si chybal v skole na vyrokovej logike alebo si zamestnanec Piana?
|
|
Re: prosba
Od: rotoped
|
Pridané:
17.8.2012 17:25
mam velmi silny pocit, ze v tej tvojej logike mas hned niekolko dier velkych ako vrata od stodoly.
1.vsimni si na zaciatku odseku napis uvaha
2. prerabat, neznamena nic nezarabat (specialne pre teba, nic nezarabat moze znamenat aj byt na nule)
3. rozdiel medzi nakladmi na piano a vlastnym systemom nebude tak dramaticky odlisny, takze pri malom pocte abonetov je velmi velky predpoklad, ze absencia akehokolvek platobneho systemu bude lacnejsia, ako jeho prevadzka, vid uvahy o free mhd.
ak by si chcel este nieco objasnit, kludne sa opytaj.
|
|
Re: prosba
Od: 5eter
|
Pridané:
17.8.2012 17:35
Prerabat a nezarabat je z hladiska JOJ-ky jedno, pretoze v prvom rade chcu generovat zisk, nie byt na nule. Takze ak im to nepojde cez Piano, budu sa snazit spoplatnit svoj obsah inym sposobom.
Tie naklady neberiem, pretoze naklady na Piano museli byt radovo vyssie uz len z toho, ze zdruzuje a koordinuje pristupy a prijmy z velkeho mnozstva portalov. Urcite to predstavuje omnoho vacsiu nakladovost (softverovu aj hardverovu) ako pri jedinom nezavislom systeme jedinej stranky.
A k tej mhd :D
Uvahy o free mhd su uplne mimo misu, pretoze uz davno boli tieto "vypocty" vyvratene - free mhd by generovala radovo niekolkonasobne vacsiu stratu ako je tomu dnes.
|
|
Re: prosba
Od: rotoped
|
Pridané:
17.8.2012 17:41
o nic nezarabani si pisal ty. precitaj si este raz tie posty. ja som napisal, ze ak by jojka prerabala (chapeme, ze by bola v minuse), tak by zrejme nesla do vlastneho systemu spoplatnenia, vid mechanizmus piano o ktorom som pisal vyssie.
o radovo vyssich nakladoch na cely system piano vs vlastny system by som si veobec nebol taky isty. tie naklady budu porovnatelne, je jedno ci mas 5000 alebo 1000000 predplatitelov, jediny rozdiel je v tom, ze ziska sa nedistribuuje medzi viac firiem.
o narocnosti na hw sa snad nebudeme bavit, toto je fakt zanedbatelna polozka (vzhladom na to, ze sa bavime o digitalnych mediach). a urcite nie je zanedbatelna vec, ze do vlastneho systemu musis vrazit naraz vela penazi.
priklad mhd bol iba priklad fungovania. ja som prepocet mhd nerobil.
|
|
Re: prosba
Od: jdjcidndjdnd
|
Pridané:
17.8.2012 13:55
konecne sa tu objavil aj niekto z PR uderky pijana, to ale trvalo.
|
|
Re: prosba
Od: hehehe
|
Pridané:
17.8.2012 13:59
podla mna to je len troll, ktory bol taky [dopln co chces], ze si to predplatil na rok, a teraz zistil aku kktinu spravil
|
|
Re: prosba
Od: xvzf
|
Pridané:
17.8.2012 14:14
s Pianom nemam nic spolocne, spoplatnovanie webu sa mi nepaci, no co sa tyka tendencnosti titulku, ma pravdu...
uvidime ako sa im bude darit v PL...
|
|
Re: prosba
Od: wlad
|
Pridané:
17.8.2012 16:01
a co sa ti nepaci na spoplatnovani webu? ved niekto ten obsah tvorit musi - si myslis, ze to budu robit ludia popri zobrani na namesti?
|
|
Re: prosba
Od: hehehe
|
Pridané:
17.8.2012 17:19
1. donedavna vsetky weby fungovali z reklamy a prezivali bez problemov, teraz v duchu skvalitnovania sluzieb clanky spoplatnili, ale vyssiu kvalitu to neprinieslo (skor naopak) a ani ta reklama nezmizla - z akeho dovodu mam teda za to platit?
2. ak tym obsahom myslis tie bulvarne clanky o tom ake ma "problemy" slovenska "smotanka", prip. prelozene zahranicne clanky s tonou gramatickych a stylistickych chyb, tak ano, myslim si, ze to kludne mozu robit ludia popri zobrani na namesti, dokonca si myslim, ze to kludne dokazu robit aj plne zamestnani ludia pocas fajciarskych prestavok jednou rukou na smartfone
|
|
Re: prosba
Od: 5eter
|
Pridané:
17.8.2012 17:25
A preco to islo 15 rokov bez spoplatnenia a teraz to uz zrazu nejde?
Alebo inak: preco to desiatkam velkych slovenskych webov ide bez spoplatnenia aj teraz a nejakemu tuctu medii to odrazu bez spoplatnenia nejde a pytaju prachy?
Raz si budu musiet uvedomit, ze internet vzdy bol zadarmo a tudy cesta nevede. Lebo pouzivatelia jednoducho presedlaju na bezplatnu alternativu a chamtivci akurat utru hubu.
|
|
PianoG
Od: Pikoliter
|
Pridané:
17.8.2012 14:02
Ak piano, tak
http://goo.gl/odmYM
|
|
Piatok
Od: TradeMark
|
Pridané:
17.8.2012 14:10
Mna na zaciatku najviac dojali tie reci ako to "musia" spoplatnit aby zvysili kvalitu. Ruku na srdce pani z piana - citali ste poslednych par tyzdnov clanky napr. na SME?
Jeden preklep za druhym, sklonovanie/casovanie a'la Google translator. Obsah preberany po zahranicnych mediach prekladany snad brigadnikmi... novinarcina ako ma byt.
|
|
piano
Od: emmile
|
Pridané:
17.8.2012 14:14
Niekto si zmyslel že zbohatne z práce iných a tak vymyslel PIANO. A autorom dal nejake omrvinky. Kazdy sa musi rozhodnut či si necha spoplatnit vlastnu tvorbu alebo nie, a nie niekto tretí ma na tom zarabat.
|
|
Re: piano
Od: asdsdf
|
Pridané:
17.8.2012 14:39
Presne tak, na slovensku zarabaju neproduktivni ludia, najvyssi cas aby sa to zmenilo
|
|
piano
Od: asdsdf
|
Pridané:
17.8.2012 14:38
Piano sice hori dlhsie ako husle ale raz dohori :)
|
|
PIJANO DOHRALO !!!
Od reg.: peggy
|
Pridané:
17.8.2012 15:13
PIJANO DOHRALO !!! PIJANO DOHRALO !!! PIJANO DOHRALO !!! PIJANO DOHRALO !!! PIJANO DOHRALO !!! PIJANO DOHRALO !!! PIJANO DOHRALO !!! PIJANO DOHRALO !!! PIJANO DOHRALO !!! PIJANO DOHRALO !!! PIJANO DOHRALO !!! PIJANO DOHRALO !!! PIJANO DOHRALO !!! PIJANO DOHRALO !!! PIJANO DOHRALO !!! PIJANO DOHRALO !!! PIJANO DOHRALO !!! PIJANO DOHRALO !!! PIJANO DOHRALO !!! PIJANO DOHRALO !!! PIJANO DOHRALO !!! PIJANO DOHRALO !!! PIJANO DOHRALO !!! PIJANO DOHRALO !!! PIJANO DOHRALO !!! PIJANO DOHRALO !!! PIJANO DOHRALO !!!
|
|
Re: PIJANO DOHRALO !!!
Od: knjicdo
|
Pridané:
17.8.2012 15:58
Takže aj páni zo SME.sk prispeli na DSL ich dalším kvalitným článkom.
|
|
Srdecny pozdrav
Od: Sandra2
|
Pridané:
17.8.2012 15:25
panovi Bellovi!
|
|
titulok - prianie je otcom myšlienky :)
Od: Tomáš Bella
|
Pridané:
17.8.2012 16:29
Takže pár faktov, pre zmenu :) -
1. Joj nevypovedala zmluvu s Pianom a spolupráca bude pokračovať
2. Joj nikdy nemala v Piane žiaden obsah a už pred vstupom do Piana začala naša debata s Joj, čo by malo byť v spoločnom systéme a čo bude spoplatňovať samostatne, čiže je to napĺňanie stratégie, ktorá tu existovala ešte pred Pianom.
|
|
Re: titulok - prianie je otcom myšlienky :)
Od: Tomáš Bella
|
Pridané:
17.8.2012 16:30
3. Aj iné médiá budú niečo dávať do spoločného balíka a niečo samostatne, pretože logicky nie všetok obsah môže mať rovnakú cenu. Niektorým z týchto médií my sami dodávame platobné systémy, len sa to nevolá Piano a nevidno to navonok, ale reálne idú peniaze stále cez náš systém. Takéto experimenty vcelku vítame, lebo nie je nič lepšie pre Piano, ako keď si médiá porovnávajú príjmy z Piana a príjmy cez systém, keď si nastavujú ceny a marketing samotné.
4. To, čo je podľa titulku "rúcanie" Piana je v skutočnosti rádovo jedno percento celého systému alebo menej. Vzhľadom na to, že čoskoro pribudnú do systému ďalšie významné médiá, jednoznačne bude stále platiť, že množstvo obsahu v Piane sa stále zvyšuje, nie znižuje.
|
|
Re: titulok - prianie je otcom myšlienky :)
Od: ....
|
Pridané:
17.8.2012 17:06
ked uz sa sem unuva pijano velite...kedy konecne pride to slubene zvysenie kvality, ten exkluzivny obsah? nejaky definitivny datum po ktorom si bude moct clovek povedat, aha ano, jasne zlepsenie oproti minulosti?
|
|
Re: titulok - prianie je otcom myšlienky :)
Od: rotoped
|
Pridané:
17.8.2012 17:07
places na nespravnom hrobe. za obsah su zodpovedni media, nie piano.
|
|
Re: titulok - prianie je otcom myšlienky :)
Od: real name
|
Pridané:
19.8.2012 13:31
kto to sluboval? bella alebo media?
|
|
Re: titulok - prianie je otcom myšlienky :)
Od: Tomáš Bella
|
Pridané:
17.8.2012 16:40
opravujem :) pozrel som presné číslo a rádovo bola joj.sk nie na úrovni percenta, ale maximálne desatiny percenta Piana minulý mesiac. To hádam na rúcanie ešte nebude :)
|
|
Re: titulok - prianie je otcom myšlienky :)
Od: gdgdgggd
|
Pridané:
17.8.2012 17:03
gratulujem a posielam jednu desatinu kvetiny
|
|
Re: titulok - prianie je otcom myšlienky :)
Od: trombon
|
Pridané:
17.8.2012 17:07
inac nerozmyslam zle, ze ak by vas dsl poziadalo o oficialne vyjadrenie, ze by ste s tym nemali problem?
imho lepsie ako pisat do diskusie.
|
|
Re: titulok - prianie je otcom myšlienky :)
Od reg.: Redakcia DSL.sk
|
Pridané:
17.8.2012 22:33
Bohužial prevádzkovateľ Piana problém s vecnou komunikáciou má, aspoň podľa toho ako komunikoval doteraz.
Predstavitelia prevádzkovateľa Piana sa k negatívnym a to aj konkrétnym číselným údajom o ich systéme z iných zdrojov, ktoré nesedia s nimi prezentovanými číslami, konkrétne nevyjadrujú a na takého otázky vecne alebo vôbec neodpovedajú.
Dali sme im opakovane príležitosť, aby vysvetlili nesúlad viacerých čísel, nikdy ju nevyužili. Takýto stav trvá už od spustenia, kedy odmietli vysvetliť jasný nesúlad v prvých komunikovaných číslach.
Keďže za svoju úlohu nepovažujeme opakovanie ich PR vyjadrení, miesto tu nemajú.
|
|
Re: titulok - prianie je otcom myšlienky :)
Od reg.: Redakcia DSL.sk
|
Pridané:
17.8.2012 22:33
Platenie za informačné zdroje na webe nie je nutne zlý koncept, Piano na Slovensku je ale nezvládnuté vo viacerých smeroch. V každom prípade, čo sa v ňom deje, je niečo úplne odlišné od toho, čo bolo a je prezentované ako cieľ a to že Piano je cestou ku kvalitnejšiemu obsahu. Keď sa takýto obsah od zapojeného média konečne objavuje, ide mimo Piano. Čo je v jasnom rozpore s deklarovaným cieľom Piana a nikto sa nemôže čudovať, že sa tento krok s deklarovaným cieľom porovnáva.
Keď prevádzkovateľ Piana odvolá tento cieľ a zverejní iný reálny cieľ, potom sa samozrejme s takýmto cieľom stav porovnávať nebude.
Ak bude mať Piano úspech a zdokladuje to niečim iným ako nepodloženými neurčitými vyjadreniami, radi tento úspech budeme prezentovať.
|
|
Re: titulok - prianie je otcom myšlienky :)
Od reg.: appleman
|
Pridané:
18.8.2012 0:24
stale nebol objasneny titulok, ze ako sa piano ruca.
|
|
Re: titulok - prianie je otcom myšlienky :)
Od: rootpd
|
Pridané:
18.8.2012 1:18
pritiahol zaujem, nie? :).
|
|
vsetko
Od: tri
|
Pridané:
17.8.2012 16:49
nech vsetky komercne tv spoplatnia aj ich vysielanie aj ich weby aspon bude od nich pokoj
|
|
Re: vsetko
Od: Sneh
|
Pridané:
17.8.2012 23:18
K++
|
|
2 obrazky
Od: 2 obrazky
|
Pridané:
17.8.2012 17:25
Prvy obrazok: Vzdy ked sa spomenie pijano, tak ma napadne, ze "my mame platit za ich brainwashing"? http://s3.hubimg.com/u/53826_f260.jpg
Druhy obrazok: Piano sa javi ako zivotaschopny projekt zbierajuci cenne informacie o jeho pouzivateloch. Takze gratulujem tvorcom aj k tejto karikature: http://dopice.sk/3mz
|
|
Video obsah
Od: TMac
|
Pridané:
17.8.2012 17:29
Na co su dobre take spoplatnene weby na tv joj a markiza ked vsetky bezia na technologii Flash. Uz by si to mohli konecne uvedomit a tu mizernu technologiu nahradit niecim co nespotrbovava tolko vykonu procesora, tak ako je to u Apple videach na apple web strankach alebo youtube. Ja si chcem predsa zakupeny program pohodlne pozriet na telke, tak ako to super funguje aj s youtube a nie zapinat kvoli tomu pocitac.
|
|
Re: Video obsah
Od: reg.: Hrivis
|
Pridané:
17.8.2012 17:31
utec faggot!
|
|
dfgsdfgs
Od: dsfgsdfg
|
Pridané:
17.8.2012 18:41
akurat som zistil ze mi dnes sucasne zablokovali vsetky 4 konta, ktore som mal na diskusie na sme.sk, kedze nepijanujem :D:D
bez dovodu, ani len ten ich smiesny kokodex som neporusil...ale nevadi, nejako sa s tym uz len vyrovnam :)
|
|
Re: dfgsdfgs
Od: kvargla
|
Pridané:
17.8.2012 18:58
to iste urobili aj mne, ked som sa pytal na dovod, odpisali mi, ze obchadzam piano.
ked som im napisal, ze o piane nemaju v kodexe diskutujuceho ani slovo a ani naznak zakazu viacerych diskusnych kont, tak mi ine oddelenie odpisalo, ze to bolo cele nedorozumenie a ze ma banuju za zavazne porusenie kodexu a.k.a. zevraj som niekomu napisal v diskusii, ze je chuj.
ked som im poslal odkazy na moje prispevky, tak uz sa neozval nikto.
|
|
Re: dfgsdfgs
Od: 122112
|
Pridané:
17.8.2012 19:18
nic v zlom : )
ale ked si vsimli tie skratky co pouzivas, ako to a.k.a., tak zrejme odpisali rodicom : )
|
|
Re: dfgsdfgs
Od: kvargla
|
Pridané:
17.8.2012 19:24
nic v zlom, to ze to pouziva nejaky cigan pato z piscan este neznamena, ze to nie je literarna skratka.
www.etymonline.com/index.php?term=a.k.a.
|
|
Re: dfgsdfgs
Od: 122112
|
Pridané:
17.8.2012 20:10
ach, nepochopil si ma : )
ja viem co ta skratka znamena, len som poukazal na jej pouzitie
a mozes mi este vysvetlit preco literarna? nestaci len skratka?
|
|
Re: dfgsdfgs
Od: kvargla
|
Pridané:
17.8.2012 20:14
lebo sa pouziva aj knizne, voe.
na rozdiel dajmetomu od wtf, pdp alebo mfp.
|
|
Re: dfgsdfgs
Od: 122112
|
Pridané:
17.8.2012 20:55
no dal by som ruku do ohna za to, ze ty si ju v knizke nevidel : )
|
|
Re: dfgsdfgs
Od: curak_vyjeabany
|
Pridané:
18.8.2012 11:31
ty trapny troll, zjavne trpis komplexami
|
|
Re: dfgsdfgs
Od: 122112
|
Pridané:
18.8.2012 19:13
skus pridat aj aka, nech to mas lepsi efekt : )
|
|
nadpis
Od: asdzxc
|
Pridané:
17.8.2012 19:45
Nejaky bulvarnejsi nadpis by sa nenasiel? :)
Nieco ako: "Apokalypticka katastrofa kataklizmickych rozmerov zasiahla system Piano"
|
|
Re: nadpis
Od: elektrik
|
Pridané:
17.8.2012 19:49
uplne staci:
mayovia mali pravdu, koniec vesmiru a Slovakov zacina pianom.
|
|
Pán Bella
Od: majka 75
|
Pridané:
17.8.2012 20:50
Aby mojžišov žrebec vpáral do vás svoj sedemkvintový hviezdometný k.... . Ste strašne nesympatická osoba, srší z vás gadžovská vychytralosť a zlodejina.
|
|
otazka
Od reg.: appleman
|
Pridané:
17.8.2012 22:08
smel by som vediet, preco ste zmazali bellove prispevky?
nie je vhodnejsie zareagovat prispevkom v diskusii miesto mazania?
|
|
Re: otazka
Od: Abrakadabra
|
Pridané:
17.8.2012 22:35
Tak toto by zaujimalo aj mna. Alebo to snad bolo na ziadost p. Bellu?
|
|
Re: otazka
Od reg.: Redakcia DSL.sk
|
Pridané:
17.8.2012 23:07
Ten zmazaný príspevok a následne vetva pod ním boli zmazané, keďže v ňom boli podsúvané informácie nekorešpondujúce so skutočnosťou, netýkajúce sa Piana.
V príspevkoch vyššie vysvetľujeme niečo ohľadne komunikácie prevádzkovateľa Piana. Ak viete, čo bolo zmazané, nájdete tam odpoveď. Diskusia naozaj nie je ale miestom, kde budeme v priamej konfrontácii vyvracať tvrdenia pána Bellu.
|
|
Re: otazka
Od reg.: appleman
|
Pridané:
17.8.2012 23:30
takze ak to chapem spravne, prispevky ste zmazali kvoli tomu, ze v nich bella klame.
|
|
Re: otazka
Od: Tomáš Bella
|
Pridané:
18.8.2012 7:48
Tak toto sa mi naozaj ešte v živote nestalo, že sa píše o firme ktorej šéfujem, nie som oslovený aby som sa vyjadril, napíšem upresnenie do diskusie a to je zmazané :)) Želám pekný deň a držím palce v kvalitnej žurnalistike :)
|
|
Re: otazka
Od: mariena
|
Pridané:
18.8.2012 8:19
Mne sa to tiez nepozdava. Mne imponujte, ste zrely uspesny mlady muz, mate pekne formovanu postavu a sla by som s vami na kavu keby bola taka moznost. Neviem preco vas vymyzali, redaktor vam zrejme zavidi uspech, dynamicky sa rozvijajucu firmu a pozornost zien. Nesuhlasim s tym, som na vasej strane a musime sa stretnut aby bolo mozno aj nieco viac, myslim such - such.
|
|
Re: otazka
Od: ...
|
Pridané:
18.8.2012 9:24
Napisat nazov clanku, ktory pritahuje ludi - to je take zurnalisticke, ale odrbavat ludi a tvarit sa poskodeny je take pianovske. Ja osobne verim viac redakcii DSL, ktora ked povie, ze ste sa nevyjadrili uz ku viacerym veciam a osloveny ste boli, tak to na 99% tak bude, ako Vam co ste priniesli system, ktory prezentuje predavanie piesku na pusti a teraz idete reagovat len na to, co sa Vam hodi. A nebojte sa, palce drzat nemusite, pretoze DSL za tie roky co ich citam ma stale obsahovo najkvalitnejsie clanky ako hnoj, ktory zastupujete Vy.
|
|
Re: otazka
Od: Tomáš Bella
|
Pridané:
18.8.2012 9:59
Ja som za to, aby čitateľ mohol sám posúdiť, kto má pravdu, a preto ak sú otázky príliš tendenčné a viem, že novinár si vyberie len to, čo sa mu hodí, tak preferujem diskusiu - je tu jasný článok a je tu moja jasná reakcia a každý si môže vytvoriť názor sám.
Ale pre DSL je toto zjavne neakceptovateľné, aby si tu len tak hocikto mohol vytvárať vlastný názor na základe toho, že si prečíta príspevok jednej aj druhej strany :)
|
|
Re: otazka
Od: Neviem
|
Pridané:
18.8.2012 11:09
Vynikajúco. Ja s vami úplne súhlasím. Diskusia je to najlepšie miesto, kde si ja, čitateľ môžem vytvoriť názor.
Takže mám, p. Bella, otázku. Vysvetlite mi, prosím, nasledujúci rozpor. Citujem starší článok na dsl.sk:
Najmarkantnejším prípadom takejto komunikácie boli krátko po spustení systému tvrdenia prevádzkovateľa, že čítanosť aj celých spoplatnených sekcií ako napríklad komentare.sme.sk po spoplatnení klesla len o 10% až 20%. Tieto čísla sa ale ukázali v rozpore so štatistikami z oficiálneho merania návštevnosti AIMmonitor zostavenej spoločnosťou Gemius. Počet zobrazení stránok sekcie komentare.sme.sk klesol podľa týchto štatistík až o 40%, aj tieto čísla dokonca ale obsahovali podľa spoločnosti Gemius aj zobrazenia stránok iba s informáciou o spoplatnení článku pre užívateľov bez predplatného.
Kde je pravda, p. Bella?
|
|
Re: otazka
Od: Neviem
|
Pridané:
19.8.2012 12:35
Tak p. Bella, už prešiel celý deň a vy ešte stále rozmýšľate nad odpoveďou ...
Tak ja skúsim odpovedať za vás:
Diskusiu preferujem preto, lebo v nej môžem odpovedať na otázky, ktoré sa ma nikto nepýtal a na iné, nepríjemné otázky od diskutujúcich, sa jednoducho vyserem.
Nebolo ľahké presvedčiť investorov, aby vrazili peniaze do PIANA, keďže to väčšina považovala za blbosť. Ešte horšie bolo, keď sa ukázalo, že majú pravdu. Noviny ledva predávajú-zobrazujú reklamu pod nezamknutými článkami tak kto by za to ešte platil? Tak čo mám robiť? Mám to celé nechať krachnúť? Aby ste sa tu na dsl.sk dobre bavili, k***ti?
Serem na vás, idem na kúpalisko.
|
|
Re: otazka
Od: kill27
|
Pridané:
18.8.2012 13:16
Tak my sme si vytvorili nazor uz sami, ked bol na internete pred tyzdnom clanok ako Piano na SVK prosperuje a ziadne z medii sa nechysta vystupit... A bum co sa stalo o tyzden?
|
|
Re: otazka
Od reg.: Redakcia DSL.sk
|
Pridané:
18.8.2012 11:04
Pán Bella, nezavádzajte. Bol Vám odstránený príspevok, kde podsúvate, že Vaše vyjadrenia skresľujeme a vôbec sa netýkal aktuálnej témy a tohto článku. Ukážte jeden príklad takéhoto skresľovania Vašich vyjadrení alebo sa ospravedlňte.
V tej vetve, ktorá vypadla pre odstránenie tohto príspevku, boli ešte dva príspevky od Vás, ktoré sa priamo tiež netýkali aktuálnej témy a článku. V jednom ste komentovali svoju hmotnosť, plné znenie druhého prikladám:
Že na Slovensku bola pri štarte zlá komunikačná stratégia, to som už priznal viackrát a pokojne môžem aj teraz znova. Poľsko je už rádovo niekde inde, a napríklad aj reakcie čitateľov sú rádovo menej negatívne, na Slovensku to ešte chvíľu potrvá, kým to napravíme.
|
|
Re: otazka
Od reg.: appleman
|
Pridané:
18.8.2012 11:27
ja hlasujem za to, aby sa nic nemazalo.
|
|
Re: otazka
Od reg.: 100k45h
|
Pridané:
18.8.2012 12:13
v diskusiach na DSL.sk padne velmi vela komentarov k clankom ktore su uplne mimo temy (vid ine prispevky v tejto diskusii) a tie nemazete :) Bola to chybka to zmazat no, lebo tym davate akoby za pravdu p. Bellovi. Teraz ma mnoho citatelov tejto diskusie skor zly pocit z vas ako z p. Bella.
|
|
Re: otazka
Od: ...
|
Pridané:
18.8.2012 16:45
Aspon netaraj.
|
|
Re: otazka
Od: real name
|
Pridané:
19.8.2012 13:37
nieco podobne zazivaju ostatni pod pianom
a este si za to platia
|
|
Re: otazka
Od: Timmy_A
|
Pridané:
20.8.2012 11:44
Zvykaj si Bella. Sam si mazal na SME prispevky podla lubovole a vtedy ti to neprekazalo.
Ked sa ti nepaci nepresnost informacii vyuzi Ficov zakon a pravo na opravu.
Diskusie su regulovane presne tak ako si ich reguloval ty na SME.
|
|
Re: otazka
Od reg.: appleman
|
Pridané:
20.8.2012 23:08
pocuj tlstoch, to bol jeho brat.
drobny detail.
|
|
pät znakov ...
Od: Awi
|
Pridané:
17.8.2012 23:08
Hnojku a Narkózu nepozerám ani normálne a nie že ešte na webe, to by som sa musel s koňom zraziť :D
|
|
protiuder
Od: rambo z tunela na ue.
|
Pridané:
18.8.2012 7:48
Ani nechcite vediet, ktory chudobny miliardar , slovak zaviedol to pinano. Sorry piano.
|
|
Re: protiuder
Od: BALTAZAR 1
|
Pridané:
18.8.2012 8:43
Chceme vediet, sem s menom!
|
|
@@@@@
Od: Vergeltungswaffe
|
Pridané:
18.8.2012 10:19
Všetky židovské ojeby treba skončiť.
|
|
Re: @@@@@
Od: dfafa
|
Pridané:
18.8.2012 22:39
sionisticke, nie zidovske
|
|
Priekopnici spoplatneneho webu v Europe?
Od reg.: MarosF
|
Pridané:
18.8.2012 11:22
Pan Bella, urcite ste si vsimli, ze za cely cas fungovania Piana sa Vase podnikanie stretava s nevolou a nepochopenim. Ludia vas skratka nechcu. Vy nepredavate nejaky produkt, kde ma spotrebitel moznost si vybrat, ci si kupi prave ten Vas, alebo iny. Vase podnikanie sa mi zda byt prilis agresivne az mozno istym sposobom nebezpecne.
Dokazete si predstavit, ze by nastal pre Vas absolutne idealny stav a to, ze by do Piana vstupili vsetky slovenske weby? (mozno aj zahranicne). Vasim cielom, poslanim Piana je okrem NORMALNEHO podnikania vlastne co?
|
|
Re: Priekopnici spoplatneneho webu v Europe?
Od reg.: 100k45h
|
Pridané:
18.8.2012 12:11
ja osobne si tiez myslim, ze slovenske weby zapojene v PIANO neponukaju hodnotny obsah, vid niekde hore v tejto diskusii moj prispevok o PC Revue. To ale tak trochu uz nie je na systeme PIANO, ale na tych strankach zapojenych do systemu. A ty ako keby si si myslel, ze spotrebitelom PIANO je bezny citatel, ale v skutocnosti spotrebitelom toho systemu je prevadzkovatel stranok ako napr sme.sk. A slovenske weby maju na vyber vytvorit si vlastny system spoplatneneho obsahu, alebo kludne si mozu vybrat nespoplatnovat obsah vobec. V zahranici projekt ako PIANO nie je bezna vec, na druhu stranu je bezne, ze weby maju vlastny sposob spoplatnenia obsahu. Kedze slovenske weby toho schopne neboli, hoci ocividne chceli, tak je to priestor pre podnikatelsky zamer ako je PIANO. Ukazuje sa, ze nielen slovenske weby maju o to zaujem.
|
|
Re: Priekopnici spoplatneneho webu v Europe?
Od: graf
|
Pridané:
18.8.2012 13:56
ja ti odpoviem aj za T. Bellu. Poslanim je vytvorit firmu s nejakym prazvlastnym produktom, na ktory natiahne poriadne bohateho (a sprosteho) investora, ktory mu da 2 miliony eur. Pardon, to sa uz vlastne stalo, takze bod cislo jedna splneny. Po ziskani dvoch milionov sa potom hrat na super velku uspesnu firmu expandujucu do zahranicia (s rovnakym alebo mensim uspechom ako na Slovensku), ktora bude mat haldu HR manazerov, country manazerov, kadejakych inych manazerov. A velky T.B. tomu bude celemu sefovat. Co mu ma zarucit nehynucu slavu vo svete internetu, a perfektne referencie do buducnosti. Bohuzial sa to ale nedobre obracia v jeho prospech - aj po viac ako roku su diskusie o piane plne negativnych reakcii.
|
|
Re: Priekopnici spoplatneneho webu v Europe?
Od reg.: 100k45h
|
Pridané:
18.8.2012 14:24
ale ma prachy a to je prenho podstatne :-D To je ako Bill Gates a Microsoft... aj na ten vsetci len pindaju v internetovych diskusiach(drviva vacsina tych diskuterov prispievaju na pocitaci s nejakym MS Windows), ale Billovi Gatesovi to moze byt jedno, lebo ma tolko penazi, ze sa mozu ist vsetci posrat. Takze zbytocne taketo komentare tu proti nemu pises, jemu to je uplne jedno, hlavne, ze si zarobi dobry cash :)
|
|
prec markiza, prec joj
Od: edi
|
Pridané:
18.8.2012 12:32
vsetko budeme platit, ale pri sledovani TV (cize nie cez internet) bude stale viac reklam.
Netreba dufam nikomu pripominat terajsiu uroven vysielanych relacii, okrem propagacie fasizmu by zo zakonu malo byt zakazane propagovanie debility. Tymto krokom by nasledne mohlo byt zakrocene proti tomu odpadu (prevazne vlastna tvorba) co TV markiza a TV joj vysielaju.
|
|
Klavír
Od: Fajansa
|
Pridané:
18.8.2012 14:50
Akceptoval by som platbu za obsah ak by tam nebola reklame. Tak isto aj TV
|
|
voyoo
Od: arkustangens
|
Pridané:
18.8.2012 18:18
Voyo je teda dobrá kravina. Keď som si to chcel deaktivovať tak mi prišla sms informujúca o čomsi ako nevhodný typ správy, a kvôli tomu mi to nevedeli deaktivovať. Podarilo sami to asi na 9x. A samotný obsah čo voyo ponúka je fakt oničom. **** sk.rael.org **** http://tinyurl.com/crlgvqs ****
|
|
Re: voyoo
Od reg.: 100k45h
|
Pridané:
18.8.2012 21:06
ty si fakt raelian alebo len trollujes? :-D lebo nejakeho raeliana by som chcel strasne vysmiat :)
|
|
Ak to niekto nepochopil
Od: maugli
|
Pridané:
19.8.2012 6:31
spoplatnenie obsahu na Slovensku znamená vždy len zníženie čítanosti príspevkov. Slováci nie sú nastavení na platenie u lekára, nieto ešte obsahu na webe.
Projekt Piano je typický príživnícky projekt, kde niekto chce parazitovať na ostatných. Nevidím problém, aby si každý spoplatnil svoj obsah sám. No medzi nami, niet čo spoplatňovať. Ja osobne som za piano nezaplatil ani 5 centov za mesiac, to nie je otázka peňazí, ale princípu. Za posledný rok som ale nezbadal na sebe žiadnu ujmu z toho, že som sa na niektoré články nedostal. Išiel som na iné a som presvedčený že tak urobili aj druhí. A myslím si, že niektoré moje články sú minimálne tak dobré, ako tie spoplatnené. A sú zadarmo :-)
|
|
Re: Ak to niekto nepochopil
Od: nazor
|
Pridané:
19.8.2012 11:31
presne tak,niekto zbadal dieru na trhu a okamzite ako spravny vidlak sa chopil prilezitosti a vytvoril piano a rehoce sa teraz na zisku za nicnerobenie...a ludia pianu automaticky platia haha
|
|
kvety
Od: kukino50
|
Pridané:
19.8.2012 9:55
aj ja posielam KONECNE nasli moji radcove.
|
|
JoJ bola na Piane?
Od: linoka
|
Pridané:
19.8.2012 13:08
Odchod niekoho, o ktorom sa ani nevie, že je tam, asi smrteľný úder nebude.
|
|
play.iprima.cz
Od: bromovic
|
Pridané:
20.8.2012 10:02
preco slovac nemoze mat nieco podobne ako v CR play.iPRIMA??? vsetko zdarma, bez registracie a ihned po odvysielaní v TV????
|
|
Poplatky
Od: Stone
|
Pridané:
20.8.2012 22:46
Takze ked si raz kupim Jojku v baliku na TV tak si ju musim este raz kupit na to aby som si ju pozrel na PC... Vazena JOJ jeb*i sa. Ty si tiez nekupujes radiosignal do auta a radiosignal na doma.
|
|
Ponuka pôžičky
Od: Jackson Lee
|
Pridané:
5.2.2016 3:55
Potrebujete úver na podnikanie, investícií, stavebníctva, priemyslu práce, ropy a zemného plynu zariadení a pre každý dobrý obchodné účely?
Sme Zvýšenie kapitálu založeného v západnej Afrike a viacerých krajinách EÚ. My vám dnes úveru vo výške 2% úrokovou sadzbou ročne a môžu získať úver do 48 hodín.
Prosím, ak máte záujem o túto ponuku, naliehavo požiadať o financovaní pod informáciami.
ÚVER PRIHLÁŠKA
meno:
Pohlavie:
Vek:
adresa:
štát:
Krajina:
Suma potrebná:
doba trvania:
Telefónne číslo:
E-mail: jacksonloanfinancai@gmail.com
S Pozdravom.
Jackson Lee.
|
|
Hľadáte podnikateľský úver?
Od: European Union
|
Pridané:
29.2.2016 0:13
Vážený zákazník,
Hľadáte podnikateľský úver? osobné pôžičky, dom úver, auto úver, študentské pôžičky, konsolidáciu dlhu úver, nezabezpečené úvery, rizikový kapitál, atď Alebo ste bol odmietnutý úver v banke okolo vás alebo finančnou inštitúciou z akéhokoľvek dôvodu. sme úverov firmám a jednotlivcom v nízke a cenovo dostupné úrokovej sadzby vo výške 2% úrokovou sadzbou. Ak máte záujem? Napíšte nám na email:
europeanunioninvestment@hotmail.com
europeanunioninvestment@hotmail.com
europeanunioninvestment@hotmail.com
A dostať svoje úver dnes. Boh žehnaj
|
|
Ponuka pôžičky
Od: Mr Rashide Abdulahi
|
Pridané:
21.3.2016 23:49
Pozor !!! Ponuka pôžičky
Som pán Rashid Abdulah súkromná pôžička veriteľom. dostávame všetky druhy úveru, dávame z úverov za nízke úrokové sadzby vo výške 3% a dobrých pracovných podmienok, ak potrebujete úver pre podnikanie alebo splatiť svoje účty potom sa odporúča, aby nás kontaktovať pre ktorú poskytujeme kvalitu služby, ktoré vám bude spokojný. email: Rashideabdulahiloanfirmhelp@hotmail.com
Pôžičkové služby k dispozícii, zahŕňajú:
================================
* Obchodné úvery.
* Osobné pôžičky.
* Obchodné úvery.
* Investície úvery.
* Vývoj úverov.
* Získanie pôžičky.
* Úvery zo stavebného sporenia.
* Obchodné úvery a mnoho ďalších:
sme vykresliť všetky druhy úveru dobrými službami, kontaktujte nás emailom: Rashideabdulahiloanfirmhelp@hotmail.com
vďaka
pán Rashid
|
|
pôžičku
Od: Mr Paul Green
|
Pridané:
18.6.2016 10:36
Potrebujete naliehavú pôžičku? Dávame mimo obchodné, osobné pôžičky, študentské pôžičky, pôžičky na autá E.t.c, ak máte záujem, kontaktujte nás na adrese: paulloanfundshelp1@gmail.com
Tvoje celé meno:
Pohlavie:
Krajina:
Pôžička Suma potrebná:
Doba trvania úveru:
povolanie:
Telefónne číslo:
Účelu úveru:
Mesačný príjem:
Kontaktujte nás len to e-mailová adresa: paulloanfundshelp1@gmail.com
Uistite sa, že musíte nás kontaktovať: paulloanfundshelp1@gmail.com
S Pozdravom
Pán Paul Green
|
|
ponuka pôžičky
Od: jay samuel
|
Pridané:
10.4.2017 17:02
Dobrý deň pán / pani,
Ak budete potrebovať naliehavú prácu nadviazať úver, alebo budete potrebovať úver splatiť
váš dlh, budete potrebovať refinancovať úver? Potrebujete úver na nákup automobilu alebo A
dom? Ak áno, strach nič viac, ponúkame všetky druhy úverov bez úveru
skontrolovať s vhodným úrokovej sadzby !!! Kontaktujte nás ešte dnes prostredníctvom e-mailu. (
sterlingunicornfunds@gmail.com) pre viac informácií
Ďakujem.
|
|
PONUKA PONUKY POUŽIŤ TERAZ!
Od: James Stocklas
|
Pridané:
13.5.2017 14:22
Myslíte si, že získate úver? Ste vážne potrebujete naliehavú pôžičku na začatie vlastného podnikania? Ste v dlhu? To je vaša šanca na dosiahnutie vášho želania, poskytujeme osobné pôžičky, podnikové pôžičky a firemné úvery a všetky druhy úveru s úrokom 2% pre viac informácií kontaktujte nás prostredníctvom e-mailu: (jamesstocklas30@gmail.com)
PÁN. James Stocklas
|
|
Rýchle pôžičky avialable pre každého s 3% úrokovou sadzbou.
Od: carter
|
Pridané:
3.6.2017 16:03
Som registrovaný veriteľ so súkromnými peniazmi. Poskytujeme pôžičky na pomoc ľuďom, firmám, ktoré potrebujú aktualizovať svoju finančnú situáciu po celom svete, s minimálnou ročnou úrokovou sadzbou až 3% v priebehu jedného roka až 10 rokov trvania splátky do akejkoľvek časti menu sveta. My, naši klienti v úveroch ($) USD (£) GBP (€) Euro v týchto kategóriách.
Naše pôžičky sú dobré poistenie pre maximálnu bezpečnosť je našou najvyššou prioritou.
Kandidát by sme mali kontaktovať prostredníctvom e-mailu: dac72868@gmail.com
|
|
SVEDECTVÁ
Od reg.: acampora
|
Pridané:
16.11.2017 3:53
Volám sa Gina Acampora a dnes hovorím ako najšťastnejšia osoba v celom divokom svete a povedala som si, že každý veriteľ, ktorý zachráni moju rodinu z našej chudobnej situácie, budem hovoriť tomuto názvu celému divokému svetu a ja som taký s radosťou povedať, že moja rodina je späť navždy, pretože som potrebovala pôžičku vo výške 100 000 eur, aby som začala môj život po celú dobu kvôli mojej profesii, pretože som jedna mamička so 4 deťmi a celý svet sa zdal byť zavesený na mňa, kým som sa stretol Boha poslal pôžičku Spoločnosť, ktorá zmenila môj život a život mojej rodiny, Boha strach firmy, Nora Mildred, ona bola záchranca BŮH zaslaný na záchranu mojej rodiny s pôžičkou 100.000 eur kontaktujte jej noramildred.loan@hotmail.com
|
|
loan offer
Od: Mrs Sharon Sim
|
Pridané:
6.8.2018 23:20
Hello Everybody,
My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of S$250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of S$250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius,via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.
|
|
kredit
Od: pluto credit finance home
|
Pridané:
11.8.2018 2:30
Dobrý deň, pán / pani,
Potrebujete urgentný úver na začatie, alebo potrebujete úver na financovanie podniku? Potrebujete úver na vymáhanie dlhov? Potrebujete úver na kúpu auta alebo domu? ak áno, nebojte sa, ponúkame všetky druhy pôžičiek vo vhodnej sadzbe bez kreditnej kontroly! Kontaktujte nás dnes e-mailom.
E-mail: plutocreditfinancier@gmail.com
Telefón: +442033221063
Ďakujem.
Pluto Credit Financier.
|
|
refinančný úver, potrebujete pôžičku na splatenie svojho dlhu? Potrebujet
Od: Karin Sabine
|
Pridané:
28.10.2019 13:12
Dobrý deň, pán / pani,
Potrebujete naliehavú pôžičku alebo potrebujete refinančný úver, potrebujete pôžičku na splatenie svojho dlhu? Potrebujete pôžičku na kúpu auta alebo domu? Ak áno, už sa nemusíte báť, ponúkame vám všetky druhy pôžičiek za prijateľnú úrokovú sadzbu bez kontroly úveru !!! kontaktujte nás ešte dnes e-mailom.
E-mail: sabinhelps@gmail.com
Ďakujem.
Pán Karin Sabine
|
|
Ponúkame pôžičku s nízkou úrokovou sadzbou 3% a ponúkame
Od: Waheed Finance
|
Pridané:
23.5.2023 15:42
Dobrý deň pán/pani
Ponúkame úvery súkromným a komerčným subjektom s veľmi nízkou ročnou úrokovou sadzbou 3%, splatnosť od 1 do 25 rokov. Poskytujeme pôžičky od 5 000 do 500 000 000. Cieľom je eliminovať rastúcu históriu Bad Credit, ale aj priniesť stabilný zisk ako našej spoločnosti, tak aj našim klientom.
V noci strácate spánok a obávate sa, ako získať pôžičku? Kontakt: Waheed Finance Firm Agency teraz prostredníctvom e-mailu:
info@waheedfinance.com
WhatsApp: +91 636 671 0014
|