
neprihlásený
|
Utorok, 24. marca 2026, dnes má meniny Gabriel |
|
|
Predplatné do Piana opäť rozdávajú
DSL.sk, 6.12.2011
|
|
Prevádzkovateľ systému spoločného predplatného viacerých slovenských webov Piano aktuálne opäť, podobne ako pri májovom štarte systému, rozdáva zadarmo dvojtýždenné predplatné.
Aktivačný kód sa nachádza v tohtotýždňovom vydaní .týždeň, v dnešnom vydaní denníkov SME a Pravda a do konca týždňa sa má objaviť v niektorých ďalších médiách. Využiť je ho možné na založenie nového účtu aj zaplatenie dvoch týždňov prístupu respektíve predĺženie predplatného na existujúcom účte.
Podľa stanoviska predstaviteľov spoločnosti Piano Media, prevádzkovateľa Piana, pre server DSL.sk je predplatné rozdávané v spolupráci s médiami, ktoré budú akceptovať sprístupnenie spoplatneného obsahu na dva týždne zadarmo.
Piano je projektom spoločného spoplatnenia viacerých slovenských webov, ktorý bol spustený 2. mája. Mesačné, týždenné alebo ročné predplatné vo výške 2.9 eur, 0.99 eur respektíve 29 eur užívateľovi na dané obdobie umožňuje vstup do spoplatnených sekcií zapojených webov, platiaci užívateľ má za paušál prístup ku všetkému obsahu spoplatnenému týmito webmi cez systém Piano.
Do projektu je zapojených deväť médií vrátane denníkov SME, Pravda, Hospodárske noviny a Šport.
Po spoplatnení obsahu na webe je samozrejme prirodzené očakávať výrazný prepad návštevnosti spoplatneného obsahu, reálne výsledky systému Piano bohužial vzhľadom na spôsob komunikácie jeho prevádzkovateľa a zahmlievanie štatistík nie je možné posúdiť.
Najmarkantnejším prípadom takejto komunikácie boli krátko po spustení systému tvrdenia prevádzkovateľa, že čítanosť aj celých spoplatnených sekcií ako napríklad komentare.sme.sk po spoplatnení klesla len o 10% až 20%. Tieto čísla sa ale ukázali v rozpore so štatistikami z oficiálneho merania návštevnosti AIMmonitor zostavenej spoločnosťou Gemius. Počet zobrazení stránok sekcie komentare.sme.sk klesol podľa týchto štatistík až o 40%, aj tieto čísla dokonca ale obsahovali podľa spoločnosti Gemius aj zobrazenia stránok iba s informáciou o spoplatnení článku pre užívateľov bez predplatného.
Najnovšie články:
Diskusia:
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
sa nato
Od: môžem15987
|
Pridané:
6.12.2011 9:04
vy***ť
|
| |
Re: sa nato
Od: SiM7
|
Pridané:
6.12.2011 9:31
Zahmlievanie štatistiky, informacii -> keby sa mali cim pochvalit, tak to urobia :-)
|
| |
Re: sa nato
Od: Mumsito
|
Pridané:
6.12.2011 10:21
Ja tvrdim jedine: neverim statistike, ktoru som sam nesfalsoval.
|
| |
Re: sa nato
Od: Milannd
|
Pridané:
6.12.2011 12:25
Idu volby (uz zas) a ludom treba vymasirovat mozocky.
Tak sa idu rozdavat predplatenky zadara aby tie ich stranicke bludy aspon niekto cital.
Dakujem, neprosim si.
|
| |
Re: sa nato
Od reg.: DeMenthol
|
Pridané:
6.12.2011 14:05
a tiez, keby sa mali cim pochvalit, nedavaju spoplatnene sluzby zadara ...
|
| |
Re: sa nato
Od: dUfUs
|
Pridané:
6.12.2011 18:03
Fuha :) Pan je myslitel. Takze ak mi Google poslal dve poukazky v hodnote 20 EUR na vyuzitie systemu AdWords, tak to samozrejme znamena, ze nema co ponuknut, tak to musi rozdavat zadarmo.
Vidim, ze diskusie su cim dalej tym zabavnejsie.
Co sa Piana tyka, tak to, ci maju dobre cisla zistia vsetci najneskor do pol roka, pretoze ak im to nezaplati vyvoj a prevadzku, tak to zrusia.
|
| |
Re: sa nato
Od: Element2
|
Pridané:
7.12.2011 9:59
Asi tak, ale ako vidíš, tuná azet deťom to nevysvetlíš, deti si myslia, že všeetko má byť zadarmo :) Len nechápem, prečo tak strašne chcú mať zadarmo niečo, čo odmietajú čítať, lebo "sú to vymývačky, nekvalita, atď." :)
|
| |
Re: sa nato
Od: fúúúúúúúúúúúúúj
|
Pridané:
6.12.2011 14:42
..zgerba chamtivá
|
| |
Utorok, 6. decembra 2011, dnes má meniny Mikuláš, zajtra Ambróz
Od: Tom.
|
Pridané:
6.12.2011 12:22
Asi tak.. ale fascinuju ma tie komentare.sme.sk, to si naozaj clovek nedokaze spravit nazor sam na niektore veci, ze musia citat nazory takychto zaplatenych šašov - cirkusantov (rozumej inde nepouzitelnych ludi) ?
|
| |
Piano
Od reg.: Klix.
|
Pridané:
6.12.2011 9:05
Vždy si spomeniem na tento obrázok: http://www.shooty.sk/buxus/images/frky/ sme_(2002-)/2011-05-30-piano.jpg
|
| |
Re: Piano
Od reg.: marha
|
Pridané:
6.12.2011 9:10
ale chod http://dopice.sk/1q9
|
| |
Re: Piano
Od: fako
|
Pridané:
6.12.2011 22:50
Hura, ja som zas vyhral klavir!
|
| |
titulok
Od reg.: pocitujlasku
|
Pridané:
6.12.2011 9:09
Zvlastne, ze stale maju statistiky na webe iba z prveho mesiaca prevadzky. Zeby to nebolo take ruzove ako si mysleli?
|
| |
Re: titulok
Od: Lamicka
|
Pridané:
6.12.2011 10:04
Aj ja som presiel na ine weby pretoze napr na natankuj.sk ked spoplatnili viacero clankov tak automaticky nezaujem o stranku, 2-5e nie je vela ale ide z mojho pohladu o vydieranie.
|
| |
Re: titulok
Od: Element2
|
Pridané:
6.12.2011 10:48
:-) predpokladám, že ani chlieb si nekupuješ, tam ťa tiež vydierajú tým, že si pýtajú peniaze za to :-)
|
| |
Re: titulok
Od: jozkooo
|
Pridané:
6.12.2011 11:16
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
| |
Re: titulok
Od: Milannd
|
Pridané:
6.12.2011 15:38
Ten chlieb ma ovela vacsiu hodnotu ako cele piano. Za dobre veci sa lahko plati, ale platit za odrbavanie..? Tak to asi tazko.
|
| |
Re: titulok
Od: Element2
|
Pridané:
6.12.2011 15:48
Hodnotu určujú ľudia, ktorí to kupujú, a navyše ja sa len smejem na tom "vydieraní". ;) Šašovia hneď mínuskujú.
|
| |
Re: titulok
Od: Element2
|
Pridané:
6.12.2011 15:51
Čo je inak tiež dosť sranda - ak si myslíte, že piano nemá hodnotu, tak prečo vám tak vrie krv v žilách, keď sa nájde niekto, komu nevadí :)
|
| |
Re: titulok
Od: Milannd
|
Pridané:
6.12.2011 16:59
Piano ako projekt mi nevadi. Vadi mi to odrbavanie o tom, ze vdaka pianu porastie kvalita zucastnenych vebov, kvalita zurnalistiky, clankov...a ze tam bude urcita exkluzivita. Zatial je tam len to, co je aj inde nespoplatnene. Ziadne super clanky pisane len pre spoplatneny veb, nic navyse, exkluzivne. To co tam bolo pred tym je tam aj teraz. Casto krat skopirovane z neplatenych stranok. Takze to je to, co ma stve a preto hovorim ze je to odrb. Do takeho projektu sa vstupuje predpripravene, koordinovane a funguje to od prveho dna tak, ako je to propagovane. Piano bude este rok trepat somariny o SNAHE zvysit kvalitu, ale nic viac. Realita je niekde inde. Ked si zaplatim za nieco extra mam to hned a nie o dva roky. (jasne ze daky magor mi tu spomenie ze na Ferrari by som musel tiez cakat. ak porovnava Ferrari s pianom, tak...) Takze zaplat a dostanes ihned, alebo zaplat a MOZNO dostanes o rok, dva? Co je lepsie?
|
| |
Re: titulok
Od: Element2
|
Pridané:
6.12.2011 17:02
Len dve veci. Napr. na SME sú spoplatnené komentáre - všetky kopírovačky sú teda free ;) Druhá vec - celé je to jednoduché: chceš to - zaplať, nechceš to - nezaplať. Na tom nie je žiaden odrb.
|
| |
Re: titulok
Od: Milannd
|
Pridané:
6.12.2011 17:36
A teraz tu o zlepsovani kvality, exkluzivita....
Komentare?
Chcem si precitat hodnotny clanok so vsetkymi potrebnymi informaciami, siahajuci do hlbky problemu. Jednoducho nieco naozaj fundovane.
Preco mam platit za povrchny clanok, ktoreho podstatnu cast sa vdaka fuserstvu autora dozviem az v komentaroch?
Komentare su totiz na diskusiu o clanku a nie na jeho doplnanie, opravovanie faktickych chyb a usmernovanie neznaleho "profi autora"
Platit za to, co tvoria citatelia je odrb. Platit za pracu autora je ok. Len ta kvalita este nie je hodna platenia. Takze dalsi odrb.
Ked chcem zaplatim, ked nie, tak nie. Ale je dobre poukazat na to. Cim viac ludi o tom vie, tym menej sa ich moze oklamat.
Kvalita sa predava aj sama, piano sa musi nukat zadarmo....
|
| |
Re: titulok
Od: Element2
|
Pridané:
6.12.2011 17:55
Hovorím o komentároch, ktoré píšu autori, nie o diskusii :)
Ešte raz: chceš ten obsah, myslíš si, že je kvalitný - plať, nechceš, myslíš si, že je nekvalitný - neplať. Je to jednoduché ako facka, netreba na nič poukazovať, funguje to úplne jednoducho. :)
Mimochodom, vydávať diskusie za nejakú tvorbu, to je veľmi veselý pohľad, vždy sa na tom zabavím :) Hlavne na weboch ako SME alebo Pravda, 90% príspevkov od grafomanských idiotov, 80% urážlivých, zakomplexovaných, 95% od takých, čo si myslia, že zjedli múdrosť sveta, ale pritom píšu hlúposti, tak to ďakujem pekne za takú tvorbu, to som dokonca rád, že to piano trocha prečistilo ;)
Napokon, keby tie noviny tú "čitateľskú tvorbu" považovali za takú kvalitnú a prínosnú, asi by ju nespoplatnili, však :) Faktom ostáva, že majú na to také isté právo, ako ja mám právo nedovoliť ti čarbať anarchistické heslá na môj plot.
|
| |
Re: titulok
Od: Element2
|
Pridané:
6.12.2011 17:55
No a ešte k tomu oklamaniu: to máš ako v reštike, tiež nikdy nevieš dopredu, akú kvalitu dostaneš na stôl, zaplatíš však aj tak. V piane môžeš aspoň s vysokou pravdepodobnosťou predpokladať, že ak aj nedostaneš kvalitu vyššiu, tak aspoň takú istú, ako pred spoplatnením. (Áno, v reštike môžeš jedlo vrátiť, keď sa ti nepáči, ale skús to urobiť v nejakej lacnej putyke, zhruba tomu cenovo zodpovedá aj piano).
|
| |
Re: titulok
Od: Milannd
|
Pridané:
6.12.2011 18:43
Preco by som mal carbat na tvoj plot a minut na to svoju farbu? ;-)
Oklamanie...pre mna si dal dobry priklad, pre teba zly.
Restika sa da velmi lahko ohodnotit, jedlo sa da vratit (aj v putike) a casom bud zanikne, alebo tam bude iba "primerana" klientela.
Piano o sebe vytrubuje ze je a bude nieco naj super extra za putikovu cenu ako si spravne uviedol.
Kde je realita????
Mozno slusny projekt zabity nepripravenostou, lajdackostou, nesplnenymi slubmi a teraz uz aj vseobecnou "oblubenostou"
Taky velkohuby amaterizmus tvariaci sa ako profik.
Ked chcu ludia platit za nieco, co je volne dostupne, nech platia, ich vec a ich peniaze.
Za nieco extra to ale nie je, to je to, co by mali vediet.
Maju na to pravo.
Aspon take, ako to tvoje: chces-plat, nechces-neplat.
A toto..."ak aj nedostaneš kvalitu vyššiu, tak aspoň takú istú, ako pred spoplatnením" to nestoji ani za komentar.
To je na "ig Nobelovku"
|
| |
Re: titulok
Od: Element2
|
Pridané:
7.12.2011 10:12
Tak ty vyhrávaš "ig Nobelovku" hneď za prvú vetu :))
Odpoveď na túto zásadnú, hlboko filozofickú a ťažko riešiteľnú otázku, ti pomôžu hľadať deti, ktoré čarbú na fasády domov. :))
Toľko k zábave, poďme k faktom.
1. Prečo míňaš svoj čas na diskusiách? To sa opýtaj sám seba. Ale prečo si myslíš, že by ti priestor na ne mal poskytovať súkromný subjekt zadarmo? ;)
2. Aj piano sa dá ohodnotiť. Aj dobre hodnotená reštika sa môže zvrhnúť. Jedlo v putike sa vrátiť dá, to máš pravdu, ale peniaze naspäť pravdepodobne nedostaneš; vyskúšaj.
|
| |
Re: titulok
Od: Element2
|
Pridané:
7.12.2011 10:13
3. Ľudia si poväčšinou pamätajú (samozrejme okrem takých jednoduchších, ako ty), aké komentáre písal ten, či ktorý autor, aký obsah bol v tej či onakej rubrike, ktorá sa spoplatnila atď. Je veľmi malá pravdepodobnosť, že by kvalita týchto sekcií po spoplatnení klesla, nie je k tomu žiaden predpoklad, ten je skôr k opaku, ale minimálne rovnaká úroveň s veľkou pravdepodobnosťou tam je. Čiže okrem spomínaných slaboduchších ľudia poväčšinou dobre vedia, za čo idú platiť, a to je relevantnejšie ako síra od nejakých šašov, čo hodnotia jedlo, ktoré ani neochutnali (to je zas analógia, ak si nepochopil; čo je "analógia" si pozri na wikipédii). Toľko k mojej poslednej "nobelovkovej" vete ;)
Vždy ma pobaví, keď sa v diskusii stretnem s logikom tebe podobným. :)
|
| |
Re: titulok
Od: Milannd
|
Pridané:
7.12.2011 11:27
Ajaj.
Kde zacinaju osobne utoky a dochadzaju argumenty, tam je tazko viest diskusiu.
1..
2..
3..
To si akoze o com tocil?
Krut sa ako chces, z tohto sa nevykrutis.
Ked si tak pozeram tie tvoje komenty na inych strankach, tak sam sebe nadavam, ze som sa s tebou vlastne pustil do zbytocnej debaty.
To ako nasich "ctihodnych" poslaneckych zlodejov presviedcat aj s dokazmi o tom, ze su zlodeji.
Budu sa cloveku smiat do oci a dalej tvrdit ze nie su.
Velky zlodeji si kupuju dobrych obhajcov, tak obhajuj...
P.S. Ako vies ze som neochutnal a mozno pre to som nespokojny?
Som rad ze sa bavis. Nech ti to trva co najdlhsie, lebo ked ti to konecne "zapne"....budu sa bavit vsetci, len ty nie.
A mozno len zmenis nick...
|
| |
Re: titulok
Od: Element2
|
Pridané:
7.12.2011 12:17
Na akých iných stránkach :))
Z čoho sa nevykrútim :))
Z diskusie s inteligentom tvojho rangu? No to máš pravdu :)
Moje argumenty sú v bodoch 1 až 3, to, že si ich nepochopil, neznamená, že dochádzajú ;) Skús napísať nejaké konkrétne časti, ktoré ti boli nejasné, skúsim ti ich napísať v jednoduchšej forme, možno vo forme obrázkov alebo komixov.
Čo tu pletieš poslancov do toho a zlodejov :)) To chceš povedať, že piano je krádež? Vieš ty vôbec toto nejako vyargumentovať, že ako to môže byť krádež, keď ide o kúpu a keď ťa nikto do nej nenúti? Už ti načisto drbká?
PS: Neviem, ale domnievam sa. Stavil by som sa.
Čo mi "zapne"? Veď ma osvieť, ty šašo :) Lebo mne sa zdá, že nedopína skôr tebe, nejde s tebou žiadna zmysluplná diskusia viesť, lebo nemáš základné vzdelanie vo oblasti výrokovej logiky, analógie atď.
|
| |
Re: titulok
Od: Milannd
|
Pridané:
7.12.2011 13:05
Jaaaj, tak to boli argumenty!
No tak potom je uz vsetko jasne.
Ked sa nevies slusne spravat, tak neodpovedaj.
Neviem ze by som ta urazal tak ako ty mna.
|
| |
Re: titulok
Od: Element2
|
Pridané:
7.12.2011 13:08
Mňa si pourážal vtedy, keď si moju argumentáciu zmietol zo stola bez toho aby si sa ju snažil pochopiť alebo dokonca prečítať. Tomu adekvátne sa správam. Keď nemáš protiargumenty, ja to beriem, jednoducho namiesto urážania neodpovedaj. ;)
|
| |
Re: titulok
Od: Roboxit
|
Pridané:
7.12.2011 15:53
Nevsimaj si ho, je to len tu na okoli znamy Element2 bez elementarnych......
Ist nanho s logikou a nieco mu argumentovat je ako bojovat s bezbrannym, ale o to besnejsim psom.
Tiez by ma zaujimalo preco tak zurivo brani nieco, co nie je jeho.
Niekto na nieco nadava, niekto iny to chvali.
Normalna vec.
Len on sa tu hada s kazdym koli uspokojeniu svojho ega.
Pozri jeho ostatne prispevky, chovanie voci inym a zistis ze nie je o com.
Taky miestny posuk, saso, nevychovany zasran, dementik, jednoducho ako si spomenul,politik.
Skor ho polutuj, s takymi prejavmi to musela byt ina rodinka kde vyrastal. Vies si predstavit zit s tym? Este ked sa to zacne rozmnozovat, no zbohom.
Stav sa ze este odpise aby mal posledne slovo.
Inak by sa celou cestou domov rozpraval sam so sebou a dokazoval si ze ty si nemal pradu a on ano.
Je to profik, len trosku zacykleny.
Minule sa hadal s ozvenou, to bolo nieco!
A tie rozbite zrkadla, ked sa s nimi hadal a chcel mat posledne slovo ;-)
F03
|
| |
Re: titulok
Od: Element2
|
Pridané:
7.12.2011 16:40
Wow, riadne si ma "zdisoval", ty ťuťko :)))
Čo sa týka logiky, mojko, váš problém, deti z azetu, je ten, že tento pojem vám nič nehovorí. Čo je, uznávam, problém súčasného školstva.
Máš aj niečo k veci?
Mimochodom, o tvojej "logike" svedčí aj to, že si 1. myslíš, že ja niečo bránim, a že si 2. myslíš, že je niečo čudné na tom, ak niekto bráni niečo, čo nie je jeho. :)
Ozaj, prečo tak zúrivo mínuskujete každého, kto sa smeje na tom, ako sa trasiete od zlosti, že vám niekto niečo spoplatnil? :)
|
| |
Re: titulok
Od: iOvca
|
Pridané:
9.12.2011 1:09
1. Preco stracas cas na diskusiach.
2. Preco si sukromna spolocnost moze spoplatnit web.
3. Dobre ti jebe
Mas taky velky problem si nieco zaplatit? Nieje to povinne tak co riesis. Akosi sam povedal informacie ziskas aj z inych webov, tak preco hejtujes niekoho, kto chce zarobit. V dnesnej dobe sa len hejtuju uspesny ludia, firmy. Prestan minat cas na diskusiach a rob nieco. Tvoje prispevky su aj tak vykrik do prazdna.
|
| |
Re: titulok
Od reg.: ujo horar
|
Pridané:
6.12.2011 11:13
ja som presiel z natankuj.sk na benzin.sk ... heh...
|
| |
Re: titulok
Od reg.: roman2
|
Pridané:
6.12.2011 12:27
zevraj na natankuj.sk musi mat clovek piano aby mohol pridavat ceny na benzinkach. (na staznosti.sme.sk to tak bolo, sluzba uz momentalne nefunguje)
uzasne, uzivatel musi platit za to ze generuje obsah pre stranku.
podobne je to s diskusiami. velakrat sa v diskusii dozviem viac ako v samotnom clanku.
|
| |
Piano
Od: plukovnik 1
|
Pridané:
6.12.2011 9:17
Neviem k čomu by som si mal niečo predplácať. To čo potrebujem nájdem aj bez ich hudobného nástroja.
|
| |
Trafene media
Od: a13b
|
Pridané:
6.12.2011 9:18
Este zvlastnejsie, ze su to teraz prave tie media, ktore 'udajne riadi' (podla odposluchov) Kalinak.
Ja som sa tiez kvoli tomu rozhodol, ze Piano uz nechcem a na stranky spomenutych dennikov nejdem, nech im nerobim navstevnost. Esteze tu mame BBC...
|
| |
Re: Trafene media
Od: nadzurin
|
Pridané:
6.12.2011 15:05
ak by ich údajne riadil dzurinda, tak by si to bral?
|
| |
Re: Trafene media
Od: a13b
|
Pridané:
6.12.2011 20:32
Samozrejme nie. Ale teraz prichytili Fica.
|
| |
Re: Trafene media
Od: a13b
|
Pridané:
6.12.2011 20:33
oprava... prichytili Kalinaka, Fico bol sikovny.
|
| |
predplatne
Od: djrachot
|
Pridané:
6.12.2011 9:21
Dakujem neprosim
|
| |
Co sa mam teraz?
Od: Neviem
|
Pridané:
6.12.2011 9:27
SME som vyradil z bookmarkov asi pred rokom, lebo tam boli len rovnake agenturne spravy ako na PRAVDE a pi**viny, co aj tak necitam. Nie je v bookmarkoch, neexistuje.
PRAVDU vyradim z bookmarkov tiez, lebo su to len agenturne spravy plus kalinakov blog, ktory mu pise "bejby".
HOSPODARSKE NOVINY, bez ohladu na to ako sa tvaria su uplna megasprostost, v principe su tam len hystericke vykriky a predpovede zaniku Eura, Europy, celeho sveta a tak. Nulova ekonomicka hodnota.
Dennik SPORT ani neviem, ze existuje.
.
Keby prisiel Tomas a oznamil mi, ze som vyhral PIANO na cely zivot zadarmo tak mu poviem: Chod do r*ti, Tomas.
|
| |
Re: Co sa mam teraz?
Od: forovrrba
|
Pridané:
6.12.2011 9:39
No ty musis byt asi clovek, ktory ma vo vsetkom prehlad.. Troska skresaj svoje ego.. ;-)
|
| |
Re: Co sa mam teraz?
Od: Neviem
|
Pridané:
6.12.2011 10:13
Dakujem za laskave slova.
Nemam prehlad o vsetkom, napriklad tu, na dsl.sk si casto rozsirim svoje obzory kvalitnymi informaciami od diskutujucich, ktori su znalci tam, kde ja som len trapny amater.
Napriklad taky labuznik pancier.
|
| |
Re: Co sa mam teraz?
Od reg.: pauco
|
Pridané:
6.12.2011 10:06
Pamatam si, ze pred zavedenim piana bola na stranke hospodarskych novin cula diskusia. Predtym som tam chodil denne, teraz len sporadicky. Pod clankami zamknutych komentarov je tak cca od 0 do 5 prispevkov.
|
| |
Re: Co sa mam teraz?
Od: hrrr
|
Pridané:
6.12.2011 11:03
HN a cula diskusia? Citali sme tie iste noviny? Nic moc a uroven fekalu kde ludia pouzivali aj tie najhrubsie nadavky a osobne ci rasisticke utoky na beznom poriadku.
Ale terajsi stav 0-5 prispevkov uz potvrdzujem.
|
| |
Re: Co sa mam teraz?
Od: eintstein
|
Pridané:
6.12.2011 10:18
tak s tymi hospodarskymi novinami kecas. ak vies citat medzi riadkami tak si tam prides na svoje. odignoruj spravy TASR bo su koniny na ntu, ale komentare izipa ci margetinyiho su spica. eye openers.
|
| |
Re: Co sa mam teraz?
Od: Neviem
|
Pridané:
6.12.2011 13:49
Podla mna je to uplne naopak, vacsinu podstatnych veci sa dozvies, ak uz teda hovorime o citani medzi riadkami, z agenturnych sprav, povedzme TASR, SITA ale hlavne REUTERS, BBC apod. Na HN su tiez, ale pod takou vrstvou balastu a kravin, ze skoda casu.
Inak, Ronald sa sice pasuje do pozicie experta ale podla mna je to slabe. Sledoval som ako mal isteho casu dennodenne na HN clanky o tom, aka je zlato super investicia a ako nikdy nepride prepad az prisiel prepad a Izip na dva tyzdne zatichol, bozsky klud a ticho, potom zlato zacalo pomaly rast, tak ako rastie uz od pociatku sveta a Izip sa vratil a vsetkym to podrobne vysvetlil. Ale nechcem ho urazat, mozno hra krasne na zobcovu flautu ...
|
| |
Re: Co sa mam teraz?
Od reg.: trekk
|
Pridané:
6.12.2011 15:27
jo ta viera ze zlato NIKDY nemoze padnut je fascinujuca. ved sa vravelo podobne o realitach. a pred krizou mala taky punc ropa. si pamatam ze nejaka banka pred krizou vytvorila super ziskovay megafond orientovany na ropu. v Ba boli bilboardy ze "investovat do ropy sa oplati" a graf stupajuci az k nebesiam. ked prisla kriza a ropa padla, bilboard stale nalepeny na svojom mieste, vyzeral ako fajny vtip :)
|
| |
Re: Co sa mam teraz?
Od: Element2
|
Pridané:
7.12.2011 10:16
"potom zlato zacalo rast, tak ako rastie uz od pociatku sveta"
Tak bola, ci nebola to super investicia? ;))
|
| |
.......
Od: xvzf
|
Pridané:
6.12.2011 9:32
Dakujem, neprosim :-)
|
| |
aktivacny kod
Od: juroasdsaddsadsa
|
Pridané:
6.12.2011 9:44
aky je ten kod ???
|
| |
Re: aktivacny kod
Od: hehehe
|
Pridané:
6.12.2011 10:32
nbusr123
|
| |
Re: aktivacny kod
Od: dfsdff345d
|
Pridané:
6.12.2011 19:20
zadaný kód nie je správny alebo vypršala jeho platnosť
|
| |
rok !
Od: rouen
|
Pridané:
6.12.2011 9:46
davam pianu rok, maximalne dva !
|
| |
Re: rok !
Od: prdlajs
|
Pridané:
6.12.2011 22:24
Tak vela?
|
| |
Piánko
Od reg.: Xwing
|
Pridané:
6.12.2011 10:21
Ak mám pravdu povedať, nie je to veľa, ale tie články mi vôbec nechýbajú tak načo platiť. Kde nie je obsah, nie sú peniaze.
|
| |
piano zdrazie
Od reg.: roman2
|
Pridané:
6.12.2011 10:40
cena piana pojde hore! citujem tomasa bella(zakladatel piana).
"Cena pôjde hore asi budúci rok. Férová by bola 10 eur, taká ale nebude"
cele interview s tymto bulom je na sme.sk -> tinyurl.com/d87qwtt
|
| |
Re: piano zdrazie
Od reg.: roman2
|
Pridané:
6.12.2011 10:45
osobne nemam zaujem o 2 tyzdne piana ani zadarmo. za piano by som platil iba ak by weby v nom vytvarali nieco extra.
zapojene weby stracaju navstevnikov. najlepsie to vidiet na medialne.sk, ktori zamkli snad 80-90% obsahu. od januara do oktobra stratili 50 000 navstev.
link(zive.sk): tinyurl.com/bs6bwny
|
| |
Re: piano zdrazie
Od: hrrr
|
Pridané:
6.12.2011 11:09
Tak tak, ani na dva tyzdne zadarmo.
Navyse na spoplatnenom webe nie som ochotny, uz len z principu (bez ohladu na to ze mam adblock a podobne...), akceptovat agresivnu reklamu co ti prekryje pol obrazovky (bannery, ok, ved aj v novinach je reklama).
A hoc sa opakujem, najskor kvalitu, potom pytajte prachy.
Information wants to be free
|
| |
Re: piano zdrazie
Od: Fat_man
|
Pridané:
6.12.2011 12:29
http://dopice.sk/1qd
|
| |
Re: piano zdrazie
Od reg.: roman2
|
Pridané:
6.12.2011 12:39
jedine medium ktore ma prinutilo platit je giantbomb.com(a ostatne stranky whiskeymedia). a neprinutili ma platit tym ze by mi zamykali vacsinu funkcii a clankov, alebo obmedzovali co mozem a nemozem robit. proste ponukaju hodiny free video recenzii a quicklookov, free tyzdenny podcast. obcas urobia nieco specialne co ponuknu iba premium uzivatelom. jedna weekly show je iba pre premium clenov. pri rocnom predplatnom dostane clovek darcek vo forme poukazky na tricko alebo charitu a na stranke sa nezobrazuje ziadna reklama.
maju viac ako 100 000 platiacich uzivatelov. a kazdy z nich plati, lebo chce a lubi sa mu to co tvoria.
na Slovensku nikto netvori obsah za ktory by som bol ochotny zaplatit co i len 10centov.
|
| |
Re: piano zdrazie
Od: Element2
|
Pridané:
6.12.2011 16:03
.
|
| |
Re: piano zdrazie
Od: Element2
|
Pridané:
6.12.2011 16:03
Troška trapas... nepochopil si správne ten parádny slogan, čo si dal na konci ;)
"By free I am not referring to price"
|
| |
Tak, tak!
Od: Fanatixx
|
Pridané:
6.12.2011 15:17
Platiť za komentáre na SMEtie je ako zaplatiť susedovi za to, že si príde na môj dvor urobiť veľkú potrebu.
|
| |
PIANO
Od: PPepo
|
Pridané:
6.12.2011 15:24
Naco by som platil za nieco co si najdem na inych strankach zadara, to je ako platit za windows, hoci pouzivam len web a kancelariu
|
| |
Re: PIANO
Od: peter_SK
|
Pridané:
6.12.2011 20:12
Auto si ukradneš, lebo ti ho treba iba v nedeľu do kostola?
|
| |
Re: PIANO
Od: pesan
|
Pridané:
6.12.2011 20:26
Pokiaľ by auto potreboval len do toho kostola nemusí mať drahé BMV stačí aj lacná škodovka.
|
| |
Re: PIANO
Od: kubiik
|
Pridané:
6.12.2011 21:06
moze pouzivat linux mac ..... tak isto moze chodit mhd alebo peso na bicykli a tak :D, preco by mal kradnut on nikde nepise, ze kradne
|
| |
............
Od: eternal_noob
|
Pridané:
6.12.2011 19:28
tieto super ,,objektivne" media su aj tak ten najvecsi odpad... vratane 95% ludi co tam chodi diskutovat... utajuju dolezite veci ako bola revolucia na islande a podobne... serte na nich
|
| |
Re: ............
Od: jokino
|
Pridané:
7.12.2011 0:56
Presne tak, asi sa boja že ľudia sa z korporátneho fašizmu budú chcieť vysťahovať... Ja so snúbenicou sa na Island sťahujeme do 2 rokov, rozhodli sme sa ešte pred revolúciou a tá nás v správnosti nášho rozhodnutia len utvrdila.
Ale u nás sa o tom nehovorí, lebo médiá aj politikov riadia tí istí ľudia, a ako vidno aj oni majú strach. A to je dobre.
|
| |
Re: ............
Od: Element2
|
Pridané:
7.12.2011 10:25
Jaaj, to je tá revolúcia, o ktorej vedia iba "nezávislé blogy" :)) Podľa nich je ale v r. 2012 aj tak koniec sveta, takže už to je jedno :)))
|
| |
Re: ............
Od: jahi
|
Pridané:
8.12.2011 0:16
Pokiaľ pre teba nie je zatknutie politikov a spísanie novej občianskej ústavy revolúciou, tak si pekný debil ;)
|
| |
Re: ............
Od: Element2
|
Pridané:
8.12.2011 9:52
Vieš čítať, blbeček? ;)
|
| |
Re: ............
Od: Element2
|
Pridané:
8.12.2011 9:57
Myslíš toto? http://bit.ly/tYuFCz
A ja že to bežné média utajujú :)))
|
| |
fakt nerozumiem redakcii dsl
Od: fako
|
Pridané:
7.12.2011 14:15
Duchaplny komentar typu ".", cize "dot" alebo "bodka" (po slovensky) tu ponechaju, ale obycajnu neskodnu vetu mi tu vymazu ako cenzori za sociku. Naozaj nechapem...
|
| |
Re: fakt nerozumiem redakcii dsl
Od: fako
|
Pridané:
7.12.2011 14:18
Sorry, predsa to nevymazali, len pribudlo ineho balastu a tym sa diskusia znacne zneprehladnila.
|
| |
Piano
Od: Element2
|
Pridané:
7.12.2011 17:21
Piano má však jeden oveľa zásadnejší problém, ako to, čo tu detičky prezentujú (že "nekvalita" a "tvorím obsah" béééé :)).
A to je problém anonymity. Každý, kto zaplatí Piano, prestáva byť automaticky anonymným členom internetu a každý príspevok do diskusií, každé prečítanie článku atď sa dá asociovať s konkrétnou osobou.
To na jednej strane čiastočne zlepšuje diskusie, na druhej strane je to nebezpečný prvok z hľadiska internetovej slobody. (A to je aj v skutočnosti to, čo sa myslí tým "information wants to be free".)
|
Pridať komentár
|
|
|
|