neprihlásený Pondelok, 28. apríla 2025, dnes má meniny Jarmila
Aj iPhone 4S má problém, s výdržou batérie

DSL.sk, 30.10.2011


Po problémoch s kvalitou mobilného signálu u iPhone 4 má Apple zrejme problém aj u svojho ďalšieho nového modelu iPhone 4S, tentokrát s výdržou batérie.

Poukazujú na to už viac ako dve tisícky príspevkov väčšinou nespokojných zákazníkov v diskusii o výdrži batérie na diskusnom fóre Apple.

Problémom je najmä výdrž v standby režime, kedy by mal mať telefón minimálnu spotrebu. U iPhone 4S oproti iPhonu 4 ale znížila Apple udávanú výdrž v standby režime, z 300 hodín na 200 hodín.

Podľa viacerých užívateľov ich iPhone 4S v standby režime stráca za hodinu v niektorých prípadoch aj 10% z kapacity batérie. Viacerí z užívateľov iPhone 4S s takouto extrémnou spotrebou si preniesli na nový iPhone 4S nastavenia z predchádzajúceho modelu.

Problém sa netýka každého iPhone 4S a zatiaľ nie je jasné, či je problém spôsobený kombináciou softvéru, hardvéru a špecifických podmienok prostredia, napríklad stavu a úrovne signálu mobilných sietí, WiFi sietí, GPS a Glonass signálu, kombináciou iba softvéru a podmienok prostredia, hardvéru a podmienok prostredia alebo iba jednou z týchto zložiek. Problémy totiž hlásia aj niektorí užívatelia iPhonov 4 s iOS 5, početnosť sťažností ale nie je tak výrazná.

Niektorým užívateľom iPhonu 4S pomohlo znížiť spotrebu vypnutie niektorých štandardne zapnutých funkcií na iPhone 4S, niektorým problémy vyriešilo vypnutie automatického nastavovania časovej zóny, ktoré sa realizuje na základe zistenej polohy. Niektorým sa problém vyriešil preinštalovaním firmvéru v Apple predajni, u niektorých sa mali problémy prestať objavovať po vytvorení zálohy a obnovení telefónu zo zálohy.

U viacerých užívateľov ale podľa ich príspevkov v diskusnom fóre nezabralo žiadne z týchto riešení.

Apple problém zrejme už rieši, keď podľa informácií jedného sťažujúceho sa užívateľa pre britské noviny Guardian ho spoločnosť kontaktovala a požiadala o spoluprácu a o nainštalovanie monitorovacej aplikácie umožňujúcej odhaliť príčinu problémov.

Apple sa oficiálne k problému zatiaľ nevyjadrila.

iPhone 4S nie je prvým modelom iPhonu, u ktorého sa hneď po uvedení užívatelia sťažujú na pomerne závažný problém. Pri uvedení iPhonu 4 v minulom roku mal podľa objektívnych meraní tento telefón výrazne zhoršenú kvalitu signálu pri takom uchytení, ktoré vodivo spojilo dve rozdelené antény nachádzajúce sa v kovovej obrube telefónu. Apple najskôr podsúvala verejnosti, že problém bol len v zobrazovaní úrovne signálu. Neskôr označila problém za problém celého priemyslu, majiteľom ponúkla obal zdarma ale verejne nikdy nepriznala, že u iPhone 4 bola strata signálu vyššia ako u iných smartphonov.

Na rozdiel od problému so stratou signálu u iPhone 4 ale problém so spotrebou v iPhone 4S vysoko pravdepodobne môže byť len problémom softvérovým a teda odstrániteľným aktualizáciami iOS.


      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

SK hynix ukázal novú generáciu rýchlej HBM pamäte
SPS plánuje výrazne zvýšiť počet balíkomatov, priblíži sa Packete
Počet nabíjacích staníc pre elektromobily dosiahol 1000
Android 16 umožní zapnúť lepšiu ochranu pred útokmi, zamknutý smartfón vypne USB
Ďalšia významná streamovacia služba začala bojovať proti zdieľaniu účtov


Diskusia:
                               
 

Tu pomôže obal na telefón z ovčej vlny.
Odpovedať Známka: 8.2 Hodnotiť:
 

iWool iPhone 4S cover len za 45€ + poštovné a balné.
Odpovedať Známka: 8.3 Hodnotiť:
 

A k tomu v akcii Perwoll iba za 99,90€.
Odpovedať Známka: 7.0 Hodnotiť:
 

iPerwool
Odpovedať Známka: 5.9 Hodnotiť:
 

great! boys
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

to s tým signálom je kačica poznám x ludí ktorí ho majú, mám ho aj ja a nikdy sa to neprejavilo...
Odpovedať Známka: -4.0 Hodnotiť:
 

daj si facku okamzite. sam apple to priznal, rozdaval bumpery. keby to nebola pravda , ludia dostanu po vajci a ie bumper
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Už som si myslel, že sa Apple konečne angažuje aj na slovensku a to len cigáni vykupujú autobatérie
Odpovedať Známka: 6.9 Hodnotiť:
 

Cim zlozitejsi telefon (myslim funkcionalitou), tym vyssia zataz na bateriu. Ale taka autobateria by to tiez riesila... :-))
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

uz aj aplisti sa tom budu musiet vrtat tak ako ich nenavideni androidisti:)
Odpovedať Známka: 8.4 Hodnotiť:
 

Krásna irónia osudu. :D
Odpovedať Známka: 9.1 Hodnotiť:
 

Mam SE Xperia X10 a telefon mi vydrzi 2 dni. Keby mi niekto povedal ze mi vydrzi "LEN" 200 hodin budem mu ruky a nohy bozkavat
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

si to sptne pochopil to je standby rezim
Odpovedať Známka: 7.3 Hodnotiť:
 

aj ja hovorim o standby...
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

skus ho polozit na policku na dobry signal a povedz vsetkym nech ti nevolaju. uvidis ze tiez ti vydrzi 200hodin...
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

vrtat? oficialna aktualizacia on the air to vyriesi
Odpovedať Známka: -6.7 Hodnotiť:
 

Moze ale nemusi. PRAVDEPODOBNE to vyriesi... Ale nikde nieje napisane ze urcite :D
Odpovedať Známka: 4.1 Hodnotiť:
 

aktualizacia ti zvysi kapacitu baterie :-) ...skoda ze nezije jobs lebo keby to vyhlasil tak by tomu tristvrte sveta zacalo verit
Odpovedať Známka: -0.3 Hodnotiť:
 

Zníži spotrebu, ty inteligent.
Odpovedať Známka: 7.6 Hodnotiť:
 

upravi zobrazovanie stavu baterie:
povodne>
### ### ###
40% 70% 100%
po uprave>
#### #### ####
20% 40% 100%
Odpovedať Známka: 8.6 Hodnotiť:
 

A stupid iSheeps sa budu radovat ze ako im zosilnela baterka
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

bohuzial bateria nie je hlavny problem 4S ale 50% "call failed" ci nedostupnost pri plnon signale.
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

to mas odkial? nerypem,len chcem o tom vediet viac
Odpovedať Známka: 4.1 Hodnotiť:
 

osobna skusenost ale aj ohlasy z celeho sveta http://tinyurl.com/6gnwrwn

moze byt, ze je chyba v simkach a nastaveniach operatorov ale ako uzivatelovi mi je to zatial jedno ja cakam na riesenie ci uz od operatora alebo Apple.
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

Phone za 800 €. To uz si mohli dat viac namahy, aby poriadne odladili cely iPhone. Jablko teda nemusim, len sa potvrdilo, ze za vela penazi nemusi byt zakonite vela muziky. Vivat Android ;-)
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

Aj android ma svoje muchy a btw. IPhone stoji od 570€
Odpovedať Známka: -4.3 Hodnotiť:
 

keketiny. stoji od 630 eur.
Odpovedať Známka: -3.0 Hodnotiť:
 

od 570€ do 1100€ podla trhu :-)
Odpovedať Známka: 7.7 Hodnotiť:
 

Cize na Slovensku to bude od 1500E? :( :P :D

Odpovedať Známka: 6.5 Hodnotiť:
 

... to su problemy
v ageme; huawei sonic za 99+dan, ziaden slaby signal, bateria vydrzi necely prac. tyzden, par tabov v opere, zopar aplikacii, ziaden balast a slape to jak hodinky.Nepochopim teda ako niekto v sucasnosti zacvaka cca priemerny mes. plat na neaky ciastocne funkcny mobil... viva la marketing
Odpovedať Známka: 8.2 Hodnotiť:
 

zabudol som dodat ze sa jedna o smartphone, os android (pri tom sonicu)
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

ano a backdoor od cinskej armady mas ako bonus ZADARMO !
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

... nemyslim si, ze je idealne riesenie davat do otvorenych zdrojovych kodov backdoory :D

je asi dost jasne ze cina dokaze dumpingovat ceny nie len za cenu trojskych konov, ale su trocha menej nenazrani ako ine spolocnosti a potrebuju sa presadit - tak preco to nevyuzit ?
Odpovedať Známka: 8.3 Hodnotiť:
 

WHERE IS MY TINFOIL HAT ?
Odpovedať Hodnotiť:
 

vedel by som o ešte niečom lepšom.
Xiaomi M1 Phone, cena 310 US dolárov.... bohužiaľ mimo číny oficiálne nedostupné. bral by som ho okamžite.
http://www.best7android.com/2011/08/ chinese-xiaomi-makes-15ghz-dual-core.html
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

bola to chyba konkretnej varky, zly kus vymenili a uz vsetko funguje ako ma
Odpovedať Hodnotiť:
 

Neviem ci to s tym suvisi, ale jedneho casu o nedostupnosti volaneho robilo problemy viacerym, ale ani jeden nemal Iphone 4S. Obycajne mobily a nejaky smartphone, ktory bol pripojeny do T-Mobile siete a aj O2, ktora asi este v niektorych castiach SK vyuziva siet T-Mobilu.

Odpovedať Známka: -4.5 Hodnotiť:
 

Problemy iPhoneu su nic oproti tym co ma Samsung Galaxy S2. Galaxy vlastnim ale 3g signal a vobec aj normalny su uplne na smiech, to je skutocny antennagate. A baterka tiez nic moc.
Odpovedať Známka: -5.7 Hodnotiť:
 

Prave ti z neho pisem.. baterka sa da riesit aktualizaciou a o slabom signale nic neviem a to byvam na dedine...
Odpovedať Známka: 7.0 Hodnotiť:
 

ja mam tiez galaxy s2. mal som predtym iphone a signal na obidvoch je taky isty. co sa tyka baterky, tak ano s androidom 2.3.3 to nebolo nic moc, ale teraz na 2.3.4 / 2.3.5 je to v pohode. bezna zataz ( volania,sms, mail, facebook, net, jas na autom.) a vydrz v pohode 2 dni. teraz akurat som na 28% a bez nabitia 1 den 20 hodin. pri mensej zatazi sa da v klude dostat na 3 dni.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

u mna bezi telefon tak 4 dni bez nabijania - bezna zataz: telefonovanie, net, sms, e-mail (push mail aktivny), rss, im (ano, ak sa zrovna nevola a neposielaju sms, tak je 100% casu je pripojeny na internet)...

problem samsung?
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

pred chvilou som daval telefon do nabijacky. 2 dni 17 hodin 40 minut z toho 30 minut v nabijacke. uz mam baterku 70% (z povodnych 17). je to uplne jednoduche - staci mat flat data a nepouzivat wifi. ked pouzivam wifi a telefon intenzivne tak ho nemam problem zabit za 5-6 hodin.


Odpovedať Hodnotiť:
 

A co ako ma byt.. Keby napises ze byvas 20km od najblizsej base transceiver station, tak joo. Bwt apple kozy, tie siete do ktorych sa prihlasuje vas nalesteny iphone robi nokia, siemens, ericsson, alcatel > skutocni vyrobci mobilnych rieseni, nie parodovany trapkovia ala apple.
Odpovedať Známka: -1.1 Hodnotiť:
 

to ravik:
to ti poviem fakt paradna vydrz. AK by som musel mobil nabijat kazde dva dni, tak to si dam radsej pevnu linku. Vlastne ja mam pevnu linku.


Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Tak je jasne, ze vsetci by sme boli radi, keby mal telefon vydrz ako nokia 3310. ja by som bol tiez rad, keby sa vyrobci prestali handrkovat o kazdy mhz na procesore a radsej sa predbiehali v predlzeni vydrze. Ale mne osobne nevadi vydrz dva dni. Vadila by mi jeden den. Ak idem niekam, kde viem, ze si telefon nenabijem, lebo nebude kde, tak mam nahradnu bateriu. To si iPhonisti povedat nemozu a ver mi, ze tí to s tou vydrzou nemaju omnoho lepsie
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Citujem : "bezna zataz ( volania,sms, mail, facebook, net, jas na autom.)" Tak to ti môžem bezpečne potvrdiť, že používame telefón obdobným spôsobom, ale na mojom iPhone 4 mám priemernú výdrž 4 dni. A ak podľa teba nie je omnoho lepšia výdrž väčšia o 100 percent, tak neviem... iP 4 má dosť múch, nebudem ho slepo vychvaľovať, avšak to nabíjanie raz za 4-5 dní si neviem vynachváliť. Samozrejme že dá sa vymlátiť aj za deň, avšak bavíme sa o bežnom používaní. A z toho dôvodu je pre mňa bezpredmetná výmena rezervnej batérie. Za pol roka mi pri bežnom používaní ešte "nezdochol".
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Ja zas nebudem nijako hanit ten tvoj iphone. Nemam rad tie vojny apple (ani apple samotny) vs android ... kazdy nech si pouziva co chce, ma na to pravo. Ale mas pravdu, ze to co som napisal o beznej zatazi je dost nekonretne, lebo niekedy mozes byt na fb 5 minut denne, tak isto aj na nete mozes byt len pol hodinku namiesto 2-3 hodin ... je to neobjektivne. Mozno by nebolo od veci urobit test, kedy by jeden clovek robil to iste na jednom aj na druhom telefone. mozno take testy na nete su ale nenarazil som na ne. Vasinou len napisu ze vydrzi dva dni a to je vsetko. Kludne by sa mohlo stat, ze ten tvoj iphone by vydrzal pri tej istej zatazi 4 dni a moj galaxy s2 len 2 dni. Predsa len hardwarovo su niekde inde. Ani jeden ani druhy ale neni a nikdy nebude dokonaly ...

Odpovedať Hodnotiť:
 

ty co splietas za teorie? je ti jasne, ze na urcovanie vydrze su standardizovane testy? vsetky hodnoty vydrze, ktore vidis v tech. specifikaciach su zo standardneho testu, neurcuje si to vyrobca len tak od brucha. plati to na vsetko, nie len telefony, ale aj notebooky, vysavace, auta, ..
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

No ja ti nevim Karle, ale asi si kazdy pod beznou zatazou predstavujeme nieco ine. Kamarat, ktory svoj iP4 pouziva podobne ako ja, nabija kazdy vecer. Ja svoj Android kazdy druhy. Takze asi tak.
Odpovedať Hodnotiť:
 

btw. tie siete, vsetko sa hromadne preràba na huawei/ZTE, alcatel je off uz nejaku dobu, nokia (drahu a zastaralu) pouziva len T-debile, ericsson detto- vsetci prechadzaju na NEC (i)Pasolink...
Odpovedať Hodnotiť:
 

nesnaž se, tím "Galaxy vlastním" nás, drahý marketingu, neoblafneš....
já SGSII mám a baterka při hraní her, netování, focení s GPS vydrží v poho celý den ;-)
když to budu používat jako dumbphone, vydrží víc jak 3 dny
se signálem zřejmě žiješ na měsíci, tam bych se nedivili, že tu a tam bude problém
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

ako moze mat dokonaly telefon taky problem?
Odpovedať Známka: 7.6 Hodnotiť:
 

Každý telefón je vždy dokonalý! Kým je u predajcu vo vitríne! Po kúpe, sa vinou užívateľa, stáva z neho nepodarok a šmejd, za čo výrobca nemôže. :-P
Odpovedať Známka: 8.3 Hodnotiť:
 

jj, kedy sa uz ti uzivatelia poucia, ako nekazit svoje phony!
Odpovedať Známka: 6.3 Hodnotiť:
 

no kde ste apple ovce? co nekricite? ci este nieste po nedelnom obede?
Odpovedať Známka: 4.2 Hodnotiť:
 

skoda, ze sa toho iSteve nedozil!
Odpovedať Známka: 1.0 Hodnotiť:
 

myslím, že mu to stačilo:
1) android ho převálcoval, díky jejich neschopnosti inovovat
2) sám lhal, že není problém s anténou....
oboje ho muselo pěkně vytáčet, dobře mu tak ;-)
Odpovedať Známka: -0.5 Hodnotiť:
 

mas pravdu ale tiez mas minusko za to "dore mu tak"!
Odpovedať Známka: -1.1 Hodnotiť:
 

máš pravdu, dal jsem to tam automaticky bez rozmyslu...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ja mám problém s iPod 4. Ako som tam hodil iOS 5. tak mi mrznú a padajú aplikácie, zasekáva sa mi virtuálna klávesnica... No už to nieje to čo to bývalo, som sklamaný.
Odpovedať Známka: 8.2 Hodnotiť:
 

a mas uz tie aplikacie aktualizovane, podporuju uz IOS 5?
Odpovedať Známka: -1.2 Hodnotiť:
 

A to treba? Ved medzi iOS 4 a 5 by nemal byt taky obrovsky technologicky rozdiel, ze by bezne aplikacie zo 4ky nemali byt kompatibilne s 5kou.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Vsak iOS je dokonaly a fragmentacia tam predsa neexistuje. Ci?
Odpovedať Známka: 2.9 Hodnotiť:
 

co ma spolocne fragmentacia a update programov?
Odpovedať Známka: 4.7 Hodnotiť:
 

V tomto prípade asi nerozumieš pojmu fragmentácia. Nekompatibilita, nesúlad, a tak ďalej.
Odpovedať Známka: -4.3 Hodnotiť:
 

fragmentácia
rozbitie, rozpad, delenie na kusy; vegetatívne rozmnožovanie organizmov rozpadom; rozštiepenie chromozómov; rozpad jadra pri jadrovej reakcii
Zdroj: http://www.cudzieslova.sk
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

No ty si dobre zadrel... Už to radšej nechaj tak.
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

Fragmentacia platformy, vygoogli, urcite nieco najdes. Applisti vo velkom vycitali Androidu, ze ma vela verzii a ze je to pre chudakov programatorov oooobrooovskyyy problem. Akurat ze na Androide nikdy nebol problem, ak bola aplikacia pre starsiu verziu OS. Tu teraz citam, ze na iOS to problem je. Tak uz chapem, preco pre Aplistov boli verzie Androidov taky tazko prelusknutelny oriesok.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

je to problem toho kto aplikaciu zle napisal nie applu. si trosku pleties dojmy a pojmy
Odpovedať Známka: -6.0 Hodnotiť:
 

Ked v jednej verzii OS fungovala a v druhej nefunguje, tak to je problem Applu, pretoze to bol Apple, kto zmenil API. Jediny, kto si to myli dojem a prujem si tu ty.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

nemas pravdu.. je to na vyvojarovi mat aplilacie aktualizovane
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

ano ale je na apple aby dal vyvojarovi vcas vediet ze niektore funkcie uz niesu dostupne. ak to spravil 2 tyzdne pred spustenim novej verzie iOS tak dakujem pekne.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Apple zacalo uz od 6. juna ponukat iOS 5 beta a iOS 5 SDK Beta pre vyvojarov.

Odpovedať Hodnotiť:
 

Nemam pravdu, pretoze ty mas taky nazor? To moze platit iba v Apple svete, v normalnom svete ktorykolvek operacny system zachovava spatnu kompatibilitu. API, ktore raz bolo publikovane, je stabilne a maximalne sa funkcie/metody/apod oznacia ako deprecated, aby sa nepouzivali v novych aplikaciach. Pokial zniekto zmeni spravanie existujuceho API, je to idiot a pokial jeho zakaznici sa spravaju tak ako si to predviedol ty, tak si nefunkcne aplikacie zasluzis.

Do biznis modelu vyvojara ta absolutne nic, jeho povinnostou nie je sledovat kazdu zmenu API platformy. Mozno uz pre danu platformu ani nevyvija, pretoze ma napriklad strasne nestabilne API.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

stale nemas pravdu ;) mozno mas odborne znalosti ale chyba ti critical thinking http://tinyurl.com/5v6ywjy
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Pokial by si si svoju linku precital, zistil by si, ze ide o zmenu nedokumentovaneho API (t.j. nikdy nebolo sucastou platformy, pouzitie bolo vzdy na vlastne riziko). Dokumentovane API sa nemeni.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

vsetko sa meni vola sa to vyvoj, evolucia, zmena, volaj si to ako chces. Tak sa aj API meni resp doplna, zlepsuje, zjednodusuje. Mam ti tu pastnut kolko liniek aby si videl ze sa aj API v androide menilo od cias 1.0?

// This is the old onStart method that will be called on the pre-2.0
// platform. On 2.0 or later we override onStartCommand() so this
// method will not be called.
@Override
public void onStart(Intent intent, int startId) {
handleStart(intent, startId);
}

@Override
public int onStartCommand(Intent intent, int flags, int startId) {
handleStart(intent, startId);
return START_NOT_STICKY;
}

void handleStart(Intent intent, int startId) {
// do work
}
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Zmenit sa mohli, ale len pre nove aplikacie. Napriklad pre aplikacie oznacene ako pouzivajuce API3 (Android 1.0) sa pouziva povodne API, t.j. v tvojom priklade onStart().

Android ma koncept tzv. API levels. Programator vydeklaruje, aky je target a minimum API level, ktore pouziva a tieto API bude mat dostupne, aj ked sa v novsich verziach nieco zmeni. Kompatibilita zostane zachovana, API sa budu spravat stale rovnako, akurat aplikacie vyuzivajuce novsi API level mozu pouzivat rozsirene alebo zmenene API. Stare binarky (alebo aj nove, ktore zamerne targetuju starsi OS) zmena nepostihne, programator robi cielenu volbu, pokial meni API level. Takze tolko k evolucii.

Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

zacinas ma nudit .. mal by si citat citat a citat a hlavne pouzivat critical thinking http://tinyurl.com/6ytb5du

Developeri - Samo Jurdík zo Sygicu: iOS a Android

Nuž, máme s tým veľa problémov. Nemajú jednotné štandardy, každý výrobca používa iný firmvér. Dokonca aj dva celkom rovnaké telefóny s tým istým systémom sa niekedy správajú odlišne.

To znamená, že vám pridáva prácu s testovaním?

Áno. Android je fragmentovaný. Často sa stane, že s novým systémom naša aplikácia prestane fungovať. Napríklad keď vyšiel Android 2.3.4, viacero veci v nasej aplikácii prestalo správne fungovať, aj keď na 2.3.3 program fungoval dobre. Pritom sa jednalo o malý update. Teraz vyšiel iOS 5, čo bol významný update, a problémy s ním sú menšie. Ďalší problém je, že „Android is open“ a veľa používateľov si inštaluje neoficiálne verzie operačného systému, na ktorých naša aplikácia nefunguje a my to potom musíme riešiť.
Odpovedať Hodnotiť:
 

predovsetkym to, ze dobre navrhnutne api nezrusi funkcie z verzie na verziu. kazdy normalne api zvacsa vypusta funkcie stylom:
verzia x - funckia sa normalne pouziva, v ramci vyvoja sa rozhodne ze ju nahradi ina
verzia x+1 - funkcia je oznacena na odstranenie a developery maju byt varovany ze volaju funkciu ktora ma prestat existovat
verzia x+2 - funkcia je vypustena a vyvojary ktori ju neprestali pouzivat vo verzii x+1 to posrali a na x+2 ich app fungovat nebude

chyba moze byt rovnako na strane dodavatela ako aj na strane applu (v pripade ze vynechali "marked for removal" krok - ich API nesledujem).
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Velmi mi pripominas Jakuba Čížka :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Prinasam hot informacie, Apple bude rozdavat zdarma bumper s externou bateriou :)))
Odpovedať Známka: 7.6 Hodnotiť:
 

apple som nikdy velmi nemusel... v poslednej dobe to ide s nimi dost dolu...
Odpovedať Známka: 2.7 Hodnotiť:
 

Tak chápeš, inovátor sa vydal na nekonečnú púť iTruhlou a teraz nemá nikdo nápady.. Bez neho budú ovce v piči :)

Takto to dopadne vždy, proste napiču, keď sa partia výrobcov kokotín podujme vyrábať telefóny. Vo vlastnom záujme by mali kontaktovať mŕtvu Nokiu..
Odpovedať Známka: -1.5 Hodnotiť:
 

niet nad nokiu N900 linux facha bez problémov je trochu širšia ale da sa v pohodičke pretaktovať a normalna klavesnica a iba za 305 eur
Odpovedať Známka: 4.8 Hodnotiť:
 

predražený šmejd s výdržou batérie 20 hodin standby
Odpovedať Známka: 6.4 Hodnotiť:
 

10...
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

5
Odpovedať Známka: 5.4 Hodnotiť:
 

nie nadarmo sa hovori, ze ked sa vypusti nieco nove, tak to najprv maju kupit "early adopters", co su pripraveni na problemy. a ten co chcem mat klud, nech pocka aspon polrok, nez sa vychytaju vsetky muchy. dnes si snad uz nik nemysli, ze u vyrobkov apple sa muchy nevyskytuju. ale ked je clovek taky tupy, ze chce mat novy vyrobok hned, tak potom nech sa nestazuje a pocka na zaplatu co mu ten problem odstrani. trpezlivost ruze prinasa.
Odpovedať Známka: 6.6 Hodnotiť:
 

Fasa, kupim si novy telefon takmer za 1000 eur a este si ho sam musim testovat pol roka, a dufat, ze potom snad vydaju aktualizaciu, po ktorej to pojde v pohode.

Ale zasa ked to funguje uz dlhe roky v automobilovom priemysle, preco by to nemohol pouzivat aj Apple, ze?
Odpovedať Známka: 3.7 Hodnotiť:
 

Tak si ho nekupuj hned ale pockaj pol roka az sa vychytaju muchy.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Chváli bohu, že sa to stalo Applu! Keby sa to stalo Androidu, trvalo by minimálne rok, kým by sa update dostal na aspoň polku zariadení :-)

Inak ma fascinuje slovenská nátura, akí sú všetci šťastní, že niekto iný má problém!
Odpovedať Známka: -1.6 Hodnotiť:
 

kazdy clovek je taky nie len slovaci.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

nie, my sme stastni, ze ma problem arogantny namysleny fasisticky apple. Pockaj buduci rok, ake problemy budu koli patentu na odblokovaniu displaya. Kazdy aj sebemensi problem im prajem, arogantnym curakom.
Odpovedať Známka: 2.8 Hodnotiť:
 

V 99.752% mas uplne jebnute nazory ako z ineho sveta. Ale dnes musim s tebou suhlasit.
Odpovedať Známka: -1.2 Hodnotiť:
 

ďakujem za prirovnanie "ako z iného sveta" :) máš u mňa plusko :)
Odpovedať Známka: -3.0 Hodnotiť:
 

ak je to problem maker, aky je v tom problem? problem Apple? :D
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

iP 4S je viac menej poloprodukt, ktory bol uvedeny namiesto piatej generacie, lebo ta jednoducho nebola este ani na papiery a Apple nechcel utyrat ovecky tak nieco vypustit musel. Kazdopadne sa aj v Apple prejavuje trend znizovania nakladov na ukor kvality (urychleny zanedbany vyvoj, lacne suciastky a k tomu vsetkemu to skladaju maly pinpongaci za dolar na den). Neviem, kto a preco by cakal od iP 4S viac.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

"ktory bol uvedeny namiesto piatej generacie, lebo ta jednoducho nebola este ani na papiery" - šíria sa drby, že Steve Jobs pracoval takmer až do finálneho dokončenia (návrhu) iPhone 5, takže teraz už možno testujú, dolaďujú, pripravujú komponenty, výrobné linky, optimalizujú kód atď. To by znamenalo dvojročný vývojový cyklus telefónu (od dokončenia iPhone 4 prešiel asi rok a pol), čo celkom dáva zmysel vzhľadom na dvojročnú viazanosť (3GS->4S , 4->5). iPhone 4S vyšiel tak neskoro pravdepodobne kvôli Siri, ostatné veci museli byť už dávno pripravené. A Siri museli dať exluzívne na 4S, inak by riskovali, že ľudia by siahli po lacnejšom iPhone 4
Odpovedať Známka: -6.2 Hodnotiť:
 

:D takto nejako vznikali legendy o Ježišovi
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Nehcem ti kazit tvoju teoriu a detsku radost, ale kvoli Siri Apple nepohli ani prstom, oni ju kupili. http://dopice.sk/1aO
Odpovedať Známka: 6.2 Hodnotiť:
 

To je tak ked zaslepene ovecku kupia telefon ale nepozru si specifikacie vid znizenie vydrze v standby. Teraz sa ukazala prava demencia a zaslepenie! Proti tomuto sa uz neda protestovat. Ked nevedia citat tak im treba!
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

nevadi, beeee, beeeeee, beeeeeeeeeeeeeeee
Odpovedať Známka: 3.9 Hodnotiť:
 

Nevadi, tiez si myslim, ale musis si iPhone obliect do toho kondikoveho bombera, aby mu nebola zima a nestracal energiu a signal, sice to vyzera na picu, ale aj tak to nefunguje.
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

To by nebol Iphone keby nemal nejaky problem :D
Odpovedať Známka: 6.4 Hodnotiť:
 

Niektorým užívateľom iPhonu 4S pomohlo znížiť spotrebu vypnutie niektorých štandardne zapnutých funkcií na iPhone 4S, niektorým problémy vyriešilo vypnutie automatického nastavovania časovej zóny, ktoré sa realizuje na základe zistenej polohy.

bezi na tom nejaky NTP client ?
ak hej, je to bezne tcp/ip (ntp server query) ?
ked cas sa nastavuje na zaklade polohy, ako je poloha zistovana?

GSM (triangulacia ? ) a nasledne nejaky "custom" gsm protokol, s rovnakou ulohou ,aku ma ntp ?

alebo sa fon sem tam, ked si user updatuje fb account,
takto pokeca s nejakym prednastavenym ntp serverom ?
(pochopil som to tak, ze fon si zavola "hello NTP server,pocuj, som v inom casovom pasme asi, kolko je tu hodin? " "10:34:23 GMT+2 " )

to sa da logovat, nie ?
bee

Odpovedať Známka: 2.7 Hodnotiť:
 

OK, ale načo by sa s tým sral bežný user, keď v Appli na tom robí tím ľudí a vydá aktualizáciu?
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

iPhone 4S vs. Samsung Galaxy S II Drop Test
http://dopice.sk/19R
Odpovedať Známka: -4.3 Hodnotiť:
 

"Nenapadna" reklama od Samsungu. V blendtec mixeri je to remiza.
Odpovedať Známka: 2.3 Hodnotiť:
 

mna pobavilo toto:
youtube.com/watch?v=Bz-fmXX9QDI
Odpovedať Hodnotiť:
 

Mam rad tie ustavicne kydy o ovciach s iphonmi a spol... Mam ako iphone, tak android... je mi uplne jedno co je co, hlavne chcem aby to fungovalo. je ale pravda ze na iphone nadavaju hlavne ti co ho v zivote nevyskusali... Vyskusal som kvantum mobilov so vsetkymi OS a iphone sa mi osvedcil najviac. preto som pri nom ostal...

Odpovedať Známka: -1.2 Hodnotiť:
 

smrdíš
Odpovedať Známka: 1.6 Hodnotiť:
 

chlapci ked si nasetrite a vyskusate, potom nieco rieste... ak nieco neznasam je slepa zavist... predpokladam ze mi zavidite aj moj samsung galaxy s2... len tak dalej
Odpovedať Známka: 1.8 Hodnotiť:
 

Verime.. A nezabudni si zobrat na dobru noc lentilky..
Odpovedať Známka: 4.8 Hodnotiť:
 

Dnes som akurat o tom cital na apple fore... Ma s tym problem vela uzivatelov... Niektory predpokladaju, ze to sposobuj app, ktora posiela data apple. Iny zase vinia iOS5 a ten novy voice program.. Kazdopadne nie je normalne aby 1% padlo za 4min v stand"bye" ! Myslim, ze pravda bude uprostred. Dokonca uz su aj spekulacie, ze preco su barove uniky telefonov a vraj to tak nahodne nebude...
Odpovedať Známka: -0.8 Hodnotiť:
 

I mistr tesař se někdy utne...
Odpovedať Známka: -0.9 Hodnotiť:
 

chcel si napísať "i mistr marketingu se někdy utne"
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

precital som zopar for ohladne iphonu a diskusii, idem si kupovat telefon. Citam ze pouzivatelia iVeci su ovce.. Zda sa mi ze vacsina ludi co to pise su iba decka co naskrabali 200eur na telefon s androidom. Ja moc vyvoj nesledujem, ale nejak sa mi zda ze prave apple prisiel na trh s telefonom na ktory sa podoba dnes uz kazdy druhy mobil po ktorom slintate.
Odpovedať Známka: 0.4 Hodnotiť:
 

to sa ti iba zdá.
Odpovedať Známka: 1.2 Hodnotiť:
 

Ukáž mi smartphone s kapacitným displejom a prehľadným OS vydaný pred rokom 2007.
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

Na, tu ho mas.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Mac book air je jeden uzasne tenky pristroj ktory bol ako jediny na trhu v takej hrubke.. no dnes uz ficia ultrabooky.. to o niecom vypoveda.. apple udava smer a vas to serie lebo si to nemozete dovolit kupit? ja uvazujem na Iphonom 4S. Uz iP4 s ami pacil.. dotaraz nieje na trhu mobil s krajsim dizajnom a v podobnej kvalite vyhotovenia.. Nech samsung spravi mobil s crevami GS2 v dizajne iPhone a kludne si ho kupim..ale neurobi.. lebo spravi padlo s nizkym rozlisenim, v plaste ktory sa prehrieva no proste cinsky grc a este za tie prachy. A este je aj drahsi na pausal ako iphone 4s. Ja sa nepotrebujem hrajkat s mobilom a honit si ftaka nad tym ako mi tam ide nejake video a nahravat tam hromady hovadin ktore ani nevyuzijem.
Odpovedať Známka: -3.9 Hodnotiť:
 

Mylis sa, macbook air nebol ani prvy, ani najtensi. Skus si najst nieco o Toshiba portege R100 a dalsich. R500 a R600 dokonca s DVDRW v 12" a 1kg.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

to boli hrozne notebooky. ovela lepsia bola rada sony vaio S.
Odpovedať Známka: -6.0 Hodnotiť:
 

nekvalitne prevedenie materialov mal som moznost pracovat na 100 a 600. po case sa rozpadli. To iste plati aj pre Sony S

Ale aby som vas potesil aj macbooky to moc nezvladali lepsie povedane Macbook white a jeho plasty. To uz lepsie dopadol PowerBook a iBook G4 ktory sluzi doteraz mojej mame s minimalnym opotrebovanim.

Odpovedať Hodnotiť:
 

Chcem telefonovat na mat slusny hardware. Cize mi je jedno ci to bude android alebo OS, alebo symbian.. ide proste o to ze iPhone sa mi paci momentalne zo vsetkych mobilov najviac, a ma aj idealnu velkost. Tak asi budem iOvca pokial uspesne poriesia ten problem s bateriou..a kludne si mozem neskor kupit aj nejaky android mobil za 200 aby som bol in. :D
Odpovedať Známka: -1.2 Hodnotiť:
 

o.k. A das aj nejaky argument alebo donekonecna budes pisat len o svojich pocitoch a o tom, ze velkost Ti vyhovuje a celkovo sa paci?

Nie si Ty tak trosku prihriatucky?
Odpovedať Známka: 1.7 Hodnotiť:
 

sry ale cokolvek si kupujes je o pocitoch, ci je to auto alebo telefon. tak tu nedristaj.
Odpovedať Známka: -1.2 Hodnotiť:
 

ano o pocitoch..len mi vadi ako sa vo vseobecnosti kyda na ludi co kupuju apple produky.. zeby slepa zavist?
Odpovedať Známka: -4.0 Hodnotiť:
 

uz 5 dni si uzivam novy iphone 4s a neviem si ho vynachvalit je to najlepsi telefon a skutocny zazitok vlastnit dokonalost z takom malickom obale. Milujem APPLE.
Odpovedať Známka: 0.7 Hodnotiť:
 

to sem radsej ani nepis lebo tu budes za buzika. Predsa len vela ludi musi mat absolutne otvoreny telefon ktory im je na prd lebo 90% ani nevie na co by ten android poriadne pouzili. Ano ma zmysel mat hracku ktora je technologicky a vykonovo top a pritom sa neprehrieva, nerobi ruzove flaky a hlavne nema clovek pocit ze si dal do vacku A4 poznamkovy blok. Pokial sa poriesi ten problem s bateriou tak kupujem iPhone tiez
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

samsung galaxy je poznamkovy blok videl som ho na vlastne oci ozruta. je to nieco ako maly blackberry ani do vreca mi nevojde. Baterka neni problem, v poho vydrzi cely den a to pocuvam hudbu cely den pripojeny na wifi (6-7hod) a v autobuse 3G (3-5hod). Pridem domov nabijem ide sa dalej nehovorim ze sa nabije za 1:30 hodiny. Kazdy moderny telefon je treba nabijat kazdy den a nevadi ci bateria je uplne vybita alebo je.
Akurat ze ked mate alarm tak vypnuty iphone sa nezobudi.
Odpovedať Známka: 0.9 Hodnotiť:
 

Presne tak týto trtkovia ani nevedia o čom hovoria, nebyť iphone tak si dneska môžu inštalovať snake II v jave na svojich nokiach serie 40:D A ten váš Tamtung čo vyzerá ako prerastený plastový ovládač od garážových dverí si môžte strčiť do vašich ritiek po tom ako sa prehreje pri pustení dvoch aplikácii súčasne aby Vám pripomínal placatý vták vašich starých ockov :D :D Inak zaujimave, že vždy na članku o iphone sa ozve len nejaký android jebo a cíti potrebu obhajovať jeho pridrbaný tamtung Paraxy Cvaj, no proste čistá závisť :D
Odpovedať Známka: -1.4 Hodnotiť:
 

Chlapce, keby som sa prave nevratil z WC tak po precitani tvojho prispevku od smiechu kompletne pochcim sedacku :-DD
Odpovedať Známka: 7.9 Hodnotiť:
 

mas tam malu chybicku, snake na nokiach byva vzdy predinstalovany.. videl si snakea 3d napriklad na nokii n70 uz par rokov dozadu? hry nehravam, ale bola to proste jeba!
Odpovedať Známka: 2.7 Hodnotiť:
 

vobec nie, najvacsia jeba bol obycajny snake! hlavne ked bol taky dlhy ze zaplnal takmer cely displej a slo o presnost ako to nespackat.... to boli casy....
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

no nedal som si drsny nick ako ty pancier..takze ti mozem pripadat prihriatucky :D Hlavne ze ty sa citis ako chlap. ake dovody by si chcel.. dovod je snad jasny.. nech si kazdy kupi taky mobil ako sa mu paci a nepiskuje na ludi co robia to iste.. v podstate aj androidaci su ako ovcee.. aaaandroid :D kazdy to ma, aj ja to musim mat..vacsina mobilov su plastove sunty, clovek si nevyberie.. bud ma na prd obrazovku, alebo vyhotovenie. Urcite kazdy chce mat vo vacku najlepsie mobil s i7, najnovsou ati grafikou a 5" megaamoled na ktorom nikdy nebudu vypalene flaky :D a koho mobil nedokaze vsetko tak je ovcaa.
Odpovedať Známka: -0.7 Hodnotiť:
 

rychlo vsetky iOvce na Discovery prave ide dokument o Stevovi Jobsovi pod nazvom iGenius :D
Odpovedať Známka: 5.7 Hodnotiť:
 

genialny clovek. Hrdy vlastnik noveho iphone 4s.
Odpovedať Známka: 4.7 Hodnotiť:
 

My sme vyvoleni, Tamtungagov zabit!
Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

pozor, lebo sa ti vryje Discovery logo na plazma TV..
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Čo hovoríte na dokument? Síce z neho bol cítiť typický americký pátos, ale celkom zrozumiteľne ukázal, že ivýrobky Steve síce nevynašiel, ale dokázal ich znovuvynájsť ako zariadenia pre ľudí, nie technofilov.
Odpovedať Známka: 8.6 Hodnotiť:
 

ano, Apple znovuvynachadza, vsetci ostatni kopiruju...

bolo by dobre ukazat aj druhu stranu mince a to je realizacia stevovych napadov. Steve povie co chce, "vyvojari" idu na net a zistia, ktora firma nieco podobne robi, kupia ju, zrusia vsetky jej ostatne projekty restruktializuju a nasadia 100% produktivity na to co prave potrebuju, suciastky nevyvijaju, ale objednavaju (aj u najvacsej konkurencie , napr Samsung) a cele to daju poskladat detom v azii. V tomto procese daju zarobit par dizanerom,pravnikom, manazerom a uhladenym chlapikom v apple storoch.

Politika voci konkurencii je jasna, patentovat patentovat patentovat, zalovat zalovat zalovat. Politika voci zakaznikom je tiez jasna, populizovat, ovladat, pripadne klamat do oci.

Uz mi to blahorecenie jobsa lezie krkom. Aj hitler dokazal ze za nim isli davy a milovali ho
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

prave si opisal aj Google a Microsoft
Odpovedať Známka: 2.5 Hodnotiť:
 

a co ta teda serie? politika apple alebo to ze mobily ostatnych vyrobcov vyzeraju ako plastove hracky? Je mi u prdele co stavara apple, chcem mat pekny funkcny a pouzitelny mobil. U apple ma aspon istotu ze nejaky ten problem riesia narozdiel od sikmacov.
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

serem na baterku, iPhone je peknucky a leskne sa ako applemanova prdelka
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Jozko *LOVE*
Odpovedať Známka: 7.3 Hodnotiť:
 

No a ?

10 hodin si budem s nim svietit na latrine, bomba cena!
Odpovedať Známka: 8.8 Hodnotiť:
 

cena cena cena.. proste uz pochop ze pre niekoho nieje cena smerodatna. ked nemas prachy tak si kup androida a stahuj cracnute aplikacie za ktore nemusis platit.. to je asi hlavny dovod pouzivatelov androidu. Je chore ze mobil sa stal ukazovatelom nejakeho postavenia. Ludia pomaly nemaju dat co do huby ale mobil treba mat najlepsi na trhu. To je tak slovenske. Amici kupuju iphone preto lebo je to jednoduchy telefon a vyhovuje vela ludom co sa nechu srat s telefonom. A preto maju aj automaticke prevodovky. Aj ty by si chcel v aute automat, ale nemas na to prachy ze?
Odpovedať Známka: 1.1 Hodnotiť:
 

Holt, ono se to tou spotrebou pomaly blizi k androidom :D
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Som zvedavý či by sa okolo toho robilo také halo, aj keby sa jednalo o Samsung, LG alebo HTC. Používal som dohromady 3 rôzne Androidy týchto značiek, každý z nich mal nejekú vadu, na ktorú podľa fór vyrobcovia zvysoka prdeli. Useri bežne reportovali, že rovnakú vadu mali ak výrobky, ktoré v predajni dostali na výmenu. LG - prach pod sklom, Samsung neprebudenie sa zo sleep modu ani keď bol prichádzajúci hovor. HTC - nereagovanie na wake up tlačidlo.
Samsung mal chybu brániacu v používaní, čiže bol vrátený predajcovi. Ani o jednej chybe som sa na DSL nedočítal, pretože je to brané ako úplne normálne a nikoho to absolútne netrápi. A keby som to išiel reklamovať do Electroshopingu tak by sa do mnou určite nejaká tetuška hádala, že ona tam žiadnu chybu nevidí.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

no ale toto je iPhone, najtuctovejší telefon súčasnosti, predáva so ho 10ky milionov kusov ako teple rožky, tuctovejší mobil bol len Nokia 3310

tak je jasne, že redaktorov nebudu zaujímať nejaké modely iných značiek, ktorých sa predá pár milionov
Odpovedať Známka: 8.8 Hodnotiť:
 

"Samsung neprebudenie sa zo sleep modu" bola chyba jedneho modelu - galaxy ace. s touto chybou som sa nikdy nestretol vzhladom na fakt ze mam od zaciatku alternativnu romku a rucne skompilovany kernel. ako bonus k odstraneniu stock problemov som dostal aj +20% vykonu a +20% vydrze baterky. ked budem moct taketo veci robit na iphone mozme sa bavit...
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

to je fakt dobry telefon kde musis byt programator aby vobec fungoval :-D
Odpovedať Známka: 1.4 Hodnotiť:
 

ten telefon funguje aj bez toho (aspon myslim nikdy som to neskusal). pointa je v tom ze v pripade iPhone mozes byt aj najlepsi programator v celom zasranom vesmire ale toto nikdy robit nemozes. pre teba ako bezneho (l)usera to nieje podstatne. pre mna to je dovod preco si kupujem android zariadenia a nie ios.
Odpovedať Známka: -6.0 Hodnotiť:
 

co by nie. ked si najlepsi programator na svete tak si k tomu HW spravis vlastny OS. a este mozes spravit toto : w.youtube.com/watch?v=byBSfP96Uag&feature=related
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Ja teda ziadny problem nevidim.... ma ten iPhone v nazve "S" ??? (short)
Ma.
Takze ziadna chyba ale vlastnost. ;-)

dovi dopo dopi Vybavene

Odpovedať Známka: 2.5 Hodnotiť:
 

zalovat! toto okopiroval apple od pointofview! moj tablet to robil davno pred predstavenim iphone!
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Apple je zlo a Jobs bol upir!

a tim cock je cocot.
Odpovedať Známka: 1.1 Hodnotiť:
 

tak teraz ma to celkom odradilo od kúpi , stále veľká dilema či iOS alebo android alebo WP 7 mango . Všetko má pre a proti :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

skus si hodit d6 kockou:

1 - iPhone - lebo iPhone...
2 - siemens - lebo masochizmus...
3 - samsung - lebo chladnicka a hlupe ui...
4 - nokia - lebo potrebuju zazrak... a gatesa...
5 - htc - lebo maju dobre smartphony... a bodka...
6 - se - lebo maju vela malych uzitocnych kravin...


Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

MWC 2011: najlepší mobil je Apple iPhone4, výrobcom roka sa stal HTC


Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

mam htc desire a tam nie je vydrz baterie tiez ziadna slava ked ho cely den pouzivam obcas videeo foto vydrzi tak 12hod. ale ed je v klude aj 3 dni
Odpovedať Hodnotiť:
 

ako majitel iphou 4s som dnes drzal v ruke galaxy s2 a musim povedat, ze iphone moze ist rovno do hajzla.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

ja mam samsung galaxy s2, mozeme si tie mobily vymenit.. odkial si?
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

z liptovskeho mikulasa
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

dohodnite si rande a vymrdajte si rite
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

no a este si to mozete na ten iPhone natocit
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

ako mu placa ipadom 2 po holej riti.
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Vsetci pisete o problemoch iphone ake to je zle a neviem co niesom ziadny technik a nerozumiem sa do toho ... nikdy som apple nemusel celkovo ma neoslovil no dostal sa mi do ruky iphone 3g ... asi je to zazrak nemal osm ziadne problemi neskor sa mi dostal do ruky iphone 4 asi dalsi zazrak zasa ziadny problem no a teraz mam 4s zo zaciatku mi trosku nevyhovovala vydrz baterie co bolo asi 20-26 (podl apouzivania) hodin cca no po update iOS je to 32-36 a myslim si ze nieje rozdiel v tom ako ho pouzivam nie niesom ziadny applista ci ako to nazivate nemusim apple do teraz som maval aj ine phone ako napriklad htc desire ci omniu strsiu ... v kazdom pripade mi pride iphone na uplne inej urovni nie len co sa tyka softveru ale ja hardveru :) je to moj osobny nazor a zatial som ziadny problem nemal (tuk tuk) tak a teraz ma mozte mily "haters" ziest :P :D
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár