
neprihlásený
|
Sobota, 21. marca 2026, dnes má meniny Blahoslav |
|
|
Strelca z Toulouse pomohla vypátrať IP adresa
DSL.sk, 22.3.2012
|
|
24-ročného Mohameda Meraha, ktorý za uplynulý týždeň a pol vo francúzskom Toulouse zavraždil siedmich ľudí, pomohla vypátrať IP adresa.
Dnes o tom na základe informácií francúzskej polície informovala agentúra Reuters.
Prvý zavraždený vojak predával na začiatku marca cez stránku www.boncoin.fr motorku, vrah predstieral záujem o kúpu a obeť zastrelil na schôdzke. Nie je jasné kedy polícia získala istotu, že vrahom je záujemca o kúpu motorky. Inzerát bol ale prezretý zo 575 rozličných IP adries, ktoré považovala polícia za stopu.
Po zúžení zoznamu IP adries na užívateľov z Toulouse a okolia polícia medzi používateľmi IP adries v príslušnom čase identifikovala aj matku Meraha, ktorej obaja synovia boli na zozname členov fundamentalistických moslimských skupín.
Druhým dôkazom proti Merahovi bola výpoveď zamestnanca servisu motoriek, ktorý Meraha poznal a ktorému Merah potvrdil nedávne prefarbenie svojej motorky z čiernej na bielu. Prvé vraždy boli vykonané na čiernej, posledné pondelkové na bielej motorke.
Po pondelkových troch vraždách polícia nasadila odpočúvanie telefónov celej rodiny. Nie je jasné, či tak spravila už na základe IP adresy alebo aj výpovede zamestnanca servisu, odpočúvanie ale podľa stanoviska polície poskytlo polícii dostatok dôkazov na zásah.
Najnovšie články:
Diskusia:
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
stalo sa na zahori ...
Od: hoax
|
Pridané:
22.3.2012 18:31
na slovensku vrah predal telefon obete ...
a zistili to po 3 rokoch ...
|
| |
Re: stalo sa na zahori ...
Od: kimdotcom
|
Pridané:
22.3.2012 20:35
a za čo ho zastrelili? mal nelegalny windows?
|
| |
Re: stalo sa na zahori ...
Od reg.: eerl eerl
|
Pridané:
23.3.2012 9:22
Brat sa dostal ku iphone 4 odcudzenemu synovi Spisiaka, do 2 dni od kradeze klopali policajti na dvere... kupil ho v doneni ze nie je kradnuty
povedal im ze ten telefon radsej rozbije kladivom ako by ho mal vratit, ze on za neho zaplatil tak mu dali nim pozadovanu sumu a telefon im vratil...
|
| |
Re: stalo sa na zahori ...
Od reg.: eerl eerl
|
Pridané:
23.3.2012 9:22
takze nasi policajti vedia... ak sa im chce
|
| |
Re: stalo sa na zahori ...
Od: m44
|
Pridané:
23.3.2012 9:49
"tak mu dali nim pozadovanu sumu a telefon im vratil"
tak tomuto sa mi moc verit nechce
|
| |
Re: stalo sa na zahori ...
Od: djrachot
|
Pridané:
23.3.2012 13:22
Neveris? Spytaj sa toho Jozka Martinaka z Lipovej, on ti to potvrdi !!
...pozname tie reci, a toto co si napisal je taka hovadina...
Kamarat mal mobilneho stopara v telefone (Omnia2) dal to na policiu, dokonca bol predvolany aj ten co ho ukradol. ten povedal ze ho nema, hoci mobilny stopar ukazoval na jeho cislo. Viem len, ze nakoniec nic z toho, telefon uz posiela cisla z CZ a policia ma na haku a stale "vysetruje" ...
|
| |
Re: stalo sa na zahori ...
Od: Inocent XXVII
|
Pridané:
23.3.2012 14:11
chalpci uvedomte si ze zivot neni americky film, policia nebrani slusnych ludi. uz to neni take ako za socializmu, dnes policiu ovlada mafia.
|
| |
internet
Od: tcommm
|
Pridané:
22.3.2012 18:36
kto ma net od Telekom, ide vam otvorit akakolvek stranka zo zahranicia? mne ani nie...
|
| |
Re: internet
Od: T-Com support
|
Pridané:
22.3.2012 21:14
Zdravím, zrejme máte aktivovaný Gay-filter, skúste si ho vypnúť...
|
| |
Islamske obohatenie
Od: dll.exe
|
Pridané:
22.3.2012 18:43
Moslimsky privandrovalec Mohamed vrazdi vo Francuzku Francuzov.
Aj na Slovensku chceme viac moslimov aj mesity nech sme multikulturne obohateni!
|
| |
Re: Islamske obohatenie
Od: Lopata
|
Pridané:
22.3.2012 18:52
Mohammed Merah, the gunman in the Toulouse Jewish school shootings, has been killed in a police raid on his apartment on Thursday morning.
TO SU FRANCUZI ?
Merah claimed to be a member of the Islamist terror network al-Qaeda and told police that he had wanted to avenge Palestinian children killed by Israel.
a znovu: TO SU FRANCUZI ?
|
| |
Re: Islamske obohatenie
Od: jusoros
|
Pridané:
22.3.2012 19:03
Čo stým majú palestínsky cigáni?
|
| |
Re: Islamske obohatenie
Od: Lopata
|
Pridané:
22.3.2012 19:15
v EU im ci... vyhovuju lebo znižia obranyschopnosť štatu,
v palestine už len zavadzaju inemu štatu ? tak ich stači bombardovat
takže tam ich pekne vytlačaju a atentat je zrejme reakcia :P vo francuzsku sa tomu asi viac venuju, napr. : www.partiantisioniste.com/
|
| |
Re: Islamske obohatenie
Od: Lopata
|
Pridané:
22.3.2012 19:03
presne.
multikulti by bol, keby sa dva staty dohodli.
ale ked turci behaju kade-tade v europe a turecko nie je multikulturalne (dokonca bombarduju mensiny)tak to je podla mna skor najvacsi podraz v historii ludstsva :P
p.s. nic proti turecku, iba mi to prislo ako najkvalitnejsie preukazatlny pripad :P
|
| |
Re: Islamske obohatenie
Od: tatkotrtkalmatkutojepohode
|
Pridané:
22.3.2012 20:36
a co taki kocovnici, co sa hocikde usadia hlavne na Slovensku a prizivuju sa a nicia a zneprijemnuju zivot
|
| |
Re: Islamske obohatenie
Od: Lopata
|
Pridané:
23.3.2012 9:22
oni sa usadzaju a bordeluju vsade na svete:
my vandalujeme->nemaju nas radi domaci
nemaju nas radi domaci-> domaci su rasisti
domaci su rasisti-> domacich treba ich rozbit
+prvok "my vandalujeme" sa snažia zamiesť pod koberec
takže z toho vyplyva: domacich treba ich rozbit
imho dost zakerne narušanie rovnovahy zdraveho rozumu, ale funguje na ludi ako na male deti
|
| |
Re: Islamske obohatenie
Od: Lopata
|
Pridané:
23.3.2012 9:23
oprava: domacich treba ich rozbit = domacich treba rozbit
|
| |
Re: Islamske obohatenie
Od: Lopata
|
Pridané:
23.3.2012 9:25
a vlastne skratene to je:
my vandalujeme -> domacich treba rozbit
cim nelogickejsie, tym lepsie to funguje :D
|
| |
http://www.dsl.sk/user.php?action=login
Od: ľuboš
|
Pridané:
22.3.2012 18:49
Za to za zvyšok zbabranej akcie by sa nemusel hanbiť ani Luis de Funés a jeho žandár z Saint Tropéz....:((
Ak by nemali IP adresu, tak ho nechytia, vďaka bohu aspoň za ňu. Inak strašne dopsutá akcia.
|
| |
Re: http://www.dsl.sk/user.php?action=login
Od: m44
|
Pridané:
22.3.2012 20:46
co bolo na tej akcii zle?
|
| |
Re: http://www.dsl.sk/user.php?action=login
Od: ľuboš
|
Pridané:
22.3.2012 21:22
Postup polície, prístup médii, kecy o tom, že ho chcú živého a postaviť ho pred súd....skoro som hodil tyčku.
Stáť pred súdom znamená OBHAJOVAŤ sa, "vyviniť" sa a mať prakticky neskutočnú publicitu a ZADARMO. A bude veľká pravdepodobnosť, že vstanú noví psychopati, lebo normálny na 1000 % nebol.
Chlap, ktorý zastrelí neozbrojených ľudí, malé deti 3-6-8 ročné... nemá nárok na žiadny súd, ani obhajobu. a je to úúúúplne jedno, či je to moslim, Arab, Rus, vojak US army... má umrieť ako besný pes, pretože nedal druhým šancu, nemá nárok ani on...
|
| |
Re: http://www.dsl.sk/user.php?action=login
Od: m44
|
Pridané:
22.3.2012 21:35
aj breivik ma neskutocnu publicitu zadarmo? aj ked chcel precitat nejake svoje posolstvo, tak mohol, ale bolo to neverejne a media to tak nemohli sirit dalej. ak by ho chytili ziveho, tak by tam bola aspon mala sanca, ze prezradi niekoho ineho (ak bol na niekoho napojeny). teraz je sice tuhy (a zasluzi si to), ale intel nebude.
|
| |
Re: http://www.dsl.sk/user.php?action=login
Od: ľuboš
|
Pridané:
22.3.2012 21:54
Samozrejme, že má. Mali ho zastreliť na výstrahu. Je strašné, že v Norsku mu "hrozí" až 22 rokov, lebo viac nemajú.
Ak niekto dúfa, že vytlčie nejaké priznania a rozbije sieť "teroristov", je na hlbokom omyle..., max.bonzne zopár cvokov, ale s takýmto nechce nikto nič mať, teda dúfam.
Odporúčam prečítať Freuda, či Fromma. Psychoanalýzou sa dá dôjsť k záveru, že možno 0,01% teroristov koná z PRESVEDČENIA, možno ani toľko nie.
zvyšok je mentálny odpad, ktorý si namýšľa, že vraždením bude ako vo filme-kine... zastrelí a dá si drink, budú ho obdivovať, k tomu ženy a podobne.
Preto je rozdiel, ak zabije niekto niekoho z pomsty, ako naposledy Rus, ktorému zahynuli v lietadle na Švajčiarskom žena s dcérou a on zabil nožom letového dispečera, ktorý mal v tú noc službu / asi 8-10 rokov späť/
tiež to nevráti život blízkym, ale hnev obrátil proti niekomu konkrétnemu, kto podľa neho za ten pád mohol.
nepovraždil úplne náhodne deti, či deti dispečera. SAKRA rozdiel.
|
| |
Re: http://www.dsl.sk/user.php?action=login
Od: ľuboš
|
Pridané:
22.3.2012 21:58
akurát, že hrozí nová vlna rasizmu, podozrievania, zbytočných vrážd...
Na tom mieste mohli byť moje, Tvoje, susedove deti..., nenamýšľajme si, že "nás sa to netýka.."! Bojme sa rasizmu a nenávisti, pretože iba zbraňami nič nevyriešime.
Násilie nemá zmysel, ani konca, ak sa nezastaví u zdroja, okamžite, hrozia noví cvoci, lebo toto bol cvok, a novinári a policajti, ktorí ho opisujú ako Ramba... sú hlupáci.
|
| |
Re: http://www.dsl.sk/user.php?action=login
Od: m44
|
Pridané:
22.3.2012 22:47
"Ak niekto dúfa, že vytlčie nejaké priznania a rozbije sieť "teroristov", je na hlbokom omyle..., max.bonzne zopár cvokov, ale s takýmto nechce nikto nič mať, teda dúfam."
? uz len jeden nabonzovany cvok moze znamenat zachranu x zivotov nevinnych ludi. vazne, to za ten pokus nestalo a akcia bola spackana?
tie percenta si velmi pravdepodobne cucas z prstu, tak na to nebudem reagovat.
"zastrelit na vystrahu". ono to asi nefunguje ako si myslis. viz napr. http://tinyurl.com/bn5wnm . zda sa, ze to nema ziadny efekt, kto je naruseny, alebo to ma v povahe, tak to urobi aj tak.
|
| |
Re: http://www.dsl.sk/user.php?action=login
Od: ľuboš
|
Pridané:
22.3.2012 23:09
hej, tie % naozaj iba odhadujem, ale skutočná smrť odstraší ďalších cvokov. Čím rýchlejšia a brutálnejšia, tým lepšie, ideálne spáliť a popol rozprášiť, čím viac mu dajú priestoru, tým viac debilkov bude mať túžbu vyskúšať si to. nechápem logiku fr. politikov, že nechcú rozpútať vášne, ved nie sú všetci moslimovia teroristi a minimálne 99,999% túži žiť svoj život v pokoji a mieri./platí aj naopak, o domácich/Už iba spôsob realizácie "plánu" svedčí o tom, že to bol úplný amatér a blbec. Ten nevidel tábor al-kájdy ani z diaľky, nieto, aby prešiel nejakým výcvikom.
Preto sa jedujem na novinárov a policajtov, že informujú o hovadinách... a údajnom jeho "výcviku","hrdinských činoch" atď čím podporujú u kreténov túžbu "zopakovať" to.:((
možno sa naozaj mýlim, ale človek TAKTO koná obyčajne z tých najnižších možných pudov, nie je v tom žiaden "vyšší princíp"./
ale tým deťom, ani chlapcom už nikto nevráti život.
|
| |
Re: http://www.dsl.sk/user.php?action=login
Od: ...
|
Pridané:
23.3.2012 7:22
Celkom s tebou suhlasim, lenze nesuhlasim s castou, ze sa niekto necha odstrasit. Ak je niekto psychopat, tomu to bude jedno. Skor dokazes odstrasit "normalneho" cloveka, psychopata mozes dokonca este vyprovokovat.
Mne je zase zle, ako niekto dokaze vsetku spinu hodit na nabozenstvo. Moslim je clovek, krestan je clovek, ateista je clovek a aj zid je clovek. Ak zabije moslim - odsidme vsetkych. Breivik sa hlasil ku krestanom mam taky pocit. A teraz ked zabije niekoho ateista, tak to znamena, ze vsetci ateisti su rovnaki? To pisem vo vseobecnosti, lebo som tu cital par takych komentov.
Odsudme cin. Ten bol hnusny, svinsky a podly. Nebol to normalny clovek.
|
| |
Re: http://www.dsl.sk/user.php?action=login
Od: ......
|
Pridané:
24.3.2012 16:23
Ludia vacsinou odsudzuju ten cin ako taky ale zaroven sa spravaju presne podla toho co je cloveku prirodzene - boja sa neznameho. Ak niekto pri odovodneni preco niekoho zavrazdil vyhlasi nieco v suvislosti s jeho nabozenskou vierou, ludia si to mozu vysvetlit tak ze vrazdi z nejakeho nabozenskeho presvedcenia. Potom si kladu otazku: Ked tomuto cloveku "prikazuje" jeho viera niekoho zavrazdit, budu takto rozmyslat aj ostatni s rovnakym vierovyznanim? Tu vznikne obava a predsudky a uz vacsinou nikto neriesi ze moze ist o pomatenca nie o vseobecne ohrozenie zo strany ludi tej istej viery.
|
| |
Re: http://www.dsl.sk/user.php?action=login
Od: ľuboš
|
Pridané:
25.3.2012 0:21
Náboženstvo, či viera je iba ďalším spôsobom, ako ovládať masy niečím úúúúplne absurdným.
Náboženstvo je nástrojom, ktorý pomáha upevňovať MOC vládnucej vrstve nad PODDANýMI.
Bojuje sa za vlasť, rodinu, "vieru"..., pričom, ak by boli ľudia skutočne VERIACI.... NIKDY by nemohli ublížiť niekomu inému, len preto, že niekto verí v nejakého iného Boha...
Veriaci "bez príčiny"... sú pliagou a RAKOVINOU skutočnej viery, rovnako ako takí "kresťania" na SVK, s chuťou posielajúci Židov do plynu. ak je 1-5% skutočne veriacich na SVK a svete.... tak to je veľa.
|
| |
operace pod falešnou vlajkou
Od: mico78
|
Pridané:
23.3.2012 7:56
http://goo.gl/Rj7Eg
|
| |
vyrok je nepravdivy
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
28.3.2012 15:01
IP adresa ho vobec nevypatrala, ale nejaky pako u kereho si vypozical ten skuter a ten ho pichol hnet, cize ten cely artikel je jedna velka hovadina, zavadzanie a klamstvo!
|
Pridať komentár
|
|
|
|