| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
no halo
Od: leporelo
|
Pridané:
19.3.2012 13:00
plavajuce alebo podmorske by neboli efektivnejsie?
|
| |
podmorske
Od: ch.
|
Pridané:
20.3.2012 15:46
zaliat do obrovskej betonovej masy a hodit na dno oceanu
|
| |
no ...
Od: mario1980
|
Pridané:
19.3.2012 13:03
ak sa zoberie zopar rakiet vzduch - vzduch tak vramci cvicenia ma letectvo niekolko cvicnych tercov :). zabiju tri muchy jednou ranou. zlikviduju "zlych" piratov, zacvicia si a usetria svoje vlastne ciele :)
|
| |
Re: no ...
Od: niktosh
|
Pridané:
19.3.2012 16:22
Kedze budu lietat na uzemim "nikoho" tak tam asi tazko budu cvicit s lietadlami, bo sa mylim?
|
| |
Re: no ...
Od: mswin
|
Pridané:
19.3.2012 17:08
dikybohu kym tu mame USA tak neexistuje ziadne uzemie "nikoho" :)
|
| |
Re: no ...
Od: Sanxo
|
Pridané:
20.3.2012 1:08
bežne sa cvičí v medzinárodných vodách: www.cas.sk/clanok/213748/
|
| |
Re: no ...
Od reg.: leader
|
Pridané:
20.3.2012 7:07
mas pravdu ale za tu referenciu ti musim dat minus :)
|
| |
vesmír
Od: bolvua
|
Pridané:
19.3.2012 13:04
to nech ich rovno pošlú do vesmíru a napájanie bude cez solárne panely :)
|
| |
Re: vesmír
Od: oraJaroOff
|
Pridané:
19.3.2012 13:20
Hej a "nahodny" raketovy srot na obeznej drahe sa s nimi zrazi a ich odpali...
|
| |
Re: vesmír
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
20.3.2012 7:43
Junacik na tie desiatky kW (ci dokonca nejake tie stovky kW co su schopne pohltit velke serverovne), by si potreboval solarne panely o rozlohe niekolkych hektarov.
Dnesne umele druzice Zeme (bez posadky) spotrebovavaju radovo LEN STOVKY watov (t.j. radovo 0,1 kW plus minus 2-3 nasobok, ide vsak o radovy odhad kde 2-3 nasobok nehra rolu, pri radovych odhadoch ide o to ci sme v medziach 10-100-1000-10000-nasobku atd...). Aj taka ISS istotne nema spotrebu 0,1 MW.
|
| |
Re: vesmír
Od: gregory
|
Pridané:
20.3.2012 10:47
Solarne panely ISS poskytuju cca 120 kW, teda 0,12 MW pri rozlohe cca 0,5 hektara.
|
| |
Re: vesmír
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
20.3.2012 12:39
Dobre vediet :)
|
| |
Ako vtip by som to bral
Od: Miland
|
Pridané:
19.3.2012 13:10
Ale ako serioznu spravu...?
Tomu neveria snad ani oni, ci ano?
Ak ano, tak cakam "objav" storocia.
Napriklad balon ukotveny o zem.
Kde chodia na take napady????
|
| |
Re: Ako vtip by som to bral
Od: iAmweasel
|
Pridané:
19.3.2012 13:38
LSD robi svoje...
|
| |
Re: Ako vtip by som to bral
Od: Losos
|
Pridané:
19.3.2012 14:14
DSL.sk robi svoje...
|
| |
Re: Ako vtip by som to bral
Od: freakyfriday
|
Pridané:
19.3.2012 14:49
presne tak DSL odzadu je to jasne :D
|
| |
12345
Od: .em
|
Pridané:
19.3.2012 13:16
este nech na tie server stations daju Ion Cannon a bude to for real... mamon piratstva im uz prerastol cez brainstem... rovno nech sa zlozia a zaplatia si jednu rachejtlu z ruska do nejakej *-sfery Zeme... Assange robi z Wikileaks politiku... sodoma & gomora...
|
| |
Re: 12345
Od reg.: Peterkal
|
Pridané:
19.3.2012 14:07
a co ma stymto spolocne assange a wikileaks ???
|
| |
Re: 12345
Od: .em
|
Pridané:
19.3.2012 14:19
spolocne nic, bol to len prd do vetra o tom, co sa momentalne deje...
|
| |
kacica ako hovado
Od: einstein
|
Pridané:
19.3.2012 13:22
keby chceli ozaj uniknut postihnutelnosti, tak servery mozu umiestnit do Somalska k piratom. ked sa s nimi podelia o zisky, tak tam budu vsetci spokojni a nik si na nich netrufne.
|
| |
Re: kacica ako hovado
Od: einstein
|
Pridané:
19.3.2012 13:23
keby to tak urobil aj dotcom, dnes nemusel sediet.
|
| |
Re: kacica ako hovado
Od: Mumsito
|
Pridané:
19.3.2012 13:31
Len skoda, ze Dotcom neporusoval zakony USA prevadzkou sluzby MegaUpload.
|
| |
Re: kacica ako hovado
Od: .em
|
Pridané:
19.3.2012 13:32
okrem US of A (Team America: World Police).. ta bude mat o dovod (zamienku) viac poslat svojich "poradcov" do Afriky (minut starsie zasoby streliva)... a cestou sa stavia v nedalekej Ugande... :))
|
| |
Re: kacica ako hovado
Od: Jolan
|
Pridané:
19.3.2012 14:39
Uganda po dlhých rokoch očakáva nástup demokracie. Všetci s nimi súcitíme a vyjadrujeme úprimnú sústrasť z tejto nešťastnej udalosti...
|
| |
Re: kacica ako hovado
Od: dafuq
|
Pridané:
19.3.2012 14:49
http://goo.gl/TZz00
|
| |
Re: kacica ako hovado
Od: .em
|
Pridané:
19.3.2012 15:02
mas tam typo... nastup demolacie :)
|
| |
Re: kacica ako hovado
Od reg.: Deafboy
|
Pridané:
19.3.2012 13:35
Keby chceli ozaj uniknúť postihnuteľnosti tak odídu z povrchu internetu a pôjdu du nejakého darknetu. Prístup z internetu by mohli zabezpečovať tretie strany.V takom I2P fungujú torrenty úplne anonymne už dlho. Stačí len aby na túto možnosť upozornil niekto veľký koho ľudia nasledujú.
|
| |
Re: kacica ako hovado
Od: gdskkfd
|
Pridané:
19.3.2012 19:03
pojde mi i2p na tom silnejsom raspbery pi?
|
| |
krasny
Od: mattti
|
Pridané:
19.3.2012 13:30
z toho titulku som sa skoro postal :D:D:D
|
| |
a preco nie??
Od reg.: Peterkal
|
Pridané:
19.3.2012 14:13
Zaciatkom alebo mozno v strede buduceho roka podla mojich odhadov uz bude volna energia masovo produkovatelna a generatory na nu vseobecne a verejne zname a konstruovanie otazka par dni a materialu v garazi... takze toto nie je nerealne.. skor treba cas aby sa svet zbavil sialenych bankarov a tzv "vsevidiace oko na vrchole pyramidy" a uvolnili svoje utajovane technologie koli ktorim zomrelo tolko vedcov a vynalezcov ze by sme uz mohli lietat warpovim pohonom po dalekych galaxiach...
|
| |
Re: a preco nie??
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
19.3.2012 14:23
no daj link, potrebujem sa pobavit..
|
| |
Re: a preco nie??
Od reg.: Peterkal
|
Pridané:
20.3.2012 12:01
http://goo.gl/eW4dd
toto je napriklad len JEDEN druh JEDEN sposob vyroby elektrickej energie prakticky z fyz zakonov z dodanim minimalneho mnozstva inej energie...
|
| |
Re: a preco nie??
Od: MnM
|
Pridané:
19.3.2012 14:30
V sekte "vesmirni lidi" patríš medzi žiakov, alebo si už kňazom? Aj ak si ešte žiak, nezúfaj, dotiahneš to tam ďaleko. Bude to aspoň nejaká záplata za nesplnený sen o voľnej energii.
|
| |
Re: a preco nie??
Od reg.: Peterkal
|
Pridané:
19.3.2012 14:52
nie je to nesplneny sen je to realna technologia Tesla to objavil {vlstne Tesla objavil len jeden druh volnej energie} link a odkay nedam uvidis o rok o dva... ked uz kabala bude porayena a svet vstupi do noveho veku...
|
| |
Re: a preco nie??
Od: milan.ko
|
Pridané:
19.3.2012 15:28
A v tom svungu, v ktorom si, si si zabudol vsimnut, ze novy vek uz mal prist tolko krat, ze by si to ani na prstoch vsetkych svojich koncatin nezratal. Tak ktory novy vek ma vlastne prist a preco sa vlastne ti supertajni pyramidisti tak extremne predvadzaju v mediach?
|
| |
Re: a preco nie??
Od reg.: Peterkal
|
Pridané:
19.3.2012 23:51
ok VYSVETLIM TI TO MATEMATICKY...
Novy Vek = Zlaty vek (po konci majskeho kalendara), vek Vodnara (astro-(logia, nomia), apokalipsa (v preklade z grecstiny: "lifting of the veil" or "revelation")(biblia)...
Kabala (po angl. Cabal) = illuminaty, Bilderberg group, CFR, sionisti, rodiny Rotschildovcov, Morganovcov, Rockeferelovcov, FED, Europska komisia (na cele s Barrosom ktory je tiez v Bilderberg group, spolu so spinavou handrou Van Rumpoyom), Aj IVAN MIKLOS sa zucastnil stretnutia Bilderberg group tak ako cesky min. zahr. veci Schwarzenberg.... a je toho ovela viac...
|
| |
Re: a preco nie??
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
20.3.2012 7:52
Mojenko zlate karpave ... tou astrologiou si sa definitivne odpisal. Ano, astrologia vyuziva matematiku, ale asi na tej urovni ako ked dieta pocita latky v plote. Pri TV spravach VZDY, VZDY, VZDY musim prepnut na nejaky druhy kanal v DVOCH pripadoch: ked je reportaz o ciganoch a vesticiach. Ak by som neprepol, neskutocne by som sa nasral.
Tebe asi este nikto nepovedal ze astrologia je paveda? Zhnity a neodpadnuty, resp. nevyvinuty vyrastok takych stredovekych snah ako sarlatanstvo ci alchymia.
Zobud sa, lebo kamen mudrcov, elixir zivota, vestiaca krystalova gula a aj ta astrologia patria do 16. storocia, nie do 21. storocia!
Samozrejme vesmir na nas zivot vplyva, ale nie takym sposobom a nie tak dementne vysvetlenym, ako to robi astrologia. Bez urazky, len prezentujem nazor absolutnej drvivej vacsiny ludi. Kazdy astrolog si niektore veci moze interpretovat inak (aj ked niektore vseobecne principy mozno astrologia ma - nic to vsak nemeni na fakte, ze astrologia je neskutocna paveda).
|
| |
Re: a preco nie??
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
20.3.2012 8:10
Rodinu Morganovcov poznam. Dexter je super. Chyta vrahov co unikli "spravodlivosti" a vytvara si vlastnu "spravodlivost" podla kodexu, ktory vlastne nie je prilis v rozpore s pojmom "spravodlivost". Horsie je ze Dexter je "psychouš" a vrazdit potrebuje :))))))))))))
A Rotschildovci su aki?
|
| |
Re: a preco nie??
Od: milan.ko
|
Pridané:
20.3.2012 8:24
A teraz mi povedz, ako to vsetko vies, ked su iluminati taki supertajni :D
|
| |
Re: a preco nie??
Od reg.: Peterkal
|
Pridané:
19.3.2012 23:51
a tito ludia chcu zabranit prechodu do noveho veku (co nastane cca 21.12.2012 a potom par rokov kedze ten proces sa uz zacal)
A tito ludia maju plany na likvidaciu doslova vacsiny populacie Zeme... okrem znizenie poctu obyvatelov tejto planety (pomocou - GMO, ockovanie, otravenie potravin (konzervanty E-cka a ine jedy), umelo vytvorene choroby (AIDS, H5N1...), vojen (NATO a US Army pouziva naboje z ochudobneneho uranu...) a hladomor a ekonomicku trestnu cinnost v podobe tlace papierikov ktore nie su nic ine ako DLH... OKREM INEHO...)
A samozrejme mame tu aj TOP SECRET ale to je nic.. totizto tu mame aj ABOVE TOP SECRET.... pouzite google a hladajte pravdu... one love, PEACE
|
| |
Re: a preco nie??
Od: .em
|
Pridané:
20.3.2012 1:18
ale preco chcu jasteri zabranit prechodu do noveho veku?
|
| |
Re: a preco nie??
Od reg.: leader
|
Pridané:
20.3.2012 7:09
lieky!
|
| |
Re: a preco nie??
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
20.3.2012 8:07
ento tvoj comment stoji z filozofickeho hladiska aspon za uvahu. Na rozdiel od neskutocnej debiliny astrologie (vid moj predosly prispevok), ktora ozaj nestoji ani len za uvahu - aj ked ja uz som o nej v prispevku uvazoval (s negativnym opovrhnutim).
Samozrejme existuje drviva minorita ludi (bohuzial nie majorita), ktori si uvedomuju, ze takto to dalej ist nemoze. Koniec koncov uz bolo natocenych par dokumentov na tuto temu. Niektore hovoria ze mame uz iba 30 rokov na zmenu. Ak dovtedy nezacneme menit nas sposob zivota, vycerpavania zdrojov a zasvinovanie planety, zacne pomaly prichadzat zaciatok konca. V serioznych knihach som cital ze niektori "poťouchlí" vedci maju nazor, ze celoplanetárna populacia by sa mala (nejakym sposobom) regulovat, aby pocet nestupol vyrazne nad 10-12 miliard, co do konca 21. storocia hrozi. Nie vsak otravami a konspiraciami, ale politikou (podobne ako v Cine). Ak by v Cine nemali politiku jedneho dietata, dnes ich nie je 1,35 mld. ale vyse 2 mld.
|
| |
Re: a preco nie??
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
20.3.2012 8:07
Samozrejme su aj ovela sibnutejsi, ktori hlasaju ze ludstvo by malo spachat druhovu samovrazdu. Pocet obyvatelov by potom postupne klesal na 4-5 mld v 2050 a len na 2-3 mld v 2100, pricom vyhynutie by sa realizovalo v 22. storoci.
Takze ako pisem, tento tvoj komment stoji aspon za uvahu. Nie vsak v tom hlupom konspiracnom zmysle ze Ecka v potravinach uz teraz reguluju celosvetuvu populaciu a pod ...
|
| |
Re: a preco nie??
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
20.3.2012 8:20
Bohuzial clovek je tvor strasne sprosty, ako taky potkan. Je to paradoxne napriek tomu co clovek dosiahol a ake ma so svojim mozgom schopnosti. Faktom vsak je ze clovek defacto nerobi nic ine len pomalu druhu samovrazdu, ale zda sa ze nikoho to neserie. Asi ako potkan, ktory ma v laboratornej aparatuje pri stene dve elektrody. Ked sa dotkne jednej, da mu to pekne zradlo. Ked sa dotkne druhej elektrody, stimuluje to jeho mozog tak, ako by prezival sexualne vzrusenie - sucasne sa mu vsak vpichne ista davka jedu,po ktorej mu je nevolno, ma bolesti, skratka mu nie je dobre (a ten potkan o tom samozrejme vie ze mu ta elektroda okrem uzasneho pocitu sposobuje aj "mensie" problemy - tieto centra su velmi hlboko v mozgu a ak aj potkan vie co neico mu uskodilo, druhy krat tam nelezie). Simulovany pocit sexualneho vzrusenia za to zrejme stoji.
|
| |
Re: a preco nie??
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
20.3.2012 8:21
A ktorej elektrody sa potkany dotykali? Samozrejme ze nie tej co im dava zradlo, ale tej sexualnej ... az kym v bolestiach otraveni nezdochli.
Ludstvo mi pripada uplne rovnake. Zdochiname a vieme o tom (bohuzial zatial len drvva minorita ludi ale za par desatroci si to bude uvedomovat viac ludi).
|
| |
Re: a preco nie??
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
20.3.2012 8:24
Samozrejme tu je otazka, ako sa zachovaju masy milionov, desiatok milionov a stoviek milionov jedincov druhu Hoho Sapiens, ked im ozaj dojde, ze skapinaju a ze ich deti uz dalsie deti mat nemusia, pokial sa o tom nepostaraju "prirodnymi zakonmi a bojom o prezitie". Potom apokatypticke scenare nie su uplne sci-fi.
Otazka je ci bude existovat z celoplanetarneho pohladu nejakych hornych milion (hornych desattisic by bolo asi malo), ktori by boli schopni zabezpecit si prezitie inak.
|
| |
Re: a preco nie??
Od: milan.ko
|
Pridané:
20.3.2012 8:40
Vies, ktore Ecka su v potravinach najcastejsie? E300 a E330. Najdi si na googli a bud prekvapeny, love, PEACE.
(BTW, ak by ta niekto chcel otravit, oznamil by ti na obale od potravin, ze ta chce otravit?)
|
| |
Re: a preco nie??
Od: .em
|
Pridané:
20.3.2012 9:48
asi myslel aspartam a podobne jedy.. a codex alimentarius, ktory by podla niektorych mal prispiet k zdecimovaniu ludskej populacie... elitisti su psychopati operujuci na urovni strachu, ktori sa dobrovolne priznavaju, ako seriovy vrah s intelektom poloboha a egom dinosaura, co planuju a ako to planuju... staci mat len otvorene oci a usi...
|
| |
Re: a preco nie??
Od: slecna.l
|
Pridané:
20.3.2012 11:14
Vitamín C a kyselina citrónová - syntetické formy sa síce líšia od prírodných, ale človek, čo označil E330 za rakovinotvornú látku, bol nejaký vychytralec, ktorý si pomýlil Krebsov cyklus a rakovinu v nemčine. :-)
|
| |
the Pirate Radio
Od: 5GHz
|
Pridané:
19.3.2012 14:29
toto je viac sexy ako bezpilotne lietadla: http://tinyurl.com/77bvoek
|
| |
Re: the Pirate Radio
Od reg.: Deafboy
|
Pridané:
19.3.2012 16:03
tinyurl? Ty sa musíš ešte veľa diskusných príspevkov prečítať. :)
|
| |
Re: the Pirate Radio
Od reg.: marco314159
|
Pridané:
19.3.2012 19:25
Je nejaký objektívny dôvod nepoužívať tento skracovač alebo to je len narážka na to, že na DSL.sk sú obľúbené iné služby? :)
|
| |
Re: the Pirate Radio
Od: 5GHz
|
Pridané:
19.3.2012 19:51
napriklad tento? http://tinyurl.com/7ddz9e8 :)
|
| |
Re: the Pirate Radio
Od reg.: Deafboy
|
Pridané:
19.3.2012 16:04
Ale ten film stojí za to, odporúčam.
|
| |
Internet v kufríku
Od: Rozen Kruci Ján
|
Pridané:
19.3.2012 14:51
celý ten nápad je bud recesia ale mokrý sen ďura mokrého
s úplnou eleganciou sa to dá ojekábatiť pomocou takéhoto kufríka na ktorý môže slúžiť ako uzol a ked tých kufríkov bude viac a budú fungovať ako mesh wifina...
modelková situácia na peknom bratislavskom nabreží dunaja počas ležania v tráve tečú torrenty lebo tam prišlo veľa ľudí s "kufríkmi" a "batohmi" na výmenu dát....
|
| |
Re: Internet v kufríku
Od: Zasa Ten Istý Ing
|
Pridané:
19.3.2012 14:55
nelietajúci Pirate box http://wiki.daviddarts.com/PirateBox_DIY
|
| |
Re: Internet v kufríku
Od: .em
|
Pridané:
19.3.2012 18:20
a prides na bratislavske nabrezie aby si si pocas lezania v trave stiahol nieco dobre... a ... upirske denniky -__-
|
| |
_______
Od: ______
|
Pridané:
19.3.2012 15:43
ved 1. april je az o 12 dni.
|
| |
sdgsdgsg
Od: dsfhgsfhsh
|
Pridané:
19.3.2012 16:26
na toto sa neda povedat nic ine ako prvoaprilovy vtip :D
pokial chcu nieco podobne spravit pouziju TOR a jeho "hidden services" a su za vodou :D :D amici mozu vypinat co chcu :D
|
| |
No.........
Od: Meldo
|
Pridané:
19.3.2012 17:19
Tiez sa mi to zda trochu pritiahnute za vlasy, ale... myslim si ze pani z TPB maju viac skusenosti jak my vsetci dokopy. Uvidime.
|
| |
bermudsky trojuholnik
Od: mcsamek
|
Pridané:
19.3.2012 20:20
nech tie servery skusia schovat do stredu bermudskeho trojuholnika ;)) tam ich urcite nikto hladat nepojde :)
|
| |
Re: bermudsky trojuholnik
Od: cuda
|
Pridané:
19.3.2012 21:03
Ako iste vieš, s Bermudským trojuholníkom je ľudstvo už dávnejšie vysporiadané...
Žiadne "záhady" sa nekonali.
|
| |
Re: bermudsky trojuholnik
Od: Majoneza
|
Pridané:
19.3.2012 21:39
daj link.. (vazne)
|
| |
Re: bermudsky trojuholnik
Od: Mirko 69
|
Pridané:
19.3.2012 21:54
Nie si dobrý človek a preto ti dávam 5x mínusku. Všeobecne sa vie, že si pršpilášťový obažovač v parku, domáci násliník, pijan, neumývaš si nohy, podpazušie a ohanbie a preto by si sem nemal chodiť.
|
| |
Re: bermudsky trojuholnik
Od reg.: Peterkal
|
Pridané:
19.3.2012 23:28
nemas pravdu alebo ucelovo zavadzas... pri ostrovoch Bimini (Bahamy) je tzv atlantska cesta a su tam potopene piramidy (kristalove) atlantidy ktore su aktivne a vytvaraju casopriestorove vortexy ktore deformuju cas aj priestor okrem ineho (elektromagneticke anomalie atd...) je to zdokumentovane len officialna veda to nechce akceptovat.. nasa historia je loz .. vyhodte dejepis.. uplne inak vzniklo ludstvo a vsetko...
|
| |
Re: bermudsky trojuholnik
Od reg.: Squeak?
|
Pridané:
19.3.2012 23:58
Tak to si ho zabil :D :D
|
| |
Re: bermudsky trojuholnik
Od: .em
|
Pridané:
19.3.2012 23:59
daj nejaky matros... linky myslim...
|
| |
Re: bermudsky trojuholnik
Od reg.: leader
|
Pridané:
20.3.2012 7:12
je mi ta uprimne luto
|
| |
Re: bermudsky trojuholnik
Od: ...
|
Pridané:
20.3.2012 7:44
Chlape, bud sem zacnes davat nejake podklady k tvojim argumentom, alebo chod povedat sestricke, ze ta znizena davka neucinkuje.
|
| |
Re: bermudsky trojuholnik
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
20.3.2012 7:57
Kristalove pyramidy ktore su aktivne a vytvaraju casopriestorove vortexy ktore deformuju cas aj priestor ...
Zabudol si pred polnocou zobrat prasky?
|
| |
Re: bermudsky trojuholnik
Od: 52-ka
|
Pridané:
20.3.2012 9:35
Asi zabudol...
Napr. kedysi uvažovali aj obrovských bublinách plynu z morského dna, ktoré buď utopili loď, alebo dopomohli k výbuchu a "strateniu" lietadla. Napr. metán, ale neviem už čo presne spomínali v tom dokumente.
|
| |
Re: bermudsky trojuholnik
Od reg.: Zmurko
|
Pridané:
20.3.2012 12:01
Aktualne niekde nedaleko pobrezia v tej oblasti sa nasli potopene pyramidalne utvary a nieco ako umele mury. Akurat nie su z kristalu a urcite nevytvaraju casopriestorove vortexy.
V oblasti Bermud by skor prijatelnejsim vysvetlenim mohla byt nejaka geotermalna aktivita na morskom dne, magmove kapsuly a podobne. Tie ked prasknu a lava sa dostane do styku s vodou, moze vzniknut vodny vir roznych velkosti a to by mohli byt tie "biele spenene vody" v historiek okolo trojuholnika.
PS: prasky berie az nadranom
|
| |
Re: bermudsky trojuholnik
Od: slecna.l
|
Pridané:
20.3.2012 14:07
http://en.wikipedia.org/wiki/Methane_clathrate
A štatisticky tam počet nehôd lodí a lietadiel vzhľadom na objem prepravy nijako nevyčnieva oproti iným oblastiam.
|
| |
...........
Od: _doom
|
Pridané:
20.3.2012 9:00
Nemám problém to akceptovať alebo pripustiť tu možnosť ale inak nuda :D Aj keď chápem že väčšina s tým problém má a obrovský :DDD
|
| |
cloud computing
Od: Karol Koláč
|
Pridané:
20.3.2012 19:14
novy pohlad na pomenovanie "sky drive"
|
| |
Re: cloud computing
Od: .em
|
Pridané:
21.3.2012 0:04
sak uz googel hovoril, ze buducnost je v cloude...
|
| |
xxxxxxxxxxxx
Od: niktos
|
Pridané:
20.3.2012 21:30
No zoberme si to takto, keby dedovi pred par rokmi poviem ze ľudia budu ťukať do obrazovky tak by mi neveril ani keby neviem co, ja si myslím ze keď niekto kto zarába milióny na prevádzke serverov, tak niečo stým môže pohnúť, už len to ze niečo také pustia von tak sa pozrite koľko konšpiratívnych teórii vzniklo, stačí si len čítať a možno to bol ciel, aby išli myslienky ako by to mohlo fungovať a teraz čítajú názory ludi a možno niekoho nápad sa zrealizuje, po celom svete sa vymyslí a peniaze pohnú aj zemou čiže nič nieje nemožné.
|
| |
loololoolo
Od reg.: Peterkal
|
Pridané:
21.3.2012 4:04
velmy zaujimava prezentacia.. http://goo.gl/jjmFv
|
| |
thepiratebay blog
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
28.3.2012 15:57
zas som necital ten artikel, co je aj totalne jedno, lebo vim,ze teda ten piratebay blog furt ma nieco tam nejaku hovadinu, im jebe uz nie len od lani, ale im jebalo uz furt.
|