|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
smutne
Od: el_hadica
|
Pridané:
14.6.2012 15:02
smutne
|
|
kvety
Od: acmm
|
Pridané:
14.6.2012 15:04
a co spinava optika?
|
|
Re: kvety
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
14.6.2012 16:08
no, to mas opticky kabel (napr made in poland) kery nie je dost dobre vyrobeny a je tam spina v tom vlakne, cize nie je cisty ten opticky kabel resp vlakno.
nooo ... a potom tam mas vaecsi opticky "odpor" a nemozes s tym kablom spravit 40 resp 100 km.
cize vlastne je ta optika spinava, lebo prave na tieto pripojky do domov sa davaju multimode (multicolor) 800m vedenia, kere mozu byt aj do urcitej miery spinave.
|
|
Re: kvety
Od: aparat
|
Pridané:
14.6.2012 16:10
hej :) multimode multicolor na singlmod hypermangan baklazan
:)
|
|
Re: kvety
Od: Horkyze slize - Bernardin
|
Pridané:
14.6.2012 17:46
Aligátor, biliárd a bordel prúser margarín,
Paris Hilton konkubína, katastrófa kokaín.
Ventilátor, multikábel, Fredy Krúger imbecil,
Rotavátor, krhla, kýbel, regál, vidly, hrable, rýl... :D
|
|
Re: kvety
Od: el nino
|
Pridané:
14.6.2012 18:06
vieme...kopla ťa múza. Ale prečo do hlavy??
|
|
Re: kvety
Od: acmm
|
Pridané:
14.6.2012 21:40
toto mas od narodenia, ci sa ti nieco stalo nedavno?
|
|
Re: kvety
Od: kvetynar
|
Pridané:
15.6.2012 0:44
Chudák, hlavu má na nerozoznanie od riti...
|
|
Re: kvety
Od: Mumsito
|
Pridané:
14.6.2012 22:51
Na toto by som ti odpovedal genialnym komentarom na DSL.sk: "Ty si co pichas vodu z pracky?" :D
|
|
Re: kvety
Od: 1234abcd
|
Pridané:
15.6.2012 8:29
Horkyze vodu, slize!!!!!
|
|
Re: kvety
Od: Horkyze slize
|
Pridané:
15.6.2012 1:59
Tak pre tych co nevedia o com, tu je odpoved :-) http://www.youtube.com/watch?v=S0xN35kKTr4
|
|
Re: kvety
Od: mswin
|
Pridané:
14.6.2012 16:23
kua, este pred polhodinou si mal 10 bodov, to ktory zakomplexovany naivny zmrd bez zmyslu pre humor chodi po DSL a minusuje prispevky ?
|
|
Re: kvety
Od: Mehmed
|
Pridané:
15.6.2012 8:47
preco ti tak zalezi na nejakych blbych pluskach?
|
|
pobavil ma titulok
Od: hrr
|
Pridané:
14.6.2012 15:04
Asi mame nove clenenie optiky:
cista a spinava :-D
|
|
Re: pobavil ma titulok
Od: rastafa
|
Pridané:
14.6.2012 15:31
ja mám na dverách čistú optiku, sused má špinavú a tak nevie kto mu klope na dvere.
som v štatistike?
|
|
Re: pobavil ma titulok
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
14.6.2012 15:55
Presne. A ja mám zasšpinavú optiku na vzduchovke a preto mi drozdy zožrali čerešne lebo neviem trafiť. Idem ju očistiť chcem byť aj ja v štatistike.
|
|
Re: pobavil ma titulok
Od: ......
|
Pridané:
14.6.2012 17:52
Tak ja nemam optiku na dverach :/ Teda hej ale nie taku ze cez to vidis, nieze by som vzdy musel byt daco extra, to je iba to dekorativne sklo s kvetinkami, tak neviem, to patri pod spinavu optiku? alebo kde je to v statistike? :/
|
|
Re: pobavil ma titulok
Od: Konkubina
|
Pridané:
14.6.2012 22:14
Mne drozdy žerú netopierov zasa
|
|
Vasil, zajtra Vít
Od: trigger.*
|
Pridané:
14.6.2012 15:15
a my s neutrinovymi kablami sa kam mame zaradit?
|
|
Re: Vasil, zajtra Vít
Od: 654645
|
Pridané:
14.6.2012 15:51
www.startrek.lol
|
|
Re: Vasil, zajtra Vít
Od: ......
|
Pridané:
14.6.2012 18:00
http://dopice.sk/2SH
|
|
Re: Vasil, zajtra Vít
Od: Kamokere
|
Pridané:
14.6.2012 18:26
Kurníkšopa, vy fagani mizerní, prestanete už konečne dávať na dsl.sk odkazy cez túto prisprostastú stránku?
Ďakujem.
Mimochodom, veľmi by ma zaujímalo, ktoré individuum a prečo schválilo pridelenie takejto domény. Veď je to úbohé.
|
|
Re: Vasil, zajtra Vít
Od: Houston
|
Pridané:
14.6.2012 22:51
Staci, ze server cluster v SKNIC, alebo treba zistit aj konkretne meno toho nodu?
|
|
Re: Vasil, zajtra Vít
Od: Mumsito
|
Pridané:
14.6.2012 22:53
Nie len ubohe ale aj proti pravidlam SK-NIC. ALe to asi nikoho nezaujima.
|
|
Re: Vasil, zajtra Vít
Od: ...
|
Pridané:
15.6.2012 1:04
nahodou mne sa paci na zaver prace zoznam pouzitej literatury: http://dopice.sk/xxy .... a tak rozne
|
|
Re: Vasil, zajtra Vít
Od: Alino
|
Pridané:
15.6.2012 8:17
nezavid, ty inteligentny hlupak.
|
|
Re: Vasil, zajtra Vít
Od: Kamokere
|
Pridané:
17.6.2012 14:05
No, už naozaj nemám čo robiť len závidieť. To poprvé.
A podruhé ... čo akože by som mal závidieť? Priblblú stránku?
Keď sa ti tak páči, založ si fan klub. Ja nemám záujem o sprostosti.
|
|
FTTB, seriously?
Od: user1111
|
Pridané:
14.6.2012 15:19
FTTB?
zaujimavy nazov, bezne som sa stretava clovek s nazvom FTTP (Fiber to the Premises)
ale na slovensku to je asi tak
|
|
Re: FTTB, seriously?
Od: reklamy google
|
Pridané:
14.6.2012 15:56
ja som bol minule v t-come, tamm maju fiber to the promises :)
|
|
Re: FTTB, seriously?
Od: user1111
|
Pridané:
14.6.2012 15:58
ten bol dobry
a zial aj smutny :(
|
|
Re: FTTB, seriously?
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
14.6.2012 16:12
to je hovadina secko co sa tod keca.
FTTH - fiber to the home - je to co sa robi na slovensku, lebo na slovensku sa taha optika do bytof.
FTTP - na slovensku zatal neexistuje, v nemecku tiez len velmi velmi zriedka - v erlangene napr - a to je, ked mas rodinny dom a oni ti tam jebnu "internetovy domcek" odkal si potahnes svoj eletricky kabel. nieco ako plynove domceky mame aj.
FTTB - fiber to the basement je tiez myslene pre bytove domy, ked ti dotahnu kabel do pivnice a tam to jebnu na kabel (to je vaecsinu koaxial, cize kablovi operatori to tak roba)
FTTN - fiber to the neighbouthood to mas, ked mas VDSL pripojky a nesmi byt kabel dlhsi ako 300m, tak dojebu optiku az pred dom na ulicu a z ulice potom ide telefon do domof.
|
|
Re: FTTB, seriously?
Od: Taktak
|
Pridané:
14.6.2012 18:24
A potom pridu take male vyjebance co ma o 9 zobudia...
|
|
Re: FTTB, seriously?
Od: de bol
|
Pridané:
15.6.2012 1:39
To posledne volaju operatori v UK FTTC, fibre to the cabinet
|
|
Re: FTTB, seriously?
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
15.6.2012 12:19
ano ... aj tak ... to je jedno
ja som sa tam aj tak sekol v tom neighbourhood ci ako sa to pise
|
|
nadpis
Od: pouzivatel
|
Pridané:
14.6.2012 15:22
'Keďže sloveso užívať, od ktorého je utvorené pomenovanie osoby užívateľ, má predovšetkým význam "prijímať do žalúdka, napr. liek", ale aj "prežívať vo veľkej miere", "príjemne zužitkúvať", na pomenovanie toho, kto niečo používa, teda kto upotrebúva niečo na istý cieľ alebo využíva niečo na svoj prospech, máme používať podstatné meno používateľ, teda aj používateľ internetu či používateľ počítača, používateľ motorového vozidla, používateľ autostrády.'
-zdroj: http://dopice.sk/2SE
|
|
Re: nadpis
Od: odrážka
|
Pridané:
14.6.2012 15:24
Rešpektujte pravidlá slovenského pravopisu inak máte v hlave asi kopu hnisu.
Ubi pus ibi evacua
|
|
Re: nadpis
Od: samalama
|
Pridané:
14.6.2012 15:54
vsetko je v poriadku. tito uzivatelia urcite uzivaju jedlo a aj nejake lieky. a pritom su pripojeni cistou optikou, ktoru si prijemne zuzitkuvavaju.
|
|
Kocky metám, krúžky še robia
Od: Nerozumiem
|
Pridané:
14.6.2012 15:44
> Celkový počet zákazníkov pripojených optikou sa medziročne zvýšil len o 15%.
Ehm, a aké zvýšenie by ste tak asi očakávali? Podľa toho čo píšete sa počet zvýšil v absolútnych číslach o vyše 30 000 prípojok ročne. To je podľa vás málo? Vychádza to asi na 85 nových prípojok každý deň, vrátane víkendov.
|
|
Re: Kocky metám, krúžky še robia
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
14.6.2012 16:16
no, na celom slovensku to neni moc, kedze ten opticky hype este nepresol. ale to by bolo dobre prasknut uradu prace, nech zamesnaju nezamesnanych na vykopove prace a fukanie fiber vlaken, nech je tych pripojek vacej a hnet poraste aj ekonomika.
|
|
Re: Kocky metám, krúžky še robia
Od: Srandičkár
|
Pridané:
14.6.2012 16:26
Pekne, to ma pobavilo - že nechať nezamestnaných kopať diery na optické káble ... :) Kam sme sa to dostali ... A vraj by tým porástla ekonomika, hmm ...
No, neviem či Slovensku niečo "kápne" z toho, že ľudia budú mať rýchle internety, to naozaj neviem, neviem. Ibaže by v každej domácnosti hostovali nejaké zahraničné servery, niečo na spôsob Rapidshare, ... tak potom možno hej, v dlhodobom horizonte na dani z príjmov. :) Ale inak ... pochybujem.
|
|
Re: Kocky metám, krúžky še robia
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
15.6.2012 12:21
ne, saq isli by penaze do domacich investicii, samozrejme, ze by to porastlo ekonomiku.
teraz ked mas t-com internet, tak tych 40 eur ide hnet do pice v nemecku s tym stavaju LTE a vyplacaju si to ako bonusy a potom idu jebat kurvy v thajsku a budapesti.
|
|
Re: Kocky metám, krúžky še robia
Od: No T-Com, thank you
|
Pridané:
15.6.2012 14:43
Ja našťastie žiadny T-Com internet nemám.
Ak by teda ľudia neplatili T-Comu, ale nejakým lokálnym, dedinským optickým operátorom, bolo by to pre Slovensko lepšie? Potom by do Budapešti chodili Slováci, správne tomu rozumiem? :)
|
|
Re: Kocky metám, krúžky še robia
Od: 1234abcd
|
Pridané:
15.6.2012 8:39
Cize pripojenych je asi 10% domacnosti a o rok to bude 11,5%.
|
|
Re: Kocky metám, krúžky še robia
Od: Zaujímavosť
|
Pridané:
15.6.2012 8:48
A koľko je vlastne domácností na Slovensku? 2 milióny? ... hmm, znie to celkom reálne, ale ... existuje na to nejaký dôveryhodný zdroj?
|
|
Re: Kocky metám, krúžky še robia
Od: alter011
|
Pridané:
15.6.2012 8:58
Niečo ako , že z 2 milionov domácností , má 750000 pripojenie na internet. A v našej dedine je to 100 % domácností!!! Majú prípojku zavedenú až do domu. Ale realne ju má zapojenú asi 20% domácností. a zbytku trčí kábel zo steny.
Ale majú pripojenie ......
|
|
Re: Kocky metám, krúžky še robia
Od: Zaujímavosť
|
Pridané:
15.6.2012 9:13
To akože chceš povedať, že niektorý internetový operátor zavádza káblové prípojky na dedinách priamo ľuďom do jednotlivých domov? Teda, to by som nikdy nepovedal. Aké sú podmienky takého pripojenia? Je to optika, alebo ... niečo iné?
|
|
Re: Kocky metám, krúžky še robia
Od: alter011
|
Pridané:
15.6.2012 14:35
Telekom, zavedia , či chceš , či nechceš. Oni, zamestnanci, to musia zaviasť do každého č.p. Že to nie je ich starosť, majú príkaz. Asi pre "budúcnosť" , alebo aby vykazovali abonetov .
|
|
Pochváľte sa
Od: Optika
|
Pridané:
14.6.2012 15:58
Nuž, zakladám len tak zo srandy tému rýchlosti a podmienok pripojení cez optiku, nech sa ľudia pochvália.
Ak sa pripájate optikou, či už čistou alebo špinavou, za akých podmienok?
Ja, bohužiaľ, iba cez Wimax, 1 Mbit/s download a 256 kbit/s upload, nejaké to FUP, ale neviem presne aké. To je však pri týchto rýchlostiach nepodstatné. Platí sa 14,02 EUR / mesiac.
Pomer rýchlosti downloadu a ceny za mesiac je 1 Mbit/s / 14,02 EUR = 0,071326676 ... dosť smiešne, ale bohužiaľ - zatiaľ nám tu nikto nepritiahol žiadnu optiku a ani sa to asi tak skoro nestane.
No ak by som si mohol vybrať niečo z optických internetov, vybral by som si určite Gecom. Rýchlosti: 100 Mbit/s download aj upload. FUP: 10 GB download a 10 GB upload denne. Cena: 15.99 EUR / mesiac. No povedzte, neporovnateľné, že? Taký istý koeficient ako v predošlom prípade by vyšiel: 100 Mbit/s / 15.99 EUR = 6,253908693. Riadny rozdiel...
Ako ste na tom vy?
|
|
Re: Pochváľte sa
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
14.6.2012 16:20
ts... ja som v norimbergu na umts po 500 mb/mesac za 2 dni som ich mal dole a teraz 64/64 kbps.
na slovensku mozes ale dostat ten prijebany ofdm-flash od telekomu, tam maju aj dost tarify, ale tebe sa to asi neoplaci, kedze henti maju fup na 10 gb a pod.
1mbit/s down a ,256 up nie je az tak zle. ja som mal 2 mbit/s down a 256kbps up na t-com turbo2 kedysik az dokym som neupgradoval na turbo3, a teraz je tam 6 mbit/s down a 512 kbps up, ale ten upload ma sere, ten sa moc nezvysuje furt je to rovnako pomale. a samozrejme ceny ako u jebnutych - s telefonnu linku 40 eur / mesac. za to by som tod mal 100 mbit/s cez kabel, ale to nescem, lebo su to hajzli a dsl mi uz nikdo nechce dat.
|
|
Re: Pochváľte sa
Od: lyserg
|
Pridané:
14.6.2012 16:23
10 evri za 100/100 neverejná IP. Žiadne FUP (teda žiadne som nepostrehol) v skutočnosti to ide tak 90/80 mbps ping cez príkazový riadok na six mám 3ms cez speedtest.net 8 - 13 ms podľa toho čo sa deje na PC.
V prípade 24 mesačnej viazanosti by som platil 8€. Inštalácia 40€ ale k tomu sú 4 mesiace netu.
|
|
Re: Pochváľte sa
Od: Jasnačka
|
Pridané:
14.6.2012 16:30
Chápem, jasné, že reálne rýchlosti sú trošku nižšie. Zase až takú dobrú infraštruktúru ešte asi nemá žiaden slovenský poskytovateľ, aby tam išlo všetko naplno.
No ale teda ... 10 EUR za mesiac a 100/100 ... to nie je vôbec zlé. Kto poskytuje taký internet?
|
|
Re: Pochváľte sa
Od: lyserg
|
Pridané:
14.6.2012 16:33
obecnesiete.sk len v Nitre a okolí. dokonca k tomu majú aj nejaké TV stanice :) ale to ma nejako neláka lebo ani neviem kde mám tú dieru v byte s ktorej sa to dá naladiť :D
|
|
Re: Pochváľte sa
Od: Ktovie
|
Pridané:
14.6.2012 16:40
Stránka http://obecnesiete.sk/ momentálne nefunguje, respektíve nič tam nie je.
|
|
Re: Pochváľte sa
Od: lyserg
|
Pridané:
14.6.2012 16:41
A to je divné... Lebo mne to ide... :D Asi nemáš "Čistú optiku" :D
|
|
Re: Pochváľte sa
Od: Ktovie
|
Pridané:
14.6.2012 16:44
Nie, nemám dokonca ani špinavú optiku, len tak pre zaujímavosť som chcel tú ponuku vidieť na vlastné oči. Ale, bohužiaľ, jediné čo sa mi zobrazí je toto:
Doména je zaregistrovaná
Registráciu domény a webhosting zabezpečuje SYPHON, s.r.o.
Takže nič z toho...
|
|
Re: Pochváľte sa
Od: el nino
|
Pridané:
14.6.2012 18:13
žiadne obecnesiete.sk ....je na obyčajnej 100Mbit LAN-ke a tade ide na internet..a ešte zaň platí 10€vri
|
|
Re: Pochváľte sa
Od: ......
|
Pridané:
14.6.2012 18:34
Ty si kedy naposledy bol na ich stranke? Asi dost davno, naposledy ked som tam bol ja, ponukali 1Gbps optiku.. No a co sa tyka funkcnosti stranky potvrdzujem ze momentalne nejde. Zeby expirovana domena?
|
|
Re: Pochváľte sa
Od reg.: KillerM
|
Pridané:
15.6.2012 0:00
Antik to u mna isti,za 17,92 EUR 70/70 Mbit/s bez FUP + digitalna telka + je este moznost aj pevnej linky so zakladnym programom zdarma ale to nepotrebujem...vsetko bez viazanosti,som maximalne spokojny
|
|
Re: Pochváľte sa
Od: Komentátor
|
Pridané:
15.6.2012 8:19
Celkom pekné. Podľa mňa je pravdepodobné, že aj Antik časom tiež zvýši rýchlosť na plných 100/100, tak ako to už majú aj inde. Ten rozdiel medzi 70 Mbit/s a 100 Mbit/s je pre operátora v praxi malý.
Inak ako tak pozerám, tie podmienky optiky sú celkom pekné. Plnú rýchlosť na klasickej 100/100 sieti ponúkajú za ceny od 10 po 17 EUR mesačne, aspoň podľa toho, čo tu ľudia píšu... ak si to porovnám s tými akože úžasnými ponukami od Orange či Telekomu, tak ... ehm ... majú čo doháňať.
|
|
Re: Pochváľte sa
Od: alter011
|
Pridané:
15.6.2012 8:59
A koľko má ten tvoj ANTIK z koláča na trhu?
Tak sa ukludni.
|
|
Re: Pochváľte sa
Od: Komentátor
|
Pridané:
15.6.2012 9:29
V prvom rade sa ukľudni Ty.
Antik je na východnom Slovensku veľmi rozšírený optický operátor. Napríklad v Košiciach má obrovské pokrytie, tam aj začínal. Ďalej pôsobí v Poprade, Svite, Sečovciach a Trebišove. Neviem koľko má užívateľov, ale vzhľadom k podmienkam internetových služieb ktoré poskytuje si viem predstaviť, že všade tam, kde je dostupný internet od Antiku ľudia lepšiu alternatívu nezoženú.
Podobne je to v Michalovciach. Tam pôsobí Gecom a kde je dostupný internet od nich sa nič lepšie zohnať nedá.
Títo operátori sú absolútne bez konkurencie, aspoň zatiaľ. Nejde o to, že by mali pokrytie 100%, to nie. Ale všade tam, kde sú dostupní sú aj využívaní. Z potenciálnych zákazníkov získajú prevažnú väčšinu. Preto sú úspešní... A o to ide.
|
|
Re: Pochváľte sa
Od: aleter011
|
Pridané:
15.6.2012 14:40
Ale stále si mi nepovedať koľko % z trhu , alebo aspoň koľko tisíc uživateľov. Aj u nás na západnom Slovensku je ich niekoľko , akože "veľkých" , s pár tisíc uživateľmi.
Všetko je zatial pravda , čo hovoríš, ale na dosiahnuttie sľubovaného "Vysokorychlostnéhointernetu" na Slovensku to nestačí.
A teraz vláda peniaze z EU na internetové pripojenie
použiť- prehajdákať
na iné pre nich dôležitejšie veci.
|
|
Re: Pochváľte sa
Od: Komentátor
|
Pridané:
15.6.2012 15:04
Nuž, tie počty užívateľov naozaj neviem. Môj odhad je, že v Košiciach môže mať Antik tak 5000 optických prípojok (čistá aj špinavá optika dokopy). Ale ako to presne je, tak to naozaj ... nemám ani poňatia.
|
|
Re: Pochváľte sa
Od: funkyman4110
|
Pridané:
15.6.2012 9:06
Presov, lokalny poskytovatel Condornet : 20 Mbit ( tam kde maju starsiu technologiu tak davaju 11 Mbit) upload ani neviem, viazanost 3 roky a platim 9,90 €. FUP som nepostrehol.
|
|
Sorry za OT
Od: Sorry za OT
|
Pridané:
14.6.2012 17:17
Sorry za OT, ale mam otazku na tych, co maju DSL od Orange-u:
Nemate problem s otvaranim/nacitavanim niektorych stranok?
Napr.: renault .sk
Dik.
|
|
Re: Sorry za OT
Od: alter011
|
Pridané:
15.6.2012 8:54
Veď práve to.
Ale problém je na tých stránach , že nestačia držať krok z dobou.
Tu nie je problém rýchlosť pripojenia . Je jedno či máš 2 alebo 100 mega , keď sa polovica stránok načítava čím ďalej tým horšie....A ako to sledujem tých stránok je stále viac a viac. Hlavne o ktoré je zaujem.
Ke´d otváram české stránky , urobí to "blik" a je to , pri slovenských sa dlho nič nedeje a potom vypíše - Error- skúste znovu.
A tu vás ani optika nezachráni.
|
|
Multikill:D
Od: Janka owned
|
Pridané:
15.6.2012 15:33
a Janka Hospodarova je jak pripojena?.D
|
|
rychlost naco?
Od: Fiber Internet BASIC
|
Pridané:
16.6.2012 0:28
naco je rychlost ak mi prestane fungovat net tak cakam niekolko dni pokial dojde technik,alebo sa neviem dovolat na hotline a ked sa dovolom ropzravaju ako s deckom "restratujte router atd."
naco ti je rychlost ak sa sam modlis za poskytovatelovu infrastukturu, ak fuka tak nech mu ju neodfukne alebo naposledy mal "legalny" previs optickej kabelaze medzi cinziakmi u nemenovaneho uz tu zmienovaneho ISP GECOM tusim z Michaloviec okolo 10m a klienti udajne cakali kedy sa to roztrhne, vec poznaly klient radsej utecie kade lahsie a nie sam riesi restrat zariadenia a nie svojho ale priamo ISP-ika lebo sa niet komu dovolat! mozno ze uz pokrocil a trosku investoval do svojej siete a kupil aspon management switche.. a to nerozpravam o FUP pricom este uplatnuje agregaciu, nasledne nadvazuje QOS kde mozte max sledovat stranky a nieto si pozriet HD shot na youtube atd. ..
|
|
Kvalita za rozumnú cenu
Od: Komentátor
|
Pridané:
17.6.2012 13:35
Je to na zamyslenie, to o čom píšeš, to je fakt. Ale na druhej strane, ja mám tiež skúsenosti aj s internetom od Gecomu, tiež Fiber internet BASIC. A musím povedať, že s problémami takéhoto typu som sa nestretol. Výpadky sú, samozrejme, ale často sú dopredu aj ohlásené.
Čo sa týka spoľahlivosti pripojenia, tak áno - občas, ešte dávno, pred rokmi, boli situácie, kedy sa to kazilo, to nepopieram. Vtedy boli ešte ale rýchlosti nižšie, nižšie FUP a celá sieť mala slabšiu infraštruktúru. Ale v zásade som o ničom takom, o čom píšeš, nepočul už strašne dlhý čas.
|
|
Agregácia
Od: Komentátor
|
Pridané:
17.6.2012 13:46
Neviem o akej agregácii to hovoríš.
Ale ak máš na mysli rozdeľovanie rýchlosti medzi teba a iných ľudí, tak podľa mňa nič také Gecom nerobí. Nikde na ich stránkach o ničom takom nie je zmienka a neviem si predstaviť jediný dôvod prečo by to robili. Ale samozrejme, do ich siete nevidím...
Podľa mňa je najväčším obmedzením pre nich v súčasnosti priepustnosť ich vlastnej siete, ktorú sa snažia zvyšovať. Keďže typicky k používateľom ide "iba" 100 Mbit/s, nemajú žiadny dôvod ani explicitne obmedzovať rýchlosti. Reálna rýchlosť je však, samozrejme, obmedzovaná priepustnosťou siete.
|