|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
majú to ťažké
Od: Judge Houston
|
Pridané:
2.7.2012 11:01
http://goo.gl/TGyd0
|
|
Re: majú to ťažké
Od: Mad Twatter
|
Pridané:
2.7.2012 22:12
kto by si kupoval Macbook Air ked za 1000 € mozes mat 10x vykonnejsi herny desktop. Sice ho nemozes brat vsade so sebou ale aspon sa ti neprehreju vajciska a nebude z teba impotent.
|
|
a koho to zaujima?
Od: gfsd
|
Pridané:
2.7.2012 11:04
again M$ & again a fail
|
|
Re: a koho to zaujima?
Od reg.: Xwing
|
Pridané:
2.7.2012 11:08
Ultrabooky bol sen Intelu, nie Mrkvošrotu...
|
|
Re: a koho to zaujima?
Od: ritpalovu
|
Pridané:
2.7.2012 11:39
toto dat dokopy ti muselo dat strasne vela dusevnej namahy.
|
|
surface ma ake predpovede?
Od: flo
|
Pridané:
2.7.2012 11:14
tak isto prepadne aj MS surface.
|
|
Re: surface ma ake predpovede?
Od: 345345
|
Pridané:
2.7.2012 11:59
hmm, mat take Gnome3 na tablete. To by bolo.
|
|
Re: surface ma ake predpovede?
Od: flo
|
Pridané:
2.7.2012 13:25
super by to bolo, ale ty si ho zrejme nekupis. nedas 800 eur za tablet, ked mozes mat acer msi za 200 ;)
|
|
http://www.dsl.sk/article.php?article=12753
Od: ľuboš
|
Pridané:
2.7.2012 11:19
Cena, cena fešáci...., aj v Amíkove je veľa 700 + USD, každý pri rozume vie, že stačí počkať a novinka, ktorá sa predáva za tú ..."úplne, no ale úúúplne najnižšiu cenu, ktorá už nižšia nikdy nebude....", zázračne zlacní aj o 50% do roka.
P.S. trh, kde si kupujú ľudia každú vychytávku každé 2-3 mesiace a spávajú pred obchodmi....:)), je často iba túžbou, než realitou.
|
|
Re: http://www.dsl.sk/article.php?article=12753
Od reg.: Xwing
|
Pridané:
2.7.2012 11:32
Cena nie je problém, Macbooky sú ešte drahšie a predávajú sa dobre, problém je niekde inde (a HW a s veľkou pravdepodobnosťou ani OS to nie je...).
|
|
Re: http://www.dsl.sk/article.php?article=12753
Od: cigan
|
Pridané:
2.7.2012 11:43
nie, problem je HW a SW dokopy :)
Ale aspon sa ukazuje, ze ked dvaja robia to iste, nie je to vzdy to iste :P.
|
|
Re: http://www.dsl.sk/article.php?article=12753
Od: 5345345
|
Pridané:
2.7.2012 11:48
no hej ale keby ich zaratas so vsetkymi notebookmi tak su na nejakych 2% ako tieto ultrabooky. tak netrep
|
|
Re: http://www.dsl.sk/article.php?article=12753
Od: Tup
|
Pridané:
2.7.2012 19:43
to je ale výrazný úspech, keďže vo väčšine segmentov Mac prehráva v pomere 10:1 :-)
|
|
Re: http://www.dsl.sk/article.php?article=12753
Od: 456456
|
Pridané:
2.7.2012 21:00
Samozrejme ze nemas pravdu.
|
|
Re: http://www.dsl.sk/article.php?article=12753
Od: Tup
|
Pridané:
3.7.2012 12:13
v čom?
|
|
Ceny ziletiek
Od: Hrochy
|
Pridané:
2.7.2012 11:22
Zaujimave ceny v USD, kedze u nas su trosku vyssie a to este v € :).
|
|
Podiel
Od: Podelitell
|
Pridané:
2.7.2012 12:09
A co podiel z casti podielu celkoveho podielu podielov?
|
|
Re: Podiel
Od: elefant
|
Pridané:
2.7.2012 12:11
pan Kazimir ukaze na grafe.
|
|
To bolo jasne ihned ...
Od: Dido
|
Pridané:
2.7.2012 12:36
You don't say ...
Dneska (aj v minulosti, aj v buducnosti) to bude stale o peniazoch. Nevidim dovod si prihodit o 1 kg viac do tasky a mat notebook s 2x vacsim vykonom za polovicnu cenu ...
|
|
Re: To bolo jasne ihned ...
Od: dr. dlaha
|
Pridané:
2.7.2012 12:39
stop! chrbat vravi nie!
|
|
Re: To bolo jasne ihned ...
Od: steBS
|
Pridané:
2.7.2012 15:54
Tak trochu zacni cvicit a spevni si chrbat. Moj kolega je lenivy nosit aj ultrabook, takze max 7" tablet nosi. Uplne je slaby a nielen ze nama svaly ani tuk nema. Ja cvicim 1x tyzdenne a nemam problem vyniest/zniest denne 11kg bicykel + 4kg batoh s notebookom na 4 poschodie po schodoch.
http://dopice.sk/33d
Takze v pohode ak kupis lacnejsi 2,4kg notebook zostane ti 210E na fitness.
|
|
Re: To bolo jasne ihned ...
Od: OrindzIntanet
|
Pridané:
2.7.2012 15:59
Mas ty ale vydrz dobru, respekt! Vzdy ked sa dodrbka nas vytah znasam bycikel zo 7 poschodia a naspat. Absolutne mi to nerobi problem. Naviac ma viac nez 11kg..
|
|
Re: To bolo jasne ihned ...
Od: dbddbj
|
Pridané:
3.7.2012 3:26
Minule som niesol staru esku. Vazi viac ako tvoja mama. darmo, este stale je opreta na 3 poschodi.
|
|
Re: To bolo jasne ihned ...
Od: domovnik
|
Pridané:
3.7.2012 8:29
no je toto normalne?
sak niekoho zavolajte. jeho mama nemoze byt opreta na 3. poschodi pol roka.
|
|
Re: To bolo jasne ihned ...
Od: ramaja
|
Pridané:
2.7.2012 16:00
okuliare nosis dlho?
|
|
Re: To bolo jasne ihned ...
Od: mikey
|
Pridané:
2.7.2012 22:05
ja som za toto skuskove pribral,co ma tvoj bike a necitim sa byt borcom :D,hlavne ked to mam chudnut :/
|
|
Re: To bolo jasne ihned ...
Od: SteBS
|
Pridané:
2.7.2012 22:51
Mozno si pribral svalovu hmotu, skuskove na Fakulte Telesnej Vychovy a sportu ?
|
|
.-/*+
Od: zajtra Miloslav
|
Pridané:
2.7.2012 13:05
viem, že ultrabooky sú určené na to aby boli ľahké a dizajnovo pekné, s dlhou výdržou; ten dizajn je fakt pekný, ale pre mňa je tá grafika, čo do toho dávajú a veľkosť obrazovky úplne nepraktická
|
|
smejem sa hlasno
Od reg.: roob_
|
Pridané:
2.7.2012 15:08
toto je to o com tu furt pisem. Ultrabooky su zbytocna kategoria notebookov - resp. je mozno vhodna do snobendu na reprezentovanie, lebo je to pekne. Na normalnu cinnost je uplmne jedno ci ma telo 1cm alebo 2cm, hlavne aby sa tam zmestil RJ45 konektor!
|
|
presne tak
Od: steBS
|
Pridané:
2.7.2012 15:35
- display 11"(16:9) prilis male, idealne by bolo tak 13,5"(16:10)
- pouzitelne minimum vertihalne je 900px ! o sirku az tak nejde (1400-1700)
- nechcem sa porezat na tele notebooku, kde ostry okraj ma 1 mm
-aj tak ked niekam idem, tak treba zbalit adapter + extra mouse: takze radsej nech spravia bateriu co potiahne na beznu pracu ( Wifi,film,flash,skype) tak 13 hodin vydrze
- napr. pridavna bateria 6000 mAh zalozena v priestore DVD mechaniky?
|
|
Re: presne tak
Od: einstein
|
Pridané:
2.7.2012 16:16
dobre vravis, ked ultrabook tak jedine 15 palcovy :-)
a s hd rozlisenim. inak je to zbytocna hovadina.
|
|
Re: presne tak
Od: Tup
|
Pridané:
2.7.2012 20:01
- MacBook Air je aj 13,3 palcový
- 1440x900
- po roku používania sa ešte nikto nesťažoval na ostré hrany (a to ho používa najmä mama! ), no samozrejme ty z obrázkov vieš lepšie, ako ja z roku praxe
- celý priestor, ktorý ostal po DVD mechanike je plne využitý (pozri nejaké fotky na rozobratého MBA), vďaka tomu je kapacita baterky 6800mAh - pri úsporných komponentov bohato stačí
- touchpad je inej kvality, na akú si zvyknutý, ešte som nepočul, že by niekto používal myšku pri MacBookoch na bežné používanie (na gaming a profesionálnu prácu máš desktop)
- baterka 13 hodín? tvoj bežný deň spočíva v tom, že sa zobudíš, výjdeš z domu niekde, kde sa celý deň nevieš dostať ku zástrčke, celý deň nerobíš nič iné, len sedíš za PC a potom ideš domov spať? Začni aj kúsok žiť a netráv viac ako 7 hodín denne za PC, nie je to zdravé
Okrem toho ma zaujíma, aký NB používaš v súčasnosti, že ti vydrží 13 hodín Flashu? Či porovnávaš so svojími mokrými snami?
|
|
Re: presne tak
Od: SteBS
|
Pridané:
2.7.2012 22:46
Ten McBook je asi dobra volba. (pojde mi tam windows?)
Ja pouzivam HP nc6530 s pridavnou travel bateriou. Je to uz stary stroj ale 6 hodin vo vlaku mi bateria staci :-)
Tych 13 hodin som samozrejme ratal s rezervou.
Nechce sa mi vzdy mysliet na to, ze dobijanie...
|
|
Re: presne tak
Od: Tup
|
Pridané:
2.7.2012 23:09
pôjde ti tam Windows (či už dualboot, alebo virtualizácia), dokonca z vlastných skúsenosti je ľahšie nainštalovať Windows na Mac, ako na bežné PC, keďže Apple ponúka primitívne jednoduchú aplikáciu na rozdelenie partícií a program, ktorý sám stiahne všetky drivere na všetko, od grafickej, cez touchpad až po klávesnicu a sám ich aktualizuje.
Samozrejme ak sa niekomu hnusí značka Apple, určite nájde aj ekvivalent medzi inými ultrabookmi, možno aj o nejakú tú stovečku, dve lacnejšie (no tie nemám odskúšané, čiže neviem, ako to je s touchpadom, kvalitou materiálov, display, baterka, atď.)
Podľa anandtech.com by si sa ale mal pozerať po aktuálnej generácii MacBook Airu, keďže predchádzajúce mali vraj pomalý SSD disk, s touto bol spokojný :)
|
|
Re: presne tak
Od: 345345
|
Pridané:
3.7.2012 9:00
to su az tak drbnuty ti applefags ze si nevedia nahrat vlastne drivery?:D boze to sa ani necudujem potom ze si aj take veci kupuju.
|
|
Re: presne tak
Od: Tup
|
Pridané:
3.7.2012 12:16
to, že niečo nemusíš, znamená, že nevieš? Ak ideš lietadlom do Španielska, znamená, že nevieš šoférovať??
|
|
To už škoda komentovať.
Od: meno nepoviem
|
Pridané:
2.7.2012 19:30
Intel si myslí že ak sa ryžuje na Apple platforme, že to isté sa podarí aj na platforme Windows? Managerom a nenapasným akcionárom niečo nevyšlo a teraz plačú. Nech držia huby. V čase recesie im za to nikto toľko love nedá.
Plne súhlasím s príspevkom od roob_ a od steBS.
|
|
Titulok
Od: Tup
|
Pridané:
2.7.2012 20:11
fascinuje ma, že Apple určite vie, že väčšina trhu leží v cenovej kategórii pod $1000, no napriek tomu nevydajú lacnejší Mac (999 považujem za 1000, ku Mini potrebuješ ešte display, čiže opäť si cez 1000). Pritom napríklad pri iPade vedia držať konkurencieschopnú cenu ďaleko pod $1000. Zaujímalo by ma, prečo sa nebijú aj o tento trh, keď tu by mohli zarobiť ďaleko viac, keďže v tom segmente sa predá násobne viac notebookov
|
|
Re: Titulok
Od: repelent
|
Pridané:
2.7.2012 20:13
je to jednoduche. prilis velka konkurencia a prilis male marze.
jednoducho by sa nepresadili.
gauss nepusti.
|
|
Re: Titulok
Od: Tup
|
Pridané:
2.7.2012 23:17
to isté by sa dalo povedať o high-endoch (cenovo) a hľa :)
Podľa mňa si skôr nechávajú rezervu na inováciu. Takto im ostáva dosť peniazí v prepočte na notebook na to, aby mohli dávať lacné updaty OS, iCloud, v blízkej budúcnosti pravdepodobne retina display v nezmenenej cene a kto vie čo ešte ďalšie, proste majú priestor na veľkú manipuláciu a okrem toho si môžu dovoliť aj viac experimentovať, keďže pri ich maržiach nie sú bytostne závislí na ničom (nemusia napríklad predať obrovské množstva notebookov, môžu cieliť aj menšie kategórie napriklad technologických nadšencov), čiže môžu skúšať kadejaké neoverené koncepty atď., niečo, čo si taký Dell a HP nemôžu až tak dovoliť.
|
|
Re: Titulok
Od: 534534
|
Pridané:
3.7.2012 9:03
nj vyvoj, to len apple dokaze lebo len oni si to mozu dovolit. Potom ostatny musia len kopirovat. Ah boze moj, vatse hluposti nemozes hovorit?
|