|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bolubica
Od: azase
|
Pridané:
16.3.2012 11:13
a potom ze ako sa mu to podarilo :D
|
|
Re: Bolubica
Od: bushminister
|
Pridané:
16.3.2012 13:28
sa neposerte z tej ganje na SK huli skoro kazdy a nikto z toho nerobi vedu to len v emerike ked najdu pytel travy tak ta oznacia dobre ze nie za teroristu. mozno mali rovno vyhlasit stanne pravo a poslat tanky do ulic do ulic, pretoze ten mladik s pytlom travi evidentne ohrozil narodnu bezpecnost ;)
|
|
Re: Bolubica
Od: NooN
|
Pridané:
16.3.2012 13:34
Tak teba ocividne este na Slovensku neprichytili...
Som zvedavy akoby si im vysvetloval ze to mas na lekarske ucely.
To ze u nas kazdy huli, neznamena ze v Amerike z toho robia vacsii bordel.
|
|
Re: Bolubica
Od: bushminister
|
Pridané:
16.3.2012 14:01
ja nikomu nic vysvetlovat nemusim. ved aj debilne pandle chodia ozrate do sluzby poniektori su taki ozrati ze sa im pletie cervena a zelena travu kradnu preto aby ju mohli sami zhulit, popripade predat.
|
|
Re: Bolubica
Od: horepero
|
Pridané:
16.3.2012 15:24
Huli kazd, len on myslel svoju rodinu :D
|
|
Re: Bolubica
Od: bushminister
|
Pridané:
16.3.2012 15:43
no to ja neviem co on tym myslel
|
|
no jasne ;D
Od: abc1122
|
Pridané:
16.3.2012 11:14
suuure medical... i see what u did there
|
|
......
Od: 123..
|
Pridané:
16.3.2012 11:24
Von je fajne teplo, az to laka si ist zahulit.
|
|
Re: ......
Od: grammernazi
|
Pridané:
16.3.2012 11:30
Von nie je nic. Ani logicky nemoze.
Ked tak VONKU je fajne teplo - prestan hulit, aj zakladna gramatika ti robi problemy
|
|
Re: ......
Od: 123..
|
Pridané:
16.3.2012 11:35
Nasram ti na to ci von alebo vonku. Myslis, ze bez teba to neviem? Je absolutne irelevantne ci napisem von alebo vonku. Nepisem na jazykovy portal. Zaujimalo by ma, ci by si opravoval aj nejakeho anglicana, keby si skracoval slova v spravach.
|
|
Re: ......
Od: Element2
|
Pridané:
16.3.2012 12:12
Toolko otazok.
"Myslis, ze bez teba to neviem?"
- ano
"Je absolutne irelevantne ci napisem von alebo vonku"
- nie je
"Nepisem na jazykovy portal"
- toto je irelevantne
"Zaujimalo by ma, ci by si opravoval aj nejakeho anglicana, keby si skracoval slova v spravach. "
- ano
|
|
Re: ......
Od: Lenovo@
|
Pridané:
16.3.2012 16:15
Opravovat komentar je irelevantne. nepoviem, keby to bol troll, ale gramar nazi su este vacsi neziaduci fenomen, ako ked niekto napise von alebo vonku.
|
|
Re: ......
Od: prijebany slovencinar
|
Pridané:
16.3.2012 20:08
Neser a doplň si diakritiku!
|
|
Re: ......
Od: Reikii
|
Pridané:
16.3.2012 11:47
Willy Vonka
|
|
Re: ......
Od reg.: Hroch
|
Pridané:
16.3.2012 11:31
Vonku je ...
|
|
Re: ......
Od: 0dee
|
Pridané:
16.3.2012 17:10
...ja
|
|
Dekriminalizacia marihuany
Od: intel
|
Pridané:
16.3.2012 11:24
Z toho vyplyva, ze marihuana podporuje intelektualne myslenie a pochopilo to uz mnoho statov, vratane nasich susedov. A to neratam liecebne ucinky, ktore pochopili uz minule civilizacie.
|
|
Re: Dekriminalizacia marihuany
Od: Cpx
|
Pridané:
16.3.2012 11:33
Tak tak, lebo chory a tupy ludia su vyhodny pre stat. Este nikoho nenapadlo ze najvyhodnejsie je udrziavat cloveka choreho a nikdy ho nedoliecit, lebo on sa potom vrati a bude nam platit peniaze?
Nieje nahodou v cine zakon robeny tak, ze plati sa lekarovy ked je clovek zdravy, a ked ochorie tak nemusi nic platit lebo naplnou lekara je udrziavat pacienta zdraveho a nie choreho aby mohol na nom lekar ryzovat, v cine ryzuju na pacientoch ked su zdravi, no nieje to logickejsie?
|
|
Re: Dekriminalizacia marihuany
Od: intel
|
Pridané:
16.3.2012 11:41
Presne tak, je dokazane, ze marihuana lieci mnoho problemov, ved napokon je to "dar prirody" a nie chemia. Je to napr. to iste ako citrusove plody z ktorych organizmus dostava ciste vitaminy a ludia radsej uprednostnia pochybnu chemiu z reklamy.
A hlavne, ze napr. alkohol je legalny a alkohol je metlou ludstva a stoji za nestastim osobnym, ludskym, rodinnym, spolocenskym. Preco? Lebo je nan spotrebna dan a nikoho nezaujimaju nasledky len prinos do rozpoctu.
|
|
Re: Dekriminalizacia marihuany
Od: mssss
|
Pridané:
16.3.2012 17:25
no dar prirody ano, ale to je nespravny nazor, ze co je prirodne je pre cloveka dobre alebo ze co je synteticke tak automaticky nie. zavisi od latky, nie od toho kde bola syntetizovana, chemikalie su vsetky
lsd prirodne nie je a skodi menej ako thc
muchotravka zelena prirodna je a zabije ta
|
|
Re: Dekriminalizacia marihuany
Od: CEM3HC
|
Pridané:
16.3.2012 22:52
Sa ty v tom vyznas jak hovado, uplne ma toto odjebalo zo stolicky na zem.
LSD sa da syntetizovat z namelu psenhcneho, len tak pre info. Dalej, lsd je velmi silny halucinogen, obcas sa stane ze niekomu natrvalo "prepne", z marihuany nie.
|
|
Re: Dekriminalizacia marihuany
Od reg.: featherlight
|
Pridané:
17.3.2012 0:03
Obcas niekomu natrvalo prepne aj z marihuany, poznam ludi, ktori po par slukoch zazili riadny panikoidny stav smrtelneho strachu, hrozy a uzkosti spojenej s takmer uplnou nemoznostou dychat a srdecnym tepom takym, ze im islo roztrhnut srdce a zily na spankoch a bud sa posrali alebo pogrcali. Niektorym trva aj mesiac kym sa z toho uplne spamataju, niektorym par dni, vacsninou chce v tom stave kazdy volat sanitku, takze na psychiku je to riadny sok, pre srdce zataz, ktoru ani zdrave srdce nemusi vzdy vydrzat, kto takyto stav zazil hned po prvej skusenosti z marihuanou mal vlastne stastie a ak sa mal aspon trochu rad, vacsinou uz nikdy viac nehulil, lebo si uvedomil, ze nie je schopny odhadnut, ci to jeho psychika dokaze nabuduce bez trvalych nasledkov vydrzat
|
|
Re: Dekriminalizacia marihuany
Od: dsl user.
|
Pridané:
17.3.2012 8:40
pre niekoho psychiku to riadny sok byt moze, to som aj videl na vlastne oci. ale stale sa trava nechyta na lsd ktore ti moze vyvolat nie kratkodobe paranoje, alebo sok trvajuci tyzdne ale trvalu zmenu vedomia, nepricetnost, psychiatriu, psychicke problemx. to z travy nehrozi, pokial nemas na to extra predispozicie. lsd je skratka uplne iny level. charles manson a podobni by ti vedeli vysvetlit :D
|
|
Re: Dekriminalizacia marihuany
Od: ...
|
Pridané:
17.3.2012 21:02
neveim co si hulil, alebo kto ci co natrepal, ale aj ja chcem taky matros.
|
|
Re: Dekriminalizacia marihuany
Od reg.: WOTDAFAK
|
Pridané:
19.3.2012 11:34
dnes každá druhá prehnojená lampa, viacej sračiek chemických ako čistého thc
|
|
Re: Dekriminalizacia marihuany
Od: zase ja
|
Pridané:
16.3.2012 11:36
Ano liečive účinky možno keď si to vtieraš na ranu ale nie húliť bo vo večiom množstve ti z mozgu spravi airosol a pol dna bude hľadať kde si dal mobil alebo trávu. Ale pravda je že imunitu podporuje :D
|
|
Re: Dekriminalizacia marihuany
Od: ...
|
Pridané:
16.3.2012 11:41
Pravda, ale jeden detail. Je chore ked spolocnost vidi "pirata" a "fetaka" ako vecsich zlocincov, nez vrahov, nasilnikov a zlodejov. Ekvivalent vrecka travy - je asi rovnaky kriminalnik ako ten, co beha s 2 flasami domacej.
|
|
Re: Dekriminalizacia marihuany
Od: intel
|
Pridané:
16.3.2012 11:43
Aj keby bolo pravdou co pises, tak to len cloveka "zhaluzi", urcite to nema realny dopad (myslim tym biologicko-chemicky) na organdismus.
A radsej nech niekto pol dna hlada mobil ako by mal nadrbany z alkoholu niekoho zabit.
Osobne nepoznam nikoho, kto by bol zhuleny a zaroven agresivny.
|
|
Re: Dekriminalizacia marihuany
Od: zase ja
|
Pridané:
16.3.2012 11:54
Tráva na mozog ma v skutočnosti devastujuci dopad ale samozrejme vo večiom množstve . Mam kamarátku na medicíne a videla čo dokáže spraviť trava z mozgom ale v jednom máš pravdu alkohol neni onič lepši ako trava a dokonca mam pocit že tráva spáchala za život menej nehôd a smrti ako alkohol.
|
|
Re: Dekriminalizacia marihuany
Od: ................-.............
|
Pridané:
16.3.2012 12:03
cool story bro. ale nie, tieto argumenty su vzdy uplne len na ociernenie. to iste ako fajcit 3 cigy denne alebo 25 denne...
kybel cez vikend alebo 3 denne...
|
|
Re: Dekriminalizacia marihuany
Od: adrique
|
Pridané:
17.3.2012 12:14
lebo je takmer vsade nelegalna,zatial co xlast je skoro vsade legalny
|
|
Re: Dekriminalizacia marihuany
Od: el nino
|
Pridané:
17.3.2012 14:54
prečítaj si doktora Šamánka...potom mi povieš čo je horšie, vlastne nepovieš lebo si furt budeš obhajovať tú svoju smradľavú ganJu
|
|
Re: Dekriminalizacia marihuany
Od: zase ja
|
Pridané:
18.3.2012 1:00
povieš mi kde som to obhajoval ganju?ja tu hovorim o devastujucich účinkoch trávi a ty že ju obhajujem :D
|
|
Re: Dekriminalizacia marihuany
Od: CEM3HC
|
Pridané:
16.3.2012 12:01
Pravda, suhlasim. Naviac na marihuane sa clovek dokaze viac koncentrovat a vyvodit zavery aj z bezne nesuvisejucich veci, taktiez diskusie zhulencov byvaju plodnejsie nez tie krcmove dristy :)
Je to skratka dobra vec, bohuzial je zaradena do kategorie "drogy" (halucinogeny, jedy a prukurzory ci jak to tie tupe buzny klasifikovali) a bezny clovek nevie rozoznat ani travu od heraku, co uz.
|
|
Re: Dekriminalizacia marihuany
Od: intel
|
Pridané:
16.3.2012 12:11
Ale urcite:D Poznam aj vrcholovych sportovcov, ktori daju sporadicky v ramci regeneracie jointa..
Pre bezneho cloveka je kazdy len fetak, bez rozdielu, ze ci inhaluje toulen, picha heroin alebo si zadymi z vodnej fajky, v ktorej je marihuana.
Chce to viac osvety, aby bolo jasne, ze co je zle a co dobre, takto sa hadze vsetko do jedneho vreca.
Podla vsetkeho je to tym, ze Slovensko je kvazi konzervativna a obmedzena krajina, ktora si len tazko pripusta ine pohlady a nazory z dovodu, ze nikdy sme neboli multikulturalni, tak ako vyspele zapadne krajiny.
|
|
Re: Dekriminalizacia marihuany
Od: smoking can kill
|
Pridané:
17.3.2012 8:51
akoze nie sme multikulturni? vsak slovaci, cigani, madari...
|
|
Re: Dekriminalizacia marihuany
Od reg.: e3k..
|
Pridané:
16.3.2012 12:48
nie je trava ako trava. dolezity je pomer THC/CBD. CBD mozog chrani. zial trend je dnes vyroba travy s nizkym obsahom CBD skunk a pod. Kym sa v nejakej forme trava nezlegalizuje nebudeme mat kontrolu nad tym co ludia fajcia.
|
|
Re: Dekriminalizacia marihuany
Od: priemerny slovak
|
Pridané:
16.3.2012 13:17
Kontrola tu je, ty nakupujes. Vacsinou maju moji dileri kvalitny indoor, aka lampa. Tie nejake zihlavove outdoor listy zo zahrady kdesi v lese :D
|
|
Re: Dekriminalizacia marihuany
Od reg.: e3k..
|
Pridané:
16.3.2012 13:25
nejde teraz ani velmy o sposob pestovania ako druh semien. niektori producenti semien udavaju aj obsah CBD pri svojich druhoch tam sa da pozret ten trend k cistemu THC co je problem. tu je celkom poucne video kde je rozlicny ucinok demonstrovany http://www.youtube.com/watch?v=Zq-90GrvG-E
|
|
Re: Dekriminalizacia marihuany
Od: ...
|
Pridané:
16.3.2012 13:38
Az na dalsi detail, ze kazdy organizmus je iny a kazdy ma rad inu formu. Takze ta demonstracia nema velku vypovednu hodnotu
|
|
Re: Dekriminalizacia marihuany
Od reg.: Peterkal
|
Pridané:
16.3.2012 22:51
hmm indoorik.. mnam.. ja mma teraz anglicky weed a je to kvalitka... a keby sa kontrolovala kvalita a dopyt vtedy by to bolo bezpecneee a zdravee...
|
|
Re: Dekriminalizacia marihuany
Od: kbc
|
Pridané:
18.3.2012 12:34
dobry outdoor VZDY > indoor
howgh
zato ze si este nehulil normalny outdoor ja naozaj nemozem.
kto vie ten vie, deti budu capovat vodne z lampy aby ich to co najviac odyebalo aby sa potom mohli poriadne nazrat a zabit stav. hovada.
|
|
Re: Dekriminalizacia marihuany
Od: TomBA
|
Pridané:
17.3.2012 12:04
Problém ale je, že dnes prakticky nekúpiš "prírodnú" trávu.
Všetko sú to hybridy s viac ako 10 násobným obsahom účinných látok.
A v móde je aj "porosenie" rastlín pred sušením roztokom niečoho "lepšieho" (pernik?).
Takže ak si kúpiš niečo z neovereného zdroja, nikdy nevieš čo to je.... A sám si to dopestovať nemôžeš.
|
|
Re: Dekriminalizacia marihuany
Od: el nino
|
Pridané:
17.3.2012 14:56
čo trepeš .. s akým 10 násobným obsahom???
konope siate má 0,8 % THC ... indické má 8 %...už si videl marišu s 80 % THC ?M??
tie malé 30cm kultivary sú silnejšie ale ani nie 2x
|
|
Re: Dekriminalizacia marihuany
Od: zase ja
|
Pridané:
18.3.2012 1:03
Kdo huli ten umi :D
|
|
wergwerg
Od: edrgwer
|
Pridané:
16.3.2012 11:42
Jedno ze sme ze nemame ziadne dokazy ani dovody ta zavriet. Na kazdeho si nieco najdeme, kedze nikto nie je bez viny!!!
Je..l by to pes!!! ACAB!!!
|
|
Re: wergwerg
Od reg.: Sudhoven
|
Pridané:
16.3.2012 18:06
Ale pozor:
http://goo.gl/sTEyP
|
|
japonec nema konec
Od: nototohmm
|
Pridané:
16.3.2012 12:01
Super clanok, co sa tyka komplexnosti...
|
|
Re: japonec nema konec
Od: Hot Apple Boy
|
Pridané:
16.3.2012 12:05
googleplex?
|