| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
Diskusia k článku
Od reg.: leader
|
Pridané:
15.2.2012 12:27
kam az dosiahnu chapadla ethernetovej lobby
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od: enon
|
Pridané:
15.2.2012 12:39
Nuz ta zprava od WHO im bola voditkom a nie loby, si mislim.
Ja sa tiez obcas zamyslim nad tym, ci mi ten ruter, co mam od pomaranca, nejako radikalne nepos**e bunky a nebude zo mna tumor o par rokov. [:-/
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od: miro j.
|
Pridané:
15.2.2012 12:42
WHO je obycajna propagandisticka agentura ktora taktiez podlieha lobby. Precitaj si o nej cosi viac, popozeraj par dokumentov a pochopis.
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od: barometer
|
Pridané:
15.2.2012 12:44
a komu ma clovek potom verit :(
|
| |
Go Space Captain Katsura, Go!
Od: Hele von der Vole
|
Pridané:
15.2.2012 12:56
Na co je ti viera? lol, zisti si fakty a rozmyslaj... imho
|
| |
Re: Go Space Captain Katsura, Go!
Od: enon
|
Pridané:
15.2.2012 12:59
Ze fatky :D :D :D. Jedine ze by si bol expert v kazdej oblasti. Inac je to o viere stale. Veris doktorom, veris laborantom, veris pekarovi, atd. atd. A hlavne veris v lespie zajtrajsky ked ides volit tu svoju naj stranu. :D
Ci oni mju 100% pravdu? Vsade je to len a len o tom ci danej veci veris alebo nie.
|
| |
Re: Go Space Captain Katsura, Go!
Od: Komentol
|
Pridané:
15.2.2012 13:06
neverím doktorom, laborantom ani pekarovi. ale musim im verit! aspon sa snazit.
|
| |
Re: Go Space Captain Katsura, Go!
Od: mdl...
|
Pridané:
15.2.2012 13:53
nie, neveris im.
len predpokladas, ze maju viac informacii.
viera je bezhlava, s vierou sa nepytas otazky, s vierou nevyzadujes odpovede
|
| |
Re: Go Space Captain Katsura, Go!
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
16.2.2012 9:17
ale do urcitej miery im veris... obcas dufas aj v to, ze ti k noham spadne kufrik penazi, ze zachranis svet ako hrdina z telky, ze sa dozijes vysokeho veku v plnom zdravi, na nic z toho sa ale nespoliehas (iba v to dufas). ked ides k doktorovi, tak sa na neho spoliehas, nie len preto, ze by bolo fajn, ak by ti pomohol, ale preto, ze si uprimne presvedceny (a veris), ze ti pomoze a bude ti lepsie, nez ako keby si za nim neisiel.
|
| |
Re: Go Space Captain Katsura, Go!
Od: enon
|
Pridané:
15.2.2012 12:59
Ze fatky :D :D :D. Jedine ze by si bol expert v kazdej oblasti. Inac je to o viere stale. Veris doktorom, veris laborantom, veris pekarovi, atd. atd. A hlavne veris v lespie zajtrajsky ked ides volit tu svoju naj stranu. :D
Ci oni mju 100% pravdu? Vsade je to len a len o tom ci danej veci veris alebo nie.
|
| |
Re: Go Space Captain Katsura, Go!
Od: Sony Ericsson X10 Mini
|
Pridané:
15.2.2012 18:57
Ludia potrebuju nejake istoty voe
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od: classick
|
Pridané:
16.2.2012 6:58
dokumenty ako zeitgeist addendum a podobne picovinky pre trollkov... mas pravdu.
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od: Jolan
|
Pridané:
16.2.2012 9:49
Presne. Jeden deň zistíš neuveriteľné informácie, ako si nejaká korporácia kupuje politický vplyv... Na druhý deň sa dočítaš, že autor toho prvého článku je platený inou konkurenčnou korporáciou. Na to sa dozvieš, že človek, ktorý napísal druhý článok je členom strany, ktorá je sponozorovaná prvou korporáciou. Potom sa dozvieš, že človek ktorý to celé "odhalil" sa len snaží vymyslieť nejakú senzáciu, aby na tom trhol nejaké prachy...
Dnes nejde veriť nikomu. Len sa proste odj*bať odtiaľto.
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od: Bororor
|
Pridané:
15.2.2012 18:46
A to ti nevadi ze drzis mobil pri uchu co ma ziarenie neikolko nasobne vacsie??? A vysielace mobilnych operatorov a podone ... wifi router je to najmenej co by ta malo trapit
|
| |
_____________________________
Od: _kubo_
|
Pridané:
15.2.2012 19:42
Ono je to tak, že mobil max. výkonom (2W) komunikuje iba pri inicializácii (to je ten cvrkot, čo počuješ v reprákoch tesne pred zazvonením - sila, že?).
V normálnych podmienkach mobil funguje na úrovni 80mW.
(Aj tak mi ľúto, že už zopár rokov žiaden mobil neumožňuje pripojiť externú anténu...)
Preto sa (škodoradostne) usmievam, keď vidím dementov spokojne mobilne kecajúcich počas jazdy - používať mobil počas jazdy mimo mesta je max. praženica...
Bol som svedkom merania na predposlednom poschodí, keď na streche sú 3 BTSky.
Najväčšie svinstvo spôsoboval domáci DECT telefón.
O pár dB slabšia bola WiFi a BTSky boli niekde v zadku...
Takže tak.
(Až teraz ma napadlo, že som mal iniciovať mobilný hovor...)
Nabudúce to niekto pri meraní skúste!
|
| |
Re: _____________________________
Od: mmxxx
|
Pridané:
15.2.2012 20:29
Mal si pri merani BTSiek skusit barak oproti. Podla skusenosti mnohych je vyzarovanie anteny kolmo dole velmi slabe a ludia maju problem sa v tej buduve dovolat.
|
| |
Re: _____________________________
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
15.2.2012 20:42
Ale dajú sa aj terajšie mobily pripojiť na ext. anténu. Napríklas SE to majú za vylupovaciou krytkou pri foťáku alebo pod krytom baterky...to teda vymysleli volať a čakať kedy vypadne baterka
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od: ľuboš
|
Pridané:
15.2.2012 20:44
Čo Ta nezabije, to Ta posilní....
|
| |
Pokoj Vam vsetkym
Od: Tomas Akvinsky 1
|
Pridané:
15.2.2012 12:28
Hej, ta dobre.
|
| |
Re: Pokoj Vam vsetkym
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
15.2.2012 16:10
Aj vo Francúzsku začali rušiť Wi-Fi hotspoty po školách lebo veľa detí začalo trpieť hyperaktivitou, nespavosťou a bolesťami hlavy. Je to 2.4GHz rezonančná frekvencia vody takže to iný Ynteligent dal na takú frekvenciu (mikrovlka chápem, tam je to o tom pohlcovaní žiarenia)
|
| |
Re: Pokoj Vam vsetkym
Od: Pravoslav
|
Pridané:
15.2.2012 20:29
LOL, mam 1 meter od seba WiFi AC(spavam pri nom), a o 10 metrov je dalsi..
trpim(bohuzial) hyperaktivitou(teda myslim), nespavostou(to viem) a bolestamy hlavy(to uz viem naisto), :(
|
| |
Re: Pokoj Vam vsetkym
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
15.2.2012 20:44
Vidno..
|
| |
:D ale suhlas
Od: Pentapanta
|
Pridané:
15.2.2012 12:29
Súhlasím s nimi, dnes dajú wifi na trh, bez nejakého overenia a testovania vplyvov na ľudské zdravie, chcú na tom zarobiť, ale zdravie ľudí im je v prdeli, hlavne že sa sypú prachy, to je ako s vysielačmi mobilných operátorov, ktoré dajú na bytovky rovno nad byty ľudí, kde mu ten vysielač žiari len pár metrov od bytu, a tých ľudí sa ani nikto nepýtal, či to tam môže byť.
|
| |
Re: :D ale suhlas
Od: miro j.
|
Pridané:
15.2.2012 12:41
Vykrivace operatorov na bytovych domoch musia odsuhlasit v pripade najomnych bytov ich spravcovia v pripade sukromneho vlastnictva vlastnici bytov hlasovanim na schodzi...nasledne operator plati mesacne najomne za strechu...Umiestnovanie vykrivacov prebieha legislativnym procesom cez Urad verejneho zdravotnictva na ministerstve dopravy.
Tak isto sa na WIFI vstahuju normy kde su limity maximalneho ziarenia, vsetky WIFI zariadenia podliehaju schvalovaniu/homologizacii pred tym nez mozu byt dovezene.
|
| |
Re: :D ale suhlas
Od: Kyklop
|
Pridané:
15.2.2012 12:51
Lenže u nás byty má málokto v osobnom vlastníctve, byty ľudí majú vo vlastníctve bytové družstvá a pod. a tie o tom rozhodnú za ľudí.
|
| |
Re: :D ale suhlas
Od: Noémi
|
Pridané:
15.2.2012 13:07
BYTY SU PRE SOCKY A CIGANOV!
|
| |
Re: :D ale suhlas
Od reg.: viperman
|
Pridané:
15.2.2012 13:09
ty nejsi kompletny
|
| |
Re: :D ale suhlas
Od: Noémi
|
Pridané:
15.2.2012 13:11
MAS PRAVDU, STRATIL SOM NIEKTE BANKOMATOVU KARTU!
|
| |
Re: :D ale suhlas
Od: Sheer-Mirage
|
Pridané:
15.2.2012 13:42
Nekrič toľko...
|
| |
Re: :D ale suhlas
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
15.2.2012 15:54
Az susedovi zalahlo v usiach!
|
| |
Re: :D ale suhlas
Od: TomBA
|
Pridané:
15.2.2012 22:12
vykrývať a krívať nie je to isté.... sorry ale nedalo mi....
|
| |
Re: :D ale suhlas
Od: miro j.
|
Pridané:
15.2.2012 23:32
To je tak ked clovek pise rychlo aby nestratil myslienku ;) Hlavne ze sa chapeme nie ?
|
| |
Re: :D ale suhlas
Od: 5os5os
|
Pridané:
16.2.2012 9:20
Dnes to tu kriva jedna radost:)
|
| |
Re: :D ale suhlas
Od: fdsfsdfsdfs
|
Pridané:
15.2.2012 13:10
vykrivace operatorov "ziaria" do okolia, resp. tam kde su nasmerovane, nie pod seba. do bytov pod vykrivacmi sa signal dostane len odrazom od okolia a teda signal a ziarenie tam je dokonca mensie ako v panelaku oproti.
|
| |
Re: :D ale suhlas
Od: Noémi
|
Pridané:
15.2.2012 13:15
ja si naopak myslím že trepeš úplné sprostosti. elektrotechnik s doktorátom mi na toto odpovedal úplne inak a hovoril aj o tom že by nerád mal svoj byt na najvyššom poschodí alebo nižšie v paneláku oproti vysielaču
|
| |
Re: :D ale suhlas
Od: bvdfgdg
|
Pridané:
15.2.2012 13:20
prvy zdroj co ma napadol, wikipedia: http://sk.wikipedia.org/wiki/ Z%C3%A1klad%C5%88ov%C3%A1_stanica_GSM (medzera za /)
konkretne: BTS je obvykle umiestnená na stožiari, alebo inom vyvýšenom mieste a je osadená sadou smerových (sektorových) antén. Každá anténa vysiela do iného smeru (sektora)
veris tomu, ze operator nasmeruje SMEROVE anteny smerom do zeme teda do bytov pod nimi?
|
| |
Re: :D ale suhlas
Od reg.: pocitujlasku
|
Pridané:
15.2.2012 13:29
cim viac titulov, tym vacsi blbec. Staci si pozriet ake anteny operatori tam davaju, a pozri si ich vyzarovaciu charakteristiku.
my mame na bytovke bts, a za tych vyse 10 rokov nebol jediny problem, aj ked niektore famy predtym boli super: ze to niektorym pripieklo hrnce dohromady, telka im prestala fungovat, a neviem co vsetko.
Co sa tyka zdravia, staci sa len pozriet co vsetko je okolo. Od tv vysielacov, radiovysielacov, rozne bezdrotove zariadenia nielen na net, ale aj napr. zvonceky, vysielacky - to vsetko vyzaruje.
|
| |
Re: :D ale suhlas
Od: homox
|
Pridané:
15.2.2012 13:44
nj, nemyslis ale ze bluetooth, wifi a podobne s vykonmi radovo mW, meteostanice, zvoceky tiez, uplne ine frekvencie sa daju alternativne porovnat? ak ano, tak si len tak z nudy skus ohriat jedlo pri 100kHz.
naviac ano, maju anteny nejaky smerovy vyzarovaci diagram. ale ten vravi len o idealnom sireni signalu, nie absolutnom, preto sa da signal detekovat aj tam, kde by podla diagramu nemal byt. je to aj ovplyvnene frekvenciou, ale tak?
|
| |
Re: :D ale suhlas
Od: element je buzna
|
Pridané:
16.2.2012 7:08
"cim viac titulov, tym vacsi blbec"
toto moze napisat len tupy primitiv, samozrejme bez titulu
|
| |
Re: :D ale suhlas
Od: ...
|
Pridané:
15.2.2012 14:51
Trepes sprostosti ty sam a doktorand nech odovzda titul. U nas v bytovke sa to riesilo - mame tych vysielacov pomerne viac a ked prisiel navrh, tak sme uz nechceli, lenze podla vypoctov vyslo, ze ak ho daju na susednu bytovku, bude nam to ziarit viac, takze sme ho zobrali.
V bytovke sa taketo veci riesia na schodzach a hlasuje sa, nehovoriac, ze z toho je prijem, pretoze firma si to miesto prenajima. Tolko k tomu
|
| |
Re: :D ale suhlas
Od: Element2
|
Pridané:
15.2.2012 17:53
Chlapi, nevidite, ze je to troll, ziadny doktorand mu nic nepovedal.
|
| |
Re: :D ale suhlas
Od: Noémi
|
Pridané:
15.2.2012 18:52
elementovi chlapi? vy mi neverite? to ma mrzi, dakujem.
|
| |
Re: :D ale suhlas
Od: SÚHLAS
|
Pridané:
16.2.2012 7:17
ohanas sa teoretickymi modelmi sirenia signalu, takze asi tomu veris a mozno z googlu alebo od kamarata aj vies. tvoj problem. ale ma v tom slovo vobec nejaka vasa bytovka kde sa liahnu trotllovia ako ty?
|
| |
a kolko porna sa cez take wifi prenesie
Od: einstein
|
Pridané:
15.2.2012 12:31
to tym katolicky skolam isto nevonia. sa cudujem, ze v nich maju vobc net.
|
| |
Re: a kolko porna sa cez take wifi prenesie
Od: barometer
|
Pridané:
15.2.2012 12:43
mas pravdu, preto tam mozu byt kludne aj barely s radioaktivnym odpadom ...
ako keby ti studenti neboli ludia ... jaaaaaaaj
|
| |
Re: a kolko porna sa cez take wifi prenesie
Od: .em
|
Pridané:
15.2.2012 12:44
WiFi interferuje s ich hypnotistickym brainwashom... net maju urcite whitelistnuty len na vatican.va...
|
| |
Re: a kolko porna sa cez take wifi prenesie
Od: malý vzrastom, veľký duchom
|
Pridané:
16.2.2012 8:43
vraj to it-ckari v ministrantskom outfite upgradli aj na redtube a brazzers ;)
|
| |
Re: a kolko porna sa cez take wifi prenesie
Od: TomBA
|
Pridané:
15.2.2012 22:16
no ale, po tom kábli ale prenesú toho porna ešte viac...
|
| |
Ach katolíci..
Od: Aladin
|
Pridané:
15.2.2012 12:36
Aj takým spôsobom sa dá zviditeľniť..
|
| |
Re: Ach katolíci..
Od: bebebebebe
|
Pridané:
16.2.2012 14:38
o tom je celá táto správička.
|
| |
test2
Od: ADF11
|
Pridané:
15.2.2012 12:36
Nesuhlasim s tebou ze sa na trh dostavaju wifi zariadenia alebo ine bez testovania.ALe suhlasim s tym ze sa nikoho nepytaju a davaju to na cinziaky bez opytania...neviem ako vam ale mna po pol hodine telefonovania boli hlava...A neverim ze wifi alebo mobily neposkodzuju ludske zdravie!to je moj nazor nikomu nevnucujem!
|
| |
Re: test2
Od: Element2
|
Pridané:
15.2.2012 12:51
A just vnucuješ!
|
| |
Re: test2
Od: shalat
|
Pridané:
15.2.2012 13:04
umieras, ale vazne! mna uz roky neboli hlava ani po hodine telefonovania, mozno aj preto ze nepouzivam skodlive, toxicke, bez-signalove napodobeniny telefonov od apple, ale osvedcene, green-product-line Nokie :)
|
| |
súhlasím s učiteľmi
Od: hlas
|
Pridané:
15.2.2012 12:37
Som tiež za to, aby sa takto masovo nerozširovanie WiFi siete. Nedávno som bol v škôlke, ktorá je kompletne pokrytá WiFi a malé deti pri tom majú spať. A riaditeľka na to povie, že to absolútne neškodí lebo aj ona to má doma a je zdravá. K tomuto by mal zaujať stanovisko hlavný hygienik SR.
|
| |
Re: súhlasím s učiteľmi
Od: enon
|
Pridané:
15.2.2012 12:48
Hlavny hygienik - uradnik, cakas od neho nejaku cinnost ktoru by robil sam od seba? Namiesto rychlej reakcie ti cez sekretarku vynada, ze ho rusis pri obednej sieste abo co a povie ze napis ziadost a potom sa uvidi - na sveteho dindy. :P
Neni podla mna dobre, ze su zakony pausalne robene tak, ze uradnik moze robit len to co je v zakone. Ak by si nahodou precital tento prispevok tvoj, tak by sam z titulu svojho postavenia nemohol nariadit nejaky vyskum alebo merania na potvrdenie alebo vyvratenie.
|
| |
Re: súhlasím s učiteľmi
Od: chp.
|
Pridané:
15.2.2012 13:09
Hlavny hygienik sa ti na to tak vy*ebe. V tom lepsom pripade si na wiki aspon precita co je to wi-fi a stav sa s kamaratmi o pivo, ci ti odpise. To je SLOVENSKO!!!!!
|
| |
Re: súhlasím s učiteľmi
Od: ...
|
Pridané:
15.2.2012 14:55
A este bude odporucat vakciny proti prasacej chripke
|
| |
Re: súhlasím s učiteľmi
Od: gbtgr
|
Pridané:
15.2.2012 15:13
Zvazit vyber skolky nielen od vybavenosti wifi, ale primarne od kompetentnosti a hlavne kompletnosti personalu... Spominanu odpoved by som od normalneho cloveka, ktory si "zakaznika" cti, urcite necakal...
|
| |
Re: súhlasím s učiteľmi
Od: Element2
|
Pridané:
15.2.2012 17:55
Keď ti záleží na zdraví detí, odporúčam ti najskôr sa zamerať na to žrádlo, čo im varia na obed. ;)
|
| |
Re: súhlasím s učiteľmi
Od: ano šéfe
|
Pridané:
16.2.2012 8:38
element vravi pravdu, suhlasim, jeho rodicia alebo pestuni mali v pazi kvalitu jedla a mozes vidiet v prispevkoch aky je to......
wifi vtedy nebolo a vidis ze je zatial uplne irelevantne brat ho do uvahy.
|
| |
.............
Od: david774
|
Pridané:
15.2.2012 13:23
Čítal som už aj také príspevky na fórach že chlapík má wifi router rovno pod postelou na ktorej spí a že mu to vobec ale vobec nevadí.
|
| |
Re: .............
Od: mdl...
|
Pridané:
15.2.2012 13:58
no.. niekto fajci par krabiciek denne a tiez mu to nevadi :)
|
| |
Re: .............
Od: Nemaďar
|
Pridané:
16.2.2012 7:24
Nuz sedlaci vela toho nakecaju. Ja som napr videl na youtube elementarneho myslitela ako rozprava ze wifi mu prospieva, aj ked videl ciernobielo a len na jedno oko.
|
| |
to su dementi
Od: knaz
|
Pridané:
15.2.2012 13:40
hlavne, ze maju telefony vo vreckach a PRI HLAVE, ktore vyzaruju 2000 mW a im vadi 80 mW z wifi, ktore je od nich 5m. Demencia a la vsetci veriaci ludia
|
| |
Re: to su dementi
Od: 52-ka
|
Pridané:
15.2.2012 13:48
Telefonuješ pár minút a to wifi tam majú často nonstop.
Tak to je k tomu...
|
| |
Re: to su dementi
Od: CEM3HC
|
Pridané:
15.2.2012 22:56
demencia, ale len u teba. 2-2.5G handsety fičia na 0.9 resp. 1.8GHz, wifi začína na 2.4 a stúpa, sa mi zdá po pamati. mikrovlky tiež drtia na 2.4GHz..
btw a telefony si vysielaci vykon sami reguluju, ak mas plny signal, mobil vysiela na minimalnom nutnom vykone, ak si na jednej palicke signalu, pekne si presvecujes gebulu.
|
| |
Fakty
Od: Budovi
|
Pridané:
15.2.2012 14:09
Na jednu stranu, berme do úvahy rozličnú citlivosť jednotlicvov, taktiež sa dá brať v úvahu prevaha materiality nad zdravím, ale myslím si, že tieto snahy sú aj tak prehnané...
Nech sa zamknú radšej do olovenej kocky, spravia lepšie...
|
| |
Re: Fakty
Od: TDA2003
|
Pridané:
16.2.2012 7:05
pred neionizujucim elmag. ziarenim sa nemusis tienit olovom, ale naco to tu pisem, to ty urcite vies ked pises taketo trapne vyplody sedlackej mysle. uz ten alobal je praktickejsi.
|
| |
imho dobre idu
Od: grthr
|
Pridané:
15.2.2012 15:17
Imho je dobre, co robia. Nesnazia sa wifi zakazat, ale len ropzumne obmedzit. Myslim, ze IT oddelenie sa potesi, ze vsade, kde to je mozne, bude mat bezproblemove metalicke pripojenie a nie wifi. Ja tiez nemam rad wifi kvoli jeho "nespolahlivosti" a rychlosti (najma latencie pri samba protokole su zle).
|
| |
Re: imho dobre idu
Od: .em
|
Pridané:
15.2.2012 15:25
co je to samba protokol? nejaky hudobny stream?
|
| |
joooj toto je zase diskusia.
Od: weeeeeeeeeeeeeeeeestttdafs
|
Pridané:
15.2.2012 15:27
1. Dsl.sk majster peknych nadpisov....
2. BTS je smerova antena, vyzaruje smerovo aj vertikalne aj horizontalne. A do bytu pod nim skoro vobec. Keby to tak bolo tak davam ludom v tom byte niekolko rokov zivota.
3. Radiove vlny mozu poskodit mozok alebo zabit cloveka.
Lenze treba uvazovat pri akej frekvencii a akom vykone. 5Ghz a 30mW tak to nehrozi(ale nenechal by som si to piect nad hlavou v spalni). Inac na to vy maximalny vykon mozes mat su nariadenia a zakony. Tak isto mobil 800Mhz 900Mhz 1900, 2000 Mhz nehrozi ...
|
| |
Re: joooj toto je zase diskusia.
Od: weeeeeeeeeeeeeeeeeesttatadstas
|
Pridané:
15.2.2012 15:29
K**va ako mi to pokazilo predposlednu vetu... no necham to na kreativitu citatelov co som tou vetou myslel...:)
|
| |
yunoprint
Od: dafuq
|
Pridané:
15.2.2012 16:18
a to nechcu tlacit z pda cez wifi rozpravky pre deti? :O
|
| |
stúdie
Od: Robo111
|
Pridané:
15.2.2012 17:30
Neverte žiadnym štúdiám...jedine vtedy ak sa ich veľa zhodne na rovnakom výsledku. Väčšinou sú to marketingové ťahy(resp. drtivá väčšina) "Americký vedci zistili ... " LOŽ.
Dnes už toľko vplyvov na nás ide že wifi(slabé) nemá žiadne účinky ani dlhodobo. Samozrejme pár jedincov môže byť viac elektrosenzitívnych.
|
| |
máš pravdu
Od: _kubo_
|
Pridané:
15.2.2012 19:10
"Americký vedci zistili ... " je ozaj LOŽ.
Keď už, tak americkí... ;=)))
Ty veríš iba ruským, čínskym, kubánskym, rumunským... vedcom?
Pozri si, aké percento nositeľov Nobelovej ceny (vynímajúc "mier" ;=))),
je z tej zaostalej negramotnej krajiny (na rozdiel od Slovenska).
BTW, keby Ti nejaká "stúdia" tvrdila, že existujú aj interpunkčné čiarky, never im!!!
|
| |
100mW
Od: jarkov1@azet.sk
|
Pridané:
15.2.2012 22:22
Bežný access point, notebook, router, PDA... nemá viac ako 100mW (tj. 0,1W), aj to je len teoretická hodnota, ktorú v praxi nedosiahneme pričom uvedené zariadenia nepracujú na plnom výkone stále. Myslím, že tá viera im viac škodí ako 100mW.
|
| |
WIFI SKODI IBA KDO TOMU VERI
Od: WIFI SKODI IBA KDO TOMU VERI
|
Pridané:
15.2.2012 22:32
PRE TYCH CO SI MYSLIA ZE IM WIFI IDE UVARIT MOZOG.A CO SI PRECITAJU NEKAJU KKTINU ZE NIECO TI AKOZE UROBI NADOR NA HLAVE SI NAJPRV PRECITAJETE NIECO O VYZAROVACOM VYKONE A NIECO O SKODLIVOSTI NA LUDSKY ORGANIZMUS. MI STUPNE ZLOST DO HLAVI KED MNE NIEDKO POVIE ZE MU SKODI WIFI ALEBO SA MU NOHY ZOHREIVAJU OD NOTEBOOKU A ZE TO PRE WIFI A TO PRETO ZE SA HREJE PROCESOR A FUKA TEPLY VZDUCH. NIEKDO NEVEDOMY CO ANI NEVIE KOLKO MA 1GHZ MEGAHERCOV MI BUDE TVRDIT ZE JEMU WIFI SKODI.A SOU REZONANCNOU FREKVENCIU VODY 2.4 GHZ MATE PRAVDU.LEN SI UZ KONECNE UVEDOMTE ZE WIFI ZIARI 0.1W CO JE 100MW. A KED NEVIE NIEKDO CO JE 1W ALEBO 100W NECH SA RADSEJ K TEJTO TEME NEVYJADRUJE.
|
| |
Re: WIFI SKODI IBA KDO TOMU VERI
Od: ...
|
Pridané:
15.2.2012 23:13
Tebe uz ocividne uskodilo viac, nez by sa dalo cakat.
|
| |
Re: WIFI SKODI IBA KDO TOMU VERI
Od: fundamenta
|
Pridané:
16.2.2012 7:11
DIK, UZ KONECNE CHAPEM PRECO TOLKO PLATIM ZA ELEKTRINU KED MOJ WIFI ROUTER SPOTREBUJE 0.1W CO JE PODLA TVOJICH POZNATKOV 100MEGA WATTOW.
|
| |
WIFI NESKODI
Od: WIFI NESKODI
|
Pridané:
15.2.2012 22:33
NATO ABY PRI REZONANCNEJ FREKVENCII VODY 2.4GHZ DOSLO K JEJ ZOHRIATIU NAPRIKLAD V MIKROVLNKE JE VYZAROVACI VYKON 700W A POROVNAJ TO S TYM WIFI CO ZIARI 0.1W. DAJ SI POHAR VODY K SVOJMU ROUTRU DOMA A CAKJ 20 ROKOV TEPLOTA SA NEZMENI. TAK CO SA BOJITE 100MW VYKONU VED TO JE SRACKA.HADAM AUTO NA DIALKOVE MA VECSII DOSAH. KDO POZIVA MIKROVLNU NA OHREV ??TYPUJEM ZE VIAC LUDI CO WIFI.PRECO SI OZARUJETE JEDLO 700W VYKONOM A POTOM HO JETE?? TV VYSIELACE VYSIELAJU NIEKOLKO MW. TO VAM NEVADI?? NEHREJE HLAVU?? TO ASI PRETO KED MA NIEKDO DOMA V ROHU NIECO S MALOU ANTENKOU TAK HALADA 100 DVOVODOV PRECO TO SKODI. ZIARIA TU TV VYSIELAJE FM VYSIELACE GSM VYSIELACE 3G VYSIELACE A DASICH BOHVIEKOLKO KDE FREKVENCII. VSETKO S NIEKOLO 100-1000KRAT VECCSIMI VYKONMI A VAM VADI WIFI. SA ZAVRITE DO LESA DO KLIETKY A KLIETKU DOBRE UZEMNIT A NEVYCHADZAT. PRIDNE CIPAKY S ALOBALU VAM MOZEM PREDAT.
|
| |
Re: WIFI NESKODI
Od: Smotana
|
Pridané:
16.2.2012 9:39
Nikoho nezaujma teplota, nevies ake to ma vplyvy na organicke tkanivo pri tejto frekvencii pri dlhodobom oziarovani
|
| |
PRIKLAD
Od: PRIKLAD
|
Pridané:
15.2.2012 22:50
Ked si prilozis zehlicku o teplote 30 stupnou na ruku to je(wifi 100mw=0.1W) a nehas ju hodinu na ruke popali ta???
Ked si prilozis zehlicku o teplote 300 stupnov na ruku (napr.100w vysielac) na 5 sekund popali ta??
Tak tu je rozdiel skodlivosti .
|
| |
Re: PRIKLAD
Od: ajaja
|
Pridané:
16.2.2012 2:03
tebe jebe, ale naozaj, porovnavas neporovnatelne.
|
| |
akoze
Od: akoze
|
Pridané:
16.2.2012 8:43
Akoze neporovnatelne???Ty mas nejake merania vykonu a frekvencii ktorymi chces dokazat ze ti skodi wifi?? Proste neriesim kdo si mysli ze mu skodi wifi nech si to mysli.Ja len chcem povedat ze vsade okolo lietaju frekvencie o vykonoch radovo niekolko nasobne vyssich ako wifi a nikomu to nevadi. Lenze vysielace su umiestne na kopcoch a stoziaroch.A 2W vykon napriklad z mobilu urcite viac uskodi aj ked len pocas hovoru ako 0.1W hodeny niekde v kute doma. 20wifi routrou = 1mobil. Okrem toho nikdy nebolo dokazane ze to skodi.Poznam ludi co pracuju s vysielackami su oziareny 5-20W.Ludia co pracovali na radiolokatoroch.Mynule som behal na strechce popri orange antenach a teraz ma velky jebak na hlave
|
| |
Re: akoze
Od: ...
|
Pridané:
16.2.2012 9:44
Chcel si povedat na krku ?
|
| |
zdravie
Od: lub
|
Pridané:
16.2.2012 13:18
heh ucitelom neide o zdravie ale chcu aby deti pocas hodiny sa venovali uceniu a nie aby boli na fb...
|
| |
neskodnost wifi ;)
Od: Koumak
|
Pridané:
16.2.2012 19:53
Nuz, ono aj tych "smiesnych" 100mW(20dB)z AP za istych okolnosti dokaze ohrozovat zdravie zivocichov (teda aj cloveka). Napriklad staci pripojit miesto vsesmerovej anteny sektorovu a ked sa neprisposobi spravne vykon, je do smerovaneho prostredia vyslany aj radovo vyssi vykon.
Ved aj 20dB ked clovek posle do 26dB smerovej anteny, tak mu ziari 46dB lucom, co je uz nie 100mW, ale takmer 40Watt !!!
kazde AP hoci aj so vsesmerovou antenou v urcitej vzdialenosti od kovoveho predmetu vacsej plochy tak moze posobit ako keby malo sektorovu antenu a teda vyzaruje do priestoru pred "reflektorom" vyssim vykonom ...
|
| |
Samozrejme že to škodí
Od: Kolobot
|
Pridané:
16.2.2012 21:36
Už len z princípu vlnenia je to pre podvedomí ooragnizmus otravné a rušiace aj keď si to v tejto stresovej a rýchlej dobe realne ani neuvedomíme pretože máme okolo milión vecí ktoré nám škodia ešte viac a zabijú nás ďaleko rýchlejšie.
|
| |
wifi s
Od: gabonow
|
Pridané:
17.2.2012 8:16
a hlavne ste zabudli na to ze v amerike a canade je povolene vyzarovat na wifi 1W na kazdy spoj a vacsina ludi to aj vyuziva kedze su strasne zarusene siete, a ked je tych wifi zariadeni ako u nas tak je to uz celkom aj dost vela vykonu niekedy aj desiatky W
a kto hovoril ze to ziarenie neskodi ze pracoval na radiolokatore, tak nieco to urcite robi, lebo poznam par ludi co tam pracovalo a vsetkym sa narodili iba dievcata
|
| |
Re: wifi s
Od: 52-ka
|
Pridané:
17.2.2012 9:10
Rádiolokátory sú tiež pekné svinstvo...
|