|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
titulok
Od: el_hadica
|
Pridané:
22.3.2012 10:33
sa raz poseriem z tych nadpisov :D
|
|
Re: titulok
Od: szlota
|
Pridané:
22.3.2012 13:19
suhlas, za ten nadpis by sa nehnabil ani Hranol s Johnym, autora urcite zoberu okamzite do akehokolvek bulvaru :)
|
|
re: klamy
Od: reklamy google
|
Pridané:
22.3.2012 10:38
a bezny clovek ktory nema zaujem vrtat sa v ponukach operatorov nema sancu nieco take odhalit... smutne ako velmi na nas seru nase zakony
|
|
Re: re: klamy
Od: ó bezny
|
Pridané:
22.3.2012 14:06
Ja nemam vzdy cas, chut, ani nervy, lustit ponuky telefonickych operatorov. Preto som sa ciastocne preorientoval na iny sposob komunikacie s mojim okolim a ucty za telefon mam dlhodobo pod 4 €/mes. Ku kazdej ponuke akehokolvek operatora sa staviam ako ku potencionalnemu podvodu a vzdy v nich hladam nejake "ale", ktore tam vzdy je.
|
|
Re: re: klamy
Od: szaga72
|
Pridané:
25.3.2012 9:54
Ja jazdim casto nemecko a ani som necakal od spinavych nacistou nic ine. Jednym slovom nemci nic ine nerobia uz vela rokou nez vidieraju a vyuzivaju mensie narody. Kazdy nemec ma v sebe trosku rasizmu este aj teraz len sa tak tvaria ze sa nic nedeje. Su zadlzeny az po krk a keby nebolo nas mensich statou tak su v r..i!!!!
|
|
Naco?
Od: Biglama-nepr
|
Pridané:
22.3.2012 10:42
Naco nam je RPR, ked nemozu udelovat pokuty? Naco ich platime z nasich dani?
Telekom by mal za taketo spravanie milionove pokuty.
|
|
Re: Naco?
Od reg.: tvojtato
|
Pridané:
22.3.2012 16:29
ta znaš, Slovensko...
|
|
Re: Naco?
Od: HKJ
|
Pridané:
22.3.2012 22:25
skor odobratie licencie, to by inak klacal na kolenach (nieco ako dievky z kriznej)
|
|
Re: Naco?
Od reg.: buko1
|
Pridané:
16.7.2012 18:42
Neboj sa, z tvojich daní (ani z daní žiadneho občana SR) nie je RPR nasilu platená. Keby si miesto zbytočných komentárov investoval trochu svojho času do zbierania informácií, tak by si vedel že ide o združenie vytvorené súkromnými subjektami a financované z príspevkov členov tohto združenia. Takže nie je v žiadnom prípade napojená na daňový systém tohto štátu (možno okrem dobrovoľného príspevku vo výške 2%).
|
|
fasdfasdfsf
Od: asdfsadfsadf
|
Pridané:
22.3.2012 10:46
ja myslim ze idealny trest okrem pokuty by bola povinnost po dobu jedneho mesiaca, pred kazdou dalsou reklamou odvysielat 15sekundovu ciernu obrazovku s napisom: podla rozhodnutia RPR sme oyebavaci a klameme ludi.
|
|
Re: fasdfasdfsf
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
22.3.2012 21:58
/a za tým ešte/
...a podľa ctených diskutérov serveru DSL.sk ešte horšie
|
|
Re: fasdfasdfsf
Od: festival
|
Pridané:
23.3.2012 11:34
skor by mali za trest musiet aspon na tri mesiace ponukat sluzby presne podla zavadzajucej reklamy.
|
|
Re: fasdfasdfsf
Od: ......
|
Pridané:
24.3.2012 19:07
!
|
|
http://www.dsl.sk/user.php?action=login
Od: ľuboš
|
Pridané:
22.3.2012 10:51
V reklame na auto máte bežne spotrebu 4,8 l nafty, či benzínu na 100 km, pričom pri používaní pod 6 l nie je šanca...:))
Je to zavádzanie? JE, aj keď je požehnané "metodikou".
P.S. Slováci nebudú mať kontrolu, ani keď budú vlastniť 90% v podniku... pretože kontrolovať sám seba... to je to najťažšie.
|
|
Re: http://www.dsl.sk/user.php?action=login
Od reg.: sevo82
|
Pridané:
22.3.2012 11:09
tak ale kazda automobilka ma cca rovnaku metodiku a na zaklade tych udajov mozes jednotlive auta porovnat a na zaklade toho si vybrat... neviem, ci by bolo viac objektivne, keby bmw udavalo spotrebu v mnichove a na nemeckej dialnici a toyota v tokyjskej spicke:)
navyse pri setrnej jazde nieje problem tie hodnoty z technicaku dosiahnut a pripadne ja podliest, takze toto by som ja ako zavadzanie nebral
(ze neikto nevie jazdit a spravi na 1.4 fieste spotrebu 11 litrov, uz nieje problem vyrobcu)
|
|
Re: http://www.dsl.sk/user.php?action=login
Od: ľuboš
|
Pridané:
22.3.2012 11:20
Rovnakou "metodikou" sa riadi aj reklama...
Vźdy musí ZAKAZNIK najprv posudzovať, až potom kupovať, ale NIKDY nemôže slepo veriť.
/ešte do roku 2004-5 platila asi iná metodika merania spotreby, lebo nemám problém na niektorých autách ísť dole aj o liter..., rovnako ako aj súčastné reklamné vábenie, keď zabijem v predajni 2 hodiny, ale NIKTO z predajcov mi nepovie presne KOĽKO a za ČO budem platiť.
Takže tel. účet, nech mám akokoľvek "NAJVYHODNEJŠI paušál na trhu..."... nie a nie stlačiť pod 100 eur mesačne.
takže reklama je iba reklama, ale málokedy pravdivá. Je to iba na nás, zákazníkoch, aby sme sa nedali oklamať.
|
|
Re: http://www.dsl.sk/user.php?action=login
Od: dumec
|
Pridané:
23.3.2012 10:33
ty si buď masochista, alebo na takýchto praktikách ryžuješ. V USA sa musí udávať reálna spotreba a to nevravím o tom, že napr WW tam predáva svoje autá cca o 25% lacnejšie, ako v EU
|
|
Re: http://www.dsl.sk/user.php?action=login
Od reg.: slaYer
|
Pridané:
23.3.2012 21:49
WW si zabil bracho!
|
|
Re: http://www.dsl.sk/user.php?action=login
Od reg.: tvojtato
|
Pridané:
22.3.2012 16:01
tak tak,
moja krasna modra oblubena 1.4 fabia II ma pisanu kombinovanu spotrebu 6.5, ja dam 10 kilometorvy usek (ten co nim casto chodim), ktory je pol napol mesto/mimomesto na 5,3-5,8 litra
spotreba v meste pisana 8.6, vklude to davam pod 8 litrov (byvam v Nitre, takze vacsinou ide o dlhe vystavanie na cervenej)
takze to, ked da niekto 11 litrov spotrebu, je jeho chyba. pritom nie som nejaky skuseny vodicak, vodicak mam nieco vyse pol rok :)
|
|
Re: http://www.dsl.sk/user.php?action=login
Od: ...
|
Pridané:
22.3.2012 23:22
To henta sracka ma taku spotrebu? Vsak to zerie ako tank.
|
|
Re: http://www.dsl.sk/user.php?action=login
Od: tvojamamina
|
Pridané:
23.3.2012 12:58
A aku spotrebu by si na benzinaku prosimta chcel?
|
|
Re: http://www.dsl.sk/user.php?action=login
Od: ...
|
Pridané:
24.3.2012 19:22
Na to, aky to ma vykon to zerie neskutocne. Uz teraz su auta, co pri 2nasobnom vykone zeru menej.
|
|
Re: http://www.dsl.sk/user.php?action=login
Od: ertghj
|
Pridané:
22.3.2012 14:14
nuz, v cechach sa o to sudil daky dobrak a veru sud aj vyhral
|
|
re...
Od: deando
|
Pridané:
22.3.2012 11:01
na felicii BENZIN spravim 5.0l-5.2l spotrebu, na fabii spravim aj 4.5, na golfe 1,9tdi robim aj 4.5l nafty.
zavadzas ty lebo si pako.
A NADPIS JE ABSOLUTNE PRESNY V TOM AKO FUNGUJE TELECOM
|
|
Re: re...
Od: digitalny svet pod lupou
|
Pridané:
22.3.2012 11:06
skus najblizsie tlacitko odpovedat nech tu neni bordel ;)
|
|
Re: re...
Od reg.: čak noriz
|
Pridané:
22.3.2012 11:13
v bordeloch su pekne baby
|
|
Re: re...
Od: Mehmed
|
Pridané:
22.3.2012 15:54
tam su peroxidove kreatury
|
|
Re: re...
Od: lacoa
|
Pridané:
23.3.2012 13:01
zda sa, ze vies o com hovoris :)
|
|
Re: re...
Od: velkaspotreba
|
Pridané:
22.3.2012 11:53
daj tip ako dosiahnut taku spotrebu
|
|
Re: re...
Od reg.: tvojtato
|
Pridané:
22.3.2012 16:06
napriklad brzdit viac motorom, nie sa na tych 100 metroch pred cervenou rozbehnut na 50 a potom tesne pred semaforom zabrzdit (aj takych frajerov, co im mamina tankuje, poznam)
neviem, ci vies... radsej si zarad pred semaforom trojku, pri 30tke dvojku ako by si mal mat stale neutral a brzdit brzdou. odost sa znizi spotreba
|
|
Re: re...
Od: Majoneza
|
Pridané:
22.3.2012 22:27
a cakaj kedy ti niekto praskne do kufru, lebo brzdis premavky zbytocne..
|
|
Re: re...
Od reg.: illon
|
Pridané:
23.3.2012 0:27
Toto by som neriešil. Blavákom to nevysvetlíš. Ešte budeš za somára. Ale inak úplný súhlas. Dá sa jazdiť viacerými spôsobmi a na tom istom aute dokáže jeden jazdec spraviť v pohode aj o 2 l/100 km v priemerke menej. Je to len o štýle jazdy. A čo sa týka reklamy skoro žiadna nehovorí úplnú pravdu i keď Telekom to preháňa. V reklame neklame, len nehovorí pravdu. Dostanete internet zadarmo síce na 7 resp. 15 dní, po nabití kreditu 10 resp. 15 €. Len potom si buď treba dobýjať každý týždeň 10 € alebo každé dva 15. A keď o tom zákazník nevie tak ho 1MB stojí "len" 0,95 € tomu hovorím ponuka. :)))
|
|
Re: re...
Od: janino123
|
Pridané:
22.3.2012 13:45
toho golfa úprimne ľutujem...
|
|
Re: re...
Od reg.: tvojtato
|
Pridané:
22.3.2012 16:27
to uz na feliciach boli pocitace? ci spotrebu ratas odhadom
|
|
Re: re...
Od reg.: sevo82
|
Pridané:
22.3.2012 16:59
ja sa na pocitace nespolieham, pri kazdom tankovani si pekne vydelim natankovane litre prejazdenymi km od posledneho tankovania... zo skusenosti pocitadla ukazuju +-0.5 litra inak ako realita (zvyvajne skor toho 0.5 litra menej)
|
|
Re: re...
Od reg.: tvojtato
|
Pridané:
22.3.2012 17:28
no najblizsie teda pri tankovani porovnam prepocitanu hodnotu s tou, ktoru ukazuje pocitac. uvidim
|
|
Re: re...
Od: Majoneza
|
Pridané:
22.3.2012 22:28
aj ty si ten co jazdi 65kmh na okreske a obec prejde rovnakou rychlostou ?!
|
|
heil hecko
Od: ddddhh
|
Pridané:
22.3.2012 11:24
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
|
inzerat
Od: trigger.*
|
Pridané:
22.3.2012 12:23
darujem auto za maly poplatok
|
|
Re: inzerat
Od: gergrg
|
Pridané:
22.3.2012 12:44
darujem oblicku za pecen
|
|
Re: inzerat
Od: Miland
|
Pridané:
22.3.2012 13:26
Ja by som daroval moj rozum.
Ale doktor mi to zakazal.
V ustave uz vraj mame plno.
|
|
zoznam clenov
Od reg.: bhawk
|
Pridané:
22.3.2012 13:21
satci, ked vidim zoznam clenov RPR a je mi jasne, preco rozhodovanie o reklamach trva tak dlho
http://www.rpr.sk/sk/zoznam-clenov
|
|
Re: zoznam clenov
Od: enon
|
Pridané:
22.3.2012 14:49
hm :D to je super. Akoze sa chcu navzajom kontrolovat?
To si brali priklad od nasich politikov: "Ty nepovies na mna a ja nepoviem na teba." =-D
Velmi slusne povedane robia si z nas dobry den.
|
|
kazdy povie \" jebem nato \"
Od: santa santa
|
Pridané:
22.3.2012 15:02
Kazdy slovak si povie jebem nato ,pretoze sa mu neoplati dotahovat sa na sudoch ,chodit na pojednavania len koli tomu aby vyhral v podstate nic.AVSAK ,situacia by sa znacne zlepsila ,keby jednotlivcov zastupovali na sudoch (myslim tym hromadnu zalobu) ,vtedy by si curackovia rozmysleli ,ci by ojebavali v reklamach ,alebo nie.A pravdou je tiez to ,ze by mali trosku sprisnit podmienky.Nie ze bububu ,zavadzali ste a tym to konci.Presne ako to tu padlo uz niekolko krat.ZAKAZ akejkolvek massmedialnej reklamy (TV , Rozhlas) na dobu 3 mesiacov (3 mesiace je ENORMNE vela z pohladu marketingu,hlavne co sa mobilnych operatorov tyka.)Nehovoriac o tom ,ze nemcuri by platili o riaden KUS vacsie dane, nakolko velku cast nakladov suvisi prave z reklamov.
|
|
Re: kazdy povie \
Od: santa santa
|
Pridané:
22.3.2012 15:02
boze moj ,reklamou ,nie raklamov :)
|
|
Re: kazdy povie \
Od: Turbokanec
|
Pridané:
22.3.2012 15:43
neni pravda, z reklamoch/zos reklamoch je spravne :-D
|
|
Och nemci
Od: Cpx
|
Pridané:
22.3.2012 16:36
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
|
Re: Och nemci
Od: Majoneza
|
Pridané:
22.3.2012 22:38
Príspevok bol zmazaný dobrovolne.
|
|
Re: Och nemci
Od: Sheer-Mirage
|
Pridané:
23.3.2012 9:42
Plne súhlasím.
|
|
Ja ľuďom z Telekomu vždy vynadám
Od reg.: josephko
|
Pridané:
22.3.2012 16:59
Ľudia z Telekomu a T-mobilu furt chodia jak agenti s teplou vodou a neustále ponúkajú super extra výhodné paušály. Vždy im s veľkou chuťou vynadám, keď ma oslovia - že sú to podvodníci, klamári, a že by som sa hanbil pracovať pre takú firmu.
A ako vidieť vôbec som sa nemýlil. Vox populi - vox dei.
|
|
Myslím si.
Od: Fanatixx
|
Pridané:
22.3.2012 18:30
Myslím si, že najväčší trest pre oyebávajúceho operátora by bolo, ak by mal nariadené dodržať sľuby z reklamy, ako teraz Telekom s francúzom, keď za internet neplatíš, tak by som im zakázal vyberať za túto službu a prenesené dáta poplatky.
P.S. inak sa veľmi čudujem ľuďom, ktorý majú nejaké služby v Telekome!!! A to píšem ako ich zamestnanec.
|
|
:D :D :D
Od reg.: dagulik
|
Pridané:
23.3.2012 10:13
Za husté nadpisy posielam autorovi článkov kvety. Donesie ich osobne Janka Hospodárová.
|
|
deutsche telekom a zavadzanie ludi
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
28.3.2012 15:05
nevim preco je relevantne, ze to nemcami je vlastneny ten telekom, ale zavadzanie uz od privatizacie telekomu v nemecku patri k business modelu tejto firmy.
ked sa privatizoval telekom v nemecku, tak ludeem nahovorili, aby kupili akcie telecomu, kere boli nadhodnotene, napr povedzme 100 DM a potom ked dosli na trh, lude nakupili kopec akcii a mysleli si, ze na tom 50% zarobia alebo tak, a nakonec to dopadlo ako BMG invest, ze teda ludee stratili secko, lebo tie akcie obratom ruky boli hodne mozno 5 DM a lude stracili mozno 95% toho co do toho strcili.
cize vobec ma to neprekvapuje a telekom ojebava aj nemcov, tod v nemecku ponukaju za 50EUR/ mesac VDSL a fakt nepoznam nikoho, de by to islo a aj televizori furt reportuju, ze teda su s tym problemy a ze nikomu to nefunguje a aj ked funguje, tak maju limit FUP, ze po 100 resp 200 GB co tahas s 50 MBit/s ti to jebnu dole na 6 MBit/s, co je tiez vytlacene malyma pismenami.
|
|
adsl2+ lepsi ako vdsl telekomu
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
28.3.2012 15:06
cize ADSL2+ 16 Mbit/s neobmedzeny, kery dostanes na kazdej stepi je ovela lepsie ako ich prijebane VDSL.
|