|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
poplatky..
Od: culork
|
Pridané:
25.1.2012 16:21
Automaticky by tak bolo nelegálne skopírovanie si legálne vlastneného DVD do počítača...
ale predpokladam ze poplatky za kazde zakupene pamatove medium, v podstate dan, ktoru odvadzame sukromnym firmam, v tom navrhu zrusene niesu
|
|
Re: poplatky..
Od: Aladin
|
Pridané:
25.1.2012 16:30
Fuckt, dobrý postreh :)
|
|
Re: poplatky..
Od: filipes2
|
Pridané:
27.1.2012 12:19
info pokope - http://goo.gl/WwaVp
|
|
Re: poplatky..
Od: luke peterson
|
Pridané:
25.1.2012 18:36
podla vsetkeho tie budu zrusene, kedze budu zbytocne, nechapem ked to tak vsetko krasne na slovensku funguje, mozeme si beztrestne stahovat z internetu co chceme, sa do toho zase niekto musi starat.
|
|
EU sux
Od: dnes Gejza
|
Pridané:
25.1.2012 16:53
Da sa vystupit z EU?
|
|
Re: EU sux
Od: radixxko
|
Pridané:
25.1.2012 16:56
Co by sa nedalo? ... naoko...
|
|
Re: EU sux
Od reg.: DeMenthol
|
Pridané:
25.1.2012 17:19
...to sa pytas az teraz ?
Zo socializmu sme sa dakovat uz raz vyslobodilo, takze sa zo [strike]socializmu[/strike], pardon, Europskej unie vyslobodime s pomocou zhora snad este (aspon) raz
|
|
Re: EU sux
Od: Adrique
|
Pridané:
25.1.2012 18:14
hej, staci sa prestahovat na Ukrajinu
|
|
Re: EU sux
Od: sensei-san
|
Pridané:
26.1.2012 13:35
Nedá. To nie je ako keď stúpiš do onéého.
|
|
preco radsej nedaju pausalny poplatok
Od: Dimitrij
|
Pridané:
25.1.2012 17:05
za kazde pripojenie na Internet 1 euro navyse (nieco ako platba SOZA kazdy rok) na ochranu autorskych prav. ak si predstavime, ze je na svete, alebo povedzme v EU aspon 200 milionov pripojeni na Internet, tak za kazde 1 euro, kazdy mesiac, no nebolo by po probleme?
|
|
Re: preco radsej nedaju pausalny poplatok
Od: dnes Gejza
|
Pridané:
25.1.2012 17:19
Nebolo lebo tito ludia su neskutocne nenazrati (nemyslim autorov). Kopirovali sme si kazety a nahravali z radia snad uz pred 40 rokmi (kto mal kazetak..), ale az teraz sa z toho daju vytazit sta-miliony. Pretoze pre nich je nejakych par milionov nezaujimavych.
Ze tam bol Bill Gates ma vobec neprekvapilo. Aj ked ho moc nestudujem, videl som par jeho filantropickych prednasok (pardon, prezentacii jeho investicii)...
|
|
Re: preco radsej nedaju pausalny poplatok
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
25.1.2012 18:47
Áno su nenažrané aj štúdia. Dobre babrú sa z filmom ale po prvých pár dňoch premietania majú vždy také zisky že celý film je splatený...ale nie, oni chcú ešte aj pákami dostať nejaké smiešne čiastky za stahovanie. Oni si neuvedomujú že ak by sa to sťahovať nedalo tak ľudia si to nekúpia, vykašľú sa im na to. Myslia si že sa to bude predávať tak ako to inak sťahujú :D
|
|
Re: preco radsej nedaju pausalny poplatok
Od reg.: roob_
|
Pridané:
25.1.2012 20:44
oni si to nemyslia, oni su skupi curaci, ze ked z toho nemam ja tak nikto. Nech ponuknu alternativu k megaupload.. budu zarabat, preco neponuknu?
|
|
Re: preco radsej nedaju pausalny poplatok
Od: KraskAzviera
|
Pridané:
25.1.2012 17:40
Nebolo by to lepšie pretože daňe majú byť adresné. To znamená, že platíš za to čo používaš. To je základné pravidlo. Nieje možné platiť daň na základe nejakeho predpokladu, inak by sme skončili ako nevoľníci a platili postupne paušál za všetko. Paušálna daň za čisté média je čisté otroctvo a presne takýto predpoklad. Priamo odporuje zákonu. Nechápem ako môže platiť. A vzhľadom na to ako veľké vidavateľstvá tlačia na copyright ich brakov už si vôbec nekupujem filmi ani nechodím do kina. Odmietam ich podporovať!
|
|
Re: preco radsej nedaju pausalny poplatok
Od: 100 rocny dedo
|
Pridané:
25.1.2012 18:47
tak potom ako vysvetlis "dan" autorom audio-vizualnych diel z kazdeho predaneho media kde si mozes nahrat vlastny obsah...
|
|
Re: preco radsej nedaju pausalny poplatok
Od: 100 rocny dedo
|
Pridané:
25.1.2012 18:50
aha nedocital som tvoj cely komentar :D sorry uz som si dal minus :D
|
|
Re: preco radsej nedaju pausalny poplatok
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
26.1.2012 1:43
Tiez tak... musel som ti dat minus aj za seba.
|
|
Re: preco radsej nedaju pausalny poplatok
Od: luke peterson
|
Pridané:
25.1.2012 19:03
a kolko cini ten tebou vytvoreny obsah 0,1% percenta.
|
|
Re: preco radsej nedaju pausalny poplatok
Od: slecna.l
|
Pridané:
26.1.2012 15:11
Hej, neviem, cim to je, ale ked si ukladam fotky z dovolenky, vacsinu DVD mi zaberaju texty Kamila Peteraja (vivat SOZA).
|
|
Re: preco radsej nedaju pausalny poplatok
Od: luke peterson
|
Pridané:
26.1.2012 3:06
ja mam pocit, ze ziadne dane nie su adresne, 1x ti zdania prijem penazi ked ich dostanes, 2x ti ho zdania ked s nim niekde platis, (pausalne platis aj za dialnicnu znamku, a je jedno ci najazdis 5000km alebo 50000km), a vies kam idu tie dane? Stat ich rozmrha kade tade, a stale mu niekde chyba. Aspon ze mozeme tahat tie filmy, sediet pred kisnou a zbytocne sa nerozculovat.
|
|
Say NO to ACTA!!!
Od: luki999
|
Pridané:
25.1.2012 18:02
Say NO to ACTA!!! Pridajte sa k peticii : https://www.accessnow.org /page/s/just-say-no-to-acta
|
|
co to.. wtf
Od: mdl...
|
Pridané:
25.1.2012 18:23
to znamena,
ze TV out z DVD/BR prehravaca by musel byt sifrovany? rovnako vystup z grafickej karty na PC?
ze ziadne DVD/BR by sa nedalo prehrat pomocou open src programov?
wtf
|
|
Re: co to.. wtf
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
25.1.2012 18:50
Nie, neboj sa. Open source programy dovoľujú aj takéto veci ako nahrávanie takýchto obsahov. Lebo si to robia ľudia pre seba (komunita) a keby to chcel niekto nejako napadnúť tak ako to napadne? Bude žalovať tisíce vývojárov roztrúsených po celom svete? :D
|
|
Re: co to.. wtf
Od: dnes Gejza
|
Pridané:
25.1.2012 22:15
Cudoval by si sa, ale uz par takych OS projektov zmizlo z obehu. Posledny co som horko tazko niekde nasiel bol na ripovanie sifrovanych flash streamov, ale uz nefungoval..
|
|
Re: co to.. wtf
Od: ja.
|
Pridané:
26.1.2012 9:52
Rtmpdump stale funguje a dokonca je lahsie najditelny, ako bol v minulosti. Dokonca je zabudovany aj v softoch ako xbmc a spol.
|
|
Re: co to.. wtf
Od: Nassir
|
Pridané:
25.1.2012 20:51
Zaspal si dobu :)
V sucasnosti uz vsetky (nove) HDMI zariadenia moze posielat digitalny obraz v plnej kvalite len ak sa dohodnu na kodovani. Preto ak si kutil a vyrobis si nejaku hracicku na odchytavanie videa z HDMI, tak ti nebude fungovat. Microsoft to musel implementovat tiez, takze video prehravane cez windows media bude zmensene priblizne na PAL (ak sa dobre pamatam tak o par pixelov menej - asi 500*300) a toto sa roztiahne na pozadovane full hd.
Vysledkom je, ze k novemu pocitacu pripojis par rokov stari televizor (jeden z prvych, ktore mali hdmi) a zahadne ti nebude fungovat, alebo uvidis obraz taky divny stvorcekovy...
|
|
Re: co to.. wtf
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
25.1.2012 21:09
Už aj kutilovia sa do toho pustili vo veľkom ;)
Toto je suprove
www.hdfury.com/
|
|
blizka buducnost?
Od: xvzf
|
Pridané:
25.1.2012 20:06
jeden vladne vsetkym
blizka buducnost?
|
|
\"legálne vlastneného DVD\"
Od: wtfkbbq
|
Pridané:
25.1.2012 20:35
Nechápem prečo by mi mal niekto hovoriť čo môžem a čo nemôžem robiť u seba doma na mojej súkromnej pôde s mojím vlastným zakúpeným tovarom... ešte aby vyšiel zákon o tom ako si do zakúpenej tesco tašky nemôžem vložiť svoj zakúpený tovar, nedajbože aby som sa doma ešte najedol z neho...
|
|
Re: \
Od: HKJ
|
Pridané:
25.1.2012 20:52
NEEXISTUJE sukromna poda, ani sukromny majetok, pretoze existuje dan z nehnutelnosti (pody) a skus ju prestat platit a potom sa pozri co vlastnis..
Cize sukromne vlastnictvo je defacto len prenajom..
|
|
Re: \
Od: reklamy google
|
Pridané:
25.1.2012 21:29
panecku ty si riadny debil :)
sukromne vlastnictvo je zakladnym pilierom akejkolvek fungujucej spolocnosti
|
|
Re: \
Od: asasd
|
Pridané:
25.1.2012 22:04
a dane su vypalne
|
|
Re: \
Od: prdlajs
|
Pridané:
25.1.2012 22:07
A mas pocit, ze toto je fungujuca spolocnost?
S tou danou z nehnutelnosti ma pravdu - skus ju neplatit tak rok-dva, a stat ti zabavi tvoju nehnutelnost. Bez nahrady.
Takisto vlastnikom nehnutelnosti sa nestavas podpisom kupnej zmluvy, ale az vtedy, ked ti to povoli kataster.
Takze sukromne vlastnictvo, ani jeho deklarovana ochrana podla ustavy, de facto neexistuje. U nas a ani na zapad od nas. Aj ked na papieri sa tvari, ze ano.
|
|
Re: \
Od: dnes Gejza
|
Pridané:
25.1.2012 22:17
Daj staznost na ustavny sud... :D :D :D
|
|
Re: \
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
26.1.2012 1:54
Nuz a ako by sa potom riesila situacia, kde by si Bill Gates ukazal prstom na Globus a zhodou okolnosti by kupil pol Slovenska a zacal by si tu robit najvacsi sukromny bazen so slanou vodou na svete.
Mozno ... zrusit hlupu dan z nehnutelnosti pre fyzicke osoby, ktore su preukazatelnym vlastnikom nehnutelnosti, su obcanom SR, dana nehnutelnost je miestom trvaleho pobytu, a ... nehnutelnost nie je vyuzivana na obohacovanie sa :-)
No a nakoniec jasne definovat do ustavy: rozhloha nehnutelnosti dana medzinarodnymi hranicami je majetkom statu Slovensko a ich pravoplatnych obcanov.
Ale nie som si isty... ako by to fungovalo v skutocnosti.
|
|
Re: \
Od: matw
|
Pridané:
26.1.2012 7:28
v skutocnosti by to bolo o chvilu tak, ze by vacsina Slovenska neplata dan z nehnutelnosti. Ved to pozname vsetci :-)
|
|
Re: \
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
26.1.2012 9:49
Pravda. Uz len nasi uradnickovia by si vlozili darcek do vrecka a zhodou okolnosti by mal trvaly pobyt v rodinnom dome rozkladajucom sa od Zahoria po Ciernu nad Tisou rodeny slovensky obcan Bill Gates (podla mojho prikladu) :-D
|
|
NO TOTOK Už ASI DOSť
Od: ich my ip aDRRES
|
Pridané:
26.1.2012 22:14
ste pozerali staré filmy o ovládnutí našeho myslenia a názorov si myslím, že už iba krok chýby takým hlúpim ako my. Asib si to zaslúžime, no neviem kdo....?
|
|
emailová protestná akcia
Od: vasilivasili
|
Pridané:
28.1.2012 23:30
na fb sme založili emailovú protestnú akciu, zapojte sa!
treba šíriť osvetu, aká hrôza ACTA je, aj medzi politikov!
https://www.facebook.com/events/230023627079763/
|