neprihlásený Štvrtok, 18. apríla 2024, dnes má meniny Valér
Strana SaS sa stanoviskom postavila proti ACTA

DSL.sk, 28.1.2012


Politická strana SaS sa dnes svojim vyhlásením s titulom "SaS proti ACTA: Obmedzuje právo na súkromie" postavila proti kontroverznej dohode ACTA, Anti-Counterfeiting Trade Agreement.

V stanovisku SaS avizuje, že strana ani Ministerstvo hospodárstva SR vedené jej nominantom Jurajom Miškovom, ktoré má v slovenskej vláde gesciu nad touto medzištátnou dohodou, nepodporia nič, čo bude viesť k obmedzeniu slobôd jednotlivca.

V samotnom texte je postoj proti ACTA opatrnejší a podmienený, zrejme kvôli nedostatočne konkrétne znejúcemu textu dohody. "Máme vážne obavy, či pripravovaná obchodná dohoda ACTA neobmedzuje základné ľudské práva ako sloboda jednotlivca či právo na súkromie. V tom prípade strana SaS nepodporí schválenie tejto zmluvy vo vláde, ani ratifikáciu v parlamente," uvádza sa v stanovisku.

Dohoda ACTA je medzištátnou dohodou o ochrane intelektuálneho vlastníctva, v reálnom fyzickom svete ale tiež v digitálnom internetovom prostredí, a špecificky o ochrane proti falšovaniu a kopírovaniu.

Väčšina formulácií vo finálnom texte dohody ale nie je dostatočne konkrétnych, špecifických a jednoznačných a aký bude mať ACTA reálny dopad závisí až na spôsobe jej interpretácie, presadzovania a premietnutia do legislatívy jednotlivých štátov. Viaceré konkrétne negatívne dopady na Internet, o ktorých hovoria napríklad aj viaceré nedostatočne informované slovenské médiá, sa v texte tejto dohody neuvádzajú, môžu byť ale spôsobom presadzovania tejto dohody a nie sú vylúčené.

Napríklad europoslanci z Výboru pre rozvoj tento týždeň kritizovali, ako sme informovali v tomto článku, nejednoznačnosť ACTA, potenciálny dopad na generické lieky a dohodou vytváranú Komisiu ACTA, ktorá má rozhodovať o viacerých aspektoch implementácie ACTA. Výrazne kritizovaný je aj proces vzniku ACTA a vyjednávania o nej, keď táto dohoda vznikala netransparentne a niekoľko rokov zainteresované štáty dokonca odmietali sprístupniť návrh dohody podľa zákonov o prístupe k informáciám.


      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

Pôsobivého dvojnohého robota Atlas nahradí úplne nová elektrická verzia
O2 spustilo predaj na diaľku. Namiesto eID sa fotí tvár a občiansky, nedá sa objednať eSIM ani predplatenka
Klon populárnej databázy Redis od Linux Foundation k dispozícii v prvej verzii
Helikoptéra na Marse bude zbierať dáta aj po strate komunikácie so Zemou
Vývoj pôsobivého dvojnohého robota prekvapivo končí
Spustená výrobca QLC flash pamäte s viac ako 200 vrstvami
Batérie vyhodené z vesmírnej ISS neočakávane nezhoreli a poškodili dom v USA
Sprístupnená beta verzia Ubuntu 24.04 LTS
Nový CPU Apple M4 majú dostať všetky Macy, s výnimkou najvyšších najneskôr do jari
Samsung sa v predaji smartfónov vrátil pred Apple


Diskusia:
                               
 

A stane sa to iste co s eurovalom, podipsu to aj bez nich a oni budu podla medii ti zli kvoli ktorym nefunguje slovenska poitika. Nech zije demokracia!
Odpovedať Známka: 8.3 Hodnotiť:
 

Tak mozno, ale ja ich budem volit, a mozno ich bude volit dost ludi a nakoniec mozno budu mat dostatocnu silu, aby sa v politike rozhodovalo rozumom, a nie vetrom zaujmov. Nemusime sa nehat zastrasit rizikom z neuspechu, ci? Ano, toto co nam tu pani prezentuju, je demokracia al eleganz.
Odpovedať Známka: 5.8 Hodnotiť:
 

volit SAS je uplne zbytocne bez ohladu na ich politicky program, kedze nebudu v parlamente.
Odpovedať Známka: -8.5 Hodnotiť:
 

volit Fica je to iste. bude v parlamente aj bez toho aby prstom pohol lebo on je Boh a nebudes mat inych bohov okrem Fica.
Odpovedať Známka: 5.4 Hodnotiť:
 

marcove volby su uplne zbytocne, lebo v tych poslednych vyhral RF. A vyhra aj v tychto. Preto mal prezident poverit zostavenim vlady RF a normalne by sa pokracovalo dalej. Len by sme usetrili kopec penazi za volby. Inak ak by to bolo v mojej moci, dal by som to vsetko preplatit Sulikovi.
Odpovedať Známka: -7.9 Hodnotiť:
 

A prečo by to mal platiť? Pretože ako jediný neprevrátil kabát a hlasoval tak, ako to verejne deklaroval už mesiace? Zvrátená logika niektorých spoluobčanov ma neprestáva šokovať.
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

neobratil kabat :) mal chytit a dat vypoved, ked sa mu nepaci a nie zrusit vladu. ON NEMAL V MOCI NIC OVPLYVNIT naco sa hral na tvrdohlaveho?
Odpovedať Známka: -7.7 Hodnotiť:
 

Presne pre takych ako ty je slovensko v srackach akych je. Len sklonit chrbat cusat ako vos pod chrastou ved na co prejavit nepokoj ked sa kona zlo aj tak nemame moc to zmenit ze ???
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

v srackach sme preto, ze tu sa nikto neriadi zdravym rozumom a za svoje ciny neberie zodpovednost.
Odpovedať Známka: -3.2 Hodnotiť:
 

ano, ale tiez sme v sackach preto, lebo sa tu nikto neriadi zdravym rozumom a chce, aby niekto bral zodpovednost za ciny ineho!
Odpovedať Známka: 8.7 Hodnotiť:
 

problem slovenska je hlavne politicky system, myslim ze najspravnejsie by bolo keby sa slovensko federalizovalo a kazdy okres by si volil vlastnu vladu potom by sa ficovolici z niektorych casti slovenska nemohli stazovat ze im vladne pravica, okresy by si navzajom konkurovali a mali by vlastne dane, tak ako je to vo Svajciarsku. na urovni celeho statu by sa spravovalo iba zahranicie a obrana, centralna vlada by mala velmi okliestene kompetencie.
Odpovedať Známka: 8.4 Hodnotiť:
 

To by bolo super!
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ty sa, dufam, len robis taky trulo.
A ako si videl, mal v moci polozit celu vladu. A tymto definitivne ma moj hlas. A verim tomu, ze ACTA zlomi krk viacerym stranam.
Odpovedať Známka: 0.9 Hodnotiť:
 

Asi si to cele zle pamatam, pretoze som si myslel, ze Radicova spojila euroval s doverou vlade... A inak si mi pripomenul trochu mojho 19 rocneho kolegu, otca rodiny, ktory prehlasil, ze kasle na vsetkych tych zlodejov a bude preto volit jedineho poctiveho fica, lebo za neho bolo dobre... Ked uz mladym takto drbe, tak kde skoncime?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Fiha, aka genialna myslienka. Ze to nikoho nenapadlo. Alebo zeby ano? Takto mojko:
1. Prezident nemusi poverit zostavenim vlady vitaza volieb, ale prvu ponuku zvycajne dava vitazovi.
2. Po predchadzajucich volbach prezident poveril RF zostavenim vlady.
3. RF nedokazal zostavit vacsinovu vladu, ani vladu mensinovu s dostatocnou podporu nejakych dalsich stran a poverenie prezidentovi vratil.
4. Prezident poveril dalsieho v poradi, teda SDKU, ktora zostavila vladu.

Odporucam menej kecat.
Odpovedať Známka: 9.2 Hodnotiť:
 

Ano vznikla xKoalicia a teraz dufam nevznikne dalsia 8xKoalicia
Odpovedať Známka: 2.5 Hodnotiť:
 

Som si istý, že SAS v parlamente bude.
Odpovedať Známka: 7.9 Hodnotiť:
 

Aj ja dufam, ze bude, lebo su jedini, ktori si stoja za slovom. I napriek moznym nasledkom. Su zrejme jedini, ktori uplne neotocili kormidlo, aj ked iste kompromisy uz tiez museli prijat.
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

budeme vsetci volit spermie na bilboardoch.. trapas
Odpovedať Známka: -6.0 Hodnotiť:
 

Vzdy radsej ako cicinu so zaludom namiesto hlavy. :-(
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Kludne by stacilo, keby sa schvalila akakolvek zodpovednost za nasledky riadenia statu. Myslim ze by si kazdy skorumpovany politik rozmyslel, ci zapreda statny podnik za miliardy a zhrabne svoju 150 tisicovu proviziu, keby za to mohol ist na 20 rokov do vazenia!
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

To sa vsak nikdy nestane, lebo politici su pravne nedotknutelni mafiani. Ibaze by sa ludia tak nasrali, ze by pouzili stredoveke riesenie - defenestraciu. Zrejme nie je daleko doba, ked v zufalstve niektori jednotlivci mozno aj siahnu po nejakych fatalnych rieseniach. Otazka je, ci to veci pomoze alebo poskodi...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Tak tak, najviac ma vytoci ked niekto povie ze kvoli SaS padla vlada. Nie som velky fanusik SaS, ale vidim ze serizone vacsine ludom asi je*e na hlavu.
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

vlada padla koli SAS. Keby neboli kkti, tak vlada nepadne. Curali proti vetru a to sa ucia uz male deti, ze sa to neda.
Odpovedať Známka: -7.9 Hodnotiť:
 

Dobry den, p. Dzurinda. Uz ste dnes dostal z EU a USA, predpis co by ste este mali schvalit skor nez budu volby?
Odpovedať Známka: 8.2 Hodnotiť:
 

presne opacne, sulik sa nebal svojeho miestecka vo vlade a tak stal proti vetru lebo to bolo spravne, ti ostatni sa tam drzia zubami nechtami bo im to asi prinasa nieco navyse. dufam ze sa najde dost normalnych co uz prestanu volit hovno ktore tam vladne uz od "padu" komunizmu.
Odpovedať Známka: 9.1 Hodnotiť:
 

ale zas to bola pre nich ťažká dilema, keďže chceli spraviť niečo, na čo nemali dostatočnú silu. Vedeli že tak či tak to prejde a že ak sa rozpadne vláda a budú nové voľby, buď pôjdu s tými istými, ale nepôjdu vôbec. Takže v praxi to nemalo absolútne žiaden význam, no otázka bola, či to ľudia pochopia, že to nemá význam, alebo či si budú myslieť že nestoja za svojím slovom. Oni sa rozhodli pre nové voľby s tým, že nemusia vysvetlovať, prečo nestoja za svojím slovom.
Odpovedať Známka: -1.1 Hodnotiť:
 

pri koalicnej vlade to tak byva, ze strana samostatne obycajne nema "dostatocnu silu" na presadenie svojich postojov pokial sa nezhoduje s postojom partnerov. dolezite je stat si za svojimi nazormi, stat si za tym co bolo volicom slubene. toto sa v prehnitej slovenskej politike davno nenosi.
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

cize ked poviem, ze "Ja si ten daznik nevezmem!!" a potom zacne prsat, tak budem moknut jak yebnuty, lebo som povedal ze nechcem daznik? Oni mali sancu ovplyvnit euroval 0,0000% takze ich postoj bol uuuuuuuuuuuuuuuuuuuplne nezmyselny a sposobili tym obrovske skody.
Odpovedať Známka: -7.1 Hodnotiť:
 

Z mojho pohladu bol postoj koalicnych stran nezmyselny a prave oni sposobili slovensku skody. U mna sa tie strany uplne odpisali na cele s Dzurindom.
Odpovedať Známka: 8.9 Hodnotiť:
 

mam rad tieto prirovnania :D drtiva vacsina je vzdy uplne odveci. ty sa tvaris ako keby ten dazdnik bol automaticky nejaka zachrana pred tym dazdom a staci ho len zodvihnut. len potom zistis, ze na teba prsi uplne rovnako a este si sa zaviazal, ze v pripade potreby poskytnes niekomu eura, ktore ani nemas.
Odpovedať Známka: 9.0 Hodnotiť:
 

ak by bol za oknom uragan a vsetsi okolo su tak sprosti, ze si zoberu dazdniky a idu sa opit, to znamena ze musim byt rovnako sprosty a mysliet si ze ma dazdnik ochrani? nemusim, ostanem doma a citam dsl.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

aby si pochopil aj ty ako som to myslel.. prsat v tvojom prirovnani este nezacalo. skutocnost je ale uplne ina, videli sme predpoved na dnesok a hlasene boli burky, tornada a ine zverstva. v takom pocasi je ti dazdnik uplne nah0vno
Odpovedať Známka: 8.3 Hodnotiť:
 

ked uz sa snazis o analogiu, tak si aspon daj zalezat, aby to analogia bola...
Odpovedať Známka: 8.3 Hodnotiť:
 

Komunita za slobodny internet bez cenzury - http://goo.gl/WwaVp
Odpovedať Známka: 3.8 Hodnotiť:
 

Taký nikdy nebude môcť byť.
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 


TO SNÁĎ NIE JE PRAVDA!!!!!!!
Od: _kubo_ | Pridané: 28.1.2012 23:26

Podľa stanoviska ministerstva nemá dohoda vyžadovať zmenu slovenskej legislatívy.

§24 Autorského zákona

Vyhotovenie rozmnoženiny zverejneného diela

(1) Rozmnoženinu zverejneného diela môže fyzická osoba vyhotoviť bez súhlasu autora pre svoju osobnú potrebu a na účel, ktorý nie je priamo ani nepriamo obchodný;
za také použitie nevzniká povinnosť uhradiť autorovi odmenu.

Ktorý pracovník ministerstva hospodárstva za to vyletí???
Žiadny???
Ozaj???

Odpovedať Známka: 5.5 Hodnotiť:
 

A za čo má kto vletieť?
Ty si nemôžeš z celého zákona - kontextu vykrojiť iba jednu jedinú myšlienku!
A ani tá myšlienka Ťa neoprávňuje robiť nelegálne rozmnoženiny!!!
Odpovedať Známka: -6.0 Hodnotiť:
 

Nerad by som ta hodnotil, ale zakial nemas autorske prava na "hodnotenie osobnosti" tak to vyuzijem: ako ta tak dlhodobo sledujem, tak kazda tvoja reakcia je len obycajna kritika toho, co niekto napise. Riesenie nikdy neuvedies, len sa silou mocou drzis toho horsieho. Mas pravo na nazor, ale tie tvoje reakcie patria na stranky smer-sd, tam by ste si mohli oponovat nezmyslami z plneho srdca.

Bohuzial pravdu nemas, pretoze clovek ako cast prirody je obdareny vlastnou kreativitou, vlastnym nazorom, uvazovanim, a je to samostatne zijuca bytost, ktora si dokaze dotvarat svoje prostredie.


Odpovedať Známka: 6.2 Hodnotiť:
 

Nie tak. Vo vnútri ma štve, že dnes už nielen decká, ale ani ich rodičia nemajú nič iné na práci, len furt niečo kradnúť a sťahovať z Internetu!
Nemám nič spoločné ani s SD, iba ak 8GB karty class 10, nič s cigáňom dzurindom, ani nič s maďarmi, ani so šulíkmi!
Skús si pozrieť morálku.
Prečo v školách decká kradnú ako straky???
Lebo každej škole hradí pripojenie za Internet Ministerstvo školstva na vzdelávacie účely? Preto kradnú???
Odpovedať Známka: -6.5 Hodnotiť:
 

Pre spomalenych
http://urlybits.com/wp-content/ uploads/2010/10/piracy-600x597.jpg
Ak by si nevedel anglicky, tak ti to este vysvetlim - ked ti niekto nieco ukradne, tak ti to chyba. Ked niekomu nieco skopirujes, tak mu to nechyba, stale to ma.
Iba uzivas jeho dielo bez jeho povolenia.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

No a? To je v našom práve trestné tiež...
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

No to sa mylis. Precitaj si paragraf 24 autorskeho zakona. Tiez sa tomu venuju napr. na strankach SOZA-y.
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Naopak v nasom prave je zakotvena prezumpcia neviny a napriek tomu platis z cistych nosicov akusi dan za pripadne kopirovanie (na ktore mas zo zakona pravo), takze mi to pride ako protizakonne. To su v podstate mafianske praktiky (vypalne) ale nikoho to netrapi.
Odpovedať Známka: 8.9 Hodnotiť:
 

Ďalší truhlík, ktorí ani nevie čo píše!
Odpovedať Známka: -8.3 Hodnotiť:
 

To si tu vsetci myslia o tebe...

A dal som rovnako dobry "argument" a "vysvetlenie" ako ty ;)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Na to sa da odpovedat, dalsi truhlik, ktory nerozumie ani tomu co pise.
Odpovedať Známka: -1.1 Hodnotiť:
 

Nie tak. Vo vnútri ma štve, že dnes už nielen decká, ale ani ich rodičia nemajú nič iné na práci, len furt niečo kradnúť a sťahovať z Internetu!
Nemám nič spoločné ani s SD, iba ak 8GB karty class 10, nič s cigáňom dzurindom, ani nič s maďarmi, ani so šulíkmi!
Skús si pozrieť morálku.
Prečo v školách decká kradnú ako straky???
Lebo každej škole hradí pripojenie za Internet Ministerstvo školstva na vzdelávacie účely? Preto kradnú???
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

Autorsky zakon sam o sebe popiera slobodne myslenie a rozvoj cloveka. Ano uznavam, ze v niektorych pripadoch chrani proti zle zmyslajucim jedincom. Bohuzial tak ako je prezentovany, to uz s ochranou nema vela spolocne. To je ryzovanie na tom, co ludia sami o sebe nechcu. Ochrana autorskeho diela nie je adresna, pretoze ju vymahaju sukromne spolocnosti, vacsinou pre USA/Holywood pozitivnych umelcov. To iste plati o patentoch, sofverovych licenciach a podobne.

Vela krat "autorske pravo" vzniklo umelcom, ktori len napodobnili ludi, ktori to vytvorili len z volnej chvile, a uz z toho ziju na vysokej nohe, pretoze maju za sebou organizaciu s hrbami pravnikov, ktora sa na nich prizivuje a popri tom obmedzuje ACTA-ou prava ostatnych, pretoze chce ryzovat este viac. Ale my ostatni, uz nemame pravo ani na myslienku "urobit kopiu" napriklad piesne a zaspievat si ju.


Odpovedať Známka: 8.1 Hodnotiť:
 

Slobodné myslenie je aj terorizmus, anarchia a pod.

Odpovedať Známka: -7.6 Hodnotiť:
 

ovocie je aj banan, pomaranc a jablko
Odpovedať Známka: 8.7 Hodnotiť:
 

Riesenie existuje. Obmedzit autorske prava na kratke obdobie na 6mesiacov az 2 roky. Definovat dostatocnu ochranu proti FINANCNEMU zneuzivaniu (obohacovaniu sa) daneho diela a povolit vsetkym moznost kopie pre svoju potrebu AK AUTOR SVOJE DIELO NEDOKAZE DOSTATOCNE OCHRANIT (ak to tak chce). Za ochranu svojho majetku sme v kazdom pripade zodpovedni sami, preco v tomto pripade ich musi chranit zakon a nie kazdy umelec sam?

Je vela firiem, ktore predavaju dusevne diela a pritom ich nikto nehackuje, necrackuje. Firma si sama dozrie na bezpecnost vlastneho diela. To iste moze robit aj kazdy umelec, programator, navrhar...
Odpovedať Známka: 1.1 Hodnotiť:
 

predstav si, že vymyslíš perpetum mobile, ale nemáš dosť financií na jeho rozšírenie vo svete. úver ti dajú na pár drobných v porovnaní s potrebnými nákladmi, investori ťa vysmejú a počkajú si 2 roky. Ty si zo svojích postavíš jednu elektrárničku, ktorá ešte ani nestihne vyrobiť na náklady a už ti vyprší platnosť patentu a všetci si veselo začnú budovať svoje elektrárne a tebe ostanú len oči na plač a prázdna peňaženka.

Okrem toho, ochrana je jedna zo základných funkcií štátu, či už života, alebo majetku. Na to máme políciu, súdy (aj keď v súčasnosti nie veľmi funkčné), zatýkame zlodejov atď atď. Štát by mal v ochrane majektu ponúkať čo najväčšiu podporu.

ALE: ACTA, SOPA, PIPA sú overkilly, obmedzujúce slobodu, kriminalizujúce väčšinu obyvateľstva. Podľa mňa úplne stačilo tak, ako to bolo doteraz
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

Ok beriem, ze v niektorych pripadoch (technologicke, inovativne, na ktorych sa da dalej stavat a rozsirovat - naschval to vymenovavam, aby si zasa nejaky jablckovy obdlznikovity tvar nevylozili ako technologicky patent) by malo platit aj viac rokov. Alebo, v tomto pripade v rozsirenej dobe napriklad do 10 rokov, ho mozu pouzit len v pripade, ak ho budu vyuzivat tri nezavisle firmy/organizacie, teda aby vznikla konkurencia. To ze jednotlivcovi nechceli dat na to peniaze znamena jeho konkretny neuspech. Bola to jeho volba oslovit ludi/firmy o ktorych si mysli, ze mu v tom pomozu.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Preto si Intel necháva za svoje patenty platiť. A? A aj to Vám mnohým vadí!
Čo tie miliardové fabriky postavíte zo svojho vreckového, ktoré inak prechlastáte a prefajčíte???
Odpovedať Známka: -6.0 Hodnotiť:
 

presne. Také ARM by ani nefungovalo, nebyť patentov. Oni žijú z patentových poplatkov za vývoj, na ktorom sa namakajú.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Bohuzial ani neprechlastavam prachy, a nefajcim.

Chyba tvojho uvazovania je, ze vyberies jeden konkretny priklad, kde to docasne neplati, ale pritom existuje hrba firiem, ktore to len zneuzivaju.

V mojom priklade by Intel mohol vyuzivat svoju vyhodu 2 roky + do 10tich rokov spolu s dvomi konkurentmi. ARM tiez tak. A za dalsie, nikde som nepovedal, ze tieto cisla musia byt exaktne definovane. Kludne to moze byt 5 a 20. Tu ide o to, zmenit system tak, aby nebol trestany jednotlivec za to, co popiera, alebo obmedzuje samotnu existenciu cloveka.
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

už ideš na 5 a 20 rokov a takým systémom sme sa dostali, kde sme. Pri jednoznačných patentoch je to jasné, napríklad pri tom perpetum mobile by som dal aj doživotný patent, nech sa ostatní nepriživujú na cudzej práci, no ale potom prichádzajú sporné patenty a ešte o to sú spornejšie, že nevieš, ako dopadne budúcnosť. Koľko by si dal napríklad rokov patentu ako napríklad GUI+myš? v čase vynájdenia to mohol byť ďalší z bezvýznamných patentov, no nakoniec zmenil celý svet

Jednoducho nie je to také jednoduché ;-)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ja zasa vravim, ze cislo poctu rokov je nepodstatne. Dal som ho vyssie len aby si to ignoroval, ale ty sa aj tak toho chytis. Tak kludne 1 a 2 rokov, nech je teraz menej. Tu ide o to, ze ked vsetci vedia ake su presne definovane pravidla, ktore neumoznuju podvadzat, tak je to omnoho lepsie, ako vsetko vsetkym zakazovat a branit to tym, ze perpetum mobile, alebo ARM procesor by bez toho zlyhali. To je irelevantne. Mozem ti dohladat hrby patentov, ktore brzdili vyvoj a ty to mozes zasa len zhodit, ze to bolo zhodou okolnosti dobre. Pravidla nie su urcene vtedy dobre, ked existuju skupiny, ktore to verejne (uz skoro zo zakona) zneuzivaju a pritom nie je iste, ci patent umoznuje napredovat verejnosti, alebo ju brzdi.
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Ja som za to, aby patent umoznoval autorovi DOCASNU kratkodobu vyhodu, ale nie MONOPOL, alebo PRAVO, ktore sa stavia nad cloveka. Ludstvo sa vyvijalo aj bez patentov (sice mozno pomalsie, ale funovalo to). Teraz to sice tiez ciastocne funguje, ale pijavic zneuzivajucich tento system rapidne narastol a uz sposobuje obmedzovanie slobod. A to je zle. Treba ho zjednodusit a aktualizovat.
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

Ano, bolo obdobie, že ľudstvo dosiahlo 1 jediný vynález za 5000 rokov!!!
Odpovedať Hodnotiť:
 

No jo. Ale to ze mu nieco napadne, neznamena, ze by to nenapadlo aj niekomu inemu.

Napriklad to perpetum mobile moze byt jasny logicky dosledok noveho vynalezu, ktory by postupne napadol komukolvek, kto je s novym vynalezom oboznameny a zamysla sa aj nad perpetum mobile...
Preco ma mat potom moznost cokolvek s toho vytazit len prvy clovek a to na dobu vyrazne dlhsiu ako 2 roky?

Preco mam povinnost studovat vsetky patenty cudzich ludi, ze ci si niekto nieco neosvojil ked chcem vytvorit novy vyrobok? A kde je ta hranica?
Napriklad ak by si niekto patentoval bateriu ako pevne teleso, s ktoreho tecie prud tak by sme mu dodnes mali celozivotne za to platit? Aj ked niekto iny vymyslel li-pol bateriu miesto povodneho galvanickeho clanku?

Treba brat do uvahy aj taketo scenare. Myslim si, ze uz terajsi system by sa snad mohol prehodnocovat opacnym smerom skvor prec od ACTA, SOPA a PIPA...
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

to je pravda, ale zase treba podporovať aj vedeckých géniov a tvrdú prácu mnoha vedcov a vývojárov, ktorí nie sú zároveň dobrými obchodníkmi. Koľko rokov je to správne nastavenie, je nemožné povedať, pretože niekedy na to prídu viacerí ľudia naraz, niekedy trvá aj desaťročia, kým by to niekto iný objavil. Niekedy sa to dá speňažiť hneď, niekedy trvá desiatky rokov len dostať myšlienku do použiteľnej podoby - obzvlášť vedecké objavy ako napríklad teória relativity, ktorá bola zo začiatku len zaujímavosťou, no čím ďalej tým hrá väčšiu úlohu.

Jednoducho, musel by si vidieť do budúcnosti, aby si správne určil dobu a aby si určil, čo vlastne patentovať a čo nie. Je to obrovský problém a zatiaľ som ešte nepočul dobré riešenie. ACTA je jedno z tých najhorších
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Suhlasim
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

+ by mali byt autorske prava NEPRENOSNE. To je velmi dolezity bod.
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

treba rozlisovat medzi autorskym a majetkovym pravom. majetkove je dedicne, ale autorske pokial viem, nie. autorske pravo ma FYZICKA osoba, cize autor.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

jo, preto ma prava na Jacksona daky holandsky penzijny fond a napr beatles od neho kupil Mccartney. S pravami sa normalne obchoduje ako s tovarom. Sialene.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

presne o tom hovoril: autorské a majetkové práva:
autorské - je to tvoja pesnička, sú neprenosné, nedajú sa predať, vlastní ich autor
majetkové - kto danú pesničku môže distribuovať a z jej predaja zarába.

Prevod majetkových práv má zmysel preto, lebo hudobníci poväčšinou nie sú biznismeni, že by vedeli pesničku presadzovať v rádiách, dostať do obchodov atď atď. Oni sú radi, že si nahrajú pesničky a dostanú za to zaplatené. Ak by nemohli previesť majetkové práva, nikto iný by ich nemohol predávať a autorom by nemal kto zaplatiť za prácu.
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

Autorske pravo by malo okamzite zaniknut v pripade smrti autora. Lebo v inom pripade je nelogicke. Zverejnene diela pred smrtou autora by sa po jeho smrti mohli vyuzivat len pre osobnu potrebu ako to je doteraz.

Majetkove pravo by malo byt interpretovane inak. Napriklad: Majetkove pravo by bolo predmetom dedenia, ale bolo by NEPREDAJNE. Vlastnik majetkoveho prava by mohol vydat suhlas (kludne aj za prachy, poplatky, alebo ako len chce a komu chce) na sirenie diela zosnuleho (bezvladneho...) autora za peniaze/odmenu ... vramci obchodnych retazcov.

Mozno nie uplne idealny priklad, ale kazdopadne je to jednoduche, nikto nevlastni monopol, kazdy sa moze dobrovolne rozhodnut, a jednotlivci nie su zlocincami.
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

Uprava: Samozrejme v pripade, ked zije autor, tak je aj vlastnikom toho "majetkoveho prava" a zalezi na dohode ucastnikov, ci bude davat suhlas aj inym (ale vyslovene zakazat zmluvou mu to nemozu, autor sa moze sam zaviazat, ze tak konat za takych a takych podmienok nebude).

No chcelo by to aj nejakeho pravnika na doladenie detailov. Ale kazdopadne nemam rad, ak sa z ludi robia zlocinci, uz len preto, ze existuju a robia to, co robili vsetky generacie pred nimi.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Myslim ze sucastne riesenie je dostatocne. Predavac zbrani tiez nemoze niest zodpovednost za vrazdy nimi pachane.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

predavaca odsudili za vrazdu (zavreli veduceho megauploadu) a ostatni predavaci radsej zavreli kram. A bude horsie. Inak mne to pride ako zbavenie sa konkurencie, rapid nezavreli :)
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Neboj, na všetkých raz príde!
Odpovedať Známka: -4.3 Hodnotiť:
 

bohuzial, ani naznak ze by sa podobna akcia chybstala na nas alebo EU parlament :(
Odpovedať Hodnotiť:
 

záleží od toho, čo robil a to sa my asi nikdy nedozvieme. Ak aktívne bojoval proti pirátstvu, je to nespravodlivosť, ak ho vedome podporoval, zavreli ho právom.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Neviem kde bude sudeny, ale je tu ista nezanedbatelna sanca, ze sa to dozvieme :).
Odpovedať Hodnotiť:
 

http://skhyena. tumblr.com/

Odstrante medzeru
Odpovedať Hodnotiť:
 

keby podporili tento zákon, ktorý obmedzuje slobodu ľuďom, keďže už len ich názov znie Sloboda a solidarita. ;)
Odpovedať Známka: 5.9 Hodnotiť:
 

co este chcu tie kurvy zidoamericke v tejto zrujnovanej kraine ved tu uz nic neni co nas chcu bombardovat???
Odpovedať Známka: -1.3 Hodnotiť:
 

Pane boze! Oni nas chcu bombardovat? Kriste pane preco zas? Co budeme robit? Zoberu nam nase (bohatstvo) a nase deti sa budu musiet ucit otcenas po americky! Do tanku a na newyork!!!
Odpovedať Známka: 3.8 Hodnotiť:
 

Tu sa dá tiež účinne bojovať proti:

http://www.avaaz.org/en/eu_save_the_internet/?tta
Odpovedať Známka: 9.1 Hodnotiť:
 

Pan Sulik je jeden seriozny politik a preto ho vsetci co sme tu budeme volit teraz na premjera a potom na prezidenta. neni mozne aby sa zakazovalo stahovat tote smejdy co si aj tak nikto nekupi. Sme za neobmedzene stahovanje vsetkeho obsahu coje na internete a sme proti Amerike ako takej lebo ju ovladaju zidia co niesu dobry ludia. Boh nech vyhladi Ameriku do posledneho jahnata a telata aby nezostal kamen na kameni. Aj v starom zakone sa tak pise a zidovske kmene v starom zakone takto vyhladzovali ine narody ako sa mozme docitat v starom zakone.
Odpovedať Známka: -1.1 Hodnotiť:
 

aj teba by sa zislo asi kusok vyhladit aby si nebol pokrceny
Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

"Boh nech vyhladi Ameriku do posledneho jahnata a telata aby nezostal kamen na kameni." Co to trepes ty madarocinan! Ty chces aby Boh vyhladil Nasich Slovenskych Krajanov v Amerike, ktory tam museli odist ked boli Stary Slovaci utlacani v Rakusko-Madarsku? Ty si zradca Svojstojneho StaroSlovenskeho naroda a agent iredentistov!
Odpovedať Známka: -1.4 Hodnotiť:
 

pre boha o strnastej si mal brat dalsie tabletky, ze si ich ty nezbednik zas vynechal!
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

Ty asi nechapes, ze tam nejde o stahovanie hollywoodskeho braku, ale o masirovanie hlav ovcanom dopredu vyselektovanym obsahom.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Kua a nepodpisal to uz ten Miškov v EU parlamente???
Odpovedať Známka: -8.3 Hodnotiť:
 

niee, ved on od zaciatku pisal, ze toto nepodporia.
Odpovedať Známka: 8.8 Hodnotiť:
 

vy ste ale idioti ktori veria SAS to je ich predvolebna kampan !!!
Odpovedať Známka: -3.7 Hodnotiť:
 

predvolebna kampan? mas asiriadne lratku pamat.... aj o eurovale povedali ze ho nepodoporia a dodrzali slovo narozdiel od ostatnych spinavych zradcov ktory za 30 striebornych zapredali republiku !!!! uz raz ukazali ze si do huby neseru ...maju moj hlas !!!
Odpovedať Známka: 6.8 Hodnotiť:
 

SAS sa pripojili k dzurindovi a ked podpisal dzurinda novy zakon trebars nocne zmeny sa platia od 22:00 do 05:00 dalsiu hodinu robis zadarmo to schvalilo aj SAS ! dalej vikendy ? ZIADNE PRIPLATKY ! to schvalilo aj SAS ! dalej SAS schvalil 2tyzdne po sebe nocnu zmenu a ked sa ho pytali (kokota sulika) cije to normalne on povedal ano je to pohode ! TAK MINEVRAVTE KOKOTI ZE SULIK CHCE DOBRE PRE SLOVAKOV ON JE OBYCAJNY KOKOT ! je todalsi kokot ako FICO len si volte SAS idioti volte si ich zhuleny debili
Odpovedať Známka: -4.7 Hodnotiť:
 

Bez prikyvnutia odborarov by nepodpisali nic.

Odborari bojuju za ludi a politici za vacsie danove zisky.
Keby sa to odborarom nepacilo, zvolali by celonarodny strajk.
Co urobili?
Ano, hovno!

Places pekne, ale na nespravnom hrobe.

Velky odborar Saktor ma teraz tusim tiez daky cerstvy pruser s mestskymi peniazmi v BB.

Na toho, co nas ma chranit zo zakona preco nenadavas?
Odpovedať Známka: 5.8 Hodnotiť:
 

VSAK TEN STRAJK by tu uz mal davno byt ! ano schvalili tie zakony ved si precitaj nove zakony od roku 2010 , vsetko su to zakony ktore sa ani nedostavaju do verejnosti , sa zobudte ludia , a nasi pani odborari ? TI NA NAS SERU !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Odpovedať Známka: -4.0 Hodnotiť:
 

vsak s tym nieco urob, chod za sefa odborarov, a rozdavaj vytlacky zakonnika zadarmo. ako to myslis ze sa nedostavaju? ja som nikdy ziadny zakon do schranky nedostal [okrem par paragrafov o volbach spolu s kandidatkami pred volbami].
nemozes vecne zvalovat vinu na inych, LEBO NA NAS SERUU !!11!!!1!one!
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

a zabudol si ze odborari=SMER, takze aj SMER to posvatil...
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Tvoj otec je de..l a k...t :)) A s tym nespravis nic ani ked budes volit Fica !!! sedliak blby.
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

moj hlas ma sas tiez. a darmo tu vyplakavas, politicke strany tu nie su na to, aby sa starali o tvoj blahobyt. o ten sa postaraj sam alebo si ho vybojuj s pomocou odborov. len kokoti cerveni slubuju idiotom, ze sa o nich postaraju. ako ten ich bilbord, ze ludia si zasluzia istoty. istoty vedu do pekiel, ako vidno aj v grecku, lebo vedu k lenivosti a zavislosti od statu. neistota je matkou produktivity. kym nebudeme vsetci makat ako fretky, nikdy lepsie nebude. preferencie smeru jasne napovedaju o tom, co je toto za narod debilov.
Odpovedať Známka: 4.8 Hodnotiť:
 

juuj cele zle, vies kolko dostanes minusiek od cervenych kmerov co sa o seba nechcu starat ale cakaju ze ich bude stat viest za rucicku a bude im davat rozne priplatky a podobne aj ked na to stat nema? kazdopadne mas moje +1.
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

hh, +++
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

Ked ti v skole ucitelka vysvetlovala preco sa mas ucit, ukazoval si jej vztyceny prostrednik. Tak tu nevyplakavaj, ked ti ho teraz ukazuje Sulik. :-)
Odpovedať Známka: 7.2 Hodnotiť:
 

zlaty moj, dolezite je co mas v kolektivnej zmluve...a to uz je na odboroch ci si to dokazu zariadit v tej ktorej firme...
Odpovedať Známka: 8.2 Hodnotiť:
 

Jasne, predvolebna kampan ;-)
Ty si tiez pekne na pecienku.
Je to aktualna tema a toto je ich stanovisko k nej.
Predvolebna kampan a jej temy boli hotove skor ako daka acta.
Kludne sa k tomu mozu vyjadrit aj ostatne strany.
Kto im v tom brani?

Ludia, ale ani za boha trochu rozmyslat!
To maju poniektori hlavy na to aby im nenaprsalo do krku ci na keru ..icu?!
Odpovedať Známka: 7.0 Hodnotiť:
 

SAS zase nahana mlade hlupe ovce... v minulych volbach nahulene merisacke ovce a teraz piratske, SAS nie je ziadna strana, ale banda ludi, ktori maju prachy a chyba im uz len moc
Odpovedať Známka: -5.9 Hodnotiť:
 

chod si volit gorily
Odpovedať Známka: 7.2 Hodnotiť:
 

To čo sa ukázalo v tom spise Gorila je len špička ľadovca. Ty si myslíš, že nikto zo SaS nie je v Gorile? Nebuď smiešny!
Odpovedať Známka: -3.0 Hodnotiť:
 

Zaves, linkuj alebo netrep!
Odpovedať Známka: 6.5 Hodnotiť:
 

http://sksasanka.tumblr.com/
Odpovedať Známka: -9.4 Hodnotiť:
 

prepac ale toto nic nie je
Odpovedať Známka: 7.0 Hodnotiť:
 

Keď aplikujem tvoju logiku tak v takom prípade ani nič nie je keď sa mal Harabin rozprávať s albánskym drogovým bossom. Asi nevieš s kým sa to Sulík dohadoval o generálnom prokurátorovi (ktorý by mal byť apolitický) ktorého si chcel "zaviazať" aby mohol žiadať od neho službičku... Jeho meno sa vyskytuje v uniknutých mafiánskych zoznamoch polície. Pravosť týchto zoznamov dokazuje aj to, že pre ich únik začalo šetrenie inšpekcie min. vnútra a padlo aj trestné oznámenie.
Odpovedať Známka: 1.1 Hodnotiť:
 

Dohadoval sa s Pociatkovym velmi dobrym kamaratom...
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

v gorile nemoze byt nikto z sas, kedze gorila bola nahravana, ked sas este neexistovala.

jedine, ze by cigulas dzurinda vymyslel v gabovej garazi stroj casu.
Odpovedať Známka: 5.9 Hodnotiť:
 

No vidis ughjuhgjhgu, oni su banda ludi.

Ty si sam a aj tak polahky vydas za bandu ko...kotov.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Vidis, oni maju prachy a budu mat aj moc. Dve veci o ktorych sa ty mozes len snivat. Bohuzial, to je udel neschopnych.
Odpovedať Známka: -2.5 Hodnotiť:
 

SAS laka hlupakov, na o ze im dovoli hulit a slubi slobodu na internete - to by bolo OK, ale vytlkaju politicky kapital na sprostych temach ako parazti


sulik smskuje s mafianmi ako kocner - kde to v riti zijeme??? Akoto ze politik ma vobec v adresari mobilu cislo na mafiana??? Volte sulika, ano. O par rokov nas tak okradne ako vlado, miky aj fici
Odpovedať Známka: -4.9 Hodnotiť:
 

Precitas si niekedy aj viac ako nadpis noveho casu?

A ked zvladnes clanok, aj ho dokazes pochopit?
Je to len konkurencna hra na odlakanie pozornosti od gorily.
Ak ti to nedoslo, vol radsej Moriku.
Ta ti ujebe aj osrate slipy a este ti ich aj zdani.
Este jej aj podakujes. ;-)
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

Nebol to náhodou Miškov, ktorý odporučil podpísanie ACTA a rovno bez infa pre verejnosť? SaS (ako aj ostatné strany) zas len plná huba, veď idú voľby.

ACTA, PIPA, SOPA budú schválené a ani tá stránka na pridanie sa k nesúhlasu tomu nepomôže (sám som sa k tomu pridal a nabádam aj ostatných známych). Tieto klauzuly sa tvorili príliš dlho na to, aby ich niečo ohrozilo a pôjdu aj cez mŕtvych. Bohužiaľ!
Odpovedať Známka: 1.2 Hodnotiť:
 

Mas nejaky dokaz alebo to nahodou je len tvoja subjektivna domienka ?
Odpovedať Známka: 3.8 Hodnotiť:
 

ja sa ozaj divim ludom ze este veria SAS ved to je strana uplne ta ista ako SDKU ozobracit ludi spravit s nich otrokov a klamat im do ksichtu , ja si pametam ked sulik nebol taky slavny bol v relacii NA TELO a ked sa skoncila relacia mal 36 hlasom a jeho opozitar mal vyse 5000 potom si asi uvedom HULIK ze mu chybaju hlasi tak povedal NEPODPORIM EUROVAL a zrazu sa sneho stal hrdina a preco ? lebo vedel ze to je jeho jedine riesenie a vedel ze ked ho nepodpori aj tak sa musi schvalit , keby ze mal tolko poslancov ako fico a bolo by nanom rozhodnut ci ano alebo nie POVEDAL BY ANO ! lebo by musel ! vsetko je len jeho predvolebna kampan a debili typu ved sulik nas zachrani by mali poslat do blazinca
Odpovedať Známka: -4.1 Hodnotiť:
 

A koho by si nam teda odporucil ty?
Skus odpovedat ako chlap a nie ako politik.
Staci skratka strany, nemusis pisat sloh ze preco.
Odpovedať Známka: 2.7 Hodnotiť:
 

Strana živnostníkov Slovenska (SŽS)
Odpovedať Známka: -7.6 Hodnotiť:
 

Miland: Odporúčam voliť Nezávislú erotickú stranu...., ktorej mám česť byť jej predsedom.

Uprimne sľubujeme, že ako náhle budeme pri moci, poyebeme každého, od dieťaťa po dedka...

Rozdiel je v tom, že JA to hovorím otvorene a nepotrebujem rozprávať kydy o nejakej slobode, či sociálnom štáte..:))

SaS sú obyčajní hlupáčikovia, ľutujem všetkých, ktorí lietajú ako ovce, dúfajúc, že si zvolia "niečo" lepšie...,

..naša strana potrtká republiku a jej obyvateľov rovnako zodpovedne a demokraciu ako SaS, či Smer, SDku, KDH a podobne..
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Konecne citam daky slusny, zopdovedny a hlavne splnitelny volebny program. ;-)
Mas moje sympatie predseda.
Odpovedať Známka: -1.2 Hodnotiť:
 

Makáme na jeho splnení dňom i nocou...:)

Pre republiku všetko.
Odpovedať Známka: -1.4 Hodnotiť:
 

ja pojdem volit KOTLEBU , robil protest proti ciganom , cize ROBIL NIECO PRE DOBRO BIELYCH !!!
Odpovedať Známka: -2.9 Hodnotiť:
 

Skôr než pôjdeš voliť Kotlebu, zamysli sa nad týmto známym výrokom Wiesenthalla /lovec nacistov/, skúsim parafrázovať:

"Keď prišli pre Cigáňa, bol som ticho, mňa sa to netýkalo... Keď prišli pre Žida, bol som tixo, mäa sa to netýkalo. keď prišli pre suseda, bol som tixo.
.... a keď prišli pre mňa, nemal sa ma KTO zastať, všetci boli mrtvi"

Milý môj, Cigáni sú iba zásterka, v 1935 to boli Židia, dnes sú Cigáni, Turci, moslimovia.

Nepočúvaj xujov, ktorí útočia na Tvoje najnižšie pudy, ale počúvaj hlas SVOJHO srdca...

Naozaj si myslíš,že Cigáni ukradli viac za 20 rokov, ako nši politici za 1 deň zasadania parlamentu?

Nebuď hlupák, aby sa aj Teba mal KTO zastať...:((!!
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Vies Lubos, spolahnut sa na to, ze sa ma niekedy, mozno, teoreticky, hypoteticky zastane cigan.....
Na rozpravky som uz sakra stary a na skusenostami s ciganmi nezabudam.
Chces porovnavat kradnutie ciganov s politikmi?
OK, daj im rovnaku moc a uvidis.

Mimochodom, asi pred dvomi dnami bol v telke sot o ciganskom starostovi.
Neviem z ktorej Slovenskej dediny.
Dedinske peniaze rozjebane na sprostosti, obec zadlzena, nevyplatene faktury, nakupene tel. kredity pre sukmenovcov v Anglicku, do sluzobneho auta tankovane 2x za dve hodiny plna, vyplacane odmeny za nic.....

Nie dakujem, som za tvrdsie riesenia.
Pocuvam hlas srdca a aj rozumu ak ti to pomoze.
Odpovedať Známka: 1.9 Hodnotiť:
 

Historia je najlepšia učiteľka:
V 1937 sa jeden Žid sťažuje na Ústavnom súde, že sú pošliapané jeho práva.

o ROK!! na to, úctivo žiada o vrátenie kabáta, aby nezamrzol počas zimy...., ktorý musel odovzdať, o 3 roky neskôr, je CELA jeho rodina mrtva..., aj s malými deťmi. Skončili v koncentráku.

To, že Ty, či ja som sa nenarodil ako Cigáň, to nie je naša zásluha.

Na tento svet si sa Ty, ani ja nepýtal..., ale ak sme nejakí kresťania, mali by sme veriť, že nejaký zmysel náš príchod na svet má mať...

Nie som si istý, či je tým zmyslom hľadanie "nepriateľa" a plač na nesprávnom hrobe.

Zákon má platiť pre každého. TU je tragedia SVK národa, ak ja, Ty, Cigáň ukradne kukuricu, ideme sedieť, ak ukradneš miliardy, si v Smotánke.

A krádež je krádež, alebo si myslíš, že keď kradne "biely", menej to bolí spoločnosť?:)), ja Ti neviem.
Odpovedať Známka: 2.5 Hodnotiť:
 

Bolo to v Nemecku, jeho žiadosť je zdokumentovaná, bežne sa vyučuje, teda dúfam, je to v archívox, aj knižne zaznamenané. malo by to slúžiť ako výstraha, lebo Hitler pobláznil veľa ľudí...., ale v 1935-38 nikto nechcel umierať za "Veľké nemecko"...
Odpovedať Známka: 1.4 Hodnotiť:
 

ak cigan neco ukradne daju mu este socialku a ked sa postasti poslu do vezenia kde sa tesi!
Odpovedať Známka: 2.3 Hodnotiť:
 

Vies Lubos
so zidmi na mna nechod.
Tolko svinstva co napachali po celom svete sa neda schovat za holokaust.
Videl som aj defamation.
Oni, ano ti zidia v terajsej dobe ucia deti na skolach fanatizmu, nenavisti a tomu, ze su nadradeny.
Ciste vymyvanie mozgov.
O ich dlhych prstoch a schopnosti rozostvavat narody len pre to, aby mohli lovit v mutnych vodach ani nehovorim.

Urcite im bolo ublizene.
Ale v tej svojej nekonecnej samolubosti a samolutosti zasli az tam, kde boli kedysi ich mucitelia.

Ano, uz su na urovni demagogov, zakerakov, tryznitelov.

Najvacsi fol je to, ze to hovoria stary zidia, ti co prezili koncentraky.

Moderny zidacikovia sa velmi radi ohanaju slovom bozim.
Len preto, aby ho zneuzili a urobili cestu diablovi.
Ich vecnemu a vernemu spojencovi.

Toc si to ako chces, realitu a nazory skutocnych starych zidov neprekrutis. Ti boli este normalny a slusny(vacsina).
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

je to take jednoduche, to skaulkovanie vsak? asi preto kazdy tak casto skatulkuje... pozrieme si zopar krestanskych fanatikov, zopar krestanskych teroristickych organizacii, pridame mladeznicke zdruzenie cviciace deti za "bozich bojovnikov" (doslova), k tomu kreacionistov podkopavajucich pokrok ludstva.
hmmm... mam taky pocit, ze ti krestania musia byt vo svojej podstate velmi zli ludia ^_^
detto moslimovia, cigani, zidia a pod.

z vlastnej skusenosti musim povedat, ze nie kazdy cigan je zly obcan. mam s nimi rozne skusenosti (aj s bielymi mam rozne skusenosti). ziadneho zida ani moslima nepoznam, ale znami, ktori s niektorymi prichadzaju do styku v nich nenachadzaju naznaky priprav na bombove utoky, povysovanie sa, pripravu na rezanie predkozky celej planete a pod.
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

ako ta pre boha mohlo napadnut porovnavat dnesnu problematiku romskej mensiny so zidmi pred/pocas 2.svv???? Tradedia sk naroda je v tom, ze si nedokaze poradit s prizivnikmi a zlodejmi a miesto toho sa hra na rasizmus. Ale o tom to vobec nieje.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Neviem, koľko máš rokov, ale hovorí sa tomu paralela. Z poznania dejín sa dá na cca 80-90% určiť vývoj ďalšieho vývoja.

Škoda, ak by si poznal, tak by si sa tak strašne nemýlil...

Ostáva iba dúfať, že sa politici poučili, a nerisknú prelievať CUDZIU krv, napr. aj Tvoju.

A to len preto, že serieš na vlastné dejiny.
Odpovedať Známka: -4.3 Hodnotiť:
 

Podla volebneho programu sa tiez k nemu priklanam. A bohuzial je smutne, ze moj nazor zdielaju az extremisti. Volebny program ale malokto dodrzi, tak by nemal byt smerodajny.

A cigani o vela nezaostavaju za politikmi.
Odpovedať Známka: -6.4 Hodnotiť:
 

Cely Wiesenthal je obycajny podvodnik a falosny lovec nacistov. Na webe je o tom kamarovi informacii dost. Len vypatlana pomylena hlava moze verit klamarovi!
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Podla mna je Kotleba len tlchuba a realne nic nespravil a nespravi.
Na uskutocnenie jeho planov by potreboval ustavnu vacsinu a tu ani keby sa roztrhal neziska.
Nema s kym, na tom nic a nikto nezmeni.
Aj ja mam ciganov poriadne v zuboch, ale vidim veci trochu realnejsie.
Ze by som im poriadne priskripol davky za nic je jasne, ale inteligentne.
Nie je nic krajsie ako nasrat vecneho oyebavaca tak, aby o tom vedel a nemohol na to nic povedat a stazovat sa na mna.

Cigani nam to robia uz dlhe desatrocia a ide im to.
Teraz sme na rade my.
Ale inteligentne a s usmevom na perach.
Na toto Kotleba nema ani inteligenciu a ani realnu podporu.


Odpovedať Známka: 6.4 Hodnotiť:
 

Keby ludia neboli jebnuti a lahko ovplyvnitelni zidomediami, tak tu toto bahno 22 rokov nemame. A ze Kotleba je tlchuba? Ty vies kamarat o nom velke hovno, len klamstva zi zidomedii, ktore ho neustale pod spinavymi zamienkami diskredituju. Ten ma viac rozumu, ako cela terajsia poslanecka garnitura v NR SR.NA rozdiel od inych aj kona a realne aj ludom pomaha.

http://goo.gl/eTVOs

A ten kto znovu zvoli zlodejov a klamarov si nezasluzi nic dobre.
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

Keby si vedel ako sa mylis!
Nie z novin, ale osobne.
BOHUZIAL!

Neberiem ti tvoj nazor, rob ako uznas za vhodne.
Ja sa necham odrbat jednym clovekom len raz.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Je to aktualna tema a SaS k nej povedala svoj postoj. S hodnoteniami pockaj na podpisovanie a potom bude nadavat/chvalit SaS. Z mojho pohladu je zatial ich postoj chvalihodny, uvidime ci si nenaseru do huby.
Odpovedať Známka: 6.9 Hodnotiť:
 

ako mozes napisat ze by povedal ano? ty si nejaky vestec? povedal nie aj za cenu najvyssiu..rozpadla sa vlada a teraz pridu o kresla...tu je vidiet komu ide o princip a komu o valov. Je mi s teba zle... ako mozes byt taky zaslepeny a obhajovat zlodejov a zradcov a kydat na tych ktori aj pod tlakom nezradili!!!! Zjavne si sam zlodej a spina ...ale vrana k vrane vsakze...

Odpovedať Známka: 6.4 Hodnotiť:
 

mne sa zazdalo, ze stze na to nie nervovo dobre. neuvazujete o lieceni? ci u soky elektricne abo tabletky na hlavu? takto: ste kokot? co to mate s tym sas? ste agent sas? nie ste zid? ste cigan? vyste cernoch, vsak? mate rad sardinky?
Odpovedať Známka: -8.1 Hodnotiť:
 

Sardinky mozno nema rad, ale pravdu ma. Zatial co ty si neschopny nacek, co pravdepodobne nedokoncil ani zakladnu skolu a neskutocne ta serie, ked ta denne buzeruje korejsky 150cm vysoky nanazer, az ti z toho rytmusovsky je*e. Ze? :-)
Odpovedať Známka: 6.2 Hodnotiť:
 

co je to "nanazer"? vy mate hydrocefaliticku hlavu? mate susne a lupiny? mozete chodit vobec von medzi ludi ci sa hanbite za svoju podobu? trpite erektickou disfunkciou a z toho pramenia vase problemy s komplexom menejcennosti? mate podpriemernu dlzku pohlavneho udu a preto ste zatrpknuty a uzavrety voci svetu? rieste to kym je cas vy cernoch jeden!
Odpovedať Známka: -7.1 Hodnotiť:
 

Pekné! :-) Prispevok plny nepriestrelnych argumentov.
Odpovedať Známka: 9.0 Hodnotiť:
 

Ale si mu nalozil...lepsie si sa strapnit nemohol :).
Odpovedať Známka: 5.6 Hodnotiť:
 

Hej! Za co tie -? Ja myslim frantiska...ved kritizovat za preklep n (co je hned vedla m) a napisat erekticka disfunkcia je trapas, ci?
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

O princip ? Alebo len o velmi sikovny politicky tah. Zistili, ze nic nedosiahnu, tak zahrali divadielko s rozpadom vlady a povedali par veci co sa ludom paci - neslubovali nieco pred volbami nahodou? A kolko z toho dodrzali? A tym si ziskali volicov. Sas nieje vobec priklad ziadneho charakteru, takze neverim, ze to robia pre nejake dobro ludi, ale prave o ten valov
Odpovedať Známka: -6.4 Hodnotiť:
 

Uved aspon jednu parlamentnu stranu, ktora je na tom lepsie, co sa tyka charakteru. Nech sa zasmejeme. :-)
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Toto je typicky postoj slovaka zdeformovaneho 20 rokmi nasej postkomunistickej politiky. Ved oni aj tak slubia, ale nakoniec si spravia inak. Mozno by aj nechceli, ale podlahnu. Kazdy sa da podplatit, niekto za menej a niekto za viac.
Vobec sa panovi cellfactor necudujem, ze ma takyto postoj a takto reaguje, ale treba si uvedomit ze SaS si stala za slovom a nepustila. Niekto by mohol namietat drogy/homosexualov, ale to bola vec koalicnej dohody, nakolko SaS neziskala v parlamente vacsinu. KDH vtedy tiez ustupilo v ekonomickych otazkach.
Nie som si vedomy, ze by sas v niecom ustupila na rozdiel od "starych" stran. Ak sa mylim, tak ma opravte.
Odpovedať Známka: 6.5 Hodnotiť:
 

"Kazdy sa da podplatit, niekto za menej a niekto za viac." Ty za kolko? Ci ty nie? Ale no tak! :-)
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

NEVER TOMU ! zobud sa sulik je vyhuleny idiot pisal som vysie ake zakony schvalil a nemal stym problemy BOLI TO PROTISOCIALNE ZAKONY on nevie co je to pomoct ludom , ked schvalil zakon dva tyzdne posebe nocnu zmenu ? co za zviera toto schvali ? . alebo kto schvali ze nocna zmena ktora sa robievala od 22:00 do 06:00 od tochto roka plati len do 05:00 ??? zvysnu hodinu makas zadarmo ! minuly rok priplacali za za vykendi , tento rok ? NIE ! vsetko schvalila aj ta vasa uzastna strana nedajte sa oklamat tym bastardom je jedno ci je tu hulik ci fico , skuste volit nove politicke strany ako pana KOTLEBU , myslim si ze nieje uz co stratit !
Odpovedať Známka: -8.3 Hodnotiť:
 

na jednej strane nadavas ze schvaloval protisocialne zakony a nevie pomoct ludom a na druhej chces volit kotlebu? ...pan je schizofrenik? takze ty by si chcel socialne zakony = davat prachy osadnikom za nic ...ved sam nevies co chces...kotlebovci, sns, lssns to su strany ktorym najviac vyhovuje status quo a nikdy nic s ciganmi neurobia...keby totiz vyriesili situaciu , stratili by svoj jediny bod programu...uz by nemali na co tahat tupcov ako ty aby ich volili...kazde volby maju plnu hubu rieseni ale po volbach maju na haku..slopta sa ani neukaze v parlamente. A ked tu SAS pritvrdi , navrhne aby sa prachy nebrali len pre nic za nic tak presne taky ako ty vrieskaju...uvedom si konecne ze socialne znamena zaroven aj prociganske.
Odpovedať Známka: 5.8 Hodnotiť:
 

Ty si to nepochopil. On nechce byt SOCIALNY pre osadnikov. On chce by SOCIALNY hlavne pre seba a ostatne holohlave biele socky.
Odpovedať Známka: 0.8 Hodnotiť:
 


ŽIADNU HODINU ZADARMO NEMAKÁŠ, LEN NEMÁŠ K TEJ HODINE 20% PRÍPLATOK.
Odpovedať Známka: 8.2 Hodnotiť:
 

dufam ze raz zrusia secku socialnu podporu a tieto kraviny. je to hanba
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

pred voľbami treba získať voličovu a zase ich po voľbách sklamať . To funguje už 22 rokov.
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

Ja len doplnim dve veci, ze podla tohto http://goo.gl/F34gm im uz Anonymous davaju ACTU tvrdo pocitit a druha vec, ze podla toho isteho clanku s touto zmluvou nesuhlasia ani Smeraci a SDKU. Co uz, blizia sa volby a treba zehlit gorilu ako niekto napisal v diskusii k tomu clanku.
Odpovedať Známka: 8.2 Hodnotiť:
 

No ved sa dozvieme, kto za zakon zahlasuje a kto nie.
Odpovedať Známka: 8.5 Hodnotiť:
 

Prihadzaju volby a tak mladych si ziskavaju takymi to nazormi. Ako inac si zyskat mladych ludi na sboju stranu?

Je to len a len na samotnom usudku.
Odpovedať Známka: -2.4 Hodnotiť:
 

Slubovat istoty?
Odpovedať Známka: 3.8 Hodnotiť:
 

a preco si radsej neziskavaju starsich? tam by to slo lahsie, vid Fico
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

To iste spravili aj s eurovalom a dodrzali to, a to sa este k volbam vobec neschylovalo
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

Pred nedavnom tu bol clanok s nazvom - V Bielorusku od piatka nelegálne využívať zahraničné stránky....
http://www.dsl.sk/article.php?article=11932
Som prave v bielorusku a vsetko mi ide bez problemov...nikto ma za navstevu dsl.sk este nezatkol :D
takze DSL.sk by si mohla aspon skusit overit informacie a nedavat sem kazdu hlupost...

Odpovedať Známka: -4.1 Hodnotiť:
 

To musi byt tvrde poznanie, ze si absolutne bezvyznamny a zbytocny jedinec... :-) Ty, ked nahodou zabijes nejakeho vyznamneho bieloruskeho politika, tak ta prepustia s odovodnenim, ze uz bol aj tak stary... :-)
Odpovedať Známka: 6.2 Hodnotiť:
 

??co to pises??
narazam na to ze to malo byt nezakonne a dokonca aj filtrovane... a tu nic...dokonca nikde ani ziadne upozornenie,nikto o tom nic nevie....
hlavne ze bol clanok o tom aka je v Bielorusku totalita. hlavne odviest pozornost ludi nech si myslia ze sa mame este dobre...

neviem ako ty ale je niesom ani zdaleka absolutne bezvyznamny a zbytocny jedinec.
Odpovedať Známka: 4.1 Hodnotiť:
 

no a? Veď aj v Líbyi bolo zle a potrebovali pravú demokraciu. To že tam mal každý z ústavy nárok na byt, neplatili energie, 50% z ceny auta preplatila vláda, negramotnosť nebola, bezplatné VŠ (aj zahraničné preplácala vláda) a "div sveta" vďaka ktorému dokázali zásobovať milión ľudí pitnou vodou sa v oficiálnej tlači objavilo až potom keď už bolo po všetkom. A to nehovorím o tom, že neskôr Kaddáfi súhlasil s voľbami, na ktoré by dohliadali medzinárodný pozorovatelia. Ale to nebolo cieľom...
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

nehovoriac o velkom prinose pri zjednocovani kmenov a africkych statov...lybia tahala africku uniu.no jednotna afrika nieje v ich planoch.....
Odpovedať Známka: 2.5 Hodnotiť:
 

Keby si nebol absolutne bezvyznamny, tak tu nevypisujes. Navyse mas este preoblem chapat pisany text. Radsej si poriadne precitaj clanok na ktory odkazujes, potom si este raz precitaj co si napisal a zamysli sa na chvilu. Ked na to v marci prides, napis sem a oprav sa.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

bezvyznamnym a blbym mozes nazyvat seba ale ne mna ked ma ani nepoznas.ja mam svoj vyznam a mozem toho vela zmenit...

musim priznat ze som mozno zle precital dany clanok...je to tam dost zaujmavo popisane.
"Využívanie zahraničných stránok zahraničných prevádzkovateľov tak bude od piatka porušovať tento nový zákon, podľa ktorého bude možné pokutovať prevádzkovateľov takýchto stránok." -toto je dost blbo napisane...

ale mozno som sa trosku pomylil...mne nerobi problem si priznat chybu ak ju spravim...
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

tak podme na to spolu...
Využívanie zahraničných stránok zahraničných prevádzkovateľov(npr. google) tak bude od piatka porušovať tento nový zákon, podľa ktorého bude možné pokutovať prevádzkovateľov takýchto stránok(zas ten google).
ako chcu pokutovat google ak nema v BLR pobocku?
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

to co robis sa kedysi volalo gol do vlastnej brany
kdes ti odkazujem: Fail
vid clanok na ktory odkazujes
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

JASNE ZE JE TO VSETKO PREDVOLEBNA KAMPAN JEDNO AKEJ STRANY!

KDE STE? CO STE TO NIKTO NECITALI ALEBO STE UZ NA TO ZABUDLI ?

EU TO PREDBEZNE SCHVALILA, ZA SR TO PODPISAL "ZODLI SIMONKO" S TYM RYBOLOVOM AKO POSLEDNY BOD. CHUDAK MOZNO ANI NEVEDEL CO PODPISUJE.

A KEBY AJ NIE, JE TO JEDNO LEBO STACI AK TO PODPISE 5 STATOV EU A OSTATNI TO MUSIA PRIJAT !!!!

"MY SME PROTI" TU TO LEN POL. KECI. VSETCI VEDIA ZE TO MUSIA PRIJAT, A AJ TO PRIJIMU, NA NESTASTIE ;(

JE JEDNO CI TO BUDE ZAJTRA, PO VOLBACH ALEBO O POL ROKA !!!

A JE JEDNO CI TO BUDU MODRI ZELENY ALEBO CERVENY, BERU VSETCI !!!


http://piratskastrana.sk/

Odpovedať Známka: -6.4 Hodnotiť:
 

presne toto oni chcu...aby si si povedal ze to je fuk a uz sa s tym neda nic robit...a to samozrejme nie je pravda. Ked ludia budu proti tak to budu musiet zrusit...ale ludia su ovce a ty ich tymi kecami o tom ako sa s tym nic neda robit len podporujes v nic nerobeni.
Odpovedať Známka: 9.2 Hodnotiť:
 

Caps Lock! Caps Lock! CAPS LOCK!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

CAPS LOCK MEANS I AM RIGHT AND IMPORTANT
Odpovedať Známka: -5.6 Hodnotiť:
 

CAPS LOCK means the need for attention
Odpovedať Známka: -1.4 Hodnotiť:
 

But CAPS in whole message means just "retard wrote it"
Odpovedať Známka: 8.6 Hodnotiť:
 

ATTENTION WHORE!
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

CAPS LOCK in whole message means "I wanna attention, nobody care about me :("
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

PO JE BA NA ACTA, PO JE BA NY SVET, VšETKO JE PO JE BA NE A CELý SVET SMERUJE DO PSEJ MATERE!!!!
Odpovedať Známka: 3.6 Hodnotiť:
 

Tak sa uz konecne zabi a daj nam pokoj. :-)
Odpovedať Známka: 5.8 Hodnotiť:
 

že si to tu na dsl.sk dotyční čítajú
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

Že by si skúsil svoju myšlienku naformulovať ešte raz a zrozumiteľnejšie?
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

... a nech Radicku a Fickoko*a drbne o zem.

Samozrejme ze to je len predvolebna kampan, a nepodporenie eurovalu bol do velkej miery len populisticky krok. No a co?
Odpovedať Známka: 5.7 Hodnotiť:
 

Ja Ti neviem, čéče. Na jednej strane má Sulík moje sympatie, lebo v súvislosti s eurovalom... má PRAVDU.
Na druhej strane, radil Miklošovi...,
Je bohatý.... , vraj "múdry" a ide do politiky a do politiky investuje..., čo sa okamžite vylučuje.
Je "liberál" a dokáže vypustiť "perlu duxa, že "verejná voľba, je slobodná voľba"...., čím ma presvedčil, že je to obyčajný hlupák, lebo VEREJNA voľba je KOMUNISTICKY výmysel, a na takom krížniku Petropavlovsk v 1919 roku boli POPRAVENI námorníci, ktorí žiadali demokratické.... TAJNE voľby.
No ja Ti neviem čéče, povedz mi, KTO je Tvoj priateľ, poviem Ti, kto si...., Kočner..:( ale SaS?
Nie, populistu voliť nebudem, najskôr asi ani nepôjdem voliť, lebo Matovič si to posral u mäa, že zobral ex KDH-ákov, Palka, Mikloška a spol...
Na SVK NEMAM koho voliť.A "menšie" zlo, na to som už unavený...., ak nás EU doženie do krajností, nedajbože do vojnového konfliktu, dúfam, že aspoň jedného politika zoberiem zo sebou...
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

jj s tym Kocnerom mas pravdu aj mna to sere , Matovic je v poho, je to sice riadny narcis, ale zatial ma nicim nenasral a kandidatka neni o 4 ludoch ...je tam co vyberat a kruzkovat.
Medzi sas a ol som sa rozhodoval..zatial vedie sas hlavne koli tomu ze si neseru do huby a Kocner pre mna nie je az taka kauza (keby to bola najvacsia kauza slovenska to by sme sa mali) a sulik sa k tomu postavil celom, vysvetlil to a nic nezatlkal takze u mna plus. minule volby som volil sdku lebo cyklista odisiel a radicovu uznavam (ano aj po tom ako to cele dopadlo) , ale nasrali ma hned po volbach ked sa cyklista ocitol v kresle ministra..to u mna skoncili a to som nevedel co vyplave na povrch teraz (gorila)...je to hnoj ale volit treba , kto nevoli nema narok nadavat na vladu :)
Odpovedať Známka: 8.3 Hodnotiť:
 

v 98-2002 som volil SDKu, potom, čo narobil Mikloš skazu v ekonomike, riskol som a volil Taliban... KDH 2006-2010.

No a ďalej neviem. Matovič je mi sympatický, ale SaS je strana podnikateľov, je to klasická zárobková strana.
Odpovedať Známka: 1.4 Hodnotiť:
 

Aby nedošlo k omylu, sám som SZČO, ale ešte si pamätám, čo znamená "podnikateľský zámer"..:)
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

jj Miklos bol kedysi PAN ekonom ale teraz bud pracuje cisto na objednavku alebo osprostel.
kdh nie je pre mna , som ateista, a verim ze krestanske zasady kludne nahradia moralne zasady. Som za odluku cirkve od statu...nech si krestania platia svoje konicky rovnako ako ostatny, a nech cirkve platia dane z ich rozsiahlych majetkov tak isto ako ich musim z majetku platit ja...btw Figel a jeho kauzicky mi davaju za pravdu ze to je banda farizejov.
....a tu sas a matovica este prehodnotim , do volieb daleko.
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

Ja som zvedavy, kto tu odluku aj zrealizuje. V najblizsej dobe nikto, pretoze keby to nebolo vyhodnejsie pre stat, uz davno by sa odlucili. Dalej, takisto ako niekto z dani podporuje sport, kultura apod a nema moznosti alebo nerealizuje ani jedno, tak co? Bud si vsetci platme zo svojich dani to co uzname za vhodne, alebo nemudrovat. Som veriaci, ale KDH poprosim s veriacimi nespajat.
A co sa tyka hodnot, prave krestanske hodnoty su zvecsa o moralke. Je len velmi mala hranica medzi krestanom co uznava hodnoty krestanske a ateistom co dodrziava moralku.
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

re:... Cirkev je obyčajná s.r.o., či a.s., popierajúca samotnú Biblu, napr. Biblia zakazuje MODLY, zakazuje stavať chrámy Bohu, pretože Boh je všade,nie iba v kostoloch, či chrámoch, dokonca nám odporúča naplňať dôchodkový program : "Milujte a množste sa!!", čo pri dnešných vysokých životných nákladoch začína smrdieť kacírstvom...,

... farári, katolícki, môžu súložiť iba s Bohom, či chlapcami, ak mi má taký rozprávať o manželstve..:)), ani smiať sa nevládzem.

Neviem, či som za odluku štátu, od cirkvi, ale viem, na 1000%, že cirkev by mala viesť účtovníctvo, platiť dane z majetku, mala by byť APOLITICKA, mala by PROTESTOVAŤ proti pošliapavaniu demokracie, zrušiť spoveď...., to je prežitok odpustkov a viac sa priblížiť bežným ľudom.

No a potom sa prebudím, celý spotený, s úľavou, že to bol iba sen..., že svätá cirkev v pohode posvätí zbrane, vrhá síru na iné náboženstvá, agituje v kostoloch, straší dedinčanov.... a viem, že som doma, na SVK:)
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

Tak si prave ukazal, ze o krestnastve vies doslovne hovno. Kde cirkev zakazuje stavat chramy Bohu? Nestaci citat len bibliu a pochopit ju posvojom. Toto je krasny priklad bludnej navky, ked niekto pochopi nieco posvojom.
Dalej farar nebol vzdy fararom a dokonca ti poviem zrejme novinku - aj knaz moze mat za urcitych podmienok deti a dokonca mohol byt pred knaztvom v manzelstve. Celibat ma svoje opodstatnenie a, ze ty ho nechapes je tvoj problem. Nazyvas knaozv pedofilmi - z kolkych to knazov ukazes prstom a nahlas povies, ze je pedofil. Ako tu uz niekto spominal ty sam si zmanipulovany mediami. Pretoze pred casom bol pripad udajneho frantiskanskeho knaza, ze obtazoval nejakeho chlapca. ALe ked policia zistila, ze chalan si to vymyslel, tak to uz do medii ako ospravedlnenie nedali. Tolko k tvojmu "nazoru".
A ked cirkev zacne platit dane, stat bude za prenajom platit tiez, z coho teraz ma len symbolicky poplatok a zisti, ze cirkev na dani len viac ziska a stat strati.
Odpovedať Známka: -7.8 Hodnotiť:
 

A dokonca ty mas averziu len voci krestanom - rimo/greko katolikom, pretoze na slovensku je podstatne viac cirkvi a z pohladu cirkvi a z pohladu statu je oznacenie cirkev rozdiel. A dalej predstaveni, ked sa s nimi bude komunikovat a vymysli sa nejaky seriozny a prijatelny model pre obe strany, nemaju problem odluky. Ale ten co sa zacne dusovat, ze odluku urobi - politik, sa z neho len smejem, lebo su to prazdne reci.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Ďalší, KTO má problém xápať čítaný text..., no, aspoň, že vieš písať.

BIBLIA, nie cirkev zakazuje stavať modly a chrámy.

Biblia nie cirkev, ani kresťanstvo, Biblia je prísne APOLITICKA...

Jáááj, zabudol som, to by si ju musel naprv aj prečítať a hlavne POCHOPIŤ..:))
Momoxodom, naša cirkev, ale aj taká grécka je taká bohatá, že by hravo dokázala zaplatiť štátny dlh..., ale Tebe je to jedno, lebo si rád, keď ta okradne štát, tak nech ta okradne aj cirkev..., hm., parádna logika.
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

oprava: Bublia nie je cirkev, ani kresťanstvo..., / písali jú najmúdrejší ľudia svojej doby/ poniektoré texty sú aktuálne aj dnes, aj o 5000 rokov/
Odpovedať Hodnotiť:
 

[irony]No hlavne, ze ty si ju pochopil spravne. A spravne chapes aj nabozenstvo [/irony] - specialne pre teba. A si to prave ty, co ma ocividne problem s chapanim citaneho textu. Mna by zaujimalo, kde si vycital, ze sa nemaju stavat chramy? a co myslis pod pojmom modla? predvadzas nam tu ukazkovu herezu.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Doriti!! PREČITAJ si ju, či Ti ju mám odcitovať?!!
sakra!

Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Nevyhovaraj sa a daj suradnice, lebo len taras.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Súradnice... to ako stranu, či kapitolu, či žalm...?

Hm a nenapadlo Ta, že bude úúúúplne jedno, čo napíšem, ak si to nebudeš môcť overiť?:))

Či Ti stačí tak máááálo k "poznaniu", že Ti niekto, úúúúplne cudzí napíše hocičo a .. a uveríš?

Čo tak si ju zobrať do ruky a začať po večeroch čítať?
Ale našepkám Ti, malo by to byť niekde v strede, okolo Šalamúna..:)), nech nečítaš od začiatku.
Odpovedať Hodnotiť:
 

A aby si to mal úúúplne jednoduché a poriadne ľahké..., je to dokonca AJ v 10 prikázaniach...:)), už jednoduchšie neviem.
Odpovedať Hodnotiť:
 

netusim co je pre stat vyhodnejsie, v rakusku (myslim ze aj v nemecku) tento model ze cirkev si platia ty co sa k nej hlasia je uz dlho. podpora sportu a kultury? sportovci nech si najdu sponzorov u velkych firiem (adidas,nike) ako to je bezne vo svete, vsak ked pozeram hokej je tam sponzorov na bilboardoch milion..radsej nech tie miliony daju do vedy.
kultura? ano , nech sa to plati s tych prachov co sa vyberu za predane cd,dvd atd preco by sa tu mali uzakonovat nejake ACTA,PIPA,SOPA a s toho by mali ryzovat nejake spolocnosti? Prave tu existuje priestor ..vela moznosti ako to ufinancovat aby nekrvacal rozpocet. Ale u nas sa to robi tak ze dame prachy na to bez coho sa da existovat a zvysime dane......a to sa oplati.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Na SVK vyhlási arcibiskup Sokol, že za vojnového štátu bolo na Slovensku dobre... a moji rodičia nemali čo jesť, lebo u nich bývali Nemci, tí ich vyžierali....

.... a po nociach zase museli nosiť stravu partizánom.

Aj v Gorile sa píše, ako sa pekne stratili miliony, miliardy.
Nič nie je horšie, než spolupráca eštebákov-komančov s cirkvou.

Štát by mal konať v zhode s kresťanstvom, pretože štát sa nemôže a NESMIE zbaviť zodpovednosti za slabých, chorých, chudobných..., nie je možné, aby sme sa tvárili, že u nás sú iba "zdraví, bohatí, úspešní"..., a o ostatných nech sa stará cirkev, či charita..., až nakoniec ostanú všetci chudobní, lebo tí ostatní neutiahnu zvýšenie daní.
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

ked tu boli nemci tak za vsetko platili cize sa mali dobre. ked dosli rusi ti si len pobrali
Odpovedať Známka: -4.3 Hodnotiť:
 

To si myslím písal ironicky, dúfam, ako žart, nie?
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Hej. Chlapci! Nezda sa vam, ze tato vasa vcelku slusna a inteligentna vymena nazorov sa nehodi ku zvysku? Nekazte nam to tu, prosim. Tak krasne sa tu hadame velkymi pismenkami o tom ako nas zidia manipuluju, politikom a sebe navzajom vulgarne nadavame... Takato vecna a slusna diskusia sa sem vazne, ale vazne nehodi. :-)
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

matovica: ... už hodinu brúsim šabľu, šuch, šuch...v zmysle hesla: na jazyku med, na srdci jed..., idú voľby, potšte sa trochu. šuch-šuch...:))
Odpovedať Hodnotiť:
 

Súhlas, ja pre zmenu asi veriaci som, do kostola ale nechodím..., Figeľ mi pije krv.
Odpovedať Hodnotiť:
 

skrecok: Voľakedy som aj ja uznával Mikloša, ke´d som bol mladý a hlúpy.

Ale skús si predstaviť, a spomeň si, AKO sa dostal l moci, potom za ministra privatizácie, ešte za éry Klausa, až si mladší, jednoducho ho tam "dali", teraz neviem, či osobne Klaus,alebo Gál, ale bol zaujímavý dokument na ČT 24, tých rokov, asi 1992-1993, kde vystupuje mladý, naivný, ani nie 30 ročný!! mladý zasran, ktorý rozhoduje o NARODNOM MAJETKU.

A tak chudobný Váňa prišiel ku korytu a STRATIL kontakt s realitou, podobne ako Dzurinda, Mečiar, Slota, Fico, Sulík...., ktorí absolúúúúúútne netušia, čo v skutočnosti trápi ľudí štátu, ktorí majú na podnose..., majú NEOBMEDZENY prístup k peniazom, ak nemajú, tak si ich požičajú a MY to zaplatíme.

Ak by ľudia pochopili do dôsledkov, aký strašný ofajč je páchaný na našej generácii, tak v pondelok nemá kam zasadať parlament a nemáme ani vládu, ani prezidenta...

Bohužiaľ, toto je v celej Eu. zatiaľ ideme ako podľa kopiráka Veľkú depresiu 1929-1938
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

jj, je to tak.
chcelo by to zrusit imunitu, maximalizovat tresty za zle rozhodnutia, spetne vysetrit vsetky kauzy, defenestrovat zlodejov a ich prisluhovacov (99% politikov,sudcov,ja&ty,penta, policajtov vo vysokych funkciach )...skoda reci...kym nebudu mat politici osobnu zodpovednost za svoje ciny tak sa nam stale len budu smiat do xichtu. ako moze byt na slobode slota napriklad to nedokazem pochopit.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Neviem co myslis, ale slavna danova reforma bol Sulikov vymysel (vraj..).
Odpovedať Hodnotiť:
 

Hej, Šulík toho tiež dosť pokašlal, a pre istotu si toho moc nezačínali.
Včuleky chodia všakovakí politici otravovať kade-tade po námestiach, aj do škôl, ale jedno mi nie je jasné...
Ak chcú o biednej slovači aj čosi vedieť, prečo nejdú robiť zas 300-400 Eur mesačne, z toho platiť byt, živiť rodinu a prípadne ešte niečo študovať, aby mal mesačne po rokoch o pár Eur viac!
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Mikloš nikdy nebol ekonóm! Iba to študoval a jeho spolužiaci sa na ňom len smejú...
On je síce pri moci a nejakých peniazoch, ale to je asi tak všetko.
Už aj ten z HZDS bol lepší, myslím Kozlík.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

No.Ludia , tak ako funguje zakon padajuceho hovna (cize z hora nadol ) tak by sa aj veci ,ktore chcete zmenit mali posuvat smerom z dola nahor. Cize ak nechcete ,aby boli politici taki aki su , treba zacat odspodu ,cize od obycajneho obcana. Poviem priklad: Ak nechcem ,aby bol moj stat zadlzovany, treba spravit jednu zakladnu vec ,a tou je : Zacat vyucovat financnu gramotnost. Financnou gramotnostou je jedno slovenske porekadlo : Mozeme sa prikryt iba takou perinou ,na aku mame .Tymto rozumieme > Vsetci tu trepete od buka do buka ,ale ruku na srdce , kolko z Vas ma auto?kolkati z Vas maju byt?pocitac?dovolenku 2 x za rok? Uz som to tu raz na dsl.sk pisal ,ale znova to sem dam > KOLKO CASU Z MOJEHO ZIVOTA BY SOM MUSEL VYTVARAT VSETKY VECI KTORE VLASTNIM + STRAVU ?




Odpovedať Známka: -4.3 Hodnotiť:
 

Zijeme v dobe ,kedy ideme na dlh.A necudujte sa.Zerete,slopete, byvate ,uzivate si.Ini na vas pracuju.To co vytvarate neni hodnota. A ja bohuzial niesom iny....
Ak nezacnete od seba ,budeme aj nadalej zadlzeny,platit vacsie dane,ale jedine co budeme robit 100 % je picovat picovat a picovat.
Tak ako su deti odrazom svojich rodicov ,tak su aj politici odrazom svojich volicov.
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

santa santa: Nože mi prezraď, Ty si požičiavaš na svoju výplatu?

Nie?!!

tak prečo si potom požičiava vláda na svoje platy, na svoje náklady? Na svoj chod?

Povedz mi, PREČO má mať minister, či prezident vyšší plat, ako dojička, či tesár na stavbe, ktorí drú od vidím do nevidím, aby mali výplatu 300-500 eur, majú zodpovednosť, minister, či vláda max. "politickú"?

V čom súhlasím, politici sú odrazom voličov..., ale doteraz som si stále myslel, že volím tých NAJLEPŠICH..., čím to je, že 22 rokov nás klamú..?

Lebo nevieme vyjsť do ulíc a požadovať OSOBNU ZODPOVEDNOSŤ.

Odpovedať Známka: 6.9 Hodnotiť:
 

nesuhlasim... tym, ze "prezeres, preslopes, byvas, uzivas si" podporujes ekonomiku. pre tu by bolo uplne najlepsie, keby si celu svoju vyplatu vratil spat do obehu.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

HEJ! Tak to prrrr. Ja mam dovolenku pri mori len 1 raz do roka! :-) Ostatne mas dobre.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Fúúúúha, už som skoro driemal, ale to ma zobudilo...Ty musíš byť sám pán slovutný Mikloš, či Počiatek osobn..., lebo takú xobotinu by žiadny sedliak NIKDY nevypustil....

Nože mi prezraď, ako moja mála dcára k tomu príde, že sa narodí, má DLH vo výške cca 8.000 eur, dstane občianku, to už bude okolo 20-30.000 eur,

vydá sa, bude mať 50.000, na starobu bude mať 100-300.000 eur?!!

KOLKO z tých peňazí, z ktorých ODOVZDA tomuto štátu, ak bude OBYČAJNYM človekom, vo výške cca 65-70%!!! OSOBNE minula ?!

Že sa nehanbíš svojej mamky, takto klamať, fuj, až mi prišlo zle od zlosti.
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

Haha... vidis a toto je ten najväcsi problem dnesnej spolocnosti. Ty kokotko si nevies uvedomit, ze si konzumny a nevies si uvedomit ze TY konkretne svojou pracou nevies pokryt vsetky svoje vydavky.Nevies.A preto zijes na dlh.A preto bude aj tvoja novonarodena dcerka zit na dlh.Nielen koli tebe ,ale AJ koli tebe.Ja neobhahujem nikoho ,politika je spinava hra kde sa snazi kazdy ukradnut najviac.Ale uvedom si ze policiti len robia to co im volic umozni.Darmo tu picujes na forach ,zacni od seba.
Odpovedať Známka: -5.6 Hodnotiť:
 

Si čistý debil, bez urážky. Vráť občianku a daj si urobiť testy pre 1.ročník ZŠ.

P.S. takých yebov, ako si Ty, táto republika potrebuje najviac.
Odpovedať Známka: -4.3 Hodnotiť:
 

mozes rozviest toto: "TY konkretne svojou pracou nevies pokryt vsetky svoje vydavky"?
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Nerozumies mi vobec. Predstav si ,ze tvoju pracu nereprezentuju peniaze.Tvojou pracou rozumej iba to ,co dokazes za svoj cas vyrobit.Takze podme si to rozobrat ,kolko toho vobec za ten svoj zivot dokazes spravit:(resp za svoj den)
Potrebujes 8 hodin spanku.Obedova prestavka 30 minut, vecera 30 minut , ranajky 15 minut, hygiena 30 minut , a samozrejme zaratavaj do toho aj svoj volny cas ,ktory nechces pouzit na pracu.
Pracovna doba je teda 8 hodin(standardna).Skus si teraz rozobrat, ze kolko casu by ti z tychto tvojich 8 hodin trvalo,aby si si vyrobil jedlo na jeden svoj den.Ranajky,obed ,vecera.Ak sa zvyknes najebat,tak aj ten chlast k tomu pripocitaj.A ak mas deti ,tak prirataj k tomu
Odpovedať Známka: -5.6 Hodnotiť:
 

dalsi cas,za ktory musis vyrobit jedlo pre svoje deti.Mas? vyslo ti to menej ako 1 hodinu? tak si debil.(hovorime o VYROBENI jedla ,nie to ,ze ides do obchodu a kupis to)
Ideme dalej.Byvas sam so svojou frajerkou ,resp. zenou a detmi.
Kolko casu Vam dvom bude trvat ,kym postavite dom/byt. A teraz ,postavenim nemyslim iba pracu ,ktoru nato musite vynalozit,(kopanie zakladov, betonovanie,murovanie,stierkovanie ,malovanie, lepenie kachliciek,atd.)

Odpovedať Známka: -6.7 Hodnotiť:
 

Do tohoto myslim aj CAS ktory musis vynalozit ,aby si vobec ZISKAL material na stavbu tohoto domu. Tym rozumieme > beton, tehly,malta,obkladacky,radiator,kotol,trubky, atd.)
Predstav si ze NIC z tohoto co som napisal ti nikto neda,ani nepreda(peniaze neexistuju).Musis si to ziskat sam.Mas? K akemu casu si sa dopracoval?
Ideme dalej: Kludne si rozober vsetky veci ,ktore sa teraz nachadzaju vedla teba,pozri sa na ne a zrataj si to ,kolko casu by ti trvalo ich vyrobit.(a samozrejme ziskat materialy na ich vyrobu).Predpokladam ze mas aj auto ,minimalne jedno v horsom pripade ho ma aj tvoja nezna polovicka.

Ak takto budes postupovat dalej,zistis , ze sam ,so svojim casom NIESI SCHOPNY tolko veci kolko spotrebujes vyrobit.(ty a tvoje deti).
A tu je to jadro problemu. Zijeme si nad pomery ,a dan ktoru zato platime je ta ,ze zato budu platit nase deti.Nase deti budu otrokmi ,pretoze ich zadlzili ich vlastny rodicia...
Odpovedať Známka: -6.4 Hodnotiť:
 

Jaj..a zabudol som.Je mi uplne jedno ,ci to tvoja sprosta hlava pochopi ,alebo nie. Ak si to stale nepochopil ,tak si dalej zi tak ako doteraz. Prve co sprav ,chod si kupit novy iphone, novy notebook ,nove auto ,(stare predaj za 1/5 z ceny za ktore si si ho zadovazil ).
Odpovedať Známka: -5.6 Hodnotiť:
 

ak by som si teraz nesiel kupit novy iphone, novy notebook a nove auto, tak by mohli prist ludia o pracu. to tvoje zmyslanie je uplne postavene na hlavu. to jedlo, ktore si kupim v obchode nevznika systemom jeden clovek ho pripravi a jeden si ho kupi. skor je to tak, ze urcita skupina ludi (je ich x) pripravi jedlo pre y ludi, pricom (x << y). teraz vazne, ty fetujes?
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

Ano fetujem. Ale ty si stale ten ktory ma hypoteku ,auto na lizing a picuje na vladu ze si zadlzeny.A to vsetko koli tomu ze to niekto iny mina tie peniaze za teba :D
Odpovedať Známka: -8.0 Hodnotiť:
 

a ak nemam hypoteku, ani auto na leasing, ale vsetko kupujem za cash, ktory som zarobil, tak uz tie tvoje kydy o potravinach a pod. nebudu platit? :D
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Doteraz som si robil srandu zo Santu.
Myslel som si ze neexistuje.

Bol to moj hlboky omyl.
Existuje a je to najvacsi megakokot na tejto planete.

Na zaklade tych par dristov vyssie mi z toho nic ine nevychadza.
Sorry Santa..........
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

je to iba predvolebný ťah...
Ako nahnali ludi že chcú legalizovať marihuanu tak teraz si ich chcú získať tým že sú proti ACTA .. je to stále o tom istom...
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Nechceli legalizovat marihuanu, a od dekriminalizacie marihuany neupustili, len ju oddialili, kedze na slovensku zije tak vela zakomplexovanych ludi ktori radsej maju na cele statu nemysliaceho gasparka ktory si s ustavou a zakonmi pravidelne vytiera rit.
A to ze kazdy kritik sas berie marihuanu a gayov ako ich hlavne temy o niecom vypoveda.

Odpovedať Známka: 2.7 Hodnotiť:
 

Ako neviem, naco do toho pleties Gasparovica, ked on nie je vo vlade, dekriminalizacia marihuany bola iba predvolebny tah a ak si ich na zaklade ich liberalnych reci a slubov volil, vopred ta lutujem...Vinu za ich nesplenene predvolevne sluby nehadz na Gasparka, SDKU ci KDH a inych, ale na samotnu SaS. Od zaciatku bolo jasne, ze budu v koalicii SDKU, KDH, Most HID...Vsetko su to konzervativne strany a nikdy by to cez nich nepreslo...Ak by si mal co i len trocha rozumu, vedel by si, ze ich volebne sluby su bluf, lebo nie je sanca, aby nastal pre politicky konsenzus v tejto krajine...Je to ako keby v silne katolickom Polsku nejaka liberalna strana isla do volieb s programom presadenia zvazkou homosexualov a naslednej adopcie deti pre nich. Skus trocha aj uvazovat.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

"Ak by si mal co i len trocha rozumu, vedel by si, ze ich volebne sluby su bluf, lebo nie je sanca, aby nastal pre politicky konsenzus v tejto krajine"

to, ze dane veci neprejdu bolo jasne, ale to neznamena, ze to bol bluf. jasne tym deklarovali, ze pre nich tie temy nie su tabu, maju na ne urcity nazor a su ochotni sa o tom bavit. jasne, ze nikto uprimne neocakaval, ze by sa to realne podarilo presadit. nikde som nevidel napisanu podmienku, ze by si mali strany do svojho programu pisat iba veci, ktore nebudu vadit ziadnemu z buducich moznych koal. partnerov. v skratke: ja sa podvedeny necitim, presne toto som ocakaval.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ale ved jasne, tvoj pohlad je pohlad volica danej strany, ktory sa na to diva neobjektivne...

Podla tvojej logiky by si potom mohla politicka strana do volebneho programu napisat hocico, vid Meciarove Svajciarsko ci Dzurindove 2 nasobne platy.

Ked je politicka kampan strany zalozena na veciach, ktore nie je mozne presadit, svedci to len o tom, ze dana politicka strana je neseriozna a serie na svojich volicov a ide im akurat o moc...

To by som si mohol a ja zalozit stranu a slubovat Svajciarsko, 4krat vyssie platy za 4 roky...Potom by som sa vyhovoril, ze proste to v sucasnej ekonomickej situacii a podmienok zrealizovat mozne nie je a nie je to moja vina :-) ten isty princip.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nikde nepisem, ze strany si nemaju pisat do politickeho programu to, co nevadi inym stranam..

Ja pisem o tom, ze strany by mali byt korektne a nie populisticke ako SaS a nepostavit svoju kampan na veciach, ktore su neuskutocnitelne ci nepriechodne...To mi povedz ako, ze aky ja mam osoh z tej strany ako volic, ked hlavne klucove body, kvoli ktorym by som ich volil, nikdy neprejdu...Tym straca hlavne strana, straca volicov, co sa prejavilo na pade hlasov SaS, davno pred rozpadom vlady.


Odpovedať Hodnotiť:
 

Cela kampan SaS bola bola o dvoch temach, AntiFico a liberalne "kecy", ktore na Slovensku nemali sancu uspiet...


Kampan ala AntiFico ti prinesie hlasy akurat nacas, je vhodne s nou zacat a vyrazne sa tak profilovat v obdobi pred volbami, aby si ziskal hlasy, a funguje len vtedy, ak je Fico vo vlade...Akonahle sa SaS dostala do vlady, AntiFico uz nefungoval, lebo bol v opozicii..

Dalej kampan liberalne "kecy", SaS to povedala najavo, kedze sa spojili so stranami konzervativnymi, tak vsetky jej sluby tym padom padaju a pokusili sa to opat hodit na Fica, ze vraj v zaujme, aby Fico nevladol, tak sa vzdali svojich poziadaviek, aby bola pravicova vlada:-) Ludia to nezozrali a maju percenta ake maju a mozno sa uz ani nedostanu do parlamentu :-)
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

do parlamentu sa dostanu, ziadny strach ;) takze podla teba, ked si zalozili kampan na AntiFico teme, tak potom sa nemali spojit s konzervativnymi stranami, ale mali nechat vladnut jeho? ten scenar trosku vrze. znova opakujem: ak je to liberalna strana, tak nech ma v programe aj tie "liberalne kecy". alebo sa teda mali tvarit, ze oni su konzervativna pravica, mali si podla toho urobit program a to len preto, ze na svk nie je dost liberalov? ak ich niekto volil a vazne veril v marisku a reg. partnerstva, tak sa ani necudujem, ze ich uz viac volit nebude. taky clovek si nevie spocitat 2+2. +50% ludi radsej nevoli vobec. a este by si mi mohol napisat, ze ktora to strana nemala program plny kecov :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

"Podla tvojej logiky by si potom mohla politicka strana do volebneho programu napisat hocico, vid Meciarove Svajciarsko ci Dzurindove 2 nasobne platy."

ale no. teoreticky tie 2 temy, ktore tam mali, boli skutocne zrealizovatelne. stacilo by iba chciet (nechcelo sa), kdeze to co si tu vymenoval su proste ekonomicke hluposti. jablka a hrusky.

btw. koho teda doporucujes volit ty?
Odpovedať Hodnotiť:
 

budem volit SaS alebo Matovica ...

a bude nas vela a parlament bude vyzerat zasadne inak v zlozeni ako predtym a vela veci sa aj zmeni

vsak uvidite ...


Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

tu je stranka anti acta
http://www.facebook.com/groups/271316899602155/
Odpovedať Hodnotiť:
 

santa santa
santa santa
santa santa

tvoju pozornost poprosim,

moji stari rodicia zacali takto:

ziskali pozemok, neviem ako, mozno kupili? bolo to v minulom storoci este, po vojne.

chytili zopar (asi do 4) dobrych susedov, chytili tehly a zacali staviat. Mali prvu izbu, malu kuchynu k tomu a malu kupelku. Zacali znovu setrit na telhly, o par rokov neskor dostavali 1 dalsiu izbu, zas setrili a o roky neskor chodbu, a takto dalej. Nikdy neboli pri mori, ani na lyziach (mozno za mladi, neviem presne). Auto mali, najskor neviem co, ale ked som bol dieta, mali trabant. Teraz maju malicke auto, uplne im staci, na cash.

Nikdy nemali ziadnu hypoteku, ani spotrebny uver. Vsetko maso, zeleninu, ovocie si pestovali svojpomocne na vlastnom pozemku.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Pracovali za bud pod minimalnu mzdu, alebo za priblizne priemer (extremnym nadcasom).

Timova praca. Dnes su uz v dochodku, no sviznost ich neopustila, ale obaja pracovali tvrdo, velmi tvrdo a na ich vek im priemerny 40-50rocny clovek uz moze zavidiet.

Ano - mas pravdu, dnes sa zije na dlh, ale nie kazdy.

dam ti otazku, platis kreditkou/debitou?
ak by si chcel odpovedat ANO - vies kolko % si banka odkusne?

cca 99% ludi maju kreditky, debitky a platia nimi lebo su IN.

dlha to tema ,dlha..
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

Za 8 hodin je mozne zabezpecit vodu, jedlo a teplo.
Ale musi sa na to ist postupne, tj. ako 18 rocny nesexovat a nechlastat s kazdou dievkou kazdy piatok, ale tvrdo planovat buducnost (a tvrdo na nej makat).
Byt nezavisly clovek, ziadne hypermarkety od cajovych ostrovanov, co kolonizovali polku sveta, alebo od nazi marketov, nienie. Svojpomocne, vlastnorucne trhat plevel..
Zaroven diverzifikovat zavaranim, zasobami na zimu.

Ked som bol dieta, cudoval som sa preco toto vsetko. Dnes - ked je system na pokraji zrutenia (tj uz zopar rokov), chapem aki GENIOVIA boli nasi rodicia a prarodicia..

Lenze dnes toto zrealizovat, ked ta nejaky sikmooky bastard plati 2eurami na hodinu, tak je to tazke, samozrejme..
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Suhlasim s obidvoma nazormi. Ved presne o tomto tu ja rozpravam a tvoji prarodicia su uplne krasny priklad toho ,ako to fungovalo vtedy a ako to funguje teraz.
Tvoji prarodicia boli presne taki isti ludia, ako teraz tamten chumaj ľuboš ,mali dve ruky ,dve nohy ,a navyse mali (zda sa) aj mozog. Ale to je teraz zanedbatelne. A teraz porovnajme dobu vtedy a teraz.Ti isti ludia ,museli na dom ,auto a vselico ostatne robit dlho ,a ziskavali to postupne.
Chumaj ľuboš ma ani nie v polovici ich veku vlastny byt,auto,nakupuje handry kazdy 3 tyzden,stravuje sa prevazne vonku. Chumaj ľuboš a teraz sa ta opytam , myslis ze to moze fungovat?
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Ibna ak podvodmi.
Otec hovoril podnikateľšom "šmelinári"...
To bol za kumunistov pekný výraz pre podvodníkov a zlodejíčkov.
Normálnou poctivou prácou sa dá ťažko ísť každý rok k moru. Dnes to ide kvôli kapitalistickým možnostiam. Jeden chytrák zamestnáva ostatných. Sú veľkoobchody, obchody, zákazník. Špekuluje sa ako nikdy predtým. Povýšil sme peniaze a vlastný prepych a pohodlie nado všetko.
Moji rodičia a j ja moc dobre poznali a poznám, ako je to robotovať, šetriť, odriekať si, pestovať a zavárať ovocie, dorobiť si zeleninu na zimu, jablká...
Stačil mi k večeri omastený chlieb s cibuľou.
Dajte to dnešným deckám. Dajte im chlieb s masťou a cibuľou na desiatu a na pitie aby používali vodu z vodovodu.
Vyhlásia vás za bláznov! Ael prečo???

Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

Šmalec (masť) veľmi nemusím, ale chlebík s cibuľkou... nerob mi chúťky, dal bi som si :P
Odpovedať Hodnotiť:
 

Možno som xumaj, nie je každý taký génius ako Ty...,uznávam, Ale radšej budem xumajom, ako takým géniom ako Ty..., lebo na teba platí: Genius, až je blázon.

P.S. Už si si narúbal drevo? Už si v jaskyni? A ak budeš pri ohni, prečítaj si niečo o deľbe práce, produktivite, prerozdeľovaní..., aby si nebol za debila..., pardon, za génia.

A čudujem sa, AKO si sa vlastne dostal k počítaču, internetu..., sám si najprv vyťažíš ropu, spracuješ, vyrobíš plast, vyťažíš meď, vyrobíš mikročip...., a teraz šľapeš do pedálov, aby si vyrobil elektriku.., len aby si získaval všetko postupne a sám.... ax, jáj, internet znesie hocijakých hlupákov.

Ozaj, asi je to učivo v 2., 3. ročníku ZŠ.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:

Pridať komentár