|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bratia v kristu
Od: pes
|
Pridané:
18.7.2012 14:14
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
|
Re: bratia v kristu
Od: smajlik. w
|
Pridané:
18.7.2012 14:17
aj ten moravak co kravy pase ma viac rozumu nez ty
|
|
Re: bratia v kristu
Od: pes
|
Pridané:
18.7.2012 14:22
pan je ficovolic ?
|
|
Re: bratia v kristu
Od: Komentár
|
Pridané:
18.7.2012 14:31
To tu musíte ľudom až takto vulgárne nadávať? Nestačí ko*kot, je*nutý, ch*j... ???
|
|
Re: bratia v kristu
Od reg.: yntelygent
|
Pridané:
18.7.2012 18:02
doplň, prosím Ťa, prvú hviezdičku :)
|
|
Re: bratia v kristu
Od: smajlik. w
|
Pridané:
18.7.2012 14:53
nie, preco? ma to nejaky suvis?
|
|
Re: bratia v kristu
Od: daromil
|
Pridané:
18.7.2012 16:13
No podla obsahu prispevku skor volic SDKU :P
|
|
Re: bratia v kristu
Od: antipes
|
Pridané:
18.7.2012 16:45
nie, je urcite volic radicovej a figela... a ocakava poslanie kvetov a zlaty padak...
|
|
Re: bratia v kristu
Od: pes
|
Pridané:
18.7.2012 21:38
sak nepisal ze je tvoj ocino
|
|
Re: bratia v kristu
Od reg.: dagulik
|
Pridané:
18.7.2012 14:32
akeho moravaka mas na mysli?
|
|
Re: bratia v kristu
Od reg.: dagulik
|
Pridané:
18.7.2012 14:49
podla minusiek tipujem ze si asi myslel Fica
|
|
Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Element3
|
Pridané:
18.7.2012 14:14
Pachatel. Slecne Martine Varjassyovej by mal niekto poriadne, mozno aj rucne strucne, vysvetlit pojem prezumpcia neviny.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: quix_
|
Pridané:
19.7.2012 8:30
slecna je bud retardovana alebo bez zakladneho vzdelania. ak clovek nie je pravoplatne odsudeny mal by byt oznaceny prinajhorsom ako obvineny/podozrivy. to len pre pripad, ze by tato nevzdelana zena, slecna Varjassyova citala dsl.sk
|
|
Metodika
Od: Peter Kupčík
|
Pridané:
18.7.2012 14:25
Prosím, aby ste ste nezabudli zverejniť tú metodiku, podľa ktorej ČPÚ a podobné organizácie vypočítavajú škody.
|
|
Re: Metodika
Od reg.: dagulik
|
Pridané:
18.7.2012 14:33
bulharska konstanta nasobena zboznymi prianiami marketingovych teoretikov platenych za malovanie ruzovych snov
|
|
Re: Metodika
Od: oudeicrat
|
Pridané:
23.7.2012 8:02
podme zruinovat nahravaci priemysel: sikovnym programikom neustale presuvajme cast nejakeho audiovizualneho diela medzi registrami procesora (pripadne ak by to bolo malo tak cache).
Nasledna "skoda" vypocitana metodikou mafiaanskych organizacii bude potom vyssia ako celosvetove HDP + vsetko celosvetove nerastne bohatstvo.
Este lepsie, ten programik by mohol v registroch pocitat od 1, cim zarucene vymenuje vsetky casti vsetkych digitalnych audiovizualnych diel mnohotisickrat za zlomok sekundy.
|
|
Re: Metodika
Od: modrylev
|
Pridané:
18.7.2012 14:37
Chceš si vypočítať koľko už máš na konte?
|
|
Re: Metodika
Od: zase ja
|
Pridané:
18.7.2012 14:47
(cena za dielo * počet stiahnuti )* Počet vzdelaných diel+(počet diel * pokuta ) + DPH
|
|
Re: Metodika
Od: HKJ
|
Pridané:
18.7.2012 14:47
+ fantasmaricke clo.
|
|
Re: Metodika
Od: monopol
|
Pridané:
18.7.2012 19:18
zabudol si na počet stiahnutí
|
|
Re: Metodika
Od: zase ja
|
Pridané:
18.7.2012 22:59
ja ho tam vidím
|
|
Re: Metodika
Od: Japonec Sumifoto
|
Pridané:
18.7.2012 16:16
Ja by som to pocital tak, ze:
CENA_FILMU * POCET_STIAHNUTI
Pretoze ak by si to chcel niekto pozriet legalne, musel by si to kupit. Cize ak si to pozrel nelegalne, usetril CENA_FILMU a tym padom autor filmu prisiel o CENA_FILMU korun.
A tito si k tomu mozno este pripocitali naklady na pravnikov a firmy, ktore im zistili pachatelov a spol.
|
|
Re: Metodika
Od: jkljkljkl
|
Pridané:
18.7.2012 16:22
Ako raz niekto niekde napísal:
"vycislovat straty na predajoch za upirateny softver je ako asi ako vycislovat o kolko deti prichadzame masturbaciou.."
|
|
Re: Metodika
Od reg.: Zmurko
|
Pridané:
19.7.2012 13:56
Za masturbaciu je aka pokuta? Vlastne mozu ma zavriet za pripadnu genocidu?
|
|
Re: Metodika
Od: ...
|
Pridané:
19.7.2012 15:10
v indonezii (tusim) je za to trest smrti.
|
|
Re: Metodika
Od: Hasicak
|
Pridané:
18.7.2012 16:29
Nie je zarucene ze by si niekto kupil ten film / isiel nan do kina ak by nemal prilezitost ho stiahnut z netu. Takze takto ciernobielo sa naklady vycislovat nedaju. Sud v USA uz s tymto odvovodnenim zamietol podobny pripad.
|
|
Re: Metodika
Od: 11film
|
Pridané:
18.7.2012 21:42
ale tu si na slovensku v krajine neobmedzenych obmedzencov a zazracnych vyrokov sudu ...
|
|
Re: Metodika
Od: mylankooo
|
Pridané:
19.7.2012 4:27
Do tvojej jednoduchej rovnice treba vlozit este niekolko premennych... Ak si chcem ten film pozriet, este to neznamena, ze si ho musim stiahnut alebo hned kupit. Jednoducho:
- si ho pozriem s xy ludmi u znameho, ktory ten film zakupil,
- alebo mi ho ten znamy daruje,
- poziciam si ho od neho,
- poziciam si ho z pozicovne za vyrazne nizsiu sumu,
- pockam, kym ho budu davat v TV,
- pozrel by som si ho len preto, ze nemam momentalne co robit, inak by ma ani nezaujimal
- mozno mi raz ten film pustia v lietadle, autobuse, autokine alebo na inom mieste, kde ho budu bezplatne premietat,
- do kina ma nacierno pusti znamy,
- dam nakoniec prednost knihe a svojej predstavivosti,
atd., atd. :)
Mozno by mali radsej zvolit nejaky fixny financny postih. Ak vrah zavrazdi 10 ludi alebo 150 ludi, tiez neostane vo vazeni dlhsie ako do konca zivota ...aj ked tieto zlociny by som moc neporovnaval :)
|
|
IE users
Od: HKJ
|
Pridané:
18.7.2012 14:47
Mozem aj ja na ČPÚ podat trestné oznámenia za bytie buranmi ?
|
|
IE users
Od: HKJ
|
Pridané:
18.7.2012 14:49
PS:
Mali by preverit, len tak pre zaujimavost prestavitelov ČPÚ , akonahle maju doma stiahnute nejake dielo, alebo zakupene, ktore pozicali rodine, tak do basy na 500 rokov, za kazanie vody a chlastanie ceskeho piva.
|
|
hmmmm...
Od reg.: Peto P.
|
Pridané:
18.7.2012 14:51
takze asi s tym vyplatenim z hellshare pockam pokial to neutichene :D :D
|
|
afesaf
Od: hehehe
|
Pridané:
18.7.2012 15:01
to uz si SOZA povedala, ze ma na rovasi dost preslapov a nechce si uz dalej kazit meno, tak kontaktovali CPU, aby za nich robila spinavu robotu, alebo ako to mam chapat, ze sa im "se*u do kapusty"?
|
|
????????????????????????????????
Od: ja nič, ja mafián
|
Pridané:
19.7.2012 7:17
keď pirát, tak v mafii !!!
Od: ja nič, ja muzikant | Pridané: 15.7.2012 12:25
Je "zvláštne", že prokuratúra už dvakrát zamietla trestné stíhanie vo veci porušovania autorských práv vydavateľstvom OPUS, a.s. (FORZA mafia), ktoré protiprávne vydalo 16 CD (z toho 6 "platinových") s výkonmi 4 muzikantov, ktorí podali trestné oznámenie.
Takže chlapec má smolu, mal ísť za šéfom futbalového zväzu a mohol chodiť vysmiaty ako Julko Klinček či Ďurko Čarný. ;-)))
|
|
Novy sposob podnikania
Od: skcolibri
|
Pridané:
18.7.2012 15:16
vyberanie poplatkov za nelegalne zdielanie autorskeho diela. Daju chudakom nech to nazdielaju a stiahne to co najviac ludi, a potom to od neho vyzaduju ako za predaj krabicovej verzie. Prosim vas nehovorte o tom pente, lebo zacne v tom hned podnikat.Skoro nulove naklady a maximalny zisk.
|
|
.......
Od: .....
|
Pridané:
18.7.2012 15:17
lidi, ja su milionar ! :))
aspon podla metodiky tejto prikok*tenej organizacie :)
|
|
Re: .......
Od: HKJ
|
Pridané:
18.7.2012 15:36
a ja pornoking
|
|
dsl.sk
Od: miiisa
|
Pridané:
18.7.2012 15:29
totok je sranda,nevedel som,ze dakto moze,vo svojej domovine porusovat a sposobovat skodu v inom state.
to je ako,ked ukradnem kolu tu v obchode a zazaluje ma americka kokakola,ze im robim stratu... za to,ze som si ju zobral do US a tam vypil s kamaratmi...
|
|
Re: dsl.sk
Od: 100 rocny dedo
|
Pridané:
18.7.2012 15:37
alebo lepsi priklad je ze v state AAA autolekarnicky+reflexne vesty nie su povinne, ale pritom v state BBB su... takze by mali automaticky zatvorit kazdeho jedneho cloveka v state AAA ktory nema autolekarnicku?
|
|
Re: dsl.sk
Od: 4554e
|
Pridané:
18.7.2012 17:41
Nedavate velmi dobre prirovnania. Skor to prirovnaj k tomu, ze v state AAA (napr. Nigerii) niekto podvodom okradne niekoho v state BBB (US). A podvedeny prisiel do statu AAA zalovat podvodnika, ze ho podviedol.
|
|
titutlok
Od: 100 rocny dedo
|
Pridané:
18.7.2012 15:33
ČPÚ je nejaka parodia na CPU?
|
|
Re: titutlok
Od: Kapor z Vane
|
Pridané:
18.7.2012 15:46
Evidentne je to nepodarená čínska kopia nejakého CPU, keďže vidím zopár feature a fatal error-ov.
|
|
5 znakov
Od: telefon
|
Pridané:
18.7.2012 15:37
96750€? Na to ako prišli? Jeden film v požičovni s digitálnou distribúciou môže stáť pár €. Pokiaľ aj filmy boli ešte len v kinách, ponúkal ich len vo veľmi slabej kvalite a nemožno to hneď považovať za ušlý zisk v kine. Aj keby mu vypočítali 2000€ je to stále len veľmi hypotetické číslo, ktoré stále nebude mať nič spoločné so skutočnosťou. Ako to chcú vôbec obhájiť na súde?
|
|
Re: 5 znakov
Od: Kapor z Vane
|
Pridané:
18.7.2012 15:47
€ v správnom vačku vedia "váhu spravodlivosti" nakloniť na tu správnu stranu :)
|
|
Re: 5 znakov
Od: hocijak
|
Pridané:
18.7.2012 18:09
bohuzial, aj sudcovia su len ludia, ktori maju vacky a ziju z penazi, a su skorumpovani...
|
|
Re: 5 znakov
Od: Unexist
|
Pridané:
18.7.2012 20:33
Omyl, nikto nezije z penazi. To by si si dlho nepozil. Zije sa z jedla a vody. Ludia si len nahovaraju, ze tie potlacene papiere su existence dolezite pre zivot. Ten kto ludstvo nimi oklamal sa uz pekne dlho smeje a tazi z tejto naivity.
|
|
Re: 5 znakov
Od: unisex
|
Pridané:
18.7.2012 21:50
hmm naivka... a este aj pomenej inteligentna ... uboleny moj .. ja len pevne verim ze takto nevychovavas deti lebo potom zbohom buducnost inak pre info je 21 storocie a nemyslim ze chodis do prace za jedlo ale za tie fuj odporne hnusne potlacene peniaze .. mimochodom potrebujem murarov vodu a jedlo ti pre celu rodinu zabezpecim sak peniaze vam netreba tym poplatis ucty a aj net aby si sem mohol tie zvasty pisat
|
|
Re: 5 znakov
Od: hocijak
|
Pridané:
20.7.2012 10:03
naivka si mozno ty. ked sa ludia aj volakedy zaobisli bez penazi a fungovalo barterovo obchodovanie, to by fungovalo aj teraz, len teraz bohuzial prostrednictvom penazi sa nabalia hlavne darmozraci a prizivnici. no keby sa mali dobre, len ti, ktori nieco vyprodukuju, ver mi, ze svet by vyzeral inak. Mal by si si viac prestudovat historiu, povod a tok penazi a kto vsetko sa za tym skryva. Lebo len ovecky su naucene, ze musis vystudovat, zobrat si hypoteku, zacat setrit, peniaze dat do banky, platit dane a cakat na dochodok, ktoreho sa my uz nedozijeme.
|
|
Re: 5 znakov
Od: hocijak
|
Pridané:
20.7.2012 10:00
to je pravda, to si vystihol. A divim sa, ze ludia dali tym vymdrdanym papierom taku hodnotu. No najblizsie k tomu najvacsiemu klamstvu ma rod vyj*banych rotschildovcov...
|
|
Re: 5 znakov
Od: džepeto
|
Pridané:
18.7.2012 16:21
Ak naozaj zdieľal min. 600 filmov, tak 96750/600 = 161 Eur za jeden film. To zodpovedá niekoľkým desiatkam pozretí v online požičovni. Kľúčový je teda počet filmov. Chápem, že sa pri výpočte nezohľadňuje to, či by si ľudia kúpili/pozreli v kine, pretože to nejde.
|
|
Re: 5 znakov
Od: John doe
|
Pridané:
18.7.2012 17:06
Nestojím na strane ČPÚ, no myslím si, ak máš nejaký film, tak ak si ho pozrie niekoľko tisíc divákov v kine. Po tom ak vyjdú dvd, tak si ich kúpi tiež niekoľko tisíc ľudí. Ak do toho započítam aj požičcovňu (čo je väčšinou jednorázový zisk), tak si ho pozrie minimálne tisícka ľudí. Ak je niekto ako ja, že si občas pozrie obľúbený film každý rok, tak aj to sa počíta (aj keď to nie je veľa). Podľa mňa kľudne mohli dôjsť k takejto sume.
|
|
nonot
Od: kjfds
|
Pridané:
18.7.2012 16:05
padol pokec.sk?
|
|
Re: nonot
Od: ndmamam
|
Pridané:
18.7.2012 16:12
ani mne nejde.. A rano mi zase fb nesiel.. Asi je zase nieco s dns..
|
|
Re: nonot
Od: jksadf
|
Pridané:
18.7.2012 16:13
vies IP serveru azet.sk
????
|
|
hlavný účel
Od: Ramtech
|
Pridané:
18.7.2012 16:27
Hlavným účelom je šíriť strach a zastrašiť populáciu
|
|
.....
Od: iiiix
|
Pridané:
18.7.2012 16:37
Celkom by na zaujímalo koľko obvinili čechov?
|
|
Re: .....
Od: camouflage
|
Pridané:
18.7.2012 23:01
cechov oficialne zatial dvoch a to NEREZ a D3MUT (Ravage) ten prvy tusim chytil podmienku a zhabali mu veci a ten druhy neviem to su aktualny dvaja z tohto roku predtym ich uz par bolo ale nepamatam si kde som o tom cital
|
|
A je to v p...
Od: Ryngišpíl
|
Pridané:
18.7.2012 16:40
Tuším je čas odcestovať na dlhú dovolenku ... alebo si to radšej presedím v chládku ?
|
|
slabota
Od: mmxxx
|
Pridané:
18.7.2012 17:16
Navrhujem novy vzorec:
"naklady na natocenie filmu" x "pocet stiahnuti" a scitat pre vsetky filmy.
To iste pre software.
|
|
Co im uz uplne jeebee?
Od: slecna.l
|
Pridané:
18.7.2012 18:01
Dufam, ze ten algoritmus na vypocet skody maju patentovany, lebo vyzera byt tazko prepracovany a urcite by im bolo luto, keby prenikol na verejnost. Mozno by sa dal vyuzit aj inak - nechat si vyplatit kompenzaciu za tie shity, co som videla v kine za posledne roky.
Hlavne nechapem, ako dokazali z dvoch nepostihnutelnych aktivit vyrobit trestne oznamenie. Nijaky zakon mi nezakazuje ulozit si kopiu filmu na server. V diskusii mozem uviest odkaz na subor na nejakom serveri. Ani jedno z toho nie je trestny cin, fyzicky nic nezdielam. Ak to niekomu vadi, nech poziada prevadzkovatela servera o znepristupnenie/vymazanie obsahu. Pripomina mi to situaciu, ked chcela SOZA pokutovat prevadzkovatelov stranok za embeddovane videa z youtube.
Tomu chlapcovi by sa mala usporiadat zbierka, aby ponuka pre sudcu prevysila tu od CPU.
|
|
Re: Co im uz uplne jeebee?
Od: zajtra Dušana
|
Pridané:
18.7.2012 20:25
videla? ďalšia žena číta dsl.sk! poslať ihneď kvety :)
|
|
Server
Od: monopol
|
Pridané:
18.7.2012 19:21
Ten mladík si už horšie servery vybrať ani nemohol, čo? Samozrejme mu neprajem nič zlé a nech sa z toho dostane, ale nemusím takých uploaderov.
Nech uploaduje z lásky, tak sa má! :D
|
|
Re: Server
Od: camouflage
|
Pridané:
18.7.2012 23:09
nechcem sa ho zastavat ale ake servery su pre nasinca dobre? vsade po forach vsetci skemru o ShareR, HellSh, EuroSh, FastSh, Uloz popripade Rapidshare vsetky ostatne servery aj ked niekto da tak ho vyfakuju a pod. Ak to robil pre eura tak sa mu ine asi neoplatili lebo u zahranicnych moc asi nezarobi na CZ/SK forach, sice sa mi zda ze aj ShareR uz neodmenuju upov vo forme financii ale kreditmi a Uloz podobne. Skoda zlateho Megauploadu a tiez Netloadu ktory upadol do stratena
|
|
ZAŽALUJTE MA
Od: Kolobot
|
Pridané:
18.7.2012 20:10
Vysústružil som súčiastky do auta a následne ich namontoval do auta tretej osoby za odmenu Pivo a borovičku v hodnote spolu 1,54eura čím som sa prakticky obohatil na úkor iných.
Spôsobil som tak škodu únií majiteľov servisov ktorý takto prišli o 54 eur ktoré požadovali za opravu a samozrejme únií výrobcov a automobilke nakoľko som vyrobil kópiu nimi navrhnutého a vyrobeného dielu. Spôsobil som im škodu 118 eur ktorú požadovali za náhradný diel.
Týmto žiadam aby podobné praktiky akých som sa dopustil boli na slovensku zakázané. Ďalej žiadam pre seba najprísnejší trest. A samozrejme všetkého ľutujem a už nikdy sa to nebude opakovať. Či ?
|
|
hahaha
Od: ja nemozem
|
Pridané:
18.7.2012 20:21
No najviac ma pobavil ta škoda :D, akoze oni si myslia ze keby to on tam nedá tak zarobia 96000 € ? Všetci ty dotyčný by to proste stiahnú niekde inde...
|
|
IE users
Od: HKJ
|
Pridané:
18.7.2012 21:41
Ciste hypoteticky, ak si niekto kupi legalne DVD a pozera film doma a niekto sa mu cez okno pozera na TV, zavru majitela za nelegalne sirenie DVD ?
|
|
zle spocitana suma
Od: paaulo23
|
Pridané:
18.7.2012 23:06
No v tej sume sa poriadne sekli. Zabudli pripocitat dalsich 1800 filmov, ktore by nas pirat zdielal, keby ho nechytili cize je dlzny aj za tie imaginarne zdielane 96 750 eur + 290 250 eur.
|
|
Re: zle spocitana suma
Od: camouflage
|
Pridané:
18.7.2012 23:25
od ceskeho uploadera z tohto roka pod prezyvkou NEREZ ulozil 11 591 suborov skoda vycislena na 80 milionov CZK a dostal iba s 3 ročnou podmienku a boli mu zhabane PC, DVD/CD nosice a HDD vysku skody im sud odkazal cez obcianskopravny sud
|
|
bubiky bub
Od: Gdhbuy
|
Pridané:
19.7.2012 0:26
Ta suma je fakt z inej galaxie. Ako mozu vediet, ze vsetci co stahovali jeho subory, nemali doma legalnu kopiu?
|
|
doteraz to bolo co?
Od: -labrada
|
Pridané:
19.7.2012 7:01
Príspevok som si sám zamazal pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
|
..................
Od: DRDRE
|
Pridané:
19.7.2012 8:14
NASRAŤ!
|
|
pocet stiahnuti
Od: moje meno
|
Pridané:
19.7.2012 8:22
na servroch kde sa subory stahuju je pocitadlo dokoncenych stiahnuti alebo zacatych? pokial zacatych tak nijako nemozu dokazat, ze kazdy dotahal tie subory.
|
|
Re: pocet stiahnuti
Od: kakadu
|
Pridané:
19.7.2012 13:11
no servery davaju odmeny len za dokoncene downloady takze ti vyplatia sumu len za dokonceny download a to sa da potom vypocitat z celkovej sumy pre upa a vysky sumy ponukanej za jedno stianutie 1GB zo servera kazdy ma inu vysku odmeny
|
|
Cisto teoreticky
Od: asdesa
|
Pridané:
19.7.2012 9:29
Hmm cisto teoreticky pokial je to prekodovane / skomprimovane nejedna sa o kopiu 1:1 nie ? v binary to musi vyzerat uplne inak ako original... cize nejde o sirenie toho isteho dieala ale skor o vlastne dielo ( upravene )... nemala by CPU zaplatit jemu ?
|
|
Re: Cisto teoreticky
Od: kakadu
|
Pridané:
19.7.2012 13:32
presne tak aj ja mam tento isty nazor ved ked si kupim DVD ktore ma napr.6-7GiB a urobim z neho DVDr s velkostou 4.36GiB teda odstranim trebars z neho zbytocne zvukove stopy, nejake bonusy vacsinou su to uputavky na nove filmy a este je aj video stlacene na nejakych 80% tak to predsa nieje sirenie diela ktore som si kupil v obchode aj s obalom a podtlacou.
Pri vytvore AVI je to predsa to iste kedze vacsinou obsahuje jednu stopu a rozlisenie byva rozne a je to predsa vytvor cloveka ktory ma material potrebny k vyrobe takze vlastni original a trva to nejaky cas ked take nieco vytvori a takisto nesplna kvality hodne originalu.
To iste plati aj u HD kde sa clovek este viac narobi ako v predoslych formatoch.
|
|
radsej by mali ti ludia ine robit
Od: DeeL
|
Pridané:
19.7.2012 9:54
radsej by mali ti mladi ine veci robit, ako napriklad tito studenti: http://goo.gl/38TmJ
a nemali by problemy take ;-)
|
|
truecrypt
Od reg.: roman2
|
Pridané:
19.7.2012 12:14
obavam sa ze o par rokov(mesiacov?) budeme musiet vsetci pouzivat truecrypt alebo nieco podobne.
FBI hackers fail to crack TrueCrypt
http://goo.gl/3V8E
myslim ze bez PC obzalovaneho by sa taketo pripady riesili ovela tazsie.
|
|
asdfgsd
Od: sdfgsdgdfg
|
Pridané:
19.7.2012 12:27
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
|
asdfgsd
Od: sdfgsdgdfg
|
Pridané:
19.7.2012 12:27
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
|
asdfgsd
Od: sdfgsdgdfg
|
Pridané:
19.7.2012 12:27
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
|
asdfgsd
Od: sdfgsdgdfg
|
Pridané:
19.7.2012 12:27
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
|
asdfgsd
Od: sdfgsdgdfg
|
Pridané:
19.7.2012 12:27
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
|
asdfgsd
Od: sdfgsdgdfg
|
Pridané:
19.7.2012 12:27
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
|
asdfgsd
Od: sdfgsdgdfg
|
Pridané:
19.7.2012 12:27
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
|
asdfgsd
Od: sdfgsdgdfg
|
Pridané:
19.7.2012 12:27
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
|
asdfgsd
Od: sdfgsdgdfg
|
Pridané:
19.7.2012 12:27
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
|
asdfgsd
Od: sdfgsdgdfg
|
Pridané:
19.7.2012 12:27
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
|
asdfgsd
Od: sdfgsdgdfg
|
Pridané:
19.7.2012 12:27
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
|
asdfgsd
Od: sdfgsdgdfg
|
Pridané:
19.7.2012 12:27
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
|
asdfgsd
Od: sdfgsdgdfg
|
Pridané:
19.7.2012 12:27
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
|
asdfgsd
Od: sdfgsdgdfg
|
Pridané:
19.7.2012 12:27
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
|
asdfgsd
Od: sdfgsdgdfg
|
Pridané:
19.7.2012 12:27
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
|
asdfgsd
Od: sdfgsdgdfg
|
Pridané:
19.7.2012 12:27
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
|
asdfgsd
Od: sdfgsdgdfg
|
Pridané:
19.7.2012 12:27
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
|
asdfgsd
Od: sdfgsdgdfg
|
Pridané:
19.7.2012 12:27
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
|
asdfgsd
Od: sdfgsdgdfg
|
Pridané:
19.7.2012 12:27
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
|
asdfgsd
Od: sdfgsdgdfg
|
Pridané:
19.7.2012 12:27
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
|
asdfgsd
Od: sdfgsdgdfg
|
Pridané:
19.7.2012 12:27
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
|
asdfgsd
Od: sdfgsdgdfg
|
Pridané:
19.7.2012 12:27
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
|
asdfgsd
Od: sdfgsdgdfg
|
Pridané:
19.7.2012 12:27
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
|
asdfgsd
Od: sdfgsdgdfg
|
Pridané:
19.7.2012 12:27
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
|
asdfgsd
Od: sdfgsdgdfg
|
Pridané:
19.7.2012 12:27
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
|
asdfgsd
Od: sdfgsdgdfg
|
Pridané:
19.7.2012 12:27
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
|
asdfgsd
Od: sdfgsdgdfg
|
Pridané:
19.7.2012 12:27
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
|
asdfgsd
Od: sdfgsdgdfg
|
Pridané:
19.7.2012 12:27
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
|
asdfgsd
Od: sdfgsdgdfg
|
Pridané:
19.7.2012 12:27
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
|
asdfgsd
Od: sdfgsdgdfg
|
Pridané:
19.7.2012 12:27
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
|
asdfgsd
Od: sdfgsdgdfg
|
Pridané:
19.7.2012 12:27
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
|
asdfgsd
Od: sdfgsdgdfg
|
Pridané:
19.7.2012 12:27
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
|
asdfgsd
Od: sdfgsdgdfg
|
Pridané:
19.7.2012 12:27
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
|
Posobena skoda je
Od: vzorec
|
Pridané:
19.7.2012 14:56
percentualna cena kreditu predplatenych GB na rychle stahovanie, ktore boli pouzite na stiahnutie spominanych filmov. To je uplne presna cena, ktoru su ludia na svete ochotni zaplatit za film, ktoru aj zaplatili a studia z toho nic nemali. Presne o to prisli, ani o cent viac.
Priklad: kupil som si 20 GB za 20e. Stiahol som cca 14 filmov za 10 GB. Skoda autorom vznikla 10e, co som bol ochotny zaplatit, viac v ziadnom pripade.
|
|
Re: Posobena skoda je
Od: kakadu
|
Pridané:
19.7.2012 15:14
aj s tych tvojich eciek musi predsa filehostin odviest do statnej kasy dan a zo statneho rozpoctu predsa ide nejaka cast aj na podporu filmarov teda dotacia na natocenie dalsej sracky takze im nejake chechtaky urcite kvapnu a ty aj ked si stiahnes nejaky film a po prezreni sa ti nepacil tak ho vymazes nebudes si predsa na somarinu minat DVD ktore hodis do kosa ked si si zan zaplatil a z coho zase bola odvedena dan a zas nieco putuje tam kam ma a to iste plati aj pri kupe HDD vzdy z tej dane ide nieco aj filmarom aj hudobnym umelcom
|
|
Paraziti
Od: stone
|
Pridané:
19.7.2012 15:12
Vzdy sa najde nejaky exot, ktory sa snazi prizivit na inych. Planuje to ta CPU ci jaka pi*a aj poslat konkretnym filmovym studiam rozdelene podla toho kolko ktory film bol kolkokrat stiahnuty? Nie? Tak v tom pripade su to paraziti, ktori zneuzivaju pravo vo vlastny prospech. A ta vycislena skoda mi pride ako od nasich policajtov.
Pan vodic to bude 60EU pokuta.
Nemam.
Kolko mate?
30 EU.
Tak dajte 30.
Vypocitavane na podobnom principe. Pokial nepodlozia normalne podklady podla ktorych vycislili sumu tak je to jednoducho o*ebovanie. A o*ebovanie s peniazmi je na inych miestach trestne.
A za to piratenie by mali byt radi. Nebyt toho tak si vecsinu mojich hudobnych CD nekupim lebo tie skupiny vdaka uzasnej slovenskej medialnej kulture ani NEPOZNAM! Obmedzenci...
|
|
Re: Paraziti
Od: kolesoooo
|
Pridané:
19.7.2012 16:32
Prave ze CPU zastupuje filmove distribucne spolocnosti a je financovana nimi takze je to v podstate advokat tychto spolocnosti ktore natacaju sra.ky a chcu mat z nich milionove zisky
|
|
Ďalšia organizácia ktorá sa chce nabaliť na základe hlúposti a nespravedlivosti
Od: Sir_Toudy
|
Pridané:
19.7.2012 21:05
Môj názor na túto tému. Ja v tom vidím len ďalšiu organizáciu, ktorá si chce na seba poriadne zarobiť. Ten chalan zo ZH podľa mňa je nevinný.... Však dané Filmy určite nekúpil za účelom ďalšieho predaja. Získal ich podobným spôsobom ako ich ďalej šíril.... Je to reťazová reakcia, ktoréj sa ťažko dá zabrániť... Ten kto si sťažuje, resp. škodný by mal riešiť servery, kde sa daný obsah nachádza.... Ak spoločnosť preukáže veľké škody tak by mala tomu zabrániť iným spôsobom a to kontrolov serverov a vymazávaním obsahu alebo investovať do nejakých frajerov, ktorý dokážu vytvoriť poriadnu ochranu pred tzv. Pirátom.... Toto všetko je ako by som na ulici našiel popadané orechy a ďalej ich niekomu darujem a zato ma chcú zavrieť.... Však obsah na internete je zadarmo... Platím len za pripojenie :-)
|
|
Re: Ďalšia organizácia ktorá sa chce nabaliť na základe hlúposti a nespravedlivosti
Od: kakadu
|
Pridané:
19.7.2012 21:20
presne tak on bol v podstate REUPLOADER a nie UPLOADER.
UPLOADER je predsa ten kto prvy zavesi nejake odkazy na net a z nich robia ludia len reuploady a tak funguju dnesne fora. Takze by museli prist na autora resp. zakladatela temy v ktorej najde clovek odkaz na stiahnutie vsetci ostatni co zverejnia linky pod nim su uz iba REUPLOADERI, ktori stiahli od neho z jeho liniek a nahadzali to na dalsie uloziska takze skodu predsa urobil ten prvy ten ma predsa najviac stiahnuti na svojom konte a nie ti ostatni ti beru len omrvinky pretoze za ten cas co to oni reuploaduju tak od autora to stiahne z niektorych ulozisk aj 100 ludi, ale zrejme CPU je jednoduchsie lovit iba male rybky ako zralokov. :D
|
|
Moje trestné oznámenie
Od: MuadDib
|
Pridané:
20.7.2012 8:59
Nuž, ja som hlavne zvedavý, ako dopadlo to moje trestné oznámenie, ktoré som podal e-mailom (ale normálne ma české štátne zastupiteľstvo listom do vlastných rúk upovedomilo o prijatí a posunuti na miestne príslušné štátne zastupiteľstvo),
Spomínate si na to, ako Jiří Xindl Doležal chcel zhruba pred rokom „zablokovať“ a aj „zablokoval“ odborárov?
Tým sa však dopustil trestného činu podľa § 208, ods. 2., zák. č. 40/2009 Sb.:
„Odnětím svobody až na dvě léta nebo peněžitým trestem bude potrestán, kdo oprávněné osobě v užívání domu, bytu nebo nebytového prostoru neoprávněně brání.“
|
|
A koľko sa už ušetrilo?
Od: MuadDib
|
Pridané:
20.7.2012 9:08
Ozaj, keď je toľko oznámení v štádiu šetrenia, už ste zistili, koľko sa z nich ušetrilo, alebo to ešte len budete zisťovať (napr. v Krátkom slovníku slovenského jazyka)?
|