|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kvety
Od: pica
|
Pridané:
7.7.2012 16:09
no skoda, no.
posielam kevety aspon na hrob.
|
|
Re: kvety
Od: exdus
|
Pridané:
7.7.2012 16:20
Čo umrel niekto?
|
|
Re: kvety
Od: pica
|
Pridané:
7.7.2012 16:33
no sak tandrbrd zemrel, ne?
|
|
Re: kvety
Od: Neviem
|
Pridané:
7.7.2012 19:33
... krevety na hrob?
|
|
Re: kvety
Od: zxcvzxcv
|
Pridané:
8.7.2012 10:52
za hrob
|
|
Alternativa pre Windows
Od: rm -f /
|
Pridané:
8.7.2012 9:58
em client ... celkom svizny
|
|
super
Od: hura
|
Pridané:
7.7.2012 16:20
chvala bohu ze koncia :P
|
|
Re: super
Od: Hroch_xyz
|
Pridané:
7.7.2012 16:28
Preco? Nie kazdy ma cas sa prihlasovat a kontrolovat niekolko emailovych kont.
Skoro kazda sekretkarka pouziva desktop klienta na maily, pricim thunderbird je jeden z najlepsich.
|
|
Re: super
Od reg.: HeckreN
|
Pridané:
7.7.2012 16:33
Opera ma napriklad mailoveho klienta v sebe a nemusis mat spustene dalsie aplikacie ktore akurat zeru vykon
|
|
Re: super
Od: hento one
|
Pridané:
7.7.2012 16:34
opera sa v novej verzii velmi rada seka. takeho mailklienta fakt nepotrebujem.
|
|
Re: super
Od: ivaaanko
|
Pridané:
7.7.2012 21:06
ja ho pouzivam a som spokojny.. zatial ziadne problemy..
|
|
Re: super
Od: asddfghhkl
|
Pridané:
9.7.2012 20:48
Používal som pred pár rokmi (zhruba pol roka). Mal som tam niekoľko mailových schránok a opera išla do prdele. Vôbec nezvládala to množstvo mailov (hlavne prílohy) a sekala ukrutne. Ale pre ľudí, ktorým príde raz za čas 1 mail, je to fajn, to uznávam.
Nevadí, aj tak mi začali vadiť tie úpravy thunderbird rozrhania. Aspoň ho už nebudú viac dos... Veď repozitáre ho budú ponúkať v poslednej dostupnej verzii ešte dlho potom.
|
|
Re: super
Od: chacha
|
Pridané:
7.7.2012 18:08
tak to bol vtip roka vyvojari v mozille (ci uz Firefoxu alebo thunderdrbu) nevedia pisat usporny a efektivny kod, nevedia pouzivat vlakna, nevedia pisat asynchronny kod a potom ked kliknes na nejaku volbu na 5 minut ti zamrzne aplikacia pretoze vsetko sa riesi na hlavnom vlakne. mozilla ma mizernych programatorov, tak ako oni som programoval este na zakladnej skole.
|
|
Re: super
Od: Bum
|
Pridané:
7.7.2012 21:17
Pouzivam tento program roky a vzivote som nan necakal 5 minut. Daj na net svoj program teda ked si taky chytrak nech ho skusime.
|
|
Re: super
Od: rumpel
|
Pridané:
7.7.2012 23:30
daj si facku
|
|
Re: super
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
8.7.2012 12:07
daj si facku
|
|
Re: super
Od: RuBIcK
|
Pridané:
8.7.2012 17:15
daj si facku
|
|
Re: super
Od: Komentár
|
Pridané:
8.7.2012 18:43
daj si facku
|
|
Re: super
Od: el nino
|
Pridané:
8.7.2012 20:35
daj si ju ty...
|
|
Re: super
Od: ggg21
|
Pridané:
8.7.2012 22:42
bum je kokot
|
|
Re: super
Od: asdsdfgfhjh
|
Pridané:
9.7.2012 20:49
Yo dawg...
|
|
Re: super
Od: nnmb
|
Pridané:
10.7.2012 9:46
postni nejaky tvoj kod .
pastebin ?
ukaz sa
|
|
Re: super
Od: hocijak
|
Pridané:
8.7.2012 10:02
pouzivam TB uz poriadne dlho a nikdy som s nim nemal ziadny problem. Urcite lepsi ako utulok, volakedy pod winmi som ten pouzival, ale ako som menil OS, tak som zmenil aj email klient, a nelutujem, ze som dal prednost TB pred Evolution-u.
|
|
Re: super
Od: hocijak
|
Pridané:
8.7.2012 22:45
outlook + Exchange je naj, TB je len hracka.
|
|
Re: super
Od: hocijak
|
Pridané:
9.7.2012 10:20
no to sa mylis. posledne verzie utulku maju velke problemy napriklad s certifikatmi. Bud ich importnes, alebo sa s tym potom len babres. A co sa tyka mail servera? Servre co spravujem, ficia na postfixe a slape to jak hodinky, ale to je zasa na inu temu. Tu sa teraz bavime o klientovi...
|
|
Re: super
Od: segal
|
Pridané:
7.7.2012 16:53
ty dilino
|
|
Re: super
Od: papac kakac
|
Pridané:
7.7.2012 23:51
mozem hadat ako vyzeras? ze si pytas facku uz len svojim zovnajskom?
|
|
smola
Od: trollface
|
Pridané:
7.7.2012 16:25
Aj keď vylezieš na ten najvyšší strom, orlom sa nestaneš...
|
|
Re: smola
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
7.7.2012 17:43
Mladá slečna a to ským bankujete?
|
|
Re: smola
Od: omfgomfg
|
Pridané:
7.7.2012 17:52
S tvojim otcom predsa!
|
|
oni sa lubia
Od: anus
|
Pridané:
7.7.2012 23:42
s prvym alebo druhym?
|
|
NNTP klient
Od reg.: PC-Man
|
Pridané:
7.7.2012 16:59
Skoda :( Teraz uz "len" najst ineho vhodneho klienta pre NNTP... nemate nejaky tip?
|
|
Re: NNTP klient
Od: 0dee
|
Pridané:
9.7.2012 4:32
Opera
|
|
Re: NNTP klient
Od: Wizz_
|
Pridané:
9.7.2012 11:30
Neviem preco ho minuskujete. Pre nenarocnych uzivatelov je Opera dostacujuci plne funkcny e-mailovy klient.
|
|
Zmiešané pocity
Od reg.: Deafboy
|
Pridané:
7.7.2012 17:06
Moje pocity z Thunderbirdu sú také zmiešané. Dokiaľ bol v Ubuntu default klient Evolution, nemal som ho rád. Keď ale nasadili Thunderbird, najradšej by som sa vrátil k Evolution.
|
|
Re: Zmiešané pocity
Od: meno nepoviem
|
Pridané:
7.7.2012 19:45
A čo ti v tom bráti? Vadný medzikus (to teleso medzi stoličkou a PC)?
|
|
Re: Zmiešané pocity
Od: acmm
|
Pridané:
8.7.2012 17:12
to bude jedna z tych oviec, co nutene pouzivaju to, co im naordinuju
|
|
.....
Od reg.: _Kozec_
|
Pridané:
7.7.2012 17:08
Kuafix :(
|
|
chod v mene bozom
Od: Jebenci
|
Pridané:
7.7.2012 17:36
Serte na maily chodte k vode zadubenci
|
|
Re: chod v mene bozom
Od: asfethan
|
Pridané:
11.7.2012 10:57
nie kazdy ma cas sa clapkat vo vode zmrde
|
|
gjgjhfgjhfgjh
Od: xfgyhdftyxdf
|
Pridané:
7.7.2012 17:41
nejaka alternativa k Thunderbird? co odporucite?
|
|
Re: gjgjhfgjhfgjh
Od reg.: roob_
|
Pridané:
7.7.2012 18:03
tos sa vratime ku cracknutemu BAT-u ten bol aj tak lepsi. Ale thunderbird mi za tych 5-6 rokov co ho pouzivam prirastol k srdcu, kym nebue treba tak menit neplanujem.
|
|
Re: gjgjhfgjhfgjh
Od: kvorka
|
Pridané:
7.7.2012 18:33
pouzival som bat!, TB dlhe roky a aj tak som nakoniec skoncil pri live mail od ms.
pravdupovediac, TB ma za tych 6 rokov pouzivania dost vytacal. bol to dobry klient, ale niektore veci tam boli fakt napicu.
Bat! je milacik, ale tiez som rad, ze uz ho nemam. mraky mraky funkcii, ale uplne zbytocne. interface z doby kamennej.
|
|
Re: gjgjhfgjhfgjh
Od: Looler
|
Pridané:
8.7.2012 11:31
Presne tak, ale ja som nakoniec vymenil Live za EM client. Spociatku to bol pre mna neznamy soft... Riskol som to akupil. Teraz po skoro roku pouzivania mozem povedat, ze ide o naj email klient pre osobne pouzitie. Neviem preco je tak malo znamy, ale za tych par eur rocne mi stoji.
|
|
Re: gjgjhfgjhfgjh
Od: acmm
|
Pridané:
8.7.2012 17:13
aj mne stoji, a rocne na to nedavam ani cent.
|
|
Re: gjgjhfgjhfgjh
Od reg.: cca01
|
Pridané:
9.7.2012 8:58
Nechápem, už len aké "funkcie" by mal mať taký email klient? Nakoľko ho používam v kuse, mal by byť čo najjednoduchší a najfunkčnejší aby ťa čo najmenej obťažoval rôznymi hovadinami. Môj ideál je Apple Mail, má len dve chyby: nie je na Windows a nie je na Linux.
|
|
Re: gjgjhfgjhfgjh
Od: foobar0_
|
Pridané:
7.7.2012 18:59
mutt
|
|
Re: gjgjhfgjhfgjh
Od: pop3
|
Pridané:
7.7.2012 20:44
https://www.mulberrymail.com/download.shtml
|
|
Re: gjgjhfgjhfgjh
Od: 0001000100010001
|
Pridané:
7.7.2012 21:13
http://www.claws-mail.org/
|
|
Re: gjgjhfgjhfgjh
Od: samalama
|
Pridané:
8.7.2012 19:19
sylpheed-claws
|
|
Dlhodoba \"podpora\"
Od: oraJaroOff
|
Pridané:
7.7.2012 17:42
V novembri vydá verziu Thunderbird 17 s dlhodobou podporou, u ktorej bude garantovať podporu v podobe vydávania bezpečnostných aktualizácií podľa harmonogramu do decembra 2013.
To je mi ale velka dlhodobost. Neuveritelny 1 rok! A dake drobne, akurat na bublifuk. Som cakal aspon 4 roky.
|
|
Re: Dlhodoba \
Od: prdlajs
|
Pridané:
7.7.2012 18:11
Vidis, a napr. na MS tu kazdy nadava, a pritom pre nich "dlhodoba podpora" znamena 10 rokov.
|
|
Re: Dlhodoba \
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
8.7.2012 9:57
lebo za thunderbird si zaplatil a tym aj programatorov co sa on budu dalej starat.. vsak
|
|
Re: Dlhodoba \
Od: webnick23
|
Pridané:
8.7.2012 9:52
Cize do novembra stihaju upgrade o styri verzie minimalne? Aktualne mi pise, ze 13.0.1 je last stable.
|
|
Re: Dlhodoba \
Od: afgshjkl
|
Pridané:
9.7.2012 20:56
Tiež ma to napadlo. Tak to vyzerá, že to musia zabaliť práve kvôli tomu, že nestíhajú chŕliť nové verzie bez nejakého hlbšieho zmyslu a užitočnejších zmien.
Všetky väčšie firmy sa idú potentovať z tohto "trendu". Kde sú tie časy, keď sa soft vyvíjal pre ľudí a nie pre marketing.
|
|
Takže idú odjebať celú mozilla-suite :-(
Od: MuadDib
|
Pridané:
7.7.2012 18:00
Takže už idú odjebať celú mozilla-suite... Najprv Sunbird, teraz už aj Thunderbird!
Ja mám aj Sunbird rád, preto ma naštvalo, keď to opustili a prestali to udržiavať, že lebo s každou novou verziou calendar-a je postupne stále viac a viac roboty, aby sa dal preložiť a zostaviť aj samostatný Sunbird...
Keď som chcel len kalendár, nemusel som si spúšťať celý Thunderbird aj s ich zásuvným modulom...
Jasné, že pokus o zapojenie komunity nevyšiel... tá ich "komunita" na fóre dokáže väčšinou len pičovať...
Keď som skúšal vytvoriť nejakú podobnú na fóre pre záchranu a udržiavenie Sunbirdu, tak záujem bol mizivý, ale aj zo strany Mozilly – pretože pre nich je to už ukončená vec a hotovo, nikto od nich sa tým už zaoberať nebude (napr. vkladaním záplat do vývojového kmeňa)... a tým to pre nich haslo.
|
|
Re: Takže idú odjebať celú mozilla-suite :-(
Od: tominot
|
Pridané:
7.7.2012 19:21
google calendar, google office, google email - gmail, google chat - gtalk, google RSS - reader, a pod.
Všetko rovnaké hocikedy na hociktorom zariadení. TB, Sunbird je dobrý akurát tak na zálohu emailov, kalendára.
Dokonca aj na PC kde mám TB hľadám emaily cez gmail. Je to neporovnateľne rýchlejšie - okamžité.
|
|
Re: Takže idú odjebať celú mozilla-suite :-(
Od: meno nepoviem
|
Pridané:
7.7.2012 19:49
A kto nechce produkty Google už s princípu? Neverím im.
|
|
Re: Takže idú odjebať celú mozilla-suite :-(
Od: len tak naokraj
|
Pridané:
7.7.2012 20:07
ten ma smolu,mozno outlooook?
|
|
Re: Takže idú odjebať celú mozilla-suite :-(
Od: meno nepoviem
|
Pridané:
9.7.2012 14:18
To nie je také jednoduché. Outlook Express, čo bol pod XP. Ten je nanič. Jeho nástupca Windows Live Mail? Možno. Alebo MS Outlook, ktorý je súčasťou MS Office? Je dobrý, no uzavretý a platený :(
Všetky tri majú svoje nedostatky, každý však niekde inde. Ak by s nich vytvorili jeden poriadny, to by sa možno dalo použiť.
Takže Outlook asi nie.
|
|
Re: Takže idú odjebať celú mozilla-suite :-(
Od: foobar0_
|
Pridané:
7.7.2012 20:01
Evidentne si si nevyskusal pracu vo firme, kde ti denne pridu do schranky stovky mailov a stravis hodinu pracovnej doby len ich citanim a triedenim. S webovym rozhranim by si sa posral.
|
|
Re: Takže idú odjebať celú mozilla-suite :-(
Od: prdlajs
|
Pridané:
8.7.2012 2:34
Paradoxne som si velakrat zelal, aby som mal namiesto Outlooku nieco ako GMail. Ked sa 20 ludi potrebuje vyjadrit k jednemu mailu, Gmail to aspon zgrupi pod jednu spravu. Outlook to necha ako X sprav. Potom tym clovek naozaj stravi hodinu denne, namiesto 5 minut, keby to bolo v GMaili.
|
|
Re: Takže idú odjebať celú mozilla-suite :-(
Od: otlakac
|
Pridané:
8.7.2012 6:51
praveze gmail ma problem so zgrupovanim, pretoze (ak to stale neopravili) grupuje len podla subjectu a nie podla poloziek hlavicky na to urcenych
to, ze si nevies v otlaku zapnut zgrupovanie, je tvoja nevyspelost
|
|
Re: Takže idú odjebať celú mozilla-suite :-(
Od: 32r13r
|
Pridané:
8.7.2012 12:24
Po pravde, obcas outlook zblbne a dana funkcia nefunguje aj ked je zvolena. Na dovod som este neprisiel.
|
|
Re: Takže idú odjebať celú mozilla-suite :-(
Od: prdlajs
|
Pridané:
8.7.2012 14:11
Praveze Outlook to vie podstatne horsie. Kedze si vyspely a vraj si si to tam zapol, tak by si si urcite vsimol, ze to tam funguje na h****. GMail zgrupovava spravy podla messageID, nie podla subjectu. Vidiet, ze nepouzivas ani jedno, ani druhe.
|
|
Re: Takže idú odjebať celú mozilla-suite :-(
Od: meno nepoviem
|
Pridané:
9.7.2012 14:19
Windows Live Mail vie zgrupovať.
|
|
Re: Takže idú odjebať celú mozilla-suite :-(
Od: kvak
|
Pridané:
9.7.2012 14:42
bohuzial iba podla subjectu.
takze ti pozgrupuje do konverzacie absolutne nesuvisiace maily s rovnakym subjectom.
je to na psiu pucu.
|
|
Re: Takže idú odjebať celú mozilla-suite :-(
Od: VWV
|
Pridané:
10.7.2012 12:45
Myslis ten GMail, ktory nevie ani zoradit uzivatelov podla najvacsej prilohy (napriklad)? Grupovanie sprav pod jednu je uplne najzakladnejsia funkcia, TB ju ma uz niekolko rokov a nerobi z toho vedu.
|
|
Re: Takže idú odjebať celú mozilla-suite :-(
Od: obor65
|
Pridané:
19.7.2012 5:57
Od takej firmy, čo tlačí svojich zamestnancov do neefektívnych pracovných postupov, treba dať ruky preč. Spracovávanie stovky prípadov denne cez email je neefektívne samo o sebe a lepší emailový klient to určite nezachráni.
|
|
Re: Takže idú odjebať celú mozilla-suite :-(
Od: migg
|
Pridané:
7.7.2012 20:35
Ale TB nie je na jedno konto... Keď máš niekoľko domén a ku každej email tak je poštový klient nutnosť, lebo prihlasovať sa ku každému účtu zvlášť cez webmail by ťa stálo nervy...
|
|
Re: Takže idú odjebať celú mozilla-suite :-(
Od: Cudo
|
Pridané:
7.7.2012 20:47
Končí?
Som myslel že ho zabalili už pred 10 rokmi...
|
|
Re: Takže idú odjebať celú mozilla-suite :-(
Od: FilipSK
|
Pridané:
7.7.2012 23:56
kazda normalna webova sluzba vie vyberat aj pop3/imap konta... kym tam nemas exchange tak si OK ci uz s hotmailom abo gmailom atd...
skor je problem ak mas tej posty naozaj vela, pripadne potrebujes offline pristup ... tam ti uz tieto nepomozu
|
|
Re: Takže idú odjebať celú mozilla-suite :-(
Od: prdlajs
|
Pridané:
8.7.2012 2:35
Exchange podporuje IMAP aj POP3, takze tu si strelil kapanek vedla.
|
|
Re: Takže idú odjebať celú mozilla-suite :-(
Od: brano2
|
Pridané:
8.7.2012 14:24
asi tym myslel ze nieje potrebne sa hlasit do 10tich webmailov ked to jeden zozbiera zo vsetkych, ze to podporuju desktop aplikacie nikto nepochybuje
|
|
Re: Takže idú odjebať celú mozilla-suite :-(
Od: migg
|
Pridané:
9.7.2012 13:12
Ale nejde len o prijímanie správ. Jasné, môžeš si nastaviť presmerovanie na jednu schránku, ale keď potrebuješ odpísať zákazníkovi z jedného obchodu, nebudeš mu písať z adresy druhého...
|
|
Re: Takže idú odjebať celú mozilla-suite :-(
Od: Peto_MiG
|
Pridané:
9.7.2012 9:30
Hej, podporuje... v Micro$oft štýle. Tu a tam nejaká štandardná funkcia nefunguje, lebo Micro$oft. Ale ináč, áno, funguje...
|
|
lotus
Od: quazak
|
Pridané:
7.7.2012 21:57
Lotus rulezz :-)
|
|
Re: lotus
Od: Mif
|
Pridané:
8.7.2012 0:10
Lotus nieeeeeeee, mame to v robote a som z toho nestastny :P
|
|
Re: lotus
Od: prdlajs
|
Pridané:
8.7.2012 14:13
Daj si Deli, ta ti zdvihne naladu.
|
|
Re: lotus
Od: b.c.
|
Pridané:
9.7.2012 7:28
To bola delisa, neplet nas tu ;)
|
|
Re: lotus
Od reg.: dagulik
|
Pridané:
9.7.2012 8:08
lol dalsi co place ... ja som mal cely zivot outlook a ked mi dali iny program tak sa mi skoncil zivot
ale to bude asi tym ze som outlook nevedel vyuzivat naplno. mozno
|
|
Re: lotus
Od: prdlajs
|
Pridané:
8.7.2012 2:36
Daj si facku. 20-kilovym kladivom.
|
|
Re: lotus
Od: hocijak
|
Pridané:
8.7.2012 10:01
lotus je najvacsi shit a este aj to nepodareny, nic na tom nefunguje a prostredie total neuser-friendly. vsak to je neprogram, neaplikacia, a dokonca virus je lepsia aplikacia ako lotus...
|
|
Re: lotus
Od: Looler
|
Pridané:
8.7.2012 11:39
Pravda, vsetky softy od IBM su nepodarok, bugfest a antiuserfriendly.. Viem o com hovorim, pracujem s nimi kazdy den. A kazdy jeden kolega ma rovnaky nazor ako ja. Co by som dal za outlook a office, jadam by som si ho aj osobne kupil aby som nemusel pouzivat ten Lotus grc...
|
|
Re: lotus
Od: hocijak
|
Pridané:
9.7.2012 10:17
poznam to, tak isto som sa len trapil, ked som musel nieco s lotusom robit, ked som robil v jednej spolocnosti admina. skoro ma j*blo. :)) Divim sa, ze ako to mozu velke firmy pouzivat.
|
|
Re: lotus
Od: quix_
|
Pridané:
9.7.2012 14:44
par rokov som s LN7 pracoval aj ako spravca aj ako user a nebolo take hrozne. dokonca aj nieco "nakodit" sa v tom dalo, aj ked ten ich lotus script bol fakt ohava ohavna. ludia sa stazovali len na pomalost, nie na to, ze je s tym problem pracovat. ked sme zmigrovali na ms riesenie, ludia p<i>tchovali na mso a chvalili LN. poucenie? ludom sa nezavdacis. svine jedny :D
|
|
Re: lotus
Od: hocijak
|
Pridané:
10.7.2012 9:32
no vsak prave, kolko ludi tolko chuti, no na lotus som si nikdy nevedel zvyknut. A to som dost prisposobivy clovek. :)) Volakedy ked som pouzival widly, tak som si zvykol na outlook, na zmeny a vsetko okolo. Nemal som problem si zvyknut a presedlat na linuxy a softy v nom, no na lotus som si v zivote nezvykol. :)) A ten ich nevydareny lotus domino tak to je uz total grc. :))
|
|
Re: lotus
Od: fxc fgjhv jh
|
Pridané:
8.7.2012 13:13
trolling level 6/10
|
|
Re: lotus
Od: VWV
|
Pridané:
10.7.2012 12:48
Lotus Notes, to je pomsta IBM (najhorsi hruby klient s akym som pracoval a zial musim v praci nadalej)
|
|
fnuuk
Od: alkyy
|
Pridané:
8.7.2012 4:34
najskor som pouzival otlak, a uz ani neviem ako dlho ficim na TB. No nic po ukonceni podpory opat navrat k otlakuuu tym padom aj ku officu bo si tam drbnem rovno cely balik. Teda pomaly zbohom aj openoffice ...
|
|
theBat ..
Od: Koumak
|
Pridané:
8.7.2012 10:42
Nuz, ako dobre, ze existuje TheBat! :) Na vycackanost prostredia si nepotrpim, ale na rychlost a funkcnost ano. Outlook mi z 10rocnou postou lahne do kolien, ani nedokonci riadne import, Mozilla sa stala tiez nepouzitelnou, takze zostava len netopier...
Presadzovat pouzivanie weboveho rozhrania v emailoch moze snad iba zufalec. Pri nasadeni kerio serveru som prisiel o polovocu vlasov, hlavne z toho, ze iked to web prostredie je slusne privetive, prakticke pouzivanie ukazalo viac ako more nedostatkov. MS a Google online ucty su kapitola sama o sebe.
|
|
S bohom ostavajte...
Od reg.: XAPOH
|
Pridané:
8.7.2012 12:01
TB som pouzival cca od roku 2004 a bol som snim maximalne spokojny. Aj ked som chcel dat sancu Evolution tak vzdy som sa vratil k TB. Skoda no... snad sa k tomu este vratia, alebo to prevezme niekto iny...
|
|
zimbra
Od: zmrd1
|
Pridané:
8.7.2012 12:14
ma niekto skusenosti s novou verziou?
|
|
nechápem tento počin
Od: Awi
|
Pridané:
8.7.2012 16:25
je to jediný normálne fungujúci klient...
|
|
velka skoda
Od: himak
|
Pridané:
9.7.2012 10:06
Tak tato sprava ma naozaj nepotesila. Thunderbird je vynikajuci email klient. Ani outlook sa nechyta.
|
|
20 000 000 používateľov
Od: TomBA
|
Pridané:
9.7.2012 22:57
Neverím že ho nik nebude ďalej vyvíjať..... Ak nik iný, JA to spravím. Neopovážte sa mi to niekto prebrať...
|