
neprihlásený
|
Streda, 18. marca 2026, dnes má meniny Eduard |
|
|
Pobočku Microsoftu vypálili, lebo "IT nesie na pleciach kapitalizmus"
DSL.sk, 2.7.2012
|
|
K útoku na grécku pobočku Microsoftu, ku ktorej prišlo minulú stredu, sa prihlásila ľavicová militantná skupina International Revolutionary Front, IRF.
Upozornila na to agentúra Reuters. Polícia zatiaľ podľa agentúry neoverila autenticitu priznania.
IRF v stanovisku publikovanom na Internete zdôvodnil, prečo si ako terč útoku vybral Microsoft. "Vybrali sme si túto budovu, pretože Microsoft je jednou z najmocnejších spoločností počítačového sektora... ktorý v súčasnosti nesie kapitalizmus na svojich pleciach," uvádza sa v stanovisku.
IRF je známy podľa Reuters od minulého roka, kedy podobne zaútočil na pobočku McDonaldu.
Útok na Microsoft sa odohral v stredu nad ránom, o 4:45 miestneho času. Trojica útočníkov vrazila dodávkou do pobočky spoločnosti v Aténach a následne zapálila budovu pomocou kanistrov s benzínom.
Vypálená pobočka spoločnosti Microsoft v Aténach (foto: Reuters)
Dvaja z mužov boli ozbrojení a zabránili zasiahnuť ochranke. Pri útoku sa nikto nezranil, podľa minulotýždňových informácií dosiahli odhadované škody 60 tisíc eur.
Najnovšie články:
Diskusia:
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
no pekne
Od: mdl...
|
Pridané:
2.7.2012 9:48
tipujem, ze ti soc-hlupaci vzivote nic nevytvorili..
btw
http://en.wikipedia.org/wiki/Bill_Gates_foundation
|
| |
Re: no pekne
Od: Stevo s
|
Pridané:
2.7.2012 10:08
Vo vseobecnosti k takymto nadaciam financovanym najbohatsimi ludmi alebo firmami:
Je chvalyhodne, ak ludia s "nadbytkom penazi" pomahaju inym ludom. Problem pre mna je, ze to casto nie je uplne nezistne a v nemalo pripadoch ide o sucast marketingovej strategie, vylepsovanie si pokazeneho image, dosahovanie "spolocenskeho zmieru", udobrovanie si nahnevanych ludi, ci pretlacanie nejakych produktov a podobne.
Pripada mi celkom vtipne, ako sa z niektorych firiem stavaju "prerozdelovaci" penazi v spolocnosti (obdobni ako casto kritizovany stat), ktori vsak nie su nikym voleny a ani odvolatelni.
|
| |
Re: no pekne
Od: Stevo s
|
Pridané:
2.7.2012 10:10
"voleny" --> "voleni"
|
| |
Re: no pekne
Od: xixixi
|
Pridané:
2.7.2012 10:21
Dane=financie vybrane od strednej triedy aby chodobna trieda neutocila na bohatu triedu
|
| |
Re: no pekne
Od: Juppie
|
Pridané:
2.7.2012 12:28
ano vzdy tu budu ti inteligentni, silni, pekni, ambiciozni a uspesni ludia. a potom tu budu ti neschopni plackovia ficovolici ktori tvoria vacsinu spolocnosti. ktori sa stale lutuju ako ich bije zivot, ze nic nemaju ze ziju z ruky do ust ze ich ziadna zena nechce, lebo zeny chcu uspesnych a bohatych samcov. je to ich chyba. namiesto prace idu na pivo, ked nieco zarobia miesto toho aby to dalej investovali tak to idu prechlastat, prefetovat. alebo si narobia deti, ktore nema kto zivit a oni robia 12ky a ajtak nic nemaju. potom nadavaju na kazdeho kto sa ma lepsie, lebo ziju zo zavisti a nenavisti, cim si kompenzuju svoj komplex, vopred vdaka za minusky plackovia.
|
| |
Re: no pekne
Od: Blutus
|
Pridané:
2.7.2012 12:35
Ja som ti dal plus a kludne ti ich dam aj 50. Z byvalej praxe v roznych firmach je to tak, kopa mladych len chlasta, feti... Kopa starych chlasta, krcmicky..
Spolocnym znakom je ze "vsetko je na p*cu", sami vsak nic kreativne nerobia, ziadne vyhlady do buducnosti (okrem kosenia zahradky). Niektori jedinci su extremne tupy, skritizuju vsetko pritom nic neurobili.
Cest vynimkam.
|
| |
Re: no pekne
Od: Tomba
|
Pridané:
3.7.2012 11:05
tupí
|
| |
Re: no pekne
Od: santa santa
|
Pridané:
2.7.2012 14:46
Kvalitny prispevok. Tiez som dal plusko.Avsak v okoli mam 70% ludi ,ktori ti dali minusko.
|
| |
Re: no pekne
Od: Stevo s
|
Pridané:
2.7.2012 15:41
No neviem, zijem na tomto svete cez 30 rokov, ale nemam dojem, ze by vacsina spolocnosti boli neschopni ludia, ktori sa stale lutuju, nadavaju na kazdeho kto sa ma lepsie a zije zo zavisti a nenavisti. Asi mam stastie na vacsinu pozitivnejsich ludi. Okrem toho takto zjednodusovat a rozdelit spolocnost do dvoch "skupin", to chce znacnu davku "odvahy".
Je samozrejme pravda, ze je aj dost rezignovanych ludi.
Podla mna ale treba hladat suvislosti v tom, ze sa tu cez 40 rokov zilo v rezime, ktory ludi zasadne ovplyvnil a nie je ich mozne len tak lahko zmenit. Zial, po roku 89 sa podla mna velmi malo spravilo pre vzdelavanie starsej generacie, aby pochopila principy "noveho rezimu" a aj preto sa velmi vela ludi nechalo okradnut (niekedy aj o strechu nad hlavou).
|
| |
Re: no pekne
Od: Tup
|
Pridané:
2.7.2012 20:17
predstavy a komunitu okolo seba máš peknú, no skús sa niekedy zamestnať napríklad v potravinách, nech vidíš ľudí všetkého druhu (keďže do potravín chodí aj bohatý, aj chudobný, aj veselý, aj smutný) a pochopíš, že ten pred tebou mal pravdu. Pokiaľ stretávaš samé osobnosti, schopných a kreatívnych ľudí, je jasné, že nevieš, ako to vyzerá medzi bežnými ľuďmi
|
| |
Re: no pekne
Od: Stevo s
|
Pridané:
2.7.2012 16:09
Zda sa mi tiez nezdrave, ak si niekto mysli, ze za "neuspechom" ludi je sebalutost, alkohol a podobne. Iluzia, ze vsetci mozu byt "bohati" a "uspesni" je pekna. Len ma podla mna dost malo s realitou. Samozrejme suhlasim s tym, ze kazdy z nas moze vyznamne ovplyvnit svoj osud a napriklad pocit stastia a spokojnosti vobec nemusi suvisiet s peniazmi ci majetkom.
Nie kazdy z nas moze byt sefom firmy, mat niekolko aut, vlastny dom a neviem co vsetko. To je podla mna cista utopia. Kazdy z nas ma nejake ine danosti a predpoklady. Mali by sme si vzajomne vazit (a to aj financne) pracu inych ludi a brat na nich ohlad - bez ohladu na to, ci ide o upratovacku, programatora, sefa, podriadeneho alebo lubovolne ine povolanie. Niekto tu pracu robit musi a vzajomne sa potrebujeme.
Ked pocit socialnej nespravodlivosti v spolocnosti prekroci urcitu hranicu, uz mnohokrat to skoncilo krvavymi revoluciami. A nemyslim si, ze by tie revolucie robili "neschopni" ludia, ktori by len zavideli a nenavideli.
|
| |
Re: no pekne
Od: tl;dr
|
Pridané:
2.7.2012 16:16
tl;dr
|
| |
Re: no pekne
Od: Tup
|
Pridané:
2.7.2012 20:27
problémy sú 2:
a) systém je príliš zložitý pre veľkú časť populácie, so svojou inteligenciou a znalosťami netušia, ako sa dostať na dobrú pozíciu.
b) ľudia veselí, živí (ako aktívny) a pracovití poväčšinou nemajú problém si nájsť prácu (ak niekto má a spĺňa predchádzajúce podmienky, nech mi pošle životopis :-) ). Najväčší problém je práve s tými "inými", ktorých popísal v príspevku, na ktorý si reagoval. Často do roboty radšej nevezmeš nikoho, ako niekoho takého.
Samozrejme najdú sa aj výnimky, no tých je minimum.
|
| |
Re: no pekne
Od: .em
|
Pridané:
2.7.2012 21:45
zabudol si na svedomie... to je na vyssich poziciach bezne, ze clovek musi svedomie umlcat, pretoze sa casto stava, ze praca a svedomie (dobry mrav) su v rozpore...
|
| |
Re: no pekne
Od: Tup
|
Pridané:
2.7.2012 23:19
neviem, v akých kruhoch pracuješ ty, no ja sa stretávam bežne s opakom. Ak niekto sa ku tvojej firme správa svinsky, nemáš taký záujem spolupracovať a ponúkaš menej výhod, uľahčiš si tým život. To isté so zamestnancami, ak si na nich zlý, odídu, ak sú voči tebe neféroví, odídu tiež :)
|
| |
Re: no pekne
Od: .em
|
Pridané:
2.7.2012 23:27
skusim inak :)
ak si na nejakom vysokom poste, CEO niecoho velkeho (nepisem, ze som, ale pocul som, ze niekto videl :)), obcas ta okolnosti (lobby, vyssie zaujmy) donutia spravit ukon, ktory je proti tvojmu svedomiu a moralke, tak si mozes vybrat bud utisit svedomie alebo :)
|
| |
Re: no pekne
Od: Tup
|
Pridané:
2.7.2012 23:36
ja som počul už toľko vecí, dokonca aj o sebe samom, že by si až neveril :) ak by som zozbieral všetky negátívne veci dokopy, tak som asi ten najväčší klamár a podvodník na svete :)
Ja som mimochodom aj počul, že sú ľudia, ktorí radšej odídu z práce a žalujú svojho bývalého zamestnávateľa, ako by mali robiť niečo, čo je proti ich svedomiu. V konečnom dôsledku, každý sa rozhoduje sám za seba. A ak by si sa bál o svoj pracovný post, nemáš sa čo báť, ak sa ti darilo dobre a máš za sebou dobré výsledky, pravdepodobne si nájdeš minimálne rovnako dobrú robotu :)
|
| |
Re: no pekne
Od: .em
|
Pridané:
3.7.2012 8:04
nebojim, sefa poznam prakticky od narodenia :))
len pisem, stava sa ta vec so svedomim (zazil som, no nastastie nie osobne :)).
|
| |
Re: no pekne
Od: zaujimave
|
Pridané:
2.7.2012 18:03
Zaujimave, som ficovolic a nesedi na mna ani jedna z vymenovanych charakteristik. Keby si ma poznal, asi by si ma neznasal a hlavne nechapal-pretoze s vacsinou pritazlivych (vratane nahodne stretnutych bab) slo zo skusenosti o vzajomnu sympatiu, deti nemam a ani velmi nemam zaujem niekomu skodit takou krutou udalostou ako je porod do tohto sveta ovladaneho Diablom, dosiahnuta kariera ma zatial celkom uspokojovala, vzdelanie nadstandardne a peniaze mi asi este zasadnym sposobom v zivote nechybali(nenazranci ich samozrejme nikdy nemaju dost). Obcas sa citim ako Siddhartha Gautama pred premenou na Buddhu :). A predsa zivot na Zemi nemam rad. Mozno prave kvoli takym haterom ako si Ty. Z Tvojho prispevku citit tolko neuspokojenych tuzob, az mi je z toho zle.. hlavne ze presne poznas profil ficovolica ako vsetci hateri na SME a podobnych platkoch plnych nezmyslov.
|
| |
Re: no pekne
Od: repelent
|
Pridané:
2.7.2012 18:07
iba ma zaujima, ci si toho fica volil kvoli tomu, aby si zazil nejake vychylenie z tej tvojej symetrie.
napr ze ta fico osklbe ako hada a za tvoje penaze si jeho kamosi kupia pozlatene klucky do svojich 1000m2 chatiek.
|
| |
Re: no pekne
Od: hmmm
|
Pridané:
2.7.2012 18:41
Je tazke na to odpovedat. Od malicka divne predstavy o mojom buducom povolani - kym vsetci chceli byt sportovci, pretekari atd., ja som chcel byt politik kvoli poslaneckej imunite :-D.
Teraz vazne: Viem, ze politicke strany su skorumpovane hniezda plne ludi baziacich po moci.
A mam, hoci zrejme iba silno subjektivny pocit, ze ludi zelajucich si spravodlivejsi svet je viac medzi "smerovolicmi". Lebo z rozpravania s volicmi pravice (som nimi dostatocne obklopeny) sa clovek dozvie, ze prave oni su ti najuzasnejsi, najsvetovejsi (sice z mojho pohladu len uboziaci). Naproti tomu medzi smerovolicmi sa najdu aj ludia, co sa drzia pri zemi a objektivne si priznaju, ze nie su az tak svetovi ale aspon obcas sa snazia. Samozrejme dovodov je ovela viac a podstatnejsich a je tazke pausalizovat. DSL.sk vsak nie je portal na tento typ debaty. Nie je nic lepsie ako byt dobrym prikladom pre ostatnych a pomahat vo vlastnej komunite aj bez strannickej prislusnosti.
|
| |
Re: no pekne
Od: repelent
|
Pridané:
2.7.2012 18:56
nerozumiem. ty si volil fica kvoli jeho volicom?
|
| |
Re: no pekne
Od: hmm
|
Pridané:
2.7.2012 19:38
Nielen, ale v podstate aj... ved ide o slusnu masu ludi, nie?
|
| |
Re: no pekne
Od: massa
|
Pridané:
2.7.2012 20:23
super!!!!
|
| |
Re: no pekne
Od: el nino
|
Pridané:
3.7.2012 10:49
nechcel si napísať "o masu slušných ľudí" ??
|
| |
Re: no pekne
Od: Tup
|
Pridané:
2.7.2012 20:48
práve pravičiari chápu, že sú ľudia schopnejší a sú ľuďia, ktorí sa narodili s menším talentom a ak podporíš rozvoj schopnejších, podporíš rozvoj spoločnosti a umožníš im dokázať väčšie veci. Práve preto komunizmus nefungoval, nedostatočne podporoval schopných ľudí.
Ľavičiari naopak, poväčšinou rozmýšľajú, že "oni majú veľa a im až toľko netreba, mali by dať radšej nám, aby sme neboli takí chudobní" Česť výnimkám
|
| |
Re: no pekne
Od reg.: featherlight
|
Pridané:
2.7.2012 22:04
To, ze este stale prilis vela ludi veri v nejaky rozdiel medzi pravicou a lavicou, praviciarom a laviciarom, socialistom a demokratom ma neprekvapuje. Skor je mi smiesne, ze tomu moze verit nejaky obchodnik. Pracoval som v obchode, zakaznik spekuloval, vyberal, rozhodoval sa a volil z mnohych moznosti, ale vobec netusil, ze aj tak bolo vzdy tak, ako som mu to ja vopred urcil. Politicke strany su takisto produkty, produkty obchodnika, ktory nam chce dat pocit, ze sme sa sami rozhodli a ze si mozeme vybrat. V skutocnosti sluzia iba na rozdelenie spolocnosti a ucel pocitu 'zvolil som si' splnaju, je to jednoduchy a krasny trik. Ale co by sa stalo, ak by sme si vsetci povedali, ze chceme spravodlivost, slusne a dobre zit, ze kazdy chceme a aj vieme prispiet k lepsej buducnosti pre nase deti, nasich blizkych, nas druh, nasu krasnu Zem, pre nas samych? Pre praviciarov a laviciarov by tu v tom momente viac nebolo miesto
|
| |
Re: no pekne
Od: Tup
|
Pridané:
2.7.2012 23:22
pravda, obzvlášť ak pozrieš na to, ako "stredopravé" strany robia takmer to isté, čo "sociálne", s minimom rozdielov
|
| |
Re: no pekne
Od: hmmm
|
Pridané:
2.7.2012 18:45
A prave to je mozno faktor, kt. ma ovplyvnil, ze smer volili ludia, kt. nemaju potrebu poukazovat na konkretnu znacku strany, ani byt jej sucastou, ale v mojom bezprostrednom okoli realne nieco robia namiesto nekonecneho pindania na temu aky je kto neschopny.
|
| |
Re: no pekne
Od: Tup
|
Pridané:
2.7.2012 20:43
"nemam zaujem niekomu skodit takou krutou udalostou ako je porod do tohto sveta ovladaneho Diablom, " "A predsa zivot na Zemi nemam rad. " - svet je nádherné miesto s nekonečnom skvelých možností. To, že ty si v hľadaní šťastia neuspel (čím mimochodom dokazuješ, že za peniaze si šťastie nekúpiš), neznamená, že svet je zlé miesto. Samozrejme, ak vyhľadávaš zlo (napríklad v TV ti pravidelne zhrnú všetko zlé, čo sa na svete stalo), nájdeš zlo. Mimochodom ak by sme mali škatuľkovať Ficovoličov na tých zlých a pravičiarov na dobrých, spadal by si tam, kde si.
"Obcas sa citim ako Siddhartha Gautama pred premenou na Buddhu :)." - ďalej popisuješ pravičiarov ako egoistov a ľavičiarov ako skromných, no neviem....
"Z Tvojho prispevku citit tolko neuspokojenych tuzob, az mi je z toho zle.." - túžba môže byť aj túžba pomáhať, je niečo zlé na túžbach vo všeobecnosti?
|
| |
Re: no pekne
Od: nuz
|
Pridané:
3.7.2012 19:12
- Svet je nadherne miesto, to nepopieram, aj moznosti je v nom vela. Na nasej kratkej prechadzke nim ale stihneme akurat tak rozhodovat sa, co v danom okamihu vykoname a co nie. Tam niekde konci nasa sloboda. Ani si nevyberame kedy a kde sa narodime a taktiez nie telo v ktorom sa tu ocitneme.
- stastie na Zemi je zvacsa iba prchavy pocit a ak uz si sa niekedy dostal v uvahach o zmysle zivota dost daleko, urcite si narazil na tupe a nepochopitelne prazdno bez ohladu na to, ci v nieco veris alebo si ateista
-skatulkovat nikoho nechcem, prave preto som reagoval na prispevok o ficovolicoch, lebo je tazke a nevhodne niekoho hodnotit na zaklade jedneho volebneho aktu iba som chcel dat protiargumenty z mojho bezprostredneho okolia
|
| |
Re: no pekne
Od: nuz
|
Pridané:
3.7.2012 19:18
A samozrejme su tuzby na ktorych absolutne nic zle nie je.
Ale su aj velmi nevhodne tuzby, ktore maju iba cisto hedonisticky ciel, svojou povahou poskodzujuci prava a slobodu ostatnych. Taketo tuzby za spravne nepovazujem.
|
| |
Re: no pekne
Od: este dodam
|
Pridané:
2.7.2012 18:11
Problem je podla mna hlavne v ludoch, kt. relativizuju a bagatelizuju moralne principy. Ked sme vdaka krestanstvu dosiahli isty a nepopieratelny stupen kultury a vedy (ano citate dobre - aj za rozvoj vedy vdacime cirkevnym ustanovizniam), tak to chceme hodit do kosa a vratit sa k tupemu feudalnemu zriadeniu, kde nie su si navzajom ani len moralne vsetci rovni.
Tak si to teda uzivajme, ake to chceme mat...chyba je zrejme v kazdom z nas.
|
| |
Re: no pekne
Od: bixx
|
Pridané:
2.7.2012 18:47
v podstate mas pravdu ale nieco tam aj chyba. s tym, ze usilovni, pracoviti, sikovni a pohotovi by sa mali mat dobre a lenivci, tupci, retardi a saunkovalaci by mali zrat hlinu sa neda len suhlasit. problem vsak nastava vtedy, ked aj usilovni a pracoviti ludia zarobia menej a niekedy lenivci viac len vdaka tomu, ze v spolocnosti existuje vyrazny nepomer a nerovnaha hodnot. napriklad podla mojho nazoru, clovek, ktory kontroluje kvalitu aut na vyrobnej linke robi daleko zasluznejsiu pracu ako financny makler, ktory len odrbava s peniazmi alebo celebrita valajuca nezmysly na obrazovku, napriek tomu su tito hodnoteni ovela vyssie ako poctivo zarabajuci kontrolor. v hodnotach totiz existuje obrovska bublina prazdnoty, ktora nie je naviazana na ziadny realny vystup a v tom tkvie aj jadro pocitu socialnej nespravodlivosti.
|
| |
Re: no pekne
Od: bixx
|
Pridané:
2.7.2012 18:48
takze ano, lenivcom hlinu a nie socialne davky a pracovitym podla zasluh, ale zaroven aj zrealnit hodnotu prace v jednotlivych odvetviach. kombinacia tychto dvoch faktorov je podmienkou navratu pracovnej moralky do spolocnosti.
|
| |
Re: no pekne
Od: Tup
|
Pridané:
2.7.2012 23:44
ono je to úhol pohľadu. To, že je niektorá robota jednoduchšia na vykonávanie, alebo že vyzerá, že nie je ľudstvu nejak prospešná, neznamená, že je menej hodnotná.
Hodnota auta spočíva najmä v luxuse jazdy (inak by každému stačil trabant alebo niečo podobné). Kontrolór kvality môže spraviť niekoľko stoviek majiteľov kúsok šťastnejšími, že majú menej problémov (ktoré on odhalil) so svojím autom.
Taký herec ale môže priniesť kopu radosti (možno aj celoživotný vzťah, ak ten film je v kine počas rande), alebo aj novú myšlienku desiatkam miliónov ľudí. Práve zle zahratý film môže odviesť pozornosť od dôležitého a napríklad pokaziť dojem o tebe u dievčaťa :) ("zobral ma na tak nudný film"...)
|
| |
Re: no pekne
Od: murkoslav
|
Pridané:
2.7.2012 11:11
Nadacie ? Hlavne je to o tom ako zaplatit menej dani statu.
|
| |
Re: no pekne
Od: edi
|
Pridané:
2.7.2012 14:11
"no to hlavne plati v amerike", neplet si to s okradanim na daniach v slovenskych pomeroch.
|
| |
Re: no pekne
Od: Element2
|
Pridané:
2.7.2012 12:40
A kolko penazi si sa nezistne vzdal ty? Alebo kolko by si bol ochotny sa vzdat? Ci ty nemas nadbytok penazi?
|
| |
Re: no pekne
Od: Stefan Szilva
|
Pridané:
2.7.2012 13:20
1. Vycislene to nemam. (Samozrejme si uvedomujem problematickost slova "nezistny", pretoze ak niekomu pomozem, robim to napriklad s tym cielom, aby spolocnost, v ktorej zijem, bola aj pre mna znesitelnejsia, ludskejsia, viac dodrziavala etiku a podobne.)
2. Zavisi od ucelu, potencialne vsetkeho. To je ale na dlhsiu debatu.
3. Pri porovnani s mnohymi chudobnymi ludmi som si uz viackrat vyhodnotil, ze som mal nadbytok. Snazil som sa ich vyuzit tak, aby to bolo (podla mna) zmysluplne.
O tom, ci su alebo boli moje neziskove aktivity zmysluplne sa samozrejme da polemizovat.
|
| |
dimitry
Od reg.: Dimitry
|
Pridané:
2.7.2012 9:48
:D to je teda dovod :D
|
| |
dnes má meniny Berta, zajtra Miloslav Pošli kvety
Od: Neviem
|
Pridané:
2.7.2012 9:49
Posielam kvety.
|
| |
International Rectifier
Od: Kapor z Vane
|
Pridané:
2.7.2012 9:58
Najprv som si myslel ze je to IRF - International Rectifier, ale ... co s tym maju polovodice??
|
| |
Re: International Rectifier
Od: spravny geek
|
Pridané:
2.7.2012 12:10
ja som si myslel ze to je IRF - I rarely fuck
|
| |
Re: International Rectifier
Od reg.: Squeak?
|
Pridané:
2.7.2012 12:31
Správny geek je INF... :P
|
| |
Re: International Rectifier
Od: ujko
|
Pridané:
2.7.2012 15:01
spravny geek? a ja ze spravny grek...
|
| |
viem co sa stalo
Od: stahovak
|
Pridané:
2.7.2012 9:58
podla mna to podpalila nejaka miesta firma, co nema robotu a budu to chcet opravit a vymalovat.
|
| |
Re: viem co sa stalo
Od: Sheer_Mirage
|
Pridané:
2.7.2012 18:08
jj, Microsoft si nezaplatil za "ochranu", tak sa im prihodila "nehoda".
|
| |
tuning
Od: Honza_
|
Pridané:
2.7.2012 10:14
vypada to tak že prve podlažie zabali svišť do folie
|
| |
Chlieb a hry
Od: Philosopher
|
Pridané:
2.7.2012 10:20
Položme si otázku, existoval by tento režim ešte keby nemal internet? Ľudské práva na papieri, právo na zdravie, vzdelanie (len ak si zaplatíš), právo na prácu (aj také je?) životná úroveň išla od 89 dole a to nielen u nás. Stale platí staroveké, chlieb a hry treba na udržanie pokoja. Chlieb sú vojnami získavané zdroje a hry virtuálny internetový svet.
|
| |
Re: Chlieb a hry
Od: tonko.
|
Pridané:
2.7.2012 10:24
položme si otázku:
čo je to vlastne tá čistota?
|
| |
Re: Chlieb a hry
Od: Mudro
|
Pridané:
2.7.2012 10:29
polozme si otazku: budem este dlho cakat u doktorky na marodku?
|
| |
Re: Chlieb a hry
Od: 1234abcd
|
Pridané:
2.7.2012 10:59
Pozor aby ta otazka nebola moc tazka, lebu ak takuto polozite napriklad na garaz, nemusi to dopadnut dobre.
|
| |
Re: Chlieb a hry
Od: chleba
|
Pridané:
2.7.2012 11:02
polozme si otazku: bude Mudro este dlho cakat u doktorky na marodku?
|
| |
Re: Chlieb a hry
Od: exprezident
|
Pridané:
2.7.2012 11:27
polozme si otazku: bude este niekto klast nejake otazky?
|
| |
Re: Chlieb a hry
Od: kvargla
|
Pridané:
2.7.2012 11:35
polozme si otazku: odpisem ti na tvoju otazku?
|
| |
Re: Chlieb a hry
Od: HKJ
|
Pridané:
2.7.2012 14:21
polozme si otazku: aky iny server mi takto zlepsi naladu hned zo zaciatku tyzdna ?
|
| |
Re: Chlieb a hry
Od: kvargla
|
Pridané:
2.7.2012 14:59
tento mesiac jednoznacne vedie homage a VladoPortos :D
http://dopice.sk/33b
|
| |
Re: Chlieb a hry
Od: edi
|
Pridané:
2.7.2012 14:21
polozte otazky (trebars na zem) a chodte vopruzovat niekam inam.
|
| |
Re: Chlieb a hry
Od: Mudro
|
Pridané:
2.7.2012 11:39
Tato otazka je zodpovedana, marodku mam vo vacku. Kdo ma robit v takom teple? To jest otazka vsetkych otaziek.
|
| |
Re: Chlieb a hry
Od: inspektor prace
|
Pridané:
2.7.2012 11:40
polozme si otazku: to akoze marodis kvoli tomu, ze sa ti nechce robit?
|
| |
Re: Chlieb a hry
Od: 576567
|
Pridané:
2.7.2012 12:01
marodi z dovodu: en.wikipedia.org/wiki/Heat_illness
|
| |
Re: Chlieb a hry
Od: maxos
|
Pridané:
2.7.2012 13:35
Odpoved je 42 :)
|
| |
Re: Chlieb a hry
Od: Element 2
|
Pridané:
2.7.2012 12:41
Ja ti neviem, ale ja osobne mam zivotnu uroven od 89 vyssiu, aj kazdeho, koho poznam. Okrem lenivcov.
|
| |
Re: Chlieb a hry
Od: dumec
|
Pridané:
2.7.2012 20:47
pred 89 makali všetci, aj farebný, a mohli sa za to najesť.
dnes mnohý nerobia nič a majú na chľast, cigarety aj drogy. A tí, čo majú oveľa viac, sú dnes veľmi úspešný, ale pred 89 by už väčšina z nich sedela za obrovské zlodejstvá a lichvárske (nezaslúžené) zisky. Osobne som na tom majetne nižšie, ako za socíku, čo mi vôbec neprekáža. Len sa hrozím toho marazmu, nielen čo tu je, ale čo príde. Ale obdivujem ťa, odsúdiť 3/4 ľudí z lenivosti, neschopnosti stať sa "úspešným"
|
| |
Tu nebudu byvat!
Od: Lacko M.
|
Pridané:
2.7.2012 11:28
Ja ich v noci podpalim, zhoria!
|
| |
Re: Tu nebudu byvat!
Od: Zafira dobrá dračica (sexiy :P;)
|
Pridané:
2.7.2012 11:49
celý deň jebú bubny !
jak ja budem jebať po tej rure, celý barak bude hore pyčču ! :D
|
| |
Internet
Od reg.: gandy93
|
Pridané:
2.7.2012 12:02
Pobočku Microsoftu vypálili, lebo "IT nesie na pleciach kapitalizmus"
"RF v stanovisku publikovanom na Internete..."
Usmevne, ako neznasaju a zavrhuju IT, a zaroven na svoju propagaciu vyuzivaju Internet.
|
| |
Re: Internet
Od: kapitan
|
Pridané:
2.7.2012 12:09
ty hlupy!
kazdy predsa vie, ze internet vymysleli komunisti a anarchisti.
|
| |
Re: Internet
Od: 4Info
|
Pridané:
2.7.2012 12:29
aj madarski byciklisti a zilinski kriminalisti
|
| |
Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: weiss
|
Pridané:
2.7.2012 13:33
Pobočku Microsoftu vypálili, lebo "IT nesie na pleciach kapitalizmus" Hmmm, ja som bol v tom, ze banky. Alebo tam sa im nechcelo lebo je SBS ozbrojena?
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: raketa
|
Pridané:
2.7.2012 14:12
v Grecku je uz humanitarna pomoc zo zahranicia, nemyslite si, ze sa maju nejak dobre, nemaju na lieky ani jedlo, to co vidite v mediach je len brainwash, to by ste tam museli ist a vidiet na vlastne oci.. a este jednu vec, nie len banky, ale vsetky korporacie ak si si nevsimol, humpluju system a vobec cely svet, nemame ziaden kapitalizmus, ale korporativizmus.. studuj(te) dalej!
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: edi
|
Pridané:
2.7.2012 14:28
my co sme tam boli, tak sme byvali v apartmane, ktory mal naschval nedostavane dalsie poschodie kvoli kolaudacii. Ked ze domy nemaju skolaudovane, tak neplatia za ne dan. Takychto domov je tam vacsina.
Cize svoju internetovu masaz si nechaj, ani len gule mi to neposteklilo.
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: raketa
|
Pridané:
3.7.2012 15:18
a co to ma prosimta spolocne s tym, co som napisal? asi nemaju peniaze na tie kolaudacie, si len potvrdil, co som napisal.. ci chces tym povedat, ze u nas sa ziadne podvody, obchadzania zakonov nedeju?
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: sa zapojim
|
Pridané:
3.7.2012 19:25
Mozno odveci debata, ale v Egypte to iste. V Luxore nedostavane cele mesto, lebo ti vypocitavci nechcu nikto platit dane ani za x poschodove baraky, co iba zosklivuju staroslavnu kulturu. Nieco je s tymi krajinami v neporiadku a stavebnym zakonom obzvlast. Ved to je este horsi stav ako u nas a to uz je co povedat.
|
| |
Apple
Od reg.: cca01
|
Pridané:
2.7.2012 14:43
Aha, čiže keby tam malo pobočku Apple, tak možno by ju vypálili prednostne pred MS :D
|
| |
aj my chceme!
Od: original fake
|
Pridané:
2.7.2012 15:31
co by za to ine firmy dali, keby ich niekto vypalil ako symbol celeho IT!
skvela reklama :)
apple iba v kute sepka: aj my chceme, aj my.
|
| |
Titulok
Od: Tup
|
Pridané:
2.7.2012 23:31
mimochodom, keďže sa tu už rozbehla téma kapitalizmus/socializmus a neviem presne, na koho by som mal reagovať, tak píšem tu nový thread ohľadom "rómskej problematiky"
Jedná vec, v ktorej bol socializmus kapitalistickejší a kapitalizmus socialistickejší sú sociálne prídavky. Ani socializmus nebol tak sociálny, aby rozdával za domasedenie, "len aby mali z čoho žiť"
|
| |
Re: Titulok
Od: Tup
|
Pridané:
2.7.2012 23:32
Keď si niekto myslí, že rómska problematika nejak súvisí s farbou pokožky, alebo nebodaj že rómovia nie sú pracovití, mýli sa. Ako som na to prišiel? Pozrite sa okolo seba, rómovia pracujú za peniaze: chodia kradnúť, nosiť do zberu a vykonávajú kopec ďalších fyzických aktivít ku tomu, aby získali peniaze. Je čisto len naša chyba, že sme im nedali prospešnú robotu a ako náhradu si našli "deštrukčnú" robotu, že náš systém sociálnych dávok ich viac motivuje brať dávky+kradnúť, ako chodiť do roboty+platiť odvody. Ak by sme im zobrali dávky, maximálne by sme to posrali, nechali by sme kopec (aj dobrých) ľudí zahynúť. Ak by sme im ale zobrali dávky, ale ponúkli náhradu - každý zdravý človek by mal možnosť pracovať či už na VPP, alebo v štátnych podnikoch, vyzeralo by to tu inak.
|
| |
Re: Titulok
Od reg.: featherlight
|
Pridané:
3.7.2012 0:44
ok, tak ked si to nacal, opat si treba uvedomit, ze neexistuje ziadna romska problematika, zase delenie ludi na romov a neromov, delenie ludi na pravicu, lavicu, stredo-praveho a opicieho, ved pokial ideme posudzovat nejakeho kokota Robka a hnusneho cigana Dzurindu, mimochodom tiez kokota, iba na zaklade toho, ci je pravy, lavy, cierny alebo modry, ideme rozoberat uplne nespravne a nepodstatne veci, ved tu sa predsa jedna o to, ze viac ako 20 rokov nam pred ocami pobehuje kokot a treba ho zavriet tam, kam patri, ved vsetci chceme urobit dobru vec, nemame sa coho bat, ani za co sa hanbit, ak tomuto rozumieme, vysvetlujme to prosim ostatnym
|
| |
Re: Titulok
Od: Tup
|
Pridané:
3.7.2012 12:19
no však to som písal, že to, čo je označované ako "rómska problematika" nemá nič s farbou pokožky :-)
|
| |
Re: Titulok
Od: reg.: Hrivis
|
Pridané:
3.7.2012 8:26
chod s tym do prdele niekde na sme alebo topky.
toto sem fakt netahaj.
|
| |
Re: Titulok
Od: iOvca
|
Pridané:
3.7.2012 9:15
Sa tu hras na nejakeho Boha pocuvaj...
Ktosi, ze tu vsetkych posielas inam? Clanok o Apple chod na macblog co si uz na hlavu? Ty vypadni na nejaky tamtung android blog...
|
| |
Re: Titulok
Od: reg.: Hrivis
|
Pridané:
3.7.2012 9:19
ok a teraz pal do pice.
|
| |
Re: Titulok
Od: Nemsova City
|
Pridané:
3.7.2012 11:01
aj do ritky by sa dalo, ale radsej len po klistire
|
| |
Re: Titulok
Od: no tak
|
Pridané:
3.7.2012 19:29
uz hadam dost, to si nechaj na doma
|
| |
Re: Titulok
Od: iOvca
|
Pridané:
3.7.2012 17:09
uf uf
|
Pridať komentár
|
|
|
|