|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
.....
Od: :-)
|
Pridané:
20.6.2012 10:14
To ako keby na otazku "zabili ste toho cloveka?" odpovedali "uz par rokov bojujeme proti kriminalite tym, ze prispievame financne do boja proti organizovanemu zlocinu"
|
|
Re: .....
Od: picuskar
|
Pridané:
20.6.2012 11:04
otazka je preco by vobec mali podporovat linux minoritny operacny system (zlepenec technologii pre pocitacovych maniakov) ktory pouziva jeden clovek zo sto
|
|
Re: .....
Od: OMGOMG
|
Pridané:
20.6.2012 11:18
jednym z mala dovodov je napr aj:
http://www.top500.org/lists/2012/06
|
|
Re: .....
Od reg.: Nucklehead
|
Pridané:
20.6.2012 11:37
Ty debko...Servery, terminály a dokonca aj tvoj Android telefón beží na linuxe :D
|
|
Re: .....
Od: picuskar
|
Pridané:
20.6.2012 11:43
a mozes mi vysvetlit naco mi je v serveroch a terminaloch nvidia grafika?
|
|
Re: .....
Od: >>>
|
Pridané:
20.6.2012 12:08
zeby na gpu vypocty? trebars ...
|
|
Re: .....
Od: gffdgdfg
|
Pridané:
20.6.2012 14:39
driver na grafiku existuje, neexistuje pre optimus, a to ti je na servery na dve veci ;-)
|
|
Re: .....
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
20.6.2012 11:49
Aj jeho router len si to nedokáže priznať že bez Linuxu by sa na internet nedostal :D
|
|
Re: .....
Od: picuskar
|
Pridané:
20.6.2012 11:58
a ako suvisi moj router s grafikami od NVIDIE?
|
|
Re: .....
Od: sdfsdf
|
Pridané:
20.6.2012 12:27
Nelam si s tym hlavu, oni to proste nepochopia. Tuto chcu mat vsetci vsetko zadarmo, ale nikto nepohne ani prstom, len bude pol dna sediet a vypisovat zbytocne komentare ...
|
|
Re: .....
Od: alojzko
|
Pridané:
20.6.2012 15:40
tak ty si uz uplne mimo.. predchadzajuci diskusiu som tiez nepochopil(naco to robit ked linux pouziva 1z100, aj ked by som to osobne uvital tam tu podporu mat) ALE TVOJE: "chcu mat vsetci vsetko zadarmo" A "ale nikto nepohne ani prstom" si sa uplne dojebal.. Linux je tam kde je praveze na zakalde toho ze prstom hybali tisice ludi doma v izbe a neviem odkedy sa ovladace na grafiku kupuju ty kokot!! a toto je diskriminacia, preco by som mal pouzivat na svojom notebooku iba systemy Windows ked su dalsie skvele OS??? iba kvoli tomu ze nvidia nechce zverejnovat dokumentacie a nechce spolupracovat????
|
|
Re: .....
Od: peniskokotsen@gmail.com
|
Pridané:
20.6.2012 22:52
Presne, snad to lammer pochopi.
Len dodam ze uzivam windows od 2000-ky, cez xp, vista len okrajovo a teraz sedmicku.
V poslednej dobe mi vsak uz windows a cely vydrbany Ms prestava voniat, tak idem nahodit nieco na zaciatok, napr ubuntu (uz som ho na netbooku mal a vcelku fajn system na zaciatok, ale kvoli par specializovanym sw som bol na windowse)
|
|
Re: .....
Od: Govind
|
Pridané:
11.7.2012 3:00
Since DSL isnt available in your area, yes I would try Cable, What is your cable TV predvior, You sure are paying to much for dialup and a regular phone, I use cable for my internet and Vonage for my phone, but I have high speed internet and I can call anywhere in USA for free and I only pay 5 or 10 more than you, you can get other packages and still be alot better off and still cheaperpersonal experience
|
|
Sukumaran
Od: Sukumaran
|
Pridané:
13.7.2012 6:26
Just do me a favor and keep writing such trncehant analyses, OK?
|
|
Re: .....
Od: Nkokothrad
|
Pridané:
20.6.2012 13:30
Sam si debko. Kukni najprv na aky clanok chalan reaguje, potom sem davaj svoje intelektualne zvratky.
|
|
Re: .....
Od: x3m
|
Pridané:
20.6.2012 16:37
Inak na serveroch, ktore sa pouzivaju na GPGPU vypocty ma prave nVidia vysoky zaujem. Tam funguje aj jej podpora omnoho lepsie. To, do coho sa im nechce, je podporovat linux na consumer baze.
|
|
Re: .....
Od: edi
|
Pridané:
20.6.2012 19:43
konecne niekto....
nie som veriaci v nabozenskom zmysle, ale zaplat pane boze (a ked uz sme pri tom plateni - zatiahni aj inkaso). Vidis ze ludstvo si zasluzi prezit, aha existuju aj vynimky narozdiel od tych co povazuju kvapku v mori za bod zaujmu.
|
|
hmm...
Od: jajajajajaja
|
Pridané:
20.6.2012 10:28
Nvidia zároveň v stanovisku poukazuje na svoje aktívne prispievanie do jadra Linuxu v otázke podpory ARM platformy, keď napríklad do jadra 3.4 pre ARM prispela druhým najväčším počtom nových alebo zmenených riadkov kódu zo všetkých firiem a organizácií.
Jasne, toto im nikto nebere, ale zaroven si kazdy uvedomuje, ze aj to je len preto, lebo na tom ryzuju ale v oblasti pc ponukaju take minimum, len naoko, aby sa nepovedalo... ale to je zalostne malo... pritom by ich to nestalo vela...
|
|
Re: hmm...
Od: werfgtzju
|
Pridané:
20.6.2012 10:41
a preco by mali robit daco, na com nebudu ryzovat? vsak je to ich volba
|
|
Re: hmm...
Od: 100 rocny dedo
|
Pridané:
20.6.2012 11:02
ale oni na tom ryzuju... vsak android postaveny na linuxe im zaraba nemale peniaze tym ze pretlacili tegra platformu
a ked hovoria ze vytvaraju binarky pre vsetky platformy aby sa to jednoduchsie vyvijalo a manazovalo tak preco naschval z linuxu vynechavaju funkcionalitu
|
|
Re: hmm...
Od: papalas
|
Pridané:
20.6.2012 11:08
ale sak lunex je zadarmo a v licencii neni pisane ze ked pouzivas open source musis k nemu zverejnovat ovladace alebo specifikaciu hardwaru ktoru by potom ATI okopirovala, ono vpodstate NVIDIA ovladace su open source, ved mas moznost pouzit dissasember a budes mat zdrojak.
|
|
Re: hmm...
Od: 100 rocny dedo
|
Pridané:
20.6.2012 11:30
tu nejde o to ze linux je zadarmo, vsak aj Linus to hovoril ze zial taketo pripady sa stavaju z casu na cas. Ani nehovori ze nvidia musi pre linux nieco robit.
Len je skoda ze nevypustia specifikaciu API nech open source vyvojari spravia poriadne ovladace. Nvidiu to nebude stat ani len cent.
Ale mozno sa to zlepsi ked pride Steam na linux.
|
|
Re: hmm...
Od: alozjko
|
Pridané:
20.6.2012 15:41
steam na linux??????
|
|
Re: hmm...
Od: qwerty/z
|
Pridané:
20.6.2012 16:49
ano steam bude aj pod linuxom :)
|
|
Re: hmm...
Od: edi
|
Pridané:
20.6.2012 19:48
parada to budem v BF3 marovat aj linuxakov, este by tam mohli povolit boje medzi platformami a vytlciem konzolakov s tym ich nemotornym ovladanim.
|
|
Re: hmm...
Od: djhwenbj
|
Pridané:
23.6.2012 0:26
Pekny joke.. my linuxaci uz 9 rokov drtime quake3 (nie je moc na vyber), takze bf3 bude jak namiesto lietadla riadit motorku.
|
|
Re: hmm...
Od: black3r
|
Pridané:
20.6.2012 11:25
Oni ju nevynechavaju, akurat ju ani nedorabaju.. tam ide o to, ze zaklad ich grafickeho driver-u je multiplatformny a oni na linux davaju len ten, dalsie veci, ako optimus pouzivaju specificke API Windows-u 7 (vsimni si, ze optimus nefunguje ani na Windows Vista ani na Windows XP) a oni su proste lenivy to prerabat na Linux, pretoze ho pouziva malo ludi (tak isto, ako su lenivy to prerabat na Windows XP, pretoze je to system, ktory nema buducnost)..
uznavam, ze je to spatny pristup, a tiez som na to v prvych mesiacoch nadaval, no teraz mi staci, ze viem pomocou bbswitch nvidiu vypnut, nakolko Intel HD3000 ma na linuxe v OpenGL vacsi vykon ako nVidia GT520M :D
|
|
Re: hmm...
Od: 100 rocny dedo
|
Pridané:
20.6.2012 11:40
hej to co pises je pravda, Linus ani nechce aby nvidia pisala ovladace pre linux :) Linus len chce aby mali pristupne API a o vsetko ostatne sa postara komunita.
|
|
Re: hmm...
Od: trololoman
|
Pridané:
20.6.2012 11:45
Tak, tak, ponuka im sluzby zdarma ale oni NECHCÚ :D
|
|
Re: hmm...
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
20.6.2012 11:57
Veru, a možno sa nvidia bojí že by komunita napísala ešte lepšie ovládače na Linux a aj na starých vrakoch by bežala akcelerácia videa a podobné veci. A to už by nvidia nemohla tlačiť nové karty "ak chceš toto - kúp si toto"
|
|
Re: hmm...
Od: 52-ka
|
Pridané:
20.6.2012 13:01
Ty by bol hocikto taský chytrý.
Vyrobte "superželezo" a dajte nám ktomu všetko Know-How a my na tom budeme zarábať.
nVIDIA by ho mohla poslať splachovať záchody...
|
|
Re: hmm...
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
20.6.2012 15:08
Tu ide o princíp a nie kradnúť niekomu špecifikáciu železa.
Vieš čo je sranda? Že teraz nedávno som na starej ATI v AGPčku na open-source ovladačoch spustil HW akceleráciu WebGL. Z ovládačom som nerobil nič, ani konzola (aby niekto nepovedal že som najprv týždeň drvil príkazy v Linuxe), ale iba som v opera:config to spustil, dal openGL, všetko si sama našla a čuduj sa svete tak tie čisto javaskriptové weby čo vedia žerať celý procesor idú ako po masle...
|
|
Re: hmm...
Od: Cuda
|
Pridané:
20.6.2012 21:29
Si dobrý....
A?
|
|
Re: hmm...
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
20.6.2012 21:52
Ďakujem ja viem
|
|
Re: hmm...
Od: Cuda
|
Pridané:
20.6.2012 22:17
Si koko. nie dobrý!
|
|
Re: hmm...
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
20.6.2012 23:16
Dobre beriem, ja som koko. a ty si kokot
|
|
Re: hmm...
Od: Freiyerlin
|
Pridané:
13.7.2012 6:06
I told my grnaodtmher how you helped. She said, "bake them a cake!"
|
|
Re: hmm...
Od: Huzvak
|
Pridané:
20.6.2012 14:16
Hod sem nejaky jednoduchy navod na to vypnutie Nvidie. Bezim na Fedore, mam tu optimusku na Thinkpade a zere a topi to jak svina. (Viem o tom ze sa to da vypnut, len som sa zatial k tomu nestihol dostat.)
Diky.
|
|
Re: hmm...
Od: realistaaaa
|
Pridané:
20.6.2012 11:08
kedze maju vysoky podiel na trhu, mozno monopolny - donucuju ta pouzivat windows - platena platforma. Pre taketo pripady aj napr. europska protimonopolna komisia donutila microsoft po cerstvej instalacii windowsu dat moznost uzivatelovi vybrat si browser, aby nenanucovali IE.
Keby vsetci vyrobcovia HW sa vysrali na linux (som realista a potvrdzujem ze vacsina na linux z vysoka sere) tak ziadna open platforma nebude mat ziadnu HW podporu, drivre, nic. Nic ti nepojde, budu len chabe drivre nakodene nerd detmi ktore o tom diskutuju na geek linux forach, a nikdy nenakodia dokonale drivre pretoze oni nevyrobili dany hardware, a chyba im urcite know how. BTW, ono to tak nebude, ono to takto uz JE, vzdy bolo :D
|
|
Re: hmm...
Od: realistaaaaa
|
Pridané:
20.6.2012 11:13
pises picoviny, nikto ta nenuti pouzivat windows. ked nechces pouzivat windows nekupuj si NVIDIU..
|
|
Re: hmm...
Od: realistaaaa
|
Pridané:
20.6.2012 11:18
nepisem picoviny a pouzivaj svoje meno v diskusii.
Nutia ta pouzivat windows, pokial mas pracu kde robis grafiku, kde potrebujes vyuzit uplny potencial celej grafickej karty, alebo aj ked si len hrac, alebo hacker wifi hotspotov a chces CUDU + plny potencial grafiky. Tak si donuteny pouzit windows, pretoze na linux nemas podporu.
|
|
Re: hmm...
Od: xxxxxxxxx
|
Pridané:
20.6.2012 11:25
este raz, nuti ta niekto kupovat grafiku od NVIDIE? To ze si grafik a potrebujes vyuzit potencial grafickej karty s tym nijako nesuvisi a za to NVIDIA nemoze. ak ti prekaza ze musis spolu s grafikou od NVIDIE kupovat aj Windows tak si grafiku od NVIDIE nekupuj.
|
|
Re: hmm...
Od: 3d developer
|
Pridané:
20.6.2012 13:06
hh no tak povec, ako spravis projekt na linuxe kde potrebujes vyuzit physiX, CUDA, GPUDirect.
|
|
Re: hmm...
Od: Aladin
|
Pridané:
20.6.2012 13:31
ak už robíš na Linuxe môžeš voliť aj lepšie architektúry
|
|
Re: hmm...
Od: 3d developer
|
Pridané:
20.6.2012 14:38
napriklad? Ake su tie lepsie? nepoznam ich. Preco sa v nich nerobia hry?
|
|
Re: hmm...
Od: Aladin
|
Pridané:
20.6.2012 16:02
sú mnohé lepšie, ale ak ti ide o hry, pozri si toto: http://dopice.sk/2Wz
|
|
Re: hmm...
Od: realistaaa
|
Pridané:
20.6.2012 13:34
Si debilny?
|
|
Re: hmm...
Od: realistaaaa
|
Pridané:
20.6.2012 11:14
no a na otazku ze preco by to mali robit ked na tom nebudu ryzovat ti odpoviem takto, moze sa stat ze by boli nejakou takou komisiou protimonopolnou stihani, ze vlastne donucuju ludi pouzivat windows. To sa stalo aj u nas na SVK ze podnikatel sa nasral ked ho nutili pouzivat windows aby poslale nenake eDane, a zacal to riesit tiez protimonopolne a teraz musia vyvinut riesenie aj pre platformu linux, os x.
|
|
Re: hmm...
Od: Jeanledius
|
Pridané:
20.6.2012 14:45
Akurat ze si trepol kokotinu, lebo danove vykazy su povinne, ale mat grafiku od nVidie nie... ja osobne pouzivam radsej ATI alebo int.
|
|
Re: hmm...
Od: mariooo
|
Pridané:
21.6.2012 6:32
ty chodis do prace zadarmo, len tak pre dobry pocit zamestnavatela
|
|
Re: hmm...
Od: Omari
|
Pridané:
13.7.2012 11:32
Thank you very much! This is a very helpful Blog about Internet svreices in Texas. I would really want to know more about reliable web hosting providers in Texas.
|
|
Shole
Od: Shole
|
Pridané:
13.7.2012 6:30
I used it on a recent trip to Atlantic City, took maybe 500 pohots or so, not much, but about the same as the CS, It seemed to stay better, but I was wearing a heavier shirt vs the UnderArmour slick shirt that I wore while testing the CS. This black rapid strap will most likely be my give away item this month, (although I would rather hang on to it hehe)
|
|
tuknuty
Od: tukos
|
Pridané:
20.6.2012 10:46
Bullshit.... rovnake vykonny na oboch platformach nie su a na nove karty su ovladace pre lin neskor. Tym ze nepodporuju optimus technologiu si tiez nepridavaju na doveryhodnosti svojich tvrdeni.
|
|
Re: tuknuty
Od: 52-ka
|
Pridané:
20.6.2012 11:03
Mali mu tiež nejakého "fakáča" ukázať a načo sa sním, truhlíkom vôbec bavia.
On tiež zadarmo nič nerobí, iste ho niečo veľmi dobre živí.
|
|
NVIDIA
Od: ko7llo
|
Pridané:
20.6.2012 11:22
By stacilo keby zverejnovali specifikacie, a tie ovladace by uz niekto iny spravil. Ale to by stratili moznost ovplivnovat kvalitu ovladacov, co zjavne nechcu.
|
|
Re: NVIDIA
Od: realistaaaa
|
Pridané:
20.6.2012 11:24
specifikacie nechcu zverejnit aby reverse engineeringom nejake firmy nemohli robit kopie ich HW.
|
|
preco-preto
Od: loolouuu
|
Pridané:
20.6.2012 11:27
vsetko je to o peniazoch..
plna podpora linuxu by pre nich znamenala to, ze ludia by uz nemali dovod kazde dva tri roky kupovat novy pc.. vyrobcovia sw [ms] a hw si vzajomne pomahaju - su pc na ktorych je graficka karta, ktorej ovladace jednoducho vyrobca karty nepripravil do win7/visty [po dohode s ms] a tak ak chces lepsi os/vykon kup si nove pc.. novy win aj hw.. ist do podpory efektivnejsieho vyladenejsieho [statisice vyvojarov] os linux by spomalilo predaj hw [ludia by zistili,ze to predsa ide aj na starsom hw dobre] ... na beznu pracu linux staci.. win je pre hracov a na specificke aplikacie vyvinute namieru..
|
|
hmmm conspiracy time
Od reg.: dagulik
|
Pridané:
20.6.2012 12:16
Microsoft aj Apple vrazili vela penazi do boja proti Linuxu.
Kam tie peniaze smerovovali, ze NVIDIA?
|
|
Re: hmmm conspiracy time
Od: červík
|
Pridané:
20.6.2012 13:19
A ty si bol samozrejme pri tom
|
|
Re: hmmm conspiracy time
Od reg.: dagulik
|
Pridané:
21.6.2012 8:43
pozri nadpis, conspiracy theory, daj si to do google translate, padnes na zadok
ak predas xxx milionov kusov grafickych kariet na android mobily, tak by nemusel byt problem vyvijat ovladace pre linux, ale to by ...
|
|
So, nVidia
Od: .em
|
Pridané:
20.6.2012 13:43
FSCK You.
|
|
ach boze
Od reg.: Masleyko
|
Pridané:
20.6.2012 14:15
ach jaj, nech si kazdy pouziva co mu pasuje .. kto chce robit jednoduche veci rychlo a opakovane bude potrebovat windows. kto to chce robit zbytocne zlozito ale zadarmo bude mat linux .. neviem preco mate potrebu zistovat co je lepsie pre kazdeho.. take totiz nie je :D je to pre kazdeho specificke .. netusim preco by mala nvidia nieco zadarmo zverejnovat ked do toho vlozila peniaze a stratila by tym svoje vyhody .. to je jak keby sa Applisti stazovali na Amd .. Torvalds istotne tiez vsetko robi zdarma ked sa nanho pozrfiem hned mi je jasne ze mu cash nechyba ... necudujem sa ze torvlads by chcel aby mal maznost robit drivery pre nvidiu .. a ani sa necudujem ze nvidia nechce zverejnist svoje takmer vsetko :) akurat ze nvidia povie ze MF my chceme cash .. a torvalds nee ja som free a ocividne zijem zo vzduchu :D
|
|
aha ho
Od: .em
|
Pridané:
20.6.2012 14:32
pan je ANALytik...
|
|
Re: aha ho
Od: edi
|
Pridané:
20.6.2012 19:53
nie, analytik je ten sa stura v cudzom zadku.
|
|
Re: ach boze
Od: Maulidiah
|
Pridané:
10.7.2012 7:20
Hezkfd podvečer, chtěl bych se zeptat jtlsei IW pustedm po jeho vyde1ned plynule na notebooku (hp pavilion dv7 6050ec) cpu, core i7 2,0ghz, 4gb ram, gpu 1gb amd radeon hd 6770m, myslim si že je to asi sama sobě odpoveddajedced ote1zka že ano, ale jistota je jistota, nechtěl bych bfdt zklame1n že si budu muset snižovat detaily hry. De1le bych se chtěl zeptat jtlsei se v IW budou dedt Eventy? Popředpadně jake9, předem Ve1m děkuji za odpověď.
|
|
Re: ach boze
Od: Ana
|
Pridané:
13.7.2012 6:06
Intelligence and sipmliicty - easy to understand how you think.
|
|
odpadnem
Od: troll_guyyy
|
Pridané:
20.6.2012 20:03
no tak je taka odpoved ako keby ´´zomrel ti pes ale mozes si ho nechat´´
dakujeme invidíja
|
|
Re: odpadnem
Od: edi
|
Pridané:
20.6.2012 20:08
kvety neposles, ako maju miestny kvetinari vo zvyku?
|
|
Re: odpadnem
Od: ...
|
Pridané:
21.6.2012 0:07
Nie, za to ty by si si mohol opravit ten slovencin.
|
|
Re: odpadnem
Od: meno nepoviem
|
Pridané:
21.6.2012 11:05
He he, ´pekne´ to má. ´miestny´ s tvrdým a ´kvetinári´ s mäkkým. No snažil sa chlapec, len to nedomyslel. Čo už. Nabudúce sa mu to možno podarí.
|
|
Re: odpadnem
Od: edi
|
Pridané:
21.6.2012 17:13
nemohol, to by sa museli dat upravovat prispevky.
|