|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bergerovi posielam gerbery
Od: pan tau
|
Pridané:
24.7.2012 9:42
"Desktopy majú klávesnicu a myš. Akokoveľvek to nedáva zmysel, zdá sa mi, že Microsoft na toto zabudol keď tvoril Windows 8"
"Berger síce nezabúda, že menu a viaceré funkcie sa dajú aktivovať klávesovými skratkami, pripomína ale, že klávesové skratky bežní užívatelia jednoducho nepoužívajú."
he?
|
|
Re: bergerovi posielam gerbery
Od: fako
|
Pridané:
24.7.2012 10:28
Okrem nadpisu a podpisu svojho komentu si uplne mimo.
|
|
Re: bergerovi posielam gerbery
Od: Kleofasz Kutya
|
Pridané:
24.7.2012 20:25
Zopakuj 1-2 rocnik ZS.
|
|
Re: bergerovi posielam gerbery
Od: pan tau
|
Pridané:
24.7.2012 21:09
to boli dve citacie z clanku, v ktorych vidim rozpor.
co konkretne sa ti nezda na velmi strucnom "he?" ?
najprv napisu, ze ms zabudol na to, ze pocitac ma klavesnicu a mys a v dalsej vete trepnu, ze sice to ma shortcuty, ale useri ich nepouzivaju. ako inak, by chcel, kurva, klavesnicu pouzivat na vyvolanie funkcii?
|
|
Re: bergerovi posielam gerbery
Od: psycho38
|
Pridané:
25.7.2012 5:08
Pretoze vacsinovy uzivatel vyvolava funkcie kazdych 5 minut
|
|
Re: bergerovi posielam gerbery
Od: news at 11
|
Pridané:
25.7.2012 9:03
Rozumiem tvojmu rozhorceniu, ale myslim, ze to chapes trochu nespravne. Nie, robim si srandu. Vobec si to nepochopil. :-D
|
|
Pravda pravduca...
Od: Balmer
|
Pridané:
24.7.2012 9:45
Posielame kvety.
|
|
Win8 nenahradzuje Win7
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
24.7.2012 9:45
preco ludia furt nerozumeju, ze Win8 nie je nahrada Win7, alebo plnohodnotnym OS pre pracu s pracovnym PC? Je to system pre tablety, buduce mobily, pripadne all in one pc s dotykovou obrazovkou. Kazdy vidi ze na serioznu pracu je to tazkopadne. ak na to potrebujete cudzi nazor> http://dopice.sk/3co
|
|
Re: Win8 nenahradzuje Win7
Od: BigLama-nepr
|
Pridané:
24.7.2012 9:48
Nenahradzuje?
Ved pockaj ked to budu tlacit na kazdy novy notebook.
|
|
Re: Win8 nenahradzuje Win7
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
24.7.2012 11:37
nie,z funkcneho hladiska nenahradzuje. mozes ukoncit vyrobu nakladnych aut a predavat uz iba trojkolky po nich, neznamena to vsak ze ich nahradia.
|
|
Re: Win8 nenahradzuje Win7
Od: jajajajajaja
|
Pridané:
25.7.2012 0:23
nechapem tie minus... ved ma pravdu...
|
|
Re: Win8 nenahradzuje Win7
Od reg.: cca01
|
Pridané:
24.7.2012 9:55
Aha, zasa jedna nepochopená marketingová "vízia" majkrosoftu. Niektorí IT guruovia zasa nechápu, že počítače sú tu pre ľudí a nie ľudia pre počítače.
Takže ľudia sú tí blbí, pretože nepochopili MS, a nie naopak: MS nedodal na trh, čo ľudia požadujú?
|
|
Re: Win8 nenahradzuje Win7
Od reg.: cca01
|
Pridané:
24.7.2012 9:59
Vlastne ľudia nevedia čo by chceli, ale MS nie je ten, ktorý im niečo nové ponúkne. Tým je vždy niekto iný, ktorý prinesie niečo nové čo sa ujme. A to sú momentálne: Apple, Google, Facebook, Twitter atď.
|
|
Win8 nenahradzuje Win7
Od: Cuda
|
Pridané:
24.7.2012 10:11
Pre Boha!
A čo je nové na Google a čím novým zaujali Ksichtbook a Twitter?
Magorením???
|
|
Re: Win8 nenahradzuje Win7
Od reg.: cca01
|
Pridané:
24.7.2012 10:26
To myslíš vážne? Zrejme zaujali, keď každý visí hodiny zavesený na FB a nikto o ničom inom pomaly ani nehovorí...
|
|
Re: Win8 nenahradzuje Win7
Od: fako
|
Pridané:
24.7.2012 10:31
Co je to FB? Mozno by som o tom aj hohoril, ale neviem, co to vlastne je... Da sa to jest? :-)
|
|
Re: Win8 nenahradzuje Win7
Od: Cuda
|
Pridané:
24.7.2012 10:35
Zvláštne.
Každý - ja...
Nie je to divné??
Musel by som sa s koňom zraziť, aby som používal takéto pochybné trendy...
|
|
Re: Win8 nenahradzuje Win7
Od: keket
|
Pridané:
24.7.2012 10:35
File bravcove, neda sa to jest
|
|
Re: Win8 nenahradzuje Win7
Od reg.: leader
|
Pridané:
24.7.2012 10:55
kro-búč-fil
|
|
Re: Win8 nenahradzuje Win7
Od: 3znaky
|
Pridané:
24.7.2012 14:18
turbriskafill?
|
|
Re: Win8 nenahradzuje Win7
Od: ja.
|
Pridané:
24.7.2012 15:30
Čo nám priniesli Apple/Google/FB/Twitter? Taká otázka mi pripomína scénu z Montyho Pythona:
All right... all right... but apart from better sanitation and medicine and education and irrigation and public health and roads and a freshwater system and baths and public order... what have the Romans done for us?
|
|
Re: Win8 nenahradzuje Win7
Od: blablabla
|
Pridané:
24.7.2012 10:15
ani jeden z hore vymenovanych nepriniesol nic nove :) vylepsili stare/urobili lepsie nieco co uz existovalo.
|
|
Re: Win8 nenahradzuje Win7
Od reg.: cca01
|
Pridané:
24.7.2012 10:24
No a presne to je to, čo MS nedokáže.
|
|
Re: Win8 nenahradzuje Win7
Od: Alino
|
Pridané:
24.7.2012 10:34
ale uz to raz dokazal, :D preto je tam kde je, keby neukradol MS veci od apple a apple veci od xeroxu a inych, tak by neboli widle s mysou. Kazdy od kazdeho kradne, ide o to na koho marketing dobre padne :)
|
|
Re: Win8 nenahradzuje Win7
Od: Cudo
|
Pridané:
24.7.2012 10:36
My s Rusmi sme ukradli Intelu návrh vtedajších 8-bitových čipov, aby to mohla vyrábať aj naša TESLA Piešťany pod označením MHB8080A.
Hanbime sa!
|
|
Re: Win8 nenahradzuje Win7
Od: el nino
|
Pridané:
24.7.2012 15:20
áno...a muselo to mať trojité napájanie a zapájané a odpájané pekne podľa poradia aby to čip vydržal...to sme to vyhrali...fakt
|
|
Re: Win8 nenahradzuje Win7
Od: kdqwuewioqhaksj
|
Pridané:
24.7.2012 10:39
Aha takze keby vtedy neokopcili ovladanie mysou tak potom by to uz nikto nikdy nevymyslel?
|
|
Re: Win8 nenahradzuje Win7
Od: Cudo
|
Pridané:
24.7.2012 11:03
Píšem ako to bolo a asi aj je.
A obzvlášť jednoduché to majú Číňania teraz. Majú tam navláčené prakticky všetky technológie sveta. Kto to ustráži???
|
|
Re: Win8 nenahradzuje Win7
Od: ribozom
|
Pridané:
24.7.2012 11:05
jarolim, ty blbec, keby nie ms, doteraz mas za tymt vojim sprostym macom jednotlacitkovy puk.
|
|
Re: Win8 nenahradzuje Win7
Od: news at 11
|
Pridané:
25.7.2012 9:07
To ano, ale v podstate sa hlboko mylis. :-)
|
|
A sme doma!
Od: NikhajZzz
|
Pridané:
24.7.2012 10:48
Sa to dalo cakat :) Kupime si vsetci dotykove obrazovky a je to! Okolo W8 zacina byt vazne nejak vela otazok a kommentov. Zacinam mat z toho zmiesane pocity a to nebudem tym, ze co som mal dnes naobed :)
|
|
Re: A sme doma!
Od: ...
|
Pridané:
25.7.2012 12:20
Obedujes pred pol 11, zaujimave ...
|
|
nove NB
Od reg.: Dimitry
|
Pridané:
24.7.2012 10:48
ja pri W8 uz ani neuvazujem, ze by som kupil iny NB ako s dotykovou plochou, resp. hybrid s Intelom. je jasne, na co je tento OS stavany, naco si ublizovat. v kazdom pripade, uzasna vec by bola, ak by clovek v pripade zapnutej mysi pouzival touchpad na posuvanie metro obrazovky. cize lavou rukou by si riesil metro a pravou klikal. ak by si mys nemal vobec, tak by si touchpadom pri dotyku 2 prstov posuval metro, inak posuvas kurzor na obrazovke. ak to napadlo mna, urcite to muselo napadnut aj niekoho z MS.
|
|
Re: nove NB
Od reg.: Dimitry
|
Pridané:
24.7.2012 10:49
ale zabudol som na bezne PC, tam zostava problem nevyrieseny.
|
|
Re: nove NB
Od: reg. vietor
|
Pridané:
25.7.2012 22:07
A na jaku rit si budes davat osmicku na bezne pc? Len preto ze je "new" & "in"?
|
|
Re: nove NB
Od: dubar
|
Pridané:
4.8.2012 12:03
Pretože bežné PC má väčšina ľudí. Asi na to.
|
|
Service Pack sa vyda
Od: Pinarello Dogma
|
Pridané:
24.7.2012 11:15
Súhlas, Metro na desktop nepatrí, Microsoft to stále nepochopil !!! a veď ešte bude vydávať nejaký Service Pack, v ktorom pridá tlačidlo štart a prispôsobí ovládanie pre myš, riadne ako to má byť, keď mu natečie do bôt.
Lebo nepredpokladám úspech Windows 8, ako mal Windows 7, medzi ľudmi sa bude šíriť, aký je to chaotický systém, to slávne Metro !, ľudia nie sú až tak sprostí, odvrhnú to ! ako Vistu !!!
|
|
Re: Service Pack sa vyda
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
24.7.2012 11:40
!
!!!!
|
|
Re: Service Pack sa vyda
Od: sfdgtzjui
|
Pridané:
24.7.2012 11:43
ci su ludia sprosti, alebo nie je uplne nesuvisiace...
dovod preco ludia odvrhuju podobne veci je prozaickejsi - ZVYK
ak su raz nauceni robit mysou a mat to pohodlna, tak potom ich len tazko naucis, ze sa tou mysou maju namakat ako blazni, aby dosiahli rovnaky vysledok. Tosa tyka samozrejme PC, u tabletov si uz ludia zvykli na pracu "prstom" a tam sa to moze prijat bez problemov..
mne samemu by napr na tablete asi metro nerobilo problemy, ale na PC by mi to vadilo... (tiez mam vzity urcity sposob pouzivania urciteho druhu elektroniky)
|
|
Re: Service Pack sa vyda
Od: paan
|
Pridané:
25.7.2012 8:08
myslim si ze windows 8 je dost podareny system, metro rozhranie je zo zaciatku tazke rozdychat, ale tak je to vzdy ked sa uvadzaju revolucne sposoby ovladania, klasicky start mi chyba, ale uz si zvykam, najvacsie vyhody w8 su v lepsom vyuzivani viac montorov, system kopirovania je tiez velmi vydareny a aj rychlejsi, ribbony ak si na to zvyknete su perfektne, najhorsie je odvyknut si od hladania programov v starte
|
|
Re: Service Pack sa vyda
Od: BSOD
|
Pridané:
24.7.2012 16:03
Ale neodvrhnu, ako by si mohol odvrhnut tento novy perfektny OS teraz s este krajsim BSOD?!!!
http://i50.tinypic.com/5cknq9.jpg
|
|
a co na to statistiky?
Od: Svetobeznik
|
Pridané:
24.7.2012 12:00
Mozno by bolo zaujimave pozriet statistiky a zistili by sme ze notebooky a tablety objemovo daaaaavno v predaji predbehli desktopy.
|
|
Re: a co na to statistiky?
Od: Cuda
|
Pridané:
24.7.2012 13:38
Si robíš srandu, že?
Notebôčiky a už vôbec nie tablety nikdy nepredbehli desktopy!
|
|
Re: a co na to statistiky?
Od: ja.
|
Pridané:
24.7.2012 15:33
Notebooky predbehli desktopy už v 2008. Tablety ešte nedobehli ani desktopy.
|
|
Re: a co na to statistiky?
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
24.7.2012 20:10
Desktopy to sa aj dá spočítať? Ak rátaju hotové skrine na predaj tak sa nečujem, to by museli zrátať aj všetky doma poskladané. Kúpia sa vnútornosti a hotovo.
|
|
Kkkkkkotáááámmmm
Od: Venda Lahev
|
Pridané:
24.7.2012 12:47
Dededededesktopypypypy mmmmmmmajjjjjjúúúúú kkkkkkklávesnicucucu a mmmmmyš. Akokoveľvek tttto nenenenedávavava zzzzzmysel, zzzzdá ssssa mmmmmi, žžžže Mmmmmmicroššššrot nnnna tototototo zabubububudol kkkkeď tvotvotvoril Winwindodows.
:D
|
|
Re: Kkkkkkotáááámmmm
Od: news at 11
|
Pridané:
25.7.2012 9:10
Vyhľadaj pomoc.
|
|
glupocina
Od: iExploder
|
Pridané:
24.7.2012 12:57
je jasne kde M$ tlaci, chcu konvertovat domace pocitace na ipad/ipod atd, a tym oblbnut ludi este viac,
teda z mnohouceloveho vypoctoveho stroja urobit jedno (max troj) ucelovu vec pre drbkov ktori radi tahaju prstom po obrazovke, pozeraju youtube, pripadne posielaju maily a hraju hry...
ako dokaz ponukam na nastudovanie tzv "secure boot" ktory tlaci M$ na x86 a aj na ARM, vdaka niektorym ludom sa podarilo odvratit katastrofu a secure boot uz na x86 nebude tak tlaceny politikou m$..
http://dopice.sk/3ct
|
|
Dotyk na notebooku
Od: jamamoto
|
Pridané:
24.7.2012 13:03
Mne príde dotyková obrazovka na notebooku ako maximálne neergonomická vec. Neustále dvýhať ruky od klávesnice do neprirodzenej polohy a zbytočne mať každú chvýlu ucapkaný displej?
|
|
Re: Dotyk na notebooku
Od: poldinko
|
Pridané:
24.7.2012 13:28
skor sa predpoklada ze monitor bude naplocho a klavesnica virtualna (pre potreby dlheho pisana pripojitelna hardwarova)
respektive ze spodok monitora bude na urovni stola/ruk a pod 40 alebo 45 stupnovym uhlom - nieco ako kresliaca doska
alebo sa monitor bude dat stiahnut z dnesneho postavenia smerom k sebe tak ze bude na urovni ruk pod tym uhlom
podobne ako to ponukaju dnesne tablety so stojanmi/obalmi, ktore ich davaju do sikmej polohy
samozrejme hovorim o allinone rieseniach pre domacnost, nie pracovnych strojoch
|
|
Re: Dotyk na notebooku
Od: seremetevo
|
Pridané:
24.7.2012 13:33
nkto ti predsa nekaze dotykovu obrazovku vyuzivat.
|
|
Re: Dotyk na notebooku
Od: iExploder
|
Pridané:
24.7.2012 14:10
to by som netvrdil M$ nekompromisne tlaci svoj nepodareny OS na vsetky platformy, napriklad pomocou tzv "secure boot" kde kazdy pc, tablet, telefon, vyrobok ktory chce logo "MS compatible" musi do zavadzaca OS dat featuru ktora moze obmedzit to aky OS sa bootuje, cize prave naopak nutia a zachvilu sa to ukaze...
|
|
Re: Dotyk na notebooku
Od: seremetevo
|
Pridané:
24.7.2012 14:26
pises picoviny.
|
|
Re: Dotyk na notebooku
Od: iExploder
|
Pridané:
24.7.2012 14:40
tak si precitaj ten clanok na ktory som dal link vyssie a ak vies po anglicky ty expert tak Ti to mozno dojde...
|
|
Re: Dotyk na notebooku
Od: seremetevo
|
Pridané:
24.7.2012 14:59
pises picoviny
|
|
win8**
Od: kôô§fkôdjf
|
Pridané:
24.7.2012 13:43
ja nechapem jednu vec: naco donekonecna menit dizajn a nesustredit sa radsej na vylepsovanie funkcnosti. a potom uc niekoho (najlepsie cez telefon), kde co a ako
|
|
jako hororim
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
24.7.2012 14:19
Win8 + Off2013 je uz teraz jedno velke fiasko. Jeden vacsi paskvil ako druhy. Nuz co, mame tu opat prvy OS od MS paru paskvil a relativne pouzitelny OS. Mozeme cakat na Win9 dakedy po 2015, ci bude normalnejsi.
|
|
Re: jako hororim
Od: paan
|
Pridané:
25.7.2012 8:19
silne veci rozpravas, office 2013 je velmi podareny mne osobne to sadlo, funkcie su tiez super, powerpoint je urobeny naozaj perfektne, ale ludia co maju problem so zmenami budu tazko prikyvovat, je to tak, ako pises zmeny ti vadia a neplanujes ani zistovat funkcnost jednoducho sa pozries na to vidis ze to vyzera inak, tak je to nafigu, stavim sa ze si mal nenormalny problem prejst z xp+office2003 na 7+2010, nehanbi sa za to si jednoduchsi typ, ved co funguje mi to aj tak a nic co by som neurobil na starom na novom nespravim
|
|
?????
Od reg.: chocholusik
|
Pridané:
24.7.2012 14:51
Hrivis je stale na dovolenke?
|
|
Re: ?????
Od: prof. indigo
|
Pridané:
24.7.2012 14:59
nie, spamuje vo vedlajsom clanku jak besny.
|
|
wtf ?!
Od: Ryngišpíl
|
Pridané:
24.7.2012 14:56
Fail ...
|
|
.....
Od: pates
|
Pridané:
24.7.2012 15:44
Ako všetci nariekaju xD Pouzivam Win 8. Ked sa pusti komp tak kliknem na Desktop a hotovo. robim ako normalne. Metro aplikacie nepouzivam. Pouzivam samostatny program na video a samostatny na fotky a hudbu. Windows 8 je oproti sedmicke rychlejsi (to tu nikto nespomenie). Ked chcem pustit nejaky program tak kliknem vlavo dole na "start/metro" vbehnem tam vyberiem program a pusti sa. Vsetky ostatne veci co boli v starte (run, search) sa pustaju pravym klikom na "start/metro". Stary start vobec neni treba, teraz je to este rychlejsie ako tam nabiehat do tych menu. Novy windows sa mi paci, je rychlejsie okna su uhladnejsie hranate, novy task manager prehladny. proste super.
|
|
Re: .....
Od: fonendoskop
|
Pridané:
24.7.2012 15:46
suhlas
|
|
Re: .....
Od: news at 11
|
Pridané:
25.7.2012 9:15
Suhlas, akurat ze vsetky metro aplikacie su nejake take takmer skoro asi celkom uplne nepouzitelne. Tym padom cele metro straca zmysel. Nedokazem si predstavit, ze by na metro nasili taky indesign, alebo illustrator.
|
|
Je to tak..
Od: Je to tak..
|
Pridané:
24.7.2012 16:06
Kazde druhe vydanie.. kazde druhe...
|
|
Re: Je to tak..
Od: Effe
|
Pridané:
24.7.2012 19:58
Pravda, pravda...
http://dopice.sk/3cJ
|
|
microsoft ma odvahu
Od: paan
|
Pridané:
25.7.2012 8:23
je naozaj velmi odvazne vypustit takyto system s revolucnymi zmenami do sveta, aj podla nazorov ludi je to citit, no ak sa na to pozriete nezainteresovane je to lepsi system ovladania a aj jednoduchsi, cenova politika noveho win je tiez perfektna si zoberte ze za nepouzitelnu vistu alebo xp mate za 40 dolarov win 8 jasne ze z win 7 asi neprejdete
|
|
Re: microsoft ma odvahu
Od: h4s
|
Pridané:
27.7.2012 11:35
Velmi odvazny to je trufala.
|
|
Metro
Od: fero-jano-zdeno
|
Pridané:
25.7.2012 11:55
Metro je ocividne pre metrosexualov
|
|
Win 8
Od: Soky
|
Pridané:
31.7.2012 15:30
ľudia absoltune nepotrebhujete sa hybať v metro prostredi...pri zapnuti PC kliknem na desktop a tam travim 99% času a absolutne mi nevadi ked mam myšku posunuť do nejakeho rohu...fakt náročné...najprv si vyskúšajte čo je ten win 8 zač a potom tu pište nazory,lebo vaša mienka o win 8 vobec nema hodnotu pokiaľ ste ten systém nepoužívali...ten systém ma veľa výhod oproti 7 najmä tú že na počítačoch s 512 mb ram z pred 6-8 rokov tento win beží fest rýchlo(oproti sedmičke,oproti XP ani nehovorim to sa neda porovnať) a celkovo sa ovláda takmer rovnako ako win 7,akurát pribudlo niekoľko funkcií...
|