| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
Dojče telekomunizm
Od: provokátor
|
Pridané:
11.11.2011 9:15
Od momentu, ako to tí pííp prebrali, išlo to všetko úspešne do sračiek.
|
| |
Re: Dojče telekomunizm
Od: fííííha
|
Pridané:
11.11.2011 10:05
..ale sa u nás pekne nabalili....dakujeme pán privatizér
|
| |
Re: Dojče telekomunizm
Od: gertrudo
|
Pridané:
11.11.2011 10:16
Pamatas si casi ked telekom bol slovensky a za sprostu pripojku telefonu sa platilo styri tisic korun, ked ludia zarabali okolo pat tisic?
Nehovorim ze tcom nie je banda blbcov, ale v politicky ovladanych podnikoch je ta banda este horsia.
Akurat by sa mal z tohto stat poucit a ak bude nieco take znovu predavat tak tam musi byt klauzula o automatickom kazdorocnom vyplacani dividend.
|
| |
Re: Dojče telekomunizm
Od: NooN
|
Pridané:
11.11.2011 10:20
Tak, tak, v srackach to bolo odzaciatku...
Kazda Velka korporacia je len velky odrb...
|
| |
Re: Dojče telekomunizm
Od: In2desire
|
Pridané:
11.11.2011 12:00
... ak sa dobre pamatam , pomer akcionarov mal byt pri predaji 50:50.. Cize predali 50% paodiel D-Telecomu . Az nato ze Slovenskenu statu nejako uslo ze sa nasiel nejaky chytrak, co mal par akcii (fakt mizive %), ktore nasledne za nemale peniaze predal do D-Telecomu... Takze bud chytrost DT, alebo vychcanost niekoho pred privatizaciou..
To bohuzial neviem posudit...
|
| |
Re: Dojče telekomunizm
Od: In2desire
|
Pridané:
11.11.2011 12:01
... sory za pravopis , akurat som sa zobudil z opice :) ...
|
| |
Re: Dojče telekomunizm
Od: XMen
|
Pridané:
11.11.2011 13:27
nic sa neboj, toto sa uz iste nezopakuje, kedze uz v podstate nieje co predat.
|
| |
Re: Dojče telekomunizm
Od: kakadu
|
Pridané:
11.11.2011 20:57
Tiez som si myslel ze uz nie je co predat, ale stale sa nieco najde. Raz su to sitka, inokedy teplarne ;(
|
| |
Re: Dojče telekomunizm
Od: WyRMie
|
Pridané:
11.11.2011 11:57
Milujem takych ako ty dbrbohlavoook
|
| |
Re: Dojče telekomunizm
Od: gfd
|
Pridané:
11.11.2011 16:31
hhe, fakt by som chcel vidiet do kedy by ponukali ISDN ako max co maju, ak by to vlastnil stat :D
|
| |
Re: Dojče telekomunizm
Od: bong
|
Pridané:
11.11.2011 21:13
...jedine znarodnenie...a nech idu..
|
| |
no presne tak na pikachu
Od: luke peterson
|
Pridané:
11.11.2011 9:16
ako som tu tu minuly tyzden nacrtol.
|
| |
Vravím to nerád...
Od reg.: Klix.
|
Pridané:
11.11.2011 9:17
...ale pohrozil by som im znárodnením. Smradi.
|
| |
Re: Vravím to nerád...
Od: Ignacius
|
Pridané:
11.11.2011 9:35
a mikimaus + milos DO BASY !
|
| |
Re: Vravím to nerád...
Od: ľuboš
|
Pridané:
11.11.2011 9:43
"pohrozil znárodnením":)) a ČO POTOM?
Potom znárodníme SPP, slovnaft, vsž atd.
keď už nebude veľkých podnikov, tak začneme znárodňovať kombajny, pekárne, nákladné autá....hm, nebolo to tu už niekedy?!!
O 10 rokov po "znárodnení" by si opäť štrngal kľúčmi na námestí za "slobodu a pravdu":))
Teda, ak by si dovtedy vyšiel z basy, či tábora...
|
| |
Re: Vravím to nerád...
Od: mattti
|
Pridané:
11.11.2011 9:55
neprehanaj
|
| |
Re: Vravím to nerád...
Od: ľuboš
|
Pridané:
11.11.2011 9:58
no dobre, tak po 40 rokoch....:))
|
| |
Re: Vravím to nerád...
Od: gagag
|
Pridané:
11.11.2011 10:58
to je fakt take tazke sa dohodnut na podmienkach a otvorenej kontrole? ci som to ja kto zije v iluzii? :)
|
| |
Re: Vravím to nerád...
Od: johnyqwerty
|
Pridané:
11.11.2011 11:32
vsetci zijeme v iluzii, a ja uz ani tie iluzie nemam :-(
|
| |
Re: Vravím to nerád...
Od: dohodnut
|
Pridané:
11.11.2011 12:53
Ano. Je. Vzdy sa najde dostatocne percento falusov ktori to vsetko postolicuju. Bolo to tak po 1948, bolo to tak po 1989 a je to tak aj teraz. Keby si mal stranu ktorej kazdy clen by mal take moralne hodnoty, ze by sa pri nom Gandi hanbil, a zacal by si vladnut, celkom iste by po velmi kratkom case drviva vacsina tychto svatcov zko**tela.
Niekto hovori, ze by to mali ludia zobrat do vlastnych ruk, zvrhnut nenazranych kapitalistov a nastolit novu SOCIALNU spravodlivost. Chod von na namestie, poobzeraj sa okolo seba a poriadne si prezri tych ludi. Vazne si myslis ze ten zastup fickotov dokaze nastolit spravodlivu vladu? NAOZAJ?
|
| |
Re: Vravím to nerád...
Od: Cpx
|
Pridané:
11.11.2011 15:20
Gandhi? Ten nechutny netolerantny extermisticky rasista? Neviem za koho ho mate ale ten clovek mal vacsie sexualne uchylky ako si len ty vies predstavit, nehovoriac o rasizme. Takze asi tak, bol to taky indicky Slota :-)
Narodniar jak svina, ibaze nieco dokazal.
|
| |
Re: Vravím to nerád...
Od: Gandhi
|
Pridané:
13.11.2011 23:55
A to ako vies? Nejaky link? Dokaz? Natrhol ti rit ked si si taky isty ze mal take sexualne uchylky? A ze je rasista? Co ti pri tych sexualnych uchylkach povedal ze ta vyfajci jak kubansku cigaru a teba to urazilo lebo si cigan a tvrdis ze si biely? No teraz vazne, ak bol Gandhi rasista, zrejme mu dlho nikto nepovedal aby sa pozrel do zrkadla. :-)
|
| |
Smutne
Od reg.: Kabarto
|
Pridané:
11.11.2011 9:17
Je to fakt smutne, ze z celeho toho vidu zast najhorsie zakaznici. Nerozumiem sa do ekonomickych teorii prerozdelovania zisku ale nemali byt takeho zmluvy dohodnute vopred?
|
| |
Re: Smutne
Od: otázka
|
Pridané:
11.11.2011 10:07
Kabarto: Nerozumiem sa do ekonomickych teorii prerozdelovania zisku ale nemali byt takeho zmluvy dohodnute vopred?
To by mala byť otázka na toho kto im to privatizoval, nie?
|
| |
Re: Smutne
Od: einstein
|
Pridané:
11.11.2011 12:02
zakaznikov os.at a telekom tiez. kym tu budu ovce co budu ich zakaznikmi, tak sa nic nezmeni. kto ma rozum od nich odide a az ked to urobi vacsina, tak sa daco zmeni. dovtedy ani hovvno
|
| |
Slovensko
Od: BigLama-nepr
|
Pridané:
11.11.2011 9:18
Takto to dopadne ked si vsetko predame (dokonca nadpolovicku vacsinu !? ) a potom sa "cudujeme" ze na nas novy majitel serie. Len debilny slovaci budu zase volit tych istych debilov nabuduci rok a nic sa nezmeni, a na Slovensku uz nebude nic slovenske.
|
| |
Re: Slovensko
Od: ľuboš
|
Pridané:
11.11.2011 9:48
predali sme im to slobodne? áno. slobodne sme si zvolili vládu? áno. majú z toho politici ryžu? áno.
ako investor... kúpil by si firmu, aby si nemal v nej dosah? NIE. Máš právo nevyplatiť peniate? ANO. Čo by asi tak urobil Fico, alebo mikloš s tými peniazmi?
hádaš správne: preyebal/slušnejší výraz nepoznám/ na hovadiny pre KAMOŠOV. ty, ja, naše rodiny by z toho nevideli ani korunu...., bohužiaľ. silnejší pes pííp.
|
| |
Re: Slovensko
Od: ...
|
Pridané:
11.11.2011 10:08
ak si dobre nespomínaš tak bolo referendum o privatizácií strategických podnikov. V ňom bolo 90% zúčastnených proti privatizácií. Smola bola že účasť bola iba vyše 40% takže referendum nebolo platné. Takže slobodne im to Slováci nepredali, predalo to zopár "vyvolených" ktorí sa dohodli na peknej provízií...
|
| |
Re: Slovensko
Od: ľuboš
|
Pridané:
11.11.2011 10:19
spomínam si dobre, veď som na ňom aj bol, na všetkých doterajších referendách, okrem toho, ktoré zmaril Krajči, pes aby ho poy...l..:))
ale: mám vlastnú teoriu, prečo sme potrestaní vládou: jedno akej farby: jednoducho sme sa dopustili strašných zločinov proti ľudskosti počas 2.sv. vojny a podľa múdrych kníh bude 7 generácii za to pykať. takže zopár hajzlíkov, ktorí povraždili nevinných, odserie si to celý národ.karma národa funguje na 100%, rovnako ako u človeka....:)
..
preto iba čakám,KEDY vytiahnu pesníčku o zníženej imunite poslancov:)) a šetrení, či zmrazovaní platov pre politikov.
po voľbách bude opäť VŠETKO inak.
Mňa už k voľbám nedostanú, tu nemáme koho voliť.
|
| |
Re: Slovensko
Od: Hacik neregistrovany
|
Pridané:
11.11.2011 10:27
Ad volby: prave v takychto pripadoch nesmiete rezignovat, pretoze to sa prave hodi zabehnutej politickej masinerii. Prave ked nie je koho volit, tak musite volit nieco ine, pokojne aj Paliho kapurkovu.
|
| |
Re: Slovensko
Od: peknéééé
|
Pridané:
11.11.2011 11:06
Ja ich tiež nebudem voliť......radšej nikoho ako nejaké zlo a ani menšie zlo.
Iba ak nás bude veľa bude to mať zmysel ale za pokus to stojí.
|
| |
Re: Slovensko
Od: ...
|
Pridané:
11.11.2011 17:31
Viac ako 80% tu platných zákonov "pochádza" z Bruselu. Účasť vo voľbách do Európskeho parlamentu v roku 2009: cez 18%. (parlamentné voľby majú u nás účasť do 60%) Je vás už dosť, ktorí nechodia voliť? Ak áno, má to zmysel a zmenilo sa niečo?
|
| |
Re: Slovensko
Od: ľuboš
|
Pridané:
11.11.2011 19:23
brusel je kapitola sama o sebe:). Tvori ju spoločenstvo ľudí, ktorí majú NESKUTOČNU ryžu z politiky za hovnorobenie.
Dnes nemáte nič výnosnejšie ako politiku, doba, kedy som zarábal 3-4 x viac ako naši poslanci, sa skončila pred 10 rokmi. ked sa podnikať neoplatí, ale ísť do politiky áno.... sme v riti.
preto: na SVK nemáme politika! Sulík je regulérny sociopat a čistý yebo, aj keď mi bol 2 dni sympatický s eurovalom. ale to je všetko.
ale bol to ON + MIKLOŠ, ktorí nas hnali do eura. Ďalší yebo- Fico ho prijal. Aby ukázal, že je ešte väčší fas, tak ho prijal v šialenom kurze, teraz nám cca 30% peňazí CHYBA!!, preto aj SVK skrachuje, max. do 15 rokov. O zvyšku škoda hovoriť.
na voľby? Už asi nikdy.
|
| |
Nadpis ako z Nového času
Od reg.: Steve Jobs
|
Pridané:
11.11.2011 9:19
Dzurinda vám telekomunikácie sprivatizoval tak teraz máte velké h... a nie dividendy...
|
| |
Re: Nadpis ako z Nového času
Od reg.: Zmurko
|
Pridané:
11.11.2011 14:26
Zase ruku na srdce, to co sprivatizovali dzurindovci a predali kapitalistom, z toho mal stat aspon nieco.
Z toho, co rozdal napr. Meciar po korune kamaratom, napr. ako VSZ-tku Rezesovi a ten to predal US Steelu nemal stat ani vindru. A takto pri vsetkych podnikoch darovanych za Jeho posobenia.
Este Fico nic nepredal, pretoze uz vlastne nebolo co. Ak by bolo, poriesil by aj on nejake ksefty. Takto sa "len" tunelovali eurofondy, robili nastenkove tendre apod.
|
| |
Re: Nadpis ako z Nového času
Od: prdlajs
|
Pridané:
11.11.2011 15:00
Stat z dzurindovych privatizacii nemal realne nic - z polovice sa ciastocne vyplatili dlhy nemocnic (tunely same o sebe), a druha polovica isla na "dochodkovu reformu", cize na vyplacanie dochodkov do r. 2010. Cize sme to akurat tak bezucelne prezrali.
VSZ-ku Rezes nepredal US Steelu, ale znarodnila mu to mikivlada a ta im to potom predala za facku.
Staci si overovat trochu fakty.
|
| |
Re: Nadpis ako z Nového času
Od: ľuboš
|
Pridané:
11.11.2011 19:25
neklam. starý rezeš sa zdvihol od stola a zahlásil, že ho volá mečiar. zadarmo, skoro dostal VSŽ, ktorú dokonale vytuneloval.
ešte mu pritom pomáhala košická mafia, ale mečiar je OTCOM MAFIE na SVK..on je cappo de tuti cappo
|
| |
Re: Nadpis ako z Nového času
Od: prdlajs
|
Pridané:
11.11.2011 23:56
To mas pravdu, ze Rezes dostal VSZ "skoro zadarmo" - bolo to "iba" 200 mil. Sk (pri prepocte na dnesnu hodnotu penazi je to okolo 1 mld. Sk / 30 mil. EUR). A za par rokov, ked prisla mikivlada, tak mu to znarodnili a strelili za nieco vyse 1 mld. US Steelu.
Kde si teda videl v mojom predchadzajucom maily klamanie?
|
| |
Re: Nadpis ako z Nového času
Od: ľuboš
|
Pridané:
13.11.2011 0:30
Rezešovi NIKTO nič neznárodňoval!! preboha, ako môžeš takto klamať? Smôgnerová akurát dokázala dorubiť cenu, ale na SVK sa okrem kúpeľov Piešťany nič nevracalo štátu.
iba vykradnuté a vytunelované...15 rokov PO a už strata pamäti?
|
| |
Re: Nadpis ako z Nového času
Od: ľuboš
|
Pridané:
13.11.2011 0:32
a vsž hrozil dafault..., pozri si, čo to zanmená, tie roky si živo pamätám, väčších hajzlov ako v hzds a sns vtedy nebolo. v KE by si si ani neprdol. od strachu.
|
| |
Hrôza
Od: Cuda
|
Pridané:
13.11.2011 16:13
Ale bolo, Dzurindovci!
|
| |
dnes má meniny Martin, zajtra Svätopluk
Od: hocijak
|
Pridané:
11.11.2011 9:19
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
| |
skoda
Od: pu$$yliquer
|
Pridané:
11.11.2011 9:21
Aspon do toho clanku dajte fotku Kuka. Clovek sa potesi pri prvom slove a nakoniec nadarmo :( To tu uz nikto nic negarantuje?
|
| |
prihlásený užívateľ.
Od: lolo21
|
Pridané:
11.11.2011 9:26
a to si ešte treba prirátať koľko toho vrazia do neskutočne zbytočnej reklamy
|
| |
poslelam kvety
Od: fasdfas
|
Pridané:
11.11.2011 9:39
Nechcu platit dividendy?
Sud > ak nevyhrame > znarodnit (vsetko/2%)
|
| |
Re: poslelam kvety
Od: prdlajs
|
Pridané:
11.11.2011 15:02
Telegram od EU:
Gratulujeme.STOP.ku.STOP.znarodneniu.STOP. Eurofondy.STOP.Investori.STOP
:)
|
| |
Re: poslelam kvety
Od: qwdada
|
Pridané:
13.11.2011 4:51
investori majú v piči celú EU.
|
| |
STelekom
Od: marek1234
|
Pridané:
11.11.2011 9:39
"Slovak Telekom podľa dostupných informácií v posledných dvoch rokoch zastavil výraznejšie investície do pevnej siete."
Keby neboli idioti, pripravili by ponuky pevnej siete tak, aby zakaznik nemal moznost spekulovat a boli by vyhodne. Takto platit predrazene pevne linky, necudujem sa, ze pada zisk z pevnych liniek. Znarodnil by som 51% Telekomu! Bude par arbitrazi a medzinarodnych sudov, ale kazde halo trva 5 minut. Proti statu sa vyhrat neda, nebal by som sa znarodenenia.
|
| |
Re: STelekom
Od: ľuboš
|
Pridané:
11.11.2011 9:50
čudujem sa, že máš pripojenie na internet, milý Marek. Takú hlúposť som už dáááávno nepočul.
proti štátu sa nedá vyhrať...., ak by to nebolo také strašne smutné, že dokážeš napísať taku kravinu...., tak sa zasmejem. ale Ty to myslíš vážne. to je STRAŠNE, ako sa mýliš.
|
| |
Re: STelekom
Od reg.: featherlight
|
Pridané:
11.11.2011 17:54
pozrime sa na neho, nick co sa vyroji v kazdej diskusi, kde ma prilezitost presadzovat nazory z 'mudrych knih' a taky si este dovoli tvrdit, aky smutny a strasny je opacny nazor, hm, to som uz niekde videl, kazdy iny nazor je hovno oproti jedinemu a to je mi po dlhodobejsej analyze prispevkov pod nickom ľuboš a 52-ka jasne, ze tito vlastny nazor nemaju, tvrdia presne to, co je viditelne na kazdom servri a na kazdej navstevovanejsej diskusii, holocaust, 2.sv. vojna a ze vsetci sme vinni, rasizmus, fasizmus, komunizmus a nacionalizmus je podla nich to iste, skusme mat iny nazor ako ten, co si nejaki nadludia zakotvili v Zbierke zakonov vratane trestov za to, ak by sme si nahodou dovoli mat nas vlastny nazor. Teraz sa budem smiat chvilu JA, moze byt? Tak podme na to, minimalne 52-ka a ľuboš je na viac ako 99% jeden a ten isty prisluhovac mienkotvorcov (nech je ich aj desat, vzdy to je jeden a ten isty:), co musi byt vsade tam, kde sa to cita, pozrime sa ako usilovne pracuju:
|
| |
Re: STelekom
Od reg.: featherlight
|
Pridané:
11.11.2011 17:54
ľuboš http://goo.gl/O3jiw datum 8.11.2011 sa takto usilovne snazil: 10:50, 11:09, 11:12, 11:19, 13:39, 13:42, 13:44, 15:53, 18:37, u susedov fasizmus od 8.11.2011 nahlasuje aj 52-ka a to: 9:53, 10:46, 10:52, 11:06, 13:04, 13:06 a este raz 13:06, dna 9.11.2011 pracoval od 9:05, 9:21, 9:23 a 11.11.2011 o 9:39 nezabudol opat spomenut fasizmus a dnes v tomto clanku ľuboš 9:43, 9:48, 9:50, 9:58, 10:19 sa dnes opat blysol presviedcanim nas o pocitoch kolektivnej viny za vrazdenie (mysli zidov) pocas 2.sv vojny. Spolocne rysy 'spravneho nazoru' vykazuju nicky este Element2 a Cuda, vsimol som si iste tendencie u vsetkych styroch, pokusat sa vyvolat obavy z anarchie vo svete (to si teraz tipujem mame aj podla TV mysliet?) Analyzu ich dalsich prispevkov uvitam, mozno ze skusia presvedcit, ze maju dovolenku alebo su na PNke :)
|
| |
Re: STelekom
Od reg.: featherlight
|
Pridané:
11.11.2011 17:55
dnes nema komplet minuska hlboho v haji, 52-ka neprisiel suhlasit :D
|
| |
Re: STelekom
Od: Cuda
|
Pridané:
13.11.2011 16:18
To nie sú obavy. Ľudstvo je samo o sebe banda tupcov a svojvoľných maniakov čo poznajú len svoje práva a už nikto nie aj svoje povinnosti.
|
| |
Re: STelekom
Od: ľuboš
|
Pridané:
11.11.2011 19:32
mimochodom, lichotí mi, že si niekto dal prácu a sleduje moje príspevky. ja si nevšímam mená, ani čas, ani kto to píše.
|
| |
Re: STelekom
Od: ľuboš
|
Pridané:
11.11.2011 19:29
môj zlatý, keď tvrdí, že štát vždy vyhrá, tak je alebo mladý, alebo neskúsený, alebo hlúpy.
na nette je toľko hlúpostí a zvráteností, že sa nestačím diviť.
p.s. s tou 52 som nepochopil, ak s niekým súhlasím, tak OK, ak nie, alebo ma dvihne, tak mu napíšem svoj názor. Mimochodom, diskusia je súťaž názorov, kde vyhrávajú argumenty, nie tvoje kydy.
ak nič nemáš, začneš tárať nezmysly a klamať. si smiešny.
|
| |
~VERITAS~~
Od reg.: featherlight
|
Pridané:
11.11.2011 20:28
Mozes sa vykrucat ako cierny had, presne nim aj si, povypluvaj jed okolo seba a vyzvracaj sa z tych zvratenosti, ulavi sa ti. Vsetci ludia citia pravdu, na to pamataj... toto a este nieco je posledne, co som urobil pre Teba:
'Vzdy ked pochybujem, ci to co sa vo svete deje je vola Bozia, spomeniem si, ze napriec celou historiou ludstva vzdy zvitazila cesta pravdy a lasky. Boli tu tyrani a vrahovia, ktori sa svojho casu zdali nepremozitelni, ale nakoniec aj tak vzdy padli. Pamataj na to, V Z D Y .' Mohandas K. Gandhi
|
| |
Re: ~VERITAS~~
Od: ľuboš
|
Pridané:
11.11.2011 21:26
neskrývaj sa za citácie, ale povedz SVOJ názor....
jáááj, žiaden nemáš, tak sa skrývaš za hlášky iných... jedy vypľúvaš akurát ty, nemáš čo povedať, tak radšej cituješ G.
trochu málo, nie?
Ale nevadí, mám radosť, keď vidím -násť ročných "revolucionárov", tak do 18-19 môžeš byť, ale ak si ešte aj v 25 -tke "revolucionár"...:)), tak si debil. NEMYSLIM to na Teba osobne, ale všeobecne!
anarchiu si zamieňajú s revolúciou a finančnou negramotnosťou iba deti v MŠ, ak máš 18, OK, chápem, ak 25 a viac, ľutujem, úprimne.
|
| |
Re: STelekom
Od: Hacik neregistrovany
|
Pridané:
11.11.2011 10:44
Praveze proti statu sa vyhrava na arbitrazach lahko, najma vtedy, ak sa tak chcu preliat statne prachy firme. Firma sa dohodne s vrcholovymi politikmi (samozrejme ide o korupciu) a ti zabezpecia, aby stat tu arbitraz prehral. Politici to potom hodia na predchadzajucu garnituru a to je cele.
|
| |
Privatizacia
Od: nezabudka2
|
Pridané:
11.11.2011 9:40
Len nezabudnime, ze za Meciara sa sprivatizovalo 90% Slovenska za 1Sk (Slovnaft, VSZ a ine podniky) a novi slovenski uspesni podnikatelia to vsetko predali za velke peniaze do zahranicia!
|
| |
Re: Privatizacia
Od: prdlajs
|
Pridané:
11.11.2011 15:03
A zda sa ti predaj SPP, elektrarni alebo telekomu za 2-rocny zisk ako dobry predaj?
|
| |
Re: Privatizacia
Od: ščťščť
|
Pridané:
11.11.2011 18:04
spp mame 51% a elektrarne asi taktiez
|
| |
Re: Privatizacia
Od reg.: featherlight
|
Pridané:
11.11.2011 18:36
bezneho cloveka nepouzivajuceho diakritiku nenapadne tresknut po diakritike a snazit sa pisat bez nej, jasny zvyk ju pouzivat, tieto posrate nicky vzdy ine a vo vacsine pripadov tiez bez vlastneho nazoru omielajucich vacsinou to, co sme uz poculi svedcia o tom, ze mnohi, co tu prispievate si ani sami neviete prist na meno, ale nuz co, raz som konspiracny teoretik :)
|
| |
Horkýže dividendy, odkázal Deutsche Telekom Slovensku
Od: pancier
|
Pridané:
11.11.2011 9:50
Ak znarodnit tak vsetko, inak povedane chcelo by to revoluciu. Vzhladom na prijebanu povahu naroda to mozne nie je a aj keby bolo tak by to bola cesta na stromy.
Problem je v tych smejdoch, ktori ani nevedia presadit zaujmi statu. Myslim, ze naoko sa zvola par mimoriadnych zhromazdeni, aby narod ´mal pocit, ze ho tu niekto v jeho zaujme zastupuje a to je vsetko. Zopar chujov dostane nejaku pozornost od Telekomu vo forme vyhod, alebo zamestnania pre blizkych a kazdy z nich si rozmysli, ze ci bude zvolavat dalsie mimoriadne zhromazdenia alebo ich blizky o tie joby pridu.
Tento jav je prirodzeny, je to korporatny fasizmus.
|
| |
Re: Horkýže dividendy, odkázal Deutsche Telekom Slovensku
Od: fatal error
|
Pridané:
11.11.2011 12:12
Mám ten pocit že sa na Slovensku veľmi málo protestuje (asi najmenej na svete) a ak sa aj niekto nájde tak ich je len pár stoviek ľudí s ktorými si represívne zložky ľahko poradia. Pokiaľ tu nebudú státisícové demonštrácie ako v iných krajinách nikam sa napohneme. Zvýšia nám dane - Slovák mlčí , máme platiť miliardy do eurovalu - Slovák mlčí ...
|
| |
Re: Horkýže dividendy, odkázal Deutsche Telekom Slovensku
Od: prdlajs
|
Pridané:
11.11.2011 15:05
Ale paradoxne v 1998-mom isli "zachranovat" Markizu statisice. Je to len o sile medii, ktore ludom hovoria, co maju robit a co nie. Logiku v spravani mas nehladaj.
|
| |
Re: Horkýže dividendy, odkázal Deutsche Telekom Slovensku
Od: ľuboš
|
Pridané:
11.11.2011 20:07
masy sú iba stádo:), súhlas.
|
| |
Re: Horkýže dividendy, odkázal Deutsche Telekom Slovensku
Od: JUSTO
|
Pridané:
12.11.2011 12:30
na toto bola temy vo stvrtok pod lampou, a presne to tam povedali, ze slovaci su pasivny narod
|
| |
prihlásený užívateľ.
Od: prihlásený užívateľ.
|
Pridané:
11.11.2011 9:55
Je asi logické, že peniaze ktoré nemecká spoločnosť zarobí na slovensku, investuje doma v nemecku a nie niekde v zapadákove!
|
| |
Re: prihlásený užívateľ.
Od: ja2
|
Pridané:
11.11.2011 11:55
Pičovina, súdruhu. Investuje tam, kde je to eknomicky výhodnejšie. To môže byť momentalne kľudne mladý nepresýtený trh na slovensku. Len tam je samozrejme riziko, že nejakí socialistickí masochisti budú každú chvíľu strašiť so znárodňovaním, takže možno je lepšie sa slovensku oblúkom vyhnúť! A nech si zhnijú v socializme s darmožráčskymi štátnymi firmami.
|
| |
pravda
Od: no pekne
|
Pridané:
11.11.2011 10:10
pomalicky sa uz slovac zacina prebudzat po 20 rokoch ze nie vsetko je v kapitalizme ruzove co???
|
| |
Re: pravda
Od: STRNISKO
|
Pridané:
11.11.2011 14:06
Na slovensku nie je kapitalizmus. Skôr kapitáloanarchizmus. Kapitalizmus vyzerá inak...
|
| |
Re: pravda
Od: STRNISKO
|
Pridané:
11.11.2011 14:07
Na slovensku nie je kapitalizmus. Skôr kapitáloanarchizmus. Kapitalizmus vyzerá inak...
|
| |
Meciarova rodina
Od: Lofotak
|
Pridané:
11.11.2011 10:22
Uz vlastni cele slovnenskO a mate hole rite
|
| |
re...
Od: dando111111111
|
Pridané:
11.11.2011 10:51
UKAZTE MI TOHO KOK....TA KTORY SA ZBAVI VECSINY AKCII A NECHA SI 49% ABY NIM MOHOL DRUHY VYJEB...
SLOVAK
|
| |
Re: re...
Od: MAFUK
|
Pridané:
11.11.2011 18:00
Mam pre teba zlu spravu...Ci sa preda 49% akcii alebo 51%, je to fakticky jedno...Lebo na SVK to funguje inac...
Pozri si napr. predaj SPP...Oficialne sa predalo 49% akcii zahranicnemu investorovi, avsak podla spolocneskej zmluvy, resp. privatizacnej zmluvy, sme sa napriek vlastneniu 51% akcii, teda vacsiny, vzdali manazerskej kontroly, a napr. v predstavenstve mame menej hlasov, ako zahranicny investor a podnik riadia oni, nemozme nic vetovat, atd..
|
| |
gdaga
Od: gagta
|
Pridané:
11.11.2011 10:55
a preco to vobec odmietaju vyplatit, co za experta podpisovalo tu zmluvu
|
| |
Re: gdaga
Od: MAFUK
|
Pridané:
11.11.2011 18:10
Neviem uz presne, ale privatizacna zmluva je tusim tajna a vyplacanie dividend je tam urcite a krasne osetrene v prospech Deustche Telekomu a isto nenapadnutelne na sude, ako vlastne cely predaj Slovenskych telekomunikacii, kde sa stat priamo zaviazal, ze nebude prijimat take deregulacne a liberizacne opatrenia, ktore by nejako ublizovali ST, resp. jeho ziskom.
|
| |
Re: gdaga
Od: ľuboš
|
Pridané:
11.11.2011 20:11
Presne: ak si človek domyslí do dôsledkov, tak vlastne politici rozhodujú o našom majetku ako o svojom... Zákon o slob. prístupe informáciám je na srandu králikom.
tiež ma trasie od zlosti, ked sa začnú vyhovárať na obchodné tajomstvo...
špekulujem to využiť pri daňovej kontrole:)
|
| |
gjdfgkdfjgkl
Od: Mikky
|
Pridané:
11.11.2011 11:17
Podpisoval to výpracsa z Vrútok, ktorí sa vypracoval na diplomata bez školy :)
|
| |
Nema chybu
Od: Niekto iny
|
Pridané:
11.11.2011 12:07
Ten titulok. Paci sa mi to "Horkyze" ;o)
A pacili by sa mi aj slize...
|
| |
Kto za tým je?
Od: inkvizitor69
|
Pridané:
11.11.2011 12:14
Doporučil by som ktorá vláda a ktorý minister financií, predali 51% balím Nemcom? Čo tak to tu napísať? Nech viem, koho nevoliť nikdy? Vlastne to viem ale niektorí ešte nie a neuvedomujú si, za koho dotyčný pán kope!!!
|
| |
Re: Kto za tým je?
Od: MAFUK
|
Pridané:
11.11.2011 18:15
Pri SPP sme predali len 49% akcii a zbavili sme sa aj manazerskej kontroly podniku...Podnik fakticky riadi mensinovy vlastnik...Cize ci by sme pradali 51 alebo 49%, ti moze byt jedno, nikdy by sme manazersku kontrolu nemali a vzdy by to bolo ako pri ST.
Ono je to celkovo smutne, ze neustale sa tu argumentuje, aky je stat zly vlastnik, pritom nase strategicke podniky sme predali prave statnym podnikom alebo statnym podnikom s ucastou sukromneho kapitalu, ale stat tam ma stale vyse 60% akcii a manazersku kontrolu...
To je tak, ked tam dosadia svojich nomintov, ktori to vytuneluju a potom sa argumentuje, aky stat zly vlastnik...Miklos by mal skor povedat, ze nominanti vladnych stran, a teda jeho vlastnej, su nahovno manazeri.
|
| |
Re: Kto za tým je?
Od: Kontrolko
|
Pridané:
11.11.2011 19:55
"Miklos by mal skor povedat, ze nominanti vladnych stran, a teda jeho vlastnej, su nahovno manazeri"
vazne by ma zaujimalo kolko statnych manazerov (a je jedno kto ich nominoval) chodi do roboty s tym ze ako najlepsie vyuzit statne peniaze pre slovensko a ich obcanov.
nasi vedci by mali vyrobit nejaky pristroj na meranie moralnych hodnot politikov , ale taky ktory po priblizeniu sa k parlamentu hned nevybuchne
|
| |
Re: Kto za tým je?
Od: MAFUK
|
Pridané:
13.11.2011 12:18
Vsak ani jeden, lebo su nominovani stranami a vedia, ze ked vyjde nieco najavo, ziadna trestnopravna zodpovednost im nehrozi a pri skandale podaju vypoved a dostanu min, 2 mesacne odstupne...
V zapadnych krajinach sa na tieto posty robia normalne vyberove konania, nalezite tych ludi zaplatia a nekradne sa ako tu...Lenze to uz zbytocne o tom hovorit, uz nemame do coho davat mnazerov, lebo nic nevlastnime pomaly :D
Ano mas fakticky jedno, ci si manazer statneho alebo sukromenho podniku...Ako manazer by si mal mat zaujem ten podnik rozvijat, atd, lebo od toho sa odvija vyska tvojej mzdy a zotrvanie na mieste....To myslim za predpokladu, ze nie si politicky nominovany a nemas poziciu 110% istu.
|
| |
Posli kvety
Od: mzplx
|
Pridané:
11.11.2011 12:38
Gratulujem a len Vam pripomenem co svieti z kazdej ruzovej reklamy a maju to vsade popisane.
ZAZIME TO SPOLU.
Hmm bratia podelme sa o tento neskutocny zazitok.
|
| |
nadpis
Od: santa santa
|
Pridané:
11.11.2011 12:42
To nikto nepochvalite nadpis autorovi clanku? Dobra praca sefe!
|
| |
Inac...
Od: MAFUK
|
Pridané:
11.11.2011 18:06
To, ze padla vlada, je celkom vhod, nakolko Miklos chces Slovak telekom doprivatizovat, nakolko nam nedavali dividendy...
Ono, skor ci neskor, tie dividendy budu chciet vyplatit sebe, cize, vtedy aj nam ich vyplatia..Alebo tu prichadza moznost tunelacie, ze si budu od materskej spolocnosti objednavat vyrazne drahsie sluzby, techniku atd a tym vlastne preleju za niekolko rokov nahromadeny zisk...Take pripady v inych statoch boli...
Ono je to taktika zo strany Slovak Telekomu, resp. Tcomu, ci ako sa to vvola teraz...Miklos uz davnejsie vyhlasoval, ze ak nebudu vyplacat zisk, tak sa to doprivatizuje, este pred Ficovou vladou, a teraz sa to chystal zrealizovat...Proste Miklos a spol. su naprosti hlupaci...No comment, v demokratickych statoch by davno sedel cely parlament v base.
|
| |
dnes má meniny Martin, zajtra Svätopluk
Od: hocijak
|
Pridané:
11.11.2011 18:50
http://www.mobilmania.sk/ bleskovky/rumunske-urady- zabavili-nokii- majetok-na-daniach-dlzi- 10-milionov-dolarov/ sc-4-a-1126808/default.aspx
toto by mali urobit aj slovaci tym nenazratym nemcuriskam, a bolo by vsetko v poriadku. zhabat im siete, komplet telekom a poslat ich spet do svojho bordelu odkial prisli.
|
| |
Štát je zlý hospodár!!!
Od: Fanatixx
|
Pridané:
12.11.2011 17:36
Tak toto je dôsledok nezmyslov z úst pána ministra financií. Takých ekónomov ako Miklož naseri3m do rána plný kýblik.
|
| |
hmmmm
Od: KOFE ^_^
|
Pridané:
13.11.2011 16:55
ja sa divim ze po nich nejdu, kedy sa smetne vysetrilo kto a za akych okolnosi privatizoval tak polovica vlady je v base
|