|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kvety
Od: pica
|
Pridané:
27.2.2012 14:22
toto je dobra inovacia.
|
|
Re: kvety
Od: till__
|
Pridané:
27.2.2012 16:15
och tak tento fon budem mat, aj design je pekny take zvodne oble tvary ako telo stavnatej sestnastky. a megapixele, no nekup to!
|
|
Re: kvety
Od: Xavier de La Slovak
|
Pridané:
27.2.2012 20:28
neni to zase len to stare zname viac pruzkov viac Adidas?
myslim si ze nie vsetko je len o pixeloch moze tam mat aj 1000 pielov ked to nebude vsetko dobre poladene.
|
|
Re: kvety
Od: rozop
|
Pridané:
27.2.2012 21:06
aj si precital a hlavne pochopil clanok? ty adidas.
|
|
Re: kvety
Od: Xavier de La Slovak
|
Pridané:
28.2.2012 7:59
nie len nadpis.
nevedel som ci v texte nebudu neslusne slova
|
|
Re: kvety
Od: roob_zabanovany
|
Pridané:
28.2.2012 8:41
je to presne ako typek pise vyssie.. kludne tam moze byt aj 10^6 Tpixelov, ak tam bude 5mm plastovy objektiv, co bude, tak to bude robit hnusne fotky, cim viac pix, tym hnusnejsie.
|
|
Re: kvety
Od: lolo21
|
Pridané:
1.3.2012 8:38
bohužiaľ v nokii mysleli aj na toto a čuduj sa svete, dali tam 5-prvkový f/2.4. do mobilu to vyzerá byť vynikajúce riešenie. jedinej veci by som sa obával - dynamického rozlíšenia, prepaly a zliate tiene. ale bežní ľudia toto veľmi neriešia.
|
|
Re: kvety
Od: Lenco_
|
Pridané:
5.3.2012 10:30
Ten senzor je väčší ako v high-end kompaktoch, podľa mňa to bude podávať veľmi dobré výsledky
|
|
Re: kvety
Od: 123s
|
Pridané:
7.3.2012 2:38
there are right
"Zariadenie nie je vôbec účinné voči nezmyselným pokrikom, pri ktorých sa zrejme mozog zapája len minimálne."
|
|
Re: kvety
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
27.2.2012 18:34
Sa mi páči že redakcia v článku použila a vysvetlila Bayerovú interpoláciu ktorú som sa snažil načrtnúť v predchádzajúcom článku ;))
|
|
Re: kvety
Od reg.: romeo1987
|
Pridané:
29.2.2012 23:22
podla mna je redakcia rada, ze si to nacrtol, aspon mali o com pisat :D
|
|
hardcore
Od reg.: kachna
|
Pridané:
27.2.2012 14:46
|
|
xxasdad
Od reg.: Martin xx.
|
Pridané:
27.2.2012 14:53
odskusat to v praxi a pozriet realne fotecky a video by to chcelo... cena?
|
|
Re: xxasdad
Od: 1234abcd
|
Pridané:
27.2.2012 15:08
41€ a Windows do chladnicky, mikrovlnky a rychlovarnej kanvice v cene.
|
|
Re: xxasdad
Od: skajskal
|
Pridané:
27.2.2012 17:01
sak pockaj ked ti rychlovarna kanvica zamrzne a hodi bsod
|
|
Re: xxasdad
Od reg.: foobar0
|
Pridané:
28.2.2012 0:11
Zas taka rychlomraznicka tiez nemusi byt na zahodenie.
|
|
Re: xxasdad
Od: repost
|
Pridané:
27.2.2012 16:40
fotky
goo.gl/wPWjs
|
|
Re: xxasdad
Od reg.: _EtHAN_
|
Pridané:
27.2.2012 20:03
No fajn, to su fotky s brutalnym osvetlenim pravdepodobne nevadskeho slnka, a aj tak je tam kopa zrnenia, nechcem vidiet ako to bude vyzerat v šere a v noci.
|
|
Re: xxasdad
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
28.2.2012 14:29
tak sumu tam vela nie je (v porovnani s inymi smart/stupid phonmi), aj ked je pravda, ze svetelne podmienky su velmi dobre zvolene (zrejme ucelovo). ale na fotkach co sem postol ccccc najdes aj zo dve fotky so slabsimi svetelnymi podmienkami, ktorych kvalita je na primeranej urovni.
aj tak to ale chce pockat, ako to zvladne test realnymi uzivatelmi v beznych podmienkach.
ak to dopadne kvalitativne primerane tymto ilustracnym fotografiam, bude to prvy phone, ktory z mojho pohladu nebude mat fotak iba na okrasu.
|
|
Re: xxasdad
Od: :D :D :D
|
Pridané:
1.3.2012 22:29
Co to meles??? :D OMG sa pozri, co lezie z dnesnych telefonov aky shit... a potom pindaj
|
|
Re: xxasdad
Od reg.: ccccc
|
Pridané:
28.2.2012 9:24
fotky
http://goo.gl/frnEa
|
|
cenaaa
Od: mr.joda23
|
Pridané:
27.2.2012 15:00
čo sa ceny týka , tak to bude stáť minimálne 50000E ...
|
|
Re: cenaaa
Od: analytik.sk
|
Pridané:
27.2.2012 18:03
nebude, nieje to od applu...
|
|
Re: cenaaa
Od: Stevo9
|
Pridané:
28.2.2012 14:26
450€
|
|
cena mobilu
Od: jastrab
|
Pridané:
27.2.2012 15:18
cena vid predchadzajuci prispevok:
Smartphone sa začne predávať od mája a má stáť 450 eur
http://www.dsl.sk/article.php?article=12175&title=
|
|
jatyononajatyon a ona
Od: 1234abcd
|
Pridané:
27.2.2012 15:24
Dufam, ze v tom maju vela patentov, aby sa z toho nedal navarit jablkovy must.
|
|
OS...
Od reg.: Deafboy
|
Pridané:
27.2.2012 15:36
Len skoda toho OS.
Harmatan uz vyzeral byt pouzitelny. Keby ho nazatratili mohlo to byt zaujimave.
|
|
Re: OS...
Od: Odpoved
|
Pridané:
27.2.2012 16:13
V tomto modely nie je WP, kiez by bol, ale je tam Symbian.
|
|
Re: OS...
Od: bulix
|
Pridané:
27.2.2012 17:50
Nemyslim si, ze by bolo treba banovat....
|
|
Re: OS...
Od: omgwtftocojezameno
|
Pridané:
27.2.2012 20:30
a kickovat?
|
|
Re: OS...
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
28.2.2012 14:32
njn. skoda ze mne osobne nevonia ani jeden z dvojice :(
tod ale len moj osobny subjektivny nazor. snad sa to casom rozsiri aj na ine znacky, aby si (v pripade ze kvalitu preukazu bezne skusenosti userov) toto zuzo uzil kazdy :D
|
|
asi nie
Od reg.: SyKy19
|
Pridané:
27.2.2012 16:25
Podla mna to nebude robit krajsie fotky ako ostatne telefony... Sam som mal sonny ericson Xperia X2 s 8.1 mp fotakom a robilo to horsie fotky ako 3 mp fotak... takze prehnane fotaky v mobiloch su podla mojho nazoru na nic...
|
|
Re: asi nie
Od reg.: kachna
|
Pridané:
27.2.2012 16:30
http:// cdn.conversations. nokia.com.s3 .amazonaws.com/wp-content/uploads /2012/02/Archive2. zip
|
|
Re: asi nie
Od reg.: kachna
|
Pridané:
27.2.2012 16:31
zmazte medzery. tu to fotky v plnom rozliseni z mobilu
|
|
Re: asi nie
Od: trololololololo
|
Pridané:
27.2.2012 16:44
dopice skracovac nepozanas co ?
|
|
Re: asi nie
Od: umad
|
Pridané:
27.2.2012 18:21
U mad bro?
|
|
Re: asi nie
Od: Effe
|
Pridané:
27.2.2012 19:20
He is not, he means www.dopice.sk. You are new here, right?
|
|
Re: asi nie
Od: darnad
|
Pridané:
27.2.2012 19:34
a ty si novy na internete? u mad je bezna internetova hlaska
google -> internet troll
|
|
Re: asi nie
Od: fdsfsfss
|
Pridané:
28.2.2012 9:05
fajne si sa dojebal
|
|
Re: asi nie
Od: AeroTroll
|
Pridané:
28.2.2012 22:12
Trollov síce poznáš ale užitočné veci ťa už akosi obišli :-P
|
|
Re: asi nie
Od: Jožko.
|
Pridané:
27.2.2012 17:01
ČaUtE, nEmôŽe tO pROsím NiEkTO hOdiŤ na MeGauPLoAt??
|
|
Re: asi nie
Od: ssssssssssss
|
Pridané:
27.2.2012 17:12
normalny odkaz..
http://dopice.sk/1Z9
|
|
Re: asi nie
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
28.2.2012 14:33
mas to tam. pre download link posli okolkovanu ziadost s okruhlym razitkom na ustredie FBI ;)
|
|
Re: asi nie
Od: 123..
|
Pridané:
27.2.2012 17:22
Prave by to malo mat naj fotky. Cip je vacsii ako v n8. Pri foteni fotiek, sa tie pixeli prepocitaju napr. na 5mpx fotku a ta by mala byt uz fakt dobra. (na mobil) Myslim, ze niekto nebude fotit 38mpx fotky a robit nejaku velkotlac. Ale prepocitane na tie 5mpx alebo 8mpx, to bude uz nieco ine
|
|
Re: asi nie
Od reg.: saekki
|
Pridané:
27.2.2012 22:14
A ty si ten článok aj čítal, predtým než sí napísal komentár, alebo skôr pochopil si ten článok? Tu vôbec nejde o fotenie v maximálnom rozlíšení, ide o fotenie v menších rozlíšeniach s použítím 41 mp senzora na dosiahnutie lepšej kvality, podľa mňa je to super nápad.
Len tak ďalej Nokia.
|
|
Re: asi nie
Od: jozef mrak
|
Pridané:
2.3.2012 2:22
41 nie je realnych, ale interpolovanych... procacik co to pocita na systemy napr. Digic nema sancu... kup si to, ale to je fakt slaba vec toto... a tych f2.8 - samozrejme, bookech dokonca... na mobil fakt slusna vybava, ale tak ci tak - netreba... preco? lebo senzo chip velky tak 1/8 full frame je aj tak shit.... a teda - na mobil nie zle fotky, ale isto nie realnych 40gegapixelov....
|
|
Re: asi nie
Od: mememe
|
Pridané:
5.3.2012 16:28
akobyto rytmus pisal :-) yeee
|
|
there are right
Od: 123s
|
Pridané:
7.3.2012 2:39
there are right
"Zariadenie nie je vôbec účinné voči nezmyselným pokrikom, pri ktorých sa zrejme mozog zapája len minimálne."
|
|
Nokia so SYM
Od: Cage
|
Pridané:
27.2.2012 17:39
Sice mobil nevyzera zle ale konstrukcia na oko horsia ako LUMIE a okrem toho ten smartphone je asi mrtvy pre ten SYM Belle...
|
|
from Nokia so SYM
Od: Laco985
|
Pridané:
27.2.2012 17:58
Nokia so SYM -- preco si myslis? Ja napriklad na belle nedam dopustit. Mam Nokia N8 a bezne mi vydrzi ak sa moc nehram 4-5 dni nabita. Ktory HTC ci Sony Ericson tolko vydrzi s androidom? Mal som HTC a prave to kazdodenne dobijanie ma odradilo aby som si ho kupil zase.
|
|
Re: from Nokia so SYM
Od: pus da batn
|
Pridané:
27.2.2012 18:20
presne, uz ma nebavi stale mat pri sebe nabijacku na android, sledovat restarty a mrznutie, topit sa v podivnom menu so slovensko-anglicko-neviemakou jazykovou mutaciou. sorry nokia ze som sa nechal namotat tou andro-pi*vinou, idem naspat.
|
|
Re: from Nokia so SYM
Od: darnad
|
Pridané:
27.2.2012 19:36
zjavne pre teba android nie je. Skus nejaky seniorsky telefon, alebo pevnu linku, to by si mal zvladnut
|
|
Re: from Nokia so SYM
Od: alphie
|
Pridané:
27.2.2012 20:09
No android expert :)ja mam tiez symbian a je to dobry OS. Pracuje spolahlivo a nic netreba riesit. Android je mi sice tiez sympaticky, lebo je to v podstate linux, ale zatial som ho neskusal, mozno v dalekej buducnost ak zmenim hardver ale to uz tu mozno bude nieco ine. V kazdom pripade, ta tvoja poznamka bola dokonale odveci, za nad sebou trochu zamysli, co pises.
|
|
Re: from Nokia so SYM
Od: pus da batn
|
Pridané:
27.2.2012 21:11
zjavne si dement. pre android programujem, takze svoje tezy si nehaj do krcmy. skratka je to podla mna narychlo zlepeny os, vo vela veciach nedotiahnuty. ano, su furt nove verzie, ale na moj rok stary asi nebude 5-ka. z 2.1 na 2.2 som ho dal, aspon to je zazrak.
|
|
Re: from Nokia so SYM
Od reg.: saekki
|
Pridané:
27.2.2012 22:11
To je raz tak, keď kúpiš fábiu, motor z oktávie tam možno vtrepeš, ale motor z bavoráka už asi nie ;-) ja som napríklad kúpil DHD a prednedávnom ma potešila správa, že dostanem update na ICS, a to je už pomaly 2 roky starý ;-)
Hold symbian bol super, ale Android proste ponúka viac, keď sa teraz pozriem do X6, čo má priateľka, ten telefón je proste absolútne obmedzený, kým tam dáš len obyčajnú nepodpísanú hru, alebo nejakú inú aplikáciu, tak ti to trvá dosť dlho, pričom na droide len otvoríš Market a ideš.
Tento telefón podľa mňa nokiu aspoň z časti vytiahne z problémov, technológia je super a jej reálne využitie pri fotení s optimálnym rozlíšením bude podľa mňa super, ale uvidíme.
|
|
Re: from Nokia so SYM
Od: pussynka
|
Pridané:
27.2.2012 22:54
prirovnanie s motormi, ako vzdy, uplne scestne. papa pusinka.
|
|
Re: from Nokia so SYM
Od reg.: saekki
|
Pridané:
27.2.2012 23:16
Pointu si zjavne pochopil, tak aký máš problém? Tváriš sa tú ako veľký "developer" a pritom obviňuješ Google(android) zato, že pre tvoj telefón niesú nové verzie, avšak ako správny "developer" by si mal vedieť, že nové verzie pre tvoj telefón idú od výrobcu -_- tak sa choď posťažovať kórejcom :-P
|
|
Re: from Nokia so SYM
Od: pussynka
|
Pridané:
27.2.2012 23:59
problem je, ze sa tu netvarim nijak, na rozdiel od teba pisem fakty, nie nejake bludy. este nespis? 22:00 uz bolo! sup spat.
|
|
Re: from Nokia so SYM
Od reg.: saekki
|
Pridané:
28.2.2012 0:03
to potom tie fakty asi píšeš do inej diskusie, tu žiadne fakty nevidím -_-
|
|
Re: from Nokia so SYM
Od: XMen
|
Pridané:
28.2.2012 0:05
chlapec si asi pustil nejaky, hello world systemom copy-paste a chvilku mu trvalo az zistil ako to rozchodit ;). Ale uznavam, ze za den sa toho vela naucit neda.
|
|
Re: from Nokia so SYM
Od: pussynka
|
Pridané:
28.2.2012 8:30
ou, vzdy ma niekto odhali. len dodam ze nemas az tak celkom pravdu, pretoze som hello world prelozil do slovenciny.
ty budes urcite jeden z tych slovenskych developarikov co pisu blogy a odpovedaju do clankov ako programovat extra nap*cu "akoze aplikacie", ktore nerobia nic uzitocne okrem vybijania baterky.
|
|
Re: from Nokia so SYM
Od: MuadDib
|
Pridané:
4.3.2012 18:57
Pointu si zjavne nepochopil ty.
A pointa – ako som ju pochopil ja – je tá, že darmo tu vy („androiďáci“) budete chváliť to, aký je Android skvelý, moderný, pokrokový, inováciami nadupaný systém, keď na starších telefónoch nemôžeš mať novší systém.
To [ti potom môžem povedať, že] si všetky tie horeuvedené prívlastky o výhodách Androidu môžeš strčiť vieš kam, lebo z praktického hľadiska potom nie je medzi ním a [svojho času vydaným] Symbianom na staršom telefóne podstatný rozdiel.
|
|
Re: from Nokia so SYM
Od: XMen
|
Pridané:
28.2.2012 0:03
sranda, ja tiez programujem pre android ale nezda sa mi, zeby to bolo narychlo zlepeny system a uz vobec nie ked uvazim, odkedy ho pripravuju.
Inak ked chcete vidiet, co je to narychlo zlepeny OS tak odporucam WP7.
|
|
Re: from Nokia so SYM
Od: uragan hill
|
Pridané:
28.2.2012 0:11
pobavil.
povazovat android za konzistentnejsi system ako wp moze iba clovek na drogach.
|
|
Re: from Nokia so SYM
Od: XMen
|
Pridané:
28.2.2012 13:00
a vy mate ine skusenosti nez ja?
|
|
Re: from Nokia so SYM
Od: uragan hill
|
Pridané:
29.2.2012 0:41
nie.
ty mas ine skusenosti ako ostatni.
|
|
Re: from Nokia so SYM
Od: XMen
|
Pridané:
3.3.2012 0:05
vas je viac? to vypada na schizu
|
|
Re: from Nokia so SYM
Od: XMen
|
Pridané:
28.2.2012 0:00
to hovorite o windows phone?
|
|
Re: from Nokia so SYM
Od reg.: viperman
|
Pridané:
27.2.2012 21:29
vypni synchronizaciu, vypni data, nemaj jast na sto percent a vydrzis 3 4 dni pohode ;)
dalsia vec. naco potrebujes mobil co vydrzi vela dni. sak ked dojdes domov tak mas predsa moznsot mobil nabi tnie? :) ja automaticky davam mobil na na bijacku aj ked mam baterku 50 percent alebo tak.
|
|
Re: from Nokia so SYM
Od reg.: saekki
|
Pridané:
27.2.2012 22:16
Žijeme v 21. storočí, elektrinu, USB porty už máme všade, takže s tým chvíľkovým pripojením telefónu do siete hocikedy keď je nato čas až taký problém nevidím. Zase na druhú stranu ak človek cestuje droid hold nieje pre neho, každý si musí vybrať telefón podľa toho čo od neho čaká a nie podľa toho či je "trendy"
|
|
Re: from Nokia so SYM
Od: antilogaritmik
|
Pridané:
27.2.2012 22:50
hej, no, elektrinu mame vsade.. to moze napisat len ten co sedi doma a v praci.
poviem ti to zrozumitelnejsie aby si pochopil: ked mam symbianovu nokiu, neni som az tak obmedzeny a nabijam vzdy az doma, pretoze drzi. ale kvoli droidkovi mam teraz nabku doma, v praci a v kapsicke nosim pre istotu microusb kabel pre nabitie. a ze uz mi ta hajtra korejska vela krat skapala, ked ju clovek najviac potreboval. a to ju zatazujem rovnako ako nocku. uz svita aspon trochu?
ten android skratka casto ani nevydrzi od rana do vecera, preto si idem este kupit nahradnu baterku na vylety mimo civilizacie. ta moja inkriminovana nokia s 15 mesacnou baterkou stale vydrzi viac...
btw jas mam na androvi 50%, na nocke okolo 80 :D
|
|
Re: from Nokia so SYM
Od reg.: saekki
|
Pridané:
27.2.2012 23:05
Ja ťa absolútne chápem, presne na takéto prípady mám na stolíku položený môj Starý Ericsson R320s, keď idem na výlet, na chatu, na túru, alebo hocikde inde mimo, kde nepotrebujem všetky super-duper funkcie, klasický telefón mi úplne stačí. Ale v každodennom bežnom živote mi tá nevýhoda nabíjania každý večer, a podotýkam každý večer, aj pri plnej záťaži (už nejak ten deň zvládne, aj keď už podvečer pípa ako zmyslov zbavené :-D) proste neprekáža a klady prevyšujú zápory.
A keď už fakt potrebujem nejaké tie funkcie a aj nejakú tú výdrž a nechce sa mi brať starú tehlu, vypnem wifi, vypnem GPS, vypnem 3G a zvládnem aj 2 dni :-D
Samozrejme neporovnateľné so Symbianom, ale ako som už povedal, symbian mi neposkytuje také pohodlie a rôznorodosť aplikácií a rýchlosť, na akú som už zvyknutý a s tou batériou sa musím proste zmieriť.
|
|
Re: from Nokia so SYM
Od: antilogaritmik
|
Pridané:
28.2.2012 10:26
predstav si, ze mam dohromady 4 telefony...
|
|
Re: Nokia so Symbianom
Od: MuadDib
|
Pridané:
4.3.2012 18:49
Presne tak – ak sa Nokia pomiatla, tak jedine preto, lebo prešla na Windows Phone.
To je cesta do pekla, je to kúrenie parketami, ešte zdôraznené tým, že šéfovanie v nej de facto prebral Microsoft.
Keby boli otvorili Symbian – a to skôr a nielen pre vývojárov – tak by dnes mohli stavať na niečom slušnejšom.
Nemám síce Android, ale telefón jednej známej, ktorá ho má, vydrží po nabití nanajvýš do konca nasledujúceho dňa. Dobre, je to síce žena a možno sa s ním hrá viac, než by bolo vhodné, ale prípady ako tieto mu nerobia dobré meno.
Symbian síce možno nie je taký vyčačkaný, vraj je zastaraný a neviem čo ešte, ale robí, čo má a robí to celkom dobre; kto sa nepotrebuje hrať na to, že nosí vo vrecku počítač, ale telefón, tak napr. nové Nokie mu v pohode vydržia aj celý pracovný týždeň. Ja si naň nemám prečo sťažovať...
|
|
42-42-42
Od: 42.
|
Pridané:
27.2.2012 22:05
Škoda, mohli dať už 42
|
|
Re: 42-42-42
Od: MuadDib
|
Pridané:
4.3.2012 18:37
:-D
|
|
Re: 42-42-42
Od: MuadDib
|
Pridané:
4.3.2012 18:38
To už by bol potom dokonalý mobilný telefón... :-)
|
|
Asdqwe
Od: Patriciusko
|
Pridané:
27.2.2012 23:33
Ako nestudoval som to uplne do bodky ale ak to nema hardverov spust fotoaparatu tak je to keke tina. Vobec nechapem preco sa to na smartfony nedava... Za moj zivot som spravil dohromady jeden a pol fotky ale hento mi naozaj chybalo..
|
|
Re: Asdqwe
Od: kvok
|
Pridané:
27.2.2012 23:51
aok sa ti podarila polfotka?
alebo si urobil dve tristvrtove?
|
|
Re: Asdqwe
Od: RIKK
|
Pridané:
28.2.2012 14:44
zamrzla mu softwarova spust ked fotil tu druhu
|
|
Re: Asdqwe
Od: XMen
|
Pridané:
28.2.2012 0:13
co na to povedat, asi nekupujes ten spravny typ telefonu. Ja mam v mojej Xperii Neo vsetko co potrebujem, dokonca aj hw spust fotaku.
Inak co sa tyka vydrze, tak mne sa oplatilo, prechadzat v noci do rezimu plane, kedy sa vypnu vsetky siete. Mam pocit, hoci mozno iba subjektivny, ze telefon v takom stave sa vybija rovnako rychlo ako keby bol vypnuty (rozdiel je tam minimalny). Musim taktiez ocenit vydrz mojho fonu. Pokial ho tymto sposobom setrim, tak nema problem vydrzat 6-7 dni aj ked to zas nerobi dobre baterke, keby som ju nechal uplne vybit.
|
|
Re: Asdqwe
Od: djfskljfkldsjf
|
Pridané:
1.3.2012 22:38
No jasne, na noc si dam nejaky letecky rezim, aby sa mi nedalo dovolat... to ho mozem rovno vypnut a kupit si vymozenost 80ych rokov - radiobudik... Setrite si tie svoje baterecky a nabijajte kazdy den aj trikrat s tym handroidom... Symbian nastastie tymto nikdy netrpel.
|
|
Re: Asdqwe
Od: webnick358
|
Pridané:
2.3.2012 19:21
Asi tak... pri prvych telefonoch to bolo bezne - vypinat na noc, kvoli setreniu baterky. A po par rokoch to mame spiatky, vdaka androidu :)) Ako kolega: Niekedy ked ho menej pouzivam, tak mi vydrzi aj dva dni... OMG :D FACEPALM.JPG
|
|
Re: Asdqwe
Od: XMen
|
Pridané:
3.3.2012 0:12
ale co sta stazujete, ved to je vyvoj. Moj starsi telefon mal sice vacsiu vydrz, ale jeho funkcie koncili pre volani a smskovani. Ani browsovat sa v nom normalne nedalo. Inak neviem preco sa stazujete na android. Staci ked si pozriete hw specku tych smartfonov. Proste poriadny procak aj nieco zozerie. Viem uz o nejakych rieseniach pre android, kde smartfon mal mat dva procaky, jeden slabsi a jeden vykonnejsi, ktore by sa zapinali podla toho, aky vykon zrovna potrebuje. Mam pocit ze to zostalo v suplikoch. Inak teraz ked sa pozriete na specky novych smartfonov tak kapacity baterii vzrastli ale bohuzial aj hw siel vykonovo dopredu, takze lepsie to nebude. Pre ludi, ktorym vadi kazdy 2-3 dni nabijat mobil, by som smartfon proste neodporucal, radsej nech sahnu po obycajnom dummy mobile.
|
|
Re: Asdqwe
Od: apofiSSo
|
Pridané:
5.3.2012 9:08
Mam N95 uz velmi dlho sico to nieje super rychly ultraphone ale nejako som si zvykol a dufam ze sa nikdy nepokazi..nechce sa mi potom premyslat co si kupim a naco mi to bude :)
Baterka mi drzi tak 3-4 dni ... ale ked si pustim mp3 tak sa vybije za 2-3 hodky :)
|
|
Svetlo na kraji optiky
Od: Alt
|
Pridané:
28.2.2012 12:36
"Optický zoom typicky podľa Nokie trpí na maximálnych úrovniach na krajoch aj deformáciami, u zoomu používaného PureView k takýmto efektom samozrejme nedochádza, naopak pri vyššom zoome svetlo prechádza čoraz ďalej od krajov optiky."
Tymto chceli co povedat? Ved svetlo prechadza optikou vzdy rovnako, ci pouziju digitalny zoom alebo nie ... To co popisuju by mohlo riesit priclonenie, ale samozrejme mensia svetelnost a pri tychto rozmeroch este vacsia difrakcia ...
|
|
ked clovek chce FOTIT a nie \\\\
Od: 321martin
|
Pridané:
28.2.2012 14:56
tak si kupi poriadny fotak a nie slaby telefon, ktoreho nedokonale vlastnoti chce vyrobca vyburcovat ze da viac megapxelov... to je rovnaka blbost ako kupovat reproduktory podla PMPO vykonu... videl som reproduktry k pc s vykonom 1000 W a neverim ze hudubny vykon maju vyssi ako 50 :) mozno daju tych 1000 W ked ich clovek zapali... sak aj teplo je nejaky vykon :)
pri tomto telefone to bude to iste... ludia kupujte ma.. ja mam viac megapixelov mozete sa mnou chvalit... :D
ked kupujem telefon, chcem s nim tlefonovat aj fotak potesi na urcite momentky.. ale nie 41 megapixelova fotka... povedzte mi ako rychlo bude ten fotak pracovat s fotkami ktore budu mat 41 mpx a velkost viac ako 300 MB alebo budu mat menej a budu tak brutalne komprimovane ze fakt je lepsie mat 5 mpx fotak...
aj tak ten objektiv velkosti lentilky tu "kvalitu" degraduje az niekde k zemi :) mozno az pod zem :)
ale lu kupujte. cim viac MPx tym sa s tym da lepsie chvalit.. :D :D
|
|
Re: ked clovek chce FOTIT a nie \\\\
Od: pre lofasov
|
Pridané:
28.2.2012 16:10
teba je tu naozaj skoda. neuvazoval si o kariere v liecebni?
|
|
Re: ked clovek chce FOTIT a nie \\\\
Od: siirii
|
Pridané:
28.2.2012 18:07
Boha ľudia, čo tak čítať články na ktoré reagujete? Potom by ste nemuseli robiť zo seba v diskusii debilov.
|
|
Re: ked clovek chce FOTIT a nie \\\\
Od: jozef ignac
|
Pridané:
28.2.2012 22:19
pocuj retard, nie je vhodne si clanok najprv precitat?
|
|
Re: ked clovek chce FOTIT a nie \\\\\\\\
Od: retard je uz registrovane
|
Pridané:
16.3.2012 12:08
No, ja som clanok sice necital, ale tiez si myslim, ze 41 Mpxs je pre mobil zbytocne vela... Ved sa jedna fotka nevojde ani na kartu. Hlavne ked bude vo formate raw.
|
|
nokia
Od: chmulo na druhu
|
Pridané:
29.2.2012 13:51
Ked si na tom clovek bude chcet tu fotku
v plnom rozliseni pozriet tak im tam ten predpotopny procesor asi zhori :-P ze nokia ;-)
|
|
ruzova
Od: pasteka
|
Pridané:
29.2.2012 14:22
ked to je take super, preco si fotografi nekupia tuto nokiu a nejdu fotit napr olympiadu s tymto ?
to je ako 0.8 litrovy motor so styrmi turbami..
|
|
Re: ruzova
Od: 0.0.0.0
|
Pridané:
1.3.2012 9:07
toto bolo dost cudne, ale videl som co stym chcu robit, umoznuje to velmi kreativny crop s menej mpx. vcelku je to zaujimave
|
|
41-Mpxs senzor má výhody
Od: kulas
|
Pridané:
29.2.2012 19:19
Shut up and take my money!
|
|
necudujem sa NOKIA prepada
Od: majsterko
|
Pridané:
1.3.2012 15:25
Keby sa pani inzinieri venovali radsej ergonomi pouzivania telefonov a komfortu pouzivania pri pracovnom nasadeni. Uspesny boli hlavne koli tomu, ze boli dobre ovladatelne a hlavne urobili dieru do svete s revolucnym intuitivnym NAVIKEY. Posledny model co sa skvelo ovladal a plnil vsetky managerske funkcie na vubornu bol Comunikator 9110. Od vtedy to ide dolu vodou. Telefon prestal byt komunikatorom ale destkou hrackou na hranie. Este sa vratim k tomu NAVIKEY. Dobrou skuskou je pouzivanie u dochodcov. Staru Nokiu vedia intuitvne ovladat za par dni. Nove typy telefonov nevedia dochodcovia ovladat ani po mesiach pouzivania 8-)
|
|
Prepad predaja
Od: Meldo
|
Pridané:
2.3.2012 2:08
Nokia by mala v prvom rade vymenit designerov ich telefonov. Ved vyzeraju katastrofalne. V druhom rade prestat pouzivat tie nechutne plasty.
|
|
Re: Prepad predaja
Od: XMen
|
Pridané:
3.3.2012 0:15
suhlas, taktiez by som vymenil ludi, ktory navrhli nazov "lumia" ;)
|
|
Re: Prepad predaja
Od: robur
|
Pridané:
4.3.2012 11:31
hlavne ze i-vlozka je uz ok.
|
|
nokie a ine
Od: Markoman
|
Pridané:
2.3.2012 10:33
ked som mal nokiu ta robila vzdy krajsie fotky ako ktore kolvek drahsie a high end htc alebo iny cistokrvny aziat. megapixle som nejak zvlast nesledoval. zalezi od mnoheho, optika, technologia, spracovanie...
ked som si pozrel fotky ktore ten chip urobil dobre ze som neodpadol. nic tomu blizke nedokaze urobit sebelepsi kompakt.
|
|
41mpxs
Od: ADF11
|
Pridané:
4.3.2012 14:13
Tu je zaujimavy clanok o fotaku ze tych 41mpxs nieje len marketingovy trik :)
http://dopice.sk/21Z
|
|
Re: 41mpxs
Od: marketingovy
|
Pridané:
16.3.2012 12:11
A co ine to je ak to nie je marketingovy trik. Na co je komu 40 Mpx vo fotaku ved tlko nemaju ani zrkadielkove. Vies aka velka je 40 Mpx fotka? Velmi velka. Ako to chces posielat MMS? Je to len dalsi ofajc na vas de*kov co si to tu pochvalujete.
|
|
101 som
Od: Chachaaa
|
Pridané:
14.3.2012 11:45
stoprvy prispevok chachaaaaaa
teraz sa citim ako 101 dalmatinec chachaaa
|
|
nokiu nezachrani nic...
Od: cuzzio
|
Pridané:
29.3.2012 11:43
Myslím že ani za 100-Mpxs sa Nokia nedostane tam kde bola pred cca 10 rokmi.. ich operačný system Symbian zomrel, procesory sú pomalé, a Win phone je fail Incoming.. podla mna by maly prejsť na Android. čim skorej tým lepšie..
|