|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
No neviem neviem
Od: karolk
|
Pridané:
18.12.2011 9:47
Monopol tu smrdi neskutocne...
|
|
Re: No neviem neviem
Od: HKJ
|
Pridané:
18.12.2011 10:26
kartel
|
|
Re: No neviem neviem
Od: johnyqwerty
|
Pridané:
18.12.2011 13:03
no nic, dalsi hlupaci co si chcu podpilit vlastny konar, voda na mlyn pre SSD, bude vacsi zaujem ceny budu klesat, a WD so SG sa bud preorientuju na SSD alebo krachnu uplne.
|
|
Re: No neviem neviem
Od: Cuda
|
Pridané:
18.12.2011 16:20
Však tak, ako sú to najväčší výrobcovia mechanických HDD, tak to budú aj najväčší výrobcovia iných diskov.
|
|
Re: No neviem neviem
Od: .......
|
Pridané:
19.12.2011 11:37
tazko povedat...cele vyroby mozu vyhodit, vsetky technologie a know how, co vedeli robit je im uz z nnacsiny nanic, lebo ssd je o uplne niecom inom ako klasicke hdd, vpodstate vyrobne naklady na ssd musia byt ovela nizsie ako na rotacne disky a celkovo ovela menej pracovnej sily na to treba, jednoduchsia technologia.... nakupia pametove moduly, kontroller a zaspajkuju to na plosak, daju tomu kryt to je vskratke ako sa vyraba ssd, kdezto klasicky hdd, musi byt dodrzana striktna cistota montaze, presnosti, vôle, loziska hlavicky platne, cela montaz je chulostiva uz ako sa vidi cela vyroba klasickych hdd stoji len na tom ze ponukaju brutalne kapúacity oproti ssd, ale to bude musiet drzat krok, lebo ak o rok budu terabajtove ssd a pojdu s cenami dole a zachvilu budu niekolkoterabajtove ssd, tak mozu ist klasicke hdd dokelu pre beznych uzivatelov aj keby mali 50 terabajtov....ja mam teraz 3terabajty a ztoho polku nikdy nevyuzijem, iba ak po case sa mi to zaplni a mozem vymazat nepotrebne veci
|
|
Re: No neviem neviem
Od: fúúúúúúúúúúúúj
|
Pridané:
18.12.2011 15:20
Parom aby ich vzal ......nehanebníci. Som šťastný že dlhšiu dobu nepotrebujem kupovať disk. Zgerba.
A že na slovensku je špecifický trh. Hovno. Vo svete je špecifický trh.
|
|
jednoznacne
Od: okuliarnik
|
Pridané:
18.12.2011 9:52
supnu tam zaplavene disky a suciastky, ktore po 13 mesiacoch odidu do kremikoveho neba, tak si nemozu dovolit mat normalnu zaruku :)
|
|
Re: jednoznacne
Od: Neviem
|
Pridané:
18.12.2011 10:24
Nie, nesupnu tam zaplavene disky. Len odburaju zbytocne naklady s posudzovanim, vymienanim a dopravou reklamacii.
Je to jednoduchy kapitalizmus.
Je diskov malo? Ano. Cena ide hore, sluzby navyse nebudu.
Je diskov vela? Ano. Cena klesa, flasa sampanskeho a dve romske prostitutky ku kazdemu seagate barracuda v cene.
|
|
Re: jednoznacne
Od: brano2
|
Pridané:
18.12.2011 10:50
krasne je na tom ako sa im to cele vracia naspat..
diskov malo - cena ide hore - ludia menej kupuju pocitace - poklesy zisku maju vsetci vyrobcovia v pocitacovom priemysle
|
|
Re: jednoznacne
Od: no sak ja
|
Pridané:
21.12.2011 22:36
ako vies ze poklesol zisk. ludia co pc nutne potrebuju si ho kupia aj za drahsie. = viac zisku
|
|
Zaruka pre EU
Od: GBA
|
Pridané:
18.12.2011 9:56
Zaruka pre EU bude normálne 2 roky pri predaji na koncoveho zákazníka, tak ako tomu je pri všetkom ostatnom (1 rocna business zaruka na HP notebooky a ine...)
|
|
Re: Zaruka pre EU
Od: null_som_ja
|
Pridané:
18.12.2011 10:06
To je jasne, teda minimalne u nas zo zakona. Otazkou je ci tu zaruku na dalsi rok bude znasat predajca, distributor alebo vyrobca.
|
|
Re: Zaruka pre EU
Od: lolwat
|
Pridané:
18.12.2011 11:40
To je uz na predajcov aby sa dohodli s distributormi a na distributoroch aby sa dohodli s vyrobcami. Ak sa nedohodnu, tak predajca, pokial bude ochotny to predavat.
|
|
Re: Zaruka pre EU
Od: soaron
|
Pridané:
18.12.2011 12:01
tak vyrobca to ocividne nebude. a mozeme sa rozlucit so znicovanim cien diskov. distributor alebo predjaca bude musiet vykryt pripadne pokazenie disku medzi prvym a druhym rokom, ked este bude musiet poskytovat zaruku, ale vyrobca ju uz poskytovat nebude.
|
|
Re: Zaruka pre EU
Od: 5eter
|
Pridané:
18.12.2011 19:08
Ale hovno. EU je velky trh, vyrobcovia sa spamataju, ked im to tu s tou zarukou nedovolia predavat a zakaznici nebudu ochotni kupovat predrazene disky kvoli tomu, ze predajcovia budu navysovat ceny, aby vykryli naklady na pokazene disky. Tak ako teraz, ked predajcovia zdvihli ceny diskov nakupene za stare ceny, kazdy sa im na ne vysral.
|
|
Re: Zaruka pre EU
Od: Cuda
|
Pridané:
18.12.2011 20:43
Ale, mýliš sa.
Výrobca je ten, kto diktuje podmienky. Nie obchodník...
Taký tlak tu ešte nebol...
|
|
Re: Zaruka pre EU
Od: Neviem
|
Pridané:
18.12.2011 21:09
Ale hovno. Prednedavnom tu boli sialene zlavy na auta, ked ich nikto tri mesiace nekupoval a potom sa zaviedlo srotovne aby ti chudaci vyrobci nelahli uplne na zem. Nic nediktuju.
.
Ak sa dohodneme, ze si tri mesiace nikto nekupi HDD tak garantujem polovicu ceny a dve romske prostitutky ku kazdemu harddisku. Mne ver, chlapce, ja mam maturitu.
|
|
Re: Zaruka pre EU
Od: Cudo
|
Pridané:
18.12.2011 21:32
Ale áno, diktuje výrobca. WD alebo Seagate nie je odkázané na taký trápne malý trh ako je Slovensko...
Ty máš akurát-tak chuja, nie maturitu.
Chýba Ti elementárna logika...
|
|
Re: Zaruka pre EU
Od: ---
|
Pridané:
18.12.2011 21:36
Tu nejde len o Slovensko, ale taka EU je dostatocne velky trh. Takze k tej logike treba vediet aj čítať. :-)
Citát: "Ako bude jednoročná záruka Seagate riešená v EÚ, kde je pre spotrebiteľov povinná dvojročná záruka..."
|
|
Re: Zaruka pre EU
Od: Cudo
|
Pridané:
18.12.2011 21:53
Nejako. Ako môžu donútiť celosvetového výrobcu k ich šibnutým požiadavkám???
Celá EÚ a ich všakovaké komisie NAOZAJ nikomu nič dobré nepriniesla!!!
|
|
Re: Zaruka pre EU
Od: prskolet
|
Pridané:
18.12.2011 22:04
Mnu EU niečo priniesla, a v tom niečom je aj 2ročná záruka.
|
|
Re: Zaruka pre EU
Od: Cuda
|
Pridané:
18.12.2011 22:05
Prosím???
Tá tu bola skôr ako nejaká posratá Únia...!!!
|
|
Re: Zaruka pre EU
Od: prskolet
|
Pridané:
18.12.2011 22:13
Možno tu bola pred naším vstupom do EU, ale jej prijatie sme prijali v rámci zosúladenia našej legislatívy s tou európskou...
|
|
Re: Zaruka pre EU
Od: Neviem
|
Pridané:
18.12.2011 22:11
Boze moj, ty teraz trollujes alebo si len taky nezorientovany.
.
Ukaz mi jeden jediny pripad, ked sa nejaky tvoj uzasny "celosvetovy vyrobca" vzburil voci poziadavke EU, zbalil sa a odisiel z trhu az kym ho EU komisia neprisla na kolenach prosit aby sa vratil.
.
Take nebolo a nebude, bez ohladu na to ake mas detinske predstavy o celoplanetarnych megavyrobcoch.
.
Chlapce, uz som ti raz povedal, ja mam maturitu a to znamena, ze viem prakticky vsetko o vsetkom, tak sa so mnou nehadaj.
|
|
Re: Zaruka pre EU
Od: 52-ka
|
Pridané:
19.12.2011 6:59
Hej...
Všetko o všetkom, Spejbl...
On je Hurvínek, taťuldo, víš??
No pozri. Úniu si nikto neželal. V dobe rozmachu USA, sa tunajším firmičkám nepáčilo, že sa niekomu darí. A tak vznikol časom postupne akože konkurencieschopný nadštát, EÚ.
Vraj aby mala Európa ako konkurovať USA.
Zatiaľ sú to len súdne spory, zákazy, príkazy a pokuty.
A prosím Ťa, akým právom si nejaká, aj keď viacštátová inštitúcia, dovoľuje zasahovať do práv iných štátov, či do svetovej politiky?
Závideli Západné štáty ich federácií neviem či 51 či koľko štátov? A čo Japonsko? Im celá Únia nesiahala ani po členky!
A jediné čo Únia dosiahla, je krach mnohých podnikov nielen na Slovensku, ale aj vo svete.
Pravda, za ich podmienok a čudnej pomoci.
Napríklad aby sme kravy chovali na mäso a nie na mlieko!!!
|
|
Re: Zaruka pre EU
Od: 5eter
|
Pridané:
26.12.2011 0:38
Nastuduj si historiu EU, ked sa pytas, akym pravom...
Jasne, firma si pride na EU trh a nebude respektovat 2-rocnu zaruku. Jasne, ty odbornik.
Dostane miliardove pokuty, ak ich nebude respektovat, predstavitelov firmy v EU pozatvaraju a taka firma skoncila. Taka firma este nebola a ani dlho nebude, ktora by sa dokazala postavit Komisii - vid priklad Microsoftu, aj ti sa museli zariadit podla EU.
A kazda firma si dobre rozmysli, ci bude ignorovat 500-milionovy trh len pre blbu zaruku.
Netvrdim, ze politika EU je dobra. Len pisem fakty.
|
|
Re: Zaruka pre EU
Od: sadsad
|
Pridané:
18.12.2011 23:20
ty si sa asi zobudil, podmienky diktuje predajca ;)
|
|
Re: Zaruka pre EU
Od: Adrique
|
Pridané:
19.12.2011 15:23
no...aby sme to uviedli na pravu mieru, vsetky TRI stupne obchodu urcuju podmienky na trhu: vyrobca, predajca a zakaznik. Ale povedal by som, ze vyrobca v tejto trojici nema najvacsie slovo.
|
|
Re: Zaruka pre EU
Od reg.: AeroPo
|
Pridané:
22.12.2011 1:58
Ale bludy rozprávaš ceny udáva trh, výrobcovia a obchodníci ju len snažia ju ovplyvniť ale zákony ekonómie nepustia a jak predražiš tovar tak Ti ho nikto nekúpi a možeš to zabaliť, musí tam byť určitý balanc
|
|
Re: Zaruka pre EU
Od: sadsad
|
Pridané:
18.12.2011 23:19
no, tak ich nebudú predávať, WD sú kvalitné.
Predajcovia nebudú predávať tie kde nie je záruka min. 2 roky a hotovo.
Inak je to pekné svinstvo
|
|
pekne..
Od reg.: roob_
|
Pridané:
18.12.2011 10:14
nemila sprava... WD nemam rad. Zaruka zo strany vyrobcu pre mna znamena jedine.. vyrobca dava svoje slovo, ze to bude xy rokov fungovat. Seageta mi teraz vravi, ze to pojde len rok. Prechod k WD je logickym krokom.
|
|
Re: pekne..
Od reg.: viperman
|
Pridané:
18.12.2011 11:48
ano a ja co mam disk zaruku by mi mal vydrzat iba dva roky podla tvojej logiky, ja co mam disky ficia aj 5 7 rokov pohode. zatial mi ziadne neodisiel ;)
|
|
Re: pekne..
Od reg.: roob_
|
Pridané:
18.12.2011 11:57
ja nehovorim o tom kolko disk fyzicky vydrzi, mam 120GB maxtor cojaviem z 2004-2005 a po 2 rokoch v desktope siel 4 roky v servri nonstop a ide dodnes. Dolezite je ako svojim vyrobkom veri vyrobca a ked znizuje zaruku na 1 rok tak im sam neveri. Po dost nevydarenej a problemovej rade 7200.11 je to zla sprava ktora ma nataca smerom k WD.
|
|
Re: pekne..
Od reg.: roob_
|
Pridané:
18.12.2011 12:00
a len tak btw. poslednych 5 rokov som reklamoval 2 disky.. samsung F1 po 3 mesiacoch chodu, novy kus od zimy 2007 funguje super. A tusim 2010 som reklamoval barracuda 7200.12 po necelom mesiaci, vyreklamovany kus ide ok. Okrem toho mam 1TB a 2TB barracudy 7200.12 v desktope, takze som seagate fan.. ale znizenie zaruky na rok je urazka.
|
|
Re: pekne..
Od: Cuda
|
Pridané:
18.12.2011 20:49
Kupujem HDD iba a len tej najvyššej rady Seagate, alebo kvalitné WD.
Nikdy som HDD nereklamoval. Kúpil som už minimálne desiatky kusov.
Ak je blbec kupujúci, no bohužiaľ...
|
|
Re: pekne..
Od reg.: roob_
|
Pridané:
18.12.2011 21:46
jasne, teba tu uz ale pozname. ty kupujes len intel, nvidiu a si 2. najdolezitejsi pozemstan za Ch. Norrisom.
|
|
Re: pekne..
Od: Cudo
|
Pridané:
18.12.2011 22:04
Neviem kdo je Noris, ale to je jedno.
Kupujem spaľahlivosť, nie problémy.
A?
Kupuj aj Ty. A no problem...
|
|
Re: pekne..
Od: gidy
|
Pridané:
19.12.2011 7:12
Ty nevies kto je Norris?????!!!!!
:O
|
|
Re: pekne..
Od: 52-ka
|
Pridané:
19.12.2011 10:08
No to neviem ani ja a čo má byť?
|
|
Re: pekne..
Od: viperman_
|
Pridané:
19.12.2011 8:56
ked si kupis ten disk tak mas aj tak 2 rocnu zaruku podla zakona..:) a btw WD je na tom o dost horsie co sa tyka zaplav ako seagate. sa ti klude moze kazit viac aj WD.
|
|
Re: pekne..
Od reg.: roob_
|
Pridané:
19.12.2011 9:33
ale tu ide o princip, ked kingston da "dozivotnu zaruku" tak kupim kingston ramy a nie cojaviem adata, co da 5 rokov. Cim vacsia zaruka, tym vacsia pravdepodobnost kvalitneho vyrobku a naopak, cim mensia zaruka, tym vasci shit. Seagate predpoklada nezvycajne vysoke percento chybnych diskov po 1. roku pouzivania tak znizili zaruku na rok. Nech si ich strcia do kakaca, lebo ja nechcem disk reklamovat ale pouzivat. Pri disku vobec nieje dolezity pristroj ale obsah na nom ulozeny. Dalsia vec, o ktoru sa seagate snazi je zvysit predaj drahych diskov (si vsimni ze tam neznizili zaruku) uz len tym, ze zrusili vybornu radu green diskov.
|
|
Re: pekne..
Od: 52-ka
|
Pridané:
20.12.2011 7:50
Kingston nedáva doživotnú záruku, aj keď sem tam píše "Life-time warranty".
V našich podmienkach je to 60-99 mesiacov.
Ako si ktorý dodávateľ trúfa.
|
|
Re: pekne..
Od: sadsad
|
Pridané:
18.12.2011 23:25
WD nie je zlý, mám od nich skoro všetky disky.
Skúšal som aj Seageta a je to odpad, po roku začal hučať, bzučať, prehrievať sa,...
kamarátovi sa pokazili obe Seageta čo mal.
Vyskúšal som aj hitachi.
WD mám INT aj EXT disky a super.
Inak mám 40 MB WD z roku asi 1995, ten niečo zažil.
|
|
zaruka 1+1
Od: GReddy222
|
Pridané:
18.12.2011 10:15
Ak to bude musiet znasat predajca tak sa Seagate uplne prestene predavat, budu sa WD ktore maju 2 roky. To je uplne jasne.
|
|
IE users
Od: HKJ
|
Pridané:
18.12.2011 10:27
hdd uz asi nikdy nekupim, mam doma dost ...
radsej prejdem na pasky
|
|
Re: IE users
Od: Sanxo
|
Pridané:
18.12.2011 10:38
Mám doma nejaké "Emgetonky" (možno tam je aj Jet Set Willy nahratý :-D ), dokonca aj "Eltu" by som k nim niekde vyhrabal...
|
|
Re: IE users
Od: locke
|
Pridané:
18.12.2011 17:39
Ak myslíš, že sa ti oplatí vrážať do kazetopáskovej jednotky, tak prečo nie. Ale aj tak je to riešenie reálne len pre zálohovanie, nie pre reálnu prácu s dátami.
|
|
erwqrw
Od: asds
|
Pridané:
18.12.2011 10:42
:) a zas poskoci predaj SSD, co ich zlacni a nasledne sa mozno spamataju aj WD a Seagate, aj ked aj to je otazne, kedze tu je a este dlho bude monopol, dalsi vyrobca len tak nevznikne kvoli patentom
|
|
Nenažranosť
Od: Shulin
|
Pridané:
18.12.2011 11:11
Nie celkom rozumiem tomu, ako sa správajú výrobcovia SSD. Práve teraz je veľká príležitosť, aby sa vo väčšom prelomili ľady a SSD začali ľudia kupovať aj do bežných domácich počítačov... Najmä správanie Intelu je pre mňa zarážajúce, veď pre nedostatok diskov na trhu a následnú zníženú výrobu PC im uchádza zisk z predaja procesorov...
|
|
Re: Nenažranosť
Od: brano2
|
Pridané:
18.12.2011 11:51
velka firma s velkym manazmentom, oni maju procesory naplanovane 4 roky dopredu, pochybujem ze budu zrazu spustat ceny, to by im musela spravit ina - mensia firma a rapidne im preberat trhovy podiel, potom by sa rozhybali.
Takto mozno maximalne prepustia par percent zamestnancov (nie z radu menezmentu ale tych robosov,vyvojarov) a vyhovoria sa na nejaku krizu, zmensene zisky ustoja bez velkych zmien
|
|
Tak vcul som sa rozhodol
Od: Ignacius
|
Pridané:
18.12.2011 11:43
Po svatkoch idem kupit jeden 128 GB SSD Kingston na skusku, a ak sa osvadci, tak aj vacsie
|
|
svine su to
Od: lolekov brat
|
Pridané:
18.12.2011 11:47
Tesne pred zaplavamy som si kupil 2TiB HDD...vtedy ma bez DPH stal 61,95 eura...teraz ten isty disk stoji 139.95 eura.....a este mi chcu povedat ze znizia zaruku? dakujem neprosim....vsetci o slovensku tvrdia ze je to "SPECIFICKY" trh...ja by som povedal ze je to banda nenazranych debilov, lebo sef si nove BMW musi kupit do dvoch mesiacov....
|
|
Re: svine su to
Od: qwertz777
|
Pridané:
18.12.2011 13:12
myslis ze zaplavy sa podpisali len na SK cenach? Si fakt smiesny, a zrejme dobre zakomplexovany....
|
|
Re: svine su to
Od: nevadí
|
Pridané:
18.12.2011 13:45
pozri si aj články tu na dsl. ceny v okolitých štátoch +20-40% na slovensku 200%? je to fakt len komplex, alebo tam vidím o nulu viac?
|
|
cisty odrb
Od: trololoman
|
Pridané:
18.12.2011 11:58
No to je zaujimava marketingova strategia toto :), to sa teraz budu predhanat v tom kto da nizsiu zaruku?
|
|
podivne kurzy
Od: slavmeslava
|
Pridané:
18.12.2011 12:13
2 rocna EU zaruka je odveky pokryta sposobom 1USD=1EUR.
|
|
odpad
Od: pan Inkognito
|
Pridané:
18.12.2011 12:26
Mal som to potesenie s 3 sígejtmi, ani jeden nevydržal cez 3mes. chodu. Nehrozí že by som to niekedy este kupil, o to viac po tejt zmene :P
|
|
je u nas
Od: zaruka
|
Pridané:
18.12.2011 12:31
zo zakona min. 2 roky, v EU je to tiez min. 2 roky, chcem vidieť, akým zázračným spôsobom chcú poskytovať záruku v EU len jeden rok...
|
|
Re: je u nas
Od: Neviem
|
Pridané:
18.12.2011 12:57
Tak jednoducho ako doteraz, nepredavaju koncovym zakaznikom.
.
Ak chces vediet nieco o tom ako funguje zaruka, tak obchodny zakonnik sa ukazuje byt relevantnejsi zdroj ako TV Markiza.
|
|
Re: je u nas
Od: ľuboš
|
Pridané:
18.12.2011 14:48
Záruka na SVK môže byť hoci aj 10 rokov, stačí, keď výrobca dohodne "manuál" na riešenie reklamácii...
Ak predajca dostane bakšiš, za každú NEuznanú reklamaciu, tak sa jednoducho pravdy nedovoláme..., stačí iba "vhodne" a odborne odmietnuť..
Rovnako to funguje aj v automobilovom priemysle..., môžete mať záruku na auto, ale keď technik určí, že závada je spôsobená "nesprávnym" používaním automobilu...., na znalecké posudky sa 90% ľudí vykašle a 99% aj na súd.
|
|
Re: je u nas
Od: Cuda
|
Pridané:
18.12.2011 16:22
No a? Tak je to so všetkým a všade!
Za väčšinu reklamácií aj tak môže používateľ veci, zariadenia.
|
|
Re: je u nas
Od: edi
|
Pridané:
18.12.2011 20:22
v tom pripade podam oznamenie na SOI pripadne kopiu na Obchodnu komoru. Aby moje rozcarovanie zo straty zdielal so mnou aj predajca, ten dostane pokutu a toho postupne nauci, ze za reklamaciu by vysolil niekolko nasobne menej.
|
|
Re: je u nas
Od: Cudo
|
Pridané:
18.12.2011 20:43
Nedostane.
Prečo by aj mal dostať pokutu???
Určite nemáš pravdu...
|
|
Re: je u nas
Od: obchodny zakonnik
|
Pridané:
19.12.2011 1:03
s tym obchodnym zakonnikom si ma dostal, normalne som si to musel kuknut, kedze ked som pisal koment, myslel som vylucne na obciansky zakonnik (to preto, ze som fyzicka osoba a nie podnikatel, takze pokial si predajca so mnou vylucne nedohodne, ze sa nas kupno-predajny vztah bude spravovat obchodnym zakonnikom, tak sa pojde podla obcana)...a tam je zaruka 24 mesiacov (inak v obchode nemas nijake obmedzenia)...
koncovym zakaznikom vsak predavaju ini, ak nie priamo Seagate, a ti uz musia dodrzat 24 mesiacov (opatovne ak sa pojde podla obcana)
okrem obchodneho zakonnika existuje aj obciansky zakonnik a aj zakon o ochrane spotrebitela, nehovoriac o europskych smerniciach a nariadeniach, takze urcite TV Markiza neni relevantnejsia...
|
|
Chvala bohu sme na SR...
Od: Lamicka
|
Pridané:
18.12.2011 13:53
Dakujem za to ze sme na SR ... tu musia byt min. 2 roky :)
|
|
HDD vs USB
Od: jojo2
|
Pridané:
18.12.2011 15:38
raz HDD zmenia na USB disky a mozno to bude lepsie lebo mne uplne staci aj 250GB USB a nepotrebujem este vacsi
|
|
Re: HDD vs USB
Od: Cudo
|
Pridané:
18.12.2011 16:23
USB rozhraniu by mali odzvoniť... Nikdy nebol stupídnejšie využitie nejakého technického výmyslu, než ako je využívané pre USB.
Už bolo aj USA, teraz by malo prísť USC...
|
|
Re: HDD vs USB
Od: trololoman
|
Pridané:
19.12.2011 1:35
no ale USD je uz tiez v perdeli a USE vdaka PIGS tam smeruje uz tiez :)
|
|
Re: HDD vs USB
Od: Anonymus1
|
Pridané:
18.12.2011 16:47
To mozes aj teraz urobit. Nahod si OS na USB disk, pripoj k pocitacu, nabootuj a neptrebujes klasicky HDD ;)
|
|
Re: HDD vs USB
Od: Cuda
|
Pridané:
18.12.2011 17:36
Ty si dobrý truhlík, že?
Vieš vôbec čo si napísal???
|
|
Re: HDD vs USB
Od: locke
|
Pridané:
18.12.2011 17:40
Myslím, že vie čo napísal, ale nevie na čo odpovedal.
|
|
Re: HDD vs USB
Od: Cuda
|
Pridané:
18.12.2011 20:44
Ani jedno, ani druhé...
|
|
zaruka
Od: 5os5os
|
Pridané:
19.12.2011 8:58
Ako to tu tak citam, tak oni ani 2 rocnu zaruku nepotrebuju. Ak sa nieco po pokazi, tak je to do troch mesiacov od predaja.
|
|
Re: 3 mesiace nekupovat nove HDD
Od: Adam SK
|
Pridané:
19.12.2011 10:52
Kto nemaze ten nejede.
Netreba kupovat nove HDD, staci premazat hluposti a hned bude 50% volnych.
A ak mas nejaky dobry film supni to na niekam na Internet.
Neviem kde je to teraz vyhodne, ale kedysi rapidshare.
|