| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
vyzera to ako
Od: .em
|
Pridané:
19.5.2012 9:08
KDE Plastik
|
| |
Re: vyzera to ako
Od reg.: Deafboy
|
Pridané:
19.5.2012 9:20
Nesranduj.. Plastik je oproti poslednemu screenshotu vystavny exemplar estetiky :D
|
| |
Re: vyzera to ako
Od: gdfgdfg
|
Pridané:
19.5.2012 13:53
mali to prepisat okna v aero budu biele a hranate, windows 8 konci :-))
|
| |
Re: vyzera to ako
Od: szaga72
|
Pridané:
20.5.2012 6:45
mali to prepisat okna v aero budu biele a hranate, windows 8 konci :-)) .... Presne tak a ako vydim Mrkvosoft ide smerom dozadu vo vyvoji. Az skonci podpora Windows 7 dufam ze Linux nieco vimysli na lachsiu instalaciu a uzivatelske rozhranie.
|
| |
Re: vyzera to ako
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
20.5.2012 13:45
co lahsie by si chcel od "select language" a "next"?
|
| |
Re: vyzera to ako
Od: Cuda
|
Pridané:
20.5.2012 18:30
Už vidím ako laik doinštalováva niečo z repozitára a navyše nefungujúceho...
|
| |
Re: vyzera to ako
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
20.5.2012 23:50
ak ti nefunguje repozitar, nevin OS, on za to nemoze.
a aj pre laika je jednoduchsie do vyhladavacieho policka napisat nazov a kliknut na install...
|
| |
Re: vyzera to ako
Od: 53-ka
|
Pridané:
21.5.2012 11:21
Hej? A to ako...Videl si napr. inštaláciu podpory kodeku .H264
do prehrávača v Suse?
No tak mi prezraď ako to nainštaluje laik.
|
| |
Re: vyzera to ako
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
21.5.2012 13:23
a co by si chcel, aby mal suse (dostupny zdarma kazdemu) v sebe zahrnuty propietarny licencovany kodek?
http://en.opensuse.org/Restricted_formats
(mas tam aj riesenie, ak ta to zaujima)
s rovnakymi problemamy sa stretavaju vsetky OS - co nemaju licencovane, to si musi uzivatel zabezpecit sam.
|
| |
Re: vyzera to ako
Od reg.: kopicakot
|
Pridané:
21.5.2012 18:35
Laik si nedá Suse, ale Ubuntu.
|
| |
Re: vyzera to ako
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
21.5.2012 22:05
laikovi nevysvetlis...
to vies, kto chce, hlada sposob. kto nechce, hlada dovod.
|
| |
Re: vyzera to ako
Od reg.: kopicakot
|
Pridané:
21.5.2012 10:30
Nefungujuca je akurat tak tvoja hlava.
|
| |
Re: vyzera to ako
Od: jebe?
|
Pridané:
19.5.2012 14:21
vystavny exemplar hnusu a nevkusu.
|
| |
Re: vyzera to ako
Od: fdsfsdfsdf
|
Pridané:
19.5.2012 14:31
podla mna tam mali nechat len metro rozhranie ale cez pol obrazovky nad to velky napis Windows 8, aby zabili co najviac miesta ako na wp7 :-))
|
| |
Re: vyzera to ako
Od: dlb
|
Pridané:
19.5.2012 18:23
Tie okná vyzerajú ako hotové papiere po ktoré si prídeš vo veľkom kancli.
|
| |
dnes má meniny Gertrúda
Od: mswin
|
Pridané:
19.5.2012 9:08
sami si zabijaju klince do rakvy, MS pochopil ze 90's are over
|
| |
Re: dnes má meniny Gertrúda
Od: miiisa
|
Pridané:
20.5.2012 12:32
nac je tam ta lista,ked tam nie je start? som myslel,ze ju celu pozenu prec...
|
| |
Re: dnes má meniny Gertrúda
Od: fah45
|
Pridané:
20.5.2012 16:38
skor stale nevedia vychytat RDP a ludia by im to sekanie kvoli tienom a dalsim kravinam otrieskali o hlavu
|
| |
No veru neviem
Od: oraJaroOff
|
Pridané:
19.5.2012 9:09
Podla mna nali ostat pri tom "Consumer Preview" vzhlade vpravo. Ten Final je nejaky neprehladny, vobec nevidim co sa v okne nachadza a kde to okno konci.
|
| |
Re: No veru neviem
Od: anon
|
Pridané:
19.5.2012 9:11
s tymto suhlasim. Pri tom Consumer Pr. to vyzera lepsie ako vo final.
|
| |
Re: No veru neviem
Od reg.: cookie_monster
|
Pridané:
19.5.2012 11:45
vec nazoru :)
osobne nemam rad priehladne veci a aero bola prva vec, ktoru som na mojom pc vypol. zmenit bielu na ciernu, minimalizovat ribbon a je to vcelku pouzitelne.
|
| |
pozlátko
Od: jinglebell
|
Pridané:
19.5.2012 9:09
čože, žiadne pozlátko? to sa musia poznažiť, aby bol ten windows fakt dobrý, ak nechcú užívateľov namotávať na okrasy.
|
| |
Re: pozlátko
Od: brano2
|
Pridané:
19.5.2012 9:16
nakoniec este zistime ze poriadny operacny system nepotrebuje directX 11 naslapanu grafiku, ktora prejde ich benchmarkom? no kam sme sa to dostali :)
|
| |
dnes má meniny Gertrúda, zajtra Bernard
Od reg.: syfondt
|
Pridané:
19.5.2012 9:22
zistili ze ten ich W8 s tienovanim a podobnymi kravinami zvlada iba PC z NASA tak musia nejake tienovanie povypinat aby to zvladali bezne 2000-dolarove PC...
|
| |
Biely okraj
Od: modrylev
|
Pridané:
19.5.2012 9:37
No, ten biely okraj vyzerá naozaj hrozne.
|
| |
zajtra Bernard
Od: Gertrúda,
|
Pridané:
19.5.2012 9:39
Ja takuto zmenu len privitam lebo vnc kvoli aeru ide o dost horsie.
|
| |
Re: zajtra Bernard
Od: loa
|
Pridané:
19.5.2012 9:53
aero tam stale bude, len nebudu transparentne okna, to je cela zmena
|
| |
Re: zajtra Bernard
Od: truthseeker
|
Pridané:
24.5.2012 14:45
Ale ved AERO rozhranie sa da vypnut.
|
| |
kvetiny gertrude
Od: loa
|
Pridané:
19.5.2012 9:52
krasa, k tomu transparentnemu taskbaru su tie biele okna ako past na oko
|
| |
skaujebnik
Od: Reikii
|
Pridané:
19.5.2012 10:23
W8 som neskusal, ale vyskusam. No podla toho co citam asi ostanem u W7.
|
| |
Re: skaujebnik
Od: hedviga
|
Pridané:
19.5.2012 18:25
keby som mohol, ostanem u WinXP a vyse neriesim.. ;(
|
| |
Re: skaujebnik
Od: hmm
|
Pridané:
20.5.2012 8:00
"mohol"? Ja som to vedel ze hedviga je chlap!
|
| |
Re: skaujebnik
Od: xp-cko
|
Pridané:
20.5.2012 11:43
Ja si na XP ficim pekne na netbooku stale. Vykon ma fantasticky oproti W7, zvlada v pohode aj nejake to IDE, 15 tabov vo FF, nejaky winamp a pod. Ked tam bol prikureny W7 rapidne klesla vydrz (aj po nastaveniach), ramka stale plna, spomalene reakcie, zo spodnej strany bol na ako platnicka na ohrievanie jedla.
|
| |
Re: skaujebnik
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
20.5.2012 13:48
vidis, preto by som do netbooku koli ich vykonu nic novsie nez XP nedaval - mozno tak nejake dobre odlahcene distro linuxu by este bola lepsia volba (vzhladom na sposob vyuzitia netbooku skor ten linux nez XP)
|
| |
Efekty v dyme
Od: Cudo
|
Pridané:
20.5.2012 18:33
Úžasne to predposrali. A znezrozumiteľnili...
Načo šetria výkonom, oprášime 386-ky? Ešte mám nejaké funkčné a sú ako nové!
|
| |
Re: Efekty v dyme
Od: samsung sux
|
Pridané:
20.5.2012 18:54
no ale pozor, netbook mal len 1GB ram, xp, w7 aj ubuntu bezali uplne fajnovo. len ked clovek popusta nejake pamatovo narocnejsie aplikacie skratka chyba ram. a kedze ma len slot na ram, stacilo by tam dat 2GB model a islo by vsetko ok.
|
| |
Re: Efekty v dyme
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
20.5.2012 23:46
RAM nie je jedine, co netbooku chyba
|
| |
Re: Efekty v dyme
Od: CEment
|
Pridané:
21.5.2012 21:16
no vo vyssie uvedenom pripade ano. ak by som vsak rendroval na netbooku nejake vecicky, asi by si mal pravdu.
ale na bezne veci fakt staci, dokonca na tej shitnej grafike bezi aj Q3A :) a nejake nenarocnejsie 3D-cka.
|
| |
opakovanie je matka mudrosti?
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
19.5.2012 10:23
windows 3.11, long time no see
|
| |
linux rulezz
Od: šunkoflek
|
Pridané:
19.5.2012 10:34
W8 nie je skutočný OS pre počítačového fajnšmekra a znalca. Ak OS, tak Linux, nič iné.
|
| |
Re: linux rulezz
Od: loa
|
Pridané:
19.5.2012 11:10
a kto to je ten fajnsmeker a znalec? clovek ktory miesto produktivnej roboty sa spara v nastaveniach os? mylis si pojmy s dojmami
|
| |
Re: linux rulezz
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
19.5.2012 11:18
produktivne roboty? Na Widlách kde keď sa niečo dodrbe tak to je format? Zaujmavé potom že už veľa rokov som na Linuxoch, žiadny problém a produktivina vzrástla? A keď niečo náhodou nejde tak po zázračnom slovíčku v konzole mi vypíše čo ide, čo nejde, čo tam treba spraviť, doplniť aj ako to spraviť?
|
| |
Re: linux rulezz
Od: .em
|
Pridané:
19.5.2012 12:20
to zazracne slovicko je: reboot? :)
|
| |
Re: linux rulezz
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
19.5.2012 12:34
Tam nikdy netihnem výpisy zazreť ;)
|
| |
Re: linux rulezz
Od: mr.speedy-
|
Pridané:
19.5.2012 12:35
nie, dmesg
|
| |
Re: linux rulezz
Od: loa
|
Pridané:
19.5.2012 13:08
hahahahahahaha
predstav si, ze vo windowse mi tiez staci napisat jeden prikaz do konzoly a dozviem sa daleko viac ako z toho uboheho dmesg vypisu, eventvwr.msc
|
| |
Re: linux rulezz
Od: quix_
|
Pridané:
19.5.2012 13:41
a potom 15minut hladat co kodove oznacenie chyby znamena, nie? :D
|
| |
Re: linux rulezz
Od: iExploder
|
Pridané:
19.5.2012 13:48
Ja som chcel tiez vyskusat ten eventvwr.msc v command line, ctrl+c a otvorim start a potom kukam ze ja debil ved ja mam fedoru :D
|
| |
Re: linux rulezz
Od: .em
|
Pridané:
19.5.2012 13:56
Fedory su na tom az tak zle, ze sa podobaju na Windozy? :))
|
| |
Re: linux rulezz
Od: hmm
|
Pridané:
20.5.2012 8:05
Vdaka za radu, tak Fedoru si skrtam ako kandidata na instalaciu, nerad by som z toho ostal taky debil tiez.. :)
|
| |
Re: linux rulezz
Od: sdfsdf
|
Pridané:
19.5.2012 12:43
milujem ludi, ktori su na linuxoch od cias 98-icky a odvtedy ziadnu novsiu verziu windowsu nevideli a porovnavaju Windows 98 s aktualnou verziou Ubuntu a myslia si, ze na Windows treba este aj dnes kazdu chvilu format ...
|
| |
Re: linux rulezz
Od: .em
|
Pridané:
19.5.2012 12:48
netreba, ale vacsina tak robi, lebo opravit nieco v registry alebo systeme stoji xnasobne viac MH :)
|
| |
Re: linux rulezz
Od: katzen ficken
|
Pridané:
20.5.2012 11:55
presnejsie opravit vacsinu chyb v registri zabere az takto vela casu:
- 2x klik na ikonu "Registry booster"
- prepnut sa na kartu s opravou a kliknut na "scan registry now"
fakt mrte roboty pre skoleneho technika na dlhe letne vecery :)
|
| |
Re: linux rulezz
Od: .em
|
Pridané:
20.5.2012 12:36
predved mi, ako ten tvoj Registry Booster opravi nejaku zmenenu hodnotu (napr. malwareom) v registry a potom Ta uznam... (ak nemas starsie zalohy registry)...
|
| |
Re: linux rulezz
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
20.5.2012 13:51
ty mi povedz, ako ti malware odserie windozy? uz nie su 90te roky, ked sa skodlive kody snazili odpalit disky, znicit HW a pod. dnes sa snazia svoju existenciu v PC ututlat za kazdu cenu a teda pokial si vsimnes nejakej zmenenej hodnoty v registri, tak to zrejme nie je nejaky dobry malware.
btw na rucnu zmenu hodnoty v registri sluzi regedit ;)
|
| |
Re: linux rulezz
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
20.5.2012 14:03
okrem toho, naco sa rucne sprtat v registroch, pokial iba chces vratit minuly stav? na to existuje restore point, ktory sa (ak ho lamy nevypnu) vytvara automaticky pri kazdej prilezitosti.
|
| |
Re: linux rulezz
Od: .em
|
Pridané:
20.5.2012 14:29
tak to si este asi nevidel dostatok malware.. napr. ti vymaze restore pointy, pomeni registry (a teraz hladaj na nete, co mas kde zmenit), alebo ti zmeni explorer.exe, pripadne nejake systemove kniznice, odstavi AV, pomeni DNS, etc... samozrejme, ak mas v systeme kopu volovin a nastaveni, nechces ich stratit a tak sa widle snazis zachranit... ale vacsinou zoberies full image so systemom + default softami a len ho tam naklonujes... pravda, dnes sa uz neodpaluju HW... zato je plno wormov, ransomwareov, roznych podvodnych AV a inych SW, ktore narobia prave spominanu neplechu... ale.. kaslime na to, vonku je tak pekne :)) peace
|
| |
Re: linux rulezz
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
20.5.2012 16:11
pokial mu nedas prava admina, tak sa restore pointu ani nedotkne. a ak ta neserie, ze pracujes s pravami a zahravas sa s ohnom, tak si takto mozes rovnako dobre odsrat win, linux aj mac.
a ako som uz spominal, malware (vo vacsine pripadov) sa snazi byt nenapadny, tzn. ak ti aj spravi cachry s registrami, tak takym sposobom, aby si si to nevsimol. ak si to vsimnes, tak bol malware napisany amaterom (resp. v malo pripadoch sluzil inemu ucelu nez je bezne)
|
| |
Re: linux rulezz
Od: .em
|
Pridané:
20.5.2012 18:32
bezne pre ktory druh malware? spyware a rozne botnetove sracky... to je len cast malware (dnes sice kvoli botnetom zialbohu znacna)... windosy sa by default instaluju s admin/poweruser pravami pre pouzivatelov, zatial co linux distra povacsine nie... a celkovo, filozofia systemu je tam ina... kasli na to, ide hokej...
|
| |
Re: linux rulezz
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
20.5.2012 23:48
jop, defaultne mas admin prava - velka chyba OS, ktor aje ale aspon z casti kompenzovana DEFAULTNE zapnutym UAC.
|
| |
Re: linux rulezz
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
19.5.2012 13:04
Robim aj z novými windowsami tak nehovor že som skončil na 98ke..
|
| |
Re: linux rulezz
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
19.5.2012 13:27
On to nehovorí, on to píše.
|
| |
Re: linux rulezz
Od: katzen spritzen
|
Pridané:
20.5.2012 11:57
Milosko a cobis s tymi windozami? Predavas ich v mediatipe?
|
| |
Re: linux rulezz
Od: fassdf
|
Pridané:
19.5.2012 14:04
posledny format som robil asi pred 8 rokmi na XP
|
| |
Re: linux rulezz
Od: hmm
|
Pridané:
20.5.2012 8:09
Windows XP bol system ktory treba formatovat rok po roku ak chces udrzat stabilitu a rychlost.. Windows 7 mam uz nejaky cas (viac ako rok) a zatial format nebol nutny.
|
| |
Re: linux rulezz
Od: meno nepoviem
|
Pridané:
20.5.2012 9:53
Aj winXP môže dlho šľapať bez závad. Vlastné XP som nepreinštaloval už ani nepamätám a pohode. Sedmička na nb dtto.
|
| |
Re: linux rulezz
Od reg.: YaDo75
|
Pridané:
20.5.2012 18:26
Kedze MS prisiel na to ze prachy su v mobilnych zariadeniach, tak pomaly odpise desktopovy segment. Obavam sa,ze Linux bude naozaj jedine riesenie.
|
| |
Re: linux rulezz
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
19.5.2012 11:14
Tak tak, a stoho že deti čo nevideli nič iné ako Widly ti dávaju - si nič nerob ;)
|
| |
Re: linux rulezz
Od reg.: foobar0
|
Pridané:
19.5.2012 11:29
Pan dospelak s Ubuntu.
|
| |
Re: linux rulezz
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
19.5.2012 11:30
Sopľavé decko z windowsom
|
| |
Re: linux rulezz
Od: ťčľzľťčhľ
|
Pridané:
19.5.2012 11:51
Ale ste trapny obaja
|
| |
Re: linux rulezz
Od reg.: cookie_monster
|
Pridané:
19.5.2012 11:59
great job, captain Obvious!
|
| |
Re: linux rulezz
Od: kvak
|
Pridané:
19.5.2012 15:26
nerouzmiem milosko, co ta tak trapi win.
sak ty si za vodou! ty mas predsa linux :)
|
| |
Re: linux rulezz
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
19.5.2012 16:13
Ja viem žabka moja :)
|
| |
Mehehehe
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
19.5.2012 10:40
Tak tam fakt žiju v M$ v akej su bubline izolovanej od sveta keď si myslia že čo oni spravia to sa bude aj používať a basta. A ten ribbon to je super nápad to ešte viac dobabrať.
Jóój zlaté Linuxové prostredia že mám na výber a ešte si môžem stiahnuť tisíce štýlov alebo si svoj nakresliť a používať ho z priehľanosťami a hocičím...ou madaka yeah!
|
| |
Re: Mehehehe
Od: BOOM HEADSHOOT
|
Pridané:
19.5.2012 12:51
utri si klavesnicu, od tolkeho gena ani nevies co stlacas
|
| |
Re: Mehehehe
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
19.5.2012 13:06
a ty si sa zobudil práve z rukov v šerbli, že..
|
| |
Re: Mehehehe
Od: Microhard
|
Pridané:
19.5.2012 13:53
Na to, aby si sa naučil pracovať s Linuxom si čas mal, tak si ho nájdi aj na slovenský pravopis.
|
| |
Re: Mehehehe
Od: ccc
|
Pridané:
19.5.2012 14:06
toto neni blog matice slovenskej trol!
|
| |
Re: Mehehehe
Od: Microhard
|
Pridané:
20.5.2012 15:46
Takisto to nie je ani server na to, aby sa pár dementov čo si nainštalovalo Linux posmievalo ostatným. Nech si každý používa čo chce a nie robia tu zo seba gerojov lebo "oni nie sú mainstreamoví". A je jednoduché napísať, že to nie je o pravopise keď si z neho aj ty asi vykorčuľovaný. To je najčastejší argument v diskusiách.
|
| |
Re: Mehehehe
Od: RIKK
|
Pridané:
19.5.2012 14:12
Milosx, ked citam tvoje linux glory prispevky mi to pripomina seba par rokov dozadu, linux bol super, vsetko nastavitelne, so vsetkym sa dalo babrat a spravit podla seba, vtedy sa este vela veci dalo tolerovat (napr, ze na linuxe nevyuzijes kopu pokrocilych vlastnosti hw co mas v kompe, o to mi teraz nejde) potom prisiel cas kedy trebalo pracovat so softami o ktorych sa linuxu moze len snivat a tie nahrady profi softov, no proste nepouzitelne atrapy... to ako si tu pisal ze tvoja produktivita s linuxom vzrastla ti moze kopa ludi zavidiet a aj ja bo linux mam rad a velmi rad by som ho pouzival. dufam ze si coskoro otvoris oci a prestanes mat cierno-biely nazor.
|
| |
Re: Mehehehe
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
19.5.2012 16:24
ja nikomu win neberiem, sám ho mám v dualboote ale uždlho nebol spustený. Len ma vie vytočiť leď tu začnú tí čo ho nevideli ani z LiveCD vyrívať.
A k téme... som zvedavý ako sa ujme tento win, myslím si že XPčko bol ich asi najschopnejší a 7 ťažko povedať..
|
| |
Re: Mehehehe
Od: pica
|
Pridané:
19.5.2012 15:22
lebo na win mas na vyber iba jedno prostredie a ani si nemozes nainstalovat iny window manager, ze?
|
| |
návrat ku koreňom
Od: fotograf
|
Pridané:
19.5.2012 10:41
Uz sa tesim na ciernu dosovsku obrazovku s prikazovym riadkom a promtom... :-)
|
| |
Re: návrat ku koreňom
Od: quix_
|
Pridané:
19.5.2012 13:42
tato edicia w8 je ale s priplatkom k najvyssej
|
| |
w8 ako vista
Od: afafagag
|
Pridané:
19.5.2012 10:46
coraz viac narasta sanca, ze w8 postihne osud visty :)
|
| |
Re: w8 ako vista
Od: .em
|
Pridané:
19.5.2012 10:50
kazde druhe vydanie... kazde druhe to je tak :)
|
| |
Re: w8 ako vista
Od: šunkoflek
|
Pridané:
19.5.2012 11:08
W8 nie je skutočný OS pre počítačového fajnšmekra a znalca. Ak OS, tak Linux, nič iné.
|
| |
Re: w8 ako vista
Od: 1234abcd
|
Pridané:
20.5.2012 9:50
99% obyvatelov tejto planety nie su pocitacovy fajnsmekri a znalci, a preto nemaju zaujem o chutnucky OS. Zvysne 1% musi robit soft pre tychto 99%, alebo si mozu fajnsmekovat a skapat.
|
| |
Re: w8 ako vista
Od: .em
|
Pridané:
20.5.2012 10:43
veru tak... 99% obyvatelov planety su totiz ovce bez vlastnej hlavy...
|
| |
Re: w8 ako vista
Od: ktfktfu
|
Pridané:
20.5.2012 11:10
a ty budes urcite ten najmudrejsi lebo si to myslis. Ale co ked ty si ten debil?
|
| |
Re: w8 ako vista
Od: .em
|
Pridané:
20.5.2012 11:42
niekomu som evidentne sliapol na ego :)
|
| |
Re: w8 ako vista
Od: sometim3s
|
Pridané:
20.5.2012 12:05
Vsak ho nehaj, len sa identifikoval k ovciam. Btw, tiez som 1% a nehovorim to len tak z brucha.
Mysliacich a inteligentnych ludi poznam velmi malo!
Skoro vsade bezni ludia, niektori (hlavne village peoples) by asi ani iq-testom pre skolkarov nepresli.
|
| |
Re: w8 ako vista
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
20.5.2012 13:54
strasne sa mi paci, ako sa tu ohanate operacnymi systemami a mate pocit ze prave to je meritko inteligencie, zbehlosti, chytrosti a inych dobrych ludskych vlastnosti.
az sa cudujem ze neotvarate skolu pre windowsakov kde ich budete ucit jest priborom a ze nerobite stretavky unixakov za ucelom planovania kolonizacie vesmiru.
|
| |
Re: w8 ako vista
Od: .em
|
Pridané:
20.5.2012 14:41
no... lyzica sa drzi v pravej ruke tak, aby si nou mohol trafit do ust... na dalsej hodine sa naucite ako ju nedrzat celou dlanou ako opice, neskor podla sikovnosti vas naucime drzat aj nozik a vidlicku... no a my ostatni 1337eri, zajtra nezabudnut ubory a cvicky, hrame basket na Mesiaci proti nerdom z MIT.
|
| |
Re: w8 ako vista
Od reg.: foobar0
|
Pridané:
19.5.2012 11:26
Co ale suvisi s tym, ze uzivatelia su konzervativni a nezvyknuti casto upgradovat, nie je to o tom, ze by kazde druhe vydanie bolo zle.
|
| |
Re: w8 ako vista
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
19.5.2012 13:49
nie -> vista bol odpad, to je fakt. 2000 detto.
pri vsetkych tych verziach - 98, 98SE, NT atd je tazke urcit poradovnik (nie kazdy pocita kazdu verziu), ale ak vezmeme hlavne najrozsirenejsie verzie, tak to celkom aj vychadza
|
| |
Re: w8 ako vista
Od: siirii
|
Pridané:
19.5.2012 16:05
2000 bol najlepší Windows aký som mal. Tak netrep.
|
| |
Re: w8 ako vista
Od: Hmmmm
|
Pridané:
20.5.2012 8:11
Zrejme mal na mysli wisdorf 2000 millenium, to bol fuckt shit spolu s Hlistou a zrejme aj s Winshitom 8.
|
| |
Re: w8 ako vista
Od: hmm
|
Pridané:
20.5.2012 8:22
http://goo.gl/hPJvK
|
| |
Re: w8 ako vista
Od: 52-ka
|
Pridané:
21.5.2012 11:23
Čo bolo na W2000 také super???
Možno bola zaujímavá iba pre zlodejíčkov, nepotrebovala aktivovať inštaláciu cez licenciu. XP to už mali...
A bola menej náročná na HW.
Ale inak...
|
| |
Re: w8 ako vista
Od: pica
|
Pridané:
21.5.2012 13:00
ale inak bola oproti w95-w98 totalne stabilna a nemala nejake dosovske zavadzacie chujoviny.
|
| |
Re: w8 ako vista
Od: Alino
|
Pridané:
19.5.2012 11:24
http://dopice.sk/2DE
|
| |
Re: w8 ako vista
Od: durface
|
Pridané:
19.5.2012 11:45
good!
|
| |
Re: w8 ako vista
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
19.5.2012 12:23
7 bola, je a vždy bude LEN mierne upravená Vista. Ale zatiaľ čo na Vistu každý nadával, nad 7 každý onanoval. Holt, ľudia sú pokrytci s krátkou pamäťou.
|
| |
Re: w8 ako vista
Od: Src
|
Pridané:
19.5.2012 12:53
by si sa cudoval ale to "mierne" upravenie robi velke veci
|
| |
Re: w8 ako vista
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
19.5.2012 13:28
Upravenie, ktoré si si mohol urobiť ty sám i vo Viste.
|
| |
Re: w8 ako vista
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
19.5.2012 13:53
ak sa bavis o vizualnych prvkoch, tak aj z XP si spravis sedmicku. ale tazko budes doma po veceroch tweakovat jadro
|
| |
Re: w8 ako vista
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
19.5.2012 13:52
to bude tym, ze vista mala potencial byt kvalitnym OS, ale nedokoncili ju a vysla predcasne plna chyb, dier, nedotiahnutych veci...
zatial co niektori ludia kupovali vistu, ini si povedali, ze sa s betaverziou nespokoja a pockaju si az na full release ktora mala oznacenie 7.
|
| |
Re: w8 ako vista
Od: hmm
|
Pridané:
20.5.2012 8:33
Ak si dobre spominam, kodove oznacenie Visty bolo Longhorn. Vista bol finalny nazov, takze neviem co tam splietas sedmicku :) Inak, zaujimave slovne spojenie "long" a "horn" pre kodove oznacenie Windows Vista.. Long znamena "dlhy" a Horn znamena vselico zaujimave ako napr. "roh" ci "klakson", ALE tiez aj "vyrastok" ci "vtak", takze ja to vidim tak ze Vista bol viacmenej taky vyvojarsky vtip s kodovym oznacenim "Dlhy vtak".. ;D
|
| |
Re: w8 ako vista
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
20.5.2012 13:57
tak to si pamatas zle. kodove oznacenie XP bolo longhorn, kodove oznacenie visty si nepamatam.
co sa jej vydania tyka, bola nedoladena, ale MS nechcel posunut datum vydania, tak vysla v takom stave v akom vysla. ani tie zaplaty to nedali do poriadku uplne. a 7 bola to, co mala byt povodne vista + nieco navyse.
|
| |
Re: w8 ako vista
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
20.5.2012 14:00
ok, tak co sa kodoveho oznacenia tyka, zrejme mas pravdu. ale prisahal by som ze si spominam na slovo longhorn v dobe, ked sa chystali XPcka (asi degeneracia mozgovych budiek :( )
|
| |
Re: w8 ako vista
Od: ehm
|
Pridané:
21.5.2012 17:39
Kódové označenie XP bolo Whistler :D. Longhorn bol kódové označenie pre Visty.
|
| |
Re: w8 ako vista
Od: ehm
|
Pridané:
21.5.2012 17:36
Ty si mi expert. Hlavne, že Win 7 vychádzal hlavne z XP a jediné čo má z Hlíst je pár blbých funkcií a vzhľad Aero. Ináč je to len upravené XPčko. Nedopracovali by sa k takému zlepšeniu oproti Vistám len ich úpravou.
|
| |
Re: w8 ako vista
Od: Slavius
|
Pridané:
21.5.2012 7:56
Akosi ti vypadol Windows 2000 Workstation
http://dopice.sk/2Ek
|
| |
mrkvosoft
Od: anonym22
|
Pridané:
19.5.2012 11:26
oni spravia blbost s minimalnymi nakladmi, ktoru zaplatia z OEM licencii, par retailovych maniakov a teraz nanovo pribudne aj OEM z tabletov a mobilov a potom to vylepsia za este mensie naklady+pridaju dx12 a maju win9 a zarobia neskutocne peniaze lebo to bude parada,lepsie ako win8+podpora novych technologii takze sa nebude moct ostat pri win7
|
| |
Re: mrkvosoft
Od: hmm
|
Pridané:
20.5.2012 8:39
Tiez si myslim ze Windows 8 je taka prestupna stanica.. :D Uz samotne cislo "8" pripomina taku bludnu nekonecnu cestu ktora sa stale opakuje :D
|
| |
time travel
Od: Alino
|
Pridané:
19.5.2012 11:44
sranda je ze clanok bol publikovany o 9:00
a na screenshote widiel autora je cas 10:26
-Z toho vyplyva ze autor ma bud zle nastaveny cas.
-Screenshot bol nahradeny inym po tom co si autor vsimol ze zabudol vypnut porn tab.
co vas este napada? :D Samozrejme time travel je tu este mozny
|
| |
Re: time travel
Od: nodoboha
|
Pridané:
19.5.2012 12:34
napadlo mi ze si pozri aj datum...
|
| |
Re: time travel
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
19.5.2012 13:57
sobota 19.5.2012 10:26
aj po omrknuti datumu je ten obrazok o hodinu mladsi nez clanok
|
| |
Re: time travel
Od: Alino
|
Pridané:
19.5.2012 14:04
naopak :D, clanok je o hodinu mladsi ako obrazok
|
| |
Re: time travel
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
19.5.2012 15:19
no, neviem. ak sa clanok zrodil okolo deviatej a obrazok az hodinu potom, tak mi pride, ze je clanok starsi, teda pokial sme nenatrafili na casopriestorovu trhlinu
|
| |
Re: time travel
Od: Alino
|
Pridané:
19.5.2012 16:07
jj mas pravdu, som pisal ked som sa zobudil :D
som myslel ze mladsi = skorej :D omg
|
| |
Re: time travel
Od: Alino
|
Pridané:
19.5.2012 14:03
datum som si pozrel, nabuduce si ho pozri aj ty, predtym nez povies aby som si ho pozrel.
|
| |
Re: time travel
Od: .em
|
Pridané:
19.5.2012 14:19
proste tam bol obrazok s prehlasenim legalnosti danej kopie windowsu, ktory vymenili... uz tu o tom boli komenty... boli... :)
|
| |
Re: time travel
Od: spooxik
|
Pridané:
19.5.2012 15:00
Paj mne sa stava ,ze je cas posunuty o 2 hodiny na W8Preview.. az kym som nezaskrtol internet time..
|
| |
................
Od: ............
|
Pridané:
19.5.2012 12:30
tak ako nebol dovod prechadzat z XP na Vistu, ani teraz nie je dovod prechadzat z 7 na 8.
|
| |
Posilam kvety
Od: XDDDDD
|
Pridané:
19.5.2012 12:34
Poslem kvety MS ak sa to bude dat zmenit aj do tmavej farby...
|
| |
(ne)vkus
Od: to je jedno
|
Pridané:
19.5.2012 13:34
O tom ako to bude vo finale netreba debatovat kedze si to kazdy vie zmenit. Mna ale napada jedina vec. A to ze ked sa odtial vyhodi nekonecny balast ala Aero ci Ribbon tak sa mozno konecne dockame stavu ze co novsi pocitac to vyssi vykon a nie naopak ako tomu je a bolo doteraz.
Za tie roky vyvoja optimalizacie a zlepsovania by sa mal word alebo prehliadac spustit este skor ako nan kliknem.
|
| |
Re: (ne)vkus
Od: .em
|
Pridané:
19.5.2012 14:29
veru, netreba o tom debatovat... vo finale to vyzera na rusko - cesko... my si to asi nezmenime... ako vzdy...
|
| |
Re: (ne)vkus
Od: Effe
|
Pridané:
19.5.2012 20:38
Vcil vecer to vyzera inak :) :) :)
|
| |
Re: (ne)vkus
Od: .em
|
Pridané:
19.5.2012 21:27
Paci sa mi to. :)
|
| |
Hlavne konzistentnost
Od: iExploder
|
Pridané:
19.5.2012 13:52
IMHO Ked je priehladny ten task bar tak by mali byt priehladne aj tie okna...
|
| |
Mna nenaseru
Od: Kengura
|
Pridané:
19.5.2012 14:24
Mna nenaseru, ja kupim iMac :-)
|
| |
Re: Mna nenaseru
Od: kvak
|
Pridané:
19.5.2012 15:23
a tam budes mat na vyber az dve temy.
|
| |
Re: Mna nenaseru
Od: Juuuuujoj
|
Pridané:
20.5.2012 8:29
Ze si este Mac nevidel ani z rychlika? Osobne serem na to , kolko tem a inych xuiovin sa tam da prepnut, podstatna je funkcnost a tou ma zatial presvedcil len Linux a MacOSX.
|
| |
Re: Mna nenaseru
Od: 1234abcd
|
Pridané:
20.5.2012 9:55
Ked budes pisat ako 12 rone decko, tak ti nikto neuveri, a nikto ta nebude brat vazne.
|
| |
Re: Mna nenaseru
Od: horvi001
|
Pridané:
19.5.2012 16:46
ani mna nenaseru ja kupim BigMac s najnovsou podporou slaniny.
|
| |
Re: Mna nenaseru
Od: hmm
|
Pridané:
20.5.2012 8:50
..alebo aspon ti to tak povedia ze tam ta slanina je vsak?
|
| |
IE users
Od: HKJ
|
Pridané:
19.5.2012 15:34
naco je ten aero vobec dobry ?
naco ?
|
| |
Re: IE users
Od: miro1234567891
|
Pridané:
19.5.2012 15:49
WOOOOW efect
|
| |
pozadie
Od: horvi001
|
Pridané:
19.5.2012 16:45
uz sa neviem dockat a prve co urobim dam bielu tapetu ;-)
|
| |
Re: pozadie
Od: .em
|
Pridané:
19.5.2012 17:14
tapety uz davno nie su v mode...
|
| |
Re: pozadie
Od: hmm
|
Pridané:
20.5.2012 8:51
A co tapeta na blokovanie wifi signalu? Ta je takmer biela. Az na ten vzor no.. ale ten je tam nutny na blokovanie wifi frekvencii :P
|
| |
problemy
Od: Pandrava
|
Pridané:
19.5.2012 17:10
Sú oveľa väčšie problémy ako nejaký pridrbaný tvar okna vo widlach, napr. Osud celej ľudskej rasy závisí na budove reaktora 4 daiichi, môžme tu všetci vykapať a vás trápia také bludy
|
| |
Re: problemy
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
19.5.2012 17:25
vzdy sa najdu aj vacsie problemy. to ale neznamena, ze sa vsetci zameriame len na jeden/malu skupinu najvacsich problemov a zvysok oserieme.
ak by sme sa vsetci starali len o bezpecnost jadrovej energetiky a nikto by sa nevenoval daniam/nezamestnanosti/skolstvu/ihrisku pre deti/kvalitnemu vinu/dobremu jedlu az po farbu tricka na diskoteku, svet by vyzeral zaujimavo, avsak nie priemne.
|
| |
Re: problemy
Od: Oldrich
|
Pridané:
19.5.2012 21:01
To nema nic spolocne s prijemnostou.
Svet by bol zaujimavy a prijemny zaroven, ak by clovek nemal geneticky naprogramovanu vlastnost - chamtivost.
|
| |
Re: problemy
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
19.5.2012 22:15
a aktualne vlakno diskusie zas nema nic spolocne s chamtivostou, ani inymi ludskymi vlastnostami ale detail ;)
|
| |
Re: problemy
Od reg.: weiss
|
Pridané:
19.5.2012 22:08
Tak sa chod obesit uz dnes. Ziarenie ma zacne zaujimat, ked mi zacne rast 3 ruka, dovtedy sa tesim z toho, co mam. /alebo ma moj sused :DD/
|
| |
Re: problemy
Od: tvoja manzelka
|
Pridané:
20.5.2012 8:55
To by sa ti pacilo keby ti narastla tretia ruka co ty zvrhlik jeden!
|
| |
.....
Od: Kublaj
|
Pridané:
19.5.2012 18:33
Mne sa páči, je to jemné a decentné. Podobá sa na môj openbox, možno sa microsoft inšpiroval v linuxe. Chválim, len treba ešte zladiť taskbar.
|
| |
http://www.youtube.com/watch?v=qtZNzWTOV6E
Od: Redeemer
|
Pridané:
19.5.2012 21:18
niektorym ludom sa clovek nezavdaci
neurobia zmenu ... nadavaju
urobia zmenu ... nadavaju
Ja si pockam ked to budem mat v ruke. To ci sa mi to teraz pozdava alebo >nie< hovno hovori o tom ci sa mi s tym bude dobre robit.
|
| |
Re: http://www.youtube.com/watch?v=qtZNzWTOV6E
Od: bandiiii
|
Pridané:
20.5.2012 10:09
v ruke to môžeš mať hoci aj hneď a keď sa ti s tým bude dobre robiť, nezabudni mať pri sebe štamprlík alebo pollitrák (podľa toho, koľkohodinové/mesačné zásoby máš) :))
|
| |
Re: http://www.youtube.com/watch?v=qtZNzWTOV6E
Od: lolol.
|
Pridané:
20.5.2012 17:16
A potom co? Prides na ochutnavku? :D
|
| |
Nemusím si osrať ruky...
Od: MuadDib
|
Pridané:
2.6.2012 22:49
Nemusím si osrať ruky, aby som vedel, či je niečo hovno...
Windows 8 je z hľadiska používateľského rozhrania úplná pohroma.
Čo sa týka toho rozhrania Metro, tak tu sa majkrosofťákom podarilo naozaj „úžasný“ kúsok: môj počítač zdegradovali na mobilný telefón a poslali ho 30 rokov naspäť do minulosti.
Je to ďalší dôvod, pre ktorý prejsť na GNU/Linux – tam aspoň nehrozí taká nebotyčná arogancia kapitalistickej firmy.
|
| |
Re: Nemusím si osrať ruky...
Od: MuadDib
|
Pridané:
2.6.2012 22:49
Pretože používateľskou prívetivosťou sa môže zaradiť niekde medzi ed a vi. Je pokročilejší než ed, lebo dokáže zaberať celú obrazovku... ale je na tom horšie než vi, keďže tam aspoň kláves Escape zaberal. ;-)
Hoci inokedy na teba pri náhodnom pohybe myšou k okraju vykakuje všetko možné... a všetko možné sa aj náhle skrýva a mizne... pri metroaplikácii sa neobjaví ani náznak ovládacieho prvku.
Takisto... to musel byť nejaký „prudký inteligent“ v Microsofte, čo vymyslel odstránenie ponuky „Štart“ a jej nahradenie hovädsky veľkými ikonami ako postihnutých, aby sa ani náhodou nezmestili na 1 obrazovku, ale aby ste museli rolovať.
Za „vyblité“ používateľské rozhranie vo Visual Studiu si už vyslúžil len kopu nadávok... podľa vývojárov je to skľučujúce a vyvoláva to v nich chuť na samovraždu.
|
| |
No čo už
Od reg.: cca01
|
Pridané:
21.5.2012 8:53
Windows ovce si už zvykli aj na horšie...
|