|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
matrix
Od: martincc
|
Pridané:
25.7.2012 11:42
Zijeme v matrixe ja sa tomu ani necudujem...
|
|
Re: matrix
Od: martincc
|
Pridané:
25.7.2012 12:05
a mimochodom tieto odpocuvania funguju uz dlhe roky na zaklade klucovych slov ak poviete alah,bomba,prezident tak si mozete byt isty ze ste nahravany a zaznam sa dalej analyzuje..
|
|
Re: matrix
Od: ľuboš
|
Pridané:
25.7.2012 12:07
xa,už Ta máme!!
|
|
Re: matrix
Od: €ĐO
|
Pridané:
25.7.2012 13:54
Alah je veľký :D
|
|
Re: matrix
Od: Troll.
|
Pridané:
25.7.2012 17:00
Ja mam väcsi... ;D
|
|
Re: matrix
Od: alah ma maly
|
Pridané:
25.7.2012 14:27
nechapem tie minuska je to pravda s tou analyzou..
|
|
Re: matrix
Od: e3kvvvv
|
Pridané:
25.7.2012 14:33
echelon zachitil tvoje klucove slova a dal ti minuska
|
|
Re: matrix
Od reg.: ratatuj
|
Pridané:
25.7.2012 16:22
mne echelon zachytil cele dva komentare a vymazal ich.
koniec sa blizi.
|
|
Re: matrix
Od: traktor
|
Pridané:
25.7.2012 18:07
ovce budu stale v strachu ze maju cierneho bacu a v krovi striehne vlk. slobodny clovek sa takymi pi/vinami nezaobera
|
|
Re: matrix
Od: prava
|
Pridané:
29.7.2012 16:59
clovek, ktory si nevazi svoju slobodu a nebojuje za nu, taky si ju nezasluzi
|
|
Re: matrix
Od: 5eter
|
Pridané:
25.7.2012 17:28
Ajaj, niekto cital Digitalnu pevnost od Dana Browna.
Ale, je to nakoniec pravda...
|
|
Re: matrix
Od: ...
|
Pridané:
25.7.2012 19:02
ale pššššttt!!!! http://cs.wikipedia.org/wiki/Echelon ;)
|
|
Re: matrix
Od: Zafira cute dračica (pekná :P ;)
|
Pridané:
26.7.2012 19:02
no, si viem živo predstaviť, jak agenti, al.nejakí analitici NSA, / Centra / Sekce si (po preklade do angl. čítajú tieto komenty a diskusie dsl, al. napr. idnes, a iné..
tí sa musia diviť, rehliť, a chytať za hlavu, a za iné :o :D :p
|
|
nwo so skypom
Od reg.: čak noriz
|
Pridané:
25.7.2012 11:46
co ine sa dalo cakat...NWO to isti :(
este nas treba ocipovat, kto este nie sme.
|
|
Re: nwo so skypom
Od reg.: raketa
|
Pridané:
25.7.2012 20:54
nic nove, ale najhorsie su na tom ti, co vyuzivaju sluzby od Google, navyse Android telefonik, tych maju pod palcom, ti pojdu dole prvi :)
|
|
Re: nwo so skypom
Od: jujuju
|
Pridané:
26.7.2012 0:04
načo čipy, už takmer každý mobil má gps, nájdu ťa všade.
|
|
Spyware
Od: Unexist
|
Pridané:
25.7.2012 11:52
To nie je podozrenie, to je fakt. Kedze NSA uz davno chcela, aby mohla Skype odpocuvat a kedze sa to dlho nedarilo, tak to urobili tak, ze MS Skype odkupil a uz to bolo poriesene.
Skype je od momentu odkupenia MS nedoveryhodny spyware.
http://goo.gl/cfTy8
|
|
Re: Spyware
Od: ASD_
|
Pridané:
25.7.2012 12:16
Skype bol vzdy nedoverihodny. Na bezne tlachanie o tom co si robil cez vykend je OK, ale na firemnu komunikaciu pouzit nieco co si zije vlastnym zivotom.
Tie lokalne P2P uzly boli dost zasadny problem pre nasadenie vo firemnom sektore(nehovorim o firmach s dvomi PC)
A ci bol Skype odpocuvatelny to nik nevie. Nedal sa poriadne stopovat nik nevie co komu posielal.
|
|
Re: Spyware
Od: Unexist
|
Pridané:
25.7.2012 12:25
V podstate mas pravdu, ale od momentu kupy Mikrosrotom to dostalo oficialny punc nedoveryhodnosti. Ten kto sledoval celu genezu ako sa NSA snazila dostat Skype pod svoju kontrolu tak vie, ze cela kupa Skypu bola len pre tento ucel.
Aj vo filme Penize tych druhych krasne ukazal Vito ako sa to robi s niekym, koho nemozes ziskat na svoju stranu a rozkazovat mu. Proste ho kupis - a potom bud znicis, alebo upravis na obraz svoj.
|
|
Re: Spyware
Od: ASD_
|
Pridané:
25.7.2012 12:28
Skype uz bol prilis rozsireny. Ked mohli dostat mobilny operatory prikaz na uskladnovanie dat mohol podobny prikaz dostat aj Skype. Ked chcu vlady hrat takto a obcania im to zeru, tak sukromna firma s tym bojovat nebude. Hlavne ak z toho moze mat aj profit.
|
|
Re: Spyware
Od: Dkoo
|
Pridané:
25.7.2012 15:10
A ake data by uskladnovali, ked skype bol P2P siet? Hovor mohol bludit krizom krazom a ako by si ho stopoval a uskladnoval?
|
|
Re: Spyware
Od: ASD_
|
Pridané:
25.7.2012 22:41
Vladu nezaujima technologicke riesenie. Mobilni operatory sa mohli pytat kde uskladnovat. Tiez na to nemali zariadenia, ale to nebranilo tomu, aby taky zakon presiel.
|
|
Re: Spyware
Od: Dkoo
|
Pridané:
26.7.2012 8:58
Princip P2P: http://goo.gl/iohWY
Asi tak nejak, pre tvoju informovanost!
|
|
Re: Spyware
Od: dkoo
|
Pridané:
26.7.2012 9:06
alebo:
http://dopice.sk/3dg
Lavy obrazok: klient-server, krasne sledovatelne, odpocuvatelne, bo vsetko sa ti ide cez jeden uzol. (v principe su to aj hovory cez mobilnu siet.
Pravy obrazok: ako odsledujes a kto odsleduje priamu komunikaciu medzi mojim a tvojim pocitacom? ked tych P2P spojeni je v jednom okamihu miliony?
|
|
Re: Spyware
Od: Zafira cute dračica (pekná :P ;)
|
Pridané:
27.7.2012 19:23
mno, ale ked vládu nezaujíma technologické riešenie, tak .. ==> by si mohla hned a zaraz objednať napr. plne, úplne funkčnú NCC-1701D Enterprise, a hned aj 3, aj s USS-Daedalossom, S Tým a takým (komentárom), že ju nezaujíma, jako jej dodávatel zabezpečí reálny vznik, R&D a výrobu tej spaceship, lodky :D :p ;)
|
|
Re: Spyware
Od: Jajjaj
|
Pridané:
25.7.2012 17:26
Pozri sa na maily, kto kryptuje mail? Z vlastných skúseností viem, že pojmy ako PGP, verejný kľúč nikomu skoro nič nehovorí. Česť výnimkám. A malo by niekoho trápiť, že niekto odpočúva hovory?
|
|
Re: Spyware
Od: Unexist
|
Pridané:
26.7.2012 1:35
Sifruje a nie kryptuje. Kryptovanie je nespravny a nespisovny vyraz.
|
|
nevadiiii
Od: clovek123
|
Pridané:
25.7.2012 11:57
Kaslem na cely mrkvosoft, ci nsa. ci sis...ked nevedia inac minat peniaze nech ma odpocuvaju. Nerobim nic nelegalneho a ten kto robi, by urcite nemal k tomu pouzivat skype, mobil, atd. Takze....len odpocuvajte v pokoji
|
|
Re: nevadiiii
Od: lieti
|
Pridané:
25.7.2012 12:04
To je zjednodušený pohľad, to čo je dnes normálne a legálne, nemusí byť o pár rokov niekomu po vôly a otočiť sa to môže proti tebe. Dnes niekomu povieš do internetu "teším sa na návštevu Dalajlámu", za pár rokov môžeš za ten výrok vysieť. Ak sa ti to zdá paranoidné, tak si treba spomenúť na taký 1939, alebo 1948. Aj v tých dobách sa zdalo, že svet na dobrej ceste a normálny.
|
|
Re: nevadiiii
Od: ASD_
|
Pridané:
25.7.2012 12:23
Ked sa tam dostaneme, tak ti mozu rovnako prikazat mat doma kamery a ked odmientes pojdes sediet. Uz teraz musia mobilny operatory robit zaznami o komunikacii. Za par rokov moze prist podobne naradie pre vsetky VoIP systemy. Zakazes sifrovanie a aplikacie od komunity ktore to zvladnu bude trestne pouzivat.
Cely svet sa ruti do prdele. Investuju sa miliardy do zbrani a odpocuvania, lebo niekdo v mene svetej vojny zabil par ludi, ale na vyskum chorob ktore kazdy rok zabiju 1000 krat tolko ludi ide par drobnych.
|
|
Re: nevadiiii
Od: Unexist
|
Pridané:
25.7.2012 12:28
"Investuju sa miliardy do zbrani a odpocuvania, lebo niekdo v mene svetej vojny zabil par ludi"
Zial aj Ty mas mylny pohlad na to. V mene (umelo vytvorenej) svetej vojny zabili tych ludi presne ti isti, ktori chceli a potrebovali si naklonit verejnu mienku v prospech toho zbrojenia a uplnej kontroly ludi. Mysli chlape, inak budes len ovca, ktoru si vodia na povrazku, alebo psom, s ktorym vrti chvost.
|
|
Re: nevadiiii
Od: ASD_
|
Pridané:
25.7.2012 12:41
Mam na to podobny pohlad ako ty, ale nechcel som rozputat diskusiu na tuto temu. Aj tak som uz dost odbocil.
Hlavne v pripade dvojiciek to bolo uplne okate. Okolnosti padu, sposob vystretovania a vela dalsich suvisiach udalosti. Ale vojnu zacali prakticky okamzite a na to, ze sa nic nevysetrilo a dokazy mizli jeden za druhym sa rychlo zabudlo.
|
|
Re: nevadiiii
Od: GrammerNazi
|
Pridané:
25.7.2012 12:54
sorry, ale neda mi...
to, že v jednej vete das kazde jedno i/y naopak, robis naschval?
predosly prispevok detto.
par lekcii z gramatiky pre zakladne skoly by ti nezaskodilo
|
|
Re: nevadiiii
Od: ASD_
|
Pridané:
25.7.2012 15:05
Gramatika ma nezivi a po Slovensky pisem len do diskusii a to este casto na Ceskych serveroch, kde to aj tak nik neriesi.
|
|
Re: nevadiiii
Od: Ljudevit Schturovytch
|
Pridané:
25.7.2012 13:21
tá operátora?
a medzi nami, máme dva záznamy.
|
|
Re: nevadiiii
Od: andreej
|
Pridané:
25.7.2012 12:06
nesmieme brat tuto skutocnost ako samostatnu vec. vsetku su to len male kroky ale celkovy obraz je ze napr. google a facebook uz o nas vedia takmer vsetko a teraz sa k nim prida aj odpocuvany skype. a hovoris ze nerobis nic nelegalne, lenze vlady urcuju co je legalne a co nie a to sa moze rychlo zmenit.
|
|
Re: nevadiiii
Od: zrukynoha
|
Pridané:
25.7.2012 21:53
Vedia o nás toľko, koľko im dovolíme.
|
|
Re: nevadiiii
Od: ľuboš
|
Pridané:
25.7.2012 12:07
Hm,si si istý? Hodil by si si kameňom?
Môžeš byť čistý ako ľalia,ale môžem Ti garantovať,že ak by som Ta mesiac-dva odpočúval, tak Ťa môžem zničiť, rozbiť manželstvo, vydierať a podobne.
To je aj účelom strachu z odpočúvania..., spoločnosť,ktorá sa bojí a žije v strachu, je najlepšie ovládateľná.
Ako to písal Solženicyn? Zavreli človeka do basy, nič na neho nemali,ale kedže sa človek chcel dostať von z basy..., tak rozprával. Na seba a totálne hlúposti. Až vyfasoval 10-2O rokov gulagu.../voľne citované/
|
|
Re: nevadiiii
Od: ujo Tomas
|
Pridané:
27.7.2012 7:04
nemyslim.. mozno zase raz plati - Podla seba sudim teba..?
|
|
Terminator V: Hillbilly Bill G. takes over
Od: iExploder
|
Pridané:
25.7.2012 12:41
Sky(p)net
|
|
Re: Terminator V: Hillbilly Bill G. takes over
Od: martin4346346
|
Pridané:
25.7.2012 16:51
Skoda ze Bill G. nepracuje v Microsofte uz asi 100 rokov :D
|
|
Re: Terminator V: Hillbilly Bill G. takes over
Od: kubi
|
Pridané:
27.7.2012 11:48
nvm, ale ked to citam furt mi to znie ako "skap net"
|
|
LILILI
Od: milan.ko
|
Pridané:
25.7.2012 14:03
Vola sa to Lawful Interception a v EU to mame uz niekolko rokov.
|
|
je na case zamenit skype
Od: XMen
|
Pridané:
25.7.2012 16:02
za nejaku alternativu. Viete niekto o niecom podobnom? Malo by to umoznovat telefonny a video hovor, konferencie, zdielanie pracovnej plochy, chatovanie a malo by to byt spolahlive. Mate niekto nejake napady?
|
|
Re: je na case zamenit skype
Od: yxfsdgdsg
|
Pridané:
25.7.2012 19:38
jabber/xmpp (dva nazvy toho isteho protokolu)
zvladne to vsetko spomenute okrem zdielanej pracovnej plochy
|
|
Re: je na case zamenit skype
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
25.7.2012 21:10
Myslím že aj tá plocha by sa nejakým rozšírením dalo. XMPP používam už veľmi dlho od starej K610i až po PC.
|
|
Re: je na case zamenit skype
Od: arnold sch.
|
Pridané:
25.7.2012 22:54
opat vidim niekde to iste. uvadzat jabber ako alternativu skypu.
konkretne na aky server sa pripajas, ak nemas samozrejme vlastny?
a ake klienty pouzivas?
samozrejme ocakavam audio a video.
nestaci mi info, ze nejake rozsirenie jabberu cislo XY by to teoreticky malo umoznovat. podstatne je, ci to rozsirenie pouziva nejaky verejny jabber server a klient.
samozreme, ta moznost nainstalovat a prevadzkovat si vlastny jabber server tu je, lenze hladame alternativu skype. a bezny pouzivatel skypu ziadny server instalovat nebude.
btw. ocakavam, ze niekto ako alternativu k skype spomenie google talk. z kaluze do blata. nedam sa odpocuvat microsoftom ale googleom ano? logika ziadna.
v idealnom pripade by mala byt komunikacia peer to peer, teda aby neprechadzala cez server a mala by byt sifrovana komplet od klienta ku klientovi, tak aby ani server nevedel komunikaciu desifrovat. a uplne idealne, tato sluzba by mala byt zadarmo :)
tak podme, piste konkretne riesenia, ktore toto vsetko splnaju
|
|
Re: je na case zamenit skype
Od reg.: appleman
|
Pridané:
26.7.2012 0:07
slovenska posta.
|
|
Re: je na case zamenit skype
Od: bobr
|
Pridané:
29.7.2012 10:01
Pekný tip, ale nesúhlasím. Tiež určitou formou "odpočúvajú" a v niektorých prípadoch je stratovosť "paketov" horšia, o odozve ani nehovoriac. :)
|
|
Re: je na case zamenit skype
Od: jujuju
|
Pridané:
26.7.2012 0:13
nooo, podľa popisu by to mohol byť skype pred kúpou ms
|
|
Re: je na case zamenit skype
Od: Unexist
|
Pridané:
26.7.2012 1:33
Sifrovanie PGP zvlada plugin a kedze pouzivam Mirandu, tak nemam ziaden problem.
|
|
foR arnold sch
Od: ASDF11
|
Pridané:
26.7.2012 0:33
Vymysli nieco take a ja si zato rad zaplatim :)
|
|
Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: MenoX
|
Pridané:
26.7.2012 3:19
Hm, ked povodny Skype robi z nahodnych pocitacov na rychlych linkach supernody, tak sa z toho idu vsetci zos..t, zakazuje sa to v akademickych sietach, vychadzaju navody, ako to vypnut a ako zabranit Skypu, aby si to nastavil zase naspat. A ked sa cez sviatky vela komunikuje a pocitace vo firmach, na intrakoch, atd. sa vypinaju, tak sa to kludne na cely den zosype.
Ked sa potom supernody zostahuju pod prevadzkovatela, tak to je zas zle, ze to bude odpocuvat.
Tak sa rozhodnite, mozete mat len jedno.
|
|
TO JE KONIEC - NIE JE NAHRADA
Od: Kolobot
|
Pridané:
26.7.2012 7:56
Ved ale podstata SKYPEU bola v tom že pôsobil dôveryhodne a bezpečne a s každou správou že sa niekomu nedarí sa do neho nabúrať došlo hneď k navýšeniu používateľov tohto programu.
Jasné že sa neodpovedali na otázku o odpočúvaní ved automaticky by si odpoveďou áno poriadne pri horšili a odliv zákazníkov by mohol začať.
Myslím že ZENIT mal Skype keď ho kúpil Microsoft a teraz je už za zenitom a pôjde to s ním pekne pomaly ale isto dolu vodou. A užívateľov začne ubúdať.
Rovnako ako aj Facebook aj keď tam nešlo o bezpečnosť ale on svoj ZENIT dosiahol keď išiel na burzu - Majitelia vedia že to už ďalej nemá budúcnosť a že je načase sa toho začať zbavovať. A prakticky chvíľu predtým sa začal opačný trend teda nie pribúdanie používateľov ale ich ubúdanie.
HROZNE JE NA TOM TO ZE BEZPECNY SKYPE NEMA ALETERNATIVU ASPON O ZIADNEJ NEVIEM.
|
|
Monitoring, odpocuvanie
Od: coffee
|
Pridané:
26.7.2012 8:07
Len tak informativne:
Uz odvekov existuje nastroj od MS - Coffee => je urceny pre policajne organy vytiahnut pozadovane udaje z pc kde bezi Windows.
|
|
holuby
Od: krakendraken
|
Pridané:
26.7.2012 8:59
Čas vrátiť sa k poštovým holubom :P
|
|
Re: holuby
Od: rfc
|
Pridané:
26.7.2012 11:55
preco nie? ved uz mame na to aj RFC :D
|
|
Re: holuby
Od: Zafira cute dračica (pekná :P ;)
|
Pridané:
26.7.2012 19:21
na zasielanie správ sú lepšie ha-vrany, v velkorody v 7 královstvích Západozemí ich už úspešne používajú celé stáročia dlhích liet a ešte dlhších zím..
treba sa spýtať o radu grandmaestra Aemona, v dvornej rade KingsLandingu, mesta žZelezného trunu..
..ptže
*Winter is Coming*
|
|
K chybnemu nadpisu
Od: K chybnemu nadpisu
|
Pridané:
26.7.2012 9:06
K chybnemu nadpisu: "Microsoft v podozrení, že modifikoval Skype pre odpočúvanie"
To nie je podozrenie, on tak nozaj urobil. https://crypto.cat/
|
|
skoda
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
26.7.2012 19:44
O zadnych vratkach v SW a HW som pisal pre par dnami. Bohuzial moj prispevok bol vymazany ......
|
|
Re: skoda
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
26.7.2012 19:57
ak uz aj tebe mazu prispevky, tak sa dvihne vlna nevole.
|
|
Bitch please!
Od: Ryngišpíl
|
Pridané:
26.7.2012 21:57
Ovládací panel/Sieť a Internet/Centrum sietí/Zmeniť nastavenie adaptéra/(klik pravým tlačítkom) Vypnúť ...
PS: Problem solved
|