|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dostupne prostriedky
Od: Miklos z BA
|
Pridané:
8.11.2011 9:05
Dostupne prostriedky ako napr anonymous proxy na zahranicnu IP
Takze nabuduce Miklos navrhne zakazat pristup na vsetky stranky obsahujuce euroskepticke nazory vratane stranky SaS ..
Cenzura zabIja internet !
|
|
Re: Dostupne prostriedky
Od: ľuboš
|
Pridané:
8.11.2011 10:50
Cenzúra internetu prebieha prakticky stále... Stačí napísať niečo od srdca na práve vládnuce strany a hneď admin označí príspevok za nevhodný...
ale detské porno, ani zlodejiny, to nie, to sa nezakáže..., lebo "sloboda prejavu"....
|
|
Re: Dostupne prostriedky
Od: vdsfges
|
Pridané:
8.11.2011 11:00
Sloboda prejavu existuje, ale ked chces kktiny pisat, tak si sprav vlastny web a tam si to publikuj...
|
|
Re: Dostupne prostriedky
Od: 52-ka
|
Pridané:
8.11.2011 11:06
Ale aj to akurát-tak doma v pivnici.
|
|
Re: Dostupne prostriedky
Od: rtfmomg
|
Pridané:
8.11.2011 13:04
na 127.0.0.1 ?
|
|
Re: Dostupne prostriedky
Od: ľuboš
|
Pridané:
8.11.2011 11:09
sloboda prejavu existuje iba do istej hranice: skús povedať na plné ústa, ked vieš, že sa niečo nekalé deje vo firme, či polícii, al. št. úrade: Ak tam pracuješ, na 99% poletíš, lebo dôkazy nemáš, ani ked páchateľov prichytia pri čine s peniazmi v kufríku..., lebo "prezumcia neviny".
nadávať neškodne... to môžme. No, ale aspoň to, za komančov ešte aj myšlienky boli trestné...
|
|
Re: Dostupne prostriedky
Od: dgfadfgafdgd
|
Pridané:
9.11.2011 8:52
ty máš slobodu niečo povedať a oni majú zas slobodu ťa vyhodiť.
|
|
Re: Dostupne prostriedky
Od: fako
|
Pridané:
9.11.2011 12:41
O slobode nemelte, lebo takmer neexistuje! Vsetko je niecim determinovane... Aj ked si sadnes na hajzel, tak sa nie vzdy sa mozes slobodne rozhodnut, z ktoreho otvoru bude skorsi output. :-))
|
|
Re: Dostupne prostriedky
Od: ľuboš
|
Pridané:
8.11.2011 11:19
sloboda prejavu vo forme popierania holocaustu, či obhajovania komunizmu, nacizmu, antisemitizmu, nacionalizmu a podobných -izmov, je zvrátenosť a nemá NIČ spoločné so slobodou prejavu, ktorá posúva spoločnosť do lepších a morálnejších vôd...
|
|
Re: Dostupne prostriedky
Od: rastos
|
Pridané:
8.11.2011 12:12
Nesúhlasím. Obhajovať nacizmus by malo byť dovolené rovnako, ako obhajovať jedenie muchotrávky zelenej. Lenže ľudia sú dostatočne chytrí, aby nejedli muchotrávku, ale nie sú dostatočne chytrí na to, aby neobhajovali nacizmus. IMHO je to o vzdelaní.
|
|
Re: Dostupne prostriedky
Od: 52-ka
|
Pridané:
8.11.2011 13:04
Nie aby nejedli nacizmus, ale sú dosť blbí na to, aby podľahli svojvôli, anarchií a kriminalite, moci.
|
|
Re: Dostupne prostriedky
Od: ščťšč
|
Pridané:
8.11.2011 13:43
popieram holocaust pretoze v 2. svetovej zomreli miliony ludi a nemienim spominat na smrt len jedneho naroda. teda ak povazujete zidov za narod.
|
|
Re: Dostupne prostriedky
Od: Element2
|
Pridané:
8.11.2011 11:09
Milý môj, ty si pletieš cenzúru s právom nakladania s vlastným majetkom. Cenzúra je, keď štát (!) prikazuje súkromíkovi, čo môže a čo nemôže zverejňovať. Keď admin súkromeho webu z neho odstráni tvoj hlúpy a vulgarizmami preplnený názor, to nie je cenzúra, jedine že by si za cenzúru považoval aj to, že ti nedovolím čarbať hocičo po stene môjho domu alebo vešať transparenty po mojom pozemku.
A mimochodom, detské porno aj zlodejiny zakázané sú, tak neviem o čom točíš. Tu však ide o princíp - ak niekto porušuje zákon, majú úrady zabezpečiť nápravu u neho, nie aby to museli riešiť súkromníci cez cenzúru.
|
|
Re: Dostupne prostriedky
Od: ľuboš
|
Pridané:
8.11.2011 11:12
WikiLeaks...hovorí Ti to niečo?
|
|
Re: Dostupne prostriedky
Od: Element2
|
Pridané:
8.11.2011 11:17
Skús svoju ďalšiu hlbokú myšlienku rozvinúť, nie som tvoja manželka.
|
|
Re: Dostupne prostriedky
Od: ľuboš
|
Pridané:
8.11.2011 13:39
OK. Skúsim inak: V 2002 som v PRIAMOM prenose sledoval Al Gora, tuším, ako obhajoval útok na Irak, lebo sú tam na 1000% jadrové a chemické, biologické zbrane...ukazoval sat. fotografie, zaručené info rozviedky..
...mal na to právo? Mal. našla niečo udatná US armáda v Iraku? NIČ. je tam bezpečnejšie? NIE, stal sa svet lepším? Nie.
Sloboda prejavu a MANIPULACIE más v praxi...:)
Kým bol Hitler a Lenin iba bezvýznamným kaviarenskym šašom-revolucionárom, tak bolo všetko OK...
Čo nasledovalo potom, keď pošliapali slobodu prejavu, vieme. Nešťastím je, že si to nechceme pripustiť, mysliac si, že "MY sme LEPŠI a múdrejší..":))
Prd jelení: ak nám niekto dá "právo" v mene slobody vraždiť, znásilňovať, lúpiť atď..., tak minimálne 30%-50% sa toho dopustí, zvyšok radšej odvráti zrak a bude čušať.
Preto sa čudujem Bruselu, že dopustí hazard na nete, sú to rovnakí spolupáchatelia zločinu, ako tí, ktorí radšj odvrátili zrak a čušali...
|
|
Re: Dostupne prostriedky
Od reg.: roob_
|
Pridané:
8.11.2011 13:57
co mas proti hazardu na nete okrem toho, ze tie prachy netecu do vrecka tebe? Lebo v tom je pointa, inak je kazdemu ukradnuty.
|
|
Re: Dostupne prostriedky
Od: qqqqqqqqqq
|
Pridané:
8.11.2011 14:31
chcel som ti dat plusko, ale tym poslednym odstavcom si si to pokazil. Ze "dopusti" hazard na nete...Internet je verejna siet, je to ako verejna komunikacia. Ludia navzajom komunikuju, vymienaju si informacie. Akykolvek pokus o "blokovanie Internetu" je preto obmedzovanim slobody slova.
|
|
Re: Dostupne prostriedky
Od: ľuboš
|
Pridané:
8.11.2011 15:53
Brusel ovládajú lobisti. Rovnako ako SVK parlament..., ak Brusel radšej nariadi spaľovať topánky, al. hračky, lebo sú "neoriginál", lebo Čína, namiesto toho, aby ich vyviezol do takej Afriky..., tak si nerobím ilúzie, za KOHO záujmy vlastne Brusel a náš parlament kope.
Sloboda prejavu má súťažiť s inými, to je zásada od starovekého Grécka a aj Milton o tom písal v 17.storočí, ale my si začíname zamieňať anarchiu so slobodou...
|
|
Re: Dostupne prostriedky
Od: dfgdfs
|
Pridané:
8.11.2011 17:06
Pockat v jednom prispevku pises ze Internet by sa mal regulovat statom a v druhom ze stat su lobbisti.. bud tomu nechapem alebo si lobbista.
|
|
Re: Dostupne prostriedky
Od: ľuboš
|
Pridané:
8.11.2011 18:37
možno som sa zle vyjadril: ak bude na sieti výzva do ulíc, rabovať, kradnúť, podpaľovať, robiť vzburu...štát má právo a povinnosť zasiahnuť, aj zablokovaním siete.
Ak bude výzva na pokojnú demonštráciu, za dialog medzi vládou a ľuďmi... NESMIE. to je ako príklad.
Ak na jednej strane prekvitá hazard, výpalníctvo, klamanie ľudí, následné rozvraty rodín, podobne ako pri drogách... štát MUSI zasiahnuť, lebo štát sme my, spoločnosť. a nás to potom stojí peniaze.
ak nemá záujem, znamená, že štátni úradnici majú záujem, aby hazard, kšefty na hrane zákona šľapali, lebo..., igelitky frčia stále:))
|
|
Re: Dostupne prostriedky
Od: Tup
|
Pridané:
9.11.2011 0:49
Máš zaujímavé zmýšľanie a celkom s ním súhlasím. Akurát, že štát nie je tvoja matka a preto nie som za to, aby si svojvoľne zasahoval, ako si môžem ubližovať a ako nie. Kebyže ľudia boli uvedomelejší a vedeli sa kontrolovať, kľudne by som nechal aj drogy legálne, lenže pri súčasnej mentalite by sme v takom prípade skončili ako krajina feťákov.
|
|
Re: Dostupne prostriedky
Od: qqqqqqqqqqqq
|
Pridané:
9.11.2011 22:06
Problem je v tom, ze kto bude rozhodovat o tom, ci sa jedna o "pokojnu demonstraciu" (btw. aky ma taka zmysel?), alebo "rabovanie"? Par ludi na vysokych stolickach. A to je problem. Preto treba k celej veci pristupit zasadnejsie a odmietnut akekolvek obmedzovanie komunikacie z akehokolvek dovodu (rozumej zamienky)
|
|
Re: Dostupne prostriedky
Od reg.: roob_
|
Pridané:
8.11.2011 12:57
jo v nedavnej casti south parku to bola taka mys, ci potkan cico...
|
|
Re: Dostupne prostriedky
Od reg.: roob_
|
Pridané:
8.11.2011 13:04
s15e10 :)
|
|
Politika je panske huncutstvo
Od: návrat na dno oceánu
|
Pridané:
8.11.2011 9:12
Však to malo byť blokovanie hazardu
|
|
Re: Politika je panske huncutstvo
Od: Platič daní
|
Pridané:
8.11.2011 9:34
Veď pre nich je hazard, dokedy budú pri korýtkach. Raz sa Slovač vzbúri a majú posvojich politicko-zlodejských kšeftoch.
|
|
Re: Politika je panske huncutstvo
Od: tristosesto
|
Pridané:
8.11.2011 9:47
Len mne sa prieči to trápne sedlácke slovo že Slovač?
|
|
Re: Politika je panske huncutstvo
Od: ščťščť
|
Pridané:
8.11.2011 9:57
co je na tom sedlacke? a co mas proti sedlakom?
|
|
Re: Politika je panske huncutstvo
Od: tristosesto
|
Pridané:
8.11.2011 10:47
Ja neviem proste mne sa to slovo spája s Azetom a diskusiami a nervoznymi ľuďmi nadávajúcimi na fica a vladu a modrych a tak. Slovač podme do ulic proste cista krcma.
|
|
Re: Politika je panske huncutstvo
Od: pancier
|
Pridané:
8.11.2011 11:26
Oni su cista krmca a Ty si co ked chodis na Azet? Ved Azet je virtualny brloch vsetkych chujov a uchylov.
|
|
Re: Politika je panske huncutstvo
Od: ščťšť
|
Pridané:
8.11.2011 13:46
aj ja si citam na azet diskusie, je to zabava videt ako sa ludia osocuju a pritom nemaju potuchy o com sa bavia. ide len o to si ponadavat.
|
|
Re: Politika je panske huncutstvo
Od: Platičdaní
|
Pridané:
8.11.2011 15:47
Slovo Slovač som použil v súvislosti s titulkom "...panske huncutstvo". Znie to tak nevšedne :)
PS na ďalšie príspevky: Čo je to Azet? To sa je?
|
|
Re: Politika je panske huncutstvo
Od: Dragoo
|
Pridané:
8.11.2011 10:15
Slovak a zobudit sa? To skvor pride doba ladova nez sa tak stane.
|
|
Re: Politika je panske huncutstvo
Od: Majoo
|
Pridané:
8.11.2011 22:31
Slováci by sa už dávno boli vzbúrili, len sa akosi nevedia dohodnúť, že kedy :)
|
|
Re: Politika je panske huncutstvo
Od: ...
|
Pridané:
8.11.2011 22:38
Lebo ked sa niekoho opytas odpoved je: Ja nemozem, ja vtedy robim.
|
|
Re: Politika je panske huncutstvo
Od: Tup
|
Pridané:
9.11.2011 0:51
A nakoniec zistíš, že sa mu len nechce
|
|
Cenzúra internetu
Od: ParaNoik
|
Pridané:
8.11.2011 9:29
Na jednej strane som odporcom špicľovania, cenzúry a všemožných darmožráčskych organizácií. Na strane druhej si myslím, že blokovať podvodné stránky a stránky s hazardom nie je na škodu. Všetci sa tvárite, že blokovať takého weby je zlé, no až prídete o peniaze, budete čakať od štátu, že sa o vás postará, pôjdete na políciu a podáte trestné oznámenie... budete si peniaze vymáhať súdnou cestou .. ale to je neskoro. Na to bolo treba myslieť, keď ste sa na ten hazard dali.
Cenzúra ako prevencia kriminality - áno. Ale jedine transparentná.
Akákoľvek iná forma cenzúry a špicľovania - absolútne nie.
|
|
Re: Cenzúra internetu
Od: pes
|
Pridané:
8.11.2011 9:33
1. ked je niekto blby a dava peniaze hazardnym strankam, musi ratat s tym, ze o ne pride ;-)
2. kto sa vzda slobody vymenou za "bezpecie", strati nakoniec oboje.
|
|
Re: Cenzúra internetu
Od: Platič daní
|
Pridané:
8.11.2011 9:36
+1
Kto je sprostý, tak mu treba.
|
|
Re: Cenzúra internetu
Od: ľuboš
|
Pridané:
8.11.2011 13:42
tí čo podľahnú hazardu, tak nie preto, aby o peniaze prišli, ale vyhrali...
P.S. čím väčšia bieda, tým sa viac darí tiketom, lotériam, automatom...prečo asi&?
|
|
Re: Cenzúra internetu
Od: gertrudo
|
Pridané:
8.11.2011 13:55
A co takto cim vacsia bieda tym viac blbych ludi?
|
|
Re: Cenzúra internetu
Od: ParaNoik
|
Pridané:
8.11.2011 19:37
Je úlohou štátu aby chránil a zastrešoval. Ty by si chcel aby si bol úplne voľný a slobodný, chcel by si robiť čo chceš, ale keď sa niečo poserie, aby to niekto za Teba vyriešil.
Tu nejde predsa o obmedzovanie internetu. Snahou nie je obmedziť teba ako jedinca ale podvodnú firmu, ktorá chce zneužiť ľudskú hlúposť, dôverčivosť a podobne...
|
|
Re: Cenzúra internetu
Od: Bohumír, zajtra Teodor
|
Pridané:
8.11.2011 9:46
panko z ministerstva co tuto uber vec vymyslel zabludil na diskusno/informacny portal?
|
|
Zajtrajšie správy
Od reg.: čak noriz
|
Pridané:
8.11.2011 9:46
Kašle ich, že štát z toho nemôže ryžovať...
|
|
Re: Zajtrajšie správy
Od: 52-ka
|
Pridané:
8.11.2011 9:53
"Mnohí IT odborníci sa zhodujú, že riešenie pre zneprístupnenie hoci aj nelegálneho obsahu využívajúce blokovanie na strane užívateľov pristupujúcich na Internet nie je absolútne akceptovateľné z mnohých technických, spoločenských a ďalších dôvodov. "
Žasnem nad týmto výplodom!
Neviem o jedinom dôvode, pre ktorý by nemohla nastať cenzúra či kontrola Internetu. Vládne na ňom totálna anarchia a každý od 5 rokov sa v ňom skrýva za anonymitu a pách čo sa len dá.
Podľa týchto "IT odborníkov" je určite aj kradnutie z Interentu legálne a vlastne potrebné.
Chorá doba, chorí ľudia!
|
|
Re: Zajtrajšie správy
Od: ľščľčľšč
|
Pridané:
8.11.2011 9:59
je to virtualna sloboda, este aj to by si chcel zrusit?
|
|
Re: Zajtrajšie správy
Od: Nassir
|
Pridané:
8.11.2011 10:03
Priklad z realneho zivota.
Policia zisti, ze v baraku v susednom okrese je banda zlodejov. Nariadia preto kontrolu vsetkych aut prechadzajucich cez hranice mesta. Kazde mesto je povinne si zabezpecit zopar policajtov na kontrolu.
1) Je rozumne to robit v kazdom meste? Naklady budu obrovske a hodene na krk samospravam.
2) Pri takejto kontrole sa mozu rozhodnut, ze nebudu pustat ani ludi so zbranami - neprejde ani polovnik, ani vojak v sluzbe (ma zbran...), ani robotnik s kombajnom.
3) Co takto zbehnut do toho mesta a pochytat zlodejov? Jaaaj, je to v druhom okrese, tam nasa moc nesiaha. To by sme museli zobrat telefon a nedajboze pracovat.
Preto je cenzura zla. Ked su stranky v rozpore so zakonom, tak maju byt zrusene a nie blokovane. Naco mame interpol - aby vymohol medzinarodne pravo.
|
|
Re: Zajtrajšie správy
Od: 52-ka
|
Pridané:
8.11.2011 10:46
Keď sú cigarety zakázané neplnoletým, prečo ich teda nezrušia???
Nepozdáva sa mi Tvoja logika.
Keďže je veľmi ťažké odstavovať mnohé škodlivé stránky, je lepšie ich blokovať. Na tom nie je nič neslobodné. Rovnako je blokovaný napr. aj predaj fašistických a iných materiálov, špionážnych dokumentov a iných.
|
|
Re: Zajtrajšie správy
Od reg.: čak noriz
|
Pridané:
8.11.2011 13:28
aj prostitúcia bola niekedy úplne zakázaná, teraz sa postaví erotický salón a služby fungujú...pretože štátu idú z toho peniaze. To sme sa dopracovali, že prostitútky robia pre štát(nechápte dvojzmyselne).
|
|
Re: Zajtrajšie správy
Od: ľuboš
|
Pridané:
8.11.2011 13:44
52-ka: súhlas.presne.
|
|
Re: Zajtrajšie správy
Od: ...
|
Pridané:
8.11.2011 14:32
Lenze tu nejde o to co by teraz blokovali- ak na to maju raz zakon, tak stat urci co je porusovanie zakonu a tym padom ked o 10 rokov bude trestne citat ien veci ako mainstream, tak by jednoducho blokovali vsetko a vitaj nazad v socializme - (boli veci ktore mal socializmus podstatne lepsie ako sucasny stav, ale cenzura bolo prave to zle.) Jednoducho nech si kompetentne organy riesia na medzinarodnej urovni taketo veci a nie aby sme iba u nas mali blokovane nejake stranky uz len z principu.
|
|
Re: Zajtrajšie správy
Od: Cuda
|
Pridané:
8.11.2011 21:08
Ty si dobre maková hlava. Čo Ty vieš o socializme, kde si Ty bol v 68-om???
Treba blokovať nie určité, ale kopec stránok.
Ano, z princípu a potreby ZODPOVEDNOSTI!!!
|
|
Re: Zajtrajšie správy
Od: feroxxx
|
Pridané:
9.11.2011 2:14
a ktore stranky sa maju blokovat? kto to urci spravne a objektivne a "pre dobro celeho ludstva"? podla mna, kedze na futbalovych stadionoch dochadza k vytrznostiam, co tak v prvom rade zakazat a zablokovat vsetky stranky o futbale? a ak s tymto nazorom nesuhlasis, tak si prave prisiel na to preco nie je vhodne, aby niekto mal pravo rozhodovat za inych, co mozu a co nemozu citat / vidiet / s kym si pisat / atd.
mimochodom, NIKTO z tych co novelu zakona pripomienkoval, neobhajoval hazard ako taky, prave naopak. boj proti online hazardu bola postaveny na dvoch veciach - blokovani stranok a blokovani prevodu penazi cez banky poskytovatelom hazadru. NIKTo nemal pripomienky voci tomu, aby sa na urovni bank zemoznilo prevadzat peniaze do zahranicnych hazardnych firiem. vyhrady neboli proti obmedzovaniu hazardu, ale voci tomu, ze by sa kvoli tomu mala zaviest technicka masineria, ktora by zajtra napriklad umoznila zablokovat cokolvek ine.
|
|
Re: Zajtrajšie správy
Od: 52-ka
|
Pridané:
9.11.2011 9:05
Tak inak.
Tvoja sloboda končí tam, kde začína moja.
Chapi?
|
|
Re: Zajtrajšie správy
Od: Jenda122
|
Pridané:
9.11.2011 19:30
Jak zasahuje do tvých svobod to, že se podívám na nějakou webovou stránku?
|
|
Akufáze
Od: 52-ka
|
Pridané:
11.11.2011 9:39
No hádaj ako...
Alebo si aspoň prečítaj myšlienku. Ak mi vadí susedov fašizmus, tak sa predsa ohlásim. Ak mi vadí, že decká kradnú z Internetu ako straky, tak im v tom predsa zabránim. Ak mi krčmárka predá 16-ročnému faganovi cigarety, tak sa predsa ozvem a snažím sa tomu zabrániť!
Aj to tým bolo myslené.
|
|
Re: Akufáze
Od: fafsf
|
Pridané:
11.11.2011 15:15
nj v tejto dobe uz ale ide o nieco ine, treba "lenivych" ludi naucit prestat byt lenivymi, tym sposobom, ze budu nuteny sa pridat k rieseniu pravej podstaty problemu a nie sa priklanat k plataniu dier.
|
|
Re: Akufáze
Od: Jenda122
|
Pridané:
12.11.2011 11:47
Ale to, že děcka kradou, třeba přímo zasahuje do tvého práva vlastnit majetek - který ti ukradli a tím tvé právo porušili. Ale to, že se dva lidi baví o něčem v hospodě nebo na Internetu, ti přece vůbec nic nepůsobí, ne? (a pokud to sám číst nechceš, stačí zmáčknout Alt+F4)
|
|
Re: Zajtrajšie správy
Od: hgfhff
|
Pridané:
8.11.2011 16:57
cigarety sa nepouzivaju ako najvecsi prostriedok komunikacie, a pokial vlady nebudu dokonale bezuhonne, tak sa niet o com bavit.
|
|
Re: Zajtrajšie správy
Od: prpr
|
Pridané:
8.11.2011 10:05
Ty hnupe?
|
|
Re: Zajtrajšie správy
Od: Element2
|
Pridané:
8.11.2011 11:14
A ty sa prečo skrývaš za anonymitu, ty chorý smrad súdružský?
|
|
Re: Zajtrajšie správy
Od: rastos
|
Pridané:
8.11.2011 12:21
> Neviem o jedinom dôvode, pre ktorý by nemohla
> nastať cenzúra či kontrola Internetu
Pretože vlastnosti, ktoré robia Internet nebezpečným ho zároveň robia užitočným a naopak. Ak chceš úplne kontrolovať internet, musíš zakázať šifrovanie. Ak zakážeš šifrovanie, tak nešifrované budú bankové spojenia, firemné VPN, obchodné informácie, prenos údajov medzi tebou a štátnymi orgánmi či medzi štátnymi orgánmi navzájom. Musel by si tiež obmedziť konektivitu to zahraničia, ale nemôžeš ľuďom zakázať urobiť si optické spojenie vzduchom ponad hranicu, spojenie cez krátkovlnné vysielačky ani spojenie cez satelit alebo poštovými holubmi. Môžeš to okresať, ale nemôžeš to kontrolovať úplne. (Viď finty použité v Egypte, či Lýbii).
Našťastie Internet má potenciál odolávať takýmto tlakom. Prinajmenšom v krajine, ktorá chce aspoň zachovať zdanie demokracie.
|
|
Re: Zajtrajšie správy
Od: Cudo
|
Pridané:
8.11.2011 21:11
Prečo by som mal zakázať šifrovanie. Existujú reverzné nástroje aj na väčšinu šifier.
A ešte niečo. Ak si niekto normálny šifruje legitímny obsah, asi nie je celkom normálny, alebo je niečo s tým obsahom, či nie?
Princíp Demokracie musí uznávať prinajmenšom taký istý princíp ZODPOVEDNOSTI. A na ten väčšina z tunajších Matelkov nejak zabúda!
|
|
Re: Zajtrajšie správy
Od: feroxxx
|
Pridané:
9.11.2011 2:20
ked robis cez internet prevodny prikaz, tato komunikacia je sifrovana. nastastie. inak by si mohol ty zadat ze prevadzas 10 eur na ucet svojho znameho, a kym tvoj pokyn dojde do banky, uz by mohol byt zmeneny tak ze prevadzas 10000 eur na ucet na kaymanoch. urcite by ta to potesilo, ze. a keby ta sifra na spojenie s bankou bola taka slaba, ze by ju bolo mozne v realnom case desifrovat, tak to mas to iste, jak keby to sifrovane vobec nebolo.
|
|
Re: Zajtrajšie správy
Od reg.: Dudok22
|
Pridané:
8.11.2011 19:29
Troll :D
|
|
u mad.
Od: u mad?
|
Pridané:
8.11.2011 10:05
VPNmakers.com a vlada moze fukat cukrovy prasok do analnych otvorov. Len tolko k ich cenzure. Faggots!
|
|
Titulok
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
8.11.2011 10:16
presne, treba riešiť príčinu a nie dôsledok. Treba zrušiť tie stránky a nie prístup k nim. Tak isto treba zrušiť stránky poskytujúce nelegálny obsah a nie trestať používateľov za ich používanie. Som síce silne proti pirátstvu a nelegálnym odžubom, no treba hľadať zdroj problémov a nie ich dôsledok
|
|
Re: Titulok
Od: dgaga
|
Pridané:
8.11.2011 10:22
tak uz sa ide? (na parlament :)
|
|
Re: Titulok
Od: FilipSK
|
Pridané:
8.11.2011 11:14
V tomto prípade je to ale trošku ináč. Tie stránky sú prevádzkované legále. Akurát že na internete sú dostupné aj mimo krajín v ktorých majú vybavené licencie. Vezmi si pokerstars, partypoker 888 a podobne... vsetci maju licencie v nemecku, francuzsku, na domacej pode na isle of man... ale na slovensko seru lebo koli tym par desiatkam hracov sa im to proste neoplaca.
Otazka teda je, maju oni kontrolovat pristup podla statov? Alebo je to na ludoch aby neporusovali zakony a nehrali tam?
|
|
Re: Titulok
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
8.11.2011 11:37
majú oni kontrolovať prístup podľa štátov, ak to nerobia, na mieste vlády by som ich o to najprv poprosil a pri ignorácii by som ich dal minimálne na európsky súd. Taký youtube napríklad nemá problem ti napísať, že si zo Slovenska a tu nemajú povolenie vysielať niektoré videá.
|
|
Re: Titulok
Od: FilipSK
|
Pridané:
8.11.2011 12:03
Otazka je ci to s nimi vobec niekto niekedy riesil. Americania situaciu najskor riesili dopismi, potom tych co sa nezarovnali trosku povozili no a dnes tam uz hravat nemozu. Nasi "experti" miesto toho vymyslaju pakoviny.
Youtube je zasa trosku ina situacia, pretoze google ma zastupenie aj na Slovensku.
|
|
Re: Titulok
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
8.11.2011 12:56
no však o tom vravím, treba riešiť zdroj (stránky) a nie efekt (používatelia)
a youtube nám blokoval obsah aj predtým, ako mali zastúpenie na Slovensku. Proste im hudbné vydavateľstvá povedali, že na to nemajú právo.
|
|
Re: Titulok
Od: Cuda
|
Pridané:
8.11.2011 21:12
Ty asi nevieš čo je to Embargo, však?
|
|
Re: Titulok
Od: feroxxx
|
Pridané:
9.11.2011 2:22
myslienka je to pekna, a teraz nam vysvetli ako moze slovenska vlada zrusit webstranku ktora bezi na serveri niekde na filipinach alebo tak nejak.
|
|
ochrana
Od: Hrivis
|
Pridané:
8.11.2011 10:45
Pan Miklos nech sa zobudi sak jemu na tu choru hlavu nezaberaju pirule. To co tu drista za chujoviny. Preco by mal byt net bloknuty? Ked bude podporovat telekomunikacne spolocnosti prosim nech si taketo veci riesi.. ale bez podpory by to len nehal na technickom zazemi firiem.. Co by to pomohlo... dnes priemerne zdatny uzivatel aj tak tieto ochrany obijde lavou zadnou.. cele riesenie mu bude trvat 10 minut.
|
|
Re: ochrana
Od: 52-ka
|
Pridané:
8.11.2011 10:52
No už Ťa vidím, ako obídeš doma blokovanie od providera, jeho proxy server, ako ho má aspoň trochu nastavený, ako obídeš zábezpeky v antivíre a pod. A skrátka, treba bojovať proti nelegálnym aktivitám celkovo. Osobne má dosť zaujímavý list blokovaných stránok aj v produkte fy ESET. A zatiaľ mi to nikto neobišiel. Žeby Ty?
|
|
Re: ochrana
Od: meff
|
Pridané:
8.11.2011 11:18
Existuju rozne sposoby ako obist akekolvek blokovanie. Samozrejme, nie su vseobecne zname. Clovek len potrebuje mat otvoreny aspon jeden port do sveta alebo aspon pristup k svojmu "specialnemu" DNS serveru.
|
|
Re: ochrana
Od: 52-ka
|
Pridané:
8.11.2011 13:06
Ha-ha-ha... zasmejem sa a odplávam na šijacom stroji. Je úplne jedno, aspoň pre daný produkt, že koľko máš kde otvorených portov... Úplne jedno!
|
|
Re: ochrana
Od reg.: _Kozec_
|
Pridané:
8.11.2011 17:01
Naozaj vtipny panacik tento clovek. Uz sa dokazes v realnom case naburat aspon do SSH, alebo sa cez ten tvoj "dany produkt" pretuneluje 12 rocne decko? :)
|
|
Re: ochrana
Od: Cuda
|
Pridané:
8.11.2011 22:09
Nemá strach ani o 18-20 ročné decko. Však si to skús!
ESS.
|
|
Re: ochrana
Od: feroxxx
|
Pridané:
9.11.2011 2:29
52ka, Cuda, ked citam vase prispevky, je mi jasne ze nemate o technickom fungovani veci ani matnu predstavu, ale tvarite sa ako majstri sveta. pre vase info - je otazkouu par EUR prenajat si virtualn server napriklad v USA, otazkou par minut spravit si cez internet tunel na ten server do USA, a nasledne sa bude vaz pristup javit celemu internetu tak, akoby ste sa pripajali naozaj z toho miesta v USA. v tom momente je cele slovenske blokovanie voci tomuto neucinne. cely ten napad s cenzurou je asi taky, ze budeme na hraniciach kontrolovat podrobne kontrolovat kazdeho cloveka a kazdu jednu vec ktoru nesie (to je obdoba toho, aby boli nasadene u providerov zariadenia ktore budu kontrolovat celu internetovu prevadzku), ALE ak na tych hraniciach ponesie niekto niec zavrete ci zamknute, tak do toho sa mu pozerat nebude. aky to ma potom vyznam? kazdy kto chce nieco preniest, si to proste zamkne do kufra, a prejde s tym zamknutym kufrom cez podrobnu kontrolu akoby nic.
|
|
Re: ochrana
Od: 52-ka
|
Pridané:
9.11.2011 9:23
Ty asi nečítaš elementárne veci alebo nepoznáš blokovanie stránok v ESS produkte, však?
Tam stačí napísať slovo "google" a nespustíš ani vyhľadávač. Nijako! A ten Tvoj server si zablokujem za pár sekúnd. A ďalej čo budeš robiť?
|
|
Re: ochrana
Od: Jenda122
|
Pridané:
9.11.2011 19:34
Dej mi přístup do sítě blokované tímto produktem. Vsadím se o polárkáč, že se z toho do 10 minut dostanu.
(pro ostatní: HTTP tunel, DNS tunel)
|
|
Re: ochrana
Od: Cuda
|
Pridané:
9.11.2011 20:07
Ha-ha... samotný užívateľ, rozumej na vlastnom kompe má tieto zábezpeky. A on je na obmedzenom konte a ani netuší kde a ako je urobená blokácia stránok a výrazov, slov. A samozrejme nemá ani možnosť to zmeniť. Zato ja mám možnosť to zmeniť kedykoľvek.
|
|
Re: ochrana
Od: Jenda122
|
Pridané:
10.11.2011 22:27
Diskuze se týká cenzury připojení, nikoli zakázání vládou neovládaných počítačů.
|
|
Re: ochrana
Od: feroxxx
|
Pridané:
12.11.2011 21:42
prepac ze to nebudem podrobne rozoberat. naplnou mojej prace bolo v predchadzajucich asi 15 rokoc prevadzkovanie sieti s tisickami pripojenych pocitacov, bezpecnost takychto sieti a systemov, vratane plnenia zakonnych povinnosti na odpocuvanie a logovanie prevadzky (ktore existuje uz dnes). nechce sa mi stracat cas tym ze ti budem vysvetlovat, ze blokovanie stranok nejakym softom, ktory si zinstalujes do pocitaca, a blokovanie na urovnii poskytovatelov internetu, je znacne odlisna situacia, porovnatelna asi s tym, ze ci ma policia a vojsko nepusti cez hranice, alebo ci sa sam zamknem v byte zvnutra a rozhodnem sa ze vonku nepojdem...
|
|
cenzura
Od: Kent
|
Pridané:
8.11.2011 13:03
Všetky debaty o cenzure netu v SR su bezpredmetne, nakolko je to technicky nemozne z jedneho primitivneho dovodu, ktorym je satelitne pripojenie. A aj keby bola vacsina standardnych uzivatelov blokovana, ten kto velmi chce, tak tomu nikto nezabrani pripojit sa cez vesmir.
|
|
Re: cenzura
Od: 52-ka
|
Pridané:
8.11.2011 13:06
A kam? Na Gurun?
|
|
Re: cenzura
Od: Kent
|
Pridané:
8.11.2011 17:29
nie, predsa cela Europa je pokryta satelitnym internetom, takze ak nie je problemom cena za taketo pripojenie, tak sa hocikto moze pripojit cez providera, ktory nesidli na Slovensku a toho kto prinuti cenzurovat web ?
|
|
Re: cenzura
Od: Cudo
|
Pridané:
8.11.2011 21:13
A ako komunikuješ Ty so satelitom? Ako mu odosielaš požiadavky na sťahovanie? To by ma celkom zaujímalo...
|
|
Re: cenzura
Od: Kontrolko
|
Pridané:
8.11.2011 22:12
http://dopice.sk/1eD
|
|
Re: cenzura
Od: Yuro
|
Pridané:
8.11.2011 23:03
alebo http://skylink.sk/web/structure/36.html
|
|
Re: cenzura
Od: 52-ka
|
Pridané:
9.11.2011 9:21
Hej? A koľko ľudí na Slovensku to pozná a využíva???
Robilo sa s pomocou klasického modemu, cez tento sa odosielali požiadavky na rýchly download cez satelit...
|
|
Re: cenzura
Od: Cudo
|
Pridané:
9.11.2011 20:07
Je to stráááááááášne drahé a pomalé!
|
|
Re: cenzura
Od: kečup
|
Pridané:
13.11.2011 5:19
ešte môžu zakázať parabolické antény tak ako v Iráne
|
|
Sloboda slova ?
Od: fatal error
|
Pridané:
8.11.2011 16:29
"Ľudia požadujú slobodu slova ako kompenzáciu za slobodu myslenia, ktorú používajú len veľmi zriedkavo."
---Soren Kierkegaard
|
|
Dakujeme SOIT!
Od: IvanDuso
|
Pridané:
9.11.2011 10:59
Esteze mame tie neziskovky!
|