| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
studena vojna
Od: zuzka11082012
|
Pridané:
11.8.2012 11:40
ja byt samsungom tak si patentujem drzanie tabletu v lavej ruke....
|
| |
Re: studena vojna
Od: jujuju
|
Pridané:
11.8.2012 12:05
co tak patentovat displej navrchu pristroja a pre istotu aj z opacnej strany. boky by som nechal pre konkurenciu.
|
| |
Re: studena vojna
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
11.8.2012 15:38
Niesom ani neprajník, ani škodoradostný alebo škaredá marha čo nemá rada jablká. Ale im prajem hnusnú a škaredú pomalú smrť. Zavesiť za gule do tornáda, rezať a nasoliť ich. A ešte pod nimy by som zakúril tými ich patentovanými zdrapmi papiera!
|
| |
Re: studena vojna
Od: 5eter
|
Pridané:
11.8.2012 21:26
Nechapem, ako mozu Apple a Samsung na jednej strane v klude a mieri uzatvarat dohody o dodavke komponentov (od Samsungu firme Apple) a na druhej strane proti sebe viest obrovske sudne spory. Fakt nechapem, ako taketo partnerstvo moze fungovat.
Najprv podpisu dodavatelske zmluvy, pousmievaju sa, vypiju sampano, povedia si ahoj, vidime sa zajtra (na sude) a na druhy den uz na seba vrieskaju na sude (vsetko obrazne povedane)?
Nech si navzajom dovolia pouzivat svoje patenty a maju pokoj...
|
| |
Re: studena vojna
Od: qqqqqqq
|
Pridané:
12.8.2012 0:15
preto aby mal zakaznik na vyber medzi Samsungom a medzi Samsungom s logom jablka
|
| |
Re: studena vojna
Od: cumlicuci
|
Pridané:
12.8.2012 9:58
Pice, omylom som ti dal minus prepac brate
|
| |
Re: studena vojna
Od: HKJ
|
Pridané:
12.8.2012 21:14
Daj do toho kde davas URL toto
javascript : vote (265038 , 861629 , APOSTROF pos APOSTROF);
medzeru vymaz...
|
| |
Re: studena vojna
Od: pampalinix
|
Pridané:
11.8.2012 22:34
ja byt Samsungom, tak im prestanem dodavat HW :-)
|
| |
Re: studena vojna
Od reg.: mIREZ
|
Pridané:
11.8.2012 23:07
ked sa pozries na to kolko sa vyrobi/preda iphonov a ipadov, tak ti je jasne, ze si to samsung nedovoli :)
|
| |
Re: studena vojna
Od: kleofas
|
Pridané:
11.8.2012 23:08
samsung si to dovoli vtedy, ked to pren bude najvyhodnejsie.
|
| |
Re: studena vojna
Od: tibor67r764367
|
Pridané:
13.8.2012 8:20
ked to nedoda samsung, doda niekto iny a samsungu tak ujde medzi prstami pekny peniaz
|
| |
Re: studena vojna
Od: ASD_
|
Pridané:
13.8.2012 16:31
Problem by boli asi zmluvne pokuty. Lebo Samsung je ovela vac ako vyrobca elektroniky a prestat vyrabat pre Apple by bolo znizenie obratu mozno o 1-2%. Ale ak by ukoncenie vyroby bolo zo dna na den tak Apple by mesiace nemal co predavat. Presln vyroby CPU do inej(nekompatibilnej) tovarne je 3-6 mesiacov.
|
| |
Re: studena vojna
Od: migg
|
Pridané:
17.8.2012 0:20
mno, ale aj majitelia vacsiny akcii samsungu su len obycajni chamtivci takze to 1-2% si rozhodne nenechaju ujst...
|
| |
We have reinvented the words Patent Troll
Od: ti vypraza?
|
Pridané:
12.8.2012 0:05
http://youtu.be/8JZBLjxPBUU
|
| |
Re: studena vojna alebo schovana reklama
Od: Marosik
|
Pridané:
12.8.2012 10:41
Nazamyslel sa niekto nad tym ze je to iba vyborna reklama. Vela zakaznikov to ovplyvnilo a rozhoduje sa viac menej medzi dvomi znackami APPLE alebo SAMSUNG a ostatne znacky nie su tak prezentovane v mediach a idu do ustrania. Cisla v predaji mobilov to jasne dokazuju. Neviem predpovedat buducnost ale este o nejakych sporoch medzi nimi budeme v pravidelnych intervaloch urcite pocut.
|
| |
Re: studena vojna alebo schovana reklama
Od reg.: leader
|
Pridané:
12.8.2012 19:16
a moznoze sa biju prave preto ze su to dvaja najvacsi kohuti na smetisku
|
| |
..............
Od: apple123
|
Pridané:
11.8.2012 11:55
tragedi... tych 90 slajdov sa neda pozerat
|
| |
co sa stalo
Od: 1337
|
Pridané:
11.8.2012 12:07
Ovocinari asi uz nemaju zakaznikov tak musia zalovat cely svet kvoli patentom.
|
| |
Re: co sa stalo
Od reg.: foobar0
|
Pridané:
11.8.2012 20:59
To moze byt nanajvys tvoje prianie, ludia sa idu za iVecami nadalej potrhat.
|
| |
Re: co sa stalo
Od: pampalinix
|
Pridané:
11.8.2012 22:35
ludia nie. iOvce.
|
| |
programming
Od: JUSTO
|
Pridané:
11.8.2012 12:09
ked pozeram tie slajdy to ako fakt maju patenty na objekty, metody, triedy? to zeby som nabuduce prezeral vsetky patenty ci ma nahodou nenapadlo to iste ako niekoho v appli pri programovani nejakej aplikacie
|
| |
Re: programming
Od: netload
|
Pridané:
11.8.2012 20:04
To si nevidel ako Oracle zažalovalo google že ich poškodzujú kopírovaním kódu? Pritom v nejakej aplikácii alebo v niečom mali cca 100 000 riadkov alebo 1 000 000 a od oraclu mali 8 riadkov. Aj to bolo o tom že ten človek čo robil v googli bol predtým v oracli a bolo to jeho kód. Najlepšie na tom ale bolo že to bolo len riešenie indexovania a keď to chlap upravil na minimálne výrazy tak vyšlo niečo takéto.
F<(a+b) then c
a proste iba nejaké porovnanie a výsledok
|
| |
Re: programming
Od: ASD_
|
Pridané:
13.8.2012 16:44
Google nezobral kod a len PRkom ovlivnene stado si moze mysliet, ze v spore ide o tych 9 riadkov kodu(Ale vidim, ze uz aj Google ma svoje ovce). Sun rozsiril Javu. Stalo ho to nemale prostriedky, aby mohol zarabat na licenciach. A Java aj s API bola jeho majektom az do kupi. Teraz je majetkom Oracle. A aj keby mal Google vsetkych programatorov Javy, tak mu nemozu vytvorit novu Javu.
Len Google sa snazi ovplivnit verejnu mienku, lebo to je v sudnictve USA dolezite. A podla toho co tu citam sa mu to dari.
To co spravil Google je to iste ako keby som zacal vyrabt x86 CPU bez licencie od Intelu. Moj procesor je uplne iny, ale vyuzivam nieco co vytvorila a vlastni konkurencia.
|
| |
Re: programming
Od: ja.
|
Pridané:
13.8.2012 18:38
Mas tam drobnu chybu a tou je to, ze nepoznas rozdiel medzi autorskym pravom, patentami a ochrannou znamkou.
Programovaci jazyk nepodlieha autorskym pravam. Jeho specifikacia ano, tak ako hociktora ina knizka. Ale fakty v nej nie. Hocikto moze napisat specifikaciu jazyka, rovnako ako aj parser/kompiler, ktory implementuje dany jazyk (a ze tu tych nezavislych kompilerov je).
Rovnako API nepodlieha autorskym pravam. (Inak by musel aj Oracle platit IBM za SQL, Novellu za Solaris/Unix a MIT za X11...)
Sun/Oracle ma trademark Java. Vsimni si ale, ze Google tento trademark nikde nepouziva. V ziadnych materialoch sa neuvadza, ze na OS android beha java.
Btw., ISA (instruction set architecture, nie ta stara zbernica) x86 ako taku pouzivat mozes. Klon 486 mozes bezproblemovo urobit, novsie nie kvoli tomu, ze pri efektivnej implementacii by si porusil patenty. Pokial efektivnu implementaciu nepotrebujes, alebo najdes lepsi sposob, nic ti nebrani...
|
| |
Re: programming
Od: ASD_
|
Pridané:
13.8.2012 19:42
Ci moze byt APi chranane neviem.
Ale nikde som nepisal nic o ochrannej znamke.
Tak isto ako vies guluvy o dohodach medzi Oracle a dalsimi firmami.
No a tvoja znalost faktov je vazne derava. Intel vlastni licenciu na x86. Moze ti ju udelit a moze ti ju aj zobrat. Ma na to pravo. A bez jeho posvetenia mozes x86 vyrabat, tak mozno pre vlastnu potrebu. Tiez klony skoncili so zavedenim oznacenia slovom a nie cislom. Nema to nic spolocne s architekturou.
|
| |
Re: programming
Od: ja.
|
Pridané:
13.8.2012 20:33
Stale nechapes. Skor nez mi zacnes vyhadzovat na oci, ze ja nepoznam fakty, tak sa v nich trochu zorientuj. Vedel som o dusevnom vlastnictve viac ako ty teraz, ked si este tahal kacera.
Formy ochrany dusevneho vlastnictva su tri, ktore som vymenoval vyssie. Ani jedna sa netyka API. Ci ma Oracle dohody s inymi firmami je kazdemu u prdele, pretoze v tejto oblasti si s nimi pomozu tak gulove.
|
| |
Re: programming
Od: ASD_
|
Pridané:
13.8.2012 22:32
Vies len napadat, alebo aj fakty?
Skusim to este raz.
Dohody o vymene patentov medzi vyrobcami CPU su jedna vec. Licencia na x86 je vec druha. Tu ma v rokach Intel a nebyt antimonopolnych uradov mohol AMD v roku 2009 odstrihnut za porusenie podmienok licencovania.
A co sa API tyka, tak tu sa stalo bojuje o to ci moze byt chranene. Pokusa sa o to viac velkych firiem vratane MS.
|
| |
Re: programming
Od: ja.
|
Pridané:
14.8.2012 8:18
Ked hovoris o napadani, pozri sa najprv do zrkadla.
AMD je jedna vec, oni licencovali konkretne veci, napr. mikrokod, Intelovsky interconnect apod.
Skus sa pozriet na Cyrix, ten nikdy licenciu na x86 nemal a veselo ich vyrabal. Pretoze svoje procesory navrhli od nuly.
|
| |
Re: programming
Od: ja.
|
Pridané:
13.8.2012 20:33
Intel vlastnil patenty na x86. Vsimaj minuly cas. Kedze 486 je viac ako 20 rokov stara, tak su expirovane. Preto si pred desiatimi rokmi klony robit nemohol, dnes uz mozes. Kapisto?
Pentium je trademark, co je zase uplne ina vec. Stale mozes robit klon, nenazvat to Pentium, ale napr. K5, C5 alebo ako ta len napadne a predavat si svoj klon. Otazka je, komu by si ho predal. Konkurencna vyhoda Intelu je totiz v jeho faboch a tu bez podobneho objemu predaja nedosiahnes.
Vlastne klony 486 a Pentii si robi napr. NASA. Nemaju licenciu, pretoze ju nepotrebuju. Navyse maju specificke potreby na hardening, takze off the shelf CPU pouzit nemozu.
|
| |
Re: programming
Od: ASD_
|
Pridané:
13.8.2012 22:39
NASA ma ine privilegia na patenty. Porovnavat to zo sukromou firmou je smiesne.
|
| |
Re: programming
Od: ja.
|
Pridané:
14.8.2012 8:18
NASA ma sukromnych dodavatelov, ktori ziadne privilegia nemaju. Myslis, ze maju vlastny fab?
|
| |
Re: programming
Od: ja.
|
Pridané:
13.8.2012 20:37
Napr. taky Cyrix nikdy nemal licenciu na x86. Zakapali na to, ze nemali take uspory z rozsahu ako Intel, takze nedokazali cenovo konkurovat.
|
| |
.....
Od: xvzf
|
Pridané:
11.8.2012 12:12
object oriented multitasking
oo notification framework
event handling
tailored distinct IO APIs
background event handling
OO operating system
wrappers
...dalej nejdem ani pisat. Uz z tohto zoznamu vidno ze to nemozu mysliet vazne ;)
|
| |
Re: .....
Od: xvzf
|
Pridané:
11.8.2012 12:12
ved to som iste aj ja viackrat porusil ich patenty :D
|
| |
Re: .....
Od reg.: HeckreN
|
Pridané:
11.8.2012 13:11
Roflolz, vyberiem este par lahodok
Maju patent na to, ze ked rychlo nascrollujes na koniec dokumentu/obrazku, tak trochu nadskoci
Patent na odomikanie hociakym gestom ktore je preddefinovane (napriklad aj ten labirint)
Prepojenie mailu s kalendarom..
Kolko prachov asi islo na lobbyng aby presli softwarove patenty ? :D
|
| |
Re: .....
Od: _xxx
|
Pridané:
11.8.2012 14:11
chudaci v microsofte, budu musiet zmenit komplet cely outlook :(
|
| |
Re: .....
Od: reg.: Steve Jobs
|
Pridané:
11.8.2012 14:19
vsetko ukradli Applu, spiny jedny sikomooke!
|
| |
Re: .....
Od: Rubick
|
Pridané:
12.8.2012 16:31
mne to prišlo ako irónia prečo ste ho zamínuskovali, ja som sa zasmial D:
|
| |
Re: .....
Od: wgwg
|
Pridané:
13.8.2012 7:48
lebo to tu cita vela deticiek
|
| |
Re: .....
Od: grammar lenin
|
Pridané:
13.8.2012 13:40
chlapce ty si snad netrafil ani jedno i/y
|
| |
Re: .....
Od: -...-
|
Pridané:
11.8.2012 14:01
Mna dostal patent na priesvitne obrazky v UI
|
| |
AppleShit
Od: Eskalator
|
Pridané:
11.8.2012 12:42
Neuveritelne, dat si patentovat stvorcove ikony, krabicu z dvoch casti a podobne nezmysly. To maju ostatni pouzivat kosostvorcove ikony? Nech platia potom aj vyrobcovia topanok, ze sa ich krabica sklada z dvoch casti.
Take nezmysly nemal patentovy urad ani prijat.
To, ze Apple ukradol a neplati za 3G technologiu riesi kto? Bud maju v Apple kvalitny matros alebo sa tam zbehla dusevne narusena zberba.
|
| |
Re: AppleShit
Od: xvzf
|
Pridané:
11.8.2012 13:59
nie, je tu este tretia moznost, ako napisal HeckreN - maju vela penazi :D
|
| |
Re: AppleShit
Od: old
|
Pridané:
12.8.2012 23:58
presnejšie, sú lačný za peniazmi
|
| |
Re: AppleShit
Od: netload
|
Pridané:
11.8.2012 19:58
Však im to už riadne drbe. Však si dali patentovať aj tvar toho notebooku v tvare slzy. Pritom je to len logická evolúcia notebooku pretože keď máš klávesnicu nižšie ku stolu tak sa ti lepšie píše ako keď ju máš položenú na 3cm tele notebooku. A im to dajú patentovať. Tie patenty môže byť iba v Amerike pretože tam je možné fakt všetko. To ich právo to je v tejto situácii "parádne".
|
| |
Re: AppleShit
Od: fetak_dusan
|
Pridané:
13.8.2012 8:09
podla mna nieje problem v apple, ten sa snazi len byt co najuspesnejsi a zarobit co najviac penazi moznymi existujucimi cestami. Problem je v patentovom urade ze vobec v nom mozu prijat taketo nezmyselne patenty. Zrejme tam pracuju stari dedovia ktori sa do SW ani HW nevyznaju a myslia si ze to co si apple dava patentovat su inovacie a nie absurdity.
|
| |
a kua
Od: XMen
|
Pridané:
11.8.2012 13:19
pozeram, ze porusujem patenty apple kazdy den. Idem sa spytat do SOVA aky poplatok musim odviest.
|
| |
:-D :-D
Od: deter122
|
Pridané:
11.8.2012 13:59
zlati ze si pripravili prezentaciu ....
|
| |
dnes má meniny Zuzana, zajtra Darina
Od: hocijak
|
Pridané:
11.8.2012 14:11
Celu apple firmu by som splachod do hajzla. Je to len banda uzernikov, ktori nedokazali nic, len pokradnut technologie a napady a zlucit to do jednej isracky. A vsetko co pokradli si dali patentovat, co je uz uplne ubohe. Cakam den D, ked apple skrachuje a potom to patricne oslavim. :))
|
| |
Re: dnes má meniny Zuzana, zajtra Darina
Od: Gertrudo
|
Pridané:
11.8.2012 20:49
Smola, ibazeby tieto "patenty" a ich licencovanie zrusili, v opacnom pripade aj ked apple veci nikto nebude kupovat tak apple bude najziskovejsia firma, ked pracuju len pravnici a hladaju firmy ktore mozu za podobne sracky zazalovat.
|
| |
Re: dnes má meniny Zuzana, zajtra Darina
Od: hocijak
|
Pridané:
12.8.2012 10:28
tak to je proste presne to, co som nizsie napisal, budu parazitovat na patentoch, pricom iny budu tvorit. Ja to skor vidim a aj verim tomu, ze tie patenty casom zlomia...
|
| |
Zmrdi
Od: Adolfko
|
Pridané:
11.8.2012 14:16
Zdá sa že žijeme vo svete, kde si každý zmrd chce vytĺcť kapitál z úspechu toho druhého. Ape'l sa inšpiroval M$.
|
| |
Re: Zmrdi
Od: Robo1111
|
Pridané:
11.8.2012 14:28
Majú prachy tak si robia čo chcú...smutné čo už. A žiadne malé firmy nemajú šancu.
|
| |
Re: Zmrdi
Od: JUSTO
|
Pridané:
11.8.2012 15:29
tak sa to robi vsade, pozri apple nechce likvidovat konkurenciu dampingovymi cenami (co by bolo pre spotrebitelov super), tak sa ju aspon snazi zlikvidovat nakupom a vymahanim patentov
|
| |
Leadership in mobile communications
Od: Jozef31
|
Pridané:
11.8.2012 16:19
Tak sme sa teda dozvedeli, že Apple je 35 rokov "leadership in personal and mobile computing and communications". To je zaujimavý poznatok. Skoro som sa pozvracal.
Ja ale vidím iný problém - všetci teraz hovoria o spore Apple - Samsung. Ale problém je hlbší. Ak teda patentové úrady USA udelili tie stovky patentov čo Apple prezentuje, tak vlastne územie pre príchod prípadných ďalších firiem a operačných sstémov (teda nie Android či Windows Mobile, ale ešte ďalších) je úplne zamínované a vlastne sa už nedá zostrojiť smartfón bez toho, aby nenabúral na niektorých z tých patentov. Apple tak môže držať v šachu po roky rokúce celý svet. To je ešte väčší problém ako spor 2 či viacerých aktuálne na trhu pôsobiacich firiem.
|
| |
Re: Leadership in mobile communications
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
11.8.2012 16:28
Toho by som sa nebál. Apple hnije. A keď ovocie už moc zhnije tak spadne na zem, kde sa potom naň zletia osy a zožerú ho...krásne obrazne povedané
|
| |
Re: Leadership in mobile communications
Od: hocijak
|
Pridané:
11.8.2012 18:26
Z tohto co si napisal, mi napada, ze ci to usa neurobili zamerne, lebo su zadlzeni po usi a vacsinou nic neprodukuju, len dovazaju z ciny a inych vychodnych statov a preto to umyselene americke urady uznali ako patent, aby mohli tazit z tychto prizivnickych manevrov, namiesto toho aby realne nieco tvorili. Tak potom aj stolar by si mohol ziadat patent za stol, ze ho ludia pouzivaju. Toto je obmedzenie, lebo ked vznikne nadejna firma, ktora na tychto zakladoch, ktore su patentovane vyvynie zasa nieco nove, ale nebude to pouzitelne, lebo hned hnile jablko sa do toho obuje. Skratka je to parazitovanie amikov a sudcov, nic ine v tom nevidim.
|
| |
Re: Leadership in mobile communications
Od: _jupiii
|
Pridané:
13.8.2012 15:14
Ja tam vidim jednu patentovu dieru:
Samsung by sa mohol vykaslat na plytvanie peniazmi v patentovych sporoch a zacne rozdavat docasne take lowendove smartphony uplne zadarmo (s tym, ze si tam necha urobit nejaku Market aplikaciu za 5$ na mesiac, aby sa mu aspon ciastocne naklady vratili).
Po case by mohol Samsung vyhlasit, ze uvedene patenty sa stali neplatnymi z dovodu vseobecneho pouzivania. Doslova zludovel. A okrem toho, telefony by neboli sucastou trzby, takze Apple by neunikli ziadne virtualne peniaze.
Na ostatne drahsie smartphony by len uplatnoval zdrzovaciu taktiku v sudnictve.
|
| |
Pathetic
Od: Miskooo
|
Pridané:
11.8.2012 16:35
Doteraz som sa len smial na doberaní sa medzi MS/iOS/Linux užívateľmi a nemal som nič proti Appľe.
Touto úbohosťou sa sami pochovali nehľadiac na zásluhy, ktoré majú pri kadejakých inováciách, kvalite hardware/software.
Chudáci...
|
| |
Ajhľa
Od: iOfca z BA
|
Pridané:
11.8.2012 16:49
Komenty od nejakých Apple ovečiek dnes nebudú ?
|
| |
Re: Ajhľa
Od: xvzf
|
Pridané:
11.8.2012 17:01
Snad po zhliadnuti tejto prezentacie aspon 20% rozmyslajucich Apple oveciek prestane byt Apple oveckami a stane sa kriticky mysliacimi pouzivatelmi produktov spolocnosti Apple... ;)
|
| |
apple - made in USA
Od: SiTy
|
Pridané:
11.8.2012 17:02
žerie ich to že nemajú predaj hlavne v Europe , no s prepáčením sa im Európania vysrali na drahé jablká a radšej uprednostňujú lacnejšiu variantu Samsung a prijateľnejšiu pre EU . v USA je jasné že bude stále top 1 Apple , kedže je to americký produkt . Apple si myslí že súdmi prerazí trh EU , omyl najskôr by musel pekne zraziť ceny a nie za macbook pýtať 1200€
|
| |
Re: apple - made in USA
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
12.8.2012 10:11
ze americky produkt :D
dik za pobavenie
|
| |
PATENTY...
Od: FerinoX
|
Pridané:
11.8.2012 17:17
Do istej miery je dolezite zachovat statut patentov, napr. kvoli ochrane investicii a podobne. Ale na druhej strane je velmi dolezite co najskor zaviest aj max. casovy horizont patentovej ochrany.
Napr. na vyskum v oblasti mediciny - 1 rok.
Na software patenty 1 rok.
To znamena, ze ten kto si to zapatentuje skor, ma pred svojou konkurenciou 1 rok vyhodu.
Myslim, ze by sa tym dali poriesit niektore sporne veci.
Tym nechcem povedat, ze suhlasim s patentovanim si primitivnych veci ako je koleso alebo stvorec a podobne...
|
| |
Sudkyňa Lucy Koh ...
Od: Obhajca Samsungu
|
Pridané:
11.8.2012 18:02
Ctihodnosť, nebyť Siemensu, Motoroly, Nokie, Ericssonu, a inych, bol by iPhone len lopatkou do pieskoviska, Apple sa snaži zničiť zdravu trhovu konkurenciu, lebo sme JEDINI, ktori možu konkurovať predajmi/ziskom, ak nas odstavite, Apple uz nebude mat defacto konkurenta, co spomali inovacie a vyvoj na trhu, či sme kopirovali ? Ano ctihodnosť, priznavam, inšpirovali sme sa iPhonom po jeho uspechu, ale to robi každy, pozrite sa na televizory, chladničky, pračky, vysavače, rychlovarne kanvice, vsetko ako cez kopirak, a nikto nikoho nežaluje, preto žiadam o zvaženie vsetkych faktov.
|
| |
Re: Sudkyňa Lucy Koh ...
Od: Obhajca Apple
|
Pridané:
11.8.2012 20:00
Ctihodnosť, rád by som krátkou cestou do spisu doložil dôkazový materiál, ktorý usvedčuje Samsung z kopírovania a vykrádania štýlu a imidžu spoločnosti Apple.
http://i.imgur.com/8MoRK.jpg
http://i.imgur.com/z4ZnA.jpg
http://i.imgur.com/YW7QX.png
http://i.imgur.com/UTMrR.jpg
http://i.imgur.com/MkrAT.png
http://i.imgur.com/7hi4d.jpg
http://i.imgur.com/uC2sP.png
http://i.imgur.com/yXDfr.jpg
http://i.imgur.com/xBZNm.png
http://i.imgur.com/lw5Qf.jpg
http://i.imgur.com/0v10h.png
kopirovali screenshoty z iPhonu
http://i.imgur.com/p1qAl.jpg
uz spominana kopiracia "feelingu"
http://i.imgur.com/8Y5ys.png
kopiracia štylu Apple Storov
http://i.imgur.com/o03mZ.jpg
kopiracia Apple Genius
http://i.imgur.com/Cs4cC.jpg
|
| |
Re: Sudkyňa Lucy Koh ...
Od: sudca
|
Pridané:
11.8.2012 20:03
p. obhajca Apple, vratte sa naspat do ustavu pre choromyselnych.
|
| |
Re: Sudkyňa Lucy Koh ...
Od: Matt87
|
Pridané:
12.8.2012 3:47
na macblog
|
| |
Re: Sudkyňa Lucy Koh ...
Od: Komentár, na ktorý odpovedá
|
Pridané:
13.8.2012 13:59
Obhajca Apple zavadza,
napr. prvy obrazok: pomery stran su upravovane tak, aby sa telefony co najviac podobali, v skutocnosti to vyzera inac:
http://goo.gl/zD60E
|
| |
Re: Sudkyňa Lucy Koh ...
Od: xvzf
|
Pridané:
11.8.2012 20:08
Ctihodnost, aj moja chladnicka skopirovala dizajn nejakej inej chladnicky. Moj stolik na ktorom mam teraz pocitac sa az napadne podoba na iny, ktory som kdesi videl. Na nom mam pohar, ktory mi tvarom tiez az prilis pripomina ine. Moja zubna kefka so svojou strukturou stetin tiez urcite neprisla prva. Nehovoriac o posteli, ktoru mam za svojim chrbtom. To bude tiez urcite plagiat. Pozerajuc na zazinac svetla v mojej izbe... no, taktiez neviem co si mam pomysliet o jeho originalite...
...jediny rozdiel je ten, ze ziaden z tychto dizajnov (snad a nastastie) zatial nie je patentovany ;)
|
| |
Re: Sudkyňa Lucy Koh ...
Od: netload
|
Pridané:
11.8.2012 20:14
Pozri si kompóty, sú v tej istej fľaške len iný výrobca, tak isto olivy, paštéty atp. Škoda že sa nežalujú mali by sme možnosť si vybrať paštétu z okrúhleho obalu, 6-uholníkového, 8-uholníkového atp. Fakt škoda.
PS: Aspoň že sa uznal microUSB ako univerzálny konektor pre telefóny, tak neviem na čo stále dávate tie konektory na porovnanie.
|
| |
Re: Sudkyňa Lucy Koh ...
Od reg.: leader
|
Pridané:
11.8.2012 21:43
"kopiracia štylu Apple Storov
http://i.imgur.com/o03mZ.jpg"
...jojo, treba si dat patentovat aj modre tricka
|
| |
Apple už nestačí Samsungu tak to rieši súdmi
Od: jn01
|
Pridané:
11.8.2012 18:02
Apple už nestačí krok zo Samsung tak to rieši súdmi sú to proste nenažranci , čudujem sa Samsungu že ešte inm za to dodáva komponenty neh im zdvihnú predajné ceny a basta !
|
| |
diskusia k clanku
Od: gurus
|
Pridané:
11.8.2012 18:03
Je to len o tom, ze si BFU kupuju samsung a nie iPhone lebo si myslia, ze kupuju iPhone. Operator tlaci na predaj androidov, lebo maju slabsi predaj a samsung (kedze je na pohlad skoro rovnaky) sa na to hodi najlepsie.
|
| |
Re: diskusia k clanku
Od: -...-
|
Pridané:
11.8.2012 19:34
BFU kupuju android zariadenia
Android ma slabe predaje
Clovece ty co beries? Daj aj mne
|
| |
Re: diskusia k clanku
Od: ja.
|
Pridané:
11.8.2012 20:32
Ty hulis to iste, co maju v Cupertine, ze?
|
| |
IE users
Od: HKJ
|
Pridané:
11.8.2012 18:20
Tak Apple mi moze aj otvor vytriet, aj tak si budem kupovat neodkusnute jablka..
|
| |
re....
Od: dando111111
|
Pridané:
11.8.2012 18:29
apple pojde do kolien ked google vyda svoj novy tablet s top HW za 200dolarov
|
| |
Patentovy zakon chce poriadnu reviziu
Od: Cpx
|
Pridané:
11.8.2012 18:43
Aby nedochadzalo k patentovaniu picovin a blokovaniu veci ktore vzniknu u viadcerych naraz. Ziarovku objavilo viac ludi v tej dobe ibaze prvy sa dostal do knih.
|
| |
Re: Patentovy zakon chce poriadnu reviziu
Od: -...-
|
Pridané:
11.8.2012 19:32
Edison praveze nebol prvy.
|
| |
Re: Patentovy zakon chce poriadnu reviziu
Od: ťžčťčť
|
Pridané:
13.8.2012 7:47
nikola tesla? o nom sa ucime nie?
|
| |
Re: Patentovy zakon chce poriadnu reviziu
Od: -...-
|
Pridané:
13.8.2012 12:34
Maximalne tak v style "O a ano pocas Edisona bol nejaky Delza krstnym menom asi Mišo ktory spravil... spravil... nieco"
|
| |
Samsung ovce...
Od reg.: Steve Jobs
|
Pridané:
11.8.2012 19:12
Apple je najvacsi inovator a samsung len kopiruje ,to je holý fakt a vase minusky a apple hatovanie to nezmení. Fakt je tiez , ze telefony pred iphonom boli len hlúpa parodia na smartfon vid: http://tinypic.com/r/qz3gwi/6 a taktiez je fakt, že samsung systematicky kopiruje iphone pretoze vo vedeni firmy su neschopny idioti vid: http://goo.gl/YI7is . Nenavidite apple, nenavidite iphone a pritom používate jeho lacný klon samsung, niesom psychiater ale vyzerá to na schizofréniu...
|
| |
Re: Samsung ovce...
Od: -...-
|
Pridané:
11.8.2012 19:28
Vyrobcovia len idu s vlnou. Popravde pred iPhonom boli kreativnejsi, vselijake tvary, farby, featurky. iPhone to vsetko znicil a dizajneri mozu maximalne tak zmenit zadny kryt a tvar tych 3 tlacitok ktore maju na zariadeni...
|
| |
Re: Samsung ovce...
Od: XMen
|
Pridané:
12.8.2012 0:03
ale prosim ta, co ty vies. Ved ifon bola do 4ky uplna sunka, dokonca nekompatibilna s inym hw nez od apple. Apple nikdy nic neinovoval, iba to vsetko pobrali a "vylepsili". Tablety aj smartfony boli pred iCrepmi. Jedine co na to apple pridal bol design a znacka a ten design je uz teraz uplne o nicom. Chod do obchodu a porovnaj si samsung galaxy s3 a ten tvoj ifon a uvidis. Odporucam aj zapnut display. Ale obavam sa ze, to iovce nepreziju ked zistia, ze apple produkty su uz len crep.
|
| |
Re: Samsung ovce...
Od reg.: yanick
|
Pridané:
12.8.2012 12:47
Absencia MMS v prvom iPhone bol vskutku neskutocne inovativny pocin ...
|
| |
Re: Samsung ovce...
Od reg.: yanick
|
Pridané:
12.8.2012 12:51
... a skoro som zabudol, aby som Apple nekrivdil, iGrill je naozaj revolucna inovacia ... len nechapem, preco zatial nepredavaju iSausage, iWings alebo iBacon ako prislusenstvo k iGrillu :-)
|
| |
Re: Samsung ovce...
Od: qwerty/z
|
Pridané:
12.8.2012 13:17
aby sa potom ohradzovali tym ze co zase vymysleli a vsetci mesiari po nich opakuju?
|
| |
Chcel som
Od: milan.ko
|
Pridané:
11.8.2012 19:13
Chcel som tu prezentaciu docitat do konca, ale zastavil som sa tu:
Symbian and Bada also using Apple patents
Takze operacny system vyvinuty davno pred tym, ako sa Applu o iPhone co i len snivalo porusuje patenty suvisiace s iPhone? To co fajcia v tom Apple? Take tvrde drogy su snad zakazane
|
| |
Re: Chcel som
Od reg.: Steve Jobs
|
Pridané:
11.8.2012 19:20
pozri si aky bol napr. symbian nazaciatku a pozri si aky je teraz, tie spominane patenty tam pridali az po Ios. neboli pritomne v prvotnych verziach symbianu...
|
| |
Re: Chcel som
Od: milan.ko
|
Pridané:
11.8.2012 19:34
Stvorcove rozlozenie ikon a paralelne multimedia streamy mal Symbian davno pred iPhonom ... v tych apple patentoch je tolko beznych veci, ze to az rozum ostava stat ... citujem:
Realtime signal processing API - predpokladam, ze ide o telefoniu alebo veci typu ekvalizer
OS camera management - are you kidding me? To vedel snad uz Windows 98
Multitrack media - inak povedane, video
Compositing images - inak povedane, ikonka na obrazkovom pozadi
Manipulating pixel streams - inak povedane, fotoefekty
Pop-up interactive tools - inak povedane, kontextove menu (Windows 95, anyone? Ale aj napr. Windows Mobile)
Status bar (!!!!!!!)
Zjavne nikomu inemu nenapadlo taketo hovadiny patentovat, len Applu ... toto sa proste neda nijak ospravedlnit, len chamtivostou
|
| |
Re: Chcel som
Od: netload
|
Pridané:
11.8.2012 20:19
Nie chamtivosť, ale nemalo to byť ani patentované. Tak isto ako žena povedala že vlastní slnko, a normálne má o tom vlastnícky list lebo bola ako prvá ktorú to napadlo. Žiadny štát to nemohol vlastniť lebo je to niekde ukotvené resp je nejaká dohoda alebo čo ale normálna osoba to mohla. Potom rozmýšľala že by za to chcela ešte peniaze že používame "jej" svetlo (Američanka) ale samozrejme hneď jej niekto hodil do očí že potom keď sa stanú neštastia ako Rakovina zo slnka, resp požiare tak by to vymáhali od nej :) Demencia
|
| |
Re: Chcel som
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
11.8.2012 20:54
Američania su sprotí, načudujem. To ako tá čo žalovala štát či keho že keď jej muž bol napitý tak kopal do automatu, ten sa prevrátil a zabil ho, že nebolo naňom napísane aby sa doňho nekopalo. Alebo tá trúba čo sa súdila že okúpala mačku a dala ju sušiť do mikrovlnky... viac si už domyslíte :D :D
|
| |
Re: Chcel som
Od: cumlicuci
|
Pridané:
12.8.2012 10:12
Ak sa dobre pamatam bola spanielka a nie americanka
|
| |
Re: Chcel som
Od: kvargla
|
Pridané:
11.8.2012 19:54
ty si na drogach!
|
| |
otazka
Od: tomasko13
|
Pridané:
11.8.2012 19:43
moze mi niekto vysvetlit zaco su poplatky ?
pokial viem tak android je zadarmo a ked nejaky vyrobca predava telefon tak predava len "zelezo" a ten softver aj ked tam je tak ten je zadarmo a tomu by nemala prekazat nejaka patentova politika
Dakujem
|
| |
zlodeji
Od: reg.: Steve Jobs
|
Pridané:
11.8.2012 19:51
vsetci vykradaju apple.
ziadna ina firma nic nevimyslela, vsetko ukradli apple.
hajzlovy papier, hovadzi gulas, ortopedicke papuce.
vdaka ti bozsky steve!
|
| |
Re: zlodeji
Od reg.: Steve Jobs
|
Pridané:
11.8.2012 23:41
Ako je mozne, ze mame obaja registrovane rovnake nicky???
|
| |
Re: zlodeji
Od: reg.: Steve Jobs
|
Pridané:
12.8.2012 9:49
Ako je mozne, ze mame vsetci traja registrovane rovnake nicky???
|
| |
Re: zlodeji
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
12.8.2012 12:21
Vidíš ako stebou vychcal. Aj už aj sám Steve Jobs je patentovaný?
|
| |
Re: zlodeji
Od: reg.: Milosx
|
Pridané:
12.8.2012 12:23
presne tak!
a teraz budete platit tantiemy jak murovati! :D
|
| |
Re: zlodeji
Od reg.: Steve
Jobs
|
Pridané:
12.8.2012 12:36
Bitchasss... toto je realne zaregistrovany "rovnaky" nick ;-)
|
| |
Re: zlodeji
Od: reg.: Steve Jobs
|
Pridané:
12.8.2012 14:20
nie, toto ;)
|
| |
Re: zlodeji
Od reg.: Steve
Jobs
|
Pridané:
12.8.2012 15:37
ale ja tam tu dvojbodku nemam :P
|
| |
Re: zlodeji
Od reg.: appleman
|
Pridané:
12.8.2012 15:42
koho uz dnes zaujimaju nejake dvojbodky :)
|
| |
Re: zlodeji
Od: Tri bodky...
|
Pridané:
13.8.2012 10:03
Apple zaujimaju aj dvojbodky, urcite ich ma patentovane.
|
| |
Re: zlodeji
Od: quix_
|
Pridané:
13.8.2012 7:53
lebo on ma dvojbodku boha :D on je zo samsungu!
|
| |
Re: zlodeji
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
12.8.2012 17:18
Aj toto už apple si patentoval!!
pics.kuvaton.com/kuvei/ishit.jpg
|
| |
Jak malé deti na pieskovisku
Od: ZyXEL
|
Pridané:
11.8.2012 22:09
maaaaaamííííííííííííí Ťamťunk mi ukradol paťenty, ja čem svoje peniažky
http://dopice.sk/3jO
|
| |
qwtyui
Od: qwertyuiopg
|
Pridané:
11.8.2012 22:22
osobne mam apple produkty rad, hlavne OSX a macbooky ktore povazujem za velmi dobre spracovane aj po mechanickej stranke aj po softwerovej. Navyse je pravda ze apple ako pry priniesol na trh smartfone s kapacitnym dotykovym displejom ktory mal displej na celu plochu telefonu. Zariadenia dovtedy boli velmi obmedzene, hlavne nokie a ich rezistivne dotykove obrazovky. Cize kazdy kto prisiel potom s takymto typom zariadenia naozaj kopiroval od apple. Nie je vsak spravne ze nejaka autorita vobec umoznila patentovat applu take zakladne veci ako kliknutie na ikonu alebo displej na celu velkost tela. Cele tieto spory mi pridu ako zly sen. Navyse android priniesol nove veci s ktorych aj apple neskor skopiroval nieco naspet. Takze by mali drzat hubu a byt radi ze maju dobre predaje.
|
| |
Re: qwtyui
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
12.8.2012 9:51
No neviem neviem... Spomen si na dotykove od Ericssonu napríklad P800 a dalej P900ky. To boli mašiny vtedy
|
| |
Re: qwtyui
Od: hrr
|
Pridané:
12.8.2012 11:42
Skus googlit. Alebo si zbehni na root.cz a zistis, ze to s ich prvenstvom je volovina. Fakt je len ten, ze oni tento model naozaj komercne presadili. Ale tehnologicky ani designovo ziadny prevrat. Iba marketingovo.
|
| |
Re: qwtyui
Od: qwertyuiopg
|
Pridané:
12.8.2012 12:43
No ved tak som to aj myslel ze boli ako prvy kto tento koncept vo velkej miere presadili. Dovtedy bolo len vela pokusov no ziadne zariadenie sa nepodarilo takto uspesne rozsirit.
|
| |
Re: qwtyui
Od reg.: roob_
|
Pridané:
12.8.2012 19:36
a to je co za argument, ze oni to prvi presadili, tak nikto iny to predavat nemoze? Ford zacal masovo vyrabat 4kolesove motorove dopravne prostriedky, tak teraz cojaviem mercedes nemoze? Musia byt 6kolesove alebo co? Konkurencia kamo, konkurencia. Kazdy kto hocico vyraba ide do podnikania s vedomim, ze aj iny to bude vyrabat, ked to bude uspesne. Zacni vyrabat "howno v celofane" a ked to bude uspecne, zachvilu sa objavi 200 dalsich vyrobcov. A tak to ma byt, aby si si potom neuctoval megalomanske ceny.
|
| |
Re: qwtyui
Od reg.: appleman
|
Pridané:
12.8.2012 19:41
no jednoducho apple si dal patentovat masove rozsirenie.
cokolvek dosiahne penetraciu nad 10% sa stava automaticky dusevnym vlastnictvom firmy apple.
|
| |
Re: qwtyui
Od: XMen
|
Pridané:
12.8.2012 12:42
ked citam vas prispevok tak mam pocit, ze apple kapacitny display vynasiel. Nieje to ale pravda. Uz pred ifonom existovali zariadenia s kapacitnym displayom. Ich problem vsak bol v tom, ze boli velmi drahe a dalsia nevyhoda, ze nefunguju napr. cez rukavicu (toto nejak odstranili na novych sony smartfonoch). Inak v rovnakej dobe ako apple uvadzal na trh svoj prvy ifon, tak na trh prisiel fon LG prada, ktory mal tiez kapacitny display. Problem vsak bol v tom, vtedy neexistoval ziadny vhodny OS. Az ked prisiel android tak sa to cele rozbehlo a rovnako klesli ceny hw, kedze sa zacal vyrabat vo velkom.
Dnesnym problemom ifonu je, ze uz nema prakticky co ponuknut. HW specialitky maju v sebe vlajkove lode firiem ako Samsung (hlavne display) ci HTC.
|
| |
Re: qwtyui
Od: qwertyuiopg
|
Pridané:
12.8.2012 12:55
Suhlasim, no netvrdil som ze ho vymysleli. Ide o to ze sa im to podarilo ako prvym aj presadit v praxi a rozsirit medzi masu ludi.
Zariadenia s rezistivnym displejom ako P800 / P900 existovali ale ovladatelnost rezistivneho displeja (zo skusenosti s nokia telefonmy) je uplne strasna. Kapacitny sice neponuka ovladanie cez rukavice a beznym stylusom no je omnoho citlivejsi. Navyse rukavice sa uz daju kupit aj pre kapacitny displej :)
Android by na trh podla mna neprisiel v rovnakej podobe ako ho pozname ak by neexistoval iOS ale zaroven dnesny iOS odkopcil vela od androidu. A suhlasim ze iphone nema v danej cene co ponuknut. Porovnatelny android phone stoji tak 400 eur. Pre ludi s OS X vsak ponuka moznost krasnej previazanosti cez iCloud co za tie peniaze niekomu asi stoji. Na mobilnom trhu ale fandim aj tak google nexusom :)
|
| |
Re: qwtyui
Od: ja.
|
Pridané:
12.8.2012 17:50
Zase ruku na srdce, ovladatelnost hocijakeho Nokia telefonu, ci u s rezistivnym displejom alebo aj tlacitkami je otrasna.
|
| |
Re: qwtyui
Od: sonyboy
|
Pridané:
12.8.2012 21:57
Preco? Chybaju ti animacie, efekty a tienovanie?
|
| |
Re: qwtyui
Od: ja.
|
Pridané:
12.8.2012 23:46
Vies, ked stlacim nejake tlacitko, cakam okamzitu odozvu, nie o 10 rokov (ok, prehanam, ale par sekundova latencia tam bezne byva. To je neakceptovatelne).
|
| |
Re: qwtyui
Od reg.: appleman
|
Pridané:
12.8.2012 23:49
hluposti pises.
porovnavas 10 r. stary hw s dnesnym.
|
| |
Re: qwtyui
Od: ja.
|
Pridané:
13.8.2012 7:46
Odkial ty vies, o akom hardware pisem?
Pisem o telefonoch, ktore Nokia momentalne predava. Vo firme ich este stale zo zotrvacnosti kupujeme a ludia p****u ako chore vrany. Uz ich nechcu ("kupte nieco ine").
|
| |
Re: qwtyui
Od reg.: appleman
|
Pridané:
13.8.2012 10:43
ktore z aktualnych nokia smartov nemaju dobru odozvu?
|
| |
Re: qwtyui
Od: ja.
|
Pridané:
13.8.2012 12:39
Pisal som o telefonoch, nie o smartfonoch.
Vsetky S40-tkove telefony maju zlu odozvu.
|
| |
Re: qwtyui
Od reg.: appleman
|
Pridané:
13.8.2012 12:52
porovnavaj porovnatelne.
ako mozes porovnavat low endy s S40 so smart hi endami?
|
| |
Re: qwtyui
Od reg.: appleman
|
Pridané:
13.8.2012 12:53
btw, mam skusenost so zopar dnesnymi S40, a vobec to nie je tragicke.
take ashe za par supov su velmi svizne.
|
| |
Re: qwtyui
Od: free your mind
|
Pridané:
13.8.2012 13:00
opat, pises kokotiny. skuste v tej vasej firme priplatit par eur a nekupovat suche nokie z vypredajov za 40€. nedavno som zahodil samsung s androm 2.3, bol to vtip! parodia na mobil! teraz mam ashu 302 (s40) a spokojnost co sa vydrze, emailov, rychlosti tyka, ziadne restarty a vynutenie zatvorenia aplikacii. v minulosti som mal z radu s40 napr starsie 3110c, 6300.. vsetky boli ok a rychle. mal som aj lacne sunty ako 2323c, 2760 - tie boli v urcitych akciach pomale, to je ale logicke ze pri cene okolo 50€ za novy kus tam nedaju gigovy procak. ci samsungy za 50€ su rychlejsie? alebo ericssony za pajdu? nezda sa mi.
|
| |
Re: qwtyui
Od: ja.
|
Pridané:
13.8.2012 21:06
Ale my kupujeme suche Nokie z vypredaja za 50 eciek.
Ked mas 1000 sim kariet, mas sice perfektne ceny na hovorne, ale pristroj nejaky potrebujes. A ked zdvojnasobis cenu pristroja, prepocitaj si to krat 1000 a pozeras na celkom serioznu cifru.
Nikto nechce aby tam plynulo chodil Infinity Blade. Ale take zakladne veci, ako netrhany prechod do menu, vyber kontaktu a ine zakladne ficury, chodili pouzitelne.
Svojho casu som mal 6600 slide; nielen ze bol pomaly, ale ani synchronizovat sa poriadne nevedel. Nikdy som sa nemohol spolahnut, ci mam kalendar OK, vzdy som musel na pocitaci pustat Outlook, aby som sa do neho pozrel. To bola tiez tazka lekcia zo zmeskaneho doleziteho mitingu...
|
| |
Re: qwtyui
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
12.8.2012 22:52
Nokie mali otrasné ťažkopádne ovladánie.
Spomenuté Ericssony P800/P900vky z ich Ericssoňáckym UIQ Symbianom boli ovládateľne super aj na odporovom displeji. Po nástupe Androidu sa Ericsson, Sony, Philips a všetci (už neivem kto všetko tam spolupracoval) vykašľali na Smybian a Nokia sa sním zostala trápiť sama.
|
| |
Re: qwtyui
Od: jgjdgj
|
Pridané:
13.8.2012 13:14
marketing chlapce, marketing. symbian ma stale co sa funkcnosti a vydrze tyka navrch oproti roznym androvtipom. len tie efekty absentuju.
|
| |
Re: qwtyui
Od: ja.
|
Pridané:
13.8.2012 21:08
Symbian nemal ani poriadny memory management, process isolation bol tiez dost novinka. To sa tyka systemovych sluzieb, bol na urovni Windows 3.1. Aplikacie zdielajuce data, ako na Androide? Synchronizacia udajov na pozadi? Snivajme dalej.
|
| |
Re: qwtyui
Od: XMen
|
Pridané:
13.8.2012 10:55
Suhlasim. Jedina vec, ktoru vie apple robit dobre je reklama. Vedia vzdy urobit dobre meno produktu, ktory predavaju aj keby tam polovica veci nefungovala.
|
| |
pol siestej
Od: HI HA HI HA
|
Pridané:
11.8.2012 23:27
I ja mam Apple vymysli rad ale pozrite sa do minulosti ked Amiga OS multitasking riesil na inej urovni a MACos sa hral na take nieco i WINx ale sila penazi to vyriesila inak. Brzdit evoluciu ci to v IT alebo inde asi nebude take jednoduche hoc Apple sa snazi ako das nenaturalne ale umelo. Podla mna to pojde len a len naturalnym vyvojom v zmysle predator a nie jeden pokuse i JABLKO hoc bude postriekane pravnickymi pripravkami. Evolucia si sama najde cestu a velmi jej pomozme i internet i ked bude cenzurovany kontrolovny a neviem co este. Jablcko, piratik Samsung, cinske kung iPAO a ine sa casom ukazu na rebrickoch privrzencoch. Pravnici nebudu mat silu a ani peniaze..nebudu proste zaplateny. Nebude preco. SLOBODA predaja musi byt na prvom mieste....KUP NEKUP rozhodne kupujuci nie pravnik.
|
| |
Patenty brzda vyvoja.
Od: jxx
|
Pridané:
11.8.2012 23:48
Taketo patenty su jednoznacne brzda technologickeho pokroku, a nepriamo z toho tazi Cina, pretoze oni maju vsetky zapadne patenty na haku, ked robia pre iny trh ako EU/USA.
|
| |
apple vs samsung
Od: labadak
|
Pridané:
12.8.2012 9:35
jak tu niekto uz pisal ...apple bez komponentov samsungu by mohol vyrabat tak toaletny papier :-D
|
| |
uroven uradnikov
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
12.8.2012 10:39
na patentovych uradoch uz zjavne nepracuju buduci Einsteini..
|
| |
wtf ??
Od: kubi
|
Pridané:
12.8.2012 11:43
die apple, DIE !
|
| |
Re: wtf ??
Od: reg: Steve Jobs
|
Pridané:
12.8.2012 11:53
burn Apple, burn!
burn Apple to the ground!
|
| |
Logo NeXT
Od reg.: yanick
|
Pridané:
12.8.2012 13:12
Apple: 35 Years of Marker Leading Innovation ...
... hlasy neprajnikov, ze nad Apple sa zmraka su absolutny blud. V skutocnosti, nad Apple nie su ziadne mracna ... je to len dym z rastlinky, ktorej uzivanie sa pohybuje na hranici zakona (ale vacsinou za hranicou) :-))
A odporucam si precitat napr. historiu NeXT (ktory je tiez jeden z produktov z zozname "35 Years of Market Leading Innovation") http://goo.gl/3aWHm
|
| |
cakam ze
Od: qwerty/z
|
Pridané:
12.8.2012 13:20
cakam ze si apple patentuje gravitaciu...
|
| |
apple buzeranti
Od: ,,,...,,,
|
Pridané:
12.8.2012 13:42
Vyjebaný apple, však to sú tam ÚPLNÍ kokoti!
|
| |
Aj tak sa toci ...
Od: android_lover
|
Pridané:
12.8.2012 14:57
Ale vsetkym Vam apple haterom moze kludne aj kotle urvat, este stale to nevyvrati fakt ze vsetci okato kopiruju Apple :D Trololo
|
| |
Re: Aj tak sa toci ...
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
12.8.2012 16:04
try harder..
|
| |
je mile
Od: littlekubo
|
Pridané:
12.8.2012 16:21
citat flamewar od odbornikov, ktori produkt od Applu nevideli viac ako na 5 metrov u svojho mobilneho operatora ci predajcu PC :)
|
| |
Re: je mile
Od reg.: appleman
|
Pridané:
12.8.2012 17:09
ako dlhorocny uzivatel apple produktov si velmi rad do apple kopnem.
takze teraz pal do pice na macblog.
|
| |
Re: je mile
Od: bvretaer
|
Pridané:
12.8.2012 18:10
Flamewar? 70% boli rozumné argumenty. Jediný flamewar sa snažíš začať ty :-*
|
| |
Re: je mile
Od: palin0
|
Pridané:
12.8.2012 19:35
s takymito apple fan buznas sa ani diskutovat neda. ich beznd argumenty: hater, apple si videl len vo vyklade, nemas na apple vyrobky.. demencia
|
| |
Vam uz vsetkym zadrbava.
Od: Kengura
|
Pridané:
12.8.2012 21:05
Ani primitivny fotbalovy "fanusikovia" sa na vas nechytaju.
Kazdy ma pravo dozadovat sa svojich prav na sude. Ci uz Apple ci Samsung. Je na sudoch ci im tie patenty ci uz hlupe ci nie uznaju alebo nie. Pravidla su rovnake pre vsetky firmy. Kritizujte hru a nie hracov ktory ju hraju.
|
| |
Re: Vam uz vsetkym zadrbava.
Od reg.: yanick
|
Pridané:
12.8.2012 22:07
Pravidla hry nie su dobre, to uznavam, ale zakony fair-play play platia v kazdej hre.
Az do Apple patentove spory boli prevazne "Maly vs Velky" a islo len o to, ze ten Maly chcel zarobit na tom Velkom. Nebolo to spravne, ale bolo toho malo, tak to nebolo tak na ociach a ludia to az tak nevnimali.
Potom prisla spolocnost Apple, ktora je skvela vo vylepsovani existujuceho (no hej, stale je to urcita forma inovacie) a dokaze tieto "vylepsene kopie" velmi dobre pouzit vo svojich produktoch.
Problem je, ze si to dava patentovat a este horsie je, ze sa sudi s inymi hracmi na trhu. Odvtedy snad kazdy tyzden prebehne mediami sprava o sudnom patentovom spore, kde jeden z ucasnikov je takmer vzdy Apple.
Pritom sa staci pozriet inde, napr. niektore modely aut sa navonok lisia v podstate len logom vyrobcu a este som nepocul, ze by sa sudili 2 automobilky, ze jedna kopiruje design od druhej.
|
| |
Re: Vam uz vsetkym zadrbava.
Od reg.: yanick
|
Pridané:
12.8.2012 22:08
PS: Myslim, ze ak by Apple vyrabal auta, tak by sme boli svedkami sudnych sporov o priehladne predne sklo, okruhle kolesa alebo riadenie auta pomocou volantu.
|
| |
Re: Vam uz vsetkym zadrbava.
Od: Kengura
|
Pridané:
14.8.2012 12:57
Skor si myslim ze dovod preco v kazdom druhom je Apple resp. Samsung je preto ze ine sudne spory nikoho nezaujimaju. Isto na jeden sudny spor o patent je 1000 dalsich o ktorych sa medialne ani nevie.
Isto aj Apple plati za patenty tak chces aby sa aj jemu nieco platilo. Samzorejme je ine platit za patent na 3G modul a na slide to unlock :-).
96% ludi co maju nieco od apple netrapi ci sa apple sudi resp. nie. Na forach je male percento geekov ale v realnom svete vacsina ludi ani nevie poriadne co ten apple je staci im ze to ma logo jablka a ze im to funguje ako ocakavaju.
|
| |
patenty
Od: jyl
|
Pridané:
13.8.2012 0:42
ja som si dal patentovat dychanie lavou nosnou dierkou (v pravej mam zdureny polyp), ale patentovy urad mi to zamietol, ze vraj je to normalne a preto navrhujem zrusit a neudelovat ziadne patenty a poplatky za autorske prava. za tieto "veci" dostali odmeny a to staci.
|
| |
Ta toto neni normalne
Od: Vajcak
|
Pridané:
13.8.2012 13:56
Odporucam si pozriet strany od asi 67 - 82 v tom pdf. Sak to rozum nad tym zastava co maju akoze patentovane.
|